Жол активтері сапасының ұлттық орталығының жұмыстар мен материалдардың сапасына сараптама жүргізуін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 20 наурыздағы № 305 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 1 шілдеде № 11523 тіркелді.

      Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 28.03.2023 № 185 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Автомобиль жолдары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабы 2-тармағының 36) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 28.03.2023 № 185 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Жол активтері сапасының ұлттық орталығы жұмыстары мен материалдарының сапасына сараптама жүргізуді ұйымдастыру қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 28.03.2023 № 185 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Автомобиль жолдар комитеті (М.Қ. Пішембаев):

      1) осы бұйрықтың заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде заңнамада белгіленген мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму вице-миниcтріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрі
Ә. Исекешев

      "Келісілген"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрі

      _______________Б.Сұлтанов

      2015 жылғы 14 сәуір

      "Келісілген"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлтық экономика министрі

      _________________Е.Досаев

      2015 жылғы 29 мамыр



  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және
даму министрінің
2015 жылғы 20 наурыздағы
№ 305 бұйрығымен
бекітілген

Жол активтерінің сапасы ұлттық орталығының жұмыстар мен материалдардың сапасына сараптама жүргізуін ұйымдастыру қағидалары

      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда – ҚР Көлік министрінің м.а. 20.06.2025 № 196 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Жол активтерінің сапасы ұлттық орталығының жұмыстар мен материалдардың сапасына сараптама жүргізуін ұйымдастыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Автомобиль жолдары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабы 2-тармағының 36) тармақшасына сәйкес әзірленді және жол активтерінің сапасы ұлттық орталығының жұмыстары мен материалдарының сапасына сараптама жүргізуін ұйымдастыру тәртібін айқындайды.

      2. Қағидалар Қазақстан Республикасы жол қызметінің барлық субъектілеріне қолданылады.

      3. Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) авторлық қадағалау – сәулет немесе қала құрылысы туындыларының авторын (авторларын) қоса алғанда, әзірлеушілер жүзеге асыратын құрылыс жобасының іске асырылуын бақылауды жүзеге асыру жөніндегі автордың құқықтылығы;

      2) Жол активтерінің сапасы ұлттық орталығы (бұдан әрі – Орталық) –жұмыстар мен материалдардың сапасына сараптама жүргізу, жол активтерін басқару, халықаралық және республикалық маңызы бар автомобиль жолдарында жұмылдыру дайындығын ұйымдастыру жөніндегі функциялар, сондай-ақ автомобиль жолдарын орташа жөндеуге арналған техникалық құжаттамаға ведомстволық сараптама жүргізу, жаңа технологияларды енгізу және тәжірибелік учаскелерді қолдау жөніндегі функциялар жүктелген, автомобиль жолдары жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органның қарамағындағы заңды тұлға;

      3) жұмыс жүргізу объектілері – автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, жөндеу және күтіп-ұстау объектілері, сондай-ақ мердігер шарты мен кепілдікті кезең шеңберінде жүзеге асырылатын жобалық және техникалық құжаттама құрамына кіретін объектілер;

      4) мердігер – тиісті қызмет түріне лицензиясы бар, мердігерлік шарт немесе Тапсырыс берушімен жасалатын мемлекеттік сатып алу туралы шарт бойынша құрылыс, реконструкциялау, жөндеу саласында мердігерлік жұмыстарды орындайтын жеке немесе заңды тұлға;

      5) тапсырыс беруші – автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, жөндеу және күтіп-ұстау бойынша тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алуды жүзеге асыратын мемлекеттік органдар, мемлекеттік мекемелер, сондай-ақ мемлекеттік кәсіпорындар, дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан астам пайызы мемлекетке тиесілі заңды тұлғалар және олармен үлестес заңды тұлғалар;

      6) техникалық қадағалау – орындалған жұмыстың сапасын, мерзімін, құнын, қабылдап алынуын және объектінің пайдалануға берілуін қоса алғанда, жобаны іске асырудың барлық сатысында құрылысты қадағалау;

      7) уәкілетті орган – автомобиль жолдары бойынша уәкілетті мемлекеттік орган.

