"Электрондық үкімет" порталы арқылы "Еңбекші көшіп келушілерге рұқсаттар беру, ұзарту және кері қайтарып алу" мемлекеттік қызметін көрсету бойынша пилоттық жобаны жүргізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Жасанды интеллект және цифрлық даму министрінің 2025 жылғы 25 қарашадағы № 593/НҚ және Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2025 жылғы 3 желтоқсандағы № 382 бірлескен бұйрығы

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Қолданысқа енгізілу тәртібін 7-тармақтан қараңыз.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 22-бабына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. "Электрондық үкімет" порталы арқылы "Еңбекші көшіп келушілерге рұқсаттар беру, ұзарту және кері қайтарып алу" мемлекеттік қызметін көрсету бойынша пилоттық жобасы іске қосылсын.

      2. Осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес "Электрондық үкімет" порталы арқылы "Еңбекші көшіп келушілерге рұқсаттар беру, ұзарту және кері қайтарып алу" мемлекеттік қызметін көрсету алгоритмі бекітілсін.

      3. Қазақстан Республикасының Жасанды интеллект және цифрлық даму министрлігіне және "Ұлттық ақпараттық технологиялар" акционерлік қоғамына 2025 жылғы желтоқсан айының соңына дейін "Еңбекші көшіп келушілерге рұқсаттар беру, ұзарту және кері қайтарып алу" мемлекеттік қызметі бойынша "Электрондық үкімет" порталын модификациялау жұмыстарын аяқтасын.

      4. Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау, сондай-ақ Жасанды интеллект және цифрлық даму министрліктері осы бірлескен бұйрықты жергілікті атқарушы органдардың және ведомстволық бағынысты ұйымдарының назарына жеткізсін.

      5. Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Көші-қон комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      2) осы бірлескен бұйрыққа мемлекеттік органдар басшыларының соңғысы қол қойған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі электрондық көшірмесін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасы Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына ресми жариялауды және Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жолдауды қамтамасыз етсін.

      6. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау, сондай-ақ Жасанды интеллект және цифрлық даму вице-министрлеріне жүктелсін.

      7. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күннен кейінгі он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 2026 жылғы 31 мамырға дейін қолданылады.

      Қазақстан Республикасы
Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі
_____С. Жақыпова
      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Жасанды интеллект және цифрлық даму министрі
______Ж. Мәдиев
      Қазақстан Республикасы
Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі
___С. Жакупова
      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Жасанды интеллект және цифрлық даму министрі
_____Ж. Мадиев

  Қазақстан Республикасы
Еңбек және халықты әлеуметтік
қорғау министрі
2025 жылғы 3 желтоқсандағы
№ 382 мен
Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары – Жасанды
интеллект және цифрлық даму
министрі
2025 жылғы 25 қарашадағы
№ 593/НҚ бұйрығына қосымша

"Электрондық үкімет" порталы арқылы "Еңбекші көшіп келушілерге рұқсаттар беру, ұзарту және кері қайтарып алу" мемлекеттік қызметін көрсетудің алгоритмі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Электрондық үкімет" порталы арқылы "Еңбекші көшіп келушілерге рұқсаттар беру, ұзарту және кері қайтарып алу" мемлекеттік қызметін көрсетудің алгоритмі (бұдан әрі – Алгоритм) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) фронт-офистері жұмыскерлерінің "Еңбекші көшіп келушілерге рұқсаттар беру, ұзарту және кері қайтарып алу" мемлекеттік қызметін көрсету кезіндегі іс-қимыл тәртібін айқындайды.

      2. Алгоритмде келесі ұғымдар мен қысқартулар қолданылады:

      1) консультация секторы – азаматтарға ақпараттық-консультациялық көмек және бірыңғай электрондық кезек талондарын беру жүзеге асырылатын Мемлекеттік корпорация фронт-офистерінің белгілі бір учаскесі;

      2) көрсетілетін қызметті алушы – еңбекші көшіп келушіге (көшіп келуші) берілген рұқсаттың негізінде жұмыс беруші жеке тұлғалардың үй шаруашылығында жұмыстарды орындау (қызметтер көрсету) мақсатында Қазақстан Республикасына үй қызметкері ретінде келген көшіп келуші;

      3) көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін орталық мемлекеттік органдар, Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелері, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдері, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалар;

      4) өзіне-өзі қызмет көрсету секторы – фронт-офис қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушыларға консультациялық-әдістемелік көмегі жүзеге асырылатын, сондай-ақ мемлекеттік қызметтерді электрондық форматта дербес алатын Мемлекеттік корпорация фронт-офистерінің белгілі бір учаскесі;

