"Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде және (немесе) міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде медициналық көрсетілетін қызметтердің көлемін жоспарлау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 20 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-290/2020 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2025 жылғы 30 қазандағы № 127 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2025 жылғы 31 қазанда № 37290 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т. тармақтан қараңыз.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде және (немесе) міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде медициналық көрсетілетін қызметтердің көлемін жоспарлау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 20 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-290/2020 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21844 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      осы бұйрықпен бекітілген Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде және (немесе) міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде медициналық қызметтердің көлемін жоспарлау қағидаларында:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негізгі ұғымдар:

      1) әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры (бұдан әрі – қор) –аударымдар мен жарналарды шоғырландыруды жүргізетін, сондай-ақ медициналық көмек көрсететін денсаулық сақтау субъектілерінің көрсетілетін қызметтерін медициналық көрсетілетін қызметтерді сатып алу шартында көзделген көлемдерде және талаптарда сатып алуды және оларға ақы төлеуді және Қазақстан Республикасының заңдарында айқындалған өзге де функцияларды жүзеге асыратын коммерциялық емес ұйым;

      2) әлеуметтік медициналық сақтандыру қорына нысаналы жарна (бұдан әрі – нысаналы жарна) – республикалық бюджеттен әлеуметтік медициналық сақтандыру қорына өтеусіз және қайтарымсыз төлемдер:

      тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде қызметтердің көрсетілгеніне ақы төлеу үшін;

      "Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы" Қазақстан Республикасының Заңында айқындалған, әлеуметтік медициналық сақтандыру қорына жарналар төлеуден босатылған Қазақстан Республикасының азаматтары үшін мемлекеттің міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруға жарналары түрінде;

      әскери қызметшілерге, арнаулы мемлекеттік және құқық қорғау органдарының, азаматтық қорғау органдарының қызметкерлеріне міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде медициналық көмек көрсету бойынша денсаулық сақтау субъектілерінің көрсетілетін қызметтеріне ақы төлеу үшін берілетін өтеусіз және қайтарымсыз төлемдер нысаналы жарна болып табылады;

      3) денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) Қазақстан Республикасы азаматтарының денсаулығын сақтау, медицина және фармацевтика ғылымы, медициналық және фармацевтикалық білім беру, халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы, дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы, медициналық қызметтер (көмек) көрсету сапасы саласында басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      4) денсаулық сақтау статистикасы – статистиканың халық денсаулығы, денсаулық сақтау субъектілерінің қызметі және денсаулық сақтау ресурстарын пайдалану туралы статистикалық деректерді қамтитын саласы;

      5) дербес медициналық деректер агрегаторы – "Цифрлық денсаулық сақтау субъектілерінің дербес медициналық деректерді жинауды, өңдеуді, сақтауды, қорғауды және беруді жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 14 сәуірдегі № ҚР ДСМ-30 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 22550 болып тіркелген) сәйкес дербес медициналық деректерді жинауды, өңдеуді, сақтауды, қорғауды және беруді жүзеге асыратын дербес деректер операторы;

      6) жедел медициналық көмек – жіті аурулар мен өмірге қатер төндіретін жай-күйлер кезінде, сондай-ақ оқиға болған жерде және (немесе) медициналық ұйымға бара жатқан жолда денсаулыққа елеулі зиянды болғызбау үшін шұғыл және кезек күттірмейтін нысанда медициналық көмекті ұйымдастыру жүйесі;

      7) жоғары технологиялық медициналық көмек (бұдан әрі – ЖТМК) – бейінді мамандар тиімділігі мен қауіпсіздігі ғылыми дәлелденген диагностика мен емдеудің инновациялық және (немесе) бірегей әдістерін және медицина ғылымының және ғылым мен техниканың сабақтас салаларының жетістіктері негізінде әзірленген технологияларды қолдануды қажет ететін аурулар кезінде көрсететін мамандандырылған медициналық көмектің бір бөлігі;

      8) клиникалық-шығынды топтар – оларды емдеуге арналған шығындар бойынша ұқсас аурулардың клиникалық біртекті топтары (бұдан әрі – КШТ);

      9) қордың активтері – аударымдар мен жарналар, аударымдарды және (немесе) жарналарды төлеу мерзімі өтіп кеткені үшін алынған өсімпұл, қордың қызметін қамтамасыз етуге арналған комиссиялық сыйақыны шегергендегі инвестициялық кіріс, сондай-ақ қорға Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де түсімдер;

      10) қордың филиалы – қордың тұрған жерiнен тыс орналасқан және оның функцияларының бәрiн немесе бiр бөлiгiн, оның iшiнде өкiлдiк функцияларын жүзеге асыратын оқшауланған бөлiмшесi;

      11) медициналық-әлеуметтік көмек – әлеуметтік мәні бар аурулары бар адамдарға көрсетілетін медициналық және әлеуметтік-психологиялық көмек;

      12) медициналық оңалту – пациент организмінің бұзылған және (немесе) жоғалтқан функцияларын сақтауға, ішінара немесе толық қалпына келтіруге бағытталған медициналық қызметтер көрсету кешені;

      13) медициналық-санитариялық алғашқы көмек – адам, отбасы және қоғам деңгейінде көрсетілетін, аурулар мен жай-күйлердің профилактикасын, диагностикасын, оларды емдеуді, оның ішінде:

      анағұрлым кең таралған аурулардың диагностикасын, оларды емдеуді және басқаруды;

      халықтың нысаналы топтарын (балаларды, ересектерді) профилактикалық қарап-тексеруді;

      аурулар тәуекелінің мінез-құлықтық факторларын ерте анықтау мен олардың мониторингін және анықталған тәуекел факторларын төмендету дағдыларына оқытуды;

      иммундауды;

      саламатты өмір салтын қалыптастыру мен насихаттауды;

      ұрпақты болу денсаулығын сақтау жөніндегі іс-шараларды;

      жүкті әйелдерді және босанған әйелдерді босанғаннан кейінгі кезеңде байқауды;

      инфекциялық аурулар ошақтарындағы санитариялық-эпидемияға қарсы және санитариялық-профилактикалық іс-шараларды қамтитын, халықтың мұқтажына бағдарланған медициналық көмекке алғашқы қол жеткізу орны;

      14) міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру (бұдан әрі – МӘМС) – әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының активтері есебінен медициналық көрсетілетін қызметтерді тұтынушыларға медициналық көмек көрсету жөніндегі құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық шаралар кешені;

      15) паллиативтік медициналық көмек – радикалды емдеу жүргізуге көрсетілімдер болмаған кезде емделмейтін науқас пациенттің ауыруын және ауруының (жай-күйінің) ауыр көріністерін жеңілдетуге бағытталған медициналық қызметтер көрсету кешені;

      16) психикалық денсаулық орталығының бір науқасына арналған кешенді тариф – "Диспансерлік науқастардың электрондық тіркелімі" ақпараттық жүйесінің "Психикалық науқастар тіркелімі" және "Наркологиялық науқастар тіркелімі" кіші жүйелерінде бекітілген бір науқасқа есептегенде тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде психикалық денсаулық орталықтарының науқастарына медициналық-әлеуметтік қызметтер кешенінің құны;

      17) скринингтік зерттеулер – клиникалық симптомдары мен шағымдары жоқ халықты ерте кезеңде түрлі аурулардың өршуін, сондай-ақ олардың пайда болу тәуекелі факторларын анықтау және олардың алдын алу мақсатында медициналық зерттеп-қарау кешені;

