Жекелеген мемлекеттік жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының Қазақстан Республикасының Үкіметі лауазымға тағайындайтын және лауазымынан босататын бірінші басшыларын аттестаттаудан өткізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрінің 2025 жылғы 28 қазандағы № 590-НҚ бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2025 жылғы 30 қазанда № 37273 болып тіркелді

      "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 44-бабының 5 тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған жекелеген мемлекеттік жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының Қазақстан Республикасының Үкіметі лауазымға тағайындайтын және лауазымынан босататын бірінші басшыларын аттестаттаудан өткізу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігінің Білім және ғылым департаменті Қазақстан Республикасының заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің интернет-ресурсында оның ресми жарияланғаннан кейін орналастыруды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Мәдениет және ақпарат министрі
А. Балаева

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ғылым және жоғары білім министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Мәдениет және ақпарат
министрі
2025 жылғы 28 қазандағы
№ 590-НҚ бұйрығымен бекітілген

Жекелеген мемлекеттік жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының Қазақстан Республикасының Үкіметі лауазымға тағайындайтын және лауазымынан босататын бірінші басшыларын аттестаттаудан өткізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Жекелеген мемлекеттік жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының Қазақстан Республикасының Үкіметі лауазымға тағайындайтын және лауазымынан босататын бірінші басшыларын аттестаттаудан өткізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 44-бабының 5-тармағына сәйкес әзірленді және жекелеген мемлекеттік жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының (бұдан әрі – ЖЖОКБҰ) Қазақстан Республикасының Үкіметі лауазымға тағайындайтын және лауазымынан босататын бірінші басшыларын аттестаттаудан өту тәртібін айқындайды.

2-тарау. Аттестаттау өту тәртібі

      2. Білімі мен біліктілігінің сәйкестік деңгейін айқындау мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі лауазымға тағайындайтын және лауазымынан босататын білім беру ұйымының бірінші басшысы үш жылда бір рет аттестаттаудан өтеді.

      Аттестаттау кезінде бағалаудың негізгі талабы ЖЖОКБҰ бірінші басшысының кәсіби қызметінің қойылатын біліктілік сипаттамаларына сәйкестігі болып табылады.

      Аттестаттауды өткізу кезінде Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрінің 2024 жылғы 27 маусымдағы № 274-НҚ бұйрығымен бекітілген Жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымы басшысының (ректор) үлгілік біліктілік сипаттамасы негіз болады.

      3. ЖЖОКБҰ бірінші басшысын бастапқы аттестаттау ол лауазымға тағайындалған күннен бастап 3 (үш) жыл өткеннен кейін жүргізіледі.

      Оқу демалысында, жалақысы сақталмайтын демалыста (алты айдан асатын), жүктілікке және баланың (балалардың) дүниеге келуіне, жаңа туған баланы (балаларды) асырап алуға, бала үш жасқа толғанға дейін оның күтіміне байланысты демалыста болған бірінші басшы жұмысқа шыққаннан кейін бір жылдың ішінде және кемінде алты ай өткен соң аттестатталады.

      4. Аттестаттау мына кезеңдерді қамтиды:

      1) аттестаттауды өткізуге дайындық;

      2) аттестаттау комиссиясы өткізетін әңгімелесу;

      3) аттестаттау комиссиясының шешім шығаруы.

      5. Аттестаттауды өткізу үшін Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігінің (бұдан әрі – Министрлік) ведомстволық бағынысты ұйымдарының кадрларымен жұмыс жөніндегі құрылымдық бөлімшесі:

      1) аттестаттауға жататын білім ЖЖОКБҰ бірінші басшысына қажетті құжаттар (әңгімелесуді өткізу күні туралы хабарлама, қызметтік тізімі, аттестаттау парағы) дайындауды;

      2) аттестаттауды өткізу графигін, әңгімелесуге сұрақтар мен жауаптар әзірлеуді;

      3) аттестаттау комиссиясының құрамын айқындауды;

      4) аттестаттауды өткізудің мақсаты мен тәртібі туралы түсіндіру жұмыстарын ұйымдастыруды жүзеге асырады.

