"Масс-медиа саласында мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрінің міндетін атқарушының 2024 жылғы 17 қазандағы № 488-НҚ бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрінің 2025 жылғы 15 қазандағы № 563-НҚ бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2025 жылғы 17 қазанда № 37155 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Масс-медиа саласында мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрінің міндетін атқарушының 2024 жылғы 17 қазандағы № 488-НҚ бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 35283 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      1-тармақтың 1) тармақшасы мынандай редакцияда жазылсын:

      "1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес "Отандық теле-, радиоарнаны есепке қою, қайта есепке қою, куәлігін беру" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары;";

      1-тармақтың 3) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес "Мерзімді баспасөз басылымдарын, интернет-басылымдарды есепке қою немесе қайта есепке алу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары бекітілсін.";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Отандық теле-, радиоарнаны есепке қою, қайта есепке қою, куәлігін беру" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларында:

      7-тармақтың үшінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған кезде жауапты құрылымдық бөлімшенің қызметкері 2 (екі) жұмыс күні ішінде уәкілетті орган басшысының немесе оның орынбасарларының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) қол қойылған электрондық құжат нысанында өтінішті одан әрі қараудан уәжді бас тартуды дайындайды және өтініш берушіге Порталдағы жеке кабинетіне жібереді.";

      11-тармақтың төртінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Көрсетілетін қызметті алушы хабарламаны алған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы алдын ала шешімге қарсылығын беруге немесе білдіруге құқылы.";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасының аумағында таратылатын шетелдік теле-, радиоарнаны есепке қою, қайта есепке қою, куәлігін беру" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларында:

      7-тармақтың үшінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған кезде жауапты құрылымдық бөлімшенің қызметкері 2 (екі) жұмыс күннің ішінде уәкілетті орган басшысының немесе оның орынбасарларының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) қол қойылған электрондық құжат нысанында өтінішті одан әрі қараудан уәжді бас тартуды дайындайды және өтініш берушіге Порталдағы жеке кабинетіне жібереді.";

      11-тармақтың төртінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Көрсетілетін қызметті алушы хабарламаны алған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы алдын ала шешімге қарсылығын беруге немесе білдіруге құқылы.";

      "Қазақстан Республикасының аумағында таратылатын шетелдік теле-, радиоарнаны есепке қою, қайта есепке қою, куәлігін беру" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларына 1-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Мерзімді баспасөз басылымдарын, интернет- басылымдарды есепке қою немесе қайта есепке алу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің Ақпарат комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Мәдениет және ақпарат министрі
А. Балаева

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Жасанды интеллект және

      цифрлық даму министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Мәдениет және ақпарат
министрі
2025 жылғы 15 қазандағы
№ 563-НҚ бұйрығына
1-қосымша
"Қазақстан Республикасының
аумағында таратылатын
шетелдік теле-, радиоарнаны
есепке қою, қайта есепке қою,
куәлігін беру" мемлекеттік
қызмет көрсету қағидаларына
1-қосымша
Нысан
(шетелдік теле-, радиоарнаны
есепке қою туралы куәлікті
беретін органның толық атауы)
____________________________
(шетелдік теле-, радиоарнаны
есепке қою туралы куәлікті
беретін орган басшысының
Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)

Өтініш

      Сізден шетелдік теле-, радиоарнаны есепке қоюды (қайта есепке қоюды жүзеге

      асыруды) сұраймын.

      ________________________________________________________________

      (қайта есепке қоюды жүзеге асырған жағдайда, себебі көрсетіледі)

      Теле-, радиоарнаның меншік иесінің атауы

      ___________________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), тұрғылықты жері/орналасқан жері,

      ұйымдық-құқықтық нысаны, телефоны, электрондық мекенжайы)

      Теле-, радиобағдарламалардың тілі (тілдері) ________________________________

      Теле-, радиоарнаның хабар тарату торы _________________________

      (кейінгі айға)

      Теле-, радиоарнаның негізгі тақырыптық бағыты ____________________

      Теле-, радиоарнаның бас редакторы/редакторы ______________________

      (тегі, аты, әкесінің аты(бар болған жағдайда))

      Теле-, радиокомпанияның заңды мекенжайы ________________________

      (индексі, қала, аудан, көше, үй, телефоны, электрондық мекенжайы)

      "Масс-медиа туралы" Қазақстан Республикасының Заңын сақтау туралы

      ____________________________________________________________

      Өтінішке қоса беріледі:

      1._________________________

      2._________________________

      __________________________

      (өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) атауы)

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын дербес деректерді жинауға, өңдеуге мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      (қолы)

      Мөрдің орны "__" ______20 ___ жыл (бар болған жағдайда)

  Қазақстан Республикасының
Мәдениет және ақпарат
министрі
2025 жылғы 15 қазандағы
№ 563-НҚ бұйрығына
2-қосымша
Қазақстан Республикасы
Мәдениет және ақпарат
министрінің міндетін
атқарушының
2024 жылғы 17 қазандағы
№ 488-НҚ бұйрығына
3-қосымша

"Мерзімді баспасөз басылымдарын, интернет-басылымдарды есепке қою немесе қайта есепке алу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Мерзімді баспасөз басылымдарын, интернет-басылымдарды есепке қою немесе қайта есепке алу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және "Мерзімді баспасөз басылымдарын, интернет-басылымдарды есепке қою немесе қайта есепке алу" мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайды.

