"Азаматтық авиация әуеайлақтарының (тікұшақ айлақтарының) пайдалануға жарамдылығы нормаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 31 наурыздағы № 381 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Көлік министрінің м.а. 2025 жылғы 1 қазандағы № 319 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2025 жылғы 2 қазанда № 37036 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Азаматтық авиация әуеайлақтарын (тікұшақ айлақтарының) пайдалануға жарамдылығы нормаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 31 наурыздағы № 381 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12303 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Азаматтық авиация әуеайлақтарының (тікұшақ айлақтарының) пайдалануға жарамдылық нормаларында:

      67-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "67. Қонуға дәлме-дәл емес кіру үшін жабдықталған ҰҚЖ үшін кедергілерді шектеудің мынадай беттері қолданылады:

      1) конустық беті;

      2) ішкі көлденең беті;

      3) қонуға кіру беті;

      4) ауыспалы беттер.

      Кедергілерді шектеу беттерінің сипаттамасы мен параметрлері осы ҚР АА ӘПЖН 7-қосымшасында келтірілген.";

      135-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "135. Биіктігі 100 м-ден жоғары құрылыстар және қаңқалы-торлы құрылыстар (олардың биіктігіне байланыссыз) жоғарғы жағынан іргесіне дейін түсі бойынша кезектесіп келетін жолақтармен таңбаланады, олардың ені осы ҚР АА ӘПЖН 24-қосымшаның кестесінде келтірілген мәліметтерге сәйкес болуы тиіс, бірақ 30 м-ден аспауы қажет. Жолақтар перпендикуляр бойынша үлкен өлшемге қарай жүргізіледі, шеткі жолақтар күңгірт түске боялады. Жолақтардың ені бірдей болуы қажет және осы ҚР АА ӘПЖН 24-қосымшаның кестесінде келтірілген мәндерден айырмашылығы ары кеткенде 20 %-дан аспауы тиіс.

      Жел энергетикасы қондырғысы (бұдан әрі - ЖЭҚ), егер оның кедергі болып табылатыны анықталса, таңбаланады. Егер аэронавигациялық зерттеу басқаша көрсетпесе, ротор қалақтары, гондола және жел турбиналарының тіреу діңгегінің жоғарғы 2/3 бөлігі ақ түске боялады.";

      286-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "286. Бөгегіш оттары ретінде шағын, орташа немесе жоғары қарқындылықтағы оттар не болмаса олар үйлестіріліп пайдаланылуы тиіс. Жылжымайтын объектілер А немесе Б типіндегі шағын қарқындылықтағы қоршау оттарымен қоршалуы керек. Ұзындығы үлкен немесе жер бетінің деңгейінен 45 м асатын биіктіктегі объектілер А, В немесе С типіндегі орташа қарқындылықтағы қоршау оттарымен қоршалуы тиіс, ал А және С типіндегі орташа қарқындылықтағы бөгегіш оттар жеке қолданылады, ал В типіндегі орташа қарқындылықтағы бөгегіш оттар - не жеке не болмаса В типіндегі шағын қарқындылықтағы қоршау оттарымен үйлестірілуі тиіс.

      Ағаштар немесе ғимараттар тобы ұзаққа созылған объект ретінде қарастырылады.";

      287-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "287. Егер авиациялық зерттеу нәтижелері мұндай оттарды күндізгі уақытта объектіні тану үшін қажет екенін көрсететін болса, жер бетінен 150 м астам биіктіктегі объектілер А типіндегі жоғары қарқындылықтағы қоршау оттарымен жарықтық қоршалуы тиіс. Объектіде орналасқан оттар бір уақытта жануы тиіс.

      Жел электр станциясы, егер ол кедергі болып табылса, жарықпен қоршалады. ЖЭҚ гондоласындағы жарық қоршауы кез келген бағыттан жақындап келе жатқан әуе кемесі үшін кедергісіз шолу қамтамасыз етілетіндей етіп орнатылады.";

      299-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "299. Объект В типті орташа қарқындылықтағы оттармен жарықпен қоршалған жағдайда, ал объектінің ең биік нүктесі қоршаған рельеф деңгейінен 45 м-ден астам биіктікте немесе таңбаланатын объектті қоршап тұрған ғимараттардың ең биік нүктелерінен жоғары болса, аралық деңгейлерде қосымша оттар көзделеді. В типті төмен қарқындылықтағы жарықпен қоршау оттары және В типті орташа қарқындылықтағы жарықпен қоршау оттары болып табылатын бұл қосымша аралық оттар мүмкіндігінше кезек-кезек жоғарғы оттар мен жер деңгейі немесе жақын орналасқан ғимараттардың жоғары нүктелерінің деңгейі арасында бір-бірінен тең қашықтықта, қажет болған жағдайда 52 м аспайтын аралықта орналасады.

