БҰЙЫРАМЫН:
1. "Камералдық бақылау жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 30 қарашадағы № 598 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12599 болып тіркелді) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
көрсетілген бұйрықпен бекітілген Камералдық бақылауды жүргізу қағидаларында:
2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"2. Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
1) бірыңғай сатып алу платформасы (бұдан әрі – веб-портал) – мемлекеттік сатып алу саласындағы уәкілетті органның ақпараттық жүйесі, ол мемлекеттiк сатып алудың және "Квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуы туралы" Қазақстан Республикасының Занына сәйкес жүзеге асырылатын сатып алудың электрондық көрсетілетін қызметтеріне қол жеткiзудiң бірыңғай нүктесiн ұсынады;
2) камералдық бақылау – ақпараттық жүйелер деректерін, сондай-ақ мемлекеттік аудит объектілерінің қызметі туралы басқа да мәліметтерді талдау және салыстырып тексеру негізінде мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектісіне (бұдан әрі – мемлекеттік аудит объектісі) бармай ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның ведомствосы (бұдан әрі – ведомство) және оның аумақтық бөлімшелері жүзеге асыратын бақылаудың өзге нысаны;
3) камералдық бақылау тәуекелдерінің бейіні (бұдан әрі – тәуекел бейіні) – мемлекеттік аудит объектілерінің қызметі туралы мәліметтерді талдау жолымен айқындалған және белгілі бір бұзушылықтарды анықтау мақсатында әзірленетін деректерді таңдау шарттарының жиынтығы;
4) тәуекел – қаржылық бұзушылықтарға, бюджет қаражатын ұрлауға (ысырап етуге) және мемлекетке экономикалық залал келтіруге әкеп соғатын мүмкін Қазақстан Республикасының бюджет және өзге де заңнамасын сақтамау, оқиғаның немесе іс-қимылдың объектіге және мемлекеттік аудит нысанасына және нысанасына қолайсыз әсер ету ықтималдығы, сондай-ақ мемлекеттік органдардың бағдарламалық құжаттарында және стратегиялық жоспарларында көзделген нысаналы индикаторлар мен көрсеткіштерге қол жеткізбеу немесе толық көлемде орындамау ықтималдығы;
5) тәуекелдерді басқару жүйесі – тиісті жылға арналған мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесін қалыптастыруды және мемлекеттік аудит жүргізуді, мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының өзге де қызметін қамтамасыз ететін, мемлекеттік аудиттің неғұрлым басым бағыттарына ресурстарды іріктеу, оңтайлы бөлу қағидаттарына негізделетін, қолда бар тәуекелдер жиынтығын жан-жақты талдауды, оларды сәйкестендіру мен бағалауды, ден қою шараларын әзірлеу мен қабылдауды, қабылданған шаралар нәтижелерінің тиімділігіне мониторингті қамтитын әкімшілендіру жүйесі;
6) ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – Ішкі мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау, мемлекеттік сатып алу, аудиторлық қызмет, бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік саласында басшылықты және салааралық үйлестіруді заңнамада көзделген шекте жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының орталық атқарушы органы;
7) ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның ведомствосы (бұдан әрі – уәкілетті органның ведомствосы) – құзыреті шегінде ішкі мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау, мемлекеттік сатып алу, мемлекеттік мүлік, аудиторлық қызмет, бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік саласында, сондай-ақ уәкілетті орган айқындайтын бюджеттік бағдарламалар және (немесе) тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер бойынша бірыңғай мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу саласында іске асыру және бақылау функцияларын жүзеге асыратын уәкілетті органның ведомствосы;
8) ақпараттық жүйе-ақпараттық өзара іс-қимыл арқылы белгілі бір технологиялық әрекеттерді іске асыратын және камералдық бақылауды жүзеге асыру кезінде уәкілетті орган пайдаланатын, Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникация министрінің міндетін атқарушының 2018 жылғы 29 наурыздағы №123 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №16777 болып тіркелген) бекітілген "Электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерін интеграциялау қағидаларына сәйкес интеграцияланған нақты функционалдық міндеттерді шешуге арналған ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың, қызмет көрсететін ұйымдастырылып ретке келтірілген жиынтығы.".
5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"5. Камералдық бақылауды ведомство және оның аумақтық бөлімшелері Заңның 14-бабы 3) тармақшасының және "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Мемлекеттік сатып алу туралы заң) 23-бабына сәйкес мемлекеттік аудит объектілерінің қызметі бойынша, сондай-ақ тәуекелдерді басқару жүйесін қолдану нәтижелері бойынша әртүрлі ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді салыстыру жолымен мемлекеттік аудит объектісіне бармастан, тұрақты негізде жүргізеді.";
8, 9, 10, 11, 12, 13 және 14-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
"8. Камералдық бақылау бюджеттік қатынастарды, бухгалтерлік есепті, сондай-ақ мемлекеттік сатып алу саласын реттейтін Қазақстан Республикасы заңнамасының нормалары мен талаптарын сақтай отырып, ведомствоның Заңда белгіленген құзыреті шеңберінде бюджет процесінің барлық кезеңдерінде жүзеге асырылады.
9. Мемлекеттік сатып алу туралы шарттар бойынша ақы төлеу жүргізілгеннен кейін бұзушылықтар анықталған кезде Заңның 18-бабы 5-тармағының 3) және 4) тармақшаларына сәйкес мемлекеттік аудит жүргізіледі.
10. Мемлекеттік сатып алуды камералдық бақылау нәтижелері бойынша бұзушылықтар анықталған кезде ведомство және оның аумақтық бөлімшелері осы Қағидаларға 2–қосымшаға сәйкес нысан бойынша анықталған бұзушылықтарды сипаттай отырып, камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаны (бұдан әрі-хабарлама) ресімдейді және мемлекеттік аудит объектілеріне жібереді және веб-порталда автоматты түрде тіркеледі.
Веб-порталды қоспағанда, ақпараттық жүйеде камералдық бақылау нәтижелері бойынша бұзушылықтар анықталған кезде ведомство және оның аумақтық бөлімшелері мемлекеттік аудит объектілеріне хабарлама ресімдейді және жібереді және ақпараттық жүйеде тіркейді.
11. Хабарлама мемлекеттік аудит объектісіне бұзушылықтар анықталған күннен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде, веб-портал және (немесе) ақпараттық жүйелер арқылы Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексіне және Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" Заңына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, сағат 8:30-ден 18:00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13:00-ден 14:30-ге дейін жіберіледі.
12. Хабарламаны мемлекеттік аудит объектісі, ол мемлекеттік аудит объектісіне тапсырылған (веб-портал және (немесе) ақпараттық жүйелер арқылы алынған) күннен кейінгі күннен бастап он жұмыс күні ішінде орындайды.
Камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды мемлекеттік аудит объектісіне хабарлама тапсырылған күннен кейінгі күннен бастап бес жұмыс күні ішінде дербес жойған кезінде, лауазымды тұлға әкімшілік жауаптылыққа тартылуға жатпайды.
13. Хабарламада көрсетілген мемлекеттік сатып алуды камералдық бақылау элементтері және бұзушылықтарды жою тәсілдері осы Қағидаларға 3-қосымшада көрсетілген.
Хабарламаның орындалуы туралы ақпаратты (қажет болған кезде растайтын құжаттарды қоса бере отырып) мемлекеттік аудит объектісі хабарламаны жіберген ведомствоға және оның аумақтық бөлімшесіне осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша веб-портал және ақпараттық жүйелер арқылы ұсынады.
Хабарламаның орындалуын растауды ведомство және оның аумақтық бөлімшелері мемлекеттік аудит объектісінен хабарламаның орындалуы бойынша ақпарат келіп түскен күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей веб-портал және ақпараттық жүйелер арқылы жүзеге асырады.
14. Тиісті бюджетті (даму жоспарын), жеке қаржыландыру жоспарын және мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарын камералдық бақылау камералдық бақылау тәуекелдері бейіндерінің тізбесіне және мемлекеттік сатып алуды камералдық бақылау элементтеріне және осы Қағидаларға 1 және 3-қосымшада келтірілген бұзушылықтарды жою тәсілдеріне сәйкес тұрақты негізде жүргізіледі.
Мемлекеттік сатып алудың алдын ала жылдық жоспарын камералдық бақылау тиісті бюджет бекітілгенге (нақтыланғанға) дейін тиісті бюджет комиссиясының оң ұсынысы шығарылған күннен бастап он жұмыс күні өткеннен кейін жүргізіледі.
Мемлекеттік сатып алу туралы шарт бойынша міндеттемелердің тиісінше орындалуын камералдық бақылауды ведомство және оның аумақтық бөлімшелері камералдық бақылау тәуекелдері бейіндерінің тізбесіне және мемлекеттік сатып алуды камералдық бақылау элементтеріне және осы Қағидаларға 1 және 3-қосымшада келтірілген бұзушылықтарды жою тәсілдеріне сәйкес жүргізеді.";
18-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"18. Орындаушының және ведомство басшысы орынбасарының және/немесе уәкілетті орган ведомствосының аумақтық бөлімшесіндегі бірінші басшысының немесе оның міндетін атқарушысының жүргізілген камералдық бақылау нәтижелері бойынша бұзушылықтардың жоқ екені туралы белгісі веб-порталда және ақпараттық жүйесінде камералдық бақылаудың аяқталуы болып танылады.
Камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаға ведомство басшысының орынбасары және/немесе уәкілетті орган ведомствосының аумақтық бөлімшесінің бірінші басшысы немесе олардың (оның) міндетін атқарушы адам (адамдар) қол қояды.
Хабарламаның орындалуын бақылауды ведомство басшысының орынбасары және/немесе ведомствоның аумақтық бөлімшесінің басшысы немесе оның (олардың) міндетін атқарушы адам веб-порталда және ақпараттық жүйеде белгі қойып жүзеге асырады.";
мындай мазмұндағы 18-1-тармақпен толықтырылсын:
"18-1. Осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мемлекеттік сатып алу веб-порталын қоспағанда, ақпараттық жүйелер арқылы жіберілген камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарлама ақпараттық жүйелер арқылы жіберілген камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаларды тіркеу журналында тіркелуі тиіс.";
22 және 23-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
"22. Уәкілетті орган ведомствосының шешімімен және (немесе) осы Қағидалардың 21-тармағы екінші бөлігінің 2) және 3) тармақшаларына сәйкес жіберілген аумақтық бөлімшенің хабарламасымен келіспеген кезде әлеуетті өнім беруші шағым, мемлекеттік аудит объектісі – жалпыға қолжетімді ақпараттық жүйелер арқылы6 оның ішінде осы Қағидаларға 5 және 6-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша веб-портал арқылы уәкілетті органның жанындағы Апелляциялық комиссияға (бұдан әрі – Апелляциялық комиссия) қарсылық береді6 не сотқа жүгінеді.
23. Хабарламада көрсетілген бұзушылықтармен келіспеген кезде мемлекеттік аудит объектісі веб-портал және хабарлама келіп түскен ақпараттық жүйелер арқылы Заңның 11-1-тарауында белгіленген тәртіппен және мерзімдерде Уәкілетті органның жанындағы апелляциялық комиссияға (бұдан әрі – Апелляциялық комиссия) осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарламада көрсетілген бұзушылықтарға қарсылық береді.
Мемлекеттік аудит объектісі веб-портал және хабарлама келіп түскен ақпараттық жүйелер арқылы қарсылықтың дәлелдерін растайтын құжаттардың көшірмелерін ұсынады.";
мындай мазмұндағы 23-1-тармақпен толықтырылсын:
"23-1. Уәкілетті орган ведомствосының хабарламасында көрсетілген бұзушылықтармен келіспеген жағдайда әлеуетті өнім беруші веб-портал және ақпараттық жүйелер арқылы Апелляциялық комиссияға шағым береді.";
26-тармақтың алтыншы бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
"Қорытынды тіркеледі және мемлекеттік аудит объектісіне веб-портал және хабарлама келіп түскен ақпараттық жүйе арқылы жіберіледі.";
37-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"37. Камералдық бақылау нәтижелері веб-порталда және ақпараттық жүйелерде орналастырылады.";
көрсетілген Қағидаларға 1, 2 және 3-қосымшалар осы бұйрыққа 1, 2 және 3-қосымшаларға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес 10-қосымшамен толықтырылсын.
2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бухгалтерлік есеп, аудит және бағалау әдіснамасы департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:
1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында ресми жарияланған күнінен кейін орналастырылуын;
3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.
3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының қаржы вице-министріне жүктелсін.
4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының Қаржы министрі |
М. Такиев |
Қазақстан Реcпубликасының Қаржы министрі 2025 жылғы 15 қыркүйектегі № 496 бұйрығына 1-қосымша Камералдық бақылау жүргізу қағидаларына 1-қосымша |
Камералдық бақылау тәуекелдері бейіндерінің тізбесі
№ | Камералдық бақылау тәуекел бейінінің атауы | Камералдық бақылау тәуекел бейінінің деректерін таңдау шарттары | Камералдық бақылау тәуекел бейінінің бұзылуы |
1. | Ұйымдастырушының, тапсырыс берушінің конкурстық құжаттамада (аукциондық құжаттамада) біліктілік талаптарын және (немесе) мемлекеттік сатып алу туралы заңнамада көзделмеген шарттарды белгілеуі. |
1. Конкурс (аукцион) тәсілімен жарияланған мемлекеттік сатып алу. |
Ұйымдастырушының, тапсырыс берушінің конкурстық құжаттамада біліктілік талаптары мен шарттарын көрсетуі: |
2. | Конкурстық құжаттама (аукциондық құжаттама) жобасына алдын ала талқылау хаттамасында тиісті ескертулер болған кезде тапсырыс берушінің, ұйымдастырушының Мемлекеттік сатып алу туралы заңды бұза отырып, конкурстық құжаттаманы (аукциондық құжаттаманы) бекітуі. |
1. Алдын ала талқылау хаттамасы қалыптастырылған конкурс (аукцион) тәсілімен өткізілген тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу. | Конкурстық құжаттаманың (аукциондық құжаттаманың) жобасына алдын ала талқылау хаттамасында тиісті ескертулер болған кезде, тапсырыс берушінің, ұйымдастырушының Мемлекеттік сатып алу туралы заңға сәйкес уәкілетті орган бекіткен Заңды және 2024 жылғы 9 қазандағы № 687 Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 35238 болып тіркелген) (бұдан әрі – Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидалар) бұза отырып, конкурстық құжаттаманы (аукциондық құжаттаманы) бекітуі. |
3. | Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 27-бабының талаптарын бұза отырып, әлеуетті өнім берушілер арасында тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің жекелеген түрлерін мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыруы |
1. Нысанасы тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің жекелеген түрлері болып табылатын мемлекеттік сатып алу. | Ұйымдастырушының/тапсырыс берушінің Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 27-бабының талаптарын бұза отырып, әлеуетті өнім берушілер арасында тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің жекелеген түрлерін мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыруы. |
4. | Конкурс тәсілімен мемлекеттік сатып алуды өткізу кезінде лоттарға бөлмеу. |
1. Конкурс тәсілімен өткізілген тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді жарияланған мемлекеттік сатып алу. | Ұйымдастырушының, тапсырыс берушінің конкурс тәсілімен тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды Мемлекеттік сатып алу туралы заңды және Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларын бұза отырып, лоттарға бөлмеуі. |
5. | Тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету мерзімі күнтізбелік он бес күннен кем, сондай-ақ тауарды жеткізуге, оның ішінде оны дайындауға (өндіруге), жеткізуге, жұмысты орындауға, қызмет көрсетуге жұмсалатын мерзімнен аз, сондай-ақ құрылыс-монтаждау жұмыстары (бұдан әрі – ҚМЖ) бойынша жұмыстарды орындау және қызметтер көрсету мерзімі жобаның ведомстводан тыс кешенді сараптамасының тиісті оң қорытындысында белгіленген мерзімдерге сәйкес келмейді. |
1. Тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету мерзімі күнтізбелік он бес күннен кем, сондай-ақ тауарды беруге, оның ішінде оны дайындауға (өндіруге), жеткізуге, жұмысты орындауға, қызмет көрсетуге жұмсалатын мерзімнен аз. |
Тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 17-бабының 6-тармағын бұза отырып өткізілді. |
6. | Ұйымдасытырылуы мен өткізілуін мемлекеттік сатып алуды бірыңғай ұйымдастырушы жүзеге асыруға тиіс орталықтандырылған мемлекеттік сатып алу. | Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 6-бабының 13-тармағына сәйкес уәкілетті орган айқындайтын мемлекеттік сатып алуын бірыңғай мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырушылар жүзеге асыратын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің тізбесіне кіретін тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу. | Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 6-бабының 13-тармағына сәйкес уәкілетті орган айқындайтын мемлекеттік сатып алуын бірыңғай мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырушылар жүзеге асыратын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің тізбесіне кіретін тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу. |
7. | Баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен мемлекеттік сатып алу өткізу кезінде ақпаратты орналастыру тәртібі мен мерзімдерін бұзу. | Веб-порталда орналастырылған баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен мемлекеттік сатып алу бойынша ақпарат толық емес және/немесе Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидалармен көзделген мерзімдерді бұзылған. | Баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен мемлекеттік сатып алу бойынша ақпарат толық орналастырмау және/немесе Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында көзделген мерзімдерін бұзу. |
8. | Баға ұсынысын сұрату тәсілімен мемлекеттік сатып алуды өткізу кезінде лоттарға бөлінбеуі. |
1. Баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен өткізілген тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді мемлекеттік сатып алу. | Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастырушының (тапсырыс берушінің) баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларын бұза отырып лоттарға бөлмеуі. |
9. | Техникалық ерекшелікте баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен мемлекеттік сатып алуды өткізу кезінде тауар таңбаларына, қызмет көрсету белгілеріне, фирмалық атауларға, патенттерге, пайдалы модельдерге, өнеркәсіптік үлгілерге, тауардың шығарылған жерінің атауына және өндірушінің атауына нұсқаулар қамтылады. |
1. Баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен өткізілген тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді мемлекеттік сатып алу. | Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 12-бабының 4-тармағын бұза отырып, сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің сипаттамасында тауар таңбаларына, қызмет көрсету белгілеріне, фирмалық атауларға, патенттерге, пайдалы модельдерге, өнеркәсіптік үлгілерге, тауардың шығарылған жерінің атауына және өндірушінің атауына және сатып алынатын тауардың, жұмыстың, көрсетілетін қызметтің жекелеген әлеуетті өнім берушіге тиесілігін айқындайтын нұсқаулар қамтылады. |
10. |
Мемлекеттік сатып алу туралы тікелей шарт жасасу жолымен бір көзден алу – мемлекеттік сатып алудың тәсілін құқыққа сыйымсыз қолдану. |
1. Тапсырыс беруші тікелей жасасу жолымен мемлекеттік сатып алу туралы шарттың жобасын әлеуетті өнім берушіге қол қоюға жіберді. | Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 16-бабын бұза отырып, мемлекеттік сатып алу туралы тікелей шарт жасасу жолымен бір көзден алу тәсілін құқыққа сыйымсыз таңдау. |
11. | Ұйымдастырушының (тапсырыс берушінің) конкурстық құжаттамада (аукциондық құжаттамада) талқылау қорытындылары бойынша конкурстық құжаттама (аукциондық құжаттама) өзгерген жағдайда мемлекеттік сатып алу туралы заңнамада не конкурстық құжаттамада (аукциондық құжаттамада) көзделмеген біліктілік талаптарын және (немесе) шарттарын белгілеуі. |
1. Конкурстық құжаттама (аукциондық құжаттама) жобасын алдын ала талқылау хаттамасы ресімделген конкурс (аукцион) тәсілімен тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу. |
Ұйымдастырушының, тапсырыс берушінің конкурстық құжаттамада біліктілік талаптары мен шарттарын көрсетуі: |
12. | Құндық мәндегі жылдық көлемі тиісті қаржы жылына республикалық бюджет туралы заңда белгіленген айлық есептік көрсеткіштің сегіз мың еселенген мөлшерінен асатын біртекті тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен сатып алу. |
1. Баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу. | Тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 10-бабының 4-тармағын бұза отырып, баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен жүзеге асырылды. |
13. | Баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезіндегі құқыққа сыйымсыз талаптар. |
1. Баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен жарияланған мемлекеттік сатып алу. | Баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде біліктілік талаптарын белгілеу. |
14. | Мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарын (мемлекеттік сатып алудың алдын ала жылдық жоспарын) уақтылы орналастыру. | Мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарын веб-порталда орналастыру талаптарын Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 6-бабын бұза отырып, тиісті бюджеттің (даму жоспарының) немесе жеке қаржыландыру жоспарының бекітілген күнімен салыстыру. | Қазақстан Республикасының Мемлекеттік құпиялар туралы заңнамасына сәйкес мемлекеттік құпияларды құрайтын және (немесе) Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 6-бабын бұза отырып, таратылуы шектеулі ақпаратты қамтитын мәліметтерді қоспағанда, мемлекеттік сатып алу веб-порталында мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарын (мемлекеттік сатып алудың алдын ала жылдық жоспарын) немесе мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарына (мемлекеттік сатып алудың алдын ала жылдық жоспарына) енгізілген өзгерістерді және (немесе) толықтыруларды орналастырмау. |
15. | Мемлекеттік сатып алу көлемінің сәйкестігі. | Мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарының көлемін тиісті бюджеттің (даму жоспарының) немесе жеке қаржыландыру жоспарының көлемдерімен салыстыру. | Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 6-бабын бұза отырып, мемлекеттік сатып алу туралы шарттар жасасу талап етілетін экономикалық сыныптаманың ерекшеліктері (шығыстар баптары) бойынша жиынтығында бюджетке (даму жоспарына) немесе жеке қаржыландыру жоспарына сәйкес келмейтін көлемде мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарын бекіту (нақтылау). |
16. | Мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарының мазмұны. | Мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарларын (мемлекеттік сатып алудың алдын ала жылдық жоспарларын) мониторингілеу және талдау. |
Жобалау-сметалық құжаттамасы бар жұмыстарды мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырған кезде тапсырыс беруші мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарында (мемлекеттік сатып алудың алдын ала жылдық жоспарында): |
17. | Мемлекеттік сатып алу туралы ақпаратты (мемлекеттік сатып алудың алдын ала жылдық жоспарына) мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарына енгізу | Мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарларын (мемлекеттік сатып алудың алдын ала жылдық жоспарларын) мониторингілеу және талдау. | Мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарына (мемлекеттік сатып алудың алдын ала жылдық жоспарына) Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 16-бабы 3-тармағының 3), 6), 21), 22) және 24) тармақшаларына сәйкес жүзеге асырылатын мемлекеттік сатып алу туралы мәліметтерді енгізу. |
18. | Демпингтік баға есебін құқыққа сыйымсыз қолдану/қолданбау. |
1. Конкурс тәсілімен өткізілген жұмыстарды жарияланған мемлекеттік сатып алу. | Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 13-бабын және Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларын бұзу. |
19. | Мемлекеттік сатып алу Заң талаптарын бұза отырып, алдын ала біліктілік іріктеумен конкурс тәсілімен жүзеге асырылатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің тізбесіне кіретін тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру |
1. Мемлекеттік сатып алу Заң талаптарын бұза отырып, алдын ала біліктілік іріктеумен конкурс тәсілімен жүзеге асырылатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің тізбесіне кіретін тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру. | Мемлекеттік сатып алу туралы заңның және Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларымен бұзу талаптарын бұза отырып, мемлекеттік сатып алу алдын ала біліктілік іріктеумен конкурс тәсілімен жүзеге асырылатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің тізбесіне кіретін тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру |
20. |
Тиісті Ұлттық стандарттарды, ал олар болмаған кезде мемлекеттік саты алу нысанасы болып табылатын сатып алынатын тауарларға, жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге тиісті мемлекетаралық стандарттарды техникалық ерекшелікте көрсетпеу немесе дұрыс көрсетпеу |
1. Конкурс, аукцион тәсілімен өткізілген тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді жарияланған мемлекеттік сатып алу. |
Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 12-бабының 3-тармағына сәйкес техникалық ерекшелікте ұлттық стандарттарды, ал олар болмаған кезде сатып алынатын тауарларға, жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге мемлекетаралық стандарттарды көрсетпеу немесе дұрыс көрсетпеу |
21. | Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген шектеулер бойынша тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру. |
1. Конкурс, аукцион тәсілімен өткізілген тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді жарияланған мемлекеттік сатып алу. | Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген шектеулер бойынша тауарларды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру. |
22. | Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 18-бабының 1 және 2-тармақтарында көзделмеген негіздер бойынша өткізілетін (өткізілген) мемлекеттік сатып алу шарттарының мазмұнын өзгертетін мемлекеттік сатып алу туралы жасалған шартқа және (немесе) өнім берушіні таңдау үшін негіз болған ұсынысқа өзгерістер енгізу. | Мемлекеттік сатып алу туралы шарттар бойынша қосымша келісім жобасы. | Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 18-бабының 1 және 2-тармақтарында көзделмеген негіздер бойынша өткізілетін (өткізілген) мемлекеттік сатып алу шарттарының мазмұнын өзгертетін мемлекеттік сатып алу туралы жасалған шартқа және (немесе) өнім берушіні таңдау үшін негіз болған ұсыныстары бар мемлекеттік сатып алу туралы шарт бойынша қосымша келісім жасасу. |
23. | "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – рұқсаттар туралы Заң) және Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 11-бабына 4-тармағының талаптарын бұза отырып, баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру. |
1. Тиісті рұқсаттың немесе қызметтің басталғаны туралы хабарламаның болуын талап ететін баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу. | Баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырудың рұқсаттар туралы Заңының және Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 11-бабына 4-тармағының талаптарын бұза отырып жүргізілуі. |
24. | Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларына 16-қосымшaға сәйкес Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларын бұза отырып, рейтингтік-балдық жүйе пайдаланылатын конкурс тәсілімен мемлекеттік сатып алу тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің тізбесіне кіретін тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру тәсілін құқыққа сыйымсыз таңдау |
1. Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларын бұза отырып, мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру тәсілін уәкілетті орган айқындайтын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің тізбесіне кіретін тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу | Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларына 16-қосымшaға сәйкес Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларын бұза отырып, рейтингтік-балдық жүйе пайдаланылатын конкурс тәсілімен мемлекеттік сатып алу тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің тізбесіне кіретін тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру. |
25. | Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына сәйкес алып қою белгіленген тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде ұлттық режимді қолдану. | 2024 жылғы 15 қазандағы № 853 "Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде ұлттық режимнен шығарып тастауды белгілеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен белгіленген ұлттық режимнен алынған мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру тәртібіне сәйкес сатып алуға жататын тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу. | Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына сәйкес алып қою белгіленген тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде мемлекеттік сатып алу нысанасының түрін және (немесе) тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің бірыңғай номенклатуралық анықтамалығының кодын құқыққа сыйымды айқындамау. |
26. | Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру тәсілін Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларымен айқындалатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің тізбесіне кіретін тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру тәсілін қолдану | Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру тәсілін Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларымен айқындалатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің тізбесіне кіретін тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу | Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру тәсілін Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларын бұза отырып, айқындалатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер тізбесіне кіретін тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру тәсілін құқыққа сыйымсыз таңдауы. |
27. |
Тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді тауардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің кодтарын сатып алу нысанасына сәйкес мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру |
ТЖҚС сатып алу нысанасына сәйкес тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алу. | Сатып алу нысанасына және біртекті тауарлардың жылдық көлеміне сәйкес келмейтін және құндық мәнде біртекті тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің жылдық көлемінің белгіленген мөлшерінен асқан кезде ТЖҚС-ны құқыққа сыйымсыз таңдау. |
28. | Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларына 39-қосымшаға сәйкес орындалған жұмыстардың ҚМЖ-ны мемлекеттік сатып алу туралы шарт талаптарына сәйкес келмеуін, оның ішінде өзге контрагенттерден сатып алынған тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді (көлемдерінің сәйкестігі бөлігінде) растауды анықтау | 1. Тараптар веб-портал арқылы бекіткен ҚМЖ саласындағы орындалған жұмыстардың актілері | Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасын, сәулет, қала құрылысы, құрылыс қызметі туралы заңнамасын бұза отырып орындалған жұмыстардың актілерін бекіту |
29. | Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларының 585-тармағын бұза отырып, ҚМЖ саласындағы мемлекеттік сатып алу туралы шарт бойынша ақы төлеу алдындағы растайтын құжаттарда анықталған сәйкессіздіктер | 1. Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларының 585-тармағында көзделген мемлекеттік сатып алу веб-порталы арқылы тараптар бекіткен құжаттар |
1. Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларының 585-тармағына сәйкес ҚМЖ саласындағы мемлекеттік сатып алу туралы шарт бойынша ақы төлеу алдындағы растайтын құжаттардың болмауы; |
30. | Мемлекеттік сатып алу қорытындылары бойынша және (немесе) мемлекеттік сатып алу туралы шарттар жасасу кезінде (оның ішінде жеңімпаз деп танылған өнім берушінің бағаны шартты азайтуын ескере отырып) қаржыландыру көздерін (жергілікті бюджеттің қатысу үлесін) негізсіз көрсету |
1. ҚМЖ белгісі бар шарттар мен лоттар; |
1. Қаржыландыру көздерінің тепе-тең азаюының болмауы (республикалық бюджет, жергілікті бюджет); |
31. | "Мемлекеттік сатып алу туралы заңнамада көзделмеген жағдайларда мемлекеттік сатып алудан бас тарту/күшін жою |
1. Қорытынды шығарылғаннан кейін "Күші жойылды" мәртебесі бар мемлекеттік сатып алу; |
1. Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 6-бабының 10-тармағын бұза отырып, мемлекеттік сатып алудан бас тарту; |
Қазақстан Реcпубликасының Қаржы министрі 2025 жылғы 15 қыркүйектегі № 496 бұйрығына 2-қосымша Камералдық бақылау жүргізу қағидаларына 2 - қосымша |
Анықталған бұзушылықтардың сипаттамасын қоса бере отырып, камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарлама
20_______ жылғы "____" ____№_______
(Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның атауы) "Мемлекеттік аудит
және қаржылық бақылау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң)
30-бабы 4-тармағының 1) тармақшасына сәйкес
______________________________________________________________________
(Мемлекеттік аудит объектісінің атауы, орналасқан жері, бизнес-сәйкестендіру нөмірі) камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтар туралы. Заңның 31-бабының 2-тармағына сәйкес Сізге камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы осы хабарламаны (бұдан әрі – хабарлама) ол тапсырылған (алынған) күннен кейінгі күннен бастап он жұмыс күні ішінде орындау қажет. Қарсылықтарды қарау нәтижелері ескеріле отырып, хабарламада көрсетілген бұзушылықтар жойылған кезде хабарлама орындалды деп танылады. Бұзушылықтарды жою туралы ақпаратты (қажет болған кезде растайтын құжаттарды) камералдық бақылау жүргізу қағидаларына (бұдан әрі – Қағидалар) 4-қосымшаға сәйкес хабарламаны жіберген уәкілетті органға веб-портал және ақпараттық жүйелер арқылы мемлекеттік аудит объектісі ұсынады. Осы Қағидалардың 23 және 23-1-тармағына сәйкес хабарламада көрсетілген бұзушылықтармен келіспеген кезде мемлекеттік аудит объектісі қажет болған кезде ол веб-портал және ақпараттық жүйелер арқылы тапсырылған (алынған) күннен кейінгі күннен бастап бес жұмыс күні ішінде осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес камералдық бақылау нәтежелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарламада көрсетілген бұзушылықтарға қарсылық уәкілетті органға қарсылық жібереді. Камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаны белгіленген мерзімде орындамау Заңның 32-бабының 1-тармағына сәйкес бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органда ашылған мемлекеттік аудит объектілерінің кодтары мен шоттары, сондай-ақ мемлекеттік аудит объектілерінің банк шоттары (корреспонденттік шоттарды қоспағанда) бойынша шығыс операцияларын тоқтата тұруға, сондай-ақ "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің 462-бабының 3-бөлігіне сәйкес лауазымды адамдарды әкімшілік жауаптылыққа тартуға әкеп соғады. Заңның 60-бабына сәйкес мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының және (немесе) олардың лауазымды адамдарының іс-әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен шағым жасалуы мүмкін. Анықталған бұзушылықтар сипатталған қосымша ___ парақта. Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның аумақтық ведомствосының басшысы
______________________________________________________________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда)) (Қолы)
Мен,__________________________________________________________________
(Лауазымы, уәкілетті органның атауы, тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда))
"Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы" Қазақстан Республикасы
Заңының 30-бабына сәйкес камералдық бақылау жүргіздім
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
(Бақылау нысанасы)
________________________________________________________________________
________ _______________________________________________________________
негізінде (Өтініш беруші туралы мәліметтерді көрсете отырып, тәуекелдерді басқару
жүйелері/шағымдар)
_______________________________________________________________________
__________________________________________________________________арқылы
(Ақпараттық жүйенің атауы)
Камералдық бақылау нәтижелері бойынша мынадай бұзушылық (-тар) анықталды:
Бұзушылық тармағының нөмірі | Тәуекел бейіні | Ережелері бұзылған нормативтік құқықтық актілердің баптарына, тармақтарына және тармақшаларына сілтеме жасай отырып, бұзушылық сипатының сипаттамасы | Бұзушылықтарды растайтын құжаттардың деректемелері мен атаулары |
1-тармақ | |||
2-тармақ | |||
… |
(Әрбір бұзушылық фактісі жеке тармақпен белгіленеді және тәуекел бейінін көрсете отырып, ережелері бұзылған нормативтік құқықтық актілердің баптарына, тармақтары мен тармақшаларына сілтеме жасап, бұзушылық сипатын сипаттай отырып, толассыз тәртіппен нөмірленеді. Бұзушылық сипаттамасында бұзушылықтарды растайтын құжаттардың деректемелері мен атауларына сілтеме жасалады.)
Жоғарыда баяндалғанның негізінде анықталған бұзушылықтар Камералдық бақылау жүргізу қағидаларының 3-қосымшасына сәйкес жойылуға жатады.
Қазақстан Реcпубликасының Қаржы министрі 2025 жылғы 15 қыркүйектегі № 496 бұйрығына 3-қосымша Камералдық бақылау жүргізу қағидаларына 3-қосымша |
Мемлекеттік сатып алуды камералдық бақылау элементтері мен бұзушылықтарды жою тәсілдері
Камералдық бақылау бағыттары | Деректерді іріктеу үшін тәуекелді басқару жүйесінің өлшемшарттары | Тәуекелдер бейіні | Камералдық бақылау |
Бірінші бағыт |
Конкурс (аукцион) тәсілімен мемлекеттік сатып алу | № 1 бейін – Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасын бұза отырып, ұйымдастырушының (тапсырыс берушінің) конкурстық құжаттамада (аукциондық құжаттамада) біліктілік талаптарын және (немесе) шарттарын белгілеуі | 1-нұсқа. Конкурстық құжаттамаға (аукциондық құжаттамаға) өзгерістер енгізу* |
2-нұсқа. Конкурстық құжаттаманың жобасын алдын ала талқылау кезінде ұйымдастырушының (тапсырыс берушінің) тиісті шешімінің күшін жою жүзеге асырылмайды * | |||
№ 3 бейін – "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Мемлекеттік сатып алу туралы заң) 27-бабының талаптарын бұза отырып, әлеуетті өнім берушілер арасында тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің жекелеген түрлерін мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою | ||
№ 4-бейін – Конкурс тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде лоттарға бөлмеу. | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою | ||
№ 5-бейін – Тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету мерзімі күнтізбелік он бес күннен кем, сондай-ақ тауарды жеткізуге, оның ішінде оны дайындауға (өндіруге), жеткізуге, жұмысты орындауға, қызмет көрсетуге жұмсалатын мерзімнен аз, сондай-ақ құрылыс-монтаждау жұмыстары (бұдан-әрі ҚМЖ) бойынша жұмыстарды орындау және қызметтер көрсету мерзімі жобаның ведомстводан тыс кешенді сараптамасының тиісті оң қорытындысында белгіленген мерзімдерге сәйкес келмейді | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою | ||
№ 6 бейін – Ұйымдастыруды және өткізуді мемлекеттік сатып алуды бірыңғай ұйымдастырушы жүзеге асыруға тиіс орталықтандырылған мемлекеттік сатып алу | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою | ||
№ 10 бейін – Мемлекеттік сатып алу тәсілін құқыққа сыйымсыз қолдану – мемлекеттік сатып алу туралы шартты тікелей жасасу арқылы бір көзден алу тәсілі. Заңның 16-бабын бұза отырып, тікелей шарт жасасу жолымен бір көзден алу тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру | Хабарламаға сәйкес мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарына өзгерістер енгізе отырып, мемлекеттік сатып алу туралы шарттың жобасын кері қайтарып алу * | ||
№ 24 бейін – Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру 2024 жылғы 9 қазандағы № 687 Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 35238 болып тіркелген) (бұдан әрі – Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидалар) 16-қосымшaға сәйкес Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларын бұза отырып, рейтингтік-балдық жүйе пайдаланылатын конкурс тәсілімен мемлекеттік сатып алу тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің тізбесіне кіретін тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру тәсілін құқыққа сыйымсыз таңдау. | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою* | ||
№ 18 бейін – Демпингтік бағаны есептеуді құқыққа сыйымсыз қолдану/қолданбау | Мемлекеттік сатып алудың күшін мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін жою | ||
№ 19 бейін – Мемлекеттік сатып алу туралы заңды және Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларының бұза отырып, біліктілікті алдын ала іріктеумен жүргізілетін конкурс тәсілімен жүзеге асырылатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер тізбесіне кіретін тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру. | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою | ||
№ 20 бейін - | Конкурстық құжаттамаға (аукциондық құжаттамаға) өзгерістер енгізу | ||
№ 21 бейін – Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген шектеулер бойынша тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру. | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою* | ||
№ 22 бейін – Мемлекеттік сатып алу туралы жасалған шартқа өткізілетін (өткізілген) мемлекеттік сатып алу талаптарының мазмұнын өзгертетін өзгерістер және (немесе) Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 18-бабының 1, 2-тармақтарында көзделмеген негіздемелер бойынша өнім берушіні таңдау үшін негіз болған ұсыныстар енгізу. | Хабарламаға сәйкес мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарына өзгерістер енгізе отырып, мемлекеттік сатып алу туралы шарттың жобасын кері қайтарып алу* | ||
№ 25 бейін – Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына сәйкес алып қою белгіленген тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде мемлекеттік сатып алу нысанасының түрін және (немесе) тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің бірыңғай номенклатуралық анықтамалығының кодын құқыққа сыйымсыз айқындау | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою* | ||
№ 26 бейін – | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою* | ||
№ 27 бейін – | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою* | ||
Екінші бағыт | Конкурс (аукцион) тәсілімен мемлекеттік сатып алу; | № 2 бейін – Конкурстық құжаттаманың (аукциондық құжаттаманың) жобасына алдын ала талқылау хаттамасында тиісті ескертулер болған кезде тапсырыс берушінің, ұйымдастырушының конкурстық құжаттаманы (аукциондық құжаттаманы) Мемлекеттік сатып алу туралы заңды және Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларын бұза отырып бекітуі. | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою* |
№ 11 бейін – Ұйымдастырушының (тапсырыс берушінің) конкурстық құжаттамада (аукциондық құжаттамада) талқылау қорытындылары бойынша конкурстық құжаттама (аукциондық құжаттама) өзгерген жағдайда мемлекеттік сатып алу туралы заңнамада не конкурстық құжаттамада (аукциондық құжаттамада) көзделмеген біліктілік талаптарын және (немесе) шарттарын белгілеуі. | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою* | ||
Баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен мемлекеттік сатып алуды камералдық бақылау |
Лот сомасы екі миллион теңгеден асатын баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен мемлекеттік сатып алу. | № 12 бейін – Жылдық көлемі құндық мәнде республикалық бюджет туралы заңда тиісті қаржы жылына белгіленген айлық есептік көрсеткіштің сегіз мың еселенген мөлшерінен асатын біртекті тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен сатып алу. | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою* |
№ 13 бейін – Баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезіндегі құқыққа сыйымсыз талаптар. | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою* | ||
№ 3 бейін – Мемлекеттік сатып алу туралы 27-бабының талаптарын бұза отырып, әлеуетті өнім берушілер арасында тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің жекелеген түрлерін мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою | ||
№ 5-бейін – Тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету мерзімі күнтізбелік он бес күннен кем, сондай-ақ тауарды жеткізуге, оның ішінде оны дайындауға (өндіруге), жеткізуге, жұмысты орындауға, қызмет көрсетуге жұмсалатын мерзімнен аз, сондай-ақ ҚМЖ бойынша жұмыстарды орындау және қызметтер көрсету мерзімі жобаның ведомстводан тыс кешенді сараптамасының тиісті оң қорытындысында белгіленген мерзімдерге сәйкес келмейді | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою* | ||
№ 7 бейін – Баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде ақпаратты орналастыру тәртібі мен мерзімдерін бұзу. | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою* | ||
№ 8 бейін – Баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен мемлекеттік сатып алуды өткізу кезінде лоттарға бөлінбеу. | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою* | ||
№ 9 бейін – Техникалық ерекшелік баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен мемлекеттік сатып алуды өткізу кезінде тауар таңбаларына, қызмет көрсету белгілеріне, фирмалық атауларға, патенттерге, пайдалы модельдерге, өнеркәсіптік үлгілерге, тауардың шығарылған жерінің атауына және өндірушінің атауына нұсқауларды қамтиды. | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою* | ||
№ 21 бейін – Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген шектеулер бойынша тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру. | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою* | ||
№ 23 бейін – "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының талаптарын және Заңның 11-бабының 4-тармағын бұза отырып, тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру. | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою* | ||
№ 25 бейін – Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына сәйкес алып қою белгіленген тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде мемлекеттік сатып алу нысанасының түрін және (немесе) тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің бірыңғай номенклатуралық анықтамалығының кодын құқықққа сыйымсыз айқындау | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою* | ||
№ 26 бейін – | Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін мемлекеттік сатып алудың күшін жою* | ||
Мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарын жоспарлау кезінде мемлекеттік сатып алуды камералдық бақылау | Мемлекеттік сатып алуды жоспарлау | № 14 бейін – Мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарын (мемлекеттік сатып алудың алдын ала жылдық жоспарын) уақтылы орналастыру. | Хабарламаға сәйкес Мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарын (мемлекеттік сатып алудың алдын ала жылдық жоспарын) немесе мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарына (мемлекеттік сатып алудың алдын ала жылдық жоспарына) енгізілген өзгерістерді және (немесе) толықтыруларды мемлекеттік сатып алу веб-порталында орналастыру* |
№ 15 бейін – Мемлекеттік сатып алу көлемдерінің сәйкестігі. | Хабарламаға сәйкес Мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарына өзгерістер енгізу* | ||
№ 16 бейін – Мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарының мазмұны. | Хабарламаға сәйкес Мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарына өзгерістер енгізу* | ||
№ 17 бейін – Мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарына (Мемлекеттік сатып алудың алдын ала жылдық жоспарына) Мемлекеттік сатып алу туралы заңның 16-бабы 3-тармағының 3), 6), 22) және 24) тармақшаларына сәйкес жүзеге асырылатын мемлекеттік сатып алу туралы мәліметтерді енгізу. | Хабарламаға сәйкес мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарына өзгерістер енгізу* | ||
№ 30 бейін. Мемлекеттік сатып алу қорытындылары бойынша және (немесе) мемлекеттік сатып алу туралы шарттар жасасу (оның ішінде жеңімпаз деп танылған өнім берушінің бағаны шартты түрде азайтуын ескере отырып) кезінде қаржыландыру көздерін (жергілікті бюджеттің қатысу үлесін) негізсіз көрсету. | Хабарламаға сәйкес Мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарына өзгерістер енгізу* | ||
Бір көзден алу тәсілімен мемлекеттік сатып алуды камералдық бақылау |
Тапсырыс беруші әлеуетті өнім берушіге қол қоюға жіберген тікелей жасасу жолымен Мемлекеттік сатып алу туралы шарттың жобасы, егер мынадай шарттар болса: | № 10 бейін – Мемлекеттік сатып алу тәсілін құқыққа сыйымсыз қолдану – мемлекеттік сатып алу туралы шартты тікелей жасасу жолымен бір көзден алу тәсілі. | Хабарламаға сәйкес мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарына өзгерістер енгізе отырып, мемлекеттік сатып алу туралы шарттың жобасын кері қайтарып алу* |
№ 25 бейін – Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына сәйкес алып қою белгіленген тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде мемлекеттік сатып алу нысанасының түрін және (немесе) тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің бірыңғай номенклатуралық анықтамалығының кодын құқықққа сыйымсыз айқындау. | Хабарламаға сәйкес мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарына өзгерістер енгізе отырып, мемлекеттік сатып алу туралы шарттың жобасын кері қайтарып алу* | ||
Мемлекеттік сатып алу туралы шарт бойынша міндеттемелердің тиісінше орындалуына камералдық бақылау |
1. Тараптар мемлекеттік сатып алу веб-порталы арқылы бекіткен құрылыс-монтаждау жұмыстары саласындағы орындалған жұмыстардың актілері; | № 28 бейін. Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларына 39-қосымшаға сәйкес орындалған жұмыстардың ҚМЖ мемлекеттік сатып алу туралы шарт талаптарына сәйкес келмеуін анықтау, оның ішінде өзге контрагенттерден (көлемдерінің сәйкестігі бөлігінде) сатып алынған тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді растау | Орындалған жұмыстар актісін кейіннен сәйкес келтіре отырып, кері қайтарып алу |
№ 29 бейін. Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларының 585-тармағын бұза отырып, ҚМЖ саласындағы мемлекеттік сатып алу туралы шарт бойынша төлемнің алдындағы растайтын құжаттарда анықталған сәйкессіздіктер | Орындалған жұмыстар актісін кейіннен сәйкес келтіре отырып, кері қайтарып алу. | ||
Мемлекеттік сатып алудан бас тартуды/жоюды камералдық бақылау |
1. Қорытындылар шығарылғаннан кейін "Күші жойылды" деген мәртебесі бар мемлекеттік сатып алу; |
№ 31 бейін. |
1. Тапсырыс берушінің сатып алудан бас тарту туралы шешімінің күшін жою; |
Ескертпе:
* Хабарлама тапсырылғаннан кейін мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасалған кезде, бұзушылық осындай шартты бұзу арқылы (қорытындыларды жоя отырып) жойылады.
Мемлекеттік сатып алу веб-порталын қоспағанда, ақпараттық жүйелер арқылы жіберілген камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаларды тіркеу журналы
Лот нөмірі | Лот сомасы | Хабарландыру нөмірі | Бағыт | Хабарламаның№ | Бұзушылықты жою тәсілі | Тәуекел профилі | Хабарламаның жасалған күні | Мемлекеттік аудит объектісінің атауы | Мемлекеттік аудит объектісінің ЖСН/БСН |
Кестенің жалғасы
Хабарламаның жіберілген күні | Хабарламаны орындаудың аяқталу мерзімі | Қарсылықтың жеткізілген күні | Қорытындының жеткізілген күні | Хабарламаның орындалу күні | Хабарламаны жасаған адамның ТАӘ | Хабарламаның орындалуы туралы анықтама | Хабарламаның жіберілген күні | Хабарламамен танысу күні | Хабарламамен танысқан адамның ТАӘ |
Аббревиатураларды таратып жазу:
Т.А.Ә. – тегі аты әкесінің аты (ол бар болса);
БСН – бизнес-сәйкестендіру нөмірі;
ЖСН – жеке сәйкестендіру нөмірі.