      18) статистикалық ақпарат – алғашқы статистикалық деректерді және (немесе) әкімшілік деректерді өңдеу процесінде алынып, біріктірілген деректер;

      19) стационар жағдайындағы мамандандырылған медициналық көмек – бейінді мамандар көрсететін және тәулік бойы медициналық бақылауды, емдеуді, күтім жасауды, сондай-ақ тамақтандырумен, оның ішінде "бір күн" терапиясы мен хирургиясы жағдайларында медициналық көмек көрсетудің қайталама және үшінші деңгейлерінде емдеу басталғаннан кейінгі бірінші тәулік ішінде тәулік бойы бақылауды көздейтін төсек-орын беруді көздейтін медициналық көмек;

      20) стационарды алмастыратын жағдайларда мамандандырылған медициналық көмек – тәулік бойы медициналық бақылауды және емдеуді талап етпейтін және төсек-орын ұсына отырып, медициналық бақылауды және күндізгі уақытта емдеуді көздейтін жоғары технологиялық медициналық көрсетілетін қызметтерді қолдана отырып, дәрігерге дейінгі, мамандандырылған медициналық көмекті ұсыну нысаны;

      21) стоматологиялық көмек – диагностиканы, емдеуді, профилактиканы және медициналық оңалтуды қамтитын стоматологиялық аурулары бар пациенттерге көрсетілетін медициналық қызметтер кешені;

      22) тариф – тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде және (немесе) МӘМС жүйесінде медициналық көмек көрсету кезінде түзету коэффициенттерін ескере отырып есептелген медициналық қызмет бірлігінің немесе медициналық қызметтер кешенінің құны;

      23) тарификатор – тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде және (немесе) МӘМС жүйесінде мамандандырылған медициналық көмектің медициналық қызметтеріне тарифтер тізбесі;

      24) тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі (бұдан әрі – ТМККК) – бюджет қаражаты есебінен берілетін медициналық көмектің көлемі.";

      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Медициналық көрсетілетін қызметтердің көлемін жоспарлау процесі мынадай кезеңдерді қамтиды:

      Денсаулық сақтауды мемлекеттік басқарудың жергілікті органдары тиісті жылдың 1 ақпанынан кешіктірмей:

      1) халықтың, инфрақұрылымның және кадрлық қамтамасыз етудің қажеттілігін ескере отырып, ТМККК шеңберінде және МӘМС жүйесінде медициналық көмектің түрлері, нысандары, оны көрсету шарттары, медициналық қызмет түрлері бойынша медициналық көрсетілетін қызметтердің болжамды көлемін жоспарланатын үш жылдық кезеңге қалыптастырады;

      2) қордың филиалына ТМККК шеңберінде және МӘМС жүйесінде медициналық көмектің түрлері, нысандары, оны көрсету шарттары, медициналық қызмет түрлері бойынша медициналық көрсетілетін қызметтер көлемінің болжамды қажеттілігін енгізеді.

      Қордың филиалдары жоспарланатын үшжылдық кезеңнің алдындағы жылдың 20 ақпанына дейінгі мерзімде:

      1) денсаулық сақтауды мемлекеттік басқарудың жергілікті органдарымен ТМККК шеңберінде және МӘМС жүйесінде жоспарланған үшжылдық кезеңге арналған медициналық көмектің түрлері, нысандары, оны көрсету шарттарын, медициналық қызмет түрлері бойынша медициналық көрсетілетін қызметтердің болжамды көлемін қарауды және келісуді;

      2) ТМККК шеңберінде және МӘМС жүйесінде медициналық көмектің түрлері, нысандары, оны көрсету шарттары, медициналық қызмет түрлері бойынша ТМККК шеңберіндегі қаражат көлемінің тиісті болжамымен және алдағы үшжылдық кезеңге арналған МӘМС жүйесіндегі шығындардың болжамды көлемімен медициналық көрсетілетін қызметтер көлемінің болжамды қажеттілігіне өтінімді қалыптастыруды және қорға ұсынуды қамтамасыз етеді.

      Қор тиісті жылдың 15 наурызына дейінгі мерзімде:

      1) қор филиалдарынан алынған медициналық көмектің түрлері, нысандары, оны көрсету шарттары, ТМККК шеңберінде және МӘМС жүйесінде медициналық қызмет түрлері бойынша медициналық көрсетілетін қызметтер көлемінің болжамды қажеттілігіне өтінімдерді негізділік, денсаулық сақтауды дамыту басымдықтарына, нысаналы индикаторларға, мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарында көрсетілген нәтиже көрсеткіштеріне және уәкілетті органның ұсыныстарына сәйкестігі тұрғысынан қарауды және талдауды;

      2) нысаналы жарна беруге бағытталған бюджеттік бағдарлама жобасының мақсаттары мен нысаналы индикаторларына қол жеткізу үшін алдағы үшжылдық кезеңге арналған қаржылық қажеттілікті есептеуді уәкілетті органға жіберуді қамтамасыз етеді.

      Уәкілетті орган ағымдағы қаржы жылының 7 маусымына дейінгі мерзімде нысаналы жарна беруге бағытталған қаражаттың лимиттерін және нысаналы жарна беруге бағытталған бюджеттік бағдарлама жобасының мақсаттары мен нысаналы индикаторларына қол жеткізу үшін алдағы үшжылдық кезеңге арналған қаржылық қажеттілікті есептеуге Республикалық бюджет комиссиясының ұсыныстарын жеткізеді.

      Қор лимиттерді жеткізген күннен бастап 7 жұмыс күні ішінде:

      1) ТМККК шеңберінде медициналық көмек түрлері, нысандары, оны көрсету шарттары, медициналық қызмет түрлері бойынша медициналық көрсетілетін қызметтер көлемінің болжамды қажеттілігін пысықтауды;

      2) уәкілетті органға жеткізілген қаражат лимиті шегінде нысаналы жарна беруге бағытталған бюджеттік бағдарлама жобасының мақсаттары мен нысаналы индикаторларына қол жеткізу үшін алдағы үшжылдық кезеңге арналған қаржылық қажеттілік есебін енгізуді;

      3) ұсынылған қаржылық қажеттілік уәкілетті орган жеткізген нысаналы жарна беруге бағытталған қаражат лимиттеріне, денсаулық сақтауды дамыту басымдықтарына, нысаналы индикаторларға, мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарында көрсетілген нәтиже көрсеткіштеріне және уәкілетті органның ұсыныстарына сәйкес келмеген жағдайда, олар уәкілетті органға жеткізілген күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде пысықтауды және ұсынуды қамтамасыз етеді.

      Уәкілетті орган ағымдағы қаржы жылының 5 қыркүйегіне дейінгі мерзімде бюджеттік бағдарламалардың жобалары бойынша Республикалық бюджет комиссиясының қорытындысын қоса бере отырып медициналық көрсетілетін қызметтердің түрлері мен медициналық қызмет түрлері бойынша шығыстардың бағыттары бөлінісінде үшжылдық кезеңге нысаналы жарна беруге бағытталған қаражаттың лимиттерін қорға жібереді.

      Қор алдағы кезеңге арналған сатып алу жоспарының жобасын қалыптастыру мақсатында ағымдағы қаржы жылының 10 қыркүйегіне дейінгі мерзімде ТМККК шеңберінде және МӘМС жүйесінде медициналық көмекке қаражат лимиттерін қор филиалдарына жеткізеді.