      5) "Электрондық үкіметтің" порталы (бұдан әрі – ЭҮП) – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, бүкіл шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтерге, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосуға техникалық шарттарды беру жөніндегі қызметтерге және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтеріне қол жеткізудің бірыңғай терезесі болатын ақпараттық жүйе;

      6) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың анықтығын, оның тиесілілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар жиынтығы.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі сәйкестендіру тәртібі

      3. Көрсетілетін қызметті алушы "Еңбекші көшіп келушілерге рұқсаттар беру, ұзарту және кері қайтарып алу" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – көрсетілетін қызмет) алуға жүгінген кезде Мемлекеттік корпорацияның консультация секторының қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға ЭҮП арқылы көрсетілетін қызметті алу тәртібін түсіндіреді және қажет болған жағдайда, оны ЭҮП-те мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін өзіне-өзі қызмет көрсету секторына жібереді.

      4. Мемлекеттік корпорацияның өзіне-өзі қызмет көрсету секторының консультанты "Еңбекші көшіп келушілерге рұқсаттар беру, ұзарту және кері қайтарып алу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2022 жылғы 15 сәуірдегі № 123 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілер тізілімінде № 27595 болып тіркелген) (бұдан әрі – Қағидалар) сәйкес көрсетілетін қызметті алушыға ЭҮП-те мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу тәртібі туралы консультация береді.

      5. Көрсетілетін қызметті алушы электрондық өтініштің қажетті өрістерін толтырады, мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін қажетті құжаттарды сканерлейді, оларды электрондық өтінішке тіркейді, содан кейін өзінің ЭЦҚ-мен қол қояды.

      Қызмет алушылардан ақпараттық жүйелерден алынуы мүмкін құжаттар мен мәліметтерді талап етуге жол берілмейді.

      6. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы болмаған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның өзіне-өзі қызмет көрсету секторының консультанты көрсетілетін қызметті алушыға ЭҮП арқылы ЭЦҚ алу тәртібі туралы консультация береді.

      7. Егер техникалық ақаулар немесе басқа да себептерге байланысты мемлекеттік қызметке электрондық өтінішті ЭҮП арқылы тапсыру мүмкін емес болса, қызмет алушы құжаттарды қағаз нысанында тапсыру үшін операциялық залға электрондық кезек алу билетін алу мақсатында Мемлекеттік корпорацияның консультация секторына жүгінеді.

      8. Мемлекеттік корпорацияның операциялық зал маманы құжаттарды мемлекеттік қызмет көрсету үшін Қағидалар талаптарына сәйкес қабылдайды.

      9. Көрсетілетін қызметті берушілер мен "Ұлтық ақпараттық технологиялар" АҚ өздеріне тиесілі ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылым объектілерінде дербес деректердің, электрондық ақпараттық ресурстар мен ақпараттық жүйелердің сақтау қауіпсіздігін және қорғалуын, сондай-ақ олардың көрсету тәртібін айқындайтын бекітілген нормативтік құқықтық актілерге сәйкес мемлекеттік қызметтердің уақытылы көрсетілуін қамтамасыз етеді.

О проведении пилотного проекта по оказанию государственной услуги "Выдача, продление и отзыв разрешения трудовому иммигранту" посредством портала "электронного правительства"

Совместный приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра искусственного интеллекта и цифрового развития Республики Казахстан от 25 ноября 2025 года № 593/НҚ и Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 3 декабря 2025 года № 382

      Примечание ИЗПИ!
Введение в действие см. п. 7.

      В соответствии со статьей 22 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах", ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Запустить пилотный проект по оказанию государственной услуги "Выдача, продление и отзыв разрешения трудовому иммигранту" посредством портала "электронного правительства".

      2. Утвердить Алгоритм оказания государственной услуги "Выдача, продление и отзыв разрешения трудовому иммигранту" посредством портала "электронного правительства", согласно приложению, к настоящему приказу.

      3. Министерству искусственного интеллекта и цифрового развития Республики Казахстан и акционерному обществу "Национальные информациолнные технологии" завершить работу по модификации портала "электронного правительства" по государственной услуге "Выдача, продление и отзыв разрешений трудовому иммигранту" до конца декабря 2025 года.

      4. Министерствам труда и социальной защиты населения, а также искусственного интеллекта и цифрового развития Республики Казахстан обеспечить доведение настоящего совместного приказа до сведения подведомственных организаций и местных исполнительных органов.

      5. Комитету по миграции Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) размещение настоящего совместного приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      2) в течение пяти рабочих дней со дня подписания последним из руководителей государственных органов настоящего совместного приказа направление его копии в электронном виде на казахском и русском языках в республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан.

