Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің мәселелері" туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 қыркүйектегі № 1011 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2025 жылғы 29 сәуірдегі № 287 қаулысы

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің мәселелері" туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 қыркүйектегі № 1011 қаулысына мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі туралы ережеде:

      1-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) мемлекеттік жоспарлау, салық, бюджет саясаты, оның ішінде бюджет жүйесін дамыту саласында, кеден саясаты, мемлекеттік қаржыны басқару және кірістерді болжау, экономикалық саясат, инвестицияларды тарту саясаты, мемлекеттік және мемлекет кепілдік берген қарыз алу мен борыш, мемлекеттік-жекешелік әріптестік, мемлекеттік инвестициялық жобалар, бюджетаралық қатынастар, жарнама, аэронавигация, әуежайлар және кабельдік кәрізді мүліктік жалдауға (жалға) немесе пайдалануға беру салаларын қоспағанда, табиғи монополиялар, қоғамдық маңызы бар нарықтар, мемлекеттік активтерді басқару, оның ішінде корпоративтік басқару сапасын арттыру, мемлекеттік басқару жүйесін дамыту;";

      15-тармақта:

      мынадай мазмұндағы 12-1) және 12-2) тармақшалармен толықтырылсын:

      "12-1) мақсаттар мен нысаналы индикаторлар, олардың декомпозициясы туралы жиынтық сандық мәліметтерді қамтитын мемлекеттік органдардың бекітілген даму жоспарлары туралы біріктірілген жиынтық ақпаратты қалыптастыру тәртібін айқындау;

      12-2) мақсаттар мен нысаналы индикаторларға қол жеткізу, олардың декомпозициясы туралы жиынтық сандық мәліметтерді қамтитын барлық орталық мемлекеттік органның даму жоспарларының іске асырылуы туралы шоғырландырылған есепті қалыптастыру тәртібін айқындау;";

      14) тармақша алып тасталсын;

      мынадай мазмұндағы 17-2) және 17-3) тармақшалармен толықтырылсын:

      "17-2) Қазақстан Республикасының ұзақ мерзімді даму болжамын бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен, бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органмен бірлесіп әзірлеу;

      17-3) Қазақстан Республикасының ұзақ мерзімді даму болжамын әзірлеу тәртібін, мерзімдерін, құрылымы мен мазмұнын, мемлекеттік органдардың өзара іс-қимыл жасау тәртібін айқындау;";

      мынадай мазмұндағы 19-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "19-1) әлеуметтік-экономикалық даму болжамының бөлімдерін, оның ішінде облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу тәртібін, мерзімдерін және құрылымын айқындау;";

      29-1) тармақша алып тасталсын;

      мынадай мазмұндағы 30-1) және 30-2) тармақшалармен толықтырылсын:

      "30-1) Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкімен келісу бойынша кесімді баға тәртібін айқындау;

      30-2) Ұлттық әл-ауқат қорының борыштық бағалы қағаздарын сатып алу арқылы Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының қаражаты есебінен қаржыландыруға ұсынылатын жалпы ел үшін маңызы бар жобаларға сараптама жүргізу, сондай-ақ осындай жобаларды қаржыландырудың балама көздерінің бар-жоғын қарау қағидаларын әзірлеу;";

      31) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "31) бюджет кірістерін болжау әдістемесін әзірлеу және бекіту;";

      33) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "33) жалпы сипаттағы трансферттерді есептеудің үлгілік әдістемесін әзірлеу және бекіту;";

      33-1) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "33-1) әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының активтерін инвестициялау үшін қаржы құралдарының тізбесін келісу;";

      33-1) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "33-2) жалпы сипаттағы трансферттердің есеп-қисаптары жөніндегі қорытындының жобасын жасау және оны Республикалық бюджет комисcиясының қарауына енгізу;";

      мынадай мазмұндағы 33-3) тармақшамен толықтырылсын:

      "33-3) орталық және жергілікті атқарушы органдардың, басқа да ұйымдардың өзара іс-қимыл тәртібін, тиісті саланың (аяның) орталық уәкілетті органдарының және жергілікті атқарушы органдардың жалпы сипаттағы трансферттерді есептеу үшін қажетті нысандарды, көрсеткіштер тізбелерін ұсыну және келісу тәртібін және олардың пайдаланылуына мониторинг жүргізу тәртібін қамтитын жалпы сипаттағы трансферттерді жоспарлау тәртібін айқындау;";

      34-1) тармақша алып тасталсын;

      мынадай мазмұндағы 34-2) тармақшамен толықтырылсын:

      "34-2) бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдарының қарыз алу мақсаттарының тізбесін әзірлеу;";

      35) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "35) республикалық бюджет туралы заңда бекітілетін үкіметтік борыштың, жергілікті атқарушы органдар борышының, мемлекеттік кепілдіктер берудің, экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдіктер берудің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша мемлекеттік міндеттемелердің, жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша мемлекеттік міндеттемелердің, мемлекет кепілгерлігін берудің, квазимемлекеттік сектор субъектілері сыртқы борышының лимиттерін айқындау;";

      35-1) тармақша алып тасталсын;

      35-3) және 35-4) тармақшалар алып тасталсын;

      мынадай мазмұндағы 35-5) және 35-6) тармақшалармен толықтырылсын:

      "35-5) квазимемлекеттік сектор субъектілерінің тиісті бюджетке дивидендтер немесе аударымдар төленгеннен кейін қалған таза кіріс қаражатының пайдаланылуы туралы ақпаратты беру тәртібі мен нысанын айқындау және бекіту;

      35-6) квазимемлекеттік сектор субъектілерінің іс-шаралар жоспарларының немесе даму жоспарларының орындалуы жөніндегі есепті, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің іс-шаралар жоспарларының немесе даму жоспарларының іске асырылу мониторингінің нәтижелері туралы есепті қалыптастыру және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің іс-шаралар жоспарларының немесе даму жоспарларының, дербес білім беру ұйымдарының ұзақ мерзімді даму стратегияларының іске асырылуын бағалау тәртібін айқындау;";

      мынадай мазмұндағы 36-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "36-1) шығыстарға шолу жүргізу, мақсаттарды, тақырыптарды, объектілерді, өлшемшарттарды, көлемді (қамтуды), деңгейді, уақыт шектеулерін, кезеңділікті айқындау тәртібін айқындау;";

      37) және 37-1) тармақшалар алып тасталсын;

      мынадай мазмұндағы 46-1), 46-2), 46-3) 46-4) және 46-5) тармақшалармен толықтырылсын:

      "46-1) қарыз алушының кредит қабілеттілігі өлшемшарттарын келісу;

      46-2) қаржы агенттіктерін республикалық бюджеттен қамтамасыз етілмейтін бюджеттік кредиттер алатын қаржы агенттіктерінің тізбесіне енгізу тәртібін келісу;

      46-3) бюджеттік кредиттерді беру жөніндегі рәсімдерді, оның ішінде оларды беру кезіндегі қажетті құжаттардың тізбесін келісу;

      46-4) бюджеттік кредиттің нысаналы мақсаты бойынша пайдаланылуын және ол бойынша міндеттемелердің орындалуын қамтамасыз етудің болуын бақылау тәртібін келісу;

      46-5) бюджеттік тәуекелдер туралы талдамалық есепті қалыптастыру тәртібін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен, бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органмен, қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын мемлекеттік реттеу, бақылау және қадағалау жөніндегі уәкілетті органмен және Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкімен бірлесіп айқындау;";

      мынадай мазмұндағы 48-1), 48-2) және 48-3) тармақшалармен толықтырылсын:

      "48-1) бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органмен бірлесіп мемлекеттік сектордың борыштық міндеттемелерінің жай-күйін бағалау тәртібін айқындау;

      48-2) мемлекеттік қарыздарды тарту есебінен іске асырылатын институционалдық жобаларды жоспарлау және іске асыру тәртібін келісу;

      48-3) мемлекет кепілдік берген қарызды алған қарыз алушының қаржылық жағдайын мониторингтеу тәртібін келісу, мемлекет кепілдік берген қарыз қаражатының пайдаланылуын бақылау;";

      49) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "49) бюджеттік инвестицияларды, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын жоспарлауды әдіснамалық қамтамасыз ету;";

      мынадай мазмұндағы 49-1) және 49-2) тармақшалармен толықтырылсын:

      "49-1) Қазақстанның ұзақ мерзімді даму болжамы және Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық даму болжамы шеңберінде мемлекеттік қаржының жай-күйін болжауды жүзеге асыру;

      49-2) мемлекеттік қаржының жай-күйін мониторингтеу және ол туралы мәліметтерді қалыптастыру тәртібін келісу;";

      51) және 51-1) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "51) елді мекендерге арналған өңірлік стандарттар жүйесін әзірлеу;

      51-1) елді мекендерге арналған өңірлік стандарттар жүйесін әзірлеу тәртібін және оған мониторинг жүргізу тәртібін әзірлеу және бекіту;";

      мынадай мазмұндағы 54-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "54-1) мемлекет кепілгерліктерін беру немесе олардың көлемін ұлғайту үшін мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын іріктеу тәртібін бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша айқындау;";

      54-2) және 54-3) тармақшалар алып тасталсын;

      55) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "55) қоса қаржыландыру шартындағы мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын қарау;";

      56) және 57) тармақшалар алып тасталсын;

      60) тармақша алып тасталсын;

      61) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "61) бюджеттік инвестициялық жобалардың және заңды тұлғалардың жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы бюджеттік инвестициялардың, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының іске асырылуын бағалау;";

      мынадай мазмұндағы 61-1), 61-2) және 61-3) тармақшалармен толықтырылсын:

      "61-1) Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған заңды тұлғаны тарта отырып, республикалық мемлекеттік инвестициялық жобалардың іске асырылуын бағалауды жүзеге асыру;

      61-2) мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының іске асырылуын бағалауды қоспағанда, мемлекеттік инвестициялық жобалардың іске асырылуына бағалау жүргізу тәртібін бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша айқындау;

      61-3) мемлекеттік кепілдіктер беру үшін инвестициялық жобалар бойынша техникалық-экономикалық негіздемені әзірлеуге немесе түзетуге және оның экономикалық сараптамасына қойылатын талаптарды белгілеу;";

      62) тармақша алып тасталсын;

      63) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "63) мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын ұйымдастыру саласында салааралық үйлестіру мен әдіснамалық басшылықты жүзеге асыру;";

      64) тармақша алып тасталсын;

      мынадай мазмұндағы 66-1), 66-2), 66-3), 66-4), 66-5) және 66-6) тармақшалармен толықтырылсын:

      "66-1) инвестициялық ұсынысты, техникалық-экономикалық негіздемені және қаржылық-экономикалық негіздемені түзетуге байланысты мемлекеттік инвестициялық жобалардың бекітілген (нақтыланған) параметрлерін түзету тәртібін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша айқындау;

      66-2) ақпараттандыру объектілерін құру және дамыту жобалары бойынша техникалық тапсырманы түзетуге байланысты мемлекеттік инвестициялық жобалардың бекітілген (нақтыланған) параметрлерін түзету тәртібін келісу;

      66-3) бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органмен бірлесіп бюджеттік даму бағдарламаларының паспорттарында және мемлекеттік инвестициялық жобалар құжаттамаларында көзделген түпкілікті нәтижелерге қол жеткізілуіне мониторингті жүзеге асыру тәртібін айқындау;

      66-4) есептілікті ұсыну тәртібі мен мерзімдерін және нысандарын, сондай-ақ мемлекеттік инвестициялық жобалардың іске асырылу барысы мен нәтижелері туралы ұсынылатын ақпаратқа қойылатын талаптарды бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органмен бірлесіп айқындау;

      66-5) мемлекеттік органдардың даму жоспарларын әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларын келісу;

      66-6) мемлекеттік қаржының жай-күйі туралы болжамды мәліметтердің есеп-қисаптарын жүргізу, үкіметтік борыштың, жергілікті атқарушы органдар борышының, мемлекеттік кепілдіктер берудің, экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдіктер берудің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша мемлекеттік міндеттемелердің, жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша мемлекеттік міндеттемелердің, мемлекет кепілгерлігін берудің, квазимемлекеттік сектор субъектілері сыртқы борышының лимиттерін айқындау және сыртқы қарыздарды тарту құқығы берілген квазимемлекеттік сектор субъектілері тізбесінің өлшемшарттарын айқындау және оларды қалыптастыру әдістемелерін әзірлеу және бекіту;";

      69) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "69) байланысты грантты тартуға арналған өтінімнің Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарына, донорлардың байланысты гранттар беру саясатына сәйкестігі негізінде байланысты гранттарды тартуға арналған өтінімдерді іріктеуді жүзеге асыру;";

      мынадай мазмұндағы 70-1), 70-2), 70-3) және 70-4) тармақшалармен толықтырылсын:

      "70-1) байланысты емес гранттарды тарту, пайдалану, мониторингтеу және пайдаланылуын бағалау тәртібін айқындау;

      70-2) бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органмен бірлесіп байланысты гранттардың пайдаланылуын бағалауды жүзеге асыру тәртібін айқындау;

      70-3) бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органмен бірлесіп есептілікті ұсыну тәртібін, мерзімдерін және нысандарын, сондай-ақ байланысты гранттарды пайдалану барысы мен нәтижелері туралы ұсынылатын ақпаратқа қойылатын талаптарды айқындау;

      70-4) байланысты гранттарды бағалау нәтижелеріне негізделген оларды пайдалану туралы жиынтық есепті қалыптастыру;";

      мынадай мазмұндағы 71-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "71-1) мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша мемлекеттік міндеттемелерді орындау тәртібін, оның ішінде мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша инвестициялық шығындардың өтемақысын, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша операциялық шығындардың өтемақысын, мемлекеттік меншіктегі мемлекеттік-жекешелік әріптестік объектісін басқаруды жүзеге асырғаны үшін сыйақыны, қоса қаржыландыруды, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасын іске асыру барысында өндірілетін тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің белгілі бір көлемін мемлекеттің тұтынуына кепілдік беруді, сондай-ақ мемлекеттік-жекешелік әріптестік объектісін пайдаланғаны үшін жалға алу төлемақысын және қолжетімділік үшін төлемақыны келісу;";

      мынадай мазмұндағы 73-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "73-1) объектілерді аса маңызды объектілерге және жалпы ел үшін маңызы бар жобаларға жатқызу тәртібін айқындау;";

      75) тармақша алып тасталсын;

      мынадай мазмұндағы 80-3), 80-4), 80-5), 80-6) және 80-7) тармақшалармен толықтырылсын:

      "80-3) мемлекеттік органның инвестициялық жоспарын әзірлеу тәртібі мен нысандарын айқындау;

      80-4) барлау және қарсы барлау қызметін жүзеге асыратын арнаулы мемлекеттік органдардың мемлекеттік инвестициялық жобаларын, сондай-ақ дербес білім беру ұйымдарының инвестициялық шығындарын қаржыландыруға бағытталған жобаларды қоспағанда, мемлекеттік инвестициялық жобаларды жоспарлау және іске асыру тәртібін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша айқындау;

      80-5) барлау және қарсы барлау қызметін жүзеге асыратын арнаулы мемлекеттік органдардың бюджеттік инвестицияларын жоспарлау және іске асыру тәртібін келісу;

      80-6) дербес білім беру ұйымдарының инвестициялық шығындарын қаржыландыруға бағытталған бюджеттік инвестицияларды жоспарлау және іске асыру тәртібін келісу;

      80-7) жалпы ішкі өнім көлеміне салымның болжамды үлесін, бюджет түсімдерінің болжамды өсімін, салаға инвестициялардың болжамды өсімін және елдің әлеуметтік экономикалық дамуының басқа да параметрлерін айқындау жолымен мемлекеттік инвестициялық жобалар портфеліне енгізілген салалық мемлекеттік инвестициялық жобалардың экономиканың дамуына ықтимал әсерін талдауды жүзеге асыру;";

      мынадай мазмұндағы 107-1) және 107-2) тармақшалармен толықтырылсын:

      "107-1) түсімдердің сомаларын көрсете отырып, парафискалдық төлемдердің тізілімін жүргізу және олардың сақталуы, таратылуы немесе бюджетке берілуі тұрғысынан оларды талдауды жүзеге асыру;

      107-2) Қазақстан Республикасының әкімшілік рәсімдер туралы заңнамасына сәйкес парафискалдық төлемдерге алып келетін, орталық және (немесе) жергілікті атқарушы органдардың бәсекелес ортаға берілген функцияларының тізілімін қалыптастыру;";

      мынадай мазмұндағы 113-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "113-1) мемлекеттік органдардың өзара іс-қимыл тәртібін және парафискалдық төлемдерге алып келетін, орталық және (немесе) жергілікті атқарушы органдардың бәсекелес ортаға берілген функцияларының тізілімін ұсыну мерзімдерін белгілеу;";

      мынадай мазмұндағы 118-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "118-1) мемлекеттік органдар функцияларының тізілімін жүргізу тәртібін, сондай-ақ оның құрылымын айқындау;";

      мынадай мазмұндағы 154-2) тармақшамен толықтырылсын:

      "154-2) ақпараттандыру объектілерін құруды және дамытуды көздейтін мемлекеттік инвестициялық жобаларды жоспарлау және іске асыру тәртібін келісу;";

      158) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "158) мемлекеттік инвестициялық жобаның инвестициялық ұсынысын, техникалық-экономикалық негіздемесін, қаржылық-экономикалық негіздемесін әзірлеу немесе түзету, қажетті сараптамалар жүргізу, мемлекеттік инвестициялық жобалар портфелін қалыптастыру және мемлекеттік инвестициялық жобаларды іріктеу тәртібін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша айқындау;";

      мынадай мазмұндағы 158-2) тармақшамен толықтырылсын:

      "158-2) төмен тұрған бюджеттердің қолма-қол ақша тапшылығын жабуға бағытталатын бюджеттік кредиттерді қоспағанда, бюджеттік кредиттеудің орындылығы тәртібін айқындау;";

      мынадай мазмұндағы 166-9) тармақшамен толықтырылсын:

      "166-9) агломерация аумағында жергілікті маңызы бар мәселелерді бірлесіп шешу бойынша бір деңгейдегі жергілікті бюджеттердің бірімен-бірінің өзара қатынас тәртібін, агломерация аумағында жергілікті маңызы бар мәселелерді бірлесіп шешу туралы келісімнің іске асырылуы туралы есептілікті жасау және ұсыну тәртібін және агломерация аумағында жергілікті маңызы бар мәселелерді бірлесіп шешу туралы келісімнің мазмұнына қойылатын талаптарды айқындау;";

      мынадай мазмұндағы 170-1), 170-2), 170-3), 170-4) және 170-5) тармақшалармен толықтырылсын:

      "170-1) жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау шараларының тізілімін қалыптастыру, жүргізу және жаңарту қағидаларын әзірлеу және бекіту;

      170-2) жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау шаралары стандартының үлгілік нысанын әзірлеу және бекіту;

      170-3) жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау шараларының тізілімін әзірлеу және бекіту;

      170-4) жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау шараларының тиімділігіне талдау жүргізу және оларды жетілдіру жөнінде ұсыныстар әзірлеу;

      170-5) Бизнестің цифрлық картасын әзірлеу жөніндегі әдістемені әзірлеу және бекіту;";

      мынадай мазмұндағы 200-17) тармақшамен толықтырылсын:

      "200-17) сыйақы түрлерін, оның мөлшерлемелерін айқындау және белгілеу тәртібін келісу;";

      216) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "216) Мемлекеттік-жекешелік әріптестікті дамыту орталығын мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының іске асырылуын бағалауды, жекеше әріптесті айқындау бойынша тікелей келіссөздер кезінде мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасына бизнес-жоспарға, бағдарламалық мемлекеттік-жекешелік әріптестік шеңберінде үлгілік конкурстық құжаттама негізінде бекітілетін конкурстық құжаттаманы қоспағанда, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасының конкурстық (аукциондық) құжаттамасына сараптамалар жүргізу үшін, оның ішінде оларға тиісті өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу кезінде тарту;";

      мынадай мазмұндағы 216-2), 216-3) және 216-4) тармақшалармен толықтырылсын:

      "216-2) мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын консультативтік сүйемелдеуді, сондай-ақ "Мемлекеттік-жекешелік әріптестік туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 25-бабының 8) тармақшасына сәйкес сараптама жасауды жүзеге асыратын заңды тұлғаларды аккредиттеуді жүзеге асыру және аккредиттеу туралы куәліктен айыру туралы шешім қабылдау;

      216-3) мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын консультативтік сүйемелдеуді, сондай-ақ "Мемлекеттік-жекешелік әріптестік туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 25-бабының 8) тармақшасына сәйкес сараптама жасауды жүзеге асыратын адамдарды аккредиттеу қағидаларын әзірлеу және бекіту;

      216-4) мемлекет кепілгерлігін беру тәртібін, сондай-ақ мемлекет кепілгерлігі шартының нысанын келісу;";

      217) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "217) республикалық мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша, сондай-ақ республикалық және жергілікті ерекше маңызды мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасының конкурстық (аукциондық) құжаттамасын, оның ішінде оған тиісті өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілген кезде келісу;";

      мынадай мазмұндағы 217-6) тармақшамен толықтырылсын:

      "217-6) "Мемлекеттік-жекешелік әріптестік туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 31-бабының 5-тармағында көзделген жағдайларды қоспағанда, жекеше әріптесті айқындау жөніндегі конкурс (аукцион) тәртібін айқындау;";

      мынадай мазмұндағы 219-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "219-1) жекеше әріптесті айқындау бойынша тікелей келіссөздер кезінде республикалық мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасының конкурстық (аукциондық) құжаттамасына салалық қорытындыны, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасына бизнес-жоспар дайындауды жүзеге асыру қағидаларын бекіту;";

      220-1) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "220-1) салаларды (аяны) дамыту тұжырымдамалары, ұлттық жобалар шеңберінде жекеше әріптесті айқындаудың және мемлекеттік-жекешелік әріптестік шартын жасасудың тиісті саланың мемлекеттік органы әзірлеген тәртібін келісу;";

      мынадай мазмұндағы 224-2) тармақшамен толықтырылсын:

      "224-2) мемлекеттік-жекешелік әріптестік веб-порталын пайдалану қағидаларын әзірлеу және бекіту;";

      269) тармақша алып тасталсын;

      274) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "274) зерттеулердің, консалтингтік көрсетілетін қызметтердің құнын белгілеу тәртібін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша айқындау;";

      мынадай мазмұндағы 274-1) және 274-2) тармақшалармен толықтырылсын:

      "274-1) мемлекеттік тапсырманың құнын белгілеу тәртібін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша айқындау;

      274-2) ведомстволық бюджет комиссиясын құру, оның жұмыс органын айқындау және ол туралы ережені, құзыреті мен құрамын бекіту;".

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және осы қаулының 1-тармағының жиырма төртінші және жиырма алтыншы абзацтарын қоспағанда, 2025 жылғы 1 қаңтардан бастап туындаған құқықтық қатынастарға қолданылады.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
О. Бектенов

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 24 сентября 2014 года № 1011 "Вопросы Министерства национальной экономики Республики Казахстан"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 29 апреля 2025 года № 287

      Примечание ИЗПИ!
Введение в действие см. п. 2.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 24 сентября 2014 года № 1011 "Вопросы Министерства национальной экономики Республики Казахстан" следующие изменения и дополнения:

      в Положении о Министерстве национальной экономики Республики Казахстан, утвержденном указанным постановлением:

      подпункт 1) пункта 1 изложить в следующей редакции:

      "1) государственного планирования, налоговой, бюджетной политики, в том числе в области развития бюджетной системы, таможенной политики, управления государственными финансами и прогнозирования доходов, экономической политики, политики по привлечению инвестиций, государственного и гарантированного государством заимствования и долга, государственно-частного партнерства, государственных инвестиционных проектов, межбюджетных отношений, рекламы, естественных монополий, за исключением сфер аэронавигации, аэропортов и по предоставлению в имущественный наем (аренду) или пользование кабельной канализации, общественно значимых рынков, управления государственными активами, в том числе повышения качества корпоративного управления, развития системы государственного управления;";

      в пункте 15:

      дополнить подпунктами 12-1) и 12-2) следующего содержания:

      "12-1) определение порядка формирования агрегированной сводной информации об утвержденных планах развития государственных органов, содержащей сводные количественные сведения о целях и целевых индикаторах, их декомпозиции;

      12-2) определение порядка формирования консолидированного отчета о реализации планов развития всех центральных государственных органов, содержащего сводные количественные сведения о достижении целей и целевых индикаторов, их декомпозиции;";

      подпункт 14) исключить;

      дополнить подпунктами 17-2) и 17-3) следующего содержания:

      "17-2) разработка совместно с центральными уполномоченными органами по бюджетному планированию и по исполнению бюджета долгосрочного прогноза развития Республики Казахстан;

      17-3) определение порядка, сроков разработки, структуры и содержания долгосрочного прогноза развития Республики Казахстан, порядка взаимодействия государственных органов;";

      дополнить подпунктом 19-1) следующего содержания:

      "19-1) определение порядка, сроков разработки и структуры разделов прогноза социально-экономического развития, в том числе прогноза социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы;";

      подпункт 29-1) исключить;

      дополнить подпунктами 30-1) и 30-2) следующего содержания:

      "30-1) определение порядка цены отсечения по согласованию с Национальным Банком Республики Казахстан;

      30-2) разработка правил проведения экспертизы проектов общестранового значения, предлагаемых к финансированию за счет средств Национального фонда Республики Казахстан путем приобретения долговых ценных бумаг Фонда национального благосостояния, а также рассмотрения наличия альтернативных источников финансирования таких проектов;";

      подпункт 31) изложить в следующей редакции:

      "31) разработка и утверждение методики прогнозирования доходов бюджета;";

      подпункт 33) изложить в следующей редакции:

      "33) разработка и утверждение типовой методики расчетов трансфертов общего характера;";

      подпункт 33-1) изложить в следующей редакции:

      "33-1) согласование перечня финансовых инструментов для инвестирования активов фонда социального медицинского страхования;";

      подпункт 33-1) изложить в следующей редакции:

      "33-2) составление проекта заключения по расчетам трансфертов общего характера и внесение его на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии;";

      дополнить подпунктом 33-3) следующего содержания:

      "33-3) определение порядка планирования трансфертов общего характера, включающего порядок взаимодействия центральных и местных исполнительных органов, других организаций, порядок представления и согласования центральными уполномоченными органами соответствующей отрасли (сферы) и местными исполнительными органами форм, перечней показателей, необходимых для расчета трансфертов общего характера, и порядок проведения мониторинга их использования;";

      подпункт 34-1) исключить;

      дополнить подпунктом 34-2) следующего содержания:

      "34-2) разработка перечня целей заимствований местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы по согласованию с центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета;";

      подпункт 35) изложить в следующей редакции:

      "35) определение лимитов правительственного долга, долга местных исполнительных органов, предоставления государственных гарантий, предоставления государственных гарантий по поддержке экспорта, государственных обязательств по проектам государственно-частного партнерства Правительства Республики Казахстан, государственных обязательств по проектам государственно-частного партнерства местных исполнительных органов, предоставления поручительств государства, внешнего долга субъектов квазигосударственного сектора, утверждаемых законом о республиканском бюджете;";

      подпункт 35-1) исключить;

      подпункты 35-3) и 35-4) исключить;

      дополнить подпунктами 35-5) и 35-6) следующего содержания:

      "35-5) определение и утверждение порядка и формы предоставления информации субъектами квазигосударственного сектора об использовании средств чистого дохода, оставшихся после выплаты дивидендов или отчислений в соответствующий бюджет;

      35-6) определение порядка формирования отчета по выполнению планов мероприятий или планов развития субъектов квазигосударственного сектора, отчета о результатах мониторинга реализации планов мероприятий или планов развития субъектов квазигосударственного сектора и оценки реализации планов мероприятий или планов развития субъектов квазигосударственного сектора, а также долгосрочных стратегий развития автономных организаций образования;";

      дополнить подпунктом 36-1) следующего содержания:

      "36-1) определение порядка проведения обзора расходов, определения целей, тем, объектов, критериев, объема (охвата), уровня, временных рамок, периодичности;";

      подпункты 37) и 37-1) исключить;

      дополнить подпунктами 46-1), 46-2), 46-3), 46-4) и 46-5) следующего содержания:

      "46-1) согласование определения критериев по кредитоспособности заемщика;

      46-2) согласование порядка включения финансовых агентств в перечень финансовых агентств, получающих бюджетные кредиты из республиканского бюджета без обеспечения;

      46-3) согласование определения процедур по предоставлению бюджетных кредитов, в том числе перечня документов, необходимых при их предоставлении;

      46-4) согласование порядка осуществления контроля за использованием бюджетного кредита по целевому назначению и наличием обеспечения исполнения обязательств по нему кредитором, администратором бюджетной программы и (или) поверенным (агентом);

      46-5) определение порядка формирования аналитического отчета о бюджетных рисках совместно с центральными уполномоченными органами по бюджетному планированию и по исполнению бюджета, уполномоченным органом по государственному регулированию, контролю и надзору финансового рынка и финансовых организаций и Национальным Банком Республики Казахстан;";

      дополнить подпунктами 48-1), 48-2) и 48-3) следующего содержание:

      "48-1) определение порядка оценки состояния долговых обязательств государственного сектора совместно с центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета;

      48-2) согласование порядка планирования и реализации институциональных проектов, реализуемых за счет привлечения государственных займов;

      48-3) согласование порядка мониторинга финансового состояния заемщика, получившего гарантированный государством заем, контроль за использованием средств гарантированного государством займа;";

      подпункт 49) изложить в следующей редакции:

      "49) методологическое обеспечение планирования бюджетных инвестиций, проектов государственно-частного партнерства;";

      дополнить подпунктами 49-1) и 49-2) следующего содержания:

      "49-1) осуществление прогноза состояния государственных финансов в рамках долгосрочного прогноза развития Казахстана и прогноза социально-экономического развития Казахстана;

      49-2) согласование порядка мониторинга и формирования сведений о состоянии государственных финансов;";

      подпункты 51) и 51-1) изложить в следующей редакции:

      "51) разработка системы региональных стандартов для населенных пунктов;

      51-1) разработка и утверждение порядка разработки системы региональных стандартов для населенных пунктов и порядка проведения ее мониторинга;";

      дополнить подпунктом 54-1) следующего содержания:

      "54-1) определение порядка отбора проектов государственно-частного партнерства для предоставления или увеличения объема поручительств государства по согласованию с центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета;";

      подпункты 54-2) и 54-3) исключить;

      подпункт 55) изложить в следующей редакции:

      "55) рассмотрение проектов государственно-частного партнерства на условии софинансирования;";

      подпункты 56) и 57) исключить;

      подпункт 60) исключить;

      подпункт 61) изложить в следующей редакции:

      "61) оценка реализации бюджетных инвестиционных проектов и бюджетных инвестиций посредством участия государства в уставном капитале юридических лиц, проектов государственно-частного партнерства;";

      дополнить подпунктами 61-1), 61-2) и 61-3) следующего содержания:

      "61-1) осуществление оценки реализации республиканских государственных инвестиционных проектов с привлечением юридического лица, определенного Правительством Республики Казахстан;

      61-2) определение порядка проведения оценки реализации государственных инвестиционных проектов, за исключением оценки реализации проектов государственно-частного партнерства, по согласованию с центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета;

      61-3) установление требования к разработке или корректировке и экономической экспертизе технико-экономического обоснования по инвестиционным проектам для предоставления государственных гарантий;";

      подпункт 62) исключить;

      подпункт 63) изложить в следующей редакции:

      "63) осуществление межотраслевой координации и методологического руководства в области организации проектов государственно-частного партнерства;";

      подпункт 64) исключить;

      дополнить подпунктами 66-1), 66-2), 66-3), 66-4), 66-5) и 66-6) следующего содержания:

      "66-1) определение порядка корректировки утвержденных (уточненных) параметров государственных инвестиционных проектов в связи с корректировкой инвестиционного предложения, технико-экономического обоснования и финансово-экономического обоснования по согласованию с центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию;

      66-2) согласование порядка корректировки утвержденных (уточненных) параметров государственных инвестиционных проектов в связи с корректировкой технического задания по проектам создания и развития объектов информатизации;

      66-3) определение порядка осуществления мониторинга достижения конечных результатов, предусмотренных паспортами бюджетных программ развития и документацией государственных инвестиционных проектов, совместно с центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета;

      66-4) определение порядка и сроков представления отчетности и форм, а также требований к представляемой информации о ходе и результатах реализации государственных инвестиционных проектов совместно с центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета;

      66-5) согласование бюджетных программ администраторов республиканских бюджетных программ, разрабатывающих планы развития государственных органов;

      66-6) разработка и утверждение методик расчетов прогнозных сведений о состоянии государственных финансов, определения лимитов правительственного долга, долга местных исполнительных органов, предоставления государственных гарантий, предоставления государственных гарантий по поддержке экспорта, государственных обязательств по проектам государственно-частного партнерства Правительства Республики Казахстан, государственных обязательств по проектам государственно-частного партнерства местных исполнительных органов, предоставления поручительств государства, внешнего долга субъектов квазигосударственного сектора, определения критериев и формирования перечня субъектов квазигосударственного сектора, которым предоставлено право привлечения внешних займов;";

      подпункт 69) изложить в следующей редакции:

      "69) осуществление отбора заявок на привлечение связанных грантов на основании соответствия заявки на привлечение связанного гранта документам Системы государственного планирования Республики Казахстан, политике предоставления связанных грантов донорами;";

      дополнить подпунктами 70-1), 70-2), 70-3) и 70-4) следующего содержания:

      "70-1) определение порядка привлечения, использования, мониторинга и оценки использования несвязанных грантов;

      70-2) определение порядка осуществления оценки использования связанных грантов совместно с центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета;

      70-3) определение порядка, сроков и форм представления отчетности, а также требований к представляемой информации о ходе и результатах использования связанных грантов совместно с центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета;

      70-4) формирование сводного отчета об использовании связанных грантов, основанного на результатах их оценки;";

      дополнить подпунктом 71-1) следующего содержания:

      "71-1) согласование порядка исполнения государственных обязательств по проектам государственно-частного партнерства, в том числе компенсации инвестиционных затрат по проектам государственно-частного партнерства, компенсации операционных затрат по проектам государственно-частного партнерства, вознаграждения за осуществление управления объектом государственно-частного партнерства, находящимся в государственной собственности, софинансирования, гарантии потребления государством определенного объема товаров, работ и услуг, производимых в ходе реализации проекта государственно-частного партнерства, а также арендной платы за пользование объектом государственно-частного партнерства и платы за доступность;";

      дополнить подпунктом 73-1) следующего содержания:

      "73-1) определение порядка отнесения объектов к критически важным и проектам общестранового значения;";

      подпункт 75) исключить;

      дополнить подпунктами 80-3), 80-4), 80-5), 80-6) и 80-7) следующего содержания:

      "80-3) определение порядка и форм по разработке инвестиционного плана государственного органа;

      80-4) определение порядка планирования и реализации государственных инвестиционных проектов, за исключением государственных инвестиционных проектов специальных государственных органов, осуществляющих разведывательную и контрразведывательную деятельность, а также направленных на финансирование инвестиционных затрат автономных организаций образования, по согласованию с центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию;

      80-5) согласование порядка планирования и реализации бюджетных инвестиций специальных государственных органов, осуществляющих разведывательную и контрразведывательную деятельность;

      80-6) согласование порядка планирования и реализации бюджетных инвестиций, направленных на финансирование инвестиционных затрат автономных организаций образования;

      80-7) осуществление анализа возможного влияния отраслевых государственных инвестиционных проектов, включенных в портфель государственных инвестиционных проектов, на развитие экономики путем определения прогнозной доли вклада в объем внутреннего валового продукта, прогнозного прироста поступлений бюджета, прогнозного прироста инвестиций в отрасль и других параметров социально-экономического развития страны;";

      дополнить подпунктами 107-1) и 107-2) следующего содержания:

      "107-1) ведение реестра парафискальных платежей с указанием сумм поступлений и осуществление их анализа на предмет их сохранения, упразднения или передачи в бюджет;

      107-2) формирование реестра функций центральных и (или) местных исполнительных органов, переданных в конкурентную среду, влекущих парафискальные платежи в соответствии с законодательством Республики Казахстан об административных процедурах;";

      дополнить подпунктом 113-1) следующего содержания:

      "113-1) установление порядка взаимодействия государственных органов и сроков предоставления реестра функций центральных и (или) местных исполнительных органов, переданных в конкурентную среду, влекущих парафискальные платежи;";

