Еуразиялық экономикалық комиссияның Жұмыс регламентіне өзгерістер енгізу туралы

Жоғары Еуразиялық экономикалық Кеңестің 2023 жылғы 25 желтоқсандағы № 23 шешімі

      Жоғары Еуразиялық экономикалық кеңес шешті:

      1. Жоғары Еуразиялық экономикалық кеңестің 2014 жылғы 23 желтоқсандағы № 98 шешімімен бекітілген Еуразиялық экономикалық комиссияның Жұмыс регламентіне қосымшаға сәйкес өзгерістер енгізілсін.

      2. Осы шешім ресми жарияланған күннен бастап, бірақ Еуразиялық экономикалық одақ туралы 2022 жылғы 31 наурызда қол қойылған 2014 жылғы 29 мамырдағы шартқа өзгерістер енгізу туралы хаттама күшіне енген күнінен ерте емес күшіне енеді.

      Жоғары Еуразиялық экономикалық кеңестің мүшелері:

Армения Республикасынан

Беларусь Республикасынан

Қазақстан Республикасынан

Қырғыз Республикасынан

Ресей Федерациясынан

  Жоғары Еуразиялық
экономикалық кеңестің
2023 жылғы 25 желтоқсандағы
№ 23 шешіміне
ҚОСЫМША

Еуразиялық экономикалық комиссияның Жұмыс регламентіне енгізілетін өзгерістер

      1. 1-тармақтағы "және Одаққа мүше мемлекеттермен (бұдан әрі - мүше мемлекеттер) өзара іс - қимыл жасау" деген сөздер "Одақтың жұмыс істеуі мен дамуына байланысты мәселелер бойынша Одаққа мүше мемлекеттер арасында жасалатын халықаралық шарттардың жобаларын (бұдан әрі тиісінше - Одақ шеңберіндегі халықаралық шарттар, мүше мемлекеттер), Комиссия қабылдаған шешімдердің нақты әсерін бағалау және мүше мемлекеттермен өзара іс - қимыл жасау".

      2. 2-тармақтағы ", Одақтың жұмыс істеуі мен дамуына байланысты мәселелер бойынша мүше мемлекеттер арасында жасалатын (бұдан әрі – Одақ шеңберіндегі халықаралық шарттар)" деген сөздер "Одақ шеңберінде" деген сөздермен ауыстырылсын.

      3. 22-тармақтың он екінші абзацының екінші сөйлеміндегі ", Комиссия мен бизнес-қоғамдастық арасындағы тұрақты өзара іс - қимылды жүзеге асыру үшін мүше мемлекеттер құрған бизнес-диалогпен (бұдан әрі-бизнес-диалог) айқындалған" деген сөздер алып тасталсын.

      4. 69-тармақтың он төртінші абзацының екінші сөйлеміндегі "бизнес-диалогпен айқындалған" деген сөздер алып тасталсын.

      5. 142-тармақтың 15-тармақшасы ", мемлекеттік бағалық реттеудің мерзімін ұзартуды келісу туралы, мемлекеттік бағалық реттеудің мерзімін ұзартуды келісуден бас тарту туралы" деген сөздермен толықтырылсын.

      6. 156-тармақтың үшінші абзацындағы ", бизнес диалогпен айқындалған" деген сөздер алып тасталсын.

      7. 165-тармақтың бесінші абзацындағы "бизнес-диалогтың" деген сөз "әрбір мүше мемлекеттің бизнес-қоғамдастығының" деген сөздермен ауыстырылсын.

      8. 167-тармақтағы "бизнес-диалогтың" деген сөз "әрбір мүше мемлекеттің бизнес-қоғамдастығынан" деген сөздермен ауыстырылсын.

      9. IX бөлімнің 4-бөлімшесінің атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Комиссия шешімдері жобаларының және Одақ шеңберіндегі халықаралық шарттар жобаларының реттеуші әсерін бағалау рәсімдерін жүргізу және Комиссия қабылдаған шешімдердің нақты әсерін бағалау мониторингі туралы есеп".

      10. 171-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "171. Комиссия шешімдері жобаларының және Одақ шеңберіндегі халықаралық шарттар жобаларының реттеуші әсерін бағалау және Комиссияның 0 - ережесінің 24-тармағының 5-тармақшасында көзделген Комиссия қабылдаған шешімдердің нақты әсерін бағалау рәсімдерін жүргізу мониторингі туралы Комиссияның есебін (бұдан әрі-есеп) дайындауды жиынтық департамент есепті кезеңнен кейінгі жылдың 1 ақпанына дейін 2 жылда 1 рет жүзеге асырады.".

      11. 172-тармақта:

      а) бірінші абзац мынадай редакцияда жазылсын:

      "172. Есепте мынадай ақпарат болуы керек:";

      б) мынадай мазмұндағы 3 және 4-тармақшалармен толықтырылсын:

      "3) нақты әсерін бағалау жүргізілген Комиссия шешімдерінің саны және оны жүргізу нәтижелері туралы;

      4) осы Регламенттің XI бөліміне сәйкес реттеушілік әсерді бағалау жүргізілген кәсіпкерлік қызметті жүргізу шарттарына әсер етуі мүмкін Одақ шеңберіндегі халықаралық шарттар жобаларының саны және оны жүргізу нәтижелері туралы.".

