"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының фронт-офистері арқылы ауыл шаруашылығы техникасын есепке алу саласында мемлекеттік қызметтер көрсету жөніндегі пилоттық жобаны іске асыру туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2025 жылғы 8 қыркүйектегі № 287 және Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2025 жылғы 10 қыркүйектегі № 466/НҚ бірлескен бұйрығы

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бірлескен бұйрық 01.09.2025 ж. бастап қолданысқа енгізіледі

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 22-бабына сәйкес мемлекеттік қызметтерді сапалы және уақтылы көрсету мақсатында, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Ақмола облысына барған сапарының қорытындылары бойынша 2022 жылғы 2 маусымдағы № 11-09/09-141 хаттамалық тапсырмасын іске асыру аясында, БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. 2025 жылғы 1 қыркүйектен бастап 2025 жылғы 31 желтоқсанға дейін Алматы қаласы мен Қостанай облысында "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының ақпараттық жүйесі арқылы "Тракторларды және олардың базасында жасалған өздігінен жүретін шассилер мен механизмдерді, монтаждалған арнаулы жабдығы бар тіркемелерді қоса алғанда, олардың тіркемелерін, өздігінен жүретін ауыл шаруашылығы, мелиорациялық және жол-құрылыс машиналары мен механизмдерін, сондай-ақ жүріп өту мүмкіндігі жоғары арнайы машиналарды мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу), тіркеу есебінен алу және олар үшін тіркеу құжатын (телнұсқасын) және оларға мемлекеттік нөмірлік белгісін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі пилоттық жобасы іске қосылсын.

      2. Осы бірлескен бұйрыққа қосымшаға сәйкес "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының ақпараттық жүйесі арқылы мемлекеттік қызметтер көрсету жөніндегі пилоттық жобаны іске асыру Алгоритмі бекітілсін.

      3. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді дамыту және агроөнеркәсіптік кешенді цифрландыру департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен бұйрықтың электрондық көшірмесін Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін оның Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      2) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бірлескен бұйрықтан туындайтын өзге де шаралардың қабылдануын қамтамасыз етсін.

      4. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау тиісті бағытқа жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының ауыл шаруашылығы және цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі вице-министрлеріне жүктелсін.

      5. Осы бірлескен бұйрық 2025 жылғы 1 қыркүйектен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
Цифрлық даму, инновациялар және
аэроғарыш өнеркәсібі министрі
________Ж. Мадиев
      Қазақстан Республикасының
Ауыл шаруашылығы министрі
_________А. Сапаров

  Қазақстан Республикасының
Цифрлық даму, инновациялар
және аэроғарыш өнеркәсібі
министрі
2025 жылғы 10 қыркүйектегі
№ 466/НҚ мен
Қазақстан Республикасының
Ауыл шаруашылығы министрі
2025 жылғы 8 қыркүйектегі
№ 287 бірлескен бұйрығына
қосымша

"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының ақпараттық жүйесі арқылы мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі пилоттық жобаны іске асыру алгоритмі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының ақпараттық жүйесі арқылы мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі пилоттық жобаны іске асыру алгоритмі (бұдан әрі – Алгоритм) электрондық нысандағы "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының фронт -офистері арқылы мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі пилоттық жобаны іске асыру кезінде мемлекеттік органдардың өзара іс-қимыл процесін айқындайды.

      2. Осы Алгоритмде мынадай негізгі ұғымдар қолданылады:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді көрсету үшін, "бір терезе" қағидаты бойынша мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және көрсетілетін қызметті алушыға олардың нәтижелерін беру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру, мемлекеттік қызметтерді электрондық нысанда көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған заңды тұлға;

      2) биометриялық сәйкестендіру – физиологиялық белгілер негізінде тұлғаны сәйкестендіретін шаралар кешені;

      3) көрсетілетін қызметті беруші – облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органы;

      4) МТНБ - мемлекеттік тіркеудің нөмірлік белгісі;

      5) техникалық паспорт – ауыл шаруашылығы машиналарының жол қозғалысына қатысуына рұқсат берілгенін не машинаны жол қозғалысына рұқсатсыз қатысуға пайдалануға рұқсат етілгенін растайтын құжат;

      6) 2.0 ХҚКО ИАЖ – халыққа қызмет көрсету орталықтарының интеграцияланған ақпараттық жүйесі;

      7) 2.0 ХҚКО ИАЖ МО АЖО - мемлекеттік органның автоматтандырылған жұмыс орны;

      8) ЭЦҚ – электрондық цифрлық қолтаңба.

      3. Мемлекеттік корпорация деректерді қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету деңгейінде рұқсатсыз қол жеткізуден қорғауды, көрсетілетін қызметті алушыдан алынған мәліметтердің уақтылы берілуін және өзгертілмеуін қамтамасыз етеді. Дербес деректерді қорғау "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес қамтамасыз етіледі.

2-тарау. Мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі өзара іс-қимыл тәртібі

      4. Көрсетілетін қызметті алушы не оның өкілі мемлекеттік қызметті алу үшін Мемлекеттік корпорация филиалының фронт-офисіне жүгінеді.

      5. Фронт-офиске жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушы не оның өкілі мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға құжаттар беру үшін электрондық кезек талонын алады.

      6. 2.0 ХҚКО ИАЖ-дегі фронт-офис жұмыскері мынадай іс-қимылдарды жүзеге асырады:

      1) көрсетілетін қызметті алушының не оның өкілінің жеке басын сәйкестендіру;

      2) ұсынылған құжаттардың және (немесе) олардағы мәліметтердің толықтығы мен дұрыстығын тексеру;

      3) алымдарды және (немесе) мемлекеттік баждарды төлеу туралы мәліметтерді тексеру;

      4) ұсынылған құжаттарды сканерлеу;

      5) ЭЦҚ қойылған электрондық өтінішті қалыптастыру.

      7. Көрсетілетін қызметті алушыны не оның өкілін биометриялық сәйкестендірудің теріс нәтижесі алынған жағдайда, фронт-офис жұмыскері Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуден уәжді бас тартуды ұсынады.

      8. Құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған жағдайда, фронт-офис жұмыскері Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 30 наурыздағы № 4-3/267 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11702 болып тіркелген) бекітілген Тракторларды және олардың базасында жасалған өздiгiнен жүретiн шассилер мен механизмдердi, монтаждалған арнаулы жабдығы бар тіркемелердi қоса алғанда, олардың тiркемелерiн, өздiгiнен жүретiн ауылшаруашылық, мелиорациялық және жол-құрылыс машиналары мен механизмдерiн, сондай-ақ жүріп өту мүмкіндігі жоғары арнайы машиналарды мемлекеттiк тiркеу қағидаларына (бұдан әрі – Қағидалар) сәйкес құжаттарды қабылдаудан бас тартады.

      9. Қалыптастырылған электрондық өтініш және ұсынылған құжаттардың сканерленген көшірмелері ЭЦҚ куәландырылғаннан кейін онлайн режимде орындау үшін көрсетілетін қызметті берушіге жіберіледі.

      10. Көрсетілетін қызметті беруші электрондық өтініш және қажетті құжаттар топтамасы келіп түскен сәттен бастап 2.0 ХҚКО ИАЖ МОАЖО-да мыналарды жүзеге асырады:

      1) ұсынылған құжаттардың және (немесе) олардағы мәліметтердің толықтығы мен дұрыстығын тексеру;

      2) көрсетілетін қызметті алушының не оның өкілінің деректерін тексеру;

      3) тіркеу әрекеттері жүзеге асырылып жатқан техникаға қатысты 2.0 ХҚКО ИАЖ немесе деректер мұрағатында МТНБ тексеру жүргізу;

      4) ЭЦҚ пайдалана отырып, өтінімді бекіту/бас тарту туралы шешім қабылдау.

      11. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі оң болған кезде көрсетілетін қызметті беруші 2.0 ХҚКО ИАЖ арқылы көрсетілетін қызметті алушыға тіркеу құжатының (телнұсқаның) және (немесе) берілген уақыты мен орнын көрсетіп, нөмірлік белгілердің дайындығы туралы SMS-хабарлама жібереді.

      12. Көрсетілетін қызметті беруші техникалық паспорт пен МТНБ бойынша мәліметтерді 2.0 ХҚКО ИАЖ ақпараттық жүйесіне қолмен енгізеді.

      13. Ұсынылған мәліметтерде сәйкессіздіктер анықталған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші 2.0 ХҚКО ИАЖ МО АЖО арқылы мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын қолданыстағы Қағидаларға сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуден уәжді бас тартуды қалыптастырады.

      14. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті берушіге 2.0 ХҚКО ИАЖ МО АЖО-на қалыптастырылған құжаттар топтамасы келіп түскен сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күнін құрайды. Мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған өтінім сағат 17-00-ден кейін келіп түскен жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету мерзімінің есебі келесі жұмыс күніне ауыстырылады.

      15. Дайын құжаттар "Цифрлық құжаттар" сервисінде көрсетіледі.

      16. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін негіз болған құжаттар Мемлекеттік корпорацияның фронт-офистерінде бір ай бойы сақталуға тиіс. Көрсетілген мерзім өткеннен кейін мұрағат құжаттарын фронт-офистерден әкетуді көрсетілетін қызметті беруші дербес жүзеге асырады.

      17. Мұрағаттық құжаттарды тапсыру көрсетілетін қызметті беруші мен фронт-офисінің басшысы не оны алмастыратын адамның қолдары қойылған екі данада жасалған қабылдау-тапсыру актісі бойынша жүзеге асырылады.

О реализации пилотного проекта по оказанию государственных услуг в сфере учета сельскохозяйственной техники через фронт-офисы некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан"

Совместный приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 8 сентября 2025 года № 287 и Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан от 10 сентября 2025 года № 466/НҚ

      Примечание ИЗПИ!
Введение в действие см. п. 5.

      В соответствии со статьей 22 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах", в целях качественного и своевременного оказания государственных услуг, а также в рамках реализации протокольного поручения по итогам поездки Премьер-Министра Республики Казахстан в Акмолинскую область от 2 июня 2022 года № 11-09/09-141, ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Запустить пилотный проект государственной услуги "Государственная регистрация (перерегистрация), снятие с регистрационного учета тракторов и изготовленных на их базе самоходных шасси и механизмов, прицепов к ним, включая прицепы со смонтированным специальным оборудованием, самоходных сельскохозяйственных, мелиоративных и дорожно-строительных машин и механизмов, а также специальных машин повышенной проходимости и выдача регистрационного документа (дубликата) и государственного номерного знака для них" посредством информационной системы некоммерческого акционерного общества Государственная корпорация "Правительство для граждан" в городе Алматы и в Костанайской области с 1 сентября 2025 года по 31 декабря 2025 года.

      2. Утвердить Алгоритм реализации пилотного проекта по оказанию государственной услуги посредством информационной системы некоммерческого акционерного общества Государственная корпорация "Правительство для граждан" согласно приложению к настоящему совместному приказу.

      3. Департаменту развития государственных услуг и цифровизации агропромышленного комплекса Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) направление электронной копии настоящего совместного приказа в республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан для включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего совместного приказа на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан;

      3) принятие иных мер, вытекающих из настоящего совместного приказа.

      4. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующих соответствующие направления вице-министров сельского хозяйства и цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан.

      5. Настоящий совместный приказ вводится в действие с 1 сентября 2025 года и подлежит официальному опубликованию.

      Министр цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан
__________Ж. Мадиев
      Министр сельского хозяйства
Республики Казахстан
__________А. Сапаров

  Приложение
к совместному приказу
Министр цифрового
развития, инноваций и
аэрокосмической
промышленности
Республики Казахстан
от 10 сентября 2025 года
№ 466/НҚ и Министр
сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 8 сентября 2025 года № 287

Алгоритм реализации пилотного проекта по оказанию государственной услуги в сфере сельскохозяйственной техники посредством информационной системы некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан"

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящий Алгоритм реализации пилотного проекта по оказанию государственной услуги посредством интегрированной информационной системы некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Алгоритм) определяет порядок взаимодействия при реализации пилотного проекта по оказанию государственной услуги через фронт-офисы некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" в электронной форме.

      2. В настоящем Алгоритме используются следующие основные понятия:

      1) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация) – юридическое лицо, созданное по решению Правительства Республики Казахстан для оказания государственных услуг в соответствии с законодательством Республики Казахстан, организации работы по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю по принципу "одного окна", а также обеспечения оказания государственных услуг в электронной форме;

      2) биометрическая идентификация – комплекс мер, идентифицирующих личность на основании физиологических признаков;

      3) услугодатель – местный исполнительный орган области, городов Астаны, Алматы и Шымкента, районов и городов областного значения;

      4) ГРНЗ – государственный регистрационный номерной знак;

      5) технический паспорт – документ, подтверждающий допуск сельскохозяйственных машин к участию в дорожном движении либо допуск машины к эксплуатации без допуска к участию в дорожном движении;

      6) ИИС ЦОН 2.0 – интегрированная информационная система центров обслуживания населения;

      7) АРМ ГО ИИС ЦОН 2.0. – автоматизированное рабочее место государственного органа;

      8) ЭЦП – электронная цифровая подпись.

      3. Государственная корпорация обеспечивает защиту данных от несанкционированного доступа на уровне прикладного программного обеспечения, своевременную передачу и неизменность сведений, полученных от услугополучателя. Защита персональных данных обеспечивается в соответствии с Законом Республики Казахстан "О персональных данных и их защите".

Глава 2. Порядок взаимодействия государственных органов при оказании государственной услуги

      4. Услугополучатель либо его представитель обращается за получением государственной услуги во фронт-офис филиала Государственной корпорации.

      5. При обращении во фронт-офис услугополучатель либо его представитель получает талон электронной очереди для подачи документов на получение государственной услуги.

      6. Работником фронт-офиса в ИИС ЦОН 2.0 осуществляются следующие действия:

      1) идентификация личности услугополучателя либо его представителя;

      2) проверка полноты и достоверности представленных документов и (или) сведений, содержащихся в них;

      3) проверка сведений об оплате сборов и (или) государственных пошлин;

      4) сканирование представленных документов;

      5) формирование электронного заявления, подписанное ЭЦП.

      7. В случае получения отрицательного результата биометрической идентификации услугополучателя либо его представителя, работником фронт-офиса предоставляется мотивированный отказ в оказании государственной услуги в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      8. В случае предоставления неполного пакета документов, работник фронт-офиса отказывает в приеме документов в соответствии с Правилами государственной регистрации тракторов и изготовленных на их базе самоходных шасси и механизмов, прицепов к ним, включая прицепы со смонтированным специальным оборудованием, самоходных сельскохозяйственных, мелиоративных и дорожно-строительных машин и механизмов, специальных машин повышенной проходимости, утвержденных приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 30 марта 2015 года № 4-3/267 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11702) (далее - Правила).

      9. Сформированное электронное заявление и сканированные копии представленных документов, после их заверения ЭЦП, в режиме онлайн направляются услугодателю для исполнения.

      10. Услугодатель, с момента поступления электронного заявления и необходимого пакета документов в АРМ ГО ИИС ЦОН 2.0 осуществляет:

      1) проверку полноты и достоверности представленных документов и (или) сведений, содержащихся в них;

      2) проверку данных услугополучателя либо его представителя;

      3) проверку в ИИС ЦОН 2.0 или в архиве данных ГРНЗ техники, в отношение которой осуществляются регистрационные действия;

      4) принятие решения об утверждении/отказе заявки с использованием ЭЦП.

      11. При положительном результате оказания государственной услуги услугодатель посредством ИИС ЦОН 2.0 направляет услугополучателю SMS-уведомление о готовности регистрационного документа (дубликата) и (или) номерных знаков с указанием времени и места выдачи.

      12. Услугодателем вручную вносятся сведения по техническому паспорту и ГРНЗ в ИИС ЦОН 2.0.

      13. В случае выявления несоответствий в представленных сведениях, услугодатель посредством АРМ ГО ИИС ЦОН 2.0. формирует мотивированный отказ в оказании государственной услуги в соответствии с Правилами.

      14. Срок оказания государственной услуги составляет 1 (один) рабочий день с момента поступления сформированного пакета документов услугодателю в АРМ ГО ИИС ЦОН 2.0. При поступлении заявки на оказание государственной услуги после 17-00 часов, отсчет срока оказания государственной услуги переносится на следующий рабочий день.

      15. Готовые документы отображаются в сервисе "Цифровые документы".

      16. Документы, послужившие основанием для оказания государственной услуги, подлежат хранению во фронт-офисах Государственной корпорации в течение одного месяца. По истечении указанного срока вывоз архивных документов из фронт-офисов осуществляется услугодателем самостоятельно.

      17. Передача архивных документов осуществляется по акту приема-передачи, составленному в двух экземплярах, которые подписываются услугодателем и руководителем фронт-офиса либо лицом, его замещающим.