      Қор филиалдары ағымдағы қаржы жылының 20 қыркүйегіне дейінгі мерзімде:

      алдағы кезеңге арналған ТМККК шеңберінде және МӘМС жүйесінде қаражат көлемінің тиісті болжамымен ТМККК шеңберінде және МӘМС жүйесінде халықтың медициналық көмекке пысықталған және денсаулық сақтауды мемлекеттік басқарудың жергілікті органдарымен келісілген болжамды қажеттілігін;

      ТМККК шеңберінде және МӘМС жүйесінде халықтың медициналық көмекке болжамды қажеттілігіне сәйкес алдағы кезеңге арналған өңір бойынша қор филиалдарымен келісім бойынша денсаулық сақтауды мемлекеттік басқарудың жергілікті органдарымен бекіткен төсек қуатын қорға жібереді.

      Қор тиісті жылдың 15 қазанына дейінгі мерзімде уәкілетті органға алдағы қаржы жылына арналған сатып алу жоспарының жобасын қалыптастырады және енгізеді.

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. ТМККК шеңберінде және МӘМС жүйесінде медициналық көрсетілетін қызметтердің көлемін жоспарлау үшін ақпарат ТМККК шеңберінде және МӘМС жүйесінде қызметтер тізбесі, статистикалық ақпарат және денсаулық сақтау статистикасы, ақпараттық жүйелер, денсаулық сақтау субъектілерінің қаржылық есептері деректері, "Мемлекеттік статистика туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 26-бабы 2-тармағының және Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 74-бабының негізінде қалыптастырылған клиникалық ақпарат және мәліметтер, деректер болып табылады.";

      18 және 19-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "18. Қор сапа, көлем және негізділік бойынша шарттық міндеттемелердің орындалу мониторингінің нәтижелерін ескере отырып сатып алу жоспарына өзгерістер енгізеді:

      1) қор резервін күтпеген шығыстарға бөлу;

      2) инвестициялық табысты қоса алғанда, МӘМС уақытша бос активтерін бөлу;

      3) босатылған қаражатты бөлу, медициналық қызметтер мен қаржылық міндеттемелер көлемдерінің орындалуын салыстыру нәтижелері бойынша медициналық көмек көлемдерінің өзгеруі, сондай-ақ сапасы мен көлемі бойынша шарттық міндеттемелердің орындалуына мониторинг жүргізу;

      4) тарифтердің, халық санының, науқастар санының және қызметтерді орналастыру үшін негіз болып табылатын басқа да деректердің өзгеруіне байланысты қаражат көлемінің өзгеруі;

      5) уәкілетті органның медициналық көмекті қаржыландыру жоспарында бұрын көзделмеген қаражаттың қосымша көлемін бөлуі;

      6) 9 айдың қорытындысы бойынша және жылдың қорытындысы бойынша және/немесе бөлінбеген қаражат бойынша қызметтер көлемін бөлу (қайта бөлу);

      7) көрсетілетін қызметтердің көлемі мен тізбесінің өзгеруі, оның ішінде атауына өзгерістер енгізу, медициналық көмектің түрлері мен кіші түрлерін алып тастау немесе енгізу кезінде;

      8) жаңадан іске қосылатын денсаулық сақтау объектілерінің құрылуы;

      9) жоспарлы мәндердің көлемдерінің азаюымен және қаржыландыру жоспарынан қаржы қаражатының босатылуымен өзгерістер енгізуі;

      10) келесі қаржы жылында пайдалану (толық пайдалану) үшін республикалық бюджеттен бөлінген трансферттер сомасының қаржы жылы ішінде пайдаланылмаған (толық пайдаланылмаған) болуы.

      19. Осы Қағидалардың 18-тармағының 1), 2), 4), 5), 8), 9), 10) тармақшаларында көзделген жағдайларда сатып алу жоспарына өзгерістер енгізу уәкілетті органның келісуі бойынша жүзеге асырылады.";

      20-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "20. Қор осы Қағидалардың 18-тармағының 3), 6), 7) тармақшаларында көзделген жағдайларда, сатып алу жоспарына өзгерістер жобасы уәкілетті органға келісуге жіберілген күннен бастап он жұмыс күні өткен соң және белгіленген мерзімде келіп түскен ескертулер болмаған кезде сатып алу жоспарына өзгерістер енгізеді.";

      21-тармақ мынадай мазмұндағы 4) тармақшамен толықтырылсын:

      "4) жедел медициналық жәрдем станциялары жүргізушілерінің штат саны.";

      24 және 25-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "24. Жедел медициналық жәрдем құралдарының көлемін жоспарлау кезінде ЖН-ға бекітілген халықтың санын, сондай-ақ ерекше еңбек жағдайлары үшін жедел медициналық жәрдем станцияларының жүргізушілеріне қосымша ақы төлеуге арналған шығыстарды базалық лауазымдық жалақының 200% мөлшерінде есептеу жүргізіледі.

      25. МСАК қызметтерінің көлемін жоспарлау мынадай деректер негізінде жүзеге асырылады:

      1) республика бойынша және облыстар, республикалық маңызы бар қалалар, астана бөлінісінде халықтың орташа жылдық саны;

      2) облыс орталықтары және (немесе) қалған елдімекендер бөлінісінде жыныстық жас топтары бойынша халықтың саны;

      3) алдыңғы үш жыл кезеңінде фенилкетонуриямен ауыратын пациенттердің саны;

      4) кешенді жан басына шаққандағы норматив (бұдан әрі – КЖН);

      5) ынталандырушы компонент (бұдан әрі – ЫК);

      6) бекітілген халыққа шақырулар жеделдігінің төртінші санатындағы жедел медициналық көмектің жан басына шаққандағы нормативі (бұдан әрі – ЖН4);

      7) емдік ақуызы төмен және құрамында фенилаланині төмен өнімдерді тұтыну көлемі;

      8) халыққа медициналық көмектің қолжетімділігін қамтамасыз ету үшін МСАК субъектілерін ірілендіру;

      9) медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін денсаулық сақтау ұйымдары жанындағы жедел медициналық жәрдем бөлімшелері (мобильді бригадалар) жүргізушілерінің штат саны;

      10) "Ауылдық денсаулық сақтауды жаңғырту" пилоттық ұлттық жобасы шеңберінде жаңадан енгізілген объектілердің саны.";

      мынадай мазмұндағы 26-1- тармақпен толықтырылсын:

      "26-1. ТМККК шеңберінде және (немесе) МӘМС жүйесінде КЖН қаражатының жоспарланатын көлемі Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 21 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-309/2020 бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21858 болып тіркелген) бекітілген Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде және (немесе) міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде көрсетілетін медициналық қызметтерге тарифтерді қалыптастыру қағидаларына және әдістемесіне сәйкес айқындалады.";

      29-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "29. ЫК-дағы қаражат көлемін жоспарлау облыстар, республикалық маңызы бар қалалар, астана деңгейінде бөлінген қаражат шегінде облыстарда, республикалық маңызы бар қалаларда, астанада бекітілген халықтың санын ескере отырып жүзеге асырылады.";

      31 және 32-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "31. МСАК-қа қаражат көлемін жоспарлау кезінде бекітілген халық санын КЖН, ЖН4 және ЫК-ға шығару, сондай-ақ құрамында фенилаланині төмен өнімдермен және емдік ақуызы төмен өнімдермен қамтамасыз етуге арналған шығыстарды жиынтықтау, тұрғындарға медициналық көмектің қолжетімділігін қамтамасыз ету үшін МСАК субъектілерін ірілендіру, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 30 қарашадағы № 962 қаулысымен бекітілген "Ауылдық денсаулық сақтауды жаңғырту" пилоттық ұлттық жобасы шеңберінде медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін денсаулық сақтау ұйымдары жанындағы жедел медициналық жәрдем бөлімшелерінің (мобильді бригадалардың) жүргізушілеріне базалық лауазымдық жалақының 200% мөлшерінде ерекше еңбек жағдайлары үшін қосымша ақы төлеу және жаңадан енгізілген объектілердің шығындарын өтеу жолымен есептеу жүргізіледі.";

