"Шот-фактураны жазып беру қағидаларын және оның нысанын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2025 жылғы 28 қазандағы № 629 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы
ЖаңаҚазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2026 жылғы 28 қыркүйектегі № 646 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2026 жылғы 29 қыркүйекте № 40010 болып тіркелді
Құжаттан сілтемелер
№ |
Құжат |
Контекст |
|---|---|---|
| 1 | Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу туралы | 8. "Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес заңды тұлғаның (заңды тұлғаның құрылымдық бөлімшесінің) басшысы ауысқан жағдайда заңды тұлғаның (заңды тұлғаның құрылымдық бөлімшесінің) ЭШФ қ… |
| 2 | Республикалық немесе жергілікті бюджет есебінен ұсталатын мемлекеттік мекемелердің оларды өткізуден түскен ақша өз иелігінде қалатын тауарлары (жұмыстары, көрсетілетін қызметтері) тізбесінің сыныптауышын бекіту туралы | … 2) "Тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің коды" деген 22-жолда Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2025 жылғы 6 мамырдағы № 219 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 210001 болып тіркелген) республикалық немесе жергілікті бюджеттің есебіне… |
| 3 | Сауда қызметін реттеу туралы | …. "Тауар коды" деген 21-бағанда Тауарлардың ұлттық каталогына сәйкес тауар коды көрсетіледі ("Сауда қызметін реттеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген жағдайларда толтырылады). |
| 4 | Шот-фактураны жазып беру қағидаларын және оның нысанын бекіту туралы | … 1. "Шот-фактураны жазып беру қағидаларын және оның нысанын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2025 жылғы 28 қазандағы № 629 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 37241 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін: |
| 5 | Шот-фактураны жазып беру қағидаларын және оның нысанын бекіту туралы | көрсетілген бұйрықпен бекітілген Шот-фактураны жазып беру қағидалары осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын; |
| 6 | Шот-фактураны жазып беру қағидаларын және оның нысанын бекіту туралы | көрсетілген бұйрықпен бекітілген шот-фактураның нысаны осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын. |
| 7 | Экономика секторларының және төлемдер белгілеу кодтарын қолдану қағидаларын бекіту туралы | …ың және төлемдер белгілеу кодтарын қолдану қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы № 203 қаулысына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14365 тіркелген) сәйкес толтырылады; |
| 8 | Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы | …нша ЭШФ ЭШФ жүйесі арқылы жазылады, беріледі және қабылданады, "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес электрондық цифрлық қолтаңбамен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылады және ЭШФ жүйесінде сақталады. |
| 9 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | … 1. Осы Шот-фактураны жазып беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Салық кодексінің (бұдан әрі – Салық кодексі) 207-бабының 2-тармағына сәйкес әзірленді және салық төлеушілердің шот-фактураны жазып беру тәртібін айқындайды. |
| 10 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | …сәйкес нысан бойынша шот-фактураны (бұдан әрі – шот-фактура) салық төлеуші қағаз жеткізгіште шот-фактураны жазып беретін Салық кодексінің 209-бабының 1-тармағында және 492-бабының 1-тармағында көзделген жағдайларды қоспағанда, электрондық шот-фактуралар цифрлық жүйесінің (бұдан әрі – ЭШФ ЦЖ) қатысушысы ЭШФ ЦЖ-д… |
| 11 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | …раны (бұдан әрі – шот-фактура) салық төлеуші қағаз жеткізгіште шот-фактураны жазып беретін Салық кодексінің 209-бабының 1-тармағында және 492-бабының 1-тармағында көзделген жағдайларды қоспағанда, электрондық шот-фактуралар цифрлық жүйесінің (бұдан әрі – ЭШФ ЦЖ) қатысушысы ЭШФ ЦЖ-де электрондық нысанда жазып бе… |
| 12 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 3. Салық төлеуші Салық кодексінің 480-бабының 8-тармағына сәйкес электрондық нысанда алынған ЭШФ бойынша есепке жатқызылатын қосылған құн салығының (бұдан әрі – ҚҚС) сомасын таныған жағдайда, ЭШФ жүйесінде Қ… |
| 13 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 5. Салық төлеуші, Салық кодексінің 7-бөлімінде және осы Қағидаларда, сондай-ақ Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарды іске асыруға қабылданған Қазақстан Республи… |
| 14 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | ЭШФ құру – Салық кодексінің 209, 492-баптарында және 50-тарауда, сондай-ақ осы Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкес ЭШФ нысанын толтыру; |
| 15 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | ЭШФ құру – Салық кодексінің 209, 492-баптарында және 50-тарауда, сондай-ақ осы Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкес ЭШФ нысанын толтыру; |
| 16 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | ЭШФ биометриялық деректермен куәландыру – Салық кодексінің 209-бабының 6-тармағына, 492-бабының 6-тармағына және осы Қағидаларға сәйкес ЭШФ жүйесінде биометриялық сәйкестендіру арқылы ЭШФ куәландыру рәсімі; |
| 17 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | ЭШФ биометриялық деректермен куәландыру – Салық кодексінің 209-бабының 6-тармағына, 492-бабының 6-тармағына және осы Қағидаларға сәйкес ЭШФ жүйесінде биометриялық сәйкестендіру арқылы ЭШФ куәландыру рәсімі; |
| 18 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | ЭШФ өңдеу – Салық кодексінің 207, 208, 209, 480-баптарында және 50-тарауында, сондай-ақ осы Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкестігін тексеруді жүзеге асыру процесі; |
| 19 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | ЭШФ өңдеу – Салық кодексінің 207, 208, 209, 480-баптарында және 50-тарауында, сондай-ақ осы Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкестігін тексеруді жүзеге асыру процесі; |
| 20 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | ЭШФ өңдеу – Салық кодексінің 207, 208, 209, 480-баптарында және 50-тарауында, сондай-ақ осы Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкестігін тексеруді жүзеге асыру процесі; |
| 21 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | ЭШФ өңдеу – Салық кодексінің 207, 208, 209, 480-баптарында және 50-тарауында, сондай-ақ осы Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкестігін тексеруді жүзеге асыру процесі; |
| 22 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 15. Түзетілген ЭШФ жазып беру Салық кодексінің 499-бабында белгіленген жағдайда жүргізіледі. |
| 23 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 16. Қосымша ЭШФ жазып беру Салық кодексінің 500-бабында белгіленген жағдайда жүргізіледі. |
| 24 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 17. Шот-фактураны кері қайтарып алу Салық кодексінің 501-бабында белгіленген жағдайда жүргізіледі. |
| 25 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 21. Салық кодексінің 492-бабының 3-тармағында көзделген шетел валютасында көрсету жағдайларын қоспағанда, шот-фактурадағы құндық және сомалық мәндер Қазақстан Республикасының ұлттық … |
| 26 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 27. Салық кодексінің 93-бабына сәйкес салық төлеушіге қатысты тәуекелдерді басқару жүйесінің негізінде тәуекел анықталған кезде ЭШФ Салық кодексінің 209-бабының 6-тармағында және 4… |
| 27 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | … 27. Салық кодексінің 93-бабына сәйкес салық төлеушіге қатысты тәуекелдерді басқару жүйесінің негізінде тәуекел анықталған кезде ЭШФ Салық кодексінің 209-бабының 6-тармағында және 492-бабының 6-тармағында белгіленген талаптарға сәйкес ЭШФ жазып беруді жүзеге асыратын жеке тұлғаның биометриялық деректерімен қос… |
| 28 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | …а сәйкес салық төлеушіге қатысты тәуекелдерді басқару жүйесінің негізінде тәуекел анықталған кезде ЭШФ Салық кодексінің 209-бабының 6-тармағында және 492-бабының 6-тармағында белгіленген талаптарға сәйкес ЭШФ жазып беруді жүзеге асыратын жеке тұлғаның биометриялық деректерімен қосымша куәландырылады. |
| 29 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 1) Салық кодексінің 499-бабы 4-тармағының 1) тармақшасына, 500-бабы 4-тармағының 1) тармақшасына және 501-бабы 2-тармағының 1) тармақшасына сәйкес қосылған құн салығы (бұдан әрі … |
| 30 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 1) Салық кодексінің 499-бабы 4-тармағының 1) тармақшасына, 500-бабы 4-тармағының 1) тармақшасына және 501-бабы 2-тармағының 1) тармақшасына сәйкес қосылған құн салығы (бұдан әрі – ҚҚС) төлеуші болып табылатын; |
| 31 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 1) Салық кодексінің 499-бабы 4-тармағының 1) тармақшасына, 500-бабы 4-тармағының 1) тармақшасына және 501-бабы 2-тармағының 1) тармақшасына сәйкес қосылған құн салығы (бұдан әрі – ҚҚС) төлеуші болып табылатын; |
| 32 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 2) Салық кодексінің 499-бабы 4-тармағының 2) тармақшасына, 500-бабы 4-тармағының 2) тармақшасына және 501-бабы 2-тармағының 2) тармақшасына сәйкес ҚҚС төлеуші болып табылмайтын т… |
| 33 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 2) Салық кодексінің 499-бабы 4-тармағының 2) тармақшасына, 500-бабы 4-тармағының 2) тармақшасына және 501-бабы 2-тармағының 2) тармақшасына сәйкес ҚҚС төлеуші болып табылмайтын тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қыз… |
| 34 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 2) Салық кодексінің 499-бабы 4-тармағының 2) тармақшасына, 500-бабы 4-тармағының 2) тармақшасына және 501-бабы 2-тармағының 2) тармақшасына сәйкес ҚҚС төлеуші болып табылмайтын тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді алушы жүргізеді. |
| 35 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 32. ЭШФ жүйесінде жазылған және тіркелген, оның ішінде кері қайтарып алынған, күші жойылған және қабылданбаған ЭШФ Салық кодексінің 206-бабының 3-тармағында белгіленген мерзім ішінде ЭШФ жүйесінде сақталады. |
| 36 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | Бұл ретте ЭШФ қатысушысын тіркеу және (немесе) тіркеу деректерін өзгерту кезінде, сондай-ақ Салық кодексінің 93-бабына сәйкес тәуекелдерді басқару жүйесінің негізінде салық төлеушіге қатысты тәуекел анықталған жағдайда, Салық кодексінің 209-бабының 6-тармағында және 4… |
| 37 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | …й-ақ Салық кодексінің 93-бабына сәйкес тәуекелдерді басқару жүйесінің негізінде салық төлеушіге қатысты тәуекел анықталған жағдайда, Салық кодексінің 209-бабының 6-тармағында және 492-бабының 6-тармағында белгіленген талаптарға сәйкес биометриялық сәйкестендіруден өту талап етіледі. |
| 38 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | …а сәйкес тәуекелдерді басқару жүйесінің негізінде салық төлеушіге қатысты тәуекел анықталған жағдайда, Салық кодексінің 209-бабының 6-тармағында және 492-бабының 6-тармағында белгіленген талаптарға сәйкес биометриялық сәйкестендіруден өту талап етіледі. |
| 39 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | Қазақстан Республикасы Салық кодексінің (бұдан әрі – Салық кодексі) 209-бабы 1-тармағының 2), 3) және 4) тармақшаларына және 492-бабы 1-тармағының 2), 3) және 4) тармақшаларына сәйкес; |
| 40 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | Қазақстан Республикасы Салық кодексінің (бұдан әрі – Салық кодексі) 209-бабы 1-тармағының 2), 3) және 4) тармақшаларына және 492-бабы 1-тармағының 2), 3) және 4) тармақшаларына сәйкес; |
| 41 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 5) "Айналым жасау күні" деген 3-жолда Салық кодексінің 460 немесе 516-бабына сәйкес айқындалған тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді өткізу бойынша айналым жасалған күн көрсетіледі (жол толтырылуғ… |
| 42 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 5) "Айналым жасау күні" деген 3-жолда Салық кодексінің 460 немесе 516-бабына сәйкес айқындалған тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді өткізу бойынша айналым жасалған күн көрсетіледі (жол толтырылуға жатады). |
| 43 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | Қосымша шот-фактура бойынша өткізу бойынша айналым жасалған күн Салық кодексінің 464-бабында көзделген жағдайлар басталған күн бойынша айқындалады. |
| 44 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 6) "Тұрған жері" деген 8-жолда Салық кодексінің 11-бабына сәйкес тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді жеткізушінің тұрған жері көрсетіледі. Егер "Жеткізушінің санаты" деген 10-жолда "К" "Бейрезид… |
| 45 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | Бұл ретте заңды тұлғаны тіркеу есебіне қою және (немесе) тіркеу деректерін өзгерту (басшыны ауыстыру) кезінде Салық кодексінің 99-бабы 6-тармағына сәйкес басшының биометриялық сәйкестендіруден өтуі талап етіледі; |
| 46 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 1) шот-фактураны бірлескен қызмет туралы шартқа қатысушылардың бірі өнім берушіге (сатушыға) бөлініп берілген жолда Салық кодексінің 496-бабы 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес деректемелерді көрсете отырып жазып береді. |
| 47 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | … Егер бірлескен қызмет шарты бойынша тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді өткізуді сенім білдірілген өкіл жүргізсе, Салық кодексінің 496-бабы 3-тармағына сәйкес сенім білдірілген өкілдің деректемелері шот-фактурада өнім берушінің сенім білдірілген өкілінің деректемелері үшін бөлініп берілге… |
| 48 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | ЭШФ тапсырыс шарты шеңберінде жазып берілген жағдайда, "Жеткізушінің деректемелері" В бөлімінде Салық кодексінің 455-бабына сәйкес сенім білдірушінің деректемелері көрсетіледі. |
| 49 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 4) экспорттаушы, ӨБК шеңберінде қатысушы болып табылатын, сондай-ақ Салық кодексінің 473-бабы 3-тармағына сәйкес тауарларды өткізу бойынша айналым бойынша ҚҚС нөлдік мөлшерлемесін қолданатын тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді жет… |
| 50 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 5) халықаралық тасымалдар бойынша қызмет көрсететін жеткізуші Салық кодексінің 468-бабына сәйкес "Халықаралық тасымалдар" "Н" ұяшығын белгілейді. Бұл ұяшықты белгілеген кезде Халықаралық тасымалдар бойынша қызмет көрсететін жеткізуші ЭШФ-н… |
| 51 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 2) Салық кодексінің 497-бабының 1-тармағы. |
| 52 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 22. Қазақстан Республикасы өткізу орны деп танылатын, Салық кодексінің 454-бабының 2-тармағына сәйкес бейрезиденттен сатып алынған жұмыстар, көрсетілетін қызметтер бойынша ЭШФ жазып берілген жағдайда, "Жеткізушінің деректемелері" B … |
| 53 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 2) лизинг беруші жазып беретін қосымша ЭШФ-да Салық кодексінің 213-бабының талаптары сақталмаған жағдайда осы жолда "Салық кодексінің 213-бабының талаптарын сақтамау" деген сөз көрсетіледі. |
| 54 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 2) лизинг беруші жазып беретін қосымша ЭШФ-да Салық кодексінің 213-бабының талаптары сақталмаған жағдайда осы жолда "Салық кодексінің 213-бабының талаптарын сақтамау" деген сөз көрсетіледі. |
| 55 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 6) "Тұрған жері" деген 18-жолда Салық кодексінің 11-бабына сәйкес тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді алушының орналасқан жері көрсетіледі. Тұрған жері туралы ақпараттар болмаған жағдайда, жол то… |
| 56 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 1) Салық кодексінің 496-бабының 2-тармағының 1) тармақшасына сәйкес тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді алушы (сатып алушы) ретінде тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін… |
| 57 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 29. "Алушының деректемелері" С бөліміндегі тапсырма шартының шеңберінде ЭШФ жазып берілген жағдайда Салық кодексінің 455-бабына сәйкес сенім білдірушінің деректемелері көрсетіледі. |
| 58 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | Салық кодексінің 179-бабының 3-тармағына сәйкес ТІЖ ресімдеу қолданылатын тауарлар бойынша ЭШФ жазып беру кезінде "Тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді жеткізуді раст… |
| 59 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | егер жеткізуші Салық кодексінің 755-бабы 1-тармағына сәйкес салық салу режимі көзделген жер қойнауын пайдаланушы болып табылған жағдайда – ӨБК-ге сәйкес белгіленген тәртіпте айқындалған валю… |
| 60 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 50. "Өткізу бойынша айналымның (салық салынатын/салық салынбайтын айналым) мөлшері" деген 14-бағанда Салық кодексінің 461 немесе 462-бабына, сондай-ақ 463-бабына сәйкес айқындалған өткізу бойынша айналым мөлшері көрсетіледі. |
| 61 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | 50. "Өткізу бойынша айналымның (салық салынатын/салық салынбайтын айналым) мөлшері" деген 14-бағанда Салық кодексінің 461 немесе 462-бабына, сондай-ақ 463-бабына сәйкес айқындалған өткізу бойынша айналым мөлшері көрсетіледі. |
| 62 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | …0. "Өткізу бойынша айналымның (салық салынатын/салық салынбайтын айналым) мөлшері" деген 14-бағанда Салық кодексінің 461 немесе 462-бабына, сондай-ақ 463-бабына сәйкес айқындалған өткізу бойынша айналым мөлшері көрсетіледі. |
| 63 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | Бұл бөлім Салық кодексінің 507-бабы 3-тармағында көзделген жағдайда, өнімді бөлу туралы келісімнің (келісімшарттың) шеңберінде жүзеге асыратын қызмет бойынша, толтыруға жатпайды. |
| 64 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | Бұл бөлім Салық кодексінің 507-бабы 3-тармағында көзделген жағдайда, өнімді бөлу туралы келісімнің (келісімшарттың) шеңберінде жүзеге асыратын қызмет бойынша, толтыруға жатпайды. |
| 65 | ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ САЛЫҚ КОДЕКСІ | "Өткізу бойынша айналымның (салық салынатын/салық салынбайтын айналым) мөлшері" деген 14-бағанда Салық кодексінің 462-бабының 4-тармағына сәйкес айқындалған айналым мөлшері көрсетіледі; |
кейбір жолдар фильтрден өткізілді. фильтрді алу
Құжатқа сілтемелер
Сілтемелер жоқ
Егер Сіз беттен қате тапсаңыз, тінтуірмен сөзді немесе фразаны белгілеңіз және Ctrl+Enter пернелер тіркесін басыңыз