Ақпаратты электрондық нысанда қалыптастыру, өңдеу, сондай-ақ орталықтандырылған түрде жинау және сақтау, оның ішінде тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2020 жылғы 31 наурыздағы № 172 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 1 сәуірде № 20245 болып тіркелді.

      "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-2-бабының 10-24) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 05.02.2024 № 43 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырылған Ақпаратты электрондық нысанда қалыптастыру, өңдеу, сондай-ақ орталықтандырылған түрде жинау және сақтау, оның ішінде тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму бірінші вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Индустрия және инфрақұрылымдық даму
министрінің міндетін атқарушы
К. Ускенбаев

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  2020 жылғы 31 наурызы
№ 172 бұйрығымен бекітілген

Ақпаратты электрондық нысанда қалыптастыру, өңдеу, сондай-ақ орталықтандырылған түрде жинау және сақтау, оның ішінде тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеу қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 05.02.2024 № 43 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Ақпаратты электрондық нысанда қалыптастыру, өңдеу, сондай-ақ орталықтандырылған түрде жинау және сақтау, оның ішінде тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі – Заң) 10-2-бабының 10-24) тармақшасына сәйкес әзірленді және:

      тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінде ақпаратты электрондық нысанда қалыптастыру, өңдеу;

      тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінен электрондық нысанда ақпаратты орталықтандырылған түрде жинау және сақтау;

      тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеуін қамтамасыз ету тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) коммуналдық қызметтер – қауіпсіз және жайлы өмір сүру (болу) жағдайларын қамтамасыз ету үшін сумен жабдықтауды, су бұруды, газбен жабдықтауды, электрмен жабдықтауды, жылумен жабдықтауды, қоқысты шығаруды, лифтілерге қызмет көрсетуді қамтитын тұтынушыға көрсетілетін қызметтер;

      2) тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілері (бұдан әрі – ТКШ ақпараттандыру объектілері) – тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы электрондық ақпараттық ресурстар және ақпараттық жүйелер;

      3) тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы электрондық нысандағы ақпаратты орталықтандырылған түрде жинау және сақтаудың ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – Орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сы) – бұл тұрғын үй қорын және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылықты талдау және тұрғын үй қатынастары мен тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласында мемлекеттік реттеуді жүзеге асыру үшін ТКШ ақпараттандыру объектілерінен ақпаратты шоғырландыруды қамтамасыз ететін, мемлекеттік ақпараттық жүйе;

      4) тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру субъектілері (бұдан әрі – ТКШ ақпараттандыру субъектілері) –– уәкілетті орган, жергілікті атқарушы органдар, табиғи монополиялар субъектілері, мүліктің меншік иелері бірлестіктері, жай серіктестіктер, көппәтерлі тұрғын үйді басқарушылар, басқарушы компаниялар, сервистік қызмет субъектілері, пәтерлердің, тұрғын емес үй-жайлардың меншік иелері және тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы өзге де субъектілер;

      5) уәкілетті орган – тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласында басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган.

2-тарау. ТКШ ақпараттандыру объектілерінде электрондық нысанда ақпаратты қалыптастыру, өңдеу тәртібі

      3. Электрондық нысанда ақпаратты қалыптастыру, өңдеу мақсатында ТКШ ақпараттандыру объектілері ТКШ ақпараттандыру субъектілері арасында өз құзыреті шеңберінде процестерді автоматтандыруды қамтамасыз етеді.

      4. Құрылатын және (немесе) дамытылатын ТКШ ақпараттандыру объектілері дамытылатын ТКШ ақпараттандыру субъектісінің құзыретіне және ТКШ ақпараттандыру объектісінің функционалдық мүмкіндіктеріне қарай ақпаратты енгізуді қамтамасыз етеді:

      тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй шаруашылығы саласында:

      1) көппәтерлі тұрғын үйлерді есепке алу бойынша;

      2) Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 19 ақпандағы № 108 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10528 болып тіркелген) Кондоминиум объектісін басқару және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстау қағидаларының 1 және 2-қосымшаларына сәйкес мүліктің меншік иелерінің бірлестігі немесе жай серіктестік не көп пәтерлі тұрғын үйді басқарушы, не кондоминиум объектілерін басқарушы компаниясы, не тікелей бірлесіп басқару кезінде пәтерлердің, тұрғын емес үй-жайлардың меншік иелерінің бір өкілі толтыратын көппәтерлі тұрғын үй туралы ақпарат;

      3) кондоминиум объектісін күрделі жөндеуге пәтерлер және тұрғын емес үй-жайлар меншік иелерінің жарналарын есепке алу туралы;

      4) көппәтерлі тұрғын үйлердің ортақ мүлкін күтіп-ұстау және жөндеу жөніндегі жоспарлы іс-шаралар туралы;

      5) көп пәтерлі тұрғын үйді ұстау жөніндегі мүліктің меншік иелерінің бірлестігі немесе жай серіктестік не көп пәтерлі тұрғын үйді басқарушы, не кондоминиум объектілерін басқарушы компаниясының қызметінің қорытындылары бойынша есептер;

      6) көппәтерлі тұрғын үй пәтерлері, тұрғын емес үй-жайлары меншік иелерінің жиналыстары, сондай-ақ жиналыс және дауыс беру нәтижелерінің хаттамалары туралы;

      7) көппәтерлі тұрғын үйлерді басқару және күтіп-ұстау бойынша өтінімдерді беру, өңдеу және орындау туралы;

      8) ТКШ ақпараттандыру субъектілері арасында жасалған шарттар бойынша;

      коммуналдық шаруашылық саласында:

      9) коммуналдық қызметтерді жеткізушінің паспорты;

      10) коммуналдық қызметтерді жеткізушілерді есепке алу туралы;

      11) коммуналдық қызметтерді тұтынушылардың жеке шоттары туралы;

      12) коммуналдық қызметтерді есепке алудың үйге ортақ және жеке аспаптарын есепке алу туралы;

      13) коммуналдық қызметтерді есепке алу аспаптары көрсеткіштері туралы;

      14) есепке алынатын коммуналдық қызметтердің тарифтеу, есептеу, құнын төлеу туралы;

      15) коммуналдық инженерлік желілері: жылумен жабдықтау, сумен жабдықтау, су бұру, кәріздік тазарту құрылыстары, электрмен жабдықтау, газбен жабдықтау желілері туралы.

      5. ТКШ ақпараттандыру объектілерінде электрондық нысандағы ақпаратты қалыптастыру, өңдеу, оның ішінде өзектілендіруді, толықтығын және дұрыстығын қамтамасыз етуді ТКШ ақпараттандыру субъектілері тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы заңнамаға сәйкес жеке кабинет арқылы жүзеге асырады.

      Мүліктің меншік иелері бірлестігінің төрағасы немесе жай серіктестіктің сенім білдірілген адамы не көппәтерлі тұрғын үйдің басқарушысы немесе басқарушы компания не тұрғын үй инспекциясы тағайындаған уақытша басқарушы компания есепті кезеңнен кейінгі айдың оныншы күніне дейін пәтерлердің, тұрғын емес үй-жайлардың меншік иелеріне кондоминиум объектісін басқару және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстау жөніндегі ай сайынғы есепті тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілері арқылы ұсынады және оны жалпыға қолжетімді орындарда орналастырады.

      Ай сайынғы есептер тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінде кондоминиум объектісін басқару және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстау жөніндегі қызметтер көрсету туралы шарттың үлгілік нысанына, сондай-ақ кондоминиум объектісін басқару және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстау жөніндегі ай сайынғы және жылдық есептердің нысандарына сәйкес машинамен оқылатын түрде толтырылады, Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 наурыздағы № 164 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20247 болып тіркелген) және кейіннен жергілікті атқарушы органдардың сақталуы мен қолжетімділігін қамтамасыз ету үшін интеграция арқылы орталықтандырылған алым АЖ-ға, сондай-ақ мүлік иелері бірлестігі төрағасының немесе жай серіктестіктің сенім білдірілген тұлғасының не көппәтерлі тұрғын үйді басқарушының немесе басқарушы компанияның не тұрғын үй инспекциясы тағайындаған уақытша басқарушы компанияның талап етуі бойынша пәтерлердің, тұрғын емес үй-жайлардың меншік иелеріне беріледі.

      ТКШ ақпараттандыру субъектісінің меншігінде және (немесе) иелігінде тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектісі болмаған жағдайда ай сайынғы есептер тіркеу кезінде жеке кабинет арқылы орталықтандырылған түрде жинау АЖ толтырылады.

      6. ТКШ ақпараттандыру объектісіне қолжетімділікті оның меншік иесі және (немесе) иесі болып табылатын ТКШ ақпараттандыру субъектісі оның және ТКШ ақпараттандырудың өзге субъектісінің арасында жасалған қол жеткізу құқығына арналған келісімге сәйкес береді.

      Пәтерлердің, тұрғын емес үй-жайлардың меншік иелері осы Қағидалардың 4-тармағының 2) және 5) тармақшаларында, тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй шаруашылығы саласындағы ТКШ ақпараттандыру объектілерінде ақпаратқа қол жеткізу бойынша шығыстарды көтермейді.

      7. ТКШ ақпараттандыру субъектілерімен ақпаратты қалыптастыру, өңдеу, оның ішінде өзектілендіруді, толықтығын және дұрыстығын қамтамасыз ету тұрақты негізде, электрондық нысанда, оның ішінде электрондық құжаттарды не электрондық нысандағы құжаттардың көшірмелерін қоса бере отырып жүзеге асырылады.

      Қағаз тасығышта жасалған құжаттар ТКШ ақпараттандыру объектілерінде құжаттардың электрондық көшірмелері нысанында орналастырылады.

      8. Осы Қағидалардың 4-тармағының 5) және 6) тармақшалары бойынша ақпарат ТКШ ақпараттандыру объектілерінде оған ТКШ ақпараттандыру субъектісінің электрондық цифрлық қолтаңбамен қол қойылғаннан кейін орналастырылады.

      9. Дербес деректерді қамтитын ақпаратты өңдеуді ТКШ ақпараттандыру субъектісі ақпараттандыру және дербес деректерді қорғау саласындағы заңнаманың талаптарын қамтамасыз етуді ескере отырып жүзеге асырады.

      10. ТКШ ақпараттандыру объектісінің меншік иесі және (немесе) иеленушісі болып табылатын ТКШ ақпараттандыру субъектісі осы Қағидалардың 3-тарауына сәйкес ТКШ ақпараттандыру объектісінен орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сына ақпаратты беруді қамтамасыз етеді.

3-тарау. Орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында электрондық нысандағы ақпаратты орталықтандырылған түрде жинау және сақтау

      11. Уәкілетті орган өзіне бағынысты ұйымды орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сы етіп Әкімшіні айқындайды.

      Әкімші тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы электрондық ақпараттық ресурстардың жұмыс істеуін және қалыптастырылуын әдіснамалық қамтамасыз етуді, сондай-ақ ТКШ ақпараттандыру объектілерінен алынған электрондық ақпараттық ресурстарды орталықтандырылған түрде жинауды, талдауды және сақтауды, сақтауды және құпиялылықты қамтамасыз етуді жүзеге асырады.

      12. Ақпаратты орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында орналастыру мынадай тәсілдермен жүзеге асырылады:

      1) жеке кабинет арқылы;

      2) ТКШ-ны ақпараттандырудың өзге де объектілерінің орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-мен өзара іс-қимылы арқылы жүзеге асырылады.

      13. Жергілікті атқарушы органдар тұрғын үй қорына түгендеу жүргізеді және осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес орталықтандырылған алым АЖ-да қорытынды мәліметтерді толтыра отырып, жұмыс істеп тұрған көппәтерлі тұрғын үйлерді есепке алуды жүзеге асырады. Орталықтандырылған алым АЖ-дағы қорытынды мәліметтерді жаңарту және растау кезеңділігі жылына кемінде 1 рет құрайды.

      14. ТКШ ақпараттандырудың өзге объектілерінің орталықтандырылған алым АЖ-мен өзара іс-қимылы арқылы ақпарат орналастырылған жағдайда ТКШ ақпараттандыру объектісінің меншік иесі және (немесе) иесі болып табылатын ТКШ ақпараттандыру субъектісі орталықтандырылған алым АЖ-ға ТКШ ақпараттандыру объектісін тіркеуге және интеграциялауға өтінім (бұдан әрі-өтінім) береді.

      15. ТКШ ақпараттандыру субъектілері өтінімде өз функцияларын (құзыреттерін) орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында оларды орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында бар анықтамалықтан таңдау жолымен көрсетеді. Бұл ретте, егер ТКШ ақпараттандыру субъектісі көрсетілген анықтамалықта санамаланған әртүрлі функцияларға жататын қызметтің бірнеше түрін жүзеге асырған жағдайда, ТКШ ақпараттандыру субъектісі орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында бірнеше функцияларды көрсетеді.

      16. Орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сының Әкімшісі 5 жұмыс күні ішінде өтінімді қарайды және өтінімде көрсетілген электрондық мекенжайға өтінімді мақұлдау немесе бас тарту туралы ТКШ ақпараттандыру объектісінің меншік иесі және (немесе) иеленушісі болып табылатын ТКШ ақпараттандыру субъектісін хабардар етеді.

      Орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сының Әкімшісі өтінімнен ұсынылған ақпараттың толық болмауы жағдайларында бас тартады.

      17. Өтінім мақұлданған кезінде орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сының Әкімшісі ТКШ ақпараттандыру объектісінің меншік иесі және (немесе) иеленушісі болып табылатын ТКШ ақпараттандыру субъектісімен ТКШ ақпараттандыру объектісін орталықтандырылған түрде жинау АЖ-сымен интеграциялау туралы келісім жасасады және ТКШ ақпараттандыру объектісін сынақтан өткізеді.

      18. ТКШ ақпараттандыру объектісі немесе орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сы мемлекеттік органның "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерімен интеграцияланған кезде, интеграциялау Қазақстан Республикасының ақпараттандыру туралы заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      19. Орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сындағы ақпаратқа қол жеткізу және ақпаратты орналастыру орталық мемлекеттік органдар, жергілікті атқарушы органдар, өзге де мемлекеттік органдар және коммуналдық қызметтерді жеткізушілер уәкілетті органмен жасасқан келісімге сәйкес жеке кабинет арқылы жүзеге асырады.

      Коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру субъектілерінің меншігінде және (немесе) иелігінде ТКШ ақпараттандыру объектісі болмаған жағдайда осы Қағидарлардың 4-тармағында 9), 10), 12), 14) және 15) тармақшаларында көрсетілген мәліметтердің есебін орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында келісімге сәйкес тіркелу кезінде жеке кабинет арқылы жүргізеді.

      20. ТКШ ақпараттандыру субъектілерінің қол жеткізу құқығы мынадай жағдайларда орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында:

      1) уәкілетті органмен жасалған келісімге сәйкес қол жеткізу құқығы берілген мерзім аяқталғанда;

      2) қол жеткізу құқықтарын кері қайтарып алу туралы ақпаратты орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-да орналастырғанда;

      3) ТКШ ақпараттандыру субъектісі атынан орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында іс-қимыл жасауға қол жеткізу құқығы берілген тұлғаның қол жеткізу құқығынан бас тарту туралы ақпаратты орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында орналастырғанда;

      4) өз атынан өзге тұлғаға орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында іс-қимыл жасауға өкілеттік берген орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ пайдаланушының қол жеткізу құқықтарын тоқтатқанда;

      5) тұлғаға қол жеткізу құқығы берілген негіздемелерді тоқтатқанда немесе олардың жоқ екенін анықтағанда;

      6) ТКШ ақпараттандыру субъектісінің өтінімде дұрыс емес мәліметтерді орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сына ұсыну фактісі анықталғанда;

      7) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де жағдайларда тоқтатылады.

      21. ТКШ ақпараттандыру субъектілері орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сының ашық бөлігіне және тіркеу рәсімдерінен өтпей, онда орналастырылған ақпаратқа қол жеткізеді.

      22. Жүйенің жабық бөлігіне және онда орналастырған ақпаратқа қол жеткізу орталықтандырылған алым АЖ-да жұмыс істеуге арналған жеке кабинеттерде функционалдық мүмкіндіктер беру арқылы және (немесе) тіркеу рәсімінен келісім жасасқаннан кейін өзге де ақпарат объектілерін пайдалана отырып қамтамасыз етіледі.

      23. Ақпаратты ТКШ ақпараттандыру объектілерінде сақтауды ТКШ ақпараттандыру субъектілері және орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында уәкілетті орган қамтамасыз етеді.

      24. ТКШ ақпараттандыру субъектілері Қазақстан Республикасының ақпараттандыру, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету және дербес деректерді қорғау саласындағы заңнамасының талаптарын сақтай отырып, орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сына ақпаратты беруді жүзеге асырады.

      25. Уәкілетті орган не Әкімші Қазақстан Республикасының ақпараттандыру, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету және дербес деректерді қорғау саласындағы заңнамасының талаптарын сақтай отырып, ТКШ ақпараттандыру субъектілері туралы ақпаратты береді оның ішінде ұсынады немесе таратады.

4-тарау. ТКШ саласында ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеуі

      26. ТКШ ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеу сенімділігін және қауіпсіздігін қамтамасыз ету ақпаратты сақтау, өңдеу және беру үшін пайдаланылатын техникалық құралдар Қазақстан Республикасының ақпараттандыру, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету және дербес деректерді қорғау саласындағы заңнамасының талаптарына, сондай-ақ Қазақстан Республикасының аумағында қолданыстағы стандарттарға сәйкес жүргізіледі.

      27. Пәтер, тұрғын емес үй-жай меншік иесінің дауыс беруі пәтердің, тұрғын емес үй-жайдың меншік иесі сәйкестендіріле отырып, тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілері, ұялы байланыстың абоненттік құрылғысы арқылы және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де тәсілдер пайдаланылып жүзеге асырылады.

      Электрондық дауыс беру қорытындысы тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілері арқылы тіркеледі.

      Дауыс беру қорытындысын шығару кезінде келу тәртібімен өткізілетін жиналыста және тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектісі арқылы, жазбаша сұрау жүргізу жолымен және тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектісі арқылы пәтерлер, тұрғын емес үй-жайлар меншік иелері берген дауыстар есепке алынады.

      Электрондық құжат қалыптастырылған кезде жиналыс хаттамаларын сақтау "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүргізіледі.

      28. Тұрғын үй қатынастары мен тұрғын үй қоры саласындағы ақпараттандыру объектісі электрондық құжаттағы, оның ішінде қағаз жеткізгіште басып шығарылған электрондық цифрлық қолтаңбаны тексеруді қамтамасыз ету үшін ақпараттық ресурсқа қолжетімділікті қамтамасыз етеді.

      29. ТКШ ақпараттандыру объектілері коммуналдық қызметтерді тұтынушылардан өтініштерді қабылдауды және коммуналдық қызметтерді жеткізушілерге орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сымен интеграциялау жолымен беру функциясымен қамтамасыз етіледі.

      30. Ақпаратты ТКШ ақпараттандыру объектісінде жеке кабинет арқылы орналастырған ТКШ ақпараттандыру субъектісі ақпараттың келіп түскен және берілген күнін белгілей отырып, ақпараттың орналастырылғанын растау туралы автоматты түрде хабарлама алады.

      31. ТКШ ақпараттандыру объектілерінде функционалды пайдалану ТКШ ақпараттандыру субъектілеріне берілген қол жеткізу құқығына сәйкес жүзеге асырылады.

      32. Орталықтандырылған түрде жинау АЖ уәкілетті органмен жасалған келісімге сәйкес интеграция арқылы ТКШ ақпараттандыру объектілеріне ақпарат береді.

      33. ТКШ ақпараттандыру объектілері үздіксіз режимде жұмыс істеумен қамтамасыз етіледі.

      34. Уәкілетті орган және ақпараттандыру объектісінің меншік иесі немесе иеленушісі:

      1) ТКШ ақпараттандыру объектілерінің үздіксіз жыл бойы және тәулік бойы жұмыс істеуін;

      2) ТКШ ақпараттандыру объектілерінің жұмысы істен шыққан жағдайда олардың жұмысқа қабілеттілігін тез (бір сағаттан артық емес) қалпына келтіруді;

      3) орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ бағдарламалық-аппараттық кешенінің қолжетімділігін және жабдықты пайдаланудың ағымдағы жай-күйін үздіксіз қадағалауға мүмкіндік беретін ТКШ ақпараттандыру объектілері мен орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сы оқиғаларының және ағымдағы жай-күйінің мониторингін тұрақты жүргізуді, сондай-ақ орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сы жұмысының істен шығуы туралы ТКШ ақпараттандыру объектілерінің меншік иелеріне және (немесе) иелеріне дереу хабарлама қалыптастыруды қамтамасыз етеді.

  Ақпаратты электрондық
нысанда қалыптастыру, өңдеу,
сондай-ақ орталықтандырылған
түрде жинау және сақтау, оның
ішінде тұрғын үй қатынастары
және тұрғын үй - коммуналдық
шаруашылық саласындағы
ақпараттандыру объектілерінің
жұмыс істеу қағидаларына
қосымша

Жұмыс істеп тұрған көппәтерлі тұрғын үйлерді есепке алу қорытындылары бойынша тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй- коммуналдық шаруашылық саласындағы электрондық ақпараттық ресурстарды орталықтандырылған жинау мен сақтаудың ақпараттық жүйесіне (орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сы) қорытынды мәліметтерді толтыру үшін кестенің міндетті өрістерінің Тізбесі

№ п/п

Өріс атауы

Сипаттама

Деректер түрі

1

2

3

4

1

Үйдің кадастрлық нөмірі

Таңдау, енгізу және/немесе өзгерту кадастрлық нөмір үй.

Жол, 200 рәміздер

2

Жіктеуішінің коды

Мекенжай тіркелімінен әкімшілік-аумақтық объектілер жіктеуішінің коды.

Жол, 500 рәміздер

3

Тіркеу коды

Үйдің мекен-жайын тіркеу коды

Жол, 16 таңба, жетекші нөлдер болады.

4

Нысаналы мақсаты (жоспар бойынша литер)

Үйдің нысаналы мақсатын (жоспар бойынша литерді) өзгерту мүмкіндігін ұсыну. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Нысаналы мақсат" анықтамалығының мәні: Көппәтерлі тұрғын үйді (бұдан әрі – КПТ) салу және пайдалану үшін

5

Қор санаты

Қордың санатын өзгерту мүмкіндігін ұсыну. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Қор санаттары" анықтамалығының мәні:
- Тұрғын үй
- Тұрғын емес

6

Кондоминиумды тіркеудің болуы

Кондоминиум объектісін мемлекеттік тіркеудің болуы туралы нұсқау.

Мәндер:
Иә
Жоқ

7

Техникалық паспорттың болуы

Үйдің техникалық паспортының болуы туралы нұсқау.

Мәндер:
Иә
Жоқ

8

Баланстық тиістілік

Баланстық тиістілікті өзгерту мүмкіндігін беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау .

"Баланстық тиістілік" анықтамалығының мәні:
- Жеке (кондоминиум объектісінің ортақ мүлкі болған кезде)
- - Жеке (барлық пәтерлер, тұрғын емес үй-жайлар жалғыз меншік иесіне тиесілі)
- Мемлекеттік (мемлекеттік кәсіпорындар);
- Мемлекеттік (мемлекеттік мекемелер)

9

Лифтілер саны

КПТ-да лифттердің болуы туралы нұсқау.

Бүтін теріс емес сан немесе жоқ кезде нөл

10

Электр қуатының болуы

КПТ-да электр қосылымының болуы туралы нұсқау.

Мәндер:
Иә
Жоқ

11

Салынған жылы

Үй салынған жылды өзгертуге мүмкіндік беру. Пайдалануға берілген жылдан өзгеше болған жағдайда.

Бүтін теріс емес сан, пайдалануға берілген жыл.

12

Күрделі жөндеу

Соңғы күрделі жөндеу жүргізу <күні.айы.жылы> өзгерту мүмкіндігін беру.

Күні <күні.айы.жылы>

13

Үйдегі үй-жайлардың жалпы саны

Мекенжай тіркелімінен үйдегі үй-жайлардың жалпы саны:
-Тұрғын үй
-Тұрғын емес
 Тұрақ орындары.

Бүтін теріс емес сан

14

Қабаттар саны

Үйдегі едендер санын өзгертуге мүмкіндік беру.

Бүтін теріс емес сан

15

Пәтерлер саны

Мекенжай тіркелімінен үйдегі
"Пәтер" түріндегі үй-жайлардың саны.

Бүтін теріс емес сан

16

Тұрғын емес үй-жайлардың саны

Мекенжай тіркелімінен үйдегі "Тұрғын емес үй-жай" үлгісіндегі үй-жайлардың саны.

Бүтін теріс емес сан

17

Жылумен жабдықтау типі

Жылумен жабдықтау типін өзгертуге мүмкіндік беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Жылумен жабдықтау типі" анықтамалығының мәні:
- орталық
- автономды
- жеке қондырғылар
- жоқ

18

Жылумен жабдықтау түрі

Жылумен жабдықтау түрін өзгертуге мүмкіндік беру. Егер жылумен жабдықтау түрі орталық болса,онда анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Жылумен жабдықтау түрі" анықтамалығының мәні:
- ашық
- жабық

19

Газбен жабдықтау түрі

Газбен жабдықтау түрін өзгерту мүмкіндігін беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Газбен жабдықтау түрі" анықтамалығының мәні:
- желілік (табиғи)
- сұйытылған (газгольдер-резервуарлар)
- сұйытылған (баллондар)
- жоқ

20

Газ құбырының болуы

КПТ-да газ құбырының болуын өзгерту мүмкіндігін беру.

Мәндер:
Иә
Жоқ

21

Ыстық сумен жабдықтау түрі

Ыстық сумен жабдықтау түрін өзгертуге мүмкіндік беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Ыстық су түрі" анықтамалығының мағынасы:
- орталық
- автономды
- жеке қондырғылар
- жоқ

22

Сумен жабдықтау түрі

Сумен жабдықтау түрін өзгертуге мүмкіндік беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Сумен жабдықтау түрі" анықтамалығының мәні:
- - орталықтандырылған (желі немесе баған)
- орталықтандырылмаған (ұңғымалар, құдықтар)

23

Су құбырының болуы

КПТ-да су құбырының болуын өзгерту мүмкіндігін беру.

Мәндер:
Иә
Жоқ

24

Су бұрудың түрі

Су бұрудың түрін өзгертуге мүмкіндік беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Су бұру түрі" анықтамалығының мәні:
- орталықтандырылған
- септик (шұңқыр)
- сыртқы дәретхана

25

Кәріздің болуы

КПЖ-да кәріздің болуын өзгерту мүмкіндігін беру.

Мәндер:
Иә
Жоқ

26

Үйге ортақ есептеу аспаптарының саны

Үйдегі жалпыүйлік есепке алу аспаптарының санын өзгерту мүмкіндігін беру.

Бүтін теріс емес сан

27

Үйдегі жағдай

Үйдегі жағдайды өзгертуге мүмкіндік беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Үйдегі жағдай" анықтамалығының мағынасы:
- жұмыс істейді
- жұмыс істейді (күрделі жөндеуді қажет етеді)
- жұмыс істейді (жаңарту бағдарламасына енгізілген)
- жұмыс істемейді (иесіз, бос, инфрақұрылымнан ажыратылған)
- апатты деп танылды

28

Үйдің шығу себебі

Үйдің шығу себебін өзгертуге мүмкіндік беру. Егер деректер өрісте болса, төлқұжат деректерін өзгерту функциясын пайдаланған кезде мән көрсетіледі.

Жол, 500 таңба

29

Кедергісіз ортаның болуы


Мәндер:
Иә
Жоқ


On the approval of the rules for the formation, processing, as well as the centralized collection and storage of information in electronic form, including the functioning of objects of informatization in the field of housing relations and HCS

Order of the acting Minister of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan dated March 31, 2020 № 172. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on April 1, 2020 № 20245.

      Unofficial translation

      In accordance with subparagraph 10-24) of Article 10-2 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On housing relations" I HEREBY ORDER:

      Footnote. The preamble as amended by the order of the Minister of Industry and Construction of the Republic of Kazakhstan dated 05.02.2024 № 43 (shall come into force ten calendar days after the date of its first official publication).

      1. Approve the attached regulations formation, processing, as well as centralized collection and storage of information in electronic form, including the functioning of objects of informatization in the field of housing relations and HCS.

      2. The Committee for Construction and HCS of the Ministry of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan, in the manner prescribed by law, shall ensure:

      1) state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) posting this order on the Internet resource of the Ministry of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan.

      3. Control over the execution of this order shall be entrusted to the supervising First Vice Minister of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall be enforced upon the expiration of ten calendar days after the day of its first official publication.

      Acting
      Minister of Industry and
      infrastructure development
      Republic of Kazakhstan K. Uskenbaev

      "AGREED"

      Ministry of Digital Development,

      innovative and aerospace

      industry of the Republic of Kazakhstan

  Approved by the order
dated March 31, 2020 № 172

Rules
forformation, processing as well as centralized collection and storage of information in electronic form, including
the functioning of informatization facilities in the field of housing relations and housing and communal services

      Footnote. The rules as amended by the order of the Minister of Industry and Construction of the Republic of Kazakhstan dated 05.02.2024 № 43 (shall come into force ten calendar days after the date of its first official publication).

