"Қазақстан Республикасының әуежайларында ұшуды авариялық-құтқару тұрғысынан қамтамасыз ету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 26 наурыздағы № 325 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Жаңа

Қазақстан Республикасы Көлік министрінің м.а. 2025 жылғы 13 қарашадағы № 376 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2025 жылғы 20 қарашада № 37448 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасының әуежайларында ұшуды авариялық-құтқару тұрғысынан қамтамасыз ету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 26 наурыздағы № 325 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12216 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасының әуежайына ұшуды авариялық-құтқару тұрғысынан қамтамасыз ету қағидаларында:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Қағидалар сертификатталмаған әуеайлақтарды (тікұшақ айлақтарын), уақытша әуеайлақтарды (тікұшақ айлақтарын) және қону алаңдарын қоспағанда, Қазақстан Республикасының әуежайларында ұшуды авариялық-құтқару тұрғысынан қамтамасыз ету тәртібін айқындайды.";

      3-тармақтың 1), 2) және 3) тармақшалары мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) Қазақстан Республикасының азаматтық әуежайларындағы авариялық-құтқаруды қамтамасыз ету – бұл әуежайдың жауапкершілік аймағында авиациялық оқиғалар мен оқыс жағдайларға ден қоюға, сондай-ақ авариялық-құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды жүргізуге арналған күштер мен құралдардың тұрақты дайындықта болуын қамтамасыз етуге бағытталған ұйымдастырушылық, техникалық және практикалық іс-шаралардың белгіленген жүйесі;

      2) әуеайлаққа (тікұшақ айлағына) іргелес жатқан аумақ – бұл авиациялық оқиға немесе оқыс жағдай орын алған кезде авариялық-құтқару жұмыстары жүргізілетін, әуеайлаққа (тікұшақ айлағына) жақын орналасқан аумақ. Іргелес жатқан аумақтың шекаралары әуеайлақтың (тікұшақ айлағының) бақылау нүктесінен сегіз километр шегінде белгіленеді және жасанды немесе табиғи кедергілердің, сондай-ақ оларды еңсеру құралдарының болуына байланысты анықталады. Шекараны белгілеу Іздеу-құтқару жөніндегі үйлестіру орталығымен (бұдан әрі – ІҚҮО) және жергілікті аумақтық органдармен және әуеайлақ (тікұшақ айлағы) ауданының карталарында белгіленеді;

      3) әуеайлақтағы (тікұшақ айлағындағы) авариялық жағдайлар – нақты әуеайлаққа (тікұшақ айлағына) тән, әуежайдың авиациялық қызметімен тікелей байланысты және оған жатпайтын, табиғи, техногендік, эпидемиологиялық сипаттағы аварияларға байланысты жағдайлар. Авариялық жағдайларға әуе кемелерімен болған авариялық жағдайлар, саботаж актілері (жарылғыш құрылғыларды қолдану қаупін қоса алғанда, әуе кемесін заңсыз басып алу), қауіпті жүктермен байланысты оқиғалар, ғимараттардағы өрттер, дүлей зілзалалар және қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы төтенше жағдайлар (жолаушылардың немесе жүктердің әуе көлігі арқылы халықаралық ауқымда ауыр инфекциялық аурудың таралуын қоса алғанда) және әуеайлақ (тікұшақ айлағы) персоналының едәуір бөлігін қамтуы мүмкін жұқпалы ауру эпидемиясының өршуі)." жатады;

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Сертификатталған әуеайлақтың (тікұшақ айлағының) пайдаланушысы әуе кемелерінің ұшуы және әуеайлақта (тікұшақ айлағында) жүргізілетін басқа да қызмет түрлерін ескере отырып, әуеайлақта (тікұшақ айлағында) және оған іргелес жатқан аумақта авариялық жағдайлар туындаған кездегі іс-шаралар жоспарын (бұдан әрі – Авариялық жоспар) әзірлейді.

      Авариялық жоспар табиғи, техногендік және эпидемиологиялық сипаттағы апаттарға байланысты әуежайдың авиациялық қызметімен тікелей байланысты емес және оған қатысы жоқ нақты әуеайлаққа (тікұшақ айлағына) тән авариялық жағдайларды көздейді.

      Авариялық жоспарды әуеайлақ (тікұшақ айлағы) пайдаланушысының бірінші басшысы бекітеді.

