"Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы жобаларға кредит беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2023 жылғы 31 тамыздағы № 322 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2025 жылғы 1 қазандағы № 346 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2025 жылғы 3 қазанда № 37048 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Қолданысқа енгізілу тәртібін 4-тармақтан қараңыз.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы жобаларға кредит беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2023 жылғы 31 тамыздағы № 322 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 33364 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы жобаларға кредит беру қағидаларында:

      2-тармақ мынадай мазмұндағы 1-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "1-1) мал базары – ауыл шаруашылығы жануарларын сатып алу-сатуды ұйымдастыруға және жүзеге асыруға арналған, оларды күтіп-бағуға, қарап-тексеруге және ветеринариялық бақылауға қажетті жағдайларды қамтамасыз ететін мамандандырылған стационарлық алаң;";

      6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. АӨК саласындағы жобаларға кредит беру мақсатында кредитор, бюджеттік бағдарлама әкімшісі және қарыз алушы арасында жасалатын кредиттік шарт негізінде жергілікті атқарушы органға қайтарымдылық, қамтамасыз етілу, мерзімділік және ақылылық қағидаттарымен республикалық бюджеттен бюджеттік кредит мынадай шарттармен беріледі:

      1) 1 (бір) процент жылдық сыйақы мөлшерлемесімен 10 (он) жылға;

      2) бюджеттік кредиттің нысаналы мақсаты – АӨК саласындағы жаңа жобаларды құруға немесе қолданыстағыларды кеңейтуге бағытталған мынадай жобаларды іске асыру:

      тауарлық сүт фермаларын (қуаты 400 бастан бастап 1500 басқа дейін);

      етті бағыттағы құс фабрикаларын (жылына 5000 тонна құс етінен бастап);

      етті мал шаруашылығы кәсіпорындарын (5000 бастан бастап);

      бордақылау алаңдарын (5000 бастан бастап);

      ет өңдеу кәсіпорындарын (қуаттылығы сағатына 8 шартты бастан басталатын);

      сыйымдылығы 10000 ауыл шаруашылығы жануарлары басынан басталатын мал базарларын;

      көкөніс сақтау қоймаларын (1000 тоннадан бастап);

      жеміс сақтау қоймаларын (1000 тоннадан бастап);

      өнеркәсіптік жылыжай шаруашылықтарын;

      жүн мен теріні қоса алғанда, ауыл шаруашылығы өнімдерін терең өңдеу, сондай-ақ құрамажем өндіру кәсіпорындарын;

      өндірістік қуаттылығы жылына 25 тонна болатын аквашаруашылық объектілерін өсіру шаруашылықтарын;

      құс шаруашылығындағы асыл тұқымдық репродукторларды;

      қазіргі заманғы су үнемдеу технологияларын (шашыратып, тамшылатып суару) пайдалана отырып, суармалы егіншілікті (картоп пен көкөністер, азық өндірісі);

      қой өсіру фермаларын (5000 бастан бастап);

      жүн мен теріні қоса алғанда, ауыл шаруашылығы өнімдерін терең өңдеу, сондай-ақ құрамажем өндіру кәсіпорындары өткізу үшін пайдаланған қарыздарды қайта қаржыландыру;

      3) 24 (жиырма төрт) айдан аспайтын мерзімге негізгі борышты өтеу бойынша жеңілдікті кезең;

      4) бюджеттік кредитті игеру кезеңі 18 (он сегіз) айды құрайды және бюджеттік кредит жергілікті атқарушы органға аударылған сәттен бастап есептеледі.

      Осы ережелердi iске асыру мақсатында бюджеттiк бағдарламаның әкiмшiсi тиiстi бюджет бекiтiлгеннен кейiн кредитордың бюджеттiк кредит бойынша негiзгi шарттар мен қарыз алушылардың санаты туралы шешiмiнiң жобасын бекiтуге енгiзедi.";

      мынадай мазмұндағы 6-1-тармақпен толықтырылсын:

      "6-1. АӨК саласындағы жаңа жобаларды құру және (немесе) қолданыстағыларды кеңейтуге үміткерлерге жергілікті бюджет қаражаты есебінен бюджеттік кредит берілген жағдайда, жергілікті атқарушы органдар АӨК саласындағы жобаларға кредит берудің басым бағыттарын өңірлердің қажеттілігі мен орындылығына байланысты өз бетінше айқындайды.