      2. "Мерзімді баспасөз басылымдарын, интернет-басылымдарды есепке қою немесе қайта есепке алу" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің Ақпарат комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      3. Көрсетілетін қызметті алушы – орталық мемлекеттік органдарды, Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелерін, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарын, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдерін қоспағанда, жеке және заңды тұлғалар (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы).

      4. "Электрондық үкіметтің" веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, бүкіл шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтерге, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосуға техникалық шарттарды беру жөніндегі қызметтерге және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтеріне қол жеткізудің бірыңғай терезесін қамтитын ақпараттық жүйе (бұдан әрі – Портал).

      5. Қағидаларға өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілген кезде көрсетілетін қызметті беруші "электрондық үкімет" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылым операторына, Бірыңғай байланыс орталығына бекітілген күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде осындай өзгерістер және (немесе) толықтырулар туралы ақпаратты жібереді.

2-тарау. Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі

      6. Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге Портал арқылы 1 және 2-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша өтінішті, сондай-ақ осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесінде көрсетілген құжаттарды жібереді.

      Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттар келіп түскен күні оларды қабылдауды, тіркеуді жүзеге асырады және жауапты құрылымдық бөлімшеге орындауға береді. Көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері өтініш жасаған кезде еңбек заңнамасына сәйкес өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

      7. Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты құрылымдық бөлімшесінің қызметкері құжаттар тіркелген кезден бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді.

      Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттар туралы, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы, жеке кәсіпкер ретінде тіркеу туралы мәліметтерді, төлемді растайтын құжатты көрсетілетін қызметті беруші Порталдан алады.

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған кезде жауапты құрылымдық бөлімшенің қызметкері 2 (екі) жұмыс күні ішінде уәкілетті орган басшысының немесе оның орынбасарларының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) қол қойылған электрондық құжат нысанында өтінішті одан әрі қараудан уәжді бас тартуды дайындайды және өтініш берушіге Порталдағы жеке кабинетіне жібереді.

      8. Көрсетілетін қызметті алушы есепке қою туралы куәлікті алу үшін құжаттардың толық топтамасын ұсынған жағдайда көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің қызметкері 8 (сегіз) жұмыс күні ішінде өтініштің мазмұны тұрғысынан құжаттарды қарайды, есепке қойылған мерзімді баспасөз басылымдарының, интернет-басылымдардың тізілімінде атаудың бірдей болу-болмауын тексереді, сондай-ақ ұсынылған түбіртекті деректемелерді толтыру дұрыстығы тұрғысынан тексереді, қорытындысы бойынша есепке қою туралы куәлікті қалыптастырады.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер анықталған кезде көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы алдын ала шешім, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушыға алдын ала шешім бойынша өз ұстанымын білдіруге мүмкіндік беру үшін тыңдау өткізу уақыты мен орны (тәсілі) туралы хабарлайды.

      Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі аяқталғанға дейін кемінде 3 (үш) жұмыс күні бұрын көрсетілетін қызметті алушыға тыңдау туралы хабарлайды. Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 73-бабының 1-тармағына сәйкес тыңдау хабардар етілген күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі.

      Тыңдау нәтижелері бойынша көрсетілетін қызметті беруші мерзімді баспасөз басылымдарын, интернет-басылымдарды есепке қою немесе қайта есепке қою туралы куәлік береді не мемлекеттік қызмет көрсетуден уәжді түрде бас тартады.

      10. Мерзімді баспасөз басылымының, интернет-басылымдардың меншік иесі ауысқан не оның атауы, сондай-ақ басылымның не материалдар мен хабарлардың атауы, тілі, таралу аумағы, негізгі тақырыптық бағыты және шығару мерзімділігі өзгерген жағдайларда қайта есепке қойылуға тиіс.

      11. Көрсетілетін қызметті алушы куәлікті қайта есепке қоюға өтініш берген кезде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің қызметкері 8 (сегіз) жұмыс күні ішінде өтініштің мазмұнына құжаттарды қарайды, есепке қойылған мерзімді басылымдардың, интернет-басылымдардың тізілімінде бірдей атаудың болуын тексереді, сондай-ақ меншік иесі өзгерген жағдайда, меншік иесінің ауысуын/меншік құқығының берілуін растайтын құжаттардың деректерін тексереді.

      Көрсетілетін қызметті алушы жоғарыда көрсетілген талаптарға сәйкес келмеген кезде көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы шешім шығарады.

      Көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы алдын ала шешім қоса беріле отырып, оған қол қойылғанға дейін 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде хабарлама жіберіледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы хабарламаны алған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы алдын ала шешімге қарсылығын беруге немесе білдіруге құқылы.

      Қарсылықты қарау нәтижелері бойынша көрсетілетін қызметті алушыдан келіп түскен жағдайда көрсетілетін қызметті беруші қайта есепке қою туралы куәлікті немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден уәжді бас тартуды береді.

      12. Көрсетілетін қызметті беруші Тізбенің 9-тармағында көрсетілген негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады.

3-тарау. Орталық мемлекеттік органдардың, көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      13. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымды қарауды Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымды адам, масс-медиа саласындағы мемлекеттік реттеуді жүзеге асыратын жоғары тұрған уәкілетті орган, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – шағымды қарайтын орган) жүргізеді.

      Шағым көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адамға беріледі.

      Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 25-бабының 2-тармағына сәйкес тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы ол тіркелген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Көрсетілетін қызметті беруші, шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адам шағым келіп түскен күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.

      Бұл ретте көрсетілетін қызметті беруші, шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адам, егер ол 3 (үш) жұмыс күні ішінде қолайлы әкімшілік акт қабылдаса, шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын әкімшілік әрекет жасаса, шағымды қарайтын органға шағым жібермеуге құқылы.

      Егер заңда өзгеше көзделмесе, сотқа дейінгі тәртіппен шағым жасалғаннан кейін сотқа жүгінуге болады.

  "Мерзімді баспасөз
басылымдарын, интернет- басылымдарды есепке қою
немесе қайта есепке алу"
мемлекеттік қызмет көрсету
қағидаларына
1-қосымша
  ____________________________
  (мерзімді баспасөз
басылымдарын, интернет- басылымдарды есепке қою
немесе қайта есепке алу туралы
куәлікті беретін органның толық
атауы)
  ___________________________
  (Мерзімді баспасөз
басылымдарын, интернет- басылымдарды есепке қою
немесе қайта есепке алу туралы
куәлікті беретін орган
басшысының тегі, аты және
әкесінің аты (бар болған
жағдайда)

Өтініш

      Сізден _____________________________

      (мерзімді баспасөз басылымының, интернет-басылымдардың атауы, түрі) мерзімді

      баспасөз басылымын, интернет-басылымды есепке қоюды сұраймын.

      Меншік иесі _____________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      атауы және ұйымдық- құқықтық нысаны)

      Шетелдік қатысу (шетелдік қатысу пайызын көрсету) _____________________

      БСН/ЖСН ____________ Меншік иесінің мекенжайы_____________________

      (тұрғылықты жері/орналасқан жері, байланыс деректері)

      Мерзімді баспасөз басылымының, интернет-басылымның атауы

      _______________________________________________

      Мерзімді баспасөз басылымының, интернет-басылымдардың материалдары мен

      хабарларының тілі (тілдері)

      _______________________________________________________

      Болжамды шығару мерзімділігі___________________________

      Негізгі тақырыптық бағыты____________________________________

      Таралалу аумағы ____________________________________________

      Редакцияның мекенжайы ___________________________________

      Бас редактордың тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) және азаматтығы

      _______________________________________________________________

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын дербес

      деректерді жинауға, өңдеуге мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      Мөр орны (бар болған жағдайда)______ (қолы) 20_ жылғы "___"_____

  "Мерзімді баспасөз
басылымдарын, интернет- басылымдарды есепке қою
немесе қайта есепке алу"
мемлекеттік қызмет көрсету
қағидаларына
2-қосымша
  ____________________________
  (мерзімді баспасөз
басылымдарын, интернет -басылымдарды есепке қою
немесе қайта есепке алу туралы
куәлікті беретін органның толық
атауы)
  ____________________________
(Мерзімді баспасөз
басылымдарын, интернет-
  басылымдарды есепке қою
немесе қайта есепке алу туралы
куәлікті беретін орган
басшысының тегі, аты және
әкесінің аты (бар болған
жағдайда))

Өтініш

      Сізден ______________________________________өзгеруіне байланысты

      _____________________________________________________________

      (мерзімді баспасөз басылымының, интернет-басылымдардың атауы, түрі)

      ________________________________________________ мерзімді баспасөз

      басылымын, интернет-басылымын қайта есепке алуды жүргізуді сұраймын.

      Меншік иесі_________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) атауы және ұйымдық-құқықтық

      нысаны)

      Шетелдік қатысу (шетелдік қатысу пайызын көрсету)________________

      БСН/ЖСН____________________________________________________

      Меншік иесінің мекенжайы______________________________________

      Мерзімді баспасөз басылымының, интернет-басылымның атауы

      _____________________________________________________________

      Мерзімді баспасөз басылымының, интернет-басылымдар материалдары мен

      хабарламаларының тілі ______ Болжамды шығару мерзімділігі _____________

      Негізгі тақырыптық бағыты________________ Таралу аумағы ______________

      Редакцияның мекенжайы____________________________________

      Бас редактордың тегі, аты және әкесінің аты (бар болған жағдайда) және

      азаматтығы___________________________________________________

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын дербес

      деректерді жинауға, өңдеуге мәліметтерді пайдалануға келісемін. Мөр орны (бар

      болған жағдайда) ______ (қолы) 20_ жылғы "___"_____

  "Мерзімді баспасөз
басылымдарын, интернет- басылымдарды есепке қою
немесе қайта есепке алу"
мемлекеттік қызмет көрсету
қағидаларына 3-қосымша

"Мерзімді баспасөз басылымдарын, интернет-басылымдарды есепке қою немесе қайта есепке алу" (мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы) мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің Ақпарат комитеті

2

Мемлекеттік қызмет көрсету тәсілдері

Өтініштерді қабылдау және нәтижелерді беру Портал арқылы жүзеге асырылады.

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

Қызмет көрсету мерзімі – 10 (он) жұмыс күні.

4

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

Электрондық (ішінара автоматтандырылған)

5

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – мерзімді баспасөз басылымдарын, интернет-басылымдарды есепке қою немесе қайта есепке алу туралы куәлік (бұдан әрі – куәлік) не осы Қағидаларда көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжді жауап. Порталда мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжді жауап көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғаның электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) қол қойылған электрондық құжат нысанында "жеке кабинетіне" жолданады.

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлемақы мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) ақылы негізде көрсетіледі. "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексі (Салық кодексі) 553-бабының 7-тармағына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсеткені үшін тіркеу алымының мөлшерлемелері:
1) мерзімді баспасөз басылымын, интернет-басылымдарды есепке қою туралы куәлік беру үшін: балаларға арналған және ғылыми тақырыптағы мерзімді баспасөз басылымын, интернет-басылымдарды құратын көрсетілетін қызметті алушылар үшін – алым төленген күні қолданыста болатын екі айлық есептік көрсеткішті; өзге де тақырыптағы мерзімді баспасөз басылымын, интернет-басылымдарды құратын көрсетілетін қызметті алушылар үшін – алым төленген күні қолданыста болатын бес айлық есептік көрсеткішті;
Мерзімді баспасөз басылымын, интернет-басылымдарды қайта есепке қою тегін жүзеге асырылады. Ақы төлеу қолма-қол ақша және қолма-қол ақшасыз нысанда екінші деңгейдегі банктер және банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы жүргізіледі.

7

Көрсетілетін қызметті берушінің және ақпарат объектілерінің жұмыс кестесі

1) портал – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері өтініш жасаған кезде Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).
2) көрсетілетін қызметті беруші - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, 13:00-ден 14:30-ға дейінгі түскі үзіліспен дүйсенбіден бастап жұмаға дейін. Мемлекеттік қызмет көрсету мекенжайлары Министрліктің www.mam.gov.kz интернет-ресурсының "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімінде орналастырылған.

8

Мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтердің тізбесі

1) мерзімді баспасөз басылымдарын, интернет- басылымдарды есепке қою үшін көрсетілетін қызметті алушы: көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен қол қойылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салуды (осы мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесіне 1-қосымшаға сәйкес) ұсынады;
2) мерзімді баспасөз басылымын, интернет-басылымдарды қайта есепке алу үшін (меншік иесінің ауысуына не ұйымдық-құқықтық нысанының, мерзімді баспасөз басылымының, интернет-басылымдар атауының, негізгі тақырыптық бағыттылығы мен шығару мерзімділігінің, сондай-ақ тарату аумағының өзгеруіне байланысты) көрсетілетін қызметті алушы: көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен қол қойылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салуды (осы мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесіне 2-қосымшаға сәйкес); Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттар туралы, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы, жеке кәсіпкер ретінде тіркеу туралы мәліметтерді, төлемді растайтын құжатты көрсетілетін қызметті беруші Порталдан алады.

9

Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) көрсетілетін қызметті берушінің бұрын сол атаумен және сол аумақта таралатын не оның атауы бұрын құрылған мерзімді баспасөз басылымының, интернет-басылымдардың атауымен айырғысыз дәрежеде ұқсас мерзімді баспасөз басылымын, интернет-басылымдарды есепке қойғаны туралы куәлікті беруі;
2) мерзімді баспасөз басылымын, интернет-басылымды есепке қою немесе қайта есепке алу туралы өтініштің мазмұны "Масс-медиа туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 22-бабы 5-тармағының талаптарына сәйкес келмейді;
3) мерзімді баспасөз басылымдарын, интернет-басылымдарды есепке қою үшін алымның төленбеуі;
4) меншік иесінің ауысуына орай мерзімді баспасөз басылымын, интернет-басылымдарды қайта есепке алу туралы өтініште мерзімді баспасөз басылымына интернет-басылымдарды меншік құқықтарын басқа адамға беруді растайтын шарттың нөмірі мен күнінің көрсетілмеуі;
5) шығарылуын бұрын сот тоқтатқан атауы (атауының бір бөлігі) бірдей және тақырыптық бағыты дәл сондай мерзімді баспасөз басылымдары, интернет- басылымдарды есепке қоюдың мәлімделуі немесе атауы мен тақырыптық бағытын қайталайтын мерзімді баспасөз басылымдарының, интернет-басылымдардың мәлімделуі, сондай-ақ шығарылуы сот шешімімен тоқтатылған мерзімді баспасөз басылымдарының, интернет-басылымдардың меншік иесі немесе бас редакторы (редакторы) соттың шешімі заңды күшіне енген күннен бастап үш жыл ішінде өтініш берген жағдайда;
6) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты оның қызметіне немесе белгілі бір мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуды талап ететін жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы соттың заңды күшіне енген шешімінің (үкімінің) болуы.
7) "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге көрсетілетін қызметті алушының келісімінің болмауы.
8) Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәлеметтердің) дұрыс еместігін анықтағанда.

10

Мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып, өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті алушы ЭЦҚ-сы болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алады.
Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде порталдағы "жеке кабинеті", сондай-ақ мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алады. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары www.mam.gov.kz интернет-ресурсында "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімінде көрсетілген, мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8 800 080 7777.


О внесении изменений в приказ исполняющего обязанности Министра культуры и информации Республики Казахстан от 17 октября 2024 года № 488-НҚ "Об утверждении Правил оказания государственных услуг в области масс-медиа"

Приказ Министра культуры и информации Республики Казахстан от 15 октября 2025 года № 563-НҚ. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 17 октября 2025 года № 37155

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра культуры и информации Республики Казахстан от 17 октября 2024 года № 488-НҚ "Об утверждении Правил оказания государственных услуг в области масс-медиа" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 35283) следующие изменения:

      в подпункт 1) пункта 1 вносится изменение на казахском языке, текст на русском языке не меняется;

      подпункт 3) пункта 1 изложить в следующей редакции:

      "3) Правила оказания государственной услуги "Постановка на учет или переучет периодических печатных изданий, интернет-изданий" согласно приложению 3 к настоящему приказу.";

      в Правилах оказания государственной услуги "Постановка на учет, переучет, выдача свидетельства отечественного теле-, радиоканала", утвержденных указанным приказом:

      часть третью пункта 7 изложить в следующей редакции:

      "При представлении услугополучателем неполного пакета документов и (или) документов с истекшим сроком действия сотрудник ответственного структурного подразделения в течение 2 (двух) рабочих дней готовит мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления в форме электронного документа подписанный электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) руководителя или его заместителей уполномоченного органа и направляет заявителю в личный кабинет Портала.";

      часть четвертую пункта 11 изложить в следующей редакции:

      "Услугополучатель вправе предоставить или высказать возражение к предварительному решению об отказе в оказании государственной услуги в срок не позднее 2 (двух) рабочих дней со дня получения уведомления.";

      в Правилах оказания государственной услуги "Постановка на учет, переучет, выдача свидетельства иностранного теле-, радиоканала, распространяемого на территории Республики Казахстан", утвержденных указанным приказом:

      часть третью пункта 7 изложить в следующей редакции:

      "При представлении услугополучателем неполного пакета документов и (или) документов с истекшим сроком действия сотрудник ответственного структурного подразделения в течение 2 (двух) рабочих дней готовит мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления в форме электронного документа подписанный электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) руководителя или его заместителей уполномоченного органа и направляет заявителю в личный кабинет Портала.";

      часть четвертую пункта 11 изложить в следующей редакции:

      "Услугополучатель вправе предоставить или высказать возражение к предварительному решению об отказе в оказании государственной услуги в срок не позднее 2 (двух) рабочих дней со дня получения уведомления.";

      Приложение 1 к Правилам оказания государственной услуги "Постановка на учет, переучет, выдача свидетельства иностранного теле-, радиоканала, распространяемого на территории Республики Казахстан", изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      Правила оказания государственной услуги "Постановка на учет или переучет периодических печатных изданий, интернет-изданий", утвержденные указанным приказом изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Комитету информации Министерства культуры и информации Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства культуры и информации Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан предоставление в Юридический департамент Министерства культуры и информации Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра культуры и информации Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр культуры и информации
Республики Казахстан
А. Балаева

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство искусственного интеллекта
и цифрового развития
Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
Министр культуры
и информации
Республики Казахстан
от 15 октября 2025 года
№ 563-НҚ
  Приложение 1
к Правилам оказания
государственной услуги
"Постановка на учет,
переучет, выдача свидетельства
иностранного теле-,
радиоканала, распространяемого
на территории
Республики Казахстан"
  Форма
  ____________________________
(полное наименование органа,
выдающего свидетельство
о постановке на учет
иностранного теле-, радиоканала)
____________________________
(Ф.И.О. (при его наличии)
руководителя органа,
выдающего свидетельство
о постановке на учет иностранного
теле-, радиоканала)

Заявление

      Прошу Вас поставить на учет (осуществить переучет) иностранного теле-,
радиоканала _____________________________________________________
(в случае осуществления переучета указывается причина)
Наименование собственника теле-, радиоканала
________________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии), место жительства/местонахождение,
организационно-правовая форма, телефон, электронный адрес)
Язык (языки) теле-, радиопрограмм _________________________________
Сетка вещания теле-, радиоканала __________________________________
(на последующий месяц)
Основная тематическая направленность теле-, радиоканала _____________
Главный редактор/редактора теле-, радиоканала_______________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии))
Юридический адрес теле-, радиокомпании ___________________________
(индекс, город, район, улица, дом, телефон, электронный адрес)
О соблюдении Закона Республики Казахстан "О масс-медиа"___________
________________________________________________________________
К заявлению прилагаются:
1. ______________________________________________________________
2. ______________________________________________________________
________________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии) наименование заявителя)
Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
на сбор, обработку персональных данных содержащихся в информационных системах.
(подпись)
Место печати
"__" _________20 ___ года (при его наличии)

  Приложение 2 к приказу
Министр культуры
и информации
Республики Казахстан
от 15 октября 2025 года
№ 563-НҚ
  Приложение 3 к приказу
исполняющего обязанности
Министра культуры
и информации
Республики Казахстан
от 17 октября 2024 года
№ 488-НҚ

Правила оказания государственной услуги "Постановка на учет или переучет периодических печатных изданий, интернет-изданий"

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила оказания государственной услуги "Постановка на учет или переучет периодических печатных изданий, интернет-изданий" (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" и определяют порядок оказания государственной услуги "Постановка на учет или переучет периодических печатных изданий, интернет-изданий".

      2. Государственная услуга "Постановка на учет или переучет периодических печатных изданий, интернет-изданий" (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом информации Министерства культуры и информации Республики Казахстан (далее – услугодатель).

      3. Услугополучатель – физические и юридические лица, за исключением центральных государственных органов, загранучреждений Республики Казахстан, местных исполнительных органов областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимов районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов (далее – услугополучатель).

      4. Веб-портал "электронного правительства" – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к государственным услугам, услугам по выдаче технических условий на подключение к сетям субъектов естественных монополий и услугам субъектов квазигосударственного сектора, оказываемым в электронной форме (далее – Портал).

      5. При внесении изменений и (или) дополнений в Правила услугодатель направляет оператору информационно-коммуникационной инфраструктуры "электронного правительства", в Единый контакт-центр информацию о таких изменениях и (или) дополнениях в течение 3 (трех) рабочих дней с даты утверждения.

Глава 2. Порядок оказания государственных услуг

      6. Услугополучатель направляет услугодателю через Портал, заявление по форме согласно приложениям 1 и 2, а также документы, указанные в Перечне основных требований к оказанию государственной услуги согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      Канцелярия услугодателя в день поступления документов осуществляет их прием, регистрацию и передает на исполнение ответственному структурному подразделению. При обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем.

      7. Сотрудник ответственного структурного подразделения услугодателя в течение 2 (двух) рабочих дней с момента регистрации документов, проверяет полноту представленных документов.

      Сведения о документах, удостоверяющих личность услугополучателя, о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, о регистрации в качестве индивидуального предпринимателя, документ подтверждающий оплату услугодатель получает из Портала.

      При представлении услугополучателем неполного пакета документов и (или) документов с истекшим сроком действия сотрудник ответственного структурного подразделения в течение 2 (двух) рабочих дней готовит мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления в форме электронного документа подписанный электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) руководителя или его заместителей уполномоченного органа и направляет заявителю в личный кабинет Портала.

      8. В случае предоставления услугополучателем полного пакета документов для получения свидетельства о постановке на учет сотрудник структурного подразделения услугодателя в течение 8 (восьми) рабочих дней рассматривает документы на содержание заявления, проверяет на наличие одинакового названия в реестре поставленных на учет периодических печатных изданий, интернет - изданий, а также проверяет предоставленную квитанцию на правильность заполнения реквизитов, по итогам формирует свидетельство о постановке на учет.

      9. При выявлении оснований для отказа в оказании государственной услуги услугодатель уведомляет услугополучателя о предварительном решении об отказе в оказании государственной услуги, а также о времени и месте (способе) проведения заслушивания для предоставления услугополучателю возможности выразить позицию по предварительному решению.

      Услугодатель уведомляет услугополучателя о заслушивании не менее чем за 3 (три) рабочих дня до завершения срока оказания государственной услуги. Заслушивание проводится не позднее 2 (двух) рабочих дней со дня уведомления в соответствии с пунктом 1 статьи 73 Административного процедурно-процессуальном кодекса Республики Казахстан.

      По результатам заслушивания услугодатель выдает свидетельство о постановке на учет или переучет периодических печатных изданий, интернет-изданий либо мотивированный отказ в оказании государственной услуги.

      10. Периодическое печатное издание, интернет-издание подлежат переучету в случаях смены собственника или изменения его наименования, а также названия, языка издания либо материалов и сообщений, территории распространения, основной тематической направленности и периодичности выпуска.

      11. При подаче услугополучателя заявления на переучет свидетельства сотрудник структурного подразделения услугодателя рассматривает 8 (восемь) рабочих дней документы на содержание заявления, проверяет на наличие одинакового названия в реестре поставленных на учет периодических печатных изданий, интернет-изданий, а также в случае изменения собственника проверяет предоставленные данные документов, подтверждающих смену собственника/передачу прав собственности.

      При несоответствии услугополучателя вышеуказанным требованиям услугодатель выносит решение об отказе в оказании государственной услуги.

      Услугополучателю направляется уведомление с приложением предварительного решения об отказе в оказании государственной услуги в срок не позднее чем за 3 (три) рабочих дня до его подписания.

      Услугополучатель вправе предоставить или высказать возражение к предварительному решению об отказе в оказании государственной услуги в срок не позднее 2 (двух) рабочих дней со дня получения уведомления.

      По результатам рассмотрения возражения, в случае поступления от услугополучателя, услугодатель выдает свидетельство о постановке на переучет либо мотивированный отказ в оказании государственной услуги.

      12. Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги по основаниям, изложенным в пункте 9 Перечня.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) центральных государственных органов, услугодателя и (или) их должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг

      13. Рассмотрение жалобы на решение, действия (бездействия) услугодателя по вопросам оказания государственной услуги, производится должностным лицом, вышестоящим уполномоченным органом, осуществляющим государственное регулирование в области масс-медиа, уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг (далее – орган, рассматривающий жалобу) в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Жалоба подается услугодателю и (или) должностному лицу, чье решение, действие (бездействие) обжалуются.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, в соответствии с пунктом 2 статьи 25 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Услугодатель, должностное лицо, чье решение, действие (бездействие) обжалуются, не позднее 3 (трех) рабочих дней со дня поступления жалобы направляют ее и административное дело в орган, рассматривающий жалобу.

      При этом услугодатель, должностное лицо, чье решение, действие (бездействие) обжалуется, вправе не направлять жалобу в орган, рассматривающий жалобу, если он в течение 3 (трех) рабочих дней примет благоприятный административный акт, совершит административное действие, полностью удовлетворяющее требованиям, указанным в жалобе.

      Если иное не предусмотрено законом, обращение в суд допускается после обжалования в досудебном порядке.

  Приложение 1
к Правилам оказания
государственной услуги
"Постановка на учет
или переучет
периодических печатных
изданий, интернет-изданий"
_________________________
(полное наименование органа,
выдающего свидетельство
о постановке на учет или
переучет периодических
печатных изданий, интернет-изданий)
_________________________
(Фамилия, имя и отчество
(при его наличии) руководителя
органа, выдающего свидетельство
о постановке на учет или переучет
периодических печатных изданий,
интернет-изданий)

Заявление

      Прошу Вас поставить на учет периодическое печатное издание, интернет-издание
______________________________________________________________________
(наименование, вид периодического печатного издания, интернет-издания)
Собственник __________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии) наименование и организационно-правовая
форма)
Иностранное участие (указать проценты иностранного участия)
______________________________________________________________________
БИН/ИИН ____________________________________________________________
Адрес собственника ____________________________________________________
(место жительство/место нахождения, контактные данные)
Наименование периодического печатного издания, интернет-издания
____________________________________________________________________
Язык (языки) периодического печатного издания или материалов и сообщений
интернет-изданий ____________________________________________________
Предполагаемая периодичность выпуска ________________________________
Основная тематическая направленность _________________________________
Территория распространения __________________________________________
Адрес редакции _____________________________________________________
Фамилия, имя, отчество (при его наличии) и гражданство главного редактора
___________________________________________________________________
Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
на сбор, обработку персональных данных содержащихся в информационных системах.
Место для печати (при его наличии) (подпись)
"___" ____________ 20 _ года

  Приложение 2
к Правилам оказания
государственной услуги
"Постановка на учет или переучет
периодических печатных
изданий, интернет -изданий"
____________________________
(полное наименование органа,
выдающего свидетельство
о постановке на учет или
переучет периодических
печатных изданий, интернет-изданий)
____________________________
(Фамилия, имя и отчество
(при его наличии) руководителя
органа, выдающего
свидетельство о постановке
на учет или переучет периодических
печатных изданий, интернет-изданий)

Заявление

      Прошу Вас произвести переучет периодического печатного издания, интернет-
издания ____________________________________________________________
(наименование, вид периодического печатного издания, интернет-издания)
в связи с изменением.
Собственник ________________________________________________________
____________________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии) наименование и организационно-
правовая форма)
Иностранное участие (указать проценты иностранного участия)
___________________________________________________________________
БИН/ИИН __________________________________________________________
Адрес собственника __________________________________________________
(место жительство/место нахождения, контактные данные)
Наименование периодического печатного издания, интернет-издания
__________________________________________________________________
Язык (языки) периодического печатного издания или материалов и сообщений
интернет-издания ____________________________________________________
Предполагаемая периодичность выпуска ________________________________
Основная тематическая направленность _________________________________
Территория распространения __________________________________________
Адрес редакции _____________________________________________________
Фамилия, имя, отчество (при его наличии) и гражданство главного редактора
Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
на сбор, обработку персональных данных содержащихся в информационных системах.
Место для печати (при его наличии) _________________
(подпись)
"___" ____________ 20 _ года

  Приложение 3
к Правилам оказания
государственной услуги
"Постановка на учет или переучет
периодических печатных изданий,
интернет-изданий"

Перечень основных требований к оказанию государственной услуги (наименование государственной услуги) "Постановка на учет или переучет периодических печатных изданий, интернет-изданий"

1

Наименование услугодателя

Комитет информации Министерства культуры и информации Республики Казахстан

2

Способы предоставления государственной услуги

Прием заявлений и выдача результатов осуществляется посредством Портала.