      Әуеайлақта (тікұшақ айлағында) авариялық жағдайлар болған жағдайда іс-шараларды жоспарлаудың мақсаты әуеайлақта (тікұшақ айлағында) немесе әуеайлаққа (тікұшақ айлағына) іргелес аумақта төтенше жағдайлар туындаған жағдайда әуеайлақты (тікұшақ айлағын) дайындау процесі, авариялық жағдайлардың, ең алдымен адамдардың өмірін құтқару және әуе кемелерінің операцияларын орындауды қамтамасыз ету үшін салдарын барынша азайту болып табылады.";

      мынадай мазмұндағы 8-1, 8-2, 8-3, 8-4, 8-5, 8-6 және 8-7-тармақтармен толықтырылсын:

      "8-1. Авариялық жоспар әуеайлақта (тікұшақ айлағында) немесе әуеайлаққа (тікұшақ айлағына) іргелес аумақта қатысушылар тартқан авариялық жағдайлар туындаған кезде қабылданатын іс-қимылдарды үйлестіруді көздейді.

      Мұндай қатысушыларға авариялық-құтқару және өртке қарсы қызмет, медициналық қызмет, авиациялық қауіпсіздік қызметтері, өндірістік қызметтер және әуеайлақ (тікұшақ айлағы) пайдаланушысының басшылық құрамы, әуеайлақта (тікұшақ айлағында) орналасқан ұйымдардың қызметтері, жерүсті қызмет көрсету қызметтерін жеткізушілер, әуе қозғалысына қызмет көрсету органдары, әуе кемелерін пайдаланушылар, құқық қорғау органдары, сондай-ақ әуеайлақтан тыс орналасқан ұйымдардың қаражаты: азаматтық қорғаудың аумақтық өрт сөндіру және авариялық-құтқару қызметі, полиция, денсаулық сақтау органдарының медициналық мекемесі, әскери құралымдар жатады.

      Авариялық жоспар авариялық жоспарға тартылған ұйымдармен келісіледі.

      Авариялық жоспар Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 4 қарашадағы № 1296 қаулысымен бекітілген, Қазақстан Республикасының аумағында ұшуды іздестіру-құтқарумен қамтамасыз етуді ұйымдастыру жөніндегі қағидаларында белгіленген талаптарға сәйкес іздестіру-құтқару жөніндегі үйлестіру орталығымен (ІҚҮО) өзара іс-қимылды көздейді.

      8-2. Авариялық жоспарда мынадай негізгі ережелер көзделеді:

      1) іс-шаралар жоспары жасалатын авариялық жағдайлардың түрлері;

      2) тартылған қатысушылар;

      3) әртүрлі кезеңдерде тиісті авариялық жағдайларға жауапты үйлестірушілерді айқындау;

      4) әрбір қатысушының жауапкершілігі мен рөлі, авариялық жағдайлардың барлық түрлері үшін авариялық жедел орталық пен басқару пункті;

      5) авариялық жағдай туындаған кезде хабарлау схемасы мен рәсімі, нақты авариялық жағдай туындаған жағдайда байланыс орнатылатын лауазымды адамдардың байланыс ақпараты;

      6) координаттық торы белгіленген әуеайлақ пен оның маңындағы аумақтың карталары;

      7) практикалық дағдыларды пысықтау үшін оқу-жаттығуларды өткізу тәртібі мен олардың өткізілу кезеңділігі;

      8) іздестіру-құтқару жөніндегі үйлестіру орталығымен өзара іс-қимыл және ынтымақтастық.

      8-3. Авариялық жоспарда авариялық жағдайларға тартылған барлық қатысушылардың оңтайлы ден қоюы үшін адам факторының аспектілерін есепке алу көзделеді.

      Адам факторының аспектілері бойынша нұсқаулық материал адам факторы бойынша оқыту нұсқаулығында (Doc 9683) берілген.

      Төтенше жағдай жоспарын әзірлеу кезінде төтенше жағдайлардың жағдайлары персонал үшін стресстік екенін ескеру қажет, сондықтан төтенше жағдай жоспары қызметкерлерге алдын ала белгіленген түрде жауап беруге мүмкіндік беретін стандартталған процедураларды қолдана отырып жасалады. Оқыту және оқыту мәселесіне қызметкерлердің іс-әрекеттерінің реакциясы мен тиімділігі төтенше жағдайда қойылған мақсаттарға жауап беруі үшін басымдық беріледі.

