Педагогикалық қайта даярлаудың білім беру бағдарламасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2025 жылғы 8 қыркүйектегі № 1227 бұйрығы

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Қолданысқа енгізілу тәртібін 3-тармақтан қараңыз.

      "Әскери қызмет және әскери қызметшілердің мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 50-бабы 2-тармағының 35) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Қоса беріліп отырған Педагогикалық қайта даярлаудың білім беру бағдарламасы бекітілсін.

      Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің тәрбие және идеологиялық жұмыс жөніндегі орынбасарына жүктелсін.

      3. Осы бұйрық 2025 жылғы 16 қыркүйектен бастап қолданысқа енгізіледі және ресмия жариялануға тиіс.

      4. Осы бұйрық мүдделі лауазымды адамдарға және құрылымдық бөлімшелерге жеткізілсін.

      Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрі
Д. Косанов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Оқу-ағарту министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрі
2025 жылғы 8 қыркүйектегі
№ 1227 Бұйрыққа 1- қосымша

Педагогикалық қайта даярлаудың білім беру бағдарламасы

1-тарау. Жалпы ережелер

      "Бастапқы әскери және технологиялық даярлық" пәні саласында педагогтардың кәсіби құзыреті мен шеберлігін дамыту" педагогикалық кадр курсының білім беру бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) орта білім беру ұйымында бастапқы әскери және технологиялық даярлық пәнінің оқытушыларын даярлау үшін арналған.

      Бағдарлама офицер құрамы әскери қызметшілерінің (бастапқы жоғары білім және әскери қызмет тәжірибесі негізінде) орта білім беру ұйымында бастапқы әскери және технологиялық даярлық (бұдан әрі – БӘД) оқытушыларының білім беру сапасына қойылатын жаңа талаптарды ескеріп, орта білім беру мазмұнын жаңарту, білім беру процесін жобалау және іске асыру мәселелері бойынша біліктілік алуына бағытталған.

2-бөлім. Глоссарий

      Білім беру жүйесіндегі инновациялық тәсіл – педагогикалық технологияны, оқыту әдістерінің, тәсілдері мен құралдарының жиынтығын жетілдіру процесі.

      Инклюзивті білім беру – ерекше білім беру қажеттілігі мен жеке мүмкіндігін ескеріп, барлық білім алушының білім алуға тең қолжетімділігін қамтамасыз ететін процесс ("Білім туралы" ҚР Заңы, 21-7-тармақ).

      Сыни тұрғыдан ойлау – талқыланатын мәселе бойынша өз ұстанымын ұстана және негіздей алуды, пікірлесін тыңдай білуді, дәлелді саралап, олардың қисындылығын талдауды, алынған ақпаратты сыни тұрғыдан бағалай білуді, қабылдауды және түсінуді қамтамасыз ететін қабілет.

      Құзырет – оқушының белгілі бір саладағы сапалы әрі өнімді қызметі үшін қажетті білімдік дайындығына қойылатын әлеуметтік талап (норма).

      Құзыреттілік – оқушының белгілі бір әлеуметтік және тұлғалық маңызы бар саладағы қызмет тәжірибесіне негізделген құндылық-мағыналық бағдарының, білімінің, іскерлігі мен дағдысының, қабілетінің жиынтығы.

      Құзыретке негізделген тәсіл – білім беру мақсаттарын айқындау, мазмұнын іріктеу, білім беру процесін ұйымдастыру және білім нәтижесін бағалау жөніндегі жалпы қағидаттар жиынтығы.

      Таксономия – бір нәрсені иерархиялық тәртіппен орналастыру қағидаты.

      Блум таксономиясы – психолог Бенджамин Блум жетекшілік еткен Чикаго университетінің ғалымдары әзірлеген оқу мақсаттарының жүйесі. Блум тұжырымы алғаш рет 1956 жылы жарық көрді.

3-тарау. Бағдарлама тақырыбы

1-модуль
Нормативтік құқықтық модуль

1.1 Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында БӘД-ны оқытудың тұжырымдамалық негіздері мен нормативтік құқықтық қамтамасыз етілуі

1.2 Нормативтік құқықтық актілермен бекітілген орта білім беру жүйесіндегі мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттары мен қағидаттары

1.3 Бірыңғай тәрбиелеу бағдарламасы, педагог ісін реттейтін орта білім беру ұйымындағы тәрбие жұмысындағы нормативтік құқықтық құжаттар

2-модуль
Психологиялық-педагогикалық модуль

2.1 БӘД сабағында оқу ісін ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық ерекшелігі

2.2 Арнайы білім беру қажеттілігі бар балаларды БӘД-ды оқытудың психологиялық-педагогикалық тәсілдері

2.3 БӘД сабағында білім алушыларды этникалық және діни толеранттылыққа тәрбиелеу. Білім алушылар мен жастар арасында суицид профилактикасы жөніндегі іс-шаралар

3-модуль
Мазмұндық модуль

3.1 БӘД пәнін тиімді оқыту мен үйрету тиімділігінің стратегиясы

3.2 БӘД сабағында білім алушылардың негізгі құзыретін қалыптастыру құралы ретінде құзыреттілік-бағдаолау тапсырмалары. Б. Блум таксономиясына сәйкес БӘД оқу тапсырмаларын жобалау

3.3 Әскери өнер және қазақ мемлекеттілігінің мәдени мұра дәстүрі

3.4 БӘД бойынша практикалық-бағдарлау жобасын әзірлеу әдістемесі

3.5 БӘД сабағында сараланған оқытуды ұйымдастыру. Дарынды білім алушылармен жұмыс әдістемесі: әскери-техникалық конкурсқа дайындау

3.6 Білім алушылардың БӘД бойынша оқу жетістігін өлшемшарттық бағалау

3.7 БӘД сабағында "Қарулы Күштер Қазақстан Республикасының егемендігі қоғанында" тақырыбына оқу ақпаратымен жұмыс дағдысын дамыту

3.8 БӘД пәнін оқыту процесінде "Қазақстан Республикасының Қарулы Күштері, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының жалпыәскери жарғылары" тақырыбы бойынша графикалық органайзер қолдану

3.9 Тактикалық даярлық сабағын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі

3.10 "Медициналық білім негіздері" бөлімін зерделеуде қызметтік тәсілді іске асыру

3.11 Педагогтің кәсіби бағдар беру ісін дамыту стратегиясы және білім алушылардың өздік санасын психологиялық-педагогикалық тұрғыдан дамыту технологиясы арқылы оқыту мен үйрету сапасын арттыру

