"Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалау әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2023 жылғы 10 сәуірдегі № 106 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 2025 жылғы 3 желтоқсандағы № 281 бұйрығы

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалау әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2023 жылғы 10 сәуірдегі № 106 бұйрығына мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалау әдістемесі осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Адами ресурстармен жұмыс департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен осы бұйрыққа қол қойылған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде оны Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде орналастыру үшін жіберуді және алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің аппарат басшысына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Ұлттық экономика министрі
С. Жұманғарин

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Ұлттық экономика министрінің
2025 жылғы 3 желтоқсандағы
№ 281 бұйрығына қосымша
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2023 жылғы 10 сәуірдегі
№ 106 бұйрығымен бекітілген

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалау әдістемесі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалау әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 33-бабының 5-тармағына сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің (бұдан әрі – Министрлік), оның ішінде ведомстволар және аумақтық бөлімшелердің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалау тәртібін айқындайды.

      2. Осы Әдістемеде пайдаланылатын негізгі ұғымдар:

      1) басшылық лауазым – өзіне бағынышты бөлімшенің немесе жекелеген қызметкерлердің қызметін ұйымдастыруға өкілеттіктер берілген "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымы;

      2) тікелей басшы – мемлекеттік лауазымы бойынша жоғары тұрған, мемлекеттік қызметші өзінің лауазымдық нұсқаулығына сәйкес оған тікелей бағынысты болатын адам;

      3) құрылымдық бөлімшенің/мемлекеттік органның басшысы – C-1 (ведомство төрағасының орынбасары, департамент директоры), C-O-1 санаттарының "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшісі;

      4) бағалаушы адам – тікелей басшы және/немесе құрылымдық бөлімшенің/мемлекеттік органның басшысы;

      5) бағаланатын адам – өзіне қатысты бағалау жүргізілетін адам;

      6) ведомство – Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу комитеті және Арнайы бағдарламалар комитеті;

      7) калибрлеу сессиялары – бағаланатын адамдардың қызметін бағалау нәтижелерін талқылау, ықтимал түзету және бекіту үшін лауазымды адамдардың кезең-кезеңімен кездесулері;

      8) бағаланатын кезең – мемлекеттік қызметшінің жұмыс нәтижелері бағаланатын тоқсан.

      3. Министрліктің, ведомстволардың және аумақтық бөлімшелердің "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалау (бұдан әрі – бағалау) олардың жұмысының тиімділігі мен сапасын айқындау үшін "Е-қызмет" ықпалдастырылған ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ақпараттық жүйе) арқылы жүргізіледі.

      Бағалаушы адам болмаған жағдайда бағалауды оны алмастырушы адам жүргізеді.

      Іссапарға жіберілген адамдарды бағалауды қабылдаушы мемлекеттік орган іссапарда болу кезеңі үшін жүргізеді.

      Министрдің шешімі бойынша оған тікелей бағынысты адамдарды Министрліктің аппарат басшысы бағалай алады.

      4. Бағалау тоқсан қорытындысы бойынша – есепті тоқсаннан кейінгі айдың жиырмасыншы күнінен кешіктірілмей жүргізіледі.

      Қорытынды баға күнтізбелік жылдың есепті тоқсандары бойынша "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшісінің орташа бағасы негізінде ақпараттық жүйеде автоматты түрде қалыптастырылады.

      Қорытынды баға есепті жылдан кейінгі жылдың 30 қаңтарынан кешіктірілмей қалыптастырылады.

      5. Егер бағаланатын қызметшінің бағаланатын кезеңде нақты лауазымда болу мерзімі бағаланатын лауазымға тағайындалған немесе сайланған күннен бастап бір айдан кем болған жағдайда, оған бағалау жүргізілмейді.

      Бұл ретте бағаланатын кезең қызметшінің нақты жұмыс істеген кемінде он бес жұмыс күнін қамтуы тиіс.

      6. Бағалау кезеңі аяқталғанға дейін Министрліктен, ведомстволардан және аумақтық бөлімшелерден жұмыстан шығарылған қызметшілерді бағалау олардың қатысуынсыз 4-тармақта белгіленген мерзімде жүргізіледі.

      7. Бағалау нәтижелері мынадай градация бойынша қойылады.

      "Функционалдық міндеттерін атқаруы тиімді",

      "Функционалдық міндеттерін атқаруы тиісінше",

      "Функционалдық міндеттерін атқаруы қанағаттанарлық",

      "Функционалдық міндеттерін атқаруы қанағаттанарлықсыз" (қанағаттанарлықсыз бағалау).

      "Функционалдық міндеттерін атқаруы тиімді" нәтижесіне 4-тен 5 балға дейінгі, "Функционалдық міндеттерін атқаруы тиісінше" нәтижесіне 3-тен 3,99 балға дейінгі, "Функционалдық міндеттерін атқаруы қанағаттанарлық" нәтижесіне 2-ден 2,99 балға дейінгі, "Функционалдық міндеттерін атқаруы қанағаттанарлықсыз" нәтижесіне 0-ден 1,99 балға дейінгі бағалаулар ауқымы сәйкес келеді.

      8. Бағалауды ұйымдастырушылық сүйемелдеуді персоналды басқару қызметі не ол болмаған жағдайда персоналды басқару қызметінің (кадр қызметі) (бұдан әрі – персоналды басқару қызметі) міндеттерін атқару жүктелген құрылымдық бөлімше (адам), оның ішінде ақпараттық жүйе арқылы қамтамасыз етеді.

      9. Бағаланатын қызметші өзінің бағалау нәтижелерін ақпараттық жүйеде, сондай-ақ "Е-қызмет" мобильді қосымша арқылы алады.

      Жұмыстан босатылған адамдарды таныстыру, есепті тоқсаннан кейінгі айдың ішінде, таныстыру тапсырылғаны туралы хабарламасы бар тапсырыс хатты және/немесе телефонограмманы және/немесе жеделхатты және/немесе ұялы байланыстың абоненттік нөмірі бойынша немесе электрондық мекенжай бойынша мәтіндік хабарды жіберу арқылы не хабарламаны немесе шақыруды тіркеуді қамтамасыз ететін өзге де байланыс құралдарын пайдалана отырып жүзеге асырылады.

      10. Бағалау нәтижелерімен келіспеген жағдайда қызметші бағалау нәтижелерін алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшісін мемлекеттік лауазымға тағайындауға және мемлекеттік лауазымнан босатуға құқығы бар лауазымды адамға калибрлеу сессиясын өткізу жөнінде еркін нысанда тиісті өтінішпен жүгінеді.

      11. Мемлекеттік қызметші калибрлеу сессиясының шешіміне Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексімен белгіленген тәртіпте шағымдана алады.

      12. Бағалаумен байланысты құжаттар бағалау аяқталған күннен бастап үш жыл ішінде персоналды басқару қызметінде, сондай-ақ техникалық мүмкіндік болған кезде ақпараттық жүйеде сақталады.

      13. Бағалау нәтижелері құпия ақпарат болып табылады және қызметтік қажеттілікті, сондай-ақ Министрлік "Ақпаратқа қол жеткізу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес осы ақпаратты ашуға міндетті жағдайларды қоспағанда, үшінші адамдарға жария етуге жатпайды.

      14. Бағалау рәсіміне байланысты келіспеушіліктерді мүдделі адамдар мен тараптардың қатысуымен персоналды басқару қызметі қарастырады.

      15. Персоналды басқару қызметінің басшылары мыналарды:

      1) коммуникациялық хабарламаларды дайындау, бағалау процесіне қатысушыларға консультация жүргізуді қосқанда, қызметті бағалау процесін ұйымдастыру мен сүйемелдеуді;

      2) қажет болған жағдайда бағалаушы мен бағаланатын адамдардың кездесуіне қатысуды, қызметті бағалау процесінің мәселелері бойынша консультация беру жолымен даулы мәселелерді шешуге көмектесуді;

      3) калибрлеу сессияларына дайындық шеңберінде әр жұмыскерге ақпарат дайындауды қоса алғанда, калибрлеу сессиясын өткізуді;

      4) есепті кезең ішінде қызметті бағалау шеңберінде қажетті құжаттарды толтырудың толықтығы мен уақтылы орындалуын, жұмыскерлердің қызметіне бағалау жүргізу шеңберінде жұмыскерге тиісті хабарламалар жіберу, қажетті есептік жазбаларды жүргізуді қамтамасыз етеді.

2-тарау. "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшілерін бағалау

      16. Министрліктің, оның ведомстволарының және аумақтық бөлімшелерінің С-1 (Министрліктің ведомство төрағасының орынбасары, департамент директоры), C-O-1 санаттарының "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшілерін бағалауды тікелей басшы, сондай-ақ басшы лауазымдарды атқаратын "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшілерін бағалауды құрылымдық бөлімшенің/Министрліктің /ведомстволардың басшысы басшы лауазымды атқаратын адамның бағалау парағының нысаны бойынша осы Әдістемеге 1-қосымшаға сәйкес жүргізеді.

      Министрліктің, оның ведомстволарының және аумақтық бөлімшелерінің С-1 (Министрліктің ведомство төрағасының орынбасарын, департамент директорын қоспағанда) санатының "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшілерін бағалауды тікелей басшы, сондай-ақ "Б" корпусының өзге де мемлекеттік әкімшілік қызметшілерін бағалауды құрылымдық бөлімшенің/ Министрліктің/ведомстволардың басшысы осы Әдістемеге 2-қосымшаға сәйкес басшы лауазымды атқармайтын адамның бағалау парағының нысаны бойынша жүргізеді.

      17. Персоналды басқару қызметі бағалаушы адамға бағалау парағын ақпараттық жүйе арқылы жібереді.

      Бағалаушы адам 0-ден 5-ке дейінгі баға қояды.

      Егер бағаланатын адамдардың саны жиырма адамнан асқан жағдайда, бағалауды бағалаушы адам айқындайтын "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшілері де жүзеге асырады.

3-тарау. Калибрлеу сессияларын өткізу және кері байланыс ұсыну

      18. Бағалау процесіне бірыңғай тәсілді келісу және сақтау мақсатында мемлекеттік органдар осы Әдістеменің 10-тармағында көзделген тәртіппен калибрлеу сессияларын өткізеді.

      19. "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшісін мемлекеттік лауазымға тағайындау және мемлекеттік лауазымнан босату құқығы бар лауазымды адам қызметшінің өтініші келіп түскен уақыттан бастап үш жұмыс күні ішінде калибрлеу сессиясын өткізу туралы шешім қабылдайды және оның құрамын бекітеді.

      Тексеру комиссиясының мүшелері мен тексеру комиссиясының төрағасы үшін калибрлеу сессиясын өткізу және оның құрамын бекіту маслихат шешімінің негізінде жүзеге асырылады.

      Калибрлеу сессиясының құрамы мүшелердің тақ санынан тұрады. Калибрлеу сессиясы мүшелерінің саны үштен кем болмауы тиіс.

      Нақты калибрлеу сессиясының құрамына бағамен келіспейтін адам, сондай-ақ оны бағалаған адам кірмейді.

      Калибрлеу сессиясы мүшелерінің құрамына бағалаушы адамдар (бағалауы калибрлеу сессиясында қаралуға жататын адамды қоспағанда), сондай-ақ персоналды басқару қызметінің (кадр қызметінің) жұмыскері не персоналды басқару қызметінің (кадр қызметінің) міндеттерін орындау жүктелген адам кіреді.

      20. Калибрлеу сессиясы қызметші жүгінген уақыттан бастап он жұмыс күн ішінде осы Әдістеменің 10-тармағында көзделген тәртіпте өткізіледі.

      21.Персоналды басқару қызметі калибрлеу сессиясының қызметін ұйымдастырады.

      22. Калибрлеу сессиясында бағалаушы адам бағаланатын адамның жұмысын қысқаша сипаттайды және өз бағасына дәлел келтіреді.

      Бағаланатын адам бағалаумен келіспеген жағдайда калибрлеу сессиясының мүшелеріне өзінің келіспейтінін жазбаша немесе ауызша нысанда дәлелдейді.

      Калибрлеу сессиясының мүшелері қажет болса бағалаушы адамның бағасын қолдайды не бағалауға түзетулер енгізу үшін дәлелдер келтіреді.

      Бағалауды түзету жоғарылату жағына да, төмендету жағына да енгізілуі мүмкін.

      Қорытынды баға калибрлеу сессиясы мүшелерінің басым дауысымен қабылданады және тиісті хаттамамен рәсімделеді. Персоналды басқару қызметі хаттамаға қол қойылған күннен бастап үш жұмыс күн ішінде оның ақпараттық жүйеге (техникалық мүмкіндік болған жағдайда) орналастырылуын қамтамасыз етеді.

      23. Калибрлеу сессиясының нәтижелері бойынша бағалаушы адам бағаланатын қызметшімен кездесу өткізеді және қорытынды бағалау нәтижесі туралы кері байланысты ұсынады.

      Кездесу кезінде мынадай мәселелер талқыланады:

      бағаланатын кезеңдегі жетістіктеріне шолу;

      машықтар мен құзыреттердің дамуына шолу;

      жұмыскердің әлеуетін шолу және мансаптық мақсатын талқылау.

      Бағалаушы адам кездесу кезінде ашық және достық қалыптағы диалогты қамтамасыз етеді.

  Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрлігі
"Б" корпусы мемлекеттік
әкімшілік қызметшілерінің
қызметін бағалау әдістемесіне
1-қосымша

      Нысан

Басшы лауазымды атқаратын адамның бағалау парағы

      (Бағаланатын адамның Т.А.Ә., мемлекеттік органды көрсете отырып, лауазымы)

      ________________________________________________

      (Бағаланатын кезең) __________________________________

      _______________________________________________________________

      (Бағалайтын қызметшінің Т.А.Ә., мемлекеттік органды көрсете отырып, лауазымы)

      _____________________________________

      "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалау (бұдан әрі –

      бағалау) мақсатында Сізге өз әріптестеріңізді 5 баллдық шкала бойынша бағалауды

      ұсынамыз.

      Бағаларды объективті түрде, жеке ұнатуларсыз/ұнатпауларсыз қою керек.

      Сауалнаманы басынан аяғына дейін алаңдамай толтыру қажет.

      Осылайша, Сіз уақытты үнемдей аласыз және нәтижелердің дұрыстығын арттыра аласыз.

Параметрлер

Бағалау (0-ден* 5 баллға дейін)

Түсініктеме
(қалау бойынша)

Толтыру кезінде түсініктеме

1. Жетекшілік ететін бөлімшелерде (жетекшілік ететін қызметшілердің) міндеттердің сапалы орындалуын қамтамасыз ету



Мыналар:
- жетекшілік ететін бөлімшелердегі міндеттер мен тапсырмаларды сапалы орындау;
- негізделген ескертулердің, қайтарулардың, шағымдардың немесе осы параметр бойынша мемлекеттік органның бағалау әдістемесінде айқындалған өзге де фактілердің болмауы есепке алынады.

2. Жетекшілік ететін бөлімшелерде (жетекшілік ететін қызметшілердің) міндеттердің орындалу мерзімдерінің сақталуын қамтамасыз ету



Мыналар:
- орындаудың жеделдігі;
- құжаттарды, тапсырмаларды, міндеттерді орындау мерзімдерінің бұзылуының болмауы немесе осы параметр бойынша мемлекеттік органның бағалау әдістемесінде айқындалған өзге де фактілер есепке алынады.

3. Көшбасшылық және шешім қабылдау дағдылары



Мыналар:
- команданы басқаруды және командалық нәтиже үшін жауапкершілікті өз мойнына ала білу;
- мақсаттар мен міндеттерді нақты белгілей білу;
- жеке мысалы, тиімді қарым-қатынас арқылы команданы ынталандыра білу және оң командалық климат құру;
- белгісіздік жағдайында тиімді әрекет ете білу;
- ықтимал тәуекелдерді ескере отырып, міндеттерді шешудің бірнеше нұсқаларын ұсына білу;
- осы параметр бойынша мемлекеттік органның бағалау әдістемесінде айқындалған өзге де фактілер есепке алынады.

4. Бағалаушы адамның еңбек тәртібін сақтауы



Мыналар:
- кешігудің болмауы;
- дәлелді себептерсіз уақытынан бұрын жұмыстан кетпеуі;
- қызмет әдебін бұзудың болмауы;
- ақпараттық қауіпсіздік талаптарын сақтауы;
- мемлекеттік құпияларды қамтамасыз ету жөніндегі талаптарды сақтауы;
- мемлекеттік органның регламентін сақтауы немесе осы параметр бойынша мемлекеттік органның бағалау әдістемесінде айқындалған өзге де фактілер есепке алынады.

5. Тәртіптік жазалардың болмауы



Бағаланатын тоқсанда қолданылған тәртіптік жаза ескеріледі.
Тәртіптік жаза болған жағдайда:
- ескерту, сөгіс, қатаң сөгіс үшін баға 2,99 баллдан аспауы керек;
- жазаның өзге де түрлері түрінде, оның ішінде мемлекеттік қызметке кір келтіретін теріс қылықтары үшін баға 1,99 баллдан аспауы тиіс.

Орташа қорытынды баға




      Ескертпе: Орташа қорытынды бағаны есептеу үшін қойылған бағалар сомасын бағаланатын параметрлер санына бөлу керек.

      * Бағалаудың 0 баллы қызметші бағалау параметрін толық орындамаған жағдайда қойылады.

      Бағалау нәтижесі: ____________ (функционалдық міндеттерін тиімді атқарады, функционалдық міндеттерін тиісті түрде атқарады, функционалдық міндеттерін қанағаттанарлық түрде атқарады, функционалдық міндеттерін қанағаттанарлықсыз түрде атқарады).

      Қызметшінің бағалау нәтижесі орташа қорытынды бағаның негізінде қойылады.

      Қолы ________________

      (электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәләндырылған)

      Күні _________________

  Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрлігі
"Б" корпусы мемлекеттік
әкімшілік қызметшілерінің
қызметін бағалау әдістемесіне
2-қосымша

      Нысан

Басшы лауазымды атқармайтын адамның бағалау парағы

      (Бағаланатын адамның Т.А.Ә., мемлекеттік органды көрсете отырып, лауазымы)

      ________________________________________________________________

      (Бағаланатын кезең)________________________________________________

      (Бағалайтын қызметшінің Т.А.Ә., мемлекеттік органды көрсете отырып, лауазымы)

      ________________________________________________________

      "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалау (бұдан әрі –

      бағалау) мақсатында Сізге өз әріптестеріңізді 5 баллдық шкала бойынша бағалауды

      ұсынамыз.

      Бағаларды объективті түрде, жеке ұнатуларсыз/ұнатпауларсыз қою керек.

      Сауалнаманы басынан аяғына дейін алаңдамай толтыру қажет.

      Осылайша, Сіз уақытты үнемдей аласыз және нәтижелердің дұрысты ғын арттыра аласыз.

Параметрлер

Бағалау (0*-ден 5 баллға дейін)

Түсініктеме
(қалау бойынша)

Толтыру кезінде түсініктеме

1. Функционалдық міндеттерді орындау сапасы



Негізделген ескертулердің, қайтарулардың, шағымдардың немесе осы параметр бойынша мемлекеттік органның бағалау әдістемесінде көзделген өзге де кемшіліктердің болмауы есепке алынады.

2. Міндеттерді орындау мерзімдерін сақтау



Құжаттарды, тапсырмаларды, міндеттерді орындау мерзімдерінің бұзылуының болмауы немесе осы параметр бойынша мемлекеттік органның бағалау әдістемесінде айқындалған өзге де фактілер есепке алынады.

3. Дербестік және бастамашылдық



Мыналар:
- функционалдық міндеттерін жоғары деңгейде дербес орындай алуы;
- жетекшілік ететін қызмет саласын жақсартуға бағытталған тәсілдерді, ұсыныстарды пысықтаудағы бастамашылдық;
- жетекшілік ететін міндеттерді шешуге қатысуы және белсенділігі;
- осы параметр бойынша мемлекеттік органның бағалау әдістемесінде көзделген өзге де фактілер есепке алынады.

4. Еңбек тәртібін сақтау



Мыналар:
- кешігудің болмауы;
- дәлелді себептерсіз уақытынан бұрын жұмыстан кетпеуі;
- қызмет әдебін бұзудың болмауы;
- ақпараттық қауіпсіздік талаптарын сақтауы;
- мемлекеттік құпияларды қамтамасыз ету жөніндегі талаптарды сақтауы;
- мемлекеттік органның регламентің сақтауы;
- осы параметр бойынша мемлекеттік органның бағалау әдістемесінде көзделген өзге де фактілер есепке алынады.

5. Тәртіптік жазалардың болмауы



Бағаланатын тоқсанда қолданылған тәртіптік жаза ескеріледі.
Тәртіптік жаза болған жағдайда:
- ескерту, сөгіс, қатаң сөгіс үшін баға 2,99 баллдан аспауы керек;
- жазаның өзге де түрлері түрінде, оның ішінде мемлекеттік қызметке кір келтіретін теріс қылықтары үшін баға 1,99 баллдан аспауы тиіс.

Орташа қорытынды баға




      Ескертпе: орташа қорытынды бағаны есептеу үшін қойылған бағалар сомасын бағаланатын параметрлер санына бөлу керек.

      * Бағалаудың 0 баллы қызметші бағалау параметрін толық орындамаған жағдайда қойылады.

      Бағалау нәтижесі: ____________ (функционалдық міндеттерін тиімді атқарады, функционалдық міндеттерін тиісті түрде атқарады, функционалдық міндеттерін қанағаттанарлық түрде атқарады, функционалдық міндеттерін қанағаттанарлықсыз түрде атқарады).

      Қызметшінің бағалау нәтижесі орташа қорытынды бағаның негізінде қойылады.

      Қолы ________________

      (электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәләндырылған)

      Күні _________________

О внесении изменения в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 10 апреля 2023 года № 106 "Об утверждении Методики оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Министерства национальной экономики Республики Казахстан"

Приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики Республики Казахстан от 3 декабря 2025 года № 281

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 10 апреля 2023 года № 106 "Об утверждении Методики оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Министерства национальной экономики Республики Казахстан" следующее изменение:

      Методику оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Министерства национальной экономики Республики Казахстан, утвержденную указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту по работе с человеческими ресурсами Министерства национальной экономики Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить в течение пяти рабочих дней со дня подписания настоящего приказа его направление для размещения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан и на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан после дня его первого официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на руководителя аппарата Министерства национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра –
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
С. Жумангарин

  Приложение
к приказу Заместителя
Премьер-Министра – Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 3 декабря 2025 года № 281
  Утверждена
приказом Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 10 апреля 2023 года № 106

Методика оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Министерства национальной экономики Республики Казахстан

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящая Методика оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Министерства национальной экономики Республики Казахстан (далее – Методика) разработана в соответствии с пунктом 5 статьи 33 Закона Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан" и предназначена для оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Министерства национальной экономики Республики Казахстан (далее – Министерство), в том числе ведомств и территориальных подразделений.

      2. Основные используемые понятия в настоящей Методике:

      1) руководящая должность – административная государственная должность корпуса "Б", которая наделена полномочиями по организации деятельности подчиненного ему подразделения или отдельных сотрудников;

      2) непосредственный руководитель – вышестоящее по государственной должности лицо, по отношению к которому государственный служащий находится в прямом подчинении в соответствии с его должностной инструкцией;

      3) руководитель структурного подразделения/государственного органа – административный государственный служащий корпуса "Б" категорий С-1 (заместитель председателя ведомства, директор департамента), C-O-1;

      4) оценивающее лицо – непосредственный руководитель и/или руководитель структурного подразделения/государственного органа;

      5) оцениваемое лицо – лицо, в отношении которого проводится оценка;

      6) ведомства – Комитет по регулированию естественных монополий и Комитет специальных программ Министерства национальной экономики Республики Казахстан;

      7) калибровочные сессии – периодические встречи должностных лиц для обсуждения, возможной корректировки и утверждения результатов оценки деятельности оцениваемых лиц;

      8) оцениваемый период – квартал, за который оцениваются результаты работы государственного служащего.

      3. Оценка деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Министерства, ведомств и территориальных подразделений (далее – оценка) проводится для определения эффективности и качества их работы посредством интегрированной информационной системы "Е-қызмет" (далее – информационная система).

      При отсутствии оценивающего лица оценку проводит лицо, его замещающее.

      Оценка прикомандированных лиц проводится в принимающем государственном органе за период прикомандирования.

      По решению Министра лица, находящиеся в его прямом подчинении, могут быть оценены руководителем аппарата Министерства.

      4. Оценка проводится по итогам квартала – не позднее двадцатого числа месяца, следующего за отчетным кварталом.

      Итоговая оценка формируется автоматически из средней оценки административного государственного служащего корпуса "Б" за отчетные кварталы календарного года в информационной системе.

      Итоговая оценка формируется не позднее 30 января, следующего за отчетным годом.

      5. Оценка не проводится в случаях, если срок пребывания оцениваемого служащего на конкретной должности в оцениваемом периоде составляет менее одного месяца со дня назначения или избрания на оцениваемую должность.

      При этом оцениваемый период должен включать в себя не менее пятнадцати фактически отработанных служащим рабочих дней.

      6. Оценка служащих, уволенных из Министерства, ведомств и территориальных подразделений до окончания оцениваемого периода, проводится без их участия в установленные пунктом 4 сроки.

      7. Результаты оценки выставляются по следующей градации:

      "Выполняет функциональные обязанности эффективно",

      "Выполняет функциональные обязанности надлежащим образом",

      "Выполняет функциональные обязанности удовлетворительно",

      "Выполняет функциональные обязанности не удовлетворительно" (неудовлетворительная оценка).

      Результату "Выполняет функциональные обязанности эффективно" соответствует диапазон оценок от 4 до 5 баллов, "Выполняет функциональные обязанности надлежащим образом" от 3 до 3,99 баллов, "Выполняет функциональные обязанности удовлетворительно" от 2 до 2,99 баллов, "Выполняет функциональные обязанности не удовлетворительно" от 0 до 1,99 баллов.

      8. Организационное сопровождение оценки обеспечивается службой управления персоналом либо в случае ее отсутствия – структурным подразделением (лицом), на которое возложено исполнение обязанностей службы управления персоналом (кадровой службой) (далее – служба управления персоналом), в том числе посредством информационной системы.

      9. Оцениваемый служащий получает результаты своей оценки в информационной системе, а также в мобильном приложении "Е-қызмет".

      Ознакомление уволенных лиц, осуществляется в течение месяца, следующего за отчетным кварталом, посредством направления заказного письма с уведомлением о его вручении и/или телефонограммы и/или телеграммы и/или текстового сообщения по абонентскому номеру сотовой связи или по электронному адресу либо с использованием иных средств связи, обеспечивающих фиксацию извещения или вызова.

      10. В случае несогласия с результатами оценки служащий обращается с соответствующим заявлением в произвольной форме о проведении калибровочной сессии к должностному лицу, имеющему право назначения на государственную должность и освобождения от государственной должности административного государственного служащего корпуса "Б" в течение пяти рабочих дней со дня получения результатов оценки.

      11. Решение калибровочной сессии может быть обжаловано государственным служащим в соответствии с установленным Административным процедурно-процессуальным кодексом Республики Казахстан порядком.

      12. Документы, связанные с оценкой, хранятся в службе управления персоналом в течение трех лет со дня завершения оценки, а также при наличии технической возможности в информационной системе.

      13. Результаты оценки являются конфиденциальной информацией и не подлежат разглашению третьим лицам, за исключением служебной необходимости, а также случаев, когда Министерство раскрывает данную информацию в соответствии с Законом Республики Казахстан "О доступе к информации".

      14. Разногласия, связанные с процедурой оценки, рассматриваются службой управления персоналом при содействии заинтересованных лиц и сторон.

      15. Руководители службы управления персоналом обеспечивают:

      1) организацию и сопровождение процесса оценки деятельности, включая подготовку коммуникационных сообщений, консультирование участников процесса оценки;

      2) при необходимости, участие во встречах оценивающего и оцениваемых лиц, помощь в разрешении спорных вопросов путем консультирования по вопросам процесса оценки деятельности;

      3) проведение калибровочной сессии, включая подготовку информации по каждому работнику в рамках подготовки к калибровочным сессиям;

      4) полноту и своевременность заполнения необходимых документов в рамках оценки деятельности за отчетный период, введение необходимых учетных записей, отправку соответствующих уведомлений работникам в рамках проведения оценки деятельности работников.

Глава 2. Оценка административных государственных служащих корпуса "Б"

      16. Оценка административных государственных служащих корпуса "Б" Министерства, его ведомств и территориальных подразделений категорий С-1 (заместитель председателя ведомства Министерства, директор департамента), C-O-1, осуществляется непосредственным руководителем, а также оценка административных государственных служащих корпуса "Б", занимающих руководящие должности, осуществляется руководителем структурного подразделения/Министерства/ведомств по форме оценочного листа лица, занимающего руководящую должность, согласно приложению 1 к настоящей Методике.

      Оценка административных государственных служащих корпуса "Б" Министерства, его ведомств и территориальных подразделений категории С-1 (за исключением заместителя председателя ведомства Министерства, директора департамента) осуществляется непосредственным руководителем, а также оценка иных административных государственных служащих корпуса "Б" осуществляется руководителем структурного подразделения/ Министерства/ведомств по форме оценочного листа лица, занимающего не руководящую должность, согласно приложению 2 к настоящей Методике.

      17. Оценивающему лицу оценочный лист направляется службой управления персоналом через информационную систему.

      Оценивающим лицом выставляются оценки от 0 до 5-ти.

      В случае если количество оцениваемых лиц превышает двадцать человек, оценка осуществляется также административными государственными служащими корпуса "Б", определяемыми оценивающим лицом.

Глава 3. Проведение калибровочных сессий и предоставление обратной связи

      18. С целью согласования и соблюдения единого подхода к процессу оценки государственные органы проводят калибровочные сессии в порядке, предусмотренном в пункте 10 настоящей Методики.

      19. Должностное лицо, имеющее право назначения на государственную должность и освобождения от государственной должности административного государственного служащего корпуса "Б" принимает решение о проведении калибровочной сессии и утверждает ее состав в течение трех рабочих дней со дня поступления обращения служащего.

      Проведение и утверждение состава калибровочной сессии для членов ревизионной комиссии и председателя ревизионной комиссии осуществляется на основании решения маслихата.

      Состав калибровочной сессии состоит из нечетного количества членов. Количество членов калибровочной сессии не должно быть менее трех.

      В состав конкретной калибровочной сессии не включается лицо, несогласное с оценкой, а также лицо, оценившее его.

      В состав членов калибровочной сессии включаются оценивающие лица (за исключением лица, оценка которого подлежит рассмотрению на калибровочной сессии), а также работник службы управления персоналом (кадровой службы) либо лицо, на которое возложено исполнение обязанностей службы управления персоналом (кадровой службы).

      20. Калибровочная сессия проводится в течение десяти рабочих дней со дня обращения служащего в порядке, предусмотренном в пункте 10 настоящей Методики.

      21. Служба управления персоналом организовывает деятельность калибровочной сессии.

      22. На калибровочной сессии оценивающее лицо кратко описывает работу оцениваемого лица и аргументирует свою оценку.

      Оцениваемое лицо при несогласии с оценкой аргументирует членам калибровочной сессии свое несогласие в письменной или устной форме.

      Члены калибровочной сессии при необходимости поддерживают оценку оценивающего лица либо приводят аргументы для корректировки оценки.

      Корректировка оценки осуществляется как в сторону повышения, так и в сторону понижения.

      Итоговая оценка принимается большинством голосов членов калибровочной сессии и оформляется соответствующим протоколом. Служба управления персоналом обеспечивает размещение протокола в информационной системе (при наличии технической возможности) в течение трех рабочих дней со дня его подписания.

      23. По результатам калибровочной сессии оценивающее лицо проводит встречи с оцениваемым служащим и предоставляет обратную связь о результатах итоговой оценки.

      Во время встречи обсуждаются следующие вопросы:

      обзор достижений за оцениваемый период;

      обзор развития навыков и компетенций;

      обзор потенциала и обсуждение карьерных устремлений работника.

      Оценивающее лицо обеспечивает атмосферу открытого и дружелюбного диалога во время встречи.

  Приложение 1 к Методике
оценки деятельности
административных
государственных служащих
корпуса "Б" Министерства
национальной экономики
Республики Казахстан

      Форма

Оценочный лист лица, занимающего руководящую должность

      (Ф.И.О., должность оцениваемого лица с указанием государственного органа)

      ________________________________________________

      (Оцениваемый период)

      __________________________________________________________________________

      (Ф.И.О., должность оценивающего служащего с указанием государственного органа)

      В целях оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" (далее – оценка) предлагаем Вам оценить своих коллег по 5-балльной шкале.

      Оценки необходимо выставлять объективно, без личных симпатий/антипатий.

      Анкету необходимо заполнить сразу же от начала до конца, не отвлекаясь.

      Так, Вы сможете сэкономить время и повысить достоверность результатов.

Параметры

Оценка
(от 0* до 5 баллов)

Комментарий (по желанию)

Пояснение при заполнении

1. Обеспечение качественного выполнения задач в курируемых подразделениях (курируемыми служащими)



Учитывается:
-качественное исполнение задач и поручений в курируемых подразделениях;
-отсутствие обоснованных замечаний, возвратов, жалоб или иные факты по данному параметру, предусмотренных методике оценки государственного органа.

2. Обеспечение соблюдения сроков выполнения задач в курируемых подразделениях (курируемыми служащими)



Учитывается:
-оперативность исполнения;
-отсутствие нарушения сроков исполнения документов, поручений, задач или иные факты по данному параметру, предусмотренных методике оценки государственного органа.

3. Лидерство и навыки принятия решений



Учитывается:
- умение брать на себя руководство командой и ответственность за командный результат;
- умение четко устанавливать цели и задачи;
- умение мотивировать команду посредствам личного примера, эффективной коммуникации и создания позитивного командного климата;
- умение эффективно действовать в условиях неопределенности;
- умение предлагать несколько вариантов решения задач, с учетом возможных рисков;
- иные факты по данному параметру, предусмотренных методике оценки государственного органа.

4. Соблюдения трудовой дисциплины оцениваемым лицом



Учитывается:
-отсутствие опозданий;
-отсутствие преждевременного выхода с работы без уважительной причины;
-отсутствие нарушений служебной этики;
-соблюдение требований информационной безопасности;
-соблюдение требований по обеспечению государственных секретов;
-соблюдение регламента государственного органа или иные факты по данному параметру, предусмотренных методике оценки государственного органа.

5. Отсутствие дисциплинарных взысканий



Учитывается наложение дисциплинарных взысканий в оцениваемом квартале.
При наличии дисциплинарного взыскания:
- в виде замечания, выговора, строго выговора оценка не может превышать 2,99 баллов;
- в виде иных видов взысканий, в том числе за проступки, дискредитирующие государственную службу, оценка не может превышать 1,99 баллов.

Средняя итоговая оценка




      Примечание: для расчета средней итоговой оценки необходимо сумму выставленных оценок разделить на количество оцениваемых параметров.

      * оценка 0 баллов выставляется в случае полного неисполнения служащим параметра оценки.

      Результат оценки: _______________________________________________ (выполняет функциональные обязанности эффективно, выполняет функциональные обязанности надлежащим образом, выполняет функциональные обязанности удовлетворительно, выполняет функциональные обязанности не удовлетворительно).

      Результат оценки служащему выставляется исходя из средней итоговой оценки.

      Подпись____________________________

      (удостоверенная с помощью электронной цифровой подписи)

      Дата________________________________

  Приложение 2 к Методике
оценки деятельности
административных
государственных служащих
корпуса "Б" Министерства
национальной экономики
Республики Казахстан

      Форма

Оценочный лист лица, занимающего не руководящую должность

      (Ф.И.О., должность оцениваемого лица с указанием государственного органа)

      ________________________________________________

      (Оцениваемый период)

      __________________________________________________________________________

      (Ф.И.О., должность оценивающего служащего с указанием государственного органа)

      _______________________________________________________________

      В целях оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" (далее – оценка) предлагаем Вам оценить своих коллег по 5-балльной шкале.

      Оценки необходимо выставлять объективно, без личных симпатий/антипатий.

      Анкету необходимо заполнить сразу же от начала до конца, не отвлекаясь.

      Так, Вы сможете сэкономить время и повысить достоверность результатов.

Параметры

Оценка
(от 0* до 5 баллов)

Комментарий (по желанию)

Пояснение при заполнении

1. Качество выполнения функциональных обязанностей



Учитывается отсутствие обоснованных замечаний, возвратов, жалоб или иные факты по данному параметру, предусмотренных методике оценки государственного органа.

2. Соблюдение сроков выполнения задач



Учитывается:
-отсутствие нарушения сроков исполнения документов, поручений, задач или иные факты по данному параметру, предусмотренных методике оценки государственного органа.

3. Самостоятельность и инициативность.



Учитывается:
- умение выполнять функциональные обязанности с высокой долей самостоятельности;
- инициативность в прорабке подходов, предложений, направленных на улучшение курируемой сферы деятельности;
- активность и участия в решении курируемых задач;
- иные факты по данному параметру, предусмотренных методике оценки государственного органа.

4. Соблюдение трудовой дисциплины



Учитывается:
--отсутствие опозданий;
-отсутствие преждевременного выхода с работы без уважительной причины;
-отсутствие нарушений служебной этики;
-соблюдение требований информационной безопасности;
-соблюдение требований по обеспечению государственных секретов;
-соблюдение регламента государственного органа;
- иные факты по данному параметру, предусмотренных методике оценки государственного органа.

5. Отсутствие дисциплинарных взысканий



Учитывается наложение дисциплинарных взысканий в оцениваемом квартале.
При наличии дисциплинарного взыскания:
- в виде замечания, выговора, строго выговора оценка не может превышать 2,99 баллов;
- в виде иных видов взысканий, в том числе за проступки, дискредитирующие государственную службу, оценка не может превышать 1,99 баллов.

Средняя итоговая оценка




      Примечание: для расчета средней итоговой оценки необходимо сумму выставленных оценок разделить на количество оцениваемых параметров.

      * оценка 0 баллов выставляется в случае полного неисполнения служащим параметра оценки.

      Результат оценки: _______________________________________________

      (выполняет функциональные обязанности эффективно, выполняет функциональные обязанности надлежащим образом, выполняет функциональные обязанности удовлетворительно, выполняет функциональные обязанности не удовлетворительно).

      Результат оценки служащему выставляется исходя из средней итоговой оценки.

      Подпись____________________________

      (удостоверенная с помощью электронной цифровой подписи)

      Дата________________________________