      32. Амбулаториялық жағдайларда мамандандырылған медициналық көмекті жоспарлау мынадай бағыттар бойынша жүзеге асырылады:

      1) МСАК ұйымдарында динамикалық байқауға жататын созылмалы аурулардың тізбесі бойынша динамикалық байқау (бұдан әрі – МСАК деңгейінде динамикалық байқау);

      2) бейінді мамандардың консультациялық-диагностикалық көмек (бұдан әрі – КДК) түрінде динамикалық байқауына жататын әлеуметтік мәні бар аурулардың тізбесі бойынша динамикалық байқау (бұдан әрі – әлеуметтік мәні бар ауруларды динамикалық байқау);

      3) бейінді мамандардың байқауына жататын созылмалы аурулардың тізбесі бойынша динамикалық байқау (бұдан әрі – бейінді мамандардың динамикалық байқауы);

      4) пациентті жіті немесе созылмалы аурудың асқынуына байланысты қабылдау шеңберінде;

      5) травматологиялық пункттерде;

      6) жылжымалы медициналық кешендер (бұдан әрі – ЖМК) және медициналық пойыздар (бұдан әрі – МП);

      7) балаларға және жүкті әйелдерге жоспарлы стоматологиялық көмек (ортодонтиялық көмекті қоспағанда) және жекелеген санаттарға шұғыл стоматологиялық көмек көрсету;

      8) аз қамтылған отбасылардан шыққан балаларға ортодонтиялық көмек көрсету қызметтері;

      9) пренаталдық және медициналық-генетикалық скрининг қызметтерін ескере отырып, жүкті әйелдерді байқау (антенаталдық байқау);

      10) орта білім беру ұйымдарында білім алушыларға медициналық көмек;

      11) дерматовенерологиялық көмек бойынша;

      12) жастар денсаулық орталықтарының қызметтері бойынша;

      13) республикалық ұйымдар үшін;

      14) зейнеткерлерге және әскери қызметшілердің, құқық қорғау және арнаулы мемлекеттік органдар қызметкерлерінің отбасы мүшелеріне көрсетілетін қызметтер бойынша;

      15) онкологиялық ауруларға күдікті пациенттер үшін диагностикалық зерттеулердің жекелеген түрлері бойынша (компьютерлік томография, магниттік-резонанстық томография);

      16) балалардың профилактикалық медициналық қарап-тексерулері;

      17) балалар мен ересектердің нысаналы топтарын скринингтік зерттеу;

      18) прегравидалдық дайындық кезіндегі консультациялық-диагностикалық қызметтер.";

      34-тармақта:

      он үшінші абзац мынадай редакцияда жазылсын:

      "Әлеуметтік мәні бар ауруларды динамикалық байқау қызметтерінің көлемін жоспарлау кезең-кезеңімен:";

      он жетінші абзац мынадай редакцияда жазылсын:

      "Әлеуметтік мәні бар ауруларды динамикалық байқау қызметтеріне қаражат көлемін жоспарлау кезінде:"

      39-тармақтың тоғызыншы бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Ортодонтиялық көмек қызметтерінің көлемін жоспарлау Қазақстан Республикасы Еңбек және әлеуметтік қорғау министрлігінің статистикалық деректеріне сәйкес аурушаңдықтың, тиісті патологиялардың өзгеруіне, атаулы әлеуметтік көмек алатын балалар санына сәйкес айқындалады.";

      40 және 41-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "40. Пренатальды және медициналық-генетикалық скрининг қызметтерін ескере отырып, жүкті әйелдерді байқау бойынша қызметтер көлемін жоспарлау (антенатальды байқау) жүкті әйелдер санының өзгеруіне сәйкес жүзеге асырылады.

      Жүкті әйелдерді антенатальды байқау бойынша қызметтер көлемін жоспарлау мынадай деректер негізінде жүзеге асырылады:

      1) алдыңғы жыл кезеңіндегі жасын ескере отырып, антенатальды байқау бойынша көрсетілетін қызметтер алған жүкті әйелдердің саны;

      2) алдыңғы жылғы кезеңдегі республика, облыстар және республикалық маңызы бар қалалар, астана бойынша жүкті әйелдер контингенті;

      3) алдыңғы үш жыл кезеңіндегі республика бойынша халықтың орташа саны.

      Жүкті әйелдерді антенатальды байқау бойынша қызметтерге қаражат көлемін жоспарлау кезең-кезеңімен:

      1) облыстар, республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде;

      2) республика деңгейінде жүзеге асырылады.

      Жүкті әйелдерді антенатальды байқау бойынша көрсетілетін қаражат көлемін жоспарлау кезінде көрсетілетін қызметтердің есептік орташа құнына байқауға жататын адамдардың жоспарланатын санын көбейту жолымен есептеу жүргізіледі.

      41. Орта білім беру ұйымдарында білім алушыларға медициналық көмек көлемін жоспарлау жергілікті мемлекеттік басқару органдарының деректері бойынша оқушылар санының өзгеруіне сәйкес жүзеге асырылады.

      Орта білім беру ұйымдарында білім алушыларға медициналық көмек көлемін жоспарлау мынадай деректер негізінде жүзеге асырылады:

      1)алдыңғы жылғы кезеңде жасын және жынысын ескере отырып, орта білім беру ұйымдарында білім алушыларға медициналық көмек шеңберінде көрсетілген қызметтер саны;

      2)алдыңғы үш жыл кезеңіндегі республика бойынша орта білім беру ұйымдарында білім алушылардың орташа саны.

      Орта білім беру ұйымдарында білім алушыларға медициналық көмекті жоспарлау кезең-кезеңімен:

      1) облыстар, республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде;

      2) республика деңгейінде жүзеге асырылады.

      Орта білім беру ұйымдарында білім алушыларға медициналық көмек көрсету үшін қаражат көлемін жоспарлау кезінде білім алушылардың жоспарланған санын тарифке шығару жолымен есептеу жүргізіледі.";

      47-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "47. Балалардың профилактикалық медициналық тексерулері және балалар мен ересектердің нысаналы топтарының скринингтік зерттеулері бойынша қызметтерді жоспарлау амбулаториялық жағдайда көрсетілетін қызметтер бойынша жүзеге асырылады.";

      48-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "48. Балалардың профилактикалық медициналық қарап-тексерулері және балалар мен ересектердің нысаналы топтарының скринингтік зерттеулері бойынша қызметтер көлемін жоспарлау деректері негізінде жүзеге асырылады:";

      49-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "49. Балалардың профилактикалық медициналық қарап-тексерулері және балалар мен ересектердің нысаналы топтарының скринингтік зерттеулері бойынша көрсетілетін қызметтер қаражатының көлемін жоспарлау кезең- кезеңімен жүзеге асырылады:";

      50-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "50. Балалардың профилактикалық медициналық қарап-тексерулері және балалар мен ересектердің нысаналы топтарының скринингтік зерттеулері бойынша көрсетілетін қызметтер қаражатының көлемін жоспарлау кезінде тарифтерге көрсетілетін қызметтер санын жүргізу жолымен есептеу жүргізіледі.";

      мынадай мазмұндағы 50-1, 50-2 тармақтармен толықтырылсын:

      "50-1. МӘМС жүйесінде жүктілік алдындағы дайындық кезінде консультациялық-диагностикалық көмек бойынша қызметтер қаражатының көлемін жоспарлау кезең-кезеңімен жүзеге асырылады:

      1) облыстар, республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде;

      2) республика деңгейінде.

      50-2. МӘМС жүйесінде жүктілік алдындағы дайындық кезінде консультациялық-диагностикалық көмек бойынша қызметтер қаражатының көлемін мынадай деректер негізінде жоспарлау:

      1) алдыңғы фертильді жылдың кезеңінде жүктілік алдындағы дайындыққа жататын жастағы әйелдердің саны;

      2) амбулаториялық жағдайлардағы зерттеулер саны;

      МӘМС жүйесінде жүктілік алдындағы дайындық кезінде консультациялық-диагностикалық көмек бойынша қаражат көлемін жоспарлау кезінде фертильді жастағы әйелдердің жоспарланған санын тарифке шығару жолымен есептеу жүргізіледі.";

      58-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "58. Бағдарламалық диализ құралдарының көлемін жоспарлау кезінде сеанстардың болжамды санына тарифициаторға сәйкес гемодиализ қызметінің құнын жүргізу жолымен есептеу жүргізіледі.";

      99-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) республикалық медициналық ұйымдар ұсынған деректердің негізінде жоспарланатын кезеңге дейінгі жылдың соңындағы антиретровирустық препараттардың болжамды қалдықтарын шегергенде, Кодекстің 7-бабының 96) тармақшасына сәйкес айқындалған дәрілік препараттардың құны бар антиретровирустық препараттармен (шығару нысанын ескере отырып) дәрілік қамтамасыз етудің болжамды көлемдерін жүргізу жолымен облыстар, республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде жүргізіледі.";

      104-тармақ мынадай мазмұндағы 3) тармақшамен толықтырылсын:

      "3) жоспарланатын кезеңге дейінгі жылдың соңындағы туберкулезге қарсы препараттардың болжамды қалдықтарын республикалық медициналық ұйымдар ұсынған деректерінің негізінде."

      105-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) Кодекстің 7-бабының 95) тармақшасына сәйкес айқындалған дәрілік препараттардың құны бар туберкулезге қарсы препараттармен (шығару нысанын ескере отырып) дәрілік қамтамасыз етудің болжамды көлемін жүргізу жолымен, республикалық медициналық ұйымдар ұсынған деректердің негізінде жоспарланатын кезеңге дейінгі жылдың соңындағы туберкулезге қарсы препараттардың болжамды қалдықтарын шегергенде, облыстар, республикалық маңызы бар қалалар, астана деңгейінде;";

      117-тармақ мынадай мазмұндағы 6) тармақшамен толықтырылсын:

      "6) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 5 қазандағы № 874 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында онкологиялық ауруларға қарсы күрес жөніндегі 2023 – 2027 жылдарға арналған кешенді жоспарда көзделген іс-шаралар негізінде қалыптастырылатын онкологиялық аурулары бар пациенттер үшін позитронды-эмиссиялық томография және бір фотонды эмиссиялық компьютерлік томография, протон терапиясын жүргізуге арналған шығыстар.".

      2. Қазақстан Республикасы Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруды жетілдіру және талдау департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуді;

      2) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық 2027 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізілетін 1-тармақтың тоқсан төртінші және тоқсан бесінші абзацтарын және 2026 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізілетін 1-тармақтың он сегізінші абзацын қоспағанда, алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Денсаулық сақтау министрі
А. Альназарова

      КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрлігі

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 20 декабря 2020 года № ҚР ДСМ-290/2020 "Об утверждении правил планирования объемов медицинских услуг в рамках гарантированного объема бесплатной медицинской помощи и (или) в системе обязательного социального медицинского страхования"

Приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2025 года № 127. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 октября 2025 года № 37290

      Примечание ИЗПИ!
      Порядок введения в действие см. п. 4.

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 20 декабря 2020 года № ҚР ДСМ-290/2020 "Об утверждении правил планирования объемов медицинских услуг в рамках гарантированного объема бесплатной медицинской помощи и (или) в системе обязательного социального медицинского страхования" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21844) следующие изменения и дополнения:

      в Правилах планирования объемов медицинских услуг в рамках гарантированного объема бесплатной медицинской помощи и (или) в системе обязательного социального медицинского страхования, утвержденных настоящим приказом:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Основные понятия, используемые в настоящих Правилах:

      1) фонд социального медицинского страхования (далее – фонд) – некоммерческая организация, производящая аккумулирование отчислений и взносов, а также осуществляющая закуп и оплату услуг субъектов здравоохранения, оказывающих медицинскую помощь в объемах и на условиях, которые предусмотрены договором закупа медицинских услуг, и иные функции, определенные законами Республики Казахстан;

      2) целевой взнос фонду социального медицинского страхования (далее - целевой взнос) - безвозмездные и безвозвратные платежи из республиканского бюджета в фонд социального медицинского страхования:

      для оплаты за оказание услуг в рамках гарантированного объема бесплатной медицинской помощи;

      в виде взносов государства на обязательное социальное медицинское страхование за граждан Республики Казахстан, освобожденных от уплаты взносов в фонд социального медицинского страхования, определенных Законом Республики Казахстан "Об обязательном социальном медицинском страховании" (далее – Закон об ОСМС);

      для оплаты услуг субъектов здравоохранения по оказанию медицинской помощи в системе обязательного социального медицинского страхования военнослужащим, сотрудникам специальных государственных и правоохранительных органов, органов гражданской защиты;

      3) уполномоченный орган в области здравоохранения (далее – уполномоченный орган) – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство и межотраслевую координацию в области охраны здоровья граждан Республики Казахстан, медицинской и фармацевтической науки, медицинского и фармацевтического образования, санитарно-эпидемиологического благополучия населения, обращения лекарственных средств и медицинских изделий, качества оказания медицинских услуг (помощи);

      4) статистика здравоохранения – отрасль статистики, включающая в себя статистические данные о здоровье населения, деятельности субъектов здравоохранения и об использовании ресурсов здравоохранения;

      5) агрегатор персональных медицинских данных – оператор персональных данных, осуществляющий сбор, обработку, хранение, защиту и предоставление персональных медицинских данных в соответствии с приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 14 апреля 2021 года № ҚР ДСМ–30 "Об утверждении правил осуществления сбора, обработки, хранения, защиты и предоставления персональных медицинских данных субъектами цифрового здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 22550);

      6) скорая медицинская помощь – система организации медицинской помощи в экстренной и неотложной форме при острых заболеваниях и состояниях, угрожающих жизни, а также для предотвращения существенного вреда здоровью на месте происшествия и (или) в пути следования в медицинскую организацию;

      7) высокотехнологичная медицинская помощь (далее – ВТМП) - часть специализированной медицинской помощи, оказываемой профильными специалистами при заболеваниях, требующих применения инновационных и (или) уникальных методов диагностики и лечения с научно доказанной эффективностью и безопасностью и технологий, разработанных на основе достижений медицинской науки и смежных отраслей науки и техники;

      8) клинико-затратные группы – клинически однородные группы заболеваний, сходные по затратам на их лечение (далее – КЗГ);

      9) активы фонда – отчисления и взносы, пеня, полученная за просрочку уплаты отчислений и (или) взносов, инвестиционный доход за минусом комиссионного вознаграждения на обеспечение деятельности фонда, а также иные поступления в фонд, не запрещенные законодательством Республики Казахстан;

