"Иесіз қалдықтарды басқару қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің 2021 жылғы 14 қыркүйектегі № 373 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Экология және табиғи ресурстар министрінің м.а. 2025 жылғы 22 мамырдағы № 135 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2025 жылғы 27 мамырда № 36154 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Иесіз қауіпті қалдықтарды басқару қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің 2021 жылғы 14 қыркүйектегі № 373 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 24430 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Иесіз қалдықтарды басқару қағидалары осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Экология және табиғи ресурстар министрлігінің Қалдықтарды басқару департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оның Қазақстан Республикасы Экология және табиғи ресурстар министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Экология және табиғи ресурстар министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Экология және табиғи ресурстар вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Экология және табиғи
ресурстар Министрінің м.а.
Ж. Алиев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Экология және табиғи
ресурстар Министрінің м.а.
2025 жылғы 22 мамырдағы
№ 135 бұйрығына
қосымша/
  бұйрығымен бекітілген/
бірлескен қаулысы мен
шешіміне қосымша/
бірлескен қаулысы мен
шешімімен бекітілген

Иесіз қалдықтарды басқару қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Иесіз қалдықтарды басқару қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Экология кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 340-бабының 5 және 6-тармақтарына сәйкес әзірленді және:

      сот шешімімен коммуналдық меншікке түсті деп танылған иесіз қауіпті емес қалдықтарды;

      сот шешімімен мемлекеттік меншікке (республикалық немесе коммуналдық) түсті деп танылған иесіз қауіпті қалдықтарды басқару тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) аумақтық орган – қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органның аумақтық органы;

      2) аумақтық бөлімше – халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы мемлекеттік орган ведомствосының аумақтық бөлімшесі;

      3) әлеуетті өнім беруші – "Мемлекеттiк сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген жағдайларда мемлекеттiк сатып алу туралы шарт жасасуға үмiткер кәсiпкерлiк қызметтi жүзеге асыратын жеке тұлға, заңды тұлға (егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше белгiленбесе, мемлекеттiк мекемелердi қоспағанда), заңды тұлғалардың уақытша бiрлестiгi (консорциум), сондай-ақ кәсiпкерлiк қызмет субъектiсi болып табылмайтын жеке тұлға;

      4) қауіпті емес қалдықтар – сот шешімімен коммуналдық меншікке түсті деп танылған иесіз қауіпті емес қалдықтар;

      5) қауіпті қалдықтар – сот шешімімен мемлекеттік меншікке (республикалық немесе коммуналдық) келіп түсті деп танылған қауіпті қалдықтар;

      6) қауіпті қалдықтарды зерттеу – сот шешімімен мемлекеттік меншікке түсті деп танылған қауіпті қалдықтарды басқару жөніндегі іс-шара: қауіпті қалдықтарды зертханалық зерттеу, қауіпті қалдықтардың қасиеттерін зерделеу, қауіпті қалдықтардың қоршаған ортаға әсерін айқындау, қауіпті қалдықтардың санын (көлемін) айқындау, Кодекстің 343-бабына сәйкес қауіпті қалдықтардың паспортын жасау;

      7) қауіпті қалдықтар туралы есеп – қауіпті қалдықтарды зертханалық зерттеу хаттамаларын қоса бере отырып, қауіпті қалдықтардың қауіпті қасиеттері туралы, қауіпті қалдықтардың қоршаған ортаға әсері туралы, қауіпті қалдықтардың сандық сипаттамалары туралы ақпаратты (мәліметтерді) қамтитын қауіпті қалдықтарды зерттеу нәтижелері бойынша уәкілетті заңды тұлғалар қалыптастырған жазбаша құжат;

      8) қауіпті қалдықтарды кәдеге жарату және (немесе) жою:

      қалдықтарды көмуге немесе жоюға дайындау жөніндегі (оның ішінде оларды сұрыптау, өңдеу, залалсыздандыру жөніндегі) қосалқы операцияларды қоса алғанда, қалдықтарды көму немесе жою жөніндегі кез келген, қалпына келтіру болып табылмайтын операция;

      қалдықтарды қайта пайдалануды, оның ішінде қалдықтарды тікелей мақсаты бойынша қайта пайдалануды (қайта өңдеу), оларды тиісті дайындықтан кейін өндірістік циклге қайтаруды қоса алғанда, тауарларды (өнімдерді) өндіру, жұмыстарды орындау, қызметтер көрсету үшін қалдықтарды пайдалану деп түсінілетін қауіпті қалдықтарды кәдеге жарату жөніндегі рәсімдерді жүзеге асыруды көздейтін сот шешімімен мемлекеттік меншікке түсті деп танылған қауіпті қалдықтарды басқару жөніндегі іс-шаралар;

      9) қауіпті қалдықтардың орналасқан жері – сот шешімімен иесіз және мемлекеттік (республикалық немесе коммуналдық) меншікке түсті деп танылған қауіпті қалдықтарды сақтау немесе өтеусіз сақтау жүзеге асырылатын аумақ, алаң, ғимарат немесе құрылысжай;

      10) мемлекеттік сатып алу туралы шарт – Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2024 жылғы 9 қазандағы № 687 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 35328 болып тіркелген) бекітілген мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында (бұдан әрі – Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидалары) көзделген жағдайларды қоспағанда, тапсырыс беруші мен өнім беруші арасында веб-портал арқылы жасалған, электрондық цифрлық қолтаңбалар арқылы куәландырылған азаматтық-құқықтық шарт;

      11) негізгі шарт – сот шешімімен иесіз және республикалық меншікке түсті деп танылған қауіпті қалдықтарды басқару жөніндегі іс-шараларды ұйымның жүзеге асыруы шеңберінде уәкілетті орган мен ұйым арасында Заңның талаптарына сәйкес жасалған мемлекеттік сатып алу туралы шарт;

      12) облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергілікті атқарушы органының қауіпті қалдықтарды басқаруы – сот шешімімен иесіз деп және коммуналдық меншікке түсті деп танылған облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергілікті атқарушы органы жүзеге асыратын қауіпті қалдықтарды басқару жөніндегі іс-шаралар.

      13) тарихи анықтама – қауіпті қалдықтарды басқару шеңберінде қалыптастырылатын, қауіпті қалдықтардың орналасқан жері, оларды мемлекеттік меншікке бергенге дейінгі қауіпті қалдықтардың пайда болу тарихы туралы мәліметтерді және өзге де ілеспе ақпаратты қамтитын құжат;

      14) ұйым – сот шешімімен республикалық меншікке түсті деп танылған қауіпті қалдықтарды басқару жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыратын қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органның ведомстволық бағынысты ұйымы;

      15) уәкілетті орган – қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган;

      16) ұйымның қауіпті қалдықтарды басқаруы – сот шешімімен иесіз және республикалық меншікке түсті деп танылған қауіпті қалдықтарды басқару жөніндегі ұйым жүзеге асыратын іс-шаралар;

      Өзге ұғымдар мен қысқартулар осы Қағидаларда Қазақстан Республикасының экологиялық заңнамасында айқындалған мағынада пайдаланылады.

2-тарау. Қауіпті қалдықтарды басқару тәртібі

      3. Иесіз қауіпті емес қалдықтарды есепке алу, сақтау, бағалау, одан әрі пайдалану "Жекелеген негіздер бойынша мемлекет меншiгiне айналдырылған (түскен) мүлiктi есепке алудың, сақтаудың, бағалаудың және одан әрi пайдаланудың кейбiр мәселелерi" туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 26 шілдедегі № 833 қаулысымен бекітілген Жекелеген негіздер бойынша мемлекет меншігіне айналдырылған (түскен) мүлікті есепке алу, сақтау, бағалау және одан әрі пайдалану қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.

      4. Қауіпті емес қалдықтарды кәдеге жаратқаннан және (немесе) жойғаннан кейін қауіпті емес қалдықтар объектілері орналастырылған аумақтарды рекультивациялауды Қазақстан Республикасының Жер кодексіне сәйкес жер учаскелерінің меншік иелері мен жер пайдаланушылар жүргізеді.

3-тарау. Қауіпті қалдықтарды басқару тәртібі

      5. Кодекстің 340-бабының 3-тармағына сәйкес аумақтық орган немесе облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергілікті атқарушы органы (бұдан әрі – ЖАО) өз аумағындағы иесіз қалдықтарды анықтайды.

      6. Иесіз қалдықтар анықталғаннан кейін ЖАО немесе аумақтық орган 7 (жеті) күнтізбелік күн ішінде уәкілетті органды хабардар етеді.

      7. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 25 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-331/2020 бұйрығымен бекітілген "Өндіріс және тұтыну қалдықтарын жинауға, пайдалануға, қолдануға, залалсыздандыруға, тасымалдауға, сақтауға және көмуге қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидаларының 8-тармағына сәйкес ЖАО немесе аумақтық орган иесіз қалдықтар анықталғаннан кейін күнтізбелік 30 күн ішінде қалдықтардың көлемі мен қауіптілік сыныбын көрсете отырып, қауіпті қалдықтарды иесіз деп тану және оларды республикалық және коммуналдық меншікке беру туралы талаппен сотқа жүгінеді (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21934 болып тіркелген).

      8. Аумақтық органдар және (немесе) ЖАО осындай қауіпті қалдықтарды иесіз деп тану және мемлекеттік (республикалық немесе коммуналдық) меншікке беру туралы соттың отырыстарына қатысады.

      9. Мұндай қауіпті қалдықтарды иесіз деп тану және мемлекеттік (республикалық немесе коммуналдық) меншікке беру туралы мәселені сотта қарау кезінде ЖАО немесе аумақтық орган қауіпті қалдықтарды 1, 2, 3-қауіптілік сыныбына республикалық меншікке беру, қауіпті қалдықтарды 4-қауіптілік сыныбына коммуналдық меншікке беру туралы сот алдында өтініш жасайды, республикалық меншікке беру жөніндегі түпкілікті шешім немесе істің нақты мән-жайларын ескере отырып, сот коммуналдық меншікті қабылдайды.

      10. Қауіпті қалдықтарды иесіз деп тану және мемлекеттік (республикалық немесе коммуналдық) меншікке беру туралы сот шешімі күшіне енген күннен бастап 15 (он бес) күнтізбелік күн ішінде ЖАО құрамына уәкілетті органның немесе оның аумақтық органының, ЖАО және аумақтық бөлімшенің өкілдері кіретін комиссия құрылады.

      ЖАО шешімі жарияланған күннен бастап 7 (жеті) күнтізбелік күннен кешіктірмей комиссия мүшелері ЖАО шешіміне сәйкес комиссия құрамына енгізілгені туралы хабардар етіледі. Комиссия мүшелері комиссия құрамына енгізу туралы хабарлама жасалған күннен бастап 7 (жеті) күнтізбелік күннен кешіктірмей жұмысқа кіріседі.

      Комиссияның жұмысы басталған күннен бастап 15 (он бес) күнтізбелік күн ішінде комиссия қауіпті қалдықтар анықталған жерге баруды жүзеге асырады және сот шешімімен иесіз деп танылған және осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мемлекеттік (республикалық немесе коммуналдық) меншікке түскен иесіз қауіпті қалдықтарды қабылдау актісін жасайды.

      Комиссия республикалық немесе коммуналдық меншікке жауапты сақтауға қабылданған қауіпті қалдықтарды беруді сот шешімімен иесіз деп танылған және осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мемлекеттік (республикалық немесе коммуналдық) меншікке келіп түскен қауіпті қалдықтарды жауапты сақтауға беру туралы акт жасау арқылы жүзеге асырады.

      11. Қауіпті қалдықтарды өтеусіз сақтауды кәдеге жарату және (немесе) жою күніне дейін оларды республикалық немесе коммуналдық меншікке қабылдаған күннен бастап ЖАО қамтамасыз етеді.

      ЖАО-ның уәкілетті өкілдері жыл сайын, 1 қыркүйектен кешіктірілмейтін мерзімде қауіпті қалдықтардың орналасқан жерлеріне шығуды жүзеге асырады, қауіпті қалдықтарды видеожазбамен көзбен шолып қарауды жүргізеді, оның қорытындысы бойынша сот шешімімен иесіз деп танылған және коммуналдық меншікке түскен қауіпті қалдықтарды қарау актісін осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жасайды.

      12. Ұйымның қауіпті қалдықтарды басқаруы мынадай:

      1) тарихи анықтаманы қалыптастыру;

      2) қауіпті қалдықтарды зерттеу;

      3) қауіпті қалдықтарды кәдеге жарату және (немесе) жою;

      4) қауіпті қалдықтарды басқару жөніндегі есепті қалыптастыру және уәкілетті органға ұсыну шараларын қамтиды.

      13. Ұйымның қауіпті қалдықтарды басқаруы Қағидалардың 12-тармағында көрсетілген іс-шаралар шеңберінде республикалық бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылады. Уәкілетті орган мен ұйымның өзара қарым-қатынасы тиісті қаржы жылының 31 наурызынан кешіктірілмей жасалатын негізгі шартпен регламенттеледі.

      14. Ұйым қауіпті қалдықтарды басқаруды негізгі шартқа техникалық ерекшелікке сәйкес жүзеге асырады.

      15. Ұйым негізгі шарт шеңберінде уәкілетті органға:

      тарихи анықтаманы дайындау;

      қауіпті қалдықтарды тексеру, қауіпті қалдықтарды кәдеге жарату және (немесе) жою жөніндегі үшінші тұлғалардан көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу;

      Өнім берушінің көрсетілетін қызметтер процесін әкімшілендіру және нәтижелерін қарау жөніндегі қызметтерді көрсетеді.

      16. Егер негізгі шарт тарихи анықтама дайындауды көздесе, ұйым негізгі шарт жасалған күннен бастап 30 күнтізбелік күн ішінде мынадай әрекеттерді:

      1) Ұйымның корпоративтік интернет-ресурсында қауіпті қалдықтар туралы ақпарат жинау туралы хабарландыруды орналастыру;

      2) ресми жалпыға қолжетімді көздерден қауіпті қалдықтар туралы ақпаратты, оның ішінде мемлекеттік органдардың, заңды тұлғалардың интернет-ресурстарында, Қазақстан Республикасы Жоғарғы Соты интернет-ресурсының "Сот кабинеті" сервисінде, мерзімді баспа немесе электрондық басылымдарда және өзге де бұқаралық ақпарат құралдарында орналастырылған мәліметтер мен құжаттарды жинау және талдау;

      3) қауіпті қалдықтар, олардың шығу тегі, орын ауыстыруы және тарихи анықтаманы қалыптастыру үшін маңызы бар өзге де мән-жайлар туралы қажетті ақпараттың әлеуетті иелері болып табылатын мемлекеттік органдар мен заңды тұлғалардың атына жазбаша сұрау салулар жіберуді жүзеге асырады.

      Тиісті жазбаша сұрау салуды әлеуетті ақпарат иелері келіп түскен күннен бастап 15 күнтізбелік күннен кешіктірілмейтін мерзімде қарайды. Көрсетілген қарау мерзімі жазбаша сұрау салу келіп түскен күннен бастап 30 (отыз) күнтізбелік күнді құрауы мүмкін, егер:

      сұрау салуды алған күннен бастап 10 (он) күнтізбелік күннен кешіктірмей ұйымның жазбаша сұрау салуды қарауға қосымша уақыт қажет екендігі туралы жазбаша хабарламаса;

      қауіпті қалдықтар бойынша белгілі бір ақпараттың болуы және (немесе) ақпаратқа және (немесе) құжаттарға қосымша зерделеу немесе тексеру жүргізу қажет болса.

      Ақпараттың әлеуетті иелері (жергілікті атқарушы органдар, қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органның аумақтық бөлімшелері, мұрағат саласындағы мемлекеттік органдар) ұйымға растайтын құжаттардың қосымшаларымен (бар болса) жауаптарды уақтылы жібереді.

      Осы тармақтың бірінші бөлігіне сәйкес алынған ақпаратты алғаннан кейін ұйым алынған ақпаратты талдауды және өңдеуді, тарихи анықтаманы қалыптастыруды жүзеге асырады.

      Ұйым, тарихи анықтаманы мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өнім беруші көрсеткен қызметтер процесін әкімшілендіру жөніндегі есеппен бірге негізгі шартқа техникалық ерекшелікте көрсетілген мерзімдерден кешіктірмей мемлекеттік сатып алу веб-порталында орналастыруға тиіс.

      17. Бұл жағдайда негізгі шарт қауіпті қалдықтарды зерттеп-қарауды және (немесе) қауіпті қалдықтарды тәуелсіз бағалауды және (немесе) қауіпті қалдықтарды кәдеге жаратуды және (немесе) жоюды көздесе, онда ұйым мынадай іс-шараларды жүзеге асырады:

      1) негізгі шартқа техникалық ерекшелік негізінде ұйым негізгі шарт жасалған күннен бастап 20 (жиырма) күнтізбелік күн ішінде үшінші тұлғалардан сатып алынатын қызметтерге қойылатын техникалық ерекшелік пен біліктілік талаптарының жобасын әзірлеуді жүзеге асырады. Ұйым техникалық ерекшелікте мемлекеттік сатып алуды ұйымның негізгі шарт бойынша өз міндеттемелерін орындауы шеңберінде жүзеге асыратыны туралы талаптардың болуын қамтамасыз етеді.

      2) Ұйым әзірленген күннен бастап 3 (үш) күнтізбелік күн ішінде дайындалған құжаттардың жобаларын (техникалық ерекшелікті, біліктілік талаптарын) уәкілетті органға жібереді. Уәкілетті орган 5 (бес) күнтізбелік күннен кешіктірмей дайындалған құжаттарды келіседі немесе ескертулерді және (немесе) ұсыныстарды көрсете отырып, пысықтауға қайтарады.

      Ұйым уәкілетті органның ескертулерін және (немесе) ұсыныстарын алған күннен бастап күнтізбелік 3 (үш) күн ішінде пысықтауды жүзеге асырады және осы тармақшаның бірінші бөлігінде көрсетілген құжаттарды уәкілетті органға қайта жібереді. Уәкілетті орган ұйым пысықтаған құжаттарды енгізген күннен бастап 5 (бес) күнтізбелік күннен кешіктірмей оларды қайта қарауды және келісуді жүзеге асырады.

      3) әлеуетті өнім берушіні іріктеп алғаннан және шарт жасасқаннан кейін, ұйым процесті әкімшілендіруді және шарт шеңберінде өнім беруші көрсететін қызметтердің нәтижелерін қарауды жүзеге асырады.

      18. Қауіпті қалдықтарды тексеру және (немесе) қауіпті қалдықтарды тәуелсіз бағалау бойынша қызметтер көрсетуді көздейтін шарт жасалған күннен бастап 3 (үш) күнтізбелік күн ішінде ұйым өнім берушінің шартта көрсетілген электрондық пошта мекенжайына мынадай құжаттардың:

      қауіпті қалдықтарды тексеру кезінде – қауіпті қалдықтарды иесіз және мемлекеттік (республикалық немесе коммуналдық) меншікке түсті деп тану туралы соттың, қауіпті қалдықтарды мемлекеттік (республикалық немесе коммуналдық) меншікке қабылдау туралы комиссияның заңды күшіне енген шешімінің көшірмелерін жібереді;

      19. Қауіпті қалдықтарды тексеру және (немесе) қауіпті қалдықтарды тәуелсіз бағалау жөніндегі қызметтер көрсетуді көздейтін шарт жасалған күннен бастап 10 күнтізбелік күн ішінде ұйымның уәкілетті өкілдері уәкілетті органның және өнім берушінің өкілдерімен бірлесіп осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қауіпті қалдықтарды тексеру және (немесе) қауіпті қалдықтарға тәуелсіз бағалау жүргізу үшін сот шешімімен республикалық меншікке түскен деп танылған қауіпті қалдықтарға қол жеткізу туралы акт жасай отырып, қауіпті қалдықтардың орналасқан жеріне шығуды жүзеге асырады.

      20. Қауіпті қалдықтарды кәдеге жарату және (немесе) жою жөнінде қызметтер көрсетуді көздейтін шарт жасалған күннен бастап 3 (үш) күнтізбелік күн ішінде ұйым шартта көрсетілген өнім берушінің электрондық пошта мекенжайына қауіпті қалдықтар туралы есептің және қауіпті қалдықтар паспортының көшірмелерін жібереді.

      21. Қауіпті қалдықтарды кәдеге жарату және (немесе) жою жөніндегі қызметтер көрсетуді көздейтін шарт бойынша өнім берушінің көрсетілетін қызметтерін әкімшілендіру барысында ұйымның уәкілетті өкілдері уәкілетті органның және өнім берушінің өкілдерімен бірлесіп 10 (он) күнтізбелік күн ішінде:

      қызмет көрсету алдында қауіпті қалдықтарды кәдеге жарату және (немесе) жою жөніндегі қызметтері көрсетілетін қолданып отырған жабдықты (қондырғыны) және (немесе) полигонды көзбен шолып қарау үшін осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жабдықты (қондырғыны) немесе полигонды көзбен шолып қарау актісін жасай отырып, жабдықтың (қондырғының) және (немесе) полигонның техникалық және біліктілік ерекшелігіне сәйкестігін тексеру үшін қауіпті қалдықтарды кәдеге жаратуды және (немесе) жоюды жүзеге асыру орнына;

      қызмет көрсету алдында қауіпті қалдықтарды өнім берушіге беру үшін осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қауіпті қалдықтарды кәдеге жаратуға және (немесе) жоюға қабылдау-беру актісін жасай отырып, қауіпті қалдықтар орналасқан жерге;

      Осы Қағидаларға 7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қауіпті қалдықтарды кәдеге жарату және (немесе) жою кезеңдерінің бірінде болу актісін жасай отырып, өнім берушінің жабдығында (қондырғысында) және (немесе) полигонында қауіпті қалдықтарды кәдеге жарату және (немесе) жою кезеңдерінің бірінде болу үшін;

      қауіпті қалдықтарды кәдеге жарату және (немесе) жою орнына әкету аяқталғаннан кейін осы Қағидаларға 8-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қауіпті қалдықтардың бұрынғы орналасқан жерін көзбен шолып тексеру актісін жасай отырып, қауіпті қалдықтардың болуы немесе болмауы тұрғысынан көзбен шолып қарау үшін шығуды жүзеге асырады.

      Ұйым шығу жүзеге асырылғанға дейін 3 (үш) күнтізбелік күн бұрын аумағында қауіпті қалдықтарды өтеусіз жауапты сақтау жүзеге асырылатын тұлғаға қауіпті қалдықтарға рұқсат ұсыну қажет өнім берушінің уәкілетті өкілдерінің деректерін көрсете отырып хабарлама жібереді.

      22. Өнім беруші қауіпті қалдықтарды зерттеу және (немесе) қауіпті қалдықтарды тәуелсіз бағалау және (немесе) кәдеге жарату және (немесе) қауіпті қалдықтарды жою жөніндегі ұйымның қызметтерін көрсету процесінде қауіпті қалдықтардың орналасқан жерлеріне кез келген күні (қауіпті қалдықтардың орналасқан жері иесінің келісімі бойынша) сағат 9:00-ден 18:00-ғе дейін кедергісіз баруды жүзеге асырады.

      23. Өнім беруші көрсетілген қызметтердің қорытындылары бойынша Мемлекеттік сатып алу веб-порталы арқылы ұйымдарға көрсетілген қызметтердің актісін мынадай құжаттарды:

      қауіпті қалдықтарды зерттеген жағдайда-қауіпті қалдықтар туралы есеп және қауіпті қалдықтардың паспортын;

      қауіпті қалдықтарды кәдеге жарату және (немесе) жою жағдайында – қауіпті қалдықтарды кәдеге жарату және (немесе) жою бойынша көрсетілген қызметтер туралы есепті қоса бере жібереді.

      24. Шарт жасасу және оны орындау Заңға, Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.

      25. Көрсетілген қызметтердің қорытындысы бойынша ұйым уәкілетті органға көрсетілген қызметтердің актісіне:

      тарихи анықтаманы;

      қауіпті қалдықтарды зерттеу және (немесе) кәдеге жарату және (немесе) жою бойынша мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу, процесті әкімшілендіру және көрсетілген қызметтердің нәтижелерін қарау жөніндегі есепті;

      қауіпті қалдықтарды зерттеу және (немесе) кәдеге жарату және (немесе) жою есептері мен құжаттарын қоса ұсынады.

      26. Мемлекеттік сатып алу заңда көзделген негіздер бойынша өтпеген деп бірнеше рет (3 реттен артық) танылған немесе ұйым шарт бойынша өнім берушінің көрсетілген қызметтерінің актілерін қабылдаудан негізді бас тартқан жағдайда, ұйым тиісті қаржы жылының 10 желтоқсанынан кешіктірмей қосымша келісімге қол қою арқылы негізгі шарттың сомасын өзгерту жөніндегі негізгі шартқа өзгерістер енгізуге бастамашылық жасайды.

      27. Ұйым жыл сайын, есепті жылдан кейінгі жылдың 1 ақпанына дейін уәкілетті органға Қағидаларға 9-қосымшаға сәйкес нысан бойынша республикалық меншікке түскен қауіпті қалдықтар:

      қауіпті қалдықтардың көлемі мен түрлері туралы;

      қауіпті қалдықтардың орналасқан жерлері туралы;

      қауіпті қалдықтардың жай-күйі туралы;

      қауіпті қалдықтарды басқару бойынша қабылданатын шаралар туралы ақпаратты береді.

      28. Ұйымның уәкілетті өкілдері аумақтық органның уәкілетті өкілдерінің қатысуымен (келісім бойынша) жыл сайын 1 қыркүйектен кешіктірілмейтін мерзімде қауіпті қалдықтардың орналасқан жеріне шығуды жүзеге асырады, қауіпті қалдықтарды видеожазбаға түсіре отырып, көзбен шолу арқылы тексеру жүргізеді және оның қорытындысы бойынша осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес акт жасайды және 3 (үш) күнтізбелік күн ішінде уәкілетті органға жібереді.

      29. ЖАО Заңға сәйкес коммуналдық меншікке берілген қауіпті қалдықтарды кәдеге жаратуды және (немесе) жоюды жүзеге асырады.

      30. Республикалық немесе коммуналдық меншікке олар кәдеге жаратылғаннан және (немесе) жойылғаннан кейін берілген қауіпті қалдықтар орналастырылған аумақтарды рекультивациялауды жер учаскелерінің меншік иелері мен жер пайдаланушылар Қазақстан Республикасының Жер кодексіне сәйкес жүргізеді.

  Иесіз қалдықтарды
басқару қағидаларына
1-қосымша
  Нысан

Сот шешімімен иесіз және мемлекеттік (республикалық немесе коммуналдық) меншікке түсті деп танылған қауіпті қалдықтарды қабылдау актісі

      20____ ж. "___" ___________                   _______________ (актіні жасау орны)

      Комиссия құрамында:

      _______________________________________________________________________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))

      _______________________________________________________________________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))

      _______________________________________________________________________

                  (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))

      сот шешімімен иесіз және мемлекеттік (республикалық немесе коммуналдық) меншікке түсті деп танылған қауіпті қалдықтарды қабылдау актісін жасады, ол және соттың заңды күшіне енген шешіміне (ұйғарымына) сәйкес

      ________________________________________________________________________

      (соттың атауы, азаматтық істің нөмірі, шешімнің күні (ұйғарымдары))

      ___________________________ меншікке келесі қауіпті қалдықтар қабылданды:

      (республикалық немесе коммуналдық)


р / с

Қауіпті қалдықтардың атауы

Сот актісіне сәйкес қауіпті қалдықтардың шамамен саны (массасы немесе көлемі)

Қабылдау күніне қалдықтардың орналасқан жері

Қауіпті қалдықтардың жай-күйінің сипаттамасы (сұйық немесе қатты)

Қауіпті қалдықтардың ыдысының, қаптамасының сипаттамасы (түрі, саны, жай-күйі)

Комиссияның пікірі бойынша сипаттауға жататын қауіпті қалдықтардың өзге де сипаттамалары








      Комиссия мүшелері:

      ____________________________                   _________________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))                   (қолы)

      ____________________________                   _________________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))                   (қолы)

      ____________________________                   _________________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))                   (қолы)

  Иесіз қалдықтарды
басқару қағидаларына
2-қосымша
  Нысан

Сот шешімімен иесіз және мемлекеттік (республикалық немесе коммуналдық) меншікке түсті деп танылған қауіпті қалдықтарды өтеусіз сақтауға беру актісі

      20____ ж. "___" ___________                   _______________ (актіні жасау орны)

      Комиссия, тұлға атынан

      __________________________________________________________________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))

      сенімхат негізінде әрекет етеді

      __________________________________________________________________

      (сенімхаттың күні мен нөмірі)

      тапсырды, _______________________________________________________,

      атынан                   (жеке немесе заңды тұлға)

      __________________________________________________________________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))

      сенімхат негізінде әрекет ететін ______________________________________

      (сенімхаттың күні мен нөмірі)

      __________________________________________________________________

                        (республикалық немесе коммуналдық)

      20____ ж. "___" _____________ №__________ сот шешімі бойынша иесіз және мемлекеттік (республикалық немесе коммуналдық) меншікке келіп түсті деп танылған қауіпті қалдықтарды өтеусіз сақтауға қабылдайды


р / с

Қауіпті қалдықтардың атауы

Сот актісіне сәйкес қауіпті қалдықтардың шамамен саны (массасы немесе көлемі)

Қабылдау күніне қалдықтардың орналасқан жері

Қалдықтардың жай-күйінің сипаттамасы (сұйық немесе қатты)

Қауіпті қалдықтардың ыдысының, қаптамасының сипаттамасы (түрі, саны, жай-күйі)

Комиссияның пікірі бойынша сипаттауға жататын қауіпті қалдықтардың өзге де сипаттамалары








      Тапсырды:______________________________________             ________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))             (қолы)

      Қабылдады:_____________________________________             ________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))             (қолы)

  Иесіз қалдықтарды
басқару қағидаларына
3-қосымша
  Нысан

Сот шешімімен иесіз және мемлекеттік (республикалық немесе коммуналдық) меншікке түсті деп танылған қауіпті қалдықтарды қарау актісі

      20____ ж. "___" ______________                   _______________ (актіні жасау орны)

      Біз, төменде қол қойғандар, сот шешімімен (ұйғарымымен) қауіпті және мемлекеттік (республикалық немесе коммуналдық) меншікке түсті деп танылған қалдықтарды тексердік

      ____________________________________________________________________

      (соттың атауы, азаматтық істің нөмірі, шешімнің күні (ұйғарымдары))

      ____________________________________________________________________

                  (республикалық немесе коммуналдық)

      қарау актісін жасады.


р / с

Қауіпті қалдықтардың атауы

Қабылдау күніне қалдықтардың орналасқан жері

Қалдықтардың жай-күйінің сипаттамасы (сұйық немесе қатты)

Қауіпті қалдықтардың ыдысының, қаптамасының сипаттамасы (түрі, саны, жай-күйі)

Комиссияның пікірі бойынша сипаттауға жататын қауіпті қалдықтардың өзге де сипаттамалары







      Қатысқандар:_

      ________________________________________________             ________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))                   (қолы)

      ________________________________________________             ________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))                   (қолы)

      ________________________________________________             ________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))                   (қолы)

  Иесіз қалдықтарды
басқару қағидаларына
4-қосымша
  Нысан

Қауіпті қалдықтарды тексеру және (немесе) қауіпті қалдықтарға тәуелсіз бағалау жүргізу үшін сот шешімімен иесіз және республикалық меншікке түсті деп танылған қауіпті қалдықтарға қолжетімділік беру туралы акт

      20____ ж. "___" ___________                   _______________ (актіні жасау орны)

      Біз, төменде қол қойғандар, 20___ ж. "___" ____________ № ____ сот шешімімен иесіз және республикалық меншікке түсті деп танылған қауіпті қалдықтарға өнім берушінің өкілдеріне қауіпті қалдықтарды тексеру және (немесе) бағалау жүргізу үшін қолжетімділік беру туралы осы актіні жасадық

      _________________________________________________________________

      (қауіпті қалдықтардың сынамаларын алу үшін көрсету)


р / с

Қауіпті қалдықтардың атауы

Сот актісіне сәйкес қауіпті қалдықтардың саны (массасы немесе көлемі)

Қабылдау күніне қалдықтардың орналасқан жері

Қалдықтардың жай-күйінің сипаттамасы (сұйық немесе қатты)

Қауіпті қалдықтардың ыдысының, қаптамасының сипаттамасы (түрі, саны, жай-күйі)

Комиссияның пікірі бойынша сипаттауға жататын қауіпті қалдықтардың өзге де сипаттамалары








      Қатысқандар:

      ______________________________________             ________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))                   (қолы)

      ______________________________________             ________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))                   (қолы)

      ______________________________________             ________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))                   (қолы)

  Иесіз қалдықтарды
басқару қағидаларына
5-қосымша
  Нысан

Жабдықты (қондырғыны) немесе полигонды визуалды тексеру актісі

      20____ ж. "___" ___________                   _______________ (актіні жасау орны)

      Біз, төменде қол қойғандар, жабдықты (қондырғыны) немесе полигонды көзбен шолып тексеру актісін жасадық

      __________________________________________________________________

      (өнім берушінің біліктілік талаптарына сәйкес келмейтінін немесе сәйкес

      келмейтінін көрсету, біліктілік талаптарына сәйкес келмеген жағдайда

      негіздемесін/себептерін көрсету).


р / с

Қауіпті қалдықтардың атауы

Қауіпті қалдықтардың саны (массасы немесе көлемі)

Қалдықтар сыныптауышы бойынша қалдықтың коды

Қауіпті қабылдау күніне қалдықтардың орналасқан жері

Қауіпті қалдықтардың жай-күйінің сипаттамасы (сұйық немесе қатты)

Қауіпті қалдықтардың ыдысының, қаптамасының сипаттамасы (түрі, саны, жай-күйі)

Комиссияның пікірі бойынша сипаттауға жататын қауіпті қалдықтардың өзге де сипаттамалары









      Қатысқандар:

      ______________________________________                   ________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))                   (қолы)

      ______________________________________                   ________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))                   (қолы)

      ______________________________________                   ________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))                   (қолы)

  Иесіз қалдықтарды
басқару қағидаларына
6-қосымша
  Нысан

Қауіпті қалдықтарды кәдеге жаратуға және (немесе) жоюға қабылдау-беру актісі

      20____ ж. "___" ___________                   _______________ (актіні жасау орны)

      Біз, төменде қол қойғандар, _____________________________________________

      (қауіпті қалдықтардың орналасқан жерін көрсету)

      ______________________________________ орналасқан және соттың 20___ ж.

      "___" ________________ № ________ шешімімен республикалық меншікке түсті

      деп танылған қауіпті қалдықтарды кәдеге жаратуға және (немесе) жоюға

      қабылдау-беру актісін жасадық


р / с

Қауіпті қалдықтардың атауы

Қауіпті қалдықтардың саны (массасы немесе көлемі)

Қалдықтар сыныптауышы бойынша қалдықтың коды

Қауіпті қабылдау күніне қалдықтардың орналасқан жері

Қауіпті қалдықтардың жай-күйінің сипаттамасы (сұйық немесе қатты)

Қауіпті қалдықтардың ыдысының, қаптамасының сипаттамасы (түрі, саны, жай-күйі)

Комиссияның пікірі бойынша сипаттауға жататын қауіпті қалдықтардың өзге де сипаттамалары









      Осы Акт қауіпті қалдықтарды кәдеге жарату және (немесе) жою қызметтері бойынша ұйым мен өнім беруші арасында жасалған мемлекеттік сатып алу туралы шартты орындау шеңберінде иесіз қауіпті қалдықтарды кәдеге жаратуға және (немесе) жоюға беру мақсатында жасалды.

      ____________________________________________________________________

                              (шарттың нөмірі, күні)

      Ұйымнан тапсырды:

      ______________________________________             ________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))             (қолы)

      ______________________________________             ________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))             (қолы)

      Өнім берушіден қабылдады:

      ______________________________________             ________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))             (қолы)

      Қатысқандар:

      _________________________________________             ________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))             (қолы)

      _________________________________________             ________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))             (қолы)

  Иесіз қалдықтарды
басқару қағидаларына
7-қосымша
  Нысан

Кәдеге жарату кезеңдерінің бірінде болу және (немесе) қауіпті қалдықтарды жою актісі

      20____ ж. "___" ___________                   _______________ (актіні жасау орны)

      Біз, төменде қол қойғандар, соттың күшіне енген шешімімен (ұйғарымымен) берілген қауіпті қалдықтарды кәдеге жарату және (немесе) жою кезеңдерінің бірінде болудың осы актісін жасадық

      _________________________________________________________________________

      (соттың атауы, азаматтық істің нөмірі, шешімнің күні (ұйғарымдары))

      ___________________________________________________________ меншікке.

                  (республикалық немесе коммуналдық)

      Жоюдың және (немесе) кәдеге жаратудың көрсетілген кезеңі____________ №_________ Мемлекеттік сатып алу туралы шарттың қосымшалары мен ажырамас бөліктері болып табылатын техникалық ерекшелікке және біліктілік талаптарына сәйкес өткізілді

      Қатысқандар:

      Ұйымның атынан:

      ______________________________________             ______________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))                   (қолы)

      ______________________________________            ______________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))                   (қолы)

      Өнім берушіден:

      ______________________________________             _______________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))                   (қолы)

  Иесіз қалдықтарды
басқару қағидаларына
8-қосымша
  Нысан

Қауіпті қалдықтардың бұрынғы орналасқан жерін визуалды тексеру актісі

      20____ ж. "___" ___________                   _______________ (актіні жасау орны)

      Біз, ұйымның және өнім берушінің төменде қол қойған уәкілетті өкілдері

      _____________________________________________________________________

      (соттың атауы, азаматтық істің нөмірі, шешімнің күні (ұйғарымдары))

      соттың күшіне енген шешімімен (ұйғарымымен) қауіпті қалдықтардың бұрынғы орналасқан жерін визуалды тексеру актісін жасадық

      __________________________________________________________ меншікте.

                  (республикалық немесе коммуналдық)

      Ұйым мен өнім берушінің уәкілетті өкілдері жоғарыда көрсетілген қауіпті

      қалдықтардың бұрынғы орналасқан жерін визуалды тексерді және оларды

      растады _____________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      (қауіпті қалдықтардың толық немесе ішінара жоқтығын немесе болуын көрсету)

      Қатысқандар:

      Ұйымның атынан:

      ______________________________________             ______________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))                   (қолы)

      ______________________________________            ______________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))                   (қолы)

      ______________________________________             ______________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))                   (қолы)

      Өнім берушіден:

      ______________________________________             _______________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))                   (қолы)

  Иесіз қалдықтарды
басқару қағидаларына
9-қосымша
  Нысан

Сот шешімімен республикалық меншікке түсті деп танылған қауіпті қалдықтарды басқару бойынша ақпарат

№ р/с

Қауіпті қалдықтардың орналасқан жері

Сот шешімі

Қауіпті қалдықтардың түрі, көлемі

Қауіпті қалдықтардың жай-күйі

Қауіпті қалдықтарды басқару бойынша қабылданатын шаралар







      ________________________________             _____________

      (Ұйымның уәкілетті өкілі)                         (қолы)

О внесении изменения в приказ Министра экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан от 14 сентября 2021 года № 373 "Об утверждении Правил управления бесхозяйными отходами"

Приказ и.о. Министра экологии и природных ресурсов Республики Казахстан от 22 мая 2025 года № 135. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 27 мая 2025 года № 36154

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан от 14 сентября 2021 года № 373 "Об утверждении Правил управления бесхозяйными отходами" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 24430) следующее изменение:

      Правила управления бесхозяйными отходами, утвержденные указанным приказом изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту управления отходами Министерства экологии и природных ресурсов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства экологии и природных ресурсов Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течении десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства экологии и природных ресурсов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра экологии и природных ресурсов Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      и.о. Министра экологии
и природных ресурсов
Республики Казахстан
Ж. Алиев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
и.о. Министра экологии
и природных ресурсов
Республики Казахстан
от 22 мая 2025 года № 135
  Утвержден приказом/
  Приложение
к совместному постановлению
и решению акимата/
утверждено совместным
постановлением и решением

Правила управления бесхозяйными отходами

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила управления бесхозяйными отходами (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктами 5 и 6 статьи 340 Экологического кодекса Республики Казахстан (далее – Кодекс) и определяют порядок управления:

      бесхозяйными неопасными отходами, признанными решением суда поступившими в коммунальную собственность;

      бесхозяйными опасными отходами, признанными решением суда поступившими в государственную собственность (республиканскую или коммунальную).

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) территориальный орган – территориальный орган уполномоченного органа в области охраны окружающей среды;

      2) территориальное подразделение – территориальное подразделение ведомства государственного органа в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения;

      3) потенциальный поставщик – физическое лицо, осуществляющее предпринимательскую деятельность, юридическое лицо (за исключением государственных учреждений, если иное не установлено законами Республики Казахстан), временное объединение юридических лиц (консорциум), выступающие в качестве стороны в заключенном с заказчиком договоре, а также физическое лицо, не являющееся субъектом предпринимательской деятельности, в случаях, предусмотренных Законом Республики Казахстан "О государственных закупках" (далее - Закон);

      4) неопасные отходы – бесхозяйные неопасные отходы, признанные решением суда поступившими в коммунальную собственность;

      5) опасные отходы – опасные отходы, признанными решением суда поступившими в государственную собственность (республиканскую или коммунальную);

      6) обследование опасных отходов – мероприятие по управлению опасными отходами, признанными решением суда поступившими в государственную собственность, предусматривающее осуществление последовательных процедур: лабораторные исследования опасных отходов, изучение свойств опасных отходов, определение воздействия опасных отходов на окружающую среду, определение количества (объема, массы) опасных отходов, составление паспорта опасных отходов в соответствии со статьей 343 Кодекса;

      7) отчет об опасных отходах – письменный документ, сформированный уполномоченными юридическими лицами по результатам обследования опасных отходов, содержащий информацию (сведения) об опасных свойствах опасных отходов, о воздействии опасных отходов на окружающую среду, о количественных характеристиках опасных отходов, с приложением протоколов лабораторных обследований опасных отходов.

      8) утилизация и (или) удаление опасных отходов – мероприятия по управлению опасными отходами, признанными решением суда поступившими в государственную собственность, предусматривающее осуществление процедур по:

      удалению опасных отходов, под которым понимается любая, не являющаяся восстановлением операция по захоронению или уничтожению отходов, включая вспомогательные операции по подготовке отходов к захоронению или уничтожению (в том числе по их сортировке, обработке, обезвреживанию);

      утилизации отходов понимается процесс использования отходов в иных, помимо переработки, целях, в том числе в качестве вторичного энергетического ресурса для извлечения тепловой или электрической энергии, производства различных видов топлива, а также в качестве вторичного материального ресурса для целей строительства, заполнения (закладки, засыпки) выработанных пространств (пустот) в земле или недрах или в инженерных целях при создании или изменении ландшафтов.

      9) место нахождения опасных отходов – территория, площадка, здание или сооружение, где осуществляется хранение или безвозмездное ответственное хранение опасных отходов, признанными решением суда бесхозяйными и поступившими в государственную (республиканскую или коммунальную) собственность;

      10) договор о государственных закупках – гражданско-правовой договор, заключенный посредством веб-портала между заказчиком и поставщиком, удостоверенный электронными цифровыми подписями, за исключением случаев, предусмотренных Правилами осуществления государственных закупок, утвержденными приказом Министра финансов Республики Казахстан от 9 октября 2024 года № 687 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 35238) (далее – Правила осуществления государственных закупок);

      11) основной договор – договор о государственных закупках, заключенный в соответствии с требованиями Закона между уполномоченным органом и организацией в рамках осуществления мероприятий по управлению опасными отходами, признанными решением суда бесхозяйными и поступившими в республиканскую собственность;

      12) управление опасными отходами местным исполнительным органом области (города республиканского значения, столицы) – мероприятия по управлению опасными отходами, признанными решением суда бесхозяйными и поступившими в коммунальную собственность, осуществляемые местным исполнительным органом области (города республиканского значения, столицы);

      13) историческая справка – документ, формируемый в рамках управления опасными отходами, включающий сведения о месторасположении опасных отходов, истории образования опасных отходов до передачи их в государственную собственность и иную сопутствующую информацию;

      14) организация – подведомственная организация уполномоченного органа в области охраны окружающей среды, осуществляющая мероприятия по управлению опасными отходами, признанными решением суда поступившими в республиканскую собственность;

      15) уполномоченный орган – уполномоченный орган в области охраны окружающей среды;

      16) управление опасными отходами организацией – мероприятия по управлению опасными отходами, признанными решением суда бесхозяйными и поступившими в республиканскую собственность, осуществляемые организацией;

      Иные понятия и сокращения используются в настоящих Правилах в значении, определенном экологическим законодательством Республики Казахстан.

Глава 2. Порядок управления неопасными отходами

      3. Учет, хранение, оценка, дальнейшее использование бесхозяйных неопасных отходов осуществляется в соответствии с Правилами учета, хранения, оценки и дальнейшего использования имущества, обращенного (поступившего) в собственность государства по отдельным основаниям, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 июля 2002 года № 833 "Некоторые вопросы учета, хранения, оценки и дальнейшего использования имущества, обращенного (поступившего) в собственность государства по отдельным основаниям".

      4. Рекультивация территорий, на которых были размещены объекты неопасных отходов после утилизации и (или) удаления неопасных отходов производится собственниками земельных участков и землепользователями в соответствии с Земельным кодексом Республики Казахстан.

Глава 3. Порядок управления опасными отходами

      5. В соответствии с пунктом 3 статьи 340 Кодекса территориальный орган или местный исполнительный орган области (города республиканского значения, столицы) (далее – МИО) на его территории выявляет бесхозяйные отходы.

      6. После выявления бесхозяйных отходов, МИО или территориальный орган в течении 7 (семь) календарных дней уведомляет уполномоченный орган.

      7. МИО или территориальный орган после выявления бесхозяйных отходов в течении 30 (тридцать) календарных дней обращается в суд с требованием о признании опасных отходов бесхозяйными и передаче их в республиканскую и коммунальную собственность, с указанием объема отходов и класса опасности в соответствии с пунктом 8 Санитарных правил "Санитарно-эпидемиологические требования к сбору, использованию, применению, обезвреживанию, транспортировке, хранению и захоронению отходов производства и потребления", утвержденных приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 25 декабря 2020 года № ҚР ДСМ-331/2020 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21934).

      8. Территориальные органы и (или) МИО принимают участие на заседаниях суда о признании таких опасных отходов бесхозяйными и передаче в государственную (республиканскую или коммунальную) собственность.

      9. При рассмотрении в суде вопроса о признании таких опасных отходов бесхозяйными и передаче в государственную (республиканскую или коммунальную) собственность, МИО или территориальный орган ходатайствуют перед судом о передаче в республиканскую собственность опасных отходов 1, 2, 3 класса опасности, передаче в коммунальную собственность опасных отходов 4 класса опасности, окончательное решение по передаче в республиканскую или коммунальную собственность принимает суд, с учетом фактических обстоятельств дела.

      10. В течение 15 (пятнадцать) календарных дней с даты вступления в силу решения суда о признании опасных отходов бесхозяйными и передаче в государственную (республиканскую или коммунальную) собственность, МИО создается комиссия, в состав которой входят представители уполномоченного органа или его территориального органа, МИО и территориального подразделения.

      Члены комиссии уведомляются о включении в состав комиссии в соответствии с решением МИО не позднее 7 (семь) календарных дней с даты издания решения МИО о создании комиссии. Члены комиссии приступают к работе не позднее 7 (семь) календарных дней с даты уведомления о включении в состав комиссии.

      Комиссия, в течение 15 (пятнадцать) календарных дней с даты начала работы комиссии, осуществляет выезд к месту выявления опасных отходов и составляет акт приема бесхозяйных опасных отходов, признанных решением суда бесхозяйными и поступившими в государственную (республиканскую или коммунальную) собственность по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      Передача опасных отходов, принятых в республиканскую или коммунальную собственность, на безвозмездное хранение, осуществляется комиссией путем составления акта о передаче на безвозмездное хранение опасных отходов, признанных решением суда бесхозяйными и поступившими в государственную (республиканскую или коммунальную) собственность по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      11. Безвозмездное хранение опасных отходов c даты принятия их в республиканскую или коммунальную собственность до даты их утилизации и (или) удаления обеспечивает МИО.

      Уполномоченные представители МИО ежегодно, в срок не позднее 1 сентября, осуществляют выезд на места нахождения опасных отходов, проводят визуальный осмотр опасных отходов с видеозаписью, по итогам которого составляют акт осмотра опасных отходов, признанных решением суда бесхозяйными и поступившими в коммунальную собственность по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      12. Управление опасными отходами организацией включает следующие мероприятия:

      1) формирование исторической справки;

      2) обследование опасных отходов;

      3) утилизация и (или) удаление опасных отходов;

      4) формирование и предоставление в уполномоченный орган отчета по управлению опасными отходами.

      13. Управление опасными отходами организацией в рамках мероприятий, указанных в пункте 12 Правил, осуществляется за счет средств из республиканского бюджета. Взаимоотношения уполномоченного органа и организации регламентируются основным договором, заключаемым не позднее 31 марта соответствующего финансового года.

      14. Управление опасными отходами организацией осуществляется в соответствии с технической спецификацией к основному договору.

      15. Организация в рамках основного договора оказывает уполномоченному органу услуги по:

      подготовке исторической справки;

      организации и проведению государственных закупок услуг от третьих лиц по обследованию опасных отходов, утилизации и (или) удалению опасных отходов;

      администрированию процесса и рассмотрению результатов оказываемых услуг поставщиком.

      16. Если основной договор предусматривает подготовку исторической справки, организация в течение 30 (тридцать) календарных дней с даты заключения основного договора, осуществляет следующие действия:

      1) размещение объявления на корпоративном интернет-ресурсе организации о сборе информации об опасных отходах;

      2) сбор и анализ информации об опасных отходах из официальных общедоступных источников, в том числе сведений и документов, размещенных на интернет-ресурсах государственных органов, юридических лиц, в сервисе "Судебный кабинет" интернет-ресурса Верховного Суда Республики Казахстан, в периодических печатных или электронных изданиях и иных средствах массовой информации;

      3) направление письменных запросов в адрес государственных органов и юридических лиц, являющихся потенциальными обладателями необходимой информации об опасных отходах, их происхождении, перемещении и иных обстоятельствах, имеющих значение для формирования исторической справки.

      Соответствующий письменный запрос рассматривается потенциальными обладателями информацией в срок не позднее 15 (пятнадцать) календарных дней с даты поступления. Указанный срок рассмотрения может составлять 30 (тридцать) календарных дней с даты поступления письменного запроса при условии:

      письменного уведомления организации о необходимости дополнительного времени на рассмотрение письменного запроса не позднее 10 (десять) календарных дней с даты получения запроса;

      наличия определенной информации по опасным отходам и (или) необходимости проведения дополнительного изучения или проверки информации и (или) документов.

      Потенциальные обладатели информации (местные исполнительные органы, территориальные органы, государственные органы в сфере архивного дела) своевременно направляют в организацию ответы с приложениями подтверждающих документов (при наличии).

      После получения информации, полученной в соответствии с частью первой настоящего пункта, организация осуществляет анализ и обработку полученной информации, формирование исторической справки.

      Историческая справка подлежит размещению организацией на веб-портале государственных закупок вместе с отчетом по организации государственных закупок и администрированию процесса оказанных услуг поставщиком не позднее сроков, указанных в технической спецификации к основному договору.

      17. В случае, когда основной договор предусматривает обследование опасных отходов и (или) утилизацию и (или) удаление опасных отходов, то организацией осуществляются следующие мероприятия:

      1) на основании технической спецификации к основному договору, организация осуществляет разработку проекта технической спецификации и квалификационных требований к закупаемым услугам у третьих лиц в течение 20 (двадцать) календарных дней с даты заключения основного договора. организация обеспечивает наличие в технической спецификации условий о том, что государственные закупки осуществляются в рамках исполнения организацией обязательств по основному договору.

      2) организация письменно уведомляет уполномоченный орган о подготовке проектов документов (техническую спецификацию, квалификационные требования) в течение 3 (три) календарных дней с даты разработки. Уполномоченный орган не позднее 5 (пять) календарных дней согласовывает подготовленные документы или возвращает на доработку с указанием замечаний и (или) предложений.

      Организация в течение 3 (три) календарных дней с даты получения замечаний и (или) предложений уполномоченного органа, осуществляет доработку и повторно направляет в уполномоченный орган документы, указанные в части первой настоящего подпункта. Уполномоченный орган не позднее 5 (пять) календарных дней с даты внесения организацией доработанных документов осуществляет их повторное рассмотрение.

      3) после отбора потенциального поставщика и заключения договора, организация осуществляет администрирование процесса и рассмотрение результатов оказываемых услуг поставщиком в рамках договора.

      18. В течение 3 (три) календарных дней с даты заключения договора, предусматривающего оказание услуг по обследованию опасных отходов, организация направляет на адрес электронной почты поставщика, указанный в договоре, копии следующих документов:

      при обследовании опасных отходов – вступившее в законную силу решение суда о признании опасных отходов бесхозяйными и поступившими в республиканскую собственность, акт о принятии бесхозяйных опасных отходов в республиканскую собственность.

      19. В течение 10 (десять) календарных дней с даты заключения договора, предусматривающего оказание услуг по обследованию опасных отходов, уполномоченные представители организации совместно с представителями уполномоченного органа или его территориального органа и поставщика осуществляют выезды к месту нахождения опасных отходов, с составлением акта о предоставлении доступа к опасным отходам, признанным решением суда поступившими в республиканскую собственность для обследования опасных отходов по форме согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

      20. В течение 3 (три) календарных дней с даты заключения договора, предусматривающего оказание услуг по утилизации и (или) удалению опасных отходов, организация направляет на адрес электронной почты поставщика, указанный в договоре, копии отчета об опасных отходах и паспорта опасных отходов.

      21. В ходе администрирования оказываемых услуг поставщика по договору, предусматривающему оказание услуг по утилизации и (или) удалению опасных отходов, в течении 10 (десять) календарных дней уполномоченные представители организации совместно с представителями территориального органа (по согласованию) и поставщика осуществляют выезд:

      до начала оказания услуг на место осуществления утилизации и (или) удаления опасных отходов – для визуального осмотра оборудования (установки) и (или) полигона, с использованием которых оказываются услуги по утилизации и (или) удалению опасных отходов, на предмет соответствия оборудования (установки) и (или) полигона технической спецификации и квалификационным требованиям, с составлением акта визуального осмотра оборудования (установки) или полигона по форме согласно Приложению 5 к настоящим Правилам;

      до начала оказания услуг на место нахождения опасных отходов для передачи опасных отходов поставщику, с составлением акта приема-передачи опасных отходов на утилизацию и (или) удаление по форме согласно Приложению 6 к настоящим Правилам;

      для присутствия на одном из этапов утилизации и (или) удаления опасных отходов на оборудовании (установке) и (или) полигоне поставщика, с составлением акта присутствия на одном из этапов утилизации и (или) удаления опасных отходов по форме согласно Приложению 7 к настоящим Правилам;

      по завершению вывоза опасных отходов к месту утилизации и (или) удаления – для визуального осмотра на предмет наличия или отсутствия опасных отходов, с составлением акта визуального осмотра прежнего места нахождения опасных отходов по форме согласно Приложению 8 к настоящим Правилам.

      За 3 (три) календарных дня до осуществления выезда, организация направляет лицу, на территории которого осуществляется безвозмездное хранение опасных отходов, уведомление с указанием данных уполномоченных представителей поставщика, которым необходимо предоставить доступ к опасным отходам.

      22. Поставщик, в процессе оказания услуг организации по обследованию опасных отходов и (или) утилизации и (или) удалению опасных отходов, осуществляет беспрепятственное посещение мест нахождения опасных отходов в любой день (по согласованию с владельцем места нахождения опасных отходов) с 9:00 часов до 18:00 часов.

      23. Поставщик, по итогам оказанных услуг, посредством веб-портала государственных закупок направляет организации акт оказанных услуг по каждому лоту с приложением следующих документов:

      в случае обследования опасных отходов – отчет об опасных отходах и паспорт опасных отходов;

      в случае утилизации и (или) удаления опасных отходов – отчет об оказанных услугах по утилизации и (или) удалению опасных отходов.

      24. Заключение и исполнение договора осуществляются в соответствии с Законом, Правилами осуществления государственных закупок.

      25. По итогам оказанных услуг организация предоставляет в уполномоченный орган акт оказанных услуг, с приложением:

      исторической справки;

      отчета по организации и проведению государственных закупок, по администрированию процесса и рассмотрению результатов оказанных услуг по обследованию опасных отходов и (или) утилизации и (или) удалению опасных отходов;

      отчетов по обследованию опасных отходов и (или) утилизации и (или) удалению опасных отходов.

      26. В случае неоднократного (более 3 раз) признания государственных закупок услуг, несостоявшимися по предусмотренным Законом основаниям, или обоснованного отказа в принятии организацией актов оказанных услуг поставщика по договору, организация не позднее 10 декабря соответствующего финансового года инициирует внесение изменений в основной договор по изменению суммы основного договора путем подписания дополнительного соглашения.

      27. Организация, ежегодно до 1 февраля года, следующего за отчетным годом, представляет в уполномоченный орган по форме согласно приложению 9 к Правилам информацию об опасных отходах, поступивших в республиканскую собственность:

      об объемах и видах опасных отходов;

      о местах нахождении опасных отходов;

      о состоянии опасных отходов;

      о мерах, предпринимаемых по управлению опасными отходами.

      28. Уполномоченные представители организации с участием уполномоченных представителей территориального органа (по согласованию) ежегодно, в срок не позднее 1 сентября, осуществляют выезд на место нахождения опасных отходов проводят визуальный осмотр опасных отходов с видеозаписью, по итогам которого составляют акт согласно приложению 3 к настоящим Правилам и направляет в уполномоченный орган в течение 3 (три) календарных дней.

      29. МИО осуществляет утилизацию и (или) удаление опасных отходов, переданных в коммунальную собственность в соответствии с Законом.

      30. Рекультивация территорий, на которых были размещены опасные отходы, переданные в республиканскую или коммунальную собственность после их утилизации и (или) удаления, производится собственниками земельных участков и землепользователями в соответствии с Земельным кодексом Республики Казахстан.

  Приложение 1
к Правилам управления
бесхозяйными отходами
  Форма

Акт приема опасных отходов, признанных решением суда бесхозяйными
и поступившими в государственную (республиканскую или коммунальную) собственность

      "___" ___________ 20____ г. __________________ (место составления акта)

      Комиссия в составе:
__________________________________________________________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии))
__________________________________________________________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии))
__________________________________________________________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии))
составили настоящий Акт приема опасных отходов, признанных решением суда
бесхозяйных и поступившими в государственную (республиканскую или
коммунальную) собственность о том, что согласно вступившему в законную силу
решению (определению) суда
__________________________________________________________________
(наименование суда, номер гражданского дела, дата решения (определения))
в _______________________ собственность приняты следующие опасные отходы:
(республиканскую или коммунальную)


п/п

Наименование опасных отходов

Примерное количество
(масса или объем) опасных отходов в соответствии с судебным актом

Место расположения опасных отходов на дату приема

Описание состояния опасных отходов (жидкое или твердое)

Описание тары, упаковки опасных отходов (вид, количество, состояние)

Иные характеристики опасных отходов, которые по мнению комиссии подлежат описанию








      Члены комиссии:
____________________________ ___________________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)
____________________________ ___________________________
____________________________ ___________________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии) (подпись)
____________________________ ___________________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии) (подпись)

  Приложение 2
к Правилам управления
бесхозяйными отходами
  Форма

Акт о передаче на безвозмездное хранение опасных отходов, признанных решением
суда бесхозяйными и поступившими в государственную
(республиканскую или коммунальную) собственность

      "___" ___________ 20____ г. ___________________________ (место составления акта)

      Комиссия, в лице
      ______________________________________________________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии))
действующий на основании доверенности
______________________________________________________________
(дата и номер доверенности)
передала, а ____________________________________________________,
в лице ________________________________________________________
(физическое или юридическое лицо)
______________________________________________________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии))
действующий на основании доверенности
_______________________________________________________________
(дата и номер доверенности)
принял на безвозмездное хранение опасные отходы, поступившие в
_______________________________________________________________
(республиканскую или коммунальную)
собственность по решению суда №____ от "___" ____________ 20____ г.


п/п

Наименование опасных отходов

Примерное количество
(масса или объем) опасных отходов в соответствии с судебным актом

Место расположения опасных отходов на дату приема

Описание состояния опасных отходов (жидкое или твердое)

Описание тары, упаковки опасных отходов (вид, количество, состояние)

Иные характеристики опасных отходов, которые по мнению комиссии подлежат описанию








      Передал: ______________________________________ ____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)
Принял: ______________________________________ _____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)

  Приложение 3
к Правилам управления
бесхозяйными отходами
  Форма

Акт осмотра опасных отходов, признанных решением суда бесхозяйными
и поступившими в государственную (республиканскую или коммунальную) собственность

      "___" ___________ 20____ г. __________________ (место составления акта)

      Мы, нижеподписавшиеся провели осмотр опасных отходов, признанных решением
      (определением) суда
      ____________________________________________________________________
(наименование суда, номер гражданского дела, дата решения (определения))
бесхозяйными и поступившими в _______________________________________
(республиканскую или коммунальную)
собственность составили настоящий Акт осмотра опасных отходов (с видеозаписью),
признанных решением суда бесхозяйными и поступившими в государственную
(республиканскую или коммунальную) собственность.


п/п

Наименование опасных отходов

Место расположения опасных отходов на дату приема

Описание состояния опасных отходов (жидкое или твердое)

Описание тары, упаковки опасных отходов (вид, количество, состояние)

Иные характеристики опасных отходов, которые по мнению комиссии подлежат описанию







      Присутствующие:
____________________________________ _______________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)
______________________________________ _____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)
______________________________________ _____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)

  Приложение 4
к Правилам управления
бесхозяйными отходами
  Форма

Акт о предоставлении доступа к опасным отходам, признанными решением суда
бесхозяйными и поступившими в республиканскую собственность, для обследования опасных отходов

      "___" ___________ 20____ г. __________________ (место составления акта)

      Мы, нижеподписавшиеся, составили настоящий Акт о предоставлении доступа
      представителям поставщика к опасным отходам и для обследования опасных
отходов, признанных решением суда № ___ от "___" _________ 20__ г.
Бесхозяйными и поступившими в республиканскую собственность.
____________________________________________________________________
(указать для отбора проб опасных отходов)


п/п

Наименование опасных отходов

Количество
(масса или объем) опасных отходов в соответствии с судебным актом

Место расположения опасных отходов на дату приема

Описание состояния опасных отходов (жидкое или твердое)

Описание тары, упаковки опасных отходов (вид, количество, состояние)

Иные характеристики опасных отходов, которые по мнению комиссии подлежат описанию








      Присутствующие:
______________________________________ _____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)
______________________________________ _____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)
______________________________________ _____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)

  Приложение 5
к Правилам управления
бесхозяйными отходами
  Форма

Акт визуального осмотра оборудования (установки) или полигона

      "___" ___________ 20____ г. __________________ (место составления акта)

      Мы, нижеподписавшиеся, составили настоящий Акт визуального осмотра
      оборудования (установки) или полигона
________________________________________________________________
(указать соответствуют или не соответствуют квалификационным требованиям
поставщика, в случае несоответствия квалификационным требованиям, указать
обоснование/причины).
Присутствующие:
______________________________________ _____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)
______________________________________ _____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)
______________________________________ _____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)

  Приложение 6
к Правилам управления
бесхозяйными отходами
  Форма

Акт приема-передачи опасных отходов на утилизацию и (или) удаление

      "___" ___________ 20____ г. __________________ (место составления акта)

      Мы, нижеподписавшиеся, составили настоящий Акт приема-передачи опасных
      отходов на утилизацию и (или) удаление, расположенных
____________________________________________________________________,
(указать место нахождения опасных отходов)
и признанных решением суда № ______ от "___" ___________20____ г.
поступившими в республиканскую собственность, о нижеследующем:


п/п

Наименование опасных отходов

Количество
(масса или объем) опасных отходов

Код отхода
по Классификатору отходов

Место расположения опасных отходов на дату приема

Описание состояния отходов (жидкое или твердое)

Описание тары, упаковки опасных отходов (вид, количество, состояние)

Иные характеристики опасных отходов, которые по мнению комиссии подлежат описанию









      Настоящий Акт составлен в целях передачи бесхозяйных опасных отходов в рамках
      исполнения договора о государственных закупках
___________________________________________________________________
(дата и номер договора)
на услуги по утилизации и (или) удалению опасных отходов, заключенного между
организацией и поставщиком.
Передал от организации:
______________________________________ _____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)
______________________________________ _____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)
Принял от поставщика:
_______________________________________ ____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)
Присутствующие:
______________________________________ _____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)
______________________________________ _____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)

  Приложение 7
к Правилам управления
бесхозяйными отходами
  Форма

Акт присутствия на одном из этапов утилизации и (или) удаления опасных отходов

      "___" ___________ 20____ г. __________________ (место составления акта)

      Мы, нижеподписавшиеся, составили настоящий Акт присутствия на одном из этапов
      утилизации и (или) удаления опасных отходов, переданных вступившим в силу
      решением (определением) суда
____________________________________________________________________
(наименование суда, номер гражданского дела, дата решения (определения))
в _____________________________________________________ собственность.
(указать республиканская или коммунальная)
Указанный этап удаления и (или) утилизации проведен в соответствии с технической
спецификацией и квалификационными требованиями, являющимися приложениями
и неотъемлемыми частями Договора о государственных закупках
от ____________ №_________.
Присутствующие:
от организации:
______________________________________ _____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)
______________________________________ _____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)
от поставщика:
______________________________________ _____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)

  Приложение 8
к Правилам управления
бесхозяйными отходами
  Форма

Акт визуального осмотра прежнего места нахождения опасных отходов

      "___" ___________ 20____ г. __________________ (место составления)

      Мы, нижеподписавшиеся уполномоченные представители организации и поставщика
      составили настоящий Акт визуального осмотра прежнего места нахождения опасных
      отходов, переданных вступившим в силу решением (определением) суда
___________________________________________________________________
(наименование суда, номер гражданского дела, дата решения (определения))
в _____________________________________________________ собственность.
(указать республиканская или коммунальная)
Настоящим уполномоченные представители организации и поставщика провели
визуальный осмотр прежнего места нахождения вышеуказанных опасных отходов
и подтвердили их ____________________________________________________
____________________________________________________________________
(указать полное или частичное отсутствие или наличие опасных отходов)
Присутствующие: от организации:
______________________________________ _____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)
______________________________________ _____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)
______________________________________ _____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)
от поставщика:
______________________________________ _____________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)) (подпись)

  Приложение 9
к Правилам управления
бесхозяйными отходами
  Форма

Информация по управлению опасными отходами,
признанными решением суда поступившими в республиканскую собственность

№ п/п

Место нахождения опасных отходов

Решение суда

Вид, объем опасных отходов

Состояние опасных отходов

Меры, предпринимаемые по управлению опасными отходами







      ___________________________________________ _____________________
(уполномоченный представитель организации) (подпись)