Байланысты емес гранттарды тарту, пайдалану, пайдаланылуын мониторингтеу және бағалау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 2025 жылғы 24 маусымдағы № 181 бұйрығы

      Қазақстан Республикасының Бюджет кодексі 163-бабының 2-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Байланысты емес гранттарды тарту, пайдалану, пайдаланылуын мониторингтеу және бағалау қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Халықаралық экономикалық ынтымақтастық департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен осы бұйрыққа қол қойылған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде оны Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде және алғашқы ресми жарияланғанынан кейін Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыру үшін жіберуді қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Ұлттық экономика министрі
С. Жұманғарин

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Ұлттық экономика министрінің
2025 жылғы 24 маусымдағы
№ 181 бұйрығымен
бекітілген

Байланысты емес гранттарды тарту, пайдалану, пайдаланылуын мониторингтеу және бағалау қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Байланысты емес гранттарды тарту, пайдалану, пайдаланылуын мониторингтеу және бағалау қағидалары Қазақстан Республикасының Бюджет кодексi 163-бабының 2-тармағына сәйкес әзiрлендi және Қазақстан Республикасының мемлекеттiк ұйымдарына берілетін байланысты емес гранттарды тарту, пайдалану, пайдаланылуын мониторингтеу және бағалау қағидаларын айқындайды.

      Қағидалар ізгiлiк, қайырымдылық, әскери, азық-түлiктiк көмектi тарту және бөлу рәсiмдерiне қолданылмайды.

      2. Осы Қағидалардың мақсаттары:

      1) байланысты емес гранттарды тарту және пайдаланудың ашық және тиiмдi процесiн қамтамасыз ету;

      2) байланысты емес гранттарды пайдалану барысы мен нәтижелерi туралы есептер мен ақпараттарды ұсыну процесін реттеу;

      3) байланысты емес гранттардың пайдаланылуын мониторингтеу және бағалау процесін реттеу және жүйелендiру болып табылады.

      3. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) атқарушы агенттік – байланысты емес гранттардың пайдаланылуын мониторингтеу процесін жүзеге асыратын орталық мемлекеттік орган немесе жергілікті атқарушы орган (облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың);

      2) байланысты емес гранттар – Қазақстан Республикасы Үкіметінің грант берген донордан одан әрі қарыз алуын немесе республикалық және жергілікті бюджеттерден қоса қаржыландыруды көздемейтін гранттар;

      3) байланысты емес грант туралы келiсiм – атқарушы агенттік пен донордың арасында жазбаша нысанда жасалған Қазақстан Республикасының мемлекеттiк ұйымдарына өтеусiз қаржылық немесе техникалық көмек берудi көздейтін келiсiм;

      4) бенефициар – осы Қағидаларда көзделген тәртiппен тiкелей байланысты емес гранттарды алатын және пайдаланатын Қазақстан Республикасының мемлекеттiк ұйымы;

      5) грант – донорлар Қазақстан Республикасының мемлекеттік ұйымдарына беретін өтеусіз қаржылай немесе техникалық көмек;

      6) жоба – аяқталған сипаты бар белгілі бiр мақсаттарға қол жеткiзуге бағытталған және шектеулi уақыт кезеңі iшiнде байланысты емес гранттар қаражаты есебінен iске асырылатын iс-шаралар жиынтығы;

      7) заттай үлес – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес берілетiн, Қазақстан Республикасы Үкiметiнің грант берген донордан одан әрi қарыз алуын немесе жобаны мемлекеттiк бюджеттен бiрлесiп қаржыландыруын көздемейтін, бенефициардың және/немесе атқарушы агенттiктiң белгiлi бiр жобаны iске асыру шеңберiндегi үлесi (ақшаны қоспағанда);

      8) өңiрлiк жоба – iске асырылуына бiрден артық мемлекеттiң қатысуы көзделетiн жоба;

      9) өтеусіз техникалық көмек – донорлардың Қазақстан Республикасының мемлекеттік ұйымдарына тауарлар жеткізуді, жұмыстар орындауды және қызметтер көрсетуді жүзеге асыруы немесе ұйымдастыруы;

      10) салалық мемлекеттік орган – Қазақстан Республикасының заңдарында белгiленген құзырет шеңберiнде белгiлi бiр қызмет саласындағы мемлекеттік саясатты қалыптастыруды және iске асыруды жүзеге асыратын орталық мемлекеттік орган;

      11) уәкілетті орган – байланысты емес гранттарды тарту, пайдалану және пайдаланылуын бағалау процестерін үйлестіруді жүзеге асыратын бюджет саясаты жөніндегі орталық атқарушы орган.

