Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Білім беру ұйымдарында білім алушыларға мемлекеттік стипендияларды тағайындау, төлеу қағидаларын және олардың мөлшерлерін бекіту туралы" 2008 жылғы 7 ақпандағы № 116 және "Азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеу жүйесі туралы" 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1193 қаулыларына толықтырулар енгізу туралы
ЖаңаҚазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 3 маусымдағы № 327 қаулысы
Көрсеткіш |
Мәні |
|---|---|
| Актіні қабылдау күні | 03.06.2016 |
| Актіні өзгерту күні | |
| "Әділет" АҚЖ ресми жарияланған күні | |
| Актіні ресми түрде жариялау туралы ақпарат | "Егемен Қазақстан" 18.06.2016 ж., № 116 (28844); "Казахстанская правда" от 18.06.2016 г., № 116 (28242); Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2016 ж., № 34, 194-құжат. Басуға қол қойылған күні 13.07.2016 ж. |
| Акт нысаны | Қаулы, Толықтыру |
| Құқықтық қатынас саласы | Білім беру жүйесін басқару, Еңбекке ақы төлеу. Сыйлық беру. Үстемеақылар, қосымша ақылар, Нормативтік құқықтық актілер: дайындау, қабылдау, өзгерту, жариялау, түсіндіру, мемлекеттік есепке алу |
| Заңды күші | Үкіметтің қаулысы |
| Актіні қабылдаған орган | Қазақстан Республикасының Үкіметі (Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі) (бұрынғы атауы: Қазақ ССР Министрлер Кабинеті; Қазақ ССР Министрлер Советі; Қазақ ССР Премьер-Министрі; Қазақ ССР Халық комиссарлары Советі; ҚР Министрлер Кабинеті) |
| Әрекет аймағы | Қазақстан Республикасы |
| Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері мемлекеттік тізіміндегі актінің тіркеу нөмірі | 102977 |
| НҚА нормашығармашылық орган берген тіркеу нөмірі | 327 |
| Әділет органдарында НҚА мемлекеттік тіркеу нөмірі | null |
| НҚА әзірлеуші Орган | |
| ӘМ тіркеу күні | |
| Деректер базасының бөлімі | Білім |
| Ведомствоның актісін тіркеген орган | ЖОҚ |
| Актіні қабылдау орны | Астана қаласы |
Егер Сіз беттен қате тапсаңыз, тінтуірмен сөзді немесе фразаны белгілеңіз және Ctrl+Enter пернелер тіркесін басыңыз