      4. Жұмыстар мен материалдардың сапасын сараптаудың (бұдан әрі – Сараптама) мақсаты жол мен құрылыстардың конструктивтік элементтерінің, материалдар мен жұмыс технологиясының жоба, техникалық құжаттама, келісімшарт және нормативтік құжаттар талаптарына сәйкестігін белгілеу болып табылады.

2-тарау. Жол активтерінің сапасы ұлттық орталығының жұмыстар мен материалдардың сапасына сараптама жүргізуін ұйымдастыру тәртібі

      5. Сараптама осы Қағидаларға және Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-техникалық құжаттамасына сәйкес Тапсырыс беруші мен Орталық арасында сараптама жүргізуге арналған шарт негізінде елді мекендердің автомобиль жолдары мен көшелерін салудың, реконструкциялаудың, жөндеудің және күтіп ұстаудың барлық объектілерінде жүзеге асырылады.

      Орталық жобалау-сметалық немесе техникалық құжаттамаға сәйкес жүргізілетін жұмыстардың ұзақтығына байланысты және кіріс бақылауында көзделген материалдардың жалпы көлемінің кемінде 20% көлемінде іріктеп сараптаманы жүзеге асырады, ал дайын асфальт-бетон жабындарының сараптамасы 100% үздіксіз бақылаумен жүргізіледі.

      6. Сараптама нормативтік-техникалық құжаттаманың талаптарына сәйкес сараптаманың нақты емес нәтижелерін болдырмайтын, сараптама жүргізу үшін қолайлы климаттық жағдайлар кезінде жүзеге асырылады.

      7. Сараптама жүргізу мақсатында Орталық 20 (жиырма) жұмыс күні ішінде осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша сараптама жүргізудің жоспар-кестесін (бұдан әрі – Жоспар-кесте) әзірлейді, ал тапсырыс беруші бекітеді.

      8. Жоспар-кесте Тапсырыс берушінің және Орталықтың интернет-ресурстарында орналастырылады.

      9. Жоспарлы сараптама міндетті түрде жоспар-кестеге сәйкес жүзеге асырылады.

      10. Жоспардан тыс сараптама:

      1) Осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Орталық сараптамасының теріс қорытындысы (бұдан әрі – Сараптаманың қорытындысы) болған кезде;

      2) қылмыстық істі жүргізетін органның, тергей судьясының қаулысы бойынша және уәкілетті органның тапсырмасы және/немесе келісімі бойынша;

      3) жұмыс технологиясының ақаулары, бұзылуы және/немесе жұмыс жүргізу объектілерінде сапасыз материалды қолдану туралы растайтын материалдарды қоса бере отырып, жеке немесе заңды тұлғалардың өтініші бойынша жүзеге асырылады.

      11. Орталық сараптаманы жүзеге асыру шеңберінде:

      1) сертификатталған, тексерілген және Қазақстан Республикасының аумағында қолдануға рұқсат етілген аспаптарды, жабдықты және өлшеу құралдарын қолдану арқылы қолданыстағы салалық нормативтік-техникалық құжаттармен регламенттелген сынақтар мен өлшеу әдістеріне сәйкес сараптама жүргізеді;

      2) сараптаманы қысқа мерзімді сынақтар үшін 10 (он) жұмыс күні ішінде және ұзақ мерзімді сынақтар үшін 35 (отыз бес) жұмыс күні ішінде қорытындысын шығара отырып жүргізеді;

      3) жүргізілген сараптама нәтижелері бойынша жұмыстар мен материалдардың сапасына сараптама қорытындысын тапсырыс берушіге және мердігерге жібереді;

      4) Сараптама қорытындысына сәйкес бұзушылықтарды жою бойынша Тапсырыс беруші шара қолданбаған жағдайда, тиісті шаралар қолданылу үшін уәкілетті органды және/немесе "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес сәулет-құрылысты бақылау және қадағалау жөніндегі мемлекеттік органды хабардар етеді.

      Бұзушылықтар мен ақауларды жою нәтижелері бойынша Тапсырыс беруші мердігер мен техникалық қадағалау қол қойған тиісті жою актісін ресімдейді, орталықтың қарауына ұсынады.

