"Қазақстан Республикасының аумағында кезекшілік-диспетчерлік қызметтердің қызметін үйлестіру қағидаларын және бірыңғай кезекшілік-диспетчерлік "112" қызметінің өкілеттіктерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 23 ақпандағы № 138 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрінің 2025 жылғы 28 тамыздағы № 369 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2025 жылғы 28 тамызда № 36712 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасының аумағында кезекшілік-диспетчерлік қызметтердің қызметін үйлестіру қағидаларын және бірыңғай кезекшілік-диспетчерлік "112" қызметінің өкілеттіктерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 23 ақпандағы № 138 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10972 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің мәселелері" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 23 қазандағы № 701 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігі туралы ереженің 16-тармағының 69) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      Қазақстан Республикасының аумағында кезекшілік-диспетчерлік қызметтердің қызметін үйлестіру қағидалары және "112" бірыңғай кезекші-диспетчерлік қызметінің өкілеттігі мынадай редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Стратегиялық жоспарлау және жедел басқару командалық орталығы:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің ресми интернет-ресурсында жариялануын қамтамасыз етсін;

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Төтенше жағдайлар министрі
Ч. Аринов

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Көлік министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Ұлттық қауіпсіздік комитеті

  Қазақстан Республикасының
Төтенше жағдайлар министрі
2025 жылғы 28 тамыздағы № 369
  бұйрығына қосымша
Қазақстан Республикасының
Ішкі істер министрлігінің
2015 жылғы 23 ақпандағы №138
бұйрығымен бекітілген

Қазақстан Республикасының аумағындағы кезекшілік-диспетчерлік қызметтердің қызметін үйлестіру қағидалары және аумағында бірыңғай кезекші-диспетчерлік "112" қызметінің өкілеттігі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасының аумағында кезекшілік-диспетчерлік қызметтердің қызметін үйлестіру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 23 қазандағы № 701 "Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің мәселелері" қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігі туралы ереженің 16-тармағының 69) тармақшасына сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасының аумағындағы кезекші-диспетчерлік қызметінің іс-қимылын үйлестіру тәртібін және "112" бірыңғай кезекші-диспетчерлік қызметтің өкілеттіктерін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мына терминдер мен анықтамалар қолданылады:

      1) авариялық-құтқару құралымы – авариялық-құтқару жұмыстары мен кезек күттірмейтін жұмыстарды жүргізуге арналған дербес немесе аттестатталған авариялық-құтқару қызметінің құрамына кіретін азаматтық қорғау күштерінің ұйымдық-құрылымдық бірлігі;

      2) азаматтық қорғау саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және оларды жою, халыққа шұғыл медициналық және психологиялық көмек көрсету, өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету және азаматтық қорғанысты ұйымдастыру бөлігінде азаматтық қорғау саласында басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      3) бірыңғай кезекшілік-диспетчерлік "112" қызметі – төтенше жағдайдың туындау алғышарттары немесе туындауы, өрт, адамдардың өміріне төнген қатер мен денсаулығына зиян келтіру қатері туралы және өз құзыреті шегінде шұғыл қызметтердің ден қою жөніндегі іс-қимылдарын кейіннен үйлестіре отырып шұғыл көмек шараларын қолдануды қажет ететін өзге де жағдайлар туралы жеке және заңды тұлғалардан келіп түсетін хабарламаларды қабылдау және өңдеу қызметі;

      4) төтенше жағдайлар (бұдан әрі – ТЖ) – адам шығынына, адамдардың денсаулығына немесе қоршаған ортаға зиян келтіруге, елеулі материалдық нұқсанға және адамдардың тыныс-тіршілігі жағдайларының бұзылуына әкеп соққан аварияның, өрттің, қауіпті өндірістік факторлардың зиянды әсерінің, қауіпті табиғи құбылыстың, апаттың, дүлей немесе өзге де зілзаланың салдарынан қалыптасқан белгілі бір аумақтағы жағдай.

2-тарау. Қазақстан Республикасының аумағында өзара іс-қимыл жасасатын кезекшілік-диспетчерлік қызметтер

      3. Қазақстан Республикасының аумағында уәкілетті органның аумақтық органы жауапкершілік аймағында өзара іс-қимыл жасайтын кезекші диспетчерлік қызметтердің құрамына:

      1) уәкілетті органның аумақтық органы бiрыңғай кезекшiлiк-диспетчерлiк қызмет басқармасы (бұдан әрi – БКДҚБ);

      2) Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің жедел басқару орталығы, аумақтық органының кезекші бөлімі;

      3) жергілікті атқарушы органның жедел медициналық жәрдем станциясының диспетчерлік бөлімшесі;

      4) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің медициналық авиация қызметінің диспетчерлік бөлімшесі;

      5) Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитеті аумақтық органының кезекші қызметі;

      6) Қазақстан Республикасы Көлік министрлігі Азаматтық авиация комитетінің "Қазаэронавигация" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Апатқа ұшырау немесе апатқа ұшыраған әуе кемелерін іздестіру-құтқару жөніндегі үйлестіру орталығының кезекшісі;

      7) әлеуметтік және тұрғын үй-коммуналдық инфрақұрылым объектілеріндегі авариялық-қалпына келтіру жұмыстарын бақылауды жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органның кезекшілік-диспетчерлік қызметтері;

      8) байланыс операторларының анықтамалық қызметі кіреді.

3-тарау. Қазақстан Республикасы аумағында кезекшілік -диспетчерлік қызметтердің қызметін үйлестіру тәртібі

      4. Төтенше жағдайлар туындаған, адамдардың өміріне қауіп төнген және денсаулығына зиян келтірген кезде және өзге де шұғыл көмек шараларын қабылдауды талап ететін жағдайларда БКДҚБ өзара іс-қимыл жасасатын кезекшілік-диспетчерлік қызметтердің қызметін үйлестіреді. Бұл үшін БКДҚБ орналасқан жерде мүдделі мемлекеттік органдар мен ұйымдардың ақпараттық жүйелерімен, сондай-ақ әкімшілік-аумақтық бірлік аумағындағы байланыс инфрақұрылымымен ықпалдасады.

      5. Кезекшілік-диспетчерлік қызметтермен өзара іс-қимыл күнделікті қызмет, жоғары әзірлік және төтенше жағдайлар режимінде ұйымдастырылады:

      1) күнделікті қызмет режимінде:

      "112" бірыңғай кезекші-диспетчерлік қызметінің (бұдан әрі - БКДҚ) жедел кезекшісі кезекшілікке түскен кезде байланыс арналары мен құралдарын тексереді, өзара іс-қимыл жасасатын кезекшілік-диспетчерлік қызметтердің жедел кезекшілерінің байланыс деректерін, нөмірлерін, шақыртулары мен басқа қажетті ақпаратты көрсете отырып, қосымша байланыс құралдарының бар-жоғы туралы мәліметті нақтылайды;

      кезекшілік кезінде өзара іс-қимыл жасасатын кезекшілік-диспетчерлік қызметтер төтенше жағдайлар, адамдардың өміріне қауіп төнген және денсаулығына зиян келтірілген және шұғыл көмек шараларын қабылдауды талап ететін өзге жағдайлар туралы ақпарат алмасуды жүзеге асырады;

      төтенше жағдайлар туындаған кезде, адамдардың өміріне қауіп төнген және денсаулығына зиян келтірілген кезде және шұғыл көмек көрсету шараларын қабылдауды талап ететін өзге жағдайларда кезекшілік-диспетчерлік қызметтер тиісті шұғыл қызметтерді тарта отырып, оларға ден қою бойынша іс-шараларды ұйымдастырады;

      өзара іс-қимыл жасасатын кезекшілік-диспетчерлік қызметтерге төтенше жағдай туралы ақпарат келіп түскен кезде ол "112" БКДҚ жедел кезекшісіне шұғыл түрде беріледі;

      кезекшілік-диспетчерлік қызметтер төтенше жағдайлар туындаған, адамдардың өміріне қауіп төнген және денсаулығына зиян келтірілген кезде және шұғыл көмек көрсету шараларын қабылдауды талап ететін өзге жағдайлармен байланысты оқиғаларға шұғыл ден қою бойынша іс-қимылы туралы Қазақстан Республикасы "Азаматтық қорғау туралы" заңның 6-бабына сәйкес "112" БКДҚ-ға хабар береді;

      2) жоғары әзірлік режимінде:

      "112" БКДҚ жедел кезекшісі жағдайды қадағалау, бақылау және болжау қызметтерінен, сондай-ақ әлеуетті қауiпті объектілерден ақпаратты жинауды және қорытындылауды жүзеге асырады;

      "112" БКДҚ жедел кезекшісі қажет болған жағдайда тиісті бейіндегі өзара іс-қимыл жасасатын кезекшілік-диспетчерлік қызметтердің (өрт сөндіру қызметі, құқық қорғау қызметі, жедел медициналық қызмет, авариялық қызмет) жедел кезекшісіне радиациялық, химиялық, биологиялық, экологиялық, өрт және басқа да ахуалдар туралы, сондай-ақ төтенше жағдай аймағындағы барлық өзгерістер туралы ағымдағы ақпаратты жібереді;

      өзара іс-қимыл жасасатын кезекшілік-диспетчерлік қызметтердің жедел кезекшісі ықтимал төтенше жағдай аймағындағы өз мамандандыруы бойынша ахуалдың өзгерулері туралы келіп түскен ақпаратты "112" БКДҚ жедел кезекшісіне дереу жібереді;

      өзара әрекет ететін кезекші-диспетчерлік қызметтердің жедел кезекшілері (осы Қағидалардың 3-тармағының 5), 8) тармақшаларында көрсетілген кезекші бөлімдерден басқа), төтенше жағдай қатері төнуі туралы ақпаратты алған кезде шұғыл ден қою құралымдарын жоғары әзірлікке келтіреді және "112" БКДҚ-ға олардың құрамы туралы деректер береді;

      3) төтенше жағдай режимінде:

      төтенше жағдайлар туралы хабарлама алған кезде "112" БКДҚ жедел кезекшісі "Табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлардың сыныптамасын белгілеу туралы" Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар министрінің міндетін атқарушының 2023 жылғы 10 мамырдағы № 240 "Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың сыныптамасын белгілеу туралы" бұйрығына сәйкес алынған ақпаратты сәйкестендіреді;

      "112" БКДҚ жедел кезекшісі шұғыл тәртіпте тиісті бейіндегі авариялық-құтқару құралымдарын (өрт сөндіру қызметі, құқық қорғау қызметі, жедел медициналық қызмет, авариялық қызмет) төтенше жағдайлар аймағына шұғыл түрде жібереді;

      төтенше жағдайлар аймағына қосымша шұғыл ден қою құралымдарын жіберу қажет болған кезде "112" БКДҚ жедел кезекшісі өзара іс-қимыл жасасатын кезекшілік-диспетчерлік қызметтердің тиісті жедел кезекшілеріне ол туралы шұғыл түрде хабар береді;

      төтенше жағдай аймағына өзара іс-қимыл жасасатын кезекшілік-диспетчерлік қызметтердің жедел (осы Қағидалардың 3-тармағының 5), 8) тармақшаларында көрсетілген кезекші бөлімдерден басқа) кезекшілері төтенше жағдай аймағына қосымша шұғыл ден қою құралымдарын жіберу туралы ақпаратты алған кезде көрсетілген іс-шараларды шұғыл тәртіппен жүзеге асырады және "112" БКДҚ-ға олардың құрамы, төтенше жағдай аймағынан кету және келу уақыты туралы деректер береді.

4-тарау Қазақстан Республикасының аумағында бірыңғай кезекші-диспетчерлік "112" қызметінің өкілеттігі

      6. Қазақстан Республикасының аумағында "112" БКДҚ өкілеттіктері:

      1) төтенше жағдайлар, өрт туындауының алғышарттары немесе туындағаны, адам өміріне қатер туындағаны және деңсаулығына зиян келтірілгені және шұғыл көмек шараларын қабылдауды талап ететін өзге жағдайлар туралы жеке және заңды тұлғалардан түскен хабарламаны қабылдау және өңдеу;

      2) төтенше жағдайлар, адам өміріне қатер туындағаны және денсаулығына зиян келтірілгені және шұғыл көмек шараларын қабылдауды талап ететін өзге жағдайларға шұғыл қызметтердің ден қоюы бойынша іс-қимылдарын үйлестіру;

      3) төтенше жағдайларды жою және авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу кезінде уәкілетті органның шұғыл қызметтерінің, авариялық-құтқару құрамаларының іс-қимылдарын үйлестіру;

      4) халықтың өмірі мен денсаулығына қатер төнген жағдайда төтенше жағдайлардың алғышарттары немесе туындауы, сондай-ақ қалыптасқан жағдайда іс-қимылдар тәртібі туралы жеке және заңды тұлғаларды құлақтандыру және оларға хабар беру;

      5) уәкілетті органның облыста (қалада) орналасқан аумақтық органы ведомстволық бағынысты мемлекеттік мекемелерінің кезекші қызметтеріне жедел қатынаста басшылық ету;

      6) аумақтық органға, облыста (қалада) орналасқан уәкілетті органның ведомстволық бағынысты мекемелері мен ұйымдарына кезек күттірмейтін төтенше жағдайларға жедел ден қою шараларын жүзеге асыру мәселелері бойынша уәкілетті орган және аумақтық орган басшылығының өкімдерін жеткізу;

      7) өз құзыреті шегінде авариялық және шұғыл қызметтердің, байланыс операторларының, жергілікті атқарушы органдардың және өзге де мемлекеттік органдардың, азаматтық қорғау қызметтерінің дерекқорларында бар ақпаратты пайдалану.

О внесении изменения в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 23 февраля 2015 года № 138 "Об утверждении Правил координации деятельности дежурных диспетчерских служб и полномочий единой дежурно-диспетчерской службы "112" на территории Республики Казахстан"

Приказ Министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан от 28 августа 2025 года № 369. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 августа 2025 года № 36712

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 23 февраля 2015 года № 138 "Об утверждении Правил координации деятельности дежурных диспетчерских служб и полномочий единой дежурно-диспетчерской службы "112" на территории Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10972) следующие изменения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 69) пункта 16 Положения о Министерстве по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 октября 2020 года № 701 "Вопросы Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:";

      Правила координации деятельности дежурных диспетчерских служб и полномочий единой дежурно-диспетчерской службы "112" на территории Республики Казахстан, утвержденные указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Командному центру стратегического планирования и оперативного управления Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан
Ч. Аринов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство здравоохранения
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство транспорта
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство внутренних дел
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет национальной безопасности
Республики Казахстан

  Приложение
к приказу Министра по
чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан
от 28 августа 2025 года № 369
  Утверждены приказом
Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 23 февраля 2015 года № 138

Правила координации деятельности дежурных диспетчерских служб и полномочий единой дежурно-диспетчерской службы "112" на территории Республики Казахстан

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила координации деятельности дежурных диспетчерских служб "112" на территории Республики Казахстан (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 69) пункта 16 Положения о Министерстве по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 октября 2020 года № 701 "Вопросы Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан" и определяют порядок координации деятельности дежурных диспетчерских служб и полномочия единой дежурно-диспетчерской службы "112" на территории Республики Казахстан.

      2. В настоящих Правилах используются следующие термины и определения:

      1) аварийно-спасательное формирование – самостоятельная или входящая в состав аттестованной аварийно-спасательной службы организационно-структурная единица сил гражданской защиты, предназначенная для проведения аварийно-спасательных и неотложных работ;

      2) уполномоченный орган в сфере гражданской защиты (далее – уполномоченный орган) – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство и межотраслевую координацию в сфере гражданской защиты в части предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера, оказания экстренной медицинской и психологической помощи населению, обеспечения пожарной безопасности и организации гражданской обороны;

      3) единая дежурно-диспетчерская служба "112" – служба приема и обработки сообщений от физических и юридических лиц о предпосылках возникновения или возникновении чрезвычайной ситуации, пожаре, угрозе жизни и причинения вреда здоровью людей и об иных случаях, требующих принятия мер экстренной помощи с последующей координацией действий по реагированию экстренных служб в пределах своей компетенции;

      4) чрезвычайная ситуация (далее – ЧС) – обстановка на определенной территории, сложившаяся в результате аварии, пожара, вредного воздействия опасных производственных факторов, опасного природного явления, катастрофы, стихийного или иного бедствия, которые повлекли за собой человеческие жертвы, вред здоровью людей или окружающей среде, значительный материальный ущерб и нарушение условий жизнедеятельности людей.

Глава 2. Взаимодействующие дежурные диспетчерские службы на территории Республики Казахстан

      3. В состав взаимодействующих дежурных диспетчерских служб на территории Республики Казахстан, в зоне ответственности территориального органа уполномоченного органа входят:

      1) управления единой дежурно-диспетчерской службы (далее – УЕДДС) территориального органа уполномоченного органа;

      2) центр оперативного управления, дежурная часть территориального органа Министерства внутренних дел Республики Казахстан;

      3) диспетчерское подразделение станций скорой медицинской помощи местного исполнительного органа;

      4) диспетчерское подразделение службы медицинской авиации Министерства здравоохранения Республики Казахстан;

      5) дежурная служба территориального органа Комитета национальной безопасности Республики Казахстан;

      6) дежурный Координационного центра поиска и спасания терпящих или потерпевших бедствия воздушных судов республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Казаэронавигация" Комитета гражданской авиации Министерства транспорта Республики Казахстан;

      7) дежурные диспетчерские службы местного исполнительного органа, осуществляющие контроль над аварийно-восстановительными работами на объектах социальной и жилищно-коммунальной инфраструктуры;

      8) справочная служба операторов связи.

Глава 3. Порядок координации деятельности дежурных диспетчерских служб на территории Республики Казахстан

      4. При возникновении чрезвычайных ситуаций, угроз жизни и причинения вреда здоровью людей и иных случаев, требующих принятия мер экстренной помощи, УЕДДС координирует деятельность взаимодействующих дежурных диспетчерских служб. Для этого УЕДДС в месте его дислокации интегрируется с информационными системами заинтересованных государственных органов и организаций, а также с имеющейся инфраструктурой связи на территории административно-территориальной единицы.

      5. Взаимодействие с дежурными диспетчерскими службами организуется в режимах повседневной деятельности, повышенной готовности и чрезвычайной ситуации:

      1) в режиме повседневной деятельности:

      при заступлении на дежурство оперативный дежурный единой дежурно-диспетчерской службы "112" (далее – ЕДДС) проверяет каналы и средства связи, уточняет контактные данные оперативных дежурных взаимодействующих дежурных диспетчерских служб, сведения о наличии дополнительных средств связи с указанием номеров, позывных и другую необходимую информацию;

      во время дежурства взаимодействующие дежурные диспетчерские службы осуществляют обмен информацией о чрезвычайных ситуациях, угрозах жизни и причинения вреда здоровью людей и иных случаях, требующих принятия мер экстренной помощи;

      при возникновении чрезвычайных ситуаций, угроз жизни и причинения вреда здоровью людей и иных случаев, требующих принятия мер экстренной помощи, дежурными диспетчерскими службами, организуются мероприятия по реагированию на них с привлечением соответствующей экстренной службы;

      при поступлении во взаимодействующие дежурные диспетчерские службы информации, о чрезвычайной ситуации в экстренном порядке передается оперативному дежурному ЕДДС "112";

      дежурные диспетчерские службы информируют ЕДДС "112" о действиях по экстренному реагированию на ситуации, связанные с возникновением чрезвычайных ситуаций, угроз жизни и причинения вреда здоровью людей и иных случаев, требующих принятия мер экстренной помощи в соответствии со статьей 6 Закона Республики Казахстан "О гражданской защите";

      2) в режиме повышенной готовности:

      оперативный дежурный ЕДДС "112" осуществляет сбор и обобщение информации из служб наблюдения, контроля обстановки и прогнозирования, а также от потенциально опасных объектов;

      оперативный дежурный ЕДДС "112" передает оперативному дежурному взаимодействующих дежурных диспетчерских служб соответствующего профиля (пожарная служба, правоохранительная служба, скорая медицинская служба, аварийная служба) текущую информацию о радиационной, химической, биологической, экологической, пожарной и другой обстановке, а также обо всех изменениях в зоне возможной чрезвычайной ситуации;

      оперативные дежурные взаимодействующих дежурных диспетчерских служб немедленно передают оперативному дежурному ЕДДС "112" поступающую информацию об изменениях обстановки по своей специализации в зоне возможной чрезвычайной ситуации;

      оперативные дежурные взаимодействующих дежурных диспетчерских служб (за исключением дежурных частей указанных в подпунктах 5), 8) пункта 3) настоящих Правил при получении информации об угрозе чрезвычайной ситуации приводят в повышенную готовность формирования экстренного реагирования и передают в ЕДДС "112" данные об их составе;

      3) в режиме чрезвычайной ситуации:

      оперативный дежурный ЕДДС "112" при получении сообщения о чрезвычайной ситуации идентифицирует полученную информацию в соответствии с приказом исполняющего обязанности Министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан от 10 мая 2023 года № 240 "Об установлении классификации чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 32469);

      оперативный дежурный ЕДДС "112" в экстренном порядке направляет в зону чрезвычайной ситуации аварийно-спасательные формирования соответствующего профиля (пожарная служба, правоохранительная служба, скорая медицинская служба, аварийная служба);

      при необходимости направления в зону чрезвычайной ситуации дополнительных формирований экстренного реагирования, оперативный дежурный ЕДДС "112" в экстренном порядке информирует об этом соответствующих оперативных дежурных взаимодействующих дежурных диспетчерских служб;

      оперативные дежурные взаимодействующих дежурных диспетчерских служб (за исключением дежурных частей указанных в подпунктах 5), 8) пункта 3) настоящих Правил при получении информации о направлении в зону чрезвычайной ситуации дополнительных формирований экстренного реагирования в экстренном порядке осуществляют указанные мероприятия и передают в ЕДДС "112" данные об их составе, времени убытия и прибытия в зону чрезвычайной ситуации.

Глава 4. Полномочия единой дежурно-диспетчерской службы "112" на территории Республики Казахстан

      6. Полномочиями единой дежурно-диспетчерской службы "112" на территории Республики Казахстан являются:

      1) прием и обработка сообщений от физических и юридических лиц о предпосылках возникновения или возникновении чрезвычайных ситуаций, пожаров, угроз жизни и причинения вреда здоровью людей и иных случаев, требующих принятия мер экстренной помощи;

      2) координация действий по реагированию экстренных служб на чрезвычайные ситуации, пожары, угрозы жизни и причинения вреда здоровью людей и иные случаи, требующие принятия мер экстренной помощи;

      3) координация действий экстренных служб уполномоченного органа аварийно-спасательных формирований сил гражданской защиты при ликвидации чрезвычайных ситуаций и проведении аварийно-спасательных работ;

      4) оповещение и информирование физических и юридических лиц о предпосылках или возникновении чрезвычайных ситуаций, в случае угрозы жизни и здоровью населения, а также порядке действий в сложившейся обстановке;

      5) руководство в оперативном отношении дежурными службами территориального органа, подведомственных учреждений и организаций уполномоченного органа, дислоцирующихся в области (городе);

      6) доведение до территориального органа, подведомственных учреждений и организаций уполномоченного органа, дислоцирующихся в области (городе), распоряжений руководства территориального органа и уполномоченного органа, по вопросам осуществления неотложных мер оперативного реагирования на чрезвычайные ситуации;

      7) использование в пределах своей компетенции информации, содержащей в базах данных аварийных и экстренных служб, операторов связи, местных исполнительных органов и иных государственных органов, служб гражданской защиты.