Жетім балалар, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2024 жылғы 30 сәуірдегі № 97 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 2 мамырда № 34327 болып тіркелді.

      "Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 28-2 бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жетім балалар, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Балалардың құқықтарын қорғау комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрі
Г. Бейсембаев

  Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрі
2024 жылғы 30 сәуірдегі
№ 97 бұйрығымен
бекітілген

Жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Оқу-ағарту министрінің 30.04.2025 № 97 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1 тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасындағы бала құқықтары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 28-2-бабының 1-тармағына сәйкес әзірленді және жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тәлімгерлікті ұйымдастыру тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) ата-анасының қамқорлығынсыз қалған бала – ата-анасының ата-ана құқықтарының шектелуіне немесе олардан айырылуына, ата-анасының хабарсыз кетті деп танылуына, қайтыс болды деп жариялануына, әрекетке қабілетсіз (әрекет қабілеті шектеулі) деп танылуына, ата-анасының бас бостандығынан айыру орындарында жазасын өтеуіне, ата-анасының баласын тәрбиелеуден немесе оның құқықтары мен мүдделерін қорғаудан жалтаруына, оның ішінде ата-анасының өз баласын тәрбиелеу немесе емдеу мекемесінен алудан бас тартуына байланысты, сондай-ақ ата-анасы қамқорлық жасамаған өзге де жағдайларда жалғызбасты ата-анасының немесе екеуінің де қамқорлығынсыз қалған бала;

      2) жетім бала – ата-анасының екеуі де немесе жалғызбасты ата-анасы қайтыс болған бала;

      3) жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тәлімгерлік (бұдан әрі – тәлімгерлік) – жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарындағы он жасқа толған жетім балаларды, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды өз бетінше өмір сүруге дайындауға жеке қолдау мен көмек көрсетуге бағытталған қызмет;

      4) жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған тәлімгер (бұдан әрі – тәлімгер) – тәлімгерлік туралы үлгілік шарт негізінде тәлімгерлікті жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының кәмелетке толған азаматы;

      5) жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымы (бұдан әрі – Ұйым) – жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тұру орнын бере отырып, тәрбиелеу, білім алу үшін қолайлы жағдайлар жасалатын білім беру ұйымы;

      6) тәлімгерлік жөніндегі ұйым – Ұйымдардағы он жасқа толған жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тәлімгерлікті ұйымдастыру жөніндегі қызметті Қазақстан Республикасының аумағында өтеусіз негізде жүзеге асыратын коммерциялық емес ұйым.

2 тарау. Жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тәлімгерлікті ұйымдастыру тәртібі

      3. Ұйымдардағы он жасқа толған жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тәлімгерлікті өтеусіз негізде жүзеге асыратын тәлімгер бекітіледі.

      4. Тәлімгер Ұйымдардағы он жасқа толған жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға дербес өмірге дайындалуға жеке қолдау және көмек көрсетеді.

      5. Қазақстан Республикасының кәмелетке толған азаматтары мыналарды қоспағанда:

      1) Қазақстан Республикасының азаматтығы жоқ және кәмелетке толмаған адам;

      2) сот әрекетке қабілетсіз немесе әрекет қабілеті шектеулі деп таныған адам;

      3) сот жұбайын (зайыбын) әрекетке қабiлетсiз немесе әрекет қабiлеті шектеулі деп таныған адам;

      4) сот ата-ана құқықтарынан айырған немесе сот ата-ана құқықтарын шектеген адам;

      5) өзіне Қазақстан Республикасының заңымен жүктелген міндеттерді тиісінше орындамағаны үшін қорғаншы немесе қамқоршы міндеттерінен шеттетілген адам;

      6) бұрынғы бала асырап алушы, егер оның кінәсінен сот бала асырап алудың күшін жойса;

      7) денсаулық жағдайына байланысты ата-ана құқықтарын жүзеге асыра алмайтын адам (бала асырап ала алмайтын, оны қорғаншылыққа немесе қамқоршылыққа, патронатқа қабылдай алмайтын аурулардың тiзбесiн денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган белгiлейдi);

      8) тұрақты тұрғылықты жері жоқ адам;

      9) дәстүрлi емес сексуалдық бағдарды ұстанатын адам;

      10) тәлімгер болып тағайындалған кезде қасақана қылмыс жасағаны үшін өтелмеген немесе алынбаған соттылығы бар адам;

      11) тәлімгерлік белгіленген кезде өзін Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген ең төмен күнкөріс деңгейімен қамтамасыз ететін кірісі жоқ адам;

      12) наркологиялық немесе психоневрологиялық диспансерлерде есепте тұрған адам;

      13) адам өлтіру, денсаулыққа қасақана зиян келтіру сияқты халық денсаулығына және адамгершілікке, жыныстық тиіспеушілікке қарсы қылмыстық құқық бұзушылықтар, экстремистік немесе террористік қылмыстар, адам саудасы үшін соттылығы бар немесе болған, қылмыстық қудалауға ұшырап отырған немесе ұшыраған адам (Қазақстан Республикасы Қылмыстық-процестік кодексінің 35-бабы бірінші бөлігі 1) және 2) тармақшаларының негізінде өздеріне қатысты қылмыстық қудалау тоқтатылған адамдарды қоспағанда);

      14) тәлімгерлік бойынша оқытудан өтпеген адамдар тәлімгерлер болып табылады.

      Егер тәлімгер болып тағайындалатын адам некеде тұрса (ерлі-зайыпты болса) не өзге адамдармен бірге тұрып жатса, жұбайына (зайыбына) не бірге тұратын адамдарға осы тармақтың бірінші бөлігінің 4), 5), 6), 10), 12) және 13) тармақшаларында белгіленген талаптар қолданылады.

      Тәлімгер болуға ниет білдірген адамдармен бірге тұратын өзге де адамдардың құрамына некеден (ерлі-зайыптылықтан), туыстықтан, жекжаттықтан, бала асырап алудан немесе балаларды тәрбиелеуге қабылдаудың өзге де нысанынан туындайтын мүліктік және жеке мүліктік емес құқықтар мен міндеттермен байланысты бірге тұратын отбасы мүшелері, сондай-ақ үйленбеген бірақ іс жүзінде бірге тұратын адамдар кіреді.

      6. Тәлімгер болуға ниет білдірген адамдарды оқытуды тәлімгерлік жөніндегі ұйымдар, сондай-ақ Ұйымдар аталған ұйымдардың қаражаты есебінен жүзеге асырады.

      7. Қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын орган (бұдан әрі – Орган) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органның тәлімгерлік жөніндегі ұйыммен жасасатын тәлімгерлік туралы шарт жасасады.

      Орган мен тәлімгерлік жөніндегі ұйым арасында жасалатын шарт:

      1) тәлімгер болуға ниет білдірген адамдарға консультациялық көмек көрсетуді, тәлімгер болуға ниет білдірген адамдарды оқытуды, Ұйымдардағы он жасқа толған жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тәлімгерлерді іріктеуді, тәлімгерлерді сүйемелдеуді, сондай-ақ тәлімгерлерге құқықтық және психологиялық көмек көрсетуді;

      2) тәлімгерлік жөніндегі ұйымның және Органның құқықтары мен міндеттерін;

      3) шартты тоқтатудың негiздерiн көздейді.

      8. Тәлімгер болуға ниет білдірген адам Органға мынадай құжаттарды ұсынады:

      1) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тәлімгер болуға ниет білдіру туралы өтініш;

      2) жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін);

      3) егер некеде тұрған жағдайда жұбайының (зайыбының) келісімі. Егер ерлі-зайыптылар іс жүзінде отбасылық қатынастарын тоқтатқан болса немесе бір жылдан астам уақыт бөлек тұрса, екiншi жұбайының келiсiмi талап етiлмейдi;

      4) "Адамның бала асырап алуы, оның қорғаншылыққа немесе қамқоршылыққа, патронатқа қабылдап алуы мүмкін болмайтын аурулардың тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 тамыздағы № 692 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12127 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген тәлімгер болғысы келетін адамның және оның жұбайының (зайыбының) денсаулық жағдайы туралы, егер некеде тұрса, адам тәлімгер бола алмайтын аурулар тізбесіне сәйкес аурулардың жоқтығын растайтын анықтама, сондай-ақ "Денсаулық сақтау саласында мемлекеттік қызметтер көрсетудің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 18 мамырдағы № ҚР ДСМ-49/2020 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20665 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген нысанға сәйкес динамикалық байқауда тұрғаны туралы (немесе динамикалық бақылаудың болмауы) қарау режиміндегі мәлімет;

      5) соттылығының болуы не болмауы туралы, сондай-ақ егер некеде тұрса жұбайына (зайыбына) анықтама;

      6) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген ең төменгі күнкөріс деңгейін қамтамасыз ететін табысты растайтын анықтама.

      9. Тәлімгер болуға ниет білдірген адам құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынған кезде Орган өтініш берілген күннен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тартады (еркін нысанда).

      Ұсынылған құжаттар осы Қағидалардың 8-тармағына сәйкес екендігі анықталса, Орган 1 (бір) жұмыс күні ішінде тәлімгер болуға ниет білдірген адамды осы Қағидалардың 5-тармағының талаптарына сәйкестігін қарайды.

      10. Тәлімгер болуға ниет білдірген адам осы Қағидалардың 5-тармағының талаптарына сәйкес келген кезде Орган 3 (үш) жұмыс күні ішінде тәлімгер болуға ниет білдірген адамның тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларына тексеру жүргізеді және осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларын тексеру актісін жасайды.

      11. Тиісті тұрғын үй-тұрмыстық жағдайлар белгіленбеген кезде Орган 3 (үш) жұмыс күні ішінде жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тәлімгерлерді іріктеу процесіне одан әрі қатысудан бас тарту (еркін нысанда) туралы алдын ала дәлелді шешім береді.

      Орган тәлімгер болуға ниет білдірген адамға бас тарту туралы алдын ала шешім туралы, сондай-ақ тәлімгер болуға ниет білдірген адамға алдын ала шешім бойынша ұстанымын білдіру мүмкіндігін беру үшін тыңдауды өткізудің уақыты мен орны (тәсілі) туралы хабарлайды.

      Орган тәлімгер болуға ниет білдірген адамды тыңдау туралы өтінішті қарау мерзімі аяқталғанға дейін кемінде 3 (үш) жұмыс күні бұрын хабардар етеді.

      Тәлімгер болуға ниет білдірген адам бас тарту туралы алдын ала дәлелді шешімге қарсылықты бас тартуды алған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде ұсынады немесе білдіреді.

      Шешімге шағымдану тәртібі Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексімен реттеледі.

      12. Қолайлы тұрғын үй-тұрмыстық жағдайлар белгіленген кезде Орган тәлімгер болуға ниет білдірген адамды тәлімгерлік жөніндегі ұйымда оқудан өту қажеттілігі туралы жазбаша түрде (еркін нысанда) хабардар етеді.

      13. Оқу аяқталғаннан кейін тәлімгер болуға ниет білдірген адам Органға тәлімгерлік бойынша оқудан өткені туралы сертификат береді.

      14. Орган тәлімгер болуға ниет білдірген адамнан тәлімгерлік бойынша оқудан өткені туралы сертификат алған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тәлімгерлік туралы шарт жасасу мүмкіндігі туралы қорытынды шығарады.

      15. "Тәлімгер-бала" жұбын таңдауды Ұйым, Орган және тәлімгерлік жөніндегі ұйым жүзеге асырады.

      16. Ұйым тәлімгерді баланың өмір тарихымен, оның физикалық және психикалық даму ерекшеліктерімен, мінез-құлқымен, қабілеттерімен, мінез ерекшеліктерімен таныстырады.

      17. Балаға тәлімгер тағайындау он жасқа толған баланың пікірі мен келісімін ескере отырып жүзеге асырылады. Бір тәлімгерге бір бала бекітіледі.

      18. Тәлімгерлікті осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Орган, Ұйым және тәлімгер арасында жасалатын жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тәлімгерлік ету туралы үлгілік шартқа сәйкес тәлімгер жүзеге асырады.

      Тәлімгер өзінің тұрғылықты жері бойынша тәлімгерлікті жүзеге асырады.

      19. Тәлімгерлік туралы шарт әр балаға жеке жасалады.

      Шарт біржақты тәртіппен бала кәмелетке толған кезде бұзылады, бұл ретте Орган бала кәмелетке толғанға дейін кемінде күнтізбелік 30 (отыз) күн бұрын тәлімгерге және Ұйымға шартты бұзу туралы хабарлама береді. Осы мерзім ішінде тәлімгер баламен кездесуді жалғастырады және оны қарым-қатынасты аяқтауға дайындайды.

      20. Тәлімгерлік туралы шартты мерзімінен бұрын бұзу:

      1) осы Қағидаларда көзделген талаптар сақталмаған немесе бұзылған кезде Органның, Ұйымның бастамасы бойынша;

      2) тәлімгердің бастамасы бойынша дәлелді себептер болған кезде (ауру, отбасылық немесе материалдық жағдайдың өзгеруі, баламен өзара түсіністіктің болмауы, бала арасындағы жанжалды қатынастар);

      3) Ұйым тәрбиеленушісінің бастамасы бойынша өзіне қатысты тәлімгерлікті жүзеге асырудан бас тартқан кезде;

      4) бала немесе тәлімгер қайтыс болған жағдайда;

      5) баланы ата-анасына қайтарған, қорғаншылыққа немесе қамқоршылыққа, патронаттық тәрбиеге, қабылдаушы отбасына берген немесе бала асырап алынған кезде.

      21. Тәлімгер баланың тұрғылықты жері бойынша Ұйымға барады, сондай-ақ баланың және Ұйым басшысының келісімімен тәлімгерлік туралы шартта белгіленген шарттарда тұрғылықты жерінен тыс жерде баламен жолыға алады.

      22. Балаға медициналық көмек көрсету үшін медициналық ұйымға орналастыру немесе оны ішкі істер органдарына жеткізу жағдайларын қоспағанда, тәлімгер баламен оның тұрғылықты жерінен тыс жерде қарым-қатынас жасау кезінде баланы үшінші тұлғалардың (жеке және (немесе) заңды тұлғалардың) қадағалауына қалдырмайды.

      23. Баланың өміріне және (немесе) денсаулығына қауіп төнсе, ауырса, жарақат алса, балаға медициналық көмек көрсетілу үшін медициналық ұйымға орналастырса немесе оны ішкі істер органдарына жеткізу жағдайы туындаса тәлімгер Орган мен Ұйымды дереу хабардар етеді.

      24. Білім беру процесіне байланысты емес кезеңдерде (каникулдар, демалыс және мереке күндері) тәлімгер балаға қосымша білім беру, тәрбие және медициналық қызметтерін алуға көмек көрсетеді.

      25. Тәлімгерлікке тартылған балалардың құқықтары мен заңды мүдделерін сақтауды Орган, Ұйым, тәлімгерлік жөніндегі ұйым және тәлімгер жүзеге асырады.

  Жетім балаларға, ата-анасының
қамқорлығынсыз қалған
балаларға тәлімгерлікті
ұйымдастыру Қағидаларына
1-қосымша
  нысан

Қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органның тәлімгерлік жөніндегі ұйыммен жасасатын тәлімгерлік туралы шарты

      Қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге

      асыратын орган ______________________________________________________

                              (органның атауы)

      атынан _________________________________________________________,

      (уәкілетті лауазымды тұлғаның лауазымы, аты-жөні (болған жағдайда)

      тәлімгерлік жөніндегі ұйым _______________________________________

      (ұйымның атауы)

      атынан _________________________________________________________

      (басшының аты-жөні (болған жағдайда))

      жарғы негізінде әрекет ететін, бұдан әрі Тараптар, төмендегілер туралы осы шартты (бұдан әрі – Шарт) жасасты.

1. Шарттың мәні

      1.1. Осы Шарттың мәні Тараптардың жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарындағы он жасқа толған жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тәлімгер болуға ниет білдірген адамдарды оқыту жөніндегі міндеттемелерді орындауы болып табылады.

2. Тараптардың құқықтары мен міндеттері

      2.1. Қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге орган:

      1) тәлімгер болуға ниет білдірген адамдарды оқыту процесін ұйымдастыруға жәрдемдесуге;

      2) осы Шарттың талаптары бұзылған кезде тәлімгер болуға ниет білдірген адамдарды жағдайды анықтағанға және шешкенге дейін оқытуды тоқтатуға құқылы.

      2.2. Қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын орган:

      1) тәлімгер болуға ниет білдірген адамдарды оқыту бағдарламасына сәйкес тәлімгер болуға ниет білдірген адамдарды оқытуды ұйымдастыру жөніндегі шарттардың сақталуын қамтамасыз етуге;

      2) жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымындағы он жасқа толған балаға тәлімгерді іріктеуге қатысуға;

      3) тәлімгерлікке тартылған балалардың құқықтары мен заңды мүдделерінің сақталуын қамтамасыз етуге;

      4) балалардың өмірі мен денсаулығына тікелей қатер төнген кезде ден қою шараларын қабылдауға міндетті.

      2.3. Тәлімгерлік жөніндегі ұйым:

      1) Қазақстан Республикасының балалардың құқықтарын қорғау саласындағы уәкілетті органы айқындаған көлемде жетім балалар, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар туралы ақпаратты олардың заңды өкілдерінің келісімімен Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен алуға;

      2) Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген өзге де құқықтарды жүзеге асыруға құқылы.

      2.4. Тәлімгерлік жөніндегі ұйым:

      1) тәлімгер болуға ниет білдірген адамдарға консультациялық көмек көрсетуге;

      2) тәлімгер болуға ниет білдірген адамдарды оқыту бағдарламасына сәйкес тәлімгер болуға ниет білдірген адамдарды оқытуды жүргізуге;

      3) жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарындағы он жасқа толған жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тәлімгерлерді іріктеуді жүзеге асыруға;

      4) тәлімгерлерге құқықтық және психологиялық көмек көрсете отырып, тәлімгерлік процесінде сүйемелдеуді қамтамасыз етуге;

      5) өз қызметі туралы тоқсан сайынғы есепті қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органға ұсынуға;

      6) жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарындағы он жасқа толған жетім балалардың, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың, сондай-ақ тәлімгерлердің дербес деректерінің құпиялылығын қамтамасыз етуге;

      7) бала орналасқан жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымын, қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органды, ішкі істер органдарын тәлімгерлік жүзеге асырылатын баланың қайтыс болу, оған қатыгездікпен қарау, оның ішінде балаға қатысты күштеп немесе психикалық зорлық-зомбылықты жүзеге асыру, сондай-ақ баланың жыныстық тиіспеушілігіне қол сұғу фактісі анықталған кезден бастап жиырма төрт сағат ішінде хабардар етуге;

      8) Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген өзге де міндеттерді сақтауға міндетті.

3. Тараптардың жауапкершілігі

      3.1. Тараптар осы Шарт бойынша міндеттемелерді орындамаған немесе тиісінше орындамаған кезде олар Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жауаптылықта болады.

4. Қорытынды ережелер

      4.1. Шарт қазақ және орыс тілдерінде 2 (екі) данада жасалды, олардың әрқайсысының заңды күші бірдей.

      4.2. Осы Шарт 1 (бір) жыл мерзімге жасалады және қол қойылған сәттен бастап күшіне енеді. Шарт тараптардың келісімі бойынша ұзартылуы мүмкін.

      4.3. Осы Шартта реттелмеген мәселелер Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес шешіледі.

5. Тараптардың қолдары

Қорғаншылық немесе қамқоршылық
жөніндегі функцияларды жүзеге
асыратын орган:
Заңды мекенжайы ______________
Лауазымды тұлға ________________
"____"_________________________

Тәлімгерлік жөніндегі ұйым:
_________________________________
(ұйымның толық атауы)
Заңды мекенжайы
_________________________________
Басшы ___________________________
"____"___________________________





Мөр орны (бар болса)

Мөр орны (бар болса)

  Жетім балаларға, ата-анасының
қамқорлығынсыз қалған
балаларға тәлімгерлікті
ұйымдастыру қағидаларына
2-қосымша
  нысан
  ____________________________
(органның атауы)

Жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тәлімгер болуға ниет білдіру туралы өтініш

      Мен, _________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарындағы он жасқа толған жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тәлімгер ретінде менің кандидатурамды қарауды сұраймын.

      Тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларға тексеру жүргізуге қарсы емеспін.

      Ақпараттық жүйелерде сипатталған Қазақстан Республикасының "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Заңымен құпия қорғалатын мәліметтерді қолдануға келісемін.

      20____ жылғы "___" ___________

      қолы

  Жетім балаларға, ата-анасының
қамқорлығынсыз қалған
балаларға тәлімгерлікті
ұйымдастыру Қағидаларына
3-қосымша
  нысан

Тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларды тексеру актісі

      Тексеру жүргізілген күн _________________________________________

      Тексеру жүргізген ______________________________________________

      ___________________________________________________________________

      (тексеру жүргізген адамдардың тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда),

      лауазымы, жұмыс орны)

      Қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге

      асыратын органның мекенжайы және телефоны: _________________________

      1. ____________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), туған жылы)

      тұрғын үй-тұрмыстық жағдайлары тексерілді.

      Жеке басын куәландыратын құжат ________________________________

      Тұрғылықты жері (тіркеу орны бойынша) __________________________

      Нақты тұрғылықты жері _________________________________________

      Білімі _________________________________________________________

      Жұмыс орны ___________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), туған жылы)

      ___________________________________________________________________

      Жеке басын куәландыратын құжат ________________________________

      Тұрғылықты жері (тіркеу орны бойынша) __________________________

      Нақты тұрғылықты жері _________________________________________

      Білімі _________________________________________________________

      Жұмыс орны ___________________________________________________

      2. Тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларының жалпы сипаттамасы _________

      ___________________________________________________________________

      Тұрғын үйді пайдалану құқығын растайтын құжат ___________________

      Тұрғын үйдің меншік иесінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда),

      ___________________________________________________________________

      Жалпы көлемі ______ (шаршы метр) тұрғын көлемі _____ (шаршы метр)

      Тұрғын бөлмелердің саны ___________, тіркеуде тұрғандар ___________

      (тұрақты, уақытша)

      Тұрғын үйдің жайлылығы ________________________________________

                        (абаттандырылған, абаттандырылмаған, ішінара жайлы)

      Санитариялық-гигиеналық жай-күйі _______________________________

      (жақсы, қанағаттанарлық, қанағаттанарлықсыз)

      3. Отбасының бірге тұратын басқа мүшелері:

Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Туған күні

Жұмыс орны, лауазымы немесе оқу орны

Туыстық қатынастары

Ескерту





 
Жүктеу

      4. Отбасының табысы туралы мәлімет: жалпы сома ____________, оның

      ішінде жалақы, басқа да табыстар _______________________________ (жазу).

      5. Отбасының сипаттамасы (отбасындағы адамдар арасындағы өзара

      қарым-қатынас, олардың жеке қасиеттері, қызығушылығы, балалармен қарым-

      қатынас тәжірибесі) _________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      6. Қорытынды (тұрғын үй-тұрмыстық жағдайлардың болуы)

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________ __________________________________________ _____________

      (қолы)       (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)             (күні)

      Таныстым: ____________________________________________________

      (тәлімгер болуға ниет білдірген адамдың тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда),

      күні, қолы)

  Жетім балаларға, ата-анасының
қамқорлығынсыз қалған
балаларға тәлімгерлікті
ұйымдастыру Қағидаларына
4-қосымша
  нысан

Тәлімгерлік туралы шарт жасасу мүмкіндігі туралы қорытынды

      Тәлімгерлік туралы шарт жасасу мүмкіндігі туралы қорытынды берілді:

      ___________________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      Туған күні _____________________________________________________

      Мекенжайы (тұрғылықты жері) ___________________________________

      Қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі

      функцияларды жүзеге асыратын орган __________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      Мөр орны (бар болса)

  Жетім балаларға, ата-анасының
қамқорлығынсыз қалған
балаларға тәлімгерлікті
ұйымдастыру Қағидаларына
5-қосымша
  нысан

Жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тәлімгерлік ету туралы үлгілік шарт

      Қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге

      асыратын орган ______________________________________________________

      (органның атауы)

      атынан _________________________________________________________,

      (уәкілетті лауазымды тұлғаның лауазымы, тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда),

      жарғы негізінде әрекет ететін және "Неке (ерлі-зайыптылық) отбасы туралы"

      Қазақстан Республикасы Кодексінің 122-бабы негізінде баланың заңды өкілі болып

      табылатын жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға

      арналған білім беру ұйымы

      ____________________________________________________________________,

                                    (ұйымның атауы)

      атынан _________________________________________________________,

      (басшының тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      сондай-ақ тәлімгер, ______________________________________________,

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      Қазақстан Республикасының азаматы, жеке басын куәландыратын құжаттың

      нөмірі __________________________________, қашан және кім берді

      _____________ осы шартты (бұдан әрі – Шарт) жасастық.

1. Шарттың мәні

      1.1. Осы Шарттың мәні Тараптардың жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тәлімгерлік ету жөніндегі міндеттемелерді орындауы болып табылады.

      1.2. Осы Шартқа қол қоя отырып, Тараптар тәлімгерлікті іске асыру жөніндегі ынтымақтастықты бастаудың, жүзеге асырудың және тоқтатудың жалғыз негізі жетім балалардың, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың заңды мүдделері және Тараптардың олардың әлеуметтік бейімделуін қамтамасыз етуге ұмтылысы болып табылатынын мәлімдейді.

2. Тараптардың құқықтары мен міндеттері

      2.1. Қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органның құқықтары мен міндеттері:

      1) тәлімгерлікке тартылған балалардың құқықтары мен заңды мүдделерінің сақталуын бақылауды жүзеге асырады;

      2) жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тәлімгерлік процесін ұйымдастыруға жәрдемдеседі;

      3) тәлімгердің баламен қарым-қатынасында қиындықтар туындаған кезде тәлімгермен қосымша кездесулер ұйымдастырады және өткізеді. Кейбір жағдайларда психологтер тәлімгермен осындай кездесуге қатыса алады;

      4) жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымы әкімшілігінің келісімі бойынша тәлімгер осы Шарттың талаптарын бұзған кезде тәлімгердің баламен кездесуін жағдай анықталғанға және шешілгенге дейін тоқтата тұрады;

      5) балалардың өмірі мен денсаулығына тікелей қатер төнген кезде жедел ден қою шараларын қабылдайды.

      2.2. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымы:

      1) "тәлімгер-бала" жұптарын іріктеуді жүзеге асырады;

      2) тәлімгерге тәлімгерлік қызметі туралы ақпарат береді, тәлімгердің құқықтары мен міндеттерін түсіндіреді;

      3) тәлімгердің баламен кездесулерін ұйымдастыруға көмек көрсетеді;

      4) баланың психологиялық және мінез-құлық ерекшеліктері бойынша тәлімгерге ұсыныстар береді;

      5) жетім балалардың, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың эмоционалдық және мінез-құлық ерекшеліктері туралы білімдерін Тараптар арасында келісілген мерзімде кеңейтуге бағытталған тәлімгерлер үшін тренингтер ұйымдастырады;

      6) тәлімгерді интернет, кездесулер, телефон арқылы кеңес беру арқылы, сондай-ақ жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымының тәлімгері мен мамандарының тікелей қарым-қатынасы арқылы ақпараттық хабарламалармен тәлімгерлік жөніндегі қызметті жүзеге асыру процесінде сүйемелдейді;

      7) тәлімгердің баламен өзара іс-қимылында қиындықтар туындаған жағдайларда, сондай-ақ тәлімгерлік жөніндегі қызметті жүзеге асыру кезінде тәлімгердің басқа қатысушылармен өзара іс-қимылында қиындықтар туындаған жағдайларда тәлімгермен қосымша кездесулер ұйымдастырады және өткізеді. Кейбір жағдайларда тәлімгермен мұндай кездесуге психологтер немесе білім беру ұйымының өкілдері тартылуы мүмкін;

      8) тәлімгердің өз міндеттемелерін адал орындауына негізделген күмән туындаған кезде тәлімгердің тәлімгерлік жөніндегі қызметті жүзеге асыруын тоқтата тұрады. Жағдайды жан-жақты зерделеу қорытындысы бойынша тәлімгердің тәлімгерлік жөніндегі қызметті жүзеге асыруын тоқтата тұру не жалғастыру туралы шешім қабылдайды.

      2.3. Тәлімгер:

      1) жеке жұмыс кезінде жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымының ұсынымдарын ескереді, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында айқындалған баланың құқықтарын сақтайды;

      2) шарттың қолданылу мерзімі ішінде туындайтын қиындықтар, проблемалар туралы жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарының мамандарын хабардар етеді және олармен байланыста болады;

      3) баламен эмоционалды маңызды, тұрақты және ұзақ мерзімді қарым-қатынасты қалыптастырады, оның жағымды құндылықтарын қолдайды және дамытады; оның әлеуетін дамытуға және оның күшті жақтарын ашуға көмектеседі; өзінің жеке мақсаттарын және оларға жету жолдарын анықтауға ықпал етеді; оған қысқа немесе ұзақ мерзімді мақсаттар қоюға көмектеседі; жоспарлаудың өмірдегі маңыздылығы туралы түсінік қалыптастырады; балаға дос және кеңесші болуға, лайықты үлгі болуға ұмтылады, балаға көмек көрсетеді, оның қабілеттері мен таланттарын дамытады; білім мен тәжірибені жеткізеді, оқудағы жетістіктерін қолдайды, өзін-өзі бағалауды арттырады; тәуелсіз өмір сүру дағдыларын қалыптастырады.

      2.4. Тәлімгер:

      1) жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарында оның тұрғылықты жері бойынша балаға баруға, сондай-ақ баланың және осы білім беру ұйымы басшысының келісімімен тұрғылықты жерінен тыс жерде баламен қарым-қатынас жасауға;

      2) балаға білім беру процесіне байланысты емес кезеңдерде (каникулдар, демалыс және мереке күндері) қосымша білім алуға, тәрбие және медициналық қызметтер алуға көмек көрсетуге;

      3) жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымын бас тарту себептерін көрсете отырып, баламен қарым-қатынасты тоқтатудың болжамды күніне дейін кемінде күнтізбелік 30 (отыз) күн бұрын алдын ала міндетті жазбаша хабардар ете отырып, тәлімгерлік процесіне қатысудан бас тартуға құқылы. Осы мерзім ішінде тәлімгер баламен кездесуді жалғастырады және оны қарым-қатынасты аяқтауға дайындайды.

      2.5. Тәлімгердің:

      1) баланы елді мекен мен Қазақстан Республикасының аумағынан тысқары жерлерге әкетуге;

      2) балаға медициналық көмек көрсету үшін медициналық ұйымға орналастыру немесе оны ішкі істер органдарына жеткізу жағдайларын қоспағанда, баламен оның тұрғылықты жерінен тыс жерде қарым-қатынас жасау кезінде баланы үшінші тұлғалардың (жеке және (немесе) заңды тұлғалардың) қадағалауына қалдыруға;

      3) баланы білім беру ұйымында болу тәртібін/ережелерін бұзуға итермелейтін әрекеттер (әрекетсіздіктер) жасауға;

      4) баланы қандай да бір діни, саяси, идеологиялық бағыттарға/қозғалыстарға тартуға, оның жыныстық бағдарына әсер етуге, балаға өзінің осы тармақта белгіленген қалауын көрсетуге, оны заңсыз әрекеттерге тартуға;

      5) тәлімгерлік туралы шарттың талаптарын бұзуға құқығы жоқ.

      2.6. Тәлімгер:

      1) баланың өмірі мен денсаулығы үшін онымен бірге болу кезеңінде жауапты болуға, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымының басшысымен келісілген мерзімдерде баланы жеке өзі алып, қайтаруға;

      2) қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдарға немесе жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарына сонда тұрған баланың өміріне және (немесе) денсаулығына қауіп төндіретін жағдайдың туындағанын, оның ауруы, оның жарақат алуы, балаға медициналық көмек көрсетілуі үшін оны медициналық ұйымға орналастырылғаны туралы жедел түрде хабарлауға немесе оны ішкі істер органдарына жеткізуге;

      3) осы Шартты орындау жөніндегі міндеттемелерді қоспағанда, бала туралы ақпаратқа, оның эмоционалдық және физикалық жай-күйіне, биологиялық ата-аналары туралы ақпаратқа, білім беру ұйымдарындағы қатынастарға қатысты құпиялылықты сақтауға;

      4) баламен кездесулер күнделігін жүргізуге және есепті айдан кейінгі әрбір айдың 10 (оныншы) күніне дейінгі мерзімде баламен кездесулер туралы ай сайынғы есептерді қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдарға және жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымына ұсынуға;

      5) тәлімгерлік туралы шарттың талаптарын сақтауға міндетті.

3. Тараптардың жауапкершілігі

      3.1. Тараптар осы Шарт бойынша міндеттемелерді орындамаған немесе тиісінше орындамаған кезде олар Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жауаптылықта болады.

4. Қорытынды ережелер

      4.1. Шарт қазақ және орыс тілдерінде 3 (үш) данада жасалды, олардың әрқайсысының заңды күші бірдей.

      4.2. Осы Шарт 1 (бір) жыл мерзімге жасалады және қол қойылған сәттен бастап күшіне енеді.

      4.3. Осы Шартта реттелмеген мәселелер Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес шешіледі.

5. Тараптардың қолдары

Қорғаншылық немесе қамқоршылық
жөніндегі функцияларды жүзеге
асыратын орган:
Заңды мекенжайы ___________________
Лауазымды тұлға ____________________
(тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
"____"__________________________

Жетім балалар мен ата-анасының
қамқорлығынсыз қалған балаларға
арналған білім беру ұйымы:
Заңды мекенжайы ___________________
Лауазымды тұлға ____________________
(тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
"____"___________________________

 
Тәлімгер:
___________________________________
(тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
Мекенжайы _________________________
Жеке сәйкестендіру нөмірі ____________
Жеке куәлігінің № ___________________,
___________________________ берілді

Об утверждении Правил организации наставничества над детьми-сиротами, детьми, оставшимися без попечения родителей

Приказ Министра просвещения Республики Казахстан от 30 апреля 2024 года № 97. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 2 мая 2024 года № 34327.

      В соответствии с пунктом 1 статьи 28-2 Закона Республики Казахстан "О правах ребенка в Республике Казахстан", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить правила организации наставничества над детьми-сиротами, детьми, оставшимися без попечения родителей, согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету по охране прав детей Министерства просвещения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства просвещения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства просвещения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра просвещения Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр просвещения Республики Казахстан Г. Бейсембаев

  Утвержден приказом
Министр просвещения
Республики Казахстан
от 30 апреля 2024 года № 97

Правила организации наставничества над детьми-сиротами, детьми, оставшимися без попечения родителей

      Сноска. Правила – в редакции приказа Министра просвещения РК от 30.04.2025 № 97 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила организации наставничества над детьми-сиротами, детьми, оставшимися без попечения родителей, разработаны в соответствии с пунктом 1 статьи 28-2 Закона Республики Казахстан "О правах ребенка в Республике Казахстан" и определяют порядок организации наставничества над детьми-сиротами, детьми, оставшимися без попечения родителей (далее – Правила).

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) ребенок, оставшийся без попечения родителей, – ребенок, который остался без попечения единственного или обоих родителей в связи с ограничением или лишением их родительских прав, признанием родителей безвестно отсутствующими, объявлением их умершими, признанием недееспособными (ограниченно дееспособными), отбыванием родителями наказания в местах лишения свободы, уклонением родителей от воспитания ребенка или от защиты его прав и интересов, в том числе при отказе родителей взять своего ребенка из воспитательного или лечебного учреждения, а также в иных случаях отсутствия родительского попечения;

      2) ребенок-сирота – ребенок, у которого умерли оба или единственный родитель;

      3) наставничество над детьми-сиротами, детьми, оставшимися без попечения родителей (далее – наставничество), – деятельность, направленная на оказание индивидуальной поддержки и помощи в подготовке к самостоятельной жизни детей-сирот, детей, оставшихся без родителей, находящихся в организациях образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, достигших десятилетнего возраста;

      4) наставник для детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей (далее – наставник), – совершеннолетний гражданин Республики Казахстан, осуществляющий наставничество на основании типового договора о наставничестве;

      5) организация образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей (далее – Организация), – организация образования, в которой создаются благоприятные условия для воспитания, получения образования с предоставлением места проживания детям-сиротам, детям, оставшимся без попечения родителей;

      6) организация по наставничеству – некоммерческая организация, осуществляющая на безвозмездной основе на территории Республики Казахстан деятельность по организации наставничества над детьми-сиротами, детьми, оставшимися без попечения родителей, находящимися в Организациях, достигшими десятилетнего возраста.

Глава 2. Порядок организации наставничества над детьми-сиротами, детьми, оставшимися без попечения родителей

      3. Над детьми-сиротами, детьми, оставшимися без попечения родителей, находящимися в Организациях, достигшими десятилетнего возраста, закрепляется наставник, осуществляющий наставничество на безвозмездной основе.

      4. Наставник оказывает индивидуальную поддержку и помощь в подготовке к самостоятельной жизни детям-сиротам, детям, оставшимся без попечения родителей, находящимся в Организациях, достигших десятилетнего возраста.

      5. Наставниками являются совершеннолетние граждане Республики Казахстан, за исключением:

      1) лиц, не имеющих гражданства Республики Казахстан и не достигших совершеннолетия;

      2) лиц, признанных судом недееспособным или ограниченно дееспособным;

      3) лиц, у которых супруг (супруга) признан (признана) судом недееспособными или ограниченно дееспособным;

      4) лиц, лишенных судом родительских прав или ограниченных судом в родительских правах;

      5) лиц, отстраненных от обязанностей опекуна или попечителя за ненадлежащее исполнение возложенных на них законом Республики Казахстан обязанностей;

      6) бывших усыновителей (удочерителей), если усыновление (удочерение) отменено судом по их вине;

      7) лиц, которые по состоянию здоровья не могут осуществлять родительские права (перечень заболеваний, при наличии которых лицо не может усыновить ребенка, принять его под опеку или попечительство, патронат, устанавливается уполномоченным органом в области здравоохранения);

      8) лиц, не имеющих постоянного места жительства;

      9) лиц, придерживающихся нетрадиционной сексуальной ориентации;

      10) лиц, имеющих непогашенную или неснятую судимость за совершение умышленного преступления на момент назначения наставниками;

      11) лиц, которые на момент установления наставничества не имеют дохода, обеспечивающего им прожиточный минимум, установленный законодательством Республики Казахстан;

      12) лиц, состоящих на учете в наркологическом или психоневрологическом диспансерах;

      13) лиц, имеющих или имевших судимость, подвергающихся или подвергавшихся уголовному преследованию (за исключением лиц, уголовное преследование в отношении которых прекращено на основании подпунктов 1) и 2) части первой статьи 35 Уголовно-процессуального кодекса Республики Казахстан) за уголовные правонарушения: убийство, умышленное причинение вреда здоровью, против здоровья населения и нравственности, половой неприкосновенности, за экстремистские или террористические преступления, торговлю людьми;

      14) лиц, не прошедших обучение по наставничеству.

      Если лицо, назначаемое наставником, состоит в браке (супружестве) либо совместно проживает с иными лицами, на супруга (супругу) либо на совместно проживающих лиц распространяются требования, установленные подпунктами 4), 5), 6), 10), 12) и 13) части первой настоящего пункта.

      В состав иных лиц, совместно проживающих с лицами, желающими стать наставниками включаются совместно проживающие члены семьи, связанные имущественными и личными неимущественными правами и обязанностями, вытекающими из брака (супружества), родства, свойства, усыновления (удочерения) или иной формы принятия детей на воспитание, а также совместно проживающие лица, фактически сожительствующие, но не состоящие в браке.

      6. Обучение лиц, желающих стать наставниками, осуществляется организациями по наставничеству, а также Организациями за счет средств указанных организаций.

      7. Орган, осуществляющий функции по опеке или попечительству (далее – Орган) заключает договор о наставничестве, заключаемый органом, осуществляющим функции по опеке или попечительству, с организацией по наставничеству по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      Договор, заключаемый между Органом и организацией по наставничеству, предусматривает:

      1) оказание консультативной помощи лицам, желающим стать наставниками, обучение лиц, желающих стать наставниками, подбор наставников для детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, находящихся в Организациях, достигших десятилетнего возраста, сопровождение наставников, а также оказание правовой и психологической помощи наставникам;

      2) права и обязанности организации по наставничеству и Органа;

      3) основания прекращения договора.

      8. Лицо, желающее стать наставником, предоставляет в Орган следующие документы:

      1) заявление о желании стать наставником для детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам;

      2) документ, удостоверяющий личность (для идентификации личности);

      3) согласие супруга (супруги), в случае, если состоит в браке. Согласие супруга не требуется, если супруги фактически прекратили семейные отношения или проживают раздельно более года;

      4) справки о состоянии здоровья лица, желающего стать наставником и его супруга (супруги), если состоит в браке, подтверждающие отсутствие заболеваний в соответствии с перечнем заболеваний, при наличии которых лицо не может стать наставником, утвержденным приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 августа 2015 года № 692 "Об утверждении перечня заболеваний, при наличии которых лицо не может усыновить ребенка, принять его под опеку или попечительство, патронат" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12127), а также сведения о состоянии на динамическом наблюдении (либо отсутствии динамического наблюдения) в соответствии с формой, утвержденной приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 18 мая 2020 года № ҚР ДСМ-49/2020 "О некоторых вопросах оказания государственных услуг в области здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 20665);

      5) справку о наличии либо отсутствии судимости, а также на супруга (супругу), если состоит в браке;

      6) справку, подтверждающую доход, обеспечивающую прожиточный минимум, установленный законодательством Республики Казахстан.

      9. При представлении лицом, желающим стать наставником, неполного пакета документов и (или) документов с истекшим сроком действия Орган в течение 1 (одного) рабочего дня со дня подачи заявления дает мотивированный отказ (в произвольной форме) в дальнейшем рассмотрении заявления.

      При соответствии представленных документов пункту 8 настоящих Правил Орган в течение 1 (одного) рабочего дня рассматривает лицо, желающее стать наставником, на соответствие требованиям пункта 5 настоящих Правил.

      10. При соответствии лица, желающего стать наставником, требованиям пункта 5 настоящих Правил Орган в течение 3 (трех) рабочих дней проводит обследование жилищно-бытовых условий лица, желающего стать наставником и составляет акт обследования жилищно-бытовых условий по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      11. При установлении ненадлежащих жилищно-бытовых условий Орган в течение 3 (трех) рабочих дней дает предварительное мотивированное решение об отказе (в произвольной форме) в дальнейшем участие в процессе подбора наставников для детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей.

      Орган уведомляет лицо, желающее стать наставником, о предварительном решении об отказе, а также о времени и месте (способе) проведения заслушивания для предоставления лицу, желающему стать наставником, возможности выразить позицию по предварительному решению.

      Орган уведомляет лицо, желающее стать наставником, о заслушивании не менее чем за 3 (три) рабочих дня до завершения срока рассмотрения заявления.

      Лицо, желающее стать наставником, представляет или высказывает возражение к предварительному мотивированному решению об отказе в срок не позднее 2 (двух) рабочих дней со дня получения отказа.

      Порядок обжалования решения регулируется Административным процедурно-процессуальным кодексом Республики Казахстан.

      12. При установлении благоприятных жилищно-бытовых условий Орган в письменном виде (в произвольной форме) уведомляет лицо, желающее стать наставником, о необходимости прохождения обучения в организации по наставничеству.

      13. После завершения обучения лицо, желающее стать наставником, предоставляет в Орган сертификат о прохождении обучения по наставничеству.

      14. Орган в течение 3 (трех) рабочих дней со дня получения от лица, желающего стать наставником, сертификата о прохождении обучения по наставничеству, выносит заключение о возможности заключения договора о наставничестве по форме согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

      15. Подбор пары "наставник-ребенок" осуществляет Организация, Орган и организация по наставничеству.

      16. Организация знакомит наставника с историей жизни ребенка, особенностями его физического и психического развития, поведения, способностями, чертами характера.

      17. Назначение ребенку наставника осуществляется с учетом мнения и согласия ребенка, достигшего десятилетнего возраста. За одним наставником закрепляется один ребенок.

      18. Наставничество осуществляется наставником в соответствии с типовым договором о наставничестве над детьми-сиротами, детьми, оставшимися без попечения родителей, заключаемым между Органом, Организацией и наставником, по форме согласно приложению 5 к настоящим Правилам.

      Наставник осуществляет наставничество по месту своего проживания.

      19. Договор о наставничестве составляется на каждого ребенка индивидуально.

      В одностороннем порядке договор расторгается при достижении ребенком совершеннолетия, при этом Орган не менее чем за 30 (тридцать) календарных дней до совершеннолетия ребенка выдает наставнику и Организации уведомление о расторжении договора. В течение этого срока наставник, продолжает встречи с ребенком и готовит его к завершению общения.

      20. Досрочное расторжение договора о наставничестве осуществляется:

      1) по инициативе Органа, Организации при несоблюдении или нарушении требований, предусмотренных настоящими Правилами;

      2) по инициативе наставника при наличии уважительных причин (болезни, изменении семейного или материального положения, отсутствии взаимопонимания с ребенком, конфликтных отношений между ребенком);

      3) по инициативе воспитанника Организации при отказе от осуществления наставничества по отношению к нему;

      4) в случае смерти ребенка или наставника;

      5) при возвращении ребенка родителям, передачи под опеку или попечительство, на патронатное воспитание, в приемную семью или усыновлении (удочерении) ребенка.

      21. Наставник посещает ребенка по месту его проживания в Организации, а также с согласия ребенка и руководителя Организации общается с ребенком вне места его проживания, на условиях, определенных договором о наставничестве.

      22. При общении с ребенком вне места его проживания наставник не оставляет ребенка под надзором третьих лиц (физических и (или) юридических лиц), кроме случаев помещения ребенка в медицинскую организацию для оказания медицинской помощи или доставления его в органы внутренних дел.

      23. При возникновении ситуации, угрожающей жизни и (или) здоровью ребенка, его заболевании, получении им травмы, помещении ребенка в медицинскую организацию для оказания медицинской помощи или доставлении его в органы внутренних дел наставник незамедлительно информирует Орган и Организацию.

      24. В периоды, не связанные с образовательным процессом (каникулы, выходные и праздничные дни), наставник предоставляет ребенку помощь в получении дополнительных образовательных, воспитательных и медицинских услуг.

      25. Соблюдение прав и законных интересов детей, вовлеченных в наставничество, осуществляет Орган, Организация, организация по наставничеству и наставник.

  Приложение 1
к Правилам организации
наставничества
над детьми-сиротами, детьми,
оставшимися без попечения родителей
  форма

Договор о наставничестве, заключаемый органом, осуществляющим функции
по опеке или попечительству, с организацией по наставничеству

      Орган, осуществляющий функции по опеке или попечительству
_______________________________________________________________
(наименование органа)
в лице _________________________________________________________,
(должность, фамилия, имя, отчество (при его наличии) уполномоченного
должностного лица),
организация по наставничеству ___________________________________,
(наименование организации)
в лице _________________________________________________________,
(фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя)
действующего на основании Устава, далее Стороны, заключили настоящий
договор (далее – Договор) о нижеследующем.

1. Предмет договора

      1.1. Предметом настоящего Договора является выполнение Сторонами обязательств по обучению лиц, желающих стать наставниками над детьми-сиротами, детьми, оставшимися без попечения родителей, находящимися в организациях образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, достигшими десятилетнего возраста.

2. Права и обязанности Сторон

      2.1. Орган, осуществляющий функции по опеке или попечительству, имеет право:

      1) оказывать содействие в организации процесса обучения лиц, желающих стать наставниками;

      2) приостанавливать обучение лиц, желающих стать наставниками, при нарушении условий настоящего Договора до выяснения и разрешения ситуации.

      2.2. Орган, осуществляющий функции по опеке или попечительству обязан:

      1) обеспечивать соблюдение условий по организации обучения лиц, желающих стать наставниками в соответствии с программой обучения лиц, желающих стать наставниками;

      2) участвовать в подборе наставника для ребенка, находящегося в организации образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, достигшего десятилетнего возраста;

      3) обеспечивать соблюдение прав и законных интересов детей, вовлеченных в наставничество;

      4) принимать меры реагирования при возникновении непосредственной угрозы жизни и здоровью детей.

      2.3. Организация по наставничеству имеет право:

      1) получать информацию в объеме, определенном уполномоченным органом в области защиты прав детей Республики Казахстан, о детях-сиротах, детях, оставшихся без попечения родителей, с согласия их законных представителей в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      2) осуществлять иные права, предусмотренные законами Республики Казахстан.

      2.4. Организация по наставничеству обязана:

      1) оказывать консультативную помощь лицам, желающим стать наставниками;

      2) проводить обучение лиц, желающих стать наставниками, в соответствии с программой обучения лиц, желающих стать наставниками;

      3) осуществлять подбор наставников для детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, находящихся в организациях образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, достигших десятилетнего возраста;

      4) обеспечивать сопровождение наставников в процессе наставничества с предоставлением им правовой и психологической помощи;

      5) представлять ежеквартальный отчет о своей деятельности в орган, осуществляющий функции по опеке или попечительству;

      6) обеспечивать конфиденциальность персональных данных детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, находящихся в организациях образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, достигших десятилетнего возраста, а также наставников;

      7) информировать организацию образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, в которой находится ребенок, орган, осуществляющий функции по опеке или попечительству, органы внутренних дел в течение двадцати четырех часов с момента установления факта смерти, жестокого обращения с ребенком, в том числе осуществления физического или психического насилия над ребенком, а также покушения на половую неприкосновенность ребенка, над которым осуществляется наставничество;

      8) соблюдать иные обязанности, предусмотренные законами Республики Казахстан.

3. Ответственность сторон

      3.1. При неисполнении или ненадлежащем исполнении Сторонами обязательств по настоящему Договору, они несут ответственность, предусмотренную законодательством Республики Казахстан.

4. Заключительные положения

      4.1. Договор составлен в 2 (двух) экземплярах на казахском и русском языках, каждый из которых имеет одинаковую юридическую силу.

      4.2. Настоящий Договор заключается сроком на 1 (один) год и вступает в силу с момента подписания. Договор может быть продлен по соглашению Сторон.

      4.3. Вопросы, не урегулированные настоящим Договором, разрешаются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

5. Подписи сторон

Орган, осуществляющий функции
по опеке или попечительству:
Юридический адрес
_______________________________
Должностное лицо
_______________________________
"____"_________________________

Организация по наставничеству:
________________________________
(полное наименование организации)
Юридический адрес
________________________________
Руководитель ____________________
"____"__________________________





Место печати (при наличии)

Место печати (при наличии)

  Приложение 2
к Правилам организации
наставничества
над детьми-сиротами, детьми,
оставшимися без попечения родителей
  форма
  _________________________
(наименование органа)

Заявление о желании стать наставником для детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей

      Я, _______________________________________________________________
_________________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии)
прошу рассмотреть мою кандидатуру в качестве наставника для детей-сирот,
детей, оставшихся без попечения родителей, находящихся в организациях
образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей,
достигших десятилетнего возраста.
Против проведения обследования жилищно-бытовых условий не возражаю.
Согласен(а) на использование сведений, составляющих охраняемую
Законом Республики Казахстан "О персональных данных и их защите" тайну,
содержащихся в информационных системах.
"___" ____________ 20____ года
подпись

  Приложение 3
к Правилам организации
наставничества
над детьми- сиротами, детьми,
оставшимися без попечения родителей
  форма

Акт обследования жилищно-бытовых условий

      Дата проведения обследования _________________________________________
Обследование проведено ______________________________________________
____________________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность лица, проводившего
обследование)
Адрес и телефон органа, осуществляющего функции по опеке и попечительству:
____________________________________________________________________

      1. Проводилось обследование условий жизни
____________________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии), год рождения)
____________________________________________________________________
Документ, удостоверяющий личность ___________________________________
Место жительства (по месту регистрации) _______________________________
Место фактического проживания _______________________________________
Образование ________________________________________________________
Место работы _______________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии), год рождения)
____________________________________________________________________
Документ, удостоверяющий личность ___________________________________
Место жительства (по месту регистрации) _______________________________
____________________________________________________________________
Место фактического проживания _______________________________________
Образование ________________________________________________________
Место работы _______________________________________________________

      2. Общая характеристика жилищно-бытовых условий
____________________________________________________________________
Документ, подтверждающий право пользования жилищем
____________________________________________________________________
Фамилия, имя, отчество (при его наличии) собственника жилья
____________________________________________________________________
Общая площадь __________ (квадратные метры), жилая площадь ___________
(квадратные метры)
Количество жилых комнат ______ прописаны ________ (постоянно, временно)
Благоустроенность жилья _____________________________________________
(благоустроенное, неблагоустроенное, с частичными удобствами)
Санитарно-гигиеническое состояние ____________________________________
(хорошее, удовлетворительное, неудовлетворительное)

      3. Другие члены семьи, проживающие совместно:

Фамилия, имя, отчество
(при его наличии)

Дата рождения

Место работы, должность
или место учебы

Родственное отношение

Примечание





Скачать

      4. Сведения о доходах семьи: общая сумма _______________________________,
в том числе заработная плата, другие доходы _____________________________
(расписать).

      5. Характеристика семьи (межличностные взаимоотношения в семье,
личные качества, интересы, опыт общения с детьми)
____________________________________________________________________

      6. Заключение (наличие жилищно-бытовых условий)
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
_____________ _______________________________________ _______________
(подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии) (дата)
Ознакомлен(а): ______________________________________________________
Фамилия, имя, отчество (при его наличии), дата, подпись лица, желающего
стать наставником)

  Приложение 4
к Правилам организации
наставничества
над детьми-сиротами, детьми,
оставшимися без попечения родителей
  форма

Заключение о возможности заключения договора о наставничестве

      Заключение о возможности заключения договора о наставничестве выдано:
_________________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Дата рождения ___________________________________________________
Адрес (место жительства) __________________________________________
Орган, осуществляющий функции по опеке или попечительству
_________________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      Место печати (при наличии)

  Приложение 5
к Правилам организации
наставничества
над детьми-сиротами, детьми,
оставшимися без попечения родителей
  форма

Типовой договор о наставничестве над детьми-сиротами, детьми, оставшимися без попечения родителей

      Орган, осуществляющий функции по опеке или попечительству
__________________________________________________________________
(наименование органа)
в лице ____________________________________________________________,
(должность, фамилия, имя, отчество (при наличии)
уполномоченного должностного лица),
организация образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения
родителей _________________________________________________________,
(наименование организации)
в лице ____________________________________________________________,
(фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя)
действующего на основании Устава и являющегося законным представителем
ребенка на основании статьи 122 Кодекса Республики Казахстан
"О браке (супружестве) и семье", а также наставник
___________________________________________________________________,
(фамилия, имя, отчество (при его наличии)
гражданин Республики Казахстан, номер документа, удостоверяющего личность
___________________________________________________________________,
когда и кем выдан ___________________________________________________
заключили настоящий договор (далее – Договор).

1. Предмет договора

      1.1. Предметом настоящего Договора является выполнение Сторонами обязательств по наставничеству над детьми-сиротами, детьми, оставшимися без попечения родителей.

      1.2. Подписывая настоящий Договор, Стороны заявляют, что единственным основанием начала, осуществления и прекращения сотрудничества по реализации наставничества являются законные интересы детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, и стремление Сторон обеспечить их социальную адаптацию.

2. Права и обязанности Сторон

      2.1. Орган, осуществляющий функции по опеке или попечительству:

      1) осуществляет контроль за соблюдением прав и законных интересов детей, вовлеченных в наставничество;

      2) оказывает содействие в организации процесса наставничества над детьми-сиротами, детьми, оставшимися без попечения родителей;

      3) организует и проводит дополнительные встречи с наставником при возникновении сложностей во взаимодействии наставника с ребенком. В отдельных случаях к подобной встрече с наставником могут привлекаться психологи;

      4) приостанавливает встречи наставника с ребенком при нарушении наставником условий настоящего Договора до выяснения и разрешения ситуации, по согласованию с администрацией организации образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей;

      5) принимает оперативные меры реагирования при возникновении непосредственной угрозы жизни и здоровью детей.

      2.2. Организация образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей:

      1) осуществляет подбор пар "наставник-ребенок";

      2) предоставляет наставнику информацию о деятельности по наставничеству, разъясняет права и обязанности наставника;

      3) оказывает содействие в организации встреч наставника с ребенком;

      4) предоставляет рекомендации наставнику по психологическим и поведенческим особенностям ребенка;

      5) организует для наставников тренинги, направленные на расширение знаний об эмоциональных и поведенческих особенностях детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, в сроки, согласованные между Сторонами;

      6) сопровождает наставника в процессе осуществления деятельности по наставничеству информационными сообщениями посредством интернета, встреч, телефонным консультированием, а также путем живого общения наставника и специалистов организации образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей;

      7) организовывает и проводит дополнительные встречи с наставником в случаях возникновения сложностей во взаимодействии наставника с ребенком, а также в случаях возникновения сложностей во взаимодействии наставника с другими участниками при осуществлении деятельности по наставничеству. В отдельных случаях к подобной встрече с наставником могут привлекаться психологи или представители организации образования;

      8) приостанавливает участие наставника в осуществлении деятельности по наставничеству при обоснованном сомнении в добросовестном выполнении наставником своих обязательств. По итогам всестороннего изучения ситуации принимает решение о приостановлении либо продолжении участия наставника в осуществлении деятельности по наставничеству.

      2.3. Наставник:

      1) учитывает при индивидуальной работе рекомендации организации образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, соблюдает права ребенка, определенные действующим законодательством Республики Казахстан;

      2) поддерживает связь и информирует специалистов организации образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, о возникающих сложностях, проблемах на протяжении всего срока действия Договора;

      3) формирует эмоционально значимые, стабильные и долгосрочные отношения с ребенком, поддерживает и развивает его позитивные ценности; помогает в развитии его потенциала и раскрытии его сильных сторон; способствует в определении его собственных индивидуальных целей и путей их достижения; оказывает ему помощь в постановке кратко- или долгосрочных целей; формирует представление о важности планирования в жизни; стремится стать для ребенка другом и советником, быть достойным примером для подражания, оказывает ребенку помощь, развивает его способности и таланты; передает знания и опыт, поддерживая успехи в учебе, повышая его самооценку; формирует навыки самостоятельной жизни.

      2.4. Наставник имеет право:

      1) посещать ребенка по месту его проживания в организациях образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, а также с согласия ребенка и руководителя этой организации образования общаться с ребенком вне места его проживания;

      2) предоставлять ребенку помощь в получении дополнительных образовательных, воспитательных и медицинских услуг в периоды, не связанные с образовательным процессом (каникулы, выходные и праздничные дни);

      3) отказаться от участия в процессе наставничества с предварительным обязательным письменным уведомлением организации образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, не менее чем за 30 (тридцать) календарных дней до предполагаемого дня прекращения общения с ребенком, с указанием причин отказа. В течение этого срока наставник, продолжает встречи с ребенком и готовит его к завершению общения.

      2.5. Наставник не вправе:

      1) вывозить ребенка за пределы населенного пункта и территории Республики Казахстан;

      2) оставлять ребенка под надзором третьих лиц (физических и (или) юридических лиц) при общении с ребенком вне места его проживания, кроме случаев помещения ребенка в медицинскую организацию для оказания медицинской помощи или доставления его в органы внутренних дел;

      3) совершать действия (бездействия), побуждающие ребенка нарушать распорядок дня/правила пребывания в организации образования;

      4) склонять ребенка к каким бы то ни было религиозным, политическим, идеологическим направлениям/движениям, оказывать влияние на его сексуальную ориентацию, демонстрировать ребенку свои предпочтения, определенные в настоящем пункте, вовлекать его в противоправную деятельность;

      5) нарушать условия договора о наставничестве.

      2.6. Наставник обязан:

      1) нести ответственность за жизнь и здоровье ребенка в период пребывания с ним, лично забирает и возвращает ребенка строго в сроки, согласованные с руководителем организации образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей;

      2) незамедлительно информировать органы, осуществляющие функции по опеке или попечительству, или организацию образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, в которой находится ребенок, о возникновении ситуации, угрожающей жизни и (или) здоровью ребенка, его заболевании, получении им травмы, помещении ребенка в медицинскую организацию для оказания медицинской помощи или доставлении его в органы внутренних дел;

      3) соблюдать конфиденциальность в отношении информации о ребенке, включая его эмоциональное и физическое состояние, информацию о биологических родителях, отношениях в организации образования, за исключением обязательств по выполнению настоящего Договора;

      4) вести дневник встреч с ребенком и предоставлять в орган, осуществляющий функции по опеке или попечительству и организацию образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, ежемесячные отчеты о встречах с ребенком в срок до 10 (десятого) числа каждого месяца, следующего за отчетным;

      5) соблюдать условия договора о наставничестве.

3. Ответственность сторон

      3.1. При неисполнении или ненадлежащем исполнении Сторонами обязательств по настоящему Договору, они несут ответственность, предусмотренную законодательством Республики Казахстан.

4. Заключительные положения

      4.1. Договор составлен в 3 (трех) экземплярах на казахском и русском языках, каждый из которых имеет одинаковую юридическую силу.

      4.2. Настоящий Договор заключается сроком на 1 (один) год и вступает в силу с момента подписания.

      4.3. Вопросы, не урегулированные настоящим Договором, разрешаются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

5. Подписи сторон

Орган, осуществляющий функции
по опеке или попечительству:
Юридический адрес
_______________________________
Должностное лицо
_______________________________
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии)
"____"_________________________

Организация образования
для детей-сирот и детей, оставшихся
без попечения родителей:
Юридический адрес
_______________________________
Руководитель ___________________
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии)
"____"________________________

Наставник:
______________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Адрес _________________________________
Индивидуальный идентификационный номер
______________________________________
Удостоверение личности № ______________,
выдано ________ от _____________________