"109 Бірыңғай байланыс орталығының" Маңғыстау облысының жергілікті атқарушы органдары және коммуналдық қызметтерімен өзара іс - қимыл Регламентін бекіту туралы

Жаңа

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2025 жылғы 7 қазандағы № 215 қаулысы

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес Маңғыстау облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Осы қаулының 1-қосымшасына сәйкес "109 Бірыңғай байланыс орталығының" Маңғыстау облысының жергілікті атқарушы органдары және коммуналдық қызметтерімен өзара іс-қимыл Регламенті бекітілсін.

      2. Осы қаулының 2-қосымшасына сәйкес жауапты ұйымдардың тізімі бекітілсін.

      3. Осы қаулының 3-қосымшасына сәйкес Маңғыстау облысының тіршілікті қамтамасыз ету қызметтері жіктемелерінің тізілімі бекітілсін.

      4. Маңғыстау облысы әкімдігінің құрылымдық бөлімшелерінің, ведомстволық бағынысты кәсіпорындарының басшылары, қала мен аудан әкімдері өз құзыреті шегінде Маңғыстау облысының жергілікті атқарушы органдарымен және коммуналдық қызметтерімен "109 бірыңғай байланыс орталығының" өзара іс-қимыл Регламентінің талаптарын орындау бойынша қажетті шаралар қабылдасын.

      5. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      Маңғыстау облысының әкімі Н. Қилыбай

  Маңғыстау облысы әкімдігінің
  2025 жылғы "7" қазандағы
  № 215 қаулысына 1-қосымша

"109 Бірыңғай байланыс орталығының" Маңғыстау облысының жергілікті атқарушы органдары және коммуналдық қызметтерімен өзара іс-қимыл РЕГЛАМЕНТІ Ақтау қаласы 2025 жыл 1. Жалпы ережелер

      1. Осы Регламент Маңғыстау облысының жергілікті атқарушы органдары, 109 Бірыңғай байланыс орталығы (бұдан әрі – 109 ББО) және коммуналдық қызметтердің тұрғындардан тегін "109" нөмірі, электрондық пошта, әлеуметтік желілер, "Komek 109" мобильді қосымшасы және өзге де байланыс арналары арқылы келіп түскен өтініштерді қабылдау, қарау және шешу бойынша өзара іс-қимыл тәртібін айқындайды. Регламент уәкілетті тараптардың оқиға туралы ақпаратты қабылдау және өңдеу кезіндегі іс-қимыл ретін, сондай-ақ өтініштерге ден қою және оқиғаларға әрекет ету үшін шақыруларды қабылдауға қатысатын қызметтер арасындағы өзара іс-қимыл нысандары мен ішкі ұйымдастыру тәртібін белгілейді.

      2. Өз қызметінде қатысушылар автоматтандырылған ақпараттық жүйені пайдалана отырып, тұрғындардан тегін "109" нөмірі, электрондық пошта, әлеуметтік желілер, "Komek 109" мобильді қосымшасы және басқа да байланыс арналары арқылы келіп түсетін өтініштерді қабылдау, қарау және шешу бойынша өзара іс-қимылға Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, тиісті орталық және жергілікті атқарушы органдардың құжаттарын, сондай-ақ осы Регламентті басшылыққа алады.

      3. Аталған құқықтық қатынастардың өзара іс-қимылына қатысушылар – 109 бірыңғай байланыс орталығы, жергілікті атқарушы органдар, коммуналдық қызметтер, мамандандырылған портал арқылы мемлекеттік сатып алу конкурстарының нәтижесінде айқындалған тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді жеткізушілер болып табылады.

      4. Осы регламентте мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) Бастамашы – өтініш беруші болып табылатын жеке немесе заңды тұлға;

      2) 109 ББО – уәкілетті тараптардың өзара іс-қимылын қамтамасыз ету және халықтың тыныс-тіршілігі мәселелері бойынша өтініштерді шешу мақсатында қалыптастырылған 109 Бірыңғай байланыс орталығы;

      3) Үйлестіруші – "Маңғыстау облысының цифрлық технологиялар басқармасы" ММ, жергілікті атқарушы органдар мен ұйымдардың 109 ББО қызметін үйлестіруші;

      4) ЖАО – "109" бірыңғай нөміріне және әлеуметтік желілер арқылы түскен жеке және заңды тұлғалардың өтініштері бойынша шешім қабылдауға уәкілеттік берілген жергілікті атқарушы органдар мен ұйымдар;

      5) 1-желі Менеджері – өтініштер бойынша бастапқы қолдау көрсететін, әртүрлі коммуникация құралдары арқылы тұрғындардың өтініштерін қабылдауға, жіктеуге және тіркеуге жауапты 109 ББО қызметкері;

      6) 2-желі Менеджері – өтініштерді өңдеуге, олардың шешімін мониторингілеуге, үйлестіруге және бақылауға жауапты 109 ББО қызметкері;

      7) 3-желінің Жауапты орындаушысы – 109 ББО келіп түсетін жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қабылдауға және қарауға уәкілетті ЖАО өкілі.

      8) ААЖ (Автоматтандырылған ақпараттық жүйелер) – "109" бірыңғай нөміріне және әлеуметтік желілер арқылы келіп түскен жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін өзара іс-қимылға қатысушыларға уақытылы ден қою және оларды шешуді жеделдету үшін қамтамасыз ететін 109 ББО басқарудың интеграцияланған жүйелерінің кешені. ААЖ жыл сайын мемлекеттік сатып алу конкурстарының қорытындылары бойынша айқындалады.

      9) Білім базасы – азаматтарға кеңес беру үшін пайдаланылатын және Маңғыстау облысы бойынша тіршілікті қамтамасыз ету қызметтерін ұсыну саласындағы уәкілетті органдар мен ұйымдардың қызметі туралы анықтамалық ақпаратты қамтитын ақпараттық деректер базасы;

      10) Консультация (түрі: "консультация") – білім базасында бар 1-желі менеджері ұсынатын ұсынымдар не ақпараттар не өтініштер бойынша қажетті ақпаратты алу қиындық тудырмайтын және қосымша уақытты талап етпейтін ақпарат немесе ұсыныс;

      11) Шағым (түрі: "шағым") – адамның өзінің немесе басқа адамдардың бұзылған құқықтарын, бостандықтарын немесе заңды мүдделерін қалпына келтіру немесе қорғау туралы, мемлекеттік органдардың, жергілікті өзін-өзі басқару органдарының, мемлекет жүз пайыз қатысатын не мемлекеттік тапсырыс шарттарына сәйкес тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) ұсынатын заңды тұлғалардың заңсыз әрекеттерін немесе әрекетсіздіктерін жою туралы талабы білдірілетін өтініш түрі және (немесе) жеткізуге (орындауға) шарт жасалған жеке және заңды тұлғалардың өтініштері бойынша Мемлекеттік сатып алу, ірі кәсіпкерлік субъектілерінің, оларға тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді), олардың лауазымды тұлғаларын көрсету, сондай-ақ олардың заңсыз шешімдерінің күшін жою;

      12) Ұсыныс ("ұсыныс" түрі) – уәкілетті органдар мен ұйымдардың қызметін жетілдіру, қоғамдық қатынастарды дамыту, мемлекет пен қоғам қызметінің әлеуметтік-экономикалық және өзге де салаларын жақсарту жөнінде адамның ұсынымы берілген Өтініш түрі;

      13) Инцидент ("инцидент" түрі) – көрсетілген қызметтердің жоспарланбаған үзілуіне немесе көрсетілген қызметтер сапасының төмендеуіне әкеп соққан, жауапты адамдар не ұйымдар тарапынан дереу араласуды және жоюды талап ететін оқиға не жағдай;

      14) Алғыс – сапалы қызмет көрсету туралы өтінішті орындауға жауапты 109 ББО қызметкерінің атына ауызша не жазбаша түрде ризашылықты жүзеге асыру;

      15) Ақпаратқа сұрау салу – қызмет алушының ақпарат беруге өтініші;

      16) Өтініш беру құралдары – "109" бірыңғай нөміріне телефон қоңырауы, өтініштердің бірыңғай электрондық жүйесіне немесе әлеуметтік желілердегі ресми беттерге не арнайы мобильді қосымшаларға жазбаша өтініш.

      5. Осы регламенттің қолданылу аумағы Маңғыстау облысы болып табылады. ААЖ айналымдағы ақпарат өзінің мазмұны бойынша жедел және ағымдағы болуы мүмкін.

