"Петропавл қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы әкімдігінің 2025 жылғы 10 қыркүйектегі № 1334 қаулысы

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 31-бабының 2-тармағына, "Құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 65-бабының сәйкес Петропавл қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Петропавл қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы Ереже қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      2. "Петропавл қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) қаулыны Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде орналастыруды;

      2) "Петропавл қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ережесін әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді;

      3) қаулыны Петропавл қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында жариялауды қамтамасыз етсін.

      3. "Петропавл қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту туралы" Петропавл қаласы әкімдігінің 2023 жылғы 12 қыркүйектегі № 1162 қаулысының күші жойылды деп танылсын.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау осы салаға жетекшілік ететін қала әкімінің орынбасарына жүктелсін.

      5. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қала әкімі С. Мұхамедиев

  Петропавл қаласы әкімдігінің
  2025 жылғы "10" қыркүйектегі
  № 1334 қаулысымен
  бекітілген

"Петропавл қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы ЕРЕЖЕ

      Петропавл қаласы

1. "Петропавл қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің жалпы ережелері

      1. "Петропавл қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Аппарат) қала әкімінің қызметін ақпараттық-талдамалық, ұйымдастыру-құқықтық және материалдық-техникалық қамтамасыз ету саласында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган болып табылады.

      2. Аппарат құрылтайшысы және уәкілетті органы Петропавл қаласының әкімдігі болып табылады.

      3. "Петропавл қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ведомстволық бағынысты мекемесі - "Петропавл қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Петропавл қаласы әкімдігінің Істер басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі, "Петропавл қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Петропавл қаласының ситуациялық орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі бар.

      4. Аппарат өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      5. Аппарат мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі және мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      6. Аппарат азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      7. Аппарат егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттілік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

      8. Аппарат өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәптіппен аппарат басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілерімен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      9. Аппараттың құрылымы және штат санының лимиті қолданыстағы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бекітіледі.

      10. Аппараттың орналасқан жері: 150008, Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 23.

      11. Аппараттың толық атауы: "Петропавл қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

      12. Осы Ереже Аппараттың құрылтай құжаты болып табылады.

      13. Аппарат қызметін қаржыландыру қалалық бюджет қаражатынан жүзеге асырылады.

      14. Аппаратқа кәсіпкерлік субъектілерімен Аппарат функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      15. Егер Қазақстан Республикасының заңнамасымен өзге жағдайлар көзделмесе, аппаратқа заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілген жағдайда, онда осындай қызметтен алынған кірістер мемлекет бюджетінің кірісіне жіберіледі.

2. "Петропавл қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің миссиясы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      16. Аппарат миссиясы: қала әкімінің қызметін ақпараттық-талдамалық, ұйымдастыру-құқықтық және материалдық-техникалық қамтамасыз ету болып табылады.

      17. Аппараттың міндеттері:

      1) қала әкімі, қала әкімі аппаратының қызметін ұйымдастыру, ақпараттық-талдамалық және құжаттамалық қамтамасыз ету, сондай-ақ жалпы қалалық іс-шаралар өткізу;

      2) құжаттармен жұмыс жасау нысандары мен әдістерін жетілдіру;

      3) "кері байланысты" қамтамасыз ету және қала әкімі мен әкімдігінің жұмысы туралы жұртшылықты хабардар ету;

      4) меритократия, ашықтық және нәтижелілік қағидаттарында кадр саясатын іске асыру;

      5) іс жүргізудің, құжаттармен жұмысты ұйымдастырудың, олардың орындалуын бақылаудың және ведомстволық мұрағатқа беруге дайындықтың бірыңғай тәртібін қамтамасыз ету;

      6) электрондық құжат айналымы жүйесінің жұмыс істеуін және құжат айналымы көлемін қысқартуды қамтамасыз ету;

      7) бюджеттік саясат және бюджетаралық қатынастар, экономикалық, қаржылық және салық саясаты мәселелері бойынша ұсыныстар дайындау;

      8) қаланың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін мемлекеттік жоспарлау және жыл сайынғы бағалау жүйесін іске асыру;

      9) комиссиялар мен жұмыс топтарының қызметін қамтамасыз ету;

      10) Қазақстан Республикасы Президенті актілерінің және Қазақстан Республикасы Үкіметі қаулыларының, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі тапсырмаларының, әкімнің және әкімдік актілерінің, сондай-ақ әкім, оның орынбасарларының және қала әкімі аппараты басшысы тапсырмаларының орындалуын бақылау, анықталған бұзушылықтарды жою бойынша шаралар қабылдау;

      11) қала әкімі мен әкімдігі, қала әкімі орынбасарлары және аппарат қызметінде заңдылықтың сақталуын қамтамасыз ету;

      12) құқықтық құралдармен қала әкімі мен әкімдігінің, аппаратының мүліктік және басқа да заңды құқықтары мен мүдделерін қорғау;

      13) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын насихаттау және түсіндіру;

      14) қылмыс, сыбайлас жемқорлықпен күрес, құқықтық тәртіп пен заңдылықты қолдау мәселелері бойынша мемлекеттік, құқық қорғау органдары және қоғамдық ұйымдармен өзара әрекеттестікті ұйымдастыру;

      15) қала әкімі мен әкімдігі нормативтік құқықтық актілерінің және басқа да заңды сипаттағы құжаттардың жобаларын әзірлеу;

      16) қала басшылығы тапсырмаларының орындалуын бақылауды ұйымдастыру бойынша әдістемелік құралдар, ұсынымдар, схемалар әзірлеу

      17) норма шығармашылық жетілдіру бойынша жұмысты ұйымдастыру;

      18) қала әкімі және аппаратының қызметін қаржы-шаруашылық және материалдық-техникалық қамтамасыз ету;

      19) қолданыстағы заңнамаға сәйкес мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу рәсімдерін орындау;

      20) қызметтік кабинеттер, мәжіліс залдарын нормативтік талаптарға сай техникалық жабдықтау;

      21) мекеменің шаруашылық операцияларды дұрыс жүзеге асыруы мақсатында аппарат басшысын ақпаратпен қамтамасыз ету;

      22) мүлік және міндеттемелердің болуын және қозғалысын есепке алуды, бекітілген нормалар, нормативтер мен сметалар, міндеттемелер мен төлемдер бойынша бюджеттік бағдарламаларды қаржыландырудың жеке жоспарларына сәйкес материалдық және қаржылық ресурстарды пайдалануын, субъектінің шаруашылық қызметінің кері нәтижелерін болдырмауды қамтамасыз ету;

      23) жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын мемлекеттік мекемелерді ақпараттандыру бойынша жұмысты үйлестіру;

      24) жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі қызметін үйлестіру;

      25) жергілікті атқарушы органдардың өкілді және басқа да мемлекеттік органдармен өзара әрекетін үйлестіру; мемлекеттік қызметке кадрлық әлеует қалыптастыру;

      18. Аппараттың функциялары:

      1) Қазақстан Республикасы Заңдарының, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметі актілерінің, жергілікті өкілді және атқарушы органдардың нормативтік құқықтық актілерінің орындалуын ұйымдастыру және қамтамасыз ету;

      2) Президенттің, Үкіметтің, әкімнің, әкім орынбасарларының және қала аппараты басшысының тапсырмаларын әкімдіктің құрылымдық бөлімшелерімен, оның ішінде аппарат кеңестерінде қарай отырып, сапалы және уақтылы орындалуына жүйелі мониторингті қамтамасыз ету;

      3) қала әкімінің, оның орынбасарларының, аппарат басшысының азаматтардың, оның ішінде Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің Әкімшілігінен келіп түсетін өтініштер бойынша тапсырмаларының, сондай-ақ облыс әкімдігінің отырыстары, азаматтарды жеке қабылдаулар, Петропавл қаласының тұрғындарымен есеп беру кездесулері, селекторлық, жұмыс және аппарат кеңестері, жұмыс сапарлары барысында берілген тапсырмалардың орындалу мерзімдері мен сапасын сақтауды қамтамасыз ету;

      4) бақылау тапсырмаларының орындалу барысын талдау, қала әкіміне және әкім аппаратының басшысына қала әкімдігінің құрылымдық бөлімшелеріндегі орындаушылық тәртіптің жай-күйі туралы талдамалық материалдар дайындау;

      5) қала әкімінің, оның орынбасарларының және аппарат басшысының қызметін қамтамасыз ету үшін ақпараттық-талдау материалдарын қалыптастыру;

      6) облыс өңірлеріндегі қоғамдық-саяси және әлеуметтік-экономикалық жағдайды жүйелі талдау негізінде қала әкіміне, оның орынбасарларына, аппарат басшысына ақпараттық-анықтамалық материалдар дайындау;

      7) жергілікті атқарушы органдардың стратегиялық жоспарларды, іс-шараларды, нысаналы кешенді бағдарламаларды әзірлеу, өңірлік әлеуметтік-экономикалық саясаттың негізгі бағыттарын айқындау, жергілікті мемлекеттік басқару жүйесін жетілдіру жөніндегі қызметіне жәрдемдесу;

      8) қаланың әлеуметтік-экономикалық даму стратегиясы атқарушы биліктің жалпымемлекеттік саясаты мәселелері бойынша орталық басқару органдарына ұсыныстар әзірлеу;

      9) әкімдік отырыстарының, консультативтік-кеңесші органдардың, штабтардың, комиссиялардың, кеңестердің, жиналыстардың, кездесулердің және әкімнің қатысуымен өтетін басқа да іс-шаралардың регламентіне сәйкес өткізілетін қала әкімінің қызметін ұйымдық-құжаттамалық қамтамасыз ету;

      10) облыс әкімінің аппаратымен, облыс әкімдігінің басқармаларымен, аумақтық және өкілді органдармен өзара іс-қимылды жүзеге асыру;

      11) Қазақстан Республикасының заңнамасы шеңберінде сайлауды ұйымдастыру;

      12) құқық қорғау органдары, білім беру, денсаулық сақтау, еңбек, халықты жұмыспен қамту және әлеуметтік қорғау мекемелерінің және кәмелетке толмағандар қылмыстарының, құқық бұзушылықтарының және қадағалаусыз қалуын алдын алуға, олардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғауға мүдделі өзге де мекемелердің қызметін үйлестіру;

      13) комиссия отырысында материалдарды қарауға қатысуды қоса алғанда, кәмелетке толмағандар істері жөніндегі комиссияның қызметі шеңберінде азаматтармен өзара іс-қимылды жүзеге асыру, азаматтарға кеңес беру, кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғау бөлігінде халық арасында түсіндіру жұмысын жүргізу;

      14) құқық бұзушылықтардың профилактикасы және кәмелетке толмағандардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғауды іске асыру мәселелері бойынша іс-шаралар әзірлеу;

      15) кәмелетке толмағандар арасында құқық бұзушылықтың, қылмыстың және қараусыз қалудың алдын алу жөніндегі іс-шараларды әзірлеу;

      16) тәрбие беру мекемелерінен оралған балаларды есепке алу және оларды одан әрі орналастыру жөнінде шаралар қабылдау;

      17) табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және оларды жою жөніндегі белгіленген нормативтердің, талаптардың орындалуын бақылау;

      18) төтенше, дағдарыстық және штаттан тыс жағдайларда (оның ішінде желдің күшеюі, көктайғақ, жаңбыр, білім беру ұйымдарындағы сабақтардың тоқтатылуы, автобус бағыттарының өзгеруі, электр энергиясының ажыратылуы және т. б.) азаматтарға ескерту және оларға хабарлау жөніндегі жұмысты үйлестіру;

      19) төтенше жағдай аймағындағы жағдай және оны жою жөніндегі жұмыстарды жүргізу барысы туралы ақпарат жинау, талдау және алмасу, оның ішінде кезекші-диспетчерлік станциялардың бірлескен іс-қимылдары бойынша ақпаратты және ұсынымдарды қаланың тиісті басқару органдарына, сондай-ақ ТЖ зардаптарын жоюға тартылған барлық кезекші-диспетчерлік станцияларға жеткізу;

      20) шұғыл ден қою жасағының жасақталуын және дайындығын бақылау;

      21) қалалық органдардың, кәсіпорындар мен ұйымдардың (ТЖК арқылы) ТЖ туындау ықтималдығы мен салдарын болжау жөніндегі жұмысын үйлестіру;

      22) "Тіршілік қауіпсіздігі негіздері" курсы бойынша барлық үлгідегі арнайы мекемелерде және жалпы білім беретін мектептерде оқудың жай-күйін бақылау, ТЖ жөніндегі қалалық комиссияны шұғыл құлақтандыру және жинау бойынша сабақтар, жаттығулар өткізу;

      23) ТЖ-ға жедел ден қою жоспарларын әзірлеу. Объектілер үшін міндетті күші бар ТЖ жоюға нұсқама дайындау. Қорғаныс істері жөніндегі қалалық басқармамен азаматтарды әскери қызметке тіркеу мен шақыруды ұйымдастыру мәселелері бойынша өзара іс қимыл жасау;

      24) Қорғаныс істері жөніндегі басқармаға есептер бере отырып, аппараттың әскери міндеттілері мен әскерге шақырылушыларын есепке алуды жүргізу;

      25) Президент Әкімшілігімен, Үкіметпен, Парламентпен, облыс және Петропавл қаласының мәслихатымен, мемлекеттік органдармен, бұқаралық ақпарат құралдарымен (бұдан әрі - БАҚ), қоғамдық ұйымдармен және азаматтармен өзара іс-қимылды қамтамасыз ету;

      26) БАҚ өкілдерімен және жұртшылықпен тұрақты өзара іс-қимыл жасау, оларды басшылықтың ресми шешімдерімен және бұйрықтарымен таныстыру, ресми сауалдарға жауаптар дайындау, әкімдіктің қызметі туралы ақпараттық материалдарды уақтылы тарату;

      27) қала әкімі орынбасарларының, аппарат басшысының, әкімдік бөлімдері басшыларының БАҚ өкілдерімен, блогерлермен қала әкімі мен әкімдігінің қызметін жариялау бойынша өзара іс-қимылы;

      28) қала әкімдігінің сайтын сапалы және шынайы ақпаратпен үнемі толтыру және жаңарту. Қала әкімінің ресми сайтын, қала әкімінің әлеуметтік желілердегі ресми парақтарын жүргізу, толықтыру және жұмыс істеу;

      29) Петропавл қаласын дамытудың өзекті мәселелерін анықтау бойынша электрондық және баспа БАҚ, әлеуметтік желілердегі жарияланымдарды мониторингілеу және талдау;

      30) баспасөз конференцияларын, брифингтерді, баспасөз турларын, жарияланымдарды ұйымдастыру, сондай-ақ қала тұрғындарының өтініштеріне уақтылы жауап беру;

      31) БАҚ өкілдері үшін баспасөз релиздерін және өзге де ақпараттық материалдарды дайындау, ішкі пайдалану үшін ақпараттық-талдамалық материалдарды дайындауға қатысу;

      32) қала әкімінің іс-шараларын, оның ішінде көшпелі іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру;

      33) құжаттама жүйесін жетілдіру, құжаттаманы басқару жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;

      34) азаматтардың қызметтік құжаттары мен өтініштерін есепке алуды жүргізу, қарау, оларды қабылдауды ұйымдастыру, олардың өтініштері бойынша талдау жүргізу;

      35) қала әкімдігіне келіп түсетін азаматтардың өтініштері мен хат-хабарларында қаланың өзекті мәселелері бойынша талдамалық материалдар дайындау;

      36) қала әкімінің халықпен кездесулерін ұйымдастыру;

      37) қала әкімдігінің отырыстарын, кеңестерді, оның ішінде әкім, әкім орынбасарлары және қала әкімі аппаратының басшысы өткізетін көшпелі кеңестерді хаттамалауды қамтамасыз ету және хаттамалық тапсырмалардың орындалуын бақылау;

      38) мемлекеттік және қызметтік құпияларды, құпия іс жүргізуді сақтау үшін жағдайларды қамтамасыз ету;

      39) қаланың атқарушы органдарының мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына мониторинг жүргізу;

      40) "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңға сәйкес аппараттың ішкі бақылау қызметінің мемлекеттік көрсетілетін қызметтерінің сапасын бақылау жөніндегі бекітілген бақылау іс-шараларының жоспарын орындау;

      41) "Мемлекеттік қызмет туралы" Қазақстан Республикасы Заңының, Президент Жарлықтарының және оны дамытуға қабылданған Үкімет Қаулыларының, Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің талаптарына сәйкес кадр жұмысын жүргізу. Әкімшілік мемлекеттік қызметшілердің бос лауазымдарына тағайындауға және ауыстыруға келісу мәселелері бойынша ұсыныстар дайындау;

      42) мемлекеттік қызметшілерді жүйелі негізде оқыту, біліктілігін арттыру, қайта даярлау, тағылымдамадан өткізу жөніндегі жұмысты үйлестіру, сондай-ақ тәлімгерлік институтын дамыту;

      43) мемлекеттік қызметшілер қызметінің тиімділігін бағалау жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;

      44) Бірыңғай конкурстық, тәртіптік, сондай-ақ Петропавл қаласының Құрметті азаматы атағын беру жөніндегі комиссияның жұмысын ұйымдастыру, марапаттау құжаттарын ресімдеу;

      45) Петропавл қаласы әкімдігінің құрылымдық бөлімшелерінің және квазимемлекеттік құрылымдардың халықаралық ынтымақтастық саласындағы қызметін үйлестіру;

      46) Барлық сатыдағы соттарда әкімдік пен қала әкімінің мүдделерін білдіру және қорғау, прокурорлық ден қою актілерін қарау;

      47) Қала әкімдігі мен әкімінің нормативтік құқықтық актілерінің жобаларын әзірлеу;

      48) Қала әкімдігі мен әкімі шығарған актілерді есепке алу, тіркеу және олардың орындалуын бақылау;

      49) Қала әкімдігі қаулыларының, қала әкімінің шешімдері мен өкімдерінің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкестігіне құқықтық сараптама жүргізу, норма шығаруды жетілдіру, қала әкімінің басқару қызметін заңдық қамтамасыз ету;

      50) Нормативтік құқықтық актілерге құқықтық мониторинг жүргізу, сондай-ақ нормашығармашылық қызметті үйлестіру;

      51) Жергілікті атқарушы органдардың құқық қорғау және өзге де мемлекеттік органдармен қылмысқа, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес, құқықтық тәртіп пен заңдылықты қолдау мәселелері бойынша өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;

      52) Сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағыттағы бағдарламалық құжаттардың орындалуын бақылау, наразылық-талап қою жұмысын және прокурорлық ден қою актілерін жүзеге асыру;

      53) Қаладағы қоғамдық-саяси жағдайға, әлеуметтік-экономикалық дамуға және террористік жағдайға мониторинг жүргізу және талдау;

      54) терроризм мен діни экстремизмнің алдын алу жөніндегі тиісті өңірлік бағдарламаларды орындау шеңберінде орталық мемлекеттік органдардың аумақтық бөлімшелерінің, фискалдық ведомстволардың, стратегиялық объектілер мен режимдік кәсіпорындардың, әскери бөлімдер қолбасшылығының терроризмнің алдын алу мәселелері бойынша және қаланың атқарушы органдарының өзара іс-қимылы мен қызметін үйлестіру;

      55) облыстың және қаланың құқық қорғау және атқарушы органдарының, ұйымдардың, кәсіпорындар мен мекемелердің басшыларының қатысуымен терроризмге қарсы қызмет мәселелері бойынша семинарлар, кеңестер дайындау;

      56) қала және облыс әкімдігі жанындағы терроризмге қарсы комиссияның отырыстарына материалдар дайындау терроризмге қарсы комиссияның отырыстарын өткізу;

      57) діни экстремизм мен терроризмге қарсы іс-қимыл жөніндегі профилактикалық іс-шаралардың мемлекеттік бағдарламаларының орындалу мониторингін және іске асырылуын қамтамасыз ету;

      58) терроризм профилактикасы саласында кадрларды даярлау және олардың біліктілігін арттыру шараларын келісіп жүзеге асырудағы ынтымақтастық;

      59) терроризмге қарсы комиссияның ақпараттық қажеттіліктерінің тізбесі шеңберінде террористік қатерлердің туындауының және сенушілердің радикалдануының анықталған себептері мен жағдайлары бойынша келіп түсетін ақпаратқа мониторинг және талдау жүргізу;

      60) терроризмнің, діни экстремизмнің және сепаратизмнің алдын алу жөніндегі жоспарларды әзірлеу;

      61) мемлекеттік органдар мен жергілікті өзін-өзі басқару органдарының терроризмнің алдын алу, терроризмнің салдарын барынша азайту және (немесе) жою жөніндегі қызметін үйлестіру;

      62) Петропавл қаласында жылжымайтын мүлік, сондай-ақ апатты және тозығы жеткен тұрғын үйлерді бұзуға байланысты, қаланың әлеуметтік-экономикалық дамуының мемлекеттік бағдарламасын іске асыру, қала әкімі кеңесшісінің сапалы коммуналдық қызметтерді, жөндеу-құрылыс жұмыстарын, жолаушылар тасымалын кеңейтуге, автомобиль жолдарын күтіп ұстауға, коммуналдық тұрғын үйлерді есепке алуға және бөлуге, объектілерді бұзуға байланысты мемлекеттік қажеттіліктер үшін жер учаскелерін алуға (сатып алуға) бағытталған нысаналы бағдарламаларды әзірлеуге қатысуы;

      63) Петропавл қаласында апатты және тозығы жеткен тұрғын үйлерді бұзуға байланысты, коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары, коммуналдық және ипотекалық тұрғын үйлерді есепке алу және бөлу, мемлекеттік қажеттіліктер үшін жер учаскелерін алу (сатып алу), сондай-ақ, бекітілген қаланың дамуын айқындайтын өңірлік бағдарламалар мен жобалар, мемлекеттік сатып алу саласындағы қолданыстағы нормативтердің дұрыс қолданылуын және орындалуын бақылау;

      64) өз құзыреті шегінде билік өкілінің функцияларын жүзеге асыру, ведомстволық бағынысты мекемелер мен ұйымдардың барлық бөлімшелерінің орындауы үшін міндетті нұсқаулар беру. Өз қызметін "Қазақстан-2050" қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясына сәйкес жүзеге асыру;