      6. Министрліктің ведомстволық бағынысты ұйымдарының кадрларымен жұмыс жөніндегі құрылымдық бөлімшесі аттестаттауға жататын ЖЖОКБҰ бірінші басшыларын жылына бір рет айқындайды.

      7. Министрліктің ведомстволық бағынысты ұйымдарының кадрларымен жұмыс жөніндегі құрылымдық бөлімшесі ЖЖОКБҰ бірінші басшыларын әңгімелесудің өткізілетін күні туралы оны өткізу басталғанға дейін кемінде күнтізбелік 30 (отыз) күн бұрын жазбаша хабардар етеді.

      8. Аттестаттауға жататын ЖЖОКБҰ бірінші басшысына Министрліктің ведомстволық бағынысты ұйымдарының кадрларымен жұмыс жөніндегі құрылымдық бөлімшесі осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша аттестаттау парағын ресімдейді.

      9. Министрліктің ведомстволық бағынысты ұйымдарының кадрларымен жұмыс жөніндегі құрылымдық бөлімшесі аттестаттау комиссиясының отырысына дейін 1 (бір) жұмыс күнінен кешіктірмей аттестаттау комиссиясына құжаттарды енгізеді.

      10. Аттестаттауды өткізу үшін Министрлік жанынан аттестаттау комиссиясы құрылады. Аттестаттау комиссиясының құрамы Министрліктің ведомстволық бағынысты ұйымдарының кадрларымен жұмыс жөніндегі құрылымдық бөлімшенің ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрінің бұйрығымен бекітіледі.

      11. Аттестаттау комиссиясы кемінде 7 (жеті) адамнан тұратын мүшелердің тақ санынан, комиссия төрағасынан, төрағаның орынбасарынан, комиссия мүшелерінен және хатшыдан тұрады. Аттестаттау комиссиясының хатшысы болып дауыс беруге құқығы жоқ Министрліктің ведомстволық бағынысты ұйымдарының кадрларымен жұмыс жөніндегі құрылымдық бөлімшесінің қызметкері тағайындалады. Аттестаттау комиссиясына Министрліктің қызметкерлері, ұлттық ЖЖОКБҰ өкілдері, тәуелсіз сарапшылар, жұртшылық және басқа да мемлекеттік органдардың өкілдері кіреді.

      12. Аттестаттау комиссиясының төрағасы қызметке басшылық жасайды, отырыстарда төрағалық етеді, жұмысты жоспарлайды, жалпы бақылауды жүзеге асырады, қызметі мен қабылданатын шешімдері үшін жауапты болады.

      Аттестаттау комиссиясының хатшысы комиссия отырысына тиісті материалдарды дайындауды жүзеге асырады және ол өткізілгеннен кейін хаттаманы ресімдейді. Хатшы техникалық қызмет көрсетуді жүзеге асырады, аттестаттау комиссиясының жұмыс істеуін қамтамасыз етеді.

      13. Мүдделер қақтығысын болдырмау үшін аттестаттау комиссияның құрамына қаралатын мәселелерге жеке мүдделілігі бар адамдар, аттестатталушының қарамағында болатын немесе оған бағынатын адамдар, сондай-ақ туыстық байланыстары немесе өзге де мән-жайлары аттестаттау комиссия шешімінің объективтілігіне әсер етуі мүмкін адамдар кіре алмайды.

      Мүдделер қақтығысы деп комиссия құрамына кіретін адамдардың жеке мүдделері олардың өз міндеттерін тиісті деңгейде орындамауына және (немесе) тиісінше орындамауына әкеп соғуы мүмкін жағдай түсініледі.

      Мүдделер қақтығысы кезінде комиссия мүшелеріне қарсылық білдіру тәртібі аттестаттау комиссия төрағасына мүдделер қақтығысының туындағаны немесе туындау мүмкіндігі туралы хабарлауды, содан кейін комиссия мүшесінің өзіне қарсылық білдіру (өздігінен бас тарту) немесе комиссияның басқа мүшесіне қарсылық білдіру рәсіміне бастамашылық жасауды қамтиды. Қарсылық білдіру туралы шешім жазбаша өтініш негізінде қабылданады және комиссия отырысының хаттамасымен ресімделеді.