      Жедел ақпаратқа шақырулар туралы мәліметтерді қамтитын деректер жатады, соның ішінде: "109" бірыңғай нөмірі арқылы жеке және заңды тұлғалардың жүгінулері, әлеуметтік желілердегі (Instagram, Facebook, Telegram, мобильді қосымша) жарияланымдар, сондай-ақ WhatsApp және басқа да мобильді қосымшалардағы тегін ақпарат алмасу сервистері арқылы алынған хабарламалар.

      Ағымдағы ақпаратқа ААЖ шақыруларға 109 ББО ден қою нәтижелері туралы ақпарат, мониторингтің кіші жүйелері, анықтамалық және болжамды ақпарат жатады.

2. 109 ББО және ЖАО өзара іс-қимылы

      6. 109 ББО ЖАО-мен өзара іс-қимылы қазіргі заманғы ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану негізінде халықтың проблемалық мәселелерін және атқарушылық тәртіпті шешу мәселелерінде уәкілетті органдар мен ұйымдар қызметінің тиімділігін арттыру үшін әртүрлі коммуникация құралдары арқылы халықтың тыныс-тіршілігінде мемлекеттік, тұрғын үй-коммуналдық және басқа да қызметтерді алуға байланысты азаматтардың проблемалық мәселелерін анықтауға және шешуге бағытталуы тиіс.

      7. Тиімді өзара іс-қимыл жасау үшін 109 ББО процесіне қатысушы барлық қызметтердің қажетті ресурстарын пайдалану мақсатында ұтымды бөлуді, сондай-ақ халықтың жүйелік сұраныстарын талдау негізінде мониторинг пен болжам жүргізуді қамтамасыз етеді.

      8. 3-желінің Жауапты орындаушысы осы Регламентпен белгіленген функциялардың толық және тиісінше орындалуын және олардың көрсетілетін қызметтердің талаптарға сәйкестігін қамтамасыз етеді.

      9. ЖАО уәкілетті мемлекеттік органдар мен ұйымдар атынан 109 ББО-мен өзара іс-қимыл жасау үшін жауапты қызметкерді айқындайды, ол 109 ББО сұрау салуы бойынша білім базасын жүргізу үшін қажетті ақпаратты толық көлемде береді.

      Дерекқордағы деректер өзгерген жағдайда, ААЖ пайдаланушылары үшін дереу (1 жұмыс күні ішінде) ақпарат береді (жұмыстан босатылған, лауазымы өзгерген, аты-жөні өзгерген және өзге де жағдайларда).

      Өз қызметінің елеулі параметрлеріндегі өзгерістер туралы (мекенжайы, телефон нөмірлері, жұмыс кестесі, ауысым құрамы, жауапкершілік аймағы, басшылар, меншік нысандары) дереу (6 сағаттан кешіктірмей) 109 ББО хабарлайды.

      10. 109 ББО жауапты қызметкерден хабарлама алғаннан кейін ААЖ пайдаланушыларының есептік жазбаларын жасау, жою, өзгерту жүзеге асырылады.

      11. Мемлекеттік органдар мен ұйымдардың жауапты қызметкерлері өз өкілеттіктері шеңберінде ААЖ арқылы келіп түскен жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қабылдайды және қарайды.

      12. ААЖ операторларының ақпаратқа қол жеткізуі олардың өкілеттіктеріне (құзыретіне) және жауапкершілік аймақтарына сәйкес жүзеге асырылады. Пайдаланушылардың есептік жазбаларына сәйкес келмейтін тұлғалардың ААЖ жұмысына жіберілмейді.

      13. 109 ББО ААЖ үздіксіз жұмыс істеуін және оны пайдаланушыларға консультациялық қолдау көрсетуді, сондай-ақ ААЖ 3-желінің Жауапты орындаушыларына қолжетімділікті қамтамасыз етеді.

      14. Мемлекеттік органдардан оларды оқиғалар мен қылмыстарды тергеп - тексеруде пайдалану үшін дыбыстық файлдарды ұсынуға жазбаша сұрау салу келіп түскен кезде барлық қажетті ақпарат Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес беріледі. ААЖ енгізілген жедел ақпаратқа сүйене отырып, келіп түскен қоңыраудың сыни деңгейі анықталады: өте жоғары, жоғары, орташа, төмен.

      Мәселелердің тізбесі осы Регламенттің № 2 қосымшасында Маңғыстау облысының тіршілікті қамтамасыз ету қызметтерінің сыныптамасымен тізілімде көрсетілген (көбейту, сондай-ақ қысқарту мүмкіндігі бар).

3. Әрекет алгоритмі

      15. Қоңырауларды қабылдау "109" бірыңғай нөміріне 109 ББО тәулік бойы, үздіксіз режимде, абонент үшін тегін, демалыс және мереке күндерінсіз жүзеге асырылады. 109 ББО келіп түскен барлық қоңыраулар бойынша міндетті түрде тіркеу жүзеге асырылады және аудиожазба жүргізіледі және оны сапаны бақылау талдаушысы тыңдайды. Әрбір өтініш берушіге және оның әрбір өтінішіне 1-желі Менеджері ААЖ өтінішті есепке алу карточкасын ресімдейді.

      16. Тіркеуге жатпайтын өтініштер:

      - өтініш берушінің телефон арқылы қоңырау шалудан бас тартуы;

      - оқиға туралы келіп түскен хабарламаның қайталануы/жаппай болуы (осы оқиғаға ден қою басталған/аяқталған);

      - Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық қызметтерін көрсетуді тоқтату (ресурстармен жабдықтаушы ұйым, көппәтерлі тұрғын үйлерге техникалық қызмет көрсететін ұйым өкілдерінің ақпараты бойынша).

      17. "Консультация" түріндегі өтініштермен жұмыс істеу кезінде басқа байланыс арналары (WhatsApp, әлеуметтік желілер, мобильдық қосымша) арқылы келіп түсетін өтініштер де қоңыраулар ретінде өңделеді. Телефон қоңырауы арқылы жүгінген өтініш берушіге ауызша жауап беріледі, өзге байланыс арналары арқылы жүгінген бастамашыға жауап тиісінше өтініштің байланыс арнасы бойынша жазбаша түрде беріледі. Бұл жағдайда өтініш карточкасын 1-желі Менеджерлері жабады.

      18. "Алғыс" үлгісіндегі өтініштермен жұмыс істеу кезінде 109 ББО келіп түскен барлық тиісті өтініштер ААЖ тіркеледі және 3-жолдың Жауапты орындаушысына жеткізіледі.

      19. "Шағым" және "Инцидент" типіндегі өтініштермен жұмыс істеу кезінде барлық байланыс арналары бойынша 109 ББО келіп түсетін өтініштерді 1-желінің Менеджерлері қабылдайды, олар өтініш типін көрсете отырып, ААЖ өтінішті есепке алу карточкасы ресімделеді. Тіркеу кезінде өтінішті есепке алу карточкасына егер қауіпсіздікке қатер бар болса және оқиға баланың қатысуымен болған болса да белгілер қойылады.

      20. Өтініш түрін анықтағаннан және оны тіркегеннен кейін 1-желі Менеджері бастамашыға бастамашы таңдаған байланыс арнасы бойынша тіркеу нөмірін көрсете отырып, өтінішті тіркеу туралы ақпарат береді.

      21. 2-желі менеджері апатты жою немесе шағымға жауап беру үшін 3-желінің жауапты орындаушысына жолдайды. Егер 3-желінің Жауапты орындаушысы өтінішті нақтылаусыз алған жағдайда (қате бойынша) – "өтінім қате келді" батырмасын 120 минуттан (2 сағат) кешіктірмей басады. Бұл өтініш Құзыретті орындаушыны тағайындау үшін 2-желі Менеджеріне қайта жіберіледі.

      22. Шешілуі үшін шығу талап етілетін "шағым" немесе "Инцидент" үлгісіндегі өтінішті өңдеу кезінде 3-желінің Жауапты орындаушылары тіркеуден кейін ААЖ тапсырма тағайындайды, онда бұдан әрі мердігер ұйымдар геопозицияны көрсете отырып, электрондық журналда фото, бейне тіркеумен тапсырманың орындалуы туралы есепті, сондай-ақ өтініштің шешімін растайтын ақпараттық материалдарды ұсынады. Бұл есептілікті 3-желінің жауапты орындаушысы атқарылған жұмыстың нәтижесі түрінде белгілейді және оған ААЖ "Аяқталды" деген белгі қойылып және оқиғаны жою туралы материалдар қоса тіркеліп, шешім беріледі. 3-желінің Жауапты орындаушысы өтінішті 1-желі Менеджеріне қайта бағыттайды.

      23. 3-желінің Жауапты орындаушысы 120 минут (2 сағат) ішінде ААЖ келіп түскен өтінішті жұмысқа қабылдау фактісін тіркей отырып, 2-желі Менеджерінен келіп түскен өтінішті жұмысқа қабылдау туралы реакция көрсетуге міндетті.

      24. 1-желі Менеджері әлеуметтік желілердегі өтініштерді қоспағанда, өтініш бастамашысына жауап береді. Егер бастамашы қанағаттандырылса, өтініш карточкасы жабылады.

      25. Әлеуметтік желілер арқылы келіп түскен өтініштер бойынша жауап-фото/видео материалдары бар жарияланымды әлеуметтік желілердің талдаушысы ББО 109 @mangystau109 Instagram ресми парақшасында немесе Facebook-те өтініш берушінің жариялауы бойынша посттың астындағы комментарийде жауап беріледі. Жарияланғаннан кейін бірден өтініш карточкасы жабылады

      26. Өтініштерге жауаптар мазмұны бойынша негізді және дәлелді, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасы шеңберінде өтініш тілінде болып, қабылданған шешімге шағымдану құқығын түсіндіре отырып, өтініш берушінің дәлелдерін теріске шығаратын немесе растайтын нақты фактілерді қамтуға тиіс.

      27. Мемлекеттік орган мен ұйымнан толық негіздемесі жоқ не өтініш тілінде емес толық емес жауап берілген жағдайда, 109 ББО сұрау салу 3-желінің Жауапты орындаушысына пысықтауға жіберіледі.

      28. Қайта жүгінген кезде, Егер бастамашы жаңа дәлелдер немесе жаңадан ашылған мән-жайларды келтірмесе, ал алдыңғы өтініштің материалдарында тексерулердің толық материалдары болса және өтініш берушілерге белгіленген тәртіппен жауаптар берілсе, өтінішті қарауды тоқтату және өтініштің қайталануы туралы түсініктеме қоса отырып, 1-желі Менеджерінің өтініш карточкасын жабу туралы шешім қабылдануы мүмкін.

      29. 109 ББО талдау қызметі ай сайын өтініштер статистикасы бар 3-желінің Жауапты орындаушыларының орындаушылық тәртібі туралы анықтама қалыптастырады және бұзушылардың қарым-қатынастарына шешімдер мен тиісті шаралар қабылдау үшін облыс әкіміне ұсынады.

3. "109" бірыңғай нөміріне халықтың өтініштерін қабылдау, қарау және шешу бойынша өзара іс-қимылға қатысушылардың жауапкершілігі

      31. Осы Регламентте белгіленген нормаларды бұзу Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес тәртіптік жауаптылыққа әкеп соғады.

      32. Ақпаратты уақытылы өңдегені және сақтағаны үшін "109" бірыңғай нөміріне халықтың өтініштерін қабылдау, қарау және шешу жөніндегі ЖАО 109 ББО жауапкершілігі Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерінде айқындалған олардың функционалы шеңберінде айқындалады.

      33. ААЖ операторлары мен пайдаланушылары өтініш берушінің немесе үшінші тұлғалардың құқықтары мен заңды мүдделеріне байланысты өздерінің функционалдық міндеттерін орындауға байланысты өздеріне белгілі болған ақпараттың құпиялылығын сақтауға міндетті.

Деректемелер:

Қосымша № 1

E-mail: mangystau109@gmail.com
Instagram: @mangystau109
WhatsApp: +7 777 109 1090
Чат-бот телеграмм: @mangystau_109_bot
Мобильдік қосымша: Komek 109
Қоңыраулар: 109

Жауапты орындаушылардың тізбесі (қажет болған жағдайда кеңейтілуі немесе қысқартылуы мүмкін)
Қосымша № 2
Маңғыстау облысының тіршілікті қамтамасыз ету қызметтері сыныптамаларының тізілімі (қажет болған жағдайда кеңейтілуі немесе қысқартылуы мүмкін)

  Маңғыстау облысы әкімдігінің
  2025 жылғы "7" қазандағы
  № 215 қаулысына 2-қосымша

Жауапты ұйымдардың тізімі

Орындаушы

1

"Каспий жылу, су арнасы" МКК

2

Ақтау қаласы әкімдігінің "Ақтау электр желілері басқармасы" ШЖҚ-дағы МКК

3

"Green City Aktau" ЖШС

5

"Ақтау қаласының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық бөлімі" ММ

6

"Ақтау қалалық тұрғын үй инспекциясы" ММ

7

"Маңғыстау облысының ақпарат және қоғамдық даму басқармасы" ММ

8

"Ақтау Сервис Құрылыс" ЖШС

9

"West Recycling Company" ЖШС

10

"Ақтау қаласының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары" ММ

11

"Caspiy Operating" ЖШС

12

"Актау ЭлектроКомСервис" ЖШС

13

"Актау Сервис Курылыс" ЖШС

14

Мұнайлы аудан әкімдігінің "Маңғыстауэнерго" ШЖҚ-дағы МКК

15

"Маңғыстау өңірлік электротораптық компаниясы" АҚ

16

"МАЭК" ЖШС

17

"БелесСтрой" ЖШС

18

"Альянс" ЖШС

19

Мұнайлы ауданы әкімдігінің "Маңғыстау Жылу" МКК

20

"Актау Электро Сервис" ЖШС

21

"Ақтау қалалық кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімі" ММ

22

"Ақтау қалалық лифтілері" ЖШС

23

Жаңаөзен қаласы әкімдігінің "Өзенэнергосервис" ШЖҚ-дағы МКК

24

"Ақтау қалалық сәулет және қала құрлысы бөлімі" ММ

25

"Мұнайлы аудандык тұрғын-үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" ММ

26

"Маңғыстау облысының ветеринария басқармасы" ММ

27

"Ақбота" ШЖҚ-дағы МКК

28

"Өмірзақ ауылы әкімінің аппараты" ММ

29

ЖШС "Компания Строй Инвест 2020"

30

"Ақтау қалалық құрылыс бөлімі" ММ

31

Ақтау қаласы әкімдігінің ШЖҚ-дағы "Ақтау тұрғын үй" КМК

32

"Қала жолдары" ЖШС

33

"ЖЭК- 4" ПИК

34

Жаңаөзен қаласы әкімдігінің "Өзенинвест" ШЖҚ-дағы МКК

35

"Болат" ПИТК

36

"НАТИС АБ" ЖШС

37

"Ақтау қалалық ауыл шаруашылығы және ветеринария бөлімі" ММ

38

"Маңғыстау облысының денсаулық сақтау басқармасы" ММ

39

"Мангистау бірлік" ЖШС

40

"Светлана" ПИТК

41

"Собственник" ПИТК

42

"Мұнайлы-Қызмет" ЖШС

43

"Аққу" ПИК

44

"Жаңаөзен қалалық тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық және тұрғын үй инспекциясы бөлімі" ММ

45

"Рахат ауылы әкімінің аппараты" ММ

46

"Атамекен ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

47

"Нуреке сервис" ЖШС

48

"РЭП" ЖШС

49

"Басқұдық ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

50

"Қызылтөбе ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

51

"Бейнеу ауылы әкімінің аппараты" ММ

52

"Чапканов" ЖК

53

ШЖҚ Түпқараған ауданы әкімдігі жанындағы "Коммуналдық қызмет" МКК

54

"Маңғыстау облысының төтенше жағдайлар департаменті" ММ

55

"Максат-2" ПИТК

56

"Баянды ауылы әкімінің аппараты" ММ

57

"Теңге ауылы әкімінің аппараты" ММ

58

"Бакыт" ПИК

59

Түпқараған ауданы әкімдігінің "Түпқараған электр жүйесі" МКК

60

"МАЭК" ЖШС

61

"Галия" ПИТК

62

"Каспий авто парк" ЖШС

63

"Адал қызмет актау" ЖШС

64

"Фирма РЭК-8" ЖШС

65

"Тазалық – с" ЖШС

66

"Гаухартас актау" ТҮҚК

67

"Альтернатива" ҮИҚБ

68

"РЦКУ-Актау" ЖШС

69

"Татьяна" ПИТК

70

"Каспий Дом" ЖШС

71

"Шанс" ПИТК

72

"Кызылкоға-Нурдаулет" ЖШС

73

"Максат-Мангыстау" ЖШС

74

"АЕS Company" ЖШС

75

"Алимар-Курылыс" ЖШС

76

"Маңғыстау облысының цифрлық технологиялар басқармасы" ММ

77

"Маңғыстау обылысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы" ММ

78

"КазТрансГаз Аймак" АҚ Маңғыстау өндірістік филиалы

79

"Ақшұқыр ауылы әкімінің аппараты" ММ

80

Маңғыстау облысының балық шаруашылығы басқармасының "Жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі қызмет" КММ

