Облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, күрделі және орташа жөндеу үшін автомобиль жолдары саласындағы Қазақстан Республикасының көлік инфрақұрылымының ең төмен стандарттарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Көлік министрінің м.а. 2025 жылғы 26 маусымдағы № 207 бұйрығы

      Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 70-бабы 3-тармағының он үшінші бөлігіне сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, күрделі және орташа жөндеу үшін автомобиль жолдары саласындағы Қазақстан Республикасының көлік инфрақұрылымының ең төмен стандарттары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің Автомобиль жолдары комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрыққа қол қойылған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде оның көшірмесін электрондық түрде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Көлік вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық қол қойылған күні қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Көлік министрінің міндетін атқарушы
Т. Ластаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Көлік министрінің
2025 жылғы 26 маусымдағы
№ 207 бұйрығымен
бекітілген

Облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, күрделі және орташа жөндеу үшін автомобиль жолдары саласындағы Қазақстан Республикасының көлік инфрақұрылымының ең төмен стандарттары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, күрделі және орташа жөндеу үшін автомобиль жолдары саласындағы Қазақстан Республикасының көлік инфрақұрылымының ең төмен стандарттары (бұдан әрі – Ең төменгі стандарттар) Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 70-бабы 3-тармағының он үшінші бөлігіне сәйкес әзірленді.

      2. Ең төменгі стандарттар облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын салуды, реконструкциялауды, күрделі және орташа жөндеуді қаржыландыруды есептеуде пайдалануға арналған.

      3. Облыстардың даму жоспарында көзделген нысаналы индикаторлардың орындалуы мен қол жеткізілуіне және ақшалай қаражаттың игерілуіне тиісті облыстардың жергілікті атқарушы органдары (әкімдіктері) жауапты болып табылады.

      4. Автомобиль жолдары жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган осы Ең төменгі стандарттардың 3-тармағының орындалуы бойынша қызметті үйлестіреді және жалпы мониторингті жүргізеді.

      5. Облыстың даму жоспарында көзделген облыстың жергілікті атқарушы органымен (әкімдікпен) өткен қаржы жылының қорытындылары бойынша қаржылық үш жылдық кезеңге арналған нысаналы индикаторларға қол жеткізбеген жағдайда, қол жеткізілмеген облыстың нысаналы индикаторына арналған бюджет қаражатының көлемі облыстың келесі үш жылдық жоспарлау кезеңінде жолдарды салуды, реконструкциялауды, жөндеуді қаржыландыруға арналған бюджет қаражатының көлемін айқындау кезінде ескеріледі және төмендетіледі.

2-тарау. Облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, күрделі және орташа жөндеу үшін автомобиль жолдары саласындағы Қазақстан Республикасының көлік инфрақұрылымының ең төмен стандарттарын қаржыландыру есебі

      6. Ең төменгі стандарттарын қаржыландыру есебі жоспарлы кезеңге арналған бюджет қаражатының көлемін айқындау кезінде қолданылады.

      7. Ең төменгі стандарттарын қаржыландыру есебі облыстардың жергілікті атқарушы органдармен (әкімдіктермен) келісім бойынша автомобиль жолдары жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарының (бұдан әрі – жолдар) ұзындығына сәйкес қалыптастырады және әрбір облыс үшін мынадай формула бойынша жүргізіледі:

     

мұнда:

      V – қаржы жылына арналған жолдарды салуды, реконструкциялауды, күрделі және орташа жөндеуді қаржыландыруға арналған бюджет қаражатының көлемі, мың теңге;

     

– қаржы жылына арналған Қазақстан Республикасының (бұдан әрі – ҚР) өңірлері бойынша жолдарды салуды, реконструкциялауды қаржыландыруға арналған бюджет қаражатының көлемі, мың теңге,

      мұнда:

     


      мұнда:

     


     

– ағымдағы баға деңгейінде ҚР өңірлері бойынша III техникалық санатқа 1 километр жолды салудың және реконструкциялаудың құны, мың теңге;

     

– 2025 жылға облыстардың жергілікті атқарушы органдары (әкімдіктері) ұсынған жолдар желісінің жоспарлы көрсеткіштеріне сәйкес облыстық және аудандық маңызы бар қанағаттанарлықсыз жай-күйдегі жолдардың ұзындығы, шақырым,

      J – жолдарды дамытуға пайыз, 5% асырмай, %;

      K – 2025 жылға қарай жоспарланған жылдың құрылыстағы баға индексінің өзгеру коэффициенті:

      K=A/B, мұнда:

      А – "Құрылысқа арналған құн индекстері" ҚР ББСНҚ 8.04-07-2024 сәйкес жоспарлы жылдың баға индексінің коэффициенті;

      B – "Құрылысқа арналған құн индекстері" ҚР ББСНҚ 8.04-07-2024 сәйкес 2025 жылға баға индексінің коэффициенті;

     