      Мүдделер қақтығысы туындаған комиссия мүшесі ол туралы аттестаттау комиссияның төрағасын жазбаша нысанда дереу хабардар етеді.

      Комиссия мүшесі қабылданатын шешімдердің объективтілігіне әсер етуі мүмкін жеке мүддесі болса, аттестаттау комиссияның төрағасына өздігінен бас тарту туралы жазбаша өтініш береді.

      Егер комиссияның басқа мүшесінде мүдделер қақтығысы туындаса, ол туралы ақпарат аттестаттау комиссияның назарына жеткізілуі тиіс.

      14. Қарсылық білдіру туралы шешім туындаған мүдделер қақтығысы немесе оның туындау мүмкіндігі туралы ақпарат болған кезде аттестаттау комиссияның отырысында қабылданады.

      Қарсылық білдіру туралы шешім аттестаттау комиссияның төрағасы, төрағаның орынбасары, комиссия мүшелері және хатшы қол қоятын хаттамамен ресімделеді.

      15. Аттестаттау комиссиясының отырысы, егер оған оның құрамының кемінде үштен екісі қатысса, заңды деп есептеледі.

      16. Аттестаттаудан өтерден бір ай бұрын ЖЖОКБҰ бірінші басшылары Министрліктің ведомстволық бағынысты ұйымдарының кадрларымен жұмыс жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне мынадай құжаттарды ұсынады:

      1) ЖЖОКБҰ ғылыми кеңесі мақұлдаған жұмыстың негізгі қорытындылары туралы есеп;

      2) ЖЖОКБҰ қызметінің даму перспективасына арналған бағдарламасы;

      3) есепті кезеңдегі ғылыми еңбектерінің тізімі (болған жағдайда).

      17. Тыңдау нәтижелері бойынша аттестаттау комиссиясымен ашық дауыс беру жолымен шешім қабылдайды.

      Дауыс беру нәтижелері аттестаттау комиссиясы мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады. Дауыстар тең болған жағдайда аттестаттау комиссиясы төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      18. Аттестаттауға жататын ЖЖОКБҰ бірінші басшылары дәлелді себеппен жұмыста уақытша болмауына байланысты (еңбекке уақытша жарамсыздығы, жыл сайынғы ақылы еңбек демалысында, әлеуметтік демалыста немесе іссапарда болған кезеңде) аттестаттау комиссиясының отырысына келмеген кезде оларды аттестаттау туралы мәселені қарау аттестаттау комиссиясы айқындайтын неғұрлым кеш мерзімге ауыстырылады.

      Ауыстыруға дәлелді себептердің құжаттамалық растамасы болған кезде жол беріледі (еңбекке уақытша жарамсыздық парағы, іссапар туралы бұйрық). Аттестаттаудың жаңа мерзімі шектеулер жойылған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде белгіленеді.

      19. Әңгімелесу аттестатталушының таңдауы бойынша қазақ немесе орыс тілдерінде жүргізіледі.

      20. Әңгімелесу нәтижесі бойынша аттестаттау комиссиясы келесі шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) атқаратын лауазымына сәйкес келеді;

      2) атқаратын лауазымына сәйкес келмейді.

      21. Аттестаттау комиссиясының атқаратын лауазымына сәйкес еместігі туралы шешім қабылдауы аттестаттаудың теріс нәтижесі болып табылады.

      Аттестатталушыны аттестаттаудың теріс нәтижесі оның лауазымынан төмендетуге негіз, ал ол ұсынылған лауазымды қабылдаудан бас тартқан жағдайда – жұмыстан босатуға негіз болып табылады.

      Аттестаттау комиссиясының атқаратын лауазымына сәйкестігі туралы шешім қабылдауы Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің 30-бабына сәйкес еңбек шартын ұзарту үшін негіз болып табылады.

