Мемлекеттік тапсырманың құнын белгілеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің м.а. 2025 жылғы 29 мамырдағы № 366 бұйрығы

      Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінің 16-бабы 4-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік тапсырманың құнын белгілеу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Экономика, қаржы және корпоративтік басқару департаменті Қазақстан Республикасынының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрық қабылданған күннен бастап күнтізбелік 5 күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі электрондық түрдегі көшірмесін Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялау және енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министрдің міндетін атқарушы А. Амангелдиев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Денсаулық сақтау министрінің
міндетін атқарушы
2025 жылғы 29 мамырдағы
№ 366 бұйрығымен
бекітілген

Мемлекеттік тапсырманың құнын белгілеу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік тапсырманың құнын белгілеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 16-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді және мемлекеттік тапсырманың құнын белгілеу тәртібін белгілейді.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғым пайдаланылады:

      мемлекеттік тапсырма – жарғылық капиталға мемлекет қатысатын квазимемлекеттік сектор субъектілеріне және Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын өзге де заңды тұлғаларға жеке мемлекеттік қызметтерді көрсету және өзге де міндеттерді орындау үшін берілетін тапсырыс.

2-тарау. Мемлекеттік тапсырманың құнын белгілеу кезінде ескерілетін шығындардың түрлері

      3. Мемлекеттік тапсырманың құны тікелей және жанама (үстеме) шығыстардың сомасынан белгіленеді.

      4. Тікелей шығындар деп мыналар түсініледі:

      1) мемлекеттік тапсырманы жүзеге асыратын қызметкерлердің жалақысы;

      2) әлеуметтік салық, мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорына әлеуметтік аударымдар, жұмыс берушілердің әлеуметтік медициналық сақтандыру қорына аударымдары;

      3) қосылған құн салығы;

      4) мемлекеттік тапсырманы орындайтын персоналдың іссапар шығыстары (ел ішінде және (немесе) елден тыс жерлерге қызметтік сапарлар);

      5) сыртқы сарапшыларды тарту (қызметтердің шекті көлемінде), сондай-ақ жұмыстар мен қызметтерді қосалқы мердігерлерге (бірлесіп орындаушыларға) беруге болатын қызметтер, олар орындалатын жұмыстардың немесе көрсетілетін қызметтердің жиынтық көлемінен аспауға тиіс Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.

      Қосалқы мердігерлерге (бірлесіп орындаушыларға) берілуі мүмкін қызметтерге арналған шығыстар мемлекеттік тапсырманың құнын айқындау кезінде монополияға қарсы органның қорытындысы болған кезде, осы қорытындыда айқындалған шарттарда және ол белгілеген көлемде тікелей шығындарға енгізіледі.

      6) материалдарды сатып алу (шығыс материалдары, кеңсе тауарлары, материалдық қорлар), егер мемлекеттік тапсырманы орындау үшін тікелей пайдаланылса және оның мақсаттарына сәйкес келсе;

      7) байланыс қызметтері (пошта, курьерлік қызметтер, интернет, телефон байланысы қызметтері, оның ішінде халықаралық және қалааралық байланыс);

      8) полиграфиялық шығыстар (бланкілік өнімдерді: сауалнамаларды, маршруттық парақтарды, карточкаларды, зерттеу есептерін, тест тапсырмаларын тираждау, құжаттарды түптеу, тігу және өңдеу);

      9) курьерлік қызметтер (материалдарды тарату);

      10) конференциялар, семинарлар, дөңгелек үстелдер өткізу үшін жалдау ақысы;

      11) банктік қызметтер;

      12) мемлекеттік тапсырманы орындау үшін тікелей пайдаланылатын аударма қызметтері;

      13) мемлекеттік тапсырманы орындау үшін тікелей пайдаланылатын көліктік көрсетілетін қызметтер.

      5. Жанама шығыстар (үстеме шығыстар) мемлекеттік тапсырманы іске асыруға тікелей жатқызуға болмайтын, өндірістік процеске байланысты емес шығыстардан басқа шығыстардың барлық басқа түрлерінің сомасын қамтиды.

      6. Жанама шығыстарға (үстеме шығыстарға) мыналар жатады:

      1) әкімшілік персоналдың жалақысы;

      2) әлеуметтік салық, мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорына әлеуметтік аударымдар, жұмыс берушілердің әлеуметтік медициналық сақтандыру қорына аударымдары;

      3) салықтар және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер;

      4) әкімшілік персоналдың іссапар шығыстары (ел ішінде және (немесе) елден тыс жерлерге қызметтік сапарлар);

      5) әкімшілік персоналды сақтандыру (көлік құралдарын, қызметкерді еңбек (қызметтік) міндеттерін атқару кезінде жазатайым оқиғалардан міндетті сақтандыру);

      6) негізгі құралдар мен материалдық емес активтердің амортизациясы, негізгі құралдар мен материалдық емес активтерге қызмет көрсету және жөндеу;

      7) өзге де шығыстар (коммуналдық қызметтер: жылыту, электр энергиясы, сумен жабдықтау және кәріз, қатты тұрмыстық қалдықтарды шығару, ғимараттар мен үй-жайларды жалға алу, пошта, курьерлік қызметтер, интернет, телефон байланысы қызметтері, оның ішінде халықаралық және қалааралық байланыс, жарнаманы қоспағанда, ақпараттық қызметтер, өрт қауіпсіздігі, күзет қызметтері, өкілдік қызметтер шығыстар, аудиторлық қызметтер, банктік қызметтер, нотариаттық қызметтер, типографиялық шығыстар).

      7. Мемлекеттік тапсырманың құнына мынадай шығыстар:

      1) ықтимал шығындарға резервтерді қалыптастыру;

      2) демеушілік көмек;

      3) айыппұлдар, өсімпұлдар және тұрақсыздық айыбы;

      4) ақпараттық ілгерлету (жарнама) бойынша шығыстар;

      5) өткен кезеңдердің өзге де борыштары мен залалдарын жабу;

      6) жарғылық капиталды ұлғайту енгізілмейді.

Об утверждении Правил установления стоимости государственного задания

Приказ и.о. Министра здравоохранения Республики Казахстан от 29 мая 2025 года № 366

      В соответствии с пунктом 4 статьи 16 Бюджетного кодекса Республики Казахстан ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила установления стоимости государственного задания.

      2. Департаменту экономики, финансов и корпоративного управления Министерства здравоохранения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) в течение 5 календарных дней со дня принятия настоящего приказа направление его копии в электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет–ресурсе Министерства здравоохранения Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра здравоохранения Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования

      Исполняющий
обязанности министра
А. Амангельдиев

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство финансов
Республики Казахстан

  Утверждены приказом
Министра здравоохранения
Исполняющий обязанности
Республики Казахстан
от 29 мая 2025 года № 366

Правила установления стоимости государственного задания

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила установления стоимости государственного задания (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 4 статьи 16 Бюджетного кодекса Республики Казахстан и устанавливают порядок установления стоимости государственного задания.

      2. В настоящих Правилах используются следующие основное понятие:

      государственное задание – заказ субъектам квазигосударственного сектора с участием государства в уставном капитале и иным юридическим лицам, определяемым Правительством Республики Казахстан, на оказание отдельных государственных услуг и выполнение других задач.

Глава 2. Виды затрат, учитываемые при установлении стоимости государственного задания

      3. Стоимость государственного задания устанавливается исходя из суммы прямых и косвенных (накладных) расходов.

      4. Под прямыми затратами понимаются расходы:

      1) заработная плата работников осуществляющих государственное задание;

      2) социальный налог, социальные отчисления в государственный фонд социального страхования, отчисления работодателей в фонд социального медицинского страхования;

      3) налог на добавленную стоимость;

      4) командировочные расходы персонала, выполняющего государственное задание (служебные разъезды внутри страны и (или) за пределы страны);

      5) привлечение внешних экспертов (предельных объемов услуг), а также услуг которые могут быть переданы субподрядчикам (соисполнителям) для выполнения работ либо оказания услуг, которые не могут превышать в совокупности от объема выполняемых работ или оказываемых услуг в порядке установленном законодательством Республики Казахстан.

      Расходы на услуги, которые могут быть переданы субподрядчикам (соисполнителям), включаются в прямые затраты при определении стоимости государственного задания при наличии заключения антимонопольного органа, на определенных данным заключением условиях и в установленном им объеме.

      6) приобретение материалов (расходные материалы, канцелярские товары, материальные запасы), если непосредственно используются для выполнения государственного задания и соответствуют его целям;

      7) услуги связи (почтовые, курьерские услуги, интернет, услуги телефонной связи, в том числе международная и междугородняя связь);

      8) полиграфические расходы (тиражирование бланочной продукции: анкет, маршрутных листов, карточек, отчетов исследований, тестовых заданий, переплет, подшивка и обработка документов);

      9) курьерские услуги (рассылка материалов);

      10) арендная плата для проведения конференций, семинаров, круглых столов;

      11) банковские услуги;

      12) переводческие услуги, непосредственно используемые для выполнения государственного задания.

      13) транспортные услуги, непосредственно используемые для выполнения государственного задания.

      5. Косвенные расходы (накладные расходы) включают сумму всех других видов расходов, кроме расходов, которые не могут быть напрямую отнесены к реализации государственного задания, не связаны с производственным процессом.

      6. К косвенным расходам (накладным расходам) относятся:

      1) заработная плата административного персонала;

      2) социальный налог, социальные отчисления в государственный фонд социального страхования, отчисления работодателей в фонд социального медицинского страхования;

      3) налоги и другие обязательные платежи в бюджет;

      4) командировочные расходы административного персонала (служебные разъезды внутри страны и (или) за пределы страны);

      5) страхование административного персонала (обязательное страхование транспортных средств, работника от несчастных случаев при исполнении им трудовых (служебных) обязанностей);

      6) амортизация основных средств и нематериальных активов, обслуживание и ремонт основных средств и нематериальных активов;

      7) прочие расходы (коммунальные услуги: отопление, электроэнергия, водоснабжение и канализация, вывоз твердых бытовых отходов, аренда зданий и помещений, почтовые, курьерские услуги, интернет, услуги телефонной связи, в том числе международная и междугородняя связь, информационные услуги, за исключением рекламы, пожарная безопасность, услуги по охране, представительские расходы, аудиторские услуги, банковские услуги, нотариальные услуги, типографские расходы).

      7. В стоимость государственного задания не включаются следующие расходы:

      1) формирование резерва на возможные убытки;

      2) спонсорская помощь;

      3) штрафы, пени и неустойки;

      4) расходы по информационному продвижению (рекламы);

      5) покрытие прочих долгов и убытков прошлых периодов;

      6) увеличения уставного капитала.