      дополнить подпунктом 118-1) следующего содержания:

      "118-1) определение порядка ведения реестра функций государственных органов, а также его структуры;";

      дополнить подпунктом 154-2) следующего содержания:

      "154-2) согласование порядка планирования и реализации государственных инвестиционных проектов, предусматривающих создание и развитие объектов информатизации;";

      подпункт 158) изложить в следующей редакции:

      "158) определение порядка разработки или корректировки, проведения необходимых экспертиз инвестиционного предложения, технико-экономического обоснования, финансово-экономического обоснования государственного инвестиционного проекта, формирования портфеля государственных инвестиционных проектов и определения государственных инвестиционных проектов по согласованию с центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию;";

      дополнить подпунктом 158-2) следующего содержания:

      "158-2) определение порядка целесообразности бюджетного кредитования, за исключением бюджетных кредитов, направляемых на покрытие дефицита наличности нижестоящих бюджетов;";

      дополнить подпунктом 166-9) следующего содержания:

      "166-9) определение порядка взаимоотношения местных бюджетов одного уровня друг с другом по совместному решению вопросов местного значения на территории агломерации, порядка составления и представления отчетности о реализации соглашения о совместном решении вопросов местного значения на территории агломерации и требований к содержанию соглашения о совместном решении вопросов местного значения на территории агломерации;";

      дополнить подпунктами 170-1), 170-2), 170-3), 170-4) и 170-5) следующего содержания:

      "170-1) разработка и утверждение правил формирования, ведения и актуализации реестра мер государственной поддержки частного предпринимательства;

      170-2) разработка и утверждение типовой формы стандарта мер государственной поддержки частного предпринимательства;

      170-3) разработка и утверждение реестра мер государственной поддержки частного предпринимательства;

      170-4) проведение анализа эффективности мер государственной поддержки частного предпринимательства и разработка предложений по их совершенствованию;

      170-5) разработка и утверждение методики по разработке Цифровой карты бизнеса;";

      дополнить подпунктом 200-17) следующего содержания:

      "200-17) согласование видов, порядка определения и установления ставок вознаграждения;";

      подпункт 216) изложить в следующей редакции:

      "216) привлечение Центра развития государственно-частного партнерства для проведения оценки реализации проектов государственно-частного партнерства, экспертиз бизнес-плана к проекту государственно-частного партнерства при прямых переговорах по определению частного партнера, конкурсной (аукционной) документации проекта государственно-частного партнерства, за исключением конкурсной документации, утверждаемой на основании типовой конкурсной документации в рамках программного государственно-частного партнерства, в том числе при внесении в них соответствующих изменений и (или) дополнений;";

      дополнить подпунктами 216-2), 216-3) и 216-4) следующего содержания:

      "216-2) осуществление аккредитации и принятие решения о лишении свидетельства об аккредитации юридических лиц, осуществляющих консультативное сопровождение проектов государственно-частного партнерства, а также экспертизу согласно подпункту 8) статьи 25 Закона Республики Казахстан "О государственно-частном партнерстве";

      216-3) разработка и утверждение правил аккредитации лиц, осуществляющих консультативное сопровождение проектов государственно-частного партнерства, а также экспертизу согласно подпункту 8) статьи 25 Закона Республики Казахстан "О государственно-частном партнерстве";

      216-4) согласование порядка предоставления поручительства государства, а также формы договора поручительства государства;";

      подпункт 217) изложить в следующей редакции:

      "217) согласование конкурсной (аукционной) документации проекта государственно-частного партнерства по республиканским проектам государственно-частного партнерства, а также республиканским и местным проектам государственно-частного партнерства особой значимости, в том числе при внесении в нее соответствующих изменений и (или) дополнений;";

      дополнить подпунктом 217-6) следующего содержания:

      "217-6) определение порядка конкурса (аукцион) по определению частного партнера, за исключением случаев, предусмотренных пунктом 5 статьи 31 Закона Республики Казахстан "О государственно-частном партнерстве";";

      дополнить подпунктом 219-1) следующего содержания:

      "219-1) утверждение правил осуществления подготовки отраслевого заключения на конкурсную (аукционную) документацию республиканского проекта государственно-частного партнерства, бизнес-плана к проекту государственно-частного партнерства при прямых переговорах по определению частного партнера;";

      подпункт 220-1) изложить в следующей редакции:

      "220-1) согласование порядка определения частного партнера и заключения договора государственно-частного партнерства в рамках концепций развития отраслей (сфер), национальных проектов, разработанного государственным органом соответствующей отрасли;";

      дополнить подпунктом 224-2) следующего содержания:

      "224-2) разработка и утверждение правил использования веб-портала государственно-частного партнерства;";

      подпункт 269) исключить;

      подпункт 274) изложить в следующей редакции:

      "274) определение порядка по установлению стоимости исследований, консалтинговых услуг по согласованию с центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию;";

      дополнить подпунктами 274-1) и 274-2) следующего содержания:

      "274-1) определение порядка по установлению стоимости государственного задания по согласованию с центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию;

      274-2) образование ведомственной бюджетной комиссии, определение ее рабочего органа и утверждение положения о ней, компетенции и состава;".

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания и распространяется на правоотношения, возникшие с 1 января 2025 года, за исключением абзацев двадцать четвертого и двадцать шестого пункта 1 настоящего постановления.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
О. Бектенов