Байқау кеңесін құру және тарату тәртібін, байқау кеңесінің құрамына сайланатын адамдарға қойылатын талаптарды, сондай-ақ байқау кеңесінің мүшелерін конкурстық іріктеу және олардың өкілеттіктерін мерзімінен бұрын тоқтату тәртібін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 2025 жылғы 20 тамыздағы № 80 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2025 жылғы 21 36660 № 36636 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрық 25.09.2025 ж. бастап қолданысқа енгізіледі.

      "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 182-1-бабының 3-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Байқау кеңесін құру және тарату тәртібі, байқау кеңесінің құрамына сайланатын адамдарға қойылатын талаптар, сондай-ақ байқау кеңесінің мүшелерін конкурстық іріктеу және олардың өкілеттіктерін мерзімінен бұрын тоқтату тәртібі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Мемлекеттік активтерді басқару саясаты департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді және алғашқы ресми жарияланғанынан кейін Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық 2025 жылғы 25 қыркүйектен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Ұлттық экономика министрі
С. Жумангарин

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Ұлттық экономика министрі
2025 жылғы 20 тамыздағы
№ 80 бұйрығымен
бекітілген

Байқау кеңесін құру және тарату тәртібі, байқау кеңесінің құрамына сайланатын адамдарға қойылатын талаптар, сондай-ақ байқау кеңесінің мүшелерін конкурстық іріктеу және олардың өкілеттіктерін мерзімінен бұрын тоқтату тәртібі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Байқау кеңесін құру және тарату тәртібі, байқау кеңесінің құрамына сайланатын адамдарға қойылатын талаптар, сондай-ақ байқау кеңесінің мүшелерін конкурстық іріктеу және олардың өкілеттіктерін мерзімінен бұрын тоқтату тәртібі (бұдан әрі – Тәртіп) "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 182-1-бабы 3-тармағына сәйкес әзірленген және мемлекет жүз пайыз қатысатын жауапкершілігі шектеулі серіктестіктерде байқау кеңесін құру және тарату тәртібін, байқау кеңесінің құрамына сайланатын адамдарға қойылатын талаптарды, сондай-ақ байқау кеңесі мүшелерін конкурстық іріктеу және олардың өкілеттіктерін мерзімінен бұрын тоқтату тәртібін айқындайды.

      2. Осы Тәртіпте пайдаланылатын негізгі ұғымдар:

      1) байқау кеңесі – Заңда және (немесе) мемлекет жүз пайыз қатысатын жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің жарғысында қатысушының айрықша құзыретіне жатқызылған мәселелерді шешуді қоспағанда, жарғылық капиталына мемлекет жүз пайыз қатысатын жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің қызметіне жалпы басшылықты жүзеге асыратын басқару органы;

      2) кандидат – мемлекет жүз пайыз қатысатын жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің байқау кеңесінің құрамында тәуелсіз мүше лауазымына орналасуға арналған конкурсқа қатысатын жеке тұлға;

      3) компания – мемлекет жүз пайыз қатысатын жауапкершілігі шектеулі серіктестік;

      4) комиссия – мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган құратын, кандидаттарды бағалауға, олармен әңгімелесу жүргізуге және жарғылық капиталына мемлекет жүз пайыз қатысатын жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің байқау кеңестерінің мүшелігіне тәуелсіз мүшелер тізіліміне енгізу үшін шешімдер дайындауға жауапты алқалы орган;

      5) мүдделер қақтығысы – байқау кеңес мүшесінің жеке мүддесі мен оның өз лауазымдық өкілеттіктерін тиісінше орындауы немесе жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделері арасындағы осы заңды мүдделерге зиян келтіруге алып келе алатын қарама-қайшылық туындайтын жағдай;

      6) мемлекеттік басқарудың тиісті саласын (аясын) басқару жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – тиісті саланың уәкілетті органы) – мемлекеттік басқарудың тиісті саласын (аясын) басқаруды жүзеге асыратын және "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңда көзделген шарттарда республикалық мүлікке қатысты құқықтарды иеленетін, Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған орталық атқарушы орган немесе орталық атқарушы органның ведомствосы;

      7) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган – стратегиялық және экономикалық жоспарлау, бюджет саясатын әзірлеу және қалыптастыру, сондай-ақ өңірлік даму саласындағы мемлекеттік саясатты қалыптастыру және іске асыру саласындағы басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      8) мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган) – Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне және қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын реттеу, бақылау және қадағалау жөніндегі уәкілетті органға бекітіліп берілген мүлікті қоспағанда, өз құзыреті шегінде республикалық мүлікті басқару, мемлекеттің республикалық мүлікке құқықтарын іске асыру, экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларында меншікті және стратегиялық объектілерді жекешелендіру мен мемлекеттік мониторинг жүргізу саласындағы басшылықты өз құзыреті шегінде жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      9) мемлекет жүз пайыз қатысатын заңды тұлғалардағы директорлар кеңесінің (байқау кеңестерінің) мүшелігіне тәуелсіз директорлардың (тәуелсіз мүшелердің) тізілімі (бұдан әрі – Тізілім) – директорлар кеңестерінің (байқау кеңестерінің) құрамына сайлануға біліктілік талаптары сәйкес келетін, конкурстық іріктеуден өткен және ұсыныстарды қарауға не сайлау үшін ұсынылуға ниет білдірген жеке тұлғалар туралы мәліметтерді қамтитын мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның бірыңғай ақпараттық жүйесі.

2-тарау. Байқау кеңесін құру және тарату тәртібі

      3. Мемлекет жалғыз қатысушысы болып табылатын жауапкершілігі шектеулі серіктестіктер Заңның 182-1-бабының 1-тармағына сәйкес мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган бекіткен өлшемшарттарға сәйкес болған кезде байқау кеңесі құрылады.

      4. Мемлекет жалғыз қатысушысы болып табылатын жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің байқау кеңесінің өкілеттік мерзімі бес жылдан аспайды.