      4. Байланысты емес гранттар көмек беру түрлерi бойынша былайша бөлінедi:

      1) жұмыстарды орындау және қызметтер көрсету – мемлекеттік ұйымдарға сарапшыларды, консультанттарды (мамандарды), еріктілерді (волонтерлердi) жiберу арқылы зерттеулер жүргiзу, консультациялық және басқа да көмек беру, сондай-ақ тауарларды жеткiзу мен мемлекеттiк ұйымдардың қызметшілерін оқыту түрiндегi көмекті қоспағанда, жұмыстар мен қызметтердiң басқа да түрлерi;

      2) мемлекеттiк ұйымдардың қызметшілерiн оқыту – курстар, семинарлар, тренингтер және оқытудың басқа да түрлерiн жүргiзу және/немесе ұйымдастыру және мемлекеттiк ұйымдар қызметшілерінің білiктiлiгiн арттыру;

      3) тауарларды жеткiзу – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылатын, донордың қаражатына сатып алынған тауарлық-материалдық құндылықтарды өтеусiз негiзде мемлекеттік меншікке беру.

      5. Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес байланысты емес гранттарды пайдалану барысында бенефициардың және/немесе атқарушы агенттіктің байланысты емес грант туралы тиiсті келiсiмде көзделген заттай үлесті беруіне жол беріледі.

      6. Мемлекеттiк ұйымдардың байланысты емес гранттарды тарту мәселелерi бойынша донорларға жүгінуi уәкілеттi органмен келiсу бойынша ғана жүзеге асырылады.

2-тарау. Байланысты емес гранттарды тарту, пайдалану, пайдаланылуын мониторингтеу және бағалау тәртібі

1-параграф. Байланысты емес гранттарды тарту

      7. Уәкілетті орган жыл сайын тиiстi қаржы жылының 1 мамырынан кешіктiрмей, сондай-ақ қажеттілігіне қарай атқарушы агенттiктерге олардың өтiнiмдер қалыптастыру кезінде есепке алуы үшiн донорлардың алдағы қаржы жылына байланысты емес гранттар беру туралы ұсыныстары жөніндегі ақпаратты жiбередi.

      8. Атқарушы агенттіктер тиісті қаржы жылының 1 тамызынан кешіктірмей немесе уәкілетті орган белгілеген мерзімдерде уәкілетті органға алдағы қаржы жылында байланысты емес гранттарды тарту мақсатында жобалардың тізбесін қалыптастыру үшін өтінімдер береді. Атқарушы агенттіктердің көрсетілген мерзімдерден кейін берілген өтінімдерін уәкілетті орган қарамайды.

      Атқарушы агенттіктердің өтінімдері оларға ведомстволық бағынысты мемлекеттік мекемелердің ұсыныстары ескеріле отырып қалыптастырылады.

      Барлық деңгейдегі мәслихаттар аппараттарының өтінімдері тиісті облыстар (республикалық маңызы бар қалалар, астана) әкімдіктерінің өтінімдерінде көрсетіледі.

      9. Донорлар ұсынған және уәкілетті орган мен атқарушы агенттіктермен келісілген жобалар түсуіне қарай бекітілген тізбеге қосылады.

      10. Атқарушы агенттіктердің өтінiмдердi қалыптастыруы Қазақстан Республикасының Президенті мен Қазақстан Республикасының Үкіметі Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жоспарлау жүйесі құжаттарының негізiнде айқындаған міндеттердің негізінде жүзеге асырылады.

      11. Атқарушы агенттiктiң өтінiмi:

      1) ұсынылатын жобалардың тiзбесiн және олар бойынша шығыстар сомасын;

      2) жобаның мақсаты, негiзгi iс-шаралары мен оларды iске асыру мерзiмдерi, күтілетiн нәтижелерi көрсетіле отырып, әр жобаға жеке түсiндiрме жазбаны (негiздемені);

      3) ағымдағы қаржы жылының 1 қаңтарындағы жағдай бойынша алынған және пайдаланылған байланысты емес гранттар туралы ақпаратты қамтиды.

      12. Байланысты емес гранттарды тартуға арналған өтiнімге енгізiлген жобаларды iрiктеудi уәкілетті орган:

      1) ұсынылған құжаттардың толықтығы мен сапасын;

      2) жобалар мақсатының Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарына сәйкестігiн;

      3) жоба мақсатының Қазақстан Республикасының мемлекеттік ұйымдары үшін донорлардың байланысты емес гранттар беру саясатына сәйкестігiн ескере отырып жүзеге асырады.

      13. Атқарушы агенттіктердің өтінімдерін қарау нәтижелері бойынша уәкілетті орган тиісті жылдың 1 желтоқсанынан кешіктірмей алдағы қаржы жылына арналған жобалардың тізбесін бекітеді, ол бекітілгеннен кейін мемлекеттік органдардан өтінімдердің түсуіне қарай жыл бойы жаңартылуға тиіс.

      14. Жобалардың бекітілген тiзбесi уәкілетті органның байланысты емес гранттарды тарту жөнiндегi iс-шараларды жүргізуі үшін негiз болады.

      15. Уәкілетті орган он жұмыс күні ішінде донорларға алдағы қаржы жылына арналған жобалардың бекітілген тізбесін және қажет болған жағдайда осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша байланысты емес гранттарды тарту туралы өтінімді жібереді.

      16. Донор жобаны мақұлдаған жағдайда уәкілетті орган он жұмыс күні ішінде тиiстi атқарушы агенттiкті байланысты емес грант туралы келiсiмдi дайындау, келiсу және оған қол қою жөнiнде iс-шаралар жүргiзу қажеттiгі туралы хабардар етеді.

      17. Донор уәкiлеттi органмен келiсу бойынша тиiстi салалық мемлекеттiк органның оң қорытындысы негiзiнде өңiрлiк жобаны iске асыруға байланысты емес грант берген жағдайда өңiрлiк жобаны iске асыру оны жобалардың тiзбесiне қоспай жүзеге асырылады.

      18. Байланысты емес грант есебiнен өңiрлiк жобаны iске асыру туралы тиiстi келiсiмдi дайындау, келiсу және оған қол қою жөнiндегi iс-шаралар донордың рәсiмдерiн ескере отырып, өңiрлiк жобаны іске асыруға қатысатын елдермен келiсу бойынша жүзеге асырылады.

2-параграф. Байланысты емес гранттарды пайдалану

      19. Тауарлық-материалдық құндылықтарды жеткiзудi көздейтiн жобаларды iске асыру байланысты емес грант туралы келiсiмнiң шарттарына және Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      20. Тауарлар жобаны iске асыру шеңберiнде жеткiзілген жағдайда тауарлық-материалдық құндылықтар бенефициардың балансына Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қабылданады.

      21. Сарапшылар мен консультанттарды (мамандарды) тартуды көздейтін жобаны, оның iшiнде тауарлық-материалдық құндылықтарды жеткiзу жөнiндегi жобаны iске асыру атқарушы агенттікпен келiсу бойынша бенефициар әзiрлейтін техникалық тапсырмаға сәйкес жүзеге асырылады.

      Жобаға техникалық тапсырма байланысты емес грант туралы келiсiмнiң шарттарына сәйкес және донормен келiсу бойынша әзiрленедi.

      22. Өңiрлiк жобаға техникалық тапсырма өңiрлiк жобаны iске асыруға қатысатын мемлекеттермен жасалған байланысты емес грант есебiнен өңiрлiк жобаны iске асыру туралы тиiстi келiсiмнің шарттарына сәйкес әзiрленедi.

      23. Жобаны iске асыру процесiнде атқарушы агенттiк:

      1) байланысты емес грант туралы келiсiмде көзделіп қабылданған мiндеттемелердің, сондай-ақ техникалық тапсырмада көзделген iс-шаралардың уақтылы орындалуын;

      2) Қазақстан Республикасының мүдделi мемлекеттiк органдарын, сондай-ақ уәкілетті органды донордың немесе оның уәкілетті тұлғаларының байланысты емес грант туралы келiсiмде көзделген мiндеттемелердi, сондай-ақ техникалық тапсырмада көзделген iс-шараларды орындамағаны туралы уақтылы хабардар етудi;

      3) байланысты емес гранттардың мақсатты және тиiмдi пайдаланылуын;

      4) донордың есебiнен берiлген тауарлық-материалдық құндылықтардың импорты кезiнде кедендiк ресiмдеудiң уақтылы жүзеге асырылуын;

      5) донордың есебiнен берiлген тауарлық-материалдық құндылықтардың уақтылы бенефициардың балансына қабылдануын қамтамасыз етедi.

3-параграф. Байланысты емес гранттардың пайдаланылуын мониторингтеу және бағалау

      24. Тауарлық-материалдық құндылықтарды жеткiзудi, сондай-ақ сарапшылар мен консультанттарды (мамандарды) тартуды көздейтiн байланысты емес гранттардың пайдаланылуын мониторингтеу және бағалау:

      1) жобалардың iске асырылу барысы, сондай-ақ жобалардың ағымдағы бағалануы туралы ақпаратты атқарушы агенттiктердiң жинауын, өңдеуiн және оны уәкілетті органға ұсынуын;

      2) атқарушы агенттіктің Қазақстан Республикасы мемлекеттiк ұйымдарының байланысты емес гранттарды пайдалану туралы жиынтық ақпаратты жасауын және уәкілетті органға беруін қамтиды.

      25. Атқарушы агенттiктер жарты жылда бір рет есептi айдан кейiнгi айдың оны күнінен кешiктірмей уәкілетті органға:

      1) тауарлық-материалдық құндылықтарды жеткiзу графигінде (мерзiмiнде) не жобаларға техникалық тапсырмаларда көзделген iс-шараларды iске асырудың ағымдағы жай-күйi туралы мәлiметтердi;

      2) жобаларға техникалық тапсырмаларда көзделген iс-шараларды iске асыру барысында қол жеткiзiлген аралық нәтижелер туралы мәлiметтердi;

      3) тауарлық-материалдық құндылықтарды жеткiзу графигінде (мерзiмiнде) не жобаларға техникалық тапсырмаларда көзделген iс-шаралардың орындалмау не сапасыз орындалу себептерi туралы мәлiметтердi;

      4) тауарлық-материалдық құндылықтарды жеткiзу графигінде (мерзiмiнде) не жобаларға техникалық тапсырмаларда көзделген iс-шараларды iске асырудың тиiмділiгiн арттыруға бағытталған ұсыныстарды қамтитын ақпарат береді.

      26. Байланысты емес гранттардың пайдаланылуын бағалауды жүзеге асыру мақсатында уәкілетті орган:

      1) атқарушы агенттіктерден және/немесе бенефициарлардан беру мерзімін көрсете отырып, қосымша ақпарат сұратады;

      2) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де шараларды қабылдайды.

      27. Атқарушы агенттік жыл сайын тиісті қаржы жылының он бесінші наурызынан кешіктірмей Қазақстан Республикасының мемлекеттік ұйымдарының байланысты емес гранттарды пайдаланғаны туралы ақпаратты бюджет саясаты жөніндегі уәкілетті органға енгізеді.

  Байланысты емес гранттарды
тарту, пайдалану,
пайдаланылуын мониторингтеу
және бағалау қағидаларына
қосымша
Нысан

Байланысты емес гранттарды тартуға өтінім

      1. Мемлекеттік ұйымның атауы

      2. Жобаның атауы

      3. Секторы

      4. Жобаның мақсаты

      5. Жобаны іске асыру қажеттілігінің негіздемесі

      6. Жобаның сипаттамасы (мәселенің немесе проблеманың қысқаша алдыңғы тарихы, қажеттілігі, жеделдігі мен өзектілігі, қамтуы, ауқымы, қолданыстағы мемлекеттік реттеу әдістері)

      7. Жобаның болжамды құны

      8. Донордың рөлі

      9. Күтілетін іс-шаралар

      10. Болжамды нәтижелер

      11. Іске асыру мерзімдері

      12. Аралас қызмет (осы іс-шараға басқа донорлардан грант тартылған ба)

      13. Байланыста болатын адамдар (тегін, атын, әкесінің атын (болған жағдайда), лауазымын, телефон нөмірін және электрондық мекенжайын көрсете отырып).