      Бұл ретте АӨК саласындағы жобаларды жергілікті бюджет қаражаты есебінен іске асырудың орындылығы осы Қағидалардың 13-тармағында көрсетілген өлшемшарттарға сәйкес айқындалады.

      Жергілікті бюджеттен қаражат қайтарымдылық, мерзімділік және ақылылық қағидаттары негізінде бюджеттік кредит түрінде мынадай шарттармен беріледі:

      1) жылдық 1 (бір) процент сыйақы мөлшерлемесімен 10 (он) жылға;

      2) бюджеттік кредиттің нысаналы мақсаты – АӨК саласындағы жаңа жобаларды құруға немесе қолданыстағыларды кеңейтуге бағытталған АӨК саласындағы жобаларды іске асыру;

      3) 24 (жиырма төрт) айдан аспайтын мерзімге негізгі борышты өтеу бойынша жеңілдікті кезең;

      4) бюджеттік кредитті игеру кезеңі 18 (он сегіз) айды құрайды және бюджеттік кредит жергілікті атқарушы органға аударылған сәттен бастап есептеледі.

      Осы ережелердi iске асыру мақсатында бюджеттiк бағдарламаның әкiмшiсi тиiстi бюджет бекiтiлгеннен кейiн кредитордың жергілікті бюджет қаражаты есебінен бюджеттiк кредит бойынша негiзгi шарттар мен қарыз алушылардың санаты туралы шешiмiнiң жобасын бекiтуге енгiзедi.";

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Жергілікті атқарушы орган сенім білдірілген өкіл (агент) арқылы үміткерлерге мерзімділік, ақылылық, қайтарымдылық, қамтамасыз етілу, нысаналы пайдалану қағидаттарын сақтай отырып, мынадай шарттармен кредиттер береді:

      1) кредит мерзімі – 10 (он) жылға дейін;

      2) бір жобаға арналған кредиттің ең жоғары сомасы – 5 (бес) миллиард теңгеден аспайды;

      3) номиналды сыйақы мөлшерлемесі – жылдық 2,5 (екі жарым) процент;

      4) кредиттің нысаналы мақсаты – АӨК саласындағы жаңа жобаларды құруға немесе қолданыстағыларды кеңейтуге бағытталған мынадай жобаларды іске асыру:

      тауарлық сүт фермаларын (қуаты 400 бастан бастап 1500 басқа дейін);

      етті бағыттағы құс фабрикаларын (жылына 5000 тонна құс етінен бастап);

      етті мал шаруашылығы кәсіпорындарын (5000 бастан бастап);

      бордақылау алаңдарын (5000 бастан бастап);

      ет өңдеу кәсіпорындарын (қуаттылығы сағатына 8 шартты бастан басталатын);

      сыйымдылығы 10000 ауыл шаруашылығы жануарлары басынан басталатын мал базарларын;

      көкөніс сақтау қоймаларын (1000 тоннадан бастап);

      жеміс сақтау қоймаларын (1000 тоннадан бастап);

      өнеркәсіптік жылыжай шаруашылықтарын;

      жүн мен теріні қоса алғанда, ауыл шаруашылығы өнімдерін терең өңдеу, сондай-ақ құрамажем өндіру кәсіпорындарын;

      өндірістік қуаттылығы жылына 25 тонна болатын аквашаруашылық объектілерін өсіру жөніндегі шаруашылықтарын;

      құс шаруашылығындағы асыл тұқымдық репродукторларды;

      қазіргі заманғы су үнемдеу технологияларын (шашыратып, тамшылатып суару) пайдалана отырып, суармалы егіншілікті (картоп пен көкөністер, азық өндірісі);

      қой өсіру фермаларын (5000 бастан басталатын);

      жүн мен теріні қоса алғанда, ауыл шаруашылығы өнімдерін терең өңдеу, сондай-ақ құрамажем өндіру кәсіпорындары өткізу үшін пайдаланған қарыздарды қайта қаржыландыру;

      5) кепілмен қамтамасыз етудің болуы;

      6) негізгі қарызды өтеу бойынша жеңілдікті кезең 24 (жиырма төрт) айдан аспайды.