      5. Мемлекет жалғыз қатысушысы болып табылатын жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің байқау кеңесі мүшелерінің саны тақ сан болып белгіленеді және бір-бірімен және жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің басшысымен жақын туыстық және қасиеттік қатынастарда болмайтын кемінде бес адамды құрайды.

      Байқау кеңесінің құрамына осы Тәртіптің 9-тармағына сәйкес байқау кеңесінің құрамына сайланатын адамдарға қойылатын талаптарға сәйкес келетін жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің жалғыз қатысушысының өкілі кіреді.

      Жауапкершілігі шектеулі серіктестіктегі байқау кеңесі құрамының кемінде жартысы осы Тәртіптің 4-тарауына сәйкес конкурстық негізде сайланатын байқау кеңесінің тәуелсіз мүшелері болып табылады.

      6. Байқау кеңесінің төрағасы байқау кеңесі мүшелерінің арасынан байқау кеңесі мүшелерінің көпшілік даусымен сайланады.

      7. Мемлекет жалғыз қатысушысы болып табылатын жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің байқау кеңесінің жұмысын ұйымдастыру үшін мемлекет жалғыз қатысушысы болып табылатын жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің жұмыскерлері арасынан байқау кеңесінің хатшысы тағайындалады.

      Бақылау кеңесінде дауыс беру кезінде кеңестің әр мүшесінің бір дауысы болады.

      8. Мемлекет жалғыз қатысушысы болып табылатын жауапкершілігі шектеулі серіктестіктерде байқау кеңесін тарату, егер мемлекет жарғылық капиталына жүз пайыз қатысатын жауапкершілігі шектеулі серіктестік Заңның 182-1-бабының 1-тармағына сәйкес мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган бекіткен өлшемшарттарға сәйкес келмеген жағдайда жүзеге асырылады.

      Мемлекет жалғыз қатысушысы болып табылатын жауапкершілігі шектеулі серіктестіктерде байқау кеңесін тарату жалғыз қатысушының шешімі бойынша жүзеге асырылады және шешім қабылдағаннан кейін күнтізбелік 30 (отыз) күн ішінде мемлекет жалғыз қатысушысы болып табылатын жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің назарына жеткізіледі.

3-тарау. Байқау кеңесінің құрамына сайланатын адамдарға қойылатын талаптар

      9. Байқау кеңесінің құрамына тәуелсіз мүшелер кандидаттарын іріктеу кезінде мынадай біліктілік талаптар:

      1) басшылық лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі – кемінде 5 (бес) жыл;

      2) байқау кеңесінің мүшесі ретіндегі жұмыс тәжірибесі – кемінде 3 (үш) жыл;

      3) жұмыс өтілі– кемінде 10 (он) жыл;

      4) халықаралық сертификаттардың болуын қоса алғанда, білімі, мамандығы;

      5) бағыттар мен салалар бойынша құзыреттердің болуы (салалар активтер портфеліне байланысты өзгеруі мүмкін);

      6) іскерлік бедел;

      7) тікелей немесе ықтимал мүдделер қақтығысының болуы назарға алынады.

      Байқау кеңесі мүшесінің лауазымына мына:

      1) заңда белгіленген тәртіппен өтелмеген немесе алынбаған соттылығы бар;

      2) белгіленген тәртіппен банкрот деп танылған басқа заңды тұлғаны мәжбүрлеп тарату немесе акцияларын мәжбүрлеп сатып алу немесе сақтап қою туралы шешім қабылданғанға дейін кемінде бір жылдан аспайтын кезеңде басқа заңды тұлғаның директорлар кеңесінің төрағасы, атқарушы органның басшысы, басшының орынбасары, бас бухгалтері болған адамдар сайланбайды. Көрсетілген талап белгіленген тәртіппен банкрот деп танылған басқа заңды тұлғаны мәжбүрлеп тарату немесе акцияларын мәжбүрлеп сатып алу немесе сақтап қою туралы шешім қабылданған күннен кейін бес жыл бойы қолданылады;

      3) сыбайлас жемқорлық қылмыс жасаған адамдар сайланбайды.

4-тарау. Байқау кеңесінің құрамына мүшелерді конкурстық іріктеу тәртібі

      10. Байқау кеңесінің мүшелігіне тағайындау үшін тәуелсіз мүшелерді іріктеу мынадай кезеңдерден тұрады:

      1) компанияның қажеттілікті айқындауы және ақпаратты тиісті саланың уәкілетті органына жіберуі;

      2) тиісті саланың уәкілетті органының байқау кеңестеріне тәуелсіз мүшелерді іріктеу қажеттілігі туралы ақпаратты жинау, талдау, шоғырландыру және жоспарлы конкурсты ұйымдастыру үшін мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органға ақпарат беру;

      3) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның кандидаттарды саралау және іріктеу жөніндегі жоспарлы конкурсын өткізу, мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның жоспарлы конкурс қорытындылары бойынша Тізілімді өзектілендіруі;

      4) тиісті саланың уәкілетті органының белгіленген тәртіппен байқау кеңесінің мүшелігіне тағайындау үшін байқау кеңесі төрағасының қатысуымен жоспарлы конкурстың қорытындылары бойынша Тізілімнен кандидатты таңдауы;

      5) компанияның жоспарлы конкурсты өткізу қорытындылары бойынша кандидаттар болмаған жағдайда кандидаттарды іздеу және іріктеу жөніндегі жоспардан тыс конкурсты ұйымдастыруы, белгіленген тәртіппен біліктілік талаптарына сәйкес келетін кандидатты сайлауы, жоспардан тыс конкурстың қорытындылары бойынша мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның Тізілімді өзектілендіруі.

      Компания осы Тәртіптің 12-тармағында көзделген құжаттарды және жалғыз қатысушының шешімімен белгіленген жұмыс істейтін байқау кеңесі мүшелерінің өкілеттіктері аяқталған күнге дейін 6 (алты) ай бұрын тиісті саланың уәкілетті органына байқау кеңесінің мүшелеріне кандидаттарды тартуға қажеттілік туралы еркін нысандағы өтінімді жібереді.