      12. Орталық сараптаманы жүзеге асыру шеңберінде:

      1) сараптама жүргізу мақсатында жұмыс жүргізу объектілерінде кедергісіз бола алады;

      2) жобалық, техникалық және атқарушылық құжаттамасымен танысады;

      3) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Орталық өткізген сараптаманың қорытынды есебін 3 (үш) жұмыс күні ішінде жібереді.

      13. Тапсырыс беруші сараптаманы жүзеге асыру шеңберінде:

      1) осы Қағидалардың 7-тармағында көрсетілген жоспар-кестені бекітеді;

      2) сараптама жүргізу кезеңінде мердігер, техникалық қадағалау және мүдделі адамдар өкілдерінің қатысуын қамтамасыз етеді;

      3) Орталықтың жұмыс жүргізу объектілеріне кіруін қамтамасыз етеді;

      4) жобалық, техникалық және атқарушылық құжаттамаларды береді;

      5) сараптама қорытындыларында көрсетілген бұзушылықтарды жою бойынша мердігерді бақылайды;

      6) мердігерлік шартқа сәйкес сараптаманың теріс қорытындысын алған сәттен бастап мердігерге ықпал ету шараларын қолданады;

      7) мердігер сараптама қорытындысына сәйкес бұзушылықтар мен ақауларды жою нәтижелері бойынша 2 (екі) жұмыс күні ішінде Орталықты жазбаша түрде хабардар етеді және қайта сарптама жүргізуге бастамашылық жасайды;

      8) Орталықпен бірлесіп жоспар-кестеге түзетулер енгізеді;

      9) сараптама қорытындысымен танысады;

      10) қайта сараптама жүргізу үшін өтінім береді;

      11) автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау және күрделі жөндеу объектісін пайдалануға беруді Тапсырыс беруші осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Орталық өткізген сараптаманың қорытынды есебі болған кезде жүзеге асырады.

      14. Мердігер сараптаманы жүзеге асыру шеңберінде:

      1) орталықтың сараптама жүргізу үшін жұмыс жүргізу объектісіне кіруін қамтамасыз етеді;

      2) сараптама жүргізу кезеңінде Орталыққа жобалық, техникалық және атқарушылық құжаттамаларын береді;

      3) тапсырыс беруші мен Орталықты жазбаша түрде хабардар ету арқылы қайта сараптама жүргізуге бастамашылық етеді;

      4) сараптама қорытындыларына сәйкес Орталық анықтаған бұзушылықтар мен ақауларды жою жөнінде іс-шараларды жүргізеді;

      5) сараптама қорытындысымен танысады;

      6) жұмыстар мен материалдардың сапасына сараптама қорытындысымен келіспеген жағдайда Орталық Тапсырыс берушіге осы Қағидалардың 3-тарауында белгіленген тәртіппен комиссия құрамында шығу және сынақтан өткізу туралы сұрау салуды жібереді.

      15. Сараптама қорытындылары:

      1) жұмыс жүргізу объектісінің атауын;

      2) тапсырыс берушінің, мердігердің, техникалық және авторлық қадағалауды жүзеге асырушы адамдардың атауын;

      3) іс-шараларды және сараптаманы жүргізу күні мен мерзімдері көрсетіліп сараптама негіздерін;

      4) регламенттейтін нормативтік-техникалық құжаттарға сәйкес ресімделген сараптама қорытындыларын;

      5) сараптаманы тікелей орындаушының және Жол активтері орталығы басшысының электрондық цифрлық қолтаңбалары.

      16. Сараптама жүргізілетін параметрлердің тізбесі автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау немесе жөндеу саласындағы нормативтік құжаттармен, сондай-ақ осы Қағидалардың ережелерін және тапсырыс беруші мен мердігер арасындағы шартта осы Қағидалардың ережелерін ескере отырып белгіленген техникалық ерекшеліктерді ескере отырып, мердігерлік шартпен белгіленеді.

3-тарау. Сараптама қорытындысының нәтижелерімен келіспеген кезде дауларды шешу

      17. Тапсырыс беруші және/немесе мердігер жұмыс жүргізу объектілеріндегі Орталық сараптама қорытындысының нәтижелерімен келіспеген жағдайда, жол-құрылыс материалдарының сынамаларын іріктеуді жүзеге асыру және қосымша сараптама жүргізу үшін комиссия құрамына қатысу туралы Орталыққа сұрау салу жібереді.

