Энергетикалық және коммуналдық секторларды жаңғырту жөніндегі ұлттық жоба аясындағы сатып алулардың электрондық платформасының жұмыс істеу қағидалары бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 2025 жылғы 15 қыркүйектегі № 366 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2025 жылғы 17 қыркүйекте № 36864 болып тіркелді

      "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-11-бабының 2-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған энергетикалық және коммуналдық секторларды жаңғыртудың энергетикалық және коммуналдық секторларды жаңғырту жөніндегі ұлттық жоба аясындағы сатып алулардың электрондық платформасының жұмыс істеу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Өнеркәсіп және құрылыс министрлігінің Цифрлық трансформация департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) Осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеу;

      2) Осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Өнеркәсіп және құрылыс министрлігінің интернет-ресурсында орналастыру.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Өнеркәсіп және құрылыс вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Өнеркәсіп және құрылыс министрі
Е. Нагаспаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Энергетика министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Өнеркәсіп және құрылыс
министрінің
2025 жылғы 15 қыркүйектегі
№ 366 бұйрығымен
бекітілген

Энергетикалық және коммуналдық секторларды жаңғырту жөніндегі ұлттық жоба аясындағы сатып алулардың электрондық платформасының жұмыс істеу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы энергетика және коммуналдық секторларды жаңғырту жөніндегі ұлттық жоба шеңберінде сатып алулардың электрондық платформасының жұмыс істеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасының "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңының 10-11-бабы 2-тармағына сәйкес әзірленді және энергетика және коммуналдық секторларды жаңғырту жөніндегі ұлттық жобаны іске асыру шеңберінде электрондық сатып алуларды жүргізуді қамтамасыз ететін, тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді сатып алуға, сондай-ақ "толық аяқталған" құрылыс шартына отыруға арналған қол жеткізу нүктесін қамтамасыз ету бойынша электрондық қызметтерді ұсынатын, жобаларды іріктеу мен мониторингтеуді жүзеге асыратын ақпараттық жүйенің жұмыс істеу тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда келесі ұғымдар пайдаланылады:

      1. тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ұлттық жобаның техникалық операторы (бұдан әрі техникалық оператор) – энергетика және коммуналдық секторларды жаңғырту жөніндегі ұлттық жоба шеңберінде Қазақстан Республикасы Үкіметі айқындаған, жарғылық капиталында мемлекеттің жүз пайыздық қатысуы бар заңды тұлға;

      2. энергетикалық және коммуналдық секторларды жаңғырту жөніндегі ұлттық жоба шеңберіндегі сатып алулардың электрондық платформасы (бұдан әрі – Электрондық платформа) – энергетикалық және коммуналдық секторларды жаңғырту жөніндегі ұлттық жобаны іске асыру шеңберінде электрондық сатып алуларды жүргізуді қамтамасыз ететін, тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді сатып алуға, сондай-ақ "толық аяқталған" құрылыс шартына отыруға арналған қолжетімділік нүктесін ұсынатын және жобаларды іріктеу мен мониторингтеуді жүзеге асыратын ақпараттық жүйе;

      3. құжаттың электрондық көшірмесі – түпнұсқа құжаттың сыртқы түрі мен ақпаратын (деректерін) электрондық-цифрлық түрде толықтай қайта жаңғыртатын нұсқасы;

      4. электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық түрде ұсынылып, электрондық цифрлық қолтаңбамен куәландырылған құжат;

      5. электрондық цифрлық қолтаңба (ЭЦҚ) – электрондық құжаттың шынайылығын, тиістілігін және мазмұнының өзгермегендігін растайтын, электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған электрондық цифрлық таңбалар жиынтығы;

      6. жоба – энергетикалық және коммуналдық инфрақұрылымды жаңғырту мен салу жобасы, ол энергетика және коммуналдық секторларды жаңғырту жөніндегі ұлттық жобаны іске асыру аясында жүзеге асырылады;

      7. Электрондық платформаның пайдаланушылары – Электрондық платформаның әкімшісі, өтінім беруші, уәкілетті тұлғалар;

      8. өтінім беруші – табиғи монополия субъектісі, әлеуетті жеткізуші немесе жеткізуші;

      9. уәкілетті тұлғалар – Техникалық және Қаржылық операторлар, Тарифтік реттеуші, тиісті салалардағы мемлекеттік реттеу жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органдар, жергілікті атқарушы органдар.

