Мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбағаны үшін айыппұл салу туралы

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2024 жылғы 17 желтоқсандағы № 142 шешімі

      Еуразиялық экономикалық комиссия алқасы (бұдан әрі – Комиссия) Бәсекелестіктің жалпы қағидаттары мен қағидалары туралы хаттаманың (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа тіркелген № 19-қосымша) 16-тармағының 5-тармақшасына (бұдан әрі – Хаттама), Трансшекаралық бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзғаны үшін Айыппұлдарды есептеу әдістемесінің және салу тәртібінің 17-тармағына сәйкес Еуразиялық экономикалық комиссиясы кеңесінің 2012 жылғы 17 желтоқсандағы шешімімен бекітілген Еуразиялық экономикалық комиссиясы кеңесінің 2012 жылғы 23 қарашадағы № 99 шешімімен бекітілген Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзу туралы істерді қарау тәртібінің 44 және 45-тармақтарымен Комиссия сұратқан мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбау туралы істі (бұдан әрі – іс) қарады.

      Іс материалдарын қарау нәтижелері бойынша Еуразиялық экономикалық одақ құқығына кіретін бәсекелестік саласындағы халықаралық шарттар мен актілердің ережелеріне сүйене отырып, қаралып отырған істің нақты мән-жайларын және осы шешімнің сипаттамалық және дәлелді бөліктерінде берілген Істі қарау жөніндегі комиссияның қорытындыларын қосымшаға сәйкес зерделей отырып, Айыппұлдарды есептеу әдістемесін және салу тәртібін басшылыққа ала отырып, Комиссия алқасы шешті:

      1. 

      а)  "К.А. Нигай" жеке кәсіпкердің әрекетсіздігі (010000, Қазақстан Республикасы, Астана қаласы, Пушкин көшесі, 48 үй, мемлекеттік тіркеу туралы куәлігі № 62 0276653, тіркеу күні – 2004 ж. 28 маусым, ЖСН 860617351037) (бұдан әрі – "К.А. Нигай" ЖК), Комиссияның сұрау салуы бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбауы сияқты көрсетілген Хаттаманың 16-тармағының 5-тармақшасында көзделген жауаптылығы Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзу;

      б)  істі қарауды тоқтату үшін негіздердің жоқтығы осы тармақтың "а" тармақшасында көрсетілген адамға қатысты деп танылсын.

      2.  Хаттаманың 16 тармағының 5 тармақшасына және Айыппұлдарды есептеу әдістемесі және салу тәртібіне сәйкес "К.А. Нигай" ЖК 26 666 Ресей рублі 66 тиын мөлшерінде айыппұл тағайындалсын.

      Осы шешіммен тағайындалған айыппұл Хаттаманың 17 және 18-тармақтарында белгіленген тәртіппен төленуге тиіс (Қазақстан Республикасының аумағында тіркелген шаруашылық жүргізуші субъектілердің (нарық субъектілерінің) айыппұл төлеуге арналған банктік деректемелері, бюджеттік сыныптаманың коды – 204176, төлемнің тағайындалу коды – 913).

      3.  Комиссия "К.А. Нигай" ЖК хабардар етсін:

      а) Айыппұлдарды есептеу әдістемесі және айыппұлды салу тәртібінің 171-тармағының екінші абзацына сәйкес осы шешімнің 2-тармағында көрсетілген айыппұл осы шешім күшіне енген күннен бастап күнтізбелік 60 күннен кешіктірмей толық мөлшерде төленсін. Айыппұл көрсетілген мерзімде төленбеген жағдайда Комиссия Айыппұлдарды есептеу әдістемесі мен салу тәртібінің 18-тармағына сәйкес осы шешімді мәжбүрлеп орындауға бағытталған шараларды қабылдайды;

      б)  Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзу туралы істерді қарау тәртібінің 45-тармағына сәйкес Комиссияны осы шешімнің 2-тармағында көрсетілген айыппұлдары төлегені туралы осы тармақтың "а" тармақшасында көзделген мерзім өткен күннен бастап күнтізбелік 30 күн ішінде хабардар етсін.

      4.  Осы шешімге белгіленген тәртіппен Еуразиялық экономикалық одақтың Сотына шағым жасалуы мүмкін.

      5.  Осы шешім ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік 30 күн өткен соң күшіне енеді.

      Еуразиялық экономикалық комиссиясы
алқасының төрағасы
Б. Сағынтаев

  Еуразиялық экономикалық
комиссиясы алқасының
2024 ж. 17 желтоқсандағы
№ 142 шешіміне
ҚОСЫМША

Еуразиялық экономикалық комиссиясы алқасының 2024 жылғы 17 желтоқсандағы № 142 шешімінің СИПАТТАМАЛЫҚ ЖӘНЕ ДӘЛЕЛДІ БӨЛІКТЕРІ

      Бәсекелестіктің жалпы қағидаттары мен қағидалары туралы хаттаманың (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа № 19-қосымша) (бұдан әрі тиісінше – Хаттама, Шарт) 10-тармағының 4-тармақшасына сәйкес Еуразиялық экономикалық комиссия (бұдан әрі – Комиссия) 2024 жылғы 11 маусымдағы № 24/ұйғарыммен Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзуына байланысты "К.А. Нигай" жеке кәсіпкерге (010000, Қазақстан Республикасы, Астана қаласы, Пушкин көшесі, 48 үй, мемлекеттік тіркеу туралы куәлігі № 62 0276653, тіркеу күні – 2004 ж. 28 маусым, ЖСН 860617351037) (бұдан әрі – "К.А. Нигай" ЖК) қатысты мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбау фактісі бойынша іс қозғалды (бұдан әрі – іс) және оны қарау жөніндегі комиссия келесі құрамда тағайындалды:

      Істі қарау жөніндегі комиссия төрағасы А.Г. Сушкевич;

      Істі қарау жөніндегі комиссия төрағасының орынбасары А.А. Калиев;

      Істі қарау жөніндегі комиссияның мүшелері: С.С. Суменков және А.Л. Сейталиев.

      Істі қарауға қатысқан адамдар: құзыретіне бәсекелестік (монополияға қарсы) саясатты іске асыру және (немесе) жүргізу кіретін Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің (бұдан әрі тиісінше – мүше мемлекеттер, Одақ) уәкілетті органдарының өкілдері, – В.В. Кузьмина, В.В. Лазарева, Н.К. Пирматов, Е.В. Привезенцева және Ж.Б. Сағдат.

      Жауапты – "К.А. Нигай" ЖК.

      Істі қарау жөніндегі комиссияның құрамын өзгерту туралы 2024 жылғы 29 шілдедегі № 35/ ұйғарымымен Істі қарау жөніндегі комиссияның төрағасы болып С.В. Максимов тағайындалды.

      Шешім қабылдау үшін қосымша мәліметтер (ақпарат) алу қажеттілігіне байланысты істі қарау мерзімі 60 жұмыс күніне ұзартылды, ол туралы 2024 жылғы 3 қыркүйектегі № 46/ ұйғарымы шығарылды.

      Еуразиялық экономикалық комиссиясы кеңесінің 2012 жылғы 23 қарашадағы № 99 шешімімен бекітілген Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзу туралы істерді қарау тәртібінің 23-тармағына сәйкес 2024 жылғы 2 қазанда Істі қарау жөніндегі комиссия төрағасы С.В. Максимов істі қараудың аяқталғаны туралы жариялады.

      Істі қарау нәтижелері бойынша мыналар анықталды.

      Комиссияға 2024 жылғы 19 наурыздағы н/ж хатпен (2024 жылғы 19 наурыздағы № 4391 хаттың жағдайы бойынша) "Сивик" компаниясы" ғылыми-өндірістік бірлестігі жауапкершілігі шектеулі серіктестігінің (644076, Ресей Федерациясы, Омбы облысы, Омбы қаласы, Космос даңғылы, 109 үй, А корусы., НМТН 1055511001897, тіркелген күні 2005 жылғы 3 ақпан, СТН 5506057995) шиномонтаж станциялары мен техникалық қызмет көрсету орталықтары үшін шиномонтаж және теңгерімдеу жабдықтарының Трансшекаралық тауар нарығындағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзудың ықтимал белгілері туралы өтініші (бұдан әрі – өтініш) келіп түсті.

      Комиссия Хаттаманың 13-тармағын басшылыққа ала отырып, Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзудың жолын кесу жөніндегі өз өкілеттіктерін іске асыру мақсатында "К.А.Нигай" ЖК-нен 2024 жылғы 8 сәуірдегі № 22-152 хатпен 2024 жылғы 19 сәуірге дейінгі мерзімде Комиссияға тауар өндірушілер мен тұтынушылар және өзара алмастырылатын тауарлар туралы ақпаратты (мәліметтерді) ұсынуды сұрады.

      Алайда комиссия белгілеген мерзімде ақпарат ұсынылған жоқ.

      Осыған байланысты Комиссия 2024 жылғы 27 сәуірдегі № 22-185 хатпен "К.А. Нигай" ЖК-ден 2024 жылғы 13 мамырға дейінгі мерзімде: тауарды өндіру мен өткізуді реттейтін нормативтік-техникалық құжаттаманың тізбесін, "К.А. Нигай" ЖК-мен бір адамдар тобын құратын тұлғалар туралы, өндірілетін (өткізілетін) тауарлардың қызмет түрлерін, дилерлік (дистрибьюторлық) шарттар туралы, оның ішінде бұрын 2024 жылғы 8 сәуірдегі № 22-152 хатта сұратылған тауарды өндірушілер мен тұтынушылар және өзара алмастырылатын тауарлар туралы ақпарат (мәліметтер) туралы ақпаратты беруді сұрады.

      "К.А. Нигай" ЖК 2024 жылғы 29 мамырдағы № 5 хатпен (2024 жылғы 3 маусымдағы кіріс нөмірі № 9161) Комиссияның 2024 жылғы 27 сәуірдегі № 22-185 сұрау салуына "К.А. Нигай" ЖК-ге тауар белгісімен сатылатын тауарды адал сатып алушы ретінде жіберілген мәселелер ерекше екенін, "NIK Pro" жеке кәсіпкерге тиесілі құқығы жоғын хабарлады, "К.А. Нигай" ЖК пікірінше, Қазақстан Республикасының "Тауар белгілері, қызмет көрсету белгілері, географиялық нұсқамалар және тауарлар шығарылған жерлердің атаулары туралы" қолданыстағы заңнамасы шеңберінде тауар таңбасы иесінің құқықтарын бұзу туралы сөз болғандықтан, шиномонтаж және теңгерімдеу жабдықтарының Трансшекаралық тауар нарығындағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзу белгілеріне қатысы жоқ. "К.А. Нигай" ЖК мекенжайына жіберілген мәселелер, оның пікірінше, жекелеген мемлекет субъектісінің шаруашылық қызметін қозғайды, нақты ел ішінде, демек, шиналарды монтаждау және теңгерімдеу жабдықтарының Трансшекаралық тауар нарығындағы бәсекелестік қағидаларын көрсету дұрыс емес.

      Нәтижесінде Комиссия 2024 жылғы 11 маусымдағы № 24/ ұйғарымымен Комиссияның талабы бойынша ақпаратты (мәліметтерді) ұсынбау фактісі бойынша "К.А. Нигай" ЖК қатысты іс қозғады.

      Істі қарау жөніндегі комиссия отырыстарының шеңберінде 2024 жылғы 9 шілдедегі № 28/ұйғарымында, 2024 жылғы 1 тамыздағы № 37/ұйғарымында, 2024 жылғы 22 тамыздағы № 45/ұйғарымында және 2024 жылғы 3 қыркүйектегі № 46/ұйғарымында Комиссия "К.А. Нигай" ЖК-ден немесе "К.А. Нигай" ЖК әрекеттерінде (әрекетсіздігінде) Хаттаманың 13-тармағын бұзу белгілері бар екендігімен келісу немесе келіспеу туралы ұстанымды және Хаттаманың 13-тармағын бұзу белгілерін жою бойынша "К.А. Нигай" ЖК қабылдаған шаралар туралы ақпаратты ұсынуды сұрады.

      Алайда Істі қарау жөніндегі комиссия "К.А. Нигай" ЖК-ден жауап алған жоқ.

      Істі қарау шеңберінде "К.А. Нигай" ЖК мынадай ұйғарымдар жолданды: 2024 жылғы 11 маусымдағы № 24/ұйғарымы (2024 жылғы 14 маусымдағы № 22-277 хатпен жолданды, № RS021132072RU пошта идентификаторы – адресатқа 2024 жылғы 28 маусымда табысталды), 2024 жылғы 9 шілдедегі № 28/ұйғарымы (2024 жылғы 10 шілдедегі № 22-213 хатпен жолданды, № RS021132316RU пошта идентификаторы – адресатқа 2024 жылғы 31 шілдеде табысталды), 2024 жылғы 1 тамыздағы № 37/ұйғарымы (2024 жылғы 5 тамыздағы № 22-391 хатпен жолданды, № RS021132608RU пошта идентификаторы – адресатқа 2024 жылғы 28 тамызда табысталды), 2024 жылғы 22 тамыздағы № 45/ұйғарымы (2024 жылғы 22 тамыздағы № 22-419 хатпен жолданды, RS021132846RU пошта идентификаторы – адресатқа 2024 жылғы 10 қыркүйекте табысталды) және 2024 жылғы 3 қыркүйектегі № 46/ұйғарымы (2024 жылғы 3 қыркүйектегі № 22-428 хатпен жолданды, № RS021132996RU пошта идентификаторы – адресатқа 2024 жылғы 17 қыркүйекте табысталды).

      Хаттаманың 10-тармағының 7-тармақшасына сәйкес Комиссия мемлекеттік билік органдарынан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, мүше мемлекеттердің өзге де органдары мен ұйымдарынан, заңды және жеке тұлғалардан, оның ішінде Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларының сақталуын бақылау жөніндегі өкілеттіктерді жүзеге асыру үшін қажетті құпия ақпаратқа сұрау салуды және ақпарат алуды жүзеге асырады.

      Хаттаманың 13 тармағына сәйкес Комиссия қарау кезінде Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзу туралы істер мемлекеттік билік органдарынан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, мүше мемлекеттердің органдары мен ұйымдарының функцияларын жүзеге асыратын өзге де органдардан, заңды және жеке тұлғалардан істі қарау үшін қажетті ақпаратты сұратады. Мүше мемлекеттердің шаруашылық жүргізуші субъектілері (нарық субъектілері), коммерциялық емес ұйымдар, мемлекеттік билік органдары, жергілікті өзін-өзі басқару органдары, олардың функцияларын жүзеге асыратын өзге де органдар немесе ұйымдар (олардың лауазымды адамдары), жеке тұлғалар Комиссияға оның сұрау салуы бойынша белгіленген мерзімдерде өзіне жүктелген өкілеттіктерге сәйкес Комиссияға қажетті ақпаратты, құжаттарды, мәліметтерді, түсініктемелерді беруге міндетті.

      Еуразиялық экономикалық комиссиясы кеңесінің 2012 жылғы 23 қарашадағы № 97 шешімімен бекітілген Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзу туралы өтініштерді (материалдарды) қарау тәртібінің (бұдан әрі – Өтініштерді қарау тәртібі) 1313-тармағына сәйкес өтінішті (материалдарды) қарау кезінде Комиссияның уәкілетті құрылымдық бөлімшесі мемлекеттік билік органдарынан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, мүше мемлекеттердің органдары мен ұйымдарының функцияларын жүзеге асыратын өзге де органдардан, заңды және жеке тұлғалардан қажетті ақпаратты сұратуға құқылы.

      Осылайша, Комиссия өтінішті қарау шеңберінде Өтініштерді қарау тәртібіне сәйкес, мүше мемлекеттердің шаруашылық жүргізуші субъектілері (нарық субъектілері) Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзудың жолын кесу жөніндегі өз өкілеттіктерін іске асыра отырып және Шарттың ережелерін басшылыққа ала отырып, "К.А. Нигай" ЖК-дан тиісті мәліметтерді (ақпаратты) сұрады.

      Алайда Комиссияның сұратқан мәліметтері (ақпараты) "К.А. Нигай" ЖК тарапынан Комиссияның белгілеген мерзімінде ұсынылмаған. Сондай-ақ, олар істі қарау барысында да ұсынылмаған.

      Істі қарау жөніндегі комиссия "К.А. Нигай" ЖК-нің әрекетсіздігі "К.А. Нигай" ЖК-нің Одақ құқығының монополияға қарсы реттеу саласындағы ережелерін сақтау мүмкіндігіне ие бола отырып, оларды сақтау жөнінде қажетті және жеткілікті шаралар қолданбағандығы бойынша көрініс тапты деп есептейді, осыған байланысты "К.А. Нигай" ЖК өзінің әрекетсіздігімен Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзды, атап айтқанда Комиссияның сұрауы бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбады деген қорытынды жасауға болады.

      "К.А. Нигай" ЖК-нің ісін қарау шеңберінде Істерді қарау тәртібінің 13-тармағында көзделген барлық құқықтарды іске асыру мүмкіндігі қамтамасыз етілді. Бұдан басқа, одан осы іс бойынша түсініктемелер, сондай-ақ Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзу фактісімен келісу немесе келіспеу туралы ұстаным сұралды. Алайда, "К.А. Нигай" ЖК осы іс бойынша түсініктеме, сондай-ақ оның іс-әрекеттерінде Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзу фактісімен келісу немесе келіспеу туралы ұстаным ұсынған жоқ.

      Істі қарау жөніндегі комиссияның отырыстарына "К.А. Нигай" ЖК өкілдері қатыспаған, осы Істі қарау жөніндегі комиссия отырысының күнін ауыстыру туралы өтінішхаттар ұсынбаған.

      "К.А. Нигай" ЖК және (немесе) оның өкілдері тарапынан Істі қарау жөніндегі комиссияның отырыстарына қатыспауының дәлелді себебі туралы ақпарат ұсынылмаған.

      Комиссия сұратқан мәліметтердің (ақпараттың) "К.А. Нигай" ЖК ұсынуына кедергі келтіретін мән-жайлар анықталған жоқ.

      Іс бойынша жиналған дәлелдемелерді бағалай отырып, Істі қарау жөніндегі комиссия "К.А. Нигай" ЖК кінәсі расталды және оның әрекетсіздігі Хаттаманың 13-тармағының ережелерін бұзушы ретінде дұрыс сараланған деп санайды.

      Хаттаманың 16-тармағының 5-тармақшасына сәйкес Комиссия Еуразиялық экономикалық комиссия кеңесінің 2012 жылғы 17 желтоқсандағы № 118 шешімімен бекітілген Трансшекаралық нарықтардағы бәсекелестіктің жалпы қағидаларын бұзғаны үшін айыппұлдарды есептеу әдістемесіне және салу тәртібіне (бұдан әрі – Айыппұлдарды есептеу әдістемесі және салу тәртібі) сәйкес, Шарттың XVIII бөлімінде және Хаттамада көзделген мәліметтерді (ақпаратты) Комиссияға ұсынбағаны үшін, оның ішінде Комиссияның талабы бойынша мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбағаны үшін жеке тұлғаларға –10 000 – нан 15 000 Ресей рубліне дейін, лауазымды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлерге – 10 000-нан 60 000 Ресей рубліне дейін, заңды тұлғаларға – 150 000-нан 1 000 000 Ресей рубліне дейін айыппұл салады.

      "К.А. Нигай" ЖК Комиссияға алғаш рет сұратылған мәліметтерді (ақпаратты) ұсынбаған. Көрсетілген мән-жай Айыппұлдарды есептеу әдістемесіне және салу тәртібіне тіркелген № 2 қосымшаға сәйкес айыппұлдардың мөлшерін есептеу кезінде жауапкершілікті жеңілдетуші ретінде ескеріледі.

      Айыппұл мөлшерін есептеу кезінде ескерілетін Айыппұлдарды есептеу әдістемесі және салу тәртібіне тіркелген № 1 және 2-қосымшаларда көзделген жауапкершілікті жеңілдететін өзге де мән-жайлар және жауапкершілікті ауырлататын мән-жайлар анықталған жоқ.

О наложении штрафов за непредставление сведений (информации)

Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 17 декабря 2024 года № 142

      Коллегия Евразийской экономической комиссии (далее – Комиссия) в соответствии с подпунктом 5 пункта 16 Протокола об общих принципах и правилах конкуренции (приложение № 19 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года) (далее – Протокол), пунктом 17 Методики расчета и порядка наложения штрафов за нарушение общих правил конкуренции на трансграничных рынках, утвержденных Решением Совета Евразийской экономической комиссии от 17 декабря 2012 г. № 118 (далее – Методика расчета и порядок наложения штрафов), пунктами 44 и 45 Порядка рассмотрения дел о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках, утвержденного Решением Совета Евразийской экономической комиссии от 23 ноября 2012 г. № 99, рассмотрела дело о непредставлении сведений (информации), запрошенных Комиссией (далее – дело).

      По результатам рассмотрения материалов дела, основываясь на положениях международных договоров и актов в сфере конкуренции, входящих в право Евразийского экономического союза, изучив фактические обстоятельства рассматриваемого дела и выводы комиссии по рассмотрению дела, представленные в описательной и мотивировочной частях настоящего Решения согласно приложению, руководствуясь Методикой расчета и порядком наложения штрафов, Коллегия Комиссии решила:

      1. Признать:

      а) бездействие индивидуального предпринимателя "Нигай К.А." (010000, Республика Казахстан, г. Астана, ул. Пушкина, дом 48, свидетельство о государственной регистрации № 62 0276653, дата регистрации – 28 июня 2004 г., ИИН 860617351037) (далее – ИП "Нигай К.А."), выразившееся в непредставлении сведений (информации) по запросам Комиссии, нарушением положений пункта 13 Протокола, ответственность за которое предусмотрена подпунктом 5 пункта 16 Протокола;

      б) отсутствие оснований для прекращения рассмотрения дела в отношении лица, указанного в подпункте "а" настоящего пункта.

      2. В соответствии с подпунктом 5 пункта 16 Протокола и Методикой расчета и порядком наложения штрафов назначить ИП "Нигай К.А." штраф в размере 26 666 российских рублей 66 копеек.

      Штраф, назначенный настоящим Решением, подлежит уплате в порядке, установленном пунктами 17 и 18 Протокола (банковские реквизиты для уплаты штрафов хозяйствующими субъектами (субъектами рынка), зарегистрированными на территории Республики Казахстан, код бюджетной классификации – 204176, код назначения платежа – 913).

      3. Комиссии проинформировать ИП "Нигай К.А." о необходимости:

      а) в соответствии с абзацем вторым пункта 171 Методики расчета и порядка наложения штрафов уплатить штраф, указанный в пункте 2 настоящего Решения, в полном размере не позднее 60 календарных дней с даты вступления настоящего Решения в силу. В случае неуплаты штрафа в указанный срок Комиссия принимает меры, направленные на принудительное исполнение настоящего Решения, в соответствии с пунктом 18 Методики расчета и порядка наложения штрафов;

      б) в соответствии с пунктом 45 Порядка рассмотрения дел о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках уведомить Комиссию об уплате штрафа, указанного в пункте 2 настоящего Решения, в течение 30 календарных дней с даты истечения срока, предусмотренного подпунктом "а" настоящего пункта.

      4. Настоящее Решение может быть обжаловано в установленном порядке в Суд Евразийского экономического союза.

      5. Настоящее Решение вступает в силу по истечении 30 календарных дней с даты его официального опубликования.

      Председатель Коллегии
Евразийской экономической комиссии
Б. Сагинтаев

  ПРИЛОЖЕНИЕ
к Решению Коллегии
Евразийской экономической комиссии
от 17 декабря 2024 г. № 142

ОПИСАТЕЛЬНАЯ И МОТИВИРОВОЧНАЯ ЧАСТИ
Решения Коллегии Евразийской экономической комиссии от 17 декабря 2024 г. № 142

      В соответствии с подпунктом 4 пункта 10 Протокола об общих принципах и правилах конкуренции (приложение № 19 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года) (далее соответственно – Протокол, Договор) в связи с нарушением положений пункта 13 Протокола Евразийской экономической комиссией (далее – Комиссия) определением от 11 июня 2024 г. № 24/опр в отношении индивидуального предпринимателя "Нигай К.А." (010000, Республика Казахстан, г. Астана, ул. Пушкина, дом 48, ИИН 860617351037) (далее – ИП "Нигай К.А.") возбуждено дело по факту непредставления сведений (информации) (далее – дело) и назначена комиссия по его рассмотрению в следующем составе:

      председатель комиссии по рассмотрению дела Сушкевич А.Г.;

      заместитель председателя комиссии по рассмотрению дела Калиев А.А.;

      члены комиссии по рассмотрению дела: Суменков С.С. и Сейталиев А.Л.

      Лица, участвовавшие в рассмотрении дела: представители уполномоченных органов государств – членов Евразийского экономического союза (далее соответственно – государства-члены, Союз), в компетенцию которых входят реализация и (или) проведение конкурентной (антимонопольной) политики, – Кузьмина В.В., Лазарева В.В., Пирматов Н.К., Привезенцева Е.В. и Сагдат Ж.Б.

      Ответчик – ИП "Нигай К.А.".

      Определением от 29 июля 2024 г. № 35/опр об изменении состава комиссии по рассмотрению дела председателем комиссии по рассмотрению дела назначен Максимов С.В.

      В связи с необходимостью получения дополнительных сведений (информации) для принятия решения срок рассмотрения дела продлен на 60 рабочих дней, о чем вынесено определение от 3 сентября 2024 г. № 46/опр.

      В соответствии с пунктом 23 Порядка рассмотрения дел о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках, утвержденного Решением Совета Евразийской экономической комиссии от 23 ноября 2012 г. № 99, 2 октября 2024 г. председателем комиссии по рассмотрению дела Максимовым С.В. объявлено об окончании рассмотрения дела.

      По результатам рассмотрения дела установлено следующее.

      В Комиссию письмом от 19 марта 2024 г. № б/н (вх. № 4391 от 19 марта 2024 г.) поступило заявление общества с ограниченной ответственностью научно-производственное объединение "Компания "СИВИК" (644076, Российская Федерация, Омская обл., г. Омск, пр-т Космический, д. 109, корп. А, ОГРН 1055511001897, дата регистрации 3 февраля 2005 г., ИНН 5506057995) о возможных признаках нарушения общих правил конкуренции на трансграничном товарном рынке шиномонтажного и балансировочного оборудования для станций шиномонтажа и центров техобслуживания (далее – заявление). Комиссия в целях реализации своих полномочий по пресечению нарушений общих правил конкуренции на трансграничных рынках, руководствуясь пунктом 13 Протокола, просила ИП "Нигай К.А." письмом от 8 апреля 2024 г. № 22-152 в срок до 19 апреля 2024 г. представить в Комиссию информацию (сведения) о производителях и потребителях товара и взаимозаменяемых товарах.

      Однако в установленные Комиссией сроки информация не была представлена.

      В связи с этим Комиссия письмом от 27 апреля 2024 г. № 22-185 просила ИП "Нигай К.А." в срок до 13 мая 2024 г. представить информацию (сведения): перечень нормативно-технической документации, регулирующей производство и реализацию товара, о лицах, образующих с ИП "Нигай К.А." одну группу лиц, о видах деятельности, производимых (реализуемых) товарах, о дилерских (дистрибьюторских) договорах, в том числе ранее запрошенную письмом от 8 апреля 2024 г. № 22-152 информацию (сведения) о производителях и потребителях товара и взаимозаменяемых товарах.

      ИП "Нигай К.А." письмом от 29 мая 2024 г. № 5 (вх № 9161 от 3 июня 2024 г.) на запрос Комиссии от 27 апреля 2024 г. № 22-185 сообщил, что вопросы, направленные в адрес ИП "Нигай К.А." как к добросовестному приобретателю товара, реализуемого под товарным знаком, исключительное право на который принадлежит индивидуальному предпринимателю "NIK Pro", не имеют, по мнению ИП "Нигай К.А.", отношения к признакам нарушения общих правил конкуренции на трансграничном товарном рынке шиномонтажного и балансировочного оборудования, поскольку речь идет о нарушении прав владельца товарного знака, в рамках действующего законодательства Республики Казахстан "О товарных знаках, знаках обслуживания, географических указаниях и наименованиях мест происхождения товаров". Направленные в адрес ИП "Нигай К.А." вопросы, по его мнению, затрагивают хозяйственную деятельность субъекта отдельного государства, внутри конкретной страны, следовательно, указывать на правила конкуренции на трансграничном товарном рынке шиномонтажного и балансировочного оборудования является неверным.

      Вследствие этого Комиссией определением от 11 июня 2024 г. № 24/опр возбуждено дело в отношении ИП "Нигай К.А." по факту непредставления информации (сведений) по требованию Комиссии.

      В рамках заседаний комиссии по рассмотрению дела в определениях от 9 июля 2024 г. № 28/опр, от 1 августа 2024 г. № 37/опр, от 22 августа 2024 г. № 45/опр и от 3 сентября 2024 г. № 46/опр Комиссия просила ИП "Нигай К.А." представить позицию о согласии или несогласии с тем, что в действиях (бездействии) ИП "Нигай К.А." есть признаки нарушения пункта 13 Протокола, и информацию о мерах, принятых ИП "Нигай К.А." по устранению признаков нарушения пункта 13 Протокола.

      Однако комиссия по рассмотрению дела ответа от ИП "Нигай К.А." не получила.

      В рамках рассмотрения дела в адрес ИП "Нигай К.А." направлены определения: от 11 июня 2024 г. № 24/опр (направлено письмом от 14 июня 2024 г. № 22-277, почтовый идентификатор № RS021132072RU – вручено адресату 28 июня 2024 г.), от 9 июля 2024 г. № 28/опр (направлено письмом от 10 июля 2024 г. № 22-213, почтовый идентификатор № RS021132316RU – вручено адресату 31 июля 2024 г.), от 1 августа 2024 г. № 37/опр (направлено письмом от 5 августа 2024 г. № 22-391, почтовый идентификатор № RS021132608RU – вручено адресату 28 августа 2024 г.), от 22 августа 2024 г. № 45/опр (направлено письмом от 22 августа 2024 г. № 22-419, почтовый идентификатор № RS021132846RU – вручено адресату 10 сентября 2024 г.) и от 3 сентября 2024 г. № 46/опр (направлено письмом от 3 сентября 2024 г. № 22-428, почтовый идентификатор № RS021132996RU – вручено адресату 17 сентября 2024 г.).

      Согласно подпункту 7 пункта 10 Протокола Комиссия осуществляет запрос и получение информации от органов государственной власти, органов местного самоуправления, иных осуществляющих их функции органов и организаций государств-членов, юридических и физических лиц, в том числе конфиденциальной информации, необходимой для осуществления полномочий по контролю за соблюдением общих правил конкуренции на трансграничных рынках.

      Согласно пункту 13 Протокола Комиссия при рассмотрении дел о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках запрашивает необходимую для рассмотрения дела информацию у органов государственной власти, органов местного самоуправления, иных осуществляющих их функции органов или организаций государств-членов, юридических и физических лиц. Хозяйствующие субъекты (субъекты рынка), некоммерческие организации, органы государственной власти, органы местного самоуправления, иные осуществляющие их функции органы или организации (их должностные лица) государств-членов, физические лица обязаны представлять в Комиссию по ее запросу в установленные сроки необходимые Комиссии в соответствии с возложенными на нее полномочиями информацию, документы, сведения, пояснения.

      Согласно пункту 1313 Порядка рассмотрения заявлений (материалов) о нарушении общих правил конкуренции на трансграничных рынках, утвержденного Решением Совета Евразийской экономической комиссии от 23 ноября 2012 г. № 97 (далее – Порядок рассмотрения заявлений) при рассмотрении заявления (материалов) уполномоченное структурное подразделение Комиссии вправе запрашивать необходимую информацию у органов государственной власти, органов местного самоуправления, иных осуществляющих их функции органов или организаций государств-членов, юридических и физических лиц.

      Таким образом, Комиссия в рамках рассмотрения заявления в соответствии с Порядком рассмотрения заявлений, реализуя свои полномочия по пресечению нарушений общих правил конкуренции на трансграничных рынках хозяйствующими субъектами (субъектами рынка) государств-членов и руководствуясь положениями Договора, запросила у ИП "Нигай К.А." соответствующие сведения (информацию).

      Однако запрошенные Комиссией сведения (информация) не были представлены ИП "Нигай К.А." в установленные Комиссией сроки. Также они не были представлены и в ходе рассмотрения дела.

      Комиссия по рассмотрению дела считает, что бездействие ИП "Нигай К.А." выразилось в том, что ИП "Нигай К.А.", имея возможность для соблюдения положений права Союза в сфере антимонопольного регулирования, не принял необходимых и достаточных мер по их соблюдению, в связи с чем можно сделать вывод о том, что ИП "Нигай К.А." своим бездействием нарушил положения пункта 13 Протокола, а именно не представил сведения (информацию) по запросу Комиссии.

      В рамках рассмотрения дела ИП "Нигай К.А." обеспечена возможность реализации всех прав, предусмотренных пунктом 13 Порядка рассмотрения дел. Кроме того, у него запрошены пояснения по данному делу, а также позиция о согласии или несогласии с фактом нарушения положений пункта 13 Протокола. Однако ИП "Нигай К.А." не представил пояснения по данному делу, а также позицию о согласии или несогласии с фактом наличия в его действиях нарушения положений пункта 13 Протокола.

      В заседаниях комиссии по рассмотрению дела представители ИП "Нигай К.А." участие не принимали, ходатайств о переносе даты заседания комиссии по рассмотрению данного дела не представляли.

      Информация об уважительной причине неучастия в заседаниях комиссии по рассмотрению дела ИП "Нигай К.А." и (или) его представителями не представлена.

      Обстоятельств, препятствующих представлению ИП "Нигай К.А." запрошенных Комиссией сведений (информации), не выявлено.

      Оценив собранные по делу доказательства, комиссия по рассмотрению дела полагает, что вина ИП "Нигай К.А." нашла подтверждение, а его бездействие верно квалифицировано как нарушающее положения пункта 13 Протокола.

      Согласно подпункту 5 пункта 16 Протокола Комиссия в соответствии с Методикой расчета и порядком наложения штрафов за нарушение общих правил конкуренции на трансграничных рынках, утвержденными Решением Совета Евразийской экономической комиссии от 17 декабря 2012 г. № 118 (далее – Методика расчета и порядок наложения штрафов), налагает штрафы за непредставление в Комиссию сведений (информации), предусмотренных разделом XVIII Договора и Протоколом, в том числе за непредставление сведений (информации) по требованию Комиссии, на физических лиц – в размере от 10 000 до 15 000 российских рублей, на должностных лиц и индивидуальных предпринимателей – в размере от 10 000 до 60 000 российских рублей, на юридических лиц – в размере от 150 000 до 1 000 000 российских рублей.

      ИП "Нигай К.А." не представил в Комиссию сведения (информацию), запрошенные Комиссией, впервые. Указанное обстоятельство согласно приложению № 2 к Методике расчета и порядку наложения штрафов учитывается в качестве смягчающего ответственность при расчете размера штрафов.

      Иных обстоятельств, смягчающих ответственность, и обстоятельств, отягчающих ответственность, предусмотренных приложениями № 1 и 2 к Методике расчета и порядку наложения штрафов, учитываемых при расчете размера штрафов, не выявлено.