"Жылына екі жүз мың жолаушыдан аз жолаушылар легімен операциялық шығындарды жабу үшін кірістердің жеткілікті деңгейін қамтамасыз етпейтін коммуналдық меншіктегі әуежайларды субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің міндетін атқарушының 2023 жылғы 31 наурыздағы № 202 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Көлік министрінің м.а. 2025 жылғы 24 қазандағы № 353 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2025 жылғы 28 қазанда № 37239 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Жылына екі жүз мың жолаушыдан аз жолаушылар легімен операциялық шығындарды жабу үшін кірістердің жеткілікті деңгейін қамтамасыз етпейтін коммуналдық меншіктегі әуежайларды субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің міндетін атқарушының 2023 жылғы 31 наурыздағы № 202 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 32218 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Жылына екі жүз мың жолаушыдан аз жолаушылар легімен операциялық шығындарды жабу үшін кірістердің жеткілікті деңгейін қамтамасыз етпейтін коммуналдық меншіктегі әуежайларды субсидиялау қағидаларында:

      2-тармақ мынадай мазмұндағы 5) тармақшамен толықтырылсын:

      "5) әуежайды пайдаланушы – әуежайды меншік құқығында не өзге де заңды негіздерде пайдаланатын Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарға сәйкес Қазақстан Республикасының, сондай-ақ шет мемлекеттің заңды тұлғасы.".

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Негізгі қызметтен түскен табыс пен әуежай шығыстарының сомасы арасындағы айырма ретінде айқындалатын әуежайлардың шығындары субсидиялауға жатады.

      Әуежайдың шығыны тиісті әуежайдың қаржылық есептілігімен расталады.

      Әуежайдың операциялық шығындарының сметасы, сондай-ақ жолаушылар ағыны бойынша деректер оның жұмыс істеуіне байланысты шығындарды қаржылық қамтамасыз ету мақсатында әуежайдың алдағы қаржы жылына арналған қызмет бағдарламасының (даму жоспарының) негізінде қалыптастырылады.

      Әуежайды пайдаланушы тиісті әуежайлар бойынша жолаушылар ағынын бөлек есепке алуды және бөлек қаржылық есепке алуды жүзеге асырады.".

      6 және 7-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Субсидиялауды алу үшін әуежайды пайдаланушы күнтізбелік жыл ішінде ай сайын тиісті әуежай бойынша ЖАО-ға осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әуежайды субсидиялауға арналған өтінімді (бұдан әрі – Өтінім) бірінші жұмыс күнінен бастап және тиісті күнтізбелік жылдың 10 желтоқсанына дейін пошта арқылы не қолма-қол ұсынады.

      7. Әуежайды пайдаланушы ЖАО-ға жіберілетін өтінімге:

      1) әуежайдың құрылтай құжаттарының көшірмелерін;

      2) әуежайға меншік құқығын немесе өзге де заңды иелік ету немесе басқару құқығын растайтын құжаттың көшірмесін;

      3) әуежайда реконструкция не күрделі жөндеу жүргізу кезеңін қоспағанда, әуеайлақтың пайдалануға жарамдылығы сертификатының көшірмесін;

      4) қызмет көрсетілген жолаушылардың (ұшатын және ұшып келетін) саны туралы ақпаратты;

      5) әуежайдың басшысы не оны алмастыратын тұлға, бас бухгалтер (бар болған жағдайда) және мөрімен (бар болған жағдайда) куәландырылған әуежай бойынша нақты кірістер мен шығыстар туралы есеп;

      6) әуежайдың қаржылық есептілігін қоса береді.

      Ұсынылған деректердің дұрыстығы үшін әуежайдың бірінші басшысы не өтінімге қол қойған оны алмастыратын тұлға жауапты болады.".

      13 және 14-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "13. Субсидиялау шартын сақтау үшін әуежайды пайдаланушы ай сайын тиісті әуежай бойынша ЖАО-ға бірінші басшы не оны алмастыратын тұлға, бас бухгалтер (бар болған жағдайда) куәландырған мынадай құжаттарды ұсынады:

      1) субсидиялау үшін бөлінген қаражаттың жұмсалуы жөніндегі есеп;

      2) пайда мен залал туралы есеп әдісі бойынша бюджет жоспары-фактісі және ақша қаражатының қозғалысы туралы есеп;

      3) ұшқан ұшақтардың саны, жүк тасымалдау көлемі, ұшақтардың салмағы, жолаушылар ағыны (ұшатын және ұшып келетін) деректерінің жоспар-фактісі;

      4) пайда мен залал туралы есеп.".

      14. Қаржы жылының қорытындысы бойынша ЖАО мен әуежайды пайдаланушы тиісті әуежайда орындалған жұмыстардың салыстыру актісін жасай отырып, өзара есеп айырысуларды салыстыруды жүргізеді.

      Жыл ішінде жолаушылар ағыны екі жүз мыңнан асқан кезде ЖАО осы көрсеткіштен асқан сәттен бастап тиісті әуежайды қаржы жылының соңына дейін одан әрі субсидиялаудан бас тартады.".

      2. Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің Азаматтық авиация комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Көлік вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Көлік министрінің міндетін атқарушы
Т. Ластаев

 

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрлігі

О внесении изменений и дополнения в приказ исполняющего обязанности Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 31 марта 2023 года № 202 "Об утверждении Правил субсидирования аэропортов, находящихся в коммунальной собственности, не обеспечивающих достаточный уровень доходов для покрытия операционных затрат с пассажиропотоком менее двухсот тысяч пассажиров в год"

Приказ и.о. Министра транспорта Республики Казахстан от 24 октября 2025 года № 353. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 октября 2025 года № 37239

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 31 марта 2023 года № 202 "Об утверждении Правил субсидирования аэропортов, находящихся в коммунальной собственности, не обеспечивающих достаточный уровень доходов для покрытия операционных затрат с пассажиропотоком менее двухсот тысяч пассажиров в год" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 32218) следующие изменения и дополнение:

      в Правилах субсидирования аэропортов, находящихся в коммунальной собственности, не обеспечивающих достаточный уровень доходов для покрытия операционных затрат с пассажиропотоком менее двухсот тысяч пассажиров в год, утвержденных указанным приказом:

      пункт 2 дополнить подпунктом 5) следующего содержания:

      "5) эксплуатант аэропорта - юридическое лицо Республики Казахстан, а также иностранного государства в соответствии с международными договорами, ратифицированными Республикой Казахстан, которое использует аэропорт на праве собственности либо иных законных основаниях.";

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Субсидированию подлежат убытки аэропортов, которые определяются как разница между доходом от основной деятельности и суммой расходов аэропорта.

      Убыток аэропорта подтверждается финансовой отчетностью соответствующего аэропорта.

      Смета операционных затрат аэропорта, а также данные по пассажиропотоку формируются на основании программы деятельности (плана развития) аэропорта на предстоящий финансовый год в целях финансового обеспечения затрат, связанного с его функционированием.

      Эксплуатант аэропорта осуществляет раздельный учет пассажиропотока и раздельный финансовый учет по соответствующим аэропортам.";

      пункты 6 и 7 изложить в следующей редакции:

      "6. Для получения субсидий эксплуатант аэропорта ежемесячно в течение календарного года представляет в МИО заявку на субсидирование соответствующего аэропорта (далее – Заявка) по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам в бумажной или электронной форме посредством почты либо нарочно с первого рабочего дня и до 10 декабря соответствующего календарного года.

      7. Эксплуатант аэропорта к заявке, направляемой в МИО, прилагает:

      1) копии учредительных документов аэропорта;

      2) копию документа, подтверждающего право собственности или иного законного владения или управления аэропортом;

      3) копию сертификата годности аэродрома к эксплуатации, за исключением периода проведения реконструкции либо капитального ремонта в аэропорту;

      4) информацию о количестве обслуженных пассажиров (прилетающих и вылетающих);

      5) отчет о фактических доходах и расходах по аэропорту, заверенный руководителем либо лицом его замещающим, главным бухгалтером (при наличии) и печатью аэропорта (при наличии).

      6) финансовую отчетность аэропорта.

      За достоверность представленных данных несет ответственность первый руководитель аэропорта, либо лицо его замещающее.";

      пункты 13 и 14 изложить в следующей редакции:

      "13. Для соблюдения условия субсидирования эксплуатант аэропорта ежемесячно предоставляет МИО следующие документы соответствующего аэропорта, заверенные первым руководителем, либо лицом его замещающим, главным бухгалтером (при наличии):

      1) отчет по расходованию выделенных средств для субсидирования;

      2) план-факт бюджета по методу отчета о прибылях и убытках и отчет о движении денежных средств;

      3) план-факт данных количества самолетовылетов, объема грузоперевозок, веса самолетов, пассажиропотока (прилетающих и вылетающих);

      4) отчет о прибылях и убытках.

      14. По итогам финансового года МИО и эксплуатант аэропорта проводят сверку взаиморасчетов соответствующего аэропорта, с составлением актов сверки выполненных работ.

      При превышении пассажиропотока свыше двести тысяч человек в течение года, МИО отказывает в дальнейшем субсидировании соответствующего аэропорта с момента превышения данного показателя до конца финансового года.".

      2. Комитету гражданской авиации Министерства транспорта Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства транспорта Республики Казахстан после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра транспорта Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования

      исполняющий обязанности
Министра транспорта
Республики Казахстан
Т. Ластаев

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан