"Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың тексеру комиссиялары туралы Үлгілік ережені бекіту туралы" Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2015 жылғы 28 қарашадағы № 11-НҚ нормативтік қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Жоғары аудиторлық палатасының 2025 жылғы 8 қазандағы № 10-НҚ нормативтік қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2025 жылғы 9 қазанда № 37096 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
Қолданысқа енгізілу тәртібін 4-тармақтан қараңыз.

      Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасы (бұдан әрі – Жоғары аудиторлық палата) ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың тексеру комиссиялары туралы Үлгілік ережені бекіту туралы" Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2015 жылғы 28 қарашадағы № 11-НҚ нормативтік қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12514 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген нормативтік қаулымен бекітілген Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың тексеру комиссиялары туралы Үлгілік ереже (бұдан әрі – Үлгілік ереже) осы нормативтік қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Жоғары аудиторлық палата аппаратының Халықаралық ынтымақтастық және әдіснама департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы нормативтік қаулының Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы нормативтік қаулының Жоғары аудиторлық палатаның интернет-ресурсына орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы нормативтік қаулының орындалуын бақылау Жоғары аудиторлық палатаның аппарат басшысына жүктелсін.

      4. Осы нормативтік қаулы 2028 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізілетін Үлгілік ереженің 15-тармағының 4) тармақшасын қоспағанда, алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Жоғары аудиторлық палатасының Төрағасы
А. Смаилов

  Нормативтік қаулыға қосымша
Қазақстан Республикасының
Жоғары аудиторлық
палатасының
2025 жылғы 8 қазандағы № 10-НҚ
Республикалық бюджеттің
атқарылуын бақылау жөніндегі
есеп комитетінің
2015 жылғы 28 қарашадағы
№ 11-НҚ нормативтік
  қаулысымен бекітілген

Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың тексеру комиссиялары туралы үлгілік ереже

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. ________ облысы (_______ қаласы) бойынша тексеру комиссиясы (бұдан әрі – Тексеру комиссиясы) жергілікті бюджеттің атқарылуына сыртқы мемлекеттік аудитті және қаржылық бақылауды жүзеге асыратын мемлекеттік орган болып табылады.

      2. Тексеру комиссиясы өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына, Қазақстан Республикасының заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілеріне, Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілеріне, Тексеру комиссиясының регламентіне, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік шегінде жүзеге асырады.

      3. Тексеру комиссиясы мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрлері мен мөртаңбалары, логотипі, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      4. Тексеру комиссиясы азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      5. Егер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Тексеру комиссиясына уәкілеттік берілген болса, оның мемлекет атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

      6. Тексеру комиссиясы өз құзыретінің мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Тексеру комиссиясы төрағасының бұйрықтарымен және Тексеру комиссиясының қаулыларымен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      7. Тексеру комиссиясының құрылымын Тексеру комиссиясының төрағасы, төрт мүшесі және аппараты құрайды. Тексеру комиссиясының штат саны лимитін Қазақстан Республикасының Президенті бекітеді.

      8. Тексеру комиссиясының заңды мекенжайы:

      (индексі, облысы, қаласы, көшесі, үй).

      9. Тексеру комиссиясы туралы ережені __________ облысының (_________ қаласының) мәслихаты бекітеді.

      10. Осы Ереже Тексеру комиссиясының құрылтай құжаты болып табылады.

      11. Тексеру комиссиясының қызметін қаржыландыру Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің жергілікті бюджетінің қаражаты есебінен жүзеге асырылады.

      12. Тексеру комиссиясына кәсіпкерлік субъектілерімен Тексеру комиссиясының өкілеттіктері болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысынан шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерімен Тексеру комиссиясына кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда алынған кіріс, егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше белгіленбесе, мемлекеттік бюджетке жіберіледі.

2-тарау. Тексеру комиссиясының міндеттері мен өкілеттіктері

      13. Тексеру комиссиясының міндеттері:

      1) жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуына, мемлекет және квазимемлекеттік сектор субъектілері активтерiнiң пайдаланылуына жергiлiктi деңгейде сыртқы мемлекеттiк аудитті және қаржылық бақылауды жүзеге асыру;

      2) Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасы, Қазақстан Республикасының мемлекеттiк сатып алу туралы заңнамасы және Қазақстан Республикасының жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуы, бюджет қаражатының, мемлекет және квазимемлекеттік сектор субъектілері активтерiнiң пайдаланылуы саласындағы өзге де нормативтiк құқықтық актiлерi талаптарының сақталуын бақылау;

      3) жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуын, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың даму жоспарларының және бюджеттiк бағдарламалардың іске асырылуын талдау және бағалау.

      14. Өкілеттіктері:

      1) құқықтары:

      облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы органынан, мемлекеттік органдардан, жеке және заңды тұлғалардан құпиялылық режимiнiң, қызметтiк, коммерциялық немесе заңмен қорғалатын өзге де құпияның сақталуын ескере отырып, ведомстволық ақпараттық жүйелер деректерінің құрамы мен форматтары туралы мәліметтерді, сондай-ақ мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесін қалыптастыру және мемлекеттік аудитті жүзеге асыру, бюджеттің атқарылуы туралы есептерді дайындау үшін қажетті құжаттаманы (ақпаратты) сұратады және алады;

      анықталған бұзушылықтарды жою және оларға жол берген лауазымды адамдардың жауаптылығын қарау туралы барлық мемлекеттік органдардың, ұйымдардың және лауазымды адамдардың орындауы үшін міндетті нұсқама шығарады;

      Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік және өзге де ақпараттық жүйелерге мемлекеттік аудит жүргізу үшін қажетті қолжетімділікті алады;

      мемлекеттік органдар мен ұйымдардың қаулыда немесе нұсқамада белгіленген мерзімдерде ұсынымдар мен нұсқамалардың орындалуы туралы растайтын құжаттары қоса берілген ақпаратын алады;

      сыртқы мемлекеттік аудит жүргізумен байланысты мәселелер бойынша мемлекеттік аудит объектілері лауазымды адамдарының тиісті ақпаратын тыңдайды;

      мемлекеттік аудит қорытындылары бойынша лауазымды адамдарды тәртіптік жауаптылыққа тарту туралы оларды тағайындаған адамдарға ұсыныстар енгізеді;

      лауазымды адамдардың Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерін сақтамауының анықталған фактілері бойынша, сондай-ақ тиімділік аудитінің нәтижелері бойынша тиісті облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) мәслихатына (бұдан әрі – мәслихат) ұсыныстар енгізеді;

      аумағында өздері жұмыс істейтін облыстық бюджетке, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттеріне, сондай-ақ тиісті әкімшілік-аумақтық бірлікте құрылған аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеттеріне қатысты сараптамалық-талдамалық қызметті жүзеге асырады;

      Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңнамасында көзделген құзыреті шегінде әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс бойынша iс жүргізуді қозғайды;

      әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қарайды, олар бойынша хаттамалар жасайды және Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңнамасында көзделген тәртіппен әкімшілік жазалар қолданады;

      Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасымен (бұдан әрі – Жоғары аудиторлық палата) және басқа мемлекеттік органдармен келісу бойынша бірлескен немесе қатар тексерулерді жүргізуге қатысады;

      мемлекеттік аудитті жүргізу үшін мемлекеттік органдардың тиісті мамандарын (олармен келісу бойынша), сондай-ақ қажет болған кезде аудиторлық ұйымдарды, сарапшыларды олардың көрсететін қызметтеріне бюджеттен бөлінген қаражат шегінде ақы төлей отырып тартады;

      Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      2) міндеттері:

      аудиторлық есептердің және (немесе) қаржылық есептілік жөніндегі аудиторлық есептердің негізінде жасалған аудиторлық қорытындыны бекітеді;

      Тексеру комиссиясының қаулыларын қабылдайды;

      аудиторлық іс-шара және сараптамалық-талдамалық іс-шаралар барысында анықталған (анықталатын) бұзушылықтар мен кемшіліктерді жою бойынша шаралар қабылдайды;

      мемлекеттік аудит объектісі лауазымды адамдарының әрекеттерінде қылмыстық немесе әкімшілік құқық бұзушылық белгілері анықталған жағдайларда материалдарды аудиторлық дәлелдемелерімен бірге құқық қорғау органдарына немесе әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қозғауға және (немесе) қарауға уәкілетті органдарға береді;

      бюджетке өтеуді қамтамасыз ету, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету, тауарларды жеткізу және (немесе) бұзушылықтардың ерікті түрде өтелмеген (қалпына келтірілмеген), анықталған сомаларын есепке алу бойынша көрсету және (немесе) азайту арқылы қалпына келтіру және Тексеру комиссиясының нұсқамасын орындау мақсатында сотқа талап қояды;

      егер басқа мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары жүргізген мемлекеттік аудит нәтижелерін Жоғары аудиторлық палата мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес келмейді деп танымаса, оларды таниды;

      мемлекеттік аудит нәтижелері танылған жағдайларда басқа мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары жүргізген мемлекеттік аудит материалдарын негізге ала отырып, мемлекеттік аудит көлемін қысқартады;

      Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі уәкілетті органда аудиторлық іс-шаралар мен тексерулерді тіркеуді жүзеге асырады;

      Қазақстан Республикасының мемлекеттік құпиялар туралы заңнамасына сәйкес мемлекеттік құпияларды және (немесе) Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған таратылуы шектеулі қызметтік ақпаратты қамтитын мәліметтерді қоспағанда, мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған бекітілген тізбелерін және оларға енгізілген өзгерістерді бекітілген күнінен бастап күнтізбелік бес күн ішінде Тексеру комиссиясының интернет-ресурсында орналастырады;

      мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесін қалыптастыру үшін мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау материалдарын, есептілікті мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жөніндегі бірыңғай дерекқорға орналастырады, сондай-ақ келісілген мерзімдерде мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбелері бекітілгенге дейін ол туралы ақпарат алмасуды жүзеге асырады;

      тексерулердің қайталануын болғызбау мақсатында мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбелерін және оларға енгізілетін өзгерістерді мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарымен келіседі;

      мемлекеттік органдар мен ұйымдардың басшыларына оларда белгіленген мерзімдерде немесе егер мерзімі көрсетілмеген болса, оларды алған күннен бастап күнтізбелік отыз күн ішінде қарау және орындау үшін қаулылар мен нұсқамалар жібереді;

      өздері аудиторлық қорытындыда берген ұсынымдардың және міндетті түрде орындау үшін жіберген нұсқамалардың мониторингін жүйелі негізде жүзеге асырады;

      жүргізілетін аудиторлық іс-шаралардың қорытындыларын жүйелі түрде талдайды, бюджеттің атқарылуы, мемлекет пен квазимемлекеттік сектор субъектілерінің активтерін пайдалану процесінде анықталған бұзушылықтар мен кемшіліктердің себептері мен салдарын жинақтап қорытады және зерделейді, сондай-ақ Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасын жетілдіру және қаржы жүйесін дамыту жөнінде ұсыныстар әзірлейді және оларды тиісті уәкілетті органдардың қарауына ұсынады;

      Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының үйлестіру кеңесінің шешімдерін орындауды және Жоғары аудиторлық палатаға тиісті ақпарат ұсынуды қамтамасыз етеді;

      Жоғары аудиторлық палатаның сұрау салулары бойынша жергілікті бюджеттің атқарылуы туралы ақпарат ұсынады;

      құпиялылық режимiнiң, қызметтiк, коммерциялық немесе заңмен қорғалатын өзге де құпияның сақталуын ескере отырып, бұқаралық ақпарат құралдарында өз қызметі туралы ақпаратты орналастырады;

      өз құзыреті шегінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша шаралар қолдануды қамтамасыз етеді;

      Қазақстан Республикасы Президентінің, ол уәкілеттік берген Қазақстан Республикасының Президенті Әкімшілігінің тапсырмаларын, Жоғары аудиторлық палатаның сұрау салуларын қарайды және оларды мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесін қалыптастыру кезінде ескереді;

      мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесін қалыптастыру кезінде құқық қорғау органдарының, арнаулы мемлекеттік органдардың ұсыныстарын талдап, олардың орындылығы мен өзектілігін қарау үшін Тексеру комиссиясының отырысына талқылауға шығарады.

      15. Тексеру комиссиясы _____________ облысының (______________ қаласының) шегінде мына функцияларды:

      1) мыналардың:

      өзінің мазмұны бойынша жергілікті атқарушы органның тиісті есебіне қорытынды болып табылатын есепті қаржы жылы үшін жергілікті бюджеттің атқарылуы туралы есеп дайындай отырып, Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің қағидаттарына сәйкес жергілікті бюджетті жоспарлаудың және атқарудың;

      байланысты гранттарды, бюджеттік инвестицияларды, мемлекеттік және мемлекет кепілдік берген қарыздарды, мемлекет кепілгерлігімен тартылатын қарыздарды және мемлекет активтерін пайдаланудың;

      жергілікті атқарушы орган мен квазимемлекеттік сектор субъектілері қызметінің экономиканың немесе экономиканың жеке алғандағы саласының, әлеуметтік және басқа да мемлекеттік басқару салаларының дамуына әсерінің;

      тиісті бюджетті атқару және мемлекет активтерін пайдалану бөлігінде, ал Қазақстан Республикасы Президентінің тапсырмаларына сәйкес өзге де бағыттар бойынша Қазақстан Республикасының мемлекеттік жоспарлау жүйесі құжаттарының іске асырылуының;

      жергілікті атқарушы орган мен квазимемлекеттік сектор субъектілерінің тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алуды жоспарлау негізділігінің, олардың іске асырылуының және жүзеге асырылу тиімділігінің;

      тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер сатып алуға бөлінген (жұмсалған) жергілікті қаржы ресурстарының мөлшері мен сатып алынған тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің нарықтық құны арасындағы айырманы бағалауды қоса алғанда, баға белгілеудің;

      квазимемлекеттік сектор субъектілерінің активтерін басқарудың;

      салықтық әкімшілендірудің;

      шарттардың;

      қоршаған ортаны қорғау саласында;

      ақпараттық технологиялар саласында;

      мемлекеттік аудит объектілері қызметінің тиімділік аудитін жүзеге асырады;

      2) мыналарға:

      мемлекеттік аудит объектілерінің бухгалтерлік есепті жүргізу және қаржылық есептілікті жасау анықтығына және дұрыстығына;

      жергілікті атқарушы органның және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің шарт талаптарын орындауына;

      жергілікті бюджетке түсетін түсімдердің, бюджетке түсетін түсімдерді алудың толықтығы мен уақтылылығына, сондай-ақ жергілікті бюджеттен қате (артық) төленген соманы қайтарудың, есепке жазудың дұрыстығына;

      жергілікті бюджет қаражатын, оның ішінде жоғары тұрған бюджеттен төмен тұрған бюджетке нысаналы трансферттер және кредиттер түрінде бөлінген қаражатты, байланысты гранттарды, мемлекеттік және мемлекет кепілдік берген қарыздарды, сондай-ақ мемлекет кепілгерлігімен тартылатын қарыздарды пайдалануға;

      квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қаржы-экономикалық негіздемеге сәйкес өздеріне бөлінген жергілікті бюджет қаражатын пайдалануына сәйкестік аудитін жүзеге асырады;

      3) жергілікті бюджеттің шоғырландырылған қаржылық есептілігіне аудит, бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің және мемлекеттік мекемелердің қаржылық есептілігіне аудит жүргізеді;

      4) облыстық бюджеттің, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерінің жобасына негізгі шығыс бағыттары бойынша алдын ала бағалау жүргізеді;

      5) тиісті бюджеттің атқарылуына ағымдағы бағалау жүргізеді;

      6) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы органының есебіне қорытынды дайындау арқылы тиісті бюджеттің атқарылуы туралы кейіннен бағалау жүргізеді.

3-тарау. Тексеру комиссиясының төрағасы мен мүшелерінің мәртебесі, өкілеттіктері

      16. Тексеру комиссиясын басқаруды Төраға жүзеге асырады, ол Тексеру комиссиясына жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз өкілеттіктерін жүзеге асыруына дербес жауапты болады.

      17. Мәслихат Жоғары аудиторлық палатаның ұсынымы бойынша және Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігімен келісу бойынша Тексеру комиссиясының төрағасын лауазымға тағайындайды және лауазымынан босатады.

      18. Мәслихат Тексеру комиссиясы төрағасының ұсынымы бойынша және Жоғары аудиторлық палатамен келісу бойынша Тексеру комиссиясының мүшелерін Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет туралы заңнамасына сәйкес бес жыл мерзімге лауазымға тағайындайды және лауазымынан босатады.

      19. Тексеру комиссиясы төрағасының өкілеттіктері:

      1) жалпы басшылықты жүзеге асырады және Тексеру комиссиясына жүктелген міндеттер мен функциялардың орындалуы үшін Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жауаптылықта болады;

      2) Тексеру комиссиясының регламентін бекітеді;

      3) Тексеру комиссиясының мүшелері мен Тексеру комиссиясы аппаратының жұмысын ұйымдастырады;

      4) Қазақстан Республикасының өзге де мемлекеттiк органдарында, ұйымдарында және одан тыс жерлерде Тексеру комиссиясының атынан өкiлдiк етедi;

      5) бекiтiлген штат саны және жергілікті бюджетте көзделген қаражат шегiнде Тексеру комиссиясы аппаратының құрылымы мен штат кестесiн бекiтедi;

      6) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Тексеру комиссиясының аппарат басшысын және жұмыскерлерiн лауазымға тағайындайды және лауазымынан босатады;

      7) мемлекеттiк қызмет туралы заңнамада белгiленген тәртiппен Тексеру комиссиясының жұмыскерлерiн көтермелейді және оларға тәртiптiк жаза қолданады;

      8) өз құзыретi шегiнде бұйрықтар шығарады, олардың орындалуын тексередi, Тексеру комиссиясының отырыстарында қабылданған қаулыларға және нұсқамаларға қол қояды;

      9) Тексеру комиссиясының мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесін бекітеді;

      10) Тексеру комиссиясының мүшелерiне мемлекеттік аудитті және (немесе) үстеме, бірлескен және қатар тексерулерді жүргізуге тапсырмалар бередi;

      11) Тексеру комиссиясының құзыретi шегiнде аудиторлық iс-шараларды жүргiзуге қатысатын Тексеру комиссиясының мемлекеттік аудиторларының құрамын айқындайды;

      12) өз қызметі барысында мемлекеттік аудиторлар және өзге де лауазымды адамдар жасайтын құжаттарға мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкестігі тұрғысынан тұрақты тексерулер және (немесе) талдау жүргізу арқылы сапаны бақылауды ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;

      13) жергiлiктi бюджеттiң атқарылуына және мемлекет пен квазимемлекеттік сектор субъектілері активтерiнiң пайдаланылуына мемлекеттік аудит жүргізу мәселелерiне қатысты құжаттамамен құпиялылық режимiнiң, коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияның сақталуын ескере отырып, кедергiсiз танысады;

      14) мемлекеттік аудит объектiлерiнен аудиторлық iс-шараларды жүргiзуге байланысты мәселелер бойынша қажеттi анықтамаларды, ауызша және жазбаша түсiнiктемелердi талап етедi және өзi белгiлеген мерзiмде алады;

      15) мәслихатқа Жоғары аудиторлық палатамен келісу бойынша тексеру комиссиясы мүшелерінің лауазымына тағайындау, сондай-ақ одан босату үшін кандидатураларды ұсынады;

      16) аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетiнiң атқарылуы туралы жылдық есептi тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бірліктің мәслихатына ұсыну жөніндегі міндетті облыстың Тексеру комиссиясы мүшелерiнiң бiрiне жүктейдi;

      17) тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бірліктің облыс, республикалық маңызы бар қала, астана және аудан (облыстық маңызы бар қала) әкiмдiгiнiң отырыстарына қатысуға құқылы;

      18) Тексеру комиссиясы жанынан консультативтiк-кеңесшi және консультативтiк-сараптамалық органдар құрады;

      19) өзi болмаған жағдайда Тексеру комиссиясы төрағасының мiндетiн қолданыстағы заңнамаға сәйкес Тексеру комиссиясы мүшелерiнiң бiрiне жүктейдi;

      20) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      20. Тексеру комиссиясы мүшелерінің өкілеттіктері:

      1) Тексеру комиссиясының аудиторлық, сараптамалық-талдамалық, ақпараттық және өзге де қызметiн ұйымдастырады және жүзеге асырады;

      2) Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жауаптылықта болады, тексерiлетiн мемлекеттік аудит объектілерінің жұмыс iстеуiне кедергi келтірмейді және олардың ағымдағы шаруашылық қызметiне араласпайды;

      3) жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуына, мемлекет пен квазимемлекеттік сектор субъектілері активтерінің пайдаланылуына мемлекеттік аудитті жоспарлау және жүргізу мәселелерiне қатысты құжаттамаға құпиялылық режимiнiң, коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияның сақталуын ескере отырып, кедергiсiз қол жеткiзе алады;

      4) мемлекеттік аудитті жүзеге асыруға байланысты мәселелер бойынша мемлекеттік аудит объектiлерiнен қажеттi анықтамаларды, ауызша және жазбаша түсiнiктемелердi талап етедi және өздерi белгiлеген мерзiмдерде алады;

      5) өздерi басқаратын (жетекшiлiк ететiн) қызмет бағыттарының мәселелерi бойынша өз құзыретi шегiнде дербес шешiм қабылдайды;

      6) өз құзыретi шегiнде мемлекеттік аудитті тиiмдi ұйымдастыру үшiн қажеттi ресурстардың көлемiн айқындай отырып, мемлекеттік аудиттің бағдарламаларын бекiтедi, аудиторлық қызметті ұйымдастыру бойынша міндеттердің бөлінуіне сәйкес нұсқамаларға қол қояды;

      7) тиісті жылға арналған мемлекеттік аудит объектілерінің бекiтiлген тізбесіне сәйкес Тексеру комиссиясы аппаратының жұмыскерлерiне мемлекеттік аудит жүргізуге тапсырмалар бередi;

      8) тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бірліктің облыс, республикалық маңызы бар қала, астана және аудан (облыстық маңызы бар қала) әкiмдiгiнiң отырыстарына қатысуға құқылы;

      9) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      21. Тексеру комиссиясы мәслихатқа Тексеру комиссиясы төрағасының және мүшелерінің өкілеттік мерзімінің алдағы аяқталатын мерзімі туралы күнтізбелік отыз күн бұрын хабарлайды.

      22. Тексеру комиссиясының төрағасы және мүшелері:

      1) мәслихаттың "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 47-бабының 2 және 3-тармақтарына сәйкес лауазымнан босату туралы шешім қабылдауы;

      2) өздеріне қатысты соттың айыптау үкiмiнің заңды күшiне енуі;

      3) белгіленген тәртіппен әрекет қабiлеті шектеулі немесе әрекетке қабілетсіз деп танылуы;

      4) анттарын, Қазақстан Республикасының заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентінің актілерін және осы Ережені бұзуы, өздерінің мәртебесіне сай келмейтін теріс қылық жасауы, лауазымдық міндеттерін сақтамауы;

      5) қайтыс болуы, сондай-ақ хабарсыз кеткен деп танылуы немесе қайтыс болды деп жариялануы;

      6) Қазақстан Республикасы азаматтығының тоқтатылуы;

      7) Қазақстан Республикасының аумағынан тыс жерге тұрақты тұруға кетуі;

      8) басқа лауазымға тағайындалуы;

      9) Қазақстан Республикасының заңдарында және Қазақстан Республикасы Президентінің актілерінде көзделген өзге де негiздер салдарынан лауазымынан мерзімінен бұрын босатылады.

      23. Тексеру комиссиясы төрағасы мен мүшесінің өкілеттіктері жұмыстан босату туралы өтініш беру түрінде мерзімінен бұрын тоқтатылған жағдайда Тексеру комиссиясының төрағасы мен мүшесі жұмыстан босату туралы тиісті өтініш берілгенге дейін бір айдан кешіктірмей мәслихатты және Жоғары аудиторлық палатаны жазбаша хабардар етеді.

      24. Тексеру комиссиясының аудиторлық іс-шараны жүргізу қызметін, сондай-ақ ақпараттық-талдамалық, құқықтық, консультативтік, ұйымдастырушылық және өзге де қызметін Тексеру комиссиясының аппараты қамтамасыз етеді. Тексеру комиссиясының аппараты мемлекеттік әкімшілік қызметшілер болып табылатын лауазымды адамдардан тұрады, оны Тексеру комиссиясының төрағасы тағайындайтын аппарат басшысы басқарады.

      25. Аппарат жұмыскерлерінің құқықтары, міндеттері мен жауаптылығы, сондай-ақ олардың мемлекеттік қызметті өткеру жағдайлары мемлекеттік қызмет туралы заңнамада, еңбек заңнамасында, мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы заңнамада және осы Ережеде айқындалады.

      26. Тексеру комиссиясы аппаратының жұмыскерлерін қайта даярлау және олардың біліктілігін арттыру Заңның 39-бабына сәйкес жүзеге асырылады.

      27. Тексеру комиссиясының қызметі Тексеру комиссиясының төрағасы бекітетін мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесіне сәйкес жүзеге асырылады. Қазақстан Республикасы Президентінің тапсырмаларын, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің тапсырмаларына негізделген Жоғары аудиторлық палатаның сұрау салуларын, тиісті мәслихаттардың шешімдерін және Тексеру комиссиясы төрағасының бастамасын қоспағанда, Тексеру комиссиясының мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесіне өзгерістер енгізуге жол берілмейді.

      28. Тексеру комиссиясы өзiнiң қызметiн жүзеге асыру кезiнде мемлекеттік аудит объектiсiнен тәуелсiз болады. Тексеру комиссиясының тәуелсiздiгi:

      1) мемлекеттiк органдардың және өзге де ұйымдардың Тексеру комиссиясының қызметiне заңсыз араласуына;

      2) Тексеру комиссиясының мемлекеттік аудиторлары мен өзге де лауазымды адамдарын мемлекеттiк органдардың сұрау салулары бойынша мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесінде көзделмеген тексерулердi жүргiзуге тартуға жол бермеу арқылы қамтамасыз етiледi.

      29. Тексеру комиссиясының жергілікті бюджет қаражатын пайдалануын мемлекеттік бақылау және қадағалау мәслихаттың келісімімен немесе оның тапсырмасы бойынша жүзеге асырылады.

      30. Тексеру комиссиясының шешімдер қабылдауы отырыста алқалы түрде жүзеге асырылады.

      31. Тексеру комиссиясының отырысында мемлекеттік аудиттің қорытындылары, жоспарлау, әдiснама мәселелерi, алқалы шешiмдi талап ететiн өзге де мәселелер қаралады.

      32. Тексеру комиссиясының шешiмдерi Тексеру комиссиясының отырысқа қатысушы құрамының жалпы санының көпшiлiк даусымен қабылданады. Дауыстар тең болған жағдайда төрағалық етушi адам дауыс берген шешiм қабылданған болып есептеледi.

      33. Тексеру комиссиясының отырыстарын жүргiзу тәртiбi, оның жұмысын ұйымдастыру мәселелерi Тексеру комиссиясының регламентiнде айқындалады.

      34. Тексеру комиссиясы жыл сайын Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті Төрағасының 2016 жылғы 31 наурыздағы № 5-НҚ нормативтік қаулысымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13647 болып тіркелген) тексеру комиссияларының мәслихаттарға жергілікті бюджеттің атқарылуы туралы есепті ұсынуы бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартында айқындалған нысан мен құрылымға сәйкес есепті қаржы жылындағы жергілікті бюджеттің атқарылуы туралы есепті жасайды және оны мәслихаттың қарауына ұсынады.

      35. Тексеру комиссиясы Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті Төрағасының 2016 жылғы 31 наурыздағы № 5-НҚ нормативтік қаулысымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13647 болып тіркелген) тексеру комиссияларының өз жұмысы туралы ақпарат ұсынуы бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартында айқындалатын нысан мен құрылымға сәйкес есепті кезеңдегі өз жұмысы туралы ақпаратты Жоғары аудиторлық палатаға тоқсан сайын ұсынып отырады.

4-тарау. Тексеру комиссиясының мүлкі

      36. Тексеру комиссиясының Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.

      37. Тексеру комиссиясының мүлкі оған меншік иесі берген мүліктің, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүліктің (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздердің есебінен қалыптасады.

      38. Тексеру комиссиясына бекітіп берілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.

      39. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Тексеру комиссиясының өзіне бекітіп берілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне берілген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетінше иелігінен шығаруға немесе оған өзгеше тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

      40. Тексеру комиссиясының төрағасын, мүшелерін және аппарат жұмыскерлерін материалдық-техникалық және медициналық қамтамасыз ету, сондай-ақ оларға көлік қызметтерін көрсету Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

5-тарау. Тексеру комиссиясын қайта ұйымдастыру және тарату

      41. Тексеру комиссиясын қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

О внесении изменения в нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 28 ноября 2015 года № 11-НҚ "Об утверждении Типового положения о ревизионных комиссиях областей, городов республиканского значения, столицы"

Нормативное постановление Высшей аудиторской палаты Республики Казахстан от 8 октября 2025 года № 10-НҚ. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 9 октября 2025 года № 37096

      Примечание ИЗПИ!
      Порядок введения в действие см. п. 4.

      Высшая аудиторская палата Республики Казахстан (далее – Высшая аудиторская палата) ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 28 ноября 2015 года № 11-НҚ "Об утверждении Типового положения о ревизионных комиссиях областей, городов республиканского значения, столицы" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 12514) следующее изменение:

      Типовое положение о ревизионных комиссиях областей, городов республиканского значения, столицы (далее – Типовое положение), утвержденное указанным нормативным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему нормативному постановлению:

      2. Департаменту международного сотрудничества и методологии аппарата Высшей аудиторской палаты в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего нормативного постановления в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего нормативного постановления на интернет-ресурсе Высшей аудиторской палаты.

      3. Контроль за исполнением настоящего нормативного постановления возложить на руководителя аппарата Высшей аудиторской палаты.

      4. Настоящее нормативное постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, за исключением подпункта 4) пункта 15 Типового положения, который вводится в действие с 1 января 2028 года.

      Председатель Высшей
аудиторской палаты
Республики Казахстан
А. Смаилов

  Приложение
к нормативному постановлению
Высшей аудиторской палаты
Республики Казахстан
от 8 октября 2025 года № 10-НҚ
  Утверждено
нормативным постановлением
Счетного комитета
по контролю за исполнением
республиканского бюджета
от 28 ноября 2015 года № 11-НҚ

Типовое положение о ревизионных комиссиях областей, городов республиканского значения, столицы

Глава 1. Общие положения

      1. Ревизионная комиссия по ________ области (городу _______) (далее – Ревизионная комиссия) является государственным органом, осуществляющим внешний государственный аудит и финансовый контроль за исполнением местного бюджета.

      2. Ревизионная комиссия осуществляет свою деятельность в пределах соответствующей административно-территориальной единицы в соответствии с Конституцией Республики Казахстан, законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан, Регламентом Ревизионной комиссии, а также настоящим Положением.

      3. Ревизионная комиссия является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, логотип, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.

      4. Ревизионная комиссия вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Ревизионная комиссия имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      6. Ревизионная комиссия по вопросам своей компетенции в установленном законодательством Республики Казахстан порядке принимает решения, оформляемые приказами Председателя Ревизионной комиссии и постановлениями Ревизионной комиссии.

      7. Структуру Ревизионной комиссии образуют Председатель, четыре члена и аппарат Ревизионной комиссии. Лимит штатной численности Ревизионной комиссии утверждается Президентом Республики Казахстан.

      8. Юридический адрес Ревизионной комиссии:

      (индекс, область, город, улица, дом).

      9. Положение о Ревизионной комиссии утверждается маслихатом ______ области (города _____).

      10. Настоящее Положение является учредительным документом Ревизионной комиссии.

      11. Финансирование деятельности Ревизионной комиссии осуществляется за счет средств местного бюджета соответствующей административно-территориальной единицы в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      12. Ревизионной комиссии запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями Ревизионной комиссии.

      Если законодательными актами Республики Казахстан Ревизионной комиссии предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то полученные доходы направляются в государственный бюджет, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

Глава 2. Задачи и полномочия Ревизионной комиссии

      13. Задачи Ревизионной комиссии:

      1) осуществление внешнего государственного аудита и финансового контроля на местном уровне за исполнением местных бюджетов, использованием активов государства и субъектов квазигосударственного сектора;

      2) контроль за соблюдением требований бюджетного законодательства Республики Казахстан, законодательства Республики Казахстан о государственных закупках и иных нормативных правовых актов Республики Казахстан в области исполнения местных бюджетов, использования средств бюджета, активов государства и субъектов квазигосударственного сектора;

      3) анализ и оценка исполнения местных бюджетов, реализации планов развития областей, городов республиканского значения, столицы и бюджетных программ.

      14. Полномочия:

      1) права:

      запрашивает и получает от местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы, района (города областного значения), государственных органов, физических и юридических лиц сведения о составе и форматах данных ведомственных информационных систем, а также документацию (информацию), необходимые для формирования перечня объектов государственного аудита на соответствующий год и осуществления государственного аудита, подготовки отчетов об исполнении бюджета, с учетом соблюдения режима секретности, служебной, коммерческой или иной охраняемой законом тайны;

      выносит обязательные для исполнения всеми государственными органами, организациями и должностными лицами предписания об устранении выявленных нарушений и рассмотрении ответственности должностных лиц, их допустивших;

      получает в соответствии с законодательством Республики Казахстан доступ к государственным и иным информационным системам, необходимым для проведения государственного аудита;

      получает информацию государственных органов и организаций об исполнении рекомендаций и предписаний, с приложением подтверждающих документов в установленные постановлением или предписанием сроки;

      заслушивает соответствующую информацию должностных лиц объектов государственного аудита по вопросам, связанным с проведением внешнего государственного аудита;

      вносит по итогам государственного аудита предложения о привлечении должностных лиц к дисциплинарной ответственности лицам их назначившим;

      вносит в маслихат соответствующей области, города республиканского значения, столицы, района (города областного значения) (далее – маслихат) предложения по выявленным фактам несоблюдения должностными лицами нормативных правовых актов Республики Казахстан, а также по результатам аудита эффективности;

      осуществляет экспертно-аналитическую деятельность в отношении областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы, на территории которых они функционируют, а также бюджетов районов (городов областного значения), созданных на соответствующей административно-территориальной единице;

      возбуждает производства по делу об административном правонарушении в пределах компетенции, предусмотренной законодательством Республики Казахстан об административных правонарушениях;

      рассматривает дела об административных правонарушениях, составляет по ним протокола и налагает административные взыскания в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан об административных правонарушениях;

      принимает участие в проведении совместных или параллельных проверках с Высшей аудиторской палатой Республики Казахстан (далее – Высшая аудиторская палата) и другими государственными органами по согласованию;

      привлекает для проведения государственного аудита соответствующих специалистов государственных органов (по согласованию с ними), а также при необходимости аудиторские организации, экспертов с оплатой их услуг в пределах выделенных из бюджета средств;

      осуществляет иные полномочия, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      2) обязанности:

      утверждает аудиторское заключение, составленное на основании аудиторских отчетов и (или) аудиторских отчетов по финансовой отчетности;

      принимает постановления Ревизионной комиссии;

      принимает меры по устранению выявленных (выявляемых) в ходе аудиторского мероприятия и экспертно-аналитических мероприятий нарушений и недостатков;

      передает материалы в правоохранительные органы или органы, уполномоченные возбуждать и (или) рассматривать дела об административных правонарушениях, с приложением аудиторских доказательств, в случаях выявления в действиях должностных лиц объекта государственного аудита признаков уголовных или административных правонарушений;

      предъявляет иск в суд в целях обеспечения возмещения в бюджет, восстановления путем выполнения работ, оказания услуг, поставки товаров и (или) отражения и (или) уменьшению по учету выявленных сумм нарушений, не возмещенных (не восстановленных) в добровольном порядке, и исполнения предписания Ревизионной комиссии;

      признает результаты государственного аудита, проведенного другими органами государственного аудита и финансового контроля, если они не признаны Высшей аудиторской палатой не соответствующими стандартам государственного аудита и финансового контроля;

      сокращает объем государственного аудита в случаях признания результатов государственного аудита, приняв за основу материалы государственного аудита, проведенного другими органами государственного аудита и финансового контроля;

      осуществляет регистрацию аудиторских мероприятий и проверок в уполномоченном органе по правовой статистике и специальным учетам в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      размещает утвержденные перечни объектов государственного аудита на соответствующий год и изменения к ним, за исключением сведений, составляющих государственные секреты в соответствии с законодательством Республики Казахстан о государственных секретах, и (или) сведений, содержащих служебную информацию ограниченного распространения, определенную Правительством Республики Казахстан, в течение пяти календарных дней со дня их утверждения на интернет-ресурсе Ревизионной комиссии;

      размещает для формирования перечня объектов государственного аудита материалы государственного аудита и финансового контроля, отчетность в единой базе данных по государственному аудиту и финансовому контролю, а также в согласованные сроки осуществляет обмен информацией о перечнях объектов государственного аудита на соответствующий год до их утверждения;

      согласовывает перечни объектов государственного аудита на соответствующий год и изменения к ним с органами государственного аудита и финансового контроля в целях исключения дублирования проверок;

      направляет постановления и предписания руководителям государственных органов и организаций для рассмотрения и исполнения в указанные в них сроки или, если срок не указан, в течение тридцати календарных дней со дня их получения;

      осуществляет на системной основе мониторинг исполнения данных ими в аудиторском заключении рекомендаций и направленных для обязательного исполнения предписаний;

      анализирует систематически итоги проводимых аудиторских мероприятий, обобщает и исследует причины и последствия выявленных нарушений и недостатков в процессе исполнения бюджета, использования активов государства и субъектов квазигосударственного сектора, а также разрабатывает предложения по совершенствованию бюджетного законодательства и развитию финансовой системы Республики Казахстан и представляет их на рассмотрение соответствующим уполномоченным органам;

      обеспечивает исполнение решений Координационного совета органов государственного аудита и финансового контроля и представление соответствующей информации в Высшую аудиторскую палату;

      предоставляет информацию об исполнении местного бюджета по запросу Высшей аудиторской палаты;

      размещает информацию о своей деятельности в средствах массовой информации с учетом обеспечения режима секретности, служебной, коммерческой или иной охраняемой законом тайны;

      обеспечивает в пределах своей компетенции принятие мер по противодействию коррупции;

      рассматривает и учитывает при формировании перечня объектов государственного аудита на соответствующий год поручения Президента Республики Казахстан, уполномоченных им лиц Администрации Президента Республики Казахстан, запросы Высшей аудиторской палаты;

      при формировании перечня объектов государственного аудита на соответствующий год анализирует предложения правоохранительных органов, специальных государственных органов, которые выносятся на обсуждение заседания Ревизионной комиссии для рассмотрения их целесообразности и актуальности.

      15. Ревизионная комиссия в пределах ________________ области (города ______________) осуществляет следующие функции:

      1) аудит эффективности:

      планирования и исполнения местного бюджета в соответствии с принципами бюджетной системы Республики Казахстан с подготовкой отчета об исполнении местного бюджета за отчетный финансовый год, который по своему содержанию является заключением к соответствующему отчету местного исполнительного органа;

      использования связанных грантов, бюджетных инвестиций, государственных и гарантированных государством займов, займов, привлекаемых под поручительство государства, и активов государства;

      влияния деятельности местного исполнительного органа и субъектов квазигосударственного сектора на развитие экономики или отдельно взятой отрасли экономики, социальной и других сфер государственного управления;

      реализации документов Системы государственного планирования Республики Казахстан в части исполнения соответствующего бюджета и использования активов государства, а по поручениям Президента Республики Казахстан также по иным направлениям;

      обоснованности планирования, реализуемости и эффективности осуществления местным исполнительным органом и субъектами квазигосударственного сектора закупок товаров, работ, услуг;

      ценообразования, включая оценку разницы между размером выделенных (затраченных) местных финансовых ресурсов на приобретение товаров, работ, услуг и рыночной стоимостью приобретенных товаров, работ, услуг;

      управления активами субъектов квазигосударственного сектора;

      налогового администрирования;

      договоров;

      в сфере охраны окружающей среды;

      в сфере информационных технологий;

      деятельности объектов государственного аудита;

      2) аудит соответствия:

      достоверности и правильности ведения объектами государственного аудита бухгалтерского учета и составления финансовой отчетности;

      выполнения местным исполнительным органом и субъектами квазигосударственного сектора условий договоров;

      полноты и своевременности поступлений в местный бюджет, взимания поступлений в бюджет, а также правильности возврата, зачета ошибочно (излишне) оплаченных сумм из местного бюджета;

      использования средств местного бюджета, в том числе выделенных из вышестоящего в нижестоящий бюджет в виде целевых трансфертов и кредитов, связанных грантов, государственных и гарантированных государством займов, а также займов, привлекаемых под поручительство государства;

      использования субъектами квазигосударственного сектора выделенных им средств местного бюджета в соответствии с финансово-экономическим обоснованием;

      3) аудит консолидированной финансовой отчетности местного бюджета, аудит финансовой отчетности администраторов бюджетных программ и государственных учреждений;

      4) предварительная оценка проекта областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы по основным направлениям его расходов;

      5) текущая оценка исполнения соответствующего бюджета;

      6) последующая оценка путем подготовки заключения к отчету местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы, района (города областного значения) об исполнении соответствующего бюджета.

Глава 3. Статус, полномочия Председателя и членов Ревизионной комиссии

      16. Руководство Ревизионной комиссии осуществляется Председателем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Ревизионную комиссию задач и осуществление им своих полномочий.

      17. Председатель Ревизионной комиссии назначается на должность и освобождается от должности маслихатом по представлению Высшей аудиторской палаты и согласованию с Администрацией Президента Республики Казахстан.

      18. Члены ревизионной комиссии в соответствии с законодательством Республики Казахстан о государственной службе назначаются на должность сроком на пять лет и освобождаются от должности маслихатом по представлению Председателя ревизионной комиссии и согласованию с Высшей аудиторской палатой.

      19. Полномочия Председателя Ревизионной комиссии:

      1) осуществляет общее руководство и несет предусмотренную законами Республики Казахстан ответственность за выполнение возложенных на Ревизионную комиссию задач и функций;

      2) утверждает регламент Ревизионной комиссии;

      3) организует работу членов Ревизионной комиссии и аппарата Ревизионной комиссии;

      4) представляет Ревизионную комиссию в иных государственных органах, организациях Республики Казахстан и за ее пределами;

      5) утверждает структуру аппарата и штатное расписание Ревизионной комиссии в пределах утвержденной штатной численности и средств, предусмотренных в местном бюджете;

      6) назначает на должности и освобождает от должностей руководителя и работников аппарата Ревизионной комиссии в установленном законодательством порядке Республики Казахстан;

      7) поощряет работников Ревизионной комиссии и налагает дисциплинарные взыскания на них в установленном с законодательством о государственной службе порядке;

      8) в пределах своей компетенции издает приказы, проверяет их исполнение, подписывает постановления и предписания, принятые на заседаниях Ревизионной комиссии;

      9) утверждает перечень объектов государственного аудита на соответствующий год Ревизионной комиссии;

      10) дает поручения членам Ревизионной комиссии на проведение государственного аудита и (или) встречной, совместной и параллельной проверок;

      11) определяет состав государственных аудиторов Ревизионной комиссии, которые участвуют в проведении аудиторских мероприятий в пределах компетенции Ревизионной комиссии;

      12) обеспечивает организацию контроля качества путем проведения регулярных проверок и (или) анализа документов, составляемых государственными аудиторами и иными должностными лицами в ходе своей деятельности, на предмет соответствия стандартам государственного аудита и финансового контроля;

      13) беспрепятственно знакомится с документацией, относящейся к вопросам государственного аудита за исполнением местного бюджета и использованием активов государства и субъектов квазигосударственного сектора, с учетом соблюдения режима секретности, коммерческой и иной охраняемой законом тайны;

      14) требует и получает в установленный им срок от объектов государственного аудита необходимые справки, устные и письменные объяснения по вопросам, связанным с проведением аудиторских мероприятий;

      15) представляет маслихату кандидатуры на должность членов ревизионной комиссии для назначения, а также их освобождения по согласованию с Высшей аудиторской палатой;

      16) возлагает на одного из членов Ревизионной комиссии области обязанность по представлению годового отчета об исполнении бюджета района (города областного значения) в маслихат соответствующей административно-территориальной единицы;

      17) вправе присутствовать на заседаниях акимата области, города республиканского значения, столицы и района (города областного значения) соответствующей административно-территориальной единицы;

      18) образовывает консультативно-совещательные и консультативно-экспертные органы при Ревизионной комиссии;

      19) возлагает обязанности Председателя Ревизионной комиссии, в случае своего отсутствия в соответствие с действующим законодательством, на одного из членов Ревизионной комиссии;

      20) осуществляет иные полномочия, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      20. Полномочия членов Ревизионной комиссии:

      1) организуют и осуществляют аудиторскую, экспертно-аналитическую, информационную и иную деятельность Ревизионной комиссии;

      2) несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан, не создают препятствия функционированию проверяемых объектов государственного аудита и не вмешиваются в их текущую хозяйственную деятельность;

      3) имеют беспрепятственный доступ к документации, относящейся к вопросам планирования и проведения государственного аудита за исполнением местных бюджетов и использованием активов государства и субъектов квазигосударственного сектора, с учетом соблюдения режима секретности, коммерческой и иной охраняемой законом тайны;

      4) требуют и получают в установленные ими сроки от объектов государственного аудита необходимые справки, устные и письменные объяснения по вопросам, связанным с осуществлением государственного аудита;

      5) в пределах своей компетенции самостоятельно принимают решения по вопросам возглавляемых (курируемых) ими направлений деятельности;

      6) в пределах своей компетенции утверждают программы государственного аудита с определением объемов необходимых ресурсов для эффективной организации государственного аудита, подписывают предписания в соответствии с распределением обязанностей по организации аудиторской деятельности;

      7) дают в соответствии с утвержденным перечнем объектов государственного аудита на соответствующий год поручения работникам аппарата Ревизионной комиссии на проведение государственного аудита;

      8) вправе присутствовать на заседаниях акимата области, города республиканского значения, столицы и района (города областного значения) соответствующей административно-территориальной единицы;

      9) осуществляют иные полномочия, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      21. Ревизионная комиссия извещает за тридцать календарных дней маслихат о предстоящем истечении срока полномочий Председателя и членов Ревизионной комиссии.

      22. Председатель и члены Ревизионной комиссии досрочно освобождаются от должности вследствие:

      1) принятия решения маслихатом об освобождении от должности в соответствии с пунктами 2 и 3 статьи 47 Закона Республики Казахстан "О государственном аудите и финансовом контроле" (далее – Закон);

      2) вступления в отношении их в законную силу обвинительного приговора суда;

      3) признания в установленном порядке ограниченно дееспособными или недееспособными;

      4) нарушения присяги, законов Республики Казахстан, актов Президента Республики Казахстан и настоящего Положения, совершения порочащего поступка, не совместимого с их статусом, несоблюдения должностных обязанностей;

      5) смерти, а также в случае признания безвестно отсутствующими или объявления умершими;

      6) прекращения гражданства Республики Казахстан;

      7) выезда на постоянное местожительство за пределы Республики Казахстан;

      8) назначения на другую должность;

      9) иных оснований, предусмотренных законами Республики Казахстан и актами Президента Республики Казахстан.

      23. В случае досрочного прекращения полномочий Председателя и члена Ревизионной комиссии в виде подачи заявления об увольнении, Председатель и член Ревизионной комиссии письменно уведомляет маслихат и Высшую аудиторскую палату не позднее чем за один месяц до подачи соответствующего заявления об увольнении.

      24. Проведение аудиторских мероприятий, а также информационно-аналитическая, правовая, консультативная, организационная и иная деятельность Ревизионной комиссии обеспечивается аппаратом Ревизионной комиссии. Аппарат Ревизионной комиссии состоит из должностных лиц, являющихся административными государственными служащими, возглавляется руководителем аппарата, назначаемым Председателем Ревизионной комиссии.

      25. Права, обязанности и ответственность работников аппарата, а также условия прохождения ими государственной службы определяются законодательством о государственной службе, трудовым законодательством, законодательством о государственном аудите и финансовом контроле и настоящим Положением.

      26. Переподготовка и повышение квалификации работников аппарата Ревизионной комиссии осуществляются в соответствии со статьей 39 Закона.

      27. Деятельность Ревизионной комиссии осуществляется в соответствии с перечнем объектов государственного аудита на соответствующий год, утверждаемым Председателем Ревизионной комиссии. Не допускается внесение изменений в перечень объектов государственного аудита на соответствующий год Ревизионной комиссии, за исключением поручений Президента Республики Казахстан, запросов Высшей аудиторской палаты, основанных на поручениях Администрации Президента Республики Казахстан, решений соответствующих маслихатов и инициативы Председателя Ревизионной комиссии.

      28. При осуществлении своей деятельности Ревизионная комиссия независима от объекта государственного аудита. Независимость Ревизионной комиссии обеспечивается недопустимостью:

      1) неправомерного вмешательства государственных органов и иных организаций в деятельность Ревизионной комиссии;

      2) привлечения государственных аудиторов и иных должностных лиц Ревизионной комиссии по запросам государственных органов для проведения проверок, не предусмотренных в перечне объектов государственного аудита на соответствующий год.

      29. Государственный контроль и надзор использования Ревизионной комиссией средств местного бюджета осуществляется с согласия или по поручению маслихата.

      30. Принятие решений Ревизионной комиссии осуществляется коллегиально на заседании.

      31. На заседании Ревизионной комиссии рассматриваются итоги государственного аудита, вопросы планирования, методологии, иные вопросы, требующие коллегиального решения.

      32. Решения Ревизионной комиссии принимаются большинством голосов от общего числа состава Ревизионной комиссии, присутствующего на заседании. В случае равенства голосов принятым считается решение, за которое проголосовал председательствующий.

      33. Порядок проведения заседаний Ревизионной комиссии, вопросы организации работы определяются регламентом Ревизионной комиссии.

      34. Ежегодно Ревизионной комиссией составляется и представляется на рассмотрение маслихата отчет об исполнении местного бюджета за отчетный финансовый год по форме и структуре, определенной процедурным стандартом внешнего государственного аудита и финансового контроля по представлению ревизионными комиссиями отчета об исполнении местного бюджета маслихатам, утвержденным нормативным постановлением Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 31 марта 2016 года № 5-НҚ (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 13647).

      35. Ревизионной комиссией ежеквартально представляется информация Высшей аудиторской палате о своей работе за отчетный период по форме и структуре, определяемых процедурным стандартом внешнего государственного аудита и финансового контроля по предоставлению ревизионными комиссиями информации о своей работе, утвержденным нормативным постановлением Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 31 марта 2016 года № 5-НҚ (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 13647).

Глава 4. Имущество Ревизионной комиссии

      36. Ревизионная комиссия может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

      37. Имущество Ревизионной комиссии формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и из иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      38. Имущество, закрепленное за Ревизионной комиссией, относится к коммунальной собственности.

      39. Ревизионная комиссия не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

      40. Материально-техническое и медицинское обеспечение, а также транспортное обслуживание Председателя, членов и работников аппарата Ревизионной комиссии осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Глава 5. Реорганизация и упразднение Ревизионной комиссии

      41. Реорганизация и упразднение Ревизионной комиссии осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.