– қаржы жылына арналған ҚР өңірлері бойынша жолдардын күрделі және орташа жөндеуді қаржыландыруға арналған бюджет қаражатының көлемі, мың теңге,

      мұнда:

     


      мұнда:

     


     

– өңірлер бойынша жолдарды нысаналы индикаторға дейін келтіруді жыл сайын қамту, шақырым:

     

= D×(P/3), мұнда:

      P – желінің жалпы ұзындығынан нақты нормативтік жай-күйін (жақсы және қанағаттанарлық жағдайда) ескере отырып, ҚР Үкіметінің 2022 жылғы 30 желтоқсандағы № 1116 қаулысымен бекітілген ҚР көлік-логистикалық әлеуетін дамытудың 2030 жылға дейінгі тұжырымдамасына сәйкес желіні 95%-ға тең нысаналы индикаторға дейін жеткізудің қалған көлемі, %;

      3 – үш жылдық кезең;

      D – 2025 жылға облыстардың жергілікті атқарушы органдары (әкімдіктері) ұсынған жолдар желісінің жоспарлы көрсеткіштеріне сәйкес жолдар желісінің жалпы ұзындығы, шақырым;

      Lтозу.жақ.і. – өңірлер бойынша жақсы жай-күйдегі жолдардың жыл сайынғы тозуымен ұзындығы, шақырым:

     


      мұнда:

     

– 2025 жылға облыстардың жергілікті атқарушы органдары (әкімдіктері) ұсынған жолдар желісінің жоспарлы көрсеткіштеріне сәйкес жақсы жай-күйдегі жолдардың ұзындығы, шақырым;

      Т – жолдардың тозу пайызы, 5% асырмай, %;

      Lтозу.қанағ.і. – өңірлер бойынша қанағаттанарлық жай-күйдегі жолдардың жыл сайынғы тозуымен ұзындығы, шақырым:

      Lтозу.қанағ.i. = EТ,

      мұнда:

      E – 2025 жылға облыстардың жергілікті атқарушы органдары (әкімдіктері) ұсынған жолдар желісінің жоспарлы көрсеткіштеріне сәйкес қанағаттанарлық жай-күйдегі жолдардың ұзындығы, шақырым;

      Т – жолдардың тозу пайызы, 5% асырмай, %;

      N – ағымдағы баға деңгейінде жасанды құрылыстарды ескере отырып өңірлер бойынша III, IV санаттағы 1 километр жолды күрделі және орташа жөндеудің құны, мың теңге;

      K – 2025 жылға қарай жоспарланған жылдың құрылыстағы баға индексінің өзгеру коэффициенті:

      K=A/B, мұнда:

      А – "Құрылысқа арналған құн индекстері" ҚР ББСНҚ 8.04-07-2024 сәйкес жоспарлы жылдың баға индексінің коэффициенті;

      B – "Құрылысқа арналған құн индекстері" ҚР ББСНҚ 8.04-07-2024 сәйкес 2025 жылға баға индексінің коэффициенті.

      Аббревиатуралардың толық жазылуы:

      ҚР ББСНҚ – Қазақстан Республикасының баға белгілеу және сметалар бойынша нормативтік құжаттар;

      қмж – құрылыс-монтаж жұмыстары;

      иқ – инжинирингтік қызметтер.

Об утверждении Минимальных стандартов транспортной инфраструктуры Республики Казахстан в области автомобильных дорог для строительства, реконструкции, капитального и среднего ремонта автомобильных дорог областного и районного значения

Приказ и.о. Министра транспорта Республики Казахстан от 26 июня 2025 года № 207

      В соответствии с частью тринадцатой пункта 3 статьи 70 Бюджетного кодекса Республики Казахстан ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Минимальные стандарты транспортной инфраструктуры Республики Казахстан в области автомобильных дорог для строительства, реконструкции, капитального и среднего ремонта автомобильных дорог областного и районного значения.

      2. Комитету автомобильных дорог Министерства транспорта Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) в течение пяти рабочих дней со дня подписания настоящего приказа направление его копии в электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства транспорта Республики Казахстан после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра транспорта Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие в день подписания.

      Исполняющий обязанности
Министра транспорта
Республики Казахстан
Т. Ластаев

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство национальной экономики|
Республики Казахстан

  Утвержден приказом
Министра транспорта
Республики Казахстан
от 26 июня 2025 года № 207

Минимальные стандарты транспортной инфраструктуры Республики Казахстан в области автомобильных дорог для строительства, реконструкции, капитального и среднего ремонта автомобильных дорог областного и районного значения

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Минимальные стандарты транспортной инфраструктуры Республики Казахстан в области автомобильных дорог для строительства, реконструкции, капитального и среднего ремонта автомобильных дорог областного и районного значения (далее – Минимальные стандарты) разработаны согласно части тринадцатой пункта 3 статьи 70 Бюджетного кодекса Республики Казахстан.

