Жоспарланатын мемлекеттік тапсырмаларға монополияға қарсы органның қорытындысын беру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі Төрағасының 2025 жылғы 28 мамырдағы № 113/ОД бұйрығы

      Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 16-бабының 3-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Жоспарланатын мемлекеттік тапсырмаларға монополияға қарсы органның қорытындысын беру қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігінің (бұдан әрі – Агенттік) Экономикалық шоғырлану және мемлекеттік кәсіпорындарды бақылау департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрыққа қол қойылған күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде оны қазақ және орыс тілдерінде ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      2) осы бұйрықты Агенттіктің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Агенттік төрағасының орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.

      Төраға М. Омаров

  Қазақстан Республикасы
Бәсекелестікті қорғау және
дамыту агенттігі Төрағасының
міндетін атқарушы
2025 жылғы 28 мамырдағы
№113/ҢҚ бұйрығымен
бекітілген

Жоспарланатын мемлекеттік тапсырмаларға монополияға қарсы органның қорытындысын беру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Жоспарланатын мемлекеттік тапсырмаларға монополияға қарсы органның қорытындысын беру қағидалары Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 16-бабының 3-тармағының сәйкес әзірленді және Кодекстің 16-бабы 2-тармағының бірінші бөлігінде көзделген өлшемшарттарға сәйкестігі тұрғысынан қорытынды беру тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) мемлекеттік тапсырманы орындаушы – мемлекеттік тапсырманың орындалуына жауапты заңды тұлға;

      2) монополияға қарсы орган – бәсекелестікті қорғау және монополистік қызметті шектеу саласындағы басшылықты, мемлекеттік монополия саласына жатқызылған қызметті бақылауды және реттеуді жүзеге асыратын мемлекеттік орган.

2-тарау. Жоспарланатын мемлекеттік тапсырмаларға өлшемшарттарға сәйкестігі тұрғысынан қорытынды беру тәртібі

      3. Жоспарланатын мемлекеттік тапсырмаларға монополияға қарсы органның қорытындысын беру үшін монополияға қарсы орган бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің мемлекеттік қызметтерді көрсетуге немесе басқа да міндеттерді мемлекеттік тапсырма нысанында іске асыруға ұсынысын (бұдан әрі – ұсыныс) осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша қарайды.

      Бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің ұсынысына мемлекеттік тапсырманың осы Қағидалардың 8-тармағында көрсетілген бір немесе бірнеше өлшемшартқа сәйкестігін растайтын материалдар, оның ішінде:

      1) жекелеген мемлекеттік қызметтерді көрсетуге және басқа да міндеттерді еркін нысанда орындауға мемлекеттік тапсырысты алу қажеттілігін растайтын негіздеме (мәліметтер, құжаттар);

      2) мемлекеттік тапсырманы орындаушының бекітілген жарғысының көшірмесі;

      3) мемлекеттік тапсырманы осы Қағидалардың 8-тармағында көрсетілген өлшемшарттарға жатқызуды және мемлекеттік тапсырманы іске асырудың орындылығын растайтын мемлекеттік басқарудың тиісті саласына (аясына) басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті мемлекеттік органның талдауы қоса беріледі.

      4. Монополияға қарсы орган жоспарланатын мемлекеттік тапсырмаларға өлшемшарттарға сәйкестігі тұрғысынан қорытындыны бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің ұсынысы келіп түскен кезден бастап отыз жұмыс күні ішінде береді.

      5. Жоспарланған мемлекеттік тапсырмаларға монополияға қарсы органның қорытындысын беру мақсатында монополияға қарсы орган шешім қабылдау үшін қажетті қосымша негіздеуші материалдарды нарық субъектілерінен және (немесе) мемлекеттік органдардан кемінде бес жұмыс күні болып белгіленген мерзімде сұратуға құқылы.

      Мәліметтер және (немесе) құжаттар ұсынылғанға дейін жоспарланатын мемлекеттік тапсырмаларға монополияға қарсы органның қорытындысын беру мерзімі он жұмыс күніне тоқтатыла тұрады, бұл туралы қарау мерзімі тоқтатыла тұрған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде бюджеттік бағдарламалар әкімшісіне хабарланады.

      Монополияға қарсы орган нарық субъектілерінің және (немесе) мемлекеттік органдардың қосымша негіздеуші материалдары ұсынылғаннан кейін қорытынды беру мерзімін қайта бастайды.

      6. Жоспарланатын мемлекеттік тапсырмаларға монополияға қарсы органның қорытындысын беру кезінде:

      1) ресми статистикалық ақпарат деректері;

      2) монополияға қарсы органның және оның аумақтық бөлімшелерінің өз зерттеулерінің деректері;

      3) қауымдастықтардың, қоғамдық бірлестіктердің, "Атамекен" Қазақстан Республикасы Ұлттық кәсіпкерлер палатасының деректері;

      4) маркетингтік, әлеуметтік зерттеулердің, іріктеп сауалнамалардың және нарық субъектілеріне, азаматтарға, қоғамдық ұйымдарға сауалнама жүргізу деректері;

      5) орталық мемлекеттік органдардан, жеке, заңды тұлғалардан, жергілікті атқарушы және өкілді органдардан алынған мәліметтер;

      6) монополияға қарсы органның бұрын берілген қорытындылары пайдаланылады.

      7. Жоспарланатын мемлекеттік тапсырмаларға монополияға қарсы органның қорытындысын беру мынадай кезеңдерді қамтиды:

      1) мемлекеттік тапсырманың нысанасын өлшемшарттарға сәйкестігіне айқындау;

      2) мемлекеттік тапсырманы іске асырудың орындылығын бағалау;

      3) қорытынды дайындау. 

      8. Мемлекеттік тапсырманың нысанасын мынадай өлшемшарттардың біріне немесе бірнешеуіне сәйкестігі тұрғысынан айқындау:

      1) мемлекеттің ұлттық қауіпсіздігін, қорғаныс қабілетін қамтамасыз етудің немесе қоғам мүдделерін қорғаудың өзге мүмкіндігінің болмауы;

      2) қоғамдық мүдделер мен ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мемлекеттік меншіктегі стратегиялық объектілерді, аса маңызды объектілерді, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылым объектілерін қолдану, пайдалану және күтіп-ұстау;

      3) тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тиісті нарығында бәсекелестіктің болмауы;

      4) тауардың, жұмыстың, көрсетілетін қызметтің, зияткерлік меншік объектілерінің ерекшелігі мен бірегейлігі.

      9. Мемлекеттік тапсырманы іске асырудың орындылығын бағалау Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасының шеңберінде конкурстық негізде көрсетілген қызметті (тапсырысты) сатып алу мүмкіндігін зерделеу арқылы жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік тапсырманы іске асырудың орындылығын бағалау кезінде, оның ішінде:

      1) мемлекеттік сатып алу веб-порталын талдау нәтижесінде алынған ұқсас не бірін-бірі алмастыратын тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді конкурстық негізде сатып алу туралы мәліметтер;

      2) қызметтің осындай түрін жүзеге асыратын кәсіпкерлік субъектілерінің саны туралы ресми статистикалық ақпарат;

      3) Кодекстің 16-бабына сәйкес бюджеттік бағдарламаның әкімшісі қосалқы мердігерге (орындаушыға) орындау үшін беруге ұсынатын қызметтердің түрі мен көлемі;

      4) мәлімделген жұмыс түріне рұқсат құжаттары (лицензиялары) бар кәсіпкерлік субъектілерінің деректері ескеріледі.

      Мемлекеттiк тапсырманы iске асырудың орындылығы тиiстi тауар нарығында бәсекелестiк болмаған не бәсекелестіктің даму деңгейі төмен болған жағдайда айқындалады.

      10. Монополияға қарсы орган ұсынысты қарау нәтижелері бойынша мыналарды көрсете отырып қорытынды дайындайды:

      1) мемлекеттік тапсырманың атауы;

      2) мемлекеттік тапсырманы орындаушының атауы;

      3) оның шеңберінде шеңберінде мемлекеттік тапсырма орындалатын бюджеттік бағдарламалардың атаулары;

      4) Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасында көзделген конкурстық рәсімдерді сақтай отырып, мемлекеттік тапсырманы орындаушы қосалқы мердігерлікке беретін мемлекеттік тапсырманың көлемі қажет болған кезде;

      5) мемлекеттік тапсырманы орындау кезеңі;

      6) мемлекеттік тапсырманы келісудің орындылығы не орынсыздығы туралы қорытынды.

  Жоспарланатын Мемлекеттік
тапсырмаларға монополияға
қарсы органның
қорытындыларын беру
қағидаларына қосымша

      Нысан

Жекелеген мемлекеттік қызметтерді орындауға және мемлекеттік тапсырма нысанындағы басқа да міндеттерді орындауға ұсыныс

Мемлекеттік қызметтің атауы және басқа да міндеттерді орындау

Мемлекеттік қызметтің сипаттамасы және басқа да міндеттерді орындау

Мемлекеттік тапсырманы орындауға жауапты заңды тұлғаның атауы

1

2

3

4

      кестенің жалғасы

Оның шеңберінде мемлекеттік тапсырманы орындау ұсынылатын республикалық бюджеттік бағдарламаның атауы

Мемлекеттік тапсырманы орындауға жоспарланатын, жоспарлы кезеңге арналған бюджет қаражатының сомасы

__жыл

__жыл

__жыл

Жалпы сома, мың теңге

Қосалқы мердігерге (бірлесіп орындаушыға) берілетін мемлекеттік тапсырманың көлемі

Жалпы сома, мың теңге

Қосалқы мердігерге (бірлесіп орындаушыға) берілетін мемлекеттік тапсырманың көлемі

Жалпы сома, мың теңге

Қосалқы мердігерге (бірлесіп орындаушыға) берілетін мемлекеттік тапсырманың көлемі

Сома мың теңге

%

Сома мың теңге

%

Сома мың теңге

%

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14


Об утверждении "Правил выдачи заключения антимонопольного органа на планируемые государственные задания"

Приказ Председателя Агентства по защите и развитию конкуренции Республики Казахстан от 28 мая 2025 года № 113/ОД

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Бюджетного кодекса Республики Казахстан ПРИКAЗЫВAЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила выдачи заключения антимонопольного органа на планируемые государственные задания.

      2. Департаменту экономической концентрации и контроля государственных предприятий Агентства по защите и развитию конкуренции Республики Казахстан (далее – Агентство) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) в течение пяти рабочих дней после подписания настоящего приказа направление его на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Агентства.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя Председателя Агентства.

      4. Настоящий приказ вступает в силу со дня его подписания.

      Председатель М. Омаров

  Утверждены
приказом исполняющего
обязанности Председателя
Агентства по защите и
развитию конкуренции
Республики Казахстан
от "28" мая 2025 года
№113/ОД

Правила выдачи заключения антимонопольного органа на планируемые государственные задания

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи заключения антимонопольного органа на планируемые государственные задания разработаны в соответствии с пунктом 3 статьи 16 Бюджетного кодекса Республики Казахстан (далее – Кодекс) и определяют порядок выдачи заключения на предмет соответствия критериям, предусмотренным частью первой пункта 2 статьи 16 Кодекса.

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) исполнитель государственного задания – юридическое лицо, ответственное за выполнение государственного задания;

      2) антимонопольный орган – государственный орган, осуществляющий руководство в сфере защиты конкуренции и ограничения монополистической деятельности, контроль и регулирование деятельности, отнесенной к сфере государственной монополии.

Глава 2. Порядок выдачи заключения антимонопольного органа на планируемые государственные задания

      3. Для выдачи заключения антимонопольного органа на планируемые государственные задания, антимонопольный орган рассматривает предложение администратора бюджетных программ на оказание государственных услуг и выполнение других задач в форме государственного задания (далее – предложение) по форме согласно приложению к настоящим Правилам.

      К предложению администратора бюджетных программ прилагаются материалы, подтверждающие соответствие государственного задания одному или нескольким критериям, указанным в пункте 8 настоящих Правил, в том числе:

      1) обоснование (сведения, документы), подтверждающие необходимость получения государственного заказа на оказание отдельных государственных услуг и выполнение других задач в произвольной форме;

      2) копию утвержденного устава исполнителя государственного задания;

      3) анализ уполномоченного государственного органа, осуществляющего руководство соответствующей отраслью (сферой) государственного управления, подтверждающий отнесение государственного задания критериям, указанным в пункте 8 настоящих Правил, и целесообразность реализации государственного задания.

      4. Антимонопольный орган выдает заключение на планируемые государственные задания на предмет соответствия критериям в течение тридцати рабочих дней с момента поступления предложения администратора бюджетных программ.

      5. В целях выдачи заключения антимонопольного органа на планируемые государственные задания антимонопольный орган вправе запросить в установленный срок, который не может быть менее пяти рабочих дней, от субъектов рынка и (или) государственных органов дополнительные обосновывающие материалы, необходимые для принятия решения.

      До представления сведений и (или) документов, срок выдачи заключения антимонопольного органа на планируемые государственные задания приостанавливается на десять рабочих дней, о чем сообщается администратору бюджетных программ в течение трех рабочих дней со дня приостановления срока рассмотрения.

      Антимонопольный орган возобновляет срок выдачи заключения после представления дополнительных обосновывающих материалов субъектов рынка и (или) государственных органов.

      6. При выдаче заключения антимонопольного органа на планируемые государственные задания используются:

      1) данные официальной статистической информации;

      2) данные собственных исследований антимонопольного органа и его территориальных подразделений;

      3) данные ассоциаций, общественных объединений, Национальной палаты предпринимателей Республики Казахстан "Атамекен";

      4) данные маркетинговых, социологических исследований, выборочных опросов и анкетирования субъектов рынка, граждан, общественных организаций;

      5) сведения, полученные от центральных государственных органов, физических, юридических лиц, местных исполнительных и представительных органов;

      6) ранее выданные заключения антимонопольного органа.

      7. Выдача заключения антимонопольного органа на планируемые государственные задания включает следующие этапы:

      1) определение предмета государственного задания на соответствие критериям;

      2) оценка целесообразности реализации государственного задания;

      3) подготовка заключения.

      8. Определение предмета государственного задания на предмет соответствия одному или нескольким из следующих критериев:

      1) отсутствие иной возможности обеспечения национальной безопасности, обороноспособности государства или защиты интересов общества;

      2) использование, эксплуатация и содержание стратегических объектов, критически важных объектов, в том числе объектов информационно-коммуникационной инфраструктуры, находящихся в государственной собственности, в силу обеспечения общественных интересов и национальной безопасности;

      3) отсутствие конкуренции на соответствующем рынке товаров, работ и услуг;

      4) исключительность и уникальность товара, работы, услуги, объектов интеллектуальной собственности.

      9. Оценка целесообразности реализации государственного задания осуществляется путем изучения возможности приобретения (заказа) на конкурсной основе, в рамках законодательства Республики Казахстан о государственных закупках.

      При оценке целесообразности реализации государственного задания, в том числе учитываются:

      1) сведения о приобретении на конкурсной основе аналогичных либо взаимозаменяемых товаров, работ услуг, полученные в результате анализа веб-портала государственных закупок;

      2) официальная статистическая информация о количестве субъектов предпринимательства, осуществляющих аналогичный вид деятельности;

      3) вид и объем услуг, предлагаемых администратором бюджетной программы к передаче для исполнения субподрядчику (исполнителю) в соответствии со статьей 16 Кодекса;

      4) данные субъектов предпринимательства, имеющих разрешительные документы (лицензии) на заявленный вид работ.

      Целесообразность реализации государственного задания определяется в случае отсутствия либо низкого уровня развития конкуренции на соответствующем товарном рынке.

      10. По результатам рассмотрения предложения антимонопольный орган готовит заключение с указанием:

      1) наименования государственного задания;

      2) наименования исполнителя государственного задания;

      3) наименования бюджетных программ, в рамках которых выполняется государственное задание;

      4) при необходимости объема государственного задания, передаваемого исполнителем государственного задания на субподряд с соблюдением конкурсных процедур, предусмотренных законодательством Республики Казахстан о государственных закупках;

      5) периода исполнения государственного задания;

      6) вывода о целесообразности либо нецелесообразности согласования государственного задания.

  Приложение
к Правилам выдачи
заключения антимонопольного
органа на планируемые
государственные задания
  Форма

Предложение на выполнение отдельных государственных услуг и выполнение других задач в форме государственного задания

Наименование государственной услуги и выполнение других задач

Описание государственной услуги и выполнение других задач

Наименование юридического лица, ответственного за выполнение государственного задания

1

2

3

4

      продолжение таблицы

Наименование республиканской бюджетной программы, в рамках которой предлагается выполнение государственного задания

Сумма бюджетных средств на плановый период, планируемая на выполнение государственного задания

__год

__год

__год

Общая сумма, тысяч тенге

Объем государственного задания, передаваемого субподрядчику (соисполнителю)

Общая сумма, тысяч тенге

Объем государственного задания, передаваемого субподрядчику (соисполнителю)

Общая сумма, тысяч тенге

Объем государственного задания, передаваемого субподрядчику (соисполнителю)

Сумма тысяч тенге

%

Сумма тысяч тенге

%

Сумма тысяч тенге

%

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14