Об утверждении Правил привлечения, использования, мониторинга и оценки использования несвязанных грантов

Приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 июня 2025 года № 181

      В соответствии с пунктом 2 статьи 163 Бюджетного кодекса Республики Казахстан ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила привлечения, использования, мониторинга и оценки использования несвязанных грантов.

      2. Департаменту международного экономического сотрудничества Министерства национальной экономики Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить в течение пяти рабочих дней со дня подписания настоящего приказа его направление для размещения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан и на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан после его первого официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра –
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
С. Жумангарин

  Утверждены приказом
Заместителя Премьер-Министра –
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 24 июня 2025 года № 181

Правила привлечения, использования, мониторинга и оценки использования несвязанных грантов

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила привлечения, использования, мониторинга и оценки использования несвязанных грантов разработаны в соответствии с пунктом 2 статьи 163 Бюджетного кодекса Республики Казахстан и определяют правила привлечения, использования, мониторинга и оценки использования несвязанных грантов, предоставляемых государственным организациям Республики Казахстан.

      Правила не распространяются на процедуры привлечения и распределения гуманитарной, благотворительной, военной, продовольственной помощи.

      2. Целями настоящих Правил являются:

      1) обеспечение прозрачного и эффективного процесса привлечения и использования несвязанных грантов;

      2) упорядочение процесса представления отчетов и информации о ходе и результатах использования несвязанных грантов;

      3) упорядочение и систематизация процесса мониторинга и оценки использования несвязанных грантов.

      3. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) исполнительное агентство – центральный государственный орган или местный исполнительный орган (области, города республиканского значения, столицы), осуществляющий процесс мониторинга использования несвязанных грантов;

      2) несвязанные гранты – гранты, не предусматривающие дальнейшее заимствование Правительством Республики Казахстан у донора, предоставившего грант, или софинансирование из республиканского и местных бюджетов;

      3) соглашение о несвязанном гранте – соглашение между исполнительным агентством и донором, заключенное в письменной форме, предусматривающее предоставление государственным организациям Республики Казахстан безвозмездной финансовой или технической помощи;

      4) бенефициар – государственная организация Республики Казахстан, непосредственно получающая и использующая несвязанные гранты в порядке, предусмотренном настоящими Правилами;

      5) грант – безвозмездная финансовая или техническая помощь, предоставляемая донорами государственным организациям Республики Казахстан;

      6) проект – совокупность мероприятий, направленных на достижение определенных целей, имеющих завершенный характер, и реализуемых за счет средств несвязанных грантов в течение ограниченного периода времени;

      7) натуральный вклад – вклад (за исключением денег) бенефициара и/или исполнительного агентства в рамках реализации определенного проекта, предоставляемый в соответствии с законодательством Республики Казахстан, не предусматривающий дальнейшее заимствование Правительством Республики Казахстан у донора, предоставившего грант или софинансирование проекта из государственного бюджета;

      8) региональный проект – проект, предусматривающий участие в его реализации более одного государства;

      9) отраслевой государственный орган – центральный государственный орган, осуществляющий формирование и реализацию государственной политики в определенной сфере деятельности в рамках компетенции, установленной законами Республики Казахстан;

      10) безвозмездная техническая помощь – осуществление или организация донорами поставки товаров, выполнения работ и оказания услуг государственным организациям Республики Казахстан;

      11) уполномоченный орган – центральный исполнительный орган по бюджетной политике, осуществляющий координацию процессов привлечения, использования и оценки использования несвязанных грантов.

      4. Несвязанные гранты по видам предоставления помощи подразделяются на:

      1) выполнение работ и оказание услуг – проведение исследований, предоставление консультационной и другой помощи посредством направления в государственные организации экспертов, консультантов (специалистов), добровольцев (волонтеров), а также другие виды работ и услуг, за исключением помощи в виде поставки товаров и обучения служащих государственных организаций;

      2) обучение служащих государственных организаций – проведение и/или организация курсов, семинаров, тренингов и других видов обучения и повышения квалификации служащих государственных организаций;

      3) поставку товаров – передача на безвозмездной основе в государственную собственность товарно-материальных ценностей, приобретенных на средства донора, осуществляемая в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      5. В ходе использования несвязанных грантов допускается предоставление бенефициаром и/или исполнительным агентством натурального вклада, предусмотренного в соответствующем соглашении о несвязанном гранте в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      6. Обращение государственных организаций к донорам по вопросам привлечения несвязанных грантов осуществляется только по согласованию с уполномоченным органом.

Глава 2. Порядок привлечения, использования, мониторинга и оценки использования несвязанных грантов

Параграф 1. Привлечение несвязанных грантов

      7. Уполномоченный орган ежегодно, не позднее 1 мая соответствующего финансового года, а также по мере необходимости направляет исполнительным агентствам информацию о предложениях доноров о предоставлении несвязанных грантов на предстоящий финансовый год для учета при формировании исполнительными агентствами заявок.

      8. Исполнительные агентства, не позднее 1 августа соответствующего финансового года или в сроки, установленные уполномоченным органом, представляют в уполномоченный орган заявки для формирования перечня проектов в целях привлечения несвязанных грантов в предстоящем финансовом году. Заявки исполнительных агентств, представленные после указанных сроков, уполномоченным органом не рассматриваются.

      Заявки исполнительных агентств формируются с учетом предложений подведомственных им государственных учреждений.

      Заявки аппаратов маслихатов всех уровней отражаются в заявках соответствующих акиматов областей (города республиканского значения, столицы).

      9. Проекты, предлагаемые донорами и согласованные с уполномоченным органом, и исполнительными агентствами, включаются в утвержденный перечень по мере их поступления.

      10. Формирование исполнительными агентствами заявок осуществляется на основании задач, определенных Президентом Республики Казахстан и Правительством Республики Казахстан на основании документов Системы государственного планирования Республики Казахстан.

      11. Заявка исполнительного агентства включает в себя:

      1) перечень предлагаемых проектов и суммы расходов по ним;

      2) пояснительную записку (обоснование) к каждому проекту в отдельности, с указанием цели проекта, основных мероприятий и сроков их реализации, ожидаемых результатов;

      3) информацию о полученных и использованных несвязанных грантах по состоянию на 1 января текущего финансового года;

      12. Отбор проектов, включенных в заявку на привлечение несвязанных грантов, осуществляется уполномоченным органом с учетом:

      1) полноты и качества представленных документов;

      2) соответствия цели проектов документам Системы государственного планирования Республики Казахстан;

      3) соответствия цели проекта политике предоставления донорами несвязанных грантов для государственных организаций Республики Казахстан.

      13. По результатам рассмотрения заявок исполнительных агентств уполномоченный орган, не позднее 1 декабря соответствующего года, утверждает перечень проектов на предстоящий финансовый год, который после утверждения по мере поступления заявок от государственных органов, подлежит обновлению в течение года.

      14. Утвержденный перечень проектов служит основой для проведения уполномоченным органом мероприятий по привлечению несвязанных грантов.

      15. Уполномоченный орган в течение 10 рабочих дней направляет донорам утвержденный перечень проектов на предстоящий финансовый год, и в случае необходимости заявку о привлечении несвязанных грантов по форме, согласно приложению к настоящим Правилам.

      16. В случае одобрения донором проекта уполномоченный орган в течение десяти рабочих дней информирует соответствующее исполнительное агентство о необходимости проведения мероприятий по подготовке, согласованию и подписанию соглашения о несвязанном гранте.

      17. В случае предоставления донором несвязанного гранта для реализации регионального проекта, на основании положительного заключения соответствующего отраслевого государственного органа по согласованию с уполномоченным органом реализация регионального проекта осуществляется без включения его в перечень проектов.

      18. Мероприятия по подготовке, согласованию и подписанию соответствующего соглашения о реализации регионального проекта за счет несвязанного гранта осуществляются по согласованию со странами, принимающими участие в реализации регионального проекта с учетом процедур донора.

Параграф 2. Использование несвязанных грантов

      19. Реализация проектов, предусматривающих поставку товарно-материальных ценностей, осуществляется в соответствии с условиями соглашения о несвязанном гранте и действующим законодательством Республики Казахстан.

      20. В случае поставки товаров в рамках реализации проекта, товарно-материальные ценности принимаются на баланс бенефициара в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      21. Реализация проекта, в том числе по поставке товарно-материальных ценностей, предусматривающего привлечение экспертов и консультантов (специалистов), осуществляется в соответствии с техническим заданием, разрабатываемым бенефициаром по согласованию с исполнительным агентством.

      Техническое задание к проекту разрабатывается в соответствии с условиями соглашения о несвязанном гранте и по согласованию с донором.

      22. Техническое задание к региональному проекту разрабатывается в соответствии с условиями соответствующего соглашения о реализации регионального проекта за счет несвязанного гранта, заключенного государствами, принимающими участие в реализации регионального проекта.

      23. В процессе реализации проекта исполнительное агентство обеспечивает:

      1) своевременное исполнение принятых обязательств, предусмотренных соглашением о несвязанном гранте, а также мероприятий, предусмотренных в техническом задании;

      2) своевременное информирование заинтересованных государственных органов Республики Казахстан, а также уполномоченного органа о невыполнении донором или его уполномоченными лицами обязательств, предусмотренных соглашением о несвязанном гранте, а также мероприятий, предусмотренных в техническом задании;

      3) целевое и эффективное использование несвязанных грантов;

      4) своевременное осуществление таможенного оформления при импорте товарно-материальных ценностей, предоставленных за счет донора;

      5) своевременное принятие на баланс бенефициара товарно-материальных ценностей, предоставленных за счет донора.

Параграф 3. Мониторинг и оценка использования несвязанных грантов

      24. Мониторинг и оценка использования несвязанных грантов, предусматривающих поставку товарно-материальных ценностей, а также привлечение экспертов и консультантов (специалистов), включают:

      1) сбор, обработку и предоставление исполнительными агентствами в уполномоченный орган информации о ходе реализации проектов, а также текущей оценки проектов;

      2) составление и предоставление исполнительным агентством в уполномоченный орган сводной информации об использовании несвязанных грантов государственными организациями Республики Казахстан.

      25. Исполнительные агентства раз в полгода, не позднее десятого числа, следующего за отчетным, предоставляют в уполномоченный орган информацию, которая содержит:

      1) сведения о текущем состоянии реализации мероприятий, предусмотренных в графике (сроках) поставки товарно-материальных ценностей либо в технических заданиях к проектам;

      2) сведения о промежуточных результатах, достигнутых в ходе реализации мероприятий, предусмотренных в технических заданиях к проектам;

      3) сведения о причинах невыполнения либо некачественного выполнения мероприятий, предусмотренных в графике (сроках) поставки товарно-материальных ценностей либо в технических заданиях к проектам;

      4) предложения, направленные на повышение эффективности реализации мероприятий, предусмотренных в графике (сроках) поставки товарно-материальных ценностей либо в технических заданиях к проектам.

      26. В целях осуществления оценки использования несвязанных грантов уполномоченный орган:

      1) запрашивает у исполнительных агентств и/или бенефициаров дополнительную информацию с указанием срока ее представления;

      2) принимает иные меры в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      27. Исполнительное агентство ежегодно, не позднее пятнадцатого марта соответствующего финансового года, вносит в уполномоченный орган по бюджетной политике информацию об использовании несвязанных грантов государственными организациями Республики Казахстан.

  Приложение
к Правилам привлечения,
использования, мониторинга и
оценки использования
несвязанных грантов
  Форма

Заявка на привлечение несвязанных грантов

      1. Наименование государственной организации

      2. Наименование проекта

      3. Сектор

      4. Цель проекта

      5. Обоснование необходимости реализации проекта

      6. Описание проекта (краткая предыстория вопроса или проблемы,

      необходимость, срочность и актуальность, охват, масштаб, существующие

      методы государственного регулирования)

      7. Предполагаемая стоимость проекта

      8. Роль донора

      9. Ожидаемые мероприятия

      10. Предполагаемые результаты

      11. Сроки реализации

      12. Смежная деятельность (привлекался ли грант на данное мероприятие у других доноров)

      13. Контактные лица (с указанием фамилии, имени, отчества (при его наличии), должности, номера тел. и электронного адреса)