      Өтінімдерді қабылдау тәсілдері, кредиттерді беру және қамтамасыз ету өлшемшарттары, үміткерлердің санаттары, қоса қаржыландыру мөлшері, сондай-ақ кредит алу үшін құжаттар тізбесі жергілікті атқарушы орган мен сенім білдірілген өкіл (агент) арасында жасалған тапсырма шартында көрсетіледі.";

      13-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "13. АӨК саласындағы жобаларды іріктеудің негізгі өлшемшарттары мыналар болып табылады:

      1) әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларының импортын алмастыруды ескере отырып, салалық орындылығы;

      2) өңір тұрғындарын сапалы және қолжетімді тамақ өнімдерімен қамтамасыз ету;

      3) уақытша және тұрақты жұмыс орындарын құру;

      4) үміткердің ауыл шаруашылығы өнімін өндіру және (немесе) өңдеу саласында кемінде 5 (бес) жыл жұмыс тәжірибесінің болуы не кәсіпорын басшысының ауыл шаруашылығы өнімін өндіру және (немесе) өңдеу саласында кемінде 5 (бес) жыл еңбек өтілінің болуы;

      5) кредиттік есеппен расталған кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша мерзімі өткен берешектің 90 (тоқсан) күннен артық болмауы;

      6) үміткерде берік азықтық базаны қалыптастыру, ауыл шаруашылығы техникасы паркін материалдық-техникалық жарақтандыру үшін ауыл шаруашылығы алқаптарының қажетті алаңының болуы;

      7) үміткерде салықтар мен бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер бойынша мерзімі өткен берешектің болмауы;

      8) "Оңалту және банкроттық туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес таратылу, банкроттық, оңалту рәсімдерінің, сондай-ақ қызметінің тоқтатылуының болмауы;

      9) қарыз алушы тарапынан жобаның жалпы сомасының кемінде 10%-і мөлшерінде бюджеттік кредит қаражатына қатысы жоқ, тиісті құжаттармен расталған қоса қаржыландыруды қамтамасыз ету;

      10) кредит сомасының кемінде 30%-і Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкес ресімделген, меншік құқығы мен кепіл мүлкінің бағалау құнын растайтын құжаттары бар жылжымайтын мүлікпен қамтамасыз ету;

      11) "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 9-1-бабына сәйкес жобаның оң сараптамасының болу (жобаға сараптама алу көзделген жобалар бойынша).";

      15-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "15. Комиссия отырысы жергілікті уәкілетті органда сақтауға жататын аудио, бейнежазбалардың техникалық құралдарының көмегімен тіркеледі.

      Жұмыстың ашықтығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін Комиссия отырысына байқаушылар шақырылады.

      Байқаушылар ретінде Комиссия отырысына Қазақстан Республикасы азаматтарының және бұқаралық ақпарат құралдары, қоғамдық бірлестіктер, коммерциялық ұйымдар мен саяси партиялар өкілдерінің, барлық деңгейдегі мәслихаттар депутаттарының және басқа да мемлекеттік органдардың қатысуына жол беріледі.

      Талқылау барысы мен Комиссия қабылдаған шешім еркін нысанда хаттама түрінде ресімделеді, оған конкурстық Комиссияның төрағасы мен мүшелері, сондай-ақ хаттамалауды жүзеге асыратын хатшы қол қояды.

      Комиссия отырысы, егер оған оның мүшелерінің жалпы санының кемінде үштен екісі қатысса, заңды деп есептеледі.

      Комиссия мүшесі, егер оның тікелей немесе жанама мүдделілігі болса отырысқа қатыспайды және қарсылық білдіреді (өздігінен бас тартуға).

      Өздігінен бас тарту және қарсылық білдіру негізделеді және отырыс басталғанға дейін де, Комиссия отырысы барысында да мәлімделеді.

      Комиссия мүшесінің өздігінен бас тартуы (қарсылық білдіруі) туралы шешімді Комиссия отырыстарға қатысатын мүшелерінің көпшілік даусымен жазбаша нысанда қабылдайды және Комиссия мүшесінің қатысуымен жария етіледі.";

      көрсетілген Қағидаларға қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Қаржылық құралдар және микрокредит беру департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін оның Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және осы бұйрықтың 1-тармағының жиырма үшінші және елу алтыншы абзацтары 2026 жылғы 1 қаңтарға дейін қолданылады деп белгіленсін.