      Оқыту және жаттығу кезінде төтенше жағдай жоспары тек техникалық құжат қана емес, сонымен қатар адамның мүмкіндіктерін және мұндай жоспар іске қосылатын ерекше жағдайларды ескеретін функционалдық процестерді қамтитыны тексеріледі. Жоспарды әзірлеу кезінде тосын факторлар қарастырылады және жойылады.

      Авариялық жоспар тиісті даярлықтан өтетін барлық персоналдың назарына жеткізіледі. Тартылған персоналдың авариялық рәсімдерге қол жеткізуі қамтамасыз етіледі. Төтенше жағдайлар рәсімдері мүмкіндігінше қарапайым және әдеттегі рәсімдерге ұқсас болуы керек және нұсқаулық ретінде құрылуы керек.

      8-4. Авариялық жағдайда әуеайлақты (тікұшақ айлағын) пайдаланушы стационарлық авариялық жедел орталық пен жылжымалы командалық пунктті қамтамасыз етеді:

      1) авариялық жедел орталық (бұдан әрі - АЖО) стационарлық болып табылады, әуеайлақта (тікұшақ айлағында) орналастырылады. АЖО әуеайлақта (тікұшақ айлағында) немесе әуеайлаққа (тікұшақ айлағына) іргелес аумақта болған авариялық жағдай кезінде жұмыстарды жалпы үйлестіруге және оларға басшылық жасауға жауапты.

      АЖО алдын ала белгіленген үй-жайда орналасады, оған тәулік бойы немесе әуеайлақтың (тікұшақ айлағының) жұмыс уақытында қол жеткізу қамтамасыз етіледі. АЖО орналасқан жері әуеайлақтың жұмыс алаңына және ол іске асырылатын зардап шеккен әуе кемесіне (мысалы, авариялық-құтқару станциясының бақылау пунктінде) шолуды қамтамасыз етеді.

      АЖО интернет, телефон, радиобайланыс, компьютерлер, теледидар және

      ойнату жүйелері сияқты құралдармен жабдықталады.

      АЖО төмендегі байланыс құралдарымен жабдықталады:

      жылжымалы басқару пунктімен;

      ҰІАҚҚҚ өрт бөлімшесімен;

      әуе қозғалысын басқару диспетчерлік пункттерімен (ұшу жетекшісімен);

      әуеайлақтың қызметтері және объектілерімен;

      азаматтық авиациядағы аймақтық іздестіру-құтқару үйлестіру орталығымен;

      өзара әрекеттесетін ұйымдар, кәсіпорындар мен мекемелермен;

      жергілікті әкімшілік және құқық қорғау органдарымен.

      АЖО әуеайлақтың (тікұшақ айлағының) схемаларымен, карталармен, Авариялық жоспармен, хабарлау схемаларымен, оқиғаларды жазуға және тіркеуге арналған журналмен қамтамасыз етіледі.

      2) жылжымалы командалық пункт (бұдан әрі - ЖБП) жергілікті жерде авариялық жағдайды жою жөніндегі қызметтердің жұмысын үйлестіруді жүзеге асыру үшін авариялық жағдайдың орнына тез жеткізуді қамтамасыз етуге қабілетті, өтімділігі жоғары көлік құралында құрылады.

      ЖБП заманауи техникалық құралдар және құжаттармен жабдықталады, қоса алғанда:

      интернет, радиотелефон, ұялы телефондар, дабыл, дауыс зорайтқыш қондырғы немесе мегафон, бинокль;

      әуеайлақтың (тікұшақ айлағының) координаталық схемасы, әуеайлақтың және әуеайлаққа (тікұшақ айлағына) іргелес аумақтың картасы, Авариялық жоспар және әуеайлақ жөніндегі басшылықтың тиісті бөліктері, оқиғаларды жазуға және тіркеуге арналған журнал;

      кеңсе техникасы;

      суреттерді түсіруге және оларды АЖО-ға жіберуге мүмкіндік беретін 360 градусқа қарайтын көліктің төбесіндегі сымсыз камера;

      ыстық немесе суық ауа райында жұмыс істеуге арналған кондиционер және жылытқыш жүйесі;

      жеткілікті отырғыш орындар.

