Ақпаратты электрондық нысанда қалыптастыру, өңдеу, сондай-ақ орталықтандырылған түрде жинау және сақтау, оның ішінде тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2020 жылғы 31 наурыздағы № 172 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 1 сәуірде № 20245 болып тіркелді.

      "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-2-бабының 10-24) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 05.02.2024 № 43 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырылған Ақпаратты электрондық нысанда қалыптастыру, өңдеу, сондай-ақ орталықтандырылған түрде жинау және сақтау, оның ішінде тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму бірінші вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Индустрия және инфрақұрылымдық даму
министрінің міндетін атқарушы
К. Ускенбаев

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  2020 жылғы 31 наурызы
№ 172 бұйрығымен бекітілген

Ақпаратты электрондық нысанда қалыптастыру, өңдеу, сондай-ақ орталықтандырылған түрде жинау және сақтау, оның ішінде тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеу қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 05.02.2024 № 43 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Ақпаратты электрондық нысанда қалыптастыру, өңдеу, сондай-ақ орталықтандырылған түрде жинау және сақтау, оның ішінде тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі – Заң) 10-2-бабының 10-24) тармақшасына сәйкес әзірленді және:

      тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінде ақпаратты электрондық нысанда қалыптастыру, өңдеу;

      тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінен электрондық нысанда ақпаратты орталықтандырылған түрде жинау және сақтау;

      тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеуін қамтамасыз ету тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) коммуналдық қызметтер – қауіпсіз және жайлы өмір сүру (болу) жағдайларын қамтамасыз ету үшін сумен жабдықтауды, су бұруды, газбен жабдықтауды, электрмен жабдықтауды, жылумен жабдықтауды, қоқысты шығаруды, лифтілерге қызмет көрсетуді қамтитын тұтынушыға көрсетілетін қызметтер;

      2) тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілері (бұдан әрі – ТКШ ақпараттандыру объектілері) – тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы электрондық ақпараттық ресурстар және ақпараттық жүйелер;

      3) тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы электрондық нысандағы ақпаратты орталықтандырылған түрде жинау және сақтаудың ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – Орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сы) – бұл тұрғын үй қорын және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылықты талдау және тұрғын үй қатынастары мен тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласында мемлекеттік реттеуді жүзеге асыру үшін ТКШ ақпараттандыру объектілерінен ақпаратты шоғырландыруды қамтамасыз ететін, мемлекеттік ақпараттық жүйе;

      4) тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру субъектілері (бұдан әрі - ТКШ ақпараттандыру субъектілері) - уәкілетті орган, жергілікті атқарушы органдар, табиғи монополиялар субъектілері, мүлік иелерінің бірлестіктері, кондоминиум объектісін басқару субъектілері, пәтерлердің, тұрғын емес үй-жайлардың, тұрақ орындарының, қоймалардың меншік иелері және тұрғын үй қатынастар және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы өзге де субъектілер;

      5) уәкілетті орган – тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласында басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 22.09.2025 № 379 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. ТКШ ақпараттандыру объектілерінде электрондық нысанда ақпаратты қалыптастыру, өңдеу тәртібі

      3. Электрондық нысанда ақпаратты қалыптастыру, өңдеу мақсатында ТКШ ақпараттандыру объектілері ТКШ ақпараттандыру субъектілері арасында өз құзыреті шеңберінде процестерді автоматтандыруды қамтамасыз етеді.

      4. Құрылатын және (немесе) дамытылатын ТКШ ақпараттандыру объектілері ТКШ ақпараттандыру субъектісінің құзыретіне және ТКШ ақпараттандыру объектісінің функционалына қарай ақпарат жүргізуді қамтамасыз етеді:

      тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй шаруашылығы саласында:

      1) көп пәтерлі тұрғын үйлерді есепке алу туралы;

      2) Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің бұйрығымен бекітілген Кондоминиум объектісін басқару жөніндегі ереженің 1, 2-қосымшаларына сәйкес мүлік иелерінің бірлестігі немесе кондоминиум объектісін басқару субъектілері не тікелей бірлесіп басқару кезінде пәтерлер, тұрғын емес үй-жайлар, тұрақ орындары, қоймалар меншік иелерінің бір өкілі толтыратын көп пәтерлі тұрғын үй туралы ақпарат; 2015 жылғы 19 ақпан № 108. (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10528 болып тіркелген);

      3) пәтер иелерінің және тұрғын емес үй-жайлардың кондоминиум объектісін күрделі жөндеуге арналған жарналарын есепке алу туралы;

      4) көп пәтерлі тұрғын үйлердің ортақ мүлкін басқару және жөндеу жөніндегі жоспарлы іс-шаралар туралы;

      5) көп пәтерлі тұрғын үйді басқару жөніндегі мүлік иелері бірлестігі немесе кондоминиум объектісін басқару субъектісі қызметінің қорытындылары бойынша есептер;

      6) пәтер иелерінің, тұрғын емес үй-жайлардың, тұрақ орындарының, көп пәтерлі тұрғын үй қоймаларының жиналыстары, сондай-ақ жиналыс және дауыс беру нәтижелерінің хаттамалары туралы;

      7) көп пәтерлі тұрғын үйлерді басқару жөніндегі өтінімдерді беру, өңдеу және орындау туралы;

      8) ақпараттандыру субъектілері арасында жасалған шарттар бойынша;

      коммуналдық шаруашылық саласында:

      9) коммуналдық қызметтерді жеткізушінің паспорты;

      10) коммуналдық қызметтерді жеткізушілерді есепке алу туралы;

      11) коммуналдық қызметтерді тұтынушылардың жеке шоттары туралы;

      12) коммуналдық қызметтерді есепке алудың үйге ортақ және жеке аспаптарын есепке алу туралы;

      13) коммуналдық қызметтерді есепке алу аспаптарының көрсеткіштері туралы;

      14) коммуналдық қызметтердің құнын тарифтеу, есептеу, төлеу туралы;

      15) коммуналдық инженерлік желілер туралы: жылумен жабдықтау, сумен жабдықтау, су бұру, кәріздік тазарту құрылыстары, электрмен жабдықтау, газбен жабдықтау желілері туралы.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 22.09.2025 № 379 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      5. ТКШ ақпараттандыру объектілерінде электрондық нысандағы ақпаратты қалыптастыруды, өңдеуді, оның ішінде өзектілігін, толықтығын және дұрыстығын қамтамасыз етуді тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы заңнамаға сәйкес жеке кабинет арқылы ТКШ ақпараттандыру субъектілері жүзеге асырады.

      Мүлік иелері бірлестігінің төрағасы немесе кондоминиум объектісін басқару субъектісі тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілері арқылы және (немесе) жалпыға бірдей қолжетімді орындарда орналастыру арқылы пәтерлердің, тұрғын емес үй-жайлардың, тұрақ орындарының, қоймалардың меншік иелеріне, үй кеңесіне:

      кондоминиум объектісін басқару жөніндегі ай сайынғы есепті - есепті кезеңнен кейінгі айдың жиырмасыншы күніне дейін;

      кондоминиум объектісін басқару бойынша жылдық есеп - есепті жылдан кейінгі жылдың 1 сәуіріне дейін.

      Ай сайынғы және жылдық есептер тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінде Кондоминиум объектісін басқару бойынша шешімдер қабылдау қағидаларына сәйкес машинамен оқылатын түрде толтырылады. сондай-ақ пәтерлер, тұрғын емес үй-жайлар меншік иелерінің жиналысы хаттамаларының үлгілік нысандары, және кондоминиум объектісін басқару жөніндегі ай сайынғы және жылдық есептердің нысандары, Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 наурыздағы № 163 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20283 болып тіркелген) және кейіннен орталықтандырылған алым АЖ-не жергілікті атқарушы органдардың сақтауын және қолжетімділігін қамтамасыз ету үшін, сондай-ақ мүлік иелері бірлестігі төрағасының немесе кондоминиум объектісін басқару субъектілерінің талап етуі бойынша пәтер иелеріне, тұрғын емес үй-жайларға, тұрақ орындарына, қоймаларға интеграциялау арқылы беріледі.

      Ақпараттандыру субъектісінде тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектісінің меншігінде және (немесе) иелігінде ТКШ болмаған кезде ай сайынғы есептер тіркеу кезінде жеке кабинет арқылы орталықтандырылған алым АЖ-да толтырылады.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 22.09.2025 № 379 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      6. ТКШ ақпараттандыру объектісіне қолжетімділікті оның меншік иесі және (немесе) иесі болып табылатын ТКШ ақпараттандыру субъектісі оның және ТКШ ақпараттандырудың өзге субъектісінің арасында жасалған қол жеткізу құқығына арналған келісімге сәйкес береді.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 22.09.2025 № 379 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      7. ТКШ ақпараттандыру субъектілерімен ақпаратты қалыптастыру, өңдеу, оның ішінде өзектілендіруді, толықтығын және дұрыстығын қамтамасыз ету тұрақты негізде, электрондық нысанда, оның ішінде электрондық құжаттарды не электрондық нысандағы құжаттардың көшірмелерін қоса бере отырып жүзеге асырылады.

      Қағаз тасығышта жасалған құжаттар ТКШ ақпараттандыру объектілерінде құжаттардың электрондық көшірмелері нысанында орналастырылады.

      8. Осы Қағидалардың 4-тармағының 5) және 6) тармақшалары бойынша ақпарат ТКШ ақпараттандыру объектілерінде оған ТКШ ақпараттандыру субъектісінің электрондық цифрлық қолтаңбамен қол қойылғаннан кейін орналастырылады.

      9. Дербес деректерді қамтитын ақпаратты өңдеуді ТКШ ақпараттандыру субъектісі ақпараттандыру және дербес деректерді қорғау саласындағы заңнаманың талаптарын қамтамасыз етуді ескере отырып жүзеге асырады.

      10. ТКШ ақпараттандыру объектісінің меншік иесі және (немесе) иеленушісі болып табылатын ТКШ ақпараттандыру субъектісі осы Қағидалардың 3-тарауына сәйкес ТКШ ақпараттандыру объектісінен орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сына ақпаратты беруді қамтамасыз етеді.

3-тарау. Орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында электрондық нысандағы ақпаратты орталықтандырылған түрде жинау және сақтау

      11. Уәкілетті орган өзіне бағынысты ұйымды орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сы етіп Әкімшіні айқындайды.

      Әкімші тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы электрондық ақпараттық ресурстардың жұмыс істеуін және қалыптастырылуын әдіснамалық қамтамасыз етуді, сондай-ақ ТКШ ақпараттандыру объектілерінен алынған электрондық ақпараттық ресурстарды орталықтандырылған түрде жинауды, талдауды және сақтауды, сақтауды және құпиялылықты қамтамасыз етуді жүзеге асырады.

      12. Ақпаратты орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында орналастыру мынадай тәсілдермен жүзеге асырылады:

      1) жеке кабинет арқылы;

      2) ТКШ-ны ақпараттандырудың өзге де объектілерінің орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-мен өзара іс-қимылы арқылы жүзеге асырылады.

      13. Жергілікті атқарушы органдар тұрғын үй қорына түгендеу жүргізеді және осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес орталықтандырылған алым АЖ-да қорытынды мәліметтерді толтыра отырып, жұмыс істеп тұрған көппәтерлі тұрғын үйлерді есепке алуды жүзеге асырады. Орталықтандырылған алым АЖ-дағы қорытынды мәліметтерді жаңарту және растау кезеңділігі жылына кемінде 1 рет құрайды.

      14. ТКШ ақпараттандырудың өзге объектілерінің орталықтандырылған алым АЖ-мен өзара іс-қимылы арқылы ақпарат орналастырылған жағдайда ТКШ ақпараттандыру объектісінің меншік иесі және (немесе) иесі болып табылатын ТКШ ақпараттандыру субъектісі орталықтандырылған алым АЖ-ға ТКШ ақпараттандыру объектісін тіркеуге және интеграциялауға өтінім (бұдан әрі-өтінім) береді.

      15. ТКШ ақпараттандыру субъектілері өтінімде өз функцияларын (құзыреттерін) орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында оларды орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында бар анықтамалықтан таңдау жолымен көрсетеді. Бұл ретте, егер ТКШ ақпараттандыру субъектісі көрсетілген анықтамалықта санамаланған әртүрлі функцияларға жататын қызметтің бірнеше түрін жүзеге асырған жағдайда, ТКШ ақпараттандыру субъектісі орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында бірнеше функцияларды көрсетеді.