Chapter 1. General provisions

      1. These rules for the formation, processing, as well as centralized collection and storage of information in electronic form, including the functioning of informatization facilities in the field of housing relations and housing and communal services (hereinafter – the Rules) are developed in accordance with subparagraph 10-24) of Article 10-2 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On housing relations" (hereinafter – the Law) and determine the procedure for:

      formation, processing of information in electronic form in informatization facilities in the field of housing relations and housing and communal services;

      centralized collection and storage of information in electronic form from informatization facilities in the field of housing relations and housing and communal services;

      functioning of informatization facilities in the field of housing relations and housing and communal services.

      2. The following basic concepts are used in these Rules:

      1) communal services – services provided to the consumer, including water supply, wastewater disposal, gas supply, electricity supply, heat supply, waste removal, elevator maintenance, aimed at ensuring safe and comfortable living (residential) conditions);

      2) informatization facilities in the field of housing relations and housing and communal services (hereinafter – HCS informatization facilities) - electronic information resources and information systems in the field of housing relations and housing and communal services;

      3) information system of centralized collection and storage of electronic information resources in the field of housing relations and housing and communal services (hereinafter IS of centralized collection) is a state information system that ensures the consolidation of electronic information resources from housing and communal services IT facilities for the analysis of housing stock and housing and communal services and the implementation of state regulation in the sphere of housing relations and housing and communal services;

      4) entities engaged in the field of informatization of housing relations and housing and communal services (hereinafter - entities engaged in HCS informatization) - authorized body, local executive bodies, development center HCS, natural monopoly entities, amalgamation property owners, simple partnerships, managing directors apartment building, management companies, entities engaged in service activities, owners of apartments, non-residential premises and other entities in the field of housing relations and housing and communal services;

      5) authorized body is the central executive body in charge of management and intersectoral coordination in the field of housing relations and housing and communal services.

Chapter 2. Procedure for formation, processing of information in electronic form in HCS informatization facilities

      3. For the purposes of formation, processing of information in electronic form, HCS informatization facilities shall ensure automatization of processes between the entities engaged in HCS informatization within the framework of their competence.

      4. Created and (or) developed HCS informatization facilities shall ensure maintenance of information depending on the competence of the entity engaged in HCS informatization and the functional of the HCS informatization facility:

      in the field of housing relations and housing services:

      1) on the registration of multi-apartment residential buildings;

      2) information about a multi-apartment residential building, filled out by an association of property owners or a simple partnership, or by the manager of a multi-apartment residential building, or by a management company, or by a single representative of the owners of apartments and non-residential premises, in the case of direct joint management in accordance with Annex 1, 2 of the Rules for the management of the condominium object and the maintenance of the common property of the condominium object approved by the order of the Minister of National Economy of the Republic of Kazakhstan dated February 19, 2015 № 108 (registered in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under № 10528);

      3) on accounting for contributions from owners of apartments and non-residential premises for capital repairs to the condominium property;

      4) on planned measures for the maintenance and repair of common property in multi-apartment residential buildings;

      5) reports on the results of the activities of the property owners' association or simple partnership, or the manager of a multi-apartment residential building, or the management company responsible for the maintenance of a multi-apartment residential building;

      6) on meetings owners of apartments, non-residential premises of an apartment building, as well as minutes of the results of the meeting and voting;

      7) on the submission, processing and execution of applications for the management and maintenance of multi-apartment residential buildings;

      8) on contracts concluded between the entities engaged in HCS informatization;

      in the field of communal services:

      9) passport of the provider of communal services;

      10) on accounting of providers of communal services;

      11) on personal accounts of consumers of communal services;

      12) on the accounting of common house and individual utility metering devices;

      13) on the readings of utility metering devices;

      14) on the tariffing, billing, and payment of utility services;

      15) on utility networks: heat supply, water supply, water disposal, sewage treatment facilities, electricity supply, gas supply.

      5. The formation, processing, including ensuring the updating, completeness, and reliability of information in electronic form in HCS informatization facilities is carried out by entities engaged in HCS informatization, in accordance with legislation in the field of housing relations and housing and communal services through a personal account..

      A monthly report on the management of the condominium property and the maintenance of the common property of the condominium property shall be submitted by the chairperson of the property owners' association or a representative of the simple partnership, or the manager of the apartment building or the management company, or a temporary management company appointed by the housing inspectorate to the owners of apartments and of non-residential premises by the tenth day of the month following the reporting period, through information technology systems in the field of housing relations and housing and communal services, and shall be posted in publicly accessible places.

      Monthly reports are filled out in computerized form in accordance with the standard form of the contract for the provision of services for the management of condominium property and the maintenance of common property of the condominium, as well as the forms of monthly and annual reports on the management of condominium property and the maintenance of common property of condominium property, approved by the order of the Acting Minister of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan dated March 30, 2020 № 164 (registered in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under № 20247), and subsequently transferred to the centralized collection system through integration to ensure storage and access by local executive bodies, as well as at the request of the chairman of the association of property owners or the authorized representative of a simple partnership or the manager of a multi-apartment residential building or the management company or the temporary management company appointed by the housing inspection to the owners of apartments, non-residential premises.

      If the entity engaged in HCS informatization does not own and/or possess an informatization object in the field of housing relations and housing and communal services, monthly reports shall be filled out in the centralized collection information system through the personal account upon registration.

      6. Access to theHCS informatizationfacility is provided by the entity engaged in HCS informatization that is its owner and/or possessor in accordance with the access agreement concluded between it and another entity engaged in HCS informatization.

      Owners of apartments and non-residential premises do not bear the costs of accessing information, in subparagraphs 2) and 5) of paragraph 4 of these Rules, in HCS informatization facilities in the field of housing relations and housing and communal services.

      7. The formation, processing, including ensuring the updating, completeness, and reliability of information entities engaged in HCS informatization is carried out on an ongoing basis, in electronic form, including with the attachment of electronic documents or copies of documents in electronic form.

      Documents created on paper are placed in HCS informatization facilities in the form of copies of documents in electronic form..

      8. Information under subparagraphs 5) and 6) of paragraph 4 of these Rules is posted in HCS informatization facilities after the entity engaged in HCS informatization has signed it with its electronic digital signature.

      9. The processing of information containing personal data is carried out by an entity engaged in HCS informatization, taking into account the requirements of legislation in the areas of informatization and personal data protection.

      10. The entity engaged in HCS informatization, which is the owner and/or proprietor of the HCS informatization facility, shall ensure the transfer of information from the HCS informatization facility to the centralized collection information system in accordance with Chapter 3 of these Rules.

Chapter 3. Centralized collection and storage of information in electronic form in the centralized collection IS

      11. The authorized body shall designate the organization under its jurisdiction as the Administrator of the centralized collection of IS.

      The administrator provides methodological support for the functioning and formation of electronic information resources in the field of housing relations and housing and communal services, as well as the centralized collection, analysis, and storage of electronic information resources obtained from HCS informatization facilities, ensuring their safety and confidentiality.

      12. Information is entered into the centralized collection information system in the following ways:

      1) through a personal account;

      2) through interaction between other HCS informatization facilities and the centralized collection information system.

      13. Local executive bodies conduct an inventory of the housing stock and keep records of functioning multi-apartment residential buildings, filling in the summary information in the centralized collection information system in accordance with the mandatory fields specified in Annex to these Rules. The frequency of updating and confirming the final information in the centralized collection information system is at least once a year.

      14. When posting information through the interaction of other HCS informatization facilities with the centralized collection IS, the entity engaged in HCS informatization, which is the owner and/or proprietor of the HCS informatization facility, submits an application to the centralized collection IS for the registration and integration of the HCS informatization facility (hereinafter referred to as the application).

      15. Entities engaged in HCS informatization indicate their functions (competencies) in the centralized collection IS by selecting them from the reference book contained in the centralized collection IS. At the same time, if an entity engaged in HCS informatization carries out several types of activities related to different functions listed in the specified reference book, the entity engaged in HCS informatization shall indicate several functions in the centralized collection information system.

      16. The administrator of the centralized collection IS shall review the application within 5 working days and notify the entity engaged in HCS informatization, which is the owner and/or proprietor of the HCS informatization facility, of the approval or rejection of the application to the email address specified in the application.

      The administrator of the centralized collection information system shall reject the application if the information provided in the application is incomplete.

      17. Upon approval by the Administrator of the centralized collection IS, the authorized body shall enter into an agreement with the entity engaged in HCS informatization, which is the owner and/or proprietor of the HCS informatization facility, on the integration of the HCS informatization facility with the centralized collection system and shall conduct testing of the HCS informatization facility.

      18. When integrating the HCS informatization facility or the centralized collection IS with the informatization objects of the “electronic government” of a state body, the integration is carried out in accordance with the legislation on informatization of the Republic of Kazakhstan.

      19. Access to information and placement of information in the IS of centralized collection is provided to central state bodies, local executive bodies, other state bodies and utility providers through a personal account, in accordance with an agreement concluded with the authorized body.

      Entities engaged in informatization in the field of communal services that do not own and/or possess an HCS informatization facility shall keep records of the information specified in suparagraphs 9), 10), 12), 14) and 15) of paragraph 4 of these Rules in the centralized collection IS via personal account upon registration in accordance with the agreement.

      20. The access rights of entities engaged in HCS informatization shall be terminated in the centralized collection IS in the following cases:

      1) expiration of the term for which access rights were granted in accordance with the agreement concluded with the authorized body;

      2) placement in the centralized collection IS of information about the revocation of access rights;

      3) placement in the centralized collection IS of information about the refusal of access rights by a person who was granted access rights to perform actions in the centralized collection IS on behalf of an entity engaged in HCS informatization;

      4) termination of the user's access rights to the centralized collection IS, who has granted authority to perform actions in the centralized collection IS on his behalf to another person;

      5) termination or identification of the absence of grounds on which a person was granted access rights;

      6) identification of the fact that an entity engaged in HCS informatization submitted inaccurate information in an application to the centralized collection IS;

      7) in other cases provided for by the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      21. Entities engaged in HCS informatization have access to the open part of the centralized collection IS and to the information stored therein without undergoing registration procedures.

      22. Access to the closed part of the system and to the information stored therein is provided by granting functional capabilities in personal accounts designed for working in the centralized collection IS, and (or) using other informatization objects after completing the registration procedure and concluding an agreement with the authorized body.

      23. The storage of information in HCS informatization facilities is provided by entities engaged in HCS informatization and in the centralized collection IS by the authorized body.

      24. Entities engaged in HCS informatization shall transfer information to the centralized collection IS in compliance with the requirements of the legislation of the Republic of Kazakhstan in the areas of informatization, information security, and personal data protection.

      25. The authorized body or Administrator shall provide or disseminate, including transfer, information about entities engaged in HCS informatization, in compliance with the requirements of the legislation of the Republic of Kazakhstan in the areas of informatization, information security, and personal data protection.

Chapter 4. Functioning of HCS informatization facilities

      26. To ensure the reliability and security of the functioning of HCS informatization facilities, the technical means used for storing, processing, and transmitting information are implemented in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan in the areas of informatization, information security, and personal data protection, as well as the standards in force in the Republic of Kazakhstan.

      27. Voting by the owner of an apartment or non-residential premises is carried out through informatization facilities in the field of housing relations and housing and communal services, a cellular subscriber device, and using other methods not prohibited by the legislation of the Republic of Kazakhstan, with mandatory identification of the owner of the apartment or non-residential premises.

      The results of electronic voting are recorded using information technology in the field of housing relations and housing and communal services.

      When summarizing the results of the vote, the votes of the owners of apartments and non-residential premises at the meeting held on a roll-call basis and through an information technology object in the field of housing relations and housing and communal services, by means of a written survey and through an information technology object in the field of housing relations and housing and communal services, are taken into account.

      When creating an electronic document, the minutes of the meetings are stored in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan “On Electronic Documents and Electronic Digital Signatures.”