      Жалпы биіктігі 150 м-ден кем (жел турбинасы осінің биіктігі және тік тұрған қалақтың биіктігі) ЖЭҚ-та жарық қоршауы ЖЭҚ гондоласына орнатылатын В типті орташа қарқындылықтағы оттармен қамтамасыз етіледі.

      ЖЭҚ-да жалпы биіктігі 150 м-ден 315м-ге дейін:

      1) В типті орташа қарқындылықтағы оттарға қосымша, ЖЭҚ гондоласында қолданыстағы оттар істен шыққан жағдайда, жарықпен қоршау оттарын резервтеуді қамтамасыз ету үшін оттардың екінші жиынтығы орнатылады. Оттардың екінші жиынтығы олардың жарық ағындарының өзара бітелуіне жол бермейтін етіп орнатылады;

      2) ЖЭҚ гондоласының биіктігінің жартысына сәйкес келетін аралық деңгейде Е типті төмен қарқындылықтағы үш от орнатылады.";

      301-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "301. Объект С типтегі орташа қарқындылықтағы бөгегіш оттармен белгіленген жағдайда, ал объектінің ең биік нүктесі қоршаған жергілікті жердің деңгейімен немесе таңбаланатын объектіні қоршап тұрған ғимараттардың ең биік нүктесімен салыстырғанда 45 м астам биіктікте болса, аралық деңгейлерде қосымша оттарды қолдану көзделеді. Бұл қосымша аралық оттар мүмкіндігіне қарай жоғары оттар мен жер беті деңгейінің немесе жақын орналасқан ғимараттардың биік нүктелері деңгейінің арасында бір бірінен бірдей қашықтықта қажет болған жағдайда 52 м-ден аспайтын аралықпен орналасады.".

      7-қосымшаның 1-кестесі осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      7-қосымшаның 2-кестесі осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің Азаматтық авиация комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Көлік вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Көлік министрінің міндетін атқарушы
Ж. Тайжанов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қорғаныс министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Төтенше жағдайлар министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Энергетика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Көлік министрінің
міндетін атқарушы
2025 жылғы 1 қазандағы
№ 319 бұйрығына
1-қосымша
Азаматтық авиация
әуеайлақтарының (тікұшақ
айлақтарының) пайдалануға
жарамдылығының нормаларына
7-қосымша

ҰҚЖ қонуға кіру жолағындағы кедергілерді шектеу беттерінің өлшемдері, еңістері және салыстырмалы биіктіктері

  1-кесте

Беттер және өлшемдер(1)

ҰҚЖ ЖІКТЕЛУІ

Жабдықталмаған ҰҚЖ-ы,
кодтық нөмірі

Дәлме-дәл емес қонуға арналған ҰҚЖ,
кодтық нөмірі

Дәлме-дәл қонуға кіру ҰҚЖ-ы

І санат, кодтық нөмірі

ІІ немесе ІІІ санат, кодтық нөмірі


1

2

3

4

1,2

3

4

1,2

3,4

3,4

КОНУСТЫҚ

Еңкіштігі, %

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

Биіктігі, м.

35

55

75

100

60

75

100

60

100

100

ІШКІ КӨЛДЕНЕҢ

Биіктігі, м.

45

45

45

45

45

45

45

45

45

45

Радиусы, м.

2 000

2 500

4 000

4 000

3 500

4 000

4 000

3 500

4 000

4 000

ҚОНУҒА КІРУДІҢ ІШКІ БЕТІ

Ені, м.








90

120(4)

120(4)

Табалдырықтан қашықтығы, м.








60

60

60

Ұзындығы, м.








900

900

900

Еңкіштігі, %








2,5

2

2

ҚОНУҒА КІРУДІҢ



Ішкі шегінің ұзындығы, м.

60

80

150

150

150

300

300

150

300

300

Табалдырықтан қашықтығы, м.

30

60

60

60

60

60

60

60

60

60

Алшақтауы (әр жағына қарай), %

10

10

10

10

15

15

15

15

15

15

Бірінші сектор

Ұзындығы, м.

1 600

2 500

3 000

3 000

2 500

3 000

3 000

3 000

3 000

3 000

Еңкіштігі, %

5

4

3,33

2,5

3,33

2

2

2,5

2

2

Екінші сектор

Ұзындығы, м.






3 600(2)

3 600(2)

12 000(2)

3 600(2)

3 600(2)

Еңкіштігі, %






2,5

2,5

3

2,5

2,5

Көлденең сектор

Ұзындығы, м.






8 400(2)

8 400(2)

8 400(2)

8 400(2)

Жалпы ұзындығы, м.






15 000

15 000

15 000

15 000

15 000

ӨТПЕЛІ

Еңкіштігі, %

20

20

14,3

14,3

20

14,3

14,3

14,3

14,3

14,3

ІШКІ ӨТПЕЛІ

Көлбеуі, %








40

33,3

33,3

ҮЗІЛГЕН ҚОНУДЫҢ

Ішкі шегінің ұзындығы, м.








90

120(4)

120(4)

Табалдырықтан қашықтығы, м.








*

1 800(3)

1 800(3)

Алшақтауы (әр жағына қарай), %








10

10

10

Еңкіштігі, %








4

3,33

3,33

      (1) Барлық өлшемдер көлденең жазықтықта берілген, егер басқаша көрсетілмесе.

      (2) Өзгермелі ұзындық, қонуға кіру беті, 2,5 градиентті көлбеу сызығы ҰҚЖ табалдырығынан 150 м. биіктікте көлденең жазықтықты қиып өтіп немесе кез келген нысанның ең жоғарғы нүктесі арқылы өтетін кедергілерден ұшып өту абсолютті/салыстырмалы биіктігін (ОСА/Н) анықтайтын көлденең жазықтықтың, қайсысы жоғары болса, қиылысқан нүктесінен кейін көлденең орналасады.

      (3) ҰҚЖ соңына дейінгі қашықтық, қай қашықтық аз екеніне байланысты.

      (4) Екінші айналымға кету процесінде тұрақты жол сызығын сақтауға арналған бағыттау нұсқауларын беретін сандық борттық жабдығы бар F кодтық әрпіне сәйкес ұшақтарды қабылдайтын әуеайлақтарды қоспағанда F кодтық әрпі қолданылған жағдайда ені 140 метрге дейін ұлғайтылады.

      * жолақтың соңына дейінгі қашықтық.

  Қазақстан Республикасы
Көлік министрінің
міндетін атқарушы
2025 жылғы 1 қазандағы
№ 319 бұйрығына
2-қосымша
Азаматтық авиация
әуеайлақтарының (тікұшақ
айлақтарының) пайдалануға
жарамдылығының нормаларына
7-қосымша

Кедергілерді шектеу беттерінің өлшемдері мен көлбеуі. Ұшу-көтерілуге арналған ҰҚЖ.

  2-кесте

Беті және өлшемдер(1)

Кодтық нөмірі

1

2

3 немесе 4

ҰШУ КЕЗІНДЕГІ БИІКТІККЕ КӨТЕРІЛУ

Ішкі шегінің ұзындығы, м.

60

80

180

Ұшу жолағының соңына дейінгі қашықтық(2), м.

30

60

60

Алшақтауы (әр жағына қарай), %

10

10

12,5

Түпкілікті ені, м.

380

580

1 200,
1 800(3)

Ұзындығы, м.

1 600

2 500

15 000

Көлбеуі, %

5

4

2(4)

      (1) Барлық өлшемдер көлденең жазықтықта берілген, егер басқаша көрсетілмесе.

      (2) Ұшу кезіндегі биіктікке көтерілу беті кедергілерден бос жолақтың соңынан басталады, егер оның ұзындығы көрсетілген қашықтықтан асып кетсе.

      (3) Түнгі уақытта аспаптық және көрнекі метеорологиялық жағдайларда орындалатын ұшулар үшін жоспарланған жол 15º-тан астам бағытты өзгеруді қамтитын кезде - 1800 м.

      (4) Сыни жағдайларда ұшуды орындау қажет болған жағдайда, 2-кестеде көрсетілген көлбеуді азайтудың қаншалықты орынды екенін анықтау үшін, осы ҰҚЖ қызмет көрсетуге арналған ұшақтардың пайдалану сипаттамаларын зерделеу қажет. Егер көрсетілген көлбеу азаятын болса, 300 м биіктікке дейін қауіпсіздікті қамтамасыз ететіндей ұшу кезіндебиіктікке көтерілу бетінің ұзындығына сәйкес түзету жүргізілуі керек. Егер жергілікті атмосфералық жағдайлар теңіз деңгейіндегі стандартты атмосфералық жағдайлардан айтарлықтай ерекшеленсе, 2-кестеде келтірілген көлбеуді азайтқан жөн. Көлбеудің төмендеу дәрежесі жергілікті атмосфералық жағдайлардың теңіз деңгейіндегі стандартты атмосфералық жағдайлардан ауытқу дәрежесіне, сондай-ақ осы ҰҚЖ қызмет көрсетуге арналған ұшақтардың пайдалану сипаттамаларына және осы ұшақтарға қойылатын пайдалану талаптарына байланысты. Егер ешбір объект ұшып-көтерілу кезінде 2 (1:50) көлбеу градиенті бетіне жетпесе, жаңа нысандар кедергісіз бетті немесе 1,6 (1:62,5) көлбеу басталғанға дейін созылатын бетті сақтайтындай етіп шектелуі керек.

О внесении изменений в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 31 марта 2015 года № 381 "Об утверждении норм годности к эксплуатации аэродромов (вертодромов) гражданской авиации"

Приказ и.о. Министра транспорта Республики Казахстан от 1 октября 2025 года № 319. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 2 октября 2025 года № 37036

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 31 марта 2015 года № 381 "Об утверждении норм годности к эксплуатации аэродромов (вертодромов) гражданской авиации" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 12303) следующие изменения:

      в Нормах годности к эксплуатации аэродромов (вертодромов) гражданской авиации, утвержденных указанным приказом:

      пункт 67 изложить в следующей редакции:

      "67. Для ВПП, оборудованной для неточного захода на посадку, устанавливаются следующие поверхности ограничения препятствий:

      1) коническая поверхность;

      2) внутренняя горизонтальная поверхность;

      3) поверхность захода на посадку;

      4) переходные поверхности.

      Описание и параметры поверхностей ограничения препятствий приведены в Приложении 7 к настоящим НГЭА ГА РК.";

      пункт 135 изложить в следующей редакции:

      "135. Сооружения высотой более 100 м. и сооружения каркасно-решетчатого типа (независимо от их высоты) маркируются от верха до основания чередующимися по цвету полосами, ширина которых должна соответствовать приведенным в таблице приложения 24 к настоящему НГЭА ГА РК, но не более 30 м. Полосы должны наноситься перпендикулярно большему измерению, крайние полосы окрашиваются в темный цвет. Ширина полос должна быть одинаковой и может отличаться не более чем на 20 % от указанной в таблице приложения 24 к настоящим НГЭА ГА РК.

      Ветроэнергетическая установка (далее-ВЭУ) маркируется, если установлено, что она представляет собой препятствие. Лопасти ротора, гондола и верхние 2/3 части опорной мачты ветряных турбин окрашиваются в белый цвет, если аэронавигационное исследование не указывает на иное.";

      пункт 286 изложить в следующей редакции:

      "286 В качестве заградительных огней должны применяться огни малой, средней или высокой интенсивности, либо их сочетание. Неподвижные объекты должны ограждаться заградительными световыми огнями малой интенсивности типа А или В. Объекты большой протяженности или с высотой над уровнем земли более 45 м. могут быть ограждены заградительными огнями средней интенсивности типа А, В или С, причем заградительные огни средней интенсивности типов А и С используются отдельно, а заградительные огни средней интенсивности типа В - либо отдельно, либо в сочетании с заградительными огнями малой интенсивности типа В.

      Группа деревьев (зданий) рассматривается как объект большой протяженности.";

      пункт 287 изложить в следующей редакции:

      "287. Объекты высотой над уровнем земли более 150 м. должны светоограждаться огнями высокой интенсивности типа А, если результаты авиационного исследования свидетельствуют о том, что такие огни необходимы для опознавания объекта в дневное время. Располагаемые на объекте огни должны давать одновременные проблески.

      Ветроэнергетическая установка светоограждаетcя, если установлено, что она представляет собой препятствие. Светоограждение на гондоле ВЭУ устанавливаются таким образом, чтобы обеспечивался беспрепятственный обзор для воздушного судна, приближающегося с любого направления.";

      пункт 299 изложить в следующей редакции:

      "299. Когда объект обозначается заградительными огнями средней интенсивности типа В, а высшая точка объекта находится на высоте более 45 м. над уровнем окружающей местности или над наивысшими точками зданий, окружающих маркируемый объект, предусматриваются дополнительные огни на промежуточных уровнях. Эти дополнительные промежуточные огни, являющиеся заградительными огнями низкой интенсивности типа В и заградительными огнями средней интенсивности типа В, по мере возможности попеременно располагаются на равном расстоянии друг от друга между верхними огнями и уровнем земли или уровнем высших точек близко расположенных зданий, при необходимости, с интервалом, не превышающим 52 м.

      На ВЭУ общей высотой менее 150 м. (высота оси ветровой турбины плюс высота вертикально стоящей лопасти) светоограждение обеспечивается из огней средней интенсивности типа В устанавливаемые на гондоле ВЭУ.

      На ВЭУ общей высотой от 150 м. до 315 м:

      1) дополнительно к огням средней интенсивности типа В, на гондоле ВЭУ устанавливается второй комплект огней для обеспечения резервирования заградительных огней на случай отказа действующих. Второй комплект огней устанавливаться таким образом, чтобы не допускать взаимного загораживания их световых потоков;

      2) на промежуточном уровне, соответствующей половине высоты гондолы ВЭУ, устанавливается три огня низкой интенсивности типа Е.";

      пункт 301 изложить в следующей редакции:

      "301. Когда объект обозначен заградительными огнями средней интенсивности типа С, а высшая точка объекта находится на высоте более 45 м над уровнем окружающей местности или над наивысшими точками зданий, окружающих маркируемый объект, предусматриваются дополнительные огни на промежуточных уровнях. Эти дополнительные огни по мере возможности располагаются на равном расстоянии между верхними огнями и уровнем земли или уровнем высших точек близко расположенных зданий, при необходимости с интервалом, не превышающим 52 м.".

      таблицу 1 приложения 7 изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      таблицу 2 приложения 7 изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Комитету гражданской авиации Министерства транспорта Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства транспорта Республики Казахстан после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра транспорта Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      исполняющий обязанности
Министра транспорта
Республики Казахстан
Ж. Тайжанов

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство обороны
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство энергетики
Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
исполняющий обязанности
Министра транспорта
Республики Казахстан
от 1 октября 2025 года № 319
  Приложение 7
к Нормам годности
к эксплуатации аэродромов
(вертодромов)
гражданской авиации

Размеры, уклоны и относительные высоты поверхностей ограничения препятствий. ВПП для захода на посадку

  Таблица 1

Поверхности и размеры (1)

КЛАССИФИКАЦИЯ ВПП

Необорудованная ВПП,
кодовый номер

ВПП для неточного захода на посадку,
кодовый номер

ВПП для точного захода на посадку

Категория I,
кодовый номер

Категория II или III, кодовый номер


1

2

3

4

1,2

3

4

1,2

3,4

3,4

КОНИЧЕСКАЯ

Наклон, %

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

Высота, м.

35

55

75

100

60

75

100

60

100

100

ВНУТРЕННЯЯ ГОРИЗОНТАЛЬНАЯ

Высота, м.

45

45

45

45

45

45

45

45

45

45

Радиус, м.

2 000

2 500

4 000

4 000

3 500

4 000

4 000

3 500

4 000

4 000

ВНУТРЕННЯЯ ЗАХОДА НА ПОСАДКУ

Ширина, м.








90

120(4)

120(4)

Расстояние от порога, м.








60

60

60

Длина, м.








900

900

900

Наклон, %








2,5

2

2

ЗАХОДА НА ПОСАДКУ



Длина внутренней границы, м.

60

80

150

150

150

300

300

150

300

300

Расстояние от порога, м.

30

60

60

60

60

60

60

60

60

60

Расхождение (в каждую сторону), %

10

10

10

10

15

15

15

15

15

15

Первый сектор

Длина, м.

1 600

2 500

3 000

3 000

2 500

3 000

3 000

3 000

3 000

3 000

Наклон, %

5

4

3,33

2,5

3,33

2

2

2,5

2

2

Второй сектор

Длина, м.






3 600(2)

3 600(2)

12 000(2)

3 600(2)

3 600(2)

Наклон, %






2,5

2,5

3

2,5

2,5

Горизонтальный сектор

Длина, м.






8 400(2)

8 400(2)

8 400(2)

8 400(2)

Общая длина, м.






15 000

15 000

15 000

15 000

15 000

ПЕРЕХОДНАЯ











Наклон, %

20

20

14,3

14,3

20

14,3

14,3

14,3

14,3

14,3

ВНУТРЕННЯЯ ПЕРЕХОДНАЯ

Наклон, %








40

33,3

33,3

ПРЕРВАННОЙ ПОСАДКИ

Длина внутренней границы, м.








90

120(4)

120(4)

Расстояние от порога, м.








*

1 800(3)

1 800(3)

Расхожде-ние (в каждую сторону), %








10

10

10

Наклон, %








4

3,33

3,33

      (1) Все измерения даны в горизонтальной плоскости, если только специально не оговорено иное.

      (2) Изменяемая длина, поверхность захода на посадку расположена горизонтально за точкой, в которой линия наклона с градиентом 2,5 пересекает горизонтальную плоскость на высоте 150 м. над превышением порога или горизонтальную плоскость, проходящую через верхнюю точку любого объекта, определяющую абсолютную/относительную высоту (ОСА/Н) пролета препятствий, в зависимости от того, что выше

      (3) Расстояние до конца ВПП, в зависимости от того, какое расстояние меньше.

      (4) В случае кодовой буквы F ширина увеличивается до 140 м, за исключением аэродромов, принимающих самолеты, соответствующие кодовой букве F и имеющие цифровое бортовое оборудование, которое предоставляет команды наведения для выдерживания установившейся линии пути в процессе выполнения ухода на второй круг.

      * расстояние до конца полосы.

  Приложение 2 к приказу
исполняющий обязанности
Министра транспорта
Республики Казахстан
от 1 октября 2025 года № 319
  Приложение 7
к Нормам годности
к эксплуатации аэродромов
(вертодромов)
гражданской авиации

Размеры и наклоны поверхности ограничений препятствий. ВПП, предназначенная для взлета

  Таблица 2

Поверхность и размеры (1)

Кодовый номер

1

2

3 или 4

НАБОР ВЫСОТЫ ПРИ ВЗЛЕТЕ

Длина внутренней границы, м.

60

80

180

Расстояние от конца взлетной полосы (2), м.

30

60

60

Расхождение (в каждую сторону), %

10

10

12,5

Конечная ширина, м.

380

580

1 200,
1 800(3)

Длина, м.

1 600

2 500

15 000

Наклон, %

5

4

2(4)

      (1) Все размеры даны в горизонтальной плоскости, если специально не оговорено иное.

      (2) Поверхность набора высоты при взлете начинается в конце полосы, свободной от препятствий, если ее длина превышает указанное расстояние.

      (3) 1800 м, когда линия заданного пути включает изменение курса более чем на 15º для полетов, осуществляемых по приборным и визуальным метеорологическим условиям в ночное время.

      (4) Следует изучить эксплуатационные характеристики самолетов, для обслуживания которых предназначена данная ВПП, чтобы выяснить, насколько целесообразным является уменьшение указанного в таблице 2 наклона при необходимости выполнять полеты в критических условиях. Если указанный наклон уменьшается, следует произвести соответствующую корректировку длины поверхности набора высоты при взлете таким образом, чтобы обеспечить безопасность до относительной высоты 300 м. Если местные атмосферные условия значительно отличаются от стандартных атмосферных условий на уровне моря, может оказаться целесообразным уменьшить наклон, указанный в таблице 2. Степень уменьшения наклона зависит от величины отклонения местных атмосферных условий от стандартных атмосферных условий на уровне моря, а также от эксплуатационных характеристик самолетов, для обслуживания которых предназначена данная ВПП, и от эксплуатационных требований, предъявляемых этими самолетами. Если ни один из объектов не достигает поверхности набора высоты при взлете с градиентом наклона 2 (1:50), новые объекты следует ограничивать таким образом, чтобы сохранить существующую поверхность, свободную от препятствий, или поверхность, простирающуюся до начала уклона в 1,6 (1:62,5).