      Тиісті саланың уәкілетті органы деректерді жинауды және талдауды жүзеге асырады және алдағы жылға байқау кеңестерінің мүшелігіне білімі, тәжірибесі, дағдылары бойынша, сондай-ақ байқау кеңестерінің құрамын өзгерту мерзімдері бойынша салалық ерекшелік бөлінісінде жалпы шоғырландырылған қажеттілікті қалыптастырады және компаниялар бөлінісінде шоғырландырылған ақпаратты мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органға береді, ол анықталған қажеттілікке сәйкес конкурс өткізуді жоспарлайды.

      Тиісті саланың уәкілетті органы өтініш пен осы Тәртіптің 12-тармағында көрсетілген тиісті құжаттар келіп түскен күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде олар сәйкес келген жағдайда, оларды жоспарлы конкурс ұйымдастыру үшін мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органға жібереді.

      Тиісті саланың уәкілетті органы ұсынылған құжаттар осы Тәртіптің 12-тармағына сәйкес келмеген жағдайда, құжаттар топтамасы келіп түскен күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде оларды компанияға қайтарады.

      11. Мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган байқау кеңестеріне тәуелсіз мүшелерді іріктеу қажеттілігі туралы ақпаратты алғаннан кейін жоспарлы конкурс ұйымдастырады және компанияның байқау кеңесі мүшелерін іріктеу жөніндегі жоспарлы конкурсты өткізу туралы ақпаратты орналастырады.

      Компаниялардың байқау кеңесінің тәуелсіз мүшелерін іріктеу бойынша жоспарлы конкурс өткізу туралы ақпарат мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның, тиісті саланың уәкілетті органының және компаниялардың интернет-ресурстарында орналастырылады.

      12. Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адамдар компанияға қағаз жеткізгіште және (немесе) электрондық-цифрлық нысанда мынадай құжаттарды:

      1) осы Тәртіптке 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінішті;

      2) осы Тәртіпке 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша фотосуреті бар толтырылған сауалнаманы;

      3) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін;

      4) білімі туралы құжаттардың нотариалды куәландырылған көшірмелерін ұсынады.

      13. Мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган тиісті саланың уәкілетті органынан байқау кеңестеріне тәуелсіз мүшелерді іріктеу қажеттілігі туралы ақпаратты алған күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде кандидаттардың осы Қағидалардың 9-тармағында көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкестігін қарайды.

      14. Кандидаттардың осы қағидалардың 9-тармағында көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкестігін қарау қорытындылары бойынша мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган комиссиямен әңгімелесу өткізу үшін кандидаттардың тізімін қалыптастырады.

      Мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган кандидаттарға Комиссия отырысына шақыруды оның өткізілетін күнін, уақытын және орнын, сондай-ақ өткізу форматын көрсетіп (электрондық байланыс құралдарын пайдалана отырып онлайн және/немесе бетпе-бет тәртібінде) жібереді. Комиссия отырысы мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган байқау кеңестеріне тәуелсіз мүшелерді іріктеу қажеттілігі туралы ақпарат алған күннен бастап 30 (отыз) жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде өткізіледі.

      15. Комиссияны қалыптастыру мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның шешімі бойынша жүзеге асырылады. Комиссияның құрамына мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның, мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның, тиісті саланың уәкілетті органының, корпоративтік басқару жүйесін жетілдіру саласындағы қызметті жүзеге асыратын қоғамдық бірлестіктердің және/немесе сарапшылардың өзге де ұйымдарының/кәсіптік бірлестіктерінің өкілдері тұрақты негізде енгізіледі.

      16. Корпоративтік басқару жүйесін жетілдіру саласындағы қызметті жүзеге асыратын қоғамдық бірлестіктердің және/немесе сарапшылардың өзге де ұйымдарының/кәсіптік бірлестіктерінің атынан өкілдік ететін мемлекеттік қызметші болып табылмайтын Комиссия мүшелері Комиссия жұмысына қатысу үшін тартылады және танылған беделге, еңбек өтіліне және кемінде 10 жыл жұмыс тәжірибесіне немесе Комиссия мүшесі ретінде әрекет етуді көздейтін қызмет саласында кемінде 5 (бес) жыл ғылым кандидаты, философия (PhD) докторы немесе бейіні бойынша доктор ғылыми дәрежесі болған жағдайда ие болады. Комиссия мүшелерінің саны 3-тен (үштен) 11 (он бір) адамға дейін болады. Мемлекеттік қызметші болып табылмайтын Комиссия мүшелерінің үлесі жалпы санының кемінде 50%-ын құрайды.

      Ұсынылатын әйелдердің үлесі бақылау кеңестерінің құрамында кемінде 30% болуы тиіс.

      17. Тиісті саланың уәкілетті органдарының өкілдері, сондай-ақ компаниялардың байқау кеңестерінің төрағалары мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның шешімі бойынша салалық бағыттар бойынша мәселелерді қарау кезінде Комиссия құрамына тартылады. Комиссия төрағасын Комиссия мүшелері қатысып отырған Комиссия мүшелерінің жалпы санының көпшілік даусымен сайлайды.

      18. Кандидаттарды бейтарап бағалау мақсатында Комиссия мүшелері дербес, жауапкершілікпен және ақыл қонымды әрекет етеді. Комиссия мүшелеріне мемлекеттік және өзге де органдар, сондай-ақ лауазымды адамдар тарапынан қысым көрсетуге жол берілмейді.

      Комиссияның қызметін қамтамасыз ету үшін мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның жұмыскерлері арасынан хатшы тағайындалады, ол отырыстарды дайындауды жүзеге асырады және Комиссия қабылдаған шешімдерді ресімдейді.

      19. Комиссия отырыстары қажеттігіне қарай өткізіледі. Отырыстар мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның, Комиссия Төрағасының немесе мүшелерінің кемінде үштен екісінің бастамасы бойынша өткізіледі. Отырысты шақыру туралы хабарлама және оның күн тәртібі Комиссия мүшелеріне отырыс өткізілгенге дейін кемінде 3 (үш) жұмыс күні бұрын жіберіледі.

      Комиссия отырысында кандидаттармен құзыреттері бойынша құрылымдық сұхбат әдісі бойынша әңгімелесу өткізіледі. Комиссия әңгімелесу өткізу үшін басқару құзыреттерін бағалау саласындағы сарапшыларды қосымша тарта алады. Комиссия отырысында Комиссия отырысының барысын тіркеу үшін аудио немесе бейнежазба құралдары қолданылады.

      Комиссия отырысы Комиссия мүшелерінің жалпы санының кемінде үштен екісі қатысқан жағдайда және Комиссия Төрағасының міндетті қатысуы кезінде өткізіледі. Комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады және егер оған қатысып отырған Комиссия мүшелерінің жалпы санының көпшілік дауысы берілсе, қабылданды деп есептеледі. Дауыстар тең болған жағдайда Төраға дауыс берген шешім қабылданды деп есептеледі.

      20. Отырыста мәселелерді шешу кезінде Комиссияның әрбір мүшесі бір дауысқа ие болады және жеке өзі дауыс береді. Комиссия мүшесінің дауыс беру құқығын өзге адамға, оның ішінде Комиссияның басқа мүшесіне беруге жол берілмейді.

      Отырыста Комиссия хатшысы хаттама жүргізеді. Комиссия отырысының хаттамасы отырыс өткізілгеннен кейін 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірілмей жасалады. Отырыс хаттамасына Комиссия Төрағасы мен Комиссия хатшысы қол қояды және мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның, тиісті саланың уәкілетті органының және компаниялардың интернет-ресурстарында жарияланады.

      Комиссия қабылдаған шешімдер Комиссия мүшелерінің назарына олардың сұрау салуы бойынша Комиссия отырысы хаттамасының көшірмесін отырыс хаттамасына қол қойылған күннен бастап күнтізбелік 3 (үш) күннен кешіктірілмейтін мерзімде жіберу арқылы жазбаша нысанда жеткізіледі.

      Комиссияның шешімімен келіспеген жағдайда Комиссияның кез келген мүшесі ерекше пікір дайындайды, ол жазбаша түрде жазылуға және отырыстың хаттамасына қоса берілуге тиіс.

      21. Егер белгіленген күні және уақытта Комиссия отырысы кворумның болмауы себебінен өтпеген жағдайда, Комиссия хатшысы Комиссия мүшелерінің ұсынған құжаттарының сақталуын қамтамасыз етеді. Комиссия Төрағасы жаңа отырыстың өткізілетін күні мен уақытын, орнын белгілейді.

      22. Егер конкурсқа өтінімдер түспесе немесе берілген өтінімдер кері қайтарылып алынса, сондай ақ кандидаттар болмаған жағдайда, Комиссия конкурсты өткізілмеді деп жариялайды және конкурсты қайта өткізу туралы шешім қабылдайды.

      23. Әңгімелесу және кандидаттарды бағалау нәтижелерін қарау қорытындылары бойынша Комиссия кандидаттарды мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның интернет-ресурсында жарияланатын Тізілімге енгізу жөнінде шешім қабылдайды.

      24. Тиісті саланың уәкілетті органы байқау кеңесі төрағасының қатысуымен Тізілімге енгізілген адамдар арасынан байқау кеңестеріне кандидаттарды таңдауды дербес жүзеге асырады және заңнамада белгіленген тәртіппен сайлауды (тағайындауды) ұйымдастырады.

      25. Егер жоспарлы конкурстың қорытындылары бойынша Тізілімде талаптарға сәйкес келетін кандидаттар ұсынылмаса, онда тиісті саланың уәкілетті органы компанияның байқау кеңесі төрағасының қатысуымен кандидатты іріктеу туралы мәселеге дербес бастама жасайды және кандидаттың деректерін бекітілген біліктілік талаптарына сәйкестікке бағалау үшін мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органға ұсынады.

      26. Мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган кандидаттың деректерін алғаннан кейін 15 (он бес) жұмыс күні ішінде кандидаттың бекітілген біліктілік талаптарына сәйкестігіне тексеру жүргізеді және тиісті қорытынды береді.

      27. Мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның оң қорытындысын алған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде компанияның байқау кеңесінің төрағасы мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның алдын ала бағалауынан өткен кандидатпен әңгімелесу өткізу мақсатында компанияның байқау кеңесінің отырысын ұйымдастырады. Отырысқа мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның және тиісті саланың уәкілетті органының өкілдері шақырылады. Отырыста кандидатпен компанияның байқау кеңесінің мүшесі лауазымына орналасу үшін оның функционалдық және өзге де құзыреттерге қойылатын талаптарға сәйкестігін айқындау үшін әңгімелесу өткізіледі.

      Әңгімелесу қорытындысы бойынша компанияның байқау кеңесіне белгіленген тәртіппен сайлау үшін, сондай-ақ Тізілімге енгізу үшін кандидатты ұсыну жөнінде шешім қабылданады.

5-тарау. Байқау кеңесі мүшелерінің өкілеттіктерін мерзімінен бұрын тоқтату

      28. Мемлекет жалғыз қатысушысы болып табылатын жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің байқау кеңесі мүшесінің өкілеттігі оның жазбаша өтініші негізінде мерзімінен бұрын тоқтатылады.

      Байқау кеңесі мүшесінің жазбаша өтінішінде оның бұдан әрі өз міндеттерін орындай алмауының себебі көрсетіледі.

      29. Байқау кеңесі өтініш келіп түскен күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде оны қарайды және тиісті шешім шығарады.

      30. Мемлекет жалғыз қатысушысы болып табылатын жауапкершілігі шектеулі серіктестікті қайта ұйымдастыру жүзеге асырылған жағдайда, байқау кеңесі қайта ұйымдастыру аяқталғанға дейін күнтізбелік жиырма бес күн бұрын өз өкілеттігін мерзімінен бұрын тоқтату туралы шешім қабылдайды.

