Ақпаратты электрондық нысанда қалыптастыру, өңдеу, сондай-ақ орталықтандырылған түрде жинау және сақтау, оның ішінде тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2020 жылғы 31 наурыздағы № 172 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 1 сәуірде № 20245 болып тіркелді.

      "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-2-бабының 10-24) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 05.02.2024 № 43 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырылған Ақпаратты электрондық нысанда қалыптастыру, өңдеу, сондай-ақ орталықтандырылған түрде жинау және сақтау, оның ішінде тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму бірінші вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Индустрия және инфрақұрылымдық даму
министрінің міндетін атқарушы
К. Ускенбаев

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  2020 жылғы 31 наурызы
№ 172 бұйрығымен бекітілген

Ақпаратты электрондық нысанда қалыптастыру, өңдеу, сондай-ақ орталықтандырылған түрде жинау және сақтау, оның ішінде тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеу қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 05.02.2024 № 43 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Ақпаратты электрондық нысанда қалыптастыру, өңдеу, сондай-ақ орталықтандырылған түрде жинау және сақтау, оның ішінде тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі – Заң) 10-2-бабының 10-24) тармақшасына сәйкес әзірленді және:

      тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінде ақпаратты электрондық нысанда қалыптастыру, өңдеу;

      тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінен электрондық нысанда ақпаратты орталықтандырылған түрде жинау және сақтау;

      тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеуін қамтамасыз ету тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) коммуналдық қызметтер – қауіпсіз және жайлы өмір сүру (болу) жағдайларын қамтамасыз ету үшін сумен жабдықтауды, су бұруды, газбен жабдықтауды, электрмен жабдықтауды, жылумен жабдықтауды, қоқысты шығаруды, лифтілерге қызмет көрсетуді қамтитын тұтынушыға көрсетілетін қызметтер;

      2) тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілері (бұдан әрі – ТКШ ақпараттандыру объектілері) – тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы электрондық ақпараттық ресурстар және ақпараттық жүйелер;

      3) тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы электрондық нысандағы ақпаратты орталықтандырылған түрде жинау және сақтаудың ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – Орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сы) – бұл тұрғын үй қорын және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылықты талдау және тұрғын үй қатынастары мен тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласында мемлекеттік реттеуді жүзеге асыру үшін ТКШ ақпараттандыру объектілерінен ақпаратты шоғырландыруды қамтамасыз ететін, мемлекеттік ақпараттық жүйе;

      4) тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру субъектілері (бұдан әрі - ТКШ ақпараттандыру субъектілері) - уәкілетті орган, жергілікті атқарушы органдар, табиғи монополиялар субъектілері, мүлік иелерінің бірлестіктері, кондоминиум объектісін басқару субъектілері, пәтерлердің, тұрғын емес үй-жайлардың, тұрақ орындарының, қоймалардың меншік иелері және тұрғын үй қатынастар және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы өзге де субъектілер;

      5) уәкілетті орган – тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласында басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 22.09.2025 № 379 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. ТКШ ақпараттандыру объектілерінде электрондық нысанда ақпаратты қалыптастыру, өңдеу тәртібі

      3. Электрондық нысанда ақпаратты қалыптастыру, өңдеу мақсатында ТКШ ақпараттандыру объектілері ТКШ ақпараттандыру субъектілері арасында өз құзыреті шеңберінде процестерді автоматтандыруды қамтамасыз етеді.

      4. Құрылатын және (немесе) дамытылатын ТКШ ақпараттандыру объектілері ТКШ ақпараттандыру субъектісінің құзыретіне және ТКШ ақпараттандыру объектісінің функционалына қарай ақпарат жүргізуді қамтамасыз етеді:

      тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй шаруашылығы саласында:

      1) көп пәтерлі тұрғын үйлерді есепке алу туралы;

      2) Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің бұйрығымен бекітілген Кондоминиум объектісін басқару жөніндегі ереженің 1, 2-қосымшаларына сәйкес мүлік иелерінің бірлестігі немесе кондоминиум объектісін басқару субъектілері не тікелей бірлесіп басқару кезінде пәтерлер, тұрғын емес үй-жайлар, тұрақ орындары, қоймалар меншік иелерінің бір өкілі толтыратын көп пәтерлі тұрғын үй туралы ақпарат; 2015 жылғы 19 ақпан № 108. (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10528 болып тіркелген);

      3) пәтер иелерінің және тұрғын емес үй-жайлардың кондоминиум объектісін күрделі жөндеуге арналған жарналарын есепке алу туралы;

      4) көп пәтерлі тұрғын үйлердің ортақ мүлкін басқару және жөндеу жөніндегі жоспарлы іс-шаралар туралы;

      5) көп пәтерлі тұрғын үйді басқару жөніндегі мүлік иелері бірлестігі немесе кондоминиум объектісін басқару субъектісі қызметінің қорытындылары бойынша есептер;

      6) пәтер иелерінің, тұрғын емес үй-жайлардың, тұрақ орындарының, көп пәтерлі тұрғын үй қоймаларының жиналыстары, сондай-ақ жиналыс және дауыс беру нәтижелерінің хаттамалары туралы;

      7) көп пәтерлі тұрғын үйлерді басқару жөніндегі өтінімдерді беру, өңдеу және орындау туралы;

      8) ақпараттандыру субъектілері арасында жасалған шарттар бойынша;

      коммуналдық шаруашылық саласында:

      9) коммуналдық қызметтерді жеткізушінің паспорты;

      10) коммуналдық қызметтерді жеткізушілерді есепке алу туралы;

      11) коммуналдық қызметтерді тұтынушылардың жеке шоттары туралы;

      12) коммуналдық қызметтерді есепке алудың үйге ортақ және жеке аспаптарын есепке алу туралы;

      13) коммуналдық қызметтерді есепке алу аспаптарының көрсеткіштері туралы;

      14) коммуналдық қызметтердің құнын тарифтеу, есептеу, төлеу туралы;

      15) коммуналдық инженерлік желілер туралы: жылумен жабдықтау, сумен жабдықтау, су бұру, кәріздік тазарту құрылыстары, электрмен жабдықтау, газбен жабдықтау желілері туралы.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 22.09.2025 № 379 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      5. ТКШ ақпараттандыру объектілерінде электрондық нысандағы ақпаратты қалыптастыруды, өңдеуді, оның ішінде өзектілігін, толықтығын және дұрыстығын қамтамасыз етуді тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы заңнамаға сәйкес жеке кабинет арқылы ТКШ ақпараттандыру субъектілері жүзеге асырады.

      Мүлік иелері бірлестігінің төрағасы немесе кондоминиум объектісін басқару субъектісі тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілері арқылы және (немесе) жалпыға бірдей қолжетімді орындарда орналастыру арқылы пәтерлердің, тұрғын емес үй-жайлардың, тұрақ орындарының, қоймалардың меншік иелеріне, үй кеңесіне:

      кондоминиум объектісін басқару жөніндегі ай сайынғы есепті - есепті кезеңнен кейінгі айдың жиырмасыншы күніне дейін;

      кондоминиум объектісін басқару бойынша жылдық есеп - есепті жылдан кейінгі жылдың 1 сәуіріне дейін.

      Ай сайынғы және жылдық есептер тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілерінде Кондоминиум объектісін басқару бойынша шешімдер қабылдау қағидаларына сәйкес машинамен оқылатын түрде толтырылады. сондай-ақ пәтерлер, тұрғын емес үй-жайлар меншік иелерінің жиналысы хаттамаларының үлгілік нысандары, және кондоминиум объектісін басқару жөніндегі ай сайынғы және жылдық есептердің нысандары, Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 наурыздағы № 163 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20283 болып тіркелген) және кейіннен орталықтандырылған алым АЖ-не жергілікті атқарушы органдардың сақтауын және қолжетімділігін қамтамасыз ету үшін, сондай-ақ мүлік иелері бірлестігі төрағасының немесе кондоминиум объектісін басқару субъектілерінің талап етуі бойынша пәтер иелеріне, тұрғын емес үй-жайларға, тұрақ орындарына, қоймаларға интеграциялау арқылы беріледі.

      Ақпараттандыру субъектісінде тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектісінің меншігінде және (немесе) иелігінде ТКШ болмаған кезде ай сайынғы есептер тіркеу кезінде жеке кабинет арқылы орталықтандырылған алым АЖ-да толтырылады.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 22.09.2025 № 379 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      6. ТКШ ақпараттандыру объектісіне қолжетімділікті оның меншік иесі және (немесе) иесі болып табылатын ТКШ ақпараттандыру субъектісі оның және ТКШ ақпараттандырудың өзге субъектісінің арасында жасалған қол жеткізу құқығына арналған келісімге сәйкес береді.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 22.09.2025 № 379 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      7. ТКШ ақпараттандыру субъектілерімен ақпаратты қалыптастыру, өңдеу, оның ішінде өзектілендіруді, толықтығын және дұрыстығын қамтамасыз ету тұрақты негізде, электрондық нысанда, оның ішінде электрондық құжаттарды не электрондық нысандағы құжаттардың көшірмелерін қоса бере отырып жүзеге асырылады.

      Қағаз тасығышта жасалған құжаттар ТКШ ақпараттандыру объектілерінде құжаттардың электрондық көшірмелері нысанында орналастырылады.

      8. Осы Қағидалардың 4-тармағының 5) және 6) тармақшалары бойынша ақпарат ТКШ ақпараттандыру объектілерінде оған ТКШ ақпараттандыру субъектісінің электрондық цифрлық қолтаңбамен қол қойылғаннан кейін орналастырылады.

      9. Дербес деректерді қамтитын ақпаратты өңдеуді ТКШ ақпараттандыру субъектісі ақпараттандыру және дербес деректерді қорғау саласындағы заңнаманың талаптарын қамтамасыз етуді ескере отырып жүзеге асырады.

      10. ТКШ ақпараттандыру объектісінің меншік иесі және (немесе) иеленушісі болып табылатын ТКШ ақпараттандыру субъектісі осы Қағидалардың 3-тарауына сәйкес ТКШ ақпараттандыру объектісінен орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сына ақпаратты беруді қамтамасыз етеді.

3-тарау. Орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында электрондық нысандағы ақпаратты орталықтандырылған түрде жинау және сақтау

      11. Уәкілетті орган өзіне бағынысты ұйымды орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сы етіп Әкімшіні айқындайды.

      Әкімші тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы электрондық ақпараттық ресурстардың жұмыс істеуін және қалыптастырылуын әдіснамалық қамтамасыз етуді, сондай-ақ ТКШ ақпараттандыру объектілерінен алынған электрондық ақпараттық ресурстарды орталықтандырылған түрде жинауды, талдауды және сақтауды, сақтауды және құпиялылықты қамтамасыз етуді жүзеге асырады.

      12. Ақпаратты орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында орналастыру мынадай тәсілдермен жүзеге асырылады:

      1) жеке кабинет арқылы;

      2) ТКШ-ны ақпараттандырудың өзге де объектілерінің орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-мен өзара іс-қимылы арқылы жүзеге асырылады.

      13. Жергілікті атқарушы органдар тұрғын үй қорына түгендеу жүргізеді және осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес орталықтандырылған алым АЖ-да қорытынды мәліметтерді толтыра отырып, жұмыс істеп тұрған көппәтерлі тұрғын үйлерді есепке алуды жүзеге асырады. Орталықтандырылған алым АЖ-дағы қорытынды мәліметтерді жаңарту және растау кезеңділігі жылына кемінде 1 рет құрайды.

      14. ТКШ ақпараттандырудың өзге объектілерінің орталықтандырылған алым АЖ-мен өзара іс-қимылы арқылы ақпарат орналастырылған жағдайда ТКШ ақпараттандыру объектісінің меншік иесі және (немесе) иесі болып табылатын ТКШ ақпараттандыру субъектісі орталықтандырылған алым АЖ-ға ТКШ ақпараттандыру объектісін тіркеуге және интеграциялауға өтінім (бұдан әрі-өтінім) береді.

