Арыс қаласы "Жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесінің ережесіне енгізілген өзгерістер мен толықтыруларды мемлекеттік тіркеу туралы

Түркістан облысы Арыс қаласы әкiмдiгiнiң 2025 жылғы 8 сәуірдегі № 200 қаулысы

      Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31-бабына, "Мемлекеттік органдар мен олардың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін ұйымдастырудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 1 қыркүйектегі №590 қаулысына және "Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу жөнінде мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің 2020 жылғы 29 мамырдағы №66 бұйрығына сәйкес, Арыс қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Арыс қаласының "Жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесінің Ережесі жаңа редакцияда бекітілсін.

      2. Арыс қаласының "Жер қатынастары бөлімі бөлімі" мемлекеттік мекемесінің басшысы Д.Сералиев "Жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекеменің Ережесін қолданыстағы заңға сәйкес Әділет органдарында тіркеуден өткізсін.

      3. Осы қаулының орындалуын Арыс қаласының "Жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесінің басшысы Д.Сералиевке жүктелсін.

      4. Осы қаулының орындалуын қала әкімінің орынбасары Р.Айтбаев жүзеге асырсын.

      Арыс қаласының әкімі Қ.Маңқараев

  Арыс қаласы әкімдігінің
2025 жылғы "_8_" _сәуір___
№_200_ қаулысына қосымша

Арыс қаласының " Жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесінің ЕРЕЖЕСІ 1. Жалпы ережелер

      1. Арыс қаласының "Жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – Мемлекеттік мекеме) заңнамада көзделген шекте жер қатынастары саласында жергілікті мемлекеттік басқаруды жүзеге асыратын жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы орган болып табылады.

      2. Мемлекеттік мекеменің ведомстволары жоқ.

      3. Мемлекеттік мекеме өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      4. Мемлекеттік мекеме мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес, қазынашылық органдарында шоттары болады.

      5. Мемлекеттік мекеме азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      6. Мемлекеттік мекеменің, егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

      7. Мемлекеттік мекеме өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен, Мемлекеттік мекеме басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен рәсімделетін шешімдер қабылдайды.

      8. Мемлекеттік мекеме құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.

      9. Заңды тұлғаның орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, Түркістан облысы, Арыс қаласы, Д.Қонаев көшесі, № 9А үй. Индекс 160100.

      10. Жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын органның толық атауы: Арыс қаласының "Жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесі.

      11. Осы Ереже Мемлекеттік мекеменің құрылтай құжаты болып табылады.

      12. Мемлекеттік мекеменің қызметін каржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.

      13. Мемлекеттік мекемеге кәсіпкерлік субъектілерімен Мемлекеттік мекеменің функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер Мемлекеттік мекемеге заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер республикалық және жергілікті бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. Мемлекеттік органның миссиясы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      14. Мемлекеттік мекеменің миссиясы: жер қатынастары саласында бірыңғай мемлекеттік саясатты қалыптастыру.

      15. Міндеттері:

      1) өзінің қызметін орындау үшін қажетті ақпараттарды мемлекеттік органдардан және лауазым иелерінен, басқа ұйымдар мен азаматтардан белгіленген тәртіппен сұратып алады, Мемлекеттік мекеменің құзырына қатысты мәселелерді әзірлеуге қатысады, тиісті ұсыныстар әзірлеу үшін уақытша жұмысшы топтарын құрады;

      2) жер қатынастары саласында мемлекеттік органдардың қызметін жетілдіру жөнінде қала әкіміне ұсыныстар енгізеді, Мемлекеттік мекемеге қатысты мәселелер бойынша ақпараттық талдау және басқа да материалдар әзірлеуді жүзеге асырады;

      3) Мемлекеттік мекеменің қызмет саласына қатысты мәселелер бойынша тиісті мемлекеттік органдар мен лауазымды адамдарға ұсыныстар береді, оның орындалуын қадағалайды, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдар өткізетін шараларға қатысады;

      4) қала деңгейінде жер қатынастары мәселелеріне мемлекеттік тапсырыстарды іске асыруға қаржыландыруды жүзеге асырады;

      5) Мемлекеттік мекеменің құзырына кіретін жер қатынастары саласында, азаматтардың құқықтарын сақтау және басқа да мәселелер бойынша мемлекеттік органдардың лауазымды тұлғаларына ұйымдастырушылық-әдістемелік, ақпараттық және басқа да көмектер көрсетеді;

      6) Мемлекеттік мекеменің құзырына кіретін мәселелер бойынша отырыстар өткізеді;

      7) Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес, басқа да өкілеттіктерді жүзеге асырады;

      8) ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы бірыңғай талаптардың, деректерді басқару жөніндегі талаптардың сақталуын қамтамасыз етеді.