3

Срок оказания государственной услуги

Срок оказания – 10 (десять) рабочих дней.

4

Форма оказания государственной услуги

Электронная (частично автоматизированная)

5

Результат оказания государственной услуги

Результат оказания государственной услуги – свидетельство о постановке на учет или переучет периодических печатных изданий, интернет-изданий (далее – свидетельство) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, в случаях и по основаниям, предусмотренными настоящими правилами. На портале результат оказания государственной услуги либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги направляется в "личный кабинет" в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

6

Размер платы, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Государственная услуга оказывается на платной основе физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель). Ставки регистрационного сбора за оказание государственной услуги в соответствии с пунктом 7 статьи 553 Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс) составляют:
за выдачу свидетельства о постановке на учет периодического печатного издания, интернет-издания: для услугополучателей, создающих периодическое печатное издание, интернет- издание детской и научной тематики – два месячных расчетных показателя, действующих на дату оплаты сбора; для услугополучателей, создающих периодическое печатное издание, интернет- издание иной тематики – пять месячных расчетных показателя, действующих на дату оплаты сбора;
переучет периодического печатного издания, интернет- издания осуществляется бесплатно. Оплата производится в наличной и безналичной форме через банки второго уровня и организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций.

7

График работы услугодателя и объектов информации

1) портала – круглосуточно за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем);
2) услугодатель - с понедельника по пятницу, с перерывом на обед с 13:00 часов до 14:30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан и статьи 5 Закона Республики Казахстан "О праздниках в Республике Казахстан". Адреса оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.mam.gov.kz, в разделе "Государственные услуги" государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем). Адреса оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.mam.gov.kz, в разделе "Государственные услуги".

8

Перечень документов и сведений, истребуемых у услугополучателя для оказания государственной услуги

1) для постановки на учет периодических печатных изданий, интернет-изданий услугополучатель представляет: запрос в форме электронного документа, подписанный ЭЦП услугополучателя (согласно приложению 1 к настоящему перечню основных требований к оказанию государственной услуги);
2) для переучета периодического печатного издания, интернет-издания (в связи со сменой собственника, либо изменением организационно-правовой формы, наименования, названия периодического печатного издания, интернет- издания, основной тематической направленности и периодичности выпуска, а также территории распространения) услугополучатель представляет: запрос в форме электронного документа, подписанный ЭЦП услугополучателя (согласно приложению 2 к настоящему перечню основных требований к оказанию государственной услуги);
электронная копия документа выписки из договора, подтверждающая передачу прав собственности на периодическое печатное издание, интернет - издание другому лицу.
Сведения о документах, удостоверяющих личность услугополучателя, о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, о регистрации в качестве индивидуального предпринимателя, документ подтверждающий оплату услугодатель получает из Портала.

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законами Республики Казахстан

1) услугодателем ранее выдано свидетельство о постановке на учет периодическому печатному изданию, интернет-изданию с тем же названием и распространением на той же территории либо сходным до степени его смешения с названием ранее созданного периодического печатного издания, интернет-издания;
2) содержание заявления о постановке на учет или переучете периодического печатного издания, интернет-издания не соответствует требованиям пункта 5 статьи 22 Закона Республики Казахстан "О масс-медиа";
3) не уплачен сбор за постановку на учет периодического печатного издания, интернет-издания;
4) в заявлении о переучете периодического печатного издания, интернет-издания ввиду смены собственника не указаны номер и дата договора, подтверждающего передачу прав собственности на периодическое печатное издание, интернет-издание другому лицу;
5) при постановке на учет заявлены периодическое печатное издание, интернет- издание с тем же названием (частью названия) и той же тематической направленностью, выпуск которых ранее прекращен судом, или заявлены периодическое печатное издание, интернет-издание дублирующие название и тематическую направленность, а также в случае подачи заявления собственником или главным редактором (редактором) периодического печатного издания, интернет- издания, выпуск которых был прекращен решением суда, в течение трех лет со дня вступления в законную силу решения суда;
6) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение (приговор) суда о запрещении деятельности или отдельных видов деятельности, требующих получения определенной государственной услуги;
7) отсутствие согласия услугополучателя, предоставляемого в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги;
8) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

Услугополучатель получает государственную услугу в электронной форме через Портал при условии наличия ЭЦП. Услугополучатель получает информацию о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также единого контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на интернет-ресурсе www.mam.gov.kz, в разделе "Государственные услуги", единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414, 8 800 080 7777.