      65) қала әкімдігі мемлекеттік органдарының стратегиялық бағдарламаларының, іс-шаралары мен жоспарларының іске асырылуын бақылау;

      66) мемлекеттік органдар мен лауазымды тұлғалардың қала әкімінің актілері мен тапсырмаларын сөзсіз және толық орындауы жөніндегі жұмысты үйлестіру;

      67) ресми тұлғалармен және шетелдік делегациялармен кездесулер ұйымдастыру, олардың қатысуымен іс-шаралар дайындау;

      68) жұмыстың сапасы мен өнімділігін арттыру мақсатында Петропавл қаласы әкімдігінің құрылымдық бөлімшелерінде, олардың қарамағындағы ұйымдарда тиімділік аудитін, сәйкестік аудитін жүргізу;

      69) Петропавл қаласы әкімі мен әкімі аппаратының қызметін материалдық-техникалық және қаржылық-шаруашылық қамтамасыз ету және жарақтандыру;

      70) қызметкерлерге еңбек және демалыс үшін қолайлы әлеуметтік-тұрмыстық жағдайлар жасау, қызметтік кабинеттерді, отырыс залдарын нормативтік талаптарға сәйкес техникалық жарақтандыру;

      71) жұмылдыру дайындығы, аумақтық қорғаныс жөніндегі іс-шаралардың орындалуын және азаматтық қорғау саласындағы іс-шаралардың орындалуын қамтамасыз ету.

      19. Құқықтары:

      1) аппараттың қарауына жатқызылған мәселелер бойынша мемлекеттік және мемлекеттік емес органдармен және ұйымдармен арнайы байланысты және деректерді беру жүйесін пайдалана отырып, қызметтік хат алмасуды, оның ішінде құпия хат алмасуды жүргізуге;

      2) мемлекеттік органдар дайындаған қала әкімдігі мен әкімі актілерінің жобалары бойынша сараптаманы және қорытындылар дайындауды жүзеге асыруға;

      3) қала әкімінің және оның орынбасарларының тапсырмалары бойынша қала әкімдігі қаулыларының, қала әкімінің шешімдері мен өкімдерінің жобаларын дайындауға;

      4) заңнамада белгіленген жағдайларда қала әкімдігі қаулыларының, қала әкімінің шешімдері мен өкімдерінің жобаларын әзірлеушілерге қайтаруға;

      5) нормативтік құқықтық және өзге де актілердің жобаларын мүдделі мемлекеттік органдармен келісудің болуын бақылауға және ол болмаған жағдайда - қала әкімдігінің регламентіне сәйкес тиісті жобаларды қайтаруға;

      6) қала әкімдігінің шешімдерін талап етпейтін мәселелер бойынша хат-хабарларды тиісті мемлекеттік органдарға жіберуге және қайтаруға;

      7) қала әкімінің тапсырмасы бойынша қала әкімдігі мен қала әкімі актілерінің жобалары, сондай-ақ қабылданған нормативтік құқықтық актілерді орындау мәселелері бойынша мемлекеттік органдардың келіспеушіліктерін қарау бойынша кеңестер өткізуге;

      8) кеңестер өткізілген жағдайда, нормативтік құқықтық актілердің жобалары бойынша ескертулерді жою мақсатында оларға бірінші басшылардың орынбасарларынан төмен емес лауазымдарды атқаратын мемлекеттік органдардың лауазымды адамдарын шақыруға;

      9) қала әкімінің, оның орынбасарлары мен әкім аппараты басшысының актілері мен тапсырмаларының орындалуын тексеруді ұйымдастыру және жүргізу жұмысына қатысуға және олардың орындалуын бақылауды жүзеге асыруға;

      10) мемлекеттік органдарда іс жүргізу талаптарының сақталуы бойынша тексерулер жүргізуге, оның ішінде құпиялылық режимін қамтамасыз ету және құпия іс жүргізуді жүргізу, сондай-ақ қорғау құралдары мен қорғалған баспа-бланк өнімдерін пайдалану жай-күйіне кешенді, тақырыптық және бақылау тексерулерін жүргізуге;

      11) мемлекеттік органдарда қызметтік және еңбек тәртібі талаптарының сақталуы, кадрлық іс жүргізудің дұрыстығы, қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкестігі тұрғысынан қолда бар кадрлық құжаттарға талдау жүргізуге;

      12) қала әкімі мен оның орынбасарларының тапсырмаларын орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін мемлекеттік органдар басшыларының жауапкершілігі туралы ұсыныстар енгізуге;

      13) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа талап-арызбен жүгінуге;

      14) жергілікті атқарушы органның шешімі бойынша жауапкершілігі шектеулі серіктестіктерге қатысушы болуға;

      15) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де құқықтарды жүзеге асыруға;

      16) облыстық, қалалық әкімдіктің және мәслихаттың, қалалық, аумақтық және өзге де атқарушы органдар алқаларының отырыстарына қатысуға;

      17) атқарушы органдардан олардың қызметі, жекелеген лауазымды адамдар бойынша түсініктемелер сұратуға және алуға, аппараттың құзыретіне жатқызылатын тапсырмалар беруге, қала атқарушы органдарының қызметкерлерін әкімдіктің және қала әкімінің құзыретіне жатқызылған мәселелерді шешуге тартуға құқылы;

      20. Міндеттері:

      1) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының нормаларын сақтауға;

      2) анықталған заң бұзушылықтарды жою жөнінде шаралар қабылдауға;

      3) өз құзыретінің мәселелері бойынша үйлестіруді және бақылауды жүзеге асыруға;

      4) аппаратқа бөлінген бюджет қаражатының мақсатты және тиімді пайдаланылуын қамтамасыз етуге;

      5) аппаратқа берілген мүлікті басқаруға міндетті.

3. "Петропавл қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қызметін ұйымдастыру

      21) Аппаратты басқару Аппаратқа жүктелген міндеттерді орындауға және өз қызметтерін жүзеге асыруға дербес жауапкершілік атқаратын басшымен жүзеге асырылады.

      22) Аппарат басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалады және лауазымнан босатылады.

      23) Аппарат басшысының өкілеттілігі мен міндеттері:

      1) қала әкімі аппаратының жұмысын ұйымдастырып, басқарады және аппаратқа жүктелген қызметтер мен міндеттерді орындауға дербес жауапкершілікке атқарады;

      2) аппаратта мемлекеттік қызмет туралы заңнаманың орындалуын бақылайды;

      3) ерлер мен әйелдердің тең құқықтығы мен тең мүмкіндіктерінің мемлекеттік кепілдіктері туралы заңнаманың сақталуын қамтамасыз етеді;

      4) Аппараттың құрылымдық бөлімшелерінің жұмысын ұйымдастырып, бағыттайды, олардың өзара әрекеттерін үйлестіреді;

      5) "Мемлекеттік қызмет туралы" Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметшілердің бос әкімшілік қызметтеріне конкурстар ұйымдастырады. Олардың қорытындысы бойынша Аппараттың құрылымдық бөлімшелері басшыларын қызметке тағайындау және қызметтен босату туралы әкімнің қарауына ұсыныстар енгізеді, Аппарат қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады, Аппарат кадрларының резервін қалыптастырады, қала әкімі аппаратының аттестациялық комиссиясын қалыптастырып, басқарады;

      6) қала әкімдігінің бекітуіне Аппарат туралы ережені, штат санының құрылымы мен лимитін ұсынады, еңбекақы төлеу қорын үнемдеу шегінде мемлекеттік қызметшілерге үстемеақы, материалдық көтермелеу (сыйлықақы) белгілейді;

      7) Аппарат құзыреті шегінде қызметтік құжаттамаға қол қояды;

      8) қала әкімінің аппаратында ішкі еңбек тәртібін орнатады;

      9) штаттық кестені қала әкіміне бекітуге ұсынады;

      10) нормативтік құқықтық актілер жобаларын және басқа да құжаттарды келіседі және қала әкімдігі мен әкіміне қарауға ұсынады.

