"Жалпыға ортақ пайдаланылатын республикалық маңызы бар (жол учаске) ақылы автомобиль жолымен жүріп өту үшін ақы алу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 26 наурыздағы № 318 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Көлік министрінің м.а. 2025 жылғы 28 тамыздағы № 280 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2025 жылғы 29 тамызда № 36750 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Жалпыға ортақ пайдаланылатын республикалық маңызы бар (жол учаске) ақылы автомобиль жолымен жүріп өту үшін ақы алу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 26 наурыздағы № 318 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11128 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Жалпыға ортақ пайдаланылатын республикалық маңызы бар (жол учаске) ақылы автомобиль жолымен жүріп өту үшін ақы алу қағидалары қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің Автомобиль жолдары комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты ресми жариялағаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Көлік вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Көлік министрінің міндетін атқарушы
М. Калиакпаров

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ішкі істер министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Көлік министрінің міндетін
атқарушы
2025 жылғы 28 тамыздағы
№ 280 Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін
атқарушының
2015 жылғы 26 наурыздағы
№ 318 бұйрығына
қосымша

Жалпыға ортақ пайдаланылатын республикалық маңызы бар ақылы автомобиль жолымен (учаске) жүріп өту үшін ақы алу қағидалары

1 - тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы республикалық және халықаралық маңызы бар жалпыға ортақ пайдаланылатын ақылы автомобиль жолдары (учаске) бойынша жол жүру ақысын алу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Автомобиль жолдары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 5-бабына сәйкес әзірленді және республикалық және халықаралық маңызы бар жалпыға ортақ пайдаланылатын ақылы автомобиль жолы (жол учаскесі) бойынша жол жүру ақысын алу тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) абоненттік төлем – бұл жергілікті автокөлік үшін абонемент түріндегі белгілі бір уақыт кезеңіне автомобиль жолдары жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган белгілеген ақылы учаскелер бойынша жол жүру ақысы;

      2) авариялық жұмыс режимі – ақы алу жүйесінің бағдарламалық-аппараттық кешені жұмысының штаттан тыс режимі, бұл ретте ақы алу жүйесінің жұмысының дұрыстығына әсер ететін іркілістер туындауы мүмкін;

      3) автокөлік құралының мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгісінің шоты - автокөлік құралына бекітілген пайдаланушының ақы алу жүйесіндегі шоты. Шоттың сәйкестендірушісі автокөлік құралының мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгісі болып табылады;

      4) ақылы учаскелерді пайдаланушылар (бұдан әрі – пайдаланушылар) – жол қозғалысына қатысушылар болып табылатын немесе автомобиль жолдарына бөлінген белдеу мен жол бойындағы белдеу шегінде өзге де қызметті жүзеге асыратын жеке және заңды тұлғалар;

      5) ақылы автомобиль жолдары (жол учаскелері) – ақылы негізде пайдалану туралы шешім қабылданған және жүріп өту үшін ақы алынатын автомобиль жолдары (жол учаскелері);

      6) ақы алу жүйесінің бағдарламалық-аппараттық кешені – ашық, жабық және аралас ақы алу жүйесінің түріне бөлінетін ақылы учаскелер бойынша жол жүру ақысын алуға арналған жабдықтардың, бағдарламалық қамтамасыз етудің және автомобиль жолдарының элементтерінің жиынтығы;

      7) ақы алу пункті – пайдаланушылардың жол жүруі жүзеге асырылатын және жол жүргені үшін ақы алынатын ақылы автомобиль жолын (учаскесін) жайластыру элементі;

      8) алдын ала жол жүру үшін ақы алу пунктінің жолағы – абонементі бар немесе алдын ала төлем жасаған пайдаланушылар үшін ақылы учаскеден шығу жолағы;

      9) ақылы қозғалысты ұйымдастырушы (бұдан әрі – ұйымдастырушы) – автомобиль жолдарын басқару жөніндегі ұлттық оператор немесе концессионер;

      10) ақылы қозғалысты ұйымдастыру – ақылы автомобиль жолдары (учаскелері) бойынша жол жүру ақысын бағдарламалық-аппараттық кешендерді енгізу және орнату, сондай-ақ ақылы автомобиль жолын басқару арқылы жол жүру ақысын алу жөніндегі іс-шаралар;

      11) ақылы учаскелер бойынша жол жүру ақысының ставкасы (бұдан әрі – төлемақы ставкасы) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес автомобиль жолдары саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган белгілеген жол жүру ақысының мөлшері;

      12) аймақ – жүк көтергіштігі мен көлік құралының түріне байланысты өзінің ұзақтығы мен жол ақысының белгілі бір мөлшері бар ақылы учаскенің жол кесіндісі;

      13) алдын ала төлем – ақылы учаскеге кіргенге дейін пайдаланушы дербес шотқа және/немесе мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгісінің шотына есептеген ақшалай қаражат, оның сомасы жол ақысын төлеу үшін жеткілікті;

      14) байланыс орталығы – телефон қоңыраулары, электрондық пошта және онлайн чаттар сияқты әртүрлі байланыс арналары арқылы пайдаланушылардың сұраныстарын қабылдауды және өңдеуді жүзеге асыратын ұйымдастырушының құрылымдық бөлімшесі. Байланыс орталығының нөмірі жария Шартта көрсетілген;

      15) бақылау аркасы – автокөлік құралдарын тіркеуге, айқындауға, сондай-ақ автокөлік құралдарының салмақтық және/немесе габариттік сипаттамаларын өлшеуге арналған техникалық құрылғылар кешенімен жабдықталған ақылы автомобиль жолдарында (учаскелерінде) орнатылған инженерлік құрылым;

      15-1) гибридті төлем түрі – ақылы автомобиль жолында (учаскесінде) ақы алу пункттері орналасқан жол ақысын алуды ұйымдастыру тәсілі;

      16) дербес шот-бағдарламалық-аппараттық кешендегі нақты пайдаланушымен байланысты және көрсетілген қызметтерді, ақша қаражаттарының қозғалысын қадағалауға, сондай-ақ жасалған жария шартқа сәйкес енгізілген ақша қаражаттарының түсімдері мен шығыстарын тіркеуге арналған шот;

      17) жергілікті автокөлік – ақылы учаскеге іргелес әкімшілік-аумақтық бірлікте белгіленген тәртіппен бір ауданнан тысқары жерлерге көшкен кезде тіркелген автокөлік құралы;

      18) клиенттермен жұмыс жөніндегі орталық – ақылы автомобиль жолдарын (учаскелерін) пайдаланушыларға ақпараттық қызметтер көрсетуге арналған пункт;

      19) төлем жүйесі – осы төлем жүйесінің операторы белгілеген рәсімдерді, инфрақұрылымды және қағидаларды қолдану арқылы төлем жүйесі операторының және (немесе) төлем жүйесіне қатысушылардың өзара іс-қимылы арқылы төлемдерді және (немесе) ақша аударымдарын жүзеге асыруды қамтамасыз ететін қатынастар жиынтығы;

      20) төлемнің ашық түрі – ақылы автомобиль жолында (учаскесінде) ақы алу пункттері жоқ жол ақысын алуды ұйымдастыру тәсілі;

      Осы Қағидаларда пайдаланылатын өзге де ұғымдар мен анықтамалар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қолданылады.

2 - тарау. Ақылы автомобиль жолдары (учаскелері) бойынша жол жүру ақысын алу тәртібі

      3. Ақылы учаскелерде ақылы қозғалысты ұйымдастыру ақы алу жүйесі құрылғысының көмегімен жүзеге асырылады.

      4. Ақылы учаске бойынша жол жүру пайдаланушы мен ұйымдастырушы арасындағы шарт негізінде жүзеге асырылады. Ақылы учаскені пайдалану шарты жария болып табылады. Жария шарт жасасу сәті ақылы учаскеге кіру сәті болып табылады.

      5. Автокөлік құралдарының ақылы учаскелер бойынша жол ақысы Қазақстан Республикасының ұлттық валютасында жүргізіледі.