      16. Функциялары:

      1) жерді пайдалану мен қорғау жөніндегі жерге орналастыру жобаларының орындалуына мемлекеттік бақылауды ұйымдастыру және жүргізу;

      2) иесi жоқ жер учаскелерiн анықтау және оларды есепке алу жөнiндегi жұмысты ұйымдастыру;

      3) мемлекеттiк жер учаскелерiн заңсыз иеленіп алу немесе айырбастау, не жерге мемлекеттiк меншiк құқығын тiкелей немесе жанама нысанда бұзатын басқа да мәмiлелердің жасалуына жол бермеу;

      4) қала әкімдігінің жер учаскелерiн беру және олардың нысаналы мақсатын өзгерту жөнiндегi ұсыныстары мен қаулыларының және шешiмдерiнiң жобаларын дайындау;

      5) жер қойнауын пайдаланудың мемлекеттiк геологиялық зерттеуге және барлауға байланысты мақсаттары үшiн жер учаскелерiн беру жөнiндегi қала әкімдігінің ұсыныстары мен қаулыларының және шешiмдерiнiң жобаларын дайындау;

      6) мемлекет мұқтажы үшiн жер учаскелерiн мәжбүрлеп иелiктен шығару жөнiнде ұсыныстар дайындау;

      7) жер учаскелерiнiң бөлiнетiндiгi мен бөлiнбейтiндiгiн айқындау;

      8) мемлекет жеке меншiкке сататын нақты жер учаскелерiнiң кадастрлық (бағалау) құнын бекiту;

      9) жерге орналастыруды жүргiзудi ұйымдастыру және жер учаскелерiн қалыптастыру жөнiндегi жерге орналастыру жобаларын бекiту;

      10) жердi аймақтарға бөлу жобаларын және қаланың жерiн ұтымды пайдалану жөнiндегi бағдарламаларды, жобалар мен схемаларды әзiрлеудi ұйымдастыру;

      11) жер сауда-саттығын (конкурстар, аукциондар) жүргiзудi ұйымдастыру;

      12) жердi пайдалану мен қорғау мәселелерiне қатысты қалалық бағдарламалардың, жобалар мен схемалардың сараптамасын жүргiзу;

      13) қаланың жер балансын жасау;

      14) жер учаскелерiнiң меншiк иелерi мен жер пайдаланушылардың, сондай-ақ жер құқығы қатынастарының басқа да субъектiлерiнiң есебiн жүргiзу;

      15) ауыл шаруашылығы мақсатындағы жер учаскелерiнiң паспорттарын беру;

      16) жер учаскесiн сатып алу-сату шарттары мен жалдау және жердi уақытша өтеусiз пайдалану шарттарын жасасу және жасалған шарттар талаптарының орындалуын бақылауды жүзеге асыру;

      17) Жер Кодексінің талаптарына сәйкес, қала әкімдігінің iздестiру жұмыстарын жүргiзу үшiн жер учаскелерiн пайдалануға рұқсат беруi жөнiнде ұсыныстар дайындау;

      18) ауыл шаруашылығы алқаптарын бiр түрден екiншiсiне ауыстыру жөнiнде ұсыныстар дайындау;

      19) жердi резервке қалдыру жөнiндегi ұсыныстарды дайындау;

      20) өзінің қызметінен туындайтын мәселелер бойынша сотқа талап арыздар беру;

      21) Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес басқа да функцияларды жүзеге асыру.