      16. Орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сының Әкімшісі 5 жұмыс күні ішінде өтінімді қарайды және өтінімде көрсетілген электрондық мекенжайға өтінімді мақұлдау немесе бас тарту туралы ТКШ ақпараттандыру объектісінің меншік иесі және (немесе) иеленушісі болып табылатын ТКШ ақпараттандыру субъектісін хабардар етеді.

      Орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сының Әкімшісі өтінімнен ұсынылған ақпараттың толық болмауы жағдайларында бас тартады.

      17. Өтінім мақұлданған кезінде орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сының Әкімшісі ТКШ ақпараттандыру объектісінің меншік иесі және (немесе) иеленушісі болып табылатын ТКШ ақпараттандыру субъектісімен ТКШ ақпараттандыру объектісін орталықтандырылған түрде жинау АЖ-сымен интеграциялау туралы келісім жасасады және ТКШ ақпараттандыру объектісін сынақтан өткізеді.

      18. ТКШ ақпараттандыру объектісі немесе орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сы мемлекеттік органның "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерімен интеграцияланған кезде, интеграциялау Қазақстан Республикасының ақпараттандыру туралы заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      19. Орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сындағы ақпаратқа қол жеткізу және ақпаратты орналастыру орталық мемлекеттік органдар, жергілікті атқарушы органдар, өзге де мемлекеттік органдар және коммуналдық қызметтерді жеткізушілер уәкілетті органмен жасасқан келісімге сәйкес жеке кабинет арқылы жүзеге асырады.

      Коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру субъектілерінің меншігінде және (немесе) иелігінде ТКШ ақпараттандыру объектісі болмаған жағдайда осы Қағидарлардың 4-тармағында 9), 10), 12), 14) және 15) тармақшаларында көрсетілген мәліметтердің есебін орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында келісімге сәйкес тіркелу кезінде жеке кабинет арқылы жүргізеді.

      20. ТКШ ақпараттандыру субъектілерінің қол жеткізу құқығы мынадай жағдайларда орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында:

      1) уәкілетті органмен жасалған келісімге сәйкес қол жеткізу құқығы берілген мерзім аяқталғанда;

      2) қол жеткізу құқықтарын кері қайтарып алу туралы ақпаратты орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-да орналастырғанда;

      3) ТКШ ақпараттандыру субъектісі атынан орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында іс-қимыл жасауға қол жеткізу құқығы берілген тұлғаның қол жеткізу құқығынан бас тарту туралы ақпаратты орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында орналастырғанда;

      4) өз атынан өзге тұлғаға орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында іс-қимыл жасауға өкілеттік берген орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ пайдаланушының қол жеткізу құқықтарын тоқтатқанда;

      5) тұлғаға қол жеткізу құқығы берілген негіздемелерді тоқтатқанда немесе олардың жоқ екенін анықтағанда;

      6) ТКШ ақпараттандыру субъектісінің өтінімде дұрыс емес мәліметтерді орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сына ұсыну фактісі анықталғанда;

      7) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де жағдайларда тоқтатылады.

      21. ТКШ ақпараттандыру субъектілері орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сының ашық бөлігіне және тіркеу рәсімдерінен өтпей, онда орналастырылған ақпаратқа қол жеткізеді.

      22. Жүйенің жабық бөлігіне және онда орналастырған ақпаратқа қол жеткізу орталықтандырылған алым АЖ-да жұмыс істеуге арналған жеке кабинеттерде функционалдық мүмкіндіктер беру арқылы және (немесе) тіркеу рәсімінен келісім жасасқаннан кейін өзге де ақпарат объектілерін пайдалана отырып қамтамасыз етіледі.

      23. Ақпаратты ТКШ ақпараттандыру объектілерінде сақтауды ТКШ ақпараттандыру субъектілері және орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында уәкілетті орган қамтамасыз етеді.

      24. ТКШ ақпараттандыру субъектілері Қазақстан Республикасының ақпараттандыру, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету және дербес деректерді қорғау саласындағы заңнамасының талаптарын сақтай отырып, орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сына ақпаратты беруді жүзеге асырады.

      25. Уәкілетті орган не Әкімші Қазақстан Республикасының ақпараттандыру, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету және дербес деректерді қорғау саласындағы заңнамасының талаптарын сақтай отырып, ТКШ ақпараттандыру субъектілері туралы ақпаратты береді оның ішінде ұсынады немесе таратады.

4-тарау. ТКШ саласында ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеуі

      26. ТКШ ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеу сенімділігін және қауіпсіздігін қамтамасыз ету ақпаратты сақтау, өңдеу және беру үшін пайдаланылатын техникалық құралдар Қазақстан Республикасының ақпараттандыру, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету және дербес деректерді қорғау саласындағы заңнамасының талаптарына, сондай-ақ Қазақстан Республикасының аумағында қолданыстағы стандарттарға сәйкес жүргізіледі.

      27. Пәтер, тұрғын емес үй-жай, орынтұрақ орындары, қоймалар меншік иесінің дауыс беруі тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілері, ұялы байланыстың абоненттік құрылғысы арқылы және пәтер, тұрғын емес үй-жай, орынтұрақ орындары, қоймалар меншік иесін міндетті түрде сәйкестендіре отырып, Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де тәсілдер пайдаланыла отырып жүзеге асырылады.

      Электрондық дауыс берудің қорытындылары тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілері арқылы тіркеледі.

      Дауыс беру қорытындыларын шығару кезінде жиналыста, келу тәртібімен және тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектісі арқылы, жазбаша сұрау салу арқылы және тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектісі арқылы өткізілетін пәтерлер, тұрғын емес үй-жайлар, тұрақ орындары, қоймалар меншік иелерінің дауыстары ескеріледі.

      Электрондық құжатты қалыптастыру кезінде жиналыстардың хаттамаларын сақтау "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүргізіледі.

      Ескерту. 27-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 22.09.2025 № 379 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      28. Тұрғын үй қатынастары мен тұрғын үй қоры саласындағы ақпараттандыру объектісі электрондық құжаттағы, оның ішінде қағаз жеткізгіште басып шығарылған электрондық цифрлық қолтаңбаны тексеруді қамтамасыз ету үшін ақпараттық ресурсқа қолжетімділікті қамтамасыз етеді.

      29. ТКШ ақпараттандыру объектілері коммуналдық қызметтерді тұтынушылардан өтініштерді қабылдауды және коммуналдық қызметтерді жеткізушілерге орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сымен интеграциялау жолымен беру функциясымен қамтамасыз етіледі.

      30. Ақпаратты ТКШ ақпараттандыру объектісінде жеке кабинет арқылы орналастырған ТКШ ақпараттандыру субъектісі ақпараттың келіп түскен және берілген күнін белгілей отырып, ақпараттың орналастырылғанын растау туралы автоматты түрде хабарлама алады.

      31. ТКШ ақпараттандыру объектілерінде функционалды пайдалану ТКШ ақпараттандыру субъектілеріне берілген қол жеткізу құқығына сәйкес жүзеге асырылады.

      32. Орталықтандырылған түрде жинау АЖ уәкілетті органмен жасалған келісімге сәйкес интеграция арқылы ТКШ ақпараттандыру объектілеріне ақпарат береді.

      33. ТКШ ақпараттандыру объектілері үздіксіз режимде жұмыс істеумен қамтамасыз етіледі.

      34. Уәкілетті орган және ақпараттандыру объектісінің меншік иесі немесе иеленушісі:

      1) ТКШ ақпараттандыру объектілерінің үздіксіз жыл бойы және тәулік бойы жұмыс істеуін;

      2) ТКШ ақпараттандыру объектілерінің жұмысы істен шыққан жағдайда олардың жұмысқа қабілеттілігін тез (бір сағаттан артық емес) қалпына келтіруді;

      3) орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ бағдарламалық-аппараттық кешенінің қолжетімділігін және жабдықты пайдаланудың ағымдағы жай-күйін үздіксіз қадағалауға мүмкіндік беретін ТКШ ақпараттандыру объектілері мен орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сы оқиғаларының және ағымдағы жай-күйінің мониторингін тұрақты жүргізуді, сондай-ақ орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сы жұмысының істен шығуы туралы ТКШ ақпараттандыру объектілерінің меншік иелеріне және (немесе) иелеріне дереу хабарлама қалыптастыруды қамтамасыз етеді.

  Ақпаратты электрондық
нысанда қалыптастыру, өңдеу,
сондай-ақ орталықтандырылған
түрде жинау және сақтау, оның
ішінде тұрғын үй қатынастары
және тұрғын үй - коммуналдық
шаруашылық саласындағы
ақпараттандыру объектілерінің
жұмыс істеу қағидаларына
қосымша

Жұмыс істеп тұрған көппәтерлі тұрғын үйлерді есепке алу қорытындылары бойынша тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй- коммуналдық шаруашылық саласындағы электрондық ақпараттық ресурстарды орталықтандырылған жинау мен сақтаудың ақпараттық жүйесіне (орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сы) қорытынды мәліметтерді толтыру үшін кестенің міндетті өрістерінің Тізбесі

№ п/п

Өріс атауы

Сипаттама

Деректер түрі

1

2

3

4

1

Үйдің кадастрлық нөмірі

Таңдау, енгізу және/немесе өзгерту кадастрлық нөмір үй.

Жол, 200 рәміздер

2

Жіктеуішінің коды

Мекенжай тіркелімінен әкімшілік-аумақтық объектілер жіктеуішінің коды.

Жол, 500 рәміздер

3

Тіркеу коды

Үйдің мекен-жайын тіркеу коды

Жол, 16 таңба, жетекші нөлдер болады.

4

Нысаналы мақсаты (жоспар бойынша литер)

Үйдің нысаналы мақсатын (жоспар бойынша литерді) өзгерту мүмкіндігін ұсыну. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Нысаналы мақсат" анықтамалығының мәні: Көппәтерлі тұрғын үйді (бұдан әрі – КПТ) салу және пайдалану үшін

5

Қор санаты

Қордың санатын өзгерту мүмкіндігін ұсыну. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Қор санаттары" анықтамалығының мәні:
- Тұрғын үй
- Тұрғын емес

6

Кондоминиумды тіркеудің болуы

Кондоминиум объектісін мемлекеттік тіркеудің болуы туралы нұсқау.

Мәндер:
Иә
Жоқ

7

Техникалық паспорттың болуы

Үйдің техникалық паспортының болуы туралы нұсқау.

Мәндер:
Иә
Жоқ

8

Баланстық тиістілік

Баланстық тиістілікті өзгерту мүмкіндігін беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау .

"Баланстық тиістілік" анықтамалығының мәні:
- Жеке (кондоминиум объектісінің ортақ мүлкі болған кезде)
- - Жеке (барлық пәтерлер, тұрғын емес үй-жайлар жалғыз меншік иесіне тиесілі)
- Мемлекеттік (мемлекеттік кәсіпорындар);
- Мемлекеттік (мемлекеттік мекемелер)

9

Лифтілер саны

КПТ-да лифттердің болуы туралы нұсқау.

Бүтін теріс емес сан немесе жоқ кезде нөл

10

Электр қуатының болуы

КПТ-да электр қосылымының болуы туралы нұсқау.

Мәндер:
Иә
Жоқ

11

Салынған жылы

Үй салынған жылды өзгертуге мүмкіндік беру. Пайдалануға берілген жылдан өзгеше болған жағдайда.

Бүтін теріс емес сан, пайдалануға берілген жыл.

12

Күрделі жөндеу

Соңғы күрделі жөндеу жүргізу <күні.айы.жылы> өзгерту мүмкіндігін беру.

Күні <күні.айы.жылы>

13

Үйдегі үй-жайлардың жалпы саны

Мекенжай тіркелімінен үйдегі үй-жайлардың жалпы саны:
-Тұрғын үй
-Тұрғын емес
 Тұрақ орындары.

Бүтін теріс емес сан

14

Қабаттар саны

Үйдегі едендер санын өзгертуге мүмкіндік беру.

Бүтін теріс емес сан

15

Пәтерлер саны

Мекенжай тіркелімінен үйдегі
"Пәтер" түріндегі үй-жайлардың саны.

Бүтін теріс емес сан

16

Тұрғын емес үй-жайлардың саны

Мекенжай тіркелімінен үйдегі "Тұрғын емес үй-жай" үлгісіндегі үй-жайлардың саны.

Бүтін теріс емес сан

17

Жылумен жабдықтау типі

Жылумен жабдықтау типін өзгертуге мүмкіндік беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Жылумен жабдықтау типі" анықтамалығының мәні:
- орталық
- автономды
- жеке қондырғылар
- жоқ

18

Жылумен жабдықтау түрі

Жылумен жабдықтау түрін өзгертуге мүмкіндік беру. Егер жылумен жабдықтау түрі орталық болса,онда анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Жылумен жабдықтау түрі" анықтамалығының мәні:
- ашық
- жабық

19

Газбен жабдықтау түрі

Газбен жабдықтау түрін өзгерту мүмкіндігін беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Газбен жабдықтау түрі" анықтамалығының мәні:
- желілік (табиғи)
- сұйытылған (газгольдер-резервуарлар)
- сұйытылған (баллондар)
- жоқ

20

Газ құбырының болуы

КПТ-да газ құбырының болуын өзгерту мүмкіндігін беру.

Мәндер:
Иә
Жоқ

21

Ыстық сумен жабдықтау түрі

Ыстық сумен жабдықтау түрін өзгертуге мүмкіндік беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Ыстық су түрі" анықтамалығының мағынасы:
- орталық
- автономды
- жеке қондырғылар
- жоқ

22

Сумен жабдықтау түрі

Сумен жабдықтау түрін өзгертуге мүмкіндік беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Сумен жабдықтау түрі" анықтамалығының мәні:
- - орталықтандырылған (желі немесе баған)
- орталықтандырылмаған (ұңғымалар, құдықтар)

23

Су құбырының болуы

КПТ-да су құбырының болуын өзгерту мүмкіндігін беру.

Мәндер:
Иә
Жоқ

24

Су бұрудың түрі

Су бұрудың түрін өзгертуге мүмкіндік беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Су бұру түрі" анықтамалығының мәні:
- орталықтандырылған
- септик (шұңқыр)
- сыртқы дәретхана

25

Кәріздің болуы

КПЖ-да кәріздің болуын өзгерту мүмкіндігін беру.

Мәндер:
Иә
Жоқ

26

Үйге ортақ есептеу аспаптарының саны

Үйдегі жалпыүйлік есепке алу аспаптарының санын өзгерту мүмкіндігін беру.

Бүтін теріс емес сан

27

Үйдегі жағдай

Үйдегі жағдайды өзгертуге мүмкіндік беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Үйдегі жағдай" анықтамалығының мағынасы:
- жұмыс істейді
- жұмыс істейді (күрделі жөндеуді қажет етеді)
- жұмыс істейді (жаңарту бағдарламасына енгізілген)
- жұмыс істемейді (иесіз, бос, инфрақұрылымнан ажыратылған)
- апатты деп танылды

28

Үйдің шығу себебі

Үйдің шығу себебін өзгертуге мүмкіндік беру. Егер деректер өрісте болса, төлқұжат деректерін өзгерту функциясын пайдаланған кезде мән көрсетіледі.

Жол, 500 таңба

29

Кедергісіз ортаның болуы


Мәндер:
Иә
Жоқ


Об утверждении правил формирования, обработки, а также централизованного сбора и хранения информации в электронной форме, в том числе функционирования объектов информатизации в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства

Приказ и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 31 марта 2020 года № 172. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 1 апреля 2020 года № 20245.

      В соответствии с подпунктом 10-24) статьи 10-2 Закона Республики Казахстан "О жилищных отношениях" ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Министра промышленности и строительства РК от 05.02.2024 № 43 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые правила формирования, обработки, а также централизованного сбора и хранения информации в электронной форме, в том числе функционирования объектов информатизации в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства.

      2. Комитету по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего первого вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
Министра индустрии и
инфраструктурного развития
Республики Казахстан
К. Ускенбаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития,
инновационной и аэрокосмической
промышленности Республики Казахстан

  Утвержден приказом
от 31 марта 2020 года № 172

Правила формирования, обработки, а также централизованного сбора и хранения информации в электронной форме, в том числе функционирования объектов информатизации в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства

      Сноска. Правила - в редакции приказа Министра промышленности и строительства РК от 05.02.2024 № 43 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие правила формирования, обработки, а также централизованного сбора и хранения информации в электронной форме, в том числе функционирования объектов информатизации в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 10-24) статьи 10-2 Закона Республики Казахстан "О жилищных отношениях" (далее – Закон) и определяют порядок:

      формирования, обработки информации в электронной форме в объектах информатизации в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства;

      централизованного сбора и хранения информации в электронной форме с объектов информатизации в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства;

      функционирования объектов информатизации в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства.

      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) коммунальные услуги – услуги, предоставляемые потребителю, включающие водоснабжение, водоотведение, газоснабжение, электроснабжение, теплоснабжение, мусороудаление, обслуживание лифтов, для обеспечения безопасных и комфортных условий проживания (пребывания);

      2) объекты информатизации в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства (далее – объекты информатизации ЖКХ) - электронные информационные ресурсы и информационные системы в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства;

      3) информационная система централизованного сбора и хранения электронных информационных ресурсов в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства (далее - ИС централизованного сбора) - это государственная информационная система, обеспечивающая консолидацию электронных информационных ресурсов с объектов информатизации ЖКХ, для анализа жилищного фонда и жилищно-коммунального хозяйства и осуществления государственного регулирования в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства;

      4) субъекты информатизации в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства (далее – субъекты информатизации ЖКХ) - уполномоченный орган, местные исполнительные органы, субъекты естественных монополий, объединения собственников имущества, субъекты управления объектом кондоминиума, собственники квартир, нежилых помещений, парковочных мест, кладовок и иные субъекты в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства;

      5) уполномоченный орган - центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство и межотраслевую координацию в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства.

      Сноска. Пункт 2 с изменением, внесенным приказом Министра промышленности и строительства РК от 22.09.2025 № 379 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 2. Порядок формирования, обработки информации в электронной форме в объектах информатизации ЖКХ

      3. В целях формирования, обработки информации в электронной форме объекты информатизации ЖКХ обеспечивают автоматизацию процессов между субъектами информатизации ЖКХ в рамках своей компетенции.

      4. Создаваемые и (или) развиваемые объекты информатизации ЖКХ обеспечивают ведение информации в зависимости от компетенции субъекта информатизации ЖКХ и функционала объекта информатизации ЖКХ:

      в сфере жилищных отношений и жилищного хозяйства:

      1) об учете многоквартирных жилых домов;

      2) информацию о многоквартирном жилом доме, заполняемую объединением собственников имущества или субъектами управления объектом кондоминиума, либо одним представителем собственников квартир, нежилых помещений, парковочных мест, кладовок при непосредственном совместном управлении в соответствии с приложением 1, 2 Правил по управлению объектом кондоминиума утвержденных приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 19 февраля 2015 года № 108 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под за № 10528);

      3) об учете взносов собственников квартир и нежилых помещений на капитальный ремонт объекта кондоминиума;

      4) о плановых мероприятиях, по управлению и ремонту общего имущества многоквартирных жилых домов;

      5) отчеты по итогам деятельности объединения собственников имущества или субъекта управления объектом кондоминиума по управлению многоквартирным жилым домом;

      6) о собраниях собственников квартир, нежилых помещений, парковочных мест, кладовок многоквартирного жилого дома, а также протоколах результатов собрания и голосования;

      7) о подаче, обработке и выполнении заявок по управлению многоквартирных жилых домов;

      8) по заключенным договорам между субъектами информатизации ЖКХ;

      в сфере коммунального хозяйства:

      9) паспорта поставщика коммунальных услуг;

      10) об учете поставщиков коммунальных услуг;

      11) о лицевых счетах потребителей коммунальных услуг;

      12) об учете общедомовых и индивидуальных приборов учета коммунальных услуг;

      13) о данных показаний приборов учета коммунальных услуг;

      14) о тарификации, начислении, оплате стоимости коммунальных услуг;

      15) о коммунальных инженерных сетях: теплоснабжения, водоснабжения, водоотведения, канализационных очистных сооружениях, электроснабжения, газоснабжения.

      Сноска. Пункт 4 – в редакции приказа Министра промышленности и строительства РК от 22.09.2025 № 379 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      5. Формирование, обработка, в том числе обеспечение актуализации, полноты и достоверности информации в электронной форме в объектах информатизации ЖКХ осуществляются субъектами информатизации ЖКХ, в соответствии с законодательством в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства через личный кабинет.

      Председатель объединения собственников имущества или субъект управления объектом кондоминиума представляет собственникам квартир, нежилых помещений, парковочных мест, кладовок, совету дома посредством объектов информатизации в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства и (или) путем размещения в общедоступных местах:

      ежемесячный отчет по управлению объектом кондоминиума – до двадцатого числа месяца, следующего за отчетным периодом;

      годовой отчет по управлению объектом кондоминиума – до 1 апреля года, следующего за отчетным.

      Ежемесячные и годовые отчеты, заполняются в объектах информатизации в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства в машиночитаемом виде в соответствии с Правилами принятия решений по управлению объектом кондоминиума, а также типовые формы протоколов собрания собственников квартир, нежилых помещений, многоквартирного жилого дома и формы ежемесячного и годового отчетов по управлению объектом кондоминиума, утвержденных приказом исполняющего обязанности Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 30 марта 2020 года № 163 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 20283), и в последующем передаются в ИС централизованного сбора посредством интеграции для обеспечения хранения и доступа местных исполнительных органов, а также по требованию председателя объединения собственников имущества или субъектов управления объектом кондоминиума собственникам квартир, нежилых помещений, парковочных мест, кладовок.

      При отсутствии у субъекта информатизации ЖКХ в собственности и (или) во владении объекта информатизации в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства ежемесячные отчеты, заполняются в ИС централизованного сбора через личный кабинет при регистрации.

      Сноска. Пункт 5 – в редакции приказа Министра промышленности и строительства РК от 22.09.2025 № 379 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      6. Доступ к объекту информатизации ЖКХ предоставляется субъектом информатизации ЖКХ, являющимся его собственником и (или) владельцем в соответствии с соглашением на право доступа, заключенным между ним и иным субъектом информатизации ЖКХ.

      Сноска. Пункт 6 – в редакции приказа Министра промышленности и строительства РК от 22.09.2025 № 379 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      7. Формирование, обработка, в том числе обеспечение актуализации, полноты и достоверности информации субъектами информатизации ЖКХ осуществляется на постоянной основе, в электронной форме, в том числе с приложением электронных документов либо копий документов в электронной форме.

      Документы, созданные на бумажном носителе, размещаются в объектах информатизации ЖКХ в виде копий документов в электронной форме.

      8. Информация по подпунктам 5) и 6) пункта 4 настоящих Правил размещается в объектах информатизации ЖКХ после подписания ее электронной цифровой подписью субъекта информатизации ЖКХ.

      9. Обработка информации, содержащая персональные данные осуществляется субъектом информатизации ЖКХ, с учетом обеспечения требований законодательства в сферах информатизации и защите персональных данных.

      10. Субъект информатизации ЖКХ, являющийся собственником и (или) владельцем объекта информатизации ЖКХ, обеспечивает передачу информации с объекта информатизации ЖКХ в ИС централизованного сбора в соответствии с главой 3 настоящих правил.

Глава 3. Централизованный сбор и хранение информации в электронной форме в ИС централизованного сбора

      11. Уполномоченный орган определяет подведомственную ему организацию Администратором ИС централизованного сбора.

      Администратор осуществляет методологическое обеспечение функционирования и формирования электронных информационных ресурсов в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства, а также централизованный сбор, анализ и хранение, обеспечение сохранности и конфиденциальности электронных информационных ресурсов, полученных из объектов информатизации ЖКХ.

      12. Размещение информации в ИС централизованного сбора осуществляется следующими способами:

      1) через личный кабинет;

      2) путем взаимодействия иных объектов информатизации ЖКХ с ИС централизованного сбора.

      13. Местные исполнительные органы проводят инвентаризацию жилищного фонда и осуществляют учет функционирующих многоквартирных жилых домов с заполнением итоговых сведений в ИС централизованного сбора в соответствии с обязательными полями согласно приложению к настоящим Правилам Периодичность обновления и подтверждения итоговых сведений в ИС централизованного сбора составляет не реже 1 раза в год.

      14. При размещении информации путем взаимодействия иных объектов информатизации ЖКХ с ИС централизованного сбора, субъект информатизации ЖКХ, являющийся собственником и (или) владельцем объекта информатизации ЖКХ, подает в ИС централизованного сбора заявку на регистрацию и интеграцию объекта информатизации ЖКХ (далее – заявка).

      15. Субъекты информатизации ЖКХ в заявке указывают свои функции (компетенции) в ИС централизованного сбора путем выбора их из справочника, содержащегося в ИС централизованного сбора. При этом, если субъект информатизации ЖКХ осуществляет несколько видов деятельности, относящихся к разным функциям, перечисленным в указанном справочнике, субъект информатизации ЖКХ указывают несколько функций в ИС централизованного сбора.

      16. Администратор ИС централизованного сбора в течение 5 рабочих дней рассматривает заявку и уведомляет субъект информатизации ЖКХ, являющийся собственником и (или) владельцем объекта информатизации ЖКХ, об одобрении или отказе заявки на электронный адрес указанного в заявке.

      Администратор ИС централизованного сбора отказывает при неполноты представленной информации в заявке.

      17. При одобрении Администратором ИС централизованного сбора заявки, уполномоченный орган заключает соглашение с субъектом информатизации ЖКХ, являющимся собственником и (или) владельцем объекта информатизации ЖКХ, об интеграции объекта информатизации ЖКХ с ИС централизованного сбора и проводит тестирование объекта информатизации ЖКХ.

      18. При интеграции объекта информатизации ЖКХ или ИС централизованного сбора с объектами информатизации "электронного правительства" государственного органа, интеграция осуществляется в соответствии с законодательством об информатизации Республики Казахстан.

      19. Доступ к информации и размещение информации в ИС централизованного сбора предоставляется центральным государственным органам, местным исполнительным органам, иным государственным органам и поставщикам коммунальных услуг осуществляется через личный кабинет, в соответствии с соглашением, заключенным с уполномоченным органом.

      Субъекты информатизации в сфере коммунальных услуг при отсутствии в собственности и (или) во владении объекта информатизации ЖКХ ведут учет информации, указанной в подпунктах 9), 10), 12), 14) и 15) пункта 4 настоящих Правил в ИС централизованного сбора через личный кабинет при регистрации в соответствии с соглашением.

      20. Права доступа субъектов информатизации ЖКХ прекращаются в ИС централизованного сбора, в следующих случаях:

      1) истечение срока, на который были предоставлены права доступа согласно заключенного соглашения с уполномоченным органом;

      2) размещение в ИС централизованного сбора информации об отзыве прав доступа;

      3) размещение в ИС централизованного сбора информации об отказе от прав доступа лицом, которому были предоставлены права доступа на совершение действий в ИС централизованного сбора от имени субъекта информатизации ЖКХ;

      4) прекращение прав доступа пользователя ИС централизованного сбора, предоставившего полномочия на совершение действий в ИС централизованного сбора, от своего имени иному лицу;

      5) прекращение или выявление отсутствия оснований, в соответствии с которыми лицу предоставлены права доступа;

      6) выявление факта представления субъектом информатизации ЖКХ в ИС централизованного сбора недостоверных сведений в заявке;

      7) в иных случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

      21. Субъекты информатизации ЖКХ имеют доступ к открытой части ИС централизованного сбора и к информации, размещенной в ней, без прохождения процедур регистрации.

      22. Доступ к закрытой части системы и к информации, размещенной в ней, обеспечивается путем предоставления функциональных возможностей в личных кабинетах, предназначенных для работы в ИС централизованного сбора, и (или) с использованием иных объектов информатизации после прохождения процедуры регистрации и заключения соглашения с уполномоченным органом.

      23. Хранение информации в объектах информатизации ЖКХ обеспечивается субъектами информатизации ЖКХ и в ИС централизованного сбора уполномоченным органом.

      24. Субъекты информатизации ЖКХ осуществляют передачу информации в ИС централизованного сбора с соблюдением требований законодательства Республики Казахстан в сферах информатизации, обеспечения информационной безопасности и защиты персональных данных.

      25. Уполномоченный орган либо Администратор предоставляет или распространяет, в том числе передает информацию о субъектах информатизации ЖКХ, с соблюдением требований законодательства Республики Казахстан в сферах информатизации, обеспечения информационной безопасности и защиты персональных данных.

Глава 4. Функционирование объектов информатизации в сфере ЖКХ

      26. Для обеспечения надежности и безопасности функционирования объектов информатизации ЖКХ техническим средствам, которые используются для хранения, обработки и передачи информации, осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан в сферах информатизации, обеспечения информационной безопасности и защиты персональных данных, а также стандартам, действующим на территории Республики Казахстан.

      27. Голосование собственника квартиры, нежилого помещения, парковочных мест, кладовок осуществляется посредством объектов информатизации в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства, абонентского устройства сотовой связи и с использованием иных способов, не запрещенных законодательством Республики Казахстан, с обязательной идентификацией собственника квартиры, нежилого помещения, парковочных мест, кладовок.

      Итоги электронного голосования фиксируются посредством объектов информатизации в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства.

      При подведении итогов голосования учитываются голоса собственников квартир, нежилых помещений, парковочных мест, кладовок на собрании, проводимом явочным порядком и посредством объекта информатизации в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства, путем письменного опроса и посредством объекта информатизации в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства.

      При формировании электронного документа хранение протоколов собраний производится в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об электронном документе и электронной цифровой подписи".

      Сноска. Пункт 27 – в редакции приказа Министра промышленности и строительства РК от 22.09.2025 № 379 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      28. Объект информатизации в сфере жилищных отношений и жилищного фонда обеспечивает доступ к информационному ресурсу для обеспечения проверки электронной цифровой подписи в электронном документе, в том числе распечатанного на бумажном носителе.

      29. Объекты информатизации ЖКХ обеспечиваются функцией приема и передачи заявлений от потребителей коммунальных услуг поставщикам коммунальных услуг путем интеграции с ИС централизованного сбора.

      30. Субъект информатизации ЖКХ, разместивший информацию через личный кабинет в объекте информатизации ЖКХ, получает автоматическое уведомление о подтверждении размещения информации, с фиксированием даты поступления и передачи информации.

      31. Использование функционала в объектах информатизации ЖКХ осуществляется в соответствии с правами доступа, предоставленными субъектам информатизации ЖКХ.

      32. ИС централизованного сбора предоставляют информацию объектам информатизации ЖКХ посредством интеграции, в соответствии с соглашением, заключенным с уполномоченным органом.

      33. Объекты информатизации ЖКХ обеспечиваются функционированием в непрерывном режиме.

      34. Уполномоченный орган и собственник или владелец объекта информатизации обеспечивают:

      1) бесперебойную круглогодичную и круглосуточную работу объектов информатизации ЖКХ;

      2) быстрое (не более одного часа) восстановление работоспособности объектов информатизации ЖКХ при отказе их работы;

      3) постоянное проведение мониторинга событий и текущего состояния ИС централизованного сбора и объектов информатизации ЖКХ, позволяющего непрерывно отслеживать доступность программно-аппаратного комплекса ИС централизованного сбора и текущее состояние использования оборудования, а также незамедлительно формировать уведомления собственникам и (или) владельцам объектов информатизации ЖКХ об отказе работы ИС централизованного сбора.

  Приложение
к Правилам формирования,
обработки, а также
централизованного сбора
и хранения информации
в электронной форме,
в том числе
функционирования объектов
информатизации в сфере
жилищных отношений
и жилищно-коммунального хозяйства

Перечень обязательных полей Таблицы для заполнения итоговых сведений в информационная система централизованного сбора и хранения электронных информационных ресурсов в сфере жилищных отношений и жилищно-коммунального хозяйства (ИС централизованного сбора) по итогам учета функционирующих многоквартирных жилых домов

№ п/п

Наименование поля

Описание

Тип данных

1

2

3

4

1

Кадастровый номер дома

Выбор, внесение и/или изменение кадастрового номера дома.

Строка, 200 символов

2

Код классификатора

Код классификатора административно-территориальных объектов из Адресного регистра.

Строка, 500 символов

3

Регистрационный код

Регистрационный код адреса дома

Строка, 16 символов, возможны ведущие нули.

4

Целевое назначение (литер по плану)

Предоставить возможность изменения целевого назначения (литер по плану) дома. Выбор значения из справочника.

Значение из справочника "Целевые назначения": для строительства и использования многоквартирного жилого дома (далее - МЖД)

5

Категория фонда

Предоставить возможность изменения категории фонда. Выбор значения из справочника.

Значение из справочника "Категории фонда":
- Жилой
- Нежилой

6

Наличие регистрации кондоминиума

Указание о наличии государственной регистрации объекта кондоминиума.

Значения:
Да
Нет

7

Наличие технического паспорта

Указание о наличии технического паспорта дома.

Значения:
Да
Нет

8

Балансовая принадлежность

Предоставить возможность изменения балансовой принадлежности. Выбор значения из справочника.

Значение из справочника "Балансовая принадлежность":
- Частная (при наличии общего имущества объекта кондоминиума)
- Частная (все квартиры, нежилые помещения принадлежать единственному собственнику)
- Государственная (государственных предприятий);
- Государственная (государственных учреждений)

9

Количество лифтов

Указание о наличии лифтов в МЖД.

Целое неотрицательное число либо ноль при отсутствии

10

Наличие электричества

Указание о наличии подключения электричества в МЖД.

Значения:
Да
Нет

11

Год постройки

Предоставить возможность изменения года постройки дома. При отличии от года ввода в эксплуатацию.

Целое неотрицательное число, год ввода в эксплуатацию.

12

Капитальный ремонт

Предоставить возможность изменения <дата.месяц.год> последнего проведения капитального ремонта.

Дата<дата.месяц.год>

13

Общее количество помещений в доме

Общее количество помещений в доме из Адресного регистра:
Жилые
Нежилые
Парковочные места.

Целое неотрицательное число

14

Количество этажей

Предоставить возможность изменения количества этажей в доме.

Целое неотрицательное число

15

Количество квартир

Количество помещений с типом "Квартира" в доме из Адресного регистра.

Целое неотрицательное число

16

Количество нежилых помещений

Количество помещений с типом "Нежилое помещение" в доме из Адресного регистра.

Целое неотрицательное число

17

Тип теплоснабжения

Предоставить возможность изменения типа теплоснабжения. Выбор значения из справочника.

Значение из справочника "Тип теплоснабжения":
- центральное
- автономное
- индивидуальные установки
- отсутствует

18

Вид теплоснабжения

Предоставить возможность изменения вида теплоснабжения. Если тип теплоснабжения – центральное, то выбор значения из справочника.

Значение из справочника "Вид теплоснабжения":
- открытая
- закрытая

19

Тип газоснабжения

Предоставить возможность изменения типа газоснабжения. Выбор значения из справочника.

Значение из справочника "Тип газоснабжения":
- сетевое (природный)
- сжиженный (газгольдер-резервуары)
- сжиженный (баллоны)
- отсутствует

20

Наличие газопровода

Предоставить возможность изменения наличия газопровода в МЖД.

Значения:
Да
Нет

21

Тип горячего водоснабжения

Предоставить возможность изменения типа горячего водоснабжения. Выбор значения из справочника.

Значение из справочника "Тип горячего водоснабжения":
- центральное
- автономное
- индивидуальные установки
- отсутствует

22

Тип водоснабжения

Предоставить возможность изменения типа водоснабжения. Выбор значения из справочника.

Значение из справочника "Тип водоснабжения":
- централизованное
(сеть или колнока)
- децентрализованное
(скважины, колодцы)

23

Наличие водопровода

Предоставить возможность изменения наличия водопровода в МЖД.

Значения:
Да
Нет

24

Тип водоотведения

Предоставить возможность изменения типа водоотведения. Выбор значения из справочника.

Значение из справочника "Тип водоотведения":
- централизованное
- септик (выгребная яма)
- уличный туалет

25

Наличие канализации

Предоставить возможность изменения наличия канализации в МЖД.

Значения:
Да
Нет

26

Количество общедомовых приборов учета

Предоставить возможность изменения количества общедомовых приборов учета в доме.

Целое неотрицательное число

27

Ситуация дома

Предоставить возможность изменения ситуации дома. Выбор значения из справочника.

Значение из справочника "Ситуация дома":
- функционирует
- функционирует
(требует капитального ремонта)
- функционирует
(включен в программу реновации)
- не функционирует
(бесхозные, пустующие,
отключенные от инфраструктуры)
- признан аварийным

28

Причина выбытия дома

Предоставить возможность изменения причины выбытия дома. При наличии данных в поле значение отображать при использовании функции изменения данных по паспорту.

Строка, 500 символов

29

Наличие без барьерной среды


Значения:
Да
Нет