      22. Аттестаттау комиссиясының мүшелері қол қойған шешімдері хаттамамен ресімделеді және аттестаттау парағына енгізіледі. Аттестаттау парағы аттестатталушының жеке ісінде сақталады.

      23. Әңгімелесу өткізілген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде Министрліктің ведомстволық бағынысты ұйымдарының кадрларымен жұмыс жөніндегі құрылымдық бөлімшесі аттестатталушыны аттестаттау комиссиясының шешімімен таныстырады.

      24. Даулы мәселелерді шешу, аттестатталатын адамдардың құқықтарын қорғау мақсатында Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрінің бұйрығымен құрамы оның төрағасын қоса алғанда, мүшелерінің тақ санынан тұратын апелляциялық комиссия құрылады. Апелляциялық комиссия Министрлік қызметкерлерінен, ұлттық ЖЖОКБҰ өкілдерінен, тәуелсіз сарапшылардан, жұртшылық және басқа да мемлекеттік органдардың өкілдерінен тұрады. Апелляциялық комиссияның құрамына аттестаттау комиссиясының мүшелері кірмейді.

      Аттестаттау нәтижесімен келіспеген жағдайда аттестатталушы апелляциялық комиссияға шешімнің қолданылуын апелляция қаралғанға дейін тоқтата тұра отырып, шешімді қайта қарау туралы өтініш беруге құқылы. Апелляцияға өтініш аттестатталатын адаммен Министрліктің ведомстволық бағынысты ұйымдарының кадрларымен жұмыс жөніндегі құрылымдық бөлімшесіне апелляциялық комиссия төрағасының атына электрондық немесе қағаз түрінде аттестаттау комиссиясының шешімімен танысқаннан кейін 2 (екі) жұмыс күні ішінде беріледі және апелляциялық комиссиямен 1 (бір) жұмыс күн ішінде қаралады.

      Апелляциялық комиссияның шешімі, егер отырысқа оның құрамының кемінде үштен екісі қатысса, заңды деп есептеледі. Аттестаттау нәтижелерімен келіспеу туралы апелляция бойынша шешім қатысып отырған комиссия мүшелері санының көпшілік даусымен қабылданады. Апелляциялық комиссия мүшелерінің дауыстары тең болған кезде төрағаның дауысы шешуші болып табылады. Апелляциялық комиссияның жұмысы төраға және комиссияның барлық қатысып отырған мүшелері қол қоятын хаттамамен ресімделеді.

      25. Апелляциялық комиссияның шешімімен келіспеген жағдайда аттестатталушы оған Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес шағымдануға құқылы.

      26. Министрлік аттестаттау комиссиясы аттестатталушы атқаратын лауазымына сәйкес еместігі туралы шешім қабылдаған жағдайда аттестаттау комиссиясы хаттамаға қол қойған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде осы Қағидалардың 21-тармағына сәйкес:

      - аттестатталушы ұсынылған лауазымға орналасуға келіскен жағдайда ЖЖОКБҰ бірінші басшысының лауазымын төмендету туралы Қазақстан Республикасының Үкіметінің Аппаратына ұсыныс жібереді;

      - аттестатталушы ұсынылған лауазымнан бас тартқан жағдайда ЖЖОКБҰ бірінші басшысы қызметінен босату туралы Қазақстан Республикасының Үкіметінің Аппаратына ұсыныс жібереді.

      27. Министрлік апелляциялық комиссиямен аттестаттау комиссиясының аттестатталушы атқаратын лауазымына сәйкес еместігі туралы шешімімен келіскен жағдайда Қағидалардың 26-тармағында көрсетілген ұсыныстарды Қазақстан Республикасының Үкіметінің Аппаратына апелляциялық комиссиясы хаттамаға қол қойған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жібереді.

  Жекелеген мемлекеттік жоғары
және (немесе) жоғары оқу
орнынан кейінгі білім беру
ұйымдарының Қазақстан
Республикасының Үкіметі
лауазымға тағайындайтын және
лауазымынан босататын бірінші
басшыларын аттестаттаудан
өткізу қағидаларына қосымша

      Нысан

Аттестаттау парағы

      1. Тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда) ______________________

      _______________________________________________________________

      2. Туылған күні "___" ______________ жыл.

