"Аса ірі мұнай-газ және мұнай-газ химиясы жобаларын дамытудың 2023 – 2027 жылдарға арналған кешенді жоспарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 30 қарашадағы № 1062 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2025 жылғы 13 тамыздағы № 614 қаулысы.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Аса ірі мұнай-газ және мұнай-газ химиясы жобаларын дамытудың 2023 – 2027 жылдарға арналған кешенді жоспарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 30 қарашадағы № 1062 қаулысына мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Аса ірі мұнай-газ және мұнай-газ химиясы жобаларын дамытудың 2023 – 2027 жылдарға арналған кешенді жоспары осы қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
О. Бектенов

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2025 жылғы 13 тамыздағ
№ 614 қаулысына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2023 жылғы 30 қарашадағы
№ 1062 қаулысымен
бекітілген

Аса ірі мұнай-газ және мұнай-газ химиясы жобаларын дамытудың 2023 – 2027 жылдарға арналған кешенді жоспары

      Кешенді жоспар Қазақстандағы мұнай-газ жобаларының іске асырылуын мониторингтеу мен басқарудың түйінді құралы болып табылады, сонымен қатар жобаларды сәтті аяқтау үшін ықтимал кідірістер мен проблемаларды уақтылы анықтауды және жоюды қамтамасыз ете отырып, жобалардың іске асырылу барысын жүйелі түрде бақылауға мүмкіндік береді.

      Қазақстан Республикасының мұнай-газ саласы өнеркәсіп өндірісінің жетекші салаларының бірі ретінде экономикалық дамудың негізі болып табылады және көп жағдайда еліміздің экономикалық және энергетикалық тәуелсіздігін айқындайды.

      2020 – 2022 жылдар кезеңінде мұнай өндіру: 2020 жылы 85,6 млн тоннаны, 2021 жылы 85,9 млн тоннаны, 2022 жылы 84,2 млн тоннаны құрады.

      Сонымен қатар еліміздегі мұнай өңдеу өнеркәсібінің басты міндеті экономикалық өсуді және ішкі нарықтың сапасы жоғары жанар-жағармай материалдарына сұранысын қамтамасыз ету болып табылады.

      Бұл міндетті отандық 3 мұнай өңдеу зауыты орындайды: "Атырау мұнай өңдеу зауыты" ЖШС, "Павлодар мұнай-химия зауыты" ЖШС, "ПетроҚазақстан Ойл Продактс" ЖШС (мұнай өнімдерінің өндірісі) және "Caspi Bitum" БК" ЖШС (битум өндірісі), жалпы өңдеу көлемі жылына 18 млн тоннаға дейін.

      2020 – 2022 жылдар кезеңінде: 2020 жылы 15,8 миллион тонна, 2021 жылы 17 миллион тонна, 2022 жылы 17,9 миллион тонна өңделген.

      Мұнай-газ химиясы өнеркәсібінде бүгінде бірқатар жобалар іске асырылған, олардың негізгілері: "Атырау мұнай өңдеу зауыты" ЖШС хош иісті көмірсутектер (бензол, параксилол) өндірісі, "KPI" ЖШС полипропилен, "Компания Нефтехим ЛТД" ЖШС полипропилен, "Hill Corporation" ЖШС жағармай материалдары, "Лукойл Лубрикантс Центральная Азия" ЖШС жағармай, "Шымкент химия компаниясы" ЖШС бензин қоспалары (метил терт-бутил эфирі) және т.б. өндірісі, олардың жалпы өндіріс қуаты жылына шамамен 1,350 мың тоннаны құрайды.

      2020 – 2022 жылдар кезеңінде мұнай-газ химиясы өнімдерінің өндірісі:

      2020 жылы 359,3 мың тоннаны, 2021 жылы 190,1 мың тоннаны, 2022 жылы 271,4 мың тоннаны құрады.

      Ірі мұнай-газ жобалары

      Қазақстанда 104 мұнай-газ өндіру кәсіпорны 295 кен орнын игеруде.

      Еліміздің үш ірі кен орнында – Теңіз, Қарашығанақ және Қашағанда көмірсутектерді өндіру ел бойынша жалпы өндірістің 60 %-ын құрайды.

      Теңіз жобасы аса ірі кеңейту жобасын аяқтау сатысында: келешек кеңейту жобасы (бұдан әрі – ККЖ), ҰЕҚБ жобасы. 2022 жылы әріптестер жобаның жаңартылған құны мен графигін мақұлдады. Акционерлер мен Қазақстан Республикасы үшін экономикалық құндылығын қамтамасыз ете отырып, жобаны келісілген бюджет пен мерзімдерге сәйкес іске қосу күтіледі. Жұмыстың жалпы прогресі – 98,8 %. Жобаның жалпы құны 46,7 млрд долларды құрайды.

      Қарашығанақ кен орнын келешек игеру жоспарында өндіру деңгейін ұстап тұру жөніндегі инвестициялық жоба (бұдан әрі – ӨДҰТ) мен Қарашығанақты кеңейту – I кезең (ҚКЖ1) жобасын іске асыру көзделген:

      Қарашығанақты кеңейту жобасы – 1А (ҚКЖ-1А).

      Қарашығанақты кеңейту жобасы – 1Б (ҚКЖ-1Б).

      Көрсетілген жобалардың бәрі сұйық көмірсутектерді өндірудің қазіргі деңгейін жылына 11 млн тонна деңгейінде ұстап тұруға бағытталған. Бұл жобаларды 2020 – 2027 жылдары іске асыру жоспарланған.

      Қарашығанақты кеңейту жобасы (ҚКЖ-1А) қосымша 5-ші шикі газды кері айдау компрессорын енгізуді ескере отырып, сұйық көмірсутектерді өндіру деңгейін одан әрі ұстап тұруға бағытталған. Іске асыру кезеңі: 2011 жылғы КОТИ-ға № 18 толықтырудың бекітілген 1-ші қайта қаралуына сәйкес 2020 – 2025 жылдар. Жоба бюджеті – 970 млн АҚШ доллары. Жоба бойынша түпкілікті инвестициялық шешім 2020 жылғы 11 желтоқсанда қабылданды. Жобаны іске асырудағы жалпы прогрес – 91,8 %. Жобаның игерілген сомасы 970 млн АҚШ долларының 617,2 млн АҚШ долларын құрайды.

      Қарашығанақты кеңейту жобасы (ҚКЖ-1Б) шикі газды кері айдайтын қосымша 6-шы компрессорды енгізуді ескере отырып, сұйық көмірсутектерді өндіру деңгейін одан әрі ұстап тұруға бағытталған. Іске асыру кезеңі:

      2022 – 2027 жылдар. ҚРЖ-1Б жобасы бойынша түпкілікті инвестициялық шешім 2022 жылғы 25 қарашада қабылданды. Жобаның алдын ала бюджеті – 734,6 млн АҚШ доллары. Жобаны іске асырудағы жалпы прогрес 32,1 %-ды құрайды. Жобаның игерілген сомасы 734,6 миллион АҚШ долларының 148,9 АҚШ долларын құрайды.

      Солтүстік Каспий жобасын іске асыру шеңберінде Қашағанды толық көлемде игеру тұжырымдамасы әзірленуде, оның барысында Шығыс Қашағанда мұнай өндіру тәулігіне 450 мың баррельден 900 мың баррельге дейін (II кезең) және одан әрі Батыс Қашағанда тәулігіне 1100 мың баррельге дейін (III кезең) ұлғайтылады. Бұл жобаларды іске асыру мерзімі 2027 – 2042 жылдар.

      Газ жобалары

      Газ саласы Қазақстан Республикасының экономикалық және әлеуметтік игілігінде шешуші рөл атқарады. Еліміздің газ ресурсы аса бай.

      Қазақстан газ қоры бойынша әлемде 22-ші және ТМД елдері арасында Ресей мен Түрікменстаннан кейін 3-ші орында. Бекітілген алынатын қор – 3,8 трлн м3, оның ішінде ілеспе газ – 2,2 трлн м3, бос газ – 1,6 трлн м3.

      Барлық барлау жүргізілген газ қорының шамамен 98 %-ы Қазақстанның батысында, оның 87 %-ы аса ірі мұнай-газ және мұнай-газ конденсаты кен орындарында шоғырланған.

      Өз құрылымы бойынша республикада өндірілетін газ негізінен ілеспе мұнай газы болып табылады.

      Қазақстанда газ өндірудің шамамен 80 %-ын Қарашығанақ, Қашаған, Теңіз және Жаңажол жобалары қамтамасыз етеді.

      Газ саласында 2022 жылдың қорытындысы бойынша ілеспе газ өндіру
53,2 млрд м3, өткізуге арналған тауарлық газ – 23,9 млрд м3 (өз қажеттіліктерін есепке алмағанда) құрады, оның ішінде ішкі тұтыну – 19,3 млрд м3 (2020 жылғы тұтыну – 17 млрд м3), экспорт 4,6 млрд м3 құрады.

      Қазақстан Республикасының аумақтарын одан әрі газдандыру және ішкі нарық сұранысын қамтамасыз ету газ саласындағы негізгі басымдық болып табылады.

      Қазақстан экономикасының дамуымен бірге ішкі нарықтың газға сұранысы да үнемі артып келеді. Саны ұлғайып келе жатқан жаңа тұтынушыларды газбен қамтамасыз етуден басқа электр энергиясы жобаларын, мұнай-газ химиясы саласындағы жаңа инвестициялық жобаларды газбен қамтамасыз ету және өнеркәсіп орындарын газға ауыстыру қажеттігі туындап отыр.

      Энергетикалық қауіпсіздікті сақтау және газ саласын одан әрі орнықты дамыту үшін ресурстық базаны кеңейту қажет.

      Өсіп келе жатқан сұраныс жаңа кен орындарын пайдалануға беру және газ өңдеу қуаттарын кеңейту есебінен жабылады деп күтілуде.

      ҚР ЭМ НКОК акционерлерімен Қашаған кен орнын игерудің 2А-кезеңін іске асыру шеңберінде қуаты жылына 2,5 млрд м3 газ өңдеу зауытын салу бойынша келіссөздер жүргізуде.

      Қазақстан Республикасының ішкі нарығына жеткізу үшін Қарашығанақ кен орнының жылдық көлемі 9 млрд м3 дейінгі шикі газы Орынбор газ өңдеу зауытында өңделеді.

      Қарашығанақ Петролеум Оперейтинг Б.В. (бұдан әрі – ҚПО) бағалауы бойынша ӨБТК аяқталу мерзімі – 2037 жылға дейін сұйық көмірсутектерді өндіруге айтарлықтай әсер етпей, компанияның кен орнынан шикі газ өндіруді жылына 9 млрд м3-тен 13 млрд м3-ке (+4 млрд м3) дейін ұлғайту мүмкіндігі бар.

      Алдағы іс-қимылды мақұлдау мақсатында ҚПО "PSA" ЖШС-мен (бұдан әрі – өкілетті орган) бірге Газ стратегиясын іске асыру жол картасын (2028 жылы газ өңдеу зауытын іске қосу арқылы жобаны іске асырудың жеделдетілген жоспары бөлінісінде) (бұдан әрі – Жол картасы) әзірледі.

      Жол картасына сәйкес газ өңдеу зауытын салу жобасын іске асыру жөніндегі стандартты графикке 2030 жылы пайдалануға беру әзірлігімен 6-7 жыл уақыт кетеді.

      Газ бойынша қуаттарды кеңейту мүмкіндігіне жаңа ұңғымалар мен кәсіпшілік ішінде құбыржолдарды пайдалану, Қарашығанақ қайта өңдеу кешеніндегі (ҚҚК) қондырғыларды модификациялау, газды кешенді дайындау жаңа қондырғысы (ГКДЖҚ-4), сондай-ақ экспорттық құбыржолдар жатады.

      Мұнай-газ химиясы және мұнай өңдеу жобалары

      Мұнай-газ химиясы өнеркәсібі еліміздің өңдеу саласын дамытудың перспективалы бағыты болып табылады және мультипликативтік әсері жоғары әрі аралас салалардағы (құрылыс, автомобиль өнеркәсібі, медицина, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы және тағы басқалар) өнеркәсіптік өндірістің дамуын ынталандырады.

      Отандық мұнай-газ химиясы хош иісті көмірсутектерді (бензол, параксилол), полипропиленді, жағармай, метил-терт-бутил эфирін өндіретін кәсіпорындардан тұрады, олардың жалпы қуаты жылына шамамен 1350 мың тоннаны құрайды.

      Мұнай-газ химиясы өндірістерін кешенді дамыту үшін "ҰИМХТ" АЭА жұмыс істейді, салықтық және кедендік жеңілдіктер, дайын инфрақұрылыммен қамтамасыз ету көзделген.

      "ҰИМХТ" АЭА аумағында қуаты жылына 339 мың тонна бутадиен мен оның туындыларын өндіретін зауыт салу және 1,25 млн тонна полиэтилен өндіру жөніндегі жобаларды іске асыру жоспарланған.

      "Самұрық-Қазына" АҚ мен ҚМГ стратегиялық инвестор – "СИБУР" компаниясымен полиэтилен жобасын (жылына 1,25 млн полиэтилен) бірлесіп іске асыру және полипропилен жобасын (жылына 550 мың полипропилен) бірлесіп басқару туралы келісімге қол қойған.

      Бутадиен жобасы бойынша "Бутадиен" ЖШС мен Lummus Technology LLC арасында екінші іске қосу кешені шеңберінде базалық жобаны әзірлеуге арналған лицензиялық келісімге және шартқа қол қойылды, жобалық жұмыстар жүргізілуде.

      Бұған қоса Атырау – Кеңқияқ мұнай құбырының кері бағыттағы қуатын жылына 6-дан 15 млн тоннаға дейін және Кеңқияқ – Құмкөл 10-нан 20 млн тоннаға дейін ұлғайту қазақстандық мұнай өндіру компанияларына, оның ішінде Шымкент МӨЗ қуатын жылына 6-дан 12 миллион тоннаға дейін ұлғайтуды ескере отырып, батыс өңірлердің (Атырау, Маңғыстау облыстары) кен орындарынан ҚР МӨЗ-ге мұнай жеткізуді ұлғайтуға, сондай-ақ Атасу-Алашанькоу мұнай құбыры арқылы ҚХР-ға, оның ішінде Батыс Қазақстаннан қазақстандық жүк жөнелтушілердің экспорттық көлемдерін ұлғайтуға мүмкіндік береді.

      Жер қойнауын пайдалану

      Еліміздің мұнай кен орындарының негізгі қорының табиғи сарқылуынан бөлек күрделі шығындар мен геологиялық барлауға инвестиция құюдың жеткіліксіздігі мұнай өндіру деңгейінің төмендеуінің бірден-бір негізгі себебі болды.

      Мәселен, жер қойнауын пайдаланушылардың геологиялық барлау жұмыстарына салған инвестициялары 2019 жылы 133,4 миллиард теңгені құрады, 2020 жылы 95,3 миллиард теңгеге дейін төмендеді, 2021 жылы 80,9 миллиард теңгені, 2022 жылы 135,7 миллиард теңгені құрады. Осылайша, 2019 жылмен салыстырғанда кен орнын игеруді одан әрі дамытуға және игеру тиімділігін арттыруға салынатын инвестициялар серпінінің теріс екені байқалады.

      Жалпы республикадағы барлық кен орындары бойынша мұнай алудың ағымдағы коэффициентінің орташа мәні шамамен 0,15 құрайды, ал мұнай алу әдістерін қолданудың әлемдік тәжірибесін талдау осы коэффициент бойынша шамамен 0,4 – 0,5 мәнге қол жеткізуге болатынын көрсетеді.

      Жалпы еліміздің мұнай өндіру саласы жұмыс істеп тұрған кен орындары сарқылуының жоғары деңгейімен, жеңіл мұнай дәуірінің аяқталуымен, теңіздегі және құрлықтағы күрделі кен орындары сияқты жер қойнауының әлеуетті жаңа учаскелерін игерудің күрделенуімен сипатталады.

      Сонымен қатар Қазақстанның жер қойнауында барлау жұмыстары жүргізілмеген ірі көмірсутек қоры шоғырланған.

      Мәселен, ҚР шөгінді бассейндерін кешенді зерттеу есебіне сәйкес (Қазақстан Республикасы Экология және табиғи ресурстар министрлігі Геология комитетінің тапсырысы бойынша орындалған) Қазақстанда көмірсутектер бойынша барлығы шамамен 76 млрд тонна шартты отынды құрайтын болжамды ресурстарымен 15 шөгінді бассейн бар (5 – игерілген, 5 – аз зерттелген және 5 – келешегі аз). Бағалау бойынша зерттелмеген және терең жатқан көкжиектерде 40 млрд тоннаға дейін көмірсутектің болжамды ресурстары шоғырланған.

      Әлеуетті инвесторлар үшін болжамды ресурстары жеткілікті, аз зерттелген және күрделі учаскелер жобалардың капиталды көп қажет ететіндігіне және өзекті геологиялық деректер болмауына байланысты тартымды болмай отыр.

      Халықаралық дереккөздердегі мәліметтерге сәйкес барлау табысы коэффициентінің орташа мәні 20 – 25 %-ды құрайды.

      Осыған байланысты жер қойнауын пайдалануды дамыту мәселелері мемлекеттің маңызды және басым міндеті болып табылады.

      Геологиялық барлауды ынталандыру және мұнай-газ кен орындарын (теңіз, құрлықтағы күрделі және газ) игеру мақсатында 2022 жылғы желтоқсанда ҚР ЭМ жер қойнауын пайдалануға арналған жақсартылған модельдік келісімшарт қабылдады.

      Тартымды реттеушілік және фискалдық преференциялар жаңа күрделі жобаларды игеруді ынталандыратын болады, құрлықтағы және теңіздегі капиталды көп қажет ететін жобалар жеңілдіктер түріндегі мемлекеттік қолдаумен қамтылатын болады. Жетілген кен орындарында жаңа ынталандырушы салық режимі қолданылатын болады.

      Еліміздің аса ірі мұнай-газ және мұнай-газ химиясы жобаларын дамыту жөніндегі өткір проблемаларды шешумен қатар Кешенді жоспар орнықты дамуды қамтамасыз етуге, инвестициялық тартымдылықты арттыруға және бизнестің экономикалық белсенділігін арттыру үшін қолайлы жағдай жасауға бағытталған.

Р/с

Іс-шаралардың атауы

Аяқталу нысаны

Орындалу мерзімі

Жауапты орындаушылар

Қаржыландыру көлемі

Қаржыландыру көздері

1

2

3

4

5

6

7

Аса ірі мұнай-газ және мұнай-газ химиясы жобаларын дамытудың 2023 – 2027 жылдарға арналған кешенді жоспарын іске асырудан күтілетін нәтижелер:
1) ел бойынша мұнай өндіру деңгейін 2023 жылғы 89,9 миллион тоннадан 2027 жылға қарай 104,5 миллион тоннаға дейін ұлғайту;
2) газ өндіру көлемін 2023 жылғы 59,1 млрд м3-ден 2027 жылға қарай 66,8 млрд м3-ге дейін ұлғайту және тиісінше, шикі газдың қосымша көлемін өңдеу, ішкі нарықтың қажеттілігін қамтамасыз ету;
3) 2027 жылға қарай мұнай-газ химиясы өнімдерін өндіру көлемін жылына 1049 мың тоннаға дейін ұлғайту, қосылған құны жоғары өнім алу;

Аса ірі мұнай-газ жобаларын дамыту

1

Теңіз кен орнында келешекте кеңейту жобасын/ ҰЕҚБ жобасын аяқтау

ККЖ/ҰЕҚБ объектілерін іске қосу

2025 жыл

ҚР ЭМ

46,7 млрд АҚШ доллары

басқа көздер

2

Қарашығанақ кен орнын кеңейту жобасы – 1 А кезеңі (ҚКЖ-1А жобасы)

шикі газды кері айдайтын қосымша 5-ші компрессорды енгізу

2025 жыл

ҚР ЭМ

0,970 млрд АҚШ доллары

басқа көздер

2.1

Құрылыс-монтаждау жұмыстарын жүргізу

компрессор іргетасын аяқтау

2024 жыл

2.2

Іске қосу-баптау жұмыстары

объектіні пайдалануға қабылдау актісі

2025 жыл

3

Қарашығанақ кен орнын кеңейту жобасы – 1Б кезеңі (ҚКЖ-1Б жобасы)

шикі газды кері айдайтын қосымша
6-шы компрессорды енгізу

2027 жыл

ҚР ЭМ

0,734 млрд АҚШ доллары

басқа көздер

3.1

Өндіру объектілерін жобалау

жоба

2024 жыл

3.2

Мұнай айдау объектілері бойынша құрылыс жұмыстары

аралық қабылдау актісі

2025 жыл


3.3

Компрессорлық алаңдар салу

аралық қабылдау актісі

2026 жыл

3.4

Іске қосу-баптау жұмыстары

объектіні пайдалануға қабылдау актісі

2027 жыл

Газ жобалары (жаңа газ өңдеу қуаттарын салу)

4

Қуаты жылына
1 млрд м3 Қашаған газ өңдеу зауытын салу

объектіні пайдалануға қабылдау актісі

2026 жыл

ҚР ЭМ, "Qazaq Gaz" ҰК" АҚ (келісу бойынша)

491,9 млрд тенге

басқа көздер

4.1

Құрылыс-монтаждау жұмыстары

құрылыс-монтаждау жұмыстарының аяқталуы

2026 жыл

5

Қуаты жылына 2,5 млрд м3 Қашаған газ өңдеу зауытының құрылысын базалық жобалауды әзірлеу, 2А-кезең

базалық жобалау

2025 жыл

ҚР ЭМ
 

анықталады
 

басқа көздер
 

5.1

Жобалау, сатып алу және құрылыс бойынша бас мердігерді таңдау

мердігермен жобалау, сатып алу және құрылыс бойынша шарт жасасу

2025 жыл

5.2

Қосымша келісім

мердігермен шарт

2026 жыл

5.3

Түпкілікті инвестициялық шешім қабылдау

Қазақстан Республикасының Үкіметі мен мердігер компаниялар арасындағы шарт

2025 жыл


6

Қарашығанақ кен орны шикізаты негізінде қуаты жылына 4 млрд м3 (қазіргі жылына 9 млрд м3 қоса) газ өңдеу зауытын салуға базалық жобалауды әзірлеу

базалық жоба

2026 жыл
 

ҚР ЭМ, PSA (келісу бойынша), КПО (келісу бойынша)

анықталады

басқа көздер

6.1

Жобалау, сатып алу және құрылыс бойынша бас мердігерді таңдау

мердігермен жобалау, сатып алу және құрылыс бойынша шарт

2026 жыл
 

6.2

Түпкілікті инвестициялық шешім қабылдау

Қарашығанақ жобасын басқару жөніндегі бірлескен комитеттің қарары

2026 жыл
 

7

"Бейнеу – Бозой – Шымкент" МГҚ 2-желісін салу (1-кезең)

объектіні пайдалануға қабылдау актісі

2026 жыл

ҚР ЭМ
 

3,076 трлн теңге
 

басқа көздер
 

7.1

ТЭН әзірлеу

мемлекеттік сараптаманың қорытындысы

2025 жыл

7.2

ЖСҚ әзірлеу

мемлекеттік сараптаманың қорытындысы

2026 жыл

Мұнай-газ химиясы және мұнай өңдеу жобалары

8

Қуаты жылына 339 мың тоннаға дейін бутадиен мен оның туындыларын өндіретін зауыт салуға жобалық құжаттама әзірлеу

мемлекеттік сараптаманың қорытындысы

2026 жыл

ҚР ЭМ
 

0,9 млрд АҚШ доллары

басқа көздер

8.1

Құрылыс-монтаждау жұмыстарын жүргізу

аралық қабылдау актісі

2027 жыл

9

Қайта өңдеу қуаты 9,1 млрд м3 газ сепарациялық кешенін, оның ішінде Ұлттық қордан қаржыландыру мәселесін пысықтау

қаржыландыруды қолдау

2025 жыл

ҚР ЭМ, ҚМГ (келісу бойынша)

анықталады

басқа көздер

9.1

Жобалық құжаттама әзірлеу

мемлекеттік сараптаманың қорытындысы

2025 жыл

ҚР ЭМ, ҚМГ (келісу бойынша)

анықталады

басқа көздер
 

10

Қуаты 1,25 млн тонна полиэтилен өндіру бойынша алғашқы интеграцияланған газ-химия кешенін салуға ТЭН әзірлеу

мемлекеттік сараптаманың қорытындысы

2024 жыл

ҚР ЭМ, ҚМГ (келісу бойынша)

7,7 млрд АҚШ доллары

басқа көздер

10.1

ЖСҚ әзірлеу

мемлекеттік сараптаманың қорытындысы

2025 жыл

10.2

Құрылысқа мердігерді таңдау

мердігермен шарт

2025 жыл

11

Қытайлық қатысушымен "Кеңқияқ – Атырау мұнай құбырының қуатын ұлғайту (жылына 6 млн тоннадан 15 млн тоннаға дейін)" жобасын іске асыру стратегиясы туралы бірлескен шешім қабылдау

хаттама

2024 жыл

ҚР ЭМ, ҚМГ (келісу бойынша)

анықталады

басқа көздер

12

Қытайлық қатысушымен "Кеңқияқ – Құмкөл мұнай құбырының қуатын ұлғайту (жылына 10 млн тоннадан 20 млн тоннаға дейін)" жобасын іске асыру стратегиясы туралы бірлескен шешім қабылдау

хаттама

2024 жыл

ҚР ЭМ, ҚМГ (келісу бойынша)

анықталады

басқа көздер

Жер қойнауын пайдалану жобалары

13

Көмірсутектерді іздеу бойынша Торғай палеозой
(8-учаске) геологиялық барлау жұмыстарын жүргізу

тереңдігі 5 500 метр іздеу ұңғымасын бұрғылау

2025 жыл

ҚР ЭМ, ҚМГ (келісу бойынша)

минималды жұмыс бағдарламасы
24,6 млн АҚШ доллары

басқа көздер

14

Қаламқас/Хазар күрделі теңіз жобасы бойынша өндіруге дайындық

жобалық құжаттама дайындау;
рұқсат беру құжаттарын алу;
құрылыс жұмыстарын бастау

2027 жыл

ҚР ЭМ, ҚМГ (келісу бойынша)

1,48 млрд АҚШ доллары
 

басқа көздер

15

Құрлықтағы Қаратон – Тұз асты күрделі жобасы бойынша геологиялық барлау жұмыстарын бастау

барлау жұмыстары жобасын әзірлеу;
бірінші іздеу ұңғымасын бұрғылау және сынау (зертханалық зерттеулерді қоса алғанда);
қорларды жедел есептеу

2027 жыл

ҚР ЭМ, ҚМГ (келісу бойынша)

минималды жұмыс бағдарламасы
55 млн АҚШ доллары

басқа көздер

16

"Рожков" кен орнын жайластыру жобасы – өнеркәсіптік игерудің 1-кезеңі

объектіні пайдалануға қабылдау актісі

2024 жыл

ҚР ЭМ, ҚМГ (келісу бойынша)
 

75,7 млн АҚШ доллары
 

басқа көздер
 

16.1

Бірінші ұңғыманы пайдалануға беру (U-21)

объектіні пайдалануға қабылдау актісі

2023 жыл

16.2

Жайластыру объектілерін жобалауды әзірлеу

жоба

2023 жыл


16.3

Құрылыс-монтаждау жұмыстары

аралық қабылдау актісі

2024 жыл

17

Өріктау жобасын дамыту

объектіні пайдалануға қабылдау актісі

2027 жыл

ҚР ЭМ, ҚМГ (келісу бойынша)
 

анықталады

басқа көздер
 

17.1

ТЭН әзірлеу

мемлекеттік сараптаманың қорытындысы

2026 жыл

17.2

ЖСҚ әзірлеу

мемлекеттік сараптаманың қорытындысы

2026 жыл

17.3

Іске қосу-баптау жұмыстарын жүргізу, объектіні пайдалануға беру

объектіні пайдалануға қабылдау актісі

2027 жыл

18

Абай кен орнында геологиялық барлау жұмыстарын жүргізу

тереңдігі 2500 метр іздеу ұңғымасын бұрғылау

2025 жыл

ҚР ЭМ, ҚМГ (келісу бойынша)
 

14 796 млн теңге

басқа көздер

19

Әл-Фараби кен орнында геологиялық барлау жұмыстарын жүргізу

3D сейсмикасының мерзімі мен көлемінің өзгеруін ескере отырып, барлау жұмыстарының жобасына толықтыруды бекіту

2025 жыл

ҚР ЭМ, ҚМГ (келісу бойынша)

32,256 млн теңге

басқа көздер
 

      Ескертпе: аббревиатуралардың толық жазылуы:

      ЖСҚ – жобалау-сметалық құжаттама;

      ЖШС – жауапкершігі шектеулі серіктестік;

      ҚМГ – "ҚазМұнайГаз" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамы;

      ҚПО – Қарашығанақ Петролеум Оперейтинг Б.В.;

      ҚР ЭМ – Қазақстан Республикасының Энергетика министрлігі;

      НКОК – Норт Каспиан Оперейтинг компаниясы Н.В.;

      ӨБТК – өнімді бөлу туралы түпкілікті келісім;

      ТЭН – техникалық-экономикалық негіздеме;

      ҰЕҚБ – ұңғыма ернеуінің қысымын басқару;

      "ҰИМХТ" АЭА – "Ұлттық индустриялық мұнай-химия технопаркі" арнайы экономикалық аймағы;

      "QazaqGaz" ҰК" АҚ – "QazaqGaz" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамы.

О внесении изменения в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 ноября 2023 года № 1062 "Об утверждении Комплексного плана по развитию крупнейших нефтегазовых и нефтегазохимических проектов на 2023 – 2027 годы"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 13 августа 2025 года № 614

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 ноября 2023 года № 1062 "Об утверждении Комплексного плана по развитию крупнейших нефтегазовых и нефтегазохимических проектов на 2023 – 2027 годы" следующее изменение:

      Комплексный план по развитию крупнейших нефтегазовых и нефтегазохимических проектов на 2023 – 2027 годы, утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
О. Бектенов

  Приложение
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 13 августа 2025 года № 614
  Утвержден
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 30 ноября 2023 года № 1062

Комплексный план по развитию крупнейших нефтегазовых и нефтегазохимических проектов на 2023 – 2027 годы

      Комплексный план представляет собой ключевой инструмент для осуществления мониторинга и управления реализацией нефтегазовых проектов в Казахстане, вместе с тем позволит систематически отслеживать ход реализации проектов, обеспечивая своевременное выявление и устранение возможных задержек и проблем для успешного завершения проектов.

      Нефтегазовая отрасль Республики Казахстан, как одна из ведущих отраслей промышленного производства, является основой развития экономики и во многом определяет экономическую и энергетическую независимость страны.

      В период с 2020 по 2022 годы добыча нефти составила: в 2020 – 85,6 миллиона тонн, в 2021 – 85,9 миллиона тонн, в 2022 году – 84,2 миллиона тонн.

      Вместе с тем основной задачей нефтеперерабатывающей промышленности страны является обеспечение роста экономики и потребностей внутреннего рынка в горюче-смазочных материалах высокого качества.

      Данную задачу выполняет 3 отечественных нефтеперерабатывающих завода: ТОО "Атырауский нефтеперерабатывающий завод", ТОО "Павлодарский нефтехимический завод", ТОО "ПетроКазахстан Ойл Продактс" (ПКОП) (производство нефтепродуктов) и ТОО "СП "Caspi Bitum" (производство битума) с общим объемом переработки до 18 млн тонн в год.

      В период с 2020 по 2022 годы переработано: в 2020 – 15,8 миллиона тонн, в 2021 – 17 миллион тонн, в 2022 – 17,9 миллиона тонн.

      Нефтегазохимическая промышленность на сегодня представлена рядом реализованных проектов, основные из которых: ТОО "Атырауский нефтеперерабатывающий завод" по производству ароматических углеводородов (бензол, параксилол), ТОО "KPI" – полипропилен, ТОО "Компания Нефтехим ЛТД" – полипропилен, ТОО "Hill Corporation" – производство смазочных материалов, ТОО "Лукойл Лубриканс Центральная Азия" – смазочные масла, ТОО "Шымкентская химическая компания" – присадки для бензина (метил-трет-бутиловый эфир) и другие, общая мощность производства которых составляет порядка 1 350 тысяч тонн в год.

      В период с 2020 по 2022 годы производство нефтегазохимической продукции составило: в 2020 – 359,3 тысячи тонн, в 2021 – 190,1 тысячи тонн, в 2022 – 271,4 тысячи тонн.

      Крупные нефтегазовые проекты

      В Казахстане разрабатывается 295 месторождений 104 нефтегазодобывающими предприятиями.

      Добыча углеводородов на трех крупных месторождениях страны – Тенгизе, Карачаганаке и Кашагане составляет 60 % от общей добычи по стране.

      Тенгизский проект находится в завершающей фазе крупнейшего проекта расширения: проект будущего расширения (далее – ПБР), проект управления устьевым давлением (далее – ПУУД). В 2022 году партнерами одобрены обновленная стоимость и график реализации проекта. Ожидается запуск проекта в соответствии с согласованным бюджетом и сроками, предусматривает обеспечение экономической ценности для акционеров и Республики Казахстан. Общий прогресс работ составляет 98,8 %, общая стоимость проекта – 46,7 млрд долл.

      Планом будущего освоения месторождения Карачаганак предусмотрена реализация инвестиционных проектов по поддержанию полки добычи (далее – ПППД) и проекта расширения Карачаганака, этап I (ПРК1):

      Проект расширения Карачаганака – 1А (ПРК-1А).

      Проект расширения Карачаганака – 1Б (ПРК-1Б).

      Все указанные проекты направлены на поддержание текущего уровня добычи жидких углеводородов на уровне 11 млн тонн в год. Реализация данных проектов запланирована на 2020 – 2027 годы.

      Проект расширения Карачаганака (ПРК-1А) направлен на дальнейшее поддержание уровня добычи жидких углеводородов с учетом ввода дополнительного 5-го компрессора обратной закачки сырого газа. Период реализации: 2020 – 2025 годы, согласно утвержденному пересмотру 1 дополнения № 18 к ПОМ 2011 года. Бюджет проекта составляет 970 млн долл. США. Окончательное инвестиционное решение по проекту принято 11 декабря 2020 года. Общий прогресс реализации проекта составляет 91,8 %, освоенная сумма проекта – 617,2 из 970 млн долл. США.

      Проект расширения Карачаганака (ПРК-1Б) направлен на дальнейшее поддержание уровня добычи жидких углеводородов с учетом ввода дополнительного 6-го компрессора обратной закачки сырого газа. Период реализации: 2022 – 2027 годы. Окончательное инвестиционное решение по проекту ПРК-1Б принято 25 ноября 2022 года. Предварительный бюджет проекта составляет 734,6 млн долл. США. Общий прогресс реализации проекта составляет 32,1 %, освоенная сумма проекта – 148,9 из 734,6 млн долл. США.

      В рамках реализации Северо-Каспийского проекта прорабатывается концепция полномасштабного освоения Кашагана, в ходе которого добыча нефти будет увеличена с 450 тыс. барр/сут до 900 тыс. барр/сут на Восточном Кашагане (фаза II) и далее до 1100 тыс. барр/сут (фаза III) на Западном Кашагане. Сроки реализации данных проектов 2027 – 2042 годы.

      Газовые проекты

      Газовая отрасль играет ключевую роль в экономическом и социальном благополучии Республики Казахстан. Страна обладает богатейшими ресурсами газа.

      Казахстан занимает 22 место в мире и 3 место среди стран СНГ после России и Туркменистана по запасам газа. Утвержденные извлекаемые запасы составляют 3,8 трлн м3, в том числе попутного газа – 2,2 трлн м3, свободного газа – 1,6 трлн м3.

      Порядка 98 % всех разведанных запасов газа сосредоточено на западе Казахстана, при этом 87 % – на крупных нефтегазовых и нефтегазоконденсатных месторождениях.

      По своей структуре добываемый газ в республике в основном является попутным нефтяным газом.

      Около 80 % добычи газа в Казахстане обеспечивают проекты Карачаганак, Кашаган, Тенгиз и Жанажол.

      В газовой отрасли добыча попутного газа по итогам 2022 года составила 53,2 млрд м3, производство товарного газа для реализации – 23,9 млрд м3 (без учета собственных нужд), из которых внутреннее потребление составило 19,3 млрд м3 (в 2020 году потребление – 17 млрд м3), экспорт – 4,6 млрд м3.

      Главными приоритетами в газовой сфере являются дальнейшая газификация территорий Республики Казахстан и обеспечение потребностей внутреннего рынка.

      С развитием экономики Казахстана потребность внутреннего рынка в газе постоянно растет. Помимо обеспечения газом возрастающего количества новых потребителей существует необходимость газообеспечения проектов электроэнергии, новых инвестиционных проектов в сфере нефтегазохимии и перевода промышленных предприятий на газ.

      Для сохранения энергетической безопасности и дальнейшего устойчивого развития газовой отрасли необходимо расширение ресурсной базы.

      Покрытие растущей потребности ожидается за счет ввода в эксплуатацию новых месторождений и расширения газоперерабатывающих мощностей.

      Министерством энергетики Республики Казахстан ведутся переговоры с акционерами НКОК по строительству газоперерабатывающего завода мощностью 2,5 млрд м3 в год в рамках реализации этапа 2А освоения месторождения Кашаган.

      Сырой газ Карачаганакского месторождения в годовом объеме до 9 млрд м3 перерабатывается на Оренбургском газоперерабатывающем заводе (далее – ОГПЗ) для поставки газа на внутренний рынок РК.

      Согласно оценке Карачаганак Петролеум Оперейтинг Б.В. (далее – КПО) у компании имеется возможность увеличить добычу сырого газа с месторождения с 9 млрд м3 до 13 млрд м3 (+4 млрд м3) в год без существенного влияния на добычу жидких углеводородов до конца Окончательного соглашения о разделе продукции (далее – ОСРП) до 2037 года.

      КПО совместно с ТОО "PSA" (далее – полномочный орган) разработана Дорожная карта реализации газовой стратегии (в разрезе ускоренного плана реализации проекта с запуском газоперерабатывающего завода в 2028 году) (далее – Дорожная карта) в целях одобрения дальнейших действий.

      Согласно Дорожной карте стандартный график по реализации проекта строительства газоперерабатывающего завода займет 6-7 лет с готовностью ввода его в эксплуатацию в 2030 году.

      Возможности расширения мощностей по газу включают в себя использование новых скважин и внутрипромысловых трубопроводов, модификацию установок на Карачаганакском перерабатывающем комплексе, новую установку комплексной подготовки газа (УКПГ-4), а также экспортные трубопроводы.

      Проекты нефтегазохимии и нефтепереработки

      Нефтегазохимическая промышленность является перспективным направлением развития обрабатывающей отрасли страны и имеет высокий мультипликативный эффект, стимулирует развитие промышленного производства в смежных отраслях (строительство, автомобильная промышленность, медицина, жилищно-коммунальное хозяйство и другие).

      Отечественная нефтегазохимия представлена предприятиями по производству ароматических углеводородов (бензол, параксилол), полипропилена, смазочных масел, метил-трет-бутилового эфира, общая мощность которых составляет порядка 1350 тысяч тонн в год.

      Для комплексного развития нефтегазохимических производств действует специальная экономическая зона "Национальный индустриальный нефтехимический технопарк" (далее – СЭЗ "НИНТ"), предусмотрены налоговые и таможенные льготы, обеспечение готовой инфраструктурой.

      На территории СЭЗ "НИНТ" запланирована реализация проектов по производству бутадиена и его производных мощностью 339 тыс. тонн в год и полиэтилена мощностью 1,25 млн. тонн в год.

      АО "ФНБ "Самрук-Қазына", АО "НК "КазМунайГаз" подписано соглашение со стратегическим инвестором – компанией "СИБУР" о совместной реализации проекта "полиэтилен" (мощностью 1,25 млн/год полиэтилена) и совместном управлении проектом "полипропилен" (мощностью 550 тыс./год полипропилена).

      По проекту "бутадиен" между ТОО "Бутадиен" и Lummus Technology LLC подписаны лицензионное соглашение и договор на разработку базового проекта в рамках второго пускового комплекса, ведутся проектные работы.

      Кроме того, увеличение мощностей нефтепроводов Атырау-Кенкияк в реверсном направлении с 6 до 15 млн тонн в год и Кенкияк-Кумколь с 10 до 20 млн тонн позволит увеличить поставку нефти казахстанских нефтедобывающих компаний, в том числе с месторождений западных регионов (Атырауская, Мангистауская области) на НПЗ РК с учетом расширения мощности Шымкентского НПЗ с 6 до 12 млн тонн в год, а также экспортные объемы казахстанских грузоотправителей по нефтепроводу Атасу-Алашанькоу в КНР, в том числе с Западного Казахстана.

      Недропользование

      Одной из основных причин падения уровня добычи нефти помимо естественного истощения основного фонда нефтяных месторождений страны является недостаточное инвестирование в капитальные затраты и геологоразведку.

      Так, инвестиции недропользователей в геологоразведочные работы в 2019 году составляли 133,4 млрд тенге, в 2020 году снизились до 95,3 млрд тенге, в 2021 году составили 80,9 млрд тенге, в 2022 году – 135,7 млрд тенге. Таким образом, наблюдается отрицательная динамика инвестиций в дальнейшее развитие и повышение эффективности разработки месторождений по сравнению с 2019 годом.

      Среднее значение текущего коэффициента извлечения нефти в целом по всем месторождениям республики составляет около 0,15, тогда как анализ мировой практики применения методов извлечения нефти говорит о возможности достичь по данному коэффициенту значения около 0,4 – 0,5.

      В целом нефтедобывающая отрасль страны характеризуется высокой степенью истощения действующих месторождений, завершением эры легкой нефти и усложнением разработки потенциально новых участков недр, таких как морские и сложные месторождения на суше.

      Вместе с тем в недрах Казахстана сосредоточен большой потенциал неразведанных запасов углеводородов.

      Так, согласно отчету по комплексному изучению осадочных бассейнов РК (выполненный по заказу Комитета геологии Министерства экологии и природных ресурсов РК) всего в Казахстане по углеводородам 15 осадочных бассейнов (5 – освоенные, 5 – малоизученные и 5 – малоперспективные) с прогнозными ресурсами условного топлива порядка 76 млрд тонн. По оценкам в неизученных и глубокозалегающих горизонтах сосредоточено до 40 млрд тонн прогнозных ресурсов углеводородов.

      Малоизученные и сложные участки с достаточными прогнозными ресурсами не привлекательны для потенциальных инвесторов ввиду капиталоемкости проектов и отсутствия актуальных геологических данных.

      Согласно данным международных источников среднее значение коэффициента успеха разведки составляет 20-25 %.

      В этой связи вопросы развития недропользования являются важной и приоритетной задачей государства.

      В целях стимулирования геологоразведки и освоения нефтегазовых месторождений (морские, сложные на суше и газовые) в декабре 2022 года Министерством энергетики принят улучшенный модельный контракт на недропользование.

      Привлекательные регуляторные и фискальные преференции будут стимулировать освоение новых сложных проектов, капиталоемкие проекты на суше и на море будут охвачены государственной поддержкой в виде льгот. Зрелые месторождения будут применять новый стимулирующий налоговый режим.

      Помимо решения острых проблем по развитию крупнейших нефтегазовых и нефтегазохимических проектов Комплексный план направлен на обеспечение устойчивого развития, повышение инвестиционной привлекательности страны и создание благоприятных условий для роста экономической активности бизнеса.

№ п/п

Наименование мероприятий

Форма завершения

Срок исполнения

Ответственные исполнители

Объем финансирования

Источники финансирования


1

2

3

4

5

6

7

Ожидаемые результаты от реализации Комплексного плана по развитию крупнейших нефтегазовых и нефтегазохимических проектов на 2023 – 2027 годы:

1) увеличение уровня добычи нефти по стране с 89,9 млн. тонн в 2023 году до 104,5 млн. тонн к 2027 году;

2) увеличение объемов добычи газа с 59,1 млрд м3 в 2023 году до 66,8 млрд м3 к 2027 году и, соответственно, переработки дополнительных объемов сырого газа, обеспечение потребностей внутреннего рынка;

3) увеличение объемов производства нефтегазохимической продукции до 650 тысяч тонн в год к 2027 году, создание продукции с высокой добавленной стоимостью;

Развитие крупных нефтегазовых проектов

1

Завершение проекта будущего расширения / проекта управления устьевого давления на месторождении Тенгиз

запуск объектов ПБР/ПУУД

2025 год

МЭ РК

46,7 млрд долл. США

другие источники

2

Проект расширения Карачаганакского месторождения – этап 1А (проект ПРК-1А)

ввод дополнительного 5-го компрессора обратной закачки сырого газа

2025 год

МЭ РК

0,970 млрд долл. США

другие источники

2.1

Проведение строительно-монтажных работ

завершение фундамента компрессора

2024 год

2.2

Пусконаладочные работы

акт приемки объекта в эксплуатацию

2025 год

3

Проект расширения Карачаганакского месторождения – этап 1Б (проект ПРК-1Б)

ввод дополнительного 6-го компрессора обратной закачки сырого газа

2027 год

МЭ
РК
 

 
0,734 млрд долл. США
 

 
другие источники
 

3.1

Проектирование объектов добычи

проект

2024 год

3.2

Строительные работы по объектам закачки

акт промежуточной приемки

2025 год


3.3

Строительство компрессорных площадок

акт промежуточной приемки

2026 год

3.4

Пусконаладочные работы

акт приемки объекта в эксплуатацию

2027 год

Газовые проекты (строительство новых газоперерабатывающих мощностей)

4

Строительство газоперерабатывающего завода Кашаган производительностью 1 млрд м3/год

акт приемки объекта в эксплуатацию

2026 год

МЭ РК, АО "НК "QazaqGaz" (по согласованию)

491,9 млрд тенге

Другие источники

4.1

Проведение строительно-монтажных работ

завершение строительно-монтажных работ

2026 год

5

Разработка базового проектирования на строительство газоперерабатывающего завода Кашаган, этапы 2А, мощностью 2,5 млрд м3/год

базовый проект

2025 год

МЭ РК

подлежит определению

Другие источники

5.1

Выбор генерального подрядчика по проектированию, закупу и строительству

договор с подрядчиком по проектированию, закупу и строительству

2025 год

5.2

Дополнительное соглашение

договор с подрядчиком

2026 год

5.3

Принятие окончательного инвестиционного решения

договор между Правительством РК и подрядными компаниями

2025 год

6

Разработка базового проектирования на строительство газоперерабатывающего завода мощностью 4 млрд м3/год (сверх текущих 9 млрд м3/год) на базе сырья месторождения Карачаганак

базовый проект

2026 год

МЭ РК, PSA (по согласованию), КПО (по согласованию)

подлежит определению

Другие источники

6.1

Выбор генерального подрядчика по проектированию, закупу и строительству

договор с подрядчиком по проектированию, закупу и строительству

2026 год
 

6.2

Принятие окончательного инвестиционного решения

резолюция совместного комитета по управлению Карачаганакским проектом

2026 год
 

7

Строительство 2-ой нитки МГ "Бейнеу – Бозой – Шымкент" (1 этап)

акт приемки объекта в эксплуатацию

2026 год

МЭ РК
 

3,076 трлн тенге
 

другие источники
 

7.1

Разработка ТЭО

заключение государственной экспертизы

2025 год

7.2

Разработка ПСД

заключение государственной экспертизы

2026 год

Проекты нефтегазохимии и нефтепереработки

8

Разработка проектной документации на строительство завода по производству бутадиена и его производных мощностью до 339 тыс. тонн/год

заключение государственной экспертизы

2026 год

МЭ РК
 

0,9 млрд долл. США

другие источники

8.1

Проведение строительно-монтажных работ

акт промежуточной приемки

2027 год

9

Проработка вопроса финансирования газосепарационного комплекса мощностью переработки 9,1 млрд м3, в том числе из национального фонда

одобрение финансирования

2025 год

МЭ РК, КМГ (по согласованию)

подлежит определению

другие источники

9.1

Разработка проектной документации

заключение государственной экспертизы

2025 год

МЭ РК, КМГ (по согласованию)

подлежит определению

другие источники

10

Разработка ТЭО на строительство первого интегрированного газохимического комплекса по производству полиэтилена мощностью 1,25 млн тонн

заключение государственной экспертизы

2024 год

МЭ РК, КМГ (по согласованию)

7,7 млрд долл. США

другие источники

10.1

Разработка ПСД

заключение государственной экспертизы

2025 год

10.2

Выбор подрядчика на строительство

договор с подрядчиком

2025 год

11

Совместное решение с китайским участником о стратегии реализации проекта "Увеличение мощности нефтепровода Кенкияк-Атырау (с 6 до 15 млн. тонн в год)"

протокол

2024 год

МЭ РК, КМГ (по согласованию)

подлежит определению

другие источники

12

Совместное решение с китайским участником о стратегии реализации проекта "Увеличение мощности нефтепровода Кенкияк-Кумколь (с 10 до 20 млн. тонн в год)"

протокол

2024 год

МЭ РК, КМГ (по согласованию)

подлежит определению

другие источники

Проекты недропользования

13

Проведение геологоразведочных работ Тургай палеозой (участок 8) по поиску углеводородов

бурение поисковой скважины глубиной 5 500 метров

2025 год

МЭ РК, КМГ (по согласованию)

минимальная рабочая программа 24,6 млн. долларов США

другие источники

14

Подготовка к добыче по сложному морскому проекту Каламкас/Хазар

разработка проектной документации;
получение разрешительных документов;
начало строительных работ.

2027 год

МЭ РК, КМГ (по согласованию)

1,48 млрд долл. США

другие источники

15

Начало геологоразведочных работ по сложному проекту Каратон-Подсолевой на суше

разработка проекта разведочных работ;
бурение и испытание (включая лабораторные исследования) первой поисковой скважины;
оперативный подсчет запасов

2027 год

МЭ РК, КМГ (по согласованию)

минимальная рабочая программа
55 млн. долл. США

другие источники

16

Проект обустройства месторождения "Рожковское" – 1 этап промышленной разработки

акт приемки объекта в эксплуатацию

2024 год

МЭ РК, КМГ (по согласованию)

75,7 млн. долл. США

другие источники

16.1

Ввод в эксплуатацию первой скважины (U-21)

акт приемки объекта в эксплуатацию

2023 год

16.2

Разработка проектирования объектов обустройства

проект

2023 год


16.3

Строительно-монтажные работы

акт промежуточной приемки

2024 год

17

Развитие проекта Урихтау

акт приемки объекта в эксплуатацию

2027 год

МЭ РК, КМГ (по согласованию)

подлежит определению

другие источники

17.1

Разработка ТЭО

заключение государственной экспертизы

2026 год

17.2

Разработка ПСД

заключение государственной экспертизы

2026 год

17.3

Проведение пуско-наладочных работ, ввод объекта в эксплуатацию

акт приемки объекта в эксплуатацию

2027 год

18

Проведение геологоразведочных работ на месторождении Абай

бурение поисковой скважины глубиной 2500 метров

2025 год

МЭ РК, КМГ (по согласованию)

14 796 млн. тенге

другие источники

19

Проведение геологоразведочных работ на месторождении аль-Фараби

утверждение дополнения к проекту разведочных работ с учетом изменения срока и объемов сейсмики 3Д

2025 год

МЭ РК, КМГ (по согласованию)

32,256 млн. тенге
 

другие источники

      Примечание: расшифровка аббревиатур:

      АО "НК "QazaqGaz" – акционерное общество "Национальная компания "QazaqGaz"

      КМГ – акционерное общество "Национальная компания "КазМунайГаз";

      КПО – Карачаганак Петролеум Оперейтинг Б.В.;

      МЭ РК – Министерство энергетики Республики Казахстан;

      НКОК – Норт Каспиан Оперейтинг Компани Н.В.;

      ОСРП – окончательное соглашение о разделе продукции;

      ПСД – проектно-сметная документация;

      ПУУД – проект управления устьевым давлением;

      СЭЗ "НИНТ" – специальная экономическая зона "Национальный индустриальный нефтехимический технопарк";

      ТЭО – технико-экономическое обоснование;

      ТОО – товарищество с ограниченной ответственностью.

      ____________________________________________________