Мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбағаны үшін айыппұл салу туралы

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2024 жылғы 23 желтоқсандағы № 151 шешімі

      Еуразиялық экономикалық комиссия алқасы (бұдан әрі – Комиссия) бәсекелестіктің жалпы қағидаттары мен қағидалары туралы хаттаманың (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа № 19 қосымша) 16-тармағының 5-тармақшасына (бұдан әрі –Хаттама), Еуразиялық экономикалық комиссия кеңесінің 2012 жылғы 17 желтоқсандағы № 118 шешімімен бекітілген Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзғаны үшін айыппұлдарды есептеу әдістемесі мен салу тәртібінің (бұдан әрі – Есептеу әдістемесі және айыппұл салу тәртібі) 17-тармағына сәйкес, Еуразиялық экономикалық комиссия кеңесінің 2012 жылғы 23 қарашадағы № 99 шешімімен бекітілген Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзу туралы істерді қарау тәртібінің 44 және 45-тармақтарына сәйкес Комиссия сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбау туралы істі (бұдан әрі – іс) қарады.

      Іс материалдарын қарау нәтижелері бойынша Еуразиялық экономикалық одақ құқығына кіретін бәсекелестік саласындағы халықаралық шарттар мен актілердің ережелеріне сүйене отырып, қаралып отырған істің нақты мән-жайларын және осы шешімнің сипаттамалық және дәлелді бөліктерінде берілген істі қарау жөніндегі Комиссияның қорытындыларын қосымшаға сәйкес зерделей отырып, Есептеу әдістемесін және айыппұл салу тәртібін басшылыққа ала отырып, Комиссия алқасы шешті:

      Еуразиялық экономикалық одақ құқығына кіретін бәсекелестік саласындағы халықаралық шарттар мен актілердің ережелеріне негізделген іс материалдарын қарау нәтижелері бойынша, қаралып отырған істің нақты мән-жайларын және осы Шешімнің сипаттамалық және дәлелді бөліктерінде берілген істі қарау жөніндегі комиссияның қорытындыларын қосымшаға сәйкес зерделеп, Есептеу әдістемесі мен айыппұл салу тәртібін басшылыққа ала отырып, Комиссия алқасы шешті:

      1.  Осымен:

      а) "Nik Pro" дара кәсіпкерінің (бұдан әрі – "Nik Pro" ЖК) (100000, Қазақстан Республикасы, Қарағанды қ., "Гүлдер1" ш/а, 1 үй, 73 пәтер, мемлекеттік тіркеу туралы куәлік – 30 серия нөмірі 1509328, тіркелген күні – 2004 жылғы 12 сәуір, ЖСН 861018301057) Комиссияның сұрау салуы бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбау Хаттаманың 16-тармағының 5-тармақшасында жауаптылық көзделіп, Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзу деп танылсын;

      б) осы тармақтың "а" тармақшасында көрсетілген тұлғаға қатысты істі қарауды тоқтату үшін негіздердің болмауы.

      2.  Хаттаманың 16-тармағының 5-тармақшасына және есептеу әдістемесі мен айыппұл салу тәртібіне сәйкес "Nik Pro" ЖК 26 666 рубль 66 тиын мөлшерінде айыппұл тағайындасын.

      Осы шешіммен тағайындалған айыппұл Хаттаманың 17 және 18-тармақтарында белгіленген тәртіппен төленуге тиіс (Қазақстан Республикасының аумағында тіркелген шаруашылық жүргізуші субъектілердің (нарық субъектілерінің) айыппұл төлеуге арналған банктік деректемелері-бюджеттік сыныптаманың коды 204176, төлемнің тағайындалу коды 913).

      3.  Комиссия "NIK Pro" ЖК қажеттілік туралы хабардар етсін:

      а) Айыппұлдарды есептеу әдістемесі мен қолдану тәртібінің 171-тармағының екінші абзацына сәйкес осы Шешімнің 2-тармағында көрсетілген айыппұл осы шешім күшіне енген күннен бастап күнтізбелік 60 күннен кешіктірілмей толық мөлшерде төленсін. Айыппұл көрсетілген мерзімде төленбеген жағдайда Комиссия Айыппұлдарды есептеу әдістемесі мен қолдану тәртібінің 18-тармағына сәйкес осы Шешімді мәжбүрлеп орындауға бағытталған шараларды қабылдайды;

      б)  Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзу туралы істерді қарау тәртібінің 45-тармағына сәйкес осы Шешімнің 2-тармағында көрсетілген айыппұлды төлеу туралы Комиссияны осы тармақтың "а" тармақшасында көзделген мерзім өткен күннен бастап күнтізбелік 30 күннен кешіктірмей хабардар етсін.

      4.  Осы шешімге белгіленген тәртіппен Еуразиялық экономикалық одақтың сотына шағым жасалуы мүмкін.

      5. Осы шешім ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік 30 күн өткен соң күшіне енеді.

      Еуразиялық экономикалық комиссиясы
алқасының төрағасы
Б. Сағынтаев

  Еуразиялық экономикалық
комиссия алқасының
2024 жылғы 23 желтоқсандағы
№ 151135 шешіміне
ҚОСЫМША

Еуразиялық экономикалық комиссия алқасының 2024 жылғы 23 желтоқсандағы № 151150 шешімінің СИПАТТАМАЛЫҚ ЖӘНЕ ДӘЛЕЛДІ БӨЛІКТЕРІ

      Еуразиялық экономикалық комиссия Хаттамасының 13-тармағының ережелерін бұзуына байланысты Бәсекелестіктің жалпы қағидаттары мен қағидалары туралы хаттаманың 10-тармағының 4-тармақшасына сәйкес (Еуразиялық экономикалық одақ туралы 2014 жылғы 29 мамырдағы шартқа № 19 қосымша) (бұдан әрі тиісінше – Хаттама, Шарт) "Nik Pro" жеке кәсіпкеріне (бұдан әрі – "Nik Pro" ЖК) (100000, Қазақстан Республикасы, Қарағанды қ., "Гүлдер-1" ш / а, 1 үй, 73 пәтер, мемлекеттік тіркеу туралы куәлік – 30 серия нөмірі 1509328, тіркелген күні – 2004 жылғы 12 сәуір, ЖСН 861018301057) қатысты 2024 жылғы 23 мамырдағы № 21/анықтама ұйғарымымен мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбау немесе уақтылы ұсынбау фактісі бойынша іс (бұдан әрі – іс) қозғалды оны келесі құрамда қарау жөніндегі комиссия тағайындалды:

      істі қарау жөніндегі комиссияның төрағасы А. Г. Сушкевич;

      істі қарау жөніндегі комиссия төрағасының орынбасары А. А. Калиев;

      істі қарау жөніндегі комиссия мүшелері: С. С. Суменков және А.Б. Абдылдаева

      Істі қарауға қатысқан тұлғалар: құзыретіне бәсекелестік (монополияға қарсы) саясатты іске асыру және (немесе) жүргізу кіретін Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің (бұдан әрі – мүше мемлекеттер) уәкілетті органдарының өкілдері – Е. В. Привезенцева және В. В. Кузьмина.

      Жауапкер: "Nik Pro" ЖК және оның сенімхат бойынша өкілі Т.Ф. Берекмоинов.

      Істі қарау жөніндегі комиссияның құрамын өзгерту туралы 2024 жылғы 29 шілдедегі № 34/анқ ұйғарымымен істі қарау жөніндегі комиссияның төрағасы болып С.В. Максимов тағайындалды.

      Шешім қабылдау үшін қосымша мәліметтер (ақпарат) алу қажеттілігіне байланысты 2024 жылғы 1 тамыздағы № 36/анқ ұйғарымы шығарылып, істі қарау мерзімі 60 жұмыс күніне ұзартылды.

      Еуразиялық экономикалық комиссия кеңесінің 2012 жылғы 23 қарашадағы № 99 шешімімен (бұдан әрі – Істерді қарау тәртібі) бекітілген Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзу туралы істерді қарау тәртібінің 23-тармағына сәйкес, істі қарау жөніндегі комиссия төрағасы С.В. Максимов 2024 жылғы 2 қазанда істі қараудың аяқталғаны туралы жариялады.

      Істі қарау нәтижелері бойынша мыналар анықталды.

      Комиссияға 2024 жылғы 19 наурыздағы № н/ж хатпен (кіріс. 2024 жылғы 19 наурыздағы № 4391) "СИВИК" компаниясы" ғылыми-өндірістік бірлестігі (бұдан әрі – "СИВИК" компаниясы" ҮЕҰ ЖШҚ) (644076, Ресей Федерациясы, Омбы облысы, Омбы қ., космос даңғылы, 109 үй, корп. А, НМТН 1055511001897, тіркеу күні – 2005 жылғы 3 ақпан, СТН 5506057995)жауапкершілігі шектеулі серіктестігінің шиномонтаж станциялары мен техникалық қызмет көрсету орталықтары үшін шиномонтаж және теңгерімдеу жабдықтарының Трансшекаралық тауар нарығындағы бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзудың ықтимал белгілері туралы өтініші (бұдан әрі – өтініш) келіп түсті.

      Комиссия Хаттаманың 13-тармағын, 2024 жылғы 2 сәуірдегі № 22-140 хатты (бұдан әрі – № 22-140 хат) басшылыққа ала отырып, Ттрансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзудың жолын кесу жөніндегі өз өкілеттіктерін іске асыру мақсатында "Nik Pro" ЖК 2024 жылғы 19 сәуірге дейінгі мерзімде Комиссияға тауарды өндірушілер мен тұтынушылар туралы, өзара алмастырылатын тауарлар туралы, тауарды өндіру мен өткізуді реттейтін нормативтік-техникалық құжаттаманың тізбесін, "Nik Pro" ЖК-мен бір адамдар тобын құрайтын тұлғалар туралы, қызмет түрлері, өндірілетін (өткізілетін) тауарлар туралы, дилерлік (дистрибьюторлық) шарттар туралы ақпаратты (мәліметтерді) және т. б. ұсынуды сұрады.

      № 22-140 хат пошта байланысы операторы – "Почта Россия" акционерлік қоғамының (бұдан әрі – "Почта Россия" АҚ) қызметтерін пайдалана отырып, жауапкердің орналасқан жері: 100000, Қазақстан Республикасы, Қарағанды қаласы, "Гүлдер1" ш/а, 1 үй, 73 пәтер мекенжайына, №RS021130641RU почта идентификаторы берілген хабарламасы бар тапсырысты почта жөнелтілімімен, сондай ақ электрондық пошта арқылы жіберілді

      "Nik Pro" ЖК басшысының № 22-140 хат алуына байланысты тек 2024 жылғы 19 сәуірде, шаруашылық жүргізуші субъектінің тұлғалар тобы туралы, сондай-ақ РК № 73477 куәлігі бойынша "SIVIK" тауар белгісімен таңбаланған "Nik Pro" ЖК тауарларды өткізу көлемі туралы сұратылған ақпараттың көлемін ескере отырып, "Nik Pro" ЖК 2024 жылғы 19 сәуірдегі № 7 хатпен (2024 жылғы 22 сәуірдегі кіріс нөмірі №6791) ақпаратты ұсыну мерзімін 2024 жылғы 1 мамырға дейін ұзартуды сұрады.

      Комиссия "Nik Pro" ЖК-ні 2024 жылғы 23 сәуірдегі № 22-181 хатпен ақпаратты ұсыну мерзімін 2024 жылғы 2 мамырға дейін ұзарту туралы хабардар етті.

      Алайда, ақпаратты ұсыну мерзімінің ұзартылуына қарамастан, "Nik Pro" ЖК-нің 2024 жылғы 2 мамырдағы № 16 жауап хатында (2024 жылғы 3 мамырдағы № 7377 кіріс) "NIK Pro" ЖК іс-әрекеттерінде трансшекаралық нарықтарда жосықсыз бәсекелестік белгілерінің болмауына және "Nik Pro" ЖК кәсіпкерлік қызметін жүзеге асыратын нарық тек Қазақстан Республикасының аумағымен шектелетініне және трансшекаралық болып табылмайтынына байланысты Комиссияның сұрау салуы бойынша ақпаратты (мәліметтерді) беруден бас тартатынын хабарлады. Осыған байланысты Комиссияның шаруашылық жүргізуші субъектінің тұлғалар тобы, сондай-ақ "SIVIK" тауар белгісімен таңбаланған "Nik Pro" ЖК тауарларды өткізу көлемі туралы мәліметтерді ұсыну туралы сұрау салулары негізсіз және қанағаттандыруға жатпайды деп есептейді.

      Комиссия 2024 жылғы 6 мамырдағы № 22-191 хатымен (бұдан әрі –№ 22-191 хат) "Nik Pro" ЖК-ні осындай мәліметтерді (ақпаратты) 2024 жылғы 17 мамырға дейінгі мерзімде ұсыну қажеттігі туралы қайта хабардар етті, осылайша оларды ұсыну мерзімін ұзартты, сондай-ақ олар электрондық пошта арқылы жіберілетін болады. ("Ресей поштсы" АҚ ресми сайтындағы ақпаратқа сәйкес, № 22-191 хатқа №S021130947RU пошта идентификаторы берілген).

      "Nik Pro" ЖК-нің 2024 жылғы 17 мамырдағы № н/ж хатымен № 22-191 хат алуына байланысты (2024 жылғы 21 мамырдағы № 8333 кіріс) Комиссияның сұрау салуына "Nik Pro" ЖК өз қызметін жүзеге асыратын нарық тек Қазақстан Республикасының аумағымен шектелетінін және трансшекаралық және "Nik Pro" ЖК әрекеттерінде жосықсыз бәсекелестік белгілері жоқ және ресейлік тұтынушыны "SIVIK" белгісімен белгіленген тауарға қатысты адастыру мүмкін емес екенін хабарлады, өйткені Ресей Федерациясының аумағында бұл өнімді тек "Сивик"компаниясы"ҮЕҰ ЖШҚ сатады. Ал "NIK Pro" ЖК-не шаруашылық жүргізуші субъектінің тұлғалар тобы, сондай-ақ "NIK Pro" ЖК-нің "SIVIK" тауар белгісімен таңбаланған тауарларды өткізу көлемі туралы мәліметтерді ұсыну туралы жіберілген сұрау салулар, "NIK Pro" ЖК-нің пікірі бойынша негізсіз және қанағаттандырылуға жатпайды.

      Нәтижесінде Комиссия 2024 жылғы 23 мамырдағы № 21/АНҚ ұйғарымымен Комиссияның сұрау салуы бойынша ақпаратты (мәліметтерді) ұсынбау фактісі бойынша "Nik Pro" ЖК-ға қатысты іс қозғады.

      Істі 2024 жылғы 17 маусымдағы № 26/сәуір, 2024 жылғы 9 шілдедегі № 29/сәуір, 2024 жылғы 1 тамыздағы № 36/анқ, 2024 жылғы 22 тамыздағы № 44/анқ және 2024 жылғы 4 қыркүйектегі № 48/анқ ұйғарымдарында қарау шеңберінде Комиссия "Nik Pro" ЖК-ден "NIK Pro" ЖК-нің іс-әрекеттерінде (әрекетсіздігінде) Хаттаманың 13-тармағын бұзу белгілері бар екендігімен келісу немесе келіспеу туралы ұстанымды және Хаттаманың 13-тармағын бұзу белгілерін жою бойынша "Nik Pro" ЖК қабылдаған шаралар туралы ақпаратты ұсынуды сұрады.

      Алайда істі қарау жөніндегі Комиссия "Nik Pro" ЖК-дан жауап алған жоқ.

      Істі қарау шеңберінде "Nik Pro" ЖК-не 2024 жылғы 23 мамырдағы № 21/анқ ұйғарымы жіберілді (2024 жылғы 24 мамырдағы № 22-232 хат, пошта идентификаторы №RS021131253RU). "Ресей поштасы" АҚ ресми сайтында "пошта жөнелтілімдерін қадағалау" бөлімінде ұсынылған ақпаратқа сәйкес, RS021131253RU пошта идентификаторы бойынша №22-232 хатты тапсырудың 1 сәтсіз әрекеті жасалды, осыған байланысты ол Комиссияға қайтарылды.

      2024 жылғы 17 маусымда Комиссия № 26/анқ ұйғарымымен "Nik Pro" ЖК-дан тиісті мәліметтерді (ақпаратты) қайта сұрады. Аталған ұйғарым 2024 жылғы 17 маусымдағы № 22-284 хатпен "Ресей поштасы" АҚ қызметтерін пайдалана отырып, №RS021132086RU пошта идентификаторы берілген хабарламасы бар тапсырысты пошта жөнелтілімімен жіберілді. "Ресей поштасы" АҚ ресми сайтында "пошта жөнелтілімдерін қадағалау" бөлімінде ұсынылған ақпаратқа сәйкес, №RS021132086RU пошта идентификаторы бойынша № 22-284 хатты тапсырудың 4 сәтсіз әрекеті жасалды, осыған байланысты ол қайтадан Комиссияға жіберілді.

      "Ресей поштасы" АҚ-ның 2024 жылғы 18 қыркүйектегі № Ф822-06/43866 хатына сәйкес (2024 жылғы 2 қазандағы № 16197 кіріс) №RS021131253RU және № rs021132086ru пошта идентификаторлары бар тапсырыс хаттар сақтау орнына оралғаннан кейін келіп түсті және сақтау мерзімі аяқталғаннан кейін таратылмаған пошта жөнелтілімдерінің қоймасына уақытша сақтауға жіберілді. 1999 жылғы 17 шілдедегі № 176-ФЗ "Пошта байланысы туралы" Федералдық заңның 21-бабына сәйкес талап етілмеген пошта жөнелтілімдерін уақытша сақтау 6 ай ішінде жүзеге асырылады. Белгіленген сақтау мерзімі өткеннен кейін халықаралық пошта жөнелтімдері жойылуға жатады.

      2024 жылғы 9 шілдеде Комиссия № 29/анқ ұйғарымымен "Nik Pro" ЖК-ні Комиссия 2024 жылғы 17 маусымдағы № 26/сәуір ұйғарымымен сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) ұсыну қажеттігі туралы хабардар етті. Аталған ұйғарым 2024 жылғы 11 шілдедегі № 22-320 хатпен "Ресей поштасы" АҚ қызметтерін пайдалана отырып, № RS021132355RU пошта идентификаторы берілген хабарламасы бар тапсырысты почта жөнелтілімімен жіберілді. Пошта жөнелтілімін тапсыру туралы хабарламаға сәйкес бұл хат "Nik Pro" ЖК-ге 2024 жылғы 7 тамызда тапсырылды.

      2024 жылғы 1 тамызда Комиссия № 36/анқ ұйғарымымен "Nik Pro" ЖК-ні Комиссия бұрын сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) 17 маусымдағы № 26/анқ және 2024 жылғы 9 шілдедегі № 29/сәуірдегі ұйғарымдармен ұсыну қажеттігі туралы хабардар етті. Аталған ұйғарымды "NIK Pro" ЖК 2024 жылғы 5 тамыздағы № 22-390 хатпен (бұдан әрі – № 22-390 жөнелту) "Ресей поштасы" АҚ қызметтерін пайдалана отырып, хабарламасы бар тапсырысты почта жөнелтімімен жолдады. № 22-390 жөнелтімге №RS021132599RU пошта идентификаторы берілді. "Ресей поштасы" АҚ ресми сайтында "почта жөнелтілімдерін қадағалау" бөлімінде ұсынылған ақпаратқа сәйкес, №RS021132599RU пошта идентификаторы бойынша №22-390 жөнелтілім "тапсыру орнында адресатты күтеді"мәртебесіне ие.

      2024 жылғы 22 тамызда Комиссия № 44/анқ ұйғарымымен "Nik Pro" ЖК-ні Комиссия бұрын сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) 17 маусымдағы №26/анқ, 09 шілдедегі № 29/анқ және 2024 жылғы 1 тамыздағы № 36/анқ ұйғарымдармен ұсыну қажеттігі туралы хабардар етті. Аталған ұйғарымды "NIK Pro" ЖК 2024 жылғы 22 тамыздағы №22-417 хатпен (бұдан әрі – № 22-417 жөнелту) "Ресей поштасы" АҚ қызметтерін пайдалана отырып, хабарламасы бар тапсырысты почта жөнелтімімен жолдады. № 22-417 жөнелтімге № RS021132850RU пошта идентификаторы берілді. "Ресей поштасы" АҚ ресми сайтында "Пошта жөнелтілімдерін қадағалау" бөлімінде ұсынылған ақпаратқа сәйкес, № RS021132850RU пошта идентификаторы бойынша № 22-417 жөнелтілімі "тапсыру орнында адресатты күтеді" мәртебесіне ие.

      2024 жылғы 4 қыркүйекте Комиссия № 48/анқ ұйғарымымен "Nik Pro" ЖК комиссия сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) 17 маусымдағы №26/анқ, 9 шілдедегі № 29/анқ, 1 тамыздағы № 36/анқ және 2024 жылғы 22 тамыздағы № 44/анқ ұйғарымдарымен ұсыну қажеттігі туралы хабардар етті. Аталған ұйғарымды "NIK Pro" ЖК 2024 жылғы 4 қыркүйектегі № 22-434 хатпен (бұдан әрі – № 22-434 жөнелту) "Ресей поштасы" АҚ қызметтерін пайдалана отырып, хабарламасы бар тапсырысты почта жөнелтімімен жолдады. № 22-434 жөнелтімге №RS021133020RU пошта идентификаторы берілді. "Пошта" АҚ ресми сайтында "пошта жөнелтілімдерін қадағалау" бөлімінде ұсынылған ақпаратқа сәйкес, № RS021133020RU пошта идентификаторы бойынша № 22-434 жөнелтілім "тапсырылды" мәртебесіне ие.

      Хаттаманың 10-тармағының 7-тармақшасына сәйкес Комиссия мемлекеттік билік органдарынан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, мүше мемлекеттердің өзге де органдарынан немесе ұйымдарынан, заңды және жеке тұлғалардан, оның ішінде трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы ережелерінің сақталуын бақылау жөніндегі өкілеттіктерді жүзеге асыру үшін қажетті құпия ақпаратқа сұрау салуды және ақпарат алуды жүзеге асырады.

      Хаттаманың 13-тармағына сәйкес Комиссия трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзу туралы істерді қарау кезінде істі қарау үшін қажетті ақпаратты мемлекеттік билік органдарынан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, мүше мемлекеттердің органдары мен ұйымдарының, заңды және жеке тұлғалардан олардың функцияларын жүзеге асыратын өзге де органдардан сұратады.

      Мүше мемлекеттердің шаруашылық жүргізуші субъектілері (нарық субъектілері), коммерциялық емес ұйымдар, мемлекеттік билік органдары, жергілікті өзін-өзі басқару органдары, олардың функцияларын жүзеге асыратын өзге де органдар немесе ұйымдар (олардың лауазымды адамдары), жеке тұлғалар Комиссияға оның сұрау салуы бойынша белгіленген мерзімдерде өзіне жүктелген өкілеттіктерге сәйкес Комиссияға қажетті ақпаратты, құжаттарды, мәліметтерді, түсініктемелерді беруге міндетті.

      Еуразиялық экономикалық комиссия кеңесінің 2012 жылғы 23 қарашадағы № 97 шешімімен бекітілген трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзу туралы өтініштерді (материалдарды) қарау тәртібінің (бұдан әрі – өтініштерді қарау тәртібі) 13-тармағына13 сәйкес, өтінішті (материалдарды) қарау кезінде Комиссияның уәкілетті құрылымдық бөлімшесі мемлекеттік билік органдарынан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, мүше мемлекеттердің органдары мен ұйымдарының функцияларын жүзеге асыратын өзге де органдардан, заңды және жеке тұлғалардан қажетті ақпаратты сұратуға құқылы.

      Осылайша, комиссия өтініштерді қарау тәртібіне сәйкес өтініштерді қарау шеңберінде мүше мемлекеттердің шаруашылық жүргізуші субъектілерінің (нарық субъектілерінің) трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзушылықтардың жолын кесу жөніндегі өз өкілеттіктерін іске асыра отырып және Шарттың ережелерін басшылыққа ала отырып, "Nik Pro" ЖК-дан тиісті мәліметтерді (ақпаратты) сұратты. Алайда Комиссия сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) Комиссия белгілеген мерзімде "Nik Pro" ЖК ұсынбаған. Сондай-ақ, мәліметтер істі қарау барысында ұсынылмаған.

      Істі қарау жөніндегі Комиссия "Nik Pro" ЖК Комиссияның сұрауы бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынуға мүмкіндік алды деп есептейді, алайда, оларды ұсыну бойынша қажетті және жеткілікті шаралар қабылдаған жоқ, осыған байланысты "Nik Pro" ЖК өзінің мәліметтерді (ақпаратты) беруден бас тартуымен Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзды деген қорытынды жасауға болады.

      "Nik Pro" ЖК істі қарау шеңберінде Істерді қарау тәртібінің 13-тармағында көзделген барлық құқықтарды іске асыру мүмкіндігі қамтамасыз етілді. Бұдан басқа, одан осы іс бойынша түсініктемелер, сондай-ақ Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзу фактісімен келісу немесе келіспеу туралы ұстаным сұралды. Алайда, "Nik Pro" ЖК осы іс бойынша түсініктеме бермеді, сондай-ақ оның іс-әрекеттерінде Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзу фактісімен келісу немесе келіспеу туралы ұстаным ұсынбады.

      "Nik Pro" ЖК өкілі істі қарау жөніндегі комиссия отырыстарының біріне қатысты. "Nik Pro" ЖК өкілі осы істі қарау жөніндегі комиссия отырысының күнін кейінге қалдыру туралы ұстанымдарды, іс бойынша пікірлерді, өтінішхаттарды ұсынбады.

      "Nik Pro" ЖК және (немесе) оның өкілдерінің істі қарау жөніндегі комиссияның қалған отырыстарына қатыспауының дәлелді себебі туралы ақпарат ұсынылмаған.

      Комиссия сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) "Nik Pro" ЖК ұсынуға кедергі келтіретін мән-жайлар анықталған жоқ.

      Трансшекаралық нарықтағы бәсекелестіктің жай-күйін бағалауды жүргізу үшін қажетті ақпаратты әдейі ұсынбауды және мәліметтерді (ақпаратты)ұсынбағаны үшін жауапкершілік туралы Комиссияның хабарламаларын бірнеше рет елемеуді ескере отырып, іс бойынша жиналған дәлелдемелерді бағалай отырып, істі қарау жөніндегі комиссия "Nik Pro" ЖК кінәсі растаулды және оның мәліметтерді (ақпаратты) беруден бас тартуы Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзу ретінде дұрыс сараланған деп санайды.

      Хаттаманың 16-тармағының 5-тармақшасына сәйкес Комиссия, Еуразиялық экономикалық комиссия кеңесінің 2012 жылғы 17 желтоқсандағы № 118 шешімімен бекітілген Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы ережелерін бұзғаны үшін айыппұлдарды есептеу әдістемесіне және қолдану тәртібіне сәйкес (бұдан әрі – Есептеу әдістемесі және айыппұл салу тәртібі, Комиссияға Шарттың XVIII бөлімінде және Хаттамада көзделген мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбағаны үшін, оның ішінде Комиссияның талабы бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбағаны үшін айыппұл салады, жеке тұлғаларға – 10 000-нан 15 000 ресей рубліне дейін, лауазымды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлерге – 10 000-нан 60 000 ресей рубліне дейін, заңды тұлғаларға –150 000-нан 1 000 000 ресей рубліне дейін.

      "Nik Pro" ЖК комиссияға алғаш рет сұратылған мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбады. Көрсетілген мән-жай Есептеу әдістемесіне және айыппұл салу тәртібіне №2 қосымшаға сәйкес айыппұлдардың мөлшерін есептеу кезінде жауапкершілікті жеңілдетуші ретінде ескеріледі.

      Айыппұл мөлшерін есептеу кезінде ескерілетін айыппұлдарды Есептеу әдістемесі мен салу тәртібіне № 1 және 2 қосымшаларда көзделген жауапкершілікті жеңілдететін өзге де мән-жайлар және жауапкершілікті ауырлататын мән-жайлар анықталған жоқ.

О наложении штрафа за непредставление сведений (информации)

Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 23 декабря 2024 года № 151

      Коллегия Евразийской экономической комиссии (далее – Комиссия) в соответствии с подпунктом 5 пункта 16 Протокола об общих принципах и правилах конкуренции (приложение № 19 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года) (далее – Протокол), пунктом 17 Методики расчета и порядка наложения штрафов за нарушение общих правил конкуренции на трансграничных рынках, утвержденных Решением Совета Евразийской экономической комиссии от 17 декабря 2012 г. № 118 (далее – Методика расчета и порядок наложения штрафов), пунктами 44 и 45 Порядка рассмотрения дел о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках, утвержденного Решением Совета Евразийской экономической комиссии от 23 ноября 2012 г. № 99, рассмотрела дело о непредставлении сведений (информации), запрошенных Комиссией (далее – дело).

      По результатам рассмотрения материалов дела, основываясь на положениях международных договоров и актов в сфере конкуренции, входящих в право Евразийского экономического союза, изучив фактические обстоятельства рассматриваемого дела и выводы комиссии по рассмотрению дела, представленные в описательной и мотивировочной частях настоящего Решения согласно приложению, руководствуясь Методикой расчета и порядком наложения штрафов, Коллегия Комиссии решила:

      1. Признать:

      а) непредставление сведений (информации) по запросу Комиссии индивидуальным предпринимателем "Nik Pro" (100000, Республика Казахстан, г. Караганда, мкр-н "Гульдер-1", д. 1, кв. 73, свидетельство о государственной регистрации – серия 30 номер 1509328, дата регистрации – 12 апреля 2004 г., ИИН 861018301057) (далее – ИП "Nik Pro") нарушением положений пункта 13 Протокола, ответственность за которое предусмотрена подпунктом 5 пункта 16 Протокола;

      б) отсутствие оснований для прекращения рассмотрения дела в отношении лица, указанного в подпункте "а" настоящего пункта.

      2. В соответствии с подпунктом 5 пункта 16 Протокола и Методикой расчета и порядком наложения штрафов назначить ИП "Nik Pro" штраф в размере 26 666 российских рублей 66 копеек.

      Штраф, назначенный настоящим Решением, подлежит уплате в порядке, установленном пунктами 17 и 1 Протокола (банковские реквизиты для уплаты штрафов хозяйствующими субъектами (субъектами рынка), зарегистрированными на территории Республики Казахстан, – код бюджетной классификации 204176, код назначения платежа 913).

      3. Комиссии проинформировать ИП "Nik Pro" о необходимости:

      а) в соответствии с абзацем вторым пункта 171 Методики расчета и порядка наложения штрафов уплатить штраф, указанный в пункте 2 настоящего Решения, в полном размере не позднее 60 календарных дней с даты вступления настоящего Решения в силу. В случае неуплаты штрафа в указанный срок Комиссия принимает меры, направленные на принудительное исполнение настоящего Решения, в соответствии с пунктом 18 Методики расчета и порядка наложения штрафов;

      б) в соответствии с пунктом 45 Порядка рассмотрения дел о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках уведомить Комиссию об уплате штрафа, указанного в пункте 2 настоящего Решения, не позднее 30 календарных дней с даты истечения срока, предусмотренного подпунктом "а" настоящего пункта.

      4. Настоящее Решение может быть обжаловано в установленном порядке в Суд Евразийского экономического союза.

      5. Настоящее Решение вступает в силу по истечении 30 календарных дней с даты его официального опубликования.

      Председатель Коллегии
Евразийской экономической комиссии
Б. Сагинтаев

  ПРИЛОЖЕНИЕ
к Решению Коллегии
Евразийской экономической комиссии
от 23 декабря 2024 г. № 151

ОПИСАТЕЛЬНАЯ И МОТИВИРОВОЧНАЯ ЧАСТИ

Решения Коллегии Евразийской экономической комиссии от 23 декабря 2024 г. № 151

      В соответствии с подпунктом 4 пункта 10 Протокола об общих принципах и правилах конкуренции (приложение № 19 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года) (далее соответственно – Протокол, Договор) в связи с нарушением положений пункта 13 Протокола Евразийской экономической комиссией (далее – Комиссия) определением от 23 мая 2024 г. № 21/опр в отношении индивидуального предпринимателя "Nik Pro" (далее – ИП "Nik Pro") (100000, Республика Казахстан, г. Караганда, мкр-н "Гульдер-1", д. 1, кв. 73, свидетельство о государственной регистрации – серия 30 номер 1509328, дата регистрации – 12 апреля 2004 г., ИИН 861018301057) возбуждено дело по факту непредставления или несвоевременного представления сведений (информации) (далее – дело) и назначена комиссия по его рассмотрению в следующем составе:

      председатель комиссии по рассмотрению дела Сушкевич А.Г.;

      заместитель председателя комиссии по рассмотрению дела Калиев А.А.;

      члены комиссии по рассмотрению дела: Суменков С.С. и Абдылдаева А.Б.

      Лица, участвовавшие в рассмотрении дела: представители уполномоченных органов государств – членов Евразийского экономического союза (далее – государства-члены), в компетенцию которых входят реализация и (или) проведение конкурентной (антимонопольной) политики, – Привезенцева Е.В. и Кузьмина В.В.

      Ответчик: ИП "Nik Pro" и его представитель по доверенности Берекмоинов Т.Ф.

      Определением от 29 июля 2024 г. № 34/опр об изменении состава комиссии по рассмотрению дела председателем комиссии по рассмотрению дела назначен Максимов С.В.

      В связи с необходимостью получения дополнительных сведений (информации) для принятия решения срок рассмотрения дела продлен на 60 рабочих дней, о чем вынесено определение от 1 августа 2024 г. № 36/опр.

      В соответствии с пунктом 23 Порядка рассмотрения дел о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках, утвержденного Решением Совета Евразийской экономической комиссии от 23 ноября 2012 г. № 99 (далее – Порядок рассмотрения дел), 2 октября 2024 г. председателем комиссии по рассмотрению дела Максимовым С.В. объявлено об окончании рассмотрения дела.

      По результатам рассмотрения дела установлено следующее.

      В Комиссию письмом от 19 марта 2024 г. № б/н (вх. № 4391 от 19 марта 2024 г.) поступило заявление общества с ограниченной ответственностью научно-производственное объединение "Компания "СИВИК" (далее – ООО НПО "Компания "СИВИК") (644076, Российская Федерация, Омская обл., г. Омск, пр. Космический, д. 109, корп. А, ОГРН 1055511001897, дата регистрации – 3 февраля 2005 г., ИНН 5506057995) о возможных признаках нарушения общих правил конкуренции на трансграничном товарном рынке шиномонтажного и балансировочного оборудования для станций шиномонтажа и центров техобслуживания (далее – заявление). Комиссия в целях реализации своих полномочий по пресечению нарушений общих правил конкуренции на трансграничных рынках, руководствуясь пунктом 13 Протокола, письмом от 2 апреля 2024 г. № 22-140 (далее – письмо № 22-140) просила ИП "Nik Pro" в срок до 19 апреля 2024 г. представить в Комиссию информацию (сведения) о производителях и потребителях товара, о взаимозаменяемых товарах, перечень нормативно-технической документации, регулирующей производство и реализацию товара, о лицах, образующих с ИП "Nik Pro" одну группу лиц, о видах деятельности, производимых (реализуемых) товарах, о дилерских (дистрибьюторских) договорах и др.

      Письмо № 22-140 было направлено с использованием услуг оператора почтовой связи – акционерного общества "Почта России" (далее – АО "Почта России") заказным почтовым отправлением с уведомлением, которому присвоен почтовый идентификатор № RS021130641RU, по адресу местонахождения ответчика: 100000, Республика Казахстан, г. Караганда, мкр-н "Гульдер-1", д. 1, кв. 73, а также по электронной почте.

      В связи с получением письма № 22-140 руководителем ИП "Nik Pro" только 19 апреля 2024 г., учитывая объем запрошенной информации о группе лиц хозяйствующего субъекта, а также об объемах реализации ИП "Nik Pro" товаров, маркированных товарным знаком "SIVIK" по свидетельству РК № 73477, ИП "Nik Pro" письмом № 7 от 19 апреля 2024 г. (вх. № 6791 от 22 апреля 2024 г.) просил продлить срок представления информации до 1 мая 2024 г.

      Комиссия уведомила ИП "Nik Pro" письмом № 22-181 от 23 апреля 2024 г. о продлении срока представления информации до 2 мая 2024 г.

      Однако, несмотря на продление срока представления информации, в ответном письме ИП "Nik Pro" от 2 мая 2024 г. № 16 (вх. № 7377 от 3 мая 2024 г.) проинформировал, что отказывается представлять информацию (сведения) по запросу Комиссии (письмо № 22-140) в связи с тем, что в действиях ИП "Nik Pro" отсутствуют признаки недобросовестной конкуренции на трансграничных рынках и рынок, на котором осуществляет предпринимательскую деятельность ИП "Nik Pro", ограничивается исключительно территорией Республики Казахстан и не является трансграничным. Ввиду этого запросы Комиссии о представлении сведений о группе лиц хозяйствующего субъекта, а также объемах реализации ИП "Nik Pro" товаров, маркированных товарным знаком "SIVIK", считает необоснованными и не подлежащими удовлетворению.

      Письмом от 6 мая 2024 г. № 22-191 (далее – письмо № 22-191) Комиссия повторно проинформировала ИП "Nik Pro" о необходимости представления таких сведений (информации) в срок до 17 мая 2024 г., тем самым продлив срок их представления, в том числе по электронной почте (согласно информации на официальном сайте АО "Почта России" письму № 22-191 присвоен почтовый идентификатор № S021130947RU).

      В связи с получением письма № 22-191 ИП "Nik Pro" письмом от 17 мая 2024 г. № б/н (вх. № 8333 от 21 мая 2024 г.) на запрос Комиссии сообщил, что рынок, на котором осуществляет свою деятельность ИП "Nik Pro", ограничивается исключительно территорией Республики Казахстан и не относится к трансграничному и что в действиях ИП "Nik Pro" отсутствуют признаки недобросовестной конкуренции и российский потребитель не может быть введен в заблуждение относительно товара, маркированного обозначением "SIVIK", поскольку на территории Российской Федерации данный товар реализуется исключительно ООО НПО "Компания "СИВИК". А направленные запросы в адрес ИП "Nik Pro" о представлении сведений о группе лиц хозяйствующего субъекта, а также объемах реализации ИП "Nik Pro" товаров, маркированных товарным знаком "SIVIK", по мнению ИП "Nik Pro", необоснованны и не подлежат удовлетворению.

      Вследствие этого Комиссией определением от 23 мая 2024 г. № 21/опр возбуждено дело в отношении ИП "Nik Pro" по факту непредставления информации (сведений) по запросу Комиссии.

      В рамках рассмотрения дела в определениях от 17 июня 2024 г. № 26/опр, от 9 июля 2024 г. № 29/опр, от 1 августа 2024 г. № 36/опр, от 22 августа 2024 г. № 44/опр и от 4 сентября 2024 г. № 48/опр Комиссия просила ИП "Nik Pro" представить позицию о согласии или несогласии с тем, что в действиях (бездействии) ИП "Nik Pro" имеются признаки нарушения пункта 13 Протокола, и информацию о мерах, принятых ИП "Nik Pro" по устранению признаков нарушения пункта 13 Протокола.

      Однако комиссия по рассмотрению дела ответа от ИП "Nik Pro" не получила.

      В рамках рассмотрения дела в адрес ИП "Nik Pro" направлено определение от 23 мая 2024 г. № 21/опр (письмо от 24 мая 2024 г. № 22-232, почтовый идентификатор № RS021131253RU). Согласно информации, представленной на официальном сайте АО "Почта России" в разделе "Отслеживание почтовых отправлений", по почтовому идентификатору RS021131253RU совершена 1 неудачная попытка вручения письма № 22-232, в связи с чем оно было возвращено в Комиссию.

      17 июня 2024 г. Комиссия определением № 26/опр повторно запросила у ИП "Nik Pro" соответствующие сведения (информацию). Указанное определение было направлено письмом от 17 июня 2024 г. № 22-284 с использованием услуг АО "Почта России" заказным почтовым отправлением с уведомлением, которому присвоен почтовый идентификатор № RS021132086RU. Согласно информации, представленной на официальном сайте АО "Почта России" в разделе "Отслеживание почтовых отправлений", по почтовому идентификатору № RS021132086RU совершены 4 неудачные попытки вручения письма № 22-284, в связи с чем оно было направлено обратно в Комиссию.

      Согласно письму АО "Почта России" № Ф822-06/43866 от 18 сентября 2024 г. (вх. № 16197 от 2 октября 2024 г.) заказные письма с почтовыми идентификаторами № RS021131253RU и № RS021132086RU поступили по возврату в место хранения и по истечении срока хранения направлены в кладовую нерозданных почтовых отправлений на временное хранение. В соответствии со статьей 21 Федерального закона "О почтовой связи" от 17 июля 1999 г. № 176-ФЗ временное хранение невостребованных почтовых отправлений осуществляется в течение 6 месяцев. По истечении установленного срока хранения международные почтовые отправления подлежат уничтожению.

      9 июля 2024 г. Комиссия определением № 29/опр проинформировала ИП "Nik Pro" о необходимости представления сведений (информации), запрошенных Комиссией определением от 17 июня 2024 г. № 26/опр. Указанное определение было направлено письмом от 11 июля 2024 г. № 22-320 с использованием услуг АО "Почта России" заказным почтовым отправлением с уведомлением, которому присвоен почтовый идентификатор № RS021132355RU. Согласно уведомлению о вручении почтового отправления данное письмо было вручено ИП "Nik Pro" 7 августа 2024 г.

      1 августа 2024 г. Комиссия определением № 36/опр информировала ИП "Nik Pro" о необходимости представления сведений (информации), ранее запрошенных Комиссией определениями от 17 июня № 26/опр и от 9 июля 2024 г. № 29/опр. Указанное определение было направлено ИП "Nik Pro" письмом от 5 августа 2024 г. № 22-390 (далее – отправление № 22-390) с использованием услуг АО "Почта России" заказным почтовым отправлением с уведомлением. Отправлению № 22-390 присвоен почтовый идентификатор № RS021132599RU. Согласно информации, представленной на официальном сайте АО "Почта России" в разделе "Отслеживание почтовых отправлений", по почтовому идентификатору № RS021132599RU отправление № 22-390 имеет статус "ожидает адресата в месте вручения".

      22 августа 2024 г. Комиссия определением № 44/опр информировала ИП "Nik Pro" о необходимости представления сведений (информации), ранее запрошенных Комиссией определениями от 17 июня № 26/опр, от 09 июля № 29/опр и от 1 августа 2024 г. № 36/опр. Указанное определение было направлено ИП "Nik Pro" письмом от 22 августа 2024 г. № 22-417 (далее – отправление № 22-417) с использованием услуг АО "Почта России" заказным почтовым отправлением с уведомлением. Отправлению № 22-417 присвоен почтовый идентификатор № RS021132850RU. Согласно информации, представленной на официальном сайте АО "Почта России" в разделе "Отслеживание почтовых отправлений", по почтовому идентификатору № RS021132850RU отправление № 22-417 имеет статус "ожидает адресата в месте вручения".

      4 сентября 2024 г. Комиссия определением № 48/опр информировала ИП "Nik Pro" о необходимости представления сведений (информации), запрошенных Комиссией определениями от 17 июня № 26/опр, от 9 июля № 29/опр, от 1 августа № 36/опр и от 22 августа 2024 г. № 44/опр. Указанное определение было направлено ИП "Nik Pro" письмом от 4 сентября 2024 г. № 22-434 (далее – отправление № 22-434) с использованием услуг АО "Почта России" заказным почтовым отправлением с уведомлением. Отправлению № 22-434 присвоен почтовый идентификатор № RS021133020RU. Согласно информации, представленной на официальном сайте АО "Почта России" в разделе "Отслеживание почтовых отправлений", по почтовому идентификатору № RS021133020RU отправление № 22-434 имеет статус "вручено".

      Согласно подпункту 7 пункта 10 Протокола Комиссия осуществляет запрос и получение информации от органов государственной власти, органов местного самоуправления, иных осуществляющих их функции органов или организаций государств-членов, юридических и физических лиц, в том числе конфиденциальной информации, необходимой для осуществления полномочий по контролю за соблюдением общих правил конкуренции на трансграничных рынках.

      Согласно пункту 13 Протокола Комиссия при рассмотрении дел о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках запрашивает необходимую для рассмотрения дела информацию у органов государственной власти, органов местного самоуправления, иных осуществляющих их функции органов или организаций государств-членов, юридических и физических лиц. Хозяйствующие субъекты (субъекты рынка), некоммерческие организации, органы государственной власти, органы местного самоуправления, иные осуществляющие их функции органы или организации (их должностные лица) государств-членов, физические лица обязаны представлять в Комиссию по ее запросу в установленные сроки необходимые Комиссии в соответствии с возложенными на нее полномочиями информацию, документы, сведения, пояснения.

      Согласно пункту 1313 Порядка рассмотрения заявлений (материалов) о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках, утвержденного Решением Совета Евразийской экономической комиссии от 23 ноября 2012 г. № 97 (далее – Порядок рассмотрения заявлений), при рассмотрении заявления (материалов) уполномоченное структурное подразделение Комиссии вправе запрашивать необходимую информацию у органов государственной власти, органов местного самоуправления, иных осуществляющих их функции органов или организаций государств-членов, юридических и физических лиц.

      Таким образом, Комиссия в рамках рассмотрения заявления в соответствии с Порядком рассмотрения заявлений, реализуя свои полномочия по пресечению нарушений общих правил конкуренции на трансграничных рынках хозяйствующими субъектами (субъектами рынка) государств-членов и руководствуясь положениями Договора, запросила у ИП "Nik Pro" соответствующие сведения (информацию).

      Однако запрошенные Комиссией сведения (информация) не были представлены ИП "Nik Pro" в установленные Комиссией сроки. Также они не были представлены и в ходе рассмотрения дела.

      Комиссия по рассмотрению дела считает, что ИП "Nik Pro" имел возможность для представления сведений (информации) по запросу Комиссии, однако не принял необходимых и достаточных мер по их представлению, в связи с чем можно сделать вывод о том, что ИП "Nik Pro" своими отказами в представлении сведений (информации) нарушил положения пункта 13 Протокола.

      В рамках рассмотрения дела ИП "Nik Pro" обеспечена возможность реализации всех прав, предусмотренных пунктом 13 Порядка рассмотрения дел. Кроме того, у него запрошены пояснения по данному делу, а также позиция о согласии или несогласии с фактом нарушения положений пункта 13 Протокола. Однако ИП "Nik Pro" не представил пояснений по данному делу, а также позицию о согласии или несогласии с фактом наличия в его действиях нарушения положений пункта 13 Протокола.

      Представитель ИП "Nik Pro" принял участие в одном из заседаний комиссии по рассмотрению дела. Позиций, отзывов по делу, ходатайств о переносе даты заседания комиссии по рассмотрению данного дела представитель ИП "Nik Pro" не представил.

      Информация об уважительной причине неучастия в остальных заседаниях комиссии по рассмотрению дела ИП "Nik Pro" и (или) его представителями не представлена.

      Обстоятельств, препятствующих представлению ИП "Nik Pro" запрошенных Комиссией сведений (информации), не выявлено.

      Оценив собранные по делу доказательства, учитывая намеренное непредставление информации, необходимой для проведения оценки состояния конкуренции на трансграничном рынке, и неоднократное игнорирование уведомлений Комиссии об ответственности за непредставление сведений (информации), комиссия по рассмотрению дела полагает, что вина ИП "Nik Pro" нашла подтверждение, а его отказы в представлении сведений (информации) верно квалифицированы как нарушающие положения пункта 13 Протокола.

      Согласно подпункту 5 пункта 16 Протокола Комиссия в соответствии с Методикой расчета и порядком наложения штрафов за нарушение общих правил конкуренции на трансграничных рынках, утвержденными Решением Совета Евразийской экономической комиссии от 17 декабря 2012 г. № 118 (далее – Методика расчета и порядок наложения штрафов, налагает штрафы за непредставление в Комиссию сведений (информации), предусмотренных разделом XVIII Договора и Протоколом, в том числе за непредставление сведений (информации) по требованию Комиссии, на физических лиц – в размере от 10 000 до 15 000 российских рублей, на должностных лиц и индивидуальных предпринимателей – в размере от 10 000 до 60 000 российских рублей, на юридических лиц – в размере от 150 000 до 1 000 000 российских рублей.

      ИП "Nik Pro" не представил в Комиссию сведения (информацию), запрошенные Комиссией, впервые. Указанное обстоятельство согласно приложению № 2 к Методике расчета и порядку наложения штрафов учитывается в качестве смягчающего ответственность при расчете размера штрафов.

      Иных обстоятельств, смягчающих ответственность, и обстоятельств, отягчающих ответственность, предусмотренных приложениями № 1 и 2 к Методике расчета и порядку наложения штрафов, учитываемых при расчете размера штрафов, не выявлено.