  Байқау кеңесін құру және тарату
тәртібіне, байқау кеңесінің
құрамына сайланатын адамдарға
қойылатын талаптарға, сондай-ақ байқау кеңесінің мүшелерін
конкурстық іріктеу және
олардың өкілеттіктерін
мерзімінен бұрын тоқтату
тәртібіне
1-қосымша

      Нысан

Өтініш

      Мені тәуелсіз мүше лауазымына орналасуға арналған конкурсқа қатысуға жіберуіңізді сұраймын:

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Дербес деректерімді жинауға және өңдеуге келісімімді білдіремін.

      Ұсынылған құжаттардың түпнұсқалығына жауап беремін.

      ___________ ____________________________________________________

      (қолы) (Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      20__ ж. "____" _______________

  Байқау кеңесін құру және тарату
тәртібіне, байқау кеңесінің
құрамына сайланатын адамдарға
қойылатын талаптарға, сондай-ақ байқау кеңесінің мүшелерін
конкурстық іріктеу және
олардың өкілеттіктерін
мерзімінен бұрын тоқтату
тәртібіне
2-қосымша

      Нысан

  Кандидаттың
  3х4 суреті

Сауалнама (өз қолымен толтырылады)

      Тегі_____________________________________________________________

      Аты______________________________________________________________

      Әкесінің аты (болған жағдайда)___________________________________

      Тегі, аты, әкесінің аты өзгертілген болса, себебін және қашан өзгертілгенін көрсетіңіз__________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      Азаматтығы_________________________________________________________

      Егер азаматтық өзгертілсе, қашан өзгертілгенін көрсетіңіз

      ____________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ЖСН________________________________________________________________

      Сотталдыңыз ба, қашан және не үшін____________________________________

      Шетелде оқуы не жұмысы

      Барған елі___________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Болу уақыты_________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Жұмыс немесе оқу орны_______________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Сіз соттың күшіне енгізілген үкіміне сәйкес тиісті лауазымға орналасу немесе тиісті қызметпен айналысу құқығынан айырылдыңыз ба, қашан және не үшін

      _______________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Сіз белгіленген мерзім ішінде мемлекеттік органда лауазымға орналасу құқығынан айырылдыңыз ба, қашан және не үшін

      ________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Сіз белгіленген мерзім ішінде қаржы ұйымдарында лауазымға орналасу құқығынан айырылдыңыз ба, қашан және не үшін

      ________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      20___ жылғы "_____" ______ (қолы)

Об утверждении Правил создания и упразднения наблюдательного совета, требования, предъявляемые к лицам, избираемым в состав наблюдательного совета, а также порядок конкурсного отбора членов наблюдательного совета и досрочного прекращения их полномочий

Приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики Республики Казахстан от 20 августа 2025 года № 80. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 21 августа 2025 года № 36660

      Примечание ИЗПИ!
      Вводится в действие с 25.09.2025

      В соответствии с пунктом 3 статьи 182-1 Закона Республики Казахстан "О государственном имуществе" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила создания и упразднения наблюдательного совета, требования, предъявляемые к лицам, избираемым в состав наблюдательного совета, а также порядок конкурсного отбора членов наблюдательного совета и досрочного прекращения их полномочий.

      2. Департаменту политики управления государственными активами Министерства национальной экономики Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его размещение на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан после дня первого официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие с 25 сентября 2025 года и подлежит официальному опубликованию.

      Заместитель Премьер-Министра
– Министр национальной экономики
Республики Казахстан
С. Жумангарин

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

  Утверждены приказом
Заместитель Премьер-Министра
– Министр национальной экономики
Республики Казахстан
от 20 августа 2025 года № 80

Правила создания и упразднения наблюдательного совета, требования, предъявляемые к лицам, избираемым в состав наблюдательного совета, а также порядок конкурсного отбора членов наблюдательного совета и досрочного прекращения их полномочий

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила создания и упразднения наблюдательного совета, требования, предъявляемые к лицам, избираемым в состав наблюдательного совета, а также порядка конкурсного отбора членов наблюдательного совета и досрочного прекращения их полномочий (далее – Правила), разработаны в соответствии с пунктом 3 статьи 182-1 Закона Республики Казахстан "О государственном имуществе" (далее – Закон) и определяют порядок создания и упразднения наблюдательного совета, в товариществах с ограниченной ответственностью со стопроцентным участием государства, требования, предъявляемые к лицам, избираемым в состав наблюдательного совета, а также порядок конкурсного отбора членов наблюдательного совета и досрочного прекращения их полномочий.

      2. Основные понятия, используемые в настоящих Правилах:

      1) наблюдательный совет – орган управления, осуществляющий общее руководство деятельностью товарищества с ограниченной ответственностью со стопроцентным участием государства в уставном капитале, за исключением решения вопросов, отнесенных Законом и (или) уставом товарищества с ограниченной ответственностью со стопроцентным участием государства к исключительной компетенции участника;

      2) кандидат – физическое лицо, участвующее в конкурсе на занятие должности независимого члена в составе наблюдательного совета товарищества с ограниченной ответственностью со стопроцентным участием государства;

      3) компания – товарищество с ограниченной ответственностью со стопроцентным участием государства;

      4) комиссия – коллегиальный орган, создаваемый уполномоченным органом по государственному имуществу, ответственный за оценку кандидатов, проведение с ними собеседований и подготовку решений для их включения в реестр независимых членов в члены наблюдательных советов товарищества с ограниченной ответственностью со стопроцентным участием государства в уставном капитале;

      5) конфликт интересов – ситуация, при которой возникает противоречие между личной заинтересованностью члена наблюдательного совета и надлежащим исполнением им своих должностных полномочий или законными интересами физических и юридических лиц, государства, способное привести к причинению вреда этим законным интересам;