      17. Құқықтары мен міндеттері:

      1) Мемлекеттік мекеменің қарауына жатқызылған мәселелер бойынша мемлекеттiк және мемлекеттiк емес органдармен және ұйымдармен қызметтiк хат алмасу жүргiзу;

      2) қаланың атқарушы органдарынан қажеттi құжаттар мен ақпараттар, қажеттi қызметтерi бойынша жергiлiктi атқарушы органдардың жекелеген лауазымдық тұлғалардан түсiнiктемелер сұрату;

      3) Қазақстан Республикасының заңдарын, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілерін, облыс, қала әкімдігінің қаулылары мен әкімнің шешім, өкімдерінің орындалуын іске асыру жөнінде шаралар қабылдау;

      4) қалалық әкiмдiктiң және мәслихаттың мәжiлiстерiне, қалалық, аумақтық және өзге де атқарушы органдардың алқаларына қатысу;

      5) жергілікті мемлекеттік басқару мүддесінде Қазақстан Республикасының заңнамасымен жергілікті атқарушы органдарға жүктелетін өзге де өкілеттіктерді жүзеге асыру.

3. Мемлекеттік органның қызметін ұйымдастыру

      18. Мемлекеттік мекемеге басшылықты Мемлекеттік мекемеге жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бөлімнің бастығы (бұдан әрі – Басшысы) жүзеге асырады.

      19. Мемлекеттік мекеме басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.

      20. Мемлекеттік мекеме басшысының өкілеттігі:

      1) Мемлекеттік мекеменің жұмысын ұйымдастырады және басқарады, мемлекеттік Мекемеге жүктелген міндеттердің орындалуына дербес жауапкершілікті алып жүретін қызметкерлер арасындағы қызметтік міндеттері мен олардың жауапкершілік дәрежесін үйлестіреді және бекітеді;

      2) Қазақстан Республикасының заңнамасында және осы Ережеде белгіленген құзіретіне сәйкес, басшы дара басшылық ету принципінде іс-әрекет жасайды және Мемлекеттік мекеменің жұмысындағы мәселелерді жеке шешеді;

      3) Мемлекеттік мекемені басқару кезінде басшы заңнамада белгіленген тәртіпте:

      3.1. Мемлекеттік мекеме атынан сенім хатсыз әрекет жасайды және барлық ұйымдарда Мемлекеттік мекеменің мүдделерін білдіреді;

      3.2. Заңнамада белгіленген жағдайларда және шектерде Мемлекеттік мекеменің мүлкіне билік жасайды;

      3.3. Банктерде есеп-шоттар ашады, мемлекеттік мекеменің барлық қызметкерлеріне міндетті бұйрықтар шығарады, оларға қол қояды және нұсқаулар береді;

      3.4. Заңнамаға сәйкес, Мемлекеттік мекемесінің қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      3.5. Заңдарда белгіленген тәртіппен Мемлекеттік мекеменің қызметкерлеріне тәртіптік жаза қолданады;

      3.6. Мемлекеттік мекеменің жұмыс регламентін бекітеді; 3.7. Мемлекеттік мекемеде сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етуге бағытталған шараларды қабылдайды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар қабылдау үшін дербес жауапты болады;

      3.8. Заңнамамен, осы Ережемен және қала әкімдігімен жүктелген басқа да қызметтерді атқарады;

      3.9. Мемлекеттік мекеменің басшысы болмаған кезеңде, оның өкілеттіктерін, қолданыстағы заңнамаға сәйкес, оны алмастыратын тұлға орындайды.

      21. Мемлекеттік мекеменің аппаратын, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес, қызметке тағайындайтын және қызметтен босатылатын бөлім басшысы басқарады.

4. Мемлекеттік органның мүлкі

      22. Мемлекеттік мекеменің заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болу мүмкін.

      Мемлекеттік мекеменің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      23. Мемлекеттік мекеменің бекітілген мүлкі коммуналдық меншікке жатады.

      24. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Мемлекеттік мекеменің, өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      25. Мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      1) Мемлекеттік мекеменің ведомстволық қарамағында ұйымдар мен аумақтық органдар жоқ;

      2) Мемлекеттік мекеменің қарамағындағы мемлекеттік мекемелер жоқ.

О государственной регистрации изменений и дополнений в положение государственного учреждения "Отдел земельных отношений" города Арыс

Постановление акимата города Арыс Туркестанской области от 8 апреля 2025 года № 200

      В соответствии со статьей 31 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 сентября 2021 года № 590 "О некоторых вопросах организации деятельности государственных органов и их структурных подразделений" и приказом Министерства юстиции Республики Казахстан от 29 мая 2020 года № 66 "Об утверждении правил оказания государственных услуг в сфере государственной регистрации юридических лиц и учетной регистрации филиалов и представительств" Акимат города Арыс ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить Положение государственного учреждения "Отдел земельных отношений" города Арыс в новой редакции.