      11) қала әкімінің тиісті орынбасарларымен келіскеннен кейін Аппараттың құрылымдық бөлімшелерінің жұмыс жоспарларын бекітеді.

      12) қолданыстағы заңнамаға сәйкес аппараттың шарт бойынша техникалық қызметкерлерін көтермелейді және оларға тәртіптік жаза қолданады.

      13) Аппараттың шығыстар сметасын бекітеді, бюджетпен көзделген қаржылай қаражатқа билік жүргізеді;

      14) Аппараттың құрылымдық бөлімшелері туралы ережелерді, әкімшілік мемлекеттік қызметкерлерге қойылатын біліктілік талаптарының жинағын бекітеді;

      15) қала әкіміне Аппараттың жұмысын перспективалық жоспарлау және ағымдағы ұйымдастыру жөнінде ұсыныстар енгізеді;

      16) жеке құрам бойынша бұйрықтар шығарады, Аппарат қызметшілерін іссапарларға жібереді;

      17) мемлекеттік қызметшілерді Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясында оқытуды, даярлауды, қайта даярлауды және біліктілігін арттыруды қамтамасыз етеді;

      18) мемлекеттік органдарда, өзге де ұйымдарда Аппарат атынан өкіл болады;

      19) аппаратта мемлекеттік қызмет туралы заңнаманың орындалуын бақылайды;

      20) аппарат қызметкерлерінің орындауы үшін міндетті бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;

      21) қала әкімдігінің қабылданған қаулыларының, шешімдері мен өкімдерінің орындалуын бақылау жөніндегі жұмысты үйлестіреді;

      22) қала әкімі өзіне жүктеген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

      23) Аппарат басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттігін орындау Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес оны алмастыратын тұлғамен жүзеге асырылады.

      24) Аппаратты Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалатын және лауазымнан босатылатын басшы басқарады.

      25) Аппарат басшысы қала әкіміне бағынады және оның тікелей басшылығымен жұмыс істейді.

      26) Аппарат құрылымын қала әкімі, оның орынбасарлары, Аппарат басшысы мен құрылымдық бөлімшелер (бөлімдер), кеңесшісі, көмекшілері, бас мамандар, Аппараттың өзге де лауазымды тұлғалары құрайды.

      27) Құрылымдық бөлімшелерді Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес Аппарат басшысының ұсынысы бойынша қала әкімі қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын қала әкімінің кеңесшісі және көмекшісімен қатар олардың басшылары басқарады.

      28) Аппарат қызметкерлері қала әкімі қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын Аппараттың әкімшілік мемлекеттік қызметшілері болып табылады.

      29) Қала әкімдігін, әкімін және Аппараттын материалдық-техникалық, шаруашылық-тұрмыстық қамтамасыз етуді Аппараттың құрылымдық бөлімшесі - "Петропавл қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Петропавл қаласы әкімдігінің Істер басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі жүзеге асырады.

      30) Аппарат қызметшілерінің еңбегіне, ақы төлеу шарты және еңбекақы мөлшері Қазақстан Республикасының еңбек және мемлекеттік қызмет туралы заңнамаларына сәйкес айқындалады.

      31) Зейнет жасына жеткен Аппарат қызметшілерін зейнетақымен қамтамасыз ету мемлекеттік қызмет және зейнетақымен қамтамасыз ету туралы қолданыстағы заңнамаға сәйкес жүзеге асырылады.

4. "Петропавл қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің мүлкі

      32) Аппараттың Қазақстан Республикасының заңнамасымен көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.

      33) Аппараттың мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен құралады.

      34) Аппаратқа бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.

      35) Егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше көзделмесе, Аппарат өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. "Петропавл қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесін қайта ұйымдастыру және тарату

      36) Аппаратты қайта ұйымдастыру (қосу, бөлу, біріктіру, бөліп шығару, өзгерту) және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      37) Таратылғаннан кейін Аппараттың мүлкін бөлу тәртібі Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жүргізіледі.

      38) Аппараттың Ережесіне өзгерістер мен толықтырулар енгізу Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жүргізіледі.

      39) Аппараттың филиалдары мен өкілдіктері жоқ.

6. "Петропавл қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің жұмыс тәртібі және өзара қатынас

      40) Аппарат пен уәкілетті орган арасындағы өзара қатынас Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңңамасына сәйкес айқындалады және реттеледі.

      41) Аппарат әкімшілігі және оның еңбек ұжымы арасындағы өзара қатынас Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңңамасына сәйкес айқындалады.

      42) Жұмыс уақыты қала әкімі бекіткен регламентке сәйкес белгіленеді.

      _________________________________

Об утверждении Положения о коммунальном государственном учреждении "Аппарат акима города Петропавловска"

Постановление акимата города Петропавловска Северо-Казахстанской области от 10 сентября 2025 года № 1334

      В соответствии пунктом 2 статьи 31 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьи 65 Закона Республики Казахстан "О правовых актах", акимат города Петропавловска ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить Положение о коммунальном государственном учреждении "Аппарат акима города Петропавловска" согласно приложению.

      2. Коммунальному государственному учреждению "Аппарат акима города Петропавловска" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) размещение постановления в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) государственную регистрацию Положения коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Петропавловска" в органах юстиции;

      3) опубликование постановления на интернет-ресурсе акимата города Петропавловска.

      3. Признать утратившим силу постановление акимата города Петропавловска от 12 сентября 2023 года № 1162 "Об утверждении Положения о коммунальном государственном учреждении "Аппарат акима города Петропавловска".

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города, курирующего данную сферу.

      5. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания.

      Аким города С. Мухамедиев

  Утверждено
  постановлением акимата
  города Петропавловска
  от 10 сентября 2025 года №1334

ПОЛОЖЕНИЕ о коммунальном государственном учреждении "Аппарат акима города Петропавловска"

      город Петропавловск

1. Общие положения коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Петропавловска"

      1. Коммунальное государственное учреждение "Аппарат акима города Петропавловска" (далее - Аппарат), является государственным органом, осуществляющим руководство в сфере информационно- аналитического, организационно - правового, протокольного, документационного и материально - технического обеспечения деятельности акимата и акима города.

      2. Учредителем и уполномоченным органом Аппарата является акимат города Петропавловска.

      3. Коммунальное государственное учреждение "Аппарат акима города Петропавловска" имеет подведомственное учреждение — коммунальное государственное учреждение "Управление делами акимата города Петропавловска" государственного учреждения "Аппарат акима города Петропавловска"; КГУ "Ситуационный центр города Петропавловска"

      4. Аппарат осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      5. Аппарат является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати с изображением и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, счета в органах казначейства в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      6. Аппарат вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      7. Аппарат имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      8. Аппарат по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Аппарата и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      9. Структура и лимит штатной численности Аппарата утверждаются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      10. Местонахождение юридического лица: 150000, Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Конституции Казахстана, 23.

      11. Полное наименование Аппарата: "Коммунальное государственное учреждение "Аппарат акима города Петропавловска".

      12. Настоящее Положение является учредительным документом Аппарата.

      13. Финансирование деятельности Аппарата осуществляется из средств местного бюджета.

      14. Коммунальному государственному учреждению "Аппарат акима города Петропавловска" запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями Аппарата.

      15. Если Аппарату законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Петропавловска"

      16. Миссией Аппарата является качественное и своевременное информационно-аналитическое, организационно-правовое и материально-техническое обеспечение деятельности акима города.

      17. Задачи Аппарата:

      1) информационно-аналитическое, организационно-правовое, документационное обеспечение деятельности акима города, аппарата акима города, в том числе проведение общегородских мероприятий;

      2) совершенствование форм и методов работы с документами;

      3) обеспечение "обратной связи" и информирование общественности о работе акима и акимата города;

      4) реализация кадровой политики на принципах меритократии, прозрачности и результативности;

      5) обеспечение единого порядка делопроизводства, организации работы с документами, контроля их исполнения и подготовки для передачи в ведомственный архив;

      6) функционирование системы электронного документооборота и сокращение объема документооборота;

      7) подготовка предложений по вопросам бюджетной политики и межбюджетных отношений, экономической, финансовой и налоговой политики;

      8) реализация Системы государственного планирования и ежегодной оценки эффективности деятельности местных исполнительных органов города;

      9) обеспечение деятельности комиссий и рабочих групп;

      10) контроль за выполнением актов Президента Республики Казахстан и постановлений Правительства Республики Казахстан, поручений Администрации Президента Республики Казахстан, актов акима и акимата, а также поручений акима, его заместителей и руководителя аппарата акима города, организация работы по их исполнению. Принятие мер по устранению выявленных нарушений;

      11) обеспечение соблюдения законности в деятельности акимата и акима города, заместителей акима города и аппарата;

      12) защита правовыми средствами имущественных и иных законных прав и интересов акимата и акима города, аппарата;

      13) пропаганда и разъяснение действующего законодательства Республики Казахстан;

      14) организация взаимодействия с государственными, правоохранительными органами и общественными организациями по вопросам борьбы с преступностью, коррупцией, поддержания правопорядка и законности;

      15) разработка проектов нормативных правовых актов акимата и акима города и других документов юридического характера;

      16) разработка схем, рекомендаций, методических пособий по организации контроля за исполнением поручений руководства города;

      17) организация работы по совершенствованию нормотворчества;

      18) финансово-хозяйственное, материально-техническое и транспортное обеспечение деятельности акима города и аппарата;

      19) выполнение процедур организации и проведения государственных закупок в соответствии с действующим законодательством;

      20) техническое оснащение в соответствии с нормативными требованиями служебных кабинетов, залов заседания;

      21) обеспечение информацией руководителя аппарата с целью правильного осуществления учреждением хозяйственных операций;

      22) обеспечение учета наличия и движения имущества и обязательств, использование материальных и финансовых ресурсов в соответствии с утвержденными нормами, нормативами и сметами, индивидуальными планами финансирования бюджетных программ по обязательствам и платежам, предотвращение отрицательных результатов хозяйственной деятельности субъекта;

      23) координация работ по информатизации государственных учреждений, финансируемых из местного бюджета;

      24) координация деятельности местных исполнительных органов по оказанию государственных услуг;

      25) координация взаимодействия местных исполнительных органов с представительными и другими государственными органами;

      формирование кадрового потенциала для государственной службы.

      18. Функции Аппарата:

      1) организация и обеспечение исполнения законов Республики Казахстан, актов Президента и Правительства Республики Казахстан, нормативных правовых актов местного представительного и исполнительного органов;

      2) обеспечение системного мониторинга качественного и своевременного исполнения поручений Президента, Правительства, акима, заместителей акима и руководителя аппарата города структурными подразделениями акимата, в том числе с рассмотрением на аппаратных совещаниях;

      3) обеспечение соблюдения сроков и качества исполнения поручений акима города, его заместителей, руководителя аппарата по обращениям граждан, в том числе, поступающих из Администрации Президента и Правительства Республики Казахстан, а также поручений данных в ходе заседаний акимата области, личных приемов граждан, отчетных встреч с населением города Петропавловска, селекторных, рабочих и аппаратных совещаний, рабочих поездок;

      4) анализ хода выполнения контрольных поручений, подготовка аналитических материалов акиму города и руководителю аппарата акима о состоянии исполнительской дисциплины в структурных подразделениях акимата города;

      5) формирование информационно-аналитических материалов для обеспечения деятельности акима города, его заместителей и руководителя аппарата;

      6) подготовка информационно-справочных материалов акиму города, его заместителям, руководителю аппарата на основе систематического анализа общественно-политической и социально-экономической ситуации в регионах области;

      7) содействие деятельности местных исполнительных органов по разработке стратегических планов, мероприятий, целевых комплексных программ, определению основных направлений региональной социально - экономической политики, совершенствованию системы местного государственного управления;

      8) разработка предложений в центральные органы управления по вопросам стратегии социально-экономического развития города общегосударственной политики исполнительной власти;

      9) организационно - документационное обеспечение деятельности акима города, проводимой в соответствии с регламентом заседаний акимата, консультативно-совещательных органов, штабов, комиссий, совещаний, собраний, встреч и других мероприятий, проходящих с его участием;

      10) осуществление взаимодействия с Аппаратом акима области, с управлениями акимата области, с территориальными и представительными органами;

      11) организация выборов в рамках законодательства Республики Казахстан;

      12) координация деятельности правоохранительных органов и учреждений образования, здравоохранения, труда, занятости и социальной защиты населения и иных учреждений, заинтересованных в профилактике преступлений, правонарушений и безнадзорности несовершеннолетних, защите их прав и законных интересов;

      13) осуществление взаимодействия с гражданами в рамках деятельности комиссии по делам несовершеннолетних, включая участие в рассмотрении материалов на заседании комиссии, консультирование граждан, разъяснительная работа среди населения в части защиты прав несовершеннолетних;

      14) разработка мероприятий по вопросам профилактики правонарушений и реализации защиты прав и законных интересов несовершеннолетних;

      15) разработка мероприятий по профилактике правонарушений преступности и безнадзорности среди несовершеннолетних;

      16) учет детей, возвратившихся из воспитательных учреждений и принятие мер по их дальнейшему устройству;

      17) контроль над выполнением установленных нормативов, требований по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера;

      18) координация по предупреждению и оповещению граждан при чрезвычайных, кризисных и нештатных ситуациях (в том числе об усилении ветра, гололеда, дожде, отмене занятий в организациях образования, изменении маршрутов автобусов, отключении электроэнергии и т.д.);

      19) сбор, анализ и обмен информацией об обстановке в зоне чрезвычайных ситуаций и ходе проведения работ по ее ликвидации, в том числе доведение информации и рекомендаций по совместным действиям дежурно-диспетчерских станций до соответствующих органов управления городом, а также до всех дежурно-диспетчерских станций, привлеченных к ликвидации последствий ЧС;

      20) контроль укомплектованности и готовности отряда экстренного реагирования;

      21) координация работы городских органов, предприятий и организаций (через КЧС) по прогнозированию вероятности возникновения и последствий ЧС;

      22) контроль состояния обучения в специальных заведениях и общеобразовательных школах всех типов по курсу "Основы безопасности жизнедеятельности", проведение занятий, тренировок по экстренному оповещению и сбору городской комиссии по ЧС;

      23) разработка планов оперативного реагирования на ЧС. Подготовка предписания на ликвидацию ЧС, имеющие обязательную силу для объектов. Взаимодействие с городским Управлением по делам обороны по вопросам организации приписки и призыва граждан на воинскую службу;

      24) ведение бронирования военнообязанных и призывников Аппарата с предоставлением отчетов в Управление по делам обороны;

      25) обеспечение взаимодействия с Администрацией Президента, Правительством, Парламентом, маслихатом области и города Петропавловска, государственными органами, средствами массовой информации (далее - СМИ), общественными организациями и гражданами;

      26) постоянное взаимодействие с представителями СМИ и общественности, ознакомление их с официальными решениями и приказами руководства, подготовка ответов на официальные запросы, своевременное распространение информационных материалов о деятельности акимата;

      27) взаимодействие заместителей акима города, руководителя аппарата, руководителей отделов акимата с представителями СМИ, блогерами по освещению деятельности акима и акимата города;

      28) регулярное наполнение и обновление сайта акимата города качественной и достоверной информацией. Ведение, пополнение и работа официального сайта акима города, официальных страниц акима города в социальных сетях;

      29) мониторинг и анализ электронных и печатных СМИ, публикаций в социальных сетях по выявлению актуальных вопросов развития города Петропавловска;

      30) организация пресс-конференций, брифингов, пресс-туров, публикаций, а также своевременная реакция на обращения горожан;

      31) подготовка пресс-релизов и иных информационных материалов для представителей СМИ, участие в подготовке информационно-аналитических материалов для внутреннего пользования;

      32) планирование, организация мероприятий акима города, в том числе выездных;

      33) организация работы по совершенствованию системы документирования, управления документацией;

      34) ведение учета, рассмотрение служебных документов и обращений граждан, организация их приема, проведение анализа по их обращениям;

      35) подготовка аналитических материалов по актуальным проблемам города в обращениях и корреспонденции граждан, поступающих в акимат города;

      36) организация встреч акима города с населением;

      37) обеспечение протоколирования заседаний акимата города, совещаний, в том числе выездных, проводимых акимом, заместителями акима и руководителем аппарата акима города и контроль исполнения протокольных поручений;

      38) обеспечение условий, для сохранения государственной и служебной тайн, секретного делопроизводства;

      39) мониторинг качества оказания государственных услуг исполнительными органами города;

      40) исполнение утвержденного плана контрольных мероприятий по контролю за качеством оказания государственных услуг службы внутреннего контроля Аппарата в соответствии с Законом "О государственных услугах";

      41) проведение кадровой работы в соответствии с требованиями Закона Республики Казахстан "О государственной службе", Указов, Президента и постановлений Правительства, принятых в его развитие, Трудового кодекса Республики Казахстан. Подготовка предложений по вопросам представления на согласование к назначению и замещению вакантных должностей административных госслужащих;

      42) координация работы по обучению, повышению квалификации, переподготовке, стажировке государственных служащих на системной основе, а также развитие института наставничества;

      43) организация работы по оценке эффективности деятельности государственных служащих;

      44) организация работы Единой конкурсной, дисциплинарной, а также комиссии по присвоению звания Почетный гражданин города Петропавловска, оформление наградных документов;

      45) координация деятельности структурных подразделений акимата и квазигосударственных структур города Петропавловска в области международного сотрудничества;

      46) представление и защита интересов акимата и акима города в судах всех инстанций, рассмотрение актов прокурорского реагирования;

      47) разработка проектов нормативных правовых актов акимата и акима города;

      48) учет, регистрация и контроль за выполнением актов изданных акиматом и акимом города;

      49) проведение правовой экспертизы проектов постановлений акимата города, решений и распоряжений акима города на соответствие законодательству Республики Казахстан, совершенствование нормотворчества, юридическое обеспечение управленческой деятельности акима города;

      50) проведение правового мониторинга нормативных правовых актов, а также координация нормотворческой деятельности;

      51) обеспечение взаимодействия местных исполнительных органов с правоохранительными и иными государственными органами по вопросам борьбы с преступностью, коррупцией, поддержания правопорядка и законности;

      52) контроль за исполнением программных документов антикоррупционной направленности, осуществление претензионно-исковой работы и актами прокурорского реагирования;

      53) мониторинг и анализ общественно-политической обстановки, социально-экономического развития и террористической ситуации в городе;

      54) взаимодействие и координация деятельности территориальных подразделений центральных государственных органов, фискальных ведомств, стратегических объектов и режимных предприятий, командованием войсковых частей по вопросам профилактики терроризма и исполнительных органов города в рамках выполнения соответствующих региональных программ по профилактике терроризма и религиозного экстремизма;

      55) подготовка семинаров, совещаний по вопросам антитеррористической деятельности с участием руководителей правоохранительных и исполнительных органов области и города, организаций, предприятий и учреждений;

      56) подготовка материалов на заседания Антитеррористической комиссии при акимате города и области проведение заседаний Антитеррористической комиссии;

      57) мониторинг исполнения и реализация Государственных программ профилактических мероприятий по противодействию религиозному экстремизму и терроризму;

      58) сотрудничество в согласованном осуществлении мер подготовки и повышения квалификации кадров в сфере профилактики терроризму;

      59) мониторинг и анализ информации, поступающей в рамках перечня информационных потребностей Антитеррористической комиссии по выявленным причинам и условиям возникновения террористических угроз и радикализации верующих;

      60) разработка планов по профилактике терроризма, религиозного экстремизма и сепаратизма;

      61) координация деятельности государственных органов и органов местного самоуправления по профилактике терроризма, минимизации и (или) ликвидации последствий терроризма;

      62) реализация государственной программы социально-экономического развития города, участие советника акима города в разработке целевых программ, направленных на расширение качественных коммунальных услуг, ремонтно-строительных работ, пассажирских перевозок, содержание автомобильных дорог, учету и распределению коммунального жилья, изъятию (выкупу) земельных участков для государственных надобностей, в связи со сносом объектов недвижимости, а также аварийного и ветхого жилья в городе Петропавловске;

      63) контроль за правильностью применения и выполнения действующих нормативов в сфере коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог, учета и распределения коммунального и ипотечного жилья, изъятию (выкупу) земельных участков для государственных надобностей, в связи со сносом объектов недвижимости, а также аварийного и ветхого жилья в городе Петропавловске, государственных закупок, утвержденных региональных программ и проектов, определяющих развитие города;

      64) осуществлять функции представителя власти, в пределах своей компетенции, давать указания, обязательные для исполнения всеми подразделениями подведомственных учреждений и организаций. Осуществляет деятельность, согласно Стратегии "Казахстан - 2050": новый политический курс состоявшегося государства;

      65) контроль за реализацией стратегических программ, мероприятий и планов госорганов акимата города;

      66) координация работы по безусловному и исчерпывающему выполнению актов и поручений акима города государственными органами и должностными лицами;

      67) организация встреч с официальными лицами и иностранными делегациями, подготовка мероприятий с их участием;

      68) проведение аудита эффективности, аудита соответствия в структурных подразделениях акимата города Петропавловска, организациях, находящихся в их ведении с целью повышения качества и производительности работы;

      69) материально-техническое и финансово-хозяйственное обеспечение и оснащение деятельности акима и аппарата акима города Петропавловска;

      70) создание сотрудникам благоприятных социально-бытовых условий для труда и отдыха, техническое оснащение в соответствии с нормативными требованиями служебных кабинетов, залов заседаний;

      71) обеспечение выполнения мероприятий по мобилизационной подготовке и мобилизации, территориальной обороны и выполнения мероприятий в сфере гражданской защиты;

      19. Права:

      1) вести служебную переписку, в том числе секретную с использованием специальной связи и системы передач данных с государственными и негосударственными органами и организациями по вопросам, отнесенным к ведению Аппарата;

      2) осуществлять экспертизу и подготовку заключений по проектам актов акимата и акима города, подготовленных государственными органами;

      3) по поручениям акима города и его заместителей готовить проекты постановлений акимата города, решений и распоряжений акима города;

