"Халықты әлеуметтік қорғау және жұмыспен қамту ұйымдарының басшылары, мамандары және басқа да қызметшілері лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің міндетін атқарушының 2017 жылғы 25 қазандағы № 360 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2025 жылғы 6 қазандағы № 309 бұйрығы

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Халықты әлеуметтік қорғау және жұмыспен қамту ұйымдарының басшылары, мамандары және басқа да қызметшілері лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің міндетін атқарушының 2017 жылғы 25 қазандағы №360 бұйрығына (2017 жылғы 6 желтоқсанда Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16057 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген әлеуметтік қорғау және халықты жұмыспен қамту ұйымдарының басшылары, мамандары және басқа да қызметшілері лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларында:

      2-тарауда:

      52, 53 және 54-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "52. Лауазымдық міндеттері:

      атаулы әлеуметтік көмек тағайындау үшін азаматтардан келіп түскен өтініштер мен құжаттарды қабылдайды, атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға жүгінген үміткерлермен сұхбат жүргізеді;

      әлеуметтік келісімшартты іске асыру кезеңінде сұхбат өткізу, қажетті құжаттарды толтыруға жәрдемдесу, жұмыс іздеу, келісімшарт бойынша міндеттемелерді орындау арқылы адамды (отбасын) сүйемелдеуді жүзеге асырады;

      атқарылған жұмыс туралы мониторинг және есеп жасауды жүзеге асырады;

      халықты әлеуметтік қорғау, денсаулық сақтау, білім беру органдары мен ұйымдарының, атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаж адамдармен жұмыс жасауға уәкілетті ұйымдардың мамандарымен өзара іс-қимылды қамтамасыз етеді;

      жұмыспен қамту орталығына атаулы әлеуметтік көмекті тағайындауға жүгінген үміткерлерге халықты жұмыспен қамту, әлеуметтік қорғау, мүгедектігі бар адамдарды оңалту, арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсыну мәселелері бойынша консультациялық қызметтер көрсетеді;

      атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаж контингентке түрлі көмек көрсетумен байланысты мәселелерді шешуге, сондай-ақ мұқтаж адамдар мен олардың отбасыларына атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаждықтан шығу, оларды әлеуметтендіру және интеграциялау үшін қажетті жағдайлар жасауға жәрдемдеседі, әлеуметтік қолдаудың қажетті шараларын алуда олардың құқықтары мен мүдделерін қорғайды;

      адамның және (немесе) оның отбасы мүшелерінің жұмыспен қамтуға жәрдемдесу және (немесе) әлеуметтік бейімдеу шараларына қажеттілігі болған жағдайда, бірақ мұндай шараларды ұсыну туралы шешім мансап орталығының және уәкілетті органның құзыретінен тыс шығатын кезде атаулы әлеуметтік көмекті тағайындауға жүгінген өтініш берушінің ұсынған құжаттарын жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі аудандық (қалалық) комиссияның қарауына уақтылы жолдауды қамтамасыз етеді;

      атаулы әлеуметтік көмек көрсетуге құжаттар топтамасын қабылдауды, тіркеуді және ресімдеуді жүзеге асырады;

      көрсетілетін атаулы әлеуметтік көмек түрін айқындайды: шартсыз немесе шартты ақшалай көмек;

      адамның (отбасының) жиынтық табысын атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға жүгінген тоқсан алдындағы тоқсан үшін есептейді;

      атаулы әлеуметтік көмекті тағайындауға жүгінген өтініш берушілермен және олардың отбасыларымен бірлесе отырып, отбасыға көмектесудің жеке жоспарын әзірлейді;

      жұмыспен қамту және әлеуметтік бейімдеу шараларын қамтитын әлеуметтік келісімшарт жасайды;

      өтініш берушіден қабылданған құжаттарды, атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау туралы шешім жобасын және тараптар қол қойған әлеуметтік келісімшартты уәкілетті органға уақтылы жолдайды;

      мансап орталығына жүгінген өз бетінше жұмыспен қамтылғандар, жұмыссыздар және аз қамтылған азаматтар қатарынан әртүрлі бейіндегі мамандардың деректер банкін қалыптастырады, бос орындарын іздеумен айналысады және өтініш білдірген адамдарды жұмысқа орналастыруға жәрдемдеседі;

      бос орындарын анықтау және жұмыс іздеп жүрген адамдарды және жұмыссыздарды жұмысқа орналастыру мақсатында жұмыс берушілермен жұмыс жүргізеді;

      атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау үшін ұсынылған істер бойынша сұрау салулардың орындалуын қамтамасыз етеді;

      атаулы әлеуметтік көмек пен халықты жұмыспен қамту саласындағы заңнамасының мәселелері бойынша халық арасындағы ақпараттық-түсіндіру жұмысына қатысады;

      өңірлік мансап орталықтарының озық тәжірибесін зерделейді;

      жұмысқа орналасу және бос орындары туралы ақпарат алу мәселелері бойынша жұмыс берушілермен ынтымақтастықты қамтамасыз етеді;

      жеке және заңды тұлғалардың хаттарына, шағымдарына және өтініштеріне жауап береді;

      өзін-өзі жұмыспен қамтыған, жұмыссыз және күнкөрісі төмен азаматтардың үйіне барып тексереді, тұрмыстық және материалдық жағдайды тексеру актісін жасайды;

      бөлімше жұмысының жоспарын әзірлеуге қатысады;

      мансап орталығына жүгінген адамдарды бастапқы қабылдауды жүргізеді, оларды автоматтандырылған ақпараттық жүйенің дерекқорында тіркейді және белгіленген тәртіппен анықтамалар береді;

      бөлімше жұмысын жақсарту бойынша ұсыныстар енгізеді;

      Өрт қауiпсiздiгi қағидаларының орындалуын қамтамасыз етеді.

      53. Мыналарды білуге тиіс:

      Қазақстан Республикасының Конституциясын;

      Әлеуметтік кодексін;

      жұмыспен қамту саласындағы қызметті регламенттейтін нормативтік құқықтық актілерді;

      азаматтық және еңбек заңнамасының негізгі ережелерін;

      өңірдің демографиялық ахуалын, (қаланың, ауданның) әлеуметтік-экономикалық даму ерекшелігін;

      өңірдегі (қаладағы, аудандағы) ұйымдардың құрылымдық өзгерістерінің перспективаларын;

      өңірлік еңбек нарығының негізгі үрдістерін және даму бағыттарын;

      әлеуметтік жұмыстың теориясы мен практикасын;

      тұлға және азаматтардың жекелеген санаттары психологиясының ерекшеліктерін;

      психология, педагогика, геронтология, этика негіздерін;

      атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаж адамдарға көмектің әлеуметтік-психологиялық аспектілерін;

      әлеуметтік қызметтер көрсетудің отандық және халықаралық практикасын;

      Өрт қауiпсiздiгi қағидаларын.

      54. Біліктілігіне қойылатын талаптар:

      біліктілігі жоғары деңгейдегі маман:

      тәлімгер: жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі (әлеуметтік, педагогикалық) және "кейс-менеджер" санатындағы біліктілігі жоғары деңгейдегі маман лауазымындағы жұмыспен қамту жүйесіндегі жұмыс өтілі кемінде 3 жыл;

      кейс-менеджер: жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі (әлеуметтік, педагогикалық) және халықты жұмыспен қамту саласындағы біліктілігі жоғары деңгейдегі маман лауазымындағы жұмыс өтілі "мансап консультант" санаты кемінде 3 жыл;

      мансап консультанты: орта білімнен кейінгі білім (қолданбалы бакалавриат), жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім және санаты жоқ біліктілігі жоғары деңгейдегі маман лауазымында халықты жұмыспен қамту саласындағы жұмыс өтілі кемінде 3 жыл;

      санаты жоқ: орта білімнен кейінгі білім (қолданбалы бакалавриат), жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, жұмыс өтіліне талап қойылмайды;

      біліктілігі орташа деңгейдегі маман:

      мансап консультанты: техникалық және кәсіптік (арнаулы орта, кәсіптік орта) білімі және халықты жұмыспен қамту және (немесе) әлеуметтік қорғау жүйесіндегі біліктілігі орта деңгейдегі санаты жоқ маман лауазымындағы жұмыс өтілі кемінде 3 жыл;

      санаты жоқ: техникалық және кәсіптік (арнайы орта, кәсіптік орта) білім, мамандығы бойынша жұмыс өтіліне талап қойылмайды.";

      7-параграфтың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "7-параграф. Мансап орталығының құрылымдық бөлімшесінің (бөлімінің, секторының) маманы.";

      49-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "55. Лауазымдық міндеттері:";

      57-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "57. Біліктілігіне қойылатын талаптар:

      біліктілігі жоғары деңгейдегі маман:

      тәлімгер: жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі (әлеуметтік, педагогикалық) және жұмыспен қамту жүйесінде біліктілігі жоғары деңгейдегі "кейс-менеджер" санатындағы маман лауазымында кемінде 3 жыл жұмыс өтілі;

      кейс-менеджер: жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі (әлеуметтік, педагогикалық) және халықты жұмыспен қамту саласындағы біліктілігі жоғары деңгейдегі "мансап консультант" санатындағы маман лауазымындағы жұмыс өтілі кемінде 3 жыл;

      мансап консультанты: орта білімнен кейінгі білім (қолданбалы бакалавриат), жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім және санаты жоқ біліктілігі жоғары деңгейдегі маман лауазымында халықты жұмыспен қамту саласындағы жұмыс өтілі кемінде 3 жыл;

      санаты жоқ: орта білімнен кейінгі білім (қолданбалы бакалавриат), жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, жұмыс өтіліне талап қойылмайды;

      біліктілігі орташа деңгейдегі маман:

      мансап консультанты: техникалық және кәсіптік (арнаулы орта, кәсіптік орта) білімі және халықты жұмыспен қамту және (немесе) әлеуметтік қорғау жүйесіндегі біліктілігі орта деңгейдегі санаты жоқ маман лауазымындағы жұмыс өтілі кемінде 3 жыл;

      санаты жоқ: техникалық және кәсіптік (арнаулы орта, кәсіптік орта) білім, мамандық бойынша жұмыс өтіліне талаптар қойылмайды.";

      8-параграфтың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "8-параграф. Еңбек мобильділігі орталығының құрылымдық бөлімшесінің (бөлімінің, секторының) маманы.";

      60-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "60. Біліктілігіне қойылатын талаптар:

      біліктілігі жоғары деңгейдегі маман:

      санаты жоқ: орта білімнен кейінгі білім (қолданбалы бакалавриат), жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, жұмыс өтіліне талап қойылмайды;

      біліктілігі орташа деңгейдегі маман:

      санаты жоқ: техникалық және кәсіптік (арнайы орта, кәсіптік орта) білім, мамандығы бойынша жұмыс өтіліне талап қойылмайды.";

      3-тарауда:

      67, 68 және 69-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "67. Лауазымдық міндеттері:

      халықты, оның ішінде ауылдық елді мекендерге шыға отырып, атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаждық санатынан шығудың тәсілдері туралы ақпараттандырады;

      атаулы әлеуметтік көмек тағайындау үшін азаматтардың өтініштері мен құжаттарын қабылдайды, облыстық және аудандық маңызы бар қаланың, кенттің, ауылдың, ауылдық округтің уәкілетті органымен және әкімімен келісу арқылы атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға жүгінген үміткерлермен әңгімелесу жүргізеді;

      әлеуметтік келісімшартты іске асыру кезеңінде әңгімелесу, қажетті құжаттарды толтыруға жәрдемдесу, жұмыс іздеу, әлеуметтік келісімшарт бойынша міндеттемелерді орындау арқылы адамды (отбасын) сүйемелдеуді жүзеге асырады;

      облыстық және аудандық маңызы бар қаланың, кенттің, ауылдың, ауылдық округтің әкіміне атаулы әлеуметтік көмекті тағайындауға жүгінген үміткерлерге халықты жұмыспен қамту, әлеуметтік көмек, мүгедектігі бар адамдарды оңалту, арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсыну мәселелері бойынша консультациялық қызметтер көрсетеді;

      атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаж контингентке түрлі көмек көрсетуге , сондай-ақ атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаж адамдар үшін қажетті жағдайлар жасауға, мұқтаж адамдар мен олардың отбасыларын әлеуметтендіруге және интеграциялауға, әлеуметтік қолдаудың қажетті шараларын алуда олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты мәселелерді шешуге жәрдемдеседі;

      атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға жүгінген өтініш берушілер істерінің қағаз макеттерінің уақтылы қалыптастырылуын және өтініш берушілердің материалдық жағдайына тексеру жүргізу үшін аталған істердің учаскелік комиссияларға берілуін қамтамасыз етеді;

      учаскелік комиссиялардың құрамында атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға жүгінген өтініш берушілердің материалдық жағдайын зерттеуге қатысады;

      атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға жүгінген өтініш берушілермен және олардың отбасыларымен бірлесе отырып, отбасыға көмектесудің жеке жоспарын әзірлейді;

      мансап орталығына жүгінген өз бетінше жұмыспен қамтылғандар, жұмыссыздар және аз қамтылған азаматтар қатарынан әртүрлі бейіндегі мамандардың деректер банкін қалыптастырады, бос орындарын іздеумен айналысады және өтініш білдірген адамдарды жұмысқа орналастыруға жәрдемдеседі;

      бос орындарын анықтау және жұмыс іздеп жүрген адамдарды және жұмыссыздарды жұмысқа орналастыру мақсатында жұмыс берушілермен жұмыс жүргізеді;

      өтініш берушіден қабылданған құжаттарды мансап орталығына уақтылы жібереді;

      әлеуметтік келісімшарт талаптарын орындаудың мониторингін жүзеге асырады, онда көзделген міндеттемелерді орындау туралы белгі қояды, отбасыға барады;

      әлеуметтік келісімшартты сүйемелдеу туралы есептің уақтылы ұсынылуын қамтамасыз етеді;

      атаулы әлеуметтік көмек туралы заңнама, халықты жұмыспен қамту саласындағы заңнама мәселелері бойынша халық арасында ақпараттық-түсіндіру жұмыстарына қатысады;

      жеке және заңды тұлғалардың хаттарына, шағымдарына және өтініштеріне жауап береді;

      бөлімше жұмысының жоспарын әзірлеуге қатысады;

      бөлімше жұмысын жақсарту бойынша ұсыныстар енгізеді;

      Өрт қауiпсiздiгi қағидаларының орындалуын қамтамасыз етеді.

      68. Мыналарды:

      Қазақстан Республикасының Конституциясын;

      Әлеуметтік кодексті;

      жұмыспен қамту саласындағы мәселелерді регламенттейтін нормативтік құқықтық актілерді;

      азаматтық және еңбек заңнамасының негізгі ережелерін;

      өңірдің (қаланың, ауданның) демографиялық жағдайын, әлеуметтік-экономикалық дамуының ерекшеліктерін;

      әлеуметтік жұмыстың теориясы мен практикасын;

      жеке тұлғаның және азаматтардың жекелеген санаттарының психологиялық ерекшеліктерін;

      психология, педагогика, геронтология, этика негіздерін;

      атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаж адамдарға көмектесудің әлеуметтік-психологиялық аспектілерін;

      әлеуметтік қызметтер көрсетудің отандық және халықаралық практикасын;

      Өрт қауiпсiздiгi қағидаларын білуге тиіс.

      69. Біліктілікке қойылатын талаптар:

      санаты жоқ маман: орта білімнен кейінгі білім (қолданбалы бакалавриат), техникалық және кәсіптік (арнаулы орта, кәсіптік орта) білім, жұмыс өтіліне талаптар қойылмайды.".

      2. Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Халықты жұмыспен қамту департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды және ресми жарияланғаннан кейін өтініштерді қабылдауды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беруді жүзеге асыратын көрсетілетін қызметті берушілерге, оның ішінде Бірыңғай байланыс орталығына мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібіне енгізілген өзгерістер туралы хабардар етуді;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтер ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі
С. Жакупова

О внесении изменений в приказ исполняющего обязанности Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 25 октября 2017 года № 360 "Об утверждении Типовых квалификационных характеристик должностей руководителей, специалистов и других служащих организаций социальной защиты и занятости населения"

Приказ Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 6 октября 2025 года № 309

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ и.о. Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 25 октября 2017 года № 360 "Об утверждении Типовых квалификационных характеристик должностей руководителей, специалистов и других служащих организаций социальной защиты и занятости населения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов 6 декабря 2017 года № 16057) следующие изменения:

      в Типовых квалификационных характеристиках должностей руководителей, специалистов и других служащих организаций социальной защиты и занятости населения, утвержденных указанным приказом:

      в главе 2:

      пункты 52, 53 и 54 изложить в следующей редакции:

      "52. Должностные обязанности:

      осуществляет прием от граждан заявлений и документов на назначение адресной социальной помощи, проводит собеседования с претендентами, обратившимися для назначения адресной социальной помощи;

      осуществляет сопровождение лица (семьи) в период реализации социального контракта путем проведения собеседования, содействия заполнению необходимых документов, поиска работы, выполнения обязательств по социальному контракту;

      осуществляет мониторинг и составление отчета о проделанной работе;

      обеспечивает взаимодействие со специалистами органов и организаций социальной защиты населения, здравоохранения, образования, организаций, уполномоченных для работы с лицами, нуждающихся в адресной социальной помощи;

      оказывает консультативные услуги претендентам, обратившимся в центр занятости населения для назначения адресной социальной помощи, по вопросам занятости населения, социальной защиты, реабилитации лиц с инвалидностью, предоставления специальных социальных услуг;

      содействует решению вопросов, связанных с оказанием разносторонней помощи контингенту, нуждающихся в адресной социальной помощи, а также созданию необходимых условий для нуждающихся в адресной социальной помощи, социализации и интеграции нуждающихся лиц и их семей, защиту их прав и интересов в получении необходимых мер социальной поддержки; координирует деятельность по оказанию социальной помощи нуждающимся лицам и работу ассистентов;

      обеспечивает своевременное направление на рассмотрение районной (городской) комиссии по вопросам занятости представленные документы заявителя, обратившегося за назначением адресной социальной помощи, в случае потребности его и (или) членов его семьи в мерах по содействию занятости и (или) социальной адаптации, решение о предоставлении которых выходит за рамки компетенции карьерного центра и уполномоченного органа;

      осуществляет прием, регистрацию и оформление пакета документов на оказание адресной социальной помощи;

      определяет вид оказываемой адресной социальной помощи: безусловной или обусловленной денежной помощи;

      исчисляет совокупный доход лица (семьи) за квартал, предшествовавший кварталу обращения за назначением адресной социальной помощи;

      совместно с заявителями, обратившимися за назначением адресной социальной помощи, и членами их семей разрабатывает индивидуальный план помощи семье;

      заключает социальный контракт, включающий меры занятости и социальной адаптации;

      своевременно направляет принятые документы заявителя, проект решения о назначении адресной социальной помощи и подписанный сторонами социальный контракт в уполномоченный орган;

      формирует банк данных специалистов разного профиля из числа самостоятельно занятых, безработных и малообеспеченных граждан, обратившихся в карьерный центр, занимается поиском вакансий и содействует в трудоустройстве обратившихся лиц;

      проводит работу с работодателями в целях выявления вакансий и содействия в трудоустройстве лиц, ищущих работу, и безработных;

      осуществляет исполнение запросов по делам, представленным для назначения адресной социальной помощи;

      участвует в информационно-разъяснительной работе среди населения по вопросам законодательства об адресной социальной помощи и в области занятости населения;

      изучает передовой опыт работы региональных карьерных центров;

      обеспечивает сотрудничество с работодателями по вопросам трудоустройства и получения от них информации о свободных рабочих местах;

      отвечает на письма, жалобы и обращения физических и юридических лиц;

      посещает самостоятельно занятых, безработных и малообеспеченных граждан на дому и составляет акт обследования жилищных и материальных условий;

      участвует в разработке плана работы подразделения;

      ведет первичный прием лиц, обратившихся в карьерный центр населения, регистрирует их в базе данных автоматизированной информационной системы и выдает справки в установленном порядке;

      вносит предложения по улучшению работы подразделения;

      обеспечивает выполнение Правил пожарной безопасности.

      53. Должен знать:

      Конституцию Республики Казахстан;

      Социальный кодекс;

      нормативные правовые акты, регламентирующие вопросы в сфере занятости;

      основные положения гражданского и трудового законодательства;

      демографическую ситуацию, специфику социально-экономического развития региона (города, района);

      перспективы структурных изменений организаций региона (города, района);

      основные тенденции и направления развития регионального рынка труда;

      теорию и практику социальной работы;

      особенности психологии личности и отдельных категорий граждан;

      основы психологии, педагогики, геронтологии, этики;

      социально-психологические аспекты помощи лицам, нуждающихся в адресной социальной помощи;

      отечественную и международную практику оказания социальных услуг;

      правила и нормы охраны труда, техники безопасности и пожарной безопасности.

      54. Требования к квалификации:

      специалист высшего уровня квалификации:

      наставник: высшее (или послевузовское) образование (социальное, педагогическое) и стаж работы в системе занятости в должности специалиста высшего уровня квалификации категории "кейс-менеджер" не менее 3 лет;

      кейс-менеджер: высшее (или послевузовское) образование (социальное, педагогическое) и стаж работы в сфере занятости населения в должности специалиста высшего уровня квалификации категории "карьерный консультант" не менее 3 лет;

      карьерный консультант: послесреднее образование (прикладной бакалавриат), высшее (или послевузовское) образование и стаж работы в сфере занятости населения в должности специалиста высшего уровня квалификации без категории не менее 3 лет;

      без категории: послесреднее образование (прикладной бакалавриат), высшее (или послевузовское) образование без предъявления требований к стажу работы;

      специалист среднего уровня квалификации:

      карьерный консультант: техническое и профессиональное (среднее специальное, среднее профессиональное) образование и стаж работы в системе занятости и (или) социальной защиты населения в должности специалиста среднего уровня квалификации без категории не менее 3 лет;

      без категории: техническое и профессиональное (среднее специальное, среднее профессиональное) образование, без предъявления требований к стажу работы по специальности.";

      заголовок параграфа 7 изложить в следующей редакции:

      "Параграф 7. Специалист структурного подразделения (отдела, сектора) карьерного центра.";

      абзац первый пункта 49 изложить в следующей редакции:

      "55. Должностные обязанности:";

      пункт 57 изложить в следующей редакции:

      "57. Требования к квалификации:

      специалист высшего уровня квалификации:

      наставник: высшее (или послевузовское) образование (социальное, педагогическое) и стаж работы в системе занятости в должности специалиста высшего уровня квалификации категории "кейс-менеджер" не менее 3 лет;

      кейс-менеджер: высшее (или послевузовское) образование (социальное, педагогическое) и стаж работы в сфере занятости населения в должности специалиста высшего уровня квалификации категории "карьерный консультант" не менее 3 лет;

      карьерный консультант: послесреднее образование (прикладной бакалавриат), высшее (или послевузовское) образование и стаж работы в сфере занятости населения в должности специалиста высшего уровня квалификации без категории не менее 3 лет;

      без категории: послесреднее образование (прикладной бакалавриат), высшее (или послевузовское) образование без предъявления требований к стажу работы;

      специалист среднего уровня квалификации:

      карьерный консультант: техническое и профессиональное (среднее специальное, среднее профессиональное) образование и стаж работы в системе занятости и (или) социальной защиты населения в должности специалиста среднего уровня квалификации без категории не менее 3 лет;

      без категории: техническое и профессиональное (среднее специальное, среднее профессиональное) образование, без предъявления требований к стажу работы по специальности.";

      заголовок параграфа 8 изложить в следующей редакции:

      "Параграф 8. Специалист структурного подразделения (отдела, сектора) центра трудовой мобильности.";

      пункт 60 изложить в следующей редакции:

      "60. Требования к квалификации:

      специалист высшего уровня квалификации:

      без категории: послесреднее образование (прикладной бакалавриат), высшее (или послевузовское) образование без предъявления требований к стажу работы;

      специалист среднего уровня квалификации:

      без категории: техническое и профессиональное (среднее специальное, среднее профессиональное) образование, без предъявления требований к стажу работы по специальности.";

      в главе 3:

      пункты 67, 68 и 69 изложить в следующей редакции:

      "67. Должностные обязанности:

      информирует население, в том числе с выездом в сельские населенные пункты, о возможных вариантах выхода из категории нуждающихся в адресной социальной помощи;

      осуществляет прием от граждан заявлений и документов на назначение адресной социальной помощи, проводит по согласованию с уполномоченным органом и акимом города областного и районного значения, поселка, села, сельского округа собеседования с претендентами, обратившимися для назначения адресной социальной помощи;

      осуществляет сопровождение лица (семьи) в период реализации социального контракта путем проведения собеседования, содействия заполнению необходимых документов, поиска работы, выполнения обязательств по социальному контракту;

      оказывает консультативные услуги претендентам, обратившимся к акиму города областного и районного значения, поселка, села, сельского округа для назначения адресной социальной помощи, по вопросам занятости населения, социальной защиты, реабилитации лиц с инвалидностью, предоставления специальных социальных услуг;

      содействует решению вопросов, связанных с оказанием разносторонней помощи контингенту, нуждающихся в адресной социальной помощи, а также созданию необходимых условий для нуждающихся в адресной социальной помощи, социализации и интеграции нуждающихся лиц и их семей, защиту их прав и интересов в получении необходимых мер социальной поддержки;

      обеспечивает своевременное формирование бумажных макетов дел заявителей, обратившихся за назначением адресной социальной помощи, и передачу участковым комиссиям для проведения обследования материального положения заявителей;

      участвует в составе участковой комиссии в обследовании материального положения заявителей, обратившихся за назначением адресной социальной помощи;

      совместно с заявителями, обратившимися за назначением адресной социальной помощи, и членами их семей разрабатывает индивидуальный план помощи семье;

      формирует банк данных специалистов разного профиля из числа самостоятельно занятых, безработных и малообеспеченных граждан, обратившихся в карьерный центр, занимается поиском вакансий и содействует в трудоустройстве обратившихся лиц;

      проводит работу с работодателями в целях выявления вакансий и содействия в трудоустройстве лиц, ищущих работу, и безработных;

      своевременно направляет принятые документы заявителя в карьерный центр;

      осуществляет мониторинг выполнения условий социального контракта, посещение семьи и отметку о выполнении предусмотренных в нем обязательств;

      обеспечивает своевременное представление отчета о сопровождении социального контракта;

      участвует в информационно-разъяснительной работе среди населения по вопросам законодательства об адресной социальной помощи законодательства в области занятости населения;

      отвечает на письма, жалобы и обращения физических и юридических лиц;

      участвует в разработке плана работы подразделения;

      вносит предложения по улучшению работы подразделения;

      обеспечивает выполнение Правил пожарной безопасности.

      68. Должен знать:

      Конституцию Республики Казахстан;

      Социальный кодекс;

      нормативные правовые акты, регламентирующие вопросы в сфере занятости;

      основные положения гражданского и трудового законодательства; демографическую ситуацию, специфику социально-экономического развития региона (города, района);

      теорию и практику социальной работы;

      особенности психологии личности и отдельных категорий граждан;

      основы психологии, педагогики, геронтологии, этики;

      социально-психологические аспекты помощи лицам, нуждающихся в адресной социальной помощи;

      отечественную и международную практику оказания социальных услуг;

      Правила пожарной безопасности.

      69. Требования к квалификации:

      специалист без категории: послесреднее образование (прикладной бакалавриат), техническое и профессиональное (среднее специальное, среднее профессиональное) образование без предъявления требований к стажу работы.".

      2. Департаменту занятости населения Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан и извещение услугодателей, осуществляющие прием заявлений и выдачу результатов оказания государственной услуги, в том числе Единый контакт-центр, о внесенных изменениях в порядок оказания государственных услуг, после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр труда и социальной защиты
населения Республики Казахстан
С. Жакупова