      6) уполномоченный орган по руководству соответствующей отраслью (сферой) государственного управления (далее – уполномоченный орган соответствующей отрасли) – центральный исполнительный орган или ведомство центрального исполнительного органа, определенные Правительством Республики Казахстан, осуществляющие руководство соответствующей отраслью (сферой) государственного управления и обладающие правами в отношении республиканского имущества на условиях, предусмотренных Законом "О государственном имуществе";

      7) уполномоченный орган по государственному планированию – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство и межотраслевую координацию в области стратегического и экономического планирования, выработки и формирования бюджетной политики, а также по формированию и реализации государственной политики в сфере регионального развития;

      8) уполномоченный орган по управлению государственным имуществом (далее – уполномоченный орган по государственному имуществу) – центральный исполнительный орган, осуществляющий в пределах своей компетенции руководство в сфере управления республиканским имуществом, реализации прав государства на республиканское имущество, приватизации и государственного мониторинга собственности в отраслях экономики, имеющих стратегическое значение, и стратегических объектов, за исключением имущества, закрепленного за Национальным Банком Республики Казахстан и уполномоченным органом по регулированию, контролю и надзору финансового рынка и финансовых организаций;

      9) реестр независимых директоров (независимых членов) в члены совета директоров (наблюдательных советов) в юридических лицах со стопроцентным участием государства (далее – Реестр) – единая информационная система уполномоченного органа по государственному имуществу, содержащая сведения о физических лицах, соответствующих квалификационным требованиям, прошедших конкурсный отбор и изъявивших желание рассматривать предложения либо быть рекомендованными для избрания в состав советов директоров (наблюдательных советов).

Глава 2. Порядок создания и упразднения наблюдательного совета

      3. В товариществах с ограниченной ответственностью, единственным участником которого является государство, наблюдательный совет создается при соответствии критериям, утвержденным уполномоченным органом по государственному планированию в соответствии с пунктом 1 статьи 182-1 Закона.

      4. Срок полномочий наблюдательного совета товарищества с ограниченной ответственностью, единственным участником которого является государство, составляет не более пяти лет.

      5. Число членов наблюдательного совета товарищества с ограниченной ответственностью, единственным участником которого является государство, устанавливается нечетным и составляет не менее пяти человек, не находящихся в отношениях близкого родства и свойства друг с другом и руководителем товарищества с ограниченной ответственностью.

      В состав наблюдательного совета входит представитель единственного участника товарищества с ограниченной ответственностью, соответствующий требованиям, предъявляемым к лицам, избираемым в состав наблюдательного совета согласно пункту 9 настоящих Правил.

      Не менее половины состава наблюдательного совета в товариществе с ограниченной ответственностью являются независимыми членами наблюдательного совета, избираемые на конкурсной основе в соответствии с Главой 4 настоящих Правил.

      6. Председатель наблюдательного совета избирается из числа членов наблюдательного совета большинством голосов членов наблюдательного совета.

      7. Порядок осуществления деятельности наблюдательного совета товарищества с ограниченной ответственностью и принятия им решений определяется уставом товарищества с ограниченной ответственностью, а также иными актами, принятыми единственным участником.

      При голосовании в наблюдательном совете каждый член совета имеет один голос.

      8. Упразднение наблюдательного совета в товариществах с ограниченной ответственностью, единственным участником которого является государство, осуществляется в случае, если товарищество с ограниченной ответственностью, со стопроцентным участием государства в уставном капитале не соответствует критериям, утвержденным уполномоченным органом по государственному планированию в соответствии с пунктом 1 статьи 182-1 Закона.

      Упразднение наблюдательного совета в товариществах с ограниченной ответственностью, единственным участником которого является государство, осуществляется по решению единственного участника и доводятся до сведения товарищества с ограниченной ответственностью, единственным участником которого является государство в течение 30 календарных дней после принятия решения.

Глава 3. Требования, предъявляемые к лицам, избираемым в состав наблюдательного совета

      9. При отборе кандидатов в независимые члены в состав наблюдательного совета во внимание принимаются следующие квалификационные требования:

      1) опыт работы на руководящих должностях - не менее 5 (пяти) лет;

      2) опыт работы в качестве члена наблюдательного совета - не менее 3 (трех) лет;

      3) стаж работы - не менее 10 (десяти) лет;

      4) образование, специальность, включая наличие международных сертификатов;

      5) наличие компетенций по направлениям и отраслям (отрасли могут меняться в зависимости от портфеля активов);

      6) деловая репутация;

      7) наличие прямого или потенциального конфликта интересов.

      Не избирается на должность члена наблюдательного совета лицо:

      1) имеющее непогашенную или не снятую в установленном законом порядке судимость;

      2) ранее являвшееся председателем наблюдательного совета, руководителем исполнительного органа, заместителем руководителя, главным бухгалтером другого юридического лица в период не более чем за один год до принятия решения о принудительной ликвидации или принудительном выкупе акций, или консервации другого юридического лица, признанного банкротом в установленном порядке. Указанное требование применяется в течение пяти лет после даты принятия решения о принудительной ликвидации или принудительном выкупе акций, или консервации другого юридического лица, признанного банкротом в установленном порядке;

      3) совершившее коррупционное преступление.

Глава 4. Порядок конкурсного отбора членов наблюдательного совета

      10. Отбор независимых членов для назначения в члены наблюдательного совета состоит из следующих этапов:

      1) определение потребности и направление компанией информации в уполномоченный орган соответствующей отрасли;

      2) сбор, анализ, консолидация информации о потребностях в подборе независимых членов в наблюдательные советы уполномоченным органом соответствующей отрасли и передача информации в уполномоченный орган по государственному имуществу для организации планового конкурса;

      3) проведение планового конкурса по подбору и отбору кандидатов уполномоченным органом по государственному имуществу, актуализация Реестра по итогам планового конкурса уполномоченным органом по государственному имуществу;

      4) выбор уполномоченным органом соответствующей отрасли кандидата из Реестра по итогам планового конкурса при участии председателя наблюдательного совета для назначения в члены наблюдательного совета в установленном порядке;

      5) организация компанией внепланового конкурса по поиску и отбору кандидатов в случае отсутствия кандидатов по итогам проведения планового конкурса, избрание кандидата, соответствующего квалификационным требованиям в установленном порядке, актуализация Реестра уполномоченным органом по государственному имуществу по итогам внепланового конкурса.