      2. Минимальные стандарты предназначены для использования в расчете финансирования строительства, реконструкции, капитального и среднего ремонта автомобильных дорог областного и районного значения.

      3. Ответственными за исполнение и достижение, предусмотренных в плане развития области, целевых индикаторов и за освоение денежных средств являются соответствующие местные исполнительные органы (акиматы) областей.

      4. Уполномоченный государственный орган по автомобильным дорогам ведет координацию деятельности и общий мониторинг по исполнению пункта 3 настоящих Минимальных стандартов.

      5. В случае недостижения местным исполнительным органом (акиматом) области, предусмотренных в плане развития области, целевых индикаторов на финансовый трехлетний период по итогам истекшего финансового года, объем бюджетных средств на недостигнутый целевой индикатор области учитывается и снижается при определении объемов бюджетных средств на финансирование строительства, реконструкции, ремонта дорог в следующем трехлетнем плановом периоде области.

Глава 2. Расчет финансирования Минимальных стандартов транспортной инфраструктуры Республики Казахстан в области автомобильных дорог для строительства, реконструкции, капитального и среднего ремонта автомобильных дорог областного и районного значения

      6. Расчет финансирования Минимальных стандартов применяется при определении объемов бюджетных средств на плановый период.

      7. Расчет финансирования Минимальных стандартов формируется уполномоченным государственным органом по автомобильным дорогам по согласованию с местными исполнительными органами (акиматами) областей согласно протяженности автомобильных дорог областного и районного значения (далее – дороги) и производится для каждой области по следующей формуле:

     

где:

      V – объем бюджетных средств на финансирование строительства, реконструкции, капитального и среднего ремонта дорог на финансовый год, тысячи тенге;

     

– объем бюджетных средств на финансирование строительства и реконструкции дорог по регионам Республики Казахстан (далее – РК) на финансовый год, тысячи тенге,

      где:

     


      где:

     


     

– стоимость строительства и реконструкции на 1 километр дорог на III техническую категорию по регионам РК в текущем уровне цен, тысячи тенге;

     

– протяженность дорог в неудовлетворительном состоянии согласно плановым показателям сети дорог, представленная местными исполнительными органами (акиматами) областей на 2025 год, километр;

      J – процент на развитие дорог, не более 5%, %;

      K – коэффициент изменения индекса стоимости для строительства планируемого года к 2025 году:

      K=A/B, где:

      А – коэффициент индекса стоимости для строительства планируемого года, согласно НДЦС РК 8.04-07-2024 "Индексы стоимости для строительства";

      B – коэффициент индекса стоимости для строительства 2025 года, согласно НДЦС РК 8.04-07-2024 "Индексы стоимости для строительства".

     

– объем бюджетных средств на финансирование капитального и среднего ремонта дорог по регионам РК на финансовый год, тысячи тенге,

      где:

     


      где:

     


     

– ежегодный охват приведения дорог до целевого индикатора по регионам, километр:

     


      P – оставшийся объем доведения сети до целевого индикатора, равный 95%, согласно Концепции развития транспортно-логистического потенциала Республики Казахстан до 2030 года, утвержденный постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2022 года № 1116, с учетом фактического нормативного состояния сети (в хорошем и удовлетворительном состоянии) от общей протяженности, %;

      3 – трехлетний период;

      D – общая протяженность сети дорог, согласно плановым показателям сети дорог, представленная местными исполнительными органами (акиматами) областей на 2025 год, километр;

      Lизнос.хор.i. – протяженность дорог по регионам в хорошем состоянии с ежегодным износом, километр:

     


      где:

     

– протяженность дорог в хорошем состоянии, согласно плановым показателям сети дорог, представленная местными исполнительными органами (акиматами) областей на 2025 год, километр;

      Т – процент износа дорог, не более 5%, %;

     

– протяженность дорог по регионам в удовлетворительном состоянии с ежегодным износом дорог, километр:

     


      где:

     

– протяженность дорог в удовлетворительном состоянии, согласно плановым показателям сети дорог, представленная местными исполнительными органами (акиматами) областей на 2025 год, километр;

      Т – процент износа дорог, не более 5%, %;

      N – стоимость капитального и среднего ремонта на 1 километр дорог с учетом искусственных сооружений по регионам на III, IV категории в текущем уровне цен, тысячи тенге;

      K – коэффициент изменения индекса стоимости для строительства планируемого года к 2025 году:

      K=A/B, где:

      А – коэффициент индекса стоимости для строительства планируемого года, согласно НДЦС РК 8.04-07-2024 "Индексы стоимости для строительства";

      B – коэффициент индекса стоимости для строительства 2025 года, согласно НДЦС РК 8.04-07-2024 "Индексы стоимости для строительства".

      Расшифровка аббревиатур:

      НДЦС РК – нормативные документы по ценообразованию и сметам Республики Казахстан;

      смр – строительно-монтажные работы;

      иу – инжиниринговые услуги.