Еуразиялық экономикалық комиссия алқасы (бұдан әрі – Комиссия) бәсекелестіктің жалпы қағидаттары мен қағидалары туралы хаттаманың (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа № 19 қосымша) 16-тармағының 5-тармақшасына (бұдан әрі –Хаттама), Еуразиялық экономикалық комиссия кеңесінің 2012 жылғы 17 желтоқсандағы № 118 шешімімен бекітілген Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзғаны үшін айыппұлдарды есептеу әдістемесі мен салу тәртібінің (бұдан әрі – Есептеу әдістемесі және айыппұл салу тәртібі) 17-тармағына сәйкес, Еуразиялық экономикалық комиссия кеңесінің 2012 жылғы 23 қарашадағы № 99 шешімімен бекітілген Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзу туралы істерді қарау тәртібінің 44 және 45-тармақтарына сәйкес Комиссия сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбау туралы істі (бұдан әрі – іс) қарады.
Іс материалдарын қарау нәтижелері бойынша Еуразиялық экономикалық одақ құқығына кіретін бәсекелестік саласындағы халықаралық шарттар мен актілердің ережелеріне сүйене отырып, қаралып отырған істің нақты мән-жайларын және осы шешімнің сипаттамалық және дәлелді бөліктерінде берілген істі қарау жөніндегі Комиссияның қорытындыларын қосымшаға сәйкес зерделей отырып, Есептеу әдістемесін және айыппұл салу тәртібін басшылыққа ала отырып, Комиссия алқасы шешті:
Еуразиялық экономикалық одақ құқығына кіретін бәсекелестік саласындағы халықаралық шарттар мен актілердің ережелеріне негізделген іс материалдарын қарау нәтижелері бойынша, қаралып отырған істің нақты мән-жайларын және осы Шешімнің сипаттамалық және дәлелді бөліктерінде берілген істі қарау жөніндегі комиссияның қорытындыларын қосымшаға сәйкес зерделеп, Есептеу әдістемесі мен айыппұл салу тәртібін басшылыққа ала отырып, Комиссия алқасы шешті:
1. Осымен:
а) "Nik Pro" дара кәсіпкерінің (бұдан әрі – "Nik Pro" ЖК) (100000, Қазақстан Республикасы, Қарағанды қ., "Гүлдер1" ш/а, 1 үй, 73 пәтер, мемлекеттік тіркеу туралы куәлік – 30 серия нөмірі 1509328, тіркелген күні – 2004 жылғы 12 сәуір, ЖСН 861018301057) Комиссияның сұрау салуы бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбау Хаттаманың 16-тармағының 5-тармақшасында жауаптылық көзделіп, Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзу деп танылсын;
б) осы тармақтың "а" тармақшасында көрсетілген тұлғаға қатысты істі қарауды тоқтату үшін негіздердің болмауы.
2. Хаттаманың 16-тармағының 5-тармақшасына және есептеу әдістемесі мен айыппұл салу тәртібіне сәйкес "Nik Pro" ЖК 26 666 рубль 66 тиын мөлшерінде айыппұл тағайындасын.
Осы шешіммен тағайындалған айыппұл Хаттаманың 17 және 18-тармақтарында белгіленген тәртіппен төленуге тиіс (Қазақстан Республикасының аумағында тіркелген шаруашылық жүргізуші субъектілердің (нарық субъектілерінің) айыппұл төлеуге арналған банктік деректемелері-бюджеттік сыныптаманың коды 204176, төлемнің тағайындалу коды 913).
3. Комиссия "NIK Pro" ЖК қажеттілік туралы хабардар етсін:
а) Айыппұлдарды есептеу әдістемесі мен қолдану тәртібінің 171-тармағының екінші абзацына сәйкес осы Шешімнің 2-тармағында көрсетілген айыппұл осы шешім күшіне енген күннен бастап күнтізбелік 60 күннен кешіктірілмей толық мөлшерде төленсін. Айыппұл көрсетілген мерзімде төленбеген жағдайда Комиссия Айыппұлдарды есептеу әдістемесі мен қолдану тәртібінің 18-тармағына сәйкес осы Шешімді мәжбүрлеп орындауға бағытталған шараларды қабылдайды;
б) Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзу туралы істерді қарау тәртібінің 45-тармағына сәйкес осы Шешімнің 2-тармағында көрсетілген айыппұлды төлеу туралы Комиссияны осы тармақтың "а" тармақшасында көзделген мерзім өткен күннен бастап күнтізбелік 30 күннен кешіктірмей хабардар етсін.
4. Осы шешімге белгіленген тәртіппен Еуразиялық экономикалық одақтың сотына шағым жасалуы мүмкін.
5. Осы шешім ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік 30 күн өткен соң күшіне енеді.
Еуразиялық экономикалық комиссиясы алқасының төрағасы |
Б. Сағынтаев |
Еуразиялық экономикалық комиссия алқасының 2024 жылғы 23 желтоқсандағы № 151135 шешіміне ҚОСЫМША |
Еуразиялық экономикалық комиссия алқасының 2024 жылғы 23 желтоқсандағы № 151150 шешімінің СИПАТТАМАЛЫҚ ЖӘНЕ ДӘЛЕЛДІ БӨЛІКТЕРІ
Еуразиялық экономикалық комиссия Хаттамасының 13-тармағының ережелерін бұзуына байланысты Бәсекелестіктің жалпы қағидаттары мен қағидалары туралы хаттаманың 10-тармағының 4-тармақшасына сәйкес (Еуразиялық экономикалық одақ туралы 2014 жылғы 29 мамырдағы шартқа № 19 қосымша) (бұдан әрі тиісінше – Хаттама, Шарт) "Nik Pro" жеке кәсіпкеріне (бұдан әрі – "Nik Pro" ЖК) (100000, Қазақстан Республикасы, Қарағанды қ., "Гүлдер-1" ш / а, 1 үй, 73 пәтер, мемлекеттік тіркеу туралы куәлік – 30 серия нөмірі 1509328, тіркелген күні – 2004 жылғы 12 сәуір, ЖСН 861018301057) қатысты 2024 жылғы 23 мамырдағы № 21/анықтама ұйғарымымен мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбау немесе уақтылы ұсынбау фактісі бойынша іс (бұдан әрі – іс) қозғалды оны келесі құрамда қарау жөніндегі комиссия тағайындалды:
істі қарау жөніндегі комиссияның төрағасы А. Г. Сушкевич;
істі қарау жөніндегі комиссия төрағасының орынбасары А. А. Калиев;
істі қарау жөніндегі комиссия мүшелері: С. С. Суменков және А.Б. Абдылдаева
Істі қарауға қатысқан тұлғалар: құзыретіне бәсекелестік (монополияға қарсы) саясатты іске асыру және (немесе) жүргізу кіретін Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің (бұдан әрі – мүше мемлекеттер) уәкілетті органдарының өкілдері – Е. В. Привезенцева және В. В. Кузьмина.
Жауапкер: "Nik Pro" ЖК және оның сенімхат бойынша өкілі Т.Ф. Берекмоинов.
Істі қарау жөніндегі комиссияның құрамын өзгерту туралы 2024 жылғы 29 шілдедегі № 34/анқ ұйғарымымен істі қарау жөніндегі комиссияның төрағасы болып С.В. Максимов тағайындалды.
Шешім қабылдау үшін қосымша мәліметтер (ақпарат) алу қажеттілігіне байланысты 2024 жылғы 1 тамыздағы № 36/анқ ұйғарымы шығарылып, істі қарау мерзімі 60 жұмыс күніне ұзартылды.
Еуразиялық экономикалық комиссия кеңесінің 2012 жылғы 23 қарашадағы № 99 шешімімен (бұдан әрі – Істерді қарау тәртібі) бекітілген Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзу туралы істерді қарау тәртібінің 23-тармағына сәйкес, істі қарау жөніндегі комиссия төрағасы С.В. Максимов 2024 жылғы 2 қазанда істі қараудың аяқталғаны туралы жариялады.
Істі қарау нәтижелері бойынша мыналар анықталды.
Комиссияға 2024 жылғы 19 наурыздағы № н/ж хатпен (кіріс. 2024 жылғы 19 наурыздағы № 4391) "СИВИК" компаниясы" ғылыми-өндірістік бірлестігі (бұдан әрі – "СИВИК" компаниясы" ҮЕҰ ЖШҚ) (644076, Ресей Федерациясы, Омбы облысы, Омбы қ., космос даңғылы, 109 үй, корп. А, НМТН 1055511001897, тіркеу күні – 2005 жылғы 3 ақпан, СТН 5506057995)жауапкершілігі шектеулі серіктестігінің шиномонтаж станциялары мен техникалық қызмет көрсету орталықтары үшін шиномонтаж және теңгерімдеу жабдықтарының Трансшекаралық тауар нарығындағы бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзудың ықтимал белгілері туралы өтініші (бұдан әрі – өтініш) келіп түсті.
Комиссия Хаттаманың 13-тармағын, 2024 жылғы 2 сәуірдегі № 22-140 хатты (бұдан әрі – № 22-140 хат) басшылыққа ала отырып, Ттрансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзудың жолын кесу жөніндегі өз өкілеттіктерін іске асыру мақсатында "Nik Pro" ЖК 2024 жылғы 19 сәуірге дейінгі мерзімде Комиссияға тауарды өндірушілер мен тұтынушылар туралы, өзара алмастырылатын тауарлар туралы, тауарды өндіру мен өткізуді реттейтін нормативтік-техникалық құжаттаманың тізбесін, "Nik Pro" ЖК-мен бір адамдар тобын құрайтын тұлғалар туралы, қызмет түрлері, өндірілетін (өткізілетін) тауарлар туралы, дилерлік (дистрибьюторлық) шарттар туралы ақпаратты (мәліметтерді) және т. б. ұсынуды сұрады.
№ 22-140 хат пошта байланысы операторы – "Почта Россия" акционерлік қоғамының (бұдан әрі – "Почта Россия" АҚ) қызметтерін пайдалана отырып, жауапкердің орналасқан жері: 100000, Қазақстан Республикасы, Қарағанды қаласы, "Гүлдер1" ш/а, 1 үй, 73 пәтер мекенжайына, №RS021130641RU почта идентификаторы берілген хабарламасы бар тапсырысты почта жөнелтілімімен, сондай ақ электрондық пошта арқылы жіберілді
"Nik Pro" ЖК басшысының № 22-140 хат алуына байланысты тек 2024 жылғы 19 сәуірде, шаруашылық жүргізуші субъектінің тұлғалар тобы туралы, сондай-ақ РК № 73477 куәлігі бойынша "SIVIK" тауар белгісімен таңбаланған "Nik Pro" ЖК тауарларды өткізу көлемі туралы сұратылған ақпараттың көлемін ескере отырып, "Nik Pro" ЖК 2024 жылғы 19 сәуірдегі № 7 хатпен (2024 жылғы 22 сәуірдегі кіріс нөмірі №6791) ақпаратты ұсыну мерзімін 2024 жылғы 1 мамырға дейін ұзартуды сұрады.
Комиссия "Nik Pro" ЖК-ні 2024 жылғы 23 сәуірдегі № 22-181 хатпен ақпаратты ұсыну мерзімін 2024 жылғы 2 мамырға дейін ұзарту туралы хабардар етті.
Алайда, ақпаратты ұсыну мерзімінің ұзартылуына қарамастан, "Nik Pro" ЖК-нің 2024 жылғы 2 мамырдағы № 16 жауап хатында (2024 жылғы 3 мамырдағы № 7377 кіріс) "NIK Pro" ЖК іс-әрекеттерінде трансшекаралық нарықтарда жосықсыз бәсекелестік белгілерінің болмауына және "Nik Pro" ЖК кәсіпкерлік қызметін жүзеге асыратын нарық тек Қазақстан Республикасының аумағымен шектелетініне және трансшекаралық болып табылмайтынына байланысты Комиссияның сұрау салуы бойынша ақпаратты (мәліметтерді) беруден бас тартатынын хабарлады. Осыған байланысты Комиссияның шаруашылық жүргізуші субъектінің тұлғалар тобы, сондай-ақ "SIVIK" тауар белгісімен таңбаланған "Nik Pro" ЖК тауарларды өткізу көлемі туралы мәліметтерді ұсыну туралы сұрау салулары негізсіз және қанағаттандыруға жатпайды деп есептейді.
Комиссия 2024 жылғы 6 мамырдағы № 22-191 хатымен (бұдан әрі –№ 22-191 хат) "Nik Pro" ЖК-ні осындай мәліметтерді (ақпаратты) 2024 жылғы 17 мамырға дейінгі мерзімде ұсыну қажеттігі туралы қайта хабардар етті, осылайша оларды ұсыну мерзімін ұзартты, сондай-ақ олар электрондық пошта арқылы жіберілетін болады. ("Ресей поштсы" АҚ ресми сайтындағы ақпаратқа сәйкес, № 22-191 хатқа №S021130947RU пошта идентификаторы берілген).
"Nik Pro" ЖК-нің 2024 жылғы 17 мамырдағы № н/ж хатымен № 22-191 хат алуына байланысты (2024 жылғы 21 мамырдағы № 8333 кіріс) Комиссияның сұрау салуына "Nik Pro" ЖК өз қызметін жүзеге асыратын нарық тек Қазақстан Республикасының аумағымен шектелетінін және трансшекаралық және "Nik Pro" ЖК әрекеттерінде жосықсыз бәсекелестік белгілері жоқ және ресейлік тұтынушыны "SIVIK" белгісімен белгіленген тауарға қатысты адастыру мүмкін емес екенін хабарлады, өйткені Ресей Федерациясының аумағында бұл өнімді тек "Сивик"компаниясы"ҮЕҰ ЖШҚ сатады. Ал "NIK Pro" ЖК-не шаруашылық жүргізуші субъектінің тұлғалар тобы, сондай-ақ "NIK Pro" ЖК-нің "SIVIK" тауар белгісімен таңбаланған тауарларды өткізу көлемі туралы мәліметтерді ұсыну туралы жіберілген сұрау салулар, "NIK Pro" ЖК-нің пікірі бойынша негізсіз және қанағаттандырылуға жатпайды.
Нәтижесінде Комиссия 2024 жылғы 23 мамырдағы № 21/АНҚ ұйғарымымен Комиссияның сұрау салуы бойынша ақпаратты (мәліметтерді) ұсынбау фактісі бойынша "Nik Pro" ЖК-ға қатысты іс қозғады.
Істі 2024 жылғы 17 маусымдағы № 26/сәуір, 2024 жылғы 9 шілдедегі № 29/сәуір, 2024 жылғы 1 тамыздағы № 36/анқ, 2024 жылғы 22 тамыздағы № 44/анқ және 2024 жылғы 4 қыркүйектегі № 48/анқ ұйғарымдарында қарау шеңберінде Комиссия "Nik Pro" ЖК-ден "NIK Pro" ЖК-нің іс-әрекеттерінде (әрекетсіздігінде) Хаттаманың 13-тармағын бұзу белгілері бар екендігімен келісу немесе келіспеу туралы ұстанымды және Хаттаманың 13-тармағын бұзу белгілерін жою бойынша "Nik Pro" ЖК қабылдаған шаралар туралы ақпаратты ұсынуды сұрады.
Алайда істі қарау жөніндегі Комиссия "Nik Pro" ЖК-дан жауап алған жоқ.
Істі қарау шеңберінде "Nik Pro" ЖК-не 2024 жылғы 23 мамырдағы № 21/анқ ұйғарымы жіберілді (2024 жылғы 24 мамырдағы № 22-232 хат, пошта идентификаторы №RS021131253RU). "Ресей поштасы" АҚ ресми сайтында "пошта жөнелтілімдерін қадағалау" бөлімінде ұсынылған ақпаратқа сәйкес, RS021131253RU пошта идентификаторы бойынша №22-232 хатты тапсырудың 1 сәтсіз әрекеті жасалды, осыған байланысты ол Комиссияға қайтарылды.
2024 жылғы 17 маусымда Комиссия № 26/анқ ұйғарымымен "Nik Pro" ЖК-дан тиісті мәліметтерді (ақпаратты) қайта сұрады. Аталған ұйғарым 2024 жылғы 17 маусымдағы № 22-284 хатпен "Ресей поштасы" АҚ қызметтерін пайдалана отырып, №RS021132086RU пошта идентификаторы берілген хабарламасы бар тапсырысты пошта жөнелтілімімен жіберілді. "Ресей поштасы" АҚ ресми сайтында "пошта жөнелтілімдерін қадағалау" бөлімінде ұсынылған ақпаратқа сәйкес, №RS021132086RU пошта идентификаторы бойынша № 22-284 хатты тапсырудың 4 сәтсіз әрекеті жасалды, осыған байланысты ол қайтадан Комиссияға жіберілді.
"Ресей поштасы" АҚ-ның 2024 жылғы 18 қыркүйектегі № Ф822-06/43866 хатына сәйкес (2024 жылғы 2 қазандағы № 16197 кіріс) №RS021131253RU және № rs021132086ru пошта идентификаторлары бар тапсырыс хаттар сақтау орнына оралғаннан кейін келіп түсті және сақтау мерзімі аяқталғаннан кейін таратылмаған пошта жөнелтілімдерінің қоймасына уақытша сақтауға жіберілді. 1999 жылғы 17 шілдедегі № 176-ФЗ "Пошта байланысы туралы" Федералдық заңның 21-бабына сәйкес талап етілмеген пошта жөнелтілімдерін уақытша сақтау 6 ай ішінде жүзеге асырылады. Белгіленген сақтау мерзімі өткеннен кейін халықаралық пошта жөнелтімдері жойылуға жатады.
2024 жылғы 9 шілдеде Комиссия № 29/анқ ұйғарымымен "Nik Pro" ЖК-ні Комиссия 2024 жылғы 17 маусымдағы № 26/сәуір ұйғарымымен сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) ұсыну қажеттігі туралы хабардар етті. Аталған ұйғарым 2024 жылғы 11 шілдедегі № 22-320 хатпен "Ресей поштасы" АҚ қызметтерін пайдалана отырып, № RS021132355RU пошта идентификаторы берілген хабарламасы бар тапсырысты почта жөнелтілімімен жіберілді. Пошта жөнелтілімін тапсыру туралы хабарламаға сәйкес бұл хат "Nik Pro" ЖК-ге 2024 жылғы 7 тамызда тапсырылды.
2024 жылғы 1 тамызда Комиссия № 36/анқ ұйғарымымен "Nik Pro" ЖК-ні Комиссия бұрын сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) 17 маусымдағы № 26/анқ және 2024 жылғы 9 шілдедегі № 29/сәуірдегі ұйғарымдармен ұсыну қажеттігі туралы хабардар етті. Аталған ұйғарымды "NIK Pro" ЖК 2024 жылғы 5 тамыздағы № 22-390 хатпен (бұдан әрі – № 22-390 жөнелту) "Ресей поштасы" АҚ қызметтерін пайдалана отырып, хабарламасы бар тапсырысты почта жөнелтімімен жолдады. № 22-390 жөнелтімге №RS021132599RU пошта идентификаторы берілді. "Ресей поштасы" АҚ ресми сайтында "почта жөнелтілімдерін қадағалау" бөлімінде ұсынылған ақпаратқа сәйкес, №RS021132599RU пошта идентификаторы бойынша №22-390 жөнелтілім "тапсыру орнында адресатты күтеді"мәртебесіне ие.
2024 жылғы 22 тамызда Комиссия № 44/анқ ұйғарымымен "Nik Pro" ЖК-ні Комиссия бұрын сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) 17 маусымдағы №26/анқ, 09 шілдедегі № 29/анқ және 2024 жылғы 1 тамыздағы № 36/анқ ұйғарымдармен ұсыну қажеттігі туралы хабардар етті. Аталған ұйғарымды "NIK Pro" ЖК 2024 жылғы 22 тамыздағы №22-417 хатпен (бұдан әрі – № 22-417 жөнелту) "Ресей поштасы" АҚ қызметтерін пайдалана отырып, хабарламасы бар тапсырысты почта жөнелтімімен жолдады. № 22-417 жөнелтімге № RS021132850RU пошта идентификаторы берілді. "Ресей поштасы" АҚ ресми сайтында "Пошта жөнелтілімдерін қадағалау" бөлімінде ұсынылған ақпаратқа сәйкес, № RS021132850RU пошта идентификаторы бойынша № 22-417 жөнелтілімі "тапсыру орнында адресатты күтеді" мәртебесіне ие.
2024 жылғы 4 қыркүйекте Комиссия № 48/анқ ұйғарымымен "Nik Pro" ЖК комиссия сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) 17 маусымдағы №26/анқ, 9 шілдедегі № 29/анқ, 1 тамыздағы № 36/анқ және 2024 жылғы 22 тамыздағы № 44/анқ ұйғарымдарымен ұсыну қажеттігі туралы хабардар етті. Аталған ұйғарымды "NIK Pro" ЖК 2024 жылғы 4 қыркүйектегі № 22-434 хатпен (бұдан әрі – № 22-434 жөнелту) "Ресей поштасы" АҚ қызметтерін пайдалана отырып, хабарламасы бар тапсырысты почта жөнелтімімен жолдады. № 22-434 жөнелтімге №RS021133020RU пошта идентификаторы берілді. "Пошта" АҚ ресми сайтында "пошта жөнелтілімдерін қадағалау" бөлімінде ұсынылған ақпаратқа сәйкес, № RS021133020RU пошта идентификаторы бойынша № 22-434 жөнелтілім "тапсырылды" мәртебесіне ие.
Хаттаманың 10-тармағының 7-тармақшасына сәйкес Комиссия мемлекеттік билік органдарынан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, мүше мемлекеттердің өзге де органдарынан немесе ұйымдарынан, заңды және жеке тұлғалардан, оның ішінде трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы ережелерінің сақталуын бақылау жөніндегі өкілеттіктерді жүзеге асыру үшін қажетті құпия ақпаратқа сұрау салуды және ақпарат алуды жүзеге асырады.
Хаттаманың 13-тармағына сәйкес Комиссия трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзу туралы істерді қарау кезінде істі қарау үшін қажетті ақпаратты мемлекеттік билік органдарынан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, мүше мемлекеттердің органдары мен ұйымдарының, заңды және жеке тұлғалардан олардың функцияларын жүзеге асыратын өзге де органдардан сұратады.
Мүше мемлекеттердің шаруашылық жүргізуші субъектілері (нарық субъектілері), коммерциялық емес ұйымдар, мемлекеттік билік органдары, жергілікті өзін-өзі басқару органдары, олардың функцияларын жүзеге асыратын өзге де органдар немесе ұйымдар (олардың лауазымды адамдары), жеке тұлғалар Комиссияға оның сұрау салуы бойынша белгіленген мерзімдерде өзіне жүктелген өкілеттіктерге сәйкес Комиссияға қажетті ақпаратты, құжаттарды, мәліметтерді, түсініктемелерді беруге міндетті.
Еуразиялық экономикалық комиссия кеңесінің 2012 жылғы 23 қарашадағы № 97 шешімімен бекітілген трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзу туралы өтініштерді (материалдарды) қарау тәртібінің (бұдан әрі – өтініштерді қарау тәртібі) 13-тармағына13 сәйкес, өтінішті (материалдарды) қарау кезінде Комиссияның уәкілетті құрылымдық бөлімшесі мемлекеттік билік органдарынан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, мүше мемлекеттердің органдары мен ұйымдарының функцияларын жүзеге асыратын өзге де органдардан, заңды және жеке тұлғалардан қажетті ақпаратты сұратуға құқылы.
Осылайша, комиссия өтініштерді қарау тәртібіне сәйкес өтініштерді қарау шеңберінде мүше мемлекеттердің шаруашылық жүргізуші субъектілерінің (нарық субъектілерінің) трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзушылықтардың жолын кесу жөніндегі өз өкілеттіктерін іске асыра отырып және Шарттың ережелерін басшылыққа ала отырып, "Nik Pro" ЖК-дан тиісті мәліметтерді (ақпаратты) сұратты. Алайда Комиссия сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) Комиссия белгілеген мерзімде "Nik Pro" ЖК ұсынбаған. Сондай-ақ, мәліметтер істі қарау барысында ұсынылмаған.
Істі қарау жөніндегі Комиссия "Nik Pro" ЖК Комиссияның сұрауы бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынуға мүмкіндік алды деп есептейді, алайда, оларды ұсыну бойынша қажетті және жеткілікті шаралар қабылдаған жоқ, осыған байланысты "Nik Pro" ЖК өзінің мәліметтерді (ақпаратты) беруден бас тартуымен Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзды деген қорытынды жасауға болады.
"Nik Pro" ЖК істі қарау шеңберінде Істерді қарау тәртібінің 13-тармағында көзделген барлық құқықтарды іске асыру мүмкіндігі қамтамасыз етілді. Бұдан басқа, одан осы іс бойынша түсініктемелер, сондай-ақ Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзу фактісімен келісу немесе келіспеу туралы ұстаным сұралды. Алайда, "Nik Pro" ЖК осы іс бойынша түсініктеме бермеді, сондай-ақ оның іс-әрекеттерінде Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзу фактісімен келісу немесе келіспеу туралы ұстаным ұсынбады.
"Nik Pro" ЖК өкілі істі қарау жөніндегі комиссия отырыстарының біріне қатысты. "Nik Pro" ЖК өкілі осы істі қарау жөніндегі комиссия отырысының күнін кейінге қалдыру туралы ұстанымдарды, іс бойынша пікірлерді, өтінішхаттарды ұсынбады.
"Nik Pro" ЖК және (немесе) оның өкілдерінің істі қарау жөніндегі комиссияның қалған отырыстарына қатыспауының дәлелді себебі туралы ақпарат ұсынылмаған.
Комиссия сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) "Nik Pro" ЖК ұсынуға кедергі келтіретін мән-жайлар анықталған жоқ.
Трансшекаралық нарықтағы бәсекелестіктің жай-күйін бағалауды жүргізу үшін қажетті ақпаратты әдейі ұсынбауды және мәліметтерді (ақпаратты)ұсынбағаны үшін жауапкершілік туралы Комиссияның хабарламаларын бірнеше рет елемеуді ескере отырып, іс бойынша жиналған дәлелдемелерді бағалай отырып, істі қарау жөніндегі комиссия "Nik Pro" ЖК кінәсі растаулды және оның мәліметтерді (ақпаратты) беруден бас тартуы Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзу ретінде дұрыс сараланған деп санайды.
Хаттаманың 16-тармағының 5-тармақшасына сәйкес Комиссия, Еуразиялық экономикалық комиссия кеңесінің 2012 жылғы 17 желтоқсандағы № 118 шешімімен бекітілген Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзғаны үшін айыппұлдарды есептеу әдістемесіне және қолдану тәртібіне сәйкес (бұдан әрі – Есептеу әдістемесі және айыппұл салу тәртібі, Комиссияға Шарттың XVIII бөлімінде және Хаттамада көзделген мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбағаны үшін, оның ішінде Комиссияның талабы бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбағаны үшін айыппұл салады, жеке тұлғаларға – 10 000-нан 15 000 ресей рубліне дейін, лауазымды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлерге – 10 000-нан 60 000 ресей рубліне дейін, заңды тұлғаларға –150 000-нан 1 000 000 ресей рубліне дейін.
"Nik Pro" ЖК комиссияға алғаш рет сұратылған мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбады. Көрсетілген мән-жай Есептеу әдістемесіне және айыппұл салу тәртібіне №2 қосымшаға сәйкес айыппұлдардың мөлшерін есептеу кезінде жауапкершілікті жеңілдетуші ретінде ескеріледі.
Айыппұл мөлшерін есептеу кезінде ескерілетін айыппұлдарды Есептеу әдістемесі мен салу тәртібіне № 1 және 2 қосымшаларда көзделген жауапкершілікті жеңілдететін өзге де мән-жайлар және жауапкершілікті ауырлататын мән-жайлар анықталған жоқ.