"Қазақстан Республикасы азаматының паспортын, Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігін, шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруына ықтиярхатты, азаматтығы жоқ адамның куәлігін және жол жүру құжатын ресімдеу, беру, ауыстыру, тапсыру, алып қою және жою қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2023 жылғы 30 маусымдағы № 532 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2025 жылғы 29 қыркүйектегі № 731 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2025 жылғы 30 қыркүйекте № 37058 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Қолданысқа енгізілу тәртібін 4-тармақтан қараңыз.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасы азаматының паспортын, Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігін, шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруына ықтиярхатты, азаматтығы жоқ адамның куәлігін және жол жүру құжатын ресімдеу, беру, ауыстыру, тапсыру, алып қою және жою қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2023 жылғы 30 маусымдағы № 532 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 32971 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 22 маусымдағы № 607 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі туралы ереженің 15-тармағының 83) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасы азаматының паспортын, Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігін, шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруына ықтиярхатты, азаматтығы жоқ адамның куәлігін және жол жүру құжатын ресімдеу, беру, ауыстыру, тапсыру, алып қою және жою қағидаларында:

      4-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Қазақстан Республикасы азаматының паспортын, Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігін уәкілетті мемлекеттік орган құжаттандырылатын адамның тұрақты тіркелген жері, сондай-ақ нақты болатын жері бойынша паспорт және (немесе) жеке куәлік жоғалған, мерзімінің өтуіне, азаматтық хал актілерінің жазбасы ақпараттық жүйесінен келіп түскен тегінің, атының, әкесінің атының өзгеруі, неке қию (бұзу) бойынша тегін өзгертуі туралы мәліметтер "Халықты құжаттандыру және тіркеу" тіркеу пункті" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – ХҚТ ТП) болған жағдайда оларды өзгертуіне, одан әрі пайдалануға жарамсыздығына, құжаттарды әзірлеудің жаңа технологиясына сәйкес олардың түр өзгерісіне байланысты ауыстырылған, Қазақстан Республикасының азаматы жеке куәлігі негізінде алғаш рет Қазақстан Республикасының азаматы паспортын алған, кәмелеттік жасқа толмаған балалар туу туралы куәлігі негізінде алғаш рет Қазақстан Республикасы азаматының паспортын және (немесе) жеке куәлігін алған жағдайларда береді.";

      5-тармақтың үшінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "ХҚТ ТП ақпараттық жүйесі арқылы жеке басты куәландыратын құжатты ресімдеген кезде уәкілетті органның қызметкері Қазақстан Республикасының азаматтарын олардың келісімімен, шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды міндетті түрде "Қазақстан Республикасында дактилоскопиялық және геномдық тіркеуді жүргізудің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2024 жылғы 30 қыркүйектегі № 730 бұйрығына сәйкес (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 35161 болып тіркелген) дактилоскопиялық тіркеуден өткізеді.";

      6-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) мемлекеттік баждың төленгені туралы құжат (төлем екінші деңгейдегі банктердің кассаларында немесе олардың мобильді қосымшалары арқылы электрондық түрде жүзеге асырылуы мүмкін). Мемлекеттік баж төлеуден босатылған адамдар ақпараттық жүйеде оларға мәліметтер болмаған жағдайда Қазақстан Республикасының Салық кодексінің 671-бабының 4) тармақшасында белгіленген жеңілдетілген санатты айқындайтын құжатты ұсынады;";

      13-тармақта:

      1) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) мемлекеттік баждың төленгені туралы құжат (төлем екінші деңгейдегі банктердің кассаларында немесе олардың мобильді қосымшалары арқылы электрондық түрде жүзеге асырылуы мүмкін). Мемлекеттік баж төлеуден босатылған адамдар ақпараттық жүйеде оларға мәліметтер болмаған жағдайда Қазақстан Республикасының Салық кодексінің 671-бабының 4) тармақшасында белгіленген жеңілдетілген санатты айқындайтын құжатты ұсынады;";

      3) тармақшасының алтыншы абзацы алып тасталсын;

      18-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) мемлекеттік баждың төленгені туралы құжат (төлем екінші деңгейдегі банктердің кассаларында немесе олардың мобильді қосымшалары арқылы электрондық түрде жүзеге асырылуы мүмкін). Мемлекеттік баж төлеуден босатылған адамдар ақпараттық жүйеде оларға мәліметтер болмаған жағдайда Қазақстан Республикасының Салық кодексінің 671-бабының 4) тармақшасында белгіленген жеңілдетілген санатты айқындайтын құжатты ұсынады;";

      21-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) мемлекеттік баждың төленгені туралы құжат (төлем екінші деңгейдегі банктердің кассаларында немесе олардың мобильді қосымшалары арқылы электрондық түрде жүзеге асырылуы мүмкін). Мемлекеттік баж төлеуден босатылған адамдар ақпараттық жүйеде оларға мәліметтер болмаған жағдайда Қазақстан Республикасының Салық кодексінің 671-бабының 4) тармақшасында белгіленген жеңілдетілген санатты айқындайтын құжатты ұсынады;";

      31-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "31. Қазақстан Республикасының азаматтары жеке басты куәландыратын құжаттарды жоғалтқан, олар одан әрі пайдалануға жарамсыз болған, жеке тұлғаны сәйкестендірумен байланысты өзгерістер енгізу қажеттілігі туындаған, осы Қағидалардың 30-тармағының 1), 2), 3), 4), 5) және 6) тармақшаларында көрсетілген деректерді сәйкестендіру мүмкін болмаған жағдайларда, сондай-ақ анықтамалық деректерінің ауысуына, өзгеруіне, құжаттарды әзірлеудің жаңа технологиясына сәйкес олардың түр өзгерісіне байланысты жаңа құжаттар алу үшін тұрақты тіркелген жері бойынша, сондай-ақ жеке басты куәландыратын құжаттары жоғалған, олар одан әрі пайдалануға жарамсыз болған, азаматтық хал актілерінің жазбасы ақпараттық жүйесінен келіп түскен тегінің, атының, әкесінің атының өзгеруі, неке қию (бұзуы) бойынша тегін өзгертуі туралы мәліметтер ХҚТ ТП-да болған жағдайда оларды өзгертуіне, құжаттарды әзірлеудің жаңа технологиясына сәйкес олардың түр өзгерісіне байланысты, Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі негізінде алғаш рет Қазақстан Республикасы азаматының паспортын алумен, кәмелеттік жасқа толмаған балалардың туу туралы куәлігі негізінде Қазақстан Республикасы азаматының паспорты мен (немесе) жеке куәлігін алуына байланысты жағдайларда тұрақты тіркелген орны, сондай-ақ нақты болатын жері бойынша уәкілетті мемлекеттік органға өтініш білдіреді.";

      32-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) мемлекеттік баждың төленгені туралы құжат (төлем екінші деңгейдегі банктердің кассаларында немесе олардың мобильді қосымшалары арқылы электрондық түрде жүзеге асырылуы мүмкін). Мемлекеттік баж төлеуден босатылған адамдар ақпараттық жүйеде оларға мәліметтер болмаған жағдайда Қазақстан Республикасының Салық кодексінің 671-бабының 4) тармақшасында белгіленген жеңілдетілген санатты айқындайтын құжатты ұсынады;";

      34-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) мемлекеттік баждың төленгені туралы құжат (төлем екінші деңгейдегі банктердің кассаларында немесе олардың мобильді қосымшалары арқылы электрондық түрде жүзеге асырылуы мүмкін). Мемлекеттік баж төлеуден босатылған адамдар ақпараттық жүйеде оларға мәліметтер болмаған жағдайда Қазақстан Республикасының Салық кодексінің 671-бабының 4) тармақшасында белгіленген жеңілдетілген санатты айқындайтын құжатты ұсынады;";

      39-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "39. Табылған жеке басты куәландыратын құжаттар уәкілетті мемлекеттік органға тапсырылады. Жоғалған жеке басты куәландыратын құжатты иесі қалпына келтірген, уәкілетті мемлекеттік органға келіп түскен күннен бастап бір жыл ішінде иесі оны талап етпеген жағдайда, табылған құжат осы Қағидалардың 43-1 және 43-2-тармақтарында көзделген тәртіппен жойылады.";

      40-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "40. Қайтыс болған, сот қайтыс болды деп жариялаған адамдардың уәкілетті мемлекеттік органға тапсырылған жеке басын куәландыратын құжаттары осы Қағидалардың 43-1 және 43-2-тармақтарында көзделген тәртіппен жойылады.";

      мынадай мазмұндағы 43-1, 43-2 және 43-3-тармақтармен толықтырылсын:

      "43-1. Жарамсыз жеке басты куәландыратын құжаттарды жоятын аумақтық ішкі істер органы басшысының бұйрығымен комиссия құрылады, оның саны мен құрамын Полиция басқармасының (бөлімінің) бастығы немесе оның орынбасары айқындайды.

      43-2. Жеке басты куәландыратын құжаттарды жоюды комиссия жойылатын құжаттың нөмірі мен түрін, оның иесі туралы мәліметтерді, құжаттың жарамсыз болу себептерін қамтитын, Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша жою туралы акті жасай отырып, он күн сайын жүргізеді. Егер тапсыруға жататын құжатты иесі тапсырмаған жағдайда, актіде құжаттың нөмірі, түрі, оның иесі туралы мәліметтер, жарамсыз болу себебі, ескертпеде құжат тапсырылмағандығы көрсетіледі.

      Жеке басты куәландыратын құжаттарды жоятын актіге комиссия мүшелері қол қояды және Полиция басқармасының (бөлімінің) бастығы немесе оның орынбасары бекітеді.

      43-3. Көші-қон қызметінің аумақтық бөлімшелері он күн сайын жарамсыздық туралы мәліметтерді деректер базасына енгізу үшін жарамсыз құжаттарды жою туралы актілерді Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің "Ақпараттық-өндірістік орталық" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдайды.";

      осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес Қағидаларға қосымшамен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон қызметі комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрықты мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң мен нормашығармашылық үйлестіру департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің жетекшілік ететін орынбасарына және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон қызметі комитетіне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық 2026 жылғы 1 қаңтардан бастап күшіне енетін осы бұйрықтың 1-тармағының тоғызыншы, оныншы, он екінші, он үшінші, он бесінші, он алтыншы, он жетінші, он сегізінші, жиырма бірінші, жиырма екінші, жиырма үшінші және жиырма төртінші тармақшаларын қоспағанда, алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
ішкі істер министрі
Е. Саденов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Сыртқы істер министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық қауіпсіздік комитеті

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Жасанды интеллект және цифрлық

      даму министрлігі

  Қазақстан Республикасы
ішкі істер министрі
2025 жылғы 29 қыркүйектегі
№ 731 бұйрыққа қосымша
Қазақстан Республикасы
азаматының паспортын,
Қазақстан Республикасы
азаматының жеке куәлігін,
шетелдіктің Қазақстан
Республикасында тұруына
ықтиярхатты, азаматтығы жоқ
адамның куәлігін және жол
жүру құжатын ресімдеу, беру,
ауыстыру, тапсыру, алып қою
және жою қағидаларына
қосымша

      Нысан

  "БЕКIТЕМIН"
  __________________________
(ішкі істер органының атауы)
___________________ бастығы
__________________________
(Т.А.Ә. (ол болған кезде), қолы)
20__ж. "____"_____________

Жарамсыз жеке басты куәландыратын құжаттарды жоюдың №_______ АКТІСІ

      20__ ж. "___"___________ ______________________

      (облыс, қала, аудан)

      Бiз, төменде қол қойғандар ___________________________________________

      ___________________________________________________________________

      (комиссия мүшелерiнiң лауазымы және Т.А.Ә. (ол болған кезде) көрсетiледi)

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      20__ж. "_____"_________________бастап 20__ж. "_____"__________________

      дейiнгi мерзiмдегi жарамсыз жеке басты куәландыратын құжаттарды жою үшiн

      осы актіні жасадық.