      Компания направляет документы, предусмотренные пунктом 12 настоящих Правил, и заявку в свободной форме о потребности на привлечение кандидатов в члены наблюдательного совета в уполномоченный орган соответствующей отрасли за 6 (шесть) месяцев до даты окончания установленного решением единственного участника срока полномочий действующих членов наблюдательного совета.

      Уполномоченный орган соответствующей отрасли осуществляет сбор и анализ данных и формирует на предстоящий год общую консолидированную потребность в членах наблюдательных советах в разрезе отраслевой специфики по знаниям, опыту, навыкам, а также по срокам изменения состава наблюдательных советов, и передает консолидированную в разрезе компаний информацию в уполномоченный орган по государственному имуществу, который, согласно выявленной потребности, планирует проведение конкурса.

      Уполномоченный орган соответствующей отрасли в течение 5 (пяти) рабочих дней с даты поступления заявления и соответствующих документов, указанных в пункте 12 настоящих Правил, в случае соответствия направляет их в уполномоченный орган по государственному имуществу для организации планового конкурса.

      Уполномоченный орган соответствующей отрасли в случае несоответствия представленных документов пункту 12 настоящих Правил в течение 5 (пяти) рабочих дней с даты поступления пакета документов возвращает их компании.

      11. Уполномоченный орган по государственному имуществу после получения информации о потребности в подборе независимых членов в наблюдательные советы организует плановый конкурс и размещает информацию о проведении планового конкурса по отбору независимых членов наблюдательного совета компаний.

      Информация о проведении планового конкурса по отбору независимых членов наблюдательного совета компаний размещается на интернет-ресурсах уполномоченного органа по государственному имуществу, уполномоченного органа соответствующей отрасли и компаний.

      12. Лица, желающие принять участие в конкурсе, предоставляют на бумажном носителе и (или) в электронно-цифровой форме в компанию следующие документы:

      1) заявление по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      2) заполненную анкету с фото по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам;

      3) копию документа, удостоверяющего личность;

      4) нотариально заверенные копии документов об образовании.

      13. Уполномоченный орган по государственному имуществу в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня получения информации о потребности в подборе независимых членов в наблюдательные советы от уполномоченного органа соответствующей отрасли рассматривает на соответствие кандидатов квалификационным требованиям, указанные пунктом 9 настоящих Правил.

      14. По итогам рассмотрения на соответствие кандидатов квалификационным требованиям, указанные пунктом 9 настоящих Правил, уполномоченный орган по государственному имуществу формирует список кандидатов, для проведения собеседования с Комиссией.

      Уполномоченный орган по государственному имуществу направляет кандидатам приглашение на заседание Комиссии с указанием даты, времени и места его проведения, а также с указанием формата проведения (онлайн с использованием электронных средств связи и/или в очном порядке). Заседание Комиссии проводится в сроки не позднее 30 (тридцати) рабочих дней со дня получения информации о потребности в подборе независимых членов в наблюдательные советы уполномоченным органом по государственному имуществу.

      15. Формирование Комиссии осуществляется по решению уполномоченного органа по государственному имуществу. В состав Комиссии включаются на постоянной основе представители уполномоченного органа по государственному имуществу, уполномоченного органа по государственному планированию, уполномоченного органа соответствующей отрасли, общественных объединений, осуществляющих деятельность в сфере совершенствования системы корпоративного управления и/или иных организаций /профессиональных объединений экспертов.

      16. Члены Комиссии, не являющиеся государственными служащими, представляющие общественные объединения, осуществляющие деятельность в сфере совершенствования системы корпоративного управления и/или иные организации/профессиональные объединения экспертов, привлекаются для участия в работе Комиссии и обладают стажем и опытом работы не менее 10 (десяти) лет либо не менее 5 (пяти) лет в случае наличия ученой степени кандидата наук, доктора наук, доктора философии (PhD) или доктора по профилю в той отрасли деятельности, по которой предполагает выступить в качестве члена Комиссии. Количество членов Комиссии составляет от 3 (трех) до 11 (одиннадцати) человек. Доля членов Комиссии, не являющихся государственными служащими, составляет не менее 50 % от общего количества.

      Рекомендуемая доля женщин в составах наблюдательных советах составляет не менее 30 %.

      17. Представители уполномоченных органов соответствующей отрасли, а также председатели наблюдательных советов компаний привлекаются в состав Комиссии при рассмотрении вопросов по отраслевым направлениям по решению уполномоченного органа по государственному имуществу. Председатель Комиссии избирается членами Комиссии большинством голосов от общего количества присутствующих членов Комиссии.

      18. С целью беспристрастной оценки кандидатов члены Комиссии действуют независимо, ответственно и благоразумно. Не допускается оказание давления на членов Комиссии со стороны государственных и иных органов, а также должностных лиц.

      Для обеспечения деятельности Комиссии назначается секретарь из числа работников уполномоченного органа по государственному имуществу, который осуществляет подготовку заседаний и оформляет принятые Комиссией решения.

      19. Заседания Комиссии проводятся по мере необходимости. Заседания проводятся по инициативе уполномоченного органа по государственному имуществу, Председателя или не менее чем двух третьей членов Комиссии. Уведомление о созыве заседания и его повестка направляются членам Комиссии не менее, чем за 3 (три) рабочих дня до проведения заседания.

      На заседании Комиссии с кандидатами проводится собеседование по методу структурированного интервью по компетенциям. Для проведения собеседования Комиссией могут дополнительно привлекаться эксперты в сфере оценки управленческих компетенций. На заседании Комиссии применяются средства аудио и/или видеозаписи для фиксации хода заседания Комиссии.