      ЖБП АЖО-мен, авариялық-құтқару станцияларымен, ӘҚҚ диспетчерлік пункттерімен (ұшу басшысы), әуеайлақтық өрт автомобильдерімен, әуежайдың диспетчерлік қызметімен стационарлық және/немесе тасымалданатын радиобайланыс құралдарымен қамтамасыз етіледі.

      ЖБП өзіне тән таңбалаумен белгіленеді.

      АЖО және ЖБП-да орналастырылған құрылғылар мен жабдықтардың жарамдылығын үнемі тексеру қамтамасыз етіледі.

      ЖБП функционалдық сынақтарға кезеңдік түрде ұшырайды.

      Авариялық жоспарға сәйкес АЖО мен ЖБП басшылары тағайындалады.

      8-5. Авариялық жоспарда жоспардың қойылатын талаптарға сәйкестігін мерзімді тексеру және оның тиімділігін арттыру мақсатында нәтижелерді талдау тәртібі белгіленеді

      Авариялық жоспарға тиісті жабдықтары бар барлық қатысушылар кіреді.

      Авариялық жоспар әуеайлақта авариялық жағдай туындаған жағдайда екі жылдан аспайтын уақыт аралықтарында толық ауқымды іс-қимылдар жүргізу және толық масштабты іс-әрекеттерді пысықтау барысында анықталған кемшіліктерді жою үшін аралық кезеңде жекелеген іс-шаралар жүргізу жолымен тексеріледі.

      Авариялық жоспар кез келген анықталған кемшіліктерді жою мақсатында тексерулер жүргізілгеннен немесе нақты авариялық жағдай жойылғаннан кейін талданады.

      Толық ауқымды іс-қимылдарды жүргізудің мақсаты жоспардың әртүрлі авариялық жағдайларды жоюға қойылатын талаптарға сәйкестігін қамтамасыз ету болып табылады. Жеке іс-шараларды өткізудің мақсаты-жоспардың белгілі бір қатысушылары мен компоненттерінің, мысалы, байланыс жүйесінің жауаптарының тиімділігін қамтамасыз ету.

      Іс-әрекеттерді пысықтау күндізгі уақытта ,китта және тәуліктің қараңғы уақытында және әртүрлі ауа-райы мен көріну жағдайларында жүргізіледі.

      Уәкілетті ұйым ИКАО Doc 9137 әуежай қызметтері жөніндегі нұсқаулығының 7-бөлігінде келтірілген ережелерді ескере отырып, авариялық жағдайға арналған іс-шараларды жоспарлау бойынша әуеайлақтарды (тікұшақ айлақтарын) пайдаланушылар үшін нұсқаулық материал әзірлейді.

      8-6. Авариялық жоспарда азаматтық қорғаныс саласындағы уәкілетті органның аумақтық бөлімшелерінің арнайы құтқару қызметтерін, Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік комитеті шекара қызметінің жүзу құралдарын жедел тарту және әуеайлақ (тікұшақ айлағы) ұшу-қону операцияларының едәуір бөлігі су қоймаларының және/немесе батпақты жерлердің жанында, теңіз объектілерінде, қалқымалы бұрғылау қондырғыларында орналасқан жағдайларда авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу мақсатында олармен іс-қимылды үйлестіру көзделеді.

      Су қоймаларының және/немесе батпақты жерлердің жанында немесе қолжетімсіз аудандарда орналасқан әуеайлақтар үшін әуеайлақта (тікұшақ айлағында) авариялық жағдай туындаған жағдайда іс-шаралар жоспарында арнайы құтқару қызметтерін орналастырудың алдын ала белгіленген уақытын тұрақты негізде айқындау, тексеру және бағалау көзделуі тиіс.

      Әуеайлақты (тікұшақ айлағын) пайдаланушы тиісті қызметтерді орналастырудың қолда бар мүмкіндіктерін айқындау мақсатында ҰҚЖ табалдырығынан 1000 м шегінде қонуға кіру және ұшу аймақтарын бағалауды жүргізеді.

      Уәкілетті ұйым ИКАО Doc 9137 әуежай қызметтері жөніндегі нұсқаулығының 7-бөлігінде келтірілген ережелерді ескере отырып, ҰҚЖ табалдырығынан 1000 м шегінде қонуға кіру және ұшу аймақтарын бағалау бойынша әуеайлақтарды (тікұшақ айлақтарын) пайдаланушылар үшін нұсқаулық материал әзірлейді.

