"Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің кейбір мәселелері" туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 4 қазандағы № 862 қаулысына толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2025 жылғы 8 шiлдедегi № 519 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің кейбір мәселелері" туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 4 қазандағы № 862 қаулысына мынадай толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасы Көлік министрлігі туралы ережеде:

      15-тармақ:

      мынадай мазмұндағы 10-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "10-1) көлік саласында көлеңкелі экономикаға қарсы іс-қимыл жөніндегі шаралар қабылдау;";

      мынадай мазмұндағы 29-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "29-1) Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінде белгіленген тәртіппен және мерзімде азаматтардың петицияларын қарау;";

      мынадай мазмұндағы 34-1), 34-2), 34-3), 34-4), 34-5), 34-6), 34-7), 34-8), 34-9), 34-10), 34-11), 34-12), 34-13), 34-14), 34-15), 34-16), 34-17), 34-18), 34-19), 34-20), 34-21), 34-22), 34-23), 34-24), 34-25), 34-26), 34-27), 34-28) және 34-29) тармақшалармен толықтырылсын:

      "34-1) бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша зерттеулердің, консалтингтік көрсетілетін қызметтердің құнын айқындау қағидаларын әзірлеу және бекіту;

      34-2) бюджеттік субсидияларды төлеу қағидаларын бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша әзірлеу және бекіту;

      34-3) лизинг шарты шеңберінде жүзеге асырылатын күрделі шығыстардың құны мен нысанасын айқындау қағидаларын бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша әзірлеу және бекіту;

      34-4) мемлекеттік тапсырманың құнын айқындау қағидаларын бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша әзірлеу және бекіту;

      34-5) мемлекеттік органның даму жоспарын Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жоспарлау жүйесіне сәйкес мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша әрбір үш жыл сайын бесжылдық кезеңге әзірлеу және бекіту;

      34-6) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың даму жоспарының жобаларын келісу;

      34-7) республикалық бюджеттен шығыстар жоспарланатын квазимемлекеттік сектор субъектілерінің іс-шаралар жоспарларының немесе даму жоспарларының жобаларын келісу;

      34-8) бюджетті жоспарлау және атқару кезеңдерінде нәтижелерді басқаруды жүзеге асыру;

      34-9) бюджеттік заңнамаға сәйкес мақсаты мен тақырыбына қарай шығыстарға шолуды жүргізу;

      34-10) бюджет заңнамасына сәйкес мониторингтеуді жүзеге асыру;

      34-11) әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу тәртібіне сәйкес әлеуметтік-экономикалық даму болжамы көрсеткіштерінің есеп-қисаптарын әдіснамалық қамтамасыз етуді жүзеге асыру;

      34-12 заттай нормаларды бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша әзірлеу және бекіту;

      34-13) көлік инфрақұрылымының ең төменгі стандарттарын әзірлеу және бекіту;

      34-14) жергілікті бюджеттердің күрделі шығындары мен дамытуға арналған шығындарын қаржыландырудың салалық әдістемелерін жергілікті атқарушы органдармен, бюджет саясаты жөніндегі орталық уәкілетті органмен және бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша әзірлеу және бекіту;

      34-15) байланысты гранттарды тартуға арналған өтінімдерді жергілікті өкілді және атқарушы органдардың өтінімдерін ескере отырып, бюджет саясаты жөніндегі орталық уәкілетті органға ұсыну;

      34-16) мемлекеттік органдардың даму жоспарларын әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларын мемлекеттік жоспарлау және бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органдармен келісу бойынша бекіту;

      34-17) өз құзыреті шегінде мемлекеттік-жекешелік әріптестік саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;

      34-18) үлгілік конкурстық құжаттамаларды және мемлекеттік-жекешелік әріптестіктің үлгілік шарттарын қоса алғанда, салаларды (аяны) дамыту тұжырымдамалары, ұлттық жобалар шеңберінде жекеше әріптесті айқындау және мемлекеттік-жекешелік әріптестік шартын жасасу тәртібін әзірлеу және бекіту;

      34-19) республикалық мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларына қатысты жекеше әріптесті айқындау жөніндегі конкурсты (аукционды) және тікелей келіссөздерді ұйымдастыруды жүзеге асыру, оның ішінде қажет болған кезде конкурстық құжаттаманы әзірлеу үшін білікті заңды тұлғаларды тарту;

      34-20) мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын іске асыру жөніндегі ұсыныстарды қалыптастыру үшін әлеуметтік-экономикалық міндеттердің тізбесін қалыптастыру және бекіту;

      34-21) тиісті салада республикалық мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасы бойынша мемлекеттік-жекешелік әріптестік шартын жасасу;

      34-22) республикалық мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының іске асырылу мониторингін жүзеге асыру және мониторинг нәтижелерін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға жіберу;

      34-23) мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органға республикалық мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары шеңберінде жасалған мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарттары жөнінде ақпарат беру және бұл ақпаратты өзінің ресми интернет-ресурсында жариялау;

      34-24) мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарттары негізінде құрылған мемлекеттік-жекешелік әріптестік объектілерін республикалық меншікке беруді ұйымдастыру;

      34-25) республикалық меншікке жататын мемлекеттік-жекешелік әріптестік объектілері бойынша бұрын жасалған мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарты мерзімінен бұрын тоқтатылған жағдайда жаңа жекеше әріптестерді тартуды ұйымдастыруды жүзеге асыру;

      34-26) табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органмен мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасына бизнес-жоспарды, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасының техникалық-экономикалық негіздемесін, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасының конкурстық (аукциондық) құжаттамасын, мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарттарының жобаларын, оның ішінде табиғи монополиялар саласына жатқызылатын тауарларға, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерге тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) қалыптастыру және бекіту тәртібі бөлігінде оларға өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу кезінде келісу;

      34-27) жекеше әріптестердің мемлекеттік функциялардың іске асырылуын қамтамасыз етуін көздейтін жобалар бойынша мемлекеттік-жекешелік әріптестіктің республикалық жобасына бизнес-жоспарды, мемлекеттік-жекешелік әріптестіктің республикалық жобасының конкурстық (аукциондық) құжаттамасын, оның ішінде оларға бәсекелестікті қорғау және монополистік қызметті шектеу саласына қатысты бөлігінде өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу кезінде Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен монополияға қарсы органмен келісу;

      34-28) бюджет саясаты жөніндегі орталық уәкілетті орган бекітетін қағидаларға сәйкес жекеше әріптесті айқындау жөніндегі тікелей келіссөздер кезінде республикалық мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасының конкурстық (аукциондық) құжаттамасына салалық қорытынды, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасына бизнес-жоспар дайындауды жүзеге асыру;

      34-29) мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша жекеше әріптесті айқындау қағидаларын бюджет саясаты жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша әзірлеу және бекіту;";

      мынадай мазмұндағы 81-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "81-1) тасымалдаушылардың жолаушыларды әлеуметтік маңызы бар тасымалдауды жүзеге асыруына байланысты залалдарын бюджет қаражаты есебінен субсидиялаудың үлгілік шартын әзірлеу және бекіту;";

      мынадай мазмұндағы 95-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "95-1) Түркістан қаласының аумағы арқылы транзиттік автомобиль көлігі жүрісінің схемалары мен тәртібін айқындауды келісу;";

      мынадай мазмұндағы 167-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "167-1) республикалық маңызы бар қалада, астанада қалалық рельсті көлікті мемлекет кепілдігімен тартылған қарыздар есебінен дамыту кезінде көлік кәсіпорнының осы қарызды өтеуге және оған қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау қағидаларын әзірлеу және бекіту;";

      мынадай мазмұндағы 180-1), 180-2) және 180-3) тармақшалармен толықтырылсын:

      "180-1) жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, жөндеу және күтіп-ұстау кезінде көлік инфрақұрылымын дамытуға бағытталған жұмыстар мен материалдардың сапасына Жол активтерінің сапасы ұлттық орталығының сараптама жүргізуін ұйымдастыру;

      180-2) автомобиль жолдарының (көпiр өткелдерiнiң) учаскелерін мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасын іске асыру үшін беру жөнiндегі ұсыныстарды, оларды пайдалану тәртібі мен талаптарын, олармен жүрiп өту үшiн мөлшерлемелер мөлшерiн әзiрлеу;

      180-3) халықаралық және республикалық маңызы бар автомобиль жолдарының техникалық-экономикалық негіздемелерін әзірлеу, диагностикалау және паспорттау, сондай-ақ Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу және мемлекеттік-жекешелік әріптестік туралы заңнамасына сәйкес автожол саласының нормативтік-техникалық базасын жетілдіру бойынша жұмыстарды ұйымдастыру;";

      мынадай мазмұндағы 317-1), 317-2), 317-3) және 317-4) тармақшалармен толықтырылсын:

      "317-1) сумен жабдықтау және (немесе) су бұру саласында каналдар арқылы су беру және тежеуіш гидротехникалық құрылысжайлардың көмегімен жер үстіндегі ағын суды реттеу жөніндегі көрсетілетін қызметтерді қоспағанда, бәсекелес кірме жол болмаған кезде кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтері бойынша Табиғи монополиялар субъектілері мемлекеттік тіркелімінің республикалық бөліміне енгізілген табиғи монополия субъектісінің, сондай-ақ Табиғи монополиялар субъектілері мемлекеттік тіркелімінің жергілікті бөліміне енгізілген табиғи монополия субъектісінің инвестициялық бағдарламасын табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік органмен бірлесе отырып бекіту және оған өзгерістер енгізу;

      317-2) сумен жабдықтау және (немесе) су бұру саласында каналдар арқылы су беру және тежеуіш гидротехникалық құрылысжайлардың көмегімен жер үстіндегі ағын суды реттеу жөніндегі көрсетілетін қызметтерді қоспағанда, инвестициялық бағдарламаны бекітуге өтініш ұсынылған күннен бастап отыз жұмыс күнінен кешіктірмей, табиғи монополия субъектісінің инвестициялық бағдарламасының іс-шараларын қабылдаудың орындылығы немесе орынсыздығы туралы қорытындыларды табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік органға жіберу;

      317-3) сумен жабдықтау және (немесе) су бұру саласында каналдар арқылы су беру және тежеуіш гидротехникалық құрылысжайлардың көмегімен жер үстіндегі ағын суды реттеу жөніндегі көрсетілетін қызметтерді қоспағанда, табиғи монополия субъектісінің бекітілген инвестициялық бағдарламасының орындалуы туралы есепті қарау қорытындылары бойынша ол келіп түскен күннен бастап күнтізбелік қырық бес күннен кешіктірмей, бекітілген инвестициялық бағдарлама іс-шараларының орындалуын қабылдаудың орындылығы немесе орынсыздығы туралы өз қорытындысын белгіленген тәртіппен табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік органға жіберу;

      317-4) сумен жабдықтау және (немесе) су бұру саласында каналдар арқылы су беру және тежеуіш гидротехникалық құрылысжайлардың көмегімен жер үстіндегі ағын суды реттеу жөніндегі көрсетілетін қызметтерді қоспағанда, табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган айқындайтын тәртіпке сәйкес реттеліп көрсетілетін қызметтердің сапасы, сенімділігі және табиғи монополиялар субъектілері қызметінің тиімділігі көрсеткіштерін белгілеуге қатысу;";

      мынадай мазмұндағы 428-1), 428-2), 428-3), 428-4), 428-5), 428-6), 428-7), 428-8), 428-9), 428-10), 428-11) және 428-12) тармақшалармен толықтырылсын:

      "428-1) жұмылдыру дайындығы саласындағы уәкілетті органға жұмылдыру дайындығы мен жұмылдыру жөніндегі іс-шараларды қаржыландыру көлемдері жөнінде ұсыныстар енгізу;

      428-2) мемлекеттік басқарудың тиісті саласында ұйымдардың жұмылдыру дайындығын жоспарлау, ұйымдастыру және оған басшылық ету, Қазақстан Республикасындағы жұмылдыру дайындығы мен жұмылдыру қағидаларында белгіленген тәртіппен жұмылдыру тапсырыстары бар ұйымдардың жұмылдыру әзірлігін бағалауды жүргізу;

      428-3) ұйымдармен жұмылдыру тапсырыстарын орындауға арналған шарттар жасасу, жұмылдыру дайындығы саласындағы уәкілетті органға жұмылдыру тапсырыстары бар ұйымдар банкрот болған, қайта ұйымдастырылған, таратылған, олардың жұмыс бейіні өзгертілген кезде белгіленген жұмылдыру тапсырыстарын алып тастау және басқаға беру туралы ұсыныстар енгізу;

      428-4) Қазақстан Республикасының жергiлiктi атқарушы органдарымен өзара iс-қимыл жасай отырып, жұмылдыру жоспарларын орындауға дайындық жөнiндегi шараларды жүргізу;

      428-5) жұмылдыру тапсырыстарын белгілеу үшін ұйымдардың өндірістік, қаржылық, қоймалық мүмкіндіктері туралы ақпаратты жұмылдыру дайындығы саласындағы уәкілетті органға беру;

      428-6) әскери міндеттілерді бекітіп қою бойынша жұмысты ұйымдастыру және жүргізу;

      428-7) жұмылдыру жарияланған кезде Қазақстан Республикасының жергiлiктi атқарушы органдарымен өзара iс-қимыл жасай отырып, ұйымдарды соғыс жағдайы режимiне көшiру жөнiндегi шаралар кешенiн жүргiзудi ұйымдастыру және қамтамасыз ету;

      428-8) мемлекеттік басқарудың тиісті саласында жұмылдыру дайындығы мен жұмылдыру саласындағы нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу және (немесе) бекіту;

      428-9) жұмылдыру дайындығы саласындағы уәкілетті органмен келісу бойынша жұмылдыру жоспарларын әзірлеу және бекіту;

      428-10) жұмылдыру дайындығы саласындағы уәкiлеттi органға жұмылдыру дайындығы мен жұмылдыруды жетiлдiру жөнiнде ұсыныстар енгiзу;

      428-11) әскери-экономикалық және командалық-штабтық оқулар өткізуге қатысу;

      428-12) жұмылдыру, соғыс жағдайы кезеңінде және соғыс уақытында Қарулы Күштердің, басқа да әскерлер мен әскери құралымдардың, арнаулы мемлекеттік органдардың мүдделеріне сай міндеттерді орындау, сондай-ақ Қазақстан Республикасы экономикасының іркіліссіз жұмыс істеуін және халқының тыныс-тіршілігін қамтамасыз ету үшін мемлекеттік басқарудың тиісті саласында арнайы құралымдарды ұйымдастыру және олардың қызметін қамтамасыз ету;".

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
О. Бектенов

О внесении дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 4 октября 2023 года № 862 "Некоторые вопросы Министерства транспорта Республики Казахстан"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 8 июля 2025 года № 519

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 4 октября 2023 года № 862 "Некоторые вопросы Министерства транспорта Республики Казахстан" следующие дополнения:

      в Положении о Министерстве транспорта Республики Казахстан, утвержденном указанным постановлением:

      пункт 15:

      дополнить подпунктом 10-1) следующего содержания:

      "10-1) принятие мер по противодействию теневой экономике в сфере транспорта;";

      дополнить подпунктом 29-1) следующего содержания:

      "29-1) рассмотрение петиций граждан в порядке и сроки, установленные Административным процедурно-процессуальным кодексом Республики Казахстан;";

      дополнить подпунктами 34-1), 34-2), 34-3), 34-4), 34-5), 34-6), 34-7), 34-8), 34-9), 34-10), 34-11), 34-12), 34-13), 34-14), 34-15), 34-16), 34-17), 34-18), 34-19), 34-20), 34-21), 34-22), 34-23), 34-24), 34-25), 34-26), 34-27), 34-28) и 34-29) следующего содержания:

      "34-1) разработка и утверждение правил определения стоимости исследований, консалтинговых услуг по согласованию с центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию;

      34-2) разработка и утверждение правил выплаты бюджетных субсидий по согласованию с центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию;

      34-3) разработка и утверждение правил определения стоимости и предмета капитальных расходов, осуществляемых в рамках договора лизинга по согласованию с центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию;

      34-4) разработка и утверждение правил определения стоимости государственного задания по согласованию с центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию;

      34-5) разработка и утверждение каждые три года на пятилетний период плана развития государственного органа по согласованию с центральным уполномоченным органом по государственному планированию в соответствии с Системой государственного планирования Республики Казахстан;

      34-6) согласование проектов плана развития области, города республиканского значения, столицы;

      34-7) согласование проектов плана мероприятий или плана развития субъектов квазигосударственного сектора, которым планируются расходы из средств республиканского бюджета;

      34-8) осуществление управления результатами на этапах планирования и исполнения бюджета;

      34-9) проведение обзора расходов в зависимости от их цели и темы согласно бюджетному законодательству;

      34-10) осуществление мониторинга согласно бюджетному законодательству;

      34-11) осуществление методологического обеспечения расчетов показателей прогноза социально-экономического развития в соответствии с порядком разработки прогноза социально-экономического развития;

      34-12) разработка и утверждение натуральных норм по согласованию с центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию;

      34-13) разработка и утверждение минимальных стандартов транспортной инфраструктуры;

      34-14) разработка и утверждение методики финансирования капитальных затрат и затрат на развитие местных бюджетов по согласованию с местными исполнительными органами, центральным уполномоченным органом по бюджетной политике и центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию;

      34-15) представление заявок на привлечение связанных грантов в центральный уполномоченный орган по бюджетной политике с учетом заявок местных представительных и исполнительных органов;

      34-16) утверждение бюджетных программ администраторов республиканских бюджетных программ, разрабатывающих планы развития государственных органов, по согласованию с центральными уполномоченными органами по государственному планированию и бюджетному планированию;

      34-17) реализация в пределах своей компетенции государственной политики в области государственно-частного партнерства;

      34-18) разработка и утверждение правил определения частного партнера и заключения договора государственно-частного партнерства в рамках концепций развития отраслей (сферы), национальных проектов, включая типовые конкурсные документации и типовые договоры государственно-частного партнерства;

      34-19) осуществление организации конкурса (аукциона) и прямых переговоров по определению частного партнера в отношении республиканских проектов государственно-частного партнерства, в том числе привлечение квалифицированных юридических лиц для разработки конкурсной документации при необходимости;

      34-20) формирование и утверждение перечня социально-экономических задач для формирования предложений по реализации проектов государственно-частного партнерства;

      34-21) заключение договора государственно-частного партнерства по республиканскому проекту государственно-частного партнерства в соответствующей отрасли;

      34-22) осуществление мониторинга реализации республиканских проектов государственно-частного партнерства и направление результатов мониторинга в центральный уполномоченный орган по государственному планированию;

      34-23) предоставление информации уполномоченному государственному органу по управлению государственным имуществом по заключенным договорам государственно-частного партнерства в рамках республиканских проектов государственно-частного партнерства и размещение данной информации на своем официальном интернет-ресурсе;

      34-24) осуществление организации передачи созданных на основе договоров государственно-частного партнерства объектов государственно-частного партнерства в республиканскую собственность;

      34-25) осуществление организации привлечения новых частных партнеров в случае досрочного прекращения ранее заключенного договора государственно-частного партнерства по объектам государственно-частного партнерства, относящимся к республиканской собственности;

      34-26) согласование с уполномоченным органом, осуществляющим руководство в сферах естественных монополий, бизнес-плана к проекту государственно-частного партнерства, технико-экономического обоснования проекта государственно-частного партнерства, конкурсной (аукционной) документации проекта государственно-частного партнерства, проектов договоров государственно-частного партнерства, в том числе при внесении в них изменений и (или) дополнений в части порядка формирования и утверждения тарифов (цены, ставки сборов) на товары, работы и услуги, относящиеся к сфере естественных монополий;

      34-27) в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, согласование с антимонопольным органом бизнес-плана к республиканскому проекту государственно-частного партнерства, конкурсной (аукционной) документации республиканского проекта государственно-частного партнерства, в том числе при внесении в них изменений и (или) дополнений в части, относящейся к области защиты конкуренции и ограничения монополистической деятельности, по проектам, предусматривающим обеспечение частными партнерами реализации государственных функций;

      34-28) осуществление подготовки отраслевого заключения на конкурсную (аукционную) документацию республиканского проекта государственно-частного партнерства, бизнес-плана к проекту государственно-частного партнерства при прямых переговорах по определению частного партнера в соответствии с правилами, утверждаемыми центральным уполномоченным органом по бюджетной политике;

      34-29) разработка и утверждение правил определения частного партнера по проектам государственно-частного партнерства по согласованию с центральным уполномоченным органом по бюджетной политике;";

      дополнить подпунктом 81-1) следующего содержания:

      "81-1) разработка и утверждение типового договора субсидирования за счет бюджетных средств убытков перевозчиков, связанных с осуществлением социально значимых перевозок пассажиров;";

      дополнить подпунктом 95-1) следующего содержания:

      "95-1) согласование определения схемы и порядка движения транзитного автомобильного транспорта через территорию города Туркестана;";

      дополнить подпунктом 167-1) следующего содержания:

      "167-1) разработка и утверждение правил субсидирования затрат транспортного предприятия на погашение и обслуживание данного займа при развитии городского рельсового транспорта в городе республиканского значения, столице за счет займов, привлеченных под государственную гарантию;";

      дополнить подпунктами 180-1), 180-2) и 180-3) следующего содержания:

      "180-1) организация производства экспертизы качества работ и материалов при строительстве, реконструкции, ремонте и содержании автомобильных дорог общего пользования Национальным центром качества дорожных активов, направленной на развитие транспортной инфраструктуры;

      180-2) разработка предложений по передаче участков автомобильных дорог (мостовые переходы) для реализации проекта государственно-частного партнерства, порядка и условий их эксплуатации, размера ставок за проезд по ним;

      180-3) организация работ по разработке технико-экономических обоснований, диагностике и паспортизации автомобильных дорог международного и республиканского значения, а также совершенствованию нормативно-технической базы автодорожной отрасли в соответствии с законодательством Республики Казахстан о государственных закупках и в области государственно-частного партнерства;";

      дополнить подпунктами 317-1), 317-2), 317-3) и 317-4) следующего содержания:

      "317-1) утверждение и внесение совместно с государственным органом, осуществляющим руководство в сферах естественных монополий, изменения в инвестиционную программу субъекта естественной монополии, включенного в республиканский раздел Государственного регистра субъектов естественных монополий, а также субъекта естественной монополии, включенного в местный раздел Государственного регистра субъектов естественных монополий, по регулируемым услугам подъездных путей при отсутствии конкурентного подъездного пути, за исключением услуг в сфере водоснабжения и (или) водоотведения по подаче воды по каналам и регулированию поверхностного стока при помощи подпорных гидротехнических сооружений;

      317-2) направление в государственный орган, осуществляющий руководство в сферах естественных монополий, заключений о целесообразности или нецелесообразности принятия мероприятий инвестиционной программы субъекта естественной монополии не позднее тридцати рабочих дней со дня представления заявления на утверждение инвестиционной программы, за исключением услуг в сфере водоснабжения и (или) водоотведения по подаче воды по каналам и регулированию поверхностного стока при помощи подпорных гидротехнических сооружений;

      317-3) по итогам рассмотрения отчета об исполнении утвержденной инвестиционной программы субъекта естественной монополии не позднее сорока пяти календарных дней со дня его поступления направление в установленном порядке в государственный орган, осуществляющий руководство в сферах естественных монополий, своего заключения о целесообразности или нецелесообразности принятия исполнения мероприятий утвержденной инвестиционной программы, за исключением услуг в сфере водоснабжения и (или) водоотведения по подаче воды по каналам и регулированию поверхностного стока при помощи подпорных гидротехнических сооружений;

      317-4) участие в установлении показателей качества, надежности регулируемых услуг и эффективности деятельности субъектов естественных монополий в соответствии с порядком, определяемым государственным органом, осуществляющим руководство в сферах естественных монополий, за исключением услуг в сфере водоснабжения и (или) водоотведения по подаче воды по каналам и регулированию поверхностного стока при помощи подпорных гидротехнических сооружений;";

      дополнить подпунктами 428-1), 428-2), 428-3), 428-4), 428-5), 428-6), 428-7), 428-8), 428-9), 428-10), 428-11) и 428-12) следующего содержания:

      "428-1) внесение предложений в уполномоченный орган в области мобилизационной подготовки по объемам финансирования мероприятий по мобилизационной подготовке и мобилизации;

      428-2) планирование, организация и руководство мобилизационной подготовкой организаций в соответствующей сфере государственного управления, проведение оценки мобилизационной готовности организаций, имеющих мобилизационные заказы, в порядке, установленном в правилах мобилизационной подготовки и мобилизации в Республике Казахстан;

      428-3) заключение договоров с организациями на выполнение мобилизационных заказов, внесение предложения в уполномоченный орган в области мобилизационной подготовки о снятии и передаче установленных мобилизационных заказов при банкротстве, реорганизации, ликвидации, изменении профиля работы организаций, имеющих мобилизационные заказы;

      428-4) проведение во взаимодействии с местными исполнительными органами Республики Казахстан мероприятия по подготовке к выполнению мобилизационных планов;

      428-5) предоставление в уполномоченный орган в области мобилизационной подготовки информации о производственных, финансовых, складских возможностях организаций для установления мобилизационных заказов;

      428-6) организация и проведение работы по бронированию военнообязанных;

      428-7) при объявлении мобилизации организация и обеспечение во взаимодействии с местными исполнительными органами Республики Казахстан комплекса мероприятий по переводу организаций на режим военного положения;

      428-8) разработка и (или) утверждение нормативных правовых актов в области мобилизационной подготовки и мобилизации в соответствующей сфере государственного управления;

      428-9) разработка и утверждение мобилизационных планов по согласованию с уполномоченным органом в области мобилизационной подготовки;

      428-10) внесение в уполномоченный орган в области мобилизационной подготовки предложений по совершенствованию мобилизационной подготовки и мобилизации;

      428-11) участие в проведении военно-экономических и командно-штабных учений;

      428-12) организация и обеспечение деятельности специальных формирований в соответствующей сфере государственного управления для выполнения задач в интересах Вооруженных Сил, других войск и воинских формирований, специальных государственных органов, а также обеспечения бесперебойной работы экономики и жизнедеятельности населения Республики Казахстан в период мобилизации, военного положения и в военное время;".

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
О. Бектенов