81

"Ақтау қалалық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

82

"Жаңаөзен қалалық жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" ММ

83

Бейнеу аудандық әкімдігінің ШЖҚ-дағы "Бейнеуэнергосервис" МКК

84

"КазАзия Сервис" ЖШС

85

ҚСҚ "Общество слепых" ЖШС

86

"Актау кызмет" ЖШС

87

"Дәулет ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

88

ЖК "Адал Сервис"

89

ЖК "Ихсан"

90

"Маңғыстау облысының энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасы" ММ

91

Бейнеу РЭС "МӨЭК" АҚ

92

"Қазахтелеком" АҚ

93

"Ырыс" ПИК

94

Жаңаөзен қаласы әкімдігінің "Өзен жылу" ШЖҚ-дағы МКК

95

"Бейнеу аудандык тұрғын-үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" ММ

96

"Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Маңғыстау облысының Полиция департаменті" ММ

97

ЖК "Байжигитов"

98

"Түпқараған аудандык тұрғын-үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" ММ

99

"Манғыстау облысының құрылыс, сәулет және қала құрылысы басқармасы" ММ

100

"Тұрғын үй Сервис" ЖШС

101

"Ақтау қалалық білім бөлім" ММ

102

Бейнеу ауданы әкімдігінің "Бейнеусусервис" ШЖҚ-дағы МКК

103

ЖК "Сактаганов А. Б."

104

"Ақтау қалалық жер қатынастары бөлімі" ММ

105

"Каспий Авто Парк" ЖШС

106

"Актау РауанLTD" ЖШС

107

"ЖЭК-3а" ЖШС

108

"КР экология және табиғи ресурстар министрлігі Экологоялық реттеу және бақылау комитетінің Маңғыстау облысы бойынша экология департаменті" РММ

109

"Ақтау қалалық жер қатынастары бөлімі" ММ

110

"Батыр ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

111

"Маңғыстау ауылы әкімінің аппараты" ММ

112

Түпқараған ауданы әкімдігінің "Түпқараған су жүйесі" МКК

113

"Маңғыстау жарық" ЖШС

114

ЖК "Сити Сервис"

115

"Компания Актау Жан" ЖШС

116

"Қала тазалығы Ақтау" ЖШС

117

"Сайын Шапағатов ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

118

Қарақия аудандық тұрғын үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушы көлігі және автомобиль жолдары бөлімінің ШЖҚ-дағы "Тұрмыс-Сервис" МКК

119

"Жаңаөзен қалалық жер қатынастары, сәулет және қала құрылысы бөлімі" ММ

120

"Қала Тазалығы" ЖШС

121

"Нико Актау" ЖШС

122

ТК "Бірлік-5"

123

"Жаңаөзен қалалық экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" ММ

124

"Жаңаөзен қалалық дене шынықтыру және спорт бөлімі" ММ

125

"Жаңаөзен қаласы әкімінің аппараты" ММ

126

"Мұнайлы аудандык жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

127

"Маңғыстау облысының дене шынықтыру және спорт басқармасы" ММ

128

"Акку-сервис" ЖШС

129

"ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі Мемлекеттік еңбек инспекциясы комитетінің Маңғыстау облысы бойынша департаменті" РММ

130

"СоцСервис А" ЖШС

131

"Жетібай ауылы әкімінің аппараты" ММ

132

"Атамекен Тазалык" ЖШС

133

"Қарақия аудандық жер қатынастары, сәулет және қала құрылысы бөлімі" ММ

134

"Шетпе ауылы әкімінің аппараты" ММ

135

"Арман" ҚБ

136

"Құрық ауылы әкімінің аппараты" ММ

137

"Боранқұл ауылы әкімінің аппараты" ММ

138

"КаспийБекСервис" ЖШС

139

"Ақтау қалалық мәдениет, дене шынықтыру және спорт бөлімі" ММ

140

"Түпқараған аудандық жер қатынастары, сәулет және қала құрылысы бөлімі" ММ

141

"Актан" ПИК

142

"Гаухартас" ЖК

143

"Компания Актау-Жан" ЖШС

144

"Маңғыстау облысының Полиция департаменті ішіндегі жергілікті полиция қызметі басқармасы" ММ

145

"Мұнайлы аудандық кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімі" ММ

146

"Маңғыстау облысының білім басқармасы" ММ

147

"Ақтау қалалық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" ММ

148

"Маңғыстау ауданы әкімінің аппараты" ММ

149

"Манғыстау аудандык тұрғын-үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" ММ

150

"Темiржолсу-Манғыстау" ЖШС

151

"Маңғыстау облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы" ММ

152

"Алтын - Нур" ЖК

153

"Сам ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

154

"Каспий коммуналдық қызметі" ЖШС

155

"Қарақия аудандық кәсіпкерлік және өнеркәсіп бөлімі" ММ

156

"Баутин ауылдық округінің әкімі аппараты" ММ

157

"Alym LTD" ЖШС

158

ГУ "Отдел цифровизации и информационных технологий аппарата акима города Актау"

159

"Эко Актау" ЖШС

160

"Сток Мастер" ЖШС

161

"Тастеміркұрылыс" ЖШС

162

"Маңғыстау облысының қаржы басқармасы" ММ

163

"Маңғыстау облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" ММ

164

"Маңғыстау облысының кәсіпкерлік және сауда басқармасы" ММ

165

"Маңғыстау облысының балық шаруашылығы басқармасы" ММ

166

"Маңғыстау облысының жастар саясаты мәселелері жөніндегі басқармасы" ММ

167

"Маңғыстау облысының өнеркәсіп және индустриалдық-инновациялық даму басқармасы" ММ

168

"Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" ММ

169

"Манғыстау облысының құрылыс, сәулет және қала құрылысы басқармасы" ММ

170

"Маңғыстау облысының туризм басқармасы" мемлекеттік мекемесі

171

"Маңғыстау облысының дін істері басқармасы" ММ

172

"Маңғыстау облысының мәдениет, тілдерді дамыту және архив ісі басқармасы" ММ

173

"Маңғыстау облысының жұмылдыру дайындығы, аумақтық және азаматтық қорғаныс басқармасы" ММ

174

"Маңғыстау облысының ауыл шаруашылығы және жер қатынастары басқармасы" ММ

175

"Маңғыстау облысының мемлекеттік сатып алу басқармасы" ММ

176

"Маңғыстау облысының дене шынықтыру және спорт басқармасы" ММ

177

"Маңғыстау аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

178

"Бейнеу аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" ММ

179

"Ак Жайык" МКК

180

"Ақтау қаласы әкімінің аппараты" ММ

181

"Актау-Арна" ЖШС

182

"Сыңғырлау ауылы әкімінің аппараты" ММ

183

"Адал сервис" ЖК

184

"Азиз Корпорейшэн" ЖШС

185

"Комфорт Сервис" ЖК

186

"Жаңаөзен қалалық құрылыс бөлімі "ММ

187

"Жаңаөзен қалалық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

188

"Жаңаөзен қалалық кәсіпкерлік және ауыл шаруашылығы бөлімі" ММ

189

"Жаңаөзен қалалық білім бөлімі" ММ

190

"Жаңаөзен қалалық қаржы бөлімі" ММ

191

"Жаңаөзен қалалық мәдение және тілдерді дамыту бөлімі" ММ

192

"Жаңаөзен қалалық ішкі саясат бөлімі" ММ

193

"Ақтау қалалық экономика және бюджеттік жоспарлау және қаржы бөлімі" ММ

194

"Ақтау қалалық қаржы бөлімі" ММ

195

"Ақтау қалалық құрылыс бөлімі" ММ

  Маңғыстау облысы әкімдігінің
  2025 жылғы "7" қазандағы
  № 215 қаулысына 3-қосымша

Маңғыстау облысының тіршілікті қамтамасыз ету қызметтері жіктемелерінің тізілімі

Қызмет атауы

1.

Тіршілікпен қамтамасыз ету

2.

Абаттандыру

3.

Қауіпсіздік

4.

Әкімшілік қызмет

5.

Жеке секторды сумен жабдықтау

6.

Көп пәтерлі тұрғын үйлерді сумен жабдықтау

7.

Газбен жабдықтау

8.

Бірыңғай төлем құжаты

9.

Лифт

10.

Санитарлық тазалау

11.

Қаланы жылумен жабдықтау

12.

Көп пәтерлі тұрғын үйлерді жылумен жабдықтау

13.

Жанармай

14.

Экология

15.

Қаланы электрмен жабдықтау

16.

Көп пәтерлі тұрғын үйлерді электрмен жабдықтау

17.

Аула аумақтарын абаттандыру

18.

Аула ішіндегі жарықтандыру

19.

Өндірістік жұмыстардан кейін қалпына келтіру

20.

Қалалық орта

21.

Жол инрақұрылым

22.

Ғимараттар мен құрылыстар

23.

Жасыл желектер

24.

Кәріз

25.

Құдықтар (люктер)

26.

Қақпақ (шатыр)

27.

Қоршау (тіректер)

28.

Пандус

29.

Саябақтар, аллея алаңдары

30.

Су басу

31.

Бөтен иістер

32.

Спорт, ойын алаңы

33.

Қатты тұрмыстық қалдықтар

34.

Көше жарығы

35.

Ветеринария

36.

Бейнебақылау

37.

Жол-көлік оқиғасы (ЖКО)

38.

Өрт

39.

Құқықтық тәртіп

40.

Өнеркәсіптік қауіпсіздік

41.

Жарақаттар, көгерулер, жазатайым оқиғалар

42.

Төтенше жағдайлар

43.

Шлагбаум

44.

Жұмыспен қамту және әлеуметтік қорғау

45.

Тұтынушылардың құқықтарын қорғау

46.

Денсаулық сақтау

47.

Білім беру

48.

Қоғамдық көлік

49.

Кәсіпкерлік және инновация

50.

Анықтамалық ақпарат

51.

Сәулет және құрылыс

52.

Құрылыс

53.

Ішкі саясат

54.

Мәдениет және тілдерді дамыту

55.

Ауыл шаруашылығы

56.

Жер қатынастары

57.

Мемлекеттік сатып алу

58.

Карантиндік шектеу мәселелері

59.

Баған

60.

Ыстық, суық сумен жабдықтаудың болмауы

61.

Ыстық, суық сумен жабдықтаудың үзілістері

62.

Көшелерді тазалау

63.

Жанармай құю станциясына шағым

64.

Ауаның ластануы, шаң

65.

Кабельдің үзілуі

66.

Велосипед жолдары

67.

Велосипед тұрақтары

68.

Бағдаршамдар, семафорлар

69.

Құрылыс салушыларға шағым

70.

Ағаштарды кесу

71.

Кәріз

72.

Су деңгейінің көтерілуі, нашар кәріз жүйесі, су өткізгіш коммуникациялар, су бұру коммуникациялары

73.

Бағананың құлауы

74.

Көше шамы

75.

Мектеп (балалар) жарақаттары

76.

Суицид (өзіне қол жұмсау)

77.

Құрылыс кранының құлауы, басқа құрылымдар және т. б.

78.

Жалпы орта білім

79.

Кадр мәселесі, аттестаттау

80.

Біліктілікті арттыру үш тілде оқыту

81.

Ыстық тамақ, тасымалдау

82.

Қорғау

83.

Мерзімі өткен тауарларды сату

84.

Тарихи-мәдени ескерткіштер бойынша

85.

Техникалық инспекция бойынша

86.

Төтенше жағдай

87.

Домофон

88.

Трасса

89.

Референдум

90.

Ақылды аялдама

91.

Жылыту маусымына дайындық

92.

Сайлау

93.

Депутаттарды сайлау

94.

Шағым

95.

Аудан әкімінің сайлауы

96.

Цифрландыру

97.

Жер астынан судың ағуы

98.

Қалалық су құбырынан судың ағуы

99.

Ұңғымадан судың ағуы

100.

Жеке су құбырынан судың ағуы

101.

Бағаннан судың ағуы

102.

Жұмыс істемейтін баған (ауыстыруды қажет етеді)

103.

Мұз қатып қалған баған

104.

Көппәтерлі тұрғын үйлерді ыстық, суық сумен жабдықтаудың болмауы (үй пайдалануға берілмеген)

105.

Көппәтерлі тұрғын үйлерді ыстық, суық сумен жабдықтаудың үзілістері (үй пайдалануға берілмеген)

106.

Жеке үйде ыстық, суық сумен жабдықтаудың бұзылуы

107.

Бұлдыр, тот басқан, лас су

108.

Жоспарлы жұмыстар (сумен жабдықтау)

109.

Авариялық жұмыстар (сумен жабдықтау)

110.

Иісті ыстық, суық сумен жабдықтау

111.

Ыстық сумен жабдықтауды есепке алу аспаптарының көрсеткіштерін беру

112.

Су атқылауы

113.

Су қысымының болмауы

114.

Ыстық судың орнына суық су және керісінше

115.

Ыстық, суық сумен жабдықтаудың үзілістері

116.

Су кету

117.

Жертөледегі суды сордыртып алу қажеттілігі

118.

Газдың болмауы

119.

Газдың ағуы

120.

Газдың болмауы

121.

Газды дұрыс пайдаланбау

122.

Авариялық жұмыстар (газбен жабдықтау)

123.

Жоспарлы жұмыстар (газбен жабдықтау)

124.

Абонентке түбіртек жеткізілмеген

125.

Төлемдер бойынша ақпарат

126.

Дербес шот бойынша ақпарат

127.

Иесінің ауысуы туралы ақпарат

128.

Тұратын адамдардың саны туралы ақпарат

129.

Электр энергиясы аспаптарының көрсеткіштерін қабылдау

130.

Аспаптардың көрсеткіштерін қабылдау

131.

Ыстық сумен жабдықтау аспаптарының көрсеткіштерін қабылдау

132.

Бірыңғай төлем құжатының түбіртегінің мекенжайын өзгерту бойынша ақпарат

133.

Жұмыс істемейтін лифт

134.

Лифт адаммен бірге тұрып қалды, есіктер ашылмайды (эвакуация)

135.

Лифт жұмысының диагностикасын жүргізу

136.

Лифт серпіліспен жұмыс істейді

137.

Лифтке қоңырау шалу түймесін қалпына келтіру

138.

Көтеру түсіру кезінде бөгде шулар

139.

Лифт есіктерін жабу жүйесінің жұмысын қалпына келтіру

140.

Лифт алаңын тексеру

141.

Лифт жарығын қалпына келтіру

142.

Бос лифттің шахтаға құлауы

143.

Лифттің адаммен бірге шахтаға құлауы

144.

Қоңырау жұмыс істемейді

145.

Қоңырауға ешкім жауап бермейді

146.

Лифттің қабаттар арасында тұрып қалуы

147.

Есіктер ашылмайды, жабылмайды

148.

Қардан, мұздан тазарту

149.

Кіреберісті тазалау

150.

Көшелерді суару

151.

Көшелерді жинау (қоқыс)

152.

Көшелерді жинау (апат)

153.

Тұрақты су (көшелерді тазарту)

154.

Ағаш қоқыстарын тазарту туралы өтініш

155.

Қоқыс қасындағы сөмкелер

156.

Жылу трассасынан бу шығу

157.

Жоғары жылу параметрлері

158.

Төмен жылу параметрлері

159.

Жылудың ағып кетуін жою

160.

Жылудың болмауы

161.

Авариялық жұмыстар (қаланы жылумен жабдықтау)

162.

Объектіні пайдалануға беру

163.

Кейіннен теңгерімге қабылдау үшін жылу трассасын коммуналдық меншікке беру

164.

Жоспарлы жұмыстар (жылумен жабдықтау)

165.

Төмен жылу параметрлері

166.

Жылытудың болмауы

167.

Жоғары жылу параметрлері

168.

Жылыту импульсін жою

169.

Сүлгі кептіргіштің дұрыс жұмыс істемеуі

170.

Жанармай құю станциясына шағым бағаның сәйкес келмеуі

171.

Жанармай құю станциясына шағым бағасы көрсетілмеген

172.

Жанармай құю станциясына шағым чек берілмеген

173.

Жанармай құю станциясына шағым сапасыз отын

174.

Жанармай құю станциясының шағымы есептегіш мәселесі

175.

Жанар-жағармай материалдары, көмір бойынша сұрақтар

176.

Жанармайдың ағуы

177.

Ағынды суларды қоршаған ортаға төгу

178.

Көшенің жол бөлігіне (жеке сектор)Ағынды суларды төгу

179.

Көп пәтерлі тұрғын үйлердің ауласындағы Ағынды суларды төгу

180.

Су қоймаларына Ағынды суларды төгу

181.

Ауаның ластануы, шаң (отын)

182.

Ауаның ластануы, шаң (химиялық шығарындылар)

183.

Ауаның ластануы, шаң (Ағынды құбыр)

184.

Ауаның ластануы, шаң (қоқыс)

185.

Ауаның ластануы, шаң (түтін)

186.

Ауаның ластануы, шаң (қазба)

187.

Ауаның ластануы, шаң (бұзу)

188.

Ауаның ластануы, шаң (бетонды кесу)

189.

Электр энергиясының болмауы

190.

Кабельдің жабылуы, ұшқыны

191.

Кабельдің қатып қалуы

192.

Кабельдің үзілуі ғимарат ішіндегі жарықтандыру

193.

Телекоммуникация кабелінің үзілуі

194.

Жоғары вольтты кабельдің үзілуі

195.

Электр кернеуінің төмендеуі

196.

Ашық трансформатор шкафы

197.

Сымдардың жер астынан шығуы

198.

Авариялық жұмыстар

199.

Жоғары вольтты тіректерді қалпына келтіру

200.

Электр энергиясын есепке алу аспаптарының көрсеткіштерін беру

201.

Электр энергиясын тұрмыстық тұтыну шарты (жеке тұлғалар)

202.

Жоспарлы жұмыстар (электрмен жабдықтау)

203.

Шағым (электрмен жабдықтау)

204.

Электр энергиясының болмауы

205.

Кабельдің жабылуы, ұшқыны

206.

Электр кернеуінің төмендеуі

207.

Сымдар ілулі, ашық электр қалқаны

208.

Электр энергиясын ұрлау

209.

Трансформатор құрылғысына заңсыз қосылу

210.

Абоненттің берешегі үшін электр қуатын өшіру

211.

Ыстық сумен жабдықтау электр тогын соғуы

212.

Көппәтерлі тұрғын үйлер бойынша басқа да мәселелер

213.

Аула аумағын абаттандыру

214.

Аулада тұрақ орнату

215.

Аула тұрағын жөндеу жұмыстары

216.

Орындықтардың болмауы

217.

Хаттарға арналған почта жәшігін орнату

218.

Ауланы жарықтандыру

219.

Кіре берісті жарықтандыру

220.

Қалалық жарықтандыру

221.

"КЖСА" МКК-ның өндірістік жұмыстарынан кейінгі қалпына келтіру

222.

"МАЭК" ЖШС-нің өндірістік жұмыстарынан кейінгі қалпына келтіру

223.

"АҚЭЖ" ШЖҚ-дағы МКК өндірістік жұмыстарынан кейінгі қалпына келтіру

224.

"WRS" ЖШС өндірістік жұмыстарынан кейінгі қалпына келтіру

225.

"Қазахтелеком" АҚ өндірістік жұмыстарынан кейінгі қалпына келтіру

226.

"ГМЖ" ЖШС өндірістік жұмыстарынан кейінгі қалпына келтіру

227.

Шағымдарды қабылдау

228.

Жер қатынастары бойынша өтініш

229.

Белгілердегі қателік

230.

Кондоминиумға қатысты сұраулар

231.

Велосипед жолдары (жөндеуді қажет етеді)

232.

Велосипед жолдары (салу бойынша ұсыныс)

233.

Велосипед жолдарының сұранысы бойынша бағдарламалар жобалар

234.

Велосипед жолдары (көлікпен қоршау)

235.

Әлеуметтік құрылыс нысандары бойынша сұрақтар

236.

Көше атауларын қайта қарау

237.

Жалға алуды арттыру және мәдениет объектілерін мақсатсыз пайдалану

238.

"100 аула" бағдарламасы бойынша сұрақтар

239.

Көп пәтерлі тұрғын үйлердің төбесіндегі жылыжайлар туралы сұрақтар

240.

ПИК мәселелері бойынша өтініштер

241.

Жолдардың, тротуарлардың зақымдануы

242.

Аялдамалар

243.

Бағдаршамдар, семафорлар жұмыс істемеуі

244.

Бағдаршам, семафора орнату туралы сұрау

245.

Бағдаршамдар, семафорлар кейбір түстердің жанбауы

246.

Жол белгілері мен белгілері

247.

Тұрақ

248.

Анықтамалық ақпарат (жол инфрақұрылымы)

249.

Құрылыс салушыларға шағым жоба паспортының болмауы

250.

Құрылыс салушыларға шағым құрылыс алаңы қоршаумен қорғалмайды

251.

Рұқсаттарға қайшы жұмыс салушыларға шағым

252.

Сыртқы әрлеу

253.

Апатты иесіз ескі құрылым

254.

Жарнамалық және сәндік дизайн кедергі келтіруі

255.

Ішкі әрлеу

256.

Үйдің қасбетіндегі жарнама белгісі

257.

Сыртқы жарнаманы қалпына келтіру

258.

Жарнамалық құрылымның құлау қаупі және т. б. (бөлшектеу)

259.

Желдету

260.

Граффити

261.

Ескі, кептірілген ағаштарды жою

262.

Жасыл желектерді отырғызу

263.

Ағаштың құлау қаупі (кесу қажет)

264.

Жасыл желектерді қалпына келтіру (көгалдарды тазарту)

265.

Жасыл желектерді суару

266.

Жасыл желектерді қалпына келтіру (орталық көшелер, саябақтар, скверлер)

267.

Жасыл желектерді қалпына келтіру (ағаштарды, бұталарды тәждеу)

268.

Заңсыз кесу

269.

Жәндіктердің кесірінен ағаштарды кесу

270.

Шөп шабу керектігі

271.

Шөп шабу керектігі (аула)

272.

Ағаштарды кесу (мөлдір шатыр, көше шамдары, төмен бұтақ)

273.

Кәріздің бітеліп қалуы

274.

Кәріздің ағуы

275.

Арык

276.

Кәрізді тазарту

277.

Ұңғыманың (люктің) ашық қақпағы

278.

Ұңғыма негізінің сәтсіздігі

279.

Ұңғыманың қақпағы сынған

280.

Ұңғыманың стандартты емес қақпағы (Люк) (діріл қағу)

281.

Люктің қақпағының жоқтығы, оны орнату қажеттілігі (құдықты жабыңыз)

282.

Стандарт бойынша кәріз құдығы (люк) орнатылмағандығы

283.

Жұмыстарды жүргізу кезінде стандартты емес қақпақ, құдық негізі

284.

Жол жұмыстарын жүргізу кезінде кәріз құдықтарын орау (қолжетімділік жоқ)

285.

Кәсіпорын теңгеріміне берілмеген құдықтың (люктің) ашық қақпағы

286.

Шатырды қалпына келтіру (Көппәтерлі тұрғын үйлер)

287.

Үйдің төбесінде люктың ашық болуы

288.

Бордюр қоршауын қалпына келтіру және бөлшектеу

289.

Аула аумағын заңсыз қоршау (кіру, шығу)

290.

Бекітілген тіректерді қалпына келтіру және оларды бөлшектеу, монтаждау

291.

Қар жинау кезінде қоршаулардың, тіректердің, шекаралардың зақымдануы

292.

Нысандарды бұзу кезінде аумақты қоршаудың болмауы

293.

Жаңа салынып жатқан нысанның қоршауының құлауы

294.

Жиектер орнатылмағандығы (орнату қажет)

295.

Шекаралар орнатылмағандығы (орнату қажет) тоқсан ішінде

296.

Жұмыс істемейтін бағананы бұзу

297.

Пандус орнату

298.

Қоңырау жұмыс істемейді

299.

Пандус сынғандығы

300.

Пандусты жөндеу қажеттігі

301.

Жарықтандыру жоқтығы

302.

Урнасы толық саябақтар

303.

Тротуарлардағы шұңқырлар

304.

Кәріздің су астында қалуы (саябақтар, алаңдар, аллеялар)

305.

Кәріз қақпағының жоқтығы (саябақтар, алаңдар, аллеялар)

306.

Орындықтар жеткіліксіздігі

307.

Ішкі суағарлар мен су айдындарын тереңдету және тазарту

308.

Тұзды топыраққа орнатылуы

309.

Судың жоғалуы

310.

Жер асты суларының пайда болуы

311.

Жер асты суларының жоғары деңгейі

312.

Газдың иісі

313.

Спорттық немесе ойын жабдықтарының жоқтығы

314.

Қоқыс жақсы тазаланбайды, қоқыс шашыраңқы

315.

Қоқыстарды сирек тазалануы

316.

Орнату, ауыстыру (көше жарығы)

317.

Тірек құлады зақым, зақым бар

318.

Тірек құлады, зақым жоқ

319.

Барлығы өшірілген (көше шамы)

320.

Жарық толығымен сөнуі (көше шамы)

321.

Жарық сөнеді, содан кейін қосылуы (көше шамы)

322.

Шам бағанында есіктің болмауы (көше шамы)

323.

Түнде жарық жоқтығы (көше шамы)

324.

Ұсақ кеміргіштерді, зиянды жәндіктерді жою

325.

Жануарлардың (мысықтардың, иттердің, итбалықтардың) мәйіттерін жою

326.

Қаңғыбас жануарларды (ит мысықтарын) аулау

327.

Иесінің өтініші бойынша жануарларды аулау

328.

Бейнебақылау жұмыс істемеуі

329.

Камераларды орнату

330.

Жол учаскесінде жылдамдық өлшегіш жоқ (орнату қажет)

331.

Бейнематериалды беру

332.

Жеңіл көліктің соқтығысуы

333.

Жаяу жүргіншіге соққы

334.

Жолаушылар көлігінің соқтығысуы

335.

Көліктің соқтығысуы (құрылымы, заты, ағашы)

336.

Жүк көлігінің соқтығысуы

337.

Мотоциклмен (велосипедпен) соқтығысу

338.

Түтін

339.

Құрылым жанып тұруы

340.

Көлік жанып тұруы

341.

Өрт қауіпсіздігін тексеру

342.

Құрғақ күйіп кетуі

343.

Шатыр жанып тұруы

344.

Қоқыс жануы

345.

Саябақ аймағы жанып тұруы

346.

Сыртқы әрлеу жанып тұруы

347.

Жол қозғалысы ережелерін бұзу (ЖҚЕ)

348.

Тұрғындардың тыныштығын бұзу

349.

Көппәтерлі тұрғын үй ауласынан иесіз автокөлікті алып тастау қажеттігі

350.

Бөгде адамдардың тұрғындардың тыныштығын бұзуы (пәтер иесі, көрші)

351.

Шағым

352.

Аумақты өз бетінше басып алу

353.

Бөгде адамдардың тұрғындардың тыныштығын бұзуы(үйсіз, алкогольдік немесе есірткілік мас болу)

354.

Қайыр сұрау

355.

Түнгі уақытта құрылыс жұмыстары жүргізілуі

356.

Қоғамдық жерде қарғыбаусыз иттерді серуендеуі

357.

Алаяқтық, ұрлық, материалдық құндылықтарды ұрлауы

358.

Қылмыстық істер бойынша сұрақтар

359.

Тіркеуді құжаттау

360.

Нормативтік-құқықтық актілердің құқықтық мониторингі мәселелері және құқықтық қамтамасыз етуді ұйымдастыру

361.

Құрылыс крандарының құлау қаупі

362.

Басқа құрылымдардың құлау қаупі

363.

Жәбірленушінің мектеп (балалар) жарақаттары, бар

364.

Мектеп (балалар) жарақаттарынан зардап шеккендер, жоқ

365.

Жазатайым оқиғалар

366.

Суицид (суицид) жәбірленушілері, бар

367.

Суицид (суицид) құрбандары, жоқ

368.

Тұрмыстық жарақат (көгеру, кесу, жарақат)

369.

Зорлық-зомбылық

370.

Авариялық-құтқару жұмыстары

371.

Құрылыс кранының құлауы, басқа құрылымдар және т. б. құрбандар, жоқ

372.

Мерекелік әшекейлердің құлау қаупі (қалалық безендіру)

373.

Дауыл және басқа да табиғи апаттар

374.

Терроризм қаупіне, күдікті затқа және т. б. байланысты, Эвакуация

375.

Шлагбаумды орнату

376.

Шлагбаумды бөлшектеу

377.

Тұрғын-үй мәселелері бойынша өтініштер

378.

Жалғыз басты зейнеткерлер мен мүгедектерге үйде әлеуметтік көмек көрсету бөлімшесі бойынша

379.

Мүмкіндігі шектеулі балаларға қызмет көрсету бойынша үйде әлеуметтік көмек көрсету

380.

Ұйымдастыру-әкімшілік кадр қызметі және құжаттамалық қамтамасыз ету секторы

381.

Ардагерлер мен мүгедектердің жұмысы жөніндегі Сектор

382.

Мүмкіндігі шектеулі азаматтармен жұмыс жөніндегі Сектор

383.

Мүмкіндігі шектеулі азаматтарды әлеуметтік қолдау жұмысын ұйымдастыру секторы

384.

Азаматтық хал актілерін тіркеу

385.

Қалалық жұмыспен қамту орталығы

386.

Қабылдауға жазылу

387.

Бағаны көтеру туралы шағым

388.

Жалған жарнама

389.

Тауар алынған жоқ

390.

Чек берілмеген

391.

Тауарды қайтару кезіндегі мәселе

392.

Артық төлем

393.

Медициналық мекеме

394.

Медицина қызметкеріне

395.

Медициналық мекемеде ережелер мен рәсімдерді сақтамау

396.

Медицина қызметкерін немесе қызметкерді немесе медицина қызметкерінің өкілін қудалау, қорқыту немесе мәжбүрлеу

397.

Фармацевтикалық өнімнің заңсыз, алаяқтық, жаңылыстыратын немесе жаңылыстыратын маркетингі

398.

Медициналық көмекке, мейірбикеге немесе басқа да осындай әрекеттерге лицензияңыз бар деген жалған түсінік беру үшін атауды немесе белгіні пайдалану

399.

Лицензияны көрсете алмау

400.

103 – жедел жәрдем сұрақтары

401.

Шағым (Денсаулық сақтау)

402.

Анықтамалық ақпарат (денсаулық сақтау)

403.

Дәрілік заттардың болмауы

404.

Цифрландыру бағдарламасы Электрондық балабақша

405.

Балабақшалар бойынша сұрақтар

406.

Мектептер жанындағы шағын орталықтар бойынша сұрақтар

407.

Мектепке дейінгі ұйымдар бойынша сұрақтар

408.

Төтенше жағдай

409.

Жалпы орта білім беру үш ауысымды мектептің мәселелері

410.

Оқулықтар мен әдістемелік құралдарды жаңарту

411.

Кадр мәселесі, аттестаттау (жаңа лауазымдық жалақыға санатты арттыру)

412.

Жалпы білім берудің жаңартылған мазмұны

413.

Олимпиада ғылыми жоба, мұғалімдер конкурстары

414.

Инклюзивті, үйде оқыту

415.

Ыстық тамақ, тасымалдау (мектептердегі буфеттер)

416.

Мектептері жоқ елді мекендерден арнайы бекітілген автобустармен балаларды тасымалдау

417.

Білім беруді цифрландыру

418.

Рухани жаңғыру

419.

Кәмелетке толмаған балалардың құқықтарын қорғау

420.

Экология, қауіпсіздік

421.

Автобустың санитарлық-техникалық жағдайы

422.

Ақпараттық тақтаның жұмысы

423.

Автобус желілерінің жетіспеушілігі

424.

Жол жүру ақысы және жол жүру карталарын толтыру

425.

Қоғамдық көлік персоналына шағымдар (жүргізушілер кондукторлар)

426.

Қауіпсіз жүргізу

427.

Мерзімі өткен тауарларды сату сүт немесе сүт өнімдері

428.

Мерзімі өткен тауарларды сату балалар тағамы, қоспасы

429.

Мерзімі өткен тауарларды сату ет, балық және құс еті

430.

Мерзімі өткен тауарларды сату өнімнің басқа түрлері

431.

Кәмелетке толмағандарға сату

432.

Көше тақтайшаларын ауыстыру

433.

Тұрғын үйлердің нақты мекен-жайын анықтау

434.

Ақпараттың сәйкес келмеуі Мекенжай тіркелімі

435.

"Нұрлы жер" бағдарламасы

436.

ҚЖФ салу, жобалау, сатып алу

437.

Дін мәселелері бойынша түсіндіру жұмыстары

438.

Діни экстремизм мен терроризмнің алдын алу

439.

Үгіт баннерлерінің сұрақтары

440.

Жасөспірімдер мен жастар арасында түсіндіру жұмыстары

441.

Вопросы по "Духовность и традиции"

442.

Мемлекеттік жастар саясаты

443.

Ономастикалық комиссия бойынша сұрақтар

444.

Жарнама объектілерін орнату кезінде мәтінге рұқсат құжаттарын беру

445.

Жарнамалық белгілерге шағым ҚР "Мемлекеттік тіл туралы"Заңының 21-бабына сәйкес келмеуі

446.

Тарихи-мәдени ескерткіштер бойынша (паспорттың болмауы)

447.

Тарихи-мәдени ескерткіштер бойынша (күзет тақтасының болмауы)

448.

Мал шаруашылығы бойынша

449.

Арнайы техниканы жүргізу құқығына куәліктер беру

450.

"Дипломмен ауылға" бағдарламасы бойынша

451.

Ветеринария бойынша

452.

Аурулар бойынша іс-шаралар

453.

Жер учаскелері бойынша шарттар

454.

Сатып алу-сату шарты

455.

Жер учаскесін жалдау шарты

456.

Жер комиссиясы бойынша

457.

Жеке тұрғын үй құрылысы бойынша сұрақтар

458.

Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметтер

459.

Кеңсе арқылы қызметтер

460.

Электрондық үкімет (egov)арқылы қызметтер

461.

Веб-порталда жариялау

462.

Конкурс туралы хабарландыру

463.

Төтенше жағдай (КВИ)

464.

Дезинфекция мәселелері

465.

Кіру-шығу

466.

Азық-түлік себеті

467.

Жұмыс кестесі туралы хабардар ету

468.

Туризм мәселелері

469.

Бағаны көтеру

470.

Медициналық тауарлардың болмауы

471.

Тегін дәрі-дәрмектер

472.

Еріктілер

473.

Денсаулық сақтау мәселелері

474.

Облыс және қала аумағында орын ауыстыру

475.

Саяжай маусымы

476.

ХҚКО Жұмысы

477.

Мемлекеттік қызметтер тізіліміне сәйкес көрсетілетін мемлекеттік қызметтер бойынша сұрақтар

478.

Жеке қорғаныс құралдарын сатып алу және пайдалану

479.

Әлеуметтік қолдау шараларын алу

480.

ҚР шекарасынан өту мәселелері

481.

Кәсіпкерлік субъектілерін сайтта тіркеу және қызметкерлерді тартуға рұқсат беру

482.

Карантин шарттары және үйден шығудың заңды негіздері

483.

1432 Байланыс орталығы бойынша сұрақтар

484.

Карантинді бұзу

485.

Облыс әкіміне сұрақ санаты

486.

Вакцинация

487.

Судың болмауы

488.

Халық санағы

489.

Ыстық судың болмауы

490.

Суық судың болмауы

491.

Ыстық және суық судың болмауы

492.

Ағаш құлауы

493.

Жоспарлы жұмыстар (Көппәтерлі тұрғын-үйді сумен жабдықтау)

494.

Авариялық жұмыстар (КЖТ сумен жабдықтау)

495.

ТЖ бойынша жалпы сұрақтар

496.

Коменданттық сағат

497.

Домофон түймесі жұмыс істемейді

498.

Есік жабылмауы

499.

Санат қала әкіміне сұрақ

500.

Азық-түліктің болмауы

501.

Қоқыс жәшіктерін қоршау

502.

Асфальт жабынының болмауы

503.

Жол жиегіндегі шұңқырдың немесе шұңқырдың пайда болуы

504.

Үйге қоңырау шалу мүмкіндігінің болмау

505.

Пациенттерді қабылдау кестесін бұзу

506.

Тегін дәрі-дәрмектерді беру мерзімін бұзу

507.

Денсаулық жағдайы нашарлаған кезде шұғыл емдеуге жатқызудан бас тарту

508.

Медицина қызметкерлерінің жетіспеушілігі

509.

Кездесуге жазылу мүмкіндігінің болмауы

510.

Бөлімшелерде тиісті күтімнің болмауы

511.

Мүгедектік беру

512.

Консультациялық сипаттағы басқа да мәселелер

513.

Заңсыз құрылыс

514.

Тіл саясаты

515.

Жер учаскесін беру

516.

Саудаға рұқсат

517.

Референдум сұрақтары

518.

Азаматтарды жеке қабылдауға жазылу

519.

Салық мәселелері

520.

Ақылды аялдамалар

521.

Динамикалық ақпараты бар таблоның ақпараттылығы: қоғамдық көлік маршруттары, ауа - райы туралы ақпарат, ТЖ туралы ақпарат, қызметтердің телефон нөмірлері бар анықтамалықтар

522.

Мобильді құрылғының зарядтау нүктелерінің жарамдылығы

523.

Жылытқыштардың көмегімен оқшауланған орындықтар

524.

Сымсыз Интернет желісіне қол жеткізу (Wi Fi)

525.

Көрікті жерлер туралы ақпаратты көрсететін, сондай-ақ қоғамдық көлік маршруттарын іздейтін және салатын аймақ картасы

526.

Медициналық көмек көрсету сапасы

527.

Кезектілік

528.

Маманның болмауы

529.

Клиникалық-диагностикалық зерттеулерге жолдама беруден бас тарту

530.

Күндізгі стационарды күту ұзақтығы

531.

Іскерлік қарым-қатынас этикасы

532.

Дәрігерге жазылу (күту ұзақтығы)

533.

Клиникалық-диагностикалық зерттеулерге жазылу

534.

Тар мамандарға жазылу

535.

Жоспарлы ауруханаға жатқызу

536.

Емханаға тіркелу

537.

Стационарда болу шарттары. Стационарларда беру, тамақтану, бару қағидалары

538.

Науқастың жағдайы туралы ақпарат алу

539.

Жедел медициналық көмекті күту

540.

Дәрігерді үйге шақыру

541.

Алғыс

542.

Тар мамандарға жолдама беруден бас тарту, зертханалық және диагностикалық қызметтер

543.

Мүгедектерді оңалту

544.

Уақытша еңбекке жарамсыздық (аурухана)

545.

Президент сайлауы

546.

Мемлекеттік ту

547.

Сабақтарды тоқтату

548.

Жолдарды көктайғаққа қарсы материалмен себу

549.

Шамдар түнде де, күндіз де жанып тұрады

550.

Депутаттарды сайлау жөніндегі мәселелер

551.

Жылу бойынша қайта есептеу

552.

Флуоресцентті шамдарды кәдеге жарату

553.

Жұмыс бағаны емес

554.

Ыстық, суық сумен жабдықтаудың болмауы

555.

Ыстық, суық сумен жабдықтаудың үзілістері

556.

Кабельдің үзілуі

557.

Велосипед жолдары

558.

Велосипед тұрақтары

559.

Бағдаршамдар, семафорлар

560.

Құрылыс салушыларға шағым

561.

Құрылыс кранының құлауы, басқа құрылымдар және т. б.

562.

Аудан әкімдерін сайлау

563.

Өрт қауіпсіздігі

564.

Бейнебақылау

565.

Принтерді жөндеу

566.

Компьютерлік техниканы жөндеу

567.

Картридждерді толтыру

568.

Интернет, байланыс, пошта

569.

Ақпараттық жүйелер

570.

Қоқыс жәшігін орнату

571.

Жарықтандыру тіректерін бояу

572.

Көп балалы аналар санаты бойынша кеңес беру

573.

Жағалауда тірі итбалықтар табылды

574.

Қоқыс жәшігінің орнын өзгерту

575.

Жабайы құстарға көмек жабайы құстарға көмек

576.

Теңіз жануарлары мен жабайы құстардың өлекселері

577.

ТКШ өндірістік жұмыстарынан кейін қалпына келтіру (мердігерлер)

578.

ТИ өндірістік жұмыстарынан кейін қалпына келтіру (мердігерлер)

579.

Үлкен қоқыстарды жинау

580.

Орындықтардың жанына қоқыс жәшіктерін орнату

581.

жасанды түрде жасалған жолдағы бұзушылықтар орнату \ ауыстыру

582.

Техникалық судың болмауы

Егер Сіз беттен қате тапсаңыз, тінтуірмен сөзді немесе фразаны белгілеңіз және Ctrl+Enter пернелер тіркесін басыңыз

 

бет бойынша іздеу

Іздеу үшін жолды енгізіңіз

Кеңес: браузерде бет бойынша енгізілген іздеу бар, ол жылдамырақ жұмыс істейді. Көбінесе, ctrl-F пернелері қолданылады