3.12 Цифрлық орта жағдайындағы әскери-патриоттық тәрбие

3.13 БӘД-ны оқытудың этикалық аспектісі

4-модуль
Технологиялық модуль

4.1 Цифрлық білім ресурсы. Стандартты бағдарламалық қамтылым құралдарымен БӘД бойынша электрондық білім контентін жобалау технологиясы

4.2 Мобильді құрылғы үшін қосымшалар құру және орнату

4.3 Онлайн оқыту жағдайында мобильді және смарт-оқыту

4.4 Электрондық үкімет порталымен (EGov) жұмыс. "Күнделік" ААЖ-мен жұмыс

4.5 Мұғалімнің кәсіби құзыретінің қалыптасу деңгейін айқындау

4.6 Педагог тұлғасы және психологиялық-педагогикалық өзін-өзі тану технологиясы. Педагогикалық қарым-қатынас дағдысын қалыптастыру нысаны, әдістері, технологиясы, рефлексия, өздік талдау, өзін дамыту, оқыту, өмірдегі жағдаятта ізгілік өзін-өзі ұстау стратегиясы мен тактикасын таңдау тәжірибесі

4.7 Онлайн оқыту кезіндегі ақпарат қауіпсіздігі мен цифрлық гигиена

4.8 Әскери даярлықты оқытуда симулятор мен VR/AR технологиясын қолдану

4-бөлім. Бағдарлама мақсаты, міндеттері және күтілетін нәтижесі

      Бағдарлама мақсаты білім беруді жаңғырту жағдайында БӘД оқытушыларының қажетті кәсіби құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуі болып табылады.

      Бағдарлама мақсатына қол жеткізу үшін мынадай міндеттер айқындалған:

      1) білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерге енгізілген өзгерістерді зерделеу;

      2) білім беруді жаңғырту жағдайында әскери іс негіздерін оқыту және оқу мәселелері бойынша білімді тереңдету мен жинақтау, сондай-ақ оқыту мен оқу тәжірибесінде өлшемшарттық бағалауды қолдану әдістерін қалыптастыру;

      3) инклюзивті білім беруді психологиялық-педагогикалық қолдану мәні мен маңызын ашу, оны іске асыру механизмін зерделеу, білім алушылардың жас ерекшелігін ескеріп, БӘД-ны оқыту технологиясын таңдауға негізгі тәсілдерді айқындау;

      4) тәрбие саласындағы мемлекеттік саясаттың басым бағыттары бойынша білімді кеңейту және тереңдету: тұжырымдамалық тәрбие негіздері, орта білім беру ұйымында оқу процесінің тәрбиелік құрамдасын күшейту жөніндегі үлгілік кешенді жоспар;

      5) қазіргі заманғы білім беру технологиясын, оның ішінде ақпараттық технологияны (IT), әскери мамандыққа кәсіби бағдарлауды және білім алушыларды Отанға қызмет етуге даярлау бойынша біліктілік пен дағдыны кеңейту және қалыптастыру;

      6) функционалдық сауаттылықты, сыни тұрғыдан ойлауды және білім алушылардың дербестігін дамытуға бағытталған Б. Блум таксономиясына сәйкес БӘД бойынша оқу тапсырмаларын жобалау дағдысын дамыту.

      Тыңдаушылар курсты аяқтағаннан кейінгі күтілетін нәтиже:

      1) білім алушылардың әскери істің тұжырымдамалық негіздерін, инклюзивті білім беруді психологиялық-педагогикалық қолдау мазмұны мен негізгі бағыттарын, тәрбие саласындағы мемлекеттік саясаттың басым бағыттарын, қазіргі заманғы оқыту тәсілдерін, оқудағы жетістігін бағалай білуі;

      2) білім алушылардың білім беруді жаңғырту жағдайында БӘД бойынша оқу-тәрбие процесін жобалай және іске асыра, қазіргі заманғы оқу технологиясын, оның ішінде IT қолдана, сыни тұрғыдан ойлауын және дербестігін дамытуға бағытталған әдістер мен тәсілдерді қолдана, әскери мамандыққа кәсіби бағдарлай, Отанға қызмет етуге даярлауды ұйымдастыра, оқыту процесін ұйымдастыруда туындайтын мәселелерді бағалай алуы және оларды орындаудың ықтимал жолын білуі;

      3) білім беру мазмұнын жаңғырту жағдайында БӘД бойынша оқу процесін жобалау, БӘД пәні арқылы азаматтық патриотизмді, этностық және діни толеранттылықты қалыптастыру дағдысын, оқу құралдарын, білім беру мазмұнын қазіргі заманғы шарттарға барабар жаңартуды талңдау мақсатында БӘД бойынша оқу-әдістемелік материалды талдау, білім алушылардың функционалдық сауаттылығын, сыни тұрғыдан ойлауын және дербестілігін дамытуға бағытталған БӘД бойынша оқу тапсырмаларын жобалау дағдысын меңгеру.

      Әрбір модуль бойынша жоспарланатын оқу нәтижесіне:

      1) нормативтік құқықтық – ҚР-ның білім және қорғаныс саласындағы заңнамасында және НҚА-да бағдарлана білу;

      2) психологиялық-педагогикалық – инклюзивті білім әдістерін меңгеру;

      3) мазмұндық – бастапқы әскери даярлық негіздерін оқыта, Блум таксономиясы бойынша тапсырмаларды жобалай алу;

      4) технологиялық – оқу процесінде АКТ-ны қолдана білу, VR/AR-ны қоса алғанда, цифрлық ресурсты ендіре және пайдалана алу жатады.

      Бағдарламаның әрбір модулі нақты құзыретті дамытуға ықпал етеді: нормативтік құқықтық – құқықтық; психологиялық-педагогикалық – коммуникативтік және инклюзивтік; мазмұндық – әдістемелік және тәрбиелік; технологиялық – цифрлық және eGov, Kundelik, Askeri Ziyat қоса алғанда, АКТ-құзырет, цифрлық гигиена және ақпарат қауіпсіздігі.

5-бөлім. Бағдарлама құрылымы мен мазмұны

      Бағдарлама 4 модульден тұрады:

      1) нормативтік құқықтық;

      2) психологиялық-педагогикалық;

      3) мазмұндық;

      4) технологиялық.

      1-модуль. Нормативтік құқықтық модуль. Модульде "Білім туралы" Қазақстан Республикасының Заңына енгізілген өзгерістер қаралады. Бұл модуль жалпы білім беретін мектепте "Бастапқы әскери және технологиялық даярлық" пәні бойынша білім беру процесін нормативтік құқықтық қамтамасыз ету мәселелері бойынша педагогтің құзыретін қалыптастыруға бағытталған.

      2-модуль. Психологиялық-педагогикалық модуль. Модульде БӘД сабағында оқу ісін ұйымдастырудағы психологиялық және педагогикалық бағыттағы мәселелер қамтылған. Денсаулығында мүмкіндігі шектеулі балалардың инклюзивті білім алу жағдайында педагог ісі, педагогтің өзін-өзі дамыту және білімін өздігінен жетілдіру міндеттері қаралады.

      3-модуль. Мазмұндық модуль. Модуль мазмұны оқу ісінің, сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыру, өзін-өзі дамыту және кәсіби құзыретті арттыру жөніндегі әдістемелік жұмыс түріне сәйкес мұғалімнің кәсіби құзыретін дамытуға ықпал етеді. Модуль бастапқы әскери және технологиялық даярлық пәні ұйымдастырушы-оқытушының әдістемелік шеберлігін жетілдіруге бағытталған.

      4-модуль. Технологиялық модуль. Модульде оқу процесінде қосалқы құралдарды қолдану, сондай-ақ білім мазмұнын жаңғырту жағдайында педагогтің ақпараттық-коммуникациялық құзыретін (бұдан әрі – АКТ) жетілдіру, қазіргі заманғы мектепте мобильді және смарт оқыту мәселелері қаралады.

6-тарау. Оқу процесін ұйымдастыру

      Біліктілікті арттыру курсы мынадай режимде ұйымдастырылады:

      1) күндізгі оқудың оқу-әдістемелік жоспарына сәйкес күндізгі оқу режимінде. Күндізгі курстың жалпы ұзақтығы 86 сағат. Бір апталық күндізгі курс ұйымдастырылғанда ОТЖ-дағы сағат саны екі есе қысқарады, тақырыптар мен сабақ өткізу нысаны өзгеріссіз қалады;

      2) онлайн оқыту курсының оқу-тақырыптық жоспарына сәйкес онлайн-оқу режимінде, ол екі оқу кезеңін қамтиды: онлайн – 32 сағат, өздік – 54 сағат.

      Білім беру процесі интерактивті оқыту нысаны мен әдістерін қамтиды: дәріс, семинар, практикалық жұмыс, далалық практикалық сабақ, тренинг, шеберлік класс, шағын сабақ презентациясы, рөлдік ойын, кейс әдісі, бейнефильмді талқылау, сұрақтарды бірлесіп шешу, сондай-ақ вебинар, онлайн-дәріс, онлайн-практика, онлайн-консультация және аралас, онлайн оқу режиміндегі курс үшін тыңдаушының дербес оқуы.

      Күндізгі және онлайн оқу режимінде білім беру процесін ұйымдастыру кезінде тыңдаушылардың білімін бақылау және бағалау мақсатында кіріспе және қорытынды сауалнама, қорытынды тестілеу өткізіледі.

7-тарау. Бағдарламаны оқу-әдістемелік қамтамасыз ету

      1-модуль. Нормативтік құқықтық модуль.

      Күндізгі оқу режимінде: ұзақтығы 6 сағат (дәріс).

      Онлайн оқу режимінде: ұзақтығы 6 сағат (онлайн-дәріс).

      2-модуль. Психологиялық-педагогикалық модуль.

      Күндізгі оқу режимінде: 13 сағат (4 сағат – дәріс, 3 сағат – семинар, 6 сағат – тренинг);

      Онлайн оқу режимінде: 13 сағат (2 сағат – онлайн-дәріс, 11 сағат – өздік жұмыс).

      3-модуль. Мазмұндық модуль.

      Күндізгі оқу режимінде: ұзақтығы 45 сағат (19 сағат – дәріс, 2 сағат – семинар, 20 сағат – практикалық сабақ, 2 сағат – тренинг, 2 сағат – шағын сабақ презентациясы).

      Онлайн оқу режимінде: 49 сағат (8 сағат – онлайн-дәріс, 6 сағат – онлайн-практика, 4 сағат – вебинар, 31 сағат – өздік жұмыс).

      4-модуль. Технологиялық модуль:

      Күндізгі оқыту режимде: 22 сағат (8 сағат – дәріс, 12 сағат – практикалық сабақ, 2 сағат – тестілеу).

      Онлайн оқыту режимде: 18 сағат (2 сағат – онлайн-дәріс, 2 сағат – онлайн-кеңес, 2 сағат – онлайн-тестілеу, 12 сағат – өздік жұмыс).

      БӘД оқытушыларын педагогикалық қайта даярлау бағдарламасын оқу-әдістемелік қамтамасыз ету мыналарды қамтиды:

      1. Нормативтік құқықтық актілер:

      1) "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы;

      2) "Әскери қызмет және әскери қызметшілердің мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы;

      3) Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;

      4) Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2025 жылғы 24 ақпандағы № 31 бұйрығымен бекітілген Білім беру ұйымдарының педагогтарына арналған кәсіби стандарттар;

      5) Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2017 жылғы 12 шілдедегі № 347 бұйрығымен бекітілген Бастапқы әскери даярлық қағидалары.

      2. Негізгі оқулықтар мен әдістемелік құралдар:

      1) орта білім беру ұйымына арналған "Бастапқы әскери даярлық" пәні бойынша бағдарламалар мен әдістемелік ұсынымдар;

      2) БӘД бойынша оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешен (ҚР ҚМ бекіткен соңғы басылымдар);

      3) әскери даярлық бойынша нормативтік құжаттар жинағы;

      4) инклюзивті білім және өлшемшарттық бағалау жөніндегі әдістемелік құралдар.

      3. Қосымша әдебиеттер:

      1) әскери педагогика және патриоттық тәрбие мәселелері жөніндегі монографиялар мен мақалалар;

      2) психология, педагогика, дидактика бойынша оқу құралдары;

      3) қазіргі заманғы білім беру технологиясы, АКТ, цифрлық гигиена, VR/AR технологиясы жөніндегі әдебиеттер.

      4. Электрондық ресурс пен платформа:

      1) eGov – Қазақстан Республикасының электрондық үкімет порталы;

      2) Күнделік – орта білім беру ұйымына арналған автоматтандырылған ақпараттық жүйе;

      3) Askeri Ziyat – әскери білім платформасы (ҚР ҚМ ЦБР);

      4) Халықаралық ашық білім платформасы (Coursera, EdX, Khan Academy – педагогика және цифрлық технология бойынша жеке курс).

      5. Цифрлық білім беру ресурсы (ЦБР):

      1) тактикалық даярлық бойынша интерактивті симулятор;

      2) әскери медицина негіздері, саптық және оқ ату даярлығы бойынша VR/AR бағдарламалары;

      3) ҚР ҚМ бейнесабағы мен оқу фильмдері;

      4) БӘД бойынша электрондық оқулықтар мен мультимедиялық модуль.

      6. Материалдық-техникалық база:

      1) интернетке қолжетімді компьютерлік сынып;

      2) интерактивті тақта мен проектор;

      3) оқу-әдістемелік полигон, қару-жарақ макеті, жеке қорғаныс құралдары;

      4) "Медициналық білім негіздері" бөлімі бойынша сабаққа арналған медициналық жабдық пен оқу жиынтығы.

8-тарау. Күндізгі оқу режиміндегі курстың оқу-тақырыптық жоспары

Сабақ тақырыбы

Дәріс

Семинар

Практикалық сабақ

Тренинг

ӘДС

Шағын сабақ презентациясы

Тестілеу

Барлығы

1

Нормативтік құқықтық модуль

6







6

1.1

Білім беру мазмұнын жаңғырту жағдайында БӘД-ны оқытудың тұжырымдамалық негіздері мен нормативтік құқықтық қамтамасыз ету

2








1.2

Нормативтік құқықтық актілермен бекітілген орта білім жүйесіндегі мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттары мен қағидаттары

2








1.3

Бірыңғай тәрбие бағдарламасы, педагог ісін реттейтін орта білім беру ұйымындағы тәрбие жұмысына қатысты нормативтік құқықтық құжаттар

2








2

Психологиялық-педагогикалық модуль

4

3


6




13

2.1

БӘД сабағында оқу ісін ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық ерекшелігі

2



2





2.2

Арнайы білім беру қажеттілігі бар балаларды БӘД-ға оқытудағы психологиялық-педагогикалық тәсілдер

2

3


2





2.3

БӘД сабағында білім алушыларды этностық және діни толеранттылыққа тәрбиелеу. Білім алушылар мен жастар арасында суицид профилактикасы шаралары




2





3

Мазмұндық модуль

19

2

20

2


2


45

3.1

БӘД пәнін тиімді оқыту және оқу стратегиясы



2






3.2

БӘД сабағында білім алушылардың негізгі құзыретін қалыптастыру құралы ретінде құзыреттілікке бағытталған тапсырмалар. Б. Блум таксономиясына сәйкес БӘД бойынша оқу тапсырмаларын жобалау

2


2



2



3.3

Әскери өнер және дәстүр – қазақ мемлекеттілігінің мәдени мұрасы

2


2






3.4

БӘД бойынша тәжірибеге бағдарланған жобаларды әзірлеу әдістемесі

2


2






3.5

БӘД сабағында саралап оқытуды ұйымдастыру. Дарынды білім алушылармен жұмыс әдістемесі: әскери-техникалық конкурсқа дайындау

2


2






3.6

Білім алушылардың БӘД бойынша оқу жетістігін өлшемшарттық бағалау

1


2






3.7

БӘД сабағында "Қарулы Күштер Қазақстан Республикасы егемендігі қорғанысында" тақырыбында оқу ақпаратымен жұмыс дағдысын дамыту

2


3






3.8

БӘД-ны оқыту процесінде "Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының жалпыәскери жарғылары" тақырыбы бойынша графикалық органайзерді қолдану

2


3






3.9

Тактикалық даярлық сабағын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі

2


2






3.10

"Медициналық білім негіздері" бөлімін зерделеу кезінде әрекет ету тәсілін іске асыру

2

2


2





3.11

Педагогтің кәсіби бағдарлану ісін дамыту стратегиясы және оқушылардың өзін-өзі тану психологиялық-педагогикалық дамыту технологиясы арқылы педагогикалық процесте оқыту мен оқу сапасын арттыру

2








4

Технологиялық модуль

8


12




2

22

4.1

Цифрлық білім беру ресурсы. Стандартты бағдарламалық қамтамасыз ету құралымен БӘД бойынша электрондық білім беру контентін жобалау технологиясы

2


2






4.2

Мобильді құрылғыға арналған қосымшалар жасау және орнату



4






4.3

Онлайн оқыту жағдайында мобильді және смарт-оқыту

2


2






4.4

Электрондық үкімет порталымен (EGov) жұмыс. "Күнделік" ААЖ-мен жұмыс

2


4






4.5

Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің қалыптасу деңгейін айқындау







2


4.6

Педагог тұлғасы және психологиялық-педагогикалық өзін-өзі тану технологиясы. Педагогикалық қарым-қатынас дағдысын қалыптастыру нысаны, әдістері мен технологиясы, рефлексия, өзін-өзі талдау, өзін-өзі біліммен қамту, оқыту, өмірдегі жағдаятта ізгілік өзін-өзі ұстау стратегиясы мен тактикасын таңдау тәжірибесі

2








Жиыны:

 37

 5

32 

 0

2

86

      Ескертпе: 1 академиялық сағат – 40 минут.

9-тарау. Онлайн оқу режиміндегі оқу-тақырыптық курс жоспары

Сабақ тақырыбы

Онлайн-оқыту

Өздік оқу (жұмыс)

Барлығы

Онлайн дәріс

Онлайн практика

Вебинар

Онлайн консультация

Онлайн тестілеу

1

Нормативтік құқықтық модуль

6






6

1.1

Білім беру мазмұнын жаңғырту жағдайында БӘД-ны оқытудың тұжырымдамалық негіздері мен нормативтік құқықтық қамтамасыз ету

2







1.2

Нормативтік құқықтық актілермен бекітілген орта білім жүйесіндегі мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттары мен қағидаттары

2







1.3

Бірыңғай тәрбие бағдарламасы, педагог ісін реттейтін орта білім беру ұйымындағы тәрбие жұмысына қатысты нормативтік құқықтық құжаттар

2







2

Психологиялық-педагогикалық модуль

2





11

13

2.1

БӘД сабағында оқу ісін ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық ерекшелігі






4


2.2

Арнайы білім беру қажеттілігі бар балаларды БӘД-ға оқытудағы психологиялық-педагогикалық тәсілдер






5


2.3

БӘД сабағында білім алушыларды этностық және діни толеранттылыққа тәрбиелеу. Білім алушылар мен жастар арасында суицид профилактикасы шаралары

2





2


3

Мазмұндық модуль

8

6

4



31

49

3.1

БӘД пәнін тиімді оқыту мен оқу стратегиясы






4


3.2

БӘД сабағында білім алушылардың негізгі құзыретін қалыптастыру құралы ретінде құзыреттілікке бағытталған тапсырмалар. Б. Блум таксономиясына сәйкес БӘД бойынша оқу тапсырмаларын жобалау