      10) филиал фонда – обособленное подразделение фонда, расположенное вне места его нахождения и осуществляющее все или часть его функций, в том числе функции представительства;

      11) медико-социальная помощь – это медицинская и социально-психологическая помощь, оказываемая лицам с социально значимыми заболеваниями;

      12) медицинская реабилитация – комплекс медицинских услуг, направленных на сохранение, частичное или полное восстановление нарушенных и (или) утраченных функций организма пациента;

      13) первичная медико-санитарная помощь – место первого доступа к медицинской помощи, ориентированной на нужды населения, включающей профилактику, диагностику, лечение заболеваний и состояний, оказываемых на уровне человека, семьи и общества, в том числе:

      диагностику, лечение и управление наиболее распространенными заболеваниями;

      профилактические осмотры целевых групп населения (детей, взрослых);

      раннее выявление и мониторинг поведенческих факторов риска заболеваний, и обучение навыкам снижения выявленных факторов риска;

      иммунизацию;

      формирование и пропаганду здорового образа жизни;

      мероприятия по охране репродуктивного здоровья;

      наблюдение за беременными и за родильницами в послеродовом периоде;

      санитарно-противоэпидемические и санитарно-профилактические мероприятия в очагах инфекционных заболеваний;

      14) обязательное социальное медицинское страхование (далее – ОСМС) – комплекс правовых, экономических и организационных мер по оказанию медицинской помощи потребителям медицинских услуг за счет активов фонда социального медицинского страхования;

      15) паллиативная медицинская помощь – комплекс медицинских услуг, направленных на облегчение боли и тяжелых проявлений заболевания (состояния) неизлечимо больного пациента при отсутствии показаний к проведению радикального лечения;

      16) комплексный тариф на одного больного центра психического здоровья – стоимость комплекса медико-социальных услуг больным центров психического здоровья, в рамках гарантированного объема бесплатной медицинской помощи в расчете на одного больного, зарегистрированного в подсистемах "Регистр психических больных" и "Регистр наркологических больных" информационной системы "Электронный регистр диспансерных больных";

      17) скрининговые исследования – комплекс медицинского обследования населения, не имеющего клинических симптомов и жалоб, с целью выявления и предупреждения развития различных заболеваний на ранней стадии, а также факторов риска их возникновения;

      18) статистическая информация – агрегированные данные, полученные в процессе обработки первичных статистических данных и (или) административных данных;

      19) специализированная медицинская помощь в стационарных условиях – медицинская помощь, оказываемая профильными специалистами и предусматривающая круглосуточное медицинское наблюдение, лечение, уход, а также предоставление койко-места с питанием, в том числе при случаях терапии и хирургии "одного дня", предусматривающих круглосуточное наблюдение в течение первых суток после начала лечения на вторичном и третичном уровнях оказания медицинской помощи;

      20) специализированная медицинская помощь в стационарозамещающих условиях – форма предоставления доврачебной, специализированной медицинской помощи, в том числе с применением высокотехнологичных медицинских услуг, не требующих круглосуточного медицинского наблюдения и лечения и предусматривающих медицинское наблюдение и лечение в дневное время с предоставлением койко-места;

      21) стоматологическая помощь – комплекс медицинских услуг, оказываемый пациентам со стоматологическими заболеваниями, включающий диагностику, лечение, профилактику и медицинскую реабилитацию;

      22) тариф – стоимость единицы медицинской услуги или комплекса медицинских услуг, рассчитанная с учетом поправочных коэффициентов, при оказании медицинской помощи в рамках гарантированного объема бесплатной медицинской помощи и (или) в системе ОСМС;

      23) тарификатор – перечень тарифов на медицинские услуги специализированной медицинской помощи в рамках гарантированного объема бесплатной медицинской помощи и (или) в системе ОСМС;

      24) гарантированный объем бесплатной медицинской помощи (далее – ГОБМП) – объем медицинской помощи, предоставляемый за счет бюджетных средств.";

      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "4. Процесс планирования объемов медицинских услуг включает следующие этапы:

      Местные органы государственного управления здравоохранением не позднее 1 февраля соответствующего года:

      1) формируют прогнозный объем медицинских услуг по видам, формам медицинской помощи, условиям ее оказания, видам медицинской деятельности в рамках ГОБМП и в системе ОСМС на планируемый трехлетний период с учетом потребности населения, инфраструктуры и кадрового обеспечения;

      2) вносят в филиал фонда прогнозную потребность объемов медицинских услуг по видам, формам медицинской помощи, условиям ее оказания, видам медицинской деятельности в рамках ГОБМП и в системе ОСМС.

      Филиалы фонда в срок до 20 февраля года, предшествующего планируемому трехлетнему периоду, обеспечивают:

      1) рассмотрение и согласование с местными органами государственного управления здравоохранением прогнозного объема медицинских услуг по видам, формам медицинской помощи, условиям ее оказания, видам медицинской деятельности в рамках ГОБМП и в системе ОСМС на планируемый трехлетний период;

      2) формирование и предоставление в фонд заявки прогнозной потребности объемов медицинских услуг по видам, формам медицинской помощи, условиям ее оказания, видам медицинской деятельности в рамках ГОБМП и в системе ОСМС с соответствующим прогнозом объемов средств в рамках ГОБМП и прогнозного объема затрат в системе ОСМС на предстоящий трехлетний период.

      Фонд, в срок до 15 марта соответствующего года, обеспечивает:

      1) рассмотрение и анализ полученных от филиалов фонда заявок прогнозной потребности объемов медицинских услуг по видам, формам медицинской помощи, условиям ее оказания, видам медицинской деятельности в рамках ГОБМП и в системе ОСМС на предмет обоснованности, соответствие приоритетам развития здравоохранения, целевым индикаторам, показателям результата отраженных в документах Системы государственного планирования и предложений уполномоченного органа;

      2) направление в уполномоченный орган расчета финансовой потребности на предстоящий трехлетний период для достижения целей и целевых индикаторов проекта бюджетной программы, направленной на предоставление целевого взноса.

      Уполномоченный орган в срок до 7 июня текущего финансового года доводит лимиты средств, направленных на предоставление целевого взноса, и предложения Республиканской бюджетной комиссии к расчету финансовой потребности на предстоящий трехлетний период для достижения целей и целевых индикаторов проекта бюджетной программы, направленной на предоставление целевого взноса.

      Фонд в течение 7 рабочих дней со дня доведения лимитов обеспечивает:

      1) доработку прогнозной потребности объемов медицинских услуг по видам, формам медицинской помощи, условиям ее оказания, видам медицинской деятельности в рамках ГОБМП;

      2) внесение в уполномоченный орган расчета финансовой потребности на предстоящий трехлетний период для достижения целей и целевых индикаторов проекта бюджетной программы, направленной на предоставление целевого взноса, в пределах доведенного лимита средств;

      3) в случае несоответствия представленной финансовой потребности доведенным уполномоченным органом лимитам средств, направленным на предоставление целевого взноса, приоритетам развития здравоохранения, целевым индикаторам, показателям результата отраженных в документах Системы государственного планирования и предложениям уполномоченного органа, дорабатывает и представляет в течение семи рабочих дней со дня их доведения в уполномоченный орган.

      Уполномоченный орган в срок до 5 сентября текущего финансового года направляет в Фонд лимиты средств на предстоящий трехлетний период в разрезе направлений расходов, по видам медицинских услуг и видам медицинской деятельности с приложением заключения Республиканской бюджетной комиссии по проектам бюджетных программ.