      8-7. Әуеайлақты (тікұшақ айлағын) пайдаланушы жұмыс алаңында немесе оған жақын жерде қозғалу қабілетін жоғалтқан әуе кемесін алып тастау жоспарын әзірлейді және мұндай қажеттілік туындаған кезде осы жоспардың орындалуына жауапты үйлестірушіні тағайындайды.

      Қозғалыс қабілетін жоғалтқан әуе кемесін шығарудың жоспары әуеайлақта (тікұшақ айлағында) қабылданған немесе қабылданатын әуе кемелерінің сипаттамаларына негізделеді және басқалармен қатар мыналарды қамтиды:

      1) осы мақсатқа арналған әуеайлақта (тікұшақ айлағында) немесе оған тікелей жақын орналасқан жабдықтар мен персоналдың тізбесі;

      2) басқа әуеайлақтардан келіп түсетін эвакуациялық-қалпына келтіру жабдықтарының жиынтығын тез алуды ұйымдастыру жөніндегі шаралар.

      Уәкілетті ұйым ИКАО Doc 9137 әуежай қызметтері жөніндегі нұсқаулығының 5-бөлігінде келтірілген ережелерді ескере отырып, қозғалу қабілетін жоғалтқан әуе кемесін алып тастауға қатысты әуеайлақтарды (тікұшақ айлақтарын) пайдаланушылар үшін нұсқаулық материал әзірлейді.

      Оқиғаның заттай материалдарын сақтауды, әуе кемесін күзетуді және жоюды, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 505 бұйрығымен бекітілген Азаматтық және эксперименттік авиацияда деректерді ұсыну мен авиациялық оқиғалар мен оқыс оқиғаларды тергеп-тексеру қағидаларының ережелерін басшылыққа алу қажет (Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2017 жылғы 31 тамызда № 15597 тіркелген).";

      мынадай мазмұндағы 12-1, 12-2, 12-3 және 12-4-тармақтармен толықтырылсын:

      "12-1. Әуеайлақта ұшуды орындау кезінде және әуе кемесі ұшар алдында және ұшып шыққаннан кейін кемінде 15 минут ішінде әуеайлақтың (тікұшақ айлағының) пайдаланушысы авариялық-құтқару және өртке қарсы Көлік құралдарын басқаруға және өнімділігі барынша жоғары жабдықты пайдалануға дайын күйдегі құтқарушы-ға оқытылған білікті персоналдың жеткілікті санының болуын қамтамасыз етеді.

      Ұшуды авариялық-құтқару қамтамасыз ету қызметінің персоналы ең аз әрекет ету уақытын және өрт сөндіргіш затты тиісті жылдамдықпен үздіксіз беру мүмкіндігін қамтамасыз ететіндей пайдаланылады.

      12-2. Әуеайлақты (тікұшақ айлағын) пайдаланушы 12-1-тармақта көрсетілген міндеттерді ескере отырып және азаматтық авиацияны ұйымдастыру саласындағы уәкілетті ұйым әзірлейтін нұсқаулық материалды пайдалана отырып, авариялық-құтқару және өртке қарсы операцияларды жүргізу кезінде талап етілетін құтқарушыға ҰІАҚҚҚ персоналдың санын айқындау үшін ресурстарға талдау жүргізеді.

      Бұл ретте, ҰІАҚҚҚ өрт-құтқару есебінің кезекші ауысымының ең аз штат саны әуеайлақта (бұдан әрі - КҚБ) қамтамасыз етілетін өрт қорғау деңгейі ескеріле отырып, Қағидаларға 1-қосымшада көрсетілгендей айқындалады.

      ҰІАҚҚҚ персоналының саны Авариялық жоспарда және әуеайлақ жөніндегі нұсқаулықта көрсетіледі.

      Әдетте авариялық-құтқару операцияларында және әуе кемесіндегі өртке қарсы күресте қолданылатын өрт жеңдерін, баспалдақтарды және басқа да авариялық-құтқару және өртке қарсы жабдықтарды пайдалану үшін персоналды қамтамасыз ету қажет.

      12-3. Өрт-құтқару есебі осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес әуе кемесінде авариялық-құтқару операциялары және өртке қарсы күрес кезінде қолданылатын жеке қорғану құралдарымен, өрт сөндіру автомобильдерімен және өрт-техникалық қару-жарақпен және басқа да авариялық-құтқару жабдықтарымен қамтамасыз етіледі. Өрт сөндіру автомобильдерінің саны "Азаматтық авиация әуеайлақтарының (тікұшақ айлақтарының) пайдалануға жарамдылығы нормаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 31 наурыздағы № 381 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12303 болып тіркелген) талаптарына сәйкес әуеайлақта қамтамасыз етілетін өрттен қорғау деңгейімен айқындалады.

      12-4. ҰІАҚҚҚ персоналы өз міндеттерін тиімді орындау үшін тиісті дайындықтан өтеді және мерзімі біткен және төгілген отынның өртенуінен туындауы мүмкін өрттерді қоса алғанда, әуеайлақта пайдаланылатын әуе кемелерінің және авариялық-құтқару және өртке қарсы жабдықтардың түрлерін ескере отырып, нақты жағдайларда өткізілетін өртке қарсы жаттығуларға қатысады.

      Әуеайлақтың пайдаланушысы Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 24 ақпандағы № 187 бұйрығымен (Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2015 жылғы 11 қыркүйекте № 12052 болып тіркелген) бекітілген Әуеайлақтардың (тікұшақ айлақтарының) жарамдылығын сертификаттау және оларға сертификат беру қағидаларының 7 және 9-қосымшаларының талаптарын ескере отырып, ҰІАҚҚҚ персоналы үшін оқу бағдарламасын әзірлейді және оқу бағдарламасында топ құрамындағы іс-қимылдарды үйлестіруді қоса алғанда, адами фактор мәселелері бойынша даярлықты қоса алғанда көздейді.";

      1 және 2-қосымшалар осы бұйрыққа 1 және 2-қосымшаларға сәйкес толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің Азаматтық авиация комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Көлік вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Көлік министрінің міндетін атқарушы
М. Калиакпаров

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Төтенше жағдайлар министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Көлік министрінің
міндетін атқарушы
2025 жылғы 13 қарашадағы
№ 376 Бұйрыққа қосымша
Қазақстан Республикасының
әуежайларында ұшуды
авариялық-құтқарумен
қамтамасыз ету қағидаларына
1-қосымша

ҰІАҚҚҚ құтқару-өрт сөндіру есебінің кезекші ауысымының ең аз штат саны

ӨҚҚД санаты

Әуеайлақтық өрт сөндіру автомобильдерінің саны, бірлік (бұдан әрі – ӘӨА)

ҰІАҚҚҚ құтқару-өрт сөндіру есебінің кезекші ауысымының ең аз саны, адам

1

1

4

2

1

4

3

1

4

4

2

8

5

2

8

6

3

12

7

3

12

8

4

16

9

5

20

10

5

20

  Қазақстан Республикасы
Көлік министрінің
міндетін атқарушы
2025 жылғы 13 қарашадағы
№ 376 Бұйрыққа қосымша
Қазақстан Республикасының
әуежайларында ұшуды
авариялық-құтқарумен
қамтамасыз ету қағидаларына
2-қосымша

Әуеайлақтық өрт сөндіру автомобильінің жеке қорғаныс құралдарының, өрт техникасын жабдықтаудың және авариялық-құтқару жабдықтарының ең аз тізбесі





Өрт-техникалық қару-жарақ пен құтқару жабдығының атауы

Өнімдер саны

1. Жеке қорғаныс құралдары:

Сығылған ауа және құтқару құрылғысы бар тыныс алу аппараты, дана

1 әрбір өрт сөндірушіге және 1 резервтік

Резервтік баллон, дана

сығылған ауасы бар әрбір аппарат үшін

Диэлектрлік жинақ (қолғап, бот, қайшы)

1

Өрт сөндірушінің жауынгерлік киімі, жиынтығы (дулыға, күрте, шалбар, отқа төзімді су өткізбейтін аяқ киім, карабині бар өрт сөндірушінің белдігі, өрт сөндірушінің балтасы

Әрбір өрт сөндіруші құтқарушыға

жылу шағылыстыратын костюм

3

Жылулық бейнелеу камерасы (6-10 санаттағы ОҚДС үшін)

1

2. Байланыс құралдары:

Арнайы дауыс зорайтқыш құрылғы, дана

1

автомобильде орнатылатын мобильді радиостанция, дана

1

портативті қол радиостанциясы, дана

3

3. Өртті сөндіруге арналған қару-жарақ:

Су жинағыш 125, дана

1

Орташа еселік көбік генераторы, дана

4

Байланыстырушы бастар


Жеңді кідірту, дана

4

Қысқыш

4

Жең кілті (барлық өлшемдер)

2

Су қабылдау өрт бағанасы, дана

1

Өрт гидрантының кілті, дана

1

Гидрант қақпағын ашуға арналған ілмек, дана

1

Полимерлі материалдардан жасалған жеңді көпір, дана

2

ОП-8 өрт сөндіргіш, дана

2

ОУ-5 өрт сөндіргіш, дана

1

Тармақталу D 70, дана

2

Тармақталу D 80, дана

2

Жалғағыш арматурасы бар қысымды жең, дана:

D 50 (51), ұзындығы кемінде 20 м

6

D 65 (66), ұзындығы кемінде 20 м

4

D 80 (77), ұзындығы кемінде 4 м

2

В-1-125 D 125 сорғыш жең, ұзындығы кемінде 4 м, дана

2

Ұзындығы кемінде 4 м D 75 қысымды-сорғыш жең, дана

2

қалқымалы және нейлон арқанмен D 125 торы D 11-ден кем емес және ұзындығы 12 м-ден кем емес, дана

1

Реттелетін су шығыны кемінде 2 л / с болатын әмбебап қол құрама оқпан, дана: D 50; D70

 
2
2

Бөшке-тескіш, дана

2

Көбік генераторы, дана

2

Көбік оқпаны төмен еселік, дана

2

Газ немесе ұнтақты сөндіру қондырғысы, дана

1

4. Құтқару жабдықтары:

Ұзындығы кемінде 30 м өрт сөндіру құтқару арқан, қаптамада, дана

1

Максималды өлшемдегі пайдаланылатын ұшақпен пайдалануға жарамды тартылатын құтқару баспалдақтары, дана.

1

Адамдарды құтқаруға арналған жалпы мақсаттағы баспалдақ, дана

1

5. Авариялық-құтқару құралы:

Қолмен механикаландырылмаған құрал:

Кесетін ұшы бар күшпен енуге арналған көпфункционалды құрал, дана

1

тұтас металл багор, дана

1

салмағы 5 кг балға, дана

1

жеңіл сынықтар, дана

1

ауыр сынықтар, дана

1

әмбебап сынықтар, дана

1

шанышқы күрек, дана

1

қауіпсіздік белдіктеріне арналған пышақ (кескіш), дана

Әрбір құтқарушыға

ағаш ұстасы, дана

1

ағаш ұстасы балта, дана

1

Қолмен механикаландырылған құрал:

гидравликалық домкрат, дана

1

әуе кемесінің фюзеляжын ашуға арналған гидравликалық авариялық-құтқару құралдарының жиынтығы

1

Кері аралау

1

жетегі бар дискілі кескіш, дана

1

6. Электр қуаты жабдықтары:

Электр, аккумуляторлық, топтық фонарь , дана
Жеке фонарь, дана

 
1
Әрбір құтқарушыға

7. Санитарлық жабдықтар:

алғашқы көмек көрсету үшін төсеу, дана.

1

зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсетуге арналған алғашқы көмек қобдишасы, дана

1

қорғаныс шапаны-зембіл, дана

1

отқа төзімді кенептен жасалған көрпе, дана

1

8. Басқа жабдықтар және жиынтықтау:

сүйреткіш арқан, дана

1

авариялық тоқтату белгісі, дана

1

шасси дайындаушының ведомосіне сәйкес құрал-саймандар мен керек-жарақтар, дана

1

сыйымдылығы 5 л су құтысы, дана.

1

сыйымдылығы 10 л отынға арналған канистр, дана

1

тебуге қарсы қалып, дана

2

қоршау конусы, дана

4

9. Жұмыс құжаттамасы:

әуеайлақтың графикалық жоспары

1

әуеайлақ ауданының картасы

1

техникалық қару-жарақтың өрт сөндіру тізімдемесі, дана

1


Егер Сіз беттен қате тапсаңыз, тінтуірмен сөзді немесе фразаны белгілеңіз және Ctrl+Enter пернелер тіркесін басыңыз

 

бет бойынша іздеу

Іздеу үшін жолды енгізіңіз

Кеңес: браузерде бет бойынша енгізілген іздеу бар, ол жылдамырақ жұмыс істейді. Көбінесе, ctrl-F пернелері қолданылады