      3. Электрондық платформа энергетикалық және коммуналдық секторларды жаңғырту жөніндегі ұлттық жобаны іске асыру шеңберінде қолданылатын мынадай процестерді автоматтандыру үшін пайдаланылады:

      1) жобаларды жоспарлау, іріктеу, келісу, сондай-ақ олардың іске асырылуын бақылау;

      2) жобалар бойынша қарыздар жөніндегі сыйақы мөлшерлемесінің бір бөлігін қаржыландыру және (немесе) субсидиялау тетігін айқындау;

      3) шарттар жасасу, жобалар мен өнім берушілерді іріктеу, энергетикалық және коммуналдық секторларды жаңғырту жөніндегі ұлттық жобаны іске асыру шеңберінде шарттар жасасу;

      4) табиғи монополиялар субъектілері алатын қарыздар бойынша, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдар шығаратын мемлекеттік бағалы қағаздар бойынша сыйақы мөлшерлемесін субсидиялау;қазақстандық тауар өндірушілерден тауарларды сатып алу және Қазақстандық тауар өндірушілерден тауарларды сатып алу қағидаларына сәйкес офтейк-келісімшарттар жасасу және энергетикалық және коммуналдық секторларды жаңғырту жөніндегі ұлттық жоба шеңберінде офтейк-келісімшарттар жасасу;

      5) қазақстандық тауар өндірушілерден тауарларды сатып алу және оффтейк-шарттарды жасасу;

      6) жоғарыда көрсетілген үдерістер бойынша есептер мен талдамалық ақпаратты қалыптастыру.

2-тарау. Электрондық платформа процестерін ұйымдастыру

      4. Электрондық платформа процестердің ашықтығын, жеделдігін және дәйектілігін, деректердің құпиялылығын және сақталуын қамтамасыз етеді.

      5. Электрондық платформаны пайдалану үшін пайдаланушылар тіркеу рәсімінен өтеді.

      6. Өтініш берушілерді тіркеу мынадай шарттарды қабылдауды ескере отырып жүзеге асырылады:

      1) дербес деректерді, банктік және коммерциялық құпияларды қоса алғанда, қолжетімділігі шектеулі ақпаратты жинауға және өңдеуге келісім беру;

      2) дәйекті құжаттар мен мәліметтерді ұсыну жөніндегі міндеттемелер.

      7. Уәкілетті тұлғаларды тіркеу жауапты тұлғаларды тағайындаумен және оларға Электрондық платформамен жұмыс процесінде алынған ақпаратты таратпау бойынша міндеттемелерді жүктеумен жүзеге асырылады.

      8. Пайдаланушыларды Электрондық платформада тіркеу кезінде тиісті кіру құқықтары бар есептік жазба жасалады:

      1) өтініш берушілер үшін - өтінімдерді қалыптастыру және беру, растайтын құжаттарды ұсыну және жеке кабинетке кіру үшін;

      2) уәкілетті тұлғалар үшін - өтінімдерді келісу және қарау, өтініш берушілерге хабарламалар жіберу, жобаларды іске асыру мониторингі үшін.

      9. Электрондық платформаның пайдаланушыларының тіркелгі жазбалары жойылуға жатпайды. Электрондық платформа пайдаланушысының өкілеттіктері тоқтатылған жағдайда Электрондық платформаның әкімшісі оның тіркелгі жазбасының қолданылуын тоқтатады және соған байланысты хабарлама жібереді.

      10. Электрондық платформадағы кез келген әрекетті пайдаланушы ЭЦҚ арқылы растайды.

      11. Пайдаланушылардың мекенжайына Электрондық платформа арқылы жіберілетін хабарламалар платформаны пайдаланушылардың жеке кабинетінде көрсетіледі.

      12. Электрондық платформада пайдаланушылар ұсынатын құжаттар мен мәліметтер электрондық құжаттар не құжаттардың электрондық көшірмелері түрінде орналастырылады.

      13. Деректермен алмасуды қамтамасыз ету мақсатында Электрондық платформа мемлекеттік тізілімдерді, салалық дерекқорларды және уәкілетті органдардың ақпараттық жүйелерін қоса алғанда, ақпараттық жүйелермен интеграцияланады.

      14. Электрондық платформаны пайдаланушыларға оны пайдалану (қол жеткізу) бойынша қызметтер ақысыз көрсетіледі.

      15. Пайдаланушылардың барлық өтінімдері бірегей сәйкестендіру нөмірі беріліп тіркелуге жатады және өтінімді тіркеу туралы автоматты растау жолданады.

      16. Құжаттарды жасау, алу және жөнелту күні мен уақыты туралы барлық ақпарат Астана қаласының жергілікті уақыты бойынша тіркеледі.

      17. Электрондық платформаның әкімшісі Электрондық платформаның үздіксіз жұмысын қамтамасыз етеді. Осы мақсатта міндеттері Электрондық платформаның тұрақты жұмыс істеуін қамтамасыз ету, сондай-ақ техникалық іркілістерге жедел ден қою болып табылатын техникалық қолдау қызметі құрылады.

      18. Техникалық қолдау қызметі өз қызметі шеңберінде өтінімдерді қабылдауды және өңдеуді, ақауларды анықтауды және жоюды, жаңартуларды жүргізуді, оларды енгізу алдында жаңа функцияларды тестілеуді, сондай-ақ инциденттерге мониторинг жүргізуді және олардың қайта пайда болуына жол бермеу мақсатында туындаған ақауларды талдауды қамтамасыз етеді.

      19. Техникалық қолдау:

      1) жұмыс уақытында: жұмыс күндері Астана қаласының уақыты бойынша сағат 9:00-ден 18:30-ға дейін - техникалық қолдау қызметінің операторымен тікелей өзара іс-қимыл режимінде және өтініштерді дереу өңдейді;

      2) жұмыс уақытынан тыс, сондай-ақ демалыс және мереке күндері - жұмыс уақытында өңделетін дауыстық хабарламаларды қалдыру арқылы, олар жұмыс күні ішінде өңделеді;

      3) жұмыс уақытында өңдеумен тәулік бойы - электрондық пошта арқылы;

      4) демалыс және мереке күндері электрондық пошта арқылы қалдырылған өтініштер келесі жұмыс күні ішінде өңделеді.

      20. Қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында техникалық қолдау қызметіне телефон арқылы барлық өтініштер жазылуға жатады.

      21. Телефон арқылы жүргізілген әңгімелердің жазбалары:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен өңделеді (жинақтау, сақтау, пайдалану, беру, жою);

      2) даудың туындаған жағдайларын қоспағанда, сақтау мерзімі аяқталғанға дейін 1 жылдан артық сақталмайды, даудың туындаған кезінде жазбалар ол толық шешілгенге дейін сақталады;

      3) сақтау мерзімі өткеннен кейін жойылуға жатады және жойылған факті міндетті түрде тіркеледі.

      22. Электрондық платформада техникалық және профилактикалық жұмыстар жүргізілген жағдайда, Электрондық платформаның әкімшісі платформаны пайдаланушыларды хабардар етеді.

      23. Электрондық платформаны пайдалану процесінде туындайтын техникалық іркілістер оның жұмыс істеуіне әсер ету дәрежесіне байланысты деңгейлер бойынша жіктеледі:

      1) жоғары деңгей - жұмыс уақытында Электрондық платформаның барлық пайдаланушылары үшін платформаның толық қолжетімсіздігіне әкелетін бағдарламалық қамтамасыз етудегі және (немесе) серверлік жабдықтағы іркілістер;

      2) орташа деңгей - жұмыс уақытында Электрондық платформаның барлық пайдаланушылары үшін платформаның негізгі функционалдық бөлімдерінің жұмысын бұзатын іркілістер;

      3) төмен деңгей - платформаның негізгі функцияларына әсер етпейтін немесе белгіленген жұмыс уақытынан тыс болған іркілістер.

      4) Техникалық істен шығу деңгейін техникалық қолдау қызметі айқындайды.

      25. Техникалық іркіліс туралы ақпарат болған кезде пайдаланушы күні мен уақытын, байланыс деректерін және қоса берілетін растайтын құжаттарды көрсете отырып, Электрондық платформада көрсетілген электрондық поштаға хабарлама жіберу арқылы техникалық іркіліс анықталған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей Электрондық платформа әкімшісін хабардар етеді.

      26. Электрондық пошта арқылы хабарлама жіберу мүмкін болмаған жағдайда, пайдаланушы Электрондық платформада орналастырылған байланыс деректеріне сәйкес телефон арқылы Электрондық платформа әкімшісін жедел хабардар етеді.

      27. Электрондық платформаның әкімшісі техникалық іркілістің болуын растау немесе теріске шығару мақсатында алынған ақпарат пен материалдарға (оның ішінде экрандық суреттер мен өзге де электрондық құжаттарға) талдау жүргізеді.

      28. Техникалық іркіліс белгілері болмаған жағдайда Электрондық платформаның әкімшісі өтініш жіберілген пайдаланушыны хабардар етеді.

      29. Техникалық ақау расталған кезде Электрондық Платформа әкімшісі:

      1) техникалық іркілістің себептері мен салдарын анықтау және жою жөнінде шаралар қабылдайды;

      2) техникалық іркіліс пайда болу және (немесе) оның жұмыс қабілеттілігіне әсер еткен жағдайда оны жою фактісі бойынша пайдаланушыларды хабардар етеді;

      3) егер мұндай істен шығу Жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алуды жүзеге асыру қағидаларына сәйкес өтінімдерді қабылдау аяқталған күні болған жағдайда, жобаларды және өнім берушілерді іріктеу, энергетикалық және коммуналдық секторларды жаңғырту жөніндегі ұлттық жобаны іске асыру шеңберінде шарттар жасасу, және сатып алуға қатысуға өтінім беру мүмкіндігіне ықпал өтінімдерді қабылдаудың соңғы мерзімін техникалық ақау жойылған күннен кейінгі жұмыс күніне дейін ұзартады. Бұл ретте Электрондық платформаның әкімшісі қабылданған шешім туралы пайдаланушыларды хабардар етеді;

      4) Электрондық платформа техникалық іркіліс кезеңінде пайдаланушы қалыптастыратын сатып алу хаттамаларын, хабарландыруларды және өзге де хаттамаларды автоматты түрде қалыптастырған жағдайда, мұндай хаттамалардың күші жойылады;

      5) сатып алу қорытындыларының нәтижелеріне техникалық іркілістің әсер ету фактісі анықталған жағдайда, Электрондық платформаның әкімшісі осы факті туралы пайдаланушыларды хабардар етеді. Бұл ретте конкурс Жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алуды жүзеге асыру, жобалар мен өнім берушілерді іріктеу, энергетикалық және коммуналдық секторларды жаңғырту жөніндегі ұлттық жобаны іске асыру шеңберінде шарттар жасасу қағидаларында көзделген тәртіппен өтпеді деп танылады;

      6) әлеуетті өнім берушіні (өнім берушіні) техникалық іркіліс себебі бойынша сенімсіз әлеуетті өнім берушілердің (өнім берушілердің) тізбесіне енгізу туралы шешім қабылданған жағдайда, Электрондық платформаның істен шығуы туралы тиісті акт бекітілгеннен кейін Электрондық платформаның әкімшісі пайдаланушыларды осы факт туралы хабардар етеді. Мұндай шешімнің күші Жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алуды жүзеге асыру, жобалар мен өнім берушілерді іріктеу, энергетикалық және коммуналдық секторларды жаңғырту жөніндегі ұлттық жобаны іске асыру шеңберінде шарттар жасасу қағидаларында көзделген тәртіппен жойылуға жатады.

3-тарау. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету

      30. Электрондық платформаның жұмыс істеуінің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету Қазақстан Республикасының ақпараттандыру және ақпаратты қорғау саласындағы заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады. Электрондық платформаға қол жеткізу криптографиялық қорғау құралдарын қолдана отырып, қорғалған байланыс арналары арқылы жүзеге асырылады.

      31. Уәкілетті тұлғалардың Электрондық платформаға қол жеткізуі уәкілетті тұлғаның бірінші басшысының ЭЦҚ-сымен растала отырып, ол уәкілеттік берген қызметкерлердің рөлдері мен Электрондық платформада жұмыс істеуге қол жеткізу құқықтарын тағайындай отырып беріледі.

      32. Электрондық платформаны пайдаланушылардың барлық іс-қимылдары Электрондық платформада тіркелуге жатады.

      33. Платформа пайдаланушыларының қолжетімділігін тіркеу журналдарының деректері қорғалған ортада сақталады және ішкі аудит үшін, оның ішінде ақпараттық қауіпсіздік оқиғалары жағдайында талдау жүргізу үшін пайдаланылады.

      34. Энергетикалық және коммуналдық секторларды жаңғырту жөніндегі ұлттық жобаны іске асыруға құрылымдық өзгерістер енгізілген жағдайда (жаңа процестер мен міндеттерді енгізуді, уәкілетті тұлғаларды ауыстыруды қоса алғанда), өнеркәсіп және құрылыс саласындағы уәкілетті орган Электрондық платформаны пайдаланушылардың рөлдері мен қол жеткізу құқықтарын өзектендіруді ұйымдастырады.

Об утверждении Правил функционирования электронной платформы закупок национального проекта по модернизации энергетического и коммунального секторов

Приказ Министра промышленности и строительства Республики Казахстан от 15 сентября 2025 года № 366. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 17 сентября 2025 года № 36864

      В соответствии с пунктом 2 статьи 10-11 Закона Республики Казахстан "О жилищных отношениях" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила функционирования электронной платформы закупок национального проекта по модернизации энергетического и коммунального секторов.

      2. Департаменту цифровой трансформации Министерства промышленности и строительства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства промышленности и строительства Республики Казахстан после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра промышленности и строительства Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр промышленности и строительства
Республики Казахстан
Е. Нагаспаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство Энергетики
Республики Казахстан

  Утвержден
приказом Министра
промышленности
и строительства
Республики Казахстан
от 15 сентября 2025 года № 366

Правила функционирования электронной платформы закупок национального проекта по модернизации энергетического и коммунального секторов

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила функционирования электронной платформы закупок национального проекта по модернизации энергетического и коммунального секторов (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 2 статьи 10-11 Закона Республики Казахстан "О жилищных отношениях" и определяют порядок функционирования информационной системы, обеспечивающей проведение электронных закупок в рамках реализации национального проекта по модернизации энергетического и коммунального секторов, предоставляющей электронные услуги по обеспечению точки доступа для приобретения товаров, работ и услуг, заключения договора о строительстве "под ключ", а также отбора и мониторинга проектов в рамках реализации национального проекта по модернизации энергетического и коммунального секторов.

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) технический оператор в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства национального проекта по модернизации энергетического и коммунального секторов (далее – технический оператор) – юридическое лицо со стопроцентным участием государства в уставном капитале, определенное Правительством Республики Казахстан в качестве технического оператора в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства национального проекта по модернизации энергетического и коммунального секторов;

      2) электронная платформа закупок национального проекта по модернизации энергетического и коммунального секторов (далее – Электронная платформа) – информационная система, обеспечивающая проведение электронных закупок в рамках реализации национального проекта по модернизации энергетического и коммунального секторов, предоставляющая электронные услуги по обеспечению точки доступа для приобретения товаров, работ и услуг, заключения договора о строительстве "под ключ", а также отбора и мониторинга проектов в рамках реализации национального проекта по модернизации энергетического и коммунального секторов;

      2) электронная копия документа – документ, полностью воспроизводящий вид и информацию (данные) подлинного документа в электронно-цифровой форме;

      3) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;

      4) электронная цифровая подпись (далее – ЭЦП) – набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;

      5) проект - проект модернизации и строительства энергетической и коммунальной инфраструктуры в рамках реализации национального проекта по модернизации энергетического и коммунального секторов;

      6) пользователи Электронной платформы – администратор Электронной платформы, заявитель, уполномоченные лица;

      7) заявитель – субъект естественной монополии, потенциальный поставщик, поставщик;

      8) уполномоченные лица – Технический и Финансовый операторы, Тарифный регулятор, уполномоченные государственные органы в соответствующих сферах государственного регулирования, местные исполнительные органы.

      3. Электронная платформа используется для автоматизации следующих процессов, применяемых в рамках реализации национального проекта по модернизации энергетического и коммунального секторов:

      1) планирования, отбора, согласования проектов, а также мониторинга их реализации;

      2) определения механизма финансирования и (или) субсидирования части ставки вознаграждения по займу по проектам;

      3) закупок работ и услуг, отбора поставщиков, заключения договоров закупок;

      4) субсидирования ставки вознаграждения по займам, получаемым субъектами естественных монополий, а также по государственным ценным бумагам, выпускаемым местными исполнительными органами;

      5) приобретения товаров у казахстанских товаропроизводителей и заключения офтейк-контрактов;

      6) формирования отчетов и аналитической информации по вышеуказанным процессам.

