"Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің мәселелері" туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 23 қазандағы № 701 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2025 жылғы 28 шiлдедегi № 561 қаулысы

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің мәселелері" туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 23 қазандағы № 701 қаулысына мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекiтiлген Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігі туралы ережеде:

      15-тармақта:

      1) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) төтенше жағдайлардың алдын алу және оларды жою;";

      5) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "5) азаматтық қорғаудың мемлекеттік жүйесін дамыту;";

      мынадай мазмұндағы 7) және 8) тармақшалармен толықтырылсын:

      "7) төтенше жағдай аймағындағы халыққа шұғыл медициналық және психологиялық көмек көрсету;

      8) азаматтық қорғау органдарын материалдық-техникалық жарақтандыру, азаматтық қорғау органдарының қызметкерлері мен әскери қызметшілерін кәсіби қызметтік және физикалық даярлау, оларды ұдайы әзірлікте ұстап тұру.";

      16-тармақта:

      1) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) мемлекеттің ішкі және сыртқы саясатының Қазақстан Республикасының Президенті айқындаған негізгі бағыттары және мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық саясатының, оның қорғаныс қабілеттілігінің, қауіпсіздігінің, қоғамдық тәртіпті қамтамасыз етудің Қазақстан Республикасының Үкіметі әзірлеген негізгі бағыттары негізінде және оларды орындау үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік материалдық резерв саласындағы мемлекеттік саясатты қалыптастырады;";

      мынадай мазмұндағы 1-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "1-1) өз құзыреті шегінде стратегиялық, реттеу, іске асыру және бақылау-қадағалау функцияларын жүзеге асырады;";

      10), 11) және 12) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "10) облыстардың, қалалардың, аудандардың азаматтық қорғаныс жоспарларын әзірлейді;

      11) өз құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін мемлекеттік органдардың, орталық және жергілікті атқарушы органдардың, ұйымдар мен азаматтардың орындауы үшін міндетті азаматтық қорғанысты дайындау және жүргізу мәселелері бойынша шешімдер қабылдайды;

      12) уәкілетті орган аумақтық органдарының, азаматтық қорғаныстың әскери бөлімдерінің жауынгерлік және жұмылдыру әзірлігін қамтамасыз етеді;";

      17) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "17) жедел резервтің материалдық құндылықтарын бөледі және пайдаланады;";

      22) және 23) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "22) республикалық азаматтық қорғау қызметтері туралы ережені әзірлейді және бекітеді;

      23) азаматтық қорғаныстың инженерлік-техникалық іс-шараларының мазмұны мен көлемі жөніндегі нұсқаулықты әзірлейді және бекітеді;";

      32), 33), 34) және 35) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "32) азаматтық қорғаныс мүлкін сақтау, есепке алу, есептен шығару және кәдеге жарату қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      33) азаматтық қорғаныстың қорғаныш құрылысжайларын есепке қою және есептен шығару қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      34) төтенше жағдайлар мен әскери қақтығыстар туындаған кезде немесе осы қақтығыстар салдарынан қорғану тәсілдері мен іс-қимылдарға азаматтық қорғаудың басқару органдары мен күштерінің басшыларын, мамандарын даярлаудың, халықты оқытудың оқу бағдарламасын әзірлейді және бекітеді;

      35) азаматтық қорғау саласында оқытудан өткен тыңдаушыларға берілетін бірыңғай үлгідегі сертификаттың нысанын бекітеді;";

      38), 39), 40) және 41) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "38) азаматтық қорғау органдарының және Министрлікке ведомстволық бағынысты мемлекеттік кәсіпорындардың қызметкерлері мен жұмыскерлері үшін арнаулы нысанды киім үлгілерін белгілейді;

      39) кәсіби өртке қарсы қызметтердің мамандарын даярлау, қайта даярлау және олардың біліктілігін арттыру жөніндегі өрт қауіпсіздігі саласындағы арнаулы оқу орталықтарына қойылатын біліктілік талаптарын әзірлейді және бекітеді;

      40) кәсіби өртке қарсы қызметтердің мамандарын арнайы даярлау бойынша оқыту курстарының бағдарламасын, сондай-ақ оларды бітіргені туралы куәліктің үлгісін әзірлейді және бекітеді;

      41) ерікті өрт сөндірушілерді бастапқы даярлаудың оқу бағдарламасын әзірлейді және бекітеді;";

      мынадай мазмұндағы 46-1) және 46-2) тармақшалармен толықтырылсын:

      "46-1) сейсмологиялық мониторинг жүргізу қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      46-2) сейсмикалық аймақтарға бөлудің (аудандастырудың) әртүрлі ауқымды карталарын және сейсмикалық қауіп-қатер карталарын әзірлеу және қолдану қағидаларын әзірлейді және бекітеді;";

      48) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "48) бейбіт және соғыс уақытында мемлекеттік құпияларды құрайтын мәліметтерді қорғауды және үздіксіз шифрланған байланысты қамтамасыз етеді;";

      50), 51), 52), 53), 54), 55), 55-1) және 56) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "50) ұйымдардың жұмыскерлері мен халықты өрт қауіпсіздігі шараларына оқыту қағидаларын, өрт қауіпсіздігі шараларына оқыту жөніндегі оқу бағдарламаларының мазмұнына қойылатын талаптарды әзірлейді және бекітеді;

      51) азаматтық қорғаудың мемлекеттік жүйесін ұйымдастыру және оның қызметі қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      52) азаматтық қорғаудың құлақтандыру жүйесін ұйымдастыру және бейбіт және соғыс уақытындағы төтенше жағдайлар кезінде халықты, басқару органдарын құлақтандыру қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      53) азаматтық қорғаныс мүлкін сатып алу, жасау және пайдалану қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      54) су айдындарындағы қауіпсіздік қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      55) кәсіби өртке қарсы қызметтердің қызметін жүзеге асыру қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      55-1) кәсіби өртке қарсы қызмет міндетті түрде құрылатын ұйымдар мен объектілердің тізбесін әзірлейді және бекітеді;

      56) азаматтық қорғау құралымдарын құру, күтіп-ұстау, материалдық-техникалық қамтамасыз ету, дайындау және оларды тарту қағидаларын әзірлейді және бекітеді;";

      58) және 59) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "58) азаматтық қорғаныс іс-шараларын ұйымдастыру және жүргізу қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      59) азаматтық қорғауды бейбіт жағдайдан соғыс жағдайына көшіру қағидаларын әзірлейді және бекітеді;";

      мынадай мазмұндағы 59-1), 59-2), 59-3), 59-4) және 59-5) тармақшалармен толықтырылсын:

      "59-1) соғыс уақытында эвакуациялық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      59-2) бейбіт уақытта эвакуациялық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      59-3) бес және одан көп адам қаза тапқан қауіпті өндірістік объектідегі еңбек қызметіне және аварияға байланысты емес жазатайым оқиғаларды тергеп-тексеру жөніндегі үкіметтік комиссия құру қағидаларын әзірлейді және оларды Қазақстан Республикасының Үкіметіне бекітуге ұсынады;

      59-4) өмір үшін қауіп-қатері жоғары болуына байланысты жетуі қиын жерлердің, су, таулы және спелеологиялық объектілердің тізбесін және азаматтық қорғау саласындағы уәкілетті органның аумақтық органдарына хабарлау тәртібін әзірлейді және бекітеді;

      59-5) азаматтық қорғау органдарында кинологиялық қызметті дамытуды қамтамасыз етеді;";

      63) және 64) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "63) халыққа және азаматтық қорғау саласындағы мамандарға хабар беру, білімді насихаттау, оқыту қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      64) төтенше жағдайлардың туындауына алып келген аварияларды, зілзалаларды, апаттарды тергеп-тексеру қағидаларын әзірлейді және бекітеді;";

      66), 67) және 68) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "66) кәсіби өртке қарсы қызметтерге қойылатын рұқсат беру талаптарын әзірлейді және бекітеді;

      67) жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік өртке қарсы қызмет бөлімшелері жоқ елді мекендерде өрт сөндіру пункттерін құру, оларды материалдық-техникалық жарақтандыру қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      68) дала өрттерін, сондай-ақ мемлекеттік өртке қарсы қызмет бөлімшелері жоқ елді мекендерде өрттерді сөндіру қағидаларын әзірлейді және бекітеді;";

      71) және 71-1) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "71) азаматтық қорғау органдары қызметкерлері санының нормативтерін әзірлейді және бекітеді;

      71-1) медициналық мекемелер мен оңалту орталықтарының базасында азаматтық қорғау органдарының қызметкерлерін, әскери қызметшілерін және жұмыскерлерін медициналық және психологиялық оңалту қағидаларын әзірлейді және бекітеді;";

      81) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "81) бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша азаматтық қорғау органдары қызметкерлерінің нысанды киімі мен арнаулы киім-кешегінің тиесілілік нормаларын бекітеді;";

      83), 84), 85), 86), 87), 88) және 89) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "83) сараптама ұйымдарына қойылатын рұқсат беру талаптарын әзірлейді және бекітеді;

      84) сараптама ұйымдарын аккредиттеу қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      85) өрт қауіпсіздігі саласында аудит жүргізу қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      86) зерттеу сынау өртке қарсы зертханаларының қызметін жүзеге асыру қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      87) өрт сөндіруді ұйымдастыру қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      88) өртке қарсы қызметтің жарғысын әзірлейді және бекітеді;

      89) ұйымдарда, елді мекендерде және объектілерде өрттердің алдын алу және сөндіру, өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету және өрттерді сөндіруге байланысты авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу жөніндегі жұмыстарды жүргізу құқығына кәсіби өртке қарсы қызметтерді аттестаттау қағидаларын әзірлейді және бекітеді;";

      мынадай мазмұндағы 89-2), 89-3), 89-4), 89-5), 89-6), 89-7) және 89-8) тармақшалармен толықтырылсын:

      "89-2) өрт автоматикасы жүйелерін монтаждау, баптау және оларға техникалық қызмет көрсету жөніндегі қызметті жүзеге асыруға рұқсат беру қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      89-3) өрт автоматикасы жүйелерін монтаждау, баптау және оларға техникалық қызмет көрсету жөніндегі қызметті жүзеге асыруға дара кәсіпкерлер мен заңды тұлғаларға қойылатын рұқсат беру талаптарын әзірлейді және бекітеді;

      89-4) адамдар жаппай болатын және биіктігі жиырма сегіз метрден асатын объектінің өрт қауіпсіздігі талаптарына сәйкестігі туралы қорытынды беру қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      89-5) адамдар жаппай болатын және биіктігі жиырма сегіз метрден асатын объектінің өрт қауіпсіздігі талаптарына сәйкестігі туралы қорытындының нысанын әзірлейді және бекітеді;

      89-6) белгіленген нормалар мен қағидалары жоқ объектілерді өртке қарсы қорғау ерекшелігін көрсететін арнаулы техникалық шарттарды келісу қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      89-7) өрт қауіпсіздігі саласында сақтандырылуға жататын, алаңы екі мың шаршы метрден асатын, адамдар жаппай болатын объектілердің тізбесін, сондай-ақ қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу, бақылау және қадағалау жөніндегі уәкілетті органмен келісу бойынша үшінші тұлғалардың өміріне, денсаулығына және мүлкіне зиян келтіргені үшін адамдар жаппай болатын объектілер иелерінің азаматтық-құқықтық жауапкершілігін жүктелген сақтандырудың үлгілік шартын әзірлейді және бекітеді;

      89-8) казармалық жағдайда болған кезде және (немесе) карантиндік іс-шараларға қатысқан кезде азаматтық қорғау органдарының қызметкерлері мен әскери қызметшілерін тамақпен қамтамасыз ету қағидаларын әзірлейді және бекітеді;";

      91) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "91) мемлекеттік материалдық резервтің материалдық құндылықтарын сақтау нормативтерін бекітеді;";

      174) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "174) азаматтық қорғау органдарының қызметкерлері мен әскери қызметшілерінің сыныптық біліктілігін айқындау қағидаларын әзірлейді және бекітеді;";

      174-5) және 175) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "174-5) азаматтық қорғау органдары үшін кадрлар даярлауды, олардың біліктілігін арттыруды және қайта даярлауды ұйымдастырады;

      175) азаматтық қорғау органдарында бірыңғай мемлекеттік кадр саясатын жүзеге асыруды қамтамасыз етеді;";

      мынадай мазмұндағы 175-20), 175-21) және 175-22) тармақшалармен толықтырылсын:

      "175-20) әскери немесе төтенше жағдайдың қолданылуы немесе терроризмге қарсы операция жүргізу кезеңінде немесе қарулы қақтығыс жағдайларында не табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдай жарияланған жерде төтенше жағдайларды жою немесе өрттерді сөндіру жөніндегі міндеттерді орындау кезінде азаматтық қорғау органдарының қызметкерлері мен әскери қызметшілерінің қызмет мерзімін есептеу және оларға ақшалай қамтылым төлеу қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      175-21) азаматтық қорғау органдарының қызметі бойынша ауысқан кезде көтерме жәрдемақыға, көлікте жол жүргені және өз мүлкін тасымалдағаны үшін жұмсалған шығындарының өтелуіне құқығы бар қызметкерлері лауазымдарының тізбесін әзірлейді;

      175-22) көлеңкелі экономикаға қарсы іс-қимыл жөніндегі мемлекеттік саясатты қалыптастыруға қатысады және шаралар қабылдайды;";

      178) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "178) табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар мен олардың салдарының алдын алу және оларды жою жөнінде шаралар қабылдау үшін броньнан шығару тәртібімен мемлекеттік резервтен материалдық құндылықтарды шығару туралы шешім қабылдайды;";

      180) және 181) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "180) Қазақстан Республикасының азаматтық қорғаныс бастығы мен орталық атқарушы органдар үшін қосалқы (қала сыртындағы) және жылжымалы басқару пункттерін құруды қамтамасыз етеді;

      181) азаматтық қорғау құралдарына қажеттілікті айқындау жөніндегі нұсқаулықты әзірлейді және бекітеді;";

      мынадай мазмұндағы 182-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "182-1) уәкілетті органның теңіз ұйымының қызметін үйлестіреді;";

      мынадай мазмұндағы 192-6) және 192-7) тармақшалармен толықтырылсын:

      "192-6) азаматтық қорғаныс саласындағы мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру кезінде бұзушылықтардың жасалу фактілерін және азаматтық қорғаныс саласындағы мемлекеттік бақылау жөніндегі мемлекеттік инспекторлардың әрекеттерін тіркеп-белгілеу үшін техникалық құралдарды пайдаланады;

      192-7) азаматтық қорғаныс саласындағы мемлекеттік бақылау мен қадағалауды жүзеге асыру кезінде бұзушылықтардың жасалу фактілерін және азаматтық қорғау органдары қызметкерлерінің әрекеттерін тіркеп-белгілеу үшін техникалық құралдарды пайдалану нұсқаулығын әзірлейді және бекітеді;";

      204) және 205) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "204) өз құзыреті шегінде азаматтық қорғау органдарының қызметкерлері мен әскери қызметшілерін қызметке қабылдауды, қызмет бойынша ауыстыруды, қызметтен шығаруды, әскери және арнаулы атақтар беру мәселелерін шешуді жүзеге асырады;

      205) ведомстволық наградалармен наградтайды және Қазақстан Республикасының Президентіне мемлекеттік наградалармен наградтауға ұсыным енгізеді;";

      мынадай мазмұндағы 206-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "206-1) мұнай өнімдерін беру жөніндегі бірыңғай оператор карточкалық жүйе бойынша мұнай өнімдерін сатып алудан бас тартқан кезде мұнай өнімдерін тиісті жылға арналған бюджет қаражаты есебінен бәсекелестік негізде дербес сатып алады;";

      207-1) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "207-1) қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен теңізге және Қазақстан Республикасының сақтандыру аймағында мұнайдың төгілуін жою үшін сезімталдық индекстері бар экологиялық сезімталдық картасын әзірлеуге және келісуге қатысады;";

      216) және 217) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "216) мемлекеттік органдардың әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және оларды жою, әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайлар мен олардың салдарының алдын алу және оларды жою жөнінде шаралар қабылдау үшін броньнан шығару тәртібімен мемлекеттік материалдық резервтен материалдық құндылықтарды шығару жөніндегі шешімдерін келіседі;

      217) сауда қызметін реттеу саласындағы уәкілетті органның және агроөнеркәсіптік кешенді дамыту саласындағы уәкілетті органның сауда қызметінің субъектілерін – шығарылатын материалдық құндылықтарды алушыларды, олардың көлемін, бағасын және сауда үстемеақысының мөлшерін көрсете отырып, нарыққа реттеушілік ықпал ету үшін мемлекеттік материалдық резервтен материалдық құндылықтарды шығару қажеттілігі туралы ұсыныстарын келіседі;";

      219-2) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "219-2) өрт қауіпсіздігі саласындағы қызметті немесе қызметтің жекелеген түрлерін тоқтата тұру туралы актінің нысанын әзірлейді және бекітеді;";

      222) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "222) жаңарту тәртібімен мемлекеттік материалдық резервтен материалдық құндылықтарды шығару туралы шешімдер қабылдайды;";

      228) тармақша алып тасталсын;

      228-1), 229) және 230) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "228-1) бұзылуы жедел ден қою шараларын қолдануға алып келетін өнеркәсіптік қауіпсіздік талаптарының тізбесін әзірлейді және бекітеді, сондай-ақ талаптарды нақты бұзушылықтарға қатысты жедел ден қою шарасының нақты түрін осы шараның қолданылу мерзімін көрсете отырып (қажет болған жағдайда) айқындайды;

      229) мемлекеттік резерв жүйесінің ведомстволық бағынысты ұйымында сақталатын жұмылдыру резервінің броньнан шығарылған материалдық құндылықтарын ауыстыру туралы шешім қабылдайды;

      230) мемлекеттік резервтің жаңартылуға жататын материалдық құндылықтарын және номенклатура өзгерген кезде броньнан шығарылған материалдық құндылықтарды алушы мемлекеттік органдармен келісу бойынша мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органның шешімімен басқа мемлекеттік органдардың, мемлекеттік резерв жүйесінің ведомстволық бағынысты ұйымының балансына өтеусіз негізде беруді жүзеге асырады;";

      мынадай мазмұндағы 235-1) және 235-2) тармақшалармен толықтырылсын:

      "235-1) жұмылдыру дайындығы саласындағы уәкілетті органмен келісу бойынша тиісті салада жұмылдыру тапсырысын орындау үшін қажетті тауарлардың тізбесін айқындау және көлемдерін есептеу әдістемесін әзірлейді және бекітеді;

      235-2) мүдделі мемлекеттік органдардың қатысуымен номенклатура өзгерген кезде броньнан шығару тәртібімен мемлекеттік резервтен материалдық құндылықтарды шығару туралы шешімнің жобасын әзірлейді және оны Қазақстан Республикасының Үкіметіне бекітуге енгізеді;";

      237) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "237) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес азаматтық қорғау, мемлекеттік резерв, өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы нормативтік құқықтық актілерді әзірлейді және бекітеді;";

      249) және 249-1) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "249) ұйымдардағы, елді мекендердегі және объектілердегі өрттердің алдын алу және оларды сөндіру, өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету және өртті сөндіруге байланысты авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу бойынша жұмыстарды жүргізу құқығына кәсіби өртке қарсы қызметтерді аттестаттауды жүргізеді;

      249-1) мемлекеттің ішкі және сыртқы саясатының Қазақстан Республикасының Президенті айқындаған негізгі бағыттары және мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық саясатының, оның қорғаныс қабілеттілігінің, қауіпсіздігінің, қоғамдық тәртіпті қамтамасыз етудің Қазақстан Республикасының Үкіметі әзірлеген негізгі бағыттары негізінде және оларды орындау үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік материалдық резерв саласындағы мемлекеттік саясатты қалыптастырады;";

      258) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "258) алушымен қарыз алу тәртібімен мемлекеттік материалдық резервтен материалдық құндылықтарды шығару туралы шарттар (келісімшарттар) жасасады;";

      259) тармақша алып тасталсын;

      261) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "261) мемлекеттік материалдық резервтің материалдық құндылықтарын сақтау пункттерінде, мемлекеттік резерв жүйесінің ведомстволық бағынысты ұйымында және жұмылдыру тапсырыстары белгіленген ұйымдарда сақталатын материалдық құндылықтарды түгендеуді жүргізеді;";

      263-1), 263-2), 264) және 265) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "263-1) қарыз алу тәртібімен мемлекеттік материалдық резервтен материалдық құндылықтарды шығару туралы шешім қабылдайды;

      263-2) мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органмен келісу бойынша жою немесе кәдеге жарату үшін броньнан шығару тәртібімен мемлекеттік материалдық резервтен материалдық құндылықтарды шығару туралы шешім қабылдайды;

      264) мемлекеттік материалдық резервке материалдық құндылықтарды қоюға тапсырыстарды орналастырады;

      265) мемлекеттің ішкі және сыртқы саясатының Қазақстан Республикасының Президенті айқындаған негізгі бағыттары және мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық саясатының, оның қорғаныс қабілеттілігінің, қауіпсіздігінің, қоғамдық тәртіпті қамтамасыз етудің Қазақстан Республикасының Үкіметі әзірлеген негізгі бағыттары негізінде және оларды орындау үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік материалдық резерв саласындағы мемлекеттік саясатты қалыптастырады;";

      мынадай мазмұндағы 269-17) және 269-18) тармақшалармен толықтырылсын:

      "269-17) қауіпті өндірістік объектілерді жаңарту мен техникалық қайта жарақтандырудың жиынтық жоспарын келіседі;

      269-18) өндірістік бақылау қызметтерінің лауазымды адамдары санының нормативтерін әзірлейді және бекітеді;";

      мынадай мазмұндағы 294-1) және 294-2) тармақшалармен толықтырылсын:

      "294-1) төтенше жағдайлардың алдын алу саласындағы мемлекеттік бақылауды жүзеге асырады;

      294-2) төтенше жағдайлардың алдын алу жөніндегі талаптарды әзірлейді және бекітеді;".

      2. Осы қаулы:

      1) 2025 жылғы 30 маусымнан бастап қолданысқа енгізілетін 1-тармақтың сегізінші, тоғызыншы, оныншы абзацтарын;

      2) 2025 жылғы 25 тамыздан бастап қолданысқа енгізілетін 1-тармақтың жетпіс тоғызыншы, сексенінші, сексен бірінші, сексен екінші, сексен үшінші, сексен төртінші, сексен бесінші, сексен алтыншы, бір жүз он бірінші, бір жүз он екінші, бір жүз қырық бесінші, бір жүз қырық алтыншы, бір жүз қырық жетінші абзацтарын;

      3) 2026 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізілетін 1-тармақтың бір жүз жиырма екінші, бір жүз жиырма төртінші абзацтарын;

      4) 2027 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізілетін 1-тармақтың бір жүз жиырма сегізінші, бір жүз отыз сегізінші, бір жүз отыз тоғызыншы, бір жүз қырық сегізінші, бір жүз қырық тоғызыншы, бір жүз елуінші абзацтарын қоспағанда, қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
О. Бектенов

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 23 октября 2020 года № 701 "Вопросы Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 28 июля 2025 года № 561

      Примечание ИЗПИ!
Введение в действие см. п. 2.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 23 октября 2020 года № 701 "Вопросы Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан" следующие изменения и дополнения:

      в Положении о Министерстве по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан, утвержденном указанным постановлением:

      в пункте 15:

      подпункт 1) изложить в следующей редакции:

      "1) предупреждение и ликвидация чрезвычайных ситуаций;";

      подпункт 5) изложить в следующей редакции:

      "5) развитие государственной системы гражданской защиты;";

      дополнить подпунктами 7) и 8) следующего содержания:

      "7) оказание экстренной медицинской и психологической помощи населению, находящемуся в зоне чрезвычайной ситуации;

      8) материально-техническое оснащение органов гражданской защиты, профессиональная служебная и физическая подготовка сотрудников и военнослужащих органов гражданской защиты, поддержание их в постоянной готовности.";

      в пункте 16:

      подпункт 1) изложить в следующей редакции:

      "1) на основе и во исполнение основных направлений внутренней и внешней политики государства, определенных Президентом Республики Казахстан, и основных направлений социально-экономической политики государства, его обороноспособности, безопасности, обеспечения общественного порядка, разработанных Правительством Республики Казахстан, формирует государственную политику в сфере гражданской защиты в соответствии с законодательством Республики Казахстан;";

      дополнить подпунктом 1-1) следующего содержания:

      "1-1) осуществляет стратегические, регулятивные, реализационные и контрольно-надзорные функции в пределах своей компетенции;";

      подпункты 10), 11) и 12) изложить в следующей редакции:

      "10) разрабатывает планы гражданской обороны областей, городов, районов;

      11) принимает в пределах своей компетенции решения по вопросам подготовки и ведения гражданской обороны, обязательные для исполнения государственными органами, непосредственно подчиненными и подотчетными Президенту Республики Казахстан, центральными и местными исполнительными органами, организациями и гражданами;

      12) обеспечивает боевую и мобилизационную готовность территориальных органов уполномоченного органа, воинских частей гражданской обороны;";

      подпункт 17) изложить в следующей редакции:

      "17) выделяет и использует материальные ценности оперативного резерва;";

      подпункты 22) и 23) изложить в следующей редакции:

      "22) разрабатывает и утверждает положение о республиканских службах гражданской защиты;

      23) разрабатывает и утверждает инструкцию по содержанию и объемам инженерно-технических мероприятий гражданской обороны;";

      подпункты 32), 33), 34) и 35) изложить в следующей редакции:

      "32) разрабатывает и утверждает правила хранения, учета, списания и утилизации имущества гражданской обороны;

      33) разрабатывает и утверждает правила постановки на учет и снятия с учета защитных сооружений гражданской обороны;

      34) разрабатывает и утверждает учебную программу подготовки руководителей, специалистов органов управления и сил гражданской защиты, обучения населения способам защиты и действиям при возникновении чрезвычайных ситуаций и военных конфликтов или вследствие этих конфликтов;

      35) утверждает форму сертификата единого образца, выдаваемого слушателям, прошедшим обучение в сфере гражданской защиты;";

      подпункты 38), 39), 40) и 41) изложить в следующей редакции:

      "38) устанавливает образцы специальной форменной одежды для сотрудников и работников органов гражданской защиты и подведомственных Министерству государственных предприятий;

      39) разрабатывает и утверждает квалификационные требования к специализированным учебным центрам в области пожарной безопасности по подготовке, переподготовке и повышению квалификации специалистов профессиональных противопожарных служб;

      40) разрабатывает и утверждает программу курсов обучения по специальной подготовке специалистов профессиональных противопожарных служб, а также образец свидетельства об их окончании;

      41) разрабатывает и утверждает учебную программу первоначальной подготовки добровольных пожарных;";

      дополнить подпунктами 46-1) и 46-2) следующего содержания:

      "46-1) разрабатывает и утверждает правила ведения сейсмологического мониторинга;

      46-2) разрабатывает и утверждает правила разработки и применения разномасштабных карт сейсмического зонирования (районирования) и карт сейсмического риска;";

      подпункт 48) изложить в следующей редакции:

      "48) обеспечивает защиту сведений, составляющих государственные секреты, и бесперебойную шифрованную связь в мирное и военное время;";

      подпункты 50), 51), 52) 53), 54), 55), 55-1) и 56) изложить в следующей редакции:

      "50) разрабатывает и утверждает правила обучения работников организаций и населения мерам пожарной безопасности, требования к содержанию учебных программ по обучению мерам пожарной безопасности;

      51) разрабатывает и утверждает правила организации и деятельности государственной системы гражданской защиты;

      52) утверждает правила организации системы оповещения гражданской защиты и оповещения населения, органов управления при чрезвычайных ситуациях в мирное и военное время;

      53) разрабатывает и утверждает правила приобретения, создания и использования имущества гражданской обороны;

      54) разрабатывает и утверждает правила безопасности на водоемах;

      55) разрабатывает и утверждает правила осуществления деятельности профессиональных противопожарных служб;

      55-1) разрабатывает и утверждает перечень организаций и объектов, на которых в обязательном порядке создается профессиональная противопожарная служба;

      56) разрабатывает и утверждает правила создания, содержания, материально-технического обеспечения, подготовки и привлечения формирований гражданской защиты;";

      подпункты 58) и 59) изложить в следующей редакции:

      "58) разрабатывает и утверждает правила организации и ведения мероприятий гражданской обороны;

      59) разрабатывает и утверждает правила перевода гражданской защиты с мирного на военное положение;";

      дополнить подпунктами 59-1), 59-2), 59-3), 59-4) и 59-5) следующего содержания:

      "59-1) разрабатывает и утверждает правила организации и проведения эвакуационных мероприятий в военное время;

      59-2) разрабатывает и утверждает правила организации и проведения эвакуационных мероприятий в мирное время;

      59-3) разрабатывает правила создания правительственной комиссии по расследованию несчастных случаев, не связанных с трудовой деятельностью и аварией на опасном производственном объекте, при которых погибло пять и более человек, и представляет их на утверждение в Правительство Республики Казахстан;

      59-4) разрабатывает и утверждает перечень труднодоступных местностей, водных, горных и спелеологических объектов, связанных с повышенным риском для жизни, и порядок информирования территориальных органов уполномоченного органа в сфере гражданской защиты;

      59-5) обеспечивает развитие кинологической службы в органах гражданской защиты;";

      подпункты 63) и 64) изложить в следующей редакции:

      "63) разрабатывает и утверждает правила информирования, пропаганды знаний, обучения населения и специалистов в сфере гражданской защиты;

      64) разрабатывает и утверждает правила расследования аварий, бедствий, катастроф, приведших к возникновению чрезвычайных ситуаций;";

      подпункты 66), 67) и 68) изложить в следующей редакции:

      "66) разрабатывает и утверждает разрешительные требования, предъявляемые к профессиональным противопожарным службам;

      67) разрабатывает и утверждает правила создания местными исполнительными органами пунктов пожаротушения, их материально-технического оснащения в населенных пунктах, в которых отсутствуют подразделения государственной противопожарной службы;

      68) разрабатывает и утверждает правила тушения степных пожаров, а также пожаров в населенных пунктах, в которых отсутствуют подразделения государственной противопожарной службы;";

      подпункты 71) и 71-1) изложить в следующей редакции:

      "71) разрабатывает и утверждает нормативы численности сотрудников органов гражданской защиты;

      71-1) разрабатывает и утверждает правила медицинской и психологической реабилитации сотрудников, военнослужащих и работников органов гражданской защиты на базе медицинских учреждений и реабилитационных центров;";

      подпункт 81) изложить в следующей редакции:

      "81) утверждает по согласованию с центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию нормы положенности форменной одежды и специального обмундирования сотрудников органов гражданской защиты;";

      подпункты 83), 84), 85), 86), 87), 88) и 89) изложить в следующей редакции:

      "83) разрабатывает и утверждает разрешительные требования, предъявляемые к экспертным организациям;

      84) разрабатывает и утверждает правила аккредитации экспертных организаций;

      85) разрабатывает и утверждает правила проведения аудита в области пожарной безопасности;

      86) разрабатывает и утверждает правила осуществления деятельности исследовательских испытательных пожарных лабораторий;

      87) разрабатывает и утверждает правила организации тушения пожаров;

      88) разрабатывает и утверждает устав службы противопожарной службы;

      89) разрабатывает и утверждает правила аттестации профессиональных противопожарных служб на право проведения работ по предупреждению и тушению пожаров, обеспечению пожарной безопасности и проведению аварийно-спасательных работ, связанных с тушением пожаров в организациях, населенных пунктах и на объектах;";

      дополнить подпунктами 89-2), 89-3), 89-4), 89-5), 89-6), 89-7) и 89-8) следующего содержания:

      "89-2) разрабатывает и утверждает правила выдачи разрешения на осуществление деятельности по монтажу, наладке и техническому обслуживанию систем пожарной автоматики;

      89-3) разрабатывает и утверждает разрешительные требования, предъявляемые к индивидуальным предпринимателям и юридическим лицам на осуществление деятельности по монтажу, наладке и техническому обслуживанию систем пожарной автоматики;

      89-4) разрабатывает и утверждает правила выдачи заключения о соответствии объекта с массовым пребыванием людей и высотой более двадцати восьми метров требованиям пожарной безопасности;

      89-5) разрабатывает и утверждает форму заключения о соответствии объекта с массовым пребыванием людей и высотой более двадцати восьми метров требованиям пожарной безопасности;

      89-6) разрабатывает и утверждает правила согласования специальных технических условий, отражающих специфику противопожарной защиты объектов, на которые отсутствуют установленные нормы и правила;

      89-7) разрабатывает и утверждает перечень объектов с массовым пребыванием людей с площадью более двух тысяч квадратных метров, подлежащих страхованию в области пожарной безопасности, а также типовой договор вмененного страхования гражданско-правовой ответственности владельцев объектов с массовым пребыванием людей за причинение вреда жизни, здоровью и имуществу третьих лиц по согласованию с уполномоченным органом по регулированию, контролю и надзору финансового рынка и финансовых организаций;

      89-8) разрабатывает и утверждает правила обеспечения питанием сотрудников и военнослужащих органов гражданской защиты при нахождении на казарменном положении и (или) при участии в карантинных мероприятиях;";

      подпункт 91) изложить в следующей редакции:

      "91) утверждает нормативы хранения материальных ценностей государственного материального резерва;";

      подпункт 174) изложить в следующей редакции:

      "174) разрабатывает и утверждает правила определения классной квалификации сотрудников и военнослужащих органов гражданской защиты;";

      подпункты 174-5) и 175) изложить в следующей редакции:

      "174-5) организует подготовку, повышение квалификации и переподготовку кадров для органов гражданской защиты;

      175) обеспечивает осуществление единой государственной кадровой политики в органах гражданской защиты;";

      дополнить подпунктами 175-20), 175-21) и 175-22) следующего содержания:

      "175-20) разрабатывает и утверждает правила исчисления срока службы и выплаты денежного содержания сотрудникам и военнослужащим органов гражданской защиты при выполнении задач по ликвидации чрезвычайных ситуаций или тушению пожаров в период действия военного или чрезвычайного положения или проведения антитеррористической операции, или в условиях вооруженного конфликта либо в местности, где объявлена чрезвычайная ситуация природного и техногенного характера;

      175-21) разрабатывает перечень должностей сотрудников органов гражданской защиты, имеющих право при перемещениях по службе на подъемное пособие, возмещение затрат за проезд на транспорте и перевозку собственного имущества;

      175-22) участвует в формировании государственной политики и принимает меры по противодействию теневой экономике;";

      подпункт 178) изложить в следующей редакции:

      "178) принимает решение о выпуске материальных ценностей из государственного материального резерва для принятия мер по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера и их последствий в порядке разбронирования;";

      подпункты 180) и 181) изложить в следующей редакции:

      "180) обеспечивает создание запасных (загородных) и подвижных пунктов управления для начальника гражданской обороны Республики Казахстан и центральных исполнительных органов;

      181) разрабатывает и утверждает инструкцию по определению потребности в средствах гражданской защиты;";

      дополнить подпунктом 182-1) следующего содержания:

      "182-1) координирует деятельность морской организации уполномоченного органа;";

      дополнить подпунктами 192-6) и 192-7) следующего содержания:

      "192-6) использует технические средства при осуществлении государственного контроля в области гражданской обороны для фиксации фактов совершения нарушений и действий государственных инспекторов по государственному контролю в области гражданской обороны;

      192-7) разрабатывает и утверждает инструкцию использования технических средств при осуществлении государственного контроля и надзора в области гражданской обороны для фиксации фактов совершения нарушений и действий сотрудников органов гражданской защиты;";

      подпункты 204) и 205) изложить в следующей редакции:

      "204) осуществляет прием на службу сотрудников и военнослужащих органов гражданской защиты, перемещение по службе, увольнение со службы, решение вопросов присвоения воинских и специальных званий в пределах своей компетенции;

      205) награждает ведомственными наградами и вносит Президенту Республики Казахстан представление к награждению государственными наградами;";

      дополнить подпунктом 206-1) следующего содержания:

      "206-1) при отказе единого оператора по поставке нефтепродуктов приобретать нефтепродукты по карточной системе самостоятельно закупает нефтепродукты на конкурентной основе за счет бюджетных средств на соответствующий год;";

      подпункт 207-1) изложить в следующей редакции:

      "207-1) участвует в разработке и согласовании карты экологической чувствительности с индексами чувствительности для ликвидации разливов нефти на море и в предохранительной зоне Республики Казахстан в порядке, определяемом уполномоченным органом в области охраны окружающей среды;";

      подпункты 216) и 217) изложить в следующей редакции:

      "216) согласовывает решения государственных органов по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций социального характера, выпуску материальных ценностей из государственного материального резерва для принятия мер по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций социального характера и их последствий в порядке разбронирования;

      217) согласовывает предложения уполномоченного органа в области регулирования торговой деятельности и уполномоченного органа в области развития агропромышленного комплекса о необходимости выпуска материальных ценностей из государственного материального резерва для оказания регулирующего воздействия на рынок с указанием субъектов торговой деятельности – получателей, объема, цены и размера торговой надбавки выпускаемых материальных ценностей;";

      подпункт 219-2) изложить в следующей редакции:

      "219-2) разрабатывает и утверждает форму акта о приостановлении деятельности или отдельных видов деятельности в области пожарной безопасности;";

      подпункт 222) изложить в следующей редакции:

      "222) принимает решения о выпуске материальных ценностей из государственного материального резерва в порядке освежения;";

      подпункт 228) исключить;

      подпункты 228-1), 229) и 230) изложить в следующей редакции:

      "228-1) разрабатывает и утверждает перечень требований промышленной безопасности, нарушение которых влечет применение мер оперативного воздействия, а также определяет в отношении конкретных нарушений требований конкретный вид меры оперативного воздействия с указанием срока действия данной меры (при необходимости);

      229) принимает решение о перемещении разбронированных материальных ценностей мобилизационного резерва, хранящихся в подведомственной организации системы государственного резерва;

      230) по решению уполномоченного органа по управлению государственным имуществом, по согласованию с государственными органами – получателями осуществляет передачу на безвозмездной основе материальных ценностей государственного резерва, подлежащих освежению, и разбронированных материальных ценностей при изменении номенклатуры на баланс других государственных органов, подведомственной организации системы государственного резерва;";

      дополнить подпунктами 235-1) и 235-2) следующего содержания:

      "235-1) разрабатывает и утверждает методику определения перечня и расчета объемов товаров, необходимых для выполнения мобилизационного заказа в соответствующей сфере, по согласованию с уполномоченным органом в области мобилизационной подготовки;

      235-2) с участием заинтересованных государственных органов при изменении номенклатуры разрабатывает проект решения о выпуске материальных ценностей из государственного резерва в порядке разбронирования и вносит его на утверждение в Правительство Республики Казахстан;";

      подпункт 237) изложить в следующей редакции:

      "237) разрабатывает и утверждает нормативные правовые акты в сфере гражданской защиты, в области государственного резерва, промышленной безопасности в соответствии с законодательством Республики Казахстан;";

      подпункты 249) и 249-1) изложить в следующей редакции:

      "249) проводит аттестацию профессиональных противопожарных служб на право проведения работ по предупреждению и тушению пожаров, обеспечению пожарной безопасности и проведению аварийно-спасательных работ, связанных с тушением пожаров, в организациях, населенных пунктах и на объектах;

      249-1) на основе и во исполнение основных направлений внутренней и внешней политики государства, определенных Президентом Республики Казахстан, и основных направлений социально-экономической политики государства, его обороноспособности, безопасности, обеспечения общественного порядка, разработанных Правительством Республики Казахстан, формирует государственную политику в области государственного материального резерва в соответствии с законодательством Республики Казахстан;";

      подпункт 258) изложить в следующей редакции:

      "258) заключает договоры (контракты) с получателем о выпуске материальных ценностей из государственного материального резерва в порядке заимствования;";

      подпункт 259) исключить;

      подпункт 261) изложить в следующей редакции:

      "261) проводит инвентаризацию материальных ценностей, хранящихся в пунктах хранения материальных ценностей государственного материального резерва, подведомственной организации системы государственного резерва и организациях, которым установлены мобилизационные заказы;";

      подпункты 263-1), 263-2), 264) и 265) изложить в следующей редакции:

      "263-1) принимает решение о выпуске материальных ценностей из государственного материального резерва в порядке заимствования;

      263-2) по согласованию с уполномоченным органом по управлению государственным имуществом принимает решение о выпуске материальных ценностей из государственного материального резерва в порядке разбронирования для уничтожения или утилизации;

      264) размещает заказы на поставку материальных ценностей в государственный материальный резерв;

      265) на основе и во исполнение основных направлений внутренней и внешней политики государства, определенных Президентом Республики Казахстан, и основных направлений социально-экономической политики государства, его обороноспособности, безопасности, обеспечения общественного порядка, разработанных Правительством Республики Казахстан, формирует государственную политику в области промышленной безопасности в соответствии с законодательством Республики Казахстан;";

      дополнить подпунктами 269-17) и 269-18) следующего содержания:

      "269-17) согласовывает сводный план обновления и технического перевооружения опасных производственных объектов;

      269-18) разрабатывает и утверждает нормативы численности должностных лиц служб производственного контроля;";

      дополнить подпунктами 294-1) и 294-2) следующего содержания:

      "294-1) осуществляет государственный контроль в области предупреждения чрезвычайных ситуаций;

      294-2) разрабатывает и утверждает требования по предупреждению чрезвычайных ситуаций;".

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его подписания, за исключением:

      1) абзацев восьмого, девятого, десятого пункта 1, которые вводятся в действие с 30 июня 2025 года;

      2) абзацев семьдесят девятого, восьмидесятого, восемьдесят первого, восемьдесят второго, восемьдесят третьего, восемьдесят четвертого, восемьдесят пятого, восемьдесят шестого, сто одиннадцатого, сто двенадцатого, сто сорок пятого, сто сорок шестого, сто сорок седьмого пункта 1, которые вводятся в действие с 25 августа 2025 года;

      3) абзацев сто двадцать второго, сто двадцать четвертого пункта 1, которые вводятся в действие с 1 января 2026 года;

      4) абзацев сто двадцать восьмого, сто тридцать восьмого, сто тридцать девятого, сто сорок восьмого, сто сорок девятого, сто пятидесятого пункта 1, которые вводятся в действие с 1 января 2027 года.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
О. Бектенов