р/с №

Жойылатын құжаттың түрі

Жойылатын құжаттың нөмірі (құжаттың нөмірі)

Азаматтың Т.А.Ә. (ол болған кезде)

Жою себебі

Ескерту

1

2

3

4

5

6

      Барлығы __________ құжат тексерілді және жою үшін Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің "Ақпараттық-өндірістік орталық" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолданды.

      Комиссия мүшелерінің қолы: ________________________________________

      (Т.А.Ә. (ол болған кезде), қолы)

      Ескертпе: жою актісі жойылатын құжаттың әрбір түріне жеке жасалады.

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 30 июня 2023 года № 532 "Об утверждении Правил оформления, выдачи, замены, сдачи, изъятия и уничтожения паспорта гражданина Республики Казахстан, удостоверения личности гражданина Республики Казахстан, вида на жительство иностранца в Республике Казахстан, удостоверения лица без гражданства и проездного документа" и признании утратившими силу некоторые приказы Министра внутренних дел Республики Казахстан

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 29 сентября 2025 года № 731. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 сентября 2025 года № 37058

      Примечание ИЗПИ!
      Порядок введения в действие см. п. 4.

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 30 июня 2023 года № 532 "Об утверждении Правил оформления, выдачи, замены, сдачи, изъятия и уничтожения паспорта гражданина Республики Казахстан, удостоверения личности гражданина Республики Казахстан, вида на жительство иностранца в Республике Казахстан, удостоверения лица без гражданства и проездного документа" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 32971) следующие изменения и дополнения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 83) пункта 15 Положения о Министерстве внутренних дел Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 22 июня 2005 года № 607, ПРИКАЗЫВАЮ:";

      в Правилах оформления, выдачи, замены, сдачи, изъятия и уничтожения паспорта гражданина Республики Казахстан, удостоверения личности гражданина Республики Казахстан, вида на жительство иностранца в Республике Казахстан, удостоверения лица без гражданства и проездного документа, утвержденных указанным приказом:

      часть первую пункта 4 изложить в следующей редакции:

      "4. Паспорт гражданина Республики Казахстан, удостоверение личности гражданина Республики Казахстан выдаются уполномоченным государственным органом по месту постоянной регистрации документируемого лица, а также фактического пребывания, в случаях утраты паспорта и (или) удостоверения личности, их замены в связи с истечением срока действия, переменой фамилии по заключению (расторжению) брака, переменой фамилии, имени, отчества при наличии в информационной системе "Регистрационный пункт "Документирование и регистрация населения" (далее – РП ДРН) сведений об их изменении, поступивших из информационной системы записей актов гражданского состояния, непригодностью к дальнейшему использованию, видоизменением документов согласно новой технологии их изготовления, получения паспорта гражданина Республики Казахстан впервые на основании удостоверения личности гражданина Республики Казахстан, получения паспорта и (или) удостоверения личности гражданина Республики Казахстан впервые несовершеннолетними детьми на основании свидетельства о рождении.";

      часть третью пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "При оформлении документа, удостоверяющего личность, посредством РП ДРН сотрудником уполномоченного органа производится дактилоскопическая регистрация граждан Республики Казахстан с их согласия, иностранцев и лиц без гражданства в обязательном порядке в соответствии с приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 30 сентября 2024 года № 730 "О некоторых вопросах проведения дактилоскопической и геномной регистрации в Республике Казахстан" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 35161).";

      подпункт 1) пункта 6 изложить в следующей редакции:

      "1) документ об оплате государственной пошлины (оплата может осуществляться в кассах банков второго уровня или электронно посредством их мобильных приложений). Лица, освобожденные от уплаты государственной пошлины, в случае отсутствия сведений на них в информационной системе, предъявляют документ, определяющий льготную категорию, установленную подпунктом 4) статьи 671 Налогового кодекса Республики Казахстан;";

      в пункте 13:

      подпункт 1) изложить в следующей редакции:

      "1) документ об оплате государственной пошлины (оплата может осуществляться в кассах банков второго уровня или электронно посредством их мобильных приложений). Лица, освобожденные от уплаты государственной пошлины, в случае отсутствия сведений на них в информационной системе, предъявляют документ, определяющий льготную категорию, установленную подпунктом 4) статьи 671 Налогового кодекса Республики Казахстан;";

      абзац шестой подпункта 3) исключить;

      подпункт 1) пункта 18 изложить в следующей редакции:

      "1) документ об оплате государственной пошлины (оплата может осуществляться в кассах банков второго уровня или электронно посредством их мобильных приложений). Лица, освобожденные от уплаты государственной пошлины, в случае отсутствия сведений на них в информационной системе, предъявляют документ, определяющий льготную категорию, установленную подпунктом 4) статьи 671 Налогового кодекса Республики Казахстан;";

      подпункт 1) пункта 21 изложить в следующей редакции:

      "1) документ об оплате государственной пошлины (оплата может осуществляться в кассах банков второго уровня или электронно посредством их мобильных приложений). Лица, освобожденные от уплаты государственной пошлины, в случае отсутствия сведений на них в информационной системе, предъявляют документ, определяющий льготную категорию, установленную подпунктом 4) статьи 671 Налогового кодекса Республики Казахстан;";

      часть первую пункта 31 изложить в следующей редакции:

      "31. Граждане Республики Казахстан в случаях утраты документов, удостоверяющих личность, непригодности их для дальнейшего использования, необходимости внесения изменений, связанных с идентификацией личности, невозможности идентификации данных, указанных в подпунктах 1), 2), 3), 4), 5) и 6) пункта 30 настоящих Правил, а также в связи с переменой, изменением установочных данных, видоизменением документов согласно новой технологии их изготовления обращаются в уполномоченный государственный орган для получения новых документов по месту постоянной регистрации, а также фактического пребывания, в случаях утраты документов, удостоверяющих личность, непригодности их для дальнейшего использования, перемены фамилии по заключению (расторжению) брака, перемены фамилии, имени, отчества при наличии в РП ДРН сведений об их изменении, поступивших из информационной системы записей актов гражданского состояния, видоизменения документов согласно новой технологии их изготовления, получения паспорта гражданина Республики Казахстан впервые на основании удостоверения личности гражданина Республики Казахстан, получения паспорта и (или) удостоверения личности гражданина Республики Казахстан впервые несовершеннолетними детьми на основании свидетельства о рождении.";

      подпункт 1) пункта 32 изложить в следующей редакции:

      "1) документ об оплате государственной пошлины (оплата может осуществляться в кассах банков второго уровня или электронно посредством их мобильных приложений). Лица, освобожденные от уплаты государственной пошлины, в случае отсутствия сведений на них в информационной системе, предъявляют документ, определяющий льготную категорию, установленную подпунктом 4) статьи 671 Налогового кодекса Республики Казахстан;";

      подпункт 2) пункта 34 изложить в следующей редакции:

      "2) документ об оплате государственной пошлины (оплата может осуществляться в кассах банков второго уровня или электронно посредством их мобильных приложений). Лица, освобожденные от уплаты государственной пошлины, в случае отсутствия сведений на них в информационной системе, предъявляют документ, определяющий льготную категорию, установленную подпунктом 4) статьи 671 Налогового кодекса Республики Казахстан;";

      пункт 39 изложить в следующей редакции:

      "39. Найденные документы, удостоверяющие личность, сдаются в уполномоченный государственный орган. В случаях восстановления владельцем утраченного документа, удостоверяющего личность, неистребования его владельцем в течение одного года со дня поступления в уполномоченный государственный орган, найденный документ уничтожается в порядке, предусмотренном пунктами 43-1 и 43-2 настоящих Правил.";

      часть первую пункта 40 изложить в следующей редакции:

      "40. Сданные в уполномоченный государственный орган документы, удостоверяющие личность, умерших лиц, объявленных судом умершими, уничтожаются в порядке, предусмотренном пунктами 43-1 и 43-2 настоящих Правил.";

      дополнить пунктами 43-1, 43-2 и 43-3 следующего содержания:

      "43-1. Приказом руководителя территориального органа внутренних дел, которым уничтожаются недействительные документы, удостоверяющие личность, создается комиссия, численность и состав которой определяются начальником Управления (отдела) полиции или его заместителем.

      43-2. Уничтожение документов, удостоверяющих личность, производится комиссией ежедекадно с составлением акта об уничтожении по форме согласно приложению к Правилам, где содержатся номер и тип уничтожаемого документа, сведения о его владельце, причина недействительности документов. В случае, если подлежащий уничтожению документ не сдан владельцем, в акте указываются номер, тип документа, сведения о его владельце, причина недействительности, в примечании указывается, что документ не сдан.

      Акт подписывается членами комиссии и утверждается начальником Управления (отдела) полиции или его заместителем, в котором уничтожаются документы, удостоверяющие личность.

      43-3. Акты об уничтожении недействительных документов территориальными подразделениями миграционной службы ежедекадно направляются в республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Информационно-производственный центр" Министерства внутренних дел Республики Казахстан для внесения сведений о недействительности в базу данных.";

      дополнить приложением к Правилам согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету миграционной службы Министерства внутренних дел Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Департамент юридической и нормотворческой координации Министерства внутренних дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан и Комитет миграционной службы Министерства внутренних дел Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, за исключением абзацев девятого, десятого, двенадцатого, тринадцатого, пятнадцатого, шестнадцатого, семнадцатого, восемнадцатого, двадцать первого, двадцать второго, двадцать третьего и двадцать четвертого пункта 1 настоящего приказа, которые вводятся в действие с 1 января 2026 года.

      Министр внутренних дел
Республики Казахстан
Е. Саденов

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство иностранных дел
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАНО"
Комитет национальной безопасности
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство искусственного интеллекта
и цифрового развития
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Министр внутренних дел
Республики Казахстан
от 29 сентября 2025 года № 731
  Приложение
к Правилам оформления,
выдачи, замены, сдачи, изъятия
и уничтожения паспорта гражданина
Республики Казахстан,
удостоверения личности гражданина
Республики Казахстан,
вида на жительство иностранца
в Республике Казахстан,
удостоверения лица
без гражданства
и проездного документа
  форма
  "УТВЕРЖДАЮ"
Начальник __________________
___________________________
(наименование органа
внутренних дел)
____________________________
___________________________
(Ф.И.О (при его наличии)
и подпись)
____________________________
"_____" ___________ 20____ г.

АКТ № ____________
на уничтожение недействительных документов, удостоверяющих личность

      "___" _______ 20_____ г. _______________________ (область, город, район)

      Мы, нижеподписавшиеся
_____________________________________________________________________
(указываются должности и Ф.И.О. (при его наличии) членов комиссии)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
составили настоящий акт на уничтожение недействительных документов,
удостоверяющих личность, за период:
с "_____" __________________ 20____г. по "_____"___________________ 20_____г.

№ п/п

Тип уничтожаемого документа

Номер уничтожаемого документа (номер документа)

Ф.И.О. (при его наличии)

Причина уничтожения

Примечание

1

2

3

4

5

6

      Итого проверено и направлено для уничтожения ____________ документов
в республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения
"Информационно-производственный центр" Министерства внутренних дел
Республики Казахстан.
Подписи членов комиссии: ___________________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии), подпись)
Примечание: акт на уничтожение составляется отдельно на каждый тип уничтожаемых документов.