Глава 2. Организация процессов Электронной платформы

      4. Электронная платформа обеспечивает прозрачность, оперативность и последовательность процессов, конфиденциальность и сохранность данных.

      5. Для использования Электронной платформы пользователи проходят процедуру регистрации.

      6. Регистрация заявителей осуществляется с учетом принятия следующих условий:

      1) согласие на сбор и обработку информации с ограниченным доступом, включая персональные данные, банковскую и коммерческую тайны;

      2) обязательства по предоставлению достоверных документов и сведений.

      7. Регистрация уполномоченных лиц осуществляется с назначением ответственных лиц и возложением на них обязательств по нераспространению информации, полученной в процессе работы с Электронной платформой.

      8. При регистрации пользователей на Электронной платформе создается учетная запись с соответствующими правами доступа:

      1) для заявителей – для формирования и подачи заявок, представления подтверждающих документов и входа в личный кабинет;

      2) для уполномоченных лиц – для согласования и рассмотрения заявок, направления уведомлений заявителям, мониторинга реализации проектов.

      9. Учетные записи пользователей Электронной платформы не подлежат удалению. В случае приостановления полномочий пользователя Электронной платформы администратор Электронной платформы приостанавливает действие его учетной записи, о чем направляется соответствующее уведомление пользователю.

      10. Любые действия на Электронной платформе подтверждаются пользователем посредством ЭЦП.

      11. Уведомления, направляемые посредством Электронной платформы в адрес пользователей, отражаются в личном кабинете пользователей платформы.

      12. Документы и сведения, представляемые пользователями на Электронной платформе, размещаются в виде электронных документов либо электронных копий документов.

      13. В целях обеспечения обмена данными Электронная платформа интегрируется с информационными системами, включая государственные реестры, отраслевые базы данных и информационные системы уполномоченных органов.

      14. Услуги пользователям Электронной платформы по ее использованию (доступу) оказываются без взимания платы.

      15. Все заявки пользователей подлежат регистрации с присвоением уникального идентификационного номера, и направляется автоматическое подтверждение регистрации заявки.

      16. Вся информация о дате и времени создания, получения и отправки документов фиксируется по местному времени города Астаны.

      17. Администратор Электронной платформы обеспечивает бесперебойную работу Электронной платформы. В этих целях создается служба технической поддержки, задачами которой являются обеспечение стабильного функционирования Электронной платформы, а также оперативное реагирование на технические сбои.

      18. В рамках своей деятельности служба технической поддержки обеспечивает прием и обработку заявок, выявление и устранение сбоев, проведение обновлений, тестирование новых функций перед их внедрением, а также мониторинг инцидентов и анализ возникающих сбоев с целью недопущения их повторного появления.

      19. Техническая поддержка осуществляется:

      1) в рабочее время: в будние дни с 9:00 до 18:30 по времени города Астаны – в режиме прямого взаимодействия с оператором службы технической поддержки, который обрабатывает обращения незамедлительно;

      2) вне рабочего времени, а также в выходные и праздничные дни – посредством оставления голосовых сообщений, которые обрабатываются в течении следующего рабочего дня;

      3) круглосуточно - через электронную почту, которые обрабатываются в течении рабочего дня;

      4) обращения, оставленные посредством электронной почты в выходные и праздничные дни, обрабатываются в течении следующего рабочего дня.

      20. В целях повышения качества обслуживания все обращения в службу технической поддержки по телефону подлежат записи.

      21. Записи телефонных разговоров:

      1) обрабатываются (сбор, хранение, использование, передача, уничтожение) в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      2) хранятся не более 1 года, за исключением случаев возникновения спора, при котором записи сохраняются до его окончательного разрешения;

      3) подлежат уничтожению по истечении сроков хранения с обязательной фиксацией факта уничтожения.

      22. В случае проведения технических и профилактических работ на Электронной платформе, администратор Электронной платформы уведомляет пользователей платформы.

