"Ұлттық әл-ауқат қорының борыштық бағалы қағаздарын сатып алу арқылы Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының қаражаты есебінен қаржыландыруға ұсынылатын жалпы ел үшін маңызы бар жобаларға сараптама жүргізу, сондай-ақ осындай жобаларды қаржыландырудың балама көздерінің бар-жоғын қарау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2025 жылғы 2 мамырдағы № 303 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2025 жылғы 14 қарашадағы № 974 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Ұлттық әл-ауқат қорының борыштық бағалы қағаздарын сатып алу арқылы Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының қаражаты есебінен қаржыландыруға ұсынылатын жалпы ел үшін маңызы бар жобаларға сараптама жүргізу, сондай-ақ осындай жобаларды қаржыландырудың балама көздерінің бар-жоғын қарау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2025 жылғы 2 мамырдағы № 303 қаулысына мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      тақырып мынадай редакцияда жазылсын:

      "Ұлттық әл-ауқат қорының және даму институттарын, қаржы ұйымдарын басқару жүйесін оңтайландыру және ұлттық экономиканы дамыту жөніндегі шаралар шеңберінде құрылған ұлттық басқарушы холдингтің борыштық бағалы қағаздарын сатып алу арқылы Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының қаражаты есебінен қаржыландыру ұсынылатын жалпы ел үшін маңызы бар жобаларға сараптама жүргізу, сондай-ақ осындай жобаларды қаржыландырудың балама көздерінің бар-жоғын қарау қағидаларын бекіту туралы";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Қоса беріліп отырған Ұлттық әл-ауқат қорының және даму институттарын, қаржы ұйымдарын басқару жүйесін оңтайландыру және ұлттық экономиканы дамыту жөніндегі шаралар шеңберінде құрылған ұлттық басқарушы холдингтің борыштық бағалы қағаздарын сатып алу арқылы Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының қаражаты есебінен қаржыландыру ұсынылатын жалпы ел үшін маңызы бар жобаларға сараптама жүргізу, сондай-ақ осындай жобаларды қаржыландырудың балама көздерінің бар-жоғын қарау қағидалары бекітілсін.";

      көрсетілген қаулымен бекітіліген Ұлттық әл-ауқат қорының борыштық бағалы қағаздарын сатып алу арқылы Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының қаражаты есебінен қаржыландыруға ұсынылатын жалпы ел үшін маңызы бар жобаларға сараптама жүргізу, сондай-ақ осындай жобаларды қаржыландырудың балама көздерінің бар-жоғын қарау қағидаларында:

      тақырып мынадай редакцияда жазылсын:

      "Ұлттық әл-ауқат қорының және даму институттарын, қаржы ұйымдарын басқару жүйесін оңтайландыру және ұлттық экономиканы дамыту жөніндегі шаралар шеңберінде құрылған ұлттық басқарушы холдингтің борыштық бағалы қағаздарын сатып алу арқылы Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының қаражаты есебінен қаржыландыру ұсынылатын жалпы ел үшін маңызы бар жобаларға сараптама жүргізу, сондай-ақ осындай жобаларды қаржыландырудың балама көздерінің бар-жоғын қарау қағидалары";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Ұлттық әл-ауқат қорының және даму институттарын, қаржы ұйымдарын басқару жүйесін оңтайландыру және ұлттық экономиканы дамыту жөніндегі шаралар шеңберінде құрылған ұлттық басқарушы холдингтің (бұдан әрі – холдинг) борыштық бағалы қағаздарын сатып алу арқылы Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының қаражаты есебінен қаржыландыру ұсынылатын жалпы ел үшін маңызы бар жобаларға сараптама жүргізу, сондай-ақ осындай жобаларды қаржыландырудың балама көздерінің бар-жоғын қарау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасының Бюджет кодексі 59-бабының 3-тармағына сәйкес әзірленді және Ұлттық әл-ауқат қоры мен даму институттарын, қаржы ұйымдарын басқару жүйесін оңтайландыру және ұлттық экономиканы дамыту жөніндегі шаралар шеңберінде құрылған ұлттық басқарушы холдингтің борыштық бағалы қағаздарын (бұдан әрі – борыштық бағалы қағаздар) сатып алу арқылы Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының (бұдан әрі – ҚРҰҚ) қаражаты есебінен қаржыландыру ұсынылатын жалпы ел үшін маңызы бар жобаларға сараптама жүргізу және осындай жобаларды қаржыландырудың балама көздерінің бар-жоғын қарау тәртібін айқындайды.";

      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Жобалардың сараптамасы екі кезеңде жүргізіледі:

      1-кезең "Жобаны стратегиялық бағалау";

      2-кезең "Жобаны кешенді бағалау және қаржыландырудың балама көздерін қарау", оған мыналар кіреді:

      "Жобаны индикативтік бағалау" міндетті кіші кезеңі;

      "Тәуелсіз сараптамалардан өту" опциялық кіші кезеңі;

      "Жобаны қаржыландырудың балама көздерін қарау және тарту" міндетті кіші кезеңі;

      "Жобаны қорытынды бағалау" міндетті кіші кезеңі.";

      16-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "16. Сараптама тобын үйлестіруші орган 10 (он) жұмыс күні ішінде сараптама тобына басқа қатысушылардан алынған ескертулер мен ұсыныстарды, сондай-ақ осы Қағидаларға 1-қосымшаның 7.1-тармағында көзделген ережелерді ескере отырып, индикативтік бағалау қорытындысына өзгерістер мен толықтырулар енгізеді.

      Индикативтік бағалау қорытындысына сараптама тобына қатысушылар осы Қағидаларға 1-қосымшаның 7.1-тармағында көзделген ережелерді ескеріп қол қояды.";

      26-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "26. Егер индикативті бағалау қорытындысында тәуелсіз сараптама қажет деп көрсетілген болса, сараптама тобын үйлестіруші орган 10 (он) жұмыс күні ішінде техникалық тапсырманың жобасын әзірлеп, оны ескертулер мен ұсыныстар алу үшін сараптама тобына басқа қатысушыларға жібереді.";

      27-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "27. Сараптама тобына қатысушылар 7 (жеті) жұмыс күні ішінде сараптама тобын үйлестіруші органға техникалық тапсырманың жобасына ескертулер мен ұсыныстар береді.

      Сараптама тобын үйлестіруші орган 5 (бес) жұмыс күні ішінде сараптама тобына басқа қатысушылардан алынған ескертулер мен ұсыныстарды, сондай-ақ осы Қағидаларға 1-қосымшаның 7.1-тармағында көзделген ережелерді ескеріп, техникалық тапсырма жобасына өзгерістер мен толықтырулар енгізеді.

      Тәуелсіз сараптаманың техникалық тапсырмасына сараптама тобына қатысушылар осы Қағидаларға 1-қосымшаның 7.1-тармағында көзделген ережелерді ескеріп қол қояды және ол жобаның бастамашысына және (немесе) уәкілетті органға ұсынылады.

      Техникалық тапсырма әрбір жоба үшін жеке-жеке жасалады.";

      32-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "32. Ұсынылған құжаттар негізінде сараптама тобын үйлестіруші орган барлық құжаттарды алған күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде осы Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әлеуетті тәуелсіз сарапшы біліктілік талаптарға сәйкестігі тұрғысынан тексерілгені туралы қорытынды (бұдан әрі – әлеуетті тәуелсіз сарапшыны тексеру туралы қорытынды) дайындайды және оны жобаның бастамашысына және (немесе) уәкілетті органға жібереді.

      Әлеуетті тәуелсіз сарапшыны біліктілік талаптарына сәйкестігі тұрғысынан тексеру барысында қажет болса, сараптама тобын үйлестіруші орган сараптама тобына басқа қатысушылардан пікір, ақпарат және тұжырымдар сұратады.";

      39-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "39. Сараптама тобының қаржыландыру көздерін қарауға қатысуы әлеуетті инвесторлар мен кредиторларға сұраным (өтінім) жасау кезіндегі консультациялық көмекті, сұранымдарды (өтінімдерді) жіберуге қатысуды, инвесторлармен және кредиторлармен талқылауға қатысуды, сондай-ақ жауаптарды өңдеудегі консультациялық көмекті білдіреді.";

      43-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "43. Сараптама тобын үйлестіруші орган 15 (он бес) жұмыс күні ішінде сараптама тобына басқа қатысушылардан алынған ескертулер мен ұсыныстарды, сондай-ақ ескеріп, қорытынды бағалау қорытындысының жобасына өзгерістер мен толықтырулар енгізеді.

      Қорытынды бағалау қорытындысына сараптама тобына қатысушылар осы Қағидаларға 1-қосымшаның 7.1-тармағында көзделген ережелерді ескеріп қол қояды.";

      53-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "53. Бақылау нүктесі мен қаржыландырудың келесі кезеңі арасындағы мерзім талдау жүргізу мақсатында кемінде 25 (жиырма бес) жұмыс күнін құрайды.";

      56-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "56. Сараптама тобын үйлестіруші орган 15 (он бес) жұмыс күні ішінде ұсынымның жобасын әзірлейді және ескертулер мен ұсыныстар беру үшін сараптама тобына басқа қатысушыларға жібереді.

      Сараптама тобына қатысушылар сараптама тобын үйлестіруші органға өз ескертулері мен ұсыныстарын 10 (он) жұмыс күні ішінде береді.

      Сараптама тобын үйлестіруші орган осы Қағидаларға 1-қосымшаның 7.1-тармағында көзделген ережелерді ескеріп, ескертулер мен ұсыныстарды алғаннан кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде ұсынымның жобасына тиісті өзгерістер мен толықтырулар енгізеді, сараптама тобына қатысушылардың барлық қолтаңбаларын жинауды ұйымдастырады және уәкілетті органға және (немесе) жобаның бастамашысына жібереді.";

      көрсетілген Қағидаларға 1-қосымшада:

      жоғарғы оң жақ бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Ұлттық әл-ауқат қорының және
даму институттарын, қаржы
ұйымдарын басқару жүйесін
оңтайландыру және ұлттық
экономиканы дамыту жөніндегі
шаралар шеңберінде құрылған
ұлттық басқарушы холдингтің
борыштық бағалы қағаздарын
сатып алу арқылы Қазақстан
Республикасы Ұлттық қорының
қаражаты есебінен
қаржыландыру ұсынылатын
жалпы ел үшін маңызы бар
жобаларға сараптама жүргізу,
сондай-ақ осындай жобаларды
қаржыландырудың балама
көздерінің бар-жоғын қарау
қағидаларына 1-қосымша";

      мынадай мазмұндағы 6-тармақпен толықтырылсын:

      "6. Сараптама тобы әзірлейтін құжаттарға осы Қағидаларға 1-қосымшаның 7.1-тармағында көзделген ережелерді ескеріп сараптама тобына кіретін өкілдер қол қояды.";

      мынадай мазмұндағы 7.1-тармақпен толықтырылсын:

      "7.1 Холдингтің борыштық бағалы қағаздарын сатып алу жолымен ҚРҰҚ қаражаты есебінен қаржыландыру ұсынылатын жоба қаралған жағдайда холдинг индикативтік бағалау қорытындысының, техникалық тапсырманың, қорытынды бағалау қорытындысының жобаларына ескертулер мен ұсыныстар және қаржыландыру мәселелеріне байланысты ұсынымдар береді, олар ұсынымдық сипатта болады және көрсетілген құжаттарға енгізілмейді.

      Холдинг көрсетілген құжаттарға қол қоюға, сондай-ақ осы Қағидалардың 59-тармағында көзделген жағдайларда шешімдер қабылдауға қатыспайды.";

      3) Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің өкілдерінен тұрады.";

      көрсетілген Қағидаларға 2-қосымшада:

      жоғарғы оң жақ бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Ұлттық әл-ауқат қорының және
даму институттарын, қаржы
ұйымдарын басқару жүйесін
оңтайландыру және ұлттық
экономиканы дамыту жөніндегі
шаралар шеңберінде құрылған
ұлттық басқарушы холдингтің
борыштық бағалы қағаздарын
сатып алу арқылы Қазақстан
Республикасы Ұлттық қорының
қаражаты есебінен
қаржыландыру ұсынылатын
жалпы ел үшін маңызы бар
жобаларға сараптама жүргізу,
сондай-ақ осындай жобаларды
қаржыландырудың балама
көздерінің бар-жоғын қарау
қағидаларына 2-қосымша";

      тақырыпша мынадай редакцияда жазылсын:

      "Нысан

      Жобаның бизнес-жоспары мен қаржылық моделіне қойылатын талаптар

      Бизнес-жоспарға қойылатын талаптар:

      бизнес-жоспар Microsoft Word форматында және уәкілетті тұлға қол қойған скан-нұсқа түрінде жіберіледі;

      бизнес-жоспарда мынадай ақпарат қамтылады (көрсетілген тәртіппен; егер қандай да бір тармақтар жобаға қолданылмайтын болса, "қолданылмайды" деп көрсетіп, себебін негіздеу қажет):";

      2.7-тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "2.7. әрбір қаржыландыру көзі бойынша қаржыландыру құрылымы мен шарттары (қаржыландыру түрі (нысаны), сомасы мен валютасы, мерзімі, сыйақы мөлшерлемесі, негізгі борышты өтеу және сыйақы төлеу шарттары, жеңілдікті кезеңдер, ковенанттар бойынша ақпаратты қамтиды);";

      7-тармақтың 7.1-тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "7.1 соңғы есепті кезеңдегі және алдыңғы үш жылдағы негізгі қаржылық көрсеткіштер мен коэффициенттер, тұжырымдар (рентабельділік, өтімділік, төлем қабілеттілігі, борыштық жүктеме, борышқа қызмет көрсету көрсеткіштерін қамтиды);";

      2-тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Қаржылық модель мынадай бөлімдерді қамтиды:";

      3-тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Қаржылық модельдің есептік парақтары біріздендірілген құрылымда болады.";

      көрсетілген Қағидаларға 3-қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Ұлттық әл-ауқат қорының және
даму институттарын, қаржы
ұйымдарын басқару жүйесін
оңтайландыру және ұлттық
экономиканы дамыту жөніндегі
шаралар шеңберінде құрылған
ұлттық басқарушы холдингтің
борыштық бағалы қағаздарын
сатып алу арқылы Қазақстан
Республикасы Ұлттық қорының
қаражаты есебінен
қаржыландыру ұсынылатын
жалпы ел үшін маңызы бар
жобаларға сараптама жүргізу,
сондай-ақ осындай жобаларды
қаржыландырудың балама
көздерінің бар-жоғын қарау
қағидаларына 3-қосымша";

      көрсетілген Қағидаларға 4-қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Ұлттық әл-ауқат қорының және
даму институттарын, қаржы
ұйымдарын басқару жүйесін
оңтайландыру және ұлттық
экономиканы дамыту жөніндегі
шаралар шеңберінде құрылған
ұлттық басқарушы холдингтің
борыштық бағалы қағаздарын
сатып алу арқылы Қазақстан
Республикасы Ұлттық қорының
қаражаты есебінен
қаржыландыру ұсынылатын
жалпы ел үшін маңызы бар
жобаларға сараптама жүргізу,
сондай-ақ осындай жобаларды
қаржыландырудың балама
көздерінің бар-жоғын қарау
қағидаларына 4-қосымша";

      көрсетілген Қағидаларға 5-қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Ұлттық әл-ауқат қорының және
даму институттарын, қаржы
ұйымдарын басқару жүйесін
оңтайландыру және ұлттық
экономиканы дамыту жөніндегі
шаралар шеңберінде құрылған
ұлттық басқарушы холдингтің
борыштық бағалы қағаздарын
сатып алу арқылы Қазақстан
Республикасы Ұлттық қорының
қаражаты есебінен
қаржыландыру ұсынылатын
жалпы ел үшін маңызы бар
жобаларға сараптама жүргізу,
сондай-ақ осындай жобаларды
қаржыландырудың балама
көздерінің бар-жоғын қарау
қағидаларына 5-қосымша";

      көрсетілген Қағидаларға 6-қосымшада:

      жоғарғы оң жақ бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Ұлттық әл-ауқат қорының және
даму институттарын, қаржы
ұйымдарын басқару жүйесін
оңтайландыру және ұлттық
экономиканы дамыту жөніндегі
шаралар шеңберінде құрылған
ұлттық басқарушы холдингтің
борыштық бағалы қағаздарын
сатып алу арқылы Қазақстан
Республикасы Ұлттық қорының
қаражаты есебінен
қаржыландыру ұсынылатын
жалпы ел үшін маңызы бар
жобаларға сараптама жүргізу,
сондай-ақ осындай жобаларды
қаржыландырудың балама
көздерінің бар-жоғын қарау
қағидаларына 6-қосымша";

      7.1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1.2 Жеке тұлғалар (егер жоқ болса: сызықша)

Р/с

Деректер

1-ші жеке тұлға

n-ші жеке тұлға

1.

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)



2.

ЖСН



3.

Туған күні және жері



4.

Азаматтығы, тіркелген жері



5.

Жарғылық капиталдағы үлесі, %



6.

Шетелдік жария тұлға болып табылады ма (иә немесе жоқ)



      ";

      6.1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1.3 Бенефициарлық меншік иелері (егер жоқ болса: сызықша)

Р/с

Деректер

1-ші жеке тұлға

n-ші жеке тұлға

1.

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)



2.

ЖСН



3.

Туған күні және жері



4.

Азаматтығы, тіркелген жері



5.

Қатысушылардың капиталдағы үлесі, %



6

Шетелдік жария тұлға болып табылады ма (иә немесе жоқ)



      ";

      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Еншілес, тәуелді, байланысқан ұйымдардың бар-жоғы

      Еншілес, тәуелді, байланысқан ұйымдардың бар-жоғы

Р/с

Ұйымның типі (еншілес, тәуелді, байланысқан)

Ұйымның атауы

Қатысу үлесі

1.




...





      ";

      көрсетілген Қағидаларға 7-қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Ұлттық әл-ауқат қорының және
даму институттарын, қаржы
ұйымдарын басқару жүйесін
оңтайландыру және ұлттық
экономиканы дамыту жөніндегі
шаралар шеңберінде құрылған
ұлттық басқарушы холдингтің
борыштық бағалы қағаздарын
сатып алу арқылы Қазақстан
Республикасы Ұлттық қорының
қаражаты есебінен
қаржыландыру ұсынылатын
жалпы ел үшін маңызы бар
жобаларға сараптама жүргізу,
сондай-ақ осындай жобаларды
қаржыландырудың балама
көздерінің бар-жоғын қарау
қағидаларына 7-қосымша";

      көрсетілген Қағидаларға 8-қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Ұлттық әл-ауқат қорының және
даму институттарын, қаржы
ұйымдарын басқару жүйесін
оңтайландыру және ұлттық
экономиканы дамыту жөніндегі
шаралар шеңберінде құрылған
ұлттық басқарушы холдингтің
борыштық бағалы қағаздарын
сатып алу арқылы Қазақстан
Республикасы Ұлттық қорының
қаражаты есебінен
қаржыландыру ұсынылатын
жалпы ел үшін маңызы бар
жобаларға сараптама жүргізу,
сондай-ақ осындай жобаларды
қаржыландырудың балама
көздерінің бар-жоғын қарау
қағидаларына 8-қосымша";

      көрсетілген Қағидаларға 9-қосымшада:

      жоғарғы оң жақ бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Ұлттық әл-ауқат қорының және
даму институттарын, қаржы
ұйымдарын басқару жүйесін
оңтайландыру және ұлттық
экономиканы дамыту жөніндегі
шаралар шеңберінде құрылған
ұлттық басқарушы холдингтің
борыштық бағалы қағаздарын
сатып алу арқылы Қазақстан
Республикасы Ұлттық қорының
қаражаты есебінен
қаржыландыру ұсынылатын
жалпы ел үшін маңызы бар
жобаларға сараптама жүргізу,
сондай-ақ осындай жобаларды
қаржыландырудың балама
көздерінің бар-жоғын қарау
қағидаларына 9-қосымша";

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Тәуелсіз сараптамалардың қажеттігі

Р/с

Қажетті сараптаманың түрі

Қажеттігінің негіздемесі

1

2

3




      Ескертпе: тәуелсіз сараптамалардың қажеттігі осы Қағидалардың тиісті бөлімінде баяндалған қағидалар негізінде айқындалады.";

      көрсетілген Қағидаларға 10-қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Ұлттық әл-ауқат қорының және
даму институттарын, қаржы
ұйымдарын басқару жүйесін
оңтайландыру және ұлттық
экономиканы дамыту жөніндегі
шаралар шеңберінде құрылған
ұлттық басқарушы холдингтің
борыштық бағалы қағаздарын
сатып алу арқылы Қазақстан
Республикасы Ұлттық қорының
қаражаты есебінен
қаржыландыру ұсынылатын
жалпы ел үшін маңызы бар
жобаларға сараптама жүргізу,
сондай-ақ осындай жобаларды
қаржыландырудың балама
көздерінің бар-жоғын қарау
қағидаларына 10-қосымша";

      көрсетілген Қағидаларға 11-қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Ұлттық әл-ауқат қорының және
даму институттарын, қаржы
ұйымдарын басқару жүйесін
оңтайландыру және ұлттық
экономиканы дамыту жөніндегі
шаралар шеңберінде құрылған
ұлттық басқарушы холдингтің
борыштық бағалы қағаздарын
сатып алу арқылы Қазақстан
Республикасы Ұлттық қорының
қаражаты есебінен
қаржыландыру ұсынылатын
жалпы ел үшін маңызы бар
жобаларға сараптама жүргізу,
сондай-ақ осындай жобаларды
қаржыландырудың балама
көздерінің бар-жоғын қарау
қағидаларына 11-қосымша";

      көрсетілген Қағидаларға 12-қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Ұлттық әл-ауқат қорының және
даму институттарын, қаржы
ұйымдарын басқару жүйесін
оңтайландыру және ұлттық
экономиканы дамыту жөніндегі
шаралар шеңберінде құрылған
ұлттық басқарушы холдингтің
борыштық бағалы қағаздарын
сатып алу арқылы Қазақстан
Республикасы Ұлттық қорының
қаражаты есебінен
қаржыландыру ұсынылатын
жалпы ел үшін маңызы бар
жобаларға сараптама жүргізу,
сондай-ақ осындай жобаларды
қаржыландырудың балама
көздерінің бар-жоғын қарау
қағидаларына 12-қосымша";

      көрсетілген Қағидаларға 13-қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Ұлттық әл-ауқат қорының және
даму институттарын, қаржы
ұйымдарын басқару жүйесін
оңтайландыру және ұлттық
экономиканы дамыту жөніндегі
шаралар шеңберінде құрылған
ұлттық басқарушы холдингтің
борыштық бағалы қағаздарын
сатып алу арқылы Қазақстан
Республикасы Ұлттық қорының
қаражаты есебінен
қаржыландыру ұсынылатын
жалпы ел үшін маңызы бар
жобаларға сараптама жүргізу,
сондай-ақ осындай жобаларды
қаржыландырудың балама
көздерінің бар-жоғын қарау
қағидаларына 13-қосымша";

      көрсетілген Қағидаларға 14-қосымшада:

      жоғарғы оң жақ бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Ұлттық әл-ауқат қорының және
даму институттарын, қаржы
ұйымдарын басқару жүйесін
оңтайландыру және ұлттық
экономиканы дамыту жөніндегі
шаралар шеңберінде құрылған
ұлттық басқарушы холдингтің
борыштық бағалы қағаздарын
сатып алу арқылы Қазақстан
Республикасы Ұлттық қорының
қаражаты есебінен
қаржыландыру ұсынылатын
жалпы ел үшін маңызы бар
жобаларға сараптама жүргізу,
сондай-ақ осындай жобаларды
қаржыландырудың балама
көздерінің бар-жоғын қарау
қағидаларына 14-қосымша";

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Жобаның стратегиялық мақсаттары мен әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштеріне қол жеткізу жөніндегі ақпарат

Р/с №

Көрсеткіштің атауы

Өлшем бірлігі

Есептеу әдісі және деректер көзі

Көрсеткішке қол жеткізудің белгіленген мерзімі

Жоспар

Факт

Ауытқу

Жоспардан %

Ауытқу бойынша түсіндірмелер

Тұжырым мен ұсыныстар

1

2

3

4

5

6

7

8=6-7

9=7/6

10

11.

1.











...











      Ескертпе: 1-6-бағандарды жобаның барлық жоспарлы стратегиялық мақсаттары мен әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштері үшін толтыру қажет. 7-11-бағандарды қол жеткізу мерзімі басталған көрсеткіштер үшін толтыру қажет; қалғандары үшін осы кестеде "мерзімі басталған жоқ" деп көрсету керек, алайда төмендегі кестеде динамиканы қадағалау үшін өткен жылдың қорытындысы бойынша мәнді келтіру қажет. Растайтын ақпаратты және (немесе) іс жүзіндегі көрсеткіштер бойынша есеп-қисаптарды қоса беру қажет.

Р/с

Көрсеткіштің атауы

Өлшем бірлігі

1-жыл

... жыл

1.

2.

3.

4.

5.






      ".

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
О. Бектенов

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 2 мая 2025 года № 303 "Об утверждении Правил проведения экспертизы проектов общестранового значения, предлагаемых к финансированию за счет средств Национального фонда Республики Казахстан путем приобретения долговых ценных бумаг Фонда национального благосостояния, а также рассмотрения наличия альтернативных источников финансирования таких проектов"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 14 ноября 2025 года № 974

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 2 мая 2025 года № 303 "Об утверждении Правил проведения экспертизы проектов общестранового значения, предлагаемых к финансированию за счет средств Национального фонда Республики Казахстан путем приобретения долговых ценных бумаг Фонда национального благосостояния, а также рассмотрения наличия альтернативных источников финансирования таких проектов" следующие изменения и дополнения:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении Правил проведения экспертизы проектов общестранового значения, предлагаемых к финансированию за счет средств Национального фонда Республики Казахстан путем приобретения долговых ценных бумаг Фонда национального благосостояния и национального управляющего холдинга, созданного в рамках мер по оптимизации системы управления институтами развития, финансовыми организациями и развитию национальной экономики, а также рассмотрения наличия альтернативных источников финансирования таких проектов";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемые Правила проведения экспертизы проектов общестранового значения, предлагаемых к финансированию за счет средств Национального фонда Республики Казахстан путем приобретения долговых ценных бумаг Фонда национального благосостояния и национального управляющего холдинга, созданного в рамках мер по оптимизации системы управления институтами развития, финансовыми организациями и развитию национальной экономики, а также рассмотрения наличия альтернативных источников финансирования таких проектов.";

      в Правилах проведения экспертизы проектов общестранового значения, предлагаемых к финансированию за счет средств Национального фонда Республики Казахстан путем приобретения долговых ценных бумаг Фонда национального благосостояния, а также рассмотрения наличия альтернативных источников финансирования таких проектов, утвержденных указанным постановлением:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Правила проведения экспертизы проектов общестранового значения, предлагаемых к финансированию за счет средств Национального фонда Республики Казахстан путем приобретения долговых ценных бумаг Фонда национального благосостояния и национального управляющего холдинга, созданного в рамках мер по оптимизации системы управления институтами развития, финансовыми организациями и развитию национальной экономики, а также рассмотрения наличия альтернативных источников финансирования таких проектов";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила проведения экспертизы проектов общестранового значения, предлагаемых к финансированию за счет средств Национального фонда Республики Казахстан путем приобретения долговых ценных бумаг Фонда национального благосостояния и национального управляющего холдинга, созданного в рамках мер по оптимизации системы управления институтами развития, финансовыми организациями и развитию национальной экономики (далее – холдинг), а также рассмотрения наличия альтернативных источников финансирования таких проектов (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 3 статьи 59 Бюджетного кодекса Республики Казахстан и определяют порядок проведения экспертизы и рассмотрения наличия альтернативных источников финансирования проектов общестранового значения, предлагаемых к финансированию за счет средств Национального фонда Республики Казахстан (далее – НФРК) путем приобретения долговых ценных бумаг Фонда национального благосостояния и холдинга (далее – долговые ценные бумаги).";

      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "4. Экспертиза проектов проводится в два этапа:

      этап 1 "Стратегическая оценка проекта";

      этап 2 "Комплексная оценка проекта и рассмотрение альтернативных источников финансирования", включающий:

      обязательный подэтап "Индикативная оценка проекта";

      опциональный подэтап "Прохождение независимых экспертиз";

      обязательный подэтап "Рассмотрение и привлечение альтернативных источников финансирования проекта";

      обязательный подэтап "Итоговая оценка проекта".";

      пункт 16 изложить в следующей редакции:

      "16. Координирующий орган экспертной группы в течение 10 (десять) рабочих дней вносит в заключение индикативной оценки изменения и дополнения с учетом замечаний и предложений, полученных от других участников экспертной группы, а также положений, предусмотренных пунктом 7.1 приложения 1 к настоящим Правилам.

      Заключение индикативной оценки подписывается участниками экспертной группы с учетом положений, предусмотренных пунктом 7.1 приложения 1 к настоящим Правилам.";

      пункт 26 изложить в следующей редакции:

      "26. В случае, если в заключении индикативной оценки указана необходимость независимой экспертизы, координирующий орган экспертной группы в течение 10 (десять) рабочих дней разрабатывает проект технического задания и направляет его другим участникам экспертной группы для получения замечаний и предложений.";

      пункт 27 изложить в следующей редакции:

      "27. Участники экспертной группы в течение 7 (семь) рабочих дней предоставляют координирующему органу экспертной группы замечания и предложения к проекту технического задания.

      Координирующий орган экспертной группы в течение 5 (пять) рабочих дней вносит изменения и дополнения в проект технического задания с учетом замечаний и предложений, полученных от других участников экспертной группы, а также положений, предусмотренных пунктом 7.1 приложения 1 к настоящим Правилам.

      Техническое задание к независимой экспертизе подписывается участниками экспертной группы с учетом положений, предусмотренных пунктом 7.1 приложения 1 к настоящим Правилам, и представляется инициатору проекта и (или) уполномоченному органу.

      Техническое задание составляется индивидуально для каждого проекта.";

      пункт 32 изложить в следующей редакции:

      "32. Координирующий орган экспертной группы на основе представленных документов в течение 15 (пятнадцать) рабочих дней со дня получения всех документов готовит заключение о проверке потенциального независимого эксперта на соответствие квалификационным требованиям по форме согласно приложению 11 к настоящим Правилам (далее – заключение о проверке потенциального независимого эксперта) и направляет его инициатору проекта и (или) уполномоченному органу.

      В ходе проверки потенциального независимого эксперта на соответствие квалификационным требованиям координирующий орган экспертной группы в случае необходимости запрашивает мнение, информацию и выводы у других участников экспертной группы.";

      пункт 39 изложить в следующей редакции:

      "39. Участие экспертной группы в рассмотрении источников финансирования подразумевает консультативную помощь при составлении запросов (заявок) потенциальным инвесторам и кредиторам, участие в направлении запросов (заявок), обсуждениях с инвесторами и кредиторами, а также консультативную помощь в обработке ответов.";

      пункт 43 изложить в следующей редакции:

      "43. Координирующий орган экспертной группы в течение 15 (пятнадцать) рабочих дней вносит в проект заключения итоговой оценки изменения и дополнения с учетом замечаний и предложений, полученных от других участников экспертной группы, а также положений, предусмотренных пунктом 7.1 приложения 1 к настоящим Правилам.

      Заключение итоговой оценки подписывается участниками экспертной группы с учетом положений, предусмотренных пунктом 7.1 приложения 1 к настоящим Правилам.";

      пункт 53 изложить в следующей редакции:

      "53. Срок между контрольной точкой и следующим этапом финансирования составляет не менее 25 (двадцать пять) рабочих дней в целях проведения анализа.";

      пункт 56 изложить в следующей редакции:

      "56. Координирующий орган экспертной группы в течение 15 (пятнадцать) рабочих дней разрабатывает проект рекомендации и направляет другим участникам экспертной группы для предоставления замечаний и предложений.

      Участники экспертной группы предоставляют координирующему органу экспертной группы свои замечания и предложения в течение 10 (десять) рабочих дней.

      Координирующий орган экспертной группы в течение 10 (десять) рабочих дней после получения замечаний и предложений с учетом положений, предусмотренных пунктом 7.1 приложения 1 к настоящим Правилам, вносит соответствующие изменения и дополнения в проект рекомендации, организует сбор подписей участников экспертной группы и направляет уполномоченному органу и (или) инициатору проекта.";

      в приложении 1 к указанным Правилам:

      правый верхний угол изложить в следующей редакции:

  "Приложение 1
к Правилам проведения
экспертизы проектов
общестранового значения,
предлагаемых к
финансированию за счет средств
Национального фонда
Республики Казахстан путем
приобретения долговых ценных
бумаг Фонда национального
благосостояния и национального
управляющего холдинга,
созданного в рамках мер по
оптимизации системы
управления институтами
развития, финансовыми
организациями и развитию
национальной экономики, а
также рассмотрения наличия
альтернативных источников
финансирования таких
проектов";

      дополнить пунктом 6 следующего содержания:

      "6. Документы, вырабатываемые экспертной группой, подписываются представителями, состоящими в экспертной группе, с учетом положений, предусмотренных пунктом 7.1 приложения 1 к настоящим Правилам.";

      дополнить пунктом 7.1 следующего содержания:

      "7.1 В случае рассмотрения проекта, предлагаемого к финансированию за счет средств НФРК путем приобретения долговых ценных бумаг холдинга, холдинг предоставляет замечания и предложения к проектам заключения индикативной оценки, технического задания, заключения итоговой оценки и рекомендации, связанные с вопросами финансирования, которые носят рекомендательный характер и не включаются в указанные документы.

      Холдинг не участвует в подписании указанных документов, а также принятии решений в случаях, предусмотренных пунктом 59 настоящих Правил.";

      в приложении 2 к указанным Правилам:

      правый верхний угол изложить в следующей редакции:

  "Приложение 2
к Правилам проведения
экспертизы проектов
общестранового значения,
предлагаемых к
финансированию за счет средств
Национального фонда
Республики Казахстан путем
приобретения долговых ценных
бумаг Фонда национального
благосостояния и национального
управляющего холдинга,
созданного в рамках мер по
оптимизации системы
управления институтами
развития, финансовыми
организациями и развитию
национальной экономики, а
также рассмотрения наличия
альтернативных источников
финансирования таких
проектов";

      подзаголовок изложить в следующей редакции:

      "Форма

      Требования к бизнес-плану и финансовой модели проекта

      Требования к бизнес-плану:

      бизнес-план направляется в формате Microsoft Word и в виде подписанной уполномоченным лицом скан-версии;

      бизнес-план включает следующую информацию (в указанном порядке; если какие-либо пункты не применимы для проекта, необходимо указать "не применимо" и обосновать причину):";

      подпункт 2.7 пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "2.7 структура и условия финансирования по каждому источнику финансирования (включает информацию по виду (форме) финансирования, сумме и валюте, сроку, ставке вознаграждения, условиям погашения основного долга и выплаты вознаграждения, льготным периодам, ковенантам);";

      подпункт 7.1 пункта 7 изложить в следующей редакции:

      "7.1 основные финансовые показатели и коэффициенты за последний отчетный период и предыдущие три года, выводы (включают показатели рентабельности, ликвидности, платежеспособности, долговой нагрузки, обслуживания долга);";

      подпункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Финансовая модель включает следующие разделы:";

      подпункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Расчетные листы финансовой модели имеют унифицированную структуру.";

      правый верхний угол приложения 3 к указанным Правилам изложить в следующей редакции:

  "Приложение 3
к Правилам проведения
экспертизы проектов
общестранового значения,
предлагаемых к
финансированию за счет средств
Национального фонда
Республики Казахстан путем
приобретения долговых ценных
бумаг Фонда национального
благосостояния и национального
управляющего холдинга,
созданного в рамках мер по
оптимизации системы
управления институтами
развития, финансовыми
организациями и развитию
национальной экономики, а
также рассмотрения наличия
альтернативных источников
финансирования таких
проектов";;

      правый верхний угол приложения 4 к указанным Правилам изложить в следующей редакции:

  "Приложение 4
к Правилам проведения
экспертизы проектов
общестранового значения,
предлагаемых к
финансированию за счет средств
Национального фонда
Республики Казахстан путем
приобретения долговых ценных
бумаг Фонда национального
благосостояния и национального
управляющего холдинга,
созданного в рамках мер по
оптимизации системы
управления институтами
развития, финансовыми
организациями и развитию
национальной экономики, а
также рассмотрения наличия
альтернативных источников
финансирования таких
проектов";

      правый верхний угол приложения 5 к указанным Правилам изложить в следующей редакции:

  "Приложение 5
к Правилам проведения
экспертизы проектов
общестранового значения,
предлагаемых к
финансированию за счет средств
Национального фонда
Республики Казахстан путем
приобретения долговых ценных
бумаг Фонда национального
благосостояния и национального
управляющего холдинга,
созданного в рамках мер по
оптимизации системы
управления институтами
развития, финансовыми
организациями и развитию
национальной экономики, а
также рассмотрения наличия
альтернативных источников
финансирования таких
проектов";

      в приложении 6 к указанным Правилам:

      правый верхний угол изложить в следующей редакции:

  "Приложение 6
к Правилам проведения
экспертизы проектов
общестранового значения,
предлагаемых к
финансированию за счет средств
Национального фонда
Республики Казахстан путем
приобретения долговых ценных
бумаг Фонда национального
благосостояния и национального
управляющего холдинга,
созданного в рамках мер по
оптимизации системы
управления институтами
развития, финансовыми
организациями и развитию
национальной экономики, а
также рассмотрения наличия
альтернативных источников
финансирования таких
проектов";

      пункт 7.1 изложить в следующей редакции:

      "1.2 Физические лица (если нет: прочерк)

№ п/п

Данные

Физическое лицо 1

Физическое лицо n

1

Фамилия, имя, отчество (при его наличии)



2

ИИН



3

Дата и место рождения



4

Гражданство, место регистрации



5

Доля в уставном капитале, %



6

Является ли иностранным публичным лицом (да или нет)



      пункт 6.1 изложить в следующей редакции:

      "1.3 Бенефициарные собственники (если нет: прочерк)

№ п/п

Данные

Физическое лицо 1

Физическое лицо n

1

Фамилия, имя, отчество (при его наличии)



2

ИИН



3

Дата и место рождения



4

Гражданство, место регистрации



5

Доля в капитале участников, %



6

Является ли иностранным публичным лицом (да или нет)



      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "3. Наличие дочерних, зависимых, связанных организаций

№ п/п

Тип организации (дочерняя, зависимая, связанная)

Наименование организации

Доля участия

1




...




      правый верхний угол приложения 7 к указанным Правилам изложить в следующей редакции:

  "Приложение 7
к Правилам проведения
экспертизы проектов
общестранового значения,
предлагаемых к
финансированию за счет средств
Национального фонда
Республики Казахстан путем
приобретения долговых ценных
бумаг Фонда национального
благосостояния и национального
управляющего холдинга,
созданного в рамках мер по
оптимизации системы
управления институтами
развития, финансовыми
организациями и развитию
национальной экономики, а
также рассмотрения наличия
альтернативных источников
финансирования таких
проектов";

      правый верхний угол приложения 8 к указанным Правилам изложить в следующей редакции:

  "Приложение 8
к Правилам проведения
экспертизы проектов
общестранового значения,
предлагаемых к
финансированию за счет средств
Национального фонда
Республики Казахстан путем
приобретения долговых ценных
бумаг Фонда национального
благосостояния и национального
управляющего холдинга,
созданного в рамках мер по
оптимизации системы
управления институтами
развития, финансовыми
организациями и развитию
национальной экономики, а
также рассмотрения наличия
альтернативных источников
финансирования таких
проектов";

      в приложении 9 к указанным Правилам

      правый верхний угол изложить в следующей редакции:

  "Приложение 9
к Правилам проведения
экспертизы проектов
общестранового значения,
предлагаемых к
финансированию за счет средств
Национального фонда
Республики Казахстан путем
приобретения долговых ценных
бумаг Фонда национального
благосостояния и национального
управляющего холдинга,
созданного в рамках мер по
оптимизации системы
управления институтами
развития, финансовыми
организациями и развитию
национальной экономики, а
также рассмотрения наличия
альтернативных источников
финансирования таких
проектов";

      пункт 9 изложить в следующей редакции:

      "9. Необходимость независимых экспертиз

№ п/п

Вид необходимой экспертизы

Обоснование необходимости

1.

2.

3.




      Примечание: необходимость независимых экспертиз определяется на основе правил, изложенных в соответствующем разделе настоящих Правил.";

      правый верхний угол приложения 10 к указанным Правилам изложить в следующей редакции:

  "Приложение 10
к Правилам проведения
экспертизы проектов
общестранового значения,
предлагаемых к
финансированию за счет средств
Национального фонда
Республики Казахстан путем
приобретения долговых ценных
бумаг Фонда национального
благосостояния и национального
управляющего холдинга,
созданного в рамках мер по
оптимизации системы
управления институтами
развития, финансовыми
организациями и развитию
национальной экономики, а
также рассмотрения наличия
альтернативных источников
финансирования таких
проектов";

      правый верхний угол приложения 11 к указанным Правилам изложить в следующей редакции:

  "Приложение 11
к Правилам проведения
экспертизы проектов
общестранового значения,
предлагаемых к
финансированию за счет средств
Национального фонда
Республики Казахстан путем
приобретения долговых ценных
бумаг Фонда национального
благосостояния и национального
управляющего холдинга,
созданного в рамках мер по
оптимизации системы
управления институтами
развития, финансовыми
организациями и развитию
национальной экономики, а
также рассмотрения наличия
альтернативных источников
финансирования таких
проектов";

      правый верхний угол приложения 12 к указанным Правилам изложить в следующей редакции:

  "Приложение 12
к Правилам проведения
экспертизы проектов
общестранового значения,
предлагаемых к
финансированию за счет средств
Национального фонда
Республики Казахстан путем
приобретения долговых ценных
бумаг Фонда национального
благосостояния и национального
управляющего холдинга,
созданного в рамках мер по
оптимизации системы
управления институтами
развития, финансовыми
организациями и развитию
национальной экономики, а
также рассмотрения наличия
альтернативных источников
финансирования таких
проектов";

      правый верхний угол приложения 13 к указанным Правилам изложить в следующей редакции:

  "Приложение 13
к Правилам проведения
экспертизы проектов
общестранового значения,
предлагаемых к
финансированию за счет средств
Национального фонда
Республики Казахстан путем
приобретения долговых ценных
бумаг Фонда национального
благосостояния и национального
управляющего холдинга,
созданного в рамках мер по
оптимизации системы
управления институтами
развития, финансовыми
организациями и развитию
национальной экономики, а
также рассмотрения наличия
альтернативных источников
финансирования таких
проектов";

      в приложении 14 к указанным Правилам:

      правый верхний угол изложить в следующей редакции:

  "Приложение 14
к Правилам проведения
экспертизы проектов
общестранового значения,
предлагаемых к
финансированию за счет средств
Национального фонда
Республики Казахстан путем
приобретения долговых ценных
бумаг Фонда национального
благосостояния и национального
управляющего холдинга,
созданного в рамках мер по
оптимизации системы
управления институтами
развития, финансовыми
организациями и развитию
национальной экономики, а
также рассмотрения наличия
альтернативных источников
финансирования таких
проектов";

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Информация по достижению стратегических целей и социально-экономических показателей проекта

№ п/п

Наименование показателя

Единица измерения

Метод расчета и источник данных

Установленный срок достижения показателя

План

Факт

Отклонение

% от плана

Пояснения по отклонению

Вывод и предложения

1

2

3

4

5

6

7

8=6-7

9=7/6

10

11.

1.











...











      Примечание: столбцы 1-6 необходимо заполнить для всех плановых стратегических целей и социально-экономических показателей проекта. Столбцы 7-11 необходимо заполнить для тех показателей, для которых наступил срок достижения; для остальных в данной таблице следует указать "срок не наступил", однако привести в таблице ниже значение по итогам предшествующего года для отслеживания динамики. Необходимо приложить подтверждающую информацию и (или) расчеты по фактическим показателям.

№ п/п

Наименование показателя

Единица измерения

Год 1

Год ...

1.

2.

3.

4.

5.

      ".

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
О. Бектенов