      28. The informatization facility in the field of housing relations and housing stock provides access to an information resource for verifying electronic digital signatures in electronic documents, including those printed on paper.

      29. HCS informatization facilities are provided with the function of receiving and transmitting applications from consumers of utility services to utility service providers through integration with the centralized collection IS.

      30. An entity engaged in HCS informatization that has posted information through its personal account in the housing and utilities informatization facility receives an automatic notification confirming the posting of the information, with the date of receipt and transfer of the information recorded.

      31. The use of functionality in HCS informatization facilities is carried out in accordance with the access rights granted to subjects of informatization of housing and communal services.

      32. The centralized collection IS provide information to subjects of informatization of housing and communal services through integration, in accordance with the agreement concluded with the authorized body.

      33. HCS informatization facilities are ensured to operate continuously.

      34. The authorized body and the owner or possessor of the informatization facility shall ensure:

      1) uninterrupted year-round and round-the-clock operation of HCS informatization facilities;

      2) rapid (no more than one hour) restoration of the operability of HCS informatization facilities in the event of their failure;

      3) Continuous monitoring of events and the current status of the centralized collection IS and HCS informatization facilities, allowing for continuous tracking of the availability of the centralized collection IS hardware and software complex and the current status of equipment use, as well as immediate notification of owners and/or proprietors of HCS informatization facilities regarding the failure of the centralized collection IS.

  Annex
to the Rules for formation, processing
as well as centralized collection and storage
of information in electronic form, including
the functioning of informatization facilities
in the field of housing relations and housing
and communal services

List
of mandatory fields of the Table for entering final data into the information system for centralized collection and
storage of electronic information resources in the field of housing relations and housing and communal services
(Centralized Collection IS), based on the results of accounting for the functioning of multi-apartment residential buildings

Item №

Name of filed

Description

Data type

1

2

3

4

1

Cadastral number of the house

Selection, entry, and/or modification of the cadastral number of the house.

Line, 200 characters

2

Classifier code

Code of the classifier of administrative-territorial objects from the Address Register.

Line, 500 characters

3

Registration code

Registration code of the house address

Line, 16 characters, leading zeros are possible.

4

Targeted purpose (letter on the plan)

Provide the ability to change the intended use (letters according to the plan) of the house. Selection of a value from the reference book.

Value from the “Target Uses” reference book: for the construction and use of a multi-apartment residential building (hereinafter referred to as MAB)

5

Fund category

Provide the ability to change the fund category. Select a value from the reference book.

Value from the “Fund Categories” reference book:
Residential
Non-residential

6

Presence of condominium registration

Indication of the availability of state registration of the condominium object.

Values:
Yes
No

7

Presence of technical passport

Indication of the availability of the technical passport of the house.

Values:
Yes
No

8

Balance sheet attribution

Provide the ability to change the balance sheet ownership. Select a value from the reference book.

Values from the reference book “Balance sheet ownership”:
- Private (if there is common property in the condominium)
- Private (all apartments and non-residential premises belong to a single owner)
- State (state-owned enterprises);
- State (state institutions)

9

Number of elevators

Indication of the presence of elevators in the MRB.

A non-negative integer or zero if none exists.

10

Availability of electricity

Indication of the presence of electricity connection in the MRB.

Values:
Yes
No

11

Year of construction

Provide the ability to change the year of construction of the house. If different from the year of commissioning.

An integer, year of commissioning.

12

Major repairs

Provide the ability to change the <date.month.year> of the last major repair.

Date <date.month.year>

13

Total number of rooms in the building

Total number of premises in the house from the Address Register:
Residential
Non-residential
Parking spaces.

A non-negative integer

14

Number of floors

Provide the ability to change the number of floors in a building.

A non-negative integer

15

Number of apartments

Number of rooms with the type “Apartment” in a building from the Address Register.

A non-negative integer

16

Number of non-residential premises

Number of rooms with the type “Non-residential premises” in a building from the Address Register.

A non-negative integer

17

Heat supply type

Provide the ability to change the type of heat supply. Select a value from the reference book.

Value from the reference book "Heat supply type":
- central
- autonomous
- individual units
- none

18

Heat supply type

Provide the ability to change the type of heat supply. If the type of heat supply is central, select a value from the reference book.

Value from the reference book "Heat supply type":
- open
- closed

19

Gas supply type

Provide the ability to change the type of gas supply. Select a value from the reference book.

Value from the reference book "Heat supply type":- network (natural)
- liquefied (gas tanks)
- liquefied (cylinders)
- none

20

Presence of gas pipeline

Provide the ability to change the availability of a gas pipeline in MRB.

Values:
Yes
No

21

Hot water supply type

Provide the ability to change the type of hot water supply. Select a value from the reference book.

Values from the reference book “Type of hot water supply”:
- central
- autonomous
- individual installations
- none

22

Water supply type

Provide the ability to change the type of water supply. Select a value from the reference book.

Value from the reference book “Type of hot water supply”:

- centralized (network or pump)
- decentralized (wells, boreholes)

23

Presence of water supply

Provide the ability to change the availability of water supply in MRB.

Values:
Yes
No

24

Type of water drainage

Provide the ability to change the type of water drainage. Select a value from the reference book.

Meaning from the reference book "Type of water disposal":
- centralized
- septic tank (cesspool)
- outdoor toilet

25

Presence of sewerage

Provide the ability to change the availability of sewage in MRB.

Values:
Yes
No

26

Number of common house meters

Provide the ability to change the number of common house metering devices in the house.

A non-negative integer

27

House situation

Provide the ability to change the situation in the house. Select a value from the reference book.

Meaning from the reference book "House Situation":
- functioning
- functioning
(requires major repairs)
- functioning
(included in the renovation program)
- not functioning
(abandoned, empty,
disconnected from infrastructure)
- recognized as emergency

28

Reason for leaving home

Provide the ability to change the reason for leaving the house. If there is data in the field, display the value when using the passport data change function.

line, 500 characters

29

Presence of a barrier-free environment


Values:
Yes
No