      18. Комиссия жол-құрылыс материалдарының сынамаларын алу және Орталықтың сараптамасының қорытындысы бойынша жұмыстар жүргізу объектілерінде қосымша сараптама жүргізу үшін шығуды жүзеге асыру үшін Тапсырыс берушінің бұйрығы негізінде құрылады.

      Комиссия қосымша сараптама жүргізу үшін шығуды жүзеге асыратын тапсырыс берушіден, мердігерден, Орталықтан және техникалық қадағалау қызметінен тұрады.

      19. Комиссия жол-құрылыс материалдарының сынамаларын іріктеуді қосымша сараптама жүргізу үшін 2 (екі) метрден 3 (үш) метрге дейінгі диапазоны бар бастапқы іріктеу орындарында жүргізеді.

      Іріктеу нәтижелері хаттама түрінде ресімделеді және оған төраға, хатшы, қатысып отырған Комиссия мүшелері қол қояды.

      20. Қосымша сараптама комиссияның келісімі бойынша Орталықтың зертханасында немесе сынақ аккредиттелген зертханасында жүргізіледі.

      Қосымша сараптама комиссия мүшелерінің қатысуымен жүргізіледі.

      21. Комиссия мүшелерінің бірі болмаған жағдайда, бұл ретте жол-құрылыс материалдарының сынамаларын іріктеу және қосымша сараптама жүргізу уақыты мен орны туралы кемінде 24 сағат бұрын тиісті түрде хабарланған жағдайда, Комиссияның шығуы жарамды болып есептеледі.

      22. Комиссиялық шығу сынақтарының нәтижелері түпкілікті болып саналады және құрылыс процесіне қатысушылар дауламайды.

   Жол активтерінің сапасы
  ұлттық орталығының жұмыстар
  мен материалдардың сапасына
  сараптама жүргізуін
  ұйымдастыру қағидаларына
  1-қосымша
  Нысан

Сараптама жүргізудің жоспар-кестесі

КЕЛІСІЛДІ

"Жол активтері сапасының ұлттық

орталығы" шаруашылық жүргізу

құқығындағы республикалық

мемлекеттік кәсіпорны филиалының

директоры

________________________________

(тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

20__жылғы "____" _______________ ________________________________

(мөр орны (бар болған жағдайда)

БЕКІТЕМІН
______________________________
(Тапсырыс берушінің атауы)
______________________________
(тапсырыс берушінің лауазымы)_____________________
(тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) 20__жылғы "____" ________________
______________________________
(мөр орны (бар болған жағдайда)

Объектінің атауы

қаңтар

ақпан

наурыз

сәуір

мамыр

маусым

1

2

3

4

5

6

7

8









шілде

тамыз

қырқүйек

қазан

қараша

желтоқсан

9

10

11

12

13

14







      Ескертпе - Сынақтардың атауы іріктемелі сараптама мердігерлік шартына сәйкес қабылданады.

  Жол активтерінің сапасы
ұлттық орталығының жұмыстар
мен материалдардың сапасына
сараптама жүргізуін
ұйымдастыру қағидаларына
2-қосымша
  Нысан

Жұмыстар мен материалдарға сараптама қорытындысы ____________ облысы бойынша Жол активтерінің ұлттық сапа орталығы

      1. Жұмыс жүргізу объектісінің атауы ________________________________

      _______________________________________________________________

      (жолдың атауы немесе құрылыстың атауы, шақырым)

      2. Объектіге қызмет көрсетуді ұйымдастыру, объектінің иесі

р/с

Объектінің атауы

Учаскенің басталуы, шақырым

Сайттың соңы, шақырым

Ұйым иесі (атауы, мекенжайы)

Қызмет көрсететін ұйым (атауы, мекенжайы)

1

2

3

4

5

6







      3. Тапсырыс беруші ____________________________________________________

      (толық атауы, заңды мекенжайы)

