"Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының заңына, "Мемлекеттік органдар мен олардың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін ұйымдастырудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 1 қыркүйектегі №590 қаулысына, "Қарағанды облысының жергілікті мемлекеттік басқару құрылымын өзгерту туралы" Қарағанды облысы әкімдігінің 2025 жылғы 11 сәуірдегі №22/11 қаулысына сәйкес Қарағанды облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. Осы қаулының қосымшасына сәйкес "Қарағанды облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы ереже бекітілсін.
2. Қарағанды облысы әкімдігінің 2023 жылғы 08 тамыздағы №55/07 "Қарағанды облысының экономика басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту", 2023 жылғы 22 қыркүйектегі №68/02 "Қарағанды облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы" қаулыларының күші жойылсын.
3. "Қарағанды облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулыдан туындайтын қажетті шараларды қабылдасын.
4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
5. Осы қаулы оған қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.
Қарағанды облысының әкімі | Е. Бөлекпаев |
Қарағанды облысы әкімдігінің 2025 жылғы 23 маусымдағы № 34/06 қаулысына қосымша |
"Қарағанды облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" мемлекеттік мекемесінің Ережесі
1-тарау. Жалпы ережелер
1. Қарағанды облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Басқарма) Қарағанды облысының әлеуметтік-экономикалық дамуының басым міндеттерін, мемлекеттік-жекешелік әріптестікті іске асыруға бағдарланған стратегиялық, бюджеттік, мемлекеттік жоспарлау, өңірлік даму салаларында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
2. Басқарманың ведомстволық бағынысты ұйымы бар: "Қарағанды облысының өңірлік мемлекеттік-жекешелік әріптестік орталығы" акционерлік қоғамы.
3. Басқарма өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
4. Басқарма мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, оның рәміздері мен айырым белгілері (олар болған кезде), Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген мөрлері және қазақ және орыс тілдерінде өз атауы жазылған мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары бар.
5. Басқарма азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
6. Басқарма, егер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.
7. Басқарма өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Басқарма басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.
8. "Қарағанды облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бекітіледі.
9. Заңды тұлғаның орналасқан жері: M01G2C4, Қазақстан Республикасы, Қарағанды облысы, Қарағанды қаласы, Қазыбек би атындағы аудан, Әлиханов көшесі, 13 құрылыс.
10. Осы Ереже Басқарманың құрылтай құжаты болып табылады.
11. Басқарманың қызметін қаржыландыру Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.
12. Басқармаға кәсіпкерлік субъектілерімен Басқарманың өкілеттігі болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
Егер Басқармаға заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда алынған кірістер, егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік бюджетке жіберіледі.
2-тарау. Мемлекеттік органның міндеттері мен өкілеттіктері
12. Міндеттері:
1) стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуге және Қарағанды облысының әлеуметтік-экономикалық дамуының, мемлекеттік-жекешелік әріптестік пен бюджеттік жоспарлаудың басым міндеттерін іске асыруға бағдарланған мемлекеттік жоспарлаудың тұтас және тиімді жүйесін қалыптастыру мақсатында Қарағанды облысының мемлекеттік әлеуметтік-экономикалық саясатының негізгі бағыттарын әзірлеуде салааралық және өңіраралық үйлестіруді жүзеге асыру;
2) мынадай салаларда мемлекеттік саясатты қалыптастыру жөнінде ұсыныстар әзірлеу:
стратегиялық, мемлекеттік жоспарлау және Қарағанды облысының әлеуметтік-экономикалық дамуының негізгі басымдықтарын қалыптастыру;
өңірлік даму (қалалар, аудандар);
салық-бюджет саясаты;
бюджеттік инвестициялық саясат;
3) бюджеттік жоспарлау бойынша ұсыныстар әзірлеу, оның ішінде:
облыс бюджетінің, облыстық бюджеттің кіріс және шығыс бөлігін қалыптастыру;
жоспарлы кезеңге арналған облыстық бюджеттің параметрлерін қалыптастыру;
бюджеттік инвестициялардың тізбесін қалыптастыру;
облыстық бюджет пен аудандар мен қалалар бюджеттері арасындағы бюджетаралық қатынастарды реттеу;
бюджет шығыстарының негізділігін талдау;
4) Қарағанды облысын өңірлік дамытудың мемлекеттік саясатын іске асыру;
5) ұсыныстар әзірлеу және мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын іске асыру.
13. Өкілеттіктері:
1) құқықтары:
Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында көзделген көлемде өзіне жүктелген функцияларды жүзеге асыру үшін мемлекеттік органдар мен ұйымдардан қажетті құжаттарды, ақпарат пен материалдарды сұратуға және алуға;
Басқарманың құзыретіне кіретін, оның ішінде Қарағанды облысы әкімдігінің құрылымдық бөлімшелері мен ведомстволық бағынысты кәсіпорындар мен ұйымдардың жұмыс істеу тиімділігін арттыруға, сондай-ақ бюджеттік шығындардың тиімділігін арттыруға бағытталған мәселелер бойынша Қарағанды облысының әкіміне ұсыныстар енгізуге;
Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша әкімдік қаулыларының, әкім өкімдерінің және мәслихат шешімдерінің жобаларын белгіленген тәртіппен енгізуге;
Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа талап арызбен жүгінуге;
өзіне берілген мүлікті басқаруды жүзеге асыруға;
Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде көзделген өзге де құқықтарды жүзеге асыруға;
2) міндеттері:
Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының нормаларын сақтауға;
өз құзыреті шегінде мемлекеттік саясатты іске асыруды жүзеге асыруға;
өз құзыреті шегінде Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің, уәкілетті мемлекеттік органдардың, сондай-ақ облыс әкімінің және әкімдігінің актілері мен тапсырмаларын орындауға;
сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар мен қылмыстар жасауға жол бермеу жөнінде шаралар қолдануға;
Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес өзге де міндеттерді жүзеге асыруға.
14. Функциялары:
1) Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің басшылық және әдістемелік құжаттарын, Қазақстан Республикасы Президентінің жыл сайынғы жолдауын және т.б. ескере отырып, Қарағанды облысының әлеуметтік-экономикалық даму болжамын және облыстың даму жоспарын әзірлеу;
2) облыстың даму жоспарын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарын әзірлеу, мониторингілеу және талдау;
3) облыстың даму жоспарын іске асыру шеңберінде жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалау;
4) облыстың даму жоспарын іске асырудан күтілетін нәтижелерге қол жеткізілмеген жағдайда себептер мен жағдайларды жою жөнінде ұсыныстар әзірлеу;
5) облыстың даму жоспарының стратегиялық мақсаттарына қол жеткізу бойынша жергілікті атқарушы органдар қызметінің нәтижелілігі мен тиімділігін арттыруға бағытталған ұсынымдар мен ұсыныстардың іске асырылуын ұйымдастыру;
6) мемлекеттік жоспарлау жүйесін жетілдіру жөнінде ұсыныстар әзірлеу;
7) кешенді даму жоспарларының іске асырылуын түзету, талдау және мониторинг бойынша ұсыныстар әзірлеу, енгізу;
8) қойылған стратегиялық мақсаттар мен міндеттерді іске асыру кезінде туындайтын проблемалық мәселелерді шешу бойынша талдау және ұсыныстар енгізу;
9) Қазақстан Республикасы Президентінің жыл сайынғы жолдауларын орындау, экономикалық және әлеуметтік тұрақтылықты қамтамасыз ету, реформаларды тиімді іске асыруды жалғастыру және т.б. мақсатында әзірленген құжаттардың іске асырылуын мониторингілеу;
10) Дүниежүзілік экономикалық форумның жаһандық бәсекеге қабілеттілік индексінің индикаторларын және орнықты даму мақсаттарын жақсарту жөніндегі іс-шараларды мониторингілеу;
11) азық-түлік, азық-түлік емес тауарлар мен ақылы көрсетілетін қызметтерге тұтыну бағаларының индексін талдау, мониторингілеу (облыс бойынша, қалалар мен аудандар бөлінісінде);
12) азық-түлік, азық-түлікке жатпайтын тауарлар мен ақылы көрсетілетін қызметтерге тұтыну бағалары индексінің жоспарлы және/немесе орташа республикалық көрсеткіштерден жоғары өсуіне жол бермеу шаралары бойынша ұсыныстар әзірлеу;
13) барлық деңгейдегі әкімдердің есеп беру кездесулері барысында көтерілетін және Үкімет деңгейінде шешілетін жүйелі проблемаларға талдау жүргізу және оларды шешу жөнінде ұсыныстар әзірлеу;
14) Қарағанды облысы аудандары әкімдіктерінің ұсыныстары негізінде қалыптастырылған даму әлеуеті бар ауылдардың (тірек және спутниктік) тізбесін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға келісуге және облыс әкімдігінің қарауына енгізу;
15) Қарағанды облысының елді мекендерінің әкімшілік-аумақтық құрылысын жетілдіру жөнінде ұсыныстар әзірлеу;
16) Қарағанды облысының шағын және моноқалаларын дамыту жөніндегі іс-шаралардың және "Ауыл-Ел бесігі" жобасының іске асырылуын мониторингілеу;
17) облыстың ауылдық елді мекендерінің әлеуметтік-экономикалық дамуын талдау және мониторинг, мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық мемлекеттік органға мониторинг қорытындыларын ұсыну;
18) Қарағанды облысының әкімдігі мен жүйе құраушы ірі кәсіпорындар арасындағы өзара ынтымақтастық туралы келісімдер мен Меморандумдарды қалыптастыру және олардың орындалуын мониторингілеу;
19) "Дипломмен ауылға" жобасы бойынша қаражатты аудандардың кіріс кодтарына аудару туралы Қарағанды облысы әкімінің өкімін дайындау;
20) облыстың, Қарағанды облысының қалалары мен аудандарының әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерін талдау және мониторингілеу;
21) облыстың, Қарағанды облысының қалалары мен аудандарының әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің жоспарлы және/немесе орташа республикалық көрсеткіштерден төмен төмендеуіне жол бермеу шаралары бойынша ұсыныстар әзірлеу;
22) жетекшілік ететін бағыттар бойынша облыс әкімдігінің отырыстарына материалдар дайындау;
23) мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын іске асыру жөніндегі ұсыныстарды қалыптастыру үшін әлеуметтік-экономикалық міндеттердің тізбесін қалыптастыру және бекіту;
24) мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының экономикалық қорытындыларын дайындауды қамтамасыз ету;
25) мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарттарын іске асыру және мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын іске асыру мониторингін жүзеге асыру;
26) мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын консультациялық сүйемелдеу бойынша заңды тұлғаны айқындау туралы ұсыныстар енгізу;
27) жасалған мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарттарының тізілімін жүргізу;
28) жергілікті мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының іске асырылу мониторингі бойынша жиынтық есепті уәкілетті орталық мемлекеттік органға жіберу;
29) үш жылдық кезеңге арналған облыстық бюджет пен аудандар мен қалалар бюджеттері арасындағы жалпы сипаттағы трансферттердің көлемін айқындау;
30) үш жылдық кезеңге арналған облыстық бюджеттің және аудандар мен қалалар бюджеттерінің кіріс бөлігін болжау;
31) облыстық бюджеттің кіріс бөлігінің және облыс бюджетінің түсімдерін бағалауды жүргізу;
32) үш жылдық кезеңге арналған бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының, облыстық бюджет бойынша жаңа бастамаларға арналған шығыстардың лимиттерін айқындау;
33) үш жылдық кезеңге арналған облыстық бюджетті қалыптастыру және бекіту;
34) облыстық бюджетті нақтылау және түзету бойынша материалдар дайындау;
35) инвестициялық ұсыныстарға экономикалық қорытындылар дайындау;
36) бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері ұсынатын бюджеттік сұрау салуларды, оның ішінде олардың негізділігі мен қажеттілігі тұрғысынан қарау;
37) тиісті іс-шаралардың орындылығы мен өзектілігі тұрғысынан облыстық бюджет шығыстарына шолу жүргізу;
38) бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бекітетін бюджеттік паспорттардың жобаларын келісу;
39) облыстық мәслихат сессиялары шешімдерінің, Қарағанды облысы әкімдігі қаулыларының, комиссиялар хаттамаларының және Қарағанды облысы әкімі өкімдерінің жобаларын:
- облыстық бюджетті бекіту, нақтылау және түзету;
- Облыстық бюджет комиссиясының құрамы мен ережесін бекіту;
- мемлекеттік инвестициялық жобаға экономикалық сараптама жүргізуді қамтамасыз ету;
40) бюджетті жоспарлау сатысында Азаматтық бюджетті жасау және жариялау;
41) қолданыстағы заңнамаға сәйкес облыстық бюджетті бекіту және нақтылау және басқа да мәселелер бойынша Облыстық бюджет комиссиясының қызметін қамтамасыз ету;
42) жергілікті бюджеттік инвестициялық жобаларды және бюджеттік инвестицияларды іске асыру және бағалау мониторингі бойынша есептер дайындау;
43) Басқарма қызметкерлерінің цифрлық сауаттылығын арттыру үшін жағдайлар жасау;
44) жетекшілік ететін салалар бойынша басқару жөніндегі жиынтық ашық деректерді ашық Үкіметтің интернет-порталдарында және Басқарманың ресми интернет-ресурсында орналастыру және өзектендіруді қамтамасыз ету;
45) мемлекеттік органның қызметінде жобалық басқаруды жүзеге асыру.
3-тарау. Мемлекеттік органның бірінші басшысының мәртебесі, өкілеттіктері
15. Басқармаға басшылықты Басқармаға жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өкілеттіктерін жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бірінші басшы жүзеге асырады.
16. Басқарманың бірінші басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.
17. Басқарманың бірінші басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасарлары болады.
18. Басқарманың бірінші басшысының өкілеттіктері:
1) Басқарма қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес белгілейді;
2) заңнамаға сәйкес Басқарма қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
3) Басқарманың құрылымын және бөлімдері туралы ережелерді бекітеді;
4) өз өкілеттігі шегінде бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;
5) заңнамада белгіленген тәртіппен қызметкерлерді көтермелейді және тәртіптік жазалар қолданады;
6) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөнінде шаралар қабылдайды және бұл үшін дербес жауапты болады;
7) мемлекеттік органдар мен өзге де ұйымдарда Басқарманың атынан өкілдік етеді;
8) Басқарманың бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.
19. Бірінші басшы өз орынбасарларының өкілеттіктерін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес белгілейді.
4-тарау. Мемлекеттік органның мүлкі
20. Басқарманың заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.
Басқарманың мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.
21. Басқармаға бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.
22. Егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше көзделмесе, Басқарма өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.
5-тарау. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату
23. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.