      Заседание Комиссии проводится при условии присутствия не менее двух третей от общего числа членов Комиссии и при обязательном участии Председателя Комиссии. Решение Комиссии принимается открытым голосованием и считается принятым, если за него подано большинство голосов от общего количества присутствующих членов Комиссии. В случае равенства голосов, принятым считается решение, за которое проголосовал Председатель.

      20. При решении вопросов на заседании каждый член Комиссии обладает одним голосом и голосует лично. Передача права голоса членом Комиссии иному лицу, в том числе другому члену Комиссии, не допускается.

      На заседании секретарем Комиссии ведется протокол. Протокол заседания Комиссии составляется не позднее 3 (трех) рабочих дней после проведения заседания. Протокол заседания подписывается Председателем Комиссии и секретарем Комиссии и публикуется на интернет-ресурсах уполномоченного органа по государственному имуществу, уполномоченного органа соответствующей отрасли и компаний.

      Решения, принятые Комиссией, доводятся до сведения членов Комиссии в письменной форме путем направления по их запросу копии протокола заседания Комиссии в срок не позднее 3 (трех) календарных дней с даты подписания протокола заседания.

      В случае несогласия с решением Комиссии любой член Комиссии готовит особое мнение, которое должно быть изложено в письменном виде и приложено к протоколу заседания.

      21. В случае если в назначенный день и время заседание Комиссии не состоялось по причине отсутствия кворума, секретарь Комиссии обеспечивает сохранность представленных документов членами Комиссии. Председатель Комиссии назначает дату и время, место проведения нового заседания.

      22. Если на конкурс не поступило заявок или поданные заявки отозваны, а также в случае отсутствия кандидатов, Комиссия объявляет конкурс несостоявшимся и принимает решение о повторном проведении конкурса.

      23. По итогам собеседования и рассмотрения результатов оценки кандидатов, Комиссия принимает решение по включению кандидатов в Реестр, публикуемый на интернет-ресурсе уполномоченного органа по государственному имуществу.

      24. Уполномоченный орган соответствующей отрасли при участии председателя наблюдательного совета самостоятельно осуществляет выбор и организует в установленном законодательством порядке избрание (назначение) кандидатов в наблюдательные советы из числа лиц, включенных в Реестр.

      25. Если по итогам планового конкурса в Реестре не были представлены кандидаты, соответствующие требованиям, то уполномоченный орган соответствующей отрасли при участии председателя наблюдательного совета компании самостоятельно инициирует вопрос о подборе кандидата и предоставляет в уполномоченный орган по государственному имуществу данные кандидата для оценки его соответствия утвержденным квалификационным требованиям.

      26. Уполномоченный орган по государственному имуществу в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней после получения данных кандидата проводит проверку соответствия кандидата утвержденным квалификационным требованиям и предоставляет соответствующее заключение.

      27. В течение 5 (пяти) рабочих дней со дня получения положительного заключения уполномоченного органа по государственному имуществу председатель наблюдательного совета компании организует заседание наблюдательного совета компании с целью проведения собеседования с кандидатом, прошедшим предварительную оценку уполномоченного органа по государственному имуществу. На заседание приглашаются представители уполномоченного органа по государственному имуществу и уполномоченного органа соответствующей отрасли. На заседании с кандидатом проводится собеседование для определения его соответствия предъявляемым требованиям к функциональным и иным компетенциям для занятия должности члена наблюдательного совета компании.

      По итогам собеседования принимается решение по предоставлению рекомендации кандидата для избрания в наблюдательный совет компании в установленном порядке, а также для включения в Реестр.

Глава 3. Досрочное прекращение полномочий членов наблюдательного совета

      28. Полномочия члена наблюдательного совета товарищества с ограниченной ответственностью, единственным участником которого является государство, прекращаются досрочно на основании его письменного заявления.

      В письменном заявлении члена наблюдательного совета указывается причина, по которой он не может выполнять в дальнейшем свои обязанности.

      29. Наблюдательный совет в течение 10 (десяти) рабочих дней с даты поступления заявления рассматривает его и выносит соответствующее решение.

      30. В случае осуществления реорганизации товарищества с ограниченной ответственностью, единственным участником которого является государство, наблюдательный совет принимает решение о досрочном прекращении своих полномочий за двадцать пять календарных дней до завершения реорганизации.

  Приложение 1
к Правилам создания и упразднения
наблюдательного совета, требования,
предъявляемые к лицам, избираемым
в состав наблюдательного совета,
а также порядок конкурсного
отбора членов наблюдательного
совета и досрочного прекращения
их полномочий
  Форма

Заявление

      Прошу допустить меня к участию в конкурсе на занятие должности независимого члена:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Выражаю свое согласие на сбор и обработку моих персональных данных.
Отвечаю за подлинность представленных документов.
___________ ____________________________________________________
(подпись) (Фамилия, имя, отчество (при его наличии)
"____" _______________ 20__ г.

  Приложение 2
к Правилам создания и упразднения
наблюдательного совета, требования,
предъявляемые к лицам, избираемым
в состав наблюдательного совета,
а также порядок конкурсного
отбора членов наблюдательного
совета и досрочного прекращения
их полномочий
  Форма
  Фото
кандидата 3х4

Анкета (заполняется собственноручно)

      Фамилия __________________________________________________________
Имя ______________________________________________________________
Отчество (при его наличии) __________________________________________
Если изменяли фамилию, имя, отчество, то укажите причину и когда _______
___________________________________________________________________
Гражданство________________________________________________________
Если изменяли гражданство, то укажите, когда
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
ИИН ______________________________________________________________
Были ли Вы судимы, когда и за что
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Учеба или работа за границей
Страна пребывания __________________________________________________
___________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Время пребывания____________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Место работы или учебы
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Лишались ли Вы права занимать определенную должность или заниматься
определенной деятельностью в соответствии с вступившим в законную силу
приговором суда, когда и за что
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Лишались ли Вы права занимать должности в государственных органах в течение
определенного срока, когда и за что
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Лишались ли Вы права занимать должности в финансовых организациях
в течение определенного срока, когда и за что
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
"_____"______20___года_______________ (подпись)