      4. Сынақтардың негізі (сараптама)_________________________________

      (жоспар-кесте, хат, шарт нөмірі)

      5. Өлшенген параметрлер мен сынақтардың тізбесі, сынақтардың нәтижелері

р/с №

Материал, өнім, құрылыс

Параметр атауы

Стандарт нөмірі, бөлім

Сынақ хаттамасының нөмірі

Хаттамаға есеп нөмірі

Қорытынды

Сәйкес келеді, %

Сәйкес емес, %

1

2

3

4

5

6

7

8









      6. Объект бойынша қорытынды ____________________________________

      7. Техникалық қадағалау атауы ____________________________________

      (ұйым, тегі, аты-жөні (бар болса)

      8. Авторлық қадағалау атауы ______________________________________

      (ұйым, тегі, аты-жөні (бар болса)

      "Жол активтері сапасының ұлттық орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны филиалының директоры

      ___________________________________ _____________________

      (қолы, мөр орны (бар болса) (тегі, аты-жөні (бар болса)

      Сараптама орындаушысы ______________________________________________

      (қолы, мөр орны (бар болса) (тегі, аты-жөні (бар болса) ________ (күні)

   Жол активтерінің сапасы
ұлттық орталығының жұмыстар
мен материалдардың сапасына
сараптама жүргізуін
ұйымдастыру қағидаларына
3-қосымша
Нысан

Жол активтері сапасының ұлттық орталығы жүргізген жұмыстар мен материалдар сапасына сараптаманың қорытынды есебі

      1. Жұмыс жүргізу объектісінің атауы: __________________________________

      2. Тапсырыс берушінің атауы:____________________________________ _____

      3. Мердігерді атауы: _________________________________________________

      4. Техникалық қадағалаудың атауы: ____________________________________

      5. Авторлық қадағалаудың атауы: ______________________________________

      6. Негізгі сарапшылар: ________________________________________________

      7. Сараптама нәтижелері: ______________________________________________

      8. Сараптама қорытындысы: ____________________________________________

      "Жол активтері сапасының ұлттық орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны филиалының директоры

      _____________________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) (қолы, мөр орны (бар болған жағдайда)

      Сараптама орындаушысы

      ______________________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) (қолы, мөр орны (бар болған жағдайда)


Об утверждении Правил организации производства экспертизы качества работ и материалов Национальным центром качества дорожных активов

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 20 марта 2015 года № 305. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 1 июля 2015 года № 11523.

      Сноска. Заголовок - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 28.03.2023 № 185 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 36) пункта 2 статьи 12 Закона Республики Казахстан "Об автомобильных дорогах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 28.03.2023 № 185 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила организации производства экспертизы качества работ и материалов автомобильных дорог Национальным центром качества дорожных активов.

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 28.03.2023 № 185 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Комитету автомобильных дорог Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Пшембаев М.К.) обеспечить:

      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на

      курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр


по инвестициям и развитию


Республики Казахстан

А. Исекешев

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр финансов

      Республики Казахстан

      ___________ Б. Султанов

      14 апреля 2015 год

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      _____________ Е. Досаев

      29 мая 2015 год



  Утверждены
приказом Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 20 марта 2015 года № 305

Правила организации производства экспертизы качества работ и материалов Национальным центром качества дорожных активов

      Сноска. Правила - в редакции приказа и.о. Министра транспорта РК от 20.06.2025 № 196 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила организации производства экспертизы качества работ и материалов Национальным центром качества дорожных активов (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 36) пункта 2 статьи 12 Закона Республики Казахстан "Об автомобильных дорогах" и определяют порядок организации производства экспертизы качества работ и материалов Национальным центром качества дорожных активов.

      2. Правила распространяются на все субъекты дорожной деятельности Республики Казахстан.