      Фонд в целях формирования проекта плана закупа на предстоящий период, в срок до 10 сентября текущего финансового года доводит до филиалов фонда лимиты средств на медицинскую помощь в рамках ГОБМП и в системе ОСМС.

      Филиалы фонда в срок до 20 сентября текущего финансового года направляют в фонд:

      доработанную и согласованную с управлениями здравоохранения прогнозную потребность населения в медицинской помощи в рамках ГОБМП и в системе ОСМС с соответствующим прогнозом объемов средств в рамках ГОБМП и в системе ОСМС на предстоящий период;

      утвержденную управлениями здравоохранения по согласованию с филиалами фонда коечную мощность по региону на предстоящий период в соответствии с прогнозной потребностью населения в медицинской помощи в рамках ГОБМП и в системе ОСМС.

      Фонд в срок до 15 октября соответствующего года формирует и вносит в уполномоченный орган проект плана закупа на предстоящий финансовый год.

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Информацией для планирования объемов медицинских услуг в рамках ГОБМП и в системе ОСМС являются перечни услуг в рамках ГОБМП и в системе ОСМС, данные статистической информации и статистики здравоохранения, информационных систем, финансовых отчетов субъектов здравоохранения, клиническая информация и сведения, данные, сформированные на основании пункта 2 статьи 26 Закона Республики Казахстан "О государственной статистике" и статьей 74 Бюджетного кодекса Республики Казахстан.";

      пункты 18 и 19 изложить в следующей редакции:

      "18. Фонд вносит изменения в план закупа с учетом результатов мониторинга исполнения договорных обязательств по качеству, объему и обоснованности в случаях:

      1) распределения резерва фонда на непредвиденные расходы;

      2) распределения временно свободных активов ОСМС, включая инвестиционный доход;

      3) распределения высвободившихся средств, изменения объемов медицинской помощи по результатам сверки исполнения объемов медицинских услуг и финансовых обязательств, а также мониторинга исполнения договорных обязательств по качеству и объему;

      4) изменения объемов средств в связи с изменением тарифов, численности населения, количества больных и других данных, являющихся основанием для размещения услуг;

      5) выделения уполномоченным органом дополнительного объема средств, ранее не предусмотренных планом финансирования медицинской помощи;

      6) распределения (перераспределения) объемов услуг по итогам 9 месяцев и по итогам года и/или нераспределенных средств;

      7) изменения объема и перечня услуг, в том числе при внесении изменений в наименования, удалении или включении видов и подвидов медицинской помощи;

      8) образования вновь вводимых объектов здравоохранения;

      9) внесение изменений в связи с уменьшением плановых значений объемов и высвобождением финансовых средств плана финансирования;

      10) наличие неиспользованных (недоиспользованных) в течение финансового года сумм трансфертов, выделенных из республиканского бюджета для использования (полного использования) в следующем финансовом году.".

      19. Внесение изменений в план закупа в случаях, предусмотренных подпунктами 1), 2), 4), 5), 8), 9), 10) пункта 18 настоящих Правил осуществляется по согласованию с уполномоченным органом.";

      абзац первый пункта 20 изложить в следующей редакции:

      "20. Фонд вносит изменения в план закупа в случаях, предусмотренных подпунктами 3), 6), 7) пункта 18 настоящих Правил, по истечении десяти рабочих дней со дня направления проекта изменений в план закупа на согласование в уполномоченный орган и при отсутствии поступивших замечаний в установленный срок.";

      пункт 21 дополнить подпунктом 4) следующего содержания:

      "4) штатная численность водителей станций скорой медицинской помощи.";

      пункты 24 и 25 изложить в следующей редакции:

      "24. При планировании объемов средств скорой медицинской помощи производится расчет путем произведения численности прикрепленного населения на ПН, а также суммирования расходов на выплату доплаты водителям станций скорой медицинской помощи за особые условия труда в размере 200 % от базового должностного оклада.

      25. Планирование объема услуг ПМСП осуществляется на основании следующих данных:

      1) среднегодовая численность населения по республике и в разрезе областей, городов республиканского значения, столицы;

      2) количество населения по половозрастным группам в разрезе областных центров и (или) остальных населенных пунктов;

      3) количество пациентов с фенилкетонурией за период предыдущих трех лет.

      4) комплексный подушевой норматив (далее – КПН);

      5) стимулирующий компонент (далее – СК);

      6) подушевой норматив скорой медицинской помощи четвертой категории срочности вызовов прикрепленному населению (далее – ПН4);

      7) объемы потребления лечебных низкобелковых продуктов и продуктов с низким содержанием фенилаланина;

      8) разукрупнение субъектов ПМСП для обеспечения доступности населению медицинской помощи;

      9) штатная численность водителей отделений скорой медицинской помощи (мобильных бригад) при организациях здравоохранения, оказывающих первичную медико-санитарную помощь;

      10) количество вновь введенных объектов в рамках пилотного Национального проекта "Модернизация сельского здравоохранения".";

      дополнить пунктом 26-1 следующего содержания:

      "26-1. Планируемый объем средств КПН в рамках ГОБМП и (или) в системе ОСМС определяется в соответствии с Правилами и методикой формирования тарифов на медицинские услуги, оказываемые в рамках гарантированного объема бесплатной медицинской помощи и (или) в системе обязательного социального медицинского страхования, утвержденными приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 21 декабря 2020 года № ҚР ДСМ-309/2020 года (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 21858).";

      пункт 29 изложить в следующей редакции:

      "29. Планирование объемов средств на СК осуществляется на уровне областей, городов республиканского значения, столицы с учетом численности прикрепленного населения в областях, городах республиканского значения, столицы в пределах выделенных средств.";

      пункты 31 и 32 изложить в следующей редакции:

      "31. При планировании объема средств на ПМСП производится расчет путем произведения численности прикрепленного населения на КПН, ПН4 и СК, а также суммирования расходов на обеспечение лечебными низкобелковыми продуктами и продуктами с низким содержанием фенилаланина, разукрупнение субъектов ПМСП для обеспечения доступности населению медицинской помощи, выплату доплат водителям отделений скорой медицинской помощи (мобильных бригад) при организациях здравоохранения, оказывающих первичную медико-санитарную помощь, за особые условия труда в размере 200 % от базового должностного оклада и возмещение затрат вновь введенных объектов в рамках пилотного Национального проекта "Модернизация сельского здравоохранения", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 ноября 2022 года № 962.

      32. Планирование специализированной медицинской помощи в амбулаторных условиях осуществляется по следующим направлениям:

      1) динамическое наблюдение по перечню хронических заболеваний, подлежащих динамическому наблюдению в организациях ПМСП (далее – динамическое наблюдение на уровне ПМСП);

      2) динамическое наблюдение по перечню социально значимых заболеваний, подлежащих динамическому наблюдению профильными специалистами в виде консультативно-диагностической помощи (далее – КДП) (далее – динамическое наблюдение социально-значимых заболеваний);

      3) динамическое наблюдение по перечню хронических заболеваний, подлежащих наблюдению профильными специалистами (далее – динамическое наблюдение профильными специалистами);

      4) в рамках приема пациента по поводу острого или обострения хронического заболевания;

      5) в травматологических пунктах;

      6) передвижных медицинских комплексов (далее – ПМК) и медицинских поездов (далее – МП);

      7) оказание плановой стоматологической помощи детям и беременным женщинам (за исключением ортодонтической помощи) и экстренной стоматологической помощи отдельным категориям;

      8) услуги ортодонтической помощи детскому населению из малообеспеченных семей;

      9) наблюдение беременных женщин (антенатальное наблюдение) с учетом услуг пренатального и медико-генетического скрининга;

      10) медицинская помощь обучающимся в организациях среднего образования;

      11) по дерматовенерологической помощи;

      12) по услугам молодежных центров здоровья;

      13) для республиканских организаций;

      14) по услугам пенсионерам и членам семьи военнослужащих, сотрудников правоохранительных и специализированных государственных органов;

      15) по отдельным видам диагностических исследований (компьютерная томография, магнитно-резонансная томография) для пациентов с подозрением на онкологические заболевания;

      16) профилактические медицинские осмотры детей;

      17) скрининговые исследования целевых групп детского и взрослого населения;

      18) консультативно-диагностические услуги при прегравидарной подготовке.";

      в пункте 34:

      абзац тринадцатый изложить в следующей редакции:

      "Планирование объема услуг динамического наблюдения социально-значимых заболеваний осуществляется поэтапно:";

      абзац семнадцатый изложить в следующей редакции:

      "При планировании объема средств на услуги динамического наблюдения социально-значимых заболеваний производится расчет:";

      часть девятую пункта 39 изложить в следующей редакции:

      "Планирование объема услуг ортодонтической помощи определяется в соответствии с изменениями заболеваемости, соответствующими патологиями, численности детского населения, получающих адресную социальную помощь согласно статистическим данным Министерства труда и социальной защиты Республики Казахстан.";

      пункты 40 и 41 изложить в следующей редакции:

      "40. Планирование объема услуг по наблюдению беременных женщин (антенатальное наблюдение) с учетом услуг пренатального и медико-генетического скрининга осуществляется в соответствии с изменениями численности беременных женщин.

      Планирование объема услуг по антенатальному наблюдению беременных женщин осуществляется на основании следующих данных:

      1) количество беременных женщин, получивших услуги по антенатальному наблюдению с учетом возраста за период предыдущего года;

      2) контингент беременных женщин по республике, областям и городам республиканского значения, столицы за период предыдущего года;

      3) средняя численность населения по республике за период трех предыдущих лет.

      Планирование объема средств на услуги по антенатальному наблюдению беременных женщин осуществляется поэтапно:

      1) на уровне областей, городов республиканского значения и столицы;

      2) на уровне республики.

      При планировании объема средств по антенатальному наблюдению беременных женщин производится расчет путем произведения планируемого количества лиц, подлежащих наблюдению на расчетную среднюю стоимость услуг.

      41. Планирование объема медицинской помощи обучающимся в организациях среднего образования осуществляется в соответствии с изменениями численности учащихся по данным местных органов государственного управления.

      Планирование объема медицинской помощи обучающимся в организациях среднего образования осуществляется на основании следующих данных:

      1) количество услуг, оказанных в рамках медицинской помощи обучающимся в организациях среднего образования с учетом возраста и пола за период предыдущего года;

      2) средняя численность обучающихся в организациях среднего образования по республике за период предыдущих трех лет.

      Планирование объема средств на медицинскую помощь обучающимся в организациях среднего образования осуществляется поэтапно:

      1) на уровне областей, городов республиканского значения и столицы;

      2) на уровне республики.

      При планировании объема средств для оказание медицинской помощи обучающимся в организациях среднего образования производится расчет путем произведения планируемой численности обучающихся на тариф.";

      пункт 47 изложить в следующей редакции:

      "47. Планирование услуг по профилактическим медицинским осмотрам детей и скрининговых исследований целевых групп детского и взрослого населения осуществляется по услугам, оказываемым в амбулаторных условиях.";

      абзац первый пункта 48 изложить в следующей редакции:

      "48. Планирование объемов услуг по профилактическим медицинским осмотрам детей и скрининговых исследований целевых групп детского и взрослого населения осуществляется на основании данных;";

      абзац первый пункта 49 изложить в следующей редакции:

      "49. Планирование объема средств услуг по профилактическим медицинским осмотрам детей и скрининговых исследований целевых групп детского и взрослого населения осуществляется поэтапно;";

      пункт 50 изложить в следующей редакции:

      "50. При планировании объема средств услуг по профилактическим медицинским осмотрам детей и скрининговых исследований целевых групп детского и взрослого населения производится расчет путем произведения количества услуг на тарифы.";

      дополнить пунктами 50-1 и 50-2 следующего содержания:

      "50-1. Планирование объема средств услуг по консультативно-диагностической помощи при прегравидарной подготовке в системе ОСМС осуществляется поэтапно:

      1) на уровне областей, городов республиканского значения и столицы;

      2) на уровне республики.

      50-2. Планирование объема услуг по консультативно-диагностической помощи при прегравидарной подготовке в системе ОСМС на основании следующих данных:

      1) количество женщин фертильного возраста, подлежащим прегравидарной подготовке за период предыдущего года;

      2) количество исследований в амбулаторных условиях;

      При планировании объема средств по консультативно-диагностической помощи при прегравидарной подготовке в системе ОСМС производится расчет путем произведения планируемой численности женщин фертильного возраста на тариф.";

      пункт 58 изложить в следующей редакции:

      "58. При планировании объема средств программного диализа производится расчет путем произведения стоимости услуги гемодиализа согласно тарификатору на прогнозное количество сеансов.";

      подпункт 1) пункта 99 изложить в следующей редакции:

      "1) на уровне областей, городов республиканского значения и столицы путем произведения прогнозных объемов лекарственного обеспечения антиретровирусными препаратами (с учетом формы выпуска) со стоимостью лекарственных препаратов, определенной согласно подпункта 96) статьи 7 Кодекса, за вычетом прогнозных остатков антиретровирусных препаратов на конец года, предшествующему планируемому периоду, на основе данных представленных республиканскими медицинскими организациями;";

      пункт 104 дополнить подпунктом 3) следующего содержания:

      "3) прогнозных остатков противотуберкулезных препаратов на конец года, предшествующему планируемому периоду, на основе данных представленных республиканскими медицинскими организациями.";

      подпункт 1) пункта 105 изложить в следующей редакции:

      "1) на уровне областей, городов республиканского значения, столицы путем произведения прогнозных объемов лекарственного обеспечения противотуберкулезными препаратами (с учетом формы выпуска) со стоимостью лекарственных препаратов, определенной согласно подпункту 95) статьи 7 Кодекса, за вычетом прогнозных остатков противотуберкулезных препаратов на конец года, предшествующему планируемому периоду, на основе данных представленных республиканскими медицинскими организациями;";

      пункт 117 дополнить подпунктом 6) следующего содержания:

      "6) расходов на проведение позитронно-эмиссионной томографии и однофотонной эмиссионной компьютерной томографии, протонной терапии для пациентов с онкологическими заболеваниями, формируемых на основании мероприятий, предусмотренных Комплексным планом по борьбе с онкологическими заболеваниями в Республике Казахстан на 2023 – 2027 годы, утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 октября 2023 года № 874.".

      2. Департаменту совершенствования и анализа обязательного социального медицинского страхования Министерства здравоохранения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства здравоохранения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан предоставление в Юридический департамент Министерства здравоохранения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра здравоохранения Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования за исключением абзацев девяносто четвертого и девяносто пятого пункта 1 настоящего приказа, которые вводятся в действие с 1 января 2027 года, и абзаца восемнадцатого пункта 1 настоящего приказа, который вводится в действие с 1 января 2026 года.

      Министр здравоохранения
Республики Казахстан
А. Альназарова

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан