Алатау қаласын дамыту жөніндегі кеңес туралы ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің 2025 жылғы 31 қазандағы № 175-ө Өкімі.

      "Алатау қаласын дамытудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2025 жылғы 26 қыркүйектегі № 1015 Жарлығының 5-тармағының 1) тармақшасына сәйкес қоса беріліп отырған Алатау қаласын дамыту жөніндегі кеңес туралы ереже бекітілсін.

      Премьер-Министр О. Бектенов

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
2025 жылғы 31 қазандағы
№ 175-ө өкімімен
бекітілген

Алатау қаласын дамыту жөніндегі кеңес туралы ереже

      Осы Алатау қаласын дамыту жөніндегі кеңес туралы ереже (бұдан әрі – Ереже) Алатау қаласын дамыту жөніндегі кеңестің (бұдан әрі – Кеңес) өкілеттіктерін, Алатау қаласының арнаулы мәртебе шеңберінде жұмыс істеуін қамтамасыз ету мақсатында оның орталық және жергілікті атқарушы органдармен, сондай-ақ Қазақстан Республикасының басқа да мемлекеттік органдарымен және ұйымдарымен өзара іс-қимылын ұйымдастыру ерекшеліктерін айқындайды.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Кеңес Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі басқаратын алқалы орган болып табылады.

      2. Кеңес бір мезгілде Алатау қаласының арнаулы мәртебе шеңберінде жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін құрылған "Alatau City Authority" мемлекеттік қорының (бұдан әрі – ACA) жоғары басқару органы болып табылады.

      3. Кеңестің қызметі Қазақстан Республикасының Конституциясына, "Коммерциялық емес ұйымдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Алатау қаласын дамытудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2025 жылғы 26 қыркүйектегі № 1015 Жарлығына (бұдан әрі – Жарлық), Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілеріне, осы Ережеге және АСА-ның жарғысына сәйкес жүзеге асырылады.

2-тарау. Кеңестің міндеттері

      4. Кеңестің негізгі міндеттері:

      1) Алатау қаласында халықаралық маңызы бар өңірлік іскерлік және инновациялық белсенділік орталығын қалыптастыру мақсатында Жарлықты іске асыру;

      2) Алатау қаласында кәсіпкерліктің өсіп келе жатқан және жаңа салаларына инвестициялар және әртүрлі қызмет салаларына инновацияларды ендіру есебінен жеделдетілген әлеуметтік-экономикалық дамуға бағытталған ерекше институционалдық ортаның қалыптасуын қамтамасыз ету;

      3) Алатау қаласын дамытуға инвестицияларды тарту және қорғау үшін институттардың және институционалдық базаның сапалық жағынан жаңа деңгейінің қалыптасуын қамтамасыз ету;

      4) Алатау қаласының арнаулы мәртебесінің негізгі бағыты мен мазмұнына сәйкес Алатау қаласының тұрақты және үдемелі дамуын қамтамасыз ету;

      5) АСА-ның атқарушы органын, сапалы негізгі кәсіби құрамын қалыптастыру және АСА-ға жалпы басшылық ету болып табылады.

3-тарау. Кеңестің функциялары

      5. Кеңес өз қызметі шеңберінде:

      1) АСА-ның атқарушы органын тағайындайды;

      2) АСА-ға және Алатау қаласын арнаулы мәртебе жағдайында дамытуға жалпы басшылықты жүзеге асырады;

      3) Алатау қаласын дамытудың басым бағыттарын және даму стратегиясын бекітеді, сондай-ақ оның іске асырылуына мониторингті жүзеге асырады;

      4) саясатты, регламенттерді, ережелерді және орындауға міндетті басқа да құжаттарды, оның ішінде инвестицияларды тарту, Алатау қаласының іскерлік белсенділігі мен инновацияларын дамыту және басқа да мәселелер бойынша өзге де құжаттарды бекітеді;

      5) Алатау қаласының бас жоспарын, оған өзгерістер мен толықтырулар енгізуді келіседі;

      6) АСА қызметінің оның жарғылық мақсаттары мен міндеттеріне сәйкестігін бақылауды жүзеге асырады;

      7) Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасымен және Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкімен бірлесіп Қазақстан Республикасының Үкіметіне бекітуге енгізу үшін Алатау қаласының арнаулы мәртебесі құқықтық режимінің жұмыс істеуі тұжырымдамасының жобасын келіседі;

      8) Кеңестің міндеттерінде көзделген өзге де мәселелерді қарайды;

      9) АСА-ға қатысты оның Жарғысында көзделген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

4-тарау. Кеңестің құқықтары

      6. Кеңес өзінің міндеттеріне сәйкес өз құзыреті шегінде:

      1) қаралатын мәселелер бойынша орталық және жергілікті мемлекеттік органдардың орындауы үшін міндетті болатын тиісті шешімдер қабылдайды;

      2) Қазақстан Республикасының Президентіне Кеңестің шешімдерін орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін орталық және жергілікті мемлекеттік органдардың басшыларын, сондай-ақ квазимемлекеттік сектор субъектілерін тәртіптік жауаптылыққа тарту, оның ішінде атқарып отырған лауазымдарынан босату жөнінде ұсыныстар енгізеді;

      3) инвестициялар тарту, Алатау қаласының іскерлік белсенділігі мен инновацияларын дамыту мәселелері, сондай-ақ оның арнаулы мәртебесіне байланысты өзге де мәселелер бойынша шешімдер қабылдайды;

      4) Алатау қаласының арнаулы мәртебе жағдайында жұмыс істеуін қамтамасыз ету мақсатында Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы ұсыныстар әзірлейді, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкіметімен бірлесіп оларды дайындауға және іске асыруға қатысады;

      5) Алатау қаласын дамытуға байланысты мәселелер бойынша Қазақстан Республикасының орталық мемлекеттік, жергілікті атқарушы органдарымен және өзге де ұйымдармен өзара іс-қимыл жасауды жүзеге асырады, олардың өкілдерін шақыртады және тыңдайды, қажетті материалдарды сұратады және алады, консультациялар жүргізеді;

      6) қаралатын мәселелер бойынша консультациялар жүргізу үшін ғалымдарды, мамандарды, сарапшылар мен консультанттарды тартады;

      7) уақытша және тұрақты жұмыс істейтін сарапшылық және жұмыс топтарын ұйымдастырады;

      8) Кеңестің міндеттерінен немесе функцияларынан туындайтын құжаттарды бекітеді және келіседі;

      9) өз міндеттері мен функцияларын іске асыру үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де құқықтарды жүзеге асырады.

5-тарау. Кеңестің мүшелері

      7. Кеңес он екі мүшеден тұрады, оның кемінде бесеуі тәуелсіз мүшелер болып табылады.

      8. Кеңестің құрамына шығатын тәуелсіз мүшенің орнына жаңа тәуелсіз мүшені енгізу Кеңестің төрағасына немесе оның орынбасарына жолданған өтініш бойынша жүзеге асырылады.

      9. Некемен немесе жақын туыстықпен байланысқан адамдар, сондай-ақ Қордың штаттағы жұмыскерлері, оның ішінде Қордың директоры және оның орынбасарлары, бас бухгалтері Кеңес мүшелері бола алмайды.

      10. Кеңеске тәуелсіз мүшелер болып табылмайтын өзге де мүшелердің қатысуы Жарлықпен бекітілген Кеңес құрамына сәйкес лауазымы бойынша жүзеге асырылады.

      11. Кеңестің құрамына жаңа мүшелерді енгізу немесе оның сандық құрамын өзгерту Жарлыққа тиісті өзгерістер енгізу арқылы Қазақстан Республикасының Президентімен келісілуге тиіс.

      12. Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі Кеңестің төрағасы болып табылады.

      13. Кеңестің төрағасы немесе оның орынбасары:

      1) Кеңестің қызметіне жалпы басшылықты жүзеге асыруға;

      2) Кеңестің отырыстарына төрағалық етуге;

      3) Кеңес шешімдерінің іске асырылуына жалпы бақылауды жүзеге асыруға құқылы.

      14. Кеңес төрағасының екі орынбасары болады, олардың біреуі Кеңестің тәуелсіз мүшесі болып табылады.

      15. Кеңестің мүшелері:

      1) Кеңестің отырыстарына бастамашылық жасауға;

      2) Кеңестің барлық отырысына қатысуға және Кеңестің отырысында қаралатын кез келген мәселелерді талқылауға;

      3) Кеңес отырысының күн тәртібі және Кеңес отырысының күн тәртібін қалыптастыру кезінде мәселелерді талқылау тәртібі бойынша ұсыныстар енгізуге;

      4) Кеңестің отырыстарына материалдар мен оның шешімдерінің жобаларын дайындауға қатысуға;

      5) АСА-дан, орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардан Кеңестің өкілеттіктеріне және Алатау қаласын дамыту мәселелеріне тікелей қатысы бар ақпарат пен материалдарды сұратуға және алуға;

      6) Кеңес төрағасын жазбаша хабардар ету арқылы өз өкілеттігін мерзімінен бұрын тоқтатуға құқылы.

      16. Кеңестің тәуелсіз мүшелері:

      1) АСА-ға, оның ішінде белгілі бір мақсаттарға және белгілі бір шарттармен ерікті мүліктік жарналар мен қайырмалдықтар енгізуге құқылы;

      2) Алатау қаласын ілгерілетуге ықпал етеді және Алатау қаласын дамытуға инвестициялар тарту мақсатында шетелдік инвесторлармен, технологиялық компаниялармен, шет мемлекеттермен және халықаралық ұйымдармен қарым-қатынастарды дамытады;

      3) қалаға арнаулы мәртебе беру мақсаттарына қол жеткізу үшін Алатау қаласын дамыту мәселелерін қарау кезінде сарапшылық үлесін, білімін, тәжірибесін және өзінің кәсіби көзқарасын қосады, талқылауға қатысады және тиісті ұсынымдар мен ескертулер береді.

      17. Кеңестің барлық мүшелері өз функцияларын жүзеге асыру кезінде:

      1) Жарлықта көзделген арнаулы мәртебенің негізгі бағыттары мен мазмұнына сәйкес Алатау қаласын арнаулы мәртебе жағдайында дамытудың ең жақсы мүдделері үшін әрекет етеді;

      2) жеке, корпоративтік немесе ведомстволық сипаттағы мүдделер қақтығысының туындауын болғызбайды.

6-тарау. Кеңестің отырыстарын ұйымдастыру

      18. Кеңестің отырыстарын тиісті күнтізбелік жылдың жартыжылдығында 1 (бір) реттен сиретпей Кеңес төрағасы немесе оның орынбасарларының бірі өз бастамасы бойынша өткізеді немесе ол Кеңес мүшесінің бастамасы бойынша өткізіледі.

      19. Қажет болған жағдайда Кеңестің кезектен тыс отырыстары, оның ішінде сырттай, аудио және бейнеконференция арқылы немесе аралас түрде өткізілуі мүмкін.

      20. Сырттай дауыс беру құпия ақпаратты қорғау жөніндегі қажетті талаптарды сақтай отырып, электрондық түрде немесе қағаз жеткізгіште өткізіледі. Сырттай дауыс беруге арналған мерзім мәліметтер мен дауыс беруге арналған күн тәртібі жіберілген күннен бастап 10 (он) сағаттан кем болмауға және 2 (екі) жұмыс күнінен аспауға тиіс. Көрсетілген мерзімде жауап болмаған жағдайда Кеңес мүшесі дауыс беруден бас тартты деп есептеледі. Егер Кеңес мүшелерінің жалпы санының кемінде үштен бір бөлігі дауыс берсе, сырттай дауыс беру өткізілді деп саналады.

      21. Кеңес отырысын шақырған кезде Кеңес отырыстарын өткізудің нысаны, күні, орны мен уақыты айқындалады, бұл туралы Кеңес хатшысы Кеңестің барлық мүшелеріне алдағы Кеңес отырысының күн тәртібіне енгізілген мәселелер туралы барлық қажетті материалдар мен ақпаратты қоса бере отырып, 1 (бір) жұмыс күні ішінде электрондық пошта арқылы хабарлауға міндетті.

      22. Кеңес отырысының күні мен уақыты отырыс өткізілгенге дейін кемінде екі апта бұрын айқындалуға тиіс.

      23. Кеңес хатшысы Кеңес отырысының орны немесе уақытының өзгергені туралы Кеңестің барлық мүшелерін алдын ала хабардар етуге тиіс.

      24. Кеңес отырысының орны немесе уақытының өзгергені туралы хабарлама Кеңес мүшелеріне Кеңес мүшесінің хабарламаны алуына кепілдік беретін кез келген нысанда жіберіледі.