      Қазақстан Республикасының
Ауыл шаруашылығы министрі
А. Сапаров

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Бәсекелестікті қорғау және

      дамыту агенттігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Стратегиялық жоспарлау

      және реформалар агенттігі

      Ұлттық статистика бюросы

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Ауыл шаруашылығы министрі
2025 жылғы 1 қазандағы
№ 346 бұйрығына қосымша
Агроөнеркәсіптік кешен
саласындағы жобаларға кредит
беру қағидаларына қосымша
Әкімшілік деректерді
жинауға арналған нысан

      Ұсынылады: облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың ауыл шаруашылығы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органына (бұдан әрі – жергілікті атқарушы орган), Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлігіне

      Әкімшілік деректерді өтеусіз негізде жинауға арналған нысан www.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған

Әкімшілік нысанның атауы: Кредиттердің нысаналы пайдаланылуы туралы есеп

      Әкімшілік деректерді өтеусіз негізде жинауға арналған нысанның индексі: № 3-КНПЕ нысан

      Кезеңділік: ай сайын

      Есепті кезең: 20 ____ жылғы ___________ айы

      Әкімшілік деректерді өтеусіз негізде жинауға арналған нысанды ұсынатын адамдар тобы: сенім білдірілген өкіл (агент), жергілікті атқарушы орган

      Әкімшілік деректерді өтеусіз негізде жинауға арналған нысанды ұсыну мерзімі:

      сенім білдірілген өкіл (агент) жергілікті атқарушы органға ай сайын, есепті кезеңнен кейінгі айдың 10-күніне (оныншы) дейінгі мерзімде;

      жергілікті атқарушы орган Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлігіне ай сайын, есепті кезеңнен кейінгі айдың 15-күніне (он бесінші) дейінгі мерзімде.

      Бизнес-сәйкестендіру нөмірі


      Жинау әдісі: электрондық түрде

Р/с №

Облыс

Әкімшілік аумақтық объектілердің жіктеуішіне сәйкес коды

Іске асыру орны (аудан)

Мекен-жайдың тіркелім коды

Жобаның атауы

Қарыз алушының атауы

Қарыз алушының жеке сәйкестендіру нөмірі/ бизнес-сәйкестендіру нөмірі

1

2

3

4

5

6

7

8









      кестенің жалғасы

Жобаның жалпы құны (теңге)

Кредит беру күні

Кредит беру мерзімі, айлар

Республикалық бюджеттен және (немесе) жергілікті бюджеттен кредит сомасы (теңге)

Бюджеттік кредит қаражаты есебінен қаржыландыру

Жобаның бағыты

Жаңажобаны құруға/ қолданыстағыларды кеңейтуге бағытталған

Инвестордың қоса қаржыландыру сомасы (өз қаражаты) (теңге)

Қуаттылығы (жылына тонна, суару бойынша – алаңы гектармен)

атауы (құрылыс- монтаждау жұмыстары, негізгі құралдар сатып алу)

сомасы, теңге

9

10

11

12

13

14

15

16

17










      кестенің жалғасы

Өндірілген дайын өнімнің көлемі (кезең үшін)

Құрылған тұрақты жұмыс орындарының саны

Уақытша құрылған жұмыс орындарының саны

Жобаның мәртебесі (пайдалануға берілген/берілмеген)

18

19

20

21





      Атауы ______________________________________________________________

      Мекенжайы _________________________________________________________

      Телефоны ___________________________________________________________

      Электрондық почта мекенжайы ________________________________________

      Орындаушы _________________________________________________________

      аты, әкесінің аты (бар болса), тегі, электрондық цифрлық қолтаңбасы

      Басшы немесе оның міндетін атқарушы адам

      ____________________________________________________________________

      аты, әкесінің аты (бар болса), тегі, электрондық цифрлық қолтаңбасы

      Ескерту: "Кредиттердің нысаналы пайдаланылуы туралы есеп" әкімшілік деректерін өтеусіз негізде жинауға арналған нысанды толтыру бойынша түсіндірме осы нысанға қосымшада келтірілген.

  "Кредиттердің нысаналы
пайдаланылуы туралы есеп"
әкімшілік деректерін өтеусіз
негізде жинауға арналған
нысанға қосымша

"Кредиттердің нысаналы пайдаланылуы туралы есеп" әкімшілік деректерін өтеусіз негізде жинауға арналған нысанды толтыру бойынша түсіндірме (индекс: № 3-КНПЕ, кезеңділік: ай сайын)

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы түсіндірме "Кредиттердің нысаналы пайдаланылуы туралы есеп" әкімшілік деректерін өтеусіз негізде жинауға арналған нысанды (бұдан әрі – Нысан) толтыру бойынша бірыңғай талаптарды айқындайды.

      2. Нысанға орындаушы мен басшы не оның міндетін атқарушы адам тегі мен аты-жөнін көрсете отырып, қол қояды.

      3. Нысан қазақ және орыс тілдерінде толтырылады.

2-тарау. Нысанды толтыру бойынша түсіндірме

      4. Нысанның 1-бағанында реттік нөмірі көрсетіледі.