      23. Технические сбои, возникающие в процессе эксплуатации Электронной платформы, классифицируются по уровням в зависимости от степени влияния на ее функционирование:

      1) высокий уровень — сбои в программном обеспечении и (или) серверном оборудовании, приводящие к полной недоступности платформы для всех пользователей Электронной платформы в рабочее время;

      2) средний уровень — сбои, нарушающие работу ключевых функциональных разделов платформы для всех пользователей Электронной платформы в рабочее время;

      3) низкий уровень — сбои, не влияющие на основные функции платформы, либо произошедшие вне установленного рабочего времени.

      24. Уровень технического сбоя определяется службой технической поддержки и подлежит согласованию с уполномоченным органом.

      25. При наличии информации о техническом сбое пользователь уведомляет администратора Электронной платформы не позднее 3 (трех) рабочих дней с даты обнаружения технического сбоя путем направления уведомления на электронную почту, указанную на Электронной платформе, с указанием даты и времени, контактных данных и прилагаемых подтверждающих документов.

      26. В случае невозможности направления уведомления по электронной почте, пользователь оперативно информирует администратора Электронной платформы по телефону, согласно контактным данным, размещенным на Электронной платформе.

      27. Администратор Электронной платформы проводит анализ полученной информации и материалов (в том числе экранных снимков и иных электронных документов) с целью подтверждения или опровержения наличия технического сбоя.

      28. В случае отсутствия признаков технического сбоя, администратор Электронной платформы уведомляет пользователя, которым было направлено обращение.

      29. При подтверждении технического сбоя администратор Электронной платформы:

      1) принимает меры по выявлению и устранению причин и последствий технического сбоя;

      2) уведомляет пользователей, по факту возникновения и (или) устранения технического сбоя в случае его влияния на работоспособность;

      3) в случае, если такой сбой произошел в день окончания приема заявок в соответствии с Правилами осуществления закупок работ и услуг, отбора проектов и поставщиков, заключения договоров в рамках реализации национального проекта по модернизации энергетического и коммунального секторов, и повлиял на возможность подачи заявки на участие в закупках, продлевает окончательный срок приема заявок до рабочего дня, следующего за днем, в котором технический сбой устранен. При этом администратор Электронной платформы уведомляет о принятом решении пользователей;

      4) в случае автоматического формирования Электронной платформой в период технического сбоя протоколов закупок, объявлений и иных протоколов, формируемых пользователем, такие протоколы аннулируются;

      5) в случае выявления факта влияния технического сбоя на результаты итогов закупок, администратор Электронной платформы уведомляет пользователей о данном факте. При этом процедуры, в которых зафиксирован технический сбой, подлежат повторному проведению в соответствии с Правилами осуществления закупок работ и услуг, отбора проектов и поставщиков, заключения договоров в рамках реализации национального проекта по модернизации энергетического и коммунального секторов;

      6) в случае принятия решения о включении потенциального поставщика (поставщика) в Перечень ненадежных потенциальных поставщиков (поставщиков), по причине технического сбоя, после утверждения соответствующего акта о сбое Электронной платформы, администратор Электронной платформы уведомляет пользователей о данном факте. Такое решение подлежит отмене в порядке, предусмотренном с Правилами осуществления закупок работ и услуг, отбора проектов и поставщиков, заключения договоров в рамках реализации национального проекта по модернизации энергетического и коммунального секторов.

Глава 3. Обеспечение информационной безопасности

      30. Обеспечение информационной безопасности функционирования Электронной платформы осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан в области информатизации и защиты информации. Доступ к Электронной платформе осуществляется по защищенным каналам связи.

      31. Доступ уполномоченных лиц к Электронной платформе предоставляется с подтверждением ЭЦП первого руководителя уполномоченного лица, с назначением ролей и прав доступа уполномоченных им сотрудников на работу в Электронной платформе.

      32. Все действия пользователей Электронной платформы подлежат фиксации на Электронной платформе.

      33. Данные журналов регистрации доступов пользователей платформы хранятся в защищенной среде и используются для внутреннего аудита, включая проведение анализа в случае инцидентов информационной безопасности.

      34. При изменении ролей и прав доступа пользователей Электронной платформы, уполномоченный орган в сфере промышленности и строительства фиксирует все изменения с указанием даты, основания и ответственного исполнителя, с обязательным ведением реестра изменений, автоматическим логированием и хранением информации в системе не менее 3-х лет и публикует на сайте Электронной платформы.