      25. Кеңес мүшелері Кеңестің отырысы туралы хабархатты алғаннан кейін
1 (бір) жұмыс күні ішінде күн тәртібіне қарауға жататын қосымша мәселелерді енгізуге құқылы.

      26. Отырыстың түпкілікті күн тәртібін Кеңес төрағасының немесе оның орынбасарының тапсырмасы бойынша Кеңес хатшысы қалыптастырады және ол Кеңес мүшелеріне оның отырысы өтетін күнге дейін кемінде 1 (бір) апта бұрын таратылуға тиіс.

      27. Кеңестің отырысына Кеңес төрағасы, ал отырысты төрағаның орынбасары шақырған жағдайда – тиісті орынбасары төрағалық етеді.

      28. Кеңес отырысында Кеңес төрағасы болмаған жағдайда Кеңес отырысына оның орынбасарларының бірі төрағалық етеді.

      29. Кеңестің шешімдері хаттамамен ресімделеді, оған Кеңес отырысына төрағалық ететін адам қол қояды және оны Кеңес хатшысы дайындайды.

      30. Кеңес отырыстары Кеңес мүшелерінің жалпы санының кемінде үштен екісі қатысқан кезде заңды болады.

      31. Кворум болмаған кезде Кеңес төрағасы немесе оның орынбасары отырыстың ауысқаны туралы хабарлайды және оны өткізу күнін айқындайды

      32. Кеңестің шешімдері отырысқа қатысып отырған Кеңес мүшелерінің консенсусы (елеулі қарсылықтар болмаған жағдайда) негізінде қабылданады.

      33. Нақты мәселе бойынша консенсусқа қол жеткізілмеген жағдайда, егер осы мәселені қарауды оның бастамашысы кері қайтарып алмаса, оны қарау Кеңестің келесі отырысына қайта шығарылады. Бұл жағдайда, егер осы Ережеде өзгеше көзделмесе, шешім қатысып отырған Кеңес мүшелерінің төрттен үш бөлігін құрайтын көпшілік даусымен қабылданады. Бұл ретте Кеңестің әрбір мүшесі бір дауысқа ие болады.

      34. Кеңестің мүшесі отырыстарға жеке өзі және өкілеттік беру құқығынсыз қатысады.

      35. Белгіленген тәртіппен бекітілген Кеңес отырысының күн тәртібіндегі мәселелер бойынша Кеңестің шешімдері бетпе-бет ашық дауыс беру арқылы қабылданады.

      36. Кеңес отырыстары конференцбайланыс арқылы, сондай-ақ өзге де байланыс құралдарын пайдалана отырып өткізілуі мүмкін.

      37. Отырысқа қатысатын Кеңес мүшелері отырыстың күн тәртібіндегі мәселені қарау кезінде жеке, корпоративтік немесе ведомстволық сипаттағы мүдделер қақтығысының бар-жоғы туралы мәлімдеуге міндетті.

      38. Кеңестің шешімдері бұқаралық ақпарат құралдарында жариялануы немесе Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес кез келген өзге тәсілмен назарға жеткізілуі мүмкін.

      39. Кеңес отырысының хаттамасын жүргізуді Кеңес хатшысы жүзеге асырады.

      40. Кеңес хатшысы:

      1) Кеңестің мүшелерін Кеңес отырыстарының өткізілетін күні, орны мен уақыты, ұсынылатын күн тәртібі туралы хабардар етеді және оларды қажетті материалдармен уақтылы қамтамасыз етеді.

      2) Кеңес отырыстарының хаттамасын жүргізеді;

      3) Кеңес отырысы күн тәртібінің жобасы мен түпкілікті нұсқасын қалыптастырады;

      4) орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдарға Кеңестің және оның мүшелерінің Кеңестің міндеттерін орындау үшін қажетті ақпарат пен материалдарды ұсыну жөніндегі сұрау салуларын жібереді;

      5) Кеңес шешімдерінің орындалуына мониторинг жүргізеді және тоқсан сайын олардың нәтижелері туралы Кеңестің мүшелерін хабардар етеді.

      41. Егер Кеңес шешімімен өзгеше белгіленбесе, ақпарат беру туралы сұрау салулар Кеңес хатшысы арқылы жіберіледі.

7-тарау. Кеңестің жұмыс органы

      42. Кеңестің жұмыс органы АСА болып табылады.