      12. 173-тармақта:

      а) бірінші абзац мынадай редакцияда жазылсын:

      "173. Есеп қосымша мыналарды қамтуы мүмкін:";

      б) 1 - 3-тармақшалар "әсер ету" деген сөзден кейін "және нақты әсерін бағалау" деген сөздермен толықтырылсын.

      13. 174 және 175-тармақтардың мәтіні бойынша тиісті септіктегі "реттеуші әсерін бағалауды жүргізу мониторингі туралы жыл сайынғы есеп" деген сөздер тиісті септіктегі "есеп" деген сөзбен ауыстырылсын.

      14. Мынадай мазмұндағы X және XI бөлімдермен толықтырылсын:

      "X. Комиссия қабылдаған шешімдердің нақты әсерін бағалау

1. Комиссия қабылдаған шешімдердің нақты әсерін бағалау объектілері, сипаттамалары және кезеңдері

      176. Кәсіпкерлік қызметті жүргізу жағдайларына ықпал ететін комиссияның қабылданған шешімдеріне қатысты нақты әсерін бағалау (бұдан әрі - нақты әсерін бағалау) жүргізіледі.

      Нақты әсерін бағалау Комиссияның қабылданған шешімдеріне өзгерістер енгізу туралы Комиссияның шешімдерін қоспағанда, жаңа реттеуді енгізуді, оның ішінде нормативтік сипаттағы құжаттарды (мысалы, қағидаларды, тәртіптерді, нұсқаулықтарды) бекітуді көздейтін Комиссия шешімдерінің қолданыстағы редакцияларына қатысты жүргізіледі.

      Нақты әсерін бағалау, қағида бойынша, осы Регламенттің 178 – 180- тармақтарының ережелерін ескере отырып, Комиссияның тиісті шешімінің қолданылуының әрбір 3 жыл өткеннен кейін жүргізіледі.

      Нақты әсерін бағалауды жүргізуді әдістемелік қамтамасыз етуді және консультациялық сүйемелдеуді жиынтық департамент жүзеге асырады.

      177. Осы бөлімнің ережелері жобаларына қатысты реттеуші әсерді бағалау жүргізілмеген немесе осы регламенттің 142-тармағының негізінде талап етілмейтін Комиссияның шешімдеріне, сондай-ақ санитариялық, ветеринариялық-санитариялық және карантиндік фитосанитариялық шараларды қолдану саласындағы Комиссияның шешімдеріне қолданылмайды.

      Комиссияның Одақтың техникалық регламенттерін қабылдау, оларға өзгерістер енгізу немесе олардың күшін жою туралы шешімдеріне, Комиссияның халықаралық және өңірлік (мемлекетаралық) стандарттардың тізбелерін, ал олар болмаған жағдайда - қолдану нәтижесінде Одақтың техникалық регламенттерінің талаптарын және олардың тізбелерін ерікті негізде сақтау қамтамасыз етілетін ұлттық (мемлекеттік) стандарттардың тізбелерін бекіту туралы шешімдеріне қатысты халықаралық және өңірлік (мемлекетаралық) стандарттар, ал олар болмаған жағдайда - зерттеулер (сынақтар) мен өлшеулердің қағидалары мен әдістері, оның ішінде одақтың техникалық регламенттерінің талаптарын қолдану және орындау және техникалық реттеу объектілерінің сәйкестігін бағалауды жүзеге асыру үшін қажетті үлгілерді іріктеу қағидалары қамтылған ұлттық (мемлекеттік) стандарттар, нақты әсерін бағалау Одақтың техникалық регламенттерінің ғылыми-техникалық деңгейіне мерзімді бағалау жүргізу тәртібімен айқындалған кезеңдерден (рәсімдерден) және оларға Кеңес бекітетін стандарттар тізбесінен тұрады.

      178. Нақты әсерін бағалауды жүргізу кезектілігін Комиссияның қабылданған шешімінің жобасын дайындауға жауапты Комиссия департаменті (бұдан әрі - жауапты департамент) Комиссияның қабылданған шешімдеріне қатысты бірінші кезектегі тәртіппен нақты әсерін бағалауды жүргізу қажеттілігін негізге ала отырып, мынадай өлшемшарттарға сәйкес айқындайды:

      1) Комиссия шешімдерін қолдану саласы қолданылатын реттеу адресаттарының саны (кәсіпкерлік қызмет субъектілері);

      2) мүше мемлекеттердің мемлекеттік билік органдары мен кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің Комиссия шешімдерін қолдануға қатысты және олардың кәсіпкерлік қызметті жүргізу жағдайларына нақты әсер етуіне байланысты мәселелердің болуы (болмауы) және олардың саны;

      3) кәсіпкерлік қызмет субъектілері үшін Комиссия шешімдерінде көзделген міндеттердің, шектеулердің және (немесе) тыйымдардың, оның ішінде реттеуші талаптардың және (немесе) рәсімдердің көлемі, сондай-ақ кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің оларды орындауға жұмсаған шығыстары мен өзге де шығындарының көлемі;

      4) Комиссияның қабылданған шешімдері шешуге бағытталған мәселелердің маңыздылығы (жекелеген салалардағы реттеу ерекшеліктерін ескере отырып).

      179. Комиссиямен өзара іс-қимыл жасауға уәкілеттік берілген мүше мемлекеттің мемлекеттік билік органынан Комиссияға осындай бағалауды жүргізу қажеттігін негіздей отырып, Комиссия қабылдаған шешімнің нақты әсеріне бағалау жүргізу туралы ұсыныс келіп түскен жағдайда жауапты департамент күнтізбелік 30 күн ішінде нақты әсерін бағалаудың тиісті рәсімін жүргізуді бастауды қамтамасыз етеді.

      180. Жиынтық департаменттің осы қажеттілікті негіздей отырып, нақты әсерін бағалауды жүргізу қажеттілігі туралы ұстанымы болған жағдайда тиісті мәселе жұмыс тобының отырысында қаралуға тиіс.

      Егер жауапты департамент пен жиынтық департамент арасында жұмыс тобының отырысын өткізу нәтижелері бойынша нақты әсерін бағалауды жүргізу қажеттілігі туралы мәселе бойынша келісімге қол жеткізілмеген жағдайда, осы мәселе бойынша шешімді Алқа қабылдайды.

      181. Нақты әсерін бағалау Комиссияның шешімдерін қолдану практикасын ескере отырып, оларды әзірлеу кезінде мәлімделген реттеу мақсаттарына қол жеткізу және Комиссия шешімдерінің ережелерінде болу фактісін анықтау немесе осы ережелерге байланысты Одақтың ішкі нарығында тауарлардың, қызметтердің, капиталдың және жұмыс күшінің еркін қозғалысына шамадан тыс шектеулер, кедергілер туындаған кезде жүргізіледі.

      182. Нақты әсерін бағалау Комиссияның қабылданған шешімдерінде мынадай ережелерді анықтау мәнінде жүргізіледі:

      1) оларды практикалық қолдану кезінде құқықтық белгісіздік тудыратын әртүрлі реттеуші талаптар және (немесе) рәсімдер;

      2) Одақ туралы шарттың, Одақ шеңберіндегі халықаралық шарттардың, Одақтың үшінші тараппен халықаралық шарттарының, Жоғары кеңестің және (немесе) Үкіметаралық кеңестің актілерінің ережелеріне сәйкес келмейтін, сондай-ақ олар көздеген белгілі бір саладағы реттеу мақсаттарына сәйкес келмейтін немесе белгілі бір саладағы реттеу мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз етпейтін, оның ішінде ресми сипаты бар немесе Одақ органдары актілерінің ережелері арасында қайшылықтар туғызатын реттеуші талаптар және (немесе) рәсімдер;

      3) іс жүзінде қолданылмайтын (талап етілмейтін) реттеуші талаптар және (немесе) рәсімдер;

      4) қайталанатын реттеуші талаптар және (немесе) рәсімдер;

      5) оларды орындау үшін қажетті ресурстардың жеткіліксіздігіне байланысты іске асырылмайтын реттеуші талаптар және (немесе) рәсімдер;

      6) қолданыстағы реттеумен салыстырғанда реттеудің неғұрлым тиімді нұсқасын таңдау мүмкіндігі бар реттеуші талаптар және (немесе) рәсімдер;

      7) кәсіпкерлік қызметті жүргізу жағдайларына теріс әсер ететін немесе әсер етуі мүмкін өзге де ережелер.

      183. Нақты әсерін бағалау келесі кезеңдерден тұрады:

      1) ағымдағы бағалау – мүше мемлекеттердің бизнес-қауымдастықтарының өкілдерімен және шаруашылық жүргізуші субъектілерімен жария консультациялар өткізу және олардың қорытындыларын шығару;

      2) қорытынды бағалау – нақты әсерін бағалау туралы қорытынды дайындау.

2. Нақты әсерін ағымдағы бағалау

      184. Комиссия шешімінің кәсіпкерлік қызметті жүргізу шарттарына әсер етуінің нақты салдарына сараптамалық баға алу мақсатында, оның ішінде осы Регламенттің 182-тармағында көзделген ережелерді анықтау бөлігінде жауапты департамент мүдделі тұлғалар үшін мәселелер тізбесін қамтитын сауалнама жасайды.

      Сауалнама комиссиядағы ішкі құжат айналымы қағидаларында белгіленген нысан бойынша жасалады.

      185. Нақты әсерін бағалау шеңберінде жария консультацияларды ұйымдастыру мақсатында жауапты департамент Одақтың ресми сайтында Комиссияның қабылданған шешімін және оған қатысты нақты әсерін бағалауды жүргізу туралы хабардар ете отырып, сауалнаманы орналастыруды жүзеге асырады.

      Жария консультациялар өткізу Одақтың ресми сайтында Комиссияның қабылданған шешімін, оған қатысты нақты әсерін бағалауды жүргізу туралы ақпаратты, сондай-ақ сауалнаманы орналастырған күннен басталады.

      186. Жауапты департамент Комиссияның қабылданған шешімін және сауалнаманы Одақтың ресми сайтында орналастырылған күннен бастап күнтізбелік 5 күн ішінде жазбаша түрде, оның ішінде электрондық поштаны пайдалану арқылы жария консультациялар өткізудің басталғаны туралы хабарлайды:

      жиынтық департамент және жұмыс тобының мүшелерін;

      әрбір мүше мемлекеттің бизнес-қоғамдастығынан үйлестірушілерді;

      консультативтік органның құрамына енгізілген бизнес-қоғамдастықтың, ғылыми және қоғамдық ұйымдардың, өзге тәуелсіз сарапшылардың өкілдерін;

      жауапты департаменттің пікірінше нақты әсерді бағалауға тартқан жөн болатын өзге тұлғаларды.

      Аталған тұлғаларға ақпарат жіберіледі:

      Комиссияның қабылданған шешімін Одақтың ресми сайтында орналастыру орны туралы, оған қатысты оның нақты әсерін бағалау туралы ақпаратпен, сондай-ақ сауалнамамен (толық электрондық мекенжайлармен (гиперсілтемелермен));

      жауапты департамент толтырылған сауалнамаларды қабылдайтын жария консультациялар өткізу мерзімі және оларды ұсыну тәсілі туралы (Одақтың ресми сайтының тиісті сервисін пайдалана отырып, қағаз жеткізгіштерде және (немесе) электрондық пошта арқылы).

      187. Жария консультациялардың мерзімі Комиссияның қабылданған шешімін Одақтың ресми сайтында оның нақты әсерін бағалауға қатысты өткізу туралы ақпаратпен, сондай-ақ сауалнаманы орналастырған күннен бастап күнтізбелік 60 күннен кем болмауы тиіс.

      188. Жауапты департамент жария консультациялар өткізу барысында келіп түскен толтырылған сауалнамаларды, сондай-ақ ескертулер мен ұсыныстарды қарайды (еркін нысанда).

      189. Жауапты департамент мүдделі тұлғаларды ақпараттандыру мақсатында, жария консультациялар өткізу мерзімі аяқталған күннен бастап күнтізбелік 30 күн ішінде Комиссиядағы ішкі құжат айналымы қағидаларында белгіленген нысан бойынша Одақтың ресми сайтында сауалнамада қамтылған сұрақтарға жауаптарды жинақтау нәтижелері бойынша пікірлердің жиынтығын, сондай-ақ жария консультациялар өткізу барысында келіп түскен ескертулер мен ұсыныстарды орналастырады (бұдан әрі - пікірлер жиынтығы).

3. Нақты әсерін қорытынды бағалау

      190. Нақты әсерін бағалау жүргізілетін Комиссияның шешімін, сауалнаманы және пікірлер жиынтығын жауапты департамент жиынтық департаментке және жұмыс тобының мүшелеріне нақты әсерді бағалау туралы қорытынды дайындау үшін жібереді.

      191. Жұмыс тобы жауапты департаменттен Комиссияның шешімі, сауалнамалар мен пікірлер жиынтығы келіп түскен күннен бастап күнтізбелік 30 күн ішінде нақты әсерін бағалау туралы қорытынды дайындауды қамтамасыз етеді.

      Нақты әсерін бағалау туралы қорытынды дайындау кезінде жұмыс тобы мүше мемлекеттердің уәкілетті органдары дайындаған Комиссияның осы шешіміне қатысты нақты әсерін бағалау туралы қорытындыларды назарға алады (бар болған жағдайда).

      Нақты әсерін бағалау туралы қорытынды дайындау кезінде жұмыс тобы бағалаудың барлық кезеңдерінде бизнес-қоғамдастық пен сараптамалық қоғамдастық өкілдерінен, сондай-ақ өзге де мүдделі тұлғалардан келіп түскен ескертулер мен ұсыныстарды пайдаланады.

      Нақты әсерін бағалау туралы қорытындыда мыналар міндетті түрде көрсетілуге тиіс:

      Комиссияның қабылданған шешімі бойынша әрбір мүше мемлекеттің бизнес-қоғамдастығынан үйлестірушілердің шоғырландырылған ұстанымы туралы ақпарат (мұндай ұстаным болған жағдайда);

      Комиссия қабылдаған шешім бойынша жауапты департаменттің ұстанымы туралы мәліметтер (ол жиынтық департаментке келіп түскен немесе жұмыс тобының отырысында ұсынылған жағдайда).

      192. Нақты әсерін бағалау туралы қорытындыға жұмыс тобының басшысы, ал ол еңбекке уақытша жарамсыздығына, демалысына немесе іссапарға байланысты болмаған кезде жұмыс тобының басшысының орынбасары қол қояды.

      193. Жиынтық департамент нақты әсерін бағалау туралы қорытындыға қол қойылған күннен бастап күнтізбелік 3 күннен кешіктірмей оны жауапты департаментке, жұмыс тобының мүшелеріне жібереді, сондай-ақ оны Одақтың ресми сайтында орналастыруды қамтамасыз етеді.

      194. Нақты әсерін бағалау туралы қорытындыда көрсетілген Комиссия шешіміне өзгерістер енгізу жөніндегі ұсыныстарды жауапты департамент пен мүше мемлекеттер Комиссияның тиісті шешіміне өзгерістер енгізу туралы Комиссия шешімінің жобасын дайындау кезінде оларды есепке алу мүмкіндігі тұрғысынан қарауға тиіс.

XI. Одақ шеңберіндегі халықаралық шарттар жобаларының реттеуші әсерін бағалау

      195. Кәсіпкерлік қызметті жүргізу шарттарына әсер етуі мүмкін Одақ шеңберіндегі халықаралық шарттар жобаларының реттеуші әсерін бағалау оларды дайындаудың міндетті кезеңі болып табылады.

      196. Одақ шеңберіндегі халықаралық шарттар жобаларының реттеуші әсерін бағалау мынадай ерекшеліктерді ескере отырып, осы регламенттің IX бөлімінде көзделген тәртіппен жүргізіледі:

      1) Одақ шеңберіндегі халықаралық шарттың жобасы, ақпараттық-талдамалық анықтама және сауалнама парағы жария талқылауды өткізу үшін кемінде күнтізбелік 45 күн ішінде Одақтың ресми сайтында орналастырылады;

      2) жария талқылау қорытындысы бойынша әзірлеуші департамент Одақ шеңберінде халықаралық шарт жобасын одан әрі дайындаудан бас тарту туралы шешім қабылдай алмайды;

      3) Одақ шеңберінде халықаралық шарт жобасының реттеуші әсерін бағалау туралы қорытындыны дайындауды жұмыс тобы Одақ шеңберінде халықаралық шарт жобасы және оған тіркелген құжаттар жиынтығы келіп түскен күннен бастап күнтізбелік 20 күн ішінде жүзеге асырады;

      4) Одақ шеңберіндегі халықаралық шарттардың жобаларына қатысты реттеуші әсерді бағалау олар мемлекетішілік келісуді жүргізу үшін мүше мемлекеттерге жіберілгенге дейін жүргізіледі;

      5) Одақ шеңберіндегі халықаралық шарттың жобасы жіберілгенге дейін келіп түскен жағдайда Комиссиямен өзара іс-қимыл жасауға уәкілеттік берілген мүше мемлекеттің мемлекеттік билік органының реттеуші әсерді бағалауды жүргізу қажеттілігі туралы ұстанымын мемлекетішілік келісуді жүргізу үшін келіп түскен жағдайда мұндай бағалауды жүргізу міндетті болып табылады;

      6) Одақ шеңберіндегі халықаралық шарт жобасының реттеуші әсерін бағалау туралы қорытынды мүше мемлекеттерге осы халықаралық шарттың жобасын мемлекетішілік келісуді жүргізу үшін жіберумен бір мезгілде ұсынылады.

      197. Осы бөлімнің ережелері Одақ шеңберіндегі халықаралық шарттардың жобаларына қатысты қолданылмайды, мұнда:

      1) кәсіпкерлік қызметті жүргізу жағдайларына әсер етпейтін;

      2) бұрын мемлекетішілік келісімді жүргізу үшін мүше мемлекеттерге жіберілген;

      3) Одақ органдарының қызметін ұйымдастыруға және жұмыс істеуіне қатысты;

      4) өнеркәсіптік субсидияларды реттеу, бақылау және қолдану мәселелеріне қатысты;

      5) техникалық және (немесе) заңдық-техникалық сипатта болатын;

      6) таралуы шектеулі мәліметтерді қамтитын.".

О внесении изменений в Регламент работы Евразийской экономической комиссии

Решение Высшего Евразийского экономического совета от 25 декабря 2023 года № 23.

      Высший Евразийский экономический совет решил:

      1. Внести в Регламент работы Евразийской экономической комиссии, утвержденный Решением Высшего Евразийского экономического совета от 23 декабря 2014 г. № 98, изменения согласно приложению.

      2. Настоящее Решение вступает в силу с даты его официального опубликования, но не ранее даты вступления в силу Протокола о внесении изменений в Договор о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года, подписанного 31 марта 2022 г.

      Члены Высшего Евразийского экономического совета:

От Республики
Армения
От Республики
Беларусь
От Республики
Казахстан
От Кыргызской
Республики
От Российской
Федерации

  ПРИЛОЖЕНИЕ
к Решению Высшего
Евразийского экономического совета
от 25 декабря 2023 года № 23

ИЗМЕНЕНИЯ,
вносимые в Регламент работы Евразийской экономической комиссии

      1. В пункте 1 слова "и взаимодействия с государствами - членами Союза (далее - государства-члены)" заменить словами "и проектов международных договоров, заключаемых между государствами - членами Союза по вопросам, связанным с функционированием и развитием Союза (далее соответственно - международные договоры в рамках Союза, государства-члены), оценки фактического воздействия принятых решений Комиссии и взаимодействия с государствами- членами".

      2. В пункте 2 слова ", заключаемыми между государствами- членами по вопросам, связанным с функционированием и развитием Союза (далее - международные договоры в рамках Союза)" заменить словами "в рамках Союза".

      3. В предложении втором абзаца двенадцатого пункта 22 слова ", определенных созданным государствами-членами бизнес-диалогом для осуществления постоянного взаимодействия между Комиссией и бизнес-сообществом (далее - бизнес-диалог)" исключить.

      4. В предложении втором абзаца четырнадцатого пункта 69 слова ", определенных бизнес-диалогом" исключить.

      5. Подпункт 15 пункта 142 дополнить словами ", о согласовании продления срока государственного ценового регулирования, об отказе в согласовании продления срока государственного ценового регулирования".

      6. В абзаце третьем пункта 156 слова ", определенных бизнес- диалогом" исключить.

      7. В абзаце пятом пункта 165 слово "бизнес-диалога" заменить словами "бизнес-сообщества каждого государства-члена".

      8. В пункте 167 слово "бизнес-диалога" заменить словами "от бизнес-сообщества каждого государства-члена".

      9. Наименование подраздела 4 раздела IX изложить в следующей редакции:

      "4. Отчет о мониторинге проведения процедур оценки регулирующего воздействия проектов решений Комиссии и проектов международных договоров в рамках Союза и оценки фактического воздействия принятых решений Комиссии".

      10. Пункт 171 изложить в следующей редакции:

      "171. Подготовка отчета Комиссии о мониторинге проведения процедур оценки регулирующего воздействия проектов решений Комиссии и проектов международных договоров в рамках Союза и оценки фактического воздействия принятых решений Комиссии, предусмотренного подпунктом 5 пункта 24 Положения о Комиссии (далее - отчет), осуществляется сводным департаментом 1 раз в 2 года до 1 февраля года, следующего за отчетным периодом.".

      11. В пункте 172:

      а) абзац первый изложить в следующей редакции:

      "172. Отчет должен содержать информацию:";

      б) дополнить подпунктами 3 и 4 следующего содержания:

      в) ) о количестве решений Комиссии, по которым была проведена оценка фактического воздействия, и результатах ее проведения;

      г) о количестве проектов международных договоров в рамках Союза, которые могут оказать влияние на условия ведения предпринимательской деятельности, по которым была проведена оценка регулирующего воздействия в соответствии с разделом XI настоящего Регламента, и результатах ее проведения.".

      12. В пункте 173:

      а) абзац первый изложить в следующей редакции:

      "173. Отчет дополнительно может содержать:";

      б) подпункты 1 - 3 после слова "воздействия" дополнить словами "и оценки фактического воздействия".

      13. По тексту пунктов 174 и 175 слова "ежегодный отчет о мониторинге проведения оценки регулирующего воздействия" в соответствующем падеже заменить словом "отчет" в соответствующем падеже.

      14. Дополнить разделами X и XI следующего содержания:

      "X. Оценка фактического воздействия принятых решений Комиссии

      1. Объекты, характеристики и этапы оценки фактического
воздействия принятых решений Комиссии

      176. В отношении принятых решений Комиссии, которые оказывают влияние на условия ведения предпринимательской деятельности, проводится оценка фактического воздействия (далее - оценка фактического воздействия).

      Оценка фактического воздействия проводится в отношении действующих редакций решений Комиссии, которые предусматривали введение нового регулирования, в том числе утверждение документов, имеющих нормативный характер (например, правил, порядков, инструкций), за исключением решений Комиссии о внесении изменений в принятые решения Комиссии.

      Оценка фактического воздействия проводится, как правило, по истечении каждых 3 лет действия соответствующего решения Комиссии с учетом положений пунктов 178 - 180 настоящего Регламента.

      Методическое обеспечение и консультационное сопровождение проведения оценки фактического воздействия осуществляются сводным департаментом.

      177. Положения настоящего раздела не распространяются на решения Комиссии, в отношении проектов которых оценка регулирующего воздействия не проводилась или не требуется на основании пункта 142 настоящего Регламента, а также на решения Комиссии в сфере применения санитарных, ветеринарно-санитарных и карантинных фитосанитарных мер.

      В отношении решений Комиссии о принятии технических регламентов Союза, внесении в них изменений или об их отмене, решений Комиссии об утверждении перечней международных и региональных (межгосударственных) стандартов, а в случае их отсутствия - национальных (государственных) стандартов, в результате применения которых на добровольной основе обеспечивается соблюдение требований технических регламентов Союза, и перечней международных и региональных (межгосударственных) стандартов, а в случае их отсутствия - национальных (государственных) стандартов, содержащих правила и методы исследований (испытаний) и измерений, в том числе правила отбора образцов, необходимые для применения и исполнения требований технических регламентов Союза и осуществления оценки соответствия объектов технического регулирования, оценка фактического воздействия состоит из этапов (процедур), определенных порядком проведения периодической оценки научно-технического уровня технических регламентов Союза и перечней стандартов к ним, утверждаемым Советом.

      178. Очередность проведения оценки фактического воздействия определяется департаментом Комиссии, ответственным за подготовку проекта принятого решения Комиссии (далее - ответственный департамент), исходя из необходимости проведения оценки фактического воздействия в первоочередном порядке в отношении принятых решений Комиссии, соответствующих следующим критериям:

      1) количество адресатов регулирования (субъектов предпринимательской деятельности), на которых распространяется область применения решений Комиссии;

      2) наличие (отсутствие) и количество обращений органов государственной власти государств-членов и субъектов предпринимательской деятельности о наличии проблем, связанных с применением решений Комиссии и их фактическим воздействием на условия ведения предпринимательской деятельности;

      3) объем предусмотренных решениями Комиссии обязанностей, ограничений и (или) запретов для субъектов предпринимательской деятельности, в том числе регулятивных требований и (или) процедур, а также объем расходов и иных издержек субъектов предпринимательской деятельности на их исполнение;

      4) значимость проблем, на решение которых направлены принятые решения Комиссии (с учетом особенностей регулирования в отдельных сферах).

      179. В случае поступления в Комиссию от органа государственной власти государства-члена, уполномоченного на взаимодействие с Комиссией, предложения о проведении оценки фактического воздействия принятого решения Комиссии с обоснованием необходимости проведения такой оценки ответственным департаментом в течение 30 календарных дней обеспечивается начало проведения соответствующей процедуры оценки фактического воздействия.

      180. При наличии позиции сводного департамента о необходимости проведения оценки фактического воздействия с обоснованием этой необходимости соответствующий вопрос подлежит рассмотрению на заседании рабочей группы.

      В случае если по вопросу о необходимости проведения оценки фактического воздействия по результатам проведения заседания рабочей группы между ответственным департаментом и сводным департаментом не было достигнуто согласие, решение по данному вопросу принимается Коллегией.

      181. Оценка фактического воздействия проводится в целях установления с учетом практики применения решений Комиссии достижения заявленных при их разработке целей регулирования и выявления факта наличия в положениях решений Комиссии или возникновения в связи с этими положениями избыточных ограничений, препятствий для свободного движения товаров, услуг, капитала и рабочей силы на внутреннем рынке Союза.

      182. Оценка фактического воздействия проводится на предмет выявления в принятых решениях Комиссии следующих положений:

      1) неоднозначные регулятивные требования и (или) процедуры, создающие правовую неопределенность при их практическом применении;

      2) регулятивные требования и (или) процедуры, не соответствующие положениям Договора о Союзе, международных договоров в рамках Союза, международных договоров Союза с третьей стороной, актов Высшего совета и (или) Межправительственного совета, а также не соответствующие предусмотренным ими целям регулирования в определенной сфере или не обеспечивающие достижение целей регулирования в определенной сфере, в том числе имеющие формальный характер, либо создающие коллизии между положениями актов органов Союза;

      3) фактически не применяемые (невостребованные) регулятивные требования и (или) процедуры;

      4) дублирующие регулятивные требования и (или) процедуры;

      5) регулятивные требования и (или) процедуры, не реализуемые в связи с недостаточностью ресурсов, необходимых для их исполнения;

      6) регулятивные требования и (или) процедуры, в отношении которых существует возможность выбора более эффективного варианта регулирования по сравнению с действующим регулированием;

      7) иные положения, которые оказывают или могут оказать отрицательное влияние на условия ведения предпринимательской деятельности.

      183. Проведение оценки фактического воздействия состоит из следующих этапов:

      1) текущая оценка - проведение публичных консультаций с представителями бизнес-ассоциаций и хозяйствующими субъектами государств-членов и подведение их итогов;

      2) итоговая оценка - подготовка заключения об оценке фактического воздействия.

      2. Текущая оценка фактического воздействия

      184.В целях получения экспертной оценки фактических последствий влияния решения Комиссии на условия ведения предпринимательской деятельности, в том числе в части выявления положений, предусмотренных пунктом 182 настоящего Регламента, ответственным департаментом составляется анкета, содержащая перечень вопросов для заинтересованных лиц.

      Анкета составляется по форме, устанавливаемой правилами внутреннего документооборота в Комиссии.

      185. В целях организации публичных консультаций в рамках оценки фактического воздействия ответственным департаментом осуществляется размещение на официальном сайте Союза принятого решения Комиссии и анкеты с информированием о проведении в отношении его оценки фактического воздействия.

      Проведение публичных консультаций начинается со дня размещения на официальном сайте Союза принятого решения Комиссии с информацией о проведении в отношении его оценки фактического воздействия, а также анкеты.

      186. Ответственный департамент в течение 5 календарных дней со дня размещения на официальном сайте Союза принятого решения Комиссии и анкеты информирует в письменном виде, в том числе посредством использования электронной почты, о начале проведения публичных консультаций:

      сводный департамент и членов рабочей группы;

      координаторов от бизнес-сообщества каждого государства-члена;

      представителей бизнес-сообщества, научных и общественных организаций, иных независимых экспертов, включенных в состав консультативного органа;

      иных лиц, которых, по мнению ответственного департамента, целесообразно привлечь к оценке фактического воздействия.

      Указанным лицам направляется информация:

      о месте размещения на официальном сайте Союза принятого решения Комиссии с информацией о проведении в отношении его оценки фактического воздействия, а также анкеты (полные электронные адреса (гиперссылки));

      о сроке проведения публичных консультаций, в течение которого ответственным департаментом принимаются заполненные анкеты, и способе их представления (с использованием соответствующего сервиса официального сайта Союза, на бумажных носителях и (или) посредством электронной почты).

      187. Срок публичных консультаций не может составлять менее 60 календарных дней со дня размещения на официальном сайте Союза принятого решения Комиссии с информацией о проведении в отношении его оценки фактического воздействия, а также анкеты.

      188. Ответственный департамент рассматривает поступившие в ходе проведения публичных консультаций заполненные анкеты, а также замечания и предложения (в свободной форме).

      189. С целью информирования заинтересованных лиц ответственный департамент в течение 30 календарных дней со дня окончания срока проведения публичных консультаций размещает на официальном сайте Союза по форме, устанавливаемой правилами внутреннего документооборота в Комиссии, сводку отзывов по результатам обобщения ответов на вопросы, содержащиеся в анкете, а также замечаний и предложений, поступивших в ходе проведения публичных консультаций (далее - сводка отзывов).

      3. Итоговая оценка фактического воздействия

      190. Решение Комиссии, в отношении которого проводится оценка фактического воздействия, анкета и сводка отзывов направляются ответственным департаментом в сводный департамент и членам рабочей группы для подготовки заключения об оценке фактического воздействия.

      191. Рабочая группа в течение 30 календарных дней со дня поступления от ответственного департамента решения Комиссии, анкеты и сводки отзывов обеспечивает подготовку заключения об оценке фактического воздействия.

      При подготовке заключения об оценке фактического воздействия рабочая группа принимает во внимание заключения об оценке фактического воздействия в отношении данного решения Комиссии, подготовленные уполномоченными органами государств-членов (при наличии).

      При подготовке заключения об оценке фактического воздействия рабочая группа использует замечания и предложения, поступившие на всех этапах оценки от представителей бизнес-сообщества и экспертного сообщества, а также от иных заинтересованных лиц.

      Обязательному отражению в заключении об оценке фактического воздействия подлежат:

      информация о консолидированной позиции координаторов от бизнес-сообщества каждого государства-члена по принятому решению Комиссии (при наличии такой позиции);

      сведения о позиции ответственного департамента по принятому решению Комиссии (в случае ее поступления в сводный департамент или представления на заседании рабочей группы).

      192. Заключение об оценке фактического воздействия подписывается руководителем рабочей группы, а в период его отсутствия в связи с временной нетрудоспособностью, отпуском или командировкой - заместителем руководителя рабочей группы.

      193. Сводный департамент не позднее 3 календарных дней со дня подписания заключения об оценке фактического воздействия направляет его ответственному департаменту, членам рабочей группы, а также обеспечивает его размещение на официальном сайте Союза.

      194. Предложения по внесению изменений в решение Комиссии, указанные в заключении об оценке фактического воздействия, должны быть рассмотрены на предмет возможности их учета ответственным департаментом и государствами-членами при подготовке проекта решения Комиссии о внесении изменений в соответствующее решение Комиссии.

      XI. Оценка регулирующего воздействия проектов
международных договоров в рамках Союза

      195. Оценка регулирующего воздействия проектов международных договоров в рамках Союза, которые могут оказать влияние на условия ведения предпринимательской деятельности, является обязательным этапом их подготовки.

      196. Оценка регулирующего воздействия проектов международных договоров в рамках Союза проводится в порядке, предусмотренном разделом IX настоящего Регламента, с учетом следующих особенностей:

      1) проект международного договора в рамках Союза, информационно-аналитическая справка и опросный лист размещаются на официальном сайте Союза для проведения в течение не менее 45 календарных дней публичного обсуждения;

      2) по итогам публичного обсуждения департаментом- разработчиком не может быть принято решение об отказе от дальнейшей подготовки проекта международного договора в рамках Союза;

      3) подготовка заключения об оценке регулирующего воздействия проекта международного договора в рамках Союза осуществляется рабочей группой в течение 20 календарных дней со дня поступления проекта международного договора в рамках Союза и комплекта документов к нему;

      4) оценка регулирующего воздействия в отношении проектов международных договоров в рамках Союза проводится до их направления в государства-члены для проведения внутригосударственного согласования;

      5) в случае поступления до направления проекта международного договора в рамках Союза для проведения внутригосударственного согласования позиции органа государственной власти государства- члена, уполномоченного на взаимодействие с Комиссией, о необходимости проведения оценки регулирующего воздействия проведение такой оценки является обязательным;

      6) заключение об оценке регулирующего воздействия проекта международного договора в рамках Союза представляется государствам-членам одновременно с направлением проекта этого международного договора для проведения внутригосударственного согласования.

      197) Положения настоящего раздела не применяются в отношении проектов международных договоров в рамках Союза, которые:

      198) оказывают влияния на условия ведения предпринимательской деятельности;

      199) ранее направлялись в государства-члены для проведения внутригосударственного согласования;

      200) касаются организации деятельности и функционирования органов Союза;

      201) касаются вопросов регулирования, контроля и применения промышленных субсидий;

      202) носят технический и (или) юридико-технический характер;

      203) содержат сведения ограниченного распространения.".