      3. В Правилах используются следующие основные понятия:

      1) авторский надзор – правомочия автора по осуществлению контроля за реализацией проекта строительства, осуществляемого его разработчиками, включая автора (авторов) архитектурного или градостроительного произведения;

      2) Национальный центр качества дорожных активов (далее – Центр) – юридическое лицо, находящееся в ведении уполномоченного государственного органа по автомобильным дорогам, на которое возложены функции по проведению экспертизы качества работ и материалов, управлению дорожными активами, организации мобилизационной подготовки на автомобильных дорогах международного и республиканского значения, а также проведению ведомственной экспертизы технической документации на средний ремонт автомобильных дорог, внедрению новых технологий и сопровождению опытных участков;

      3) объекты производства работ – объекты строительства, реконструкции, ремонта и содержания автомобильных дорог, а также объекты входящие в состав проектной и технической документации, осуществляемые в рамках договора подряда и гарантийного периода;

      4) подрядчик – физическое или юридическое лицо, имеющее лицензию на соответствующий вид деятельности, выполняющее подрядные работы в сфере строительства, реконструкции, ремонта по договору подряда или договору о государственных закупках, заключаемому с заказчиком;

      5) заказчик – государственные органы, государственные учреждения, а также государственные предприятия, юридические лица, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых принадлежат государству, и аффилированные с ними юридические лица, осуществляющие приобретение товаров, работ, услуг по строительству, реконструкции, ремонту и содержанию автомобильных дорог;

      6) технический надзор – надзор за строительством на всех стадиях реализации проекта, включая качество, сроки, стоимость, приемку выполненных работ и сдачу объектов в эксплуатацию;

      7) уполномоченный орган – уполномоченный государственный орган по автомобильным дорогам;

      4. Целью экспертизы качества работ и материалов (далее – Экспертиза) является установление пригодности конструктивных элементов дороги и сооружений, материалов, технологии производства работ с соблюдением требований проекта, технической документации, договора подряда и нормативно-технических документов.

Глава 2. Порядок организации производства экспертизы качества работ и материалов Национальным центром качества дорожных активов

      5. Экспертиза осуществляется на всех объектах строительства, реконструкции, ремонта и содержании автомобильных дорог и улиц населенных пунктов на основании возмездного договора на проведение экспертизы между заказчиком и Центром в соответствии с настоящими Правилами и с действующей нормативно-технической документацией Республики Казахстан.

      Центр осуществляет выборочную экспертизу в зависимости от продолжительности проводимых работ согласно проектно-сметной или технической документации и в объеме не менее чем 20% от общего объема материалов, предусмотренных входным контролем, а экспертиза готовых асфальтобетонных покрытий производится 100% сплошным контролем.

      6. Экспертиза осуществляется при климатических и технологических условиях, обязательных для проведения экспертизы, исключающих не точные результаты экспертизы в соответствии с требованиями нормативно-технических документов.

      7. В целях проведения экспертизы Центр в течение 20 (двадцати) рабочих дней разрабатывает, а Заказчик утверждает план-график проведения экспертизы по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам (далее – План-график).

      8. План-график размещается на интернет-ресурсах Заказчика и Центра.

      9. Плановая экспертиза осуществляется в соответствии с план-графиком.

      10. Внеплановая экспертиза осуществляется:

      1) при наличии отрицательного заключения Экспертизы Центра по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам (далее – Заключение экспертизы);

      2) по постановлению органа, ведущего уголовный процесс, следственного судьи и по поручению и/или согласованию уполномоченного органа;

      3) по обращению физических или юридических лиц, с приложением подтверждающих материалов о дефектах, нарушении технологии работ и/или применении некачественного материла на объектах производства работ.

      11. Центр, в рамках осуществления экспертизы:

      1) производит экспертизу согласно методам испытаний и измерений, регламентированных действующими нормативно-техническими документами, с применением сертифицированных, поверенных и разрешенных к применению на территории Республики Казахстан приборов, средств измерений и оборудования;

      2) проводит экспертизу с вынесением заключения в течение 10 (десяти) рабочих дней для краткосрочных испытаний и в течение 35 (тридцати пяти) рабочих дней для долгосрочных испытаний;

      3) по результатам проведенной экспертизы, направляет Заключение экспертизы Заказчику и Подрядчику;

      4) в случае непринятия мер Заказчиком по устранению нарушений согласно заключению экспертизы, уведомляют уполномоченный орган и/или государственный орган архитектурно-строительного контроля и надзора, в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан", для принятия соответствующих мер.