      43. Кеңестің жұмыс органы:

      1) хатшыға Кеңесте қарауды талап ететін мәселелерді енгізеді;

      2) Кеңес отырыстарына материалдар дайындауды ұйымдастырады және осы ретте Кеңес хатшысына жәрдемдеседі;

      3) Кеңес отырыстарын материалдық-техникалық, оның ішінде қажетті орынмен қамтамасыз етуді және бетпе-бет отырыс өткізілген жағдайда Кеңес мүшелерінің ұшуы мен тұруына арналған шығыстарды жабуды жүзеге асырады.

Об утверждении Положения о Совете по развитию города Алатау

Распоряжение Премьер-Министра Республики Казахстан от 31 октября 2025 года № 175-р.

      В соответствии с подпунктом 1) пункта 5 Указа Президента Республики Казахстан от 26 сентября 2025 года № 1015 "О некоторых вопросах развития города Алатау" утвердить прилагаемое Положение о Совете по развитию города Алатау.

      Премьер-Министр О. Бектенов

  Утверждено распоряжением
Премьер-Министра
Республики Казахстан
от 31 октября 2025 года № 175-р.

Положение
о Совете по развитию города Алатау

      Настоящее Положение о Совете по развитию города Алатау (далее – Положение) определяет полномочия Совета по развитию города Алатау (далее – Совет), особенности организации его взаимодействия с центральными и местными исполнительными органами, а также другими государственными органами и организациями Республики Казахстан в целях обеспечения функционирования города Алатау в рамках специального статуса.

Глава 1. Общие положения

      1. Совет является коллегиальным органом, возглавляемым Премьер-Министром Республики Казахстан.

      2. Совет одновременно является высшим органом управления государственного фонда "Alatau City Authority" (далее – АСА), созданного в обеспечение функционирования города Алатау в рамках специального статуса.

      3. Деятельность Совета осуществляется в соответствии с Конституцией Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О некоммерческих организациях", Указом Президента Республики Казахстан от 26 сентября 2025 года № 1015 "О некоторых вопросах развития города Алатау" (далее – Указ), иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан, настоящим Положением и Уставом АСА.

Глава 2. Задачи Совета

      4. Основными задачами Совета являются:

      1) реализация Указа в целях формирования регионального центра деловой и инновационной активности международного значения в городе Алатау;

      2) обеспечение формирования в городе Алатау особой институциональной среды, направленной на ускоренное социально-экономическое развитие за счет инвестиций в растущие и новые отрасли предпринимательства и внедрения инноваций в различные сферы деятельности;

      3) обеспечение формирования качественно нового уровня институтов и институциональной базы для привлечения и защиты инвестиций в развитие города Алатау;

      4) обеспечение стабильного и поступательного развития города Алатау в соответствии с основным направлением и содержанием специального статуса города Алатау;

      5) формирование исполнительного органа, качественного профессионального состава АСА и общее руководство АСА.

Глава 3. Функции Совета

      5. В рамках своей деятельности Совет:

      1) назначает исполнительный орган АСА;

      2) осуществляет общее руководство АСА и развитием города Алатау в специальном статусе;

      3) определяет приоритетные направления и утверждает стратегию развития города Алатау, а также осуществляет мониторинг ее реализации;

      4) утверждает политику, регламенты, положения и другие обязательные для исполнения документы, в том числе иные документы по вопросам привлечения инвестиций, развития деловой активности и инноваций города Алатау и другим вопросам;

      5) согласовывает генеральный план города Алатау, внесение в него изменений и дополнений;

      6) осуществляет контроль за соответствием деятельности АСА его уставным целям и задачам;

      7) согласовывает проект Концепции функционирования правового режима специального статуса города Алатау для внесения на утверждение Правительству Республики Казахстан совместно с Генеральной прокуратурой Республики Казахстан и Национальным Банком Республики Казахстан;

      8) рассматривает иные вопросы, предусмотренными задачами Совета;

      9) осуществляет иные функции в отношении АСА, предусмотренные его Уставом.

Глава 4. Права Совета

      6. В соответствии со своими задачами Совет в пределах своей компетенции:

      1) принимает соответствующие решения по рассматриваемым вопросам, обязательные для исполнения центральными и местными государственными органами;

      2) вносит Президенту Республики Казахстан предложения по привлечению к дисциплинарной ответственности, в том числе освобождению от занимаемых должностей, руководителей центральных и местных исполнительных органов, а также субъектов квазигосударственного сектора за неисполнение или ненадлежащее исполнение решений Совета;

      3) принимает решения по вопросам привлечения инвестиций, развития деловой активности и инноваций города Алатау, а также иным вопросам, связанным с его специальным статусом;

      4) вырабатывает предложения о внесении изменений и дополнений в действующее законодательство Республики Казахстан, а также совместно с Правительством Республики Казахстан участвует в их подготовке и реализации в целях обеспечения функционирования города Алатау в специальном статусе;

      5) осуществляет взаимодействие с центральными государственными, местными исполнительными органами Республики Казахстан и иными организациями, приглашает и заслушивает их представителей, запрашивает и получает необходимые материалы, проводит консультации по вопросам, связанным с развитием города Алатау;

      6) привлекает для проведения консультаций по рассматриваемым вопросам ученых, специалистов, экспертов и консультантов;

      7) организовывает временно и постоянно действующие экспертные и рабочие группы;

      8) утверждает и согласовывает документы, вытекающие из задач и функций Совета;

      9) осуществляет иные права в соответствии с законодательством Республики Казахстан для реализации своих задач и функций.

Глава 5. Члены Совета

      7. Совет состоит из двенадцати членов, из которых не менее пяти являются независимыми.

      8. Включение в состав Совета нового независимого члена вместо выбывающего осуществляется по заявлению, адресованному председателю Совета или его заместителю.

      9. Членами Совета не могут быть лица, связанные браком или близким родством, а также штатные работники Фонда, в том числе директор и его заместители, главный бухгалтер Фонда.

      10. Участие в Совете иных членов, не являющихся независимыми, осуществляется по должности согласно составу Совета, утвержденному Указом.

      11. Включение в состав Совета новых членов или изменение его количественного состава подлежит согласованию с Президентом Республики Казахстан путем последующего внесения соответствующих изменений в Указ.

      12. Председателем Совета является Премьер-Министр Республики Казахстан.

      13. Председатель Совета или его заместитель вправе:

      1) осуществлять общее руководство деятельностью Совета;

      2) председательствовать на заседаниях Совета;

      3) осуществлять общий контроль за реализацией решений Совета.

      14. Председатель Совета имеет двух заместителей, один из которых является независимым членом Совета.

      15. Члены Совета вправе:

      1) инициировать заседания Совета;

      2) участвовать во всех заседаниях Совета и обсуждать любые вопросы, рассматриваемые на заседании Совета;

      3) вносить предложения по повестке дня заседания Совета и порядку обсуждения вопросов при формировании повестки заседания Совета;

      4) участвовать в подготовке материалов к заседаниям Совета и проектов его решений;

      5) запрашивать и получать от АСА, центральных государственных и местных исполнительных органов информацию и материалы, имеющие непосредственное отношение к полномочиям Совета и вопросам развития города Алатау;

      6) досрочно прекратить свои полномочия путем письменного уведомления председателя Совета.

      16. Независимые члены Совета:

      1) вправе вносить добровольные имущественные взносы и пожертвования в АСА, в том числе на определенные цели и под определенными условиями;

      2) способствуют продвижению города Алатау и развивают отношения с иностранными инвесторами, технологическими компаниями, иностранными государствами и международными организациями с целью привлечения инвестиций в развитие города Алатау;

      3) вносят экспертный вклад, знания, опыт и свое профессиональное видение при рассмотрении вопросов развития города Алатау в целях достижения целей присвоения городу специального статуса, участвуют в обсуждении и выдвигают соответствующие рекомендации и замечания.

      17. Все члены Совета при осуществлении своих функций:

      1) действуют в наилучших интересах развития города Алатау в специальном статусе, согласно основным направлениям и содержанию специального статуса, предусмотренного Указом;

      2) избегают возникновения конфликта интересов личного, корпоративного или ведомственного характера.

Глава 6. Организация заседаний Совета

      18. Заседания Совета проводятся не реже 1 (один) раза в полугодие соответствующего календарного года председателем Совета или одним из его заместителей по собственной инициативе или инициативе члена Совета.

      19. В случае необходимости могут проводиться внеочередные заседания Совета, в том числе заочно, посредством аудио- и видеоконференции или смешанно.

      20. Заочное голосование проводится в электронном виде с соблюдением необходимых требований по защите конфиденциальной информации или на бумажном носителе. Срок для заочного голосования не должен быть меньше 10 (десять) часов и превышать 2 (два) рабочих дня со дня рассылки материалов и повестки для голосования. В случае отсутствия ответа в указанный срок считается, что член Совета воздержался от голосования. Заочное голосование считается состоявшимся, если проголосовало не менее двух третей от общего числа членов Совета.

      21. При созыве заседания Совета определяются форма, дата, место и время проведения заседаний Совета, о чем секретарь Совета обязан известить всех членов Совета в течение 1 (один) рабочего дня посредством электронной почты с приложением всех необходимых материалов и информации о вопросах, включенных в повестку предстоящего заседания Совета.

      22. Дата и время заседания Совета подлежат определению не позднее чем за две недели до проведения заседания.

      23. Об изменении места или времени заседания Совета все члены Совета должны быть уведомлены секретарем Совета заранее.

      24. Уведомление об изменениях места или времени заседания Совета направляется членам Совета в любой форме, гарантирующей получение уведомления членом Совета.

      25. Члены Совета в течение 1 (один) рабочего дня после получения извещения о заседании Совета вправе включить в повестку дня дополнительные вопросы, подлежащие рассмотрению.

      26. Окончательная повестка заседания формируется секретарем Совета по поручению председателя Совета или его заместителя и подлежит рассылке членам Совета не позднее чем за 1 (один) неделю до дня его заседания.

      27. На заседании Совета председательствует председатель Совета, а в случае созыва заседания заместителем председателя – соответствующий заместитель.

      28. В случае отсутствия на заседании Совета председателя Совета на заседании Совета председательствует один из его заместителей.

      29. Решения Совета оформляются протоколом, который подписывается председательствующим на заседании Совета и готовится секретарем Совета.

      30. Заседания Совета правомочны при участии не менее двух третей от общего числа членов Совета.

      31. При отсутствии кворума председатель Совета или его заместитель объявляют о переносе заседания и определяют дату его проведения.

      32. Решения Совета принимаются на основе консенсуса (в отсутствие существенных возражений) присутствующих на заседании членов Совета.

      33. В случае недостижения консенсуса по конкретному вопросу его рассмотрение вновь выносится на следующее заседание Совета, если рассмотрение данного вопроса не отозвано его инициатором. В этом случае решение принимается квалифицированным большинством в три четверти голосов присутствующих членов Совета, если иное не предусмотрено настоящим Положением. При этом каждый член Совета имеет один голос.

      34. Члены Совета участвуют в заседаниях лично и без права делегирования.

      35. Решения Совета по вопросам повестки дня заседания Совета, утвержденной в установленном порядке, принимаются очным открытым голосованием.

      36. Заседания Совета могут проводиться посредством конференцсвязи, а также с использованием иных средств связи.

      37. Члены Совета, участвующие на заседании, при рассмотрении вопроса повестки дня заседания обязаны заявлять о наличии конфликта интересов личного, корпоративного или ведомственного характера.

      38. Решения Совета могут быть опубликованы в средствах массовой информации или доведены до сведения любым иным способом в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      39. Ведение протокола заседания Совета осуществляет секретарь Совета.

      40. Секретарь Совета:

      1) оповещает членов Совета о дате, месте и времени проведения, предлагаемой повестке дня заседаний Совета и своевременно обеспечивает их необходимыми материалами;

      2) ведет протокол заседаний Совета;

      3) формирует проект и окончательную повестку заседания Совета;

      4) направляет в центральные государственные и местные исполнительные органы запросы Совета и его членов о представлении информации и материалов, необходимых для выполнения задач Совета;

      5) ведет мониторинг выполнения решений Совета и ежеквартально информирует об их результатах членов Совета.

      41. Запросы о представлении информации направляются через секретаря Совета, если иное не установлено решением Совета.

Глава 7. Рабочий орган Совета

      42. Рабочим органом Совета является АСА.

      43. Рабочий орган Совета:

      1) вносит секретарю вопросы, требующие рассмотрения на Совете;

      2) организует подготовку материалов к заседаниям Совета и содействует в этом секретарю Совета;

      3) осуществляет материально-техническое обеспечение заседаний Совета, в том числе необходимым местом, и покрытие расходов на перелеты и проживание членов Совета в случае проведения очного заседания.

      ________________________________