"Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қызметтік тұрғын үйге мұқтаж әскери қызметшілерін есепке қою" мемлекеттік қызметін көрсету қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2020 жылғы 26 мамырдағы № 232 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 27 мамырда № 20742 болып тіркелді.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Қорғаныс министрінің 12.06.2025 № 687 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған "Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қызметтік тұрғын үйге мұқтаж әскери қызметшілерін есепке қою" мемлекеттік қызметін көрсету қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің мынадай бұйрықтарының күші жойылды деп танылсын:

      1) "Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қызметтік тұрғын үйге мұқтаж әскери қызметшілерін есепке қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 222 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11340 болып тіркелген, 2015 жылғы 26 маусымда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған);

      2) "Қызметтік тұрғын үйге мұқтаж Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әскери қызметшілерін есепке қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" 2015 жылғы 17 маусымдағы № 349 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11725 болып тіркелген, 2015 жылғы 17 тамызда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған).

      3. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің Әскерлерді пәтерлерге орналастыру бас басқармасы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты алғашқы ресми жарияланғанынан кейін Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің Заң департаментіне жолдауды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      5. Осы бұйрық лауазымды адамдарға, оларға қатысты бөлігінде жеткізілсін.

      6. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрі Н. Ермекбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

      __________________________

      2020 жылғы "___"_________

  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрінің
2020 жылғы 26 мамырдағы
№ 232 бұйрығымен
бекітілген

"Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қызметтік тұрғынжайға мұқтаж әскери қызметшілерін есепке қою" мемлекеттік қызметін көрсету қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Қорғаныс министрінің 12.06.2025 № 687 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қызметтік тұрғынжайға мұқтаж әскери қызметшілерін есепке қою" мемлекеттік қызметін көрсету қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қызметтік тұрғынжайға мұқтаж әскери қызметшілерін есепке қою" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) көрсету тәртібін айқындайды.

      2. Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің аудандық пайдалану бөлімдері;

      2) көрсетілетін қызметті алушы – мерзімді қызметтегі әскери қызметшілерді, әскери оқу орнының курсанттары мен кадеттерін, әскери жиынға шақырылған әскери міндеттілерді, резервтегі әскери қызметті өткеріп жүрген әскери қызметшілерді қоспағанда, әскери қызметшілер;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы – көрсетілетін қызметті берушінің басшысы айқындаған лауазымды адам;

      4) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz. веб-порталы (бұдан әрі – портал) – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік және өзге де қызметке қол жеткізудің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұялы байланыс операторы ұсынған көрсетілетін қызметті алушының абоненттік нөмірі тіркелген және порталдың есептік жазбасына қосылған жағдайда көрсетілетін қызметті алушы Қағидаларға 1 және 2-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша портал арқылы көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасы қойылған не бір реттік парольмен куәландырылған баянатпен өтініш жасайды. Мәліметтерді жаңарту, өзгерту немесе толықтыру үшін көрсетілетін қызметті алушы ұялы байланыс операторы ұсынған көрсетілетін қызметті алушының абоненттік нөмірі тіркелген және порталдың есептік жазбасына қосылған жағдайда Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасы қойылған не бір реттік парольмен куәландырылған баянатты портал арқылы береді.

      Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар мен мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшелігі ескерілген мәліметтер Қағидаларға 4-қосымшада (бұдан әрі – Тізбе) жазылған.

      Көрсетілетін қызметті алушы өтініш жасағанда мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі (бұдан әрі – құжаттар) Тізбенің 9-тармағында айқындалған.

      4. Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік қызмет көрсетуге баянаттың қабылданғаны туралы белгі жібереді.

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші баянатты қабылдаудан бас тартады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды заң қызметімен және көрсетілетін қызметті берушінің тұрғын үй бөлімшесімен келіседі.

      5. Көрсетілетін қызметті алушы мен оның отбасы мүшелерін кейіннен тұрғынжайға мұқтаж деп танып, құжаттарды қарау мерзімі баянат қабылданған күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күнінен кешіктірілмей жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі Тізбенің 6-тармағында айқындалған.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электрондық түрде көрсетілетін қызметті беруші уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасы қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберіледі.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту Тізбенің 10-тармағына сәйкес жүзеге асырылады, бұл ретте көрсетілетін қызметті беруші Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексі 73-бабының 1-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушыны мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы алдын ала шешім туралы, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушыға алдын ала шешім бойынша ұстанымын білдіруге мүмкіндік беру үшін тыңдау уақыты мен орны (тәсілі) туралы хабардар етеді.

      Тыңдау туралы хабарлама мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі аяқталғанға дейін кемінде 3 (үш) жұмыс күні бұрын жіберіледі. Тыңдау хабарлама түскен күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі.

      Тыңдау нәтижесі бойынша көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыны қызметтік тұрғынжайға мұқтаждар есебіне қою не қоюдан бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту себептерін жойған жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін қайта өтініш жасай алады.

      7. "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес көрсетілетін қызметті беруші ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен мемлекеттік қызмет көрсетуді мониторингтеудің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік қызмет көрсету кезеңі туралы деректерді енгізуді қамтамасыз етеді.

      Қағидаларға өзгерістер мен (немесе) толықтырулар енгізілген кезде Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрлігі "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылым операторына, бірыңғай байланыс орталығына және көрсетілетін қызметті берушіге бекітілген немесе өзгертілген күнінен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде осындай өзгерістер мен (немесе) толықтырулар туралы ақпаратты жібереді.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымды жоғарғы әкімшілік орган, лауазымды адам, мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – шағымды қарайтын орган) қарайды.

      Шағым шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) лауазымды адамға беріледі.

      9. Шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын көрсетілетін қызметті беруші, лауазымды адам шағым түскен күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.

      Бұл ретте Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексі 91-бабының 4-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті беруші, әкімшілік актісіне, әкімшілік әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын лауазымды адам, егер ол 3 (үш) жұмыс күні ішінде шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын қолайлы әкімшілік акт қабылдаса, әкімшілік әрекет жасаса, шағымды қарайтын органға шағымды жібермеуге құқылы.

      10. Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 25-бабының 2-тармағына сәйкес тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      12. Егер заңда өзгеше көзделмесе, сотқа дейінгі тәртіппен шағым жасалғаннан кейін сотқа жүгінуге жол беріледі.

  "Қазақстан Республикасы
Қарулы Күштерінің
қызметтік тұрғынжайға мұқтаж
әскери қызметшілерін есепке
қою" мемлекеттік қызметін
көрсету қағидаларына
1-қосымша
  Нысан



      №________ "Тіркеу нөмірі" _________ "Баянат берілген күн"

  ________аудандық пайдалану
(атауы)
бөлімінің бастығына
__________________ мекенжайы
бойынша тұратын әскери
қызметші
____________________________
(көрсетілетін қызметті
Алушының
____________________________
әскери атағы, тегі, аты, әкесінің
аты (бар болса)
____________________________
(мемлекеттік мекеменің (әскери
бөлімнің) атауы)

Баянат

      Сізден мені және менің отбасы мүшелерімді қызметтік тұрғынжай алу үшін "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 101-2-бабында көзделген тұрғынжайға өз құқығымды іске асыру үшін ________________________ гарнизоны бойынша қызметтік тұрғынжайға мұқтаждар есебіне қоюыңызды сұраймын.

      "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, кейіннен қызметтік тұрғынжаймен қамтамасыз етілгенге дейін дербес деректерді өзектілендіріп, мемлекеттік қызмет көрсету кезінде менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге, "Азаматтық хал актісін тіркеу", "Жылжымайтын мүліктің бірыңғай мемлекеттік кадастры", "Жеке тұлғалардың мемлекеттік дерекқоры", "Қазтізілім", "Мемлекеттік мүлік тізілімі", "Мобильді азаматтар базасы" ақпараттық жүйесінде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді сақтауға және пайдалануға келісім беремін.



  "Қазақстан Республикасы
Қарулы Күштерінің
қызметтік тұрғынжайға
мұқтаж әскери қызметшілерін
есепке қою" мемлекеттік
қызметін көрсету қағидаларына
2-қосымша
  Нысан



      №________ "Тіркеу нөмірі" _________ "Баянат берілген күн"

  _______________ аудандық
пайдалану
(атауы)
бөлімінің бастығына
________ мекенжайы бойынша
тұратын
әскери қызметші
____________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының
____________________________
әскери атағы, тегі, аты, әкесінің
аты (бар болса)
____________________________
(мемлекеттік мекеменің (әскери
бөлімнің) атауы)

Баянат

      Сізден мені және менің отбасы мүшелерімді ағымдағы тұрғын үй төлемін тағайындау үшін "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 101-2-бабында көзделген тұрғынжайға өз құқығымды іске асыру үшін ________________________ гарнизоны бойынша қызметтік тұрғынжайға мұқтаждар есебіне қоюыңызды сұраймын.

      "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, кейіннен ағымдағы тұрғын үй төлемін тағайындағанға дейін дербес деректерді өзектілендіріп, мемлекеттік қызмет көрсету кезінде менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге, "Азаматтық хал актісін тіркеу", "Жылжымайтын мүліктің бірыңғай мемлекеттік кадастры", "Жеке тұлғалардың мемлекеттік дерекқоры", "Қазтізілім", "Мемлекеттік мүлік тізілімі", "Мобильді азаматтар базасы" ақпараттық жүйесінде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді сақтауға және пайдалануға келісім беремін.



  "Қазақстан Республикасы
Қарулы Күштерінің
қызметтік тұрғынжайға
мұқтаж әскери қызметшілерін
есепке қою" мемлекеттік
қызметін көрсету қағидаларына
3-қосымша
  Нысан



      №________ "Тіркеу нөмірі" _________ "Баянат берілген күн"

  __________ аудандық пайдалану
(атауы)
бөлімінің бастығына
_________мекенжайы бойынша
тұратын әскери қызметші
____________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының
____________________________
әскери атағы, тегі, аты, әкесінің
аты (бар болса)
____________________________
(мемлекеттік мекеменің (әскери
бөлімнің) атауы)

Баянат

      Сізден "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 101-2-бабына сәйкес ҚР ҚК тұрғынжай қорынан қызметтік тұрғынжай беру немесе ағымдағы тұрғын үй төлемін тағайындау үшін мені қызметтік тұрғынжайға мұқтаждар есебіне қоюға баянатпен бұрын ұсынылған менің мәліметтерімді не менің отбасы мүшелерімнің мәліметтерін жаңартуыңызды, өзгертуіңізді немесе толықтыруыңызды сұраймын:

      1. Өтініш иесінің ЖСН: __________________________________________________;

      2. Отбасы мүшесінің ЖСН (деректері жаңартылатын): ___________________________;

      3. Деректерді өзгерту, жаңарту не толықтыру себебі және растайтын құжат: ________.

      "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, кейіннен қызметтік тұрғынжаймен қамтамасыз етілгенге дейін дербес деректерді өзектілендіріп, мемлекеттік қызмет көрсету кезінде менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге, "Азаматтық хал актісін тіркеу", "Жылжымайтын мүліктің бірыңғай мемлекеттік кадастры", "Жеке тұлғалардың мемлекеттік дерекқоры", "Қазтізілім", "Мемлекеттік мүлік тізілімі", "Мобильді азаматтар базасы" ақпараттық жүйесінде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді сақтауға және пайдалануға келісім беремін.



  "Қазақстан Республикасы
Қарулы Күштерінің
қызметтік тұрғынжайға
мұқтаж әскери қызметшілерін
есепке қою" мемлекеттік
қызметін көрсету қағидаларына
4-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі

1.

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет атауы

"Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қызметтік тұрғынжайға мұқтаж әскери қызметшілерін есепке қою"

2.

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің аудандық пайдалану бөлімдері

3.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсыну тәсілдері

www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал)

4.

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

15 (он бес) жұмыс күні

5.

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

Электрондық (толық автоматтандырылған)

6.

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі

Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша есепке қою күнін және кезектің реттік нөмірін көрсетумен қызметтік тұрғынжайға мұқтаждар есебіне қою туралы анықтама беру;
Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әскери қызметшінің қызмет орны бойынша ағымдағы тұрғын үй төлемін алу үшін қызметтік тұрғынжайға мұқтаждар есебіне қою туралы анықтама;
Қағидаларға 7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қызметтік тұрғынжайға мұқтаж адамдарды есепке қоюдан бас тарту туралы анықтама.

7.

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайда оны алу тәсілдері

Тегін

8

Көрсетілетін қызметті берушінің және ақпарат объектілерінің жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті берушіде – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне (бұдан әрі – Кодекс) сәйкес демалыс және мереке күнін қоспағанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін;
2) порталда – жөндеу жұмысын жүргізуге байланысты техникалық үзілісті қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, Кодекске сәйкес демалыс және мереке күні өтініш жасағанда баянаттарды (өтініштерді) қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

9.

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

1) мемлекеттік мекеменің кадр бөлімшесі (жасақтау бөлімшесі) берген, Заңның 101-1-бабы 5-тармағының бірінші және үшінші бөліктерінде немесе 101-2-бабы 5-тармағының бірінші және үшінші бөліктерінде көзделген отбасы құрамы, өтеусіз жекешелендіру құқығының орнына ақшалай өтемақы, тұрғын үй төлемін алғаны, Заңның 101-5-бабының 1), 3) 4), 5) және 7) тармақшаларында көзделген мақсаттарда жасалған шарт бойынша міндеттеменің орындалуы туралы мәліметтер көрсетілген қызмет орнынан анықтаманың электрондық көшірмесі (ақпараттық жүйеде мәлімет болмағанда);
2) жұбайы (зайыбы) мемлекеттік мекеменің немесе мемлекеттік кәсіпорынның қызметкері болып табылатын жағдайда баянат тіркелген күнге дейін бір ай ішінде алынған мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғынжай алу туралы мәліметтері бар көрсетілетін қызметті алушы жұбайының (зайыбының) жұмыс орнынан анықтаманың электрондық көшірмесі (ақпараттық жүйеде мәлімет болмағанда);
3) көрсетілетін қызметті алушының бұрынғы қызмет орны бойынша қызметтік тұрғынжайды тапсырғаны не онымен қамтамасыз етілмегені туралы анықтаманың электрондық көшірмесі;
4) қызметтік тізімінің электрондық көшірмесі (әскери бөлім атауы мен лауазымын көрсетпей қызмет өткерген елді мекенді көрсетумен) (ақпараттық жүйеде мәлімет болмағанда);
5) бұрынғы некеден (некелерден) бөлек тұратын бала (балалар) болған жағдайда көрсетілетін қызметті алушы қосымша баланың (балалардың) тұратын жері көрсетілген сот шешімінің электрондық көшірмесін ұсынады (ақпараттық жүйеде мәлімет болмағанда);
Сот бұрын шығарылған сот актісін жойған кезде көрсетілетін қызметті алушы он жұмыс күні ішінде бұл туралы мемлекеттік мекеменің жауапты құрылымдық бөлімшесін хабардар етуге міндетті;
6) егер көрсетілетін қызметті алушының зайыбы (жұбайы) әскери қызметші және (немесе) арнаулы мемлекеттік органның, ішкі істер органының, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органның жедел-тергеу бөлімшесінің қызметкері болып табылса, Заңның 101-1-бабы 5-тармағының бірінші және үшінші бөліктерінде, 6-тармағының бірінші бөлігінде немесе 101-2-бабы 5-тармағының бірінші және үшінші бөліктерінде, 6-тармағының бірінші бөлігінде көзделген өтеусіз жекешелендіру құқығының орнына ақшалай өтемақы алғаны, тұрғын үй төлемін алғаны, Заңның 101-5-бабының 1), 3), 4), 5) және 7) тармақшаларында көзделген мақсаттарда жасалған шарт бойынша міндеттеменің орындалғаны туралы мәліметтер көрсетілген қызмет орнынан анықтаманың электрондық көшірмесі ұсынылады;
7) отбасы тұратын тұрғынжай белгіленген санитариялық-эпидемиологиялық талаптарға сәйкес келмейтін жағдайда көрсетілетін қызметті алушы санитариялық-эпидемиологиялық қызмет ұйымы жүргізген санитариялық-эпидемиологиялық сараптама нәтижесі бойынша халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы уәкілетті органның аумақтық бөлімшесі берген санитариялық-эпидемиологиялық қорытындының электрондық көшірмесін қосымша ұсынады (ақпараттық жүйеде мәлімет болмағанда);
8) отбасы тұратын тұрғынжай белгіленген техникалық талаптарға сәйкес келмейтін жағдайда көрсетілетін қызметті алушы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласындағы аттестатталған сарапшының техникалық қорытындысының (тұрғынжайды техникалық тексеру нәтижесі бойынша) электрондық көшірмесін қосымша ұсынады;
9) егер көрсетілетін қызметті алушы тұрғын үй жағдайын жақсарту қажеттілігіне байланысты оны тұрғынжайға мұқтаж деп тану туралы баянат берсе, тұратын тұрғынжайдың ауданын растайтын құжаттардың электрондық көшірмесі;
10) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 12 ақпандағы № 49 қаулысымен бекітілген Әскери қызметшілерді қызметтік тұрғынжаймен қамтамасыз ету, тұрғын үй төлемдерінің мөлшерін есептеу, оларды тағайындау, қайта есептеу, жүзеге асыру, тоқтату, тоқтата тұру және қайта бастау қағидаларының 44-тармағында көзделген жағдайда тұрғын үй төлемін пайдалануды растайтын құжаттардың электрондық көшірмесі.
Жеке басын куәландыратын құжаттардың, некеге тұру немесе оны бұзу, балалардың тууы туралы куәліктің, (Қазақстан Республикасы бойынша) жылжымайтын мүліктің болмауы (болуы) туралы, мемлекеттік тұрғын үй қоры объектілерін жалдау шартының тізілімінен жалдаушы бойынша ақпарат, отбасында он сегіз жасқа толмаған мүгедектігі бар бала болғанда халықты әлеуметтік қорғау саласындағы уәкілетті органның аумақтық бөлімшесінен мүгедектік туралы, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2022 жылғы 16 ақпандағы ҚР ДСМ-14 бұйрығымен бекітілген Кейбір созылмалы аурулардың ауыр нысандарының тізімінде аталған аурулармен ауыратын отбасы мүшелері болғанда денсаулық сақтау ұйымынан құжаттардың мәліметтерін көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік ақпараттық жүйеден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.

10.

"Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының және "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының нормаларына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту негізі

1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігін анықтау;
2) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес берілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімінің болмауы;
3) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;
4) көрсетілетін қызметті алушы жұбайының (зайыбының) мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес берілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімінің болмауы.

11.

Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшелігі ескерілген өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті алушының қашықтан қолжетімділік режимінде көрсетілетін қызметті берушінің анықтама қызметі, Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 телефондары арқылы мемлекеттік қызметті көрсету белгісі туралы ақпаратты алуға мүмкіндігі бар.
Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайы Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің www.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған.
Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратты Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің www.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған телефон арқылы алуға болады.

  "Қазақстан Республикасы
Қарулы Күштерінің
қызметтік тұрғынжайға мұқтаж
әскери қызметшілерін есепке
қою" мемлекеттік қызметін
көрсету қағидаларына
5-қосымша
Нысан



Қызметтік тұрғынжаймен қамтамасыз ету үшін__________________________ гарнизонында қызметтік тұрғынжайға мұқтаждар есебіне қою туралы анықтама

      Әскери қызметші __________________________________________________________, (көрсетілетін қызметті алушының әскери атағы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) ол және оның отбасы мүшелері ____________________________ бойынша қызметтік (гарнизонның атауы) тұрғынжаймен қамтамасыз ету үшін________________ болып қызметтік тұрғынжайға (кезектегі нөмірі) мұқтаждар есебінде тұрғаны туралы берілді.

      1)________________________________________________________________________;

      (туыстық дәрежесі, көрсетілетін қызметті алушы отбасы мүшелерінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      2)________________________________________________________________________;

      (туыстық дәрежесі, көрсетілетін қызметті алушы отбасы мүшелерінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      3)________________________________________________________________________;

      (туыстық дәрежесі, көрсетілетін қызметті алушы отбасы мүшелерінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Көрсетілетін қызметті берушінің 20 __ жылғы "____" ___________ № ____ шешімімен әскери қызметші ________________________________________ және оның отбасы мүшелері (тегі және инициалдары) _____________________ бастап тұрғынжайға мұқтаж деп танылды. (күні, айы, жылы)

      Анықтама талап етілетін орны бойынша ұсыну үшін берілді.

      Анықтама берілген күні__________ "Берілген күні".

      Анықтама жарамды: мерзімсіз.

      Көрсетілетін қызметті берушінің атауы: ____ "Көрсетілетін қызметті берушінің Т.А.Ә. (бар болса)".

      Деректер Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің ақпараттық жүйесінен ұсынылды.

      Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабына сәйкес қағаз жеткізгіштегі құжатпен бірдей.



  "Қазақстан Республикасы
Қарулы Күштерінің
қызметтік тұрғынжайға
мұқтаж әскери қызметшілерін
есепке қою" мемлекеттік
қызметін көрсету қағидаларына
6-қосымша
Нысан



__________________________ гарнизонында қызметтік тұрғынжайға мұқтаждар есебіне қою туралы анықтама

      Әскери қызметші __________________________________________________________, (көрсетілетін қызметті алушының әскери атағы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) ол және оның отбасы мүшелері ____________________________бойынша әскери (гарнизон атауы) қызметшінің қызмет орны бойынша ағымдағы тұрғын үй төлемін алу үшін қызметтік тұрғынжайға мұқтаждар есебінде тұрғаны туралы берілді:

      1)________________________________________________________________________;

      (туыстық дәрежесі, көрсетілетін қызметті алушы отбасы мүшелерінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      2)________________________________________________________________________;

      (туыстық дәрежесі, көрсетілетін қызметті алушы отбасы мүшелерінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      3)________________________________________________________________________

      (туыстық дәрежесі, көрсетілетін қызметті алушы отбасы мүшелерінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Көрсетілетін қызметті берушінің 20 __ жылғы "____" ___________ № ____ шешімімен әскери қызметші ________________________________________ және оның отбасы мүшелері (тегі және инициалдары) _____________________ бастап тұрғынжайға мұқтаж деп танылды. (күні, айы, жылы)

      Анықтама талап етілетін орны бойынша ұсыну үшін берілді.

      Анықтама берілген күні__________ "Берілген күні".

      Анықтама жарамды: мерзімсіз.

      Көрсетілетін қызметті берушінің атауы: ____ "Көрсетілетін қызметті берушінің Т.А.Ә. (бар болса)".

      Деректер Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің ақпараттық жүйесінен ұсынылды.

      Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабына сәйкес қағаз жеткізгіштегі құжатпен бірдей.



  "Қазақстан Республикасы
Қарулы Күштерінің
қызметтік тұрғынжайға
мұқтаж әскери қызметшілерін
есепке қою" мемлекеттік
қызметін көрсету қағидаларына
7-қосымша
Нысан



  Тегі, аты, әкесінің аты (бар
болса)
____________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының мекенжайы)

________________ гарнизонында қызметтік тұрғынжайға мұқтаждар есебіне қоюдан бас тарту туралы анықтама

      "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының ___ бабы ___тармағының ___ тармақшасын басшылыққа алып, мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады _______________________________________________________________________.

      (мемлекеттік қызметті көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесіне сәйкес

      мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауын көрсету)

      Анықтама берілген күні__________ "Берілген күні".

      Анықтама жарамды: мерзімсіз.

      Көрсетілетін қызметті берушінің атауы: ____ "Көрсетілетін қызметті берушінің Т.А.Ә. (бар болса)".

      Деректер Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің ақпараттық жүйесінен ұсынылды.

      Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабына сәйкес қағаз жеткізгіштегі құжатпен бірдей.





Об утверждении Правил оказания государственной услуги "Постановка на учет нуждающихся в служебном жилище военнослужащих Вооруженных Сил Республики Казахстан"

Приказ Министра обороны Республики Казахстан от 26 мая 2020 года № 232. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 27 мая 2020 года № 20742.

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Министра обороны РК от 12.06.2025 № 687 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила оказания государственной услуги "Постановка на учет нуждающихся в служебном жилище военнослужащих Вооруженных Сил Республики Казахстан".

      2. Признать утратившими силу приказы Министра обороны Республики Казахстан:

      1) от 24 апреля 2015 года № 222 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Постановка на учет нуждающихся в служебном жилище военнослужащих Вооруженных Сил Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11340, опубликован в информационно-правовой системе "Әділет" 26 июня 2015 года);

      2) от 17 июня 2015 года № 349 "Об утверждении регламента государственной услуги "Постановка на учет нуждающихся в служебном жилище военнослужащих Вооруженных Сил Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11725, опубликован в информационно-правовой системе "Әділет" 17 августа 2015 года).

      3. Главному управлению расквартирования войск Вооруженных Сил Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства обороны Республики Казахстан после его первого официального опубликования;

      3) направление сведений в Юридический департамент Министерства обороны Республики Казахстан об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя Министра обороны Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ довести до должностных лиц в части, их касающейся.

      6. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр обороны
Республики Казахстан
Н. Ермекбаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан
___________________________
"___" ___________ 2020 года

  Утвержден приказом
Министра обороны
Республики Казахстан
от 26 мая 2020 года № 232

Правила оказания государственной услуги "Постановка на учет нуждающихся в служебном жилище военнослужащих Вооруженных Сил Республики Казахстан"

      Сноска. Правила - в редакции приказа Министра обороны РК от 12.06.2025 № 687 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Правила оказания государственной услуги "Постановка на учет нуждающихся в служебном жилище военнослужащих Вооруженных Сил Республики Казахстан" (далее – Правила) определяют порядок оказания государственной услуги "Постановка на учет нуждающихся в служебном жилище военнослужащих Вооруженных Сил Республики Казахстан" (далее – государственная услуга).

      2. В правилах используются следующие понятия:

      1) услугодатель – районные эксплуатационные части Министерства обороны Республики Казахстан;

      2) услугополучатель – военнослужащие, за исключением военнослужащих срочной службы, курсантов и кадетов военных учебных заведений, военнообязанных, призванных на воинские сборы, военнослужащих, проходящих воинскую службу в резерве;

      3) ответственный исполнитель услугодателя – должностное лицо, определенное руководителем услугодателя;

      4) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz. (далее – портал) – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к государственным и иным услугам, оказываемым в электронной форме.

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      3. Для получения государственной услуги услугополучатель через портал обращается с рапортом по форме согласно приложениям 1 и 2 к Правилам, подписанным электронной цифровой подписью услугополучателя, либо удостоверенным одноразовым паролем, в случае регистрации и подключения абонентского номера услугополучателя, предоставленного оператором сотовой связи, к учетной записи портала. Для обновления, изменения или дополнения сведений услугополучатель предоставляет через портал рапорт по форме, согласно приложению 3 к Правилам, подписанное электронной цифровой подписью услугополучателя, либо удостоверенным одноразовым паролем, в случае регистрации и подключения абонентского номера услугополучателя, предоставленного оператором сотовой связи, к учетной записи портала.

      Основные требования к оказанию государственной услуги и результат оказания государственной услуги, а также сведения с учетом особенностей оказания государственной услуги изложены в приложении 4 к Правилам (далее – Перечень).

      Перечень документов (далее – документы), необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя, определен в пункте 9 Перечня.

      4. Ответственный исполнитель услугодателя направляет в "личный кабинет" услугополучателя статус о принятии рапорта на оказание государственной услуги.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме рапорта.

      Ответственный исполнитель услугодателя согласовывает документы с юридической службой и жилищным подразделением услугодателя.

      5. Срок рассмотрения документов с последующим признанием услугополучателя и членов его семьи нуждающимися в жилище осуществляется не позднее 15 (пятнадцати) рабочих дней, с даты приема рапорта.

      Результат оказания государственной услуги определен в пункте 6 Перечня.

      Результат оказания государственной услуги в электронном виде направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью уполномоченного лица услугодателя.

      6. Отказ в оказании государственной услуги осуществляется в соответствии с пунктом 10 Перечня, при этом услугодатель уведомляет услугополучателя о предварительном решении об отказе в оказании государственной услуги, а также времени и месте (способе) проведения заслушивания для возможности выразить услугополучателю позицию по предварительному решению в соответствии с пунктом 1 статьи 73 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан.

      Уведомление о заслушивании направляется не менее чем за 3 (три) рабочих дня до завершения срока оказания государственной услуги. Заслушивание проводится не позднее 2 (двух) рабочих дней со дня уведомления.

      По результатам заслушивания услугодатель принимает решение о постановке, либо об отказе в постановке услугополучателя на учет нуждающимся в служебном жилище.

      В случае устранения услугополучателем причин отказа в оказании государственной услуги услугополучатель может обратиться повторно для получения государственной услуги.

      7. В соответствии с подпунктом 11) пункта 2 статьи 5 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" услугодатель обеспечивает внесение данных в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг о стадии оказания государственной услуги в порядке, установленном уполномоченным органом в сфере информатизации.

      При внесении изменений и (или) дополнений в Правила Министерство обороны Республики Казахстан направляет оператору информационно-коммуникационной инфраструктуры "электронного правительства", в Единый контакт-центр и услугодателю информацию о таких изменениях и (или) дополнениях в течение 3 (трех) рабочих дней с даты их утверждения или изменения.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц

      8. Рассмотрение жалобы по вопросам оказания государственных услуг производится вышестоящим административным органом, должностным лицом, уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг (далее – орган, рассматривающий жалобу).

      Жалоба подается услугодателю и (или) должностному лицу, чье решение, действие (бездействие) обжалуются.

      9. Услугодатель, должностное лицо, чье решение, действие (бездействие) обжалуются, не позднее 3 (трех) рабочих дней со дня поступления жалобы направляют ее и административное дело в орган, рассматривающий жалобу.

      При этом, в соответствии с пунктом 4 статьи 91 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан услугодатель, должностное лицо, чьи административный акт, административное действие (бездействие) обжалуются, вправе не направлять жалобу в орган, рассматривающий жалобу, если он в течение 3 (трех) рабочих дней примет благоприятный административный акт, совершит административное действие, полностью удовлетворяющие требования, указанные в жалобе.

      10. Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, в соответствии с пунктом 2 статьи 25 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

      11. Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      12. Если иное не предусмотрено законом, обращение в суд допускается после обжалования в досудебном порядке.

  Приложение 1
к Правилам оказания
государственной услуги
"Постановка на учет
нуждающихся в служебном
жилище военнослужащих
Вооруженных Сил
Республики Казахстан"
  Форма



№________ "Регистрационный номер" _________ "Дата подачи рапорта"

  Начальнику ____________
(наименование)
районной эксплуатационной части
от военнослужащего (ей)
____________________________
(воинское звание, фамилия, имя,
отчество (при его наличии)
услугополучателя)
____________________________
(наименование
государственного учреждения
(войсковой части)
проживающего (ей) по адресу:
____________________________

Рапорт

      Прошу Вас поставить меня и членов моей семьи на учет нуждающихся в служебном
      жилище по ________________________ гарнизону для реализации своего права
на жилище, предусмотренного статьей 101-2 Закона Республики Казахстан
"О жилищных отношениях" для получения служебного жилища.
Даю согласие на сбор и обработку моих персональных данных в соответствии
с Законом Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", хранение
и использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся
в информационных системах "Запись акта гражданского состояния",
"Единый государственный кадастр недвижимости", "Государственная база данных
физических лиц", "Казреестр", "Реестр государственного имущества",
"База мобильных граждан", при оказании государственных услуг с последующей
актуализацией персональных данных до обеспечения служебным жилищем,
если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.


  Приложение 2
к Правилам оказания
государственной услуги
"Постановка на учет
нуждающихся в служебном
жилище военнослужащих Вооруженных Сил
Республики Казахстан"
  Форма



№________ "Регистрационный номер" _________ "Дата подачи рапорта"

  Начальнику
________________________
(наименование)
районной эксплуатационной части
от военнослужащего (ей)
____________________________
(воинское звание, фамилия, имя,
отчество (при его наличии)
услугополучателя)
____________________________
(наименование
государственного учреждения
(войсковой части)
проживающего (ей) по адресу:
____________________________

Рапорт

      Прошу Вас поставить меня и членов моей семьи на учет нуждающихся в служебном
жилище по ________________________ гарнизону для реализации своего права
на жилище, предусмотренного статьей 101-2 Закона Республики Казахстан
"О жилищных отношениях" для назначения текущих жилищных выплат.
Даю согласие на сбор и обработку моих персональных данных в соответствии
с Законом Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", хранение
и использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся
в информационных системах "Запись акта гражданского состояния",
"Единый государственный кадастр недвижимости", "Государственная база данных
физических лиц", "Казреестр", "Реестр государственного имущества",
"База мобильных граждан", при оказании государственных услуг с последующей
актуализацией персональных данных до назначения текущих жилищных выплат,
если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.


  Приложение 3
к Правилам оказания
государственной услуги
"Постановка на учет
нуждающихся в служебном
жилище военнослужащих
Вооруженных Сил
Республики Казахстан"
  Форма



№________ "Регистрационный номер" _________ "Дата подачи рапорта"

  Начальнику
_________________________
(наименование)
районной эксплуатационной части
от военнослужащего (ей)
____________________________
(воинское звание, фамилия, имя,
отчество (при его наличии)
услугополучателя)
____________________________
(наименование
государственного учреждения
(войсковой части)
проживающего (ей) по адресу:
____________________________

Рапорт

      Прошу Вас обновить, изменить или дополнить мои сведения либо сведения членов
      моей семьи, представленные ранее с рапортом на постановку меня на учет
      нуждающихся в служебном жилище для предоставления служебного жилища
из жилищного фонда ВС РК или назначения текущих жилищных выплат
в соответствии статье 101-2 Закона Республики Казахстан "О жилищных отношениях":
1. ИИН заявителя: _______________________________________________
2. ИИН члена семьи (по которому обновляются данные):
_______________________________________________________________;
3. причина изменения, обновления либо дополнения данных
и подтверждающий документ: _____________________________________.
Даю согласие на сбор и обработку моих персональных данных в соответствии
с Законом Республики Казахстан "О персональных данных и их защите",
хранение и использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
содержащихся в информационных системах "Запись акта гражданского состояния",
"Единый государственный кадастр недвижимости", "Государственная база данных
физических лиц", "Казреестр", "Реестр государственного имущества",
"База мобильных граждан", при оказании государственных услуг с последующей
актуализацией персональных данных до обеспечения служебным жилищем,
или назначения текущих жилищных выплат если иное не предусмотрено законами
Республики Казахстан.


  Приложение 4
к Правилам оказания
государственной услуги
"Постановка на учет
нуждающихся в служебном
жилище военнослужащих
Вооруженных Сил
Республики Казахстан"

Перечень основных требований к оказанию государственной услуги

1.

Наименование государственной услуги

"Постановка на учет нуждающихся в служебном жилище военнослужащих Вооруженных Сил Республики Казахстан"

2.

Наименование услугодателя

Районные эксплуатационные части Министерства обороны Республики Казахстан

3.

Способы предоставления государственной услуги

Веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz (далее – портал).

4.

Срок оказания государственной услуги

15 (пятнадцать) рабочих дней

5.

Форма оказания государственной услуги

Электронная (полностью автоматизированная)

6.

Результат оказания государственной услуги

Выдача справки о постановке на учет нуждающихся в служебном жилище с указанием даты постановки и порядкового номера очереди по форме согласно приложению 5 к Правилам;
Справка о постановке на учет нуждающихся в служебном жилище для получения текущих жилищных выплат по месту службы военнослужащего по форме согласно приложению 6 к Правилам.
Справка об отказе в постановке на учет нуждающимся в служебном жилище по форме согласно приложению 7 к Правилам.

7.

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Бесплатно.

8.

График работы услугодателя и объектов информации

1) услугодателя – с понедельника по пятницу в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 до 18.00 часов, за исключением выходных и праздничных дней, согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан (далее – Кодекс) с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов.
2) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов, связанных с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно Кодексу, прием рапортов (заявлений) и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем)

9.

Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги

1) электронная копия справки с места службы с указанием сведений о составе семьи, получении денежной компенсации взамен права безвозмездной приватизации, жилищных выплат, предусмотренных частями первой и третьей пункта 5 статьи 101-1 или частями первой и третьей пункта 5 статьи 101-2 Закона, исполнении обязательства по договору, заключенному в целях, предусмотренных подпунктами 1), 3), 4), 5) и 7) статьи 101-5 Закона, выданная кадровым подразделением (подразделением комплектования) государственного учреждения (при отсутствии сведения в информационной системе);
2) электронная копия справки с места работы супруги (супруга) услугополучателя со сведениями о получении жилища из государственного жилищного фонда, полученная в течение одного месяца до дня регистрации рапорта, в случае, когда супруг (супруга) является работником государственного учреждения или государственного предприятия (при отсутствии сведения в информационной системе);
3) электронная копия справки о сдаче либо необеспеченности служебным жилищем по прежнему месту службы услугополучателя;
4) электронная копия послужного списка с указанием населенного пункта, где проходил службу без наименования воинских частей и должности (при отсутствии сведения в информационной системе);
5) в случаях наличия ребенка (детей) от (предыдущих) брака (браков) (супружества (супружеств), проживающего (проживающих) раздельно услугополучатель дополнительно предоставляет электронную копию решения суда с указанием места проживания ребенка (детей) (при отсутствии сведения в информационной системе);
При отмене судом ранее вынесенного судебного акта услугополучатель в течение десяти рабочих дней обязан уведомить об этом ответственное структурное подразделение государственного учреждения;
6) в случае, если у услугополучателя супруга (супруг) является или являлась (являлся) военнослужащим и (или) сотрудником специальных государственных органов, органов внутренних дел, оперативно-следственных подразделений уполномоченного органа по противодействию коррупции, предоставляется электронная копия справки с места службы с указанием сведений о получении денежной компенсации взамен права безвозмездной приватизации, получении жилищных выплат, предусмотренных частями первой и третьей пункта 5, частью первой пункта 6 статьи 101-1 или частями первой и третьей пункта 5, частью первой пункта 6 статьи 101-2 Закона, исполнении обязательства по договору, заключенному в целях, предусмотренных подпунктами 1), 3), 4), 5) и 7) статьи 101-5 Закона.
7) в случаях, когда жилище, в котором проживает семья, не отвечает установленным санитарно-эпидемиологическим требованиям, услугополучатель дополнительно представляет электронную копию санитарно-эпидемиологического заключения, выданного территориальным подразделением уполномоченного органа в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения по результатам санитарно-эпидемиологической экспертизы, проведенной организацией санитарно-эпидемиологической службы (при отсутствии сведения в информационной системе);
8) в случаях, когда жилище, в котором проживает семья, не отвечает установленным техническим требованиям, услугополучатель дополнительно представляет электронную копию технического заключения (по результатам технического обследования жилища) аттестованного эксперта в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности;
9) электронные копии документов, подтверждающих площадь занимаемого жилища в случае, если услугополучатель подает рапорт о признании его нуждающимся в жилище в связи с необходимостью улучшения жилищных условий;
10) электронные копии документов, подтверждающих использование жилищных выплат, в случаях, предусмотренных пунктом 44 Правил обеспечения служебным жилищем военнослужащих, исчисления размера, назначения, перерасчета, осуществления, прекращения, приостановления и возобновления жилищных выплат, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 февраля 2018 года № 49.
Сведения о документах, удостоверяющих личность, свидетельства о заключении или расторжении брака, о рождении детей, об отсутствии (наличии) недвижимого имущества по (Республике Казахстан), информация по нанимателю из реестра договоров найма объектов государственного жилищного фонда, об инвалидности с территориального подразделения уполномоченного органа в сфере социальной защиты населения при наличии ребенка с инвалидностью в семье до достижения им возраста восемнадцати лет, с организации здравоохранения при наличии членов семьи, страдающих заболеваниями, перечисленных в Списке тяжелых форм некоторых хронических заболеваний, утвержденного приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 16 февраля 2022 года № ҚР ДСМ-14 услугодатель получает из государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

10.

Основания для отказа в оказании государственной услуги, согласно нормам Закона Республики Казахстан "О жилищных отношениях" и Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите"

1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
2) отсутствие согласия услугополучателя, предоставляемого в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги";
3) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным Закона Республики Казахстан "О жилищных отношениях";
4) отсутствие согласия супруга (супруги) услугополучателя, предоставляемого в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги".

11.

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

Услугополучатель имеет возможность получения информации о статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством справочной службы услугодателя, Единого контакт-центра 1414, 8 800 080 7777.
Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства обороны Республики Казахстан: www.gov.kz.
Информацию о порядке оказания государственной услуги можно получить по телефону, размещенному на интернет-ресурсе Министерства обороны Республики Казахстан: www.gov.kz.

  Приложение 5
к Правилам оказания
государственной услуги
"Постановка на учет
нуждающихся в служебном
жилище военнослужащих
Вооруженных Сил
Республики Казахстан"
  Форма



Справка о постановке на учет нуждающихся в служебном жилище
________________ гарнизоне для обеспечения служебным жилищем

      Выдана военнослужащему (ей)_____________________________________________
(воинское звание, фамилия, имя, отчество (при его наличии) услугополучателя)
в том, что он (она) и члены его (ее) семьи:
1) _____________________________________________________________________;
(степень родства, фамилия, имя, отчество (при его наличии) членов семьи услугополучателя)
2) _____________________________________________________________________;
(степень родства, фамилия, имя, отчество (при его наличии) членов семьи услугополучателя)
3) _____________________________________________________________________
состоят на учете нуждающихся в служебном жилище по ______________________
гарнизону под порядковым номером ______________________ для
(наименование гарнизона) (номер в очереди)
обеспечения служебным жилищем.
Решение услугодателя от "__" ____________20__года № ____
военнослужащий (ая)____________________________________ и члены его (ее) семьи
признаны нуждающимся (фамилия и инициалы) в жилище с ________________ года.
(день, месяц, год)
Справка дана для предъявления по месту требования.
Дата выдачи справки __________ "Дата выдачи".
Справка действительна: бессрочно.
Наименование услугодателя: ____________________________________________
"ФИО (при его наличии) услугодателя".
Данные предоставлены из информационной системы Министерства обороны Республики Казахстан.
Данный документ согласно статьи 7 Закона Республики Казахстан "Об электронном
документе и электронной цифровой подписи" равнозначен документу на бумажном носителе.


  Приложение 6
к Правилам оказания
государственной услуги
"Постановка на учет
нуждающихся в служебном
жилище военнослужащих
Вооруженных Сил
Республики Казахстан"
  Форма



Справка о постановке на учет нуждающихся в служебном жилище в ________________ гарнизоне

      Выдана военнослужащему (ей) _______________________________________________
(воинское звание, фамилия, имя, отчество (при его наличии) услугополучателя)
в том, что он (она) и члены его (ее) семьи:
1) _______________________________________________________________________;
(степень родства, фамилия, имя, отчество (при его наличии) членов семьи услугополучателя)
2) _______________________________________________________________________;
(степень родства, фамилия, имя, отчество (при его наличии) членов семьи услугополучателя)
3) _______________________________________________________________________
(степень родства, фамилия, имя, отчество (при его наличии) членов семьи
услугополучателя) состоят на учете нуждающихся в служебном жилище
для получения текущих жилищных выплат по месту службы военнослужащего.
Решение услугодателя от "__" ____________20__года № __
военнослужащий (ая) ____________________________________
и члены его (ее) семьи признаны нуждающимся (фамилия и инициалы) в жилище
с ________________ года.
(день, месяц, год)
Справка дана для предъявления по месту требования.
Дата выдачи справки __________ "Дата выдачи".
Справка действительна: бессрочно.
Наименование услугодателя: ________________
"ФИО (при его наличии) услугодателя".
Данные предоставлены из информационной системы Министерства обороны
Республики Казахстан.
Данный документ согласно статьи 7 Закона Республики Казахстан "Об электронном
документе и электронной цифровой подписи" равнозначен документу на бумажном
носителе.


  Приложение 7
к Правилам оказания
государственной услуги
"Постановка на учет
нуждающихся в служебном
жилище военнослужащих
Вооруженных Сил
Республики Казахстан"
  Форма



      Фамилия, имя, отчество (при его наличии)
____________________________________
(адрес услугополучателя)

Справка об отказе в постановке на учет нуждающихся в служебном жилище в ________________ гарнизоне

      Руководствуясь подпунктом ___ пунктом ___ статьи ___ Закона
Республики Казахстан "О жилищных отношениях" отказывает в оказание
государственной услуги
________________________________________________________________.
(указать наименование государственной услуги в соответствии с перечнем
основных требований к оказанию государственной услуги))
Дата выдачи справки _________ "Дата выдачи".
Справка действительна: бессрочно.
Наименование услугодателя: ____________ "ФИО (при его наличии) услугодателя".
Данные предоставлены из информационной системы Министерства обороны
Республики Казахстан.
Данный документ согласно статьи 7 Закона Республики Казахстан "Об электронном
документе и электронной цифровой подписи" равнозначен документу
на бумажном носителе.