      15. ТКШ ақпараттандыру субъектілері өтінімде өз функцияларын (құзыреттерін) орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында оларды орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында бар анықтамалықтан таңдау жолымен көрсетеді. Бұл ретте, егер ТКШ ақпараттандыру субъектісі көрсетілген анықтамалықта санамаланған әртүрлі функцияларға жататын қызметтің бірнеше түрін жүзеге асырған жағдайда, ТКШ ақпараттандыру субъектісі орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында бірнеше функцияларды көрсетеді.

      16. Орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сының Әкімшісі 5 жұмыс күні ішінде өтінімді қарайды және өтінімде көрсетілген электрондық мекенжайға өтінімді мақұлдау немесе бас тарту туралы ТКШ ақпараттандыру объектісінің меншік иесі және (немесе) иеленушісі болып табылатын ТКШ ақпараттандыру субъектісін хабардар етеді.

      Орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сының Әкімшісі өтінімнен ұсынылған ақпараттың толық болмауы жағдайларында бас тартады.

      17. Өтінім мақұлданған кезінде орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сының Әкімшісі ТКШ ақпараттандыру объектісінің меншік иесі және (немесе) иеленушісі болып табылатын ТКШ ақпараттандыру субъектісімен ТКШ ақпараттандыру объектісін орталықтандырылған түрде жинау АЖ-сымен интеграциялау туралы келісім жасасады және ТКШ ақпараттандыру объектісін сынақтан өткізеді.

      18. ТКШ ақпараттандыру объектісі немесе орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сы мемлекеттік органның "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерімен интеграцияланған кезде, интеграциялау Қазақстан Республикасының ақпараттандыру туралы заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      19. Орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сындағы ақпаратқа қол жеткізу және ақпаратты орналастыру орталық мемлекеттік органдар, жергілікті атқарушы органдар, өзге де мемлекеттік органдар және коммуналдық қызметтерді жеткізушілер уәкілетті органмен жасасқан келісімге сәйкес жеке кабинет арқылы жүзеге асырады.

      Коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру субъектілерінің меншігінде және (немесе) иелігінде ТКШ ақпараттандыру объектісі болмаған жағдайда осы Қағидарлардың 4-тармағында 9), 10), 12), 14) және 15) тармақшаларында көрсетілген мәліметтердің есебін орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында келісімге сәйкес тіркелу кезінде жеке кабинет арқылы жүргізеді.

      20. ТКШ ақпараттандыру субъектілерінің қол жеткізу құқығы мынадай жағдайларда орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында:

      1) уәкілетті органмен жасалған келісімге сәйкес қол жеткізу құқығы берілген мерзім аяқталғанда;

      2) қол жеткізу құқықтарын кері қайтарып алу туралы ақпаратты орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-да орналастырғанда;

      3) ТКШ ақпараттандыру субъектісі атынан орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында іс-қимыл жасауға қол жеткізу құқығы берілген тұлғаның қол жеткізу құқығынан бас тарту туралы ақпаратты орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында орналастырғанда;

      4) өз атынан өзге тұлғаға орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында іс-қимыл жасауға өкілеттік берген орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ пайдаланушының қол жеткізу құқықтарын тоқтатқанда;

      5) тұлғаға қол жеткізу құқығы берілген негіздемелерді тоқтатқанда немесе олардың жоқ екенін анықтағанда;

      6) ТКШ ақпараттандыру субъектісінің өтінімде дұрыс емес мәліметтерді орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сына ұсыну фактісі анықталғанда;

      7) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де жағдайларда тоқтатылады.

      21. ТКШ ақпараттандыру субъектілері орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сының ашық бөлігіне және тіркеу рәсімдерінен өтпей, онда орналастырылған ақпаратқа қол жеткізеді.

      22. Жүйенің жабық бөлігіне және онда орналастырған ақпаратқа қол жеткізу орталықтандырылған алым АЖ-да жұмыс істеуге арналған жеке кабинеттерде функционалдық мүмкіндіктер беру арқылы және (немесе) тіркеу рәсімінен келісім жасасқаннан кейін өзге де ақпарат объектілерін пайдалана отырып қамтамасыз етіледі.

      23. Ақпаратты ТКШ ақпараттандыру объектілерінде сақтауды ТКШ ақпараттандыру субъектілері және орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сында уәкілетті орган қамтамасыз етеді.

      24. ТКШ ақпараттандыру субъектілері Қазақстан Республикасының ақпараттандыру, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету және дербес деректерді қорғау саласындағы заңнамасының талаптарын сақтай отырып, орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сына ақпаратты беруді жүзеге асырады.

      25. Уәкілетті орган не Әкімші Қазақстан Республикасының ақпараттандыру, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету және дербес деректерді қорғау саласындағы заңнамасының талаптарын сақтай отырып, ТКШ ақпараттандыру субъектілері туралы ақпаратты береді оның ішінде ұсынады немесе таратады.

4-тарау. ТКШ саласында ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеуі

      26. ТКШ ақпараттандыру объектілерінің жұмыс істеу сенімділігін және қауіпсіздігін қамтамасыз ету ақпаратты сақтау, өңдеу және беру үшін пайдаланылатын техникалық құралдар Қазақстан Республикасының ақпараттандыру, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету және дербес деректерді қорғау саласындағы заңнамасының талаптарына, сондай-ақ Қазақстан Республикасының аумағында қолданыстағы стандарттарға сәйкес жүргізіледі.

      27. Пәтер, тұрғын емес үй-жай, орынтұрақ орындары, қоймалар меншік иесінің дауыс беруі тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілері, ұялы байланыстың абоненттік құрылғысы арқылы және пәтер, тұрғын емес үй-жай, орынтұрақ орындары, қоймалар меншік иесін міндетті түрде сәйкестендіре отырып, Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де тәсілдер пайдаланыла отырып жүзеге асырылады.

      Электрондық дауыс берудің қорытындылары тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектілері арқылы тіркеледі.

      Дауыс беру қорытындыларын шығару кезінде жиналыста, келу тәртібімен және тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектісі арқылы, жазбаша сұрау салу арқылы және тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ақпараттандыру объектісі арқылы өткізілетін пәтерлер, тұрғын емес үй-жайлар, тұрақ орындары, қоймалар меншік иелерінің дауыстары ескеріледі.

      Электрондық құжатты қалыптастыру кезінде жиналыстардың хаттамаларын сақтау "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүргізіледі.

      Ескерту. 27-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 22.09.2025 № 379 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      28. Тұрғын үй қатынастары мен тұрғын үй қоры саласындағы ақпараттандыру объектісі электрондық құжаттағы, оның ішінде қағаз жеткізгіште басып шығарылған электрондық цифрлық қолтаңбаны тексеруді қамтамасыз ету үшін ақпараттық ресурсқа қолжетімділікті қамтамасыз етеді.

      29. ТКШ ақпараттандыру объектілері коммуналдық қызметтерді тұтынушылардан өтініштерді қабылдауды және коммуналдық қызметтерді жеткізушілерге орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сымен интеграциялау жолымен беру функциясымен қамтамасыз етіледі.

      30. Ақпаратты ТКШ ақпараттандыру объектісінде жеке кабинет арқылы орналастырған ТКШ ақпараттандыру субъектісі ақпараттың келіп түскен және берілген күнін белгілей отырып, ақпараттың орналастырылғанын растау туралы автоматты түрде хабарлама алады.

      31. ТКШ ақпараттандыру объектілерінде функционалды пайдалану ТКШ ақпараттандыру субъектілеріне берілген қол жеткізу құқығына сәйкес жүзеге асырылады.

      32. Орталықтандырылған түрде жинау АЖ уәкілетті органмен жасалған келісімге сәйкес интеграция арқылы ТКШ ақпараттандыру объектілеріне ақпарат береді.

      33. ТКШ ақпараттандыру объектілері үздіксіз режимде жұмыс істеумен қамтамасыз етіледі.

      34. Уәкілетті орган және ақпараттандыру объектісінің меншік иесі немесе иеленушісі:

      1) ТКШ ақпараттандыру объектілерінің үздіксіз жыл бойы және тәулік бойы жұмыс істеуін;

      2) ТКШ ақпараттандыру объектілерінің жұмысы істен шыққан жағдайда олардың жұмысқа қабілеттілігін тез (бір сағаттан артық емес) қалпына келтіруді;

      3) орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ бағдарламалық-аппараттық кешенінің қолжетімділігін және жабдықты пайдаланудың ағымдағы жай-күйін үздіксіз қадағалауға мүмкіндік беретін ТКШ ақпараттандыру объектілері мен орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сы оқиғаларының және ағымдағы жай-күйінің мониторингін тұрақты жүргізуді, сондай-ақ орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сы жұмысының істен шығуы туралы ТКШ ақпараттандыру объектілерінің меншік иелеріне және (немесе) иелеріне дереу хабарлама қалыптастыруды қамтамасыз етеді.

  Ақпаратты электрондық
нысанда қалыптастыру, өңдеу,
сондай-ақ орталықтандырылған
түрде жинау және сақтау, оның
ішінде тұрғын үй қатынастары
және тұрғын үй - коммуналдық
шаруашылық саласындағы
ақпараттандыру объектілерінің
жұмыс істеу қағидаларына
қосымша

Жұмыс істеп тұрған көппәтерлі тұрғын үйлерді есепке алу қорытындылары бойынша тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй- коммуналдық шаруашылық саласындағы электрондық ақпараттық ресурстарды орталықтандырылған жинау мен сақтаудың ақпараттық жүйесіне (орталықтандырылған түрде жинаудың АЖ-сы) қорытынды мәліметтерді толтыру үшін кестенің міндетті өрістерінің Тізбесі

№ п/п

Өріс атауы

Сипаттама

Деректер түрі

1

2

3

4

1

Үйдің кадастрлық нөмірі

Таңдау, енгізу және/немесе өзгерту кадастрлық нөмір үй.

Жол, 200 рәміздер

2

Жіктеуішінің коды

Мекенжай тіркелімінен әкімшілік-аумақтық объектілер жіктеуішінің коды.

Жол, 500 рәміздер

3

Тіркеу коды

Үйдің мекен-жайын тіркеу коды

Жол, 16 таңба, жетекші нөлдер болады.

4

Нысаналы мақсаты (жоспар бойынша литер)

Үйдің нысаналы мақсатын (жоспар бойынша литерді) өзгерту мүмкіндігін ұсыну. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Нысаналы мақсат" анықтамалығының мәні: Көппәтерлі тұрғын үйді (бұдан әрі – КПТ) салу және пайдалану үшін

5

Қор санаты

Қордың санатын өзгерту мүмкіндігін ұсыну. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Қор санаттары" анықтамалығының мәні:
- Тұрғын үй
- Тұрғын емес

6

Кондоминиумды тіркеудің болуы

Кондоминиум объектісін мемлекеттік тіркеудің болуы туралы нұсқау.

Мәндер:
Иә
Жоқ

7

Техникалық паспорттың болуы

Үйдің техникалық паспортының болуы туралы нұсқау.

Мәндер:
Иә
Жоқ

8

Баланстық тиістілік

Баланстық тиістілікті өзгерту мүмкіндігін беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау .

"Баланстық тиістілік" анықтамалығының мәні:
- Жеке (кондоминиум объектісінің ортақ мүлкі болған кезде)
- - Жеке (барлық пәтерлер, тұрғын емес үй-жайлар жалғыз меншік иесіне тиесілі)
- Мемлекеттік (мемлекеттік кәсіпорындар);
- Мемлекеттік (мемлекеттік мекемелер)

9

Лифтілер саны

КПТ-да лифттердің болуы туралы нұсқау.

Бүтін теріс емес сан немесе жоқ кезде нөл

10

Электр қуатының болуы

КПТ-да электр қосылымының болуы туралы нұсқау.

Мәндер:
Иә
Жоқ

11

Салынған жылы

Үй салынған жылды өзгертуге мүмкіндік беру. Пайдалануға берілген жылдан өзгеше болған жағдайда.

Бүтін теріс емес сан, пайдалануға берілген жыл.

12

Күрделі жөндеу

Соңғы күрделі жөндеу жүргізу <күні.айы.жылы> өзгерту мүмкіндігін беру.

Күні <күні.айы.жылы>

13

Үйдегі үй-жайлардың жалпы саны

Мекенжай тіркелімінен үйдегі үй-жайлардың жалпы саны:
-Тұрғын үй
-Тұрғын емес
 Тұрақ орындары.

Бүтін теріс емес сан

14

Қабаттар саны

Үйдегі едендер санын өзгертуге мүмкіндік беру.

Бүтін теріс емес сан

15

Пәтерлер саны

Мекенжай тіркелімінен үйдегі
"Пәтер" түріндегі үй-жайлардың саны.

Бүтін теріс емес сан

16

Тұрғын емес үй-жайлардың саны

Мекенжай тіркелімінен үйдегі "Тұрғын емес үй-жай" үлгісіндегі үй-жайлардың саны.

Бүтін теріс емес сан

17

Жылумен жабдықтау типі

Жылумен жабдықтау типін өзгертуге мүмкіндік беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Жылумен жабдықтау типі" анықтамалығының мәні:
- орталық
- автономды
- жеке қондырғылар
- жоқ

18

Жылумен жабдықтау түрі

Жылумен жабдықтау түрін өзгертуге мүмкіндік беру. Егер жылумен жабдықтау түрі орталық болса,онда анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Жылумен жабдықтау түрі" анықтамалығының мәні:
- ашық
- жабық

19

Газбен жабдықтау түрі

Газбен жабдықтау түрін өзгерту мүмкіндігін беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Газбен жабдықтау түрі" анықтамалығының мәні:
- желілік (табиғи)
- сұйытылған (газгольдер-резервуарлар)
- сұйытылған (баллондар)
- жоқ

20

Газ құбырының болуы

КПТ-да газ құбырының болуын өзгерту мүмкіндігін беру.

Мәндер:
Иә
Жоқ

21

Ыстық сумен жабдықтау түрі

Ыстық сумен жабдықтау түрін өзгертуге мүмкіндік беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Ыстық су түрі" анықтамалығының мағынасы:
- орталық
- автономды
- жеке қондырғылар
- жоқ

22

Сумен жабдықтау түрі

Сумен жабдықтау түрін өзгертуге мүмкіндік беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Сумен жабдықтау түрі" анықтамалығының мәні:
- - орталықтандырылған (желі немесе баған)
- орталықтандырылмаған (ұңғымалар, құдықтар)

23

Су құбырының болуы

КПТ-да су құбырының болуын өзгерту мүмкіндігін беру.

Мәндер:
Иә
Жоқ

24

Су бұрудың түрі

Су бұрудың түрін өзгертуге мүмкіндік беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Су бұру түрі" анықтамалығының мәні:
- орталықтандырылған
- септик (шұңқыр)
- сыртқы дәретхана

25

Кәріздің болуы

КПЖ-да кәріздің болуын өзгерту мүмкіндігін беру.

Мәндер:
Иә
Жоқ

26

Үйге ортақ есептеу аспаптарының саны

Үйдегі жалпыүйлік есепке алу аспаптарының санын өзгерту мүмкіндігін беру.

Бүтін теріс емес сан

27

Үйдегі жағдай

Үйдегі жағдайды өзгертуге мүмкіндік беру. Анықтамалықтан мәнді таңдау.

"Үйдегі жағдай" анықтамалығының мағынасы:
- жұмыс істейді
- жұмыс істейді (күрделі жөндеуді қажет етеді)
- жұмыс істейді (жаңарту бағдарламасына енгізілген)
- жұмыс істемейді (иесіз, бос, инфрақұрылымнан ажыратылған)
- апатты деп танылды

28

Үйдің шығу себебі

Үйдің шығу себебін өзгертуге мүмкіндік беру. Егер деректер өрісте болса, төлқұжат деректерін өзгерту функциясын пайдаланған кезде мән көрсетіледі.

Жол, 500 таңба

29

Кедергісіз ортаның болуы


Мәндер:
Иә
Жоқ


On the approval of the rules for the formation, processing, as well as the centralized collection and storage of information in electronic form, including the functioning of objects of informatization in the field of housing relations and HCS

Order of the acting Minister of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan dated March 31, 2020 № 172. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on April 1, 2020 № 20245.

      Unofficial translation

      In accordance with subparagraph 10-24) of Article 10-2 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Housing Relations”, I HEREBY ORDER:

      Footnote. Preamble - as amended by Order № 43 of the Minister of Industry and Construction of the Republic of Kazakhstan dated February 5, 2024 (shall come into effect ten calendar days after its first official publication).

      1. Approve the attached regulations formation, processing, as well as centralized collection and storage of information in electronic form, including the functioning of objects of informatization in the field of housing relations and HCS.

      2. The Committee for Construction and HCS of the Ministry of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan, in the manner prescribed by law, shall ensure:

      1) state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) posting this order on the Internet resource of the Ministry of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan.

      3. Control over the execution of this order shall be entrusted to the supervising First Vice Minister of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall be enforced upon the expiration of ten calendar days after the day of its first official publication.

      Acting
      Minister of Industry and
      infrastructure development
      Republic of Kazakhstan K. Uskenbaev

      "AGREED"

      Ministry of Digital Development,

      innovative and aerospace

      industry of the Republic of Kazakhstan

  Approved by the order
dated March 31, 2020 № 172

The Rules for the formation, processing, and centralized collection and storage of information in electronic form, including the operation of information technology facilities in the field of housing relations and housing and communal services

      Footnote. The Rules - as amended by Order № 43 of the Minister of Industry and Construction of the Republic of Kazakhstan dated February 5, 2024 (shall come into effect ten calendar days after its first official publication).

Chapter 1. General Provisions

      1. These Rules for the formation, processing, as well as centralized collection and storage of information in electronic form, including the operation of information technology facilities in the field of housing relations and housing and communal services (hereinafter referred to as the Rules) have been developed in accordance with subparagraph 10-24) of Article 10-2 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On Housing Relations" (hereinafter referred to as the Law) and shall determine the procedure of:

      formation and processing of information in electronic form in information technology facilities in the field of housing relations and housing and communal services;

      centralized collection and storage of information in electronic form from information technology facilities in the field of housing relations and housing and communal services;

      functioning of information technology facilities in the field of housing relations and housing and communal services.

      2. The following basic concepts shall be used in these Rules:

      1) public utilities – services provided to the consumer, including water supply, sewerage, gas supply, electricity supply, heat supply, garbage disposal, elevator maintenance, to ensure safe and comfortable living conditions (stay);

      2) objects of information technology in the sphere of housing relations and housing and communal services (hereinafter referred to as Objects of information technology in housing and communal services) - electronic information resources and information systems in the sphere of housing relations and housing and communal services;

      3) the information system for the centralized collection and storage of electronic information resources in the sphere of housing relations and housing and communal services (hereinafter referred to as the IS for centralized collection) - a state information system that ensures the consolidation of electronic information resources from housing and communal services information technology facilities for the analysis of the housing stock and housing and communal services and the implementation of state regulation in the sphere of housing relations and housing and communal services;

      4) subjects of informatization in the sphere of housing relations and housing and communal services (hereinafter referred to as Subjects of informatization of housing and communal services) - an authorized body, local executive bodies, subjects of natural monopolies, associations of property owners, simple partnerships managing an apartment building, management companies, subjects of service activities, owners of apartments, non-residential premises and other subjects in the sphere of housing relations and housing and communal services;

      5) authorized body - the central executive body that carries out management and intersectoral coordination in the sphere of housing relations and housing and communal services.

Chapter 2. The procedure for the formation and processing of information in electronic form in housing and communal services information systems

      3. For the purpose of generating and processing information in electronic form, housing and communal services IT facilities shall ensure automation of processes between housing and communal services IT subjects within the scope of their competence.

      4. The created and (or) developed housing and communal services information technology facilities ensure the maintenance of information, depending on the competence of the housing and communal services information technology entity and the functionality of the housing and communal services information technology facility:

      in the field of housing relations and housing management:

      1) on the registration of multi-apartment residential buildings;

      2) information about an apartment building, filled in by an association of property owners or a simple partnership, or by a manager of an apartment building, or by a management company, or by one representative of the owners of apartments, non-residential premises, in the case of direct joint management in accordance with Appendix 1, 2 of the Rules for the management of a condominium facility and the maintenance of common property of a condominium facility approved by order of the Minister of National Economy of the Republic of Kazakhstan dated February 19, 2015 № 108 (registered in the State Register of Normative Legal Acts under № 10528);

      3) on the accounting of contributions from owners of apartments and non-residential premises for major repairs of a condominium property;

      4) on planned activities for the maintenance and repair of common property in apartment buildings;

      5) reports on the results of the activities of an association of property owners or a simple partnership, or a manager of an apartment building, or a management company for the maintenance of an apartment building;

      6) on meetings of owners of apartments, non-residential premises of a multi-apartment residential building, as well as minutes of the results of the meeting and voting;

      7) on the submission, processing and execution of applications for the management and maintenance of multi-apartment residential buildings;

      8) under agreements concluded between entities involved in the information technology of housing and communal services;

      in the field of public utilities:

      9) passport of the utility provider;

      10) on the registration of utility service providers;

      11) on personal accounts of consumers of public utilities;

      12) on the recording of common house and individual meters for public utilities;

      13) on the readings of utility meters;

      14) on tariffing, accrual, and payment of utility costs;

      15) on public utility networks: heat supply, water supply, sewerage, sewage treatment facilities, electricity supply, gas supply.

      5. The formation, processing, including ensuring the updating, completeness and reliability of information in electronic form in the housing and communal services information systems facilities is carried out by the housing and communal services information systems entities, in accordance with the legislation in the field of housing relations and housing and communal services, through a personal account.

      A monthly report on the management of a condominium property and the maintenance of the common property of a condominium property shall be submitted by the chairman of the property owners' association or a trustee of a simple partnership or the manager of an apartment building or a management company or a temporary management company appointed by the housing inspectorate to the owners of apartments and non-residential premises before the tenth day of the month following the reporting period, through information technology facilities in the sphere of housing relations and housing and public utilities and shall be posted in publicly accessible places.

      Monthly reports shall be filled out in the information technology facilities in the field of housing relations and housing and communal services in machine-readable form in accordance with the Standard Form of the Agreement on the Provision of Services for the Management of a Condominium Property and the Maintenance of Common Property of a Condominium Property, as well as the forms of monthly and annual reports on the management of a condominium property and the maintenance of common property of a condominium property, approved by the order of the Acting Minister of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan dated March 30, 2020 № 164 (registered in the State Register of Normative Legal Acts under № 20247), and shall be subsequently transferred to the centralized collection information system through integration to ensure storage and access by local executive bodies, as well as at the request of the chairman of the association of property owners or a trustee of a simple partnership or the manager of an apartment building or a management company or a temporary management company appointed by the housing inspectorate to the owners of apartments, non-residential premises.

      If the subject of housing and communal services information technology does not own and/or possess an information technology facility in the sphere of housing relations and housing and communal services, monthly reports shall be filled out in the centralized collection information system through a personal account upon registration.

      6. Access to the housing and communal services information system facility shall be provided by the housing and communal services information system facility owner and/or possessor thereof in accordance with an agreement on the right of access concluded between it and another housing and communal services information system facility.

      Owners of apartments and non-residential premises shall not bear the costs of access to information, in subparagraphs 2) and 5) of paragraph 4 of these Rules, in the housing and communal services information technology facilities in the sphere of housing relations and housing services.

      7. The formation, processing, including ensuring the updating, completeness and reliability of information by the subjects of housing and communal services information technology shall be carried out on an ongoing basis, in electronic form, including with the attachment of electronic documents or copies of documents in electronic form.

      Documents created on paper shall be placed in housing and communal services information systems as copies of documents in electronic form.

      8. Information under subparagraphs 5) and 6) of paragraph 4 of these Rules shall be posted in the housing and communal services information technology facilities after it has been signed with an electronic digital signature of the subject of the housing and communal services information technology facility.

      9. Processing of information containing personal data shall be carried out by the subject of information technology of the housing and communal services sector, taking into account the requirements of legislation in the areas of information technology and protection of personal data.

      10. The subject of housing and public utilities information technology, which is the owner and (or) possessor of the housing and public utilities information technology facility, shall ensure the transfer of information from the housing and public utilities information technology facility to the centralized collection information system in accordance with Chapter 3 of these rules.

Chapter 3. Centralized collection and storage of information in electronic form in the centralized collection information system

      11. The authorized body shall determine the organization subordinate to it as the Administrator of the centralized collection information system.

      The administrator shall provide methodological support for the functioning and formation of electronic information resources in the field of housing relations and housing and communal services, as well as centralized collection, analysis and storage, ensuring the safety and confidentiality of electronic information resources obtained from housing and communal services information technology facilities.

      12. Information shall be posted in the centralized collection information system in the following ways:

      1) through personal account;

      2) through the interaction of other housing and communal services information systems with the centralized collection information system.

      13. Local executive bodies shall conduct an inventory of the housing stock and keep records of functioning multi-apartment residential buildings, filling out the final information in the centralized collection information system in accordance with the mandatory fields in accordance with the appendix to these Rules. The frequency of updating and confirming the final information in the centralized collection information system shall be at least once a year.

      14. When posting information through the interaction of other housing and communal services information systems with the centralized collection information system, the housing and communal services information system subject, who is the owner and (or) possessor of the housing and communal services information system object, shall submit to the centralized collection information system an application for registration and integration of the housing and communal services information system object (hereinafter referred to as the Application).

      15. Housing and public utilities IT entities shall indicate their functions (competencies) in the centralized collection information system in their application by selecting them from the directory contained in the centralized collection information system. If a housing and public utilities IT entity carries out several activities related to different functions listed in the specified directory, the housing and public utilities IT entity shall indicate several functions in the centralized collection information system.

      16. The administrator of the centralized collection information system shall review the application within 5 working days and notify the housing and public utilities information system entity, which is the owner and/or occupier of the housing and public utilities information system facility, of the approval or rejection of the application to the e-mail address specified in the application.

      The administrator of the centralized collection information system shall refuse an application if the information provided in the application is incomplete.

      17. If the Administrator of the centralized collection information system approves the application, the authorized body shall agree with the housing and utilities information system entity, which is the owner and (or) possessor of the housing and utilities information system facility, on the integration of the housing and utilities information system facility with the centralized collection information system and conduct testing of the housing and utilities information system facility.

      18. When integrating a housing and communal services information system or a centralized data collection information system with the information systems of the “electronic government” of a state body, the integration shall be carried out in accordance with the legislation on information technology of the Republic of Kazakhstan.

      19. Access to information and posting of information in the centralized collection information system shall be provided to central government agencies, local executive bodies, other government agencies and utility service providers through a personal account, in accordance with an agreement concluded with the authorized body.

      Subjects of information technology in the sphere of public utilities, in the absence of ownership and (or) possession of a housing and public utilities information technology facility, shall keep records of the information specified in subparagraphs 9), 10), 12), 14 ) and 15) of paragraph 4 of these Rules in the centralized collection information system through a personal account upon registration in accordance with the agreement.

      20. Access rights of housing and communal services IT subjects to the centralized data collection information system shall be terminated in the following cases:

      1) expiration of the period for which access rights were granted in accordance with the agreement concluded with the authorized body;

      2) placement in the information system of a centralized collection of information on the revocation of access rights;

      3) posting in the centralized information collection information system about the refusal of access rights by a person who was granted access rights to perform actions in the centralized information collection information system on behalf of the housing and communal services information system entity;

      4) termination of access rights of a user of the centralized collection information system who has granted authority to perform actions in the centralized collection information system on his behalf to another person;

      5) termination or identification of the absence of grounds based on which a person was granted access rights;

      6) identification of the fact that the subject of housing and communal services information technology submitted false information in the application to the centralized collection information system;

      7) in other cases provided for by the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      21. Subjects of information technology in the housing and communal services sector shall have access to the open part of the centralized collection information system and to the information posted in it without undergoing registration procedures.

      22. Access to the closed part of the system and to the information contained therein shall be ensured by providing functional capabilities in personal accounts intended for work in the centralized collection information system, and (or) using other information technology objects after completing the registration procedure and concluding an agreement with the authorized body.

      23. Storage of information in housing and communal services information systems shall be ensured by housing and communal services information systems entities and in the centralized collection information system by the authorized body.

      24. The subjects of information technology in the housing and communal services sector shall transfer information to the centralized collection information system in compliance with the requirements of the legislation of the Republic of Kazakhstan in the areas of information technology, information security and personal data protection.

      25. The authorized body or the Administrator shall provide or distribute, including transfer, information about the subjects of information technology in the housing and communal services sector, in compliance with the requirements of the legislation of the Republic of Kazakhstan in the areas of information technology, ensuring information security and protecting personal data.

Chapter 4. Functioning of information technology facilities in the housing and communal services sector

      26. To ensure the reliability and safety of the functioning of housing and communal services information technology facilities, technical means used for storing, processing and transmitting information shall be are carried out in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan in the areas of information technology, ensuring information security and protecting personal data, as well as the standards in force in the territory of the Republic of Kazakhstan.

      27. Voting of the owner of an apartment or non-residential premises shall be carried out through information technology facilities in the sphere of housing relations and housing and communal services, a cellular subscriber device and using other methods not prohibited by the legislation of the Republic of Kazakhstan, with mandatory identification of the owner of the apartment or non-residential premises.

      The results of electronic voting shall be recorded through information technology facilities in the field of housing relations and housing and communal services.

      When summing up the voting results, the votes of the owners of apartments and non-residential premises shall be taken into account at a meeting held in person and through an information technology facility in the sphere of housing relations and housing and communal services, by means of a written survey and through an information technology facility in the sphere of housing relations and housing and communal services.

      When generating an electronic document, the storage of meeting minutes shall be carried out in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan “On Electronic Documents and Electronic Digital Signatures”.

      28. The information technology facility in the sphere of housing relations and the housing stock shall provide access to an information resource to ensure verification of an electronic digital signature in an electronic document, including one printed on paper.

      29. Housing and communal services information systems shall be provided with the function of receiving and transmitting applications from consumers of communal services to suppliers of communal services through integration with the centralized collection information system.

      30. The subject of housing and communal services information technology, who has posted information through a personal account in the housing and communal services information technology facility, shall receive an automatic notification of confirmation of the posting of information, with the date of receipt and transfer of the information recorded.

      31. The use of functionality in housing and communal services information technology facilities shall be carried out in accordance with the access rights granted to housing and communal services information technology entities.

      32. Centralized collection information systems provide information to housing and communal services IT facilities through integration, in accordance with an agreement concluded with the authorized body.

      33. Housing and communal services IT facilities shall be provided with continuous operation.

      34. The authorized body and the owner or holder of the information technology facility shall ensure the following:

      1) uninterrupted year-round and round-the-clock operation of housing and communal services information technology facilities;

      2) fast (no more than one hour) restoration of the operability of housing and communal services information systems facilities in the event of their failure;

      3) continuous monitoring of events and the current state of the centralized data collection information system and housing and communal services information systems, which allows for continuous monitoring of the availability of the centralized data collection information system software and hardware complex and the current state of equipment use, as well as immediate generation of notifications to owners and/or holders of housing and communal services information systems regarding failure of the centralized data collection information system.

  Appendix
to the Rules for the formation, processing, and centralized collection and storage of information in electronic form, including the operation of information technology facilities in the sphere of housing relations and housing and communal services

List of required fields of the Table for filling in the summary data in the information system for centralized collection and storage of electronic information resources in the field of housing relations and housing and communal services (IS for centralized collection) based on the results of the registration of functioning multi-apartment residential buildings

Item №

Field name

Description

Data type

1

2

3

4

1

Cadastral number of the house

Selecting, entering and/or changing the cadastral number of a house.

Line, 200 characters

2

Classifier code

Classifier code of administrative-territorial objects from the Address Register.

Line, 500 characters

3

Registration code

House address registration code

String, 16 characters, leading zeros possible.

4

Target purpose (letter according to plan)

Provide the ability to change the intended use (plan letter) of a house. Select a value from the directory.

Meaning from the directory "Targeted purposes": for the construction and use of a multi-apartment residential building (hereinafter referred to as MRB)

5

Fund category

Provide the ability to change the fund category. Select a value from the directory.

Value from the directory "Fund categories":
- Residential
- Non-residential

6

Condominium registration availability

Indication of the state registration of the condominium property.

Values:
Yes
No

7

Availability of technical passport

Indication of the availability of a technical passport for the house.

Values:
Yes
No

8

Balance sheet ownership

Provide the ability to change balance sheet ownership. Select a value from the directory.

Value from the reference book "Balance Sheet Attribution":
- Private (if there is common property in a condominium) - Private (all apartments and non-residential premises belong to a single owner)
- State (state-owned enterprises);
- State (state institutions)

9

Number of elevators

Indication of the availability of elevators in MRB.

Non-negative integer or zero if none exists.

10

Availability of electricity

Indication of the presence of electricity connection in MRB.

Values:
Yes
No

11

Year of construction

Provide the ability to change the year the building was built, if it differs from the year it was commissioned.

Non-negative integer indicating the year of commissioning.

12

Major repairs

Provide the ability to change < date.month.year > of the last major maintenance.

Date< date.month.year >

13

Total number of rooms in the house

Total number of premises in the building from the Address Register:
Residential
Non-residential
Parking spaces.

Non-negative integer

14

Number of floors

Provide the ability to change the number of floors in the building.

Non-negative integer

15

Number of apartments

The number of premises with the type "Apartment" in the building from the Address Register.

Non-negative integer

16

Number of non-residential premises

The number of premises with the type "Non-residential premises" in the building from the Address Register.

Non-negative integer

17

Type of heat supply

Provide the ability to change the heat supply type. Select a value from the reference book.

Value from the directory "Heat supply type":
- central - autonomous - individual units - none

18

Type of heat supply

Provide the ability to change the heating type. If the heating type is central, select a value from the directory.

Value from the directory "Type of heat supply":
- open
- closed

19

Gas supply type

Provide the ability to change the gas supply type. Select a value from the directory.

Value from the directory "Gas supply type":
- network (natural)
- liquefied (gas tank)
- liquefied (cylinders)
- absent

20

Availability of a gas pipeline

Provide the ability to change the availability of a gas pipeline in MRB.

Values:
Yes
No

21

Type of hot water supply

Provide the ability to change the hot water supply type. Select a value from the reference book.

Value from the directory "Type of hot water supply":
- central
- autonomous
- individual installations - none

22

Water supply type

Provide the ability to change the water supply type. Select a value from the directory.

Value from the directory "Type of water supply":
- centralized (network or pump )
- decentralized (wells, boreholes)

23

Availability of running water

Provide the ability to change the availability of water supply in MRB.

Values:
Yes
No

24

Type of drainage

Provide the ability to change the drainage type. Select a value from the directory.

Meaning from the directory "Type of water disposal":
- centralized
- septic tank (cesspool)
- outdoor toilet

25

Availability of sewerage

Provide the ability to change the presence of sewerage in MRB.

Values:
Yes
No

26

Number of common house meters

Provide the ability to change the number of common house meters in a building.

Non-negative integer

27

Situation at home

Provide the ability to change the situation at home. Select a value from the directory.

Value from the reference book "House Situation":
- functioning
- functioning (requires major repairs)
- functioning (included in the renovation program)
- not functioning (abandoned, empty, disconnected from infrastructure)
- recognized as emergency

28

Reason for leaving the house

Provide the ability to change the reason for leaving home. If data exists in the field, display the value when using the passport data change function.

Line, 500 characters

29

Availability of a barrier-free environment


Values:
Yes
No