      5. Нысанның 2-бағанында облыстың атауы көрсетіледі.

      6. Нысанның 3-бағанында әкімшілік-аумақтық объектілердің жіктеуішіне сәйкес коды көрсетіледі.

      7. Нысанның 4-бағанында іске асыру орны (аудан) көрсетіледі.

      8. Нысанның 5-бағанында мекенжайдың тіркелім коды көрсетіледі.

      9. Нысанның 6-бағанында жобаның атауы көрсетіледі.

      10. Нысанның 7-бағанында қарыз алушының атауы көрсетіледі.

      11. Нысанның 8-бағанында қарыз алушының жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес-сәйкестендіру нөмірі көрсетіледі.

      12. Нысанның 9-бағанында жобаның жалпы құны (теңге) көрсетіледі.

      13. Нысанның 10-бағанында кредит беру күні көрсетіледі.

      14. Нысанның 11-бағанында кредит беру мерзімі (айлар) көрсетіледі.

      15. Нысанның 12-бағанында республикалық бюджеттен және/немесе жергілікті бюджеттен берілетін кредит сомасы (теңге) көрсетіледі.

      16. Нысанның 13-бағанында атауы (құрылыс-монтаждау жұмыстары, негізгі құралдарды сатып алу) және бюджеттік кредит қаражаты есебінен қаржыландыру сомасы көрсетіледі.

      17. Нысанның 14-бағанында жобаның бағыты көрсетіледі.

      18. Нысанның 15-бағанында жаңа жобаны құруға және (немесе) қолданыстағыны кеңейтуге бағытталған жоба көрсетіледі.

      19. Нысанның 16-бағанында инвестордың қоса қаржыландыруға бағытталған сомасы (өз қаражаты) (теңге) көрсетіледі.

      20. Нысанның 17-бағанында қуаттылығы (жылына тонна, суару бойынша – алаңы гектармен) көрсетіледі.

      21. Нысанның 18-бағанында өндірілген дайын өнімнің көлемі (кезең үшін) көрсетіледі.

      22. Нысанның 19-бағанында құрылған тұрақты жұмыс орындарының саны көрсетіледі.

      23. Нысанның 20-бағанында уақытша құрылған жұмыс орындарының саны көрсетіледі.

      24. Нысанның 21-бағанында жобаның мәртебесі (пайдалануға берілген/берілмеген) көрсетіледі.

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 31 августа 2023 года № 322 "Об утверждении Правил кредитования проектов в сфере агропромышленного комплекса"

Приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 1 октября 2025 года № 346. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 3 октября 2025 года № 37048

      Примечание ИЗПИ!
      Порядок введения в действие см. п. 4.

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 31 августа 2023 года № 322 "Об утверждении Правил кредитования проектов в сфере агропромышленного комплекса" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 33364) следующие изменения и дополнения:

      в Правилах кредитования проектов в сфере агропромышленного комплекса, утвержденных указанным приказом:

      пункт 2 дополнить подпунктом 1-1) следующего содержания:

      "1-1) скотный рынок – специализированная стационарная площадка, предназначенная для организации и осуществления купли-продажи сельскохозяйственных животных, обеспечивающая необходимые условия для их содержания, осмотра и ветеринарного контроля;";

      пункт 6 изложить в следующей редакции:

      "6. В целях кредитования проектов в сфере АПК, на основании кредитного договора, заключаемого между кредитором, администратором бюджетной программы и заемщиком, местному исполнительному органу из республиканского бюджета предоставляется бюджетный кредит на принципах возвратности, обеспеченности, срочности и платности на следующих условиях:

      1) на 10 (десять) лет по ставке вознаграждения 1 (один) процент годовых;

      2) целевое назначение бюджетного кредита – реализация проектов в сфере АПК, направленных на создание новых или расширение действующих:

      молочно-товарных ферм (мощностью от 400 до 1500 голов);

      птицефабрик мясного направления (от 5000 тонн мяса птицы в год);

      предприятий мясного животноводства (от 5000 голов);

      откормочных площадок (от 5000 голов);

      мясоперерабатывающих предприятий (мощностью от 8 условных голов в час);

      скотных рынков вместимостью от 10000 голов сельскохозяйственных животных;

      овощехранилищ (от 1000 тонн);

      фруктохранилищ (от 1000 тонн);

      промышленных тепличных хозяйств;

      предприятий по глубокой переработке сельскохозяйственной продукции, включая шерсти и шкуры, а также по производству комбикормов;

      хозяйств по выращиванию объектов аквакультуры с производственной мощностью от 25 тонн в год;

      племенных репродукторов в птицеводстве;

      орошаемого земледелия (картофель и овощи, кормопроизводство) с использованием современных водосберегающих технологий (дождевание, капельное орошение);

      овцеводческих ферм (от 5000 голов);

      рефинансирование займов, использованных для реализации предприятий по глубокой переработке сельскохозяйственной продукции, включая шерсти и шкуры, а также по производству комбикормов;

      3) льготный период по погашению основного долга сроком не более 24 (двадцать четыре) месяцев;

      4) период освоения бюджетного кредита составляет 18 (восемнадцать) месяцев и исчисляется с момента перечисления бюджетного кредита местному исполнительному органу.

      В целях реализации данных положений администратор бюджетной программы после утверждения соответствующего бюджета вносит на утверждение проект решения кредитора об основных условиях и о категории заемщиков бюджетного кредита.";

      дополнить пунктом 6-1 следующего содержания:

      "6-1. В случае предоставления бюджетного кредита претендентам для создания новых и (или) расширения действующих проектов в сфере АПК из средств местных бюджетов, местные исполнительные органы самостоятельно определяют приоритетные направления кредитования проектов в сфере АПК исходя из целесообразности и потребности регионов.

      При этом, целесообразность реализации проектов в сфере АПК за счет средств местного бюджета определяется в соответствии с критериями, указанными в пункте 13 настоящих Правил.

      Средства из местного бюджета предоставляются в виде бюджетного кредитования на принципах возвратности, срочности и платности на следующих условиях:

      1) на 10 (десять) лет по ставке вознаграждения 1 (один) процент годовых;

      2) целевое назначение бюджетного кредита – реализация проектов в сфере АПК, направленных на создание новых или расширение действующих производств;

      3) льготный период по погашению основного долга сроком не более 24 (двадцать четыре) месяцев;

      4) период освоения бюджетного кредита составляет 18 (восемнадцать) месяцев и исчисляется с момента перечисления бюджетного кредита местному исполнительному органу в области сельского хозяйства.

      В целях реализации данных положений администратор бюджетной программы после утверждения соответствующего бюджета вносит на утверждение проект решения кредитора об основных условиях и о категории заемщиков бюджетного кредита за счет средств местного бюджета.";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. Местный исполнительный орган через поверенного (агента) предоставляет кредиты претендентам с соблюдением принципов срочности, платности, возвратности, обеспеченности, целевого использования на следующих условиях:

      1) срок кредита – до 10 (десяти) лет;

      2) максимальная сумма кредита на один проект – не более 5 (пяти) миллиардов тенге;

      3) номинальная ставка вознаграждения – 2,5 (два с половиной) процентов годовых;

      4) целевое назначение кредита – реализация проектов в сфере АПК, направленных на создание новых или расширение действующих:

      молочно-товарных ферм (мощностью от 400 до 1500 голов);

      птицефабрик мясного направления (от 5000 тонн мяса птицы в год);

      предприятий мясного животноводства (от 5000 голов);

      откормочных площадок (от 5000 голов);

      мясоперерабатывающих предприятий (мощностью от 8 условных голов в час);

      скотных рынков вместимостью от 10000 голов сельскохозяйственных животных;

      овощехранилищ (от 1000 тонн);

      фруктохранилищ (от 1000 тонн);

      промышленных тепличных хозяйств;

      предприятий по глубокой переработке сельскохозяйственной продукции, включая шерсти и шкуры, а также по производству комбикормов;

      хозяйств по выращиванию объектов аквакультуры с производственной мощностью от 25 тонн в год;

      племенных репродукторов в птицеводстве;

      орошаемого земледелия (картофель и овощи, кормопроизводство) с использованием современных водосберегающих технологий (дождевание, капельное орошение);

      овцеводческих ферм (от 5000 голов);

      рефинансирование займов, использованных для реализации предприятий по глубокой переработке сельскохозяйственной продукции, включая шерсти и шкуры, а также по производству комбикормов;

      5) наличие залогового обеспечения;

      6) льготный период по погашению основного долга составляет не более 24 (двадцать четыре) месяцев.

      Способы приема заявок, критерии выдачи и обеспечения кредитов, категории претендентов, размер софинансирования, а также перечень документов для получения кредита указываются в договоре поручения заключенным между местным исполнительным органам и поверенным (агентом).";

      пункт 13 изложить в следующей редакции:

      "13. Основными критериями отбора проектов в сфере АПК являются:

      1) отраслевая целесообразность с учетом импортозамещения социально-значимых продовольственных товаров;

      2) обеспечение населения региона качественными и доступными продуктами питания;

      3) создание временных и постоянных рабочих мест;

      4) наличие опыта работы у претендента не менее 5 (пяти) лет в сфере производства и (или) переработки сельскохозяйственной продукции, либо стажа работы у руководителя предприятия не менее 5 (пяти) лет в сфере производства и (или) переработки сельскохозяйственной продукции;

      5) отсутствие просроченной задолженности более 90 (девяноста) дней по кредитным и лизинговым обязательствам, подтвержденное кредитным отчетом;

      6) наличие у претендента необходимой площади сельскохозяйственных угодий для формирования прочной кормовой базы, материально-технического оснащения парка сельскохозяйственной техники;

      7) отсутствие у претендента просроченных обязательств по уплате налогов и других обязательных платежей в бюджет;

      8) отсутствие процедур ликвидации, банкротства, реабилитации, а также приостановления деятельности в соответствии с Законом Республики Казахстан "О реабилитации и банкротстве";

      9) обеспечение софинансирования со стороны заемщика в размере не менее 10 % от общей суммы проекта, подтверждаемое соответствующими документами, не относящимися к средствам бюджетного кредитования;

      10) обеспечение не менее 30 % от суммы кредита твердым залоговым имуществом, оформленном в соответствии с требованиями законодательства Республики Казахстан, с предоставлением документов, подтверждающих право собственности и оценочную стоимость залогового имущества;

      11) наличие положительной экспертизы проекта в соответствии с главой 9-1 Закона Республики Казахстан "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан" (по проектам, предусматривающим получение экспертизы на проект).";

      пункт 15 изложить в следующей редакции:

      "15. Заседание Комиссии фиксируется с помощью технических средств аудио-, видеозаписи, подлежащие хранению в местном исполнительном органе.

      Для обеспечения прозрачности и объективности работы на заседание Комиссии приглашаются наблюдатели.

      В качестве наблюдателей на заседании Комиссии допускается присутствие граждан Республики Казахстан и представителей средств массовой информации, общественных объединений, коммерческих организаций и политических партий, депутаты маслихатов всех уровней и других государственных органов.

      Ход обсуждения и принятое Комиссией решение оформляются в виде протокола в произвольной форме, который подписывается председателем и членами конкурсной комиссии, а также секретарем, осуществляющим протоколирование.

      Заседание Комиссии считается правомочным, если на нем присутствует не менее двух третей от общего числа ее членов.

      Член комиссии не участвует в заседании, если у него имеется прямая или косвенная заинтересованность и подлежит отводу (самоотводу).

      Самоотвод и отвод мотивируются и заявляются как до начала заседания, так и в ходе заседания Комиссии.

      Решение о самоотводе (отводе) члена Комиссии принимается Комиссией в письменной форме большинством голосов ее членов, участвующих в заседаниях, и оглашается в присутствии члена Комиссии.";

      приложение к указанным Правилам изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту финансовых инструментов и микрокредитования Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан после дня его первого официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования и установить, что абзацы двадцать третий и пятьдесят шестой пункта 1 настоящего приказа действуют до 1 января 2026 года.

      Министр сельского хозяйства
Республики Казахстан
А. Сапаров

      "СОГЛАСОВАН"
Агентство по защите
и развитию конкуренции
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Бюро национальной статистики
Агентства по стратегическому
планированию и реформам
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Министр сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 1 октября 2025 года № 346
  Приложение
к Правилам кредитования
проектов в сфере
агропромышленного комплекса
  Форма,
предназначенная для сбора
административных данных

      Представляется: в местный исполнительный орган области, города республиканского значения, столицы, осуществляющий функции в области сельского хозяйства (далее – местный исполнительный орган), Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан

      Форма, предназначенная для сбора административных данных на безвозмездной основе размещена на интернет-ресурсе: www.gov.kz

Наименование административной формы: Отчет о целевом использовании кредитов

      Индекс формы, предназначенной для сбора административных данных на безвозмездной основе: форма № 3-ОЦИК

      Периодичность: ежемесячная

      Отчетный период: ________ месяц 20__ года

      Круг лиц, представляющих форму, предназначенную для сбора административных данных на безвозмездной основе: поверенный (агент), местный исполнительный орган

      Срок представления формы, предназначенной для сбора административных данных на безвозмездной основе:

      поверенный (агент) в местный исполнительный орган ежемесячно, в срок до 10 (десятого) числа месяца, следующего за отчетным;

      местный исполнительный орган в Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан ежемесячно, в срок до 15 (пятнадцатого) числа месяца, следующего за отчетным.

