Елішілік құндылықты дамыту бағдарламаларын және олардың үлгілік нысанын әзірлеу, келісу, бекіту, іске асыру және мониторингтеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2025 жылғы 11 қарашадағы № 958 қаулысы

      "Өнеркәсіптік саясат туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 8-бабының 3-1) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) Елішілік құндылықты дамыту бағдарламаларын әзірлеу, келісу, бекіту, іске асыру және мониторингтеу қағидалары;

      2) елішілік құндылықты дамыту бағдарламаларының үлгілік нысаны бекітілсін.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Өнеркәсіп және құрылыс министрлігіне жүктелсін.

      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
О. Бектенов

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2025 жылғы 11 қарашадағы
№ 958 қаулысымен
бекітілген

Елішілік құндылықты дамыту бағдарламаларын әзірлеу, келісу, бекіту, іске асыру және мониторингтеу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Елішілік құндылықты дамыту бағдарламаларын әзірлеу, келісу, бекіту, іске асыру және мониторингтеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Өнеркәсіптік саясат туралы" Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі – Заң) 8-бабының 3-1) тармақшасына сәйкес әзірленді және елішілік құндылықты дамыту бағдарламаларын әзірлеу, келісу, бекіту, іске асыру және мониторингтеу тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) ірі тапсырыс берушілер – кең таралған пайдалы қазбаларды қоспағанда, қатты пайдалы қазбаларды өндіру құқығына ие жер қойнауын пайдаланушылар; квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілері; қуаты аз табиғи монополия субъектілерін қоспағанда, табиғи монополиялар субъектілері; жүйе түзуші кәсіпорындар;

      2) өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – өнеркәсіп саласындағы басшылықты, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шекте салааралық үйлестіру мен өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыруды іске асыруға қатысуды жүзеге асыратын орталық атқарушы орган.

      3. Елішілік құндылықты дамыту бағдарламаларын (бұдан әрі – бағдарламалар) ірі тапсырыс берушілер өздерінің сатып алуындағы елішілік құндылық үлесін арттыру мақсатында үш жыл мерзімге әзірлейді.

2-тарау. Бағдарламаларды әзірлеу тәртібі

      4. Бағдарламалар мынадай бағыттарды көздейді:

      1) тауарларды сатып алудағы елішілік құндылық үлесін арттыру;

      2) өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттарды жоспарлау, жасасу және орындау;

      3) шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерін дамыту;

      4) өзге бағыттар.

      5. Бағдарламалардың әрбір бағыты бойынша ірі тапсырыс берушілердің нақты іс-қимылын, сондай-ақ осындай субъектілерге қатысты Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексінде айқындалатын жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау шараларын және нақты нысаналы көрсеткіштері бар өзге де іс-шараларды қамтитын іс-шаралар жоспарлары көзделеді.

      6. Бағдарламаларды ірі тапсырыс берушілер:

      1) соңғы үш жыл ішінде тауарларды сатып алудағы елішілік құндылықтың нақты үлесі бойынша көрсеткіштер (егер қызметті жүзеге асыру мерзімі кемінде үш жылды құраса, қызметті жүзеге асырудың барлық кезеңі үшін нақты көрсеткіштер ұсынылады);

      тауарларды сатып алудағы елішілік құндылық үлесі бойынша нысаналы көрсеткіштерді белгілеу үшін жоспарланған сатып алуларға талдау жүргізу жолымен бағдарлама мерзімі кезеңінде елішілік құндылық үлесінің жоспарлы көрсеткіштері;

      2) ірі тапсырыс берушілердің сұранысына және өңдеу өнеркәсібі кәсіпорындарының өндіріс көлеміне:

      кепілдендірілген сатып алу шарттары бойынша нысаналы индикаторларды белгілеу үшін – шығарылатын өнімді жеткізу;

      офтейк-келісімшарттар бойынша нысаналы индикаторларды белгілеу үшін – өңдеу өнеркәсібі кәсіпорындарының өндірісті кеңейтуі және/немесе жаңаларын құруы;

      келісімшарттық сатып алу шарттары бойынша нысаналы индикаторларды белгілеу үшін – офсеттік саясат қағидаттарында тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді жеткізу мүмкіндігі тұрғысынан жүргізілген талдау негізінде әзірлейді.

      7. Нысаналы индикаторлар:

      1) сатып алынатын тауарлардағы елішілік құндылық үлесі (бұл ретте жер қойнауын пайдаланушылар үшін жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарттар мен лицензиялар бөлінісінде сатып алынатын тауарлардағы елішілік құндылық үлесі бойынша нысаналы индикаторлар жеке белгіленеді);

      2) өнеркәсіпті сандық және ақшалай көріністе дамытуға бағытталған, жасалатын және орындалған шарттардың саны бойынша белгіленеді.

      Нысаналы индикаторларды белгілеу кезінде бағдарламалар бекітілгенге дейін жасалған өнеркәсіпті дамытуға бағытталған, қолданыстағы шарттар ескеріледі.

      8. Бағдарламалар Заңның 8-бабының 3-1) тармақшасына сәйкес бекітілетін үлгілік нысан бойынша әзірленеді.

      9. Бағдарламаларға ірі тапсырыс берушінің немесе тиісті мемлекеттік органның бастамасы бойынша елішілік құндылықты дамыту жөніндегі өзге де бағыттар енгізілуі мүмкін.

3-тарау. Бағдарламаларды келісу және бекіту тәртібі

      10. Ірі тапсырыс берушілер әзірлеген бағдарламалар уәкілетті органға келісуге жіберіледі.

      11. Қуаты аз табиғи монополия субъектілерін қоспағанда, табиғи монополиялар субъектілерінің бағдарламалары табиғи монополиялардың тиісті салаларында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік органның жазбаша келісімін алғаннан кейін уәкілетті органға келісуге енгізіледі.

      12. Табиғи монополиялардың тиісті салаларында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган және уәкілетті орган бағдарламаларды нысаналы индикаторлардың негізділігі мен өзектілігі, сондай-ақ шағын және орта кәсіпкерлікті дамыту жөніндегі іс-шаралардың болуы тұрғысынан қарайды.

      13. Табиғи монополиялардың тиісті салаларында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган бағдарламаларды олар келісуге келіп түскен күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде келіседі.

      Уәкілетті орган бағдарламаны келісуді ол келіп түскен күннен бастап жиырма жұмыс күні ішінде жүзеге асырады.

      Бағдарламаларды тиісті мемлекеттік органдармен келісу белгіленген мерзім шегінде міндетті түрде жүзеге асырылады.

      14. Мыналар:

      1) тауарларды сатып алудағы елішілік құндылық үлесі бойынша төмендетілген нысаналы индикаторлар;

      2) өнеркәсіптік-инновациялық қызмет субъектілерінің өтінімдер санын негізге алғанда өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттарды жоспарлау, жасасу жөніндегі сәйкес келмейтін индикаторлар;

      3) шағын және орта кәсіпкерлікті дамыту жөніндегі іс-шаралардың болмауы тиісті мемлекеттік органдардың бағдарламаларды келісуден бас тартуы үшін негіз болып табылады.

      15. Бағдарламаларды келісуден бас тартылған жағдайда ірі тапсырыс беруші бас тартуды алған күннен бастап он жұмыс күні ішінде бағдарламаларды пысықтайды және олар келіп түскен күннен бастап он жұмыс күні ішінде пысықталған бағдарламаларды қарайтын тиісті мемлекеттік органдарға оларды келісуге қайта ұсынады.

      16. Осы Қағидалардың 14-тармағында көзделген бағдарламаларды келісуден бас тарту үшін негіздер болмаған жағдайда тиісті мемлекеттік органдар ірі тапсырыс берушіге бағдарламаларды келісу туралы хабарлама жібереді.

      17. Бағдарламаларды ірі тапсырыс берушілер бағдарламаларды іске асыру жоспарланған кезеңнің алдындағы 1 желтоқсанға дейін бекітеді.

      18. Бағдарламаға:

      1) тиісті мемлекеттік органмен келісу бойынша ірі тапсырыс берушінің;

      2) ірі тапсырыс берушімен келісу бойынша тиісті мемлекеттік органның бастамасы бойынша 1 мамырға дейін өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілуі мүмкін.

4-тарау. Бағдарламаларды іске асыру және мониторингтеу

      19. Ірі тапсырыс берушінің бағдарламаларда көзделген нысаналы индикаторларға қол жеткізу процесі іске асыру болып табылады.

      20. Бағдарламалардың мониторингі бағдарламалардың іске асырылу барысы туралы ақпаратты жинау, жүйелеу, талдау және қорыту болып табылады.

      21. Бағдарламалардың мониторингін уәкілетті орган осы Қағидалардың 23-тармағына сәйкес ірі тапсырыс берушілер ұсынатын есептер негізінде жыл сайын 15 наурызға дейін жүргізеді.

      22. Бағдарламаларды мониторингтеу:

      1) бағдарламаларды іске асырудың ағымдағы жай-күйі туралы ақпаратты жыл сайын алуды;

      2) бағдарламалардың нысаналы көрсеткіштерін уақтылы өзектілендіруді қамтамасыз етеді.

      23. Ірі тапсырыс берушілер бағдарламалардың іске асырылуы туралы есепті уәкілетті органға мынадай тәртіппен ұсынады:

      1) осы Қағидалардың 7-тармағының 1) тармақшасы бойынша:

      жер қойнауын пайдаланушылар Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2018 жылғы 24 мамырдағы № 374 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17063 болып тіркелген) Жер қойнауын пайдаланушының пайдалы қатты қазбаларды барлау және өндіру, кең таралған пайдалы қазбаларды өндіру жөніндегі операцияларды жүргізу кезінде есептерді ұсыну қағидаларына сәйкес нысан бойынша;

      квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілері, жүйе түзуші кәсіпорындар және қуаты аз табиғи монополия субъектілерін қоспағанда, табиғи монополиялар субъектілері Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі орынбасарының – Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрінің 2013 жылғы 25 қазандағы № 331 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8923 болып тіркелген) ұйымдардың тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді сатып алудағы жергілікті қамту жөніндегі ақпаратты беру нысандары бойынша есептер;

      2) осы Қағидалардың 7-тармағының 2) тармақшасы бойынша:

      Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2022 жылғы 8 маусымдағы № 325 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 28451 тіркелген) Өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттарды жоспарлау және жасасу қағидаларында көзделген өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттардың орындалу барысы туралы есепке сәйкес нысан бойынша;

      3) "Мемлекеттік статистика туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабының 3-тармағының 2) тармақшасына сәйкес уәкілетті орган бекітетін нысанға сәйкес және растайтын құжаттармен (өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттардың электрондық көшірмелері, электрондық шот-фактуралар, тауарларды қабылдау-беру актілері) қоса нысаналы индикаторлар мен іс-шаралардың нақты орындалуы туралы есеп.

      24. Бағдарлама шеңберіндегі міндеттемелерді орындалды деп тану бағдарламаларда көзделген нысаналы индикаторларға қол жеткізілген кезде жүзеге асырылады.

      25. Кепілді сатып алу шарттарын, офтейк-келісімшарттарды және (немесе) келісімшарттық сатып алу шарттарын жасасуды және олар бойынша міндеттемелерді орындауды қоса алғанда, бағдарламаларда көзделген іс-шаралардың орындалуын растау бағдарламаны орындалды деп танудың міндетті шарты болып табылады.

      26. Бағдарламалардың орындалу фактісін уәкілетті орган бағдарламалардың жыл сайынғы мониторингінің қорытындылары бойынша осы Қағидалардың 23-тармағына сәйкес ұсынылған, бағдарламаларда көзделген барлық іс-шаралардың орындалуы және қол жеткізілген көрсеткіштер туралы мәліметтерді қамтитын есептердің негізінде растайды.

      27. Осы Қағидалардың 23-тармағында белгіленген тәртіппен есеп уақтылы ұсынылмаса және (немесе) мүлдем ұсынылмаса, бағдарлама орындамады деп саналады.

      28. Бағдарламалар орындамалған жағдайда мұндай орындамауға ірі тапсырыс беруші кінәлі болмаған жағдайларды қоспағанда, ірі тапсырыс берушіге Заңның 61-1-бабында көзделген шаралар қолданылады.

      Бағдарламаның орындалмауына ірі тапсырыс беруші кінәлі болмаса және ол еңсерілмейтін күш мән-жайларының, яғни төтенше және осы жағдайларда тойтаруға болмайтын мән-жайлардың (дүлей құбылыстар, ұрыс қимылдары, төтенше жағдай) салдарынан орындалмаған болса, осындай жағдайларға байланысты орындалмаған бағдарлама шеңберінде міндеттемелер орындалды деп саналады.

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2025 жылғы 11 қарашадағы
№ 958 қаулысымен
бекітілген

Елішілік құндылықты дамыту бағдарламаларының үлгілік нысаны

1. Ағымдағы жағдай

      1. Ірі тапсырыс берушілердің сатып алынатын тауарлардағы елішілік құндылық көрсеткіштерінің ағымдағы жағдайын сипаттау, оның ішінде 1-кестеге сәйкес.

      1-кесте

Көрсеткіш

Соңғы 3 жылдағы нақты көрсеткіштер

______ жыл

______ жыл

_____ жыл

мың теңге

ЕІҚ үлесі, %

мың теңге

ЕІҚ үлесі, %

мың теңге

ЕІҚ үлесі, %

1

2

3

4

5

6

7

8

1

ТЖҚ сатып алудың жалпы көлемі, оның ішінде:







1.1

тауарлар







1.2

жұмыстар







1.3

көрсетілетін қызметтер







      2. Елішілік құндылық үлесін арттырудағы проблемалық мәселелерді сипаттау.

2. Іс-шаралар жоспары

Тауарларды сатып алудағы елішілік құндылық үлесін арттыру бойынша

      2-кесте

Іс-шараның атауы

Іске асыру мерзімі

Өлшем бірлігі

Нысаналы көрсеткіштер

Ескертпе

______ жыл

______ жыл

______ жыл

1

2

3

4

5

6

7

8

Тауарларды сатып алудағы елішілік құндылық үлесін арттыру (%)





Қазақстандық тауар өндірушілерден тауарларды сатып алудың жалпы көлемін ұлғайту (млн теңге)





1.1

1-ші іс-шара







1.2

2-ші іс-шара







... іс-шара







2. Өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттарды жоспарлау, жасасу бойынша

      3-кесте

Іс-шараның атауы

Іске асыру мерзімдері

Өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттар жасасу жөніндегі нысаналы көрсеткіштер

Ескертпе

_____жыл

_____жыл

_____жыл

саны

млн теңге

саны

млн теңге

саны

млн теңге

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Кепілдендірілген сатып алу шарттары








1.1

1-ші іс-шара









1.2

2-ші іс-шара









... іс-шара









Офтейк-келісімшарттар








2.1

1-ші іс-шара









2.2

2-ші іс-шара









2.3

3-ші іс-шара









Келісімшарттық сатып алу шарттары








3.1

1-ші іс-шара









3.2

2-ші іс-шара









3.3

3-ші іс-шара









Шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерін дамыту бойынша

      4-кесте

Іс-шараның атауы

Іске асыру мерзімі

Ескертпе

_____
жыл

_____ жыл

____ жыл

1

2

3

4

5

6

1

1-ші іс-шара





2

2-ші іс-шара





3-ші іс-шара





Өзге бағыттар бойынша

      5-кесте

Іс-шараның атауы

Іске асыру мерзімі

Ескертпе

______ жыл

______ жыл

______ жыл

1

2

3

4

5

6

1

1-іс-шара





2

2-іс-шара





... іс-шара





Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау шаралары

      6-кесте

Қолдау шарасы

Іске асыру мерзімі

Шараның сипаттамасы

Жауапты органдар

1

2

3

4

5

1.1





1.2










Об утверждении Правил разработки, согласования, утверждения, реализации и мониторинга программ развития внутристрановой ценности и их типовой формы

Постановление Правительства Республики Казахстан от 11 ноября 2025 года № 958

      В соответствии с подпунктом 3-1) статьи 8 Закона Республики Казахстан "О промышленной политике" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) Правила разработки, согласования, утверждения, реализации и мониторинга программ развития внутристрановой ценности;

      2) типовую форму программ развития внутристрановой ценности.