      6. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующих вице-министров труда и социальной защиты населения, а также искусственного интеллекта и цифрового развития Республики Казахстан.

      7. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования и действует до 31 мая 2026 года.

      Министр труда и социальной
защиты населения Республики Казахстан
________________С. Жакупова
      Заместитель Премьер-Министра-
Министр искусственного интеллекта и
цифрового развития Республики Казахстан
________________Ж. Мадиев
      Министр труда и социальной защиты
населения Республики Казахстан
__________С. Жакупова
      Заместитель Премьер-Министра –
Министр искусственного интеллекта и
цифрового развития Республики Казахстан
__________Ж. Мадиев

  Приложение к приказу
Министр труда и социальной
защиты населения
Республики Казахстан
от 3 декабря 2025 года № 382 и
Заместитель Премьер-Министра
–Министр искусственного
интеллекта и цифрового
развития Республики Казахстан
от 25 ноября 2025 года № 593/НҚ

Алгоритм оказания государственной услуги "Выдача, продление и отзыв разрешения трудовому иммигранту" посредством портала "электронного правительства"

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящий Алгоритм оказания государственной услуги "Выдача, продление и отзыв разрешения трудовому иммигранту" посредством портала "Электронного правительства" (далее – Алгоритм) определяет порядок действий работников фронт-офисов некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация) при оказании государственной услуги "Выдача, продление и отзыв разрешения трудовому иммигранту".

      2. В Алгоритме используются следующие понятия и сокращения:

      1) сектор консультации – определенный участок фронт-офисов Государственной корпорации, в котором осуществляется информационно-консультативная помощь гражданам и выдача талонов единой электронной очереди;

      2) услугополучатель – трудовой иммигрант, (иммигрант), прибывший в Республику Казахстан в качестве домашнего работника с целью выполнения работ (оказания услуг) у работодателя – физического лица в домашнем хозяйстве на основании разрешения трудовому иммигранту;

      3) услугодатель – центральные государственные органы, загранучреждения Республики Казахстан, местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимы районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов, а также физические и юридические лица, оказывающие государственные услуги в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      4) сектор самообслуживания – определенный участок фронт-офисов Государственной корпорации, в котором осуществляется консультативно-методическая помощь работником фронт-офисов услугополучателям, а также самостоятельное получение государственных услуг в электронном формате;

      5) портал "Электронного правительства" (далее – ПЭП) – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к государственным услугам, услугам по выдаче технических условий на подключение к сетям субъектов естественных монополий и услугам субъектов квазигосударственного сектора, оказываемым в электронной форме;

      6) электронная цифровая подпись (далее – ЭЦП) – набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания.

Глава 2. Порядок идентификации при оказании государственных услуг

      3. При обращении услугополучателя за получением государственной услуги "Выдача, продление и отзыв разрешения трудовому иммигранту" (далее – услуга) работник сектора консультации Государственной корпорации разъясняет услугополучателю порядок получения услуги посредством ПЭП и при необходимости направляет его в сектор самообслуживания для получения государственной услуги на ПЭП.

      4. Консультант сектора самообслуживания Государственной корпорации консультирует услугополучателя о порядке получения государственной услуги на ПЭП согласно приказу Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 15 апреля 2022 года № 123 "Об утверждении Правил выдачи, продления и отзыва разрешения трудовому иммигранту" (зарегистрирован в реестре нормативных правовых актов за № 27595) (далее – Правила).

      5. Услугополучатель заполняет необходимые поля электронного заявления и сканирует необходимые для получения государственной услуги документы, прикрепляет их к электронному заявлению, после чего подписывает ее собственной ЭЦП.

      Истребование от услугополучателей документов и сведений, которые могут быть получены из информационных систем, не допускается.

      6. При отсутствии у услугополучателя ЭЦП консультант сектора самообслуживания Государственной корпорации консультирует услугополучателя о порядке получения ЭЦП посредством ПЭП.

      7. При отсутствии возможности подачи электронного заявления на получение государственной услуги посредством ПЭП по причине сбоев или иных технических неисправностей, услугополучатель обращается в сектор консультации Государственной корпорации для получения талона электронной очереди в операционный зал для подачи документов в бумажной форме.

      8. Специалист операционного зала Государственной корпорации осуществляет прием документов на оказание государственной услуги в соответствии с требованиями Правил.

      9. Услугодатели и АО "Национальные информационные технологии" обеспечивают безопасность хранения и защиту персональных данных, электронных информационных ресурсов и информационных систем, размещенных на принадлежащих им объектах информационно-коммуникационной инфраструктуры, а также своевременное оказание государственных услуг в соответствии с утвержденными нормативными правовыми актами, регулирующими порядок их предоставления.