      2. Руководителю государственного учреждения "Отдел земельных отношений города Арыс" Сералиеву Д. зарегистрировать Положение государственного учреждения "Отдел земельных отношений" в органах юстиции в соответствии с действующим законодательством.

      3. Исполнение настоящего Постановления возложить на руководителя государственного учреждения "Отдел земельных отношений" города Арыс Сералиева Д..

      4. Исполнение настоящего Постановления осуществить заместителю акима города Айтбаеву Р.

      Аким города Арыс К.Манкараев

  Приложение к постановлению
акимата города Арыс
от "_8_" _апреля__ 2025 года
№_200__

ПОЛОЖЕНИЕ государственного учреждения "Отдел земельных отношений" города Арыс 1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Отдел земельных отношений" города Арыс (далее – Государственное учреждение) является исполнительным органом, финансируемым из местного бюджета, осуществляющим местное государственное управление в сфере земельных отношений в пределах, предусмотренных законодательством.

      2. Государственное учреждение не имеет ведомств.

      3. Государственное учреждение осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      4. Государственное учреждение является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, а также счета в органах казначейства в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      5. Государственное учреждение вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      6. Государственное учреждение имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      7. Государственное учреждение по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Государственного учреждения и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      8. Структура и лимит штатной численности Государственного учреждения утверждаются в соответствии с действующим законодательством.

      9. Местонахождение юридического лица: Республика Казахстан, Туркестанская область, город Арыс, улица Д.Кунаева, дом №9А. Индекс 160100.

      10. Полное наименование органа, финансируемого из местного бюджета: Государственное учреждение "Отдел земельных отношений" города Арыс.

      11. Настоящее Положение является учредительным документом Государственного учреждения.

      12. Финансирование деятельности Государственного учреждения из местного бюджета.

      13. Государственному учреждению запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Государственного учреждения.

      Если Государственному учреждению законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход республиканского и местного бюджетов.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности государственного органа

      14. Миссия: Государственного учреждения: формирование единой государственной политики в области земельных отношений.

      15. Задачи:

      1) запрашивает в установленном порядке у государственных органов и должностных лиц, других организаций и граждан информацию, необходимую для выполнения своей деятельности, участвует в разработке вопросов, относящихся к компетенции Государственного учреждения, создает временные рабочие группы для выработки соответствующих предложений;

      2) вносит акиму города предложения по совершенствованию деятельности государственных органов в сфере земельных отношений, осуществляет разработку информационного анализа и других материалов по вопросам, касающимся Государственного учреждения;

      3) дает рекомендации соответствующим государственным органам и должностным лицам по вопросам, касающимся сферы деятельности Государственного учреждения, контролирует его исполнение, а также участвует в мероприятиях, проводимых местными исполнительными органами;

      4) осуществляет финансирование реализации государственных заказов на вопросы земельных отношений на уровне города;

      5) оказывает организационно-методическую, информационную и иную помощь должностным лицам государственных органов в сфере земельных отношений, по вопросам соблюдения прав граждан и другим вопросам, входящим в компетенцию Государственного учреждения;

      6) проводит заседания по вопросам, входящим в компетенцию Государственного учреждения;

      7) осуществлять иные полномочия в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      8) обеспечивает соблюдение единых требований в области информационно-коммуникационных технологий и обеспечения информационной безопасности, требований по управлению данными.

      16. Функции:

      1) организация и проведение государственного контроля за исполнением землеустроительных проектов по использованию и охране земель;

      2) организация работы по выявлению и учету бесхозяйных земельных участков;

      3) недопущение совершения незаконного занятия или обмена государственными земельными участками, либо иных сделок, прямо или косвенно нарушающих право государственной собственности на землю;

      4) подготовка предложений и проектов постановлений и решений акимата города по предоставлению земельных участков и изменению их целевого назначения;

      5) подготовка проектов предложений, постановлений и решений акимата города по предоставлению земельных участков для целей недропользования, связанных с государственным геологическим изучением и разведкой;

      6) подготовка предложений по принудительному отчуждению земельных участков для государственных нужд;

      7) определение делимости и неделимости земельных участков;

      8) утверждение кадастровой (оценочной) стоимости конкретных земельных участков, продаваемых в частную собственность государством;

      9) утверждение землеустроительных проектов по организации проведения землеустройства и формированию земельных участков;

      10) организация разработки проектов зонирования земель и программ, проектов и схем по рациональному использованию земель города;

      11) организация проведения земельных торгов (конкурсов, аукционов);

      12) проведение экспертизы городских программ, проектов и схем, затрагивающих вопросы использования и охраны земель;

      13) составление баланса земель города;

      14) ведение учета собственников земельных участков и землепользователей, а также других субъектов земельных правоотношений;

      15) выдача паспортов земельных участков сельскохозяйственного назначения; 16) заключение договоров купли-продажи и договоров аренды земельного участка и временного безвозмездного пользования землей и осуществление контроля за исполнением условий заключенных договоров;

      17) подготовка предложений по выдаче разрешения акимата города на использование земельных участков для проведения изыскательских работ в соответствии с требованиями Земельного кодекса;

      18) подготовка предложений по переводу сельскохозяйственных угодий из одного вида в другой;

      19) подготовка предложений по резервированию земель;

      20) подача исков в суд по вопросам, вытекающим из его деятельности;

      21) осуществлять иные функции в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      17. Права и обязанности:

      1) вести служебную переписку с государственными и негосударственными органами и организациями по вопросам, отнесенным к ведению Государственного органа;

      2) запрашивать у исполнительных органов города необходимые документы и информацию, разъяснения от отдельных должностных лиц местных исполнительных органов по необходимым услугам;

      3) принимать меры по реализации законов Республики Казахстан, актов Президента и Правительства Республики Казахстан, постановлений акимата области, города и решений, распоряжений акима;

      4) участвовать в заседаниях городского акимата и маслихата, коллегиях городских, территориальных и иных исполнительных органов;

      5) осуществлять в интересах местного государственного управления иных осуществление в интересах местного государственного управления иных полномочий, возлагаемых на местные исполнительные органы законодательством Республики Казахстан.

3. Организация деятельности государственного органа

      18. Руководство Государственным учреждением осуществляет начальник отдела (далее – Руководитель), который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Государственное учреждение задач и осуществление им своих функций.

      19. Руководитель Государственного учреждения назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      20. Полномочия Руководителя Государственного учреждения:

      1) Организует и руководит работой Государственного учреждения, координирует и утверждает служебные обязанности и степень их ответственности среди работников, несущих персональную ответственность за выполнение возложенных на Государственное учреждение задач;

      2) В соответствии с компетенцией, установленной законодательством Республики Казахстан и настоящими Правилами, Руководитель действует на принципах единоначалия и самостоятельно решает вопросы в работе Государственного учреждения;

      3) При руководстве Государственным учреждением Руководитель в установленном законодательством порядке:

      3.1. Без доверенности действует от имени Государственного учреждения и представляет интересы Государственного учреждения во всех организациях;

      3.2. В случаях и в пределах, в установленном законодательством порядке, распоряжается имуществом Государственного учреждения;

      3.3. Открывает банковские счета, издает приказы, подписывает их и дает указания, обязательные для всех работников Государственного учреждения;

      3.4. В соответствии с законодательством, назначает на должности и освобождает от должностей работников Государственного учреждения;

      3.5. Налагает дисциплинарные взыскания на работников Государственного учреждения в порядке, установленном законодательством;

      3.6. Утверждает регламент работы Государственного учреждения;

      3.7. Принимает меры, направленные на противодействие коррупции в Государственном учреждении, и несет персональную ответственность за принятие антикоррупционных мер;

      3.8. Осуществляет иные функции, возложенные на него законодательством, настоящим Положением и акимом города;

      3.9. Исполнение полномочий руководителя Государственного учреждения в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

      21. Аппарат Государственного учреждения возглавляет руководитель отдела, назначаемый на должность и освобождаемый от должности в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

4. Имущество государственного органа

      22. Государственное учреждение может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество Государственного учреждения формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества, приобретенного в результате его деятельности (включая денежные доходы) и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      23. Имущество, закрепленное за Государственным учреждением, относится к коммунальной собственности.

      24. Государственное учреждение не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выделенных ему по плану финансирования, если иное не предусмотрено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      25. Реорганизация и ликвидация Государственного учреждения осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      1) В ведомственном ведении Государственного учреждения отсутствуют организации и территориальные органы;

      2) В ведении Государственного учреждения государственных учреждений нет.