      6. Пайдаланушы жол ақысын жария Шарттың талаптарында көзделген тәсілдермен төлейді;

      7. Ұйымдастырушы ақылы автомобиль жолдарына (учаскелеріне) кірер алдында ақылы учаскелерге кіру туралы хабарламасы бар ақпараттық табло орналастырады. Ақпараттық таблода мынадай ақпарат орналастырылады:

      1) ақы мөлшерлемесі;

      2) ақылы учаскенің ұзындығы;

      3) жол ақысын төлеудің ықтимал тәсілдері;

      4) ұйымдастырушының байланыс орталығының деректері.

      8. Пайдаланушы ақылы автомобиль жолдары (учаскелері) арқылы өтуге байланысты сұрақтармен ұйымдастырушыға жүгіне алады:

      1) ақы алу пункті болған жағдайда оның өкілдері болады;

      2) клиенттермен жұмыс орталықтары, олар болған жағдайда;

      3) жария шартта немесе ұйымдастырушының ресми интернет-ресурсында көрсетілген қысқа нөмірі бар Қазақстан Республикасы бойынша бірыңғай байланыс орталығы.

      9. Ақы алу пункті болған кезде ұйымдастырушы ақы алу пукнтінде кептелістің пайда болуын болдырмау үшін барлық жол жүру есептеулерін сақтай отырып, ақы алу пункті арқылы жылдам өту үшін шлагбаумдарды ашу жолымен өткізу жылдамдық режимін қамтамасыз етеді.

      10. Жол жүру ақысы жүріп өткен қашықтыққа қарамастан, ақылы автомобиль жолының (учаскесінің) әрбір жүріп өткен аймағы үшін белгіленген төлемақы мөлшерлемелеріне сәйкес алынады.

      11. Ұйымдастырушы "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 6-бабында көзделген жағдайларды қоспағанда, осы Қағидалардың 12-тармағында көрсетілген пайдаланушылардың деректеріне үшінші тұлғаларға қол жеткізуді шектейді.

      12. Автокөлік құралының бақылау аркасы арқылы өтуі кезінде ұйымдастырушы "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес ақылы учаскелерде орналасқан сәйкестендіруші техникалық құрылғылар арқылы пайдаланушы туралы деректерді өзінің автокөлік құралымен жинауды, тіркеуді және өңдеуді жүзеге асырады.

      Мұндай деректер мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгісін, күнін, уақытын белгілей отырып, автокөлік құралының фототүсірімдері, бейнежазбалары, салмақтық және габариттік параметрлері болып табылады.

      13. Егер автокөлік құралы ақылы учаскеге кірсе, ақы алу пунктін айналып өтсе, ол болған кезде автокөлік құралының жүруі бақылау аркаларында тіркеледі.

      Жеке шоттан немесе мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгісінің шотынан ақша қаражатын есептен шығару автокөлік құралын бақылау аркаларында және/немесе ол болған кезде ақы алу пунктінде тіркеу кезінде жол жүру ақысын алудың бағдарламалық-аппараттық кешенінде жүргізіледі.

      Пайдаланушы кейінгі төлемді жүзеге асырған жағдайда, ұйымдастырушы мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгісінің және/немесе дербес шоттың шотынан пайда болған берешек сомасына ақша қаражатын автоматты түрде есептен шығарады. Сома жеткіліксіз болған жағдайда қолда бар сомаға берешекті ішінара өтеу жүргізіледі.

      14. Ақылы учаскеден ақы алу пункті арқылы шыққан кезде, ол болған кезде пайдаланушы ақпараттық тақтада көрсетілген автокөлік құралының мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгісінің дұрыстығын тексеруі қажет. Қате анықталған жағдайда Пайдаланушы осы Қағидалардың 8-тармағына сәйкес ұйымдастырушының өкілдеріне жүгіне алады.

      15. Автокөлік құралының икемді тіркемеде басқа автокөлік құралын сүйрететін ақылы учаскелер бойынша өтуі кезінде ақы автокөліктің екі бірлігінен де алынады.

      16. Ақылы учаскелерді пайдаланғаны үшін төлем ақыдан Заңның 5-2-бабында көзделген автокөлік құралдарының санаты босатылады.

      17. Бақылау аркасының ақылы учаскелерінде автокөлік құралымен жүру кезінде бақылау аркасының қиылысынан кейін ақылы учаскенің аймағы үшін, бақылау аркасын айналып өту кезінде есептеу жүргізіледі, ақылы учаскенің аймағы үшін жол ақысын есептеу келесі бақылау аркасының автокөлік құралымен өткеннен кейін жүргізіледі. Ұйымдастырушы есептеу тетіктерін өзгертуге және ұйымдастырушы белгілеген тәртіппен ақы алу жүйесін ажыратуды жүргізеді.

      18. Ұйымдастырушы автомобиль жолының жүк көтергіштігі мен түріне қарай ақылы учаскесі орналасқан әкімшілік-аумақтық бірлікте тіркелген автокөлік құралы үшін абонемент ұсынады. Егер жүк автокөлік құралында тіркеме болса, абонемент жүк көтергіштігі 15 тоннадан асатын автокөлік құралы үшін де ресімделеді.

      Абонемент қолданушы таңдаған автомобиль жолының ақылы учаскесіне ғана қолданылады.

      Әкімшілік-аумақтық бірлікте автомобиль жолдарының бірнеше ақылы учаскелері болған кезде пайдаланушы әрбір ақылы учаскеге жеке абонемент сатып алады.

      19. Меншік иесі көлік құралының мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгісін өзгерткен жағдайда (тіркеу ауданын өзгертпестен), осы автокөлік құралына ресімделген абонемент оның қолданылу мерзімінде өзінің жарамдылығын сақтайды.

      20. Пайдаланушы қайтыс болған, пайдаланушы банкротқа ұшыраған немесе автокөлік құралы сатылған жағдайда, абонемент басқа пайдаланушыға берілуге немесе қайта тіркелуге жатпайды. Мұндай абонемент жойылады.

      21. Абонементтің әрекеті ақылы учаске өтетін облыс шекарасына байланысты емес. Автокөлік құралының абонемент бойынша өтуін тіркеу Қазақстан Республикасы облыстарының әкімшілік шекаралары бойынша емес, ақылы учаскеге байланған бақылау аркалары бойынша жүзеге асырылады.

      22. Абонемент пайдаланушыларға ақылы учаскелер бойынша жол жүру үшін пайда болған берешекті өтегеннен кейін беріледі.

      23. Абонемент үшін төлемді пайдаланушы оны бағдарламалық-аппараттық кешенде тіркегеннен кейін ұйымдастырушы көздеген тәсілдермен төлейді.

      24. Ұйымдастырушыда ақы алу жүйесінің техникалық жұмыстарын жүргізу қажеттілігі туындаған кезде ұйымдастырушы ақы алу жүйесінің жұмысын авариялық жұмыс режиміне ауыстыру құқығын өзіне қалдырады. Бұл ретте пайдаланушының шоттарымен байланысты барлық операциялар авариялық режим аяқталғаннан кейін өңделетін болады.

      25. Пайдаланушының жол ақысы күнтізбелік жеті күн ішінде төленбеген жағдайда, сегізінші күні ұйымдастырушы материалдарды "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің 628-бабына сәйкес қарау үшін көліктік бақылау органдарына жібереді.

      26. Егер автокөлік құралы ақы алу пунктіне жақындаса немесе мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгісінсіз бақылау аркасы арқылы өтетін болса, ақы алудың бағдарламалық-аппараттық кешені бір бағытта қозғалыс жасалған ақылы учаскенің барлық аймақтары үшін жол жүру сомасын есептейді.

      27. Ұйымдастырушы автомобиль жолының ақылы учаскесінің (аймағының) кесіндісінде жөндеуді талап ететін жол жүрісінің қауіпсіздігі мен үздіксіздігіне әсер ететін ақауды анықтаған кезде көрсетілген кесіндіде жол жүру ақысын алу анықталған ақау жойылған сәтке дейін тоқтатыла тұруға жатады.

      28. Ұйымдастырушы осы Қағидалардың 26-тармағында көзделген жағдайда автомобиль жолдары жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органның ішкі регламентіне сәйкес ақылы автомобиль жолдары (учаскелері) бойынша жол жүру ақысын есептеу алгоритміне өзгерістер енгізеді.

О внесении изменений в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 марта 2015 года № 318 "Об утверждении Правил взимания платы за проезд по платной автомобильной дороге общего пользования республиканского значения (участку)"

Приказ и.о. Министра транспорта Республики Казахстан от 28 августа 2025 года № 280. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 августа 2025 года № 36750

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 марта 2015 года № 318 "Об утверждении Правил взимания платы за проезд по платной автомобильной дороге общего пользования республиканского значения (участку)" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11128) следующие изменения:

      Правила взимания платы за проезд по платной автомобильной дороге общего пользования республиканского значения (участку), утвержденные указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению.

      2. Комитету автомобильных дорог Министерства транспорта Республики Казахстан в установленном законодательном порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства транспорта Республики Казахстан, после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра транспорта Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
Министра транспорта
Республики Казахстан
М. Калиакпаров

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство внутренних дел
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Исполняющий обязанности
Министра транспорта
Республики Казахстан
от 28 августа 2025 года № 280
  Приложение
к приказу исполняющего
обязанности Министра по
инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 26 марта 2015 года № 318

Правила взимания платы за проезд по платным автомобильным дорогам общего пользования республиканского значения (участку)

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила взимания платы за проезд по платным автомобильным дорогам общего пользования республиканского и международного значения (участку) (далее – Правила) разработаны в соответствии со статьей 5 Закона Республики Казахстан "Об автомобильных дорогах" (далее – Закон) и определяют порядок взимания платы за проезд по платной автомобильной дороге общего пользования республиканского и международного значения (участку).

      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) абонентская плата — это плата за проезд по платным участкам, установленная уполномоченным государственным органом по автомобильным дорогам, на определенный период времени для местного автотранспорта в виде абонемента;

      2) аварийный режим работы - внештатный режим работы программно-аппаратного комплекса взимания платы за проезд, при котором возможно возникновение сбоев, влияющих на корректность работы;

      3) счет государственного регистрационного номерного знака автотранспортного средства - счет пользователя в программно-аппаратном комплексе взимания платы за проезд, закрепленный за автотранспортным средством. Идентификатором счета является государственный регистрационный номерной знак автотранспортного средства;

      4) пользователи платными участками (далее - пользователи) - физические и юридические лица, являющиеся участниками дорожного движения или осуществляющие иную деятельность в пределах полосы отвода автомобильных дорог и придорожной полосы;

      5) платные автомобильные дороги (участки) – платные участки, в отношении которых принято решение об использовании их на платной основе и за проезд, по которым взимается плата;

      6) программно-аппаратный комплекс взимания платы за проезд – совокупность оборудования, программного обеспечения и элементов автомобильной дороги, предназначенных для взимания платы за проезд;

      7) пункт взимания платы - элемент обустройства платной автомобильной дороги (участка), через который осуществляется проезд пользователей и на котором взимается плата за проезд;

      8) полоса пункта взимания платы по предварительной плате за проезд – полоса выезда с платного участка для пользователей, имеющих абонемент или внесших предоплату;

      9) организатор платного движения (далее - организатор) - Национальный оператор по управлению автомобильными дорогами или концессионер;

      10) организация платного движения – мероприятия по взиманию платы за проезд по платным автомобильным дорогам (участкам) посредством внедрения и устройства программно-аппаратных комплексов взимания платы за проезд, а также управления платной автомобильной дорогой;

      11) ставка платы за проезд по платным участкам (далее - ставка платы) – размер платы за проезд, установленный уполномоченным государственным органом в области автомобильных дорог в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      12) зона - отрезок дороги платного участка, имеющий свою протяженность и определенную ставку платы за проезд в зависимости от грузоподъемности и типа автотранспортного средства;

      13) предварительная оплата - денежные средства, зачисленные пользователем на лицевой счет или на счет государственного регистрационного номерного знака автотранспортного средства до въезда на платный участок, сумма, которой достаточна для оплаты проезда;

      14) контакт-центр - структурное подразделение организатора, осуществляющее прием и обработку запросов пользователей через различные каналы связи, такие как телефонные звонки, электронная почта и онлайн-чаты. Номер контакт-центра указан в публичном договоре;

      15) арка контроля - инженерное сооружение, установленное на платных автомобильных дорогах (участках), оборудованное комплексом технических устройств для регистрации, определения автотранспортных средств, а также измерения весовых и/или габаритных характеристик автотранспортных средств;

      15-1) гибридный тип взимания платы – способ организации взимания платы за проезд, при котором на платной автомобильной дороге (участке) располагаются пункты взимания платы;

      16) лицевой счет - учетная запись в программно-аппаратном комплексе, связанная с конкретным пользователем и предназначенная для отслеживания оказанных услуг, движения денежных средств, а также для регистрации поступлений и расходов денежных средств, внесенных в соответствии с заключенным публичным договором;

      17) местный автотранспорт - автотранспортное средство, зарегистрированное в установленном порядке на административно-территориальной единице, прилегающей к платному участку при перемещении за пределами одного района;

      18) центр по работе с клиентами - пункт для предоставления информационных услуг пользователям платных автомобильных дорог (участков).

      19) платежная система - совокупность отношений, обеспечивающих осуществление платежей и (или) переводов денег путем взаимодействия оператора платежной системы и (или) участников платежной системы посредством применения процедур, инфраструктуры и правил, установленных оператором данной платежной системы;

      20) открытый тип взимания платы – способ организации взимания платы за проезд, при котором на платной автомобильной дороге (участке) отсутствуют пункты взимания платы;

      Иные понятия и определения, используемые в настоящих Правилах, применяются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Глава 2. Порядок взимания платы за проезд по платным автомобильным дорогам (участкам)

      3. Организация платного движения на платных участках осуществляется с помощью устройства программно-аппаратного комплекса взимания платы за проезд.

      4. Проезд по платному участку осуществляется на основании договора между пользователем и организатором. Договор на пользование платным участком является публичным. Моментом заключения публичного договора является момент въезда на платный участок.

      5. Плата за проезд автотранспортных средств по платным участкам производится в национальной валюте Республики Казахстан.

      6. Плата за проезд пользователем производится способами, предусмотренными условиями публичного договора.

      7. Организатор перед въездом на платные автомобильные дороги (участки) размещает информационное табло с уведомлением о въезде на платные участки.

      На информационном табло также размещается следующая информация:

      1) ставки платы;

      2) протяженность платного участка;

      3) возможные способы оплаты за проезд;

      4) данные контакт-центра организатора.

      8. Пользователь может обратиться к организатору с вопросами, связанными с проездом по платным автомобильным дорогам (участкам) с помощью:

      1) представителей на пункте взимания платы, при его наличии;

      2) центров по работе с клиентами, при их наличии;

      3) единого контакт-центра по Республике Казахстан с коротким номером, указанным в публичном договоре или на официальном интернет-ресурсе организатора.

      9. При наличии пункта взимания платы, организатор для исключения образования затора на пункте взимания платы, обеспечивает пропускной скоростной режим путем открытия шлагбаумов, для быстрого проезда через пункт взимания платы с сохранением всех начислений за проезд.

      10. Плата за проезд взимается согласно установленным ставкам платы за каждую пройденную зону платной автомобильной дороги (участка), независимо от пройденного расстояния.

      11. Организатор ограничивает доступ к данным пользователей, указанные в пункте 12 настоящих Правил, третьим лицам, за исключением случаев, предусмотренных в статье 6 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите".

      12. При проезде автотранспортным средством через арку контроля, организатор осуществляет сбор, регистрацию и обработку данных о пользователе с его автотранспортным средством посредством идентифицирующих технических устройств, расположенных на платных участках в соответствии с Законом Республики Казахстан "О персональных данных и их защите".

      Такими данными являются фотоизображение, видеоизображение, весовые и габаритные параметры автотранспортного средства с фиксацией его государственного регистрационного номерного знака, даты, времени проезда по зонам платного участка.

      13. В случае если автотранспортное средство въезжает на платный участок, в обход пункта взимания платы, при его наличии, проезд автотранспортного средства регистрируется на арках контроля.

      Списание денежных средств с лицевого счета или со счета государственного регистрационного номерного знака производится в программно-аппаратном комплексе взимания платы за проезд при фиксации автотранспортного средства на арках контроля и/или на пункте взимания платы, при его наличии.

      В случае осуществления пользователем постоплаты, организатор производит автоматическое списание денежных средств со счета государственного регистрационного номерного знака и/или лицевого счета на сумму образовавшейся задолженности. В случае недостаточности суммы, производится частичное погашение задолженности на имеющуюся сумму.

      14. При выезде с платного участка через пункт взимания платы, при его наличии, пользователю необходимо проверить корректность указанного на информационном табло государственного регистрационного номерного знака автотранспортного средства. При обнаружении ошибки, пользователь может обратиться к представителям организатора согласно пункту 8 настоящих Правил.

      15. При проезде автотранспортного средства по платным участкам, буксирующего другое автотранспортное средство на гибкой сцепке, плата взимается с обеих единиц автотранспорта.

      16. От платы за пользование платными участками, освобождается категория автотранспортных средств, предусмотренная статье 6 Закона.

      17. После пересечения автотранспортным средством арки контроля начисление суммы за проезд производится за зону платного участка, при проезде в обход арки контроля, начисление платы за проезд за зону платного участка производится после проезда автотранспортным средством следующей арки контроля. Организатор изменяет механизмы начисления и производит отключение программно-аппаратного комплекса взимания платы за проезд в случае наступления аварийного режима в программно-аппаратном комплексе взимания платы за проезд.

      18. Организатор предоставляет абонемент для автотранспортного средства, зарегистрированного в административно-территориальной единице, на которой расположен платный участок автомобильной дороги, исходя из его грузоподъемности и типа. Если у грузового автотранспортного средства имеется прицеп, абонемент оформляется как для автотранспортного средства с грузоподъемностью свыше 15 тонн.

      Действие абонемента распространяется только на выбранный пользователем платный участок автомобильной дороги.

      При наличии в административно-территориальной единице нескольких платных участков автомобильных дорог, пользователь приобретает на каждый платный участок отдельный абонемент.

      19. В случае изменения государственного регистрационного номерного знака транспортного средства (без изменения района регистрации) владельцем, абонемент, оформленный на данное автотранспортное средство, сохраняет свою действительность на весь срок его действия.

      20. В случае наступления смерти пользователя, банкротства пользователя или продажи автотранспортного средства, абонемент не подлежит передаче или перерегистрации на другого пользователя. Такой абонемент аннулируется.

      21. Действие абонемента не привязано к границе области, через которую проходит платный участок. Фиксация проезда автотранспортного средства по абонементу осуществляется по аркам контроля с привязкой к платному участку, а не по административным границам областей Республики Казахстан.

      22. Абонемент предоставляется пользователям, после погашения образовавшейся задолженности за проезд по платным участкам.

      23. Оплата за абонемент вносится пользователем после регистрации его в программно-аппаратном комплексе взимания платы, способами, предусмотренными организатором.

      24. При возникновении у организатора необходимости проведения технических работ программно-аппаратного комплекса взимания платы за проезд, то организатор оставляет за собой право переключить работу программно-аппаратного комплекса взимания платы за проезд в аварийный режим работы. При этом все операции, связанные со счетами пользователя, будут обработаны после завершения аварийного режима.

      25. При неуплате платы за проезд пользователя в течении семи календарных дней, на восьмой день организатор направляет материалы в органы транспортного контроля для рассмотрения в соответствии со статьей 628 Кодекса Республики Казахстан "Об административных правонарушениях".

      26. В случае если автотранспортное средство подъезжает к пункту взимания платы или проезжает через арку контроля без государственного регистрационного номерного знака, программно-аппаратный комплекс взимания платы начисляет сумму за проезд за все зоны платного участка, по которому было совершено движение в одном направлении.

      27. При выявлении организатором дефекта, влияющего на безопасность и бесперебойность дорожного движения, требующего ремонта на отрезке платного участка (зоны) автомобильной дороги, взимание платы за проезд на указанном отрезке подлежит приостановлению до момента устранения выявленного дефекта.

      28. Организатор в случае предусмотренном пунктом 26 настоящих Правил вносит изменения в алгоритм начисления платы за проезд по платным автомобильным дорогам (участкам) в соответствии с внутренним регламентом уполномоченного государственного органа по автомобильным дорогам.