      4) в случаях, установленных законодательством, возвращать проекты постановлений акимата города, решений и распоряжений акима города их разработчикам;

      5) контролировать наличие согласования проектов нормативных правовых и иных актов с заинтересованными государственными органами и в случаях его отсутствия - возвращать соответствующие проекты в соответствии с Регламентом акимата города;

      6) направлять и возвращать корреспонденцию по вопросам, не требующим решений акимата города, в соответствующие государственные органы;

      7) созывать по поручению акима города совещания по рассмотрению разногласий государственных органов по проектам актов акимата города и акима города, а также по вопросам исполнения принятых нормативных правовых актов;

      8) в случаях проведения совещаний, в целях устранения замечаний по проектам нормативных правовых актов, приглашать на них должностных лиц государственных органов, занимающих должности не ниже заместителей первых руководителей;

      9) организовывать и участвовать в проведении проверок исполнения актов и поручений акима города, его заместителей и руководителя аппарата акима и осуществлять контроль за их исполнением;

      10) проводить проверки в государственных органах по соблюдению требований делопроизводства, в том числе комплексные, тематические и контрольные проверки состояния обеспечения режима секретности и ведения секретного делопроизводства, а также использования защитных средств и защищенной печатно-бланочной продукции;

      11) проводить проверки в государственных органах по соблюдению требований служебной и трудовой дисциплины, правильность ведения кадрового делопроизводства, анализ имеющихся кадровых документов на предмет соответствия действующему трудовому законодательству;

      12) вносить предложения об ответственности руководителей, государственных органов за неисполнение или ненадлежащее исполнение поручений акима города и его заместителей;

      13) обращаться с иском в суд в порядке, установленном действующим законодательством Республики Казахстан;

      14) выступать участником товариществ с ограниченной ответственностью по решению местного исполнительного органа;

      15) осуществлять иные права в соответствии с законодательством Республики Казахстан

      16) участвовать в заседаниях областного, городского акимата и маслихата, коллегий городских, территориальных и иных исполнительных органов;

      17) запрашивать и получать от исполнительных органов информацию, объяснения по их деятельности, отдельных должностных лиц, давать поручения, отнесенные к компетенции Аппарата, привлекать работников исполнительных органов города к решению вопросов, отнесенных к компетенции акимата и акима города;

      20. Обязанности:

      1) соблюдать нормы действующего законодательства Республики Казахстан;

      2) принимать меры по устранению выявленных нарушений несоблюдения законодательства;

      3) осуществлять координацию и контроль по вопросам своей компетенции;

      4) обеспечивать целевое и эффективное использование бюджетных средств, выделенных Аппарату;

      5) управлять переданным Аппарату имуществом.

3. Организация деятельности коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Петропавловска"

      21) Руководство Аппаратом акима осуществляется руководителем аппарата акима города Петропавловска, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Аппарат задач и осуществление им своих функций.

      22) Руководитель Аппарата назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      23) Полномочия и обязанности руководителя Аппарата:

      1) организует и руководит работой Аппарата и несҰт персональную ответственность за выполнение возложенных функций и задач;

      2) контролирует исполнение законодательства о государственной службе в Аппарате;

      3) обеспечивает соблюдение законодательства о государственных гарантиях равных прав и равных возможностей мужчин и женщин;

      4) организует, направляет и контролирует деятельность структурных подразделений Аппарата, координирует их взаимодействие;

      5) в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственной службе" организует конкурсы на замещение вакантных административных должностей государственных служащих. По их итогам вносит на рассмотрение акима предложения о назначении на должность и освобождении от должности руководителей структурных подразделений акимата, принимает и увольняет технических исполнителей по договору, формирует резерв кадров акимата, формирует и руководит аттестационной комиссией аппарата акима города;

      6) представляет на утверждение акиму города Положение об Аппарате, структуру и лимит штатной численности, устанавливает доплаты, материальное поощрение государственных служащих (премии) в пределах экономии фонда оплаты труда;

      7) подписывает служебную документацию в пределах компетенции Аппарата;

      8) устанавливает внутренний трудовой распорядок в Аппарате;

      9) представляет на утверждение акиму города штатное расписание;

      10) согласовывает и представляет на рассмотрение акимату и акиму города проекты нормативных правовых актов и другие документы;

      11) утверждает после согласования с соответствующими заместителями акима города планы работы структурных подразделений Аппарата;

      12) в соответствии с действующим законодательством поощряет технических исполнителей по договору и налагает на них дисциплинарные взыскания;

      13) утверждает смету расходов Аппарата, распоряжается финансовыми средствами, предусмотренными бюджетом;

      14) утверждает положения о структурных подразделениях Аппарата, сборник квалификационных требований к административным государственным должностям;

      15) вносит акиму города предложения по перспективному планированию и текущей организации работы Аппарата;

      16) издает приказы по личному составу, направляет служащих Аппарата в командировки;

      17) обеспечивает учебу, подготовку, переподготовку и повышение квалификации кадров государственных служащих в филиале Академии государственного управления при Президенте Республики Казахстан;

      18) представляет Аппарат в государственных органах, иных организациях;

      19) контролирует исполнение законодательства о государственной службе в Аппарате;

      20) издает приказы и дает указания, обязательные для исполнения работниками Аппарата;

      21) координирует работу по контролю за исполнением принятых постановлений акимата города, решений и распоряжений

      22) осуществляет иные функции, возложенные на него акимом города.

      23) исполнение полномочий руководителя Аппарата в период его отсутствие осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      24) аппарат возглавляется руководителем, назначаемым на должность и освобождаемым от должности в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      25) руководитель Аппарата подчиняется и работает непосредственно под руководством акима города.

      26) структуру Аппарата образуют аким города, его заместители, руководитель Аппарата и структурные подразделения (отделы), советник, главные специалисты, иные должностные лица Аппарата.

      27) структурные подразделения возглавляют их руководители, которые наряду с советником акима города назначаются на должность и освобождаются от должности акимом города по представлению руководителя Аппарата в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      28) сотрудники Аппарата являются административными государственными служащими, которые назначаются на должность и освобождаются от должности акимом города.

      29) материально-техническое, хозяйственно-бытовое обеспечение здания акимата осуществляется структурным подразделением Аппарата - коммунальным государственным учреждением "Управление делами акимата города Петропавловска" государственного учреждения "Аппарат акима города Петропавловска".

      30) условия оплаты труда и размер заработной платы сотрудников Аппарата определяется в соответствии с законодательством Республики Казахстан о труде и государственной службе.

      31) пенсионное обеспечение сотрудников Аппарата, достигших пенсионного возраста, осуществляется в соответствии с действующим законодательством о государственной службе и пенсионном обеспечении.

4. Имущество коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Петропавловска"

      32) аппарат может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан;

      33) имущество Аппарата формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан;

      34) имущество, закрепленное за Аппаратом, относится к коммунальной собственности.

      35) аппарат не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

5. Реорганизация и упразднение коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Петропавловска"

      36) реорганизация (слияние, присоединение, разделение, выделение, преобразование) и упразднение Аппарата осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      37) порядок распределения имущества Аппарата после упразднения производится в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      38) внесение изменений и дополнений в Положение Аппарата производится в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      39) аппарат филиалов и представительств не имеет.

6. Режим работы в коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Петропавловска" и взаимоотношения

      40) Взаимоотношение между Аппаратом и уполномоченными органами определяется и регулируется в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан;

      41) Взаимоотношения между Аппаратом и его трудовым коллективом определяется в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      42) Рабочее время устанавливается согласно Регламенту утвержденному акимом города.

      ________________________________________