      3. Білім туралы, біліктілігін арттыру, қайта даярлау туралы мәліметтер (қашан және

      қандай оқу орнын бітірген, мамандығы мен біліктілігін қайта даярлау, ғылыми

      дәрежесі мен ғылыми атағы, оларды берген күні)

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      4. Атқаратын лауазымы және тағайындалған күні ___________________

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      5. Жалпы еңбек өтілі: ____________________________________________

      6. Аттестаттау комиссиясының мүшелері айтқан ескертулер мен ұсыныстар

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      ________________________________________________________________

      ________________________________________________________________

      7. Отырысқа аттестаттау комиссиясының ______ мүшесі қатысты.

      8. Дауыс беру нәтижелері бойынша аттестатталушының қызметін бағалау:

      1) атқаратын лауазымына сәйкес келеді (дауыс саны) _______________

      _________________________________________________________________;

      2) атқаратын лауазымына сәйкес келмейді (дауыс саны) _______________

      __________________________________________________________________

      9. Аттестаттау комиссиясының ұсынымдары (олар бойынша берілетін уәждерді

      көрсете отырып). Ұсыныстар ұжымдық талқылау негізінде тұжырымдалады.

      Негіздеме: _____________________________________________________

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      Аттестаттау комиссиясының төрағасы: _______________________ (қолы)

      Ұсынымды қолдаған комиссия мүшелерінің саны: ___ бастап___.

      10. Ескертулер (осы бөлімде негізгі тармақтарда көрсетілмеген рәсімдік сәттер

      бойынша аттестатталушының, комиссияның хатшысының немесе Төрағасының

      қосымша ескертулері тіркеледі. Барлық жазбалар тараптардың қолдарымен

      расталады)

      ________________________________________________________________

      ________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      Аттестаттау комиссиясының төрағасы: _________________________ (қолы)

      Аттестаттау комиссиясының хатшысы: ___________________________ (қолы)

      Аттестаттау комиссиясының мүшелері: _____________________________ (қолы)

      _____________________________ (қолы) ____________________________ (қолы)

      _____________________________ (қолы)

      Аттестаттау өткізілген күні ________ жылғы "___" ________________

      Аттестаттау парағымен таныстым: _______________________________________

      (аттестатталушының қолы)

      Мөрге арналған орын

Об утверждении Правил прохождения аттестации первых руководителей отдельных государственных организаций высшего и (или) послевузовского образования, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей Правительством Республики Казахстан

Приказ Министра культуры и информации Республики Казахстан от 28 октября 2025 года № 590-НҚ. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 октября 2025 года № 37273

      В соответствии с пунктом 5 статьи 44 Закона Республики Казахстан "Об образовании", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила прохождения аттестации первых руководителей отдельных государственных организаций высшего и (или) послевузовского образования, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей Правительством Республики Казахстан.

      2. Департаменту образования и науки Министерства культуры и информации Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства культуры и информации Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства культуры и информации Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра культуры и информации Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр культуры и информации
Республики Казахстан
А. Балаева

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство науки и высшего
образования Республики Казахстан

  Утверждены приказом
Министр культуры и информации
Республики Казахстан
от 28 октября 2025 года № 590-НҚ

Правила прохождения аттестации первых руководителей отдельных государственных организаций высшего и (или) послевузовского образования, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей Правительством Республики Казахстан

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила прохождения аттестации первых руководителей отдельных государственных организаций высшего и (или) послевузовского образования, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей Правительством Республики Казахстан (далее – Правила), разработаны в соответствии с пунктом 5 статьи 44 Закона Республики Казахстан "Об образовании" (далее – Закон) и определяют порядок прохождения аттестации первых руководителей отдельных государственных организаций высшего и (или) послевузовского образования (далее – ОВПО), которые назначаются на должности и освобождаются от должностей Правительством Республики Казахстан.

Глава 2. Порядок прохождения аттестации

      2. В целях определения уровня соответствия знаний и квалификации первые руководители ОВПО, назначаемые на должности и освобождаемые от должностей Правительством Республики Казахстан, один раз в три года проходят аттестацию.

      Основным требованием оценки при аттестации является соответствие профессиональной деятельности первого руководителя ОВПО предъявляемым квалификационным характеристикам.

      Основой при проведении аттестации служит Типовая квалификационная характеристика руководителя (ректор) организации высшего и (или) послевузовского образования, утвержденная приказом Министра культуры и информации Республики Казахстан от 27 июня 2024 года № 274-НҚ.

      3. Первоначальная аттестация первого руководителя ОВПО проводится по истечении 3 (трех) лет со дня его назначения на должность.

      Первый руководитель, находившийся в учебном отпуске, отпуске без сохранения заработной платы (превышающем шесть месяцев), в связи с беременностью и рождением ребенка (детей), усыновлением (удочерением) новорожденного ребенка (детей), по уходу за ребенком до достижения им возраста трех лет, аттестуется в течение одного года и не ранее, чем через шесть месяцев после выхода на работу.

      4. Аттестация включает в себя следующие этапы:

      1) подготовка к проведению аттестации;

      2) собеседование, проводимое аттестационной комиссией;

      3) вынесение решения аттестационной комиссией.

      5. Для проведения аттестации структурное подразделение Министерства культуры и информации Республики Казахстан (далее – Министерство) по работе с кадрами подведомственных организаций осуществляет:

      1) подготовку необходимых документов на первого руководителя ОВПО, подлежащего аттестации (уведомление о дате проведения собеседования, послужной список, аттестационный лист);

      2) разработку графиков проведения аттестации, вопросов и ответов к собеседованию;

      3) определение состава аттестационной комиссии;

      4) организацию разъяснительной работы о целях и порядке проведения аттестации.

      6. Структурное подразделение Министерства по работе с кадрами подведомственных организаций один раз в год определяет первых руководителей ОВПО, подлежащих аттестации.

      7. Структурное подразделение Министерства по работе с кадрами подведомственных организаций письменно уведомляет первых руководителей ОВПО о дате проведения собеседования не позднее чем за 30 (тридцать) календарных дней до начала ее проведения.

      8. На первого руководителя ОВПО, подлежащего аттестации, структурным подразделением Министерства по работе с кадрами подведомственных организаций оформляется аттестационный лист по форме, согласно приложению к настоящим Правилам.

      9. Структурное подразделение Министерства по работе с кадрами подведомственных организаций вносит документы в аттестационную комиссию в срок не позднее, чем за 1 (один) рабочий день до заседания аттестационной комиссии.

      10. Для проведения аттестации при Министерстве создается аттестационная комиссия. Состав аттестационной комиссии утверждается приказом Министра культуры и информации Республики Казахстан по представлению структурного подразделения Министерства по работе с кадрами подведомственных организаций.

      11. Аттестационная комиссия состоит из нечетного количества членов, численностью не менее 7 (семи) человек из председателя комиссии, заместителя председателя, членов комиссии и секретаря. Секретарем аттестационной комиссии назначается работник структурного подразделения Министерства по работе с кадрами подведомственных организаций, не имеющий право голоса. В аттестационную комиссию входят работники Министерства, представители национальных ОВПО, независимые эксперты, представители общественности и других государственных органов.

      12. Председатель аттестационной комиссии руководит деятельностью, председательствует на заседаниях, планирует работу, осуществляет общий контроль, несет ответственность за деятельность и принимаемые решения.

      Секретарь аттестационной комиссии осуществляет подготовку соответствующих материалов к заседанию комиссии и оформляет протокол после его проведения. Секретарь осуществляет техническое обслуживание, обеспечивает функционирование аттестационной комиссии.

      13. Во избежание конфликта интересов, в состав аттестационной комиссии не могут входить лица, имеющие личную заинтересованность в рассматриваемых вопросах, лица, находящиеся в подчинении у аттестуемого, а также лица, чьи родственные связи или иные обстоятельства могут повлиять на объективность решения аттестационной комиссии.

      Под конфликтом интересов понимается противоречие между личными интересами лиц, входящих в состав комиссии, при котором личные интересы указанных лиц могут привести к неисполнению и (или) ненадлежащему исполнению ими своих обязанностей.

      Порядок отвода членов комиссии при конфликте интересов включает уведомление председателя аттестационной комиссии о возникновении или возможности конфликта интересов, а затем инициирование процедуры отвода (самоотвода) самого члена комиссии или отвода другого члена комиссии. Решение об отводе принимается на основе письменного заявления и оформляется протоколом заседания комиссии.

      Член комиссии, у которого возник конфликт интересов, незамедлительно уведомляет о нем председателя аттестационной комиссии в письменной форме.

      Член комиссии подает письменное заявление о самоотводе председателю аттестационной комиссии, если у него есть личная заинтересованность, которая может повлиять на объективность принимаемых решений.

      Если конфликт интересов возник у другого члена комиссии, информация о нем должна быть доведена до сведения аттестационной комиссии.

      14. Решение об отводе принимается на заседании аттестационной комиссии при наличии информации о возникшем конфликте интересов или возможности его возникновения.

      Решение об отводе оформляется протоколом, который подписывается председателем аттестационной комиссии, заместителем председателя, членами комиссии и секретарем.

      15. Заседание аттестационной комиссии считается правомочным, если на нем присутствовали не менее двух третьих от ее состава.

      16. За месяц до прохождения аттестации первые руководители ОВПО представляют в структурное подразделение Министерства по работе с кадрами подведомственных организаций следующие документы:

      1) отчет об основных итогах работы, одобренный ученым советом ОВПО;

      2) программу деятельности ОВПО на перспективу развития;

      3) список научных трудов за отчетный период (при наличии).

      17. По результатам заслушивания аттестационной комиссией принимается решение путем открытого голосования.

      Результаты голосования определяются большинством голосов членов аттестационной комиссии. При равенстве голосов голос председателя аттестационной комиссии является решающим.

      18. При неявке первых руководителей ОВПО, подлежащих аттестации, на заседание аттестационной комиссии в связи с временным отсутствием на работе по уважительной причине (временной нетрудоспособности, на период нахождения в оплачиваемом ежегодном трудовом отпуске, в социальном отпуске или командировке), рассмотрение вопроса об их аттестации переносится на более поздний срок, определяемый аттестационной комиссией.

      Перенос допускается при наличии документального подтверждения уважительных причин (лист временной нетрудоспособности, приказ о командировке). Новый срок аттестации устанавливается в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня устранения ограничений.

      19. Собеседование проводится на казахском или русском языках по выбору аттестуемого.

      20. По результатам собеседования аттестационная комиссия принимает одно из следующих решений:

      1) соответствует занимаемой должности;

      2) не соответствует занимаемой должности.

      21. Принятие аттестационной комиссией решения о несоответствии занимаемой должности является отрицательным результатом аттестации.

      Отрицательный результат аттестации аттестуемого является основанием для понижения его в должности, а в случае его отказа от занятия предложенной должности – основанием для увольнения.

      Принятие аттестационной комиссией решения о соответствии занимаемой должности является основанием для продления трудового договора соответствии со статьей 30 Трудового кодекса Республики Казахстан.

      22. Решения аттестационной комиссии, подписанные ее членами, оформляются протоколом и заносятся в аттестационный лист. Аттестационный лист хранится в личном деле аттестуемого.

      23. В течение 5 (пяти) рабочих дней со дня проведения собеседования структурное подразделение Министерства по работе с кадрами подведомственных организаций ознакамливает аттестуемого с решением аттестационной комиссии.

      24. В целях разрешения спорных вопросов, защиты прав аттестуемых лиц, приказом Министра культуры и информации Республики Казахстан создается апелляционная комиссия, состав которой состоит из нечетного числа членов, включая ее председателя. Апелляционная комиссия состоит из работников Министерства, представителей национальных ОВПО, независимых экспертов, представителей общественности и других государственных органов. В состав апелляционной комиссии не входят члены аттестационной комиссии.

      В случае несогласия с результатом аттестации аттестуемый вправе подать заявление о пересмотре решения в апелляционную комиссию, с приостановлением действия решения до рассмотрения апелляции. Заявление на апелляцию подается в структурное подразделение Министерства по работе с кадрами подведомственных организаций в электронном или бумажном виде на имя председателя апелляционной комиссии аттестуемым лицом в течение 2 (двух) рабочих дней после ознакомления с решением аттестационной комиссии и рассматривается апелляционной комиссией в течение 1 (одного) рабочего дня.

      Решение апелляционной комиссии считается правомочным, если на заседании присутствуют не менее двух третей ее состава. Решение по апелляции о несогласии с результатами аттестации принимается большинством голосов от числа присутствующих членов комиссии. При равенстве голосов членов апелляционной комиссии голос председателя является решающим. Работа апелляционной комиссии оформляется протоколом, подписываемым председателем и всеми присутствующими членами комиссии.

      25. В случае несогласия с решением апелляционной комиссии аттестуемый вправе обжаловать его в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан.

      26. В случае принятия решения аттестационной комиссией о несоответствии аттестуемого занимаемой должности Министерство в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня подписания протокола аттестационной комиссией, в соответствии с пунктом 21 настоящих Правил:

      - в случае согласия аттестуемого на занятие предложенной должности направляет предложение в Аппарат Правительства Республики Казахстан о понижении в должности первого руководителя ОВПО;

      - в случае отказа аттестуемого от предложенной должности направляет предложение в Аппарат Правительства Республики Казахстан об увольнении с должности первого руководителя ОВПО.

      27. В случае согласия апелляционной комиссией с решением аттестационной комиссией о несоответствии аттестуемого занимаемой должности, Министерство направляет предложения, указанные в пункте 26 Правил в Аппарат Правительства Республики Казахстан в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня подписания протокола апелляционной комиссией.

  Приложение к Правилам
прохождения аттестации первых
руководителей отдельных
государственных организаций
высшего и (или) послевузовского
образования, которые назначаются
на должности и освобождаются
от должностей Правительством
Республики Казахстан
  Форма

                              Аттестационный лист

            1. Фамилия, имя, отчество (при его наличии) _____________________________
__________________________________________________________________________
      2. Дата рождения "___" ______________ года.
      3. Сведения об образовании, повышении квалификации, переподготовке (когда и
какое учебное заведение окончил, специальность и квалификация по образованию,
документы о повышении квалификации, переподготовке, ученая степень и ученое звание,
дата их присвоения)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
      4. Занимаемая должность и дата назначения__________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
      5. Общий трудовой стаж: _________________________________________
      6. Замечания и предложения, высказанные членами аттестационной
комиссии:____________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
      7. На заседании присутствовало ______ членов аттестационной комиссии.
      8. Оценка деятельности аттестуемого по результатам голосования:
      1) соответствует занимаемой должности (количество голосов)
      ____________________________________________________________________;
      2) не соответствует занимаемой должности (количество голосов)
      ____________________________________________________________________
      9. Рекомендации аттестационной комиссии (с указанием мотивов, по которым они
даются). Рекомендации формулируются на основании коллективного обсуждения.
      Обоснование:
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________.
      Председатель аттестационной комиссии:
      ______________________________
      (подпись)
      Количество членов комиссии, поддержавших рекомендацию: ___ из ___.
      10. Примечания (в данном разделе фиксируются дополнительные замечания
аттестуемого, секретаря или председателя комиссии по процедурным моментам,
не отраженным в основных пунктах. Все записи заверяются подписями
сторон)___________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
      Председатель аттестационной комиссии:
      ______________________________
      (подпись)
      Секретарь аттестационной комиссии:
      ______________________________
      (подпись)
      Члены аттестационной комиссии:
      _______________________________
      (подпись)
      ______________________________
      (подпись)
      ______________________________
      (подпись)
      ______________________________
      (подпись)
      Дата проведения аттестации "___" ________________ года
      С аттестационным листом ознакомился:
      _________________________________________
      (подпись аттестуемого и дата) Место для печати