Алматы облысының Сараптамалық кеңес қызметінің тәртібін және халық қатысатын бюджетті іске асыру туралы ережені айқындау туралы

Алматы облысы әкімдігінің 2025 жылғы 14 қазандағы № 310 қаулысы

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 27-бабының 2-тармағына, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2025 жылғы 29 сәуірдегі "Бюджеттік жоспарлаудың қағидаларын бекіту туралы" № 208 бұйрығының 75-тармағына сәйкес (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 36034 болып тіркелген) сәйкес Алматы облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Алматы облысының облыстық және аудандық маңызы бар қалаларында Сараптамалық кеңес қызметінің тәртібі және халық қатысатын бюджетті іске асыру ережесі осы қаулының қосымшасына сәйкес айқындалсын.

      2. Алматы облысы әкімдігінің 2024 жылғы 2 шілдедегі "Алматы облысының Сараптамалық кеңес қызметінің тәртібін және халық қатысатын бюджетті іске асыру туралы ережені айқындау туралы" № 215 қаулысының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6141-05 болып тіркелген) күші жойылды деп танылсын.

      3. "Алматы облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулыға қол қойылған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі электрондық түрдегі көшірмесін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін Эталондық бақылау банкінде жариялау үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      2) осы қаулының ресми жарияланғанынан кейін Алматы облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы облысы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      5. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі М. Сұлтанғазиев

  Алматы облысы әкімдігінің 2025 жылғы "___" _______ № ____ қаулысына қосымша

Алматы облысының Сараптамалық кеңес қызметінің тәртібі және халық қатысатын бюджетті іске асыру туралы ереже

      1. Жалпы ереже

      1. Осы Сараптамалық кеңес қызметінің тәртібі және халық қатысатын бюджетті іске асыру туралы ереже Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2025 жылғы 29 сәуірдегі № 208 бұйрығы негізінде әзірленді.

      2. Осы Ережеде мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) халық қатысатын бюджет – азаматтардың жергілікті бюджет қаражатын бөлуге қатысуы.

      2) жобалық ұсыныс – Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы келмейтін Қазақстан Республикасы азаматы дайындаған және берген, іске асырылуы әкімдіктің (әкім аппаратының) құзыретіне жататын құжат.

      3) дауыс беру – әкімдіктің (әкім аппаратының) интернет-ресурсында электронды түрде немесе "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан

      2. Сараптамалық кеңес қызметінің тәртібі

      3. Облыстық, аудандық маңызы бар қаланың әкімдігі халық қатысатын бюджет шеңберінде тұрғындардың облыстық маңызы бар қалаларды абаттандыру мәселелері бойынша жобалық ұсыныстарын қарауды, іріктеуді және шешім қабылдауды жүзеге асыру үшін ағымдағы қаржы жылының 15 қаңтарына дейінгі мерзімде Сараптамалық кеңесті құрады.

      4. Сараптамалық кеңестің дербес құрамын облыстық, аудандық маңызы бар қаланың әкімдігі құрайды және бекітеді.

      5. Сараптамалық кеңес төраға, төрағаның орынбасары, хатшы және кеңес мүшелері құрамынан тұрады. Сараптамалық кеңес тақ саннан тұрады және мүдделі мемлекеттік органдардың өкілдері, тиісті аумақта қызметін жүзеге асыратын қоғамдық және өзге де ұйымдардың өкілдері. Сараптама кеңесінің төрағасы Кеңес құрамына ұсынылған адамдар арасынан сайланады.

      Сараптамалық кеңесте мүшелікті тоқтату өз еркі бойынша немесе жаңа мүшені ұсынумен ұжымдық шешім бойынша жүзеге асырылады.

      6. Сараптамалық кеңестің жұмыс органы облыстық маңызы бар қаланың тұрғын үй-коммуналдық шарушылық бөлімі, аудандық маңызы бар қалалардың әкімі аппараттары болып табылады.

      7. Сараптамалық кеңестің жұмысы отырыстарды өткізу арқылы жүзеге асырылады. Отырыстағы барлық шешімдер жиналғандар арасынан қарапайым көпшілік дауыспен қабылданады. Егер отырысқа Сараптамалық кеңестің жалпы құрамынан жартысынан астамы қатысса, отырыс заңды болып саналады. Дауыстар тең бөлінген жағдайда Сараптамалық кеңесі төрағасының шешімі шешуші мәні болады. Форс-мажорлық мән-жайлар жағдайында отырыстар қашықтан форматта өткізіледі, кейіннен кеңестің шешімі ресімделеді.

      8. Сараптамалық кеңестің шешімі отырыс өткізетін күні шығарылады, хаттамамен рәсімделеді және оған төраға, төрағаның орынбасары, кеңес мүшелері және хатшы қол қойғаннан кейін әкімдіктің (әкім аппаратының) интернет-ресурсында орналастырылады.

      9. Сараптамалық кеңестің функциялары:

      1) жобалық ұсыныстың бюджет заңнамасының талаптарына сәйкес келуі туралы шешім қабылдау;

      2) жобалық ұсыныстарды алдын ала қарастыруды өткізу;

      3) жобалық ұсыныстарды дауыс беруге арналған тізбеге қосу бойынша шешім қабылдау;

      4) халық қатысатын бюджет шеңберінде қаржыландырылатын жобалық ұсыныстардың іске асырылу барысын бақылау, соның ішінде құрылымдық бөлімшелер басшыларының, коммуналдық кәсіпорындардың, мекемелер және ұйымдардың лауазымды тұлғаларының жобалық ұсыныстарды іске асыру мәселелері бойынша есептерін тыңдау;

      5) өз отырыстарын ашық өткізу, отырыс хаттамаларын әкімдік (әкім аппараты) интернет-ресурсында жариялау.

      3. Жобалық ұсыныстарды беру тәртібі

      10. Ағымдағы қаржы жылының 15 қаңтарына дейінгі мерзімде әкімдік (әкім аппараты) ресми интернет-ресурсында және масс-медиада жобалық ұсыныстарды қабылдау туралы ақпаратты орналастырады.

      Ресми интернет-ресурс болмаған кезде аудандық маңызы бар қала әкімінің аппараты жобалық ұсыныстарды қабылдау туралы ақпаратты масс-медиа арқылы немесе тұрғындарды ақпараттандырудың қолжетімді құралдарын пайдалану арқылы таратады.

      11. Тиісті елді мекендердің тұрғындарынан жобалық ұсыныстарды жинау ағымдағы қаржы жылының 20 қаңтарынан 1 наурызына дейін жүзеге асырылады.

      Аудандық маңызы бар қалалар әкімдері аппараттарында ресми интернет-ресурс болмаған кезде тиісті елді мекендердің тұрғындарынан жобалық ұсыныстарды жинау жергілікті қоғамдастықтың жиындары арқылы жүзеге асырылады.

      Халық қатысатын бюджеті шеңберінде мынадай іс-шаралар дауыс беруге шығарылады және әкімдік (әкім аппараты) іске асырады:

      1) аумақты көгалдандыру;

      2) тротуарларды жайластыру;

      3) тротуарларды, пандустарды, арықтарды салу және жөндеу;

      4) ортақ пайдалану орындарын құру, жөндеу және жарықтандыру (саябақтар, скверлер, жаяу жүргіншілер аймақтары, көшелер және өзге де объектілер);

      5) бордюрларды, брусчаткаларды, тіреуіш қабырғаларды жөндеу;

      6) қоқыс тастайтын жерлерді жою;

      7) ортақ пайдалану орындарында күркелер, орындықтар, урналар және балалардың ойнауы және ересек тұрғындардың демалуы үшін жабдықтар мен конструкциялар орнату және жөндеу;

      8) аула аумақтарында және ортақ пайдалану орындарында спорттық (жаттығу алаңдарын, футбол, баскетбол, волейбол алаңдарын), балалар ойын алаңдарын орнату, жөндеу және жарықтандыру;

      9) санитарияны қамтамасыз ету.

      12. Ағымдағы қаржы жылына бекітілген бюджет шеңберінде халық қатысатын бюджетті іске асыруға бағытталатын шығыстардың ең төмен көлемі облыстық және аудандық маңызы бар қала үшін жоғары тұрған бюджеттен берілетін нысаналы трансферттерді, кредиттер мен қарыздарды қоспағанда, "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық" 07 функционалдық тобы бойынша жоспарланатын бюджет шығыстарының жылдық көлемінің 10 %-нан төмен болмауы тиіс.

      13. Беру кезінде бір жобалық ұсынысты іске асырудың шекті құны:

      1) облыстық маңызы бар қала үшін және (немесе) облыстық маңызы бар қаладағы аудан үшін ағымдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңда белгіленген он бес мың еселенген айлық есептік көрсеткіш мөлшерінен;

      2) аудандық маңызы бар қала үшін ағымдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңда белгіленген бір мың бес жүз еселенген айлық есептік көрсеткіш мөлшерінен аспауы тиіс.

      14. облыстық және аудандық маңызы бар қала, астана бюджеттерінің қаражаты есебінен іске асыруға ұсынылатын жобалық ұсыныстарға қойылатын талаптар:

      1) ортақ пайдалану объектісі;

      2) тиісті аумақтар тұрғындары үшін өзектілігі;

      Бұл ретте, оларды бір қаржы жылы ішінде іске асыру мүмкіндігі бар жобалық ұсыныстар басым болып табылады.

      15. Жобалық ұсыныстар әкімдіктің (әкім аппаратының) интернет-ресурсына электрондық түрде "Халық қатысатын бюджет" бөліміне беріледі.

      16. Автор кез келген сәтте өзінің жобалық ұсынысын қарастырудан ала алады.

      17. Автор жобалық ұсынысқа шығыстардың шамаман алынған немесе нақты сметалық есебін, сондай-ақ жобаның суретін/эскизін/макетін/схемасын (оларды интернет-ресурстан пайдалануға болады) міндетті түрде қоса береді немесе автор жобалық ұсынысты берген сәтте интернет-ресурста жобаға эскиздерді және шығыстардың сметасын қамтитын үлгілік жобалық ұсыныстардың тізімінен жобалық ұсынысты іске асыруды таңдайды.

      4. Өтінімдерді іріктеу тәртібі

      18. Жобалық ұсыныстарды қабылдау мерзімінің аяқталу қорытындысы бойынша келіп түскен жобалық ұсыныстарды Сараптамалық кеңес ағымдағы қаржы жылының 5 сәуіріне дейінгі мерзімде:

      жобалардың қайталануының болмауына;

      Қазақстан Республикасының заңнамасында әкімдікте (әкім аппаратының) оларды іске асыру құзыреттілігінің болуы мәніне талдауды жүзеге асырады.

      19. Іске асырылуы осы Ереженің 11, 13, 14 және 15-тармақтарында көрсетілген талаптарға сәйкес келетін жобалық ұсыныстарды әкімдік (әкім аппараты) дауыс беруді өткізу үшін ресми интернет-ресурсында және бұқаралық ақпарат құралдарында орналастырады.

      20. Дауыс беруге жатпайтын жобалық ұсыныстар:

      1) тұтас емес, фрагменттік сипаты бар (элементтердің бірін орындау болашақта қосымша элементтерді іске асыруды талап етеді);

      2) елді мекеннің даму басымдықтарына сәйкес келмейтін;

      3) жеке коммерциялық сипаттағы ұсыныстарды іске асыруды көздейтін;

      4) тиісті елді мекеннің құрамдас бөліктерінде осыған ұқсас іске асырылған жобалары бар жобалық ұсыныстар дауыс беруге жіберілмейді.

      21. Тиісті елді мекендердің кәмелетке толған тұрғындары ағымдағы қаржы жылының 24 сәуіріне дейінгі мерзімде ұсынылған жобалық ұсыныстар бойынша ресми интернет-ресурсында электрондық түрде дауыс беруді жүзеге асырады.

      Аудандық маңызы бар қалалар әкімдері аппараттарында ресми интернет-ресурс болмаған кезде тиісті елді мекендердің тұрғындарының дауыс беруі жергілікті қоғамдастықтың жиындары арқылы жүзеге асырылады.

      22. Дауыс беру рәсімі аяқталғаннан кейін әкімдік (әкім аппараты) дауыс беру нәтижелерін шығарады.

      Бұл ретте, облыстық маңызы бар қалада 20-ден кем, аудандық маңызы бар қалада 10-нан кем тұрғындар дауыс берген жобалық ұсыныстар іске асырылуға жіберілмейді.

      23. Дауыс беру нәтижелерінің негізінде Сараптамалық кеңес ағымдағы қаржы жылының 30 сәуірінен кешіктірмей тиісті шешім шығарады.

      24. Дауыс беру нәтижелері мен Сараптамалық кеңестің шешімі әкімдіктің (әкім аппаратының) интернет-ресурсында және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялануға жатады.

      5. Жобалық ұсыныстарды іске асыру және ақпаратты жариялау

      25. Сараптамалық кеңестің шешімі негізінде облыстық, аудандық маңызы бар қаланың әкімдігі өз құзыреті шегінде жобалық ұсыныстарды жүзеге асырады.

      Халық қатысатын бюджеттің жобалық ұсыныстарын қаржыландыру тиісті бюджеттің қаражаты есебінен жүзеге асырылады.

      Жобалық ұсыныстарды іске асыру жөніндегі бюджеттік есептерді жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес жасайды.

      26. Жобалық ұсыныстарды іске асыру барысы туралы, сондай-ақ оларды іске асыру қорытындылары туралы ақпарат тоқсан сайын, есепті айдан кейінгі айдың 10-ы күнінен кешіктірілмей интернет-ресурста міндетті түрде орналастырылуға жатады.

      Қоғамдастық, бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдері және тұрғындар жобалық ұсыныстардың іске асырылу барысымен танысады және олардың іске асырылуына мониторинг жүргізеді.

      27. Әкімдік (әкім аппараты) ресми интернет-ресурсын және бұқаралық ақпарат құралдарында жобалық ұсыныстарды іске асыру және оларды қаржыландыруға байланысты құралдарды пайдалану туралы ақпаратты жаңартады.

      28. Облыстық, аудандық маңызы бар қалалардың әкімдері халықпен кездесу барысында оларды халық қатысатын бюджеттер шеңберінде іске асырылатын жобалық ұсыныстар туралы хабардар етеді.

Об определении порядка деятельности Экспертного совета и положения о реализации бюджета народного участия Алматинской области

Постановление акимата Алматинской области от 14 октября 2025 года № 310

      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 75 приказа Министра финансов Республики Казахстан от 29 апреля 2025 года № 208 "Об утверждении Правил планирования бюджета" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 36034) акимат Алматинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Определить порядок деятельности Экспертного совета и положения реализации бюджета народного участия в городах областного и районного значения Алматинской области согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Признать утратившим силу постановление акимата Алматинской области от 2 июля 2024 года № 215 "Об определении порядка деятельности Экспертного совета и положения о реализации бюджета народного участия Алматинской области" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6141-05).

      3. Государственному учреждению "Управление экономики и бюджетного планирования Алматинской области" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) в течение пяти рабочих дней со дня подписания настоящего постановления направление его копии в электронном виде на казахсском и русском языках в республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для опубликования в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Алматинской области после его официального опубликования.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима Алматинской области.

      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области М. Султангазиев

  Приложение к постановлению акимата Алматинской области от "___" ______ 2025 года №

Порядок деятельности Экспертного совета и положения о реализации бюджета народного участия Алматинской области

      1. Общие положения

      1. Настоящий Порядок деятельности Экспертного совета и положения о реализации бюджета народного участия разработан на основании приказа Министра финансов Республики Казахстан от 29 апреля 2025 года №208.

      2. В настоящем Порядке используются следующие основные понятия:

      1) бюджет народного участия – участие граждан в распределении средств местного бюджета;

      2) проектное предложение – документ, подготовленный и поданный гражданином Республики Казахстан, не противоречащий законодательству Республики Казахстан, реализация которого относится к компетенции акимата (аппарат акима).

      3) голосование – процесс определения победителей, среди проектных предложений, путем голосования в электронном виде на интернет-ресурсе акимата (аппарата акима) или через сходы местного сообщества.

      2. Порядок деятельности Экспертного совета

      3. Акимат города областного значения, не имеющий районы, аппарат акима района в городе и города районного значения для осуществления рассмотрения, отбора и принятия решений по проектным предложениям жителей соответствующих территорий в срок до 15 января текущего финансового года создает Экспертный совет.

      4. Персональный состав Экспертного совета формируется и утверждается акиматами городов областного, районного значения.

      5. Экспертный совет формируется в составе председателя, заместителя председателя, секретаря и членов совета. Экспертный совет состоит из нечетного количества человек и включает в себя представителей заинтересованных государственных органов, представителей общественных и иных организаций, осуществляющих деятельность на соответствующей территории. Председатель Экспертного совета избирается из числа лиц, представленных в состав совета.

      Прекращение членства в Экспертном совете осуществляется по собственному желанию или коллегиальным решением с возможной рекомендацией нового члена.

      6. Рабочим органом Экспертного совета является в городе областного значения отдел жилищно-коммунального хозяйства, в городах районного значения – аппарат акима.

      7. Работа Экспертного совета осуществляется посредством проведения заседаний. Все решения на заседании принимаются простым большинством голосов из числа собравшихся. Заседание считается легитимным, если на нем присутствует свыше половины от общего состава Экспертного совета. В случае равного распределения голосов, решение председателя Экспертного совета имеет решающее значение. В случае форс-мажорных обстоятельств заседания проводятся в дистанционном формате с последующим оформлением решения совета.

      8. Решение Экспертного совета выносится в день проведения заседания, оформляется протоколом и после его подписания председателем, заместителем председателя, членами совета и секретарем размещаются на интернет-ресурсе акимата (аппарата акима).

      9. Функции Экспертного совета:

      1) принимать решения о соответствии проектного предложения требованиям бюджетного законодательства;

      2) проводить предварительное рассмотрение проектных предложений;

      3) принимать решения по включению проектных предложений в перечень для голосования;

      4) контролировать ход реализации проектных предложений, которые финансируются в рамках бюджета народного участия, в том числе заслушивать отчеты руководителей структурных подразделений, должностных лиц коммунальных предприятий, учреждений и организаций по вопросам реализации проектных предложений;

      5) проводить свои заседания открыто, публиковать протоколы заседаний на интернет-ресурсе акимата (аппарата акима).

      3. Порядок подачи проектных предложений

      10. В срок до 15 января текущего финансового года акимат (аппарат акима) размещает информацию о приеме проектных предложений на официальном интернет-ресурсе и в масс-медиа.

      При отсутствии официального интернет-ресурса аппарат акима города районного значения распространяет информацию о приеме проектных предложений через масс-медиа или путем использования доступных средств информирования жителей.

      11. Сбор проектных предложений от жителей соответствующих населенных пунктов осуществляется с 20 января по 1 марта текущего финансового года.

      При отсутствии официального интернет-ресурса у аппаратов акимов городов районного значения сбор проектных предложений от жителей соответствующих населенных пунктов осуществляется через сходы местного сообщества.

      В рамках бюджета народного участия выносятся на голосование и реализуются акиматом (аппаратом акима) следующие мероприятия:

      1) озеленение территории;

      2) обустройство тротуаров;

      3) строительство и ремонт тротуаров, пандусов, арыков;

      4) создание, ремонт и освещение мест общего пользования (парки, скверы, пешеходные зоны, улицы и иные объекты);

      5) ремонт бордюр, брусчатки, подпорных стен;

      6) ликвидация свалок;

      7) установка и ремонт беседки, скамьи, урны, оборудования и конструкции для игр детей и отдыха взрослого населения в местах общего пользования;

      8) установка, ремонт и освещение спортивных (тренажерных площадок, футбольных, баскетбольных, волейбольных полей), детских игровых площадок на дворовых территориях и в местах общего пользования;

      9) обеспечение санитарии.

      12. Минимальный объем расходов, направляемых на реализацию проектных предложений жителей, в рамках утвержденного бюджета на текущий финансовый год для города областного и районного значения составляет не ниже 10 % от годового объема расходов бюджета, планируемых по функциональной группе 07 "Жилищно-коммунальное хозяйство", за исключением целевых трансфертов, кредитов из вышестоящего бюджета и займов.

      13. Предельная стоимость реализации одного проектного предложения на момент подачи не превышает:

      1) для города областного значения пятнадцати тысячи кратного размера месячного расчетного показателя, установленного законом о республиканском бюджете на текущий финансовый год;

      2) для города районного значения одной тысячи пятисот кратного размера месячного расчетного показателя, установленного законом о республиканском бюджете на текущий финансовый год.

      14. Требования к проектным предложениям, предлагаемым к реализации за счет средств бюджетов города областного и районного значения:

      1) объект общего пользования;

      2) актуальность для жителей соответствующих территорий;

      При этом, приоритетными являются проектные предложения с возможностью их реализации в течение одного финансового года.

      15. Проектные предложения подаются в электронном виде на официальном интернет-ресурсе акимата (аппарата акима) в разделе "Бюджет народного участия".

      16. Автор может в любой момент снять свое проектное предложение с рассмотрения.

      17. К проектному предложению автором обязательно прилагается ориентировочный или точный сметный расчет расходов, а также фото/эскиз/макет/схема проекта (возможно их использование из интернет-ресурса), либо автор в момент подачи проектного предложения на интернет-ресурсе выбирает к реализации проектное предложение из списка типовых проектных предложений, который включает в себя эскизы и смету расходов на проект.

      4. Порядок отбора заявок

      18. По итогам окончания срока приема проектных предложений, Экспертным советом в срок до 5 апреля текущего финансового года осуществляется анализ поступивших проектных предложений:

      на отсутствие дублирования проектов;

      на предмет наличия в законодательстве Республики Казахстан компетенции акимата (аппарата акима) для их реализации.

      19. Проектные предложения, реализация которых соответствует требованиям, указанным в пунктах 11, 13, 14 и 18 настоящего Порядка, размещаются акиматом (аппаратом акима) на официальном интернет-ресурсе и в средствах массовой информации для проведения голосования.

      20. При этом, не допускаются к голосованию проектные предложения, которые:

      1) не являются целостными, а имеют фрагментарный характер (выполнение одного из элементов в будущем потребует реализации дополнительных элементов);

      2) не соответствуют приоритетам развития соответствующего населенного пункта;

      3) предусматривают реализацию предложений частного коммерческого характера;

      4) имеют аналогичные реализованные проекты в составных частях соответствующего населенного пункта.

      21. Жителями соответствующих населенных пунктов, достигшими совершеннолетнего возраста, в срок до 24 апреля текущего финансового года осуществляется голосование в электронном виде на официальном интернет-ресурсе по представленным проектным предложениям.

      При отсутствии официального интернет-ресурса у аппаратов акимов городов районного значения голосование жителей соответствующих населенных пунктов осуществляется через сходы местного сообщества.

      22. После окончания процедуры голосования акиматом (аппаратом акима) подводятся результаты голосования.

      При этом, к реализации не допускаются проектные предложения, за которые проголосовало в городе областного значения менее 20 жителей, в городе районного значения менее 10 жителей.

      23. На основе результата голосования Экспертный совет не позднее 30 апреля текущего финансового года выносит соответствующее решение.

      24. Результаты голосования и решение Экспертного совета подлежат к опубликованию на интернет-ресурсе акимата (аппарат акима) и в средствах массовой информации.

      5.Реализация Проектных предложений и обнародование информации

      25. На основании решения Экспертного совета акимат города областного, районного значения в пределах своей компетенции приступает к реализации проектных предложений.

      Финансирование проектных предложений осуществляется за счет средств соответствующего бюджета.

      Расчеты по реализации проектных предложений составляются администраторами местных бюджетных программ в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан.

      26. Информация о ходе реализации проектных предложений, а также итогах их реализации подлежат обязательному размещению на интернет-ресурсе ежеквартально, не позднее 10 числа месяца следующего за отчетным.

      Представители общественности, средств массовой информации и жители ознакомливаются с ходом реализации проектных предложений и ведут мониторинг их реализации.

      27. Акимат (аппарат акима) обнародует информацию о реализации проектных предложений и использовании средств, связанных с их финансированием, на официальном интернет-ресурсе и в средствах массовой информации.

      28. Акимы городов областного, районного значения в ходе встречи с населением информируют их о реализуемых проектных предложениях в рамках бюджетов народного участия.