2



2


3.3

Әскери өнер мен дәстүр – қазақ мемлекеттілігінің мәдени мұрасы

2





4


3.4

БӘД бойынша тәжірибеге бағдарланған жобаларды әзірлеу әдістемесі

2





4


3.5

БӘД сабағында саралап оқытуды ұйымдастыру. Дарынды білім алушылармен жұмыс әдістемесі: әскери-техникалық конкурсқа дайындау


2




4


3.6

Білім алушылардың БӘД бойынша оқу жетістігін өлшемшарттық бағалау






4


3.7

БӘД сабағында "Қарулы Күштер Қазақстан Республикасы егемендігі қорғанысында" тақырыбында оқу ақпаратымен жұмыс дағдысын дамыту

2





2


3.8

БӘД-ны оқыту процесінде "Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының жалпыәскери жарғылары" тақырыбы бойынша графикалық органайзерді қолдану


2




2


3.9

Тактикалық даярлық сабағын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі


2

2



2


3.10

"Медициналық білім негіздері" бөлімін зерделеу кезінде әрекет етуге бағытталған тәсілді іске асыру






3


3.11

Педагогтің кәсіби бағдарлану ісін дамыту стратегиясы және оқушылардың өзін-өзі тану психологиялық-педагогикалық дамыту технологиясы арқылы педагогикалық процесте оқыту мен оқу сапасын арттыру

2







4

Технологиялық модуль

2



2

2

12

18

4.1

Цифрлық білім беру ресурсы. Стандартты бағдарламалық қамтамасыз ету құралымен БӘД бойынша электрондық білім беру контентін жобалау технологиясы




2


4


4.2

Мобильді құрылғыға арналған қосымшалар жасау және орнату






2


4.3

Онлайн оқыту жағдайында мобильді және смарт-оқыту






4


4.4

Электрондық үкімет (EGov) порталымен жұмыс. "Күнделік" ААЖ-мен жұмыс






2


4.5

Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің қалыптасу деңгейін айқындау





2



4.6

Педагог тұлғасы және психологиялық-педагогикалық өзін-өзі тану технологиясы. Педагогикалық қарым-қатынас дағдысын қалыптастыру нысаны, әдістері мен технологиясы, рефлексия, өзін-өзі талдау, өзін-өзі біліммен қамту, оқыту, өмірдегі жағдаятта ізгілік өзін-өзі ұстау стратегиясы мен тактикасын таңдау тәжірибесі

2







Жиыны:

18

6

4

2

2

54

86

      Ескертпе: 1 академиялық сағат – 40 минут.

10-тарау. Оқу нәтижесін бағалау

Қорытынды тестілеу

Модуль атауы

Сағат саны

Сұрақ саны

1

Нормативтік құқықтық модуль

6/6

4

2

Психологиялық-педагогикалық модуль

13/13

4

4

Мазмұндық модуль

45/49

18

5

Технологиялық модуль

22/18

4

Жиыны

86

30

Балл аудару шәкілі

Қорытынды бағалау

Ең жоғары мүмкін болатын балл үлесі, %

Балл

саналды

50-100

15-30

саналмады

50-ден аз

15-тен аз


Об утверждении образовательной программы педагогической переподготовки

Приказ Министра обороны Республики Казахстан от 8 сентября 2025 года № 1227

      Вводится в действие 16 сентября 2025 года.

      В соответствии с подпунктом 35) пункта 2 статьи 50 Закона Республики Казахстан "О воинской службе и статусе военнослужащих", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемую образовательную программу педагогической переподготовки.

      2. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Министра обороны Республики Казахстан по воспитательной и идеологической работе.

      3. Настоящий приказ вводится в действие 16 сентября 2025 года и подлежит официальному опубликованию.

      4. Настоящий приказ довести до заинтересованных должностных лиц и структурных подразделений.

      Министр обороны
Республики Казахстан
Д. Косанов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство просвещения
Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
Министр обороны
Республики Казахстан
от 8 сентября 2025 года № 1227

Образовательная программа педагогической переподготовки

Глава 1. Общие положения

      Образовательная программа курсов педагогических кадров "Развитие профессиональных компетенций и мастерства педагога в предметной области "Начальная военная подготовка" (далее - Программа) предназначена для подготовки преподавателей начальной военной подготовки организаций среднего образования.

      Программа направлена на приобретение военнослужащими офицерского состава (на базе первичного высшего образования и опыта воинской службы) квалификации преподавателей начальной военной и технологической подготовки организаций среднего образования (далее - НВП) по вопросам обновления содержания среднего образования, проектирования и реализации образовательного процесса с учетом новых требований к обеспечению качества образования.

Глава 2. Глоссарий

      Инновационный подход в системе образования - это процессы совершенствования педагогических технологий, совокупности методов, приемов и средств обучения.

      Инклюзивное образование – процесс, обеспечивающий равный доступ к образованию для всех обучающихся с учетом особых образовательных потребностей и индивидуальных возможностей (Закон РК "Об образовании", п. 21-7).

      Критическое мышление - мышление, обеспечивающее умение занять свою позицию по обсуждаемому вопросу и умение обосновать ее, способность выслушать собеседника, тщательно обдумать аргументы и проанализировать их логику; умение не только овладеть информацией, но и критически ее оценить, осмыслить, принять.

      Компетенция – отчужденное, наперед заданное социальное требование (норма) к образовательной подготовке ученика, необходимой для его качественной продуктивной деятельности в определенной сфере.

      Компетентность – совокупность личностных качеств ученика (ценностно-смысловых ориентаций, знаний, умений, навыков, способностей), обусловленных опытом его деятельности в определенной социальной и личностно-значимой сфере.

      Компетентностный подход – это совокупность общих принципов определения целей образования, отбора содержания образования, организации образовательного процесса и оценки образовательных результатов.

      Таксономия - принцип расположения чего-либо в иерархическом порядке.

      Таксономия Блума - это система учебных целей, которую разработали ученые Чикагского университета во главе с психологом Бенджамином Блумом. Впервые идеи Блума увидели свет в 1956 году

Глава 3. Тематика Программы

Модуль 1
Нормативно- правовой модуль

1.1 Концептуальные основы и нормативное правовое обеспечение преподавания НВПв условиях обновления содержания образования

1.2 Основные направления и принципы государственной политики в системе среднего образования, закрепленные нормативными правовыми актами

1.3 Единая программа воспитания, нормативно-правовые документы в воспитательной работе организаций среднего образования, регулирующие деятельность педагога

Модуль2
Психолого-педагогический модуль

2.1 Психолого-педагогические особенности организации учебной деятельности на уроках НВП

2.2 Психолого-педагогические подходы к обучению детей НВП со специальными образовательными потребностями

2.3 Воспитание этнической и религиозной толерантности у обучающихся на уроках НВП. Мероприятия по профилактике суицида среди обучающихся и молодежи

Модуль3
Содержательный модуль

3.1 Стратегии эффективного преподавания и обучения предмета НВП

3.2 Компетентностно-ориентированные задания как средство формирования ключевых компетенций, обучающихся на уроках НВП. Проектирование учебных заданий по НВП в соответствии с таксономией Б. Блума

3.3 Военное искусство и традиции культурное наследие казахской государственности

3.4 Методика разработки практико-ориентированных проектов по НВП

3.5 Организация дифференцированного обучения на уроках НВП. Методика работы с одаренными обучающимися: подготовка к военно-техническим конкурсам

3.6 Критериальное оценивание учебных достижений обучающихся по НВП

3.7 Развитие навыков работы с учебной информацией на уроках НВП на тему: "Вооруженные Силы на страже суверенитета Республики Казахстан"

3.8 Применение графических органайзеров в процессе обучения НВП по теме "Общевоинские Уставы" Вооруженных Сил, других войск и воинских формирований Республики Казахстан"

3.9 Организация и методика проведения занятий по тактической подготовке

3.10 Реализация деятельностного подхода при изучении раздела "Основы медицинских знаний"

3.11 Повышение качества преподавания и обучения в педагогическом процессе через стратегии развития профессиональной профориентационной деятельности педагога и технологии психолого-педагогического развития самосознания учащихся

3.12 Военно-патриотическое воспитание в условиях цифровой среды.

3.13 Этические аспекты преподавания НВП.

Модуль 4 Технологический модуль

4.1 Цифровые образовательные ресурсы. Технология проектирования электронного образовательного контента по НВП средствами стандартного программного обеспечения

4.2 Создание и установка приложений для мобильных устройств

4.3 Мобильное и смарт – обучение в условиях онлайн обучения

4.4 Работа с порталом электронного правительства (EGov). Работа с АИС"Күнделік"

4.5 Определение уровня сформированности профессиональных компетентностей учителя

4.6 Личность педагога и технологии психолого- педагогического самопознания. Формы, методы, технологии формирования навыков педагогического общения, рефлексия, самоанализ, самообразование, обучение, опыт выбора стратегии и тактики нравственного поведения в жизненных ситуациях

4.7 Информационная безопасность и цифровая гигиена при обучении онлайн.

4.8 Применение симуляторов и VR/AR-технологий в преподавании военной подготовки.

Глава 4. Цель, задачи и ожидаемые результаты Программы

      Целью Программы является приобретение необходимого уровня профессиональной компетентности преподавателей НВП в условиях модернизации образования.

      Для достижения цели Программы определены следующие задачи:

      1) изучить внесенные изменения в нормативно-правовые акты в области образования;

      2) обобщить и углубить знания по вопросам преподавания и обучения основ военного дела в условиях модернизации образования и сформировать способы использования критериального оценивания в практике преподавания и обучения НВП;

      3) раскрыть сущность и значение психолого-педагогического сопровождения инклюзивного образования, механизмы его реализации, определить основные подходы к выбору технологии обучения НВП с учетом возрастных особенностей обучающихся;

      4) расширить и углубить знания в области приоритетных направлений государственной политики в сфере воспитания: концептуальные основы воспитания, типовой комплексный план по усилению воспитательного компонента процесса обучения в организациях среднего образования;

      5) расширить знания и сформировать умения по использованию современных образовательных технологий, в том числе информационных технологий (далее – IT), профориентация на военные профессии и подготовку обучающихся к службе Родине;

      6) развить навыки проектирования учебных заданий по НВП в соответствии с таксономией Б.Блума, направленных на развитие функциональной грамотности, критического мышления и самостоятельности обучающихся.

      Ожидаемые результаты по завершению курса слушатели:

      1) знания концептуальных основ военного дела, основные направления, содержания и формы работы по психолого-педагогическому сопровождению инклюзивного образования, приоритетные направления государственной политики в сфере воспитания, современных подходов к преподаванию, обучение, оценивание учебных достижений, обучающихся;

      2) умение проектировать и реализовывать образовательный процесс по НВП в условиях модернизации образования, применять различные современные технологии обучения, в том числе IT, применять методы и приемы, направленные на развитие критического мышления и самостоятельности обучающихся, организовывать профориентационные работы на военные профессии и подготовки, обучающихся к службе Родине, оценивать проблемы и возможные пути их решения в организации учебного процесса по НВП;

      3) владение навыками проектирования образовательного процесса по НВП в условиях модернизации образования, формирования гражданского патриотизма, этнической и религиозной толерантности обучающихся посредством предмета НВП, навыками анализа средств обучения, учебно-методическими материалами по НВП с целью выбора адекватных современным условиям обновления содержания образования, способами проектирования учебных заданий по НВП, направленных на развитие функциональной грамотности, критического мышления и самостоятельности обучающихся.

      К планируемым результатам обучения по каждому модулю относятся:

      1) нормативно-правовой – умение ориентироваться в законодательстве и НПА в области образования и обороны РК;

      2) психолого-педагогический – владение методами инклюзивного образования;

      3) содержательный – умение обучать основам военной подготовки, способность проектировать задания по таксономии Блума;

      4) Технологический – умение использовать ИКТ в процессе обучения, внедрять и использовать цифровые ресурсы, включая VR/AR.

      Каждый модуль программы способствует развитию конкретных компетенций: нормативно-правовой – правовая; психолого-педагогический – коммуникативная и инклюзивная; содержательный – методическая и воспитательная; технологический – цифровая и ИКТ-компетенции, включая eGov, Kundelik, Askeri Ziyat, цифровую гигиену и информационную безопасность.

Глава 5. Структура и содержание Программы

      Программа состоит из 4 модулей:

      1) нормативно-правовой;

      2) психолого-педагогический;

      3) содержательный;

      4) технологический.

      Модуль 1. Нормативно-правовой модуль. В модуле рассматриваются внесенные изменения в Закон Республики Казахстан "Об образовании". Данный модуль направлен на формирование компетентности педагогов в вопросах нормативно-правового обеспечения организации образовательного процесса по предмету "Начальная военная и технологическая подготовка" в общеобразовательных школах.

      Модуль 2. Психолого-педагогический модуль. В модуле отражены вопросы психологической и педагогической направленности в организации учебной деятельности на уроках НВП. Рассматриваются вопросы деятельности педагога в условиях инклюзивного образования детей с ограниченными возможностями здоровья, а также задачи, связанные с саморазвитием и самообразованием педагогов.

      Модуль 3. Содержательный модуль. Содержание модуля способствует развитию профессиональных компетенций учителя, соответствующих видам педагогической деятельности–организация урочной деятельности, внеурочной деятельности, методическая работа по самообразованию и повышению профессиональной компетентности. Модуль направлен на совершенствование методического мастерства преподавателей- организаторов начальной военной и технологической подготовки.

      Модуль 4. Технологический модуль. В модуле рассматриваются вопросы использования вспомогательных средств в процессе обучения, также совершенствование информационно-коммуникационных компетентностей (далее - ИКТ) педагогов в условиях модернизации содержания образования, мобильное и смарт обучения в современной школе.

Глава 6. Организация учебного процесса

      Курсы повышения квалификации организуются в режиме:

      1) очного обучения в соответствии с учебно-тематическим планом курса в режиме очного обучения. Продолжительность очных курсов составляет 86 часов. При организации очных однонедельных курсов количество часов в УТП сокращается в два раза, темы и форма проведения занятий остаются без изменений;

      2) онлайн обучения в соответствии с учебно-тематическим планом курса в режиме онлайн обучения включает два этапа обучения: онлайн - 32 часа, самостоятельное - 54 часа.

      Образовательный процесс включает интерактивные формы и методы обучения: лекция, семинар, практическая работа, выездное практическое занятие, тренинг, мастер-класс, презентация мини-урока, ролевые игры, метод кейсов, обсуждение видеофильмов, совместное решение вопросов, а также вебинар, онлайн-лекция, онлайн-практика, онлайн-консультация и самостоятельное обучение слушателя для курса в режиме смешанного, онлайн обучения.

      При организации образовательного процесса в очном и онлайн режимах в целях контроля и оценки знаний слушателей проводятся входное и выходное анкетирование, итоговое тестирование.

Глава 7. Учебно-методическое обеспечение Программы

      Модуль 1. Нормативно-правовой модуль.

      В режиме очного обучения: продолжительность 6 часов (лекция).

      В режиме онлайн обучения: продолжительность 6 часов (онлайн-лекция)

      Модуль 2. Психолого-педагогический модуль.

      В режиме очного обучения: продолжительность 13 часов (4 часа- лекция, 3 часа-семинар, 6 часов-тренинг).

      В режиме онлайн обучения: продолжительность 13 часов (2часа-онлайн-лекция, 11 часов-самостоятельная работа).

      Модуль 3. Содержательный модуль.

      В режиме очного обучения: продолжительность 45 часа (19 часов- лекция, 2 часа-семинар, 20 часов-практические занятия, 2 часа-тренинг, 2 часа-презентация мини-урока).

      В режиме онлайн обучения: продолжительность 49 часов (8 часов -онлайн-лекция, 6 часов-онлайн-практика, 4 часа-вебинар, 31 час- самостоятельная работа).

      Модуль 4. Технологический модуль.

      В режиме очного обучения: продолжительность 22 часа (8 часов- лекция, 12 часов-практические занятия, 2 часа-тестирование).

      В режиме онлайн обучения: продолжительность 18 часов (2 часа -онлайн-лекция, 2 часа-онлайн-консультация, 2 часа-онлайн-тестирование, 12 часов- самостоятельная работа).

      Учебно-методическое обеспечение программы педагогической переподготовки преподавателей НВП включает:

      1. Нормативные правовые акты:

      1) Закон Республики Казахстан "Об образовании" от 27 июля 2007 года

      2) Закон Республики Казахстан "О воинской службе и статусе военнослужащих";

      3) Государственный общеобязательный стандарт дошкольного воспитания и обучения, начального, основного среднего и общего среднего, технического и профессионального, послесреднего образования, утвержденный приказом Министра просвещения Республики Казахстан от 3 августа 2022 года № 348;

      4) Профессиональные стандарты для педагогов организаций образования, утвержденные приказом Министра просвещения Республики Казахстан от 24 февраля 2025 года № 31;

      5) Правила начальной военной подготовки утвержденные приказом Министра обороны Республики Казахстан от 12 июля 2017 года № 347;

      2. Основные учебники и методические пособия:

      1) программы и методические рекомендации по предмету "Начальная военная подготовка" для организаций среднего образования;

      2) учебники и учебно-методические комплексы по НВП (последние издания, утвержденные МО РК);

      3) сборники нормативных документов по военной подготовке;

      4) методические пособия по инклюзивному образованию и критериальному оцениванию.

      3. Дополнительная литература:

      1) монографии и статьи по вопросам военной педагогики и патриотического воспитания;

      2) учебные пособия по психологии, педагогике, дидактике;

      3) литература по современным образовательным технологиям, ИКТ, цифровой гигиене, VR/AR-технологиям.

      4. Электронные ресурсы и платформы:

      1) eGov - Портал электронного правительства Республики Казахстан;

      2) Күнделік - Автоматизированная информационная система для организаций среднего образования;

      3) Askeri Ziyat - военная образовательная платформа (ЦОР МО РК);

      4) Международные открытые образовательные платформы (Coursera, EdX, Khan Academy - отдельные курсы по педагогике и цифровым технологиям).

      5. Цифровые образовательные ресурсы (ЦОР):

      1) Интерактивные симуляторы по тактической подготовке;

      2) VR/AR-программы по основам военной медицины, строевой и огневой подготовке;

      3) Видеоуроки и учебные фильмы МО РК;

      4) Электронные учебники и мультимедийные модули по НВП.

      6. Материально-техническая база:

      1) компьютерные классы с доступом в интернет;

      2) интерактивные доски и проекторы;

      3) учебно-методические полигоны, макеты вооружения, средства индивидуальной защиты;

      4) медицинское оборудование и учебные комплекты для занятий по разделу "Основы медицинских знаний".

Глава 8. Учебно-тематический план курса в режиме очного обучения

Тематика занятий

Лекция

Семинар

Практические занятия

Тренинг

ВПЗ

Презентация мини-урока

Тестирование

Всего

1

Нормативно-правовой модуль

6







6

1.1

Концептуальные основы и нормативное правовое обеспечение преподавания НВП в условиях обновления содержания образования

2








1.2

Основные направления и принципы государственной политики в системе среднего образования, закрепленные нормативными правовыми актами

2








1.3

Единая программа воспитания, нормативно-правовые документы в воспитательной работе организаций среднего образования, регулирующие деятельность педагога

2








2

Психолого-педагогический модуль

4

3


6




13

2.1

Психолого-педагогические особенности организации учебной деятельности на уроках НВП

2



2





2.2

Психолого-педагогические подходы к обучению детей НВП со специальными образовательными потребностями

2

3


2





2.3

Воспитание этнической и религиозной толерантности у обучающихся на уроках НВП. Мероприятия по профилактике суицида среди обучающихся и молодежи




2





3

Содержательный модуль

19

2

20

2


2


45

3.1

Стратегии эффективного преподавания и обучения предмета НВП



2






3.2

Компетентностно-ориентированные задания как средство формирования ключевых компетенций, обучающихся на уроках НВП. Проектирование учебных заданий по НВП в соответствии с таксономией Б.Блума

2


2



2



3.3

Военное искусство и традиции – культурное наследие Казахской Государственности

2


2






3.4

Методика разработки практикоориентированных проектов по НВП

2


2






3.5

Организация дифференцированного обучения на уроках НВП. Методика работы с одаренными обучающимися: подготовка к военно-техническим конкурсам

2


2






3.6

Критериальное оценивание учебных достижений обучающихся по НВП

1


2






3.7

Развитие навыков работы с учебной информацией на уроках НВП на тему: "Вооруженные Силы на страже суверенитета Республики Казахстан"

2


3






3.8

Применение графических органайзеров в процессе обучения НВП по теме "Общевоинские Уставы Вооруженных Сил, других войск и воинских формирований Республики Казахстан"

2


3






3.9

Организация и методика проведения занятий по тактической подготовке

2


2






3.10

Реализация деятельностного подхода при изучении раздела "Основы медицинских знаний"

2

2


2





3.11

Повышение качества преподавания и обучения в педагогическом процессе через стратегии развития профессиональной профориентационной деятельности педагога и технологии психолого-педагогического развития самосознания учащихся

2








4

Технологический модуль

8


12




2

22

4.1

Цифровые образовательные ресурсы. Технология проектирования электронного образовательного контента по НВП средствами стандартного программного обеспечения

2


2






4.2

Создание и установка приложений для мобильных устройств



4






4.3

Мобильное и смарт – обучение в условиях онлайн обучения

2


2






4.4

Работа с порталом электронного правительства (EGov) Работа с АИС "Күнделік"

2


4






4.5

Определение уровня сформированности профессиональных компетентностей учителя







2


4.6

Личность педагога и технологии психолого- педагогического самопознания. Формы, методы, технологии формирования навыков педагогического общения, рефлексия, самоанализ, самообразование, обучение, опыт выбора стратегии и тактики нравственного поведения в жизненных ситуациях

2








Итого:

 37

 5

32 

 0

2

86

      Примечание:1 академический час– 40 минут

Глава 9. Учебно-тематический план курса в режиме онлайн обучения

 

Тематика занятий

Онлайн-обучение

Самостоятельное обучение (работа)

Всего

Онлайн лекция

Онлайн практика

Вебинар

Онлайн- консультация

Онлайн-тестирование

1

Нормативно-правовой модуль

6






6

1.1

Концептуальные основы и нормативное правовое обеспечение преподавания НВП в условиях обновления содержания образования

2







1.2

Основные направления и принципы государственной политики в системе среднего образования, закрепленные нормативными правовыми актами

2







1.3

Единая программа воспитания, нормативно-правовые документы в воспитательной работе организаций среднего образования, регулирующие деятельность педагога

2







2

Психолого-педагогический модуль

2





11

13

2.1

Психолого-педагогические особенности организации учебной деятельности на уроках НВП






4


2.2

Психолого-педагогические подходы к обучению детей НВП со специальными образовательными потребностями






5


2.3

Воспитание этнической и религиозной толерантности у обучающихся на уроках НВП. Мероприятия по профилактике суицида среди обучающихся и молодежи

2





2


3

Содержательный модуль

8

6

4



31

49

3.1

Стратегии эффективного преподавания и обучения предмета НВП






4


3.2

Компетентностно-ориентированные задания как средство формирования ключевых компетенций обучающихся на уроках НВП. Проектирование учебных заданий по НВП в соответствии с таксономией Б.Блума



2



2


3.3

Военное искусство и традиции – культурное наследие Казахской Государственности

2





4


3.4

Методика разработки практико-ориентированных проектов по НВП

2





4


3.5

Организация дифференцированного обучения на уроках НВП. Методика работы с одаренными обучающимися: подготовка к военно-техническим конкурсам


2




4


3.6

Критериальное оценивание учебных достижений обучающихся по НВП






4


3.7

Развитие навыков работы с учебной информацией на уроках НВП на тему: "Вооруженные Силы на страже суверенитета Республики Казахстан"

2





2


3.8

Применение графических органайзеров в процессе обучения НВП по теме "Общевоинские Уставы Вооруженных Сил, других войск и воинских формирований Республики Казахстан"


2




2


3.9

Организация и методика проведения занятий по тактической подготовке


2

2



2


3.10

Реализация деятельностного подхода при изучении раздела "Основы медицинских знаний"






3


3.11

Повышение качества преподавания и обучения в педагогическом процессе через стратегии развития профессиональной профориентационной деятельности педагога и технологии психолого-педагогического развития самосознания учащихся

2







4

Технологический модуль

2



2

2

12

18

4.1

Цифровые образовательные ресурсы. Технология проектирования электронного образовательного контента по НВП средствами стандартного программного обеспечения




2


4


4.2

Создание и установка приложений для мобильных устройств






2


4.3

Мобильное и смарт – обучение в условиях онлайн обучения






4


4.4

Работа с порталом электронного правительства (EGov) Работа с АИС "Күнделік"






2


4.5

Определение уровня сформированности профессиональных компетентностей учителя





2



4.6

Личность педагога и технологии психолого- педагогического самопознания. Формы, методы, технологии формирования навыков педагогического общения, рефлексия, самоанализ, самообразование, обучение, опыт выбора стратегии и тактики нравственного поведения в жизненных ситуациях

2







Итого:

18

6

4

2

2

54

86

      Примечание:1 академический час– 40 минут

Глава 10. Оценивание результатов обучения.

Итоговое тестирование

Наименование модуля

Количество часов

Количество вопросов

1

Нормативно-правовой модуль

6/6

4

2

Психолого-педагогический модуль

13/13

4

4

Содержательный модуль

45/49

18

5

Технологический модуль

22/18

4

ИТОГО

86

30

Шкала перевода баллов

Итоговое оценивание

Доля от максимально возможного балла, %

Баллы

зачтено

50-100

15-30

не зачтено

Менее 50

Меньше 15