Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрінің 2025 жылғы 30 мамырдағы № 251-НҚ, Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрінің 2025 жылғы 28 мамырдағы № 75, Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2025 жылғы 28 мамырдағы № 266/НҚ және Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2025 жылғы 28 мамырдағы № 125 "Көрсетілетін қызметті алушылар бойынша дербестендірілген қаржыландыруды ескере отырып, балаларға арналған қосымша білім беруге бірыңғай мемлекеттік тапсырысты (шығармашылық және спорттық тапсырыстар, қосымша білім беруге білім беру тапсырысы) орналастыру жөніндегі пилоттық жобаның кейбір мәселелері туралы" бірлескен бұйрығының 40-тармағының 1), 2), 3), 4) және 10) тармақшаларына сәйкес Шымкент қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. Шымкент қаласында бірыңғай мемлекеттік тапсырыстың (бұдан әрі – БМТ) бюджеттік бағдарламаларының әкімшісі болып "Шымкент қаласының білім басқармасы" мемлекеттік мекемесі белгіленсін.
2. Нысаналы ваучерге көзделген бюджет қаражатының көлемін қоспағанда, балаларға қосымша білім беруге арналған мемлекеттік білім беру тапсырысы, мемлекеттік шығармашылық тапсырыс және мемлекеттік спорт тапсырысы БМТ-ге біріктірілсін.
3. Көрсетілетін қызметтерді жеткізушілердің тізбесі және ваучер ұстаушылардың тізімі осы қаулыға 1-қосымшаға сәйкес қалыптастырылсын.
4. Пилоттық жобаны іске асыру үшін БМТ көлемі осы қаулыға 2-қосымшаға сәйкес айқындалсын.
5. БМТ аясында базалық норматив пен түзету коэффициенттері осы қаулыға 3-қосымшаға сәйкес бекітілсін.
6. Сабақтардың (үйірмелердің/секциялардың) белгілі бір түрлері бойынша жабдықтау (жабдық/үй-жай) жөніндегі критерийлері осы қаулыға 4-қосымшаға сәйкес бекітілсін.
7. Белгілі бір сабақ (үйірмелер/секциялар) түрлері осы қаулыға 5-қосымшаға сәйкес айқындалсын.
8. "Шымкент қаласының білім басқармасы" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:
1) осы қаулыны қол қойылған күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған қазақ және орыс тілдерінде электрондық түрде жіберуді;
2) осы қаулыны ресми жарияланғанынан кейін Шымкент қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды;
3) осы қаулыдан туындайтын өзге де шаралардың қабылдануын қамтамасыз етсін.
9. Осы қаулының орындалуы "Шымкент қаласының білім басқармасы" мемлекеттік мекемесіне жүктелсін.
10. Осы қаулының орындалуын бақылау Шымкент қаласы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
11. Осы қаулы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
Шымкент қаласының әкімі | Ғ. Сыздықбеков |
1-қосымша. Қызмет көрсетушілердің тізбесі және ваучер ұстаушылардың тізімі |
№ | Ұйым (жеткізуші) түрінің жіктеуіші |
(1) | (2) |
1. | 1. Спорт ұйымдары |
2. | Спорттық демалыс саласындағы кәсіпкер |
3. | Балалар мен жасөспірімдер спорт мектебі |
4. | Олимпиадалық резервтің мамандандырылған балалар мен жасөспірімдер мектебі |
5. | Мүгедектігі бар адамдарға арналған спорт мектебі |
6. | Олимпиадалық резервті дайындау орталығы |
7. | Олимпиадалық дайындық орталығы |
8. | Жоғары спорттық шеберлік мектебі |
9. | Балалар мен жасөспірімдер дене шынықтыру клубы |
10. | Спорт клубы |
11. | Мүгедектігі бар адамдарға арналған спорт клубы |
12. | Кәсіби спорт клубы |
13. | Спорттық дайындық орталығы |
14. | МШ адамдарға арналған спорттық даярлау орталығы |
15. | Фитнес-орталық |
16. | 2. Қосымша білім беру ұйымдары |
17. | Білім беру және танымдық демалыс саласындағы кәсіпкер |
18. | Мектепке дейінгі дамыту кешені |
19. | Оқушылар сарайы |
20. | Балалар мен жасөспірімдер шығармашылығы орталығы |
21. | Жас натуралистер станциясы |
22. | Экологиялық орталық |
23. | Биологиялық орталық |
24. | Жас техниктер станциясы |
25. | Балалар мен жасөспірімдерге арналған техникалық шығармашылық мектебі |
26. | Жас туристер станциясы |
27. | Балалар мен жасөспірімдер туризмінің орталығы |
28. | Балалар аула клубы |
29. | Өнер мектебі |
30. | Музыка мектебі |
31. | Өнер мектебі |
32. | Көркемдік-эстетикалық бағыттағы мектеп |
33. | Балалардың қызмет бағыттары мен мүдделері жөніндегі ұйымдар |
34. | 3. Мәдениет ұйымдары |
35. | Мәдени және шығармашылық демалыс саласындағы кәсіпкер |
36. | Мәдени-демалыс ұйымы (мәдениет сарайы, клуб) |
37. | Кітапхана |
38. | Мұражай |
39. | Театр |
40. | Концерттік ұйым |
41. | Цирк |
42. | Зоологиялық саябақ |
2-қосымша. Пилоттық жобаны іске асыру үшін арналған БМТ көлемі |
№ | Бюджет |
Мүмкіндігі шектеулі балалар |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар |
Жалпы негіздегі балалар |
(1) | (2) | (3) | (4) | (6) |
1 | Орындар саны | 60* | 155* | 44 594 |
2 | Қаржыландыру нормативі | 30 000 теңге | 22 500 теңге | 15 000 теңге |
3 | БМТ көлемі, шілде | 1 800 000 теңге | 3 487 500 теңге | 667 860 000 теңге |
4 | БМТ көлемі, тамыз | 1 800 000 теңге | 3 487 500 теңге | 667 860 000 теңге |
5 | БМТ көлемі, қыркүйек | 1 800 000 теңге | 3 487 500 теңге | 667 860 000 теңге |
6 | БМТ көлемі, қазан | 1 800 000 теңге | 3 487 500 теңге | 667 860 000 теңге |
7 | БМТ көлемі, қараша | 1 800 000 теңге | 3 487 500 теңге | 667 860 000 теңге |
8 | БМТ көлемі, желтоқсан | 1 800 000 теңге | 3 487 500 теңге | 667 860 000 теңге |
9 | Барлығы, 2025 жылға БМТ көлемі | 10 800 000 теңге | 20 925 000 теңге | 4 007 160 000 теңге |
Барлығы, орындар: 44 809
Барлығы, теңге: 4 038 885 000
* бөлінген жиынтық бюджет шеңберінде ваучерлер шектеусіз (бюджет таусылғанға дейін) берілетін болады
3-қосымша. 5. БМТ аясында базалық норматив пен түзету коэффициенттерінің мөлшері |
Базалық норматив: 15 000 теңге
Түзету коэффициенттері
Санат нөмірі | Санат сипаттамасы | Түзету коэффициенті | ЕГЗ сомасы, теңге = базалық норматив * түзету коэффициенті |
(1) | (2) | (3) | (5) |
1 | Мүмкіндігі шектеулі балалар | 2 | 30 000 теңге |
2 | Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар | 1,5 | 22 500 теңге |
4-қосымша. Сабақтардың (үйірмелердің/секциялардың) белгілі бір түрлері бойынша жабдықтау (жабдық/үй-жай) жөніндегі критерийлері |
№ | Сабақ түрі (үйірмелер / секциялар) | Жабдықтау бойынша критерийлер (құрал-жабдықтар/орынжайлар) |
1 | Барлық үйірмелер мен секциялардың түрлері |
Орынжай: |
2 | Спорт секциялары |
Орынжай: |
3 |
Волейбол классикалық |
Орынжай: |
4 |
Жеңіл атлетика |
Орынжай: |
5 |
Теннис |
Орынжай: |
6 |
Үстел теннисі |
Орынжай: |
7 | Көркем гимнастика |
Орынжай: |
8 |
Футбол |
Орынжай: |
9 |
Футзал (шағын футбол) |
Орынжай: |
10 |
Баскетбол |
Орынжай: |
11 |
Дзюдо |
Орынжай: |
12 |
Каратэ (WKF) |
Орынжай: |
13 |
Таеквондо (WTF) |
Орынжай: |
14 | Бокс |
Орынжай: |
15 |
Еркін күрес |
Орынжай: |
16 |
Грек-рим күресі |
Орынжай: |
17 | Қазақ күресі |
Орынжай: |
18 |
Шахмат |
Орынжай: |
19 |
Жүзу |
Орынжай: |
20 | Шығармашылық, оқыту және танымдық үйірмелер |
Орынжай: |
5 -қосымша. Жергілікті бюджеттен қаржыландыруға жататын белгілі бір сабақ түрлері (үйірмелер/секциялар) |
№ | Қызмет санаттарының жіктеуіші | Қызмет (сабақ)түрлерінің жіктеуіші | Ең төменгі жас, жасы | Сабақтың ең аз ұзақтығы, 10 жылға дейін, минуттар | Сабақтың ең аз ұзақтығы, 10 жылға дейін, минуттар | Айына ең аз сабақ саны | Топтағы балалар саны, адам |
(1) | (2) | (3) | (4) | (5) | (6) | (7) | (8) |
1. | 1.СПОРТ СЕКЦИЯЛАРЫ | ||||||
2. | 1.1 Жеке спорт түрлері | ||||||
3. | Жеңіл атлетика | 9 | 60 | 90 | 12 | 16 адамнан аспайды | |
4. | Теннис | 5 | 60 | 90 | 12 | 12 адамнан аспайды | |
5. | Үстел теннисі | 6 | 60 | 90 | 12 | 12 адамнан аспайды | |
6. | Көркем гимнастика | 5 | 60 | 90 | 12 | 20 адамнан аспайды | |
7. | Ат спорты | 10 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | ||
8. | 1.2 Командалық спорт түрлері | ||||||
9. | Футбол | 8 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан кем емес, 20 адамнан көп емес | |
10. | Футзал (мини-футбол) | 8 | 60 | 90 | 12 | 8 адамнан кем емес, 20 адамнан көп емес | |
11. | Баскетбол | 9 | 60 | 90 | 12 | 6 адамнан кем емес, 20 адамнан көп емес | |
12. | Классикалық волейбол | 9 | 60 | 90 | 12 | 8 адамнан кем емес, 20 адамнан көп емес | |
13. | Гандбол | 7 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан кем емес, 20 адамнан көп емес | |
14. | 1.3 Жауынгерлік, күштік және өзін-өзі қорғау спорт түрлері | ||||||
15. | Дзюдо | 10 | 90 | 12 | 20 адамнан аспайды | ||
16. | Карате (WKF) | 8 | 60 | 90 | 12 | 20 адамнан аспайды | |
17. | Таеквондо (WTF) | 8 | 60 | 90 | 12 | 20 адамнан аспайды | |
18. | Бокс | 10 | 90 | 12 | 12 адамнан аспайды | ||
19. | Еркін күрес | 10 | 90 | 12 | 20 адамнан аспайды | ||
20. | Грек-рим күресі | 10 | 90 | 12 | 20 адамнан аспайды | ||
21. | Қазақ күресі | 10 | 90 | 12 | 20 адамнан аспайды | ||
22. | 1.4 Ойын спорты және стратегиялары | ||||||
23. | Шахматы | 7 | 60 | 90 | 12 | 16 адамнан аспайды | |
24. | Киберспорт | 7 | 60 | 90 | 12 | 12 адамнан аспайды | |
25. | 1.5 Су спорты түрлері | ||||||
26. | Жүзу | 7 | 50 | 75 | 12 | 16 адамнан аспайды | |
27. | 1.6 Көру қабілеті нашар МШ балаларға арналған | ||||||
28. | Дзюдо [МШ: көру қабілеті нашар] | 10 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | ||
29. | Жеңіл атлетика [МШ: көру қабілеті нашар] | 10 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | ||
30. | Жүзу [МШ: көру қабілеті нашар] | 8 | 40 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
31. | Шахмат [МШ: көру қабілеті нашар] | 8 | 60 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
32. | 1.7 Есту қабілеті нашар МШ балаларға арналған | ||||||
33. | Баскетбол [МШ: есту қабілеті нашар] | 8 | 60 | 60 | 12 | 12 адамнан аспайды | |
34. | Еркін күрес [МШ: есту қабілеті нашар] | 8 | 60 | 60 | 12 | 12 адамнан аспайды | |
35. | Грек-рим күресі [МШ: есту қабілеті нашар] | 8 | 60 | 60 | 12 | 12 адамнан аспайды | |
36. | Волейбол [МШ: есту қабілеті нашар] | 8 | 60 | 60 | 12 | 12 адамнан аспайды | |
37. | Дзюдо [МШ: есту қабілеті нашар] | 8 | 60 | 60 | 12 | 12 адамнан аспайды | |
38. | Каратэ (WTF) [МШ: есту қабілеті нашар] | 8 | 60 | 60 | 12 | 12 адамнан аспайды | |
39. | Таэквондо (WTF) [МШ: есту қабілеті нашар] | 8 | 60 | 60 | 12 | 12 адамнан аспайды | |
40. | Жеңіл атлетика [МШ: есту қабілеті нашар] | 8 | 60 | 60 | 12 | 12 адамнан аспайды | |
41. | Жүзу [МШ: есту қабілеті нашар] | 8 | 60 | 60 | 12 | 12 адамнан аспайды | |
42. | Теннис [МШ: есту қабілеті нашар] | 8 | 60 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
43. | Үстел теннисі [МШ: есту қабілеті нашар] | 8 | 60 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
44. | Футбол [МШ: есту қабілеті нашар] | 8 | 60 | 60 | 12 | 16 адамнан аспайды | |
45. | Футзал (мини-футбол) [МШ: есту қабілеті нашар] | 8 | 60 | 60 | 12 | 16 адамнан аспайды | |
46. | Шахмат [МШ: есту қабілеті нашар] | 8 | 60 | 60 | 12 | 12 адамнан аспайды | |
47. | 1.8 ТҚА бұзылған МШ балаларға арналған | ||||||
48. | Отырып волейбол ойнау [МШ: ТҚА бойынша] | 10 | 60 | 12 | 16 адамнан аспайды | ||
49. | Жеңіл атлетика [МШ: ТҚА бойынша] | 10 | 60 | 12 | 16 адамнан аспайды | ||
50. | Жүзу [МШ: ТҚА бойынша] | 6 | 40 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
51. | Үстел теннисі [МШ: ТҚА бойынша] | 10 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | ||
52. | Шахмат [МШ: ТҚА бойынша] | 6 | 60 | 60 | 12 | 12 адамнан аспайды | |
53. | Спорттық билер [МШ: ТҚА бойынша] | 7 | 60 | 60 | 12 | 12 адамнан аспайды | |
54. | Тұрып волейбол ойнау [МШ: ТҚА бойынша] | 10 | 60 | 12 | 16 адамнан аспайды | ||
55. | Бочча [МШ: ТҚА бойынша] | 6 | 60 | 60 | 12 | 16 адамнан аспайды | |
56. | Футбол 7х7 [МШ: ТҚА бойынша] | 8 | 60 | 60 | 12 | 16 адамнан аспайды | |
57. | 1.9 Біріктірілген топтар үшін | ||||||
58. | Бейімделген жүзу [инклюзия] | 6 | 40 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
59. | Каратэ (WFT) бейімделетін [инклюзия] | 6 | 60 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
60. | Таеквондо бейімделген [инклюзия] | 6 | 60 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
61. | Бейімделетін бочча [инклюзия] | 6 | 60 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
62. | Бейімделген футбол [инклюзия] | 6 | 60 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
63. | Бейімделген баскетбол [инклюзия] | 12 | 60 | 12 | 12 адамнан аспайды | ||
64. | Бейімделген бадминтон [инклюзия] | 8 | 60 | 60 | 12 | 12 адамнан аспайды | |
65. | Бейімделген волейбол [инклюзия] | 12 | 60 | 12 | 16 адамнан аспайды | ||
66. | Бейімделген теннис [инклюзия] | 12 | 60 | 12 | 8 адамнан аспайды | ||
67. | 2. ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҮЙРЕЛЕРІ | ||||||
68. | 2.1 Бейнелеу өнері | ||||||
69. | Сурет салу (акварель, гуашь, май) | 4 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
70. | Графика және иллюстрация | 6 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
71. | Кескіндеме | 4 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
72. | Мүсін | 6 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
73. | Көркем фотосурет | 12 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | ||
74. | 2.2 Музыкалық шығармашылық | ||||||
75. | Эстрадалық вокал | 5 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
76. | Вокалдық ансамбль | 6 | 60 | 90 | 12 | 8 адамнан кем емес, 15 адамнан көп емес | |
77. | Хор ансамблі | 6 | 60 | 90 | 12 | 25 адамнан кем емес, 30 адамнан көп емес | |
78. | Халық әндері | 5 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
79. | Перне аспаптары | 6 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
80. | Ішекті аспаптар | 6 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
81. | Үрмелі аспаптар | 10 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | ||
82. | Эстрада аспаптары | 10 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | ||
83. | Ұрмалы аспаптар | 10 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | ||
84. | Халық аспаптары | 6 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
85. | Аспаптық ансамбль | 10 | 90 | 12 | 8 адамнан кем емес, 15 адамнан көп емес | ||
86. | Домбыра | 6 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
87. | 2.3 Би өнері | ||||||
88. | Ұлттық (халық) билері | 4 | 60 | 90 | 12 | 12 адамнан кем емес, 20 адамнан көп емес | |
89. | Классикалық балет | 4 | 60 | 90 | 12 | 12 адамнан кем емес, 20 адамнан көп емес | |
90. | Қазіргі заманғы (эстрадалық) билер | 4 | 60 | 90 | 12 | 12 адамнан кем емес, 20 адамнан көп емес | |
91. | Хореографиялық ансамбль | 4 | 60 | 90 | 12 | 12 адамнан кем емес, 20 адамнан көп емес | |
92. | Бал билері | 4 | 60 | 90 | 12 | 12 адамнан кем емес, 20 адамнан көп емес | |
93. | 2.4 Медиа және дизайн | ||||||
94. | Бейне түсіру және монтаждау | 10 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | ||
95. | Графикалық дизайн | 10 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | ||
96. | 2.5 Театр өнері | ||||||
97. | Актерлік шеберлік | 5 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
98. | Драматургия | 5 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
99. | Қуыршақ театры | 8 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
100. | Режиссерлік өнер | 10 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | ||
101. | 2.6 Сәндік-қолданбалы өнер | ||||||
102. | Мүсіндеу | 4 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
103. | Кесте тігу | 8 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
104. | Ағаш ою | 10 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | ||
105. | Батик (матаға сурет салу) | 8 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
106. | Жүн/киіз басу | 8 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
107. | Тоқу | 8 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
108. | Тоқу, кілем тоқу | 10 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | ||
109. | Бисермен өру | 6 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
110. | Зергерлік өнер | 10 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | ||
111. | Макраме | 6 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
112. | Құрақ құрау | 8 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
113. | Теріні өңдеу | 10 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | ||
114. | Қағазды модельдеу (оригами) | 6 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
115. | Киімді модельдеу | 6 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
116. | Пішу және тігу | 6 | 60 | 90 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
117. | 3.ОҚЫТУ ҮЙІРМЕЛЕРІ | ||||||
118. | 3.1 Техникалық және цифрлық технологиялар | ||||||
119. | Робототехника | 4 | 60 | 80 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
120. | Құрастыру және модельдеу | 4 | 60 | 80 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
121. | Бағдарламалау | 6 | 40 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
122. | STEAM | 4 | 40 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
123. | 3.2 Математика және логика | ||||||
124. | Факультативті математика | 4 | 40 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
125. | Логика мен тапқырлықты дамыту | 4 | 40 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
126. | 3.3 Әдеби үйірмелер | ||||||
127. | Шешендік өнер және көркем оқу | 8 | 40 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | |
128. | 4.ТАНЫМДЫҚ ҮЙІРМЕЛЕР | ||||||
129. | 4.1 Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар | ||||||
130. | Кәсіпкерлік негіздері | 13 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | ||
131. | Дебаттар | 10 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | ||
132. | Журналистика | 10 | 60 | 12 | 10 адамнан аспайды | ||
133. | 4.2 Ғылыми-зерттеу клубтары | ||||||
134. | Ғылыми жобалар | 10 | 80 | 12 | 12 адамнан аспайды |