      По результатам устранения нарушений и дефектов, Заказчиком оформляется соответствующий акт устранения, подписанный Подрядчиком и Техническим надзором, представляет на рассмотрение Центру.

      12. Центр, в рамках осуществления экспертизы:

      1) беспрепятственно находится на объектах производства работ с целью проведения экспертизы;

      2) знакомится с проектной, технической и исполнительной документацией;

      3) направляет в течение 3 (трех) рабочих дней заключительный отчет экспертизы проведенным Центром по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      13. Заказчик, в рамках осуществления экспертизы:

      1) утверждает план-график, указанный в пункте 7 настоящих Правил;

      2) в период проведения экспертизы обеспечивает явку представителей подрядчика, технического надзора и заинтересованных лиц;

      3) обеспечивает доступ Центру на объекты производства работ;

      4) предоставляет проектную, техническую и исполнительскую документацию;

      5) контролирует подрядчика по устранению нарушений и дефектов, отраженных в заключении экспертизы;

      6) с момента получения отрицательного заключения экспертизы применяет к подрядчику меры воздействия, согласно договору подряда;

      7) по результатам устранения подрядчиком нарушений и дефектов согласно заключению экспертизы, в течение 2 (двух) рабочих дней письменно уведомляет Центр и инициирует проведение повторной экспертизы;

      8) совместно с Центром вносит корректировки в план-график;

      9) ознакамливается с заключением экспертизы;

      10) подает заявку для проведения повторной экспертизы;

      11) ввод объекта строительства, реконструкции и капитального ремонта автомобильных дорог в эксплуатацию осуществляется Заказчиком при наличии заключительного отчета экспертизы, проведенным Центром по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      14. Подрядчик, в рамках осуществления экспертизы:

      1) обеспечивает доступ Центру к объекту производства работ, для проведения экспертизы;

      2) в период проведения экспертизы предоставляет Центру проектную, техническую и исполнительную документацию;

      3) инициирует проведение повторной экспертизы, путем письменного уведомления заказчика и Центра.

      4) проводит мероприятия по устранению нарушений и дефектов, выявленных Центром, согласно заключению экспертизы;

      5) ознакамливается с заключением экспертизы;

      6) при несогласии с заключением экспертизы качества работ и материалов Центра направляет запрос Заказчику о проведении выезда и испытания в составе комиссии в порядке, установленным главой 3 настоящих Правил.

      15. Заключение экспертизы содержит:

      1) наименование объекта производства работ;

      2) наименование заказчика, подрядчика, лиц, осуществляющих технический и авторский надзор;

      3) основание экспертизы, с указанием даты мероприятия и сроков проведения экспертизы;

      4) заключения экспертизы, оформленные в соответствии с регламентирующими нормативно-техническими документами;

      5) электронные цифровые подписи непосредственного исполнителя экспертизы и руководителя Центра дорожных активов.

      16. Перечень параметров, по которым проводится экспертиза, устанавливается нормативными документами в сфере строительства, реконструкции или ремонта автомобильных дорог, а также договором подряда с учетом положений настоящих Правил и технической спецификации, установленных в договоре между заказчиком и подрядчиком с учетом положений настоящих Правил.

Глава 3. Разрешение споров при несогласии с результатами заключения экспертизы

      17. Заказчик и/или подрядчик в случае несогласия с результатами заключения экспертизы Центра на объектах производства работ направляет запрос в Центр об участии в составе комиссии для осуществления отбора проб дорожно-строительных материалов и по проведению дополнительной экспертизы.

      18. Комиссия создается на основании приказа Заказчика для осуществления выезда для отбора проб дорожно-строительных материалов и проведения дополнительной экспертизы на объектах производства работ по заключению экспертизы Центра.

      Комиссия состоит из заказчика, подрядчика, Центра и службы технического надзора, которая осуществляет выезд для проведения дополнительной экспертизы.

      19. Отбор проб дорожно-строительных материалов комиссией проводится в местах первичного отбора с диапазоном от 2 (двух) до 3 (трех) метров для проведения дополнительной экспертизы.

      Результаты отбора оформляются в виде протокола и подписываются председателем, секретарем, присутствующими членами Комиссии.

      20. Дополнительная экспертиза проводится в лаборатории Центра или испытательной аккредитованной лаборатории по согласованию с комиссией.

      Дополнительная экспертиза проводится в присутствии членов комиссии.

      21. В случае отсутствия одного из членов комиссии, при этом извещенных надлежащим образом о времени и месте проведения отбора проб дорожно-строительных материалов и дополнительной экспертизы не менее чем за 24 часа, выезд комиссии считается действительным.

      22. Результаты испытаний комиссионного выезда считаются окончательными и не оспариваются участниками строительного процесса.

  Приложение 1
к Правилам организации
производства экспертизы
качества работ и материалов
Национальным центром
качества дорожных активов
  Форма

План-график проведения экспертизы

СОГЛАСОВАНО
Директор филиала республиканское государственное
предприятие на праве хозяйственного ведения
"Национальный центр качества дорожных активов"
__________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии))
"____" ___________________ 20__года
__________________________________
(место печати (при наличии))

УТВЕРЖДАЮ
_____________________________
(наименование Заказчика)
_____________________________
(должность Заказчика)
_____________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии))
"____" _______________ 20__года
_____________________________
(место печати (при наличии))


Наименование объекта, испытания*

январь

февраль

март

апрель

май

июнь

1

2

3

4

5

6

7

8










Июль

август

сентябрь

октябрь

ноябрь

декабрь

9

10

11

12

13

14







      Примечание - Наименование испытаний принимается согласно договору подряда выборочной экспертизы.

  Приложение 2
к Правилам организации
производства экспертизы
качества работ и материалов
Национальным центром
качества дорожных активов
  Форма

Заключение экспертизы работ и материалов Национальным центром
качества дорожных активов по _______________ области

            1. Наименование объекта производства работ_________________________
      ______________________________________________________________
      (титул дороги или наименование сооружения, километр)
      2. Организация обслуживания объекта, владелец объекта


п/п

Наименование объекта

Начало участка, километры

Конец участка, километры

Организация владелец (наименование, адрес)

Обслуживающая организация (наименование, адрес)

1

2

3

4

5

6







            3. Заказчик _____________________________________________________
      (полное наименование, юридический адрес)
      4. Основание испытаний (экспертизы)______________________________
      (план-график, письмо, номер договора)
      5. Перечень измеренных параметров и испытаний, результаты испытаний


п/п

Материал, изделие, конструкция

Наименование параметра

Номер стандарта, раздела

Номер протокола испытания

Номер отчета к протоколу

Заключение

Соответствует, %

Не соответствует, %

1

2

3

4

5

6

7

8









            6. Заключение по объекту _________________________________________
      7. Наименование технического надзора __________________________
                  организация, фамилия, имя, отчество (при его наличии)
      8. Наименование авторского надзора _____________________________
                  (организация, фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Директор филиала республиканского
государственного предприятия
на праве хозяйственного ведения
"Национальный центр качества
дорожных активов"
________________________________ _________________________________
(подпись, место печати (при наличии)) (фамилия, имя, отчество (при его наличии))
Исполнитель экспертизы
_______________________________ _________________________________
(подпись, место печати (при наличии)) (фамилия, имя, отчество (при его наличии))

                                                            ________ (дата)

  Приложение 3
к Правилам организации
производства экспертизы
качества работ и материалов
Национальным центром
качества дорожных активов
  Форма

Заключительный отчет экспертизы качества работ и материалов
проведенным Национальным центром качества дорожных активов

            1. Наименование объекта производства работ ______________________________
      2. Наименование заказчика: _________________________________________
      3. Наименование подрядчика: ___________________________________________
      4. Наименование технического надзора: __________________________________
      5. Наименование авторского надзора: ____________________________________
      6. Основание экспертизы: ______________________________________________
      7. Результаты экспертизы: ______________________________________________
      8. Заключение экспертизы: _____________________________________________

            Директор филиала республиканского
      государственного предприятия на праве
      хозяйственного ведения
      "Национальный центр качества
      дорожных активов":
      ____________________________________________
      (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
      (подпись, место печати (при наличии)
      Исполнитель экспертизы
      ____________________________________________
      (фамилия, имя, отчество (при его наличии)