      Бизнес-идентификационный номер


      Метод сбора: в электронном виде

№ п/п

Область

Код по классификатору административно-территориальных объектов

Место реализации (район)

Регистрационный код адреса

Наименование проекта

Наименование заемщика

Индивидуальный идентификационный номер/ бизнес-идентификационный номер заемщика

1

2

3

4

5

6

7

8









      продолжение таблицы

Общая стоимость проекта, (тенге)

Дата выдачи кредита

Срок кредитования, месяцы

Сумма кредита из республиканского бюджета и/или местных бюджетов (тенге)

Финансирование за счет средств бюджетного кредита

Направление проекта

Направлен на создание нового/расширение действующего проекта

Сумма софинансирования (собственные средства) инвестора (тенге)

Мощность (тонн в год, по орошению –площадь в гектарах)

наименование (cтроительно-монтажные работы, приобретение основных средств)

cумма, тенге

9

10

11

12

13

14

15

16

17










      продолжение таблицы

Объем выпускаемой готовой продукции (за период)

Количество созданных постоянных рабочих мест

Количество созданных временных рабочих мест

Статус проекта
(введен/не введен в эксплуатацию)

18

19

20

21





      Наименование _____________________________________________________
Адрес ____________________________________________________________
Телефон __________________________________________________________
Адрес электронной почты___________________________________________
Исполнитель ______________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии), электронная цифровая подпись
Руководитель или лицо, исполняющее его обязанности
__________________________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии), электронная цифровая подпись

      Примечание: Пояснение по заполнению формы, предназначенной для сбора административных данных на безвозмездной основе "Отчет о целевом использовании кредитов" приведено в приложении к настоящей форме.

  Приложение к форме,
предназначенной для сбора
административных данных
на безвозмездной основе
"Отчет о целевом
использовании кредитов"

Пояснение по заполнению формы, предназначенной для сбора административных
данных на безвозмездной основе "Отчет о целевом использовании кредитов"
(индекс: форма № 3-ОЦИК, периодичность: ежемесячная)

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящее пояснение определяет единые требования по заполнению формы, предназначенной для сбора административных данных на безвозмездной основе "Отчет о целевом использовании кредитов" (далее – Форма).

      2. Форма подписывается исполнителем и руководителем, либо лицом, исполняющим его обязанности, с указанием его фамилии и инициалов.

      3. Форма заполняется на казахском и русском языках.

Глава 2. Пояснение по заполнению Формы

      4. В графе 1 Формы указывается порядковый номер.

      5. В графе 2 Формы указывается наименование области.

      6. В графе 3 Формы указывается код по классификатору административно-территориальных объектов.

      7. В графе 4 Формы указывается место реализации (район).

      8. В графе 5 Формы указывается регистрационный код адреса.

      9. В графе 6 Формы указывается наименование проекта.

      10. В графе 7 Формы указывается наименование заемщика.

      11. В графе 8 Формы указывается индивидуальный идентификационный номер/ бизнес-идентификационный номер заемщика.

      12. В графе 9 Формы указывается общая стоимость проекта (тенге).

      13. В графе 10 Формы указывается дата выдачи кредита.

      14. В графе 11 Формы указывается срок кредитования (месяцы).

      15. В графе 12 Формы указывается сумма кредита из республиканского бюджета и/или местных бюджетов (тенге).

      16. В графе 13 Формы указываются наименование (cтроительно-монтажные работы, приобретение основных средств) и сумма финансирования за счет средств бюджетного кредита.

      17. В графе 14 Формы указывается направление проекта.

      18. В графе 15 Формы указывается направление проекта: на создание нового или расширение расширение действующего проекта.

      19. В графе 16 Формы указывается сумма (собственные средства) инвестора, направляемых на софинансирование (тенге).

      20. В графе 17 Формы указывается мощность (тонн в год, по орошению – площадь в гектарах).

      21. В графе 18 Формы указывается объем выпускаемой готовой продукции (за период).

      22. В графе 19 Формы указывается количество созданных постоянных рабочих мест.

      23. В графе 20 Формы указывается количество созданных временных рабочих мест.

      24. В графе 21 Формы указывается статус проекта: введен/не введен в эксплуатацию.