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Министерство промышленности и строительства Республики Казахстан.

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
О. Бектенов

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
11 ноября 2025 года № 958

Правила разработки, согласования, утверждения, реализации и мониторинга программ развития внутристрановой ценности

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработки, согласования, утверждения, реализации и мониторинга программ развития внутристрановой ценности (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 3-1) статьи 8 Закона Республики Казахстан "О промышленной политике" (далее – Закон) и определяют порядок разработки, согласования, утверждения, реализации и мониторинга программ развития внутристрановой ценности.

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) крупные заказчики – недропользователи, обладающие правом на добычу твердых полезных ископаемых, за исключением общераспространенных полезных ископаемых; отдельные субъекты квазигосударственного сектора; субъекты естественных монополий, за исключением субъектов естественной монополии малой мощности; системообразующие предприятия;

      2) уполномоченный орган в области государственного стимулирования промышленности (далее – уполномоченный орган) – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в сфере промышленности, а также в пределах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан, межотраслевую координацию и участие в реализации государственного стимулирования промышленности.

      3. Программы развития внутристрановой ценности (далее – программы) разрабатываются крупными заказчиками сроком от трех лет в целях повышения доли внутристрановой ценности в их закупках.

Глава 2. Порядок разработки программ

      4. Программы предусматривают следующие направления:

      1) повышение доли внутристрановой ценности в закупках товаров;

      2) планирование, заключение и исполнение договоров, направленных на развитие промышленности;

      3) развитие субъектов малого и среднего предпринимательства;

      4) иные направления.

      5. По каждому направлению программ предусматриваются планы мероприятий, содержащие конкретные действия крупных заказчиков, а также меры государственной поддержки частного предпринимательства, определяемые Предпринимательским кодексом Республики Казахстан в отношении таких субъектов, и иные мероприятия с конкретными целевыми показателями.

      6. Программы разрабатываются крупными заказчиками на основании:

      1) показателей по фактической доле внутристрановой ценности в закупках товаров за последние три года (в случае, если срок осуществления деятельности составляет менее трех лет, предоставляются фактические показатели за весь период осуществления деятельности);

      2) плановых показателей доли внутристрановой ценности на период срока программы путем проведения анализа планируемых закупок для установления целевых показателей по доле внутристрановой ценности в закупках товаров;

      3) проведенного анализа потребности крупных заказчиков и объема производства предприятиями обрабатывающей промышленности на предмет возможности:

      поставки выпускаемой продукции – для установления целевых индикаторов по договорам гарантированного закупа;

      расширения и/или создания нового производства предприятиями обрабатывающей промышленности – для установления целевых индикаторов по офтейк-контрактам;

      поставки товаров, работ и услуг на принципах офсетной политики - для установления целевых индикатор по договорам контрактных закупок.

      7. Целевые индикаторы устанавливаются по:

      1) доле внутристрановой ценности в закупаемых товарах (при этом для недропользователей в разрезе контрактов и лицензий на недропользование целевые индикаторы по доле внутристрановой ценности в закупаемых товарах устанавливаются по отдельности);

      2) количеству заключаемых и исполненных договоров, направленных на развитие промышленности, в количественном и денежном выражении.

      При установлении целевых индикаторов учитываются действующие договора, направленные на развитие промышленности, заключенные до утверждения программ.

      8. Программы разрабатываются по типовой форме, утверждаемой в соответствии с подпунктом 3-1) статьи 8 Закона.

      9. В программы могут быть включены и иные направления по развитию внутристрановой ценности по инициативе крупного заказчика или соответствующего государственного органа.

Глава 3. Порядок согласования и утверждения программ

      10. Разработанные крупными заказчиками программы направляются на согласование в уполномоченный орган.

      11. Программы субъектов естественных монополий, за исключением субъектов естественной монополии малой мощности, вносятся на согласование в уполномоченный орган после получения согласования государственного органа, осуществляющего руководство в соответствующих сферах естественных монополий.

      12. Государственный орган, осуществляющий руководство в соответствующих сферах естественных монополий, и уполномоченный орган рассматривают программы на предмет обоснованности и актуальности целевых индикаторов, а также наличия мероприятий по развитию малого и среднего предпринимательства.

      13. Государственный орган, осуществляющий руководство в соответствующих сферах естественных монополий, согласовывает программы в течение пятнадцати рабочих дней со дня поступления на согласование.

      Уполномоченный орган осуществляет согласование программ в течение двадцати рабочих дней со дня их поступления.

      Согласование программ соответствующими государственными органами осуществляется в обязательном порядке в пределах установленного срока.

      14. Основаниями для отказа в согласовании программ соответствующими государственными органами являются:

      1) заниженные целевые индикаторы по доле внутристрановой ценности в закупках товаров;

      2) несоответствующие индикаторы по планированию, заключению договоров, направленных на развитие промышленности, исходя из количества заявок субъектов промышленно-инновационной деятельности;

      3) отсутствие мероприятий по развитию малого и среднего предпринимательства.

      15. В случае отказа в согласовании программ крупный заказчик в течение десяти рабочих дней со дня получения отказа дорабатывает программы и повторно представляет их на согласование соответствующим государственным органам, которые рассматривают доработанные программы в течение десяти рабочих дней со дня их поступления.

      16. В случае отсутствия оснований для отказа в согласовании программ, предусмотренных пунктом 14 настоящих Правил, соответствующие государственные органы направляют крупному заказчику уведомление о согласовании программ.

      17. Программы утверждаются крупными заказчиками до 1 декабря, предшествующего планируемому периоду реализации программ.

      18. В программы могут быть внесены изменения и (или) дополнения до 1 мая по инициативе:

      1) крупного заказчика по согласованию с соответствующим государственным органом;

      2) соответствующего государственного органа по согласованию с крупным заказчиком.

Глава 4. Реализация и мониторинг программ

      19. Реализацией программ является процесс достижения крупным заказчиком целевых индикаторов, предусмотренных в них.

      20. Мониторингом программ являются сбор, систематизация, анализ и обобщение информации о ходе их реализации.

      21. Мониторинг программ проводится уполномоченным органом ежегодно до 15 марта на основании отчетов, представляемых крупными заказчиками в соответствии с пунктом 23 настоящих Правил.

      22. Мониторинг программ обеспечивает:

      1) ежегодное получение информации о текущем состоянии реализации программ;

      2) своевременную актуализацию целевых показателей программ.

      23. Крупные заказчики представляют отчет о реализации программ в уполномоченный орган в следующем порядке:

      1) по подпункту 1) пункта 7 настоящих Правил:

      недропользователи по форме, согласно Правилам представления недропользователями отчетов при проведении операций по разведке и добыче твердых полезных ископаемых, добыче общераспространенных полезных ископаемых, утвержденным приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 24 мая 2018 года № 374 (зарегистрирован в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 17063);

      отдельные субъекты квазигосударственного сектора, системообразующие предприятия и субъекты естественных монополий, за исключением субъектов естественной монополии малой мощности, отчеты по формам предоставления организациями информации по внутристрановой ценности в закупках товаров, работ и услуг, утвержденным приказом Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан Министра индустрии и новых технологий Республики Казахстан от 25 октября 2013 года № 331 (зарегистрирован в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 8923);

      2) по подпункту 2) пункта 7 настоящих Правил:

      по форме, согласно отчету о ходе исполнения договоров, направленных на развитие промышленности, предусмотренному Правилами планирования и заключения договоров, направленных на развитие промышленности, утвержденными приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 8 июня 2022 года № 325 (зарегистрирован в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 28451).

      3) отчет о фактическом исполнении целевых индикаторов и мероприятий в соответствии с формой, утверждаемой уполномоченным органом на основании подпункта 2) пункта 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан "О государственной статистике", и с приложением подтверждающих документов (копии договоров, направленных на развитие промышленности, электронные счета-фактуры, акты приема-передачи товаров).

      24. Признание обязательств в рамках программ исполненными осуществляется при достижении целевых индикаторов, предусмотренных программами.

      25. Обязательным условием признания программ исполненными являются подтверждение выполнения предусмотренных программами мероприятий, включая заключение договоров гарантированного закупа, офтейк-контрактов и (или) договоров контрактных закупок, и исполнение обязательств по ним.

      26. Факт исполнения программ подтверждается уполномоченным органом по итогам ежегодного мониторинга программ на основании представленных в соответствии с пунктом 23 настоящих Правил отчетов, содержащих сведения о выполнении всех мероприятий и достигнутых показателях, предусмотренных программами.

      27. Несвоевременное представление и (или) непредставление отчета в порядке, установленном пунктом 23 настоящих Правил, являются неисполнением программ.

      28. В случае неисполнения программ к крупным заказчикам применяются меры, предусмотренные статьей 61-1 Закона, за исключением случаев, когда такое неисполнение произошло не по вине крупного заказчика.

      При неисполнении программы не по вине крупного заказчика и вследствие непреодолимой силы, то есть чрезвычайных и непредотвратимых при данных условиях обстоятельствах (стихийные явления, военные действия, чрезвычайное положение), обязательства в рамках программы, неисполненные из-за таких обстоятельств, признаются исполненными.

  Утверждена
постановлением Правительства
Республики Казахстан
11 ноября 2025 года № 958

Типовая форма программ развития внутристрановой ценности

1. Текущая ситуация

      1. Описание текущей ситуации показателей внутристрановой ценности в закупаемых товарах крупных заказчиков, в том числе согласно таблице 1.

  Таблица 1

№ п/п

Показатель

Фактические показатели за последние 3 года

______ год

______ год

_____ год

тыс. тенге

доля ВЦ, %

тыс. тенге

доля ВЦ, %

тыс. тенге

доля ВЦ, %

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Общий объем закупок ТРУ, в том числе:







1.1

товары







1.2

работы







1.3

услуги







      2. Описание проблемных вопросов в увеличении доли внутристрановой ценности.

2. Планы мероприятий
По повышению доли внутристрановой ценности в закупках товаров

  Таблица 2

№ п/п

Наименование мероприятия

Срок реализации

Единица измерения

Целевые показатели

Примечание

______ год

______ год

______ год

1

2

3

4

5

6

7

8

Повышение доли внутристрановой ценности в закупках товаров (%)





Увеличение общего объема закупок товаров у казахстанских товаропроизводителей (млн.тенге)





1.1

Мероприятие 1







1.2

Мероприятие 2







Мероприятие …







По планированию и заключению договоров, направленных на развитие промышленности

  Таблица 3

№ п/п

Наименование мероприятия

Сроки реализации

Целевые показатели по заключению договоров, направленных на развитие промышленности

Примечание

_____год

_____год

_____год

количество

млн тенге

количество

млн тенге

количество

млн тенге

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Договора гарантированного закупа








1.1

Мероприятие 1









1.2

Мероприятие 2









Мероприятие …









Офтейк-контракты








2.1

Мероприятие 1









2.2

Мероприятие 2









2.3

Мероприятие 3









Договора контрактных закупок








3.1

Мероприятие 1









3.2

Мероприятие 2









3.3

Мероприятие 3









По развитию субъектов малого и среднего предпринимательства

  Таблица 4

№ п/п

Наименование мероприятия

Срок реализации

Примечание

_____
год

_____ год

______
год

1

2

3

4

5

6

1

Мероприятие 1





2

Мероприятие 2





Мероприятие …





По иным направлениям

  Таблица 5

№ п/п

Наименование мероприятия

Срок реализации

Примечание

______ год

______ год

______ год

1

2

3

4

5

6

1

Мероприятие 1





2

Мероприятие 2





Мероприятие …





Меры государственной поддержки предпринимательства

  Таблица 6

№ п/п

Мера поддержки

Срок реализации

Описание меры

Ответственные органы

1

2

3

4

5

1.1





1.2