БҰЙЫРАМЫН:
1. "Автоматтандырылған өлшеу станцияларының жұмысын ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының 2013 жылғы 5 қыркүйектегі № 689 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8788 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
көрсетілген бұйрықпен бекітілген Автоматтандырылған өлшеу станцияларының жұмысын ұйымдастыру қағидаларында:
6-1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"6-1. Автокөлік құралдарының салмақтық параметрлерін айқындаған кезде өлшеу ауытқуы ескеріледі, ол көлік дерекқорының ақпараттық-талдамалық жүйесімен және тасымалдау қауіпсіздігі динамикасының мониторингімен (бұдан әрі – КДҚ АТЖ) автокөлік құралы салмағының өлшенген мәнінен автоматты түрде шегеріледі.
Жіберілетін қателіктің шегі осы Қағидаларға 1-қосымшаның 1-кестесінде келтірілген.";
мынадай мазмұндағы 6-2-тармақпен толықтырылсын:
"6-2. Автокөлік құралының қозғалысындағы автоматтандырылған өлшеу станциялары осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес автоматтандырылған өлшеу станцияларының негізгі сипаттамаларына сәйкес келуі тиіс.";
8-тармақтың 6) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
"6) деректерді Қазақстан Республикасы Көлік министрлігі Автомобиль көлігі және көліктік бақылау комитетінің Ахуалдық орталыққа (бұдан әрі – Ахуалдық орталық), ИКЖ және КДҚ АТЖ-ге жіберу;";
14 және 15-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
"14. Ұлттық оператор және жергілікті атқарушы органдар:
1) автоматтандырылған өлшеу станциялары орналасқан аумақты, сондай-ақ автокөлік құралдарын орналастыруға арналған тұрақ орындарын сыртқы жарықтандыруды;
2) автокөлік құралдарының салмақтық габариттік параметрлерін өлшеу нәтижелері туралы (автокөлік құралының түрі, маркасы, мемлекеттік тіркеу белгісі, салмақтық және габариттік параметрлері, осьтік жүктемелері және қозғалыс жылдамдығы, сондай-ақ салмақтық габариттік параметрлердің асып кетуі туралы ақпарат) автокөлік құралының жүргізушісін көзбен шолып хабардар етуді қамтамасыз ететін жабдықтар орнатуды;
3) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес ауыспалы ақпарат тақтасы параметрлеріне сәйкес ауыспалы ақпарат таблосын;
4) автоматтандырылған өлшеу станцияларының қолдану аймағында жол белгілерін орнатуды, автоматтандырылған өлшеу станцияларының қолдану аймағына кіру және шығу, сондай-ақ автокөлік құралдары жүргізушілерінің әрекеттерін реттеу үшін бағдаршамдар орнатуды;
5) автоматты режимде жұмыс істейтін және автокөлік құралының маркасын, мемлекеттік тіркеу белгісін, фронтальды бейнесін, жалпы түрін (алдыңғы көрінісі, бүйірлік және артқы көрінісі) анықтай отырып, фото - және бейнежазба функциялары бар арнайы техникалық құралдарды автоматтандырылған өлшеу станциялары арқылы өту сәтінде орнату, сондай-ақ автоматтандырылған өлшеу станцияларын айналып өтуіне мемлекеттік өлшеу станцияларын жасыру фактілерін тіркеу белгісін орнатуды;
6) жол жабынының қаттылығын қамтамасыз ететін таразы жабдығын орнату орнына дейін ұзындығы 100 метрден кем емес бөлінген жолақ бойынша бетондалған жол жабыны;
7) автоматтандырылған өлшеу станцияларының қолданылу аймағында техникалық рұқсат етілген ең жоғары массасы он екі тоннадан асатын жүк автокөлік құралдары үшін арнайы жолақтармен қамтамасыз етуді қамтамасыз етеді.
15. Автоматтандырылған өлшеу станцияларының тізілімін (бұдан әрі – тізілім) жүргізуді Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің Автомобиль көлігі және көліктік бақылау комитеті жүзеге асырады.
Ұлттық оператор және жергілікті атқарушы органдарға тізілімге енгізу үшін автоматтандырылған өлшеу станцияларының орналасқан жері туралы ақпаратты осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша беріледі.";
осы бұйрыққа 1 және 2-қосымшаларға сәйкес 1 және 2-қосымшалармен толықтырылсын;
қосымша осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес мынадай редакцияда жазылсын.
2. Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің Автомобиль көлігі және көлікті бақылау комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:
1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;
2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Көлік вице-министріне жүктелсін.
4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының Көлік министрі |
М. Карабаев |
"КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі
Ұлттық статистика бюросы
"КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрлігі
"КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Цифрлық даму, инновациялар
және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі
Қазақстан Республикасының Көлік министрінің 2025 жылғы 27 мамырдағы № 168 Бұйрығына 1-қосымша |
|
Автоматтандырылған өлшеу станцияларының жұмысын ұйымдастыру қағидаларына 1-қосымша |
Автоматтандырылған өлшеу станцияларының негізгі сипаттамалары
1. АӨС автокөлік құралдарының қозғалысын өлшеуге, мынадай параметрлерін өңдеуге және беруге мүмкіндік беретін сертификатталған арнайы бақылау-өлшеу техникалық құралдарының кешенін, аспаптар мен жабдықтардың, аппараттық-бағдарламалық кешенін қамтиды:
1) жалпы салмағы;
2) бір осіне жүктеме;
3) бір аспасында орналасқан осьтер тобына жүктеме;
4) осьтер тобындағы әрбір оське жүктеме;
5) осьтері арасындағы қашықтық;
6) осьтер саны;
7) республикалық маңызы бар жолдардағы габариттік параметрлері;
8) автокөлік құралының сыныбы (типі);
9) МТНБ тану;
10) қозғалыс жылдамдығы.
2. АӨС жабдығы мен бағдарламалық қамтамасыз етуі жол қозғалысына қатысушыларға кедергі келтірмейді және/немесе кедергі жасамайды, оның ішінде белгіленген жылдамдық шеңберінде автокөлік ағынының қозғалыс жылдамдығына әсер етпейді.
3. Автокөлік құралдарының массасы мен осьтік жүктемелерін өлшеу жолға орнатылған мынадай арнайы өлшеу сенсорларының көмегімен жүзеге асырылады:
1) көлік құралдарының массасы мен осьтік жүктемелерін дәл өлшеуге қабілетті, дәлдігі жоғары және сенімді құрылғылары бар өлшеу сенсорлары;
2) жолдың белгілі бір бөлігінде орнатылған сенсорлар жол жамылғысы. Олар дәл өлшеуді қамтамасыз ету үшін автокөліктің әрбір доңғалақ жиегі олардың үстінен өтетіндей етіп орналастырылады;
3) сенсорлар арнайы датчиктермен жабдықталады, олар салмақ пен осьтік жүктемелерді, сондай-ақ республикалық жолдармен жүру кезінде көлік құралының жылдамдығы мен габариттерін тіркейді;
4) қоршаған орта әсеріне төзімді және жол қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз ететін датчиктер. Олар көлік құралдарының өтуіне кедергі келтірмейді және зақымданудан қорғалған.
4. Өлшеу нәтижелерін қасақана бұрмалау фактілеріне жол бермеу мақсатында таразы жабдығы мен оның бағдарламалық қамтамасыз етуінде автокөлік құралдарының дұрыс жүрмеуін айқындаудың мынадай функциялары болады:
1) көлік құралының тиісті типі үшін белгіленген шектеулерді ескере отырып, көлік құралының жүру жылдамдығын мониторингілеу және талдау;
2) республикалық жолдармен жүру кезінде көлік құралының биіктігі, ені және ұзындығы бойынша бұзушылықтарды анықтауды қоса алғанда, көлік құралының габариттерінің осы жол учаскесі үшін жол берілетін нормаларға сәйкес келмеуін айқындау;
3) барлық жүрулерді және күні, уақыты, көлік құралының түрі және оның габариттері сияқты тиісті деректерді тіркеу.
5. АӨС көлік жүктемесін талдауға сәйкес, көлік қозғалысының деңгейі жоғары жол учаскелеріне, әсіресе жүк көлігі көп жүретін учаскелерде, оларды айналып өту, сондай-ақ көлік құралдарының жол жамылғысынан тыс жол жиегіне шығу мүмкіндігін болдырмайтын жерлерде орнатылады.
6. Республикалық жолдармен жүру кезінде автокөлік құралдарының нақты габариттік параметрлерін өлшеу оның барлық осьтерінің біркелкі орналасуын қамтамасыз ететін жол төсемінің немесе өзге алаңның бетінен ұзындығы, ені және биіктігі бойынша екі шеткі нүктенің бекітілуін ескере отырып, дәлдігі жоғары лазерлік өлшеу жүйелерінің көмегімен жүргізіледі.
7. МТНБ тану автоматты түрде автокөлік құралының өлшеу аймағын кесіп өту кезінде бейнекамерадан алынған автомобильдің фотосуреті және/немесе бейне ағыны негізінде жүзеге асырылады.
8. АӨС өлшеу сенсорлары мен фото-, бейнетіркеу жабдықтарының деректері негізінде жол қозғалысы қағидаларының мынадай бұзушылықтарын автоматты түрде тіркейді:
1) республикалық жолдармен жүру кезінде автокөлік құралдарының рұқсат етілген салмақтық және габариттік параметрлерінен асып кетуі;
2) автокөлік құралдарының белгіленген қозғалыс жылдамдығынан асып кету;
3) жол белгілерімен немесе жолдың жүру бөлігін белгілеумен белгіленген талаптарды бұзу;
4) автокөлік құралдарының автоматтандырылған өлшеу станциясы арқылы дұрыс өтпеуін айқындау (дұрыс емес өтпеге күрт үдеу және тежеу, бұлғау, жол таңбалау сызығынан және/немесе таразы жабдығының орналасу шекарасынан шығу, қарама-қарсы бағытта жүру, алда келе жатқан көлік құралымен аралықты сақтамау жатады).
9. Автокөлік құралдарының жол жүруі туралы, оның ішінде жол берілетін, АӨС бекітілген салмақ және габариттік параметрлерден асуы туралы ақпарат ақпараттандыру және ақпараттық қауіпсіздік саласындағы заңнаманың талаптарына сәйкес қолжетімді цифрлық байланыс арналары арқылы автомобиль көлігі саласындағы уәкілетті органның АЖ-не беріледі.
10. АӨС пайдалану кезінде ақпараттың сақталуы мынадай авариялық жағдайлар кезінде қамтамасыз етіледі:
1) кернеудің сәтсіздіктері – қуатты тұтынушылардың қосылуына байланысты электр желісіндегі жүктеменің күрт артуы кезінде қысқа мерзімді төмендеулер;
2) жоғары вольтты импульстар – жақын найзағай разрядынан немесе авариядан кейін қосалқы станцияда кернеудің қосылуынан туындайтын кернеудің қысқа мерзімді елеулі ұлғаюы;
3) электр энергиясын толық ажырату – электр станциясындағы авариялар, ауыр жүктемелер салдарынан электр энергиясын толық ажырату;
4) жоғары кернеу – қуатты тұтынушылардың ажыратылуынан туындайтын желідегі кернеудің қысқа мерзімді ұлғаюы;
5) жиіліктің тұрақсыздығы – әдетте, энергия жүйелеріндегі әртүрлі шамадан тыс жүктемелерден туындайтын;
6) байланыс арналарының бұзылуы немесе істен шығуы;
7) қатты магниттік дискілердегі жинақтауыштардың істен шығуы мен істен шығуын қоса алғанда, АӨС толық немесе ішінара істен шығуы;
8) бағдарламалық қамтамасыз ету жұмысындағы ақау.
11. Алынған мәліметтер көлік құралының өлшенетін параметрлерін есептеу үшін жергілікті мамандандырылған бағдарламалық жасақтамамен өңделеді.
12. АӨС таразы жабдығы 1-кестеде көрсетілген таразы жабдығының сипаттамаларына қойылатын негізгі талаптарға сәйкес келеді.
1-кесте. Таразы жабдығының сипаттамаларына қойылатын негізгі талаптар
№ | Сипаттама атауы | Сипаттама |
1 | Пайдалану орнында орнату әдісі | стационарлық |
2 | Жүк қабылдау құрылғысының түрі | кенепке кемінде 3 қатарға салынған |
3 | Санақ құрылғысының түрі | дискретті |
4 | Жүк қабылдау құрылғысын орнату | шұңқыр, жүріс бөлігінің деңгейінде кемінде 3 қатар |
5 | Тәулігіне өлшеу саны | шектелмеген |
6 | Жұмыс режимі | қарқынды |
7 | Автокөлік құралының жалпы массасын өлшеу диапазоны | кемінде 400 кг-нан 120000 кг-ға дейін |
8 | Доңғалақтардың габаритін бекіту мүмкіндігі | иә |
9 | Автокөлік құралының осіне ең аз жүктеме | кем дегенде 1000 кг-нан 20000 кг-ға дейін |
10 | Дискреттілік (d) | 10 кг |
11 | Пайдалану кезінде және жөндеуден кейін автокөлік құралының жалпы массасын өлшеу кезінде жіберілетін қателіктің шегі | ± 7% |
12 | Бір оське жүктемені өлшеу кезінде, пайдалану кезінде және жөндеуден кейін рұқсат етілген қателік шектері | ± 7% |
13 | Осьтер тобына жүктемені өлшеу кезінде, пайдалану кезінде және жөндеуден кейін рұқсат етілген қателік шектері | ± 7% |
14 | МТНБ анықтаудың максималды уақыты | 10 с артық емес |
15 | Жұмыс температурасының диапазоны | -50 oC-тан +60 oС-қа дейін |
16 | Ылғалдылықтың жұмыс диапазоны | 30 – 100 % |
17 | Автокөлік құралының осьаралық қашықтығын қателікпен өлшеу | +/- 50 мм |
18 |
Айнымалы ток электр қуатының параметрлері: |
187 В бастап 242 В дейін |
19 |
Қорғау дәрежесі: |
IP68 кем емес |
20 | Жолақтағы жүктеме датчиктерінің саны | 6-дан кем емес |
21 | Жүктеме контроллеріндегі тәуелсіз арналар саны | 8 |
22 | Рұқсатсыз өзгерістерден, бұрмаланулардан, деректерді жоюдан қорғау | иә |
23 | МТНБ тану камералары | Камераға орнатылған МТНБ тану бағдарламалық жасақтамасымен |
24 | Жалпы көріністі қарау камерасы | Кемінде 4 Мп |
13. АӨС бағдарламалық жасақтамасының функционалдығы:
1) өлшеу учаскесінде жол жүрісінің белгіленген қағидаларын шектемей, қозғалыстағы АҚ параметрлерін өлшеу.
2) алынған ақпаратты жергілікті деректер базасында сақтау;
3) деректерді іргелес жүйелерге беру және интеграциялау;
4) пайдаланушыны жүйенің жай-күйі туралы кейіннен хабардар ете отырып, жүйе жабдығының автоматтандырылған диагностикасы;
5) ақпаратты инспектордың планшетіне шығару мүмкіндігі;
6) ақпараттық қауіпсіздік саласындағы заңнама талаптарына сәйкестігі;
7) аппараттық деңгейдегі қорғау деңгейі;
8) шығыс деректерін ұсыну (ең аз тізбе):
автокөлік құралының толық салмағы;
осьтер туралы ақпарат (доңғалақтар мен осьтерге жүктеме, ось аралық қашықтық, осьтер саны, бір немесе екі доңғалақты доңғалақ, осьтердің іргелес белгісі);
республикалық жолдармен жүру кезіндегі автомобильдің жылдамдығы мен өлшемдері;
қозғалыс бағыты;
теңгерімсіздік (%- дағы сол/оң айырмашылық);
көлік құралдары арасындағы уақыт (қозғалыс тығыздығы);
дұрыс емес жол жүру және салмақ өлшеуден жалтару;
автокөлік құралдарының жіктелуі.
9) әкімшілік құқық бұзушылық бойынша айыппұл төлеу қажеттігі туралы электрондық нұсқама жасау үшін "ӘІБТ" ПО-мен одан әрі интеграциялау үшін КДҚ АТЖ-ға ақпарат беру мүмкіндігі.
14. АӨС таразы жабдықтары мынадай талаптарға сәйкес келеді:
1) сыртқы әсерлерге төзімділік:
сыртқы ортаның климаттық факторларының әсеріне төзімділігі бойынша таразы КСҚ 4.2 санатының МЕМСТ 15150 орындалуына сәйкес келеді;
қоршаған ортаның әсерінен қорғалған таразы МЕМСТ 12997 стандартына сәйкес келеді.
2) сенімділік көрсеткіші (таразылардың істен шығу өлшемшарты ретінде олардың жұмыс істеуінің бұзылуы және/немесе метрологиялық сипаттамалардың нормаланатын мәндеріне сәйкес келмеуі қабылданады):
таразының орташа қызмет ету мерзімі – кемінде 5 жыл;
2000 сағат ішінде жұмыс істеу ықтималдығы – 0,99 %.
3) қауіпсіздік:
таразы конструкциясына қойылатын жалпы қауіпсіздік талаптары МЕМСТ 12.2.003 стандартына сәйкес келеді;
таразы электр жабдықтарына қойылатын жалпы қауіпсіздік талаптары МЕМСТ 12.2.007.0 стандартына сәйкес келеді;
таразыны қорғау жерге тұйықтауға қойылатын талаптар МЕМСТ 12.1.030 стандартына сәйкес келеді;
қалыпты жағдайда МЕМСТ 12997 бойынша қоршаған ауа температурасы минус 45 oС-тан 70 oС-қа дейін және салыстырмалы ылғалдылығы 30%-дан 80%-ға дейін кез келген күштік электр тізбектері мен корпус арасындағы оқшаулаудың электрлік кедергісі кемінде 20 Мом сәйкес келеді;
минус 45 oС-тан 70 oС-қа дейінгі қоршаған ауа температурасында және 30%-дан 80%-ға дейінгі салыстырмалы ылғалдылықта электр тізбектері мен корпус арасындағы электрлік оқшаулау бір минут ішінде бұзылмай және беттік қабаттасусыз 1500 В айнымалы ток кернеуіне төтеп береді.
15. АӨС МТНБ-ні кем дегенде 95% дәлдікпен анықтау мүмкіндігіне ие.
16. АӨС АҚ жүру жылдамдығына қарамастан салмақ габариттік параметрлерді өлшейді.
17. АҚ дұрыс емес өтуін анықтаған кезде кескінді өңдеу және компьютерлік көру алгоритмі қолданылады, бұл көлік құралының кадрдағы қозғалысын анықтауға және оның қозғалыс траекториясын дәйекті кадрлар негізінде есептеуге мүмкіндік береді.
18. Өнеркәсіптік пайдалануға енгізілгенге дейін МЕМСТ ISO/IEC 17025-2019 "Сынақ және калибрлеу зертханаларының құзыреттілігіне қойылатын жалпы талаптар" стандартының талаптарына сәйкес өлшеу құралдарын тексеруді жүргізуге ұлттық аккредиттеу жүйесінде аккредиттелген тексеру зертханасы орындаған көлік құралының динамикалық және статикалық параметрлерін өлшеудің автоматты жүйелерін метрологиялық тексеру туралы оң нәтижелері сертификаттары бар әкімшілік құқық бұзушылық жөніндегі уәкілетті органдардың нұсқамалары.
19. Республикалық жолдарда автоматтандырылған өлшеу станциясы арқылы өту кезінде алдынан қозғалатын көлік құралымен қозғалыс аралығын кемінде 30 метр сақтау талап етіледі.
Аббревиатуралардың толық жазылуы:
АӨС – автоматтандырылған өлшеу станциясы;
МТНБ – мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгісі;
АҚ – ақпараттық жүйе;
кг – килограмм;
oС – Цельсий градусы;
% – пайыз;
В – вольт;
Гц – герц;
Вт – ватт;
с – секундтар;
мм – миллиметр;
БҚ – бағдарламалық қамтамасыз ету;
Мп – мегапиксель;
АҚ – автокөлік құралы;
КДҚ АТЖ – Көліктік деректер қоры ақпараттық-талдамалық жүйесі және тасымалдау қауіпсіздігі динамикасының мониторингі;
"ӘІБТ" ПО – "Әкімшілік іс жүргізудің бірыңғай тізілімі" процессингтік орталығы;
ҚСК – қоңыржай және суық климат;
Мом – мегаом.
Бұйрығына 2-қосымша |
|
Автоматтандырылған өлшеу станцияларының жұмысын ұйымдастыру қағидаларына 2-қосымша |
Айнымалы ақпарат тақтасының параметрлері
№ | Параметр атауы | Сипаттама |
1 | Өлшем | 960х1920 миллиметрден кем емес |
2 | Қаріп өлшемі | P10 кем емес |
3 | Қорғау дәрежесі | IP65 |
4 | Жұмыс температурасының диапазоны | -50 0C-тан +60 0C-қа дейін |
5 | Өлшенетін параметрлер |
Түрі |
6 | Үйлесімділік | Мемлекеттік органдардың жүйелерімен ықпалдасу мүмкіндігі |
7 | Өлшеу дәлдігі | Жоғары дәлдік |
8 | Ақпараттық тақтаны орнату орны | Автоматтандырылған өлшеу станциясынан кейін қозғалыс бағытында 120 метр |
Бұйрығына 3-қосымша |
|
Автоматтандырылған өлшеу станцияларының жұмысын ұйымдастыру қағидаларына 3-қосымша |
|
Нысан |
Тізілімге енгізу үшін автоматтандырылған өлшеу станцияларының орналасқан жері туралы ақпарат
Ұсынылады: уәкілетті органға.
Әкімшілік деректердің нысаны интернет-ресурста орналастырылған: www.gov.kz.
Әкімшілік дереккөздер нысанының атауы: Тізілімге енгізу үшін автоматтандырылған өлшеу станцияларының орналасқан жері туралы ақпарат.
Әкімшілік дереккөздер нысанының индексі (нысан атауының әріптік-сандық қысқаша көрінісі): 1-ӨСОЖТА
Кезеңділік: жыл сайын.
Есепті кезең: 20__жыл.
Ақпаратты ұсынатын тұлғалар тобы: Ұлттық оператор және жергілікті атқарушы органдар.
Әкімшілік деректер нысанын ұсыну мерзімі: жыл сайын, есепті кезеңнен кейінгі айдың 10-күнінен кешіктірмейтін мерзімде.
ЖСН/БСН |
Жинау әдісі: электронды түрде.
№ | Автоматтандырылған өлшеу станцияларының операторының атауы | Автоматтандырылған өлшеу станцияларының операторының мекенжайы, байланыс телефоны, электрондық пошта мекенжайы | Автоматтандырылған өлшеу станцияларының орналасқан орны | Автоматтандырылған өлшеу станцияларының жұмыс режимi | Автоматтандырылған өлшеу станцияларының түрi | Автоматтандырылған өлшеу станцияларының саны, бірлік | Автоматтандырылған өлшеу станцияларының тiзiлiмiне енгiзiлетiн өзгерiстер мен толықтырулар | Автоматтандырылған өлшеу станцияларының тiзiлiмiнен алып тастау | Ескерту |
1. | |||||||||
2. | |||||||||
3. | |||||||||
4. | |||||||||
… |
Оператордың атауы ______________________
Оператордың мекенжайы _________________
Оператордың телефоны ______________________________________________
Оператордың электрондық почта мекенжайы ____________________________
Орындаушы ______________________________ қолы, телефон_______
тегі, аты және әкесінің аты (бар болған жағдайда)
Басшы немесе оның міндетін атқарушы адам
_______________________________________________ қолы _________
тегі, аты және әкесінің аты (бар болған жағдайда)
Мөрдің орны (жеке кәсіпкерлер болып табылатын тұлғалардан қоспағанда)
Нысанға қосымша |
"Тізілімге енгізу үшін автоматтандырылған өлшеу станцияларының орналасқан жері туралы ақпарат" әкімшілік деректер нысанын толтыру бойынша түсініктеме (Индекс: 1-ӨСОЖТА, кезеңділігі жыл сайын, есепті кезеңнен кейінгі айдың 10-күнінен кешіктірмейтін мерзімде)
"Тізілімге енгізу үшін автоматтандырылған өлшеу станцияларының орналасқан жері туралы ақпарат" әкімшілік деректер нысанында мынадай деректер енгізіледі:
1-бағанда реті бойынша нөмір көрсетіледі, бұл ретте кейінгі ақпарат реті бойынша нөмірлеуді үзбейді;
2-бағанда автоматтандырылған өлшеу станциялары операторының атауы көрсетіледі;
3-бағанда автоматтандырылған өлшеу станциялары операторының мекенжайы (индекс, (облыс, аудан, қала, кент, ауыл - Әкімшілік-аумақтық объектілер жіктеуішіне (ӘАОЖ) сәйкес) көше, үй), байланыс телефоны, электрондық пошта мекенжайы көрсетіледі;
4-бағанда автоматтандырылған өлшеу станциялары операторының орналасқан орны көрсетіледі;
5-бағанда автоматтандырылған өлшеу станциялары операторының жұмыс режимi көрсетіледі;
6-бағанда автоматтандырылған өлшеу станциялары операторының түрi көрсетіледі;
7-бағанда автоматтандырылған өлшеу станциялары операторының саны көрсетіледі, бірлік;
8-бағанда автоматтандырылған өлшеу станциялары операторының тiзiлiмiне енгiзiлетiн өзгерiстер мен толықтырулар көрсетіледі;
9-бағанда автоматтандырылған өлшеу станциялары операторының тiзiлiмiнен